#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/02/2012 16:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

ΝΔ: Το θέμα των πολεμικών αποζημιώσεων δεν έχει λήξει



(Ανανεωμένο) Δικαιώνει την Γερμανία η απόφαση που ανακοινώθηκε σήμερα το μεσημέρι από το Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης, το οποίο έκρινε ότι η Ιταλία παραβίασε το δικαίωμα ασυλίας της Γερμανίας με το να επιδικάσει αποζημιώσεις στα θύματα της ναζιστικής θηριωδίας, μεταξύ αυτών και στους απογόνους των Ελλήνων που σφαγιάστηκαν στο Δίστομο κατά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.

Το Δικαστήριο με ψήφους 12-3, 14-1, 14-1 και 14-1 τάχθηκε κατά των αποφάσεων των ιταλικών δικαστηρίων τα οποία, συντασσόμενα προς την απόφαση ελληνικού Πρωτοδικείου, είχαν αποφανθεί ότι η Γερμανία δεν δικαιούτο να επικαλείται ασυλία και θα έπρεπε έτσι να καταβάλει αποζημιώσεις της τάξης των 28 εκατ. ευρώ στους απογόνους κατοίκων του Διστόμου που έπεσαν θύματα της γερμανικής Κατοχής.

Το Διεθνές Δικαστήριο ουσιαστικά αναγνώρισε το δικαίωμα της Γερμανίας να μη δικάζεται ως κράτος από δικαστήρια άλλων χωρών και επομένως να μην εφαρμόζει τις αποφάσεις ξένων δικαστηρίων. Κάλεσε δε την Ιταλία να τερματίσει την ισχύ των αποφάσεων των δικαστηρίων της, ενώ ομόφωνα απέρριψε και τις αξιώσεις της Γερμανίας για δική της αποζημίωση από το ιταλικό Δημόσιο.

Δήλωση της ΝΔ

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, Γιάννης Μιχελάκης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η σημερινή απόφαση του Δικαστηρίου της Χάγης -η οποία να σημειωθεί δεν αφορά στην ουσία της υπόθεσης των πολεμικών αποζημιώσεων- δεν συμβαδίζει ούτε με τις Ευρωπαϊκές Αξίες και, βέβαια, ούτε με το αίσθημα δικαίου του Ελληνικού λαού και γενικότερα των λαών της Γηραιάς Ηπείρου. Επ’ ουδενί δεν θα πρέπει να θεωρηθεί ότι το θέμα των πολεμικών αποζημιώσεων έχει λήξει».

Οι αιτίες που οδήγησαν στην απόφαση της Χάγης

Του Αλέξανδρου Κουτσομητόπουλου

Εισαγωγικά θεωρούμε αναγκαίο να επισημάνουμε τα εξής , που πρέπει ο καθένας μας να έχει υπόψη στις κρίσεις που θα ακολουθήσουν για την αναμενόμενη Απόφαση του Δ.Δ. της Χάγης :

Το Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης συγκροτήθηκε από τον  Ο.Η.Ε. για την προστασία των βασικών του Καταστατικών Αρχών . Ο Ο.Η.Ε. ιδρύθηκε σαν αποτέλεσμα της μεγάλης αντιφασιστικής και αντιιμπεριαλιστικής νίκης των λαών από την Συμμαχία των  ¨Ηνωμένων Εθνών¨ κατά της Χιτλερικής Συμμαχίας του - τότε - ¨Άξονα¨ της Γερμανίας. Η Ελλάδα σαν ιδρυτικό μέλος των ¨Ηνωμένων Εθνών¨ είναι συνεπώς από τα πρώτα 24 ιδρυτικά κράτη του μετέπειτα ¨Ο.Η.Ε.¨ . Μια από τις πρώτες διακηρύξεις της Συμμαχίας των ¨Ηνωμένων Εθνών¨ κατά του ¨Άξονα¨ έλεγε τον Δεκέμβρη του 1942 πως η Γερμανία θα καταβάλει Αποζημιώσεις για κάθε παραβίαση του διεθνούς δικαίου.
Τα –ακόμα- ισχύοντα Άρθρα ¨53¨ και ¨107¨ του ¨Καταστατικού Χάρτη των Ηνωμένων Εθνών¨ ( Ο.Η.Ε. ) ορίζουν πως η Γερμανία αποτελεί ¨Εχθρικό Κράτος¨ για την Διεθνή Κοινότητα και πως κάθε κράτος-μέλος της αρχικής Συμμαχίας δικαιούται να επέμβει σε αυτή ¨αυτοβούλως¨ , χωρίς απόφαση του Συμβουλίου Ασφαλείας , εάν εκτιμήσει πως απειλείται η διεθνής ειρήνη. Βέβαια αυτό είναι ¨παράλλογο¨ στο βαθμό που αρχικά οι δύο Γερμανίες από την δεκαετία του 1970΄είναι μέλη του Οργανισμού. Μετά την Ενοποίηση της Γερμανίας με την ενσωμάτωση της Ανατολικής η Γενική Συνέλευση του Ο.Η.Ε. το 1994 ζήτησε με ψήφισμά της να απαλειφθούν από τον Καταστατικό Χάρτη τα δύο αυτά άρθρα. ΟΜΩΣ έκτοτε πέρασαν 17 χρόνια και οι πρώην συμμαχικές ¨4ρεις Μεγάλες Δυνάμεις¨ έχουν βρει διάφορες ¨τεχνικές δυσκολίες¨ για να μη αλλάξουν αυτά τα άρθρα, γενικά ισχυρίζονται πως  ¨χρειάζεται γενικότερη μεταρρύθμιση του Καταστατικού του Ο.Η.Ε. ¨ , η δε Γερμανία ζητά πιεστικά όχι μόνο να απαλειφθούν τα άρθρα που την ¨προσβάλλουν¨ , αλλά και να γίνει ένα από τα ¨μόνιμα μέλη του Συμβουλίου Ασφαλείας¨ ( πλάι στους τέσσερεις πρώην συμμάχους της Αντιχιτλερικής Συμμαχίας ) , αίτημα που το υποστήριξε στο παρελθόν και η κ. Ντ. Μπακογιάννη , ως ΥΠΕΞ , χωρίς ανταλλάγματα βέβαια ( όπως θα ήταν για παράδειγμα η καταβολή των Πολεμικών Επανορθώσεων , διότι τα Ηνωμένα Έθνη ιδρύθηκαν ακριβώς λόγο του πολέμου που εξαπέλυσε η Γερμανία για δεύτερη φορά στον 19ο αιώνα ).
Όπως και να έχουν τα πράγματα ¨τυπικά¨ η Γερμανία παραμένει ¨Εχθρικό Κράτος¨ για την διεθνή κοινότητα και το Δ.Δ. της Χάγης είναι το Δικαστήριο των Ηνωμένων Εθνών στα οποία η Ελλάδα για πολύ συγκεκριμένες αιτίες είναι ένα από τα λίγα ιδρυτικά του μέλη. Τώρα , στις σημερινές συνθήκες , έχουμε νέες ¨διεθνείς εξελίξεις¨ στις οποίες εμπλέκεται ενεργά η ¨Νέα Γερμανία¨ και η παγκόσμια κοινότητα σίγουρα θα σκέπτεται σοβαρά τις προοπτικές , όπως και την κατεύθυνση της ¨μεταρρύθμισης¨ του Καταστατικού Χάρτη του Ο.Η.Ε. που θα ήθελε η Γερμανία.
Με τον Ν. 2023/10.3.1952 η Ελλάδα κατήργησε την  ¨εμπόλεμη κατάσταση με την Γερμανία¨ ΜΕ ΤΗΝ ΡΗΤΗ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ – ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ – ΠΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΘΑ ΡΥΘΜΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ¨ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΕΙΣ¨. Η Γερμανία όμως με την Ενοποίηση της αρνήθηκε την συζήτηση και τη καταβολή τους , δεν αναγνωρίζει πως η Συνθήκη μεταξύ των τεσσάρων μεγάλων πρώην συμμαχικών μας δυνάμεων με τις δύο Γερμανίες είναι όχι μόνο ¨de-facto ¨ , αλλά και ¨de jura ¨ ΣΥΝΘΗΚΗ ΕΙΡΗΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΛΗΞΗ ΤΟΥ Β΄Π.Π. ΚΑΙ ΤΩ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΤΟΥ, συνεπώς ¨αυτόματα¨ και με τον ¨νόμο¨ βρισκόμαστε σε ¨εμπόλεμη κατάσταση¨ μαζί της και αυτό όχι μόνο λόγω επιβολής αποικιοκρατικών μνημονίων και νέων απαιτήσεων της για ¨παράδοση της εθνικής και λαϊκής μας κυριαρχίας¨. Βέβαια την άρση του ¨εμπολέμου¨ την υπέγραψε το 1952 σαν αρχηγός κράτους ο τ. Βασιλιάς Παύλος , σήμερα σύμφωνα με το ¨ισχύον¨ Σύνταγμα αρμόδιος για την τήρηση των Νόμων , την κήρυξη πολέμων ΚΑΙ την υπογραφή ¨Συνθηκών Ειρήνης¨ την έχει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας ! Σαν ¨πρώην Επονίτης¨  κάτι πρέπει να κάνει για την  επίτευξη ειρήνης με την Γερμανία – όπως επιτάσσει το Σύνταγμα – μη απεμπολώντας εθνικά δίκαια , το γενικό συμφέρον δηλαδή , σύμφωνα με τον όρκο που έχει δώσει και όχι σύμφωνα με αυτά που τον συμβούλεψε στην ¨τελετή παράδοσης¨ η τότε πρόεδρος της Βουλής , η κυρία Άννα –Ψαρούδα Μπενάκη…

ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΧΑΓΗ…

Υπάρχουν τρις  πιθανότητες σχετικά με την απόφαση της ¨Ανεξάρτητης¨ -Διεθνούς Δικαιοσύνης για τις Επανορθώσεις – Αποζημιώσεις , για τις οποίες ψυχικά και πολιτικά πρέπει να είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο.

Εάν οι μεγάλες ανταγωνιστικές με την Γερμανία ιμπεριαλιστικές δυνάμεις  θέλουν να της στείλουν ένα ¨προειδοποιητικό ράπισμα¨ επειδή τους τα έχει ¨ζαλίσει ¨ τελευταία με τον ¨εγωισμό της¨ ( όπως προσεκτικά ονομάζουν την ιμπεριαλιστική-επεκτατική της ορμή ) , τότε η απόφαση της  ¨διεθνούς δικαιοσύνης¨ θα είναι καλή για τους λαούς. Εάν θέλουν να της στείλουν μόνο μια απλή ¨προειδοποίηση¨ , τότε η Απόφαση θα είναι ¨αμφίρροπη¨ ( σου λέμε πως οφείλεις στην ανθρωπότητα , αλλά προς το παρόν στα χαρίζουμε στο βαθμό που συνεχίσεις να εξυπηρετείς ¨εμάς¨ με τις πολιτικές σου , όπως γινόταν και από τις δύο Γερμανίες μέχρι σήμερα ).

Όλα εξαρτώνται βέβαια ( και για την Απόφαση του Δ.Δ. της Χάγης ) από τι εναλλασσόμενες συμμαχίες της Γερμανίας ( μια περισσότερο με τις ΗΠΑ , την άλλη περισσότερο με την Ρωσία ) και τους νέους ¨Άξονες¨ που στήνει ξανά στην Ευρώπη εντός και εκτός της ¨Ε.Ε.¨ ( Ολλανδία , Φιλανδία , Δανία , Αυστρία , Πολωνία και Τουρκία , όπως και με τον ¨Μουσουλμανικό  Κόσμο¨ , δηλαδή τις  χώρες του Καυκάσου , Ουιγούρους της Κίνας και την  Περσία ) , παρά την σταθερή της  συμμαχία με το ΝΑΤΟ και το Ισραήλ ) .

Η ενεργειακά και εξαγωγικά εξαρτημένη Γερμανία κινείται , ιδιαίτερα μετά το 1990 , ¨πολυεπίπεδα¨ και πρέπει να την επανεκτιμούμαι και να προσαρμόζουμε τις πολιτικές μας απέναντι της καθημερινά , όπως κάνει και η ίδια δηλαδή.

Σαν ιδέα το ¨Ευρωπαϊκό Ιδεώδες¨ είναι γλυκό και όμορφο , αλλά ας το αφήσουμε προς το παρόν στους καλά ελεγχόμενους και εξαρτώμενους ( τυλάχιστον  ¨ψυχολογικά¨ ) απόφοιτους και υπότροφους των Γερμανικών ιδρυμάτων και Α.Ε.Ι , στους Πράσινους και Ανανεωμένους Αριστερούς , όπως και σε διάφορους ¨Χάμπερμας¨… ¨Έφαγε καλά¨ τα τελευταία εβδομήντα χρόνια η Γερμανία από αυτό το ιδεώδες και φαίνεται να μην έχει χορτάσει ακόμα. Ιδιαίτερα μετά την κάθοδο της στα Βαλκάνια με την διάλυση της Γιουγκοσλαβίας της άνοιξε η όρεξη ακόμα περισσότερο , για λόγους… ¨προστασίας ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προστασίας μειονοτήτων όλων των ειδών…¨.

Επίσης θα πρέπει να έχουμε – καλά υπόψη μας -  πως για τις ¨λοιπές δημοκρατικές- ιμπεριαλιστικές δυνάμεις¨ η Απόφαση του Δ.Δ. της Χάγης για τις Πολεμικές Επανορθώσεις – Αποζημιώσεις – ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΠΛΑΝΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ – ΟΜΩΣ ΜΕ ¨ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΑΤΙΑ¨ αφορά –ΟΛΕΣ- τις ιμπεριαλιστικές δυνάμεις σε σχέση με τα εγκλήματα πολέμου που διαπράττουν καθημερινά. Ιδιαίτερα η αναγνώριση του δικαιώματος σε κάθε πολίτη να ενάγει κράτη ζητώντας αποκατάσταση της αδικίας – θα πρέπει να κάνουν τις ΗΠΑ, το Ισραήλ , το ΝΑΤΟ ( συμπεριλαμβανομένης της ¨Νέας¨-Γερμανίας ) να τρέμουν μπροστά στην προοπτική να τεθούν από τους λαούς στο εδώλιο και να αποζημιώσουν όπως και για το Β΄Π.Π. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΛΑ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ- ΕΙΝΑΙ ΤΟ ¨ΑΤΟΥ ΤΗΣ¨ ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΗΣ

Προφανώς στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα από την ¨ακρόαση των αντιπάλων¨ τον Σεπτέμβρη που μας πέρασε στο Δ.Δ. της Χάγης μέχρι την Απόφαση του δικαστηρίου που αναμένουμε σε λίγες μέρες ( 3/2 )  , ΣΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ θα έκανε πολλές ¨διαβουλεύσεις¨ με τους ¨συμμάχους¨ για την έκβαση της Απόφασης.  Το αποτέλεσμα θα το δούμε , θα είναι όμως πιστεύω μέσα στο πλαίσιο αυτών των συσχετισμών και παραμέτρων.

¨ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ¨ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Α΄

Α) Επειδή η  υπάρχουσα ¨διεθνής δικαιοσύνη¨ είναι ο ¨συγκερασμός¨  των ¨πολιτικών συσχετισμών¨ μεταξύ – κυρίως- των μεγάλων ¨δημοκρατικών¨ - κρατικών δυνάμεων η Απόφαση μπορεί να είναι τελείως αρνητική για τους πολίτες της Ιταλίας και της Ελλάδας.

Να λέει δηλαδή η ότι η Γερμανία δικαιούται το ¨ακαταδίωκτο¨ -από πολίτες- για τα εγκλήματα της ( ¨κρατική ασυλία – ετεροδικία ¨ ) , να καταργεί ¨ψυχρά¨ την σχετική Απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου της Ιταλίας και στο ¨σκεπτικό¨( αιτιολόγηση) να μην αναφέρει -τίποτα άλλο - , να μην εκφέρει καμία άλλη κρίση σχετικά με το γενικότερο πρόβλημα των ¨Γερμανικών Επανορθώσεων¨.

Σε αυτή την περίπτωση της ¨χαρίζεται¨ σαν ¨bonus” από την ¨διεθνή κοινότητα¨ ( λόγο ¨άμεμπτης μεταπολεμικής συμπεριφοράς¨ και ¨προτέρου έντιμου βίου¨ ) η κατάσχεση των περιουσιακών της στοιχείων  ΑΡΧΙΚΑ στην Ιτσλία ( όλες οι ενστάσεις της Γερμανίας έχουν απορριφθεί και η Απόφαση είναι άμεσα εκτελεστή , απλά περιμένει και την Απόφαση του Δ.Δ. τ. Χάγης ) και μια επερχόμενη νέα θύελλα αγωγών εναντίον της σε όλο τον κόσμο.  Στην Ελλάδα εκκρεμούν για παράδειγμα πάνω από 56000 αγωγές Αποζημίωσης από θύματα και κληρονόμους τους. Αγωγές που πάγωσε το υπουργείο ¨δικαιοσύνης¨ της ¨Ελλάδας¨ μετά την απόφαση , το 2002 , του ¨εκτάκτου¨ ( ¨Ειδικού¨) δικαστηρίου που συγκρότησε ο ¨συνήθης Σημιτισμός/Παπανδρεϊσμός¨ με τον κ. Ματθία ( του οποίου του πρόσφεραν ¨έκτακτη¨ παράταση της ληγμένης θητείας του για αυτό τον σκοπό ) για να αναιρέσει την Απόφαση του Άρειου Πάγου – που ΔΕΝ αναγνώριζε δικαίωμα ¨ετεροδικίας¨ ( κρατικής ασυλίας ) στην Γερμανία. Σε περίπτωση θετικής Απόφασης του Δ.Δ.τ, Χάγης , εννοείται πως ενεργοποιούνται οι αγωγές αυτές ( μιας και οι συνήθεις ¨αντιφασίστες¨ υπουργοί ¨δικαιοσύνης¨ της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ , ΔΕΝ αναθεώρησαν από μόνοι τους την  Διάταξη του Π.Κ. που δίνει  την δυνατότητα στον εκάστοτε υπουργό της…. Να --αναστέλλει - την απόφαση εκτέλεσης δικαστικών Αποφάσεων με κατάσχεση περιουσιακών στοιχείων  αλλοδαπών υπηκόων για ¨λόγους εθνικού συμφέροντος¨ , την διάταξη δηλαδή με την οποία ο κ. Ι. Σταθόπουλος απαγόρευσε την κατάσχεση του Ινστιτούτου Γκαίτε της Αθήνας και άλλων ακινήτων της Γερμανίας… υπέρ της Αποζημίωσης των κατοίκων του Διστόμου.  Κατ΄άλλα βέβαια ο ¨Αντίφα¨ κ. Χ. Καστανίδης με ειδικό νόμο ενεργοποίησε το ¨Ελληνικό Γραφείο Δίωξης Γερμανών Εγκληματιών Πολέμου¨ ( που είχε καταργήσει το 1959 η Ελλάδα του Κ. Καραμανλή – πρώτη χώρα στον κόσμο ! ) , σύμφωνα με τα ¨αιτήματα¨ του ¨Κ.Ι.Σ.¨ , τ΄οποίο ελπίζει στην σύλληψη του συνεργάτη του Μαξ Μέρτεν , Αλόϊς Μπρούνερ , ¨κάπου στην Μ. Ανατολή¨ και στην δίκη του στην Ελλάδα για τα εγκλήματα κατά του Εβραϊκού πληθυσμού της Θεσσαλονίκης.

Και βέβαια με μια αρνητική απόφαση υπέρ της ¨Ετεροδικίας¨ η Γερμανία  , για άλλη μια φορά , θα  κερδίσει χρόνο , όπως κάνει επί εβδομήντα χρόνια μετά την λήξη του Β.Π.Π. , ώστε να μπορεί να λέει στην συνέχεια ( όσο περνάει ο χρόνος ) : ¨Μετά από30 , 40, 50, 60, 70, 80 και 90 χρόνια ¨μας ζητάτε αποζημιώσεις¨ ( ; ) , ¨δεν είναι άδικο αυτό για τις νέες γενιές , τώρα που είμαστε και σύμμαχοι και σας βοηθάμε με την… Ζήμενς και τα Μνημόνια ¨ ( ; ) , σε λίγο θα ζητήσουν και οι Πέρσες αποζημιώσεις  από την Ελλάδα για την εκστρατεία του Μέγα Αλέξανδρου… ( κάπου εκεί , σε αυτά τα ¨σοβαρά επίπεδα¨ , κινούνται σήμερα της Γερμανίας . Κάποιοι Γερμανοί έγραψαν στα μπλοκ ¨Ωραία , τότε να ζητήσουμε και εμείς Αποζημιώσεις από τους Ρωμαίους για τις επιδρομές πέρα των Άλπεων…¨.

Άλλωστε η Γερμανία ( κυβέρνηση Μέρκελ ) η ίδια προσέφυγε στο Δ.Δ. της Χάγης ( και αυτό λέει κάτι… )   ΣΕ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ¨ΣΥΝΥΠΟΣΧΕΤΙΚΟ¨ με την Ιταλία ( κυβέρνηση Μπερλουσκόνι ) για να ακυρώσουν την απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου της Ιταλίας που δικαίωνε ιταλούς και έλληνες πολίτες με την αποζημίωση τους από κατασχέσεις  περιουσιακών στοιχείων  της Γερμανίας στην Ιταλία ( Ινστιτούτο Γκαίτε στο Commo κ.α ) . Στο σημείο αυτό θα πρέπει να επισημάνουμε πως , έτσι και αλλιώς δεν συμφωνούσε η άρχουσα τάξη της Ιταλίας με την Απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου της. Γι΄αυτό αμέσως μετά συναντήθηκαν τον Δεκέμβρη του 2009  ο Μπερλουσκόνι με την Μέρκελ στη Βενετία και σκεπτόμενοι πως θα αποτρέψουν την εκτέλεση της ,  προχώρησαν στο προαπαιτούμενο  ¨συνυποσχετικό¨ για την προσφυγή της Γερμανίας στο Δ.Δ. τ. Χάγης.

Μπορούμε να φανταστούμε πως και ο έτερος νέος υπάλληλος της ¨Παγκόσμιας Διακυβέρνησης¨ στην Ιταλία , ο κ. Μόντι , δεν θα ήθελε να κερδίσει η ¨πατρίδα του¨ την δίκη σε αντιδικία με την Γερμανία…, όπως βέβαια και ο κ. Παπαδήμος ( σκεφτείτε λίγο το προσωπικό δράμα αυτών των ¨παγκόσμιων ανθρώπων¨ , από την μια η ¨αγωνία τους για τις τύχες του διεθνούς τραπεζιτικού συστήματος και της ανθρωπότητας γενικότερα¨ και από την άλλη τα ¨στενά αναχρονιστικά, εγωιστικά , τοπικιστικά και μισαλλόδοξα  συμφέροντα της χώρας – καταγωγής- τους ).

¨ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ¨ - ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Β΄

Επειδή η ¨ δικαιοσύνη ¨ πάντα πρέπει να αφήνει την αίσθηση της ¨ανεξαρτησίας της¨  ώστε να δικαιολογεί ( νομιμοποιεί ) την ύπαρξη της η ¨Απόφαση¨ , όλως ενδεχομένως ,  μπορεί να είναι ¨αμφίρροπη¨ και ¨ισοσκελισμένη¨ ( ¨δίκαια¨ κατά την τρέχουσα αντίληψη  ) .

Δηλαδή να λέει πως επιβεβαιώνει αυτό που ζητά τώρα η Γερμανία , ότι σαν κράτος έχει ¨ασυλία¨ ( ετεροδικία) απέναντι σε αγωγές πολιτών και επί της ουσίας να ακυρώσει την σχετική απόφαση Ανωτάτου Δικαστηρίου της Ιταλίας , ΟΜΩΣ σε αυτή την περίπτωση το ¨αιτιολογικό ¨ της Απόφασης μπορεί να λέει πως :

¨ ναι μεν οι πολίτες δεν μπορούν να ενάγουν την Γερμανία¨ , ΑΛΛΑ

¨ η Ελλάδα , σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο ( ¨συνθήκες της Χάγης περί πολέμου¨ , 1897-1907 ) δικαιούται επανορθώσεων¨ μόνο…  που αυτό πρέπει να το ζητήσει το ελληνικό κράτος – και βέβαια με την προϋπόθεση ότι υπάρχει ¨συνθήκη ειρήνης ¨ μεταξύ των πρώην εμπόλεμων κρατών στον β΄π.π.

Στην ¨καλή περίπτωση¨ ( την οποία όπως έχω καταλάβει ¨ευελπιστεί¨ και ο πραγματικά άξιος συνεχιστής του αείμνηστου Ι. Σταμούλη , κ. Στ. Περράκης ) το σκεπτικό της Απόφασης μπορεί να λέει ( πράγμα που προσωπικά το θεωρώ –απίθανο- έχοντας γνώσει των εκβιασμών που ασκεί η Γερμανία στην διεθνή κοινότητα , στηριζόμενη στην οικονομική της δύναμη , αλλά και στις ¨ 5ες Φάλαγγες¨ που διαθέτει στα διάφορα κράτη ) πως :

¨Ο Β.Π.Π. έχει λήξει με την ενοποίηση της Γερμανίας και την υπογραφή της Συνθήκης των 4+2 , η οποία υπέχει την σημασία μιας ¨Συνθήκης Ειρήνης¨ , και συνεπώς η Γερμανία υποχρεούται να προσέλθει σε διαπραγματεύσεις με τα ενδιαφερόμενα ΚΡΑΤΗ για τον διακανονισμό των ζητημάτων που προέκυψαν από τον πόλεμο ( σε αυτή την περίπτωση μόνο των ¨Επανορθώσεων-Αποζημιώσεωνν ¨ , διότι άλλα όλα τ΄άλλα ζητήματα έχουν διακανονισθεί  ) .

Αυτά ¨θα¨ μπορούσε να αναφέρει το σκεπτικό της Απόφασης στην ¨καλή περίπτωση¨.

Στην κακή ( το πιο πιθανό κατά την κρίση μου )  το σκεπτικό της ¨Απόφασης¨ στα πλαίσια μιας υποκριτικής λογικής θα αναφέρει πως ναι μεν οι πολίτες δεν δικαιούνται να ενάγουν την Γερμανία , αυτό μπορεί να τα κάνει μόνο το Ελληνικό κράτος ( γνωρίζοντας πολύ καλά ότι αυτό από το 1832 ¨ελέγχεται¨ )  , η Γερμανία όμως υποχρεούται στην καταβολή Επανορθώσεων , ΑΛΛΑ ¨ΟΤΑΝ ¨ υπογραφτεί μια ¨Συνθήκη Ειρήνης¨ - που δεν έχει υπογραφτεί . Να αναφέρεται δηλαδή ρητά στο σκεπτικό της Απόφασης πως : ¨Η Συνθήκη των 4+ 2 για την Γερμανική Ενοποίηση και τον τερματισμό των Συμμαχικών Κατοχικών προνομίων ( 1990 )- ΔΕΝ - είναι η απαιτούμενη σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο ¨Συνθήκη Ειρήνης ¨, η απαίτηση παραμένει ¨ανοιχτή ¨ ( δηλαδή οριστικά κλειστή !  ) ¨ΟΤΑΝ¨  υπογραφτεί  , όπως δηλαδή  ισχυρίζεται , περιπαίζοντας επί εβδομήντα χρόνια την διεθνή κοινότητα  , καταρρακώνοντας το διεθνές δίκαιο και το αίσθημα δικαίου των πολιτών , η κατ΄άλλα Δημοκρατική Γερμανία .

¨ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ¨ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Γ΄

Η Τρίτη και πιο απεχθής πιθανότητα είναι η Απόφαση του Δ.Δ. της Χάγης είναι να απορρίπτει τις αγωγές των πολιτών κατά της Γερμανίας και να επιβεβαιώνει το παραδοσιακό ιμπεριαλιστικό δίκαιο της ¨Ετεροδικίας ¨- Ασυλίας – Ακαταδίωκτο των κρατών απέναντι σε εγκλήματα πολέμου και στρατιωτικές εισβολές ΚΑΙ ΝΑ ΣΒΗΝΕΙ ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΧΑΓΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ( οι οποίες ¨ειρήσθω εν παρόδω¨ κατασκευάστηκαν από τις ίδιες τις πολεμοκάπηλες ιμπεριαλιστικές δυνάμεις στις αρχές του 19ου αιώνα – για να εισάγουν κάποια ¨λογική¨ και ¨δικαιοσύνη¨ στην διεξαγωγή των πολέμων , δεν παύει όμως να είναι μια ¨κατάκτηση της ανθρωπότητας¨ σε σχέση με το παρελθόν ) διατυπώνοντας στο αιτιολογικό της την θέση πως Η ¨ΣΗΜΕΡΙΝΗ¨ ΓΕΡΜΑΝΙΑ - ΔΕΝ - ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ¨ΠΙΑ¨ - ΜΕΤΑ ΑΠΟ 70 ΧΡΟΝΙΑ - ΣΕ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΠΟΛΕΜΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΑ ¨ΑΛΛΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ¨ - ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ¨Γ΄ΡΑΪΧ¨ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ  ¨ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ¨ !

Για αυτό το ¨πιθανό σκεπτικό υπάρχει ήδη –νομικό προηγούμενο – με την μόλις πριν περίπου ένα χρόνο σχετική  Απόφαση του λεγόμενου ¨Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων¨ του Συμβουλίου της Ευρώπης… Στην αγωγή Ελλήνων και άλλων Ευρωπαίων πολιτών είχαν απαντήσει ( Αποφασίσει ) πως η ¨δημοκρατική¨ Γερμανία δεν υποχρεούται να αποζημιώσει για κάτι που έκανε η Ναζιστική !

Στην Ευρώπη ¨της¨ ( UNSERES EUROPA – ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΤΕ Η ¨MARE NOSTRUM της Ιταλίας ) η Γερμανία με το ¨ειδικό βάρος της ¨μπορεί να ΕΠΙΒΑΛΕΙ την ¨ετεροδικία της … ¨ , αλλά και γενικά το ακαταδίωκτο της απέναντι σε κράτη και πολίτες .

Διαβάστε σχετικά εδώ , το ¨σκεπτικό¨ της Απόφασης ¨προπομπού¨, εύχομαι να διαψευστώ  :

¨…Το δικαστήριο απεφάνθη ότι η «Ευρωπαϊκή Σύμβαση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου» δεν υποχρεώνει τα κράτη-μέλη να καταβάλλουν αποζημιώσεις ΓΙΑ ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΕΠΡΑΧΘΗΣΑΝ ΑΠΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ, ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΑΥΤΑ ΔΙΑΔΕΧΘΗΚΑΝ…¨

http://www.doryforos.org/syzitiseis/viewtopic.php?t=1548&sid=532f675065e0f5c1852e330be2442b22

Τι θα σήμαινε εάν επικρατούσε αυτή η δικαιακή ¨λογική¨ .

Εκτός του γεγονότος ότι δικαιώνεται το παλαιό , παμπάλαιο  ¨δίκαιο¨ των ιμπεριαλιστικών πολέμων¨ , θα σήμαινε επίσης  ότι καταργείται το μέχρι τώρα ισχύον Διεθνές Δίκαιο  που αναφέρεται στα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις σύμφωνα με την ¨ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΟΧΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑΣ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ¨ ( ανεξάρτητα από την αρχική γεωγραφική τους έκταση και των πολιτικών συστημάτων και καθεστώτων  που διακυβερνήθηκαν. Για παράδειγμα αναφέρω πως η Ρωσία μετά το κατέβασμα της κόκκινης σημαίας στο Κρεμλίνο υποχρεώθηκε , σύμφωνα με το ίδιο αξίωμα ( της ¨διαδοχής των κρατών¨ ) να αποπληρώσει τα δάνεια που είχε λάβει η Τσαρική Ρωσία , τα οποία είχε διαγράψει ο Λένιν.

Επί σαράντα χρόνια η Δυτική Γερμανία , από το 1950 μέχρι το 1990 που ενσωμάτωσε την πρώην Ανατολική Γερμανία , ισχυριζόταν πως ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ¨ΔΙΑΔΟΧΗΣ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ αυτή ( η κρατική της οντότητα ) είναι ο μοναδικός συνεχιστής του Ράιχ – δηλαδή της Γερμανίας - , ήταν δηλαδή η  μοναδική  ¨Γερμανία¨ και απειλούσε ( έχοντας πλήρη συναίσθηση της οικονομικής δύναμης του ¨Μάρκου¨) όποια χώρα θα αναγνώριζε διπλωματικά  την τότε Ανατολική Γερμανία ( Γ.Λ.Δ.- DDR) ότι θα διέκοπτε τις οικονομικές –διπλωματικές σχέσεις μαζί της ! ( το λεγόμενο μεγαλομανές ¨Δόγμα Χάλστάϊν ¨ , σύμφωνα με το όνομα του τότε υπουργού εξωτερικών της ) .

ΣΗΜΕΡΑ όμως που καλείται να πληρώσει για τα εγκλήματα του Γ΄ Ράιχ  προωθεί την ιδέα πως δεν υπάρχει ¨Συνέχεια των Κρατών ¨ και δεν προτίθεται να πληρώσει γι΄αυτό . Σύμφωνα με την λογική ¨Τι φταίμε εμείς οι ¨δημοκράτες¨ γι΄αυτά που έκαναν οι Ναζί ( ;) , ¨άλλη¨ Γερμανία ήταν αυτή…¨.  Μονά – ζυγά , Κορώνα- Γράμματα : Γερμανία.

Υ.Γ. ΜΕΡΟΣ Β΄

Δείτε εδώ τι πνίγει το κρατικό και δια-κομματικό κατεστημένο της Ελλάδας. Ανεβάστε αυτό το βίντεο ! , τώρα που αναμένεται η απόφαση του Δ.Δ. τ. Χάγης και κανείς δεν μιλά , ούτε ¨πιέζει¨ για το γεγονός αυτό… Στην εκπομπή αυτή , μετά από την ακρόαση στο Δ.Δ. της Χάγης , ¨ΑΝΙΧΝΕΥΣΕΙΣ¨ , του καλού δημοσιογράφου Π. Σαββίδη –που δεν την αναπαρήγαγε κανείς – λέγονται από τον Στέλιο Περράκη ( κρίνω πως σχεδόν όλοι οι άλλοι που ακούγονται είναι από ¨κάτι λίγο¨ μέχρι αδιάφοροι ) όλα τα νομικά και πολιτικά επιχειρήματα που δεν εκθέτουν μόνο την Γερμανία – αλλά και το Ελληνικό – δια-κομματικό κατεστημένο , ακόμα και κάποιους ¨διεκδικητές¨ των Γερμανικών Επανορθώσεων - ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΚΑΙ Η ΣΙΓΗ ΤΟΥΣ – ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΤΗΝ ΧΑΓΗ…

http://vimeo.com/31324369

Προσοχή , στην εκπομπή εκτίθεται κατά την κρίση μου και ο Ελληνογερμανός καθηγητής Χάγκεν-Φλαϊσερ ( τον οποίο ορισμένες πολιτικές δυνάμεις στην Ελλάδα τον κατατάσσουν στους θεούς του Ολύμπου για τον ¨αντιφασιστικό φιλελληνισμό του¨ ) με διάφορες έξυπνες ¨επιφυλάξεις¨ κατά των νομικών και πολιτικών επιχειρημάτων της Ελλάδας για την καταβολή των Γερμανικών Επανορθώσεων – Αποζημιώσεων ( ¨δεν έτσι ακριβώς¨ ισχυρίζεται , δεν το ορίζει έτσι η Συνθήκη του Λονδίνου/1952 , και βέβαια σαν ιστορικός κάνει ¨λάθος¨ )

ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ξεσκεπάζονται οι δύο οικονομολόγοι Alfred Ritschl ( Γερμανός,αλλά στην Αγγλία καθηγητής ) και Jac-De-pla ( Γάλλος ) που τους κάναμε επίσης “θεούς¨ στην Ελλάδα, διότι έγραψαν σε ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ την αλήθεια , δηλαδή πως ¨εάν ήθελε πραγματικά α διεκδικήσει η Ελλάδα , έχει τόσους ισχυρούς τίτλους που θα έπρεπε οι Γερμανοί να πουλήσουν και τα εσώρουχα τους για να μας αποζημιώσουν … , επίσης ο Ritschl -είχε – πει πως με την Συνθήκη του Λονδίνου η Ελλάδα είναι μια από τις χώρες που χάρισε τα τεράστια προ-πολεμικά χρέη και τα μεταπολεμικά μέχρι το 1952 ( της ΚΟΥΡΕΨΑΜΕ το 50 % των χρεών της και ορίσαμε ΕΝΑ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 60 ΕΤΩΝ ! ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ – ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΟΣΗ ΤΗΝ ΚΑΤΕΒΑΛΕ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ Τ0 2010 ! – ΜΕ ΕΝΑ ΕΠΙΤΟΚΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΝΟΥΣΕ ΤΟ 2,5 – 3 % …

Ο δε Γάλλος Ντεπλά υπολόγισε με επιστημονικό τρόπο πως η Γερμανία μας οφείλει ΠΑΝΩ ΑΠΟ 575 ΔΙΣ ΔΟΛΑΡΙΑ , την στιγμή οι ¨Έλληνες Διεκδικητές¨ ( ας μη τους ονομάσουμε ) ισχυρίζονται πως δεν μας χρωστά πάνω από 163 δις δολάρια – ΚΑΙ ΜΕΣΑ Σ΄ΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑ ΣΥΝΔΙΑΛΛΑΓΗΣ – ¨ΑΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΛΑΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ…¨ – ΤΗΣ ΠΡΩΤΕΙΝΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΠΛΗΡΩΣΕΙ ΜΕΣΑ Σ΄ΕΝΑ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ – 40 ΕΤΩΝ !

Αλλά βέβαια η Γερμανική αποικιοκρατική υπεροψία έχει ¨ γραμμένους ¨και αυτούς τους ¨σώφρονες δημοκράτες ¨ , όπως και τους άλλους , τους ¨φιλογερμανούς διεκδικητές¨ που εδώ και εβδομήντα χρόνια λένε ¨πως δεν είναι σωστό να ζητάμε πολεμικές επανορθώσεις – τους θυμίζουμε μια ήττα – τώρα είμαστε σύμμαχοι και μας βοηθάνε¨ , ας ζητήσουμε ¨μόνο την επιστροφή του εξαναγκαστικού δανείου¨ , διότι το ¨δάνειο είναι δάνειο¨ , συγκινεί κάθε καλό αστό που πιστεύει στην τήρηση των ¨χρηστών ηθών στις εμπορικές -χρηματιστικές συνδιαλλαγές¨ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ¨ΤΟΥΣ ΕΓΡΑΨΕ¨ ΕΠΙ ΕΒΔΟΜΗΝΤΑ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ¨

ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ – ΟΧΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ – ΑΛΛΑ ΜΕ ¨ΠΑΡΑΚΛΗΣΕΙΣ¨ ΓΙΑ Α ΜΗΝ ΧΑΛΑΣΟΥΝ ΤΙΣ¨ ΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΕΣ ¨ ΣΧΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΗΣ … ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΑΚΑ … ΑΝΤΕ ΚΑΙ Α ΤΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ – ¨ΚΑΠΟΙΑ ΥΠΟΤΡΟΦΙΑ ¨ Η ΚΑΘΗΓΗΤΙΚΗ ΘΕΣΗ…

Σε αυτό το βίντεο λοιπόν που σαν προτείνω να δείτε , η εκπομπή ¨Ανιχνεύσεις¨ ζήτησε από τους ¨Φιλέλληνες¨ Alfred Ritschl και Jac-De-pla να μιλήσουν , υποθέτοντας πως μετά την καταγγελτική για την Γερμανία αρθρογραφία τους θα είχαν κάτι σημαντικά να προσθέσουν για τις οφειλόμενες οικονομικές υποχρεώσεις της Γερμανίας απέναντι στην Ελλάδα … , ΚΑΙ ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ! ( δες στο βίντεο ).

ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΣ ΠΩΣ ¨ΕΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑ ¨ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ¨ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΗΚΑΝ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ – Α Λ Λ Α – ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΟΥΝ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ – ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ¨ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ¨ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ -ΜΝΗΜΟΝΙΟ – ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΕΙΣ …

Αυτοί είναι οι ¨φιλέλληνες καθηγητές¨ ( εντός και εκτός Ελλάδας ) , αρνήθηκαν να μιλήσουν ακόμα και σε μια δημοσιογραφική εκπομπή για να επιβεβαιώσουν αυτά που είχαν γράψει πριν 3-4 μήνες ! Δεν γνωρίζουμε εάν τους ¨συμβούλεψαν¨ κάποιες υπηρεσίες , διότι τα λεφτά είναι πολλά Άρη και η ¨Συνθήκη του Λονδίνου ¨ ( στην οποία στηρίχθηκε το Δυτικογερμανικό ¨οικονομικό θαύμα¨ ) σχεδόν ¨κρατικό μυστικό¨ της Γερμανίας. Όμως δεν σχολίασε , δεν ξεσκέπασε , κανείς στην Ελλάδα την απαράδεκτη αντιεπιστημονική συμπεριφορά των καθηγητών.

Πριν λίγες μέρες ο ¨Γερμανός από την Αγγλία¨ , ο κ. Ritschl έκανε νέες δηλώσεις στο Spiegel , όχι αγωνιώντας για την ¨δικαιοσύνη¨ ή από ¨φιλελληνισμό¨ , όπως συνεχίζουν ορισμένοι να τον παρουσιάζουν , αλλά σαν Γερμανός ρεαλιστής που θέλει να ¨σώσε騨  την πατρίδα του. ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕ – ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ – ΠΩΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ¨ΕΧΕΙ ΙΣΧΥΡΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ¨ ΚΑΙ ΕΑΝ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ ¨ΟΛΑ¨ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ –ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ Έμμεσα δηλαδή προτείνει ¨συμβιβασμό¨ , όσο είναι νωρίς , με την πληρωμή κάποιων ψιχίων . Ήδη στην Ελλάδα ορισμένοι  ¨διεκδικητές¨ των Αποζημιώσεων , ¨συνήλθαν και αποφάσισαν εκτάκτως¨  πως το σύνολο των Επανορθώσεων – Αποζημιώσεων ανέρχονται μόνο σε ¨168 δις ΕΥΡΩ¨  ( ΟΤΑΝ ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ 600 … ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ) και σαν ¨Ευρωπαίοι Πολίτες της Συμφιλίωσης και της Αγάπης¨ προτείνουν στην Γερμανία την αποπληρωμή σε μικρές δώσεις διάρκειας 40 χρόνων ! και μάλιστα με ¨κεφαλαιουχικά αγαθά ¨ ( που θα τα υπερτιμολογούν , όπως συνηθίζεται στο ¨διεθνές εμπόριο ) .

Συμπέρασμα η Γερμανία φοβάται πως θα ζητήσουμε πραγματικά Επανορθώσεις ,  ¨εμείς¨ , οι πάντα πρόθυμοι , κάνουμε από τώρα ¨εκπτώσεις ¨. Έχει άδικο η ρατσιστική προπαγάνδα της Γερμανίας , από την εποχή του Φαλμεράϋερ , να μας παρουσιάζει σαν ¨Εμποράκους Λεβαντίνους¨ που κάνουν ¨ντόρο¨  για να πάρουν ¨κάτι¨  ;
http://vimeo.com/31324369

ΣΧΟΛΙΑ

  1. δρόμος avatar
    δρόμος 02/02/2012 22:48:14

    Επιτρέψτε μου να παραθέσω το κείμενο που κυκλοφορεί προσκαλώντας σε υπογραφή όλων μας:

    "ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΤΗΣ ΧΑΓΗΣ

    Τον Οκτώβριο του 1940, η Ελλάδα υποχρεώθηκε να μπει στο Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο με την απρόκλητη εισβολή των στρατευμάτων του Μουσολίνι στην Ήπειρο. Ο Χίτλερ, για να σώσει τον Μουσολίνι από μία ταπεινωτική ήττα, εισέβαλε στην Ελλάδα τον Απρίλιο του 1941. Η Ελλάδα λεηλατήθηκε και ερειπώθηκε από τους Γερμανούς όσο καμία άλλη χώρα κάτω από την κατοχή τους. Σύμφωνα με τον Διεθνή Ερυθρό Σταυρό, τουλάχιστον 300.000 Έλληνες πέθαναν από την πείνα-άμεσο αποτέλεσμα της Γερμανικής λεηλασίας. Ο Μουσολίνι παραπονέθηκε στον Υπουργό του των Εξωτερικών, Κόμη Τσιάνο, «Οι Γερμανοί έχουν αρπάξει από τους Έλληνες ακόμη και τα κορδόνια των παπουτσιών τους».

    Η Γερμανία και η Ιταλία επέβαλαν στην Ελλάδα όχι μόνο υπέρογκες δαπάνες κατοχής, αλλά και ένα αναγκαστικό δάνειο (κατοχικό δάνειο) ύψους 3,5 δισεκατομμυρίων δολλαρίων.


    Ο ίδιος ο Χίτλερ είχε αναγνωρίσει την υποχρέωση της Γερμανίας να πληρώσει αυτό το χρέος και είχε δώσει οδηγίες να αρχίσει η διαδικασία πληρωμής του. Μετά το τέλος του πολέμου, η Συνδιάσκεψη των Παρισίων επιδίκασε στην Ελλάδα 7,1 δισεκατομμύρια δολάρια για πολεμικές επανορθώσεις έναντι της Ελληνικής απαίτησης 14,0 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

    Η Ιταλία πλήρωσε στην Ελλάδα το μερίδιο της από το κατοχικό δάνειο. Η Ιταλία και η Βουλγαρία πλήρωσαν πολεμικές επανορθώσεις στην Ελλάδα, και η Γερμανία πλήρωσε πολεμικές επανορθώσεις στην Πολωνία το 1956 και στην Γιουγκοσλαβία το 1971. Η Ελλάδα απαίτησε από την Γερμανία την πληρωμή του κατοχικού δανείου το 1945, 1946, 1947, 1964, 1965, 1966, 1974, 1987, και το 1995.

    Παρά ταύτα Γερμανία αρνείται συστηματικά να πληρώσει στην Ελλάδα τις υποχρεώσεις της που απορρέουν από το κατοχικό δάνειο και τις πολεμικές επανορθώσεις. Το 1964, ο Γερμανός Καγκελάριος Erhard υποσχέθηκε την πληρωμή του δανείου μετά την ενοποίηση της Γερμανίας, που πραγματοποιήθηκε το 1990.

    Ενδεικτικό της σημερινής αξίας των Γερμανικών υποχρεώσεων προς στην Ελλάδα είναι το ακόλουθο: εάν χρησιμοποιηθεί σαν τόκος ο μέσος τόκος των Κρατικών Ομολόγων των ΗΠΑ από το 1944 μέχρι το 2010, που είναι περίπου 6%, η σημερινή αξία του κατοχικού δανείου ανέρχεται στα 163,8 δισεκατομμύρια δολάρια και αυτή των πολεμικών επανορθώσεων στα 332 δισεκατομμύρια δολάρια.

    Στις 2 Ιουλίου 2011, ο Γάλλος οικονομολόγος και σύμβουλος της Γαλλικής κυβέρνησης Jacques Delpla δήλωσε ότι οι οφειλές της Γερμανίας στην Ελλάδα για το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο ανέρχονται σε 575 δισεκατομμύρια δολάρια (Les Echos, Saturday, July 2, 2011).


    Ο Γερμανός ιστορικός οικονομολογίας Dr. Albrecht Ritschl συνέστησε στην Γερμανία να ακολουθήσει μία περισσότερο μετριοπαθή πολιτική στην ευρωκρίση του 2008-2011, διότι ενδέχεται να βρεθεί αντιμέτωπη δικαιολογημένων απαιτήσεων για πολεμικές επανορθώσεις του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου (Der Spiegel, June 21, 2011, guardian.co.uk, June 21, 2011).

    Οι Γερμανοί δεν άρπαξαν από τούς Έλληνες μόνο «ακόμη και τα κορδόνια των παπουτσιών τους».
    Στο Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο η Ελλάδα έχασε 13% του πληθυσμού της. Ένα μέρος αυτού του πληθυσμού χάθηκε στην μάχη, αλλά το μεγαλύτερο ποσοστό χάθηκε από την πείνα και τα εγκλήματα πολέμου των Γερμανών.


    Οι Γερμανοί δολοφόνησαν τούς κατοίκους 89 Ελληνικών πόλεων και χωριών, έκαψαν περισσότερα από 1700 χωριά και εκτέλεσαν πολλούς από τους κατοίκους αυτών των χωριών. Μετέτρεψαν την χώρα σε ερείπια, και λεηλάτησαν τους αρχαιολογικούς της θησαυρούς.

    Ζητούμε από την Γερμανική Κυβέρνηση να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της προς την Ελλάδα, πού εκκρεμούν για πολλές δεκαετίες, πληρώνοντας το αναγκαστικό κατοχικό δάνειο, και πολεμικές επανορθώσεις ανάλογες των υλικών ζημιών, των εγκλημάτων και των λεηλασιών που διέπραξε η πολεμική μηχανή των Γερμανών.


    Αγαπητοί φίλοι,
    όπως αναφέρεται παρακάτω από το
    EΘΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ:

    Αυτές τις μέρες διεξάγεται η Δίκη στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης
    για τα θύματα του Ναζισμού και τις Γερμανικές αποζημιώσεις.

    Παρακαλώ ζητήσετε από φίλους και γνωστούς σας να πάνε στο

    http://www.greece.org/blogs/wwii/

    και να υπογράψουν το Αίτημα μας που ζητά

    από την Γερμανική Κυβέρνηση να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της προς την Ελλάδα,

    πού εκκρεμούν για πολλές δεκαετίες,

    πληρώνοντας το αναγκαστικό κατοχικό δάνειο και πολεμικές επανορθώσεις ανάλογες των υλικών ζημιών,

    των εγκλημάτων και των λεηλασιών, που διέπραξε η πολεμική μηχανή των Γερμανών...



    ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ
    ΤΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
    -----------------------------------------------------------------------
    Αυτές τις μέρες διεξάγεται η δίκη στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης για τα θύματα του Ναζισμού και τις Γερμανικές αποζημιώσεις.


    Η δικαίωση των Ελλήνων θυμάτων του Ναζισμού μέσω των Ιταλικών δικαστηρίων, έχει οδηγήσει την υπόθεση στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης, στο οποίο προσέφυγε η Γερμανία για να ακυρώσει τις αποζημιώσεις και το οποίο ξεκίνησε τη σχετική δικαστική διαδικασία τη Δευτέρα 12/09.


    Την ίδια ώρα, ήρθε και πάλι στην επικαιρότητα το μέγα θέμα του ανεξόφλητου αναγκαστικού Κατοχικού Δανείου της χώρας μας προς τη Γερμανία και των γερμανικών επανορθώσεων για τις κατοχικές καταστροφές στη χώρα μας, αφού η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα η οποία δεν έχει λάβει ως αποζημίωση ούτε ένα ευρώ.


    Η μέχρι τώρα παθητική, δυστυχώς, στάση όλων των ελληνικών κυβερνήσεων, στο μέγιστο αυτό Εθνικό θέμα, ήρθε η ώρα να γίνει ενεργητική.


    Είναι απόλυτη ανάγκη, από σήμερα, οι Υπουργοί Δικαιοσύνης, Εξωτερικών και Οικονομικών, τουλάχιστον, να παρακολουθήσουν αυτή την πολυσήμαντη για τα εθνικά μας συμφέροντα δίκη στη Χάγη.


    Η παρουσία τους δεν θα είναι τιμή μόνο, για τα θύματα του Ναζισμού, αλλά, επιτέλους θα καταδείξει στους Δικαστές της Χάγης και στην παγκόσμια κοινή γνώμη, την αποφαστικότητα της Ελληνικής Πολιτείας να στηρίξει δυναμικά τις διεκδικήσεις των συγγενών των Ελλήνων θυμάτων της ναζιστικής θηριωδίας για ηθική και υλική αποζημίωση.


    Αυτή η δίκη στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης, στις σημερινές συνθήκες, έχει τεράστια σημασία για το παρόν και το μέλλον της Πατρίδας μας.

    Για το Εθνικό Συμβούλιο


    Ο Πρόεδρος
    Μανώλης Γλέζος"

  2. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 02/02/2012 23:14:13

    Συγχαρητήρια Φάκτορα για την ανάρτηση. Συγχαρητήρια.

    Η μικρότητά μου ένα μόνο θα πει και μάλιστα στη βαρβαρική...

    They can run, but they cannot hide...!

  3. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 02/02/2012 23:26:25

    Εξαιρετικό το κείμενο και χρήσιμα και όσα γράφονται και στο υστερόγραφο. Μπράβο σε όλους όσους αγωνίζονται χωρίς καμμιά βοήθεια από την επίσημη ελληνική εξουσία.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΝΙΚΟΛΑΣ 03/02/2012 00:26:33

      Πρόταση 28 βουλευτών για διεκδίκηση γερμανικών αποζημιώσεων

      Πρόταση να συζητηθεί στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής το ζήτημα του γερμανικού κατοχικού δανείου, των γερμανικών επανορθώσεων για τις υποδομές, των αποζημιώσεων που αφορούν τα θύματα και τους ελληνικούς θησαυρούς, κατέθεσαν 28 βουλευτές από το ΠΑΣΟΚ, τη ΝΔ, τον ΣΥΡΙΖΑ και ανεξάρτητοι.

      Με πρωτοβουλία του Π. Κουρουμπλή οι βουλευτές απέστειλαν επιστολή προς τους προέδρους των Επιτροπών Οικονομικών Υποθέσεων, Εθνικής Άμυνας και Δημόσιας Διοίκησης με την οποία ζητούν να συζητηθεί το θέμα παρουσία των υπουργών Οικονομικών, Εξωτερικών, Εθνικής Άμυνας και Δικαιοσύνης όπως και εκπροσώπων εμπλεκόμενων φορέων και να πάρει θέση το ελληνικό κοινοβούλιο «επάνω σε αυτό το κρίσιμο εθνικό ζήτημα».

      Αναπτύσσοντας το σκεπτικό τους οι 28 βουλευτές τονίζουν ότι «με τη Συνδιάσκεψη της Ρώμης το 1942, οι Γερμανοί και οι Ιταλοί αυθαίρετα αποφάσισαν ότι η Ελλάδα όφειλε να δανείζει τις δύο χώρες τόσο με σκοπό τη συντήρηση των στρατευμάτων τους, όσο και με επιπλέον ποσά για άλλους σκοπούς. Με αυτόν τον τρόπο η Ελλάδα δάνεισε τις χώρες που την είχαν ουσιαστικά υποδουλώσει. Η χώρα μας από δανειζόμενος μετατράπηκε σε δανειστή την χειρότερη περίοδο της ιστορίας της. Ενώ, όμως, η Ιταλία αποπλήρωσε το δάνειό της προς την Ελλάδα και ο Χίτλερ είχε ξεκινήσει τις διαδικασίες αποπληρωμής του αντίστοιχου γερμανικού δανείου, οι ενέργειες αυτές σταμάτησαν. Η Γερμανία σήμερα οφείλει στη χώρα μας περίπου 54 δισ. ευρώ (χωρίς τους τόκους) προκειμένου να αποπληρώσει το δάνειο το οποίο μας επέβαλε. Η καταστροφή, υλική και ανθρώπινη, που προκάλεσε η Γερμανία στην Ελλάδα, ήταν απαράμιλλης σκληρότητας. Εκτός από το αναγκαστικό δάνειο, η Γερμανία χρωστάει στην Ελλάδα τόσο τις επανορθώσεις που σχετίζονται με την, κατά τη διάρκεια της κατοχής, καταστροφή της ελληνικής οικονομίας, όσο και με τις αποζημιώσεις που συνδέονται με τους αρχαιολογικούς θησαυρούς και τα πολιτιστικά αγαθά που έκλεψαν ή λεηλάτησαν οι Γερμανοί. Το ποσό για την καταστροφή των υποδομών της ελληνικής οικονομίας που μας οφείλει η Γερμανία ανέρχεται στα 108 δισ. ευρώ (χωρίς τους τόκους). Σημειωτέον δε ότι η Γερμανία έχει αποπληρώσει όλες τις χώρες τις οποίες κατέκτησε και πολέμησε, στη βάση των επανορθώσεων που όρισε η διασυμμαχική επιτροπή των Παρισίων το 1946, πλην της Ελλάδας. Η αδικία είναι προφανής. Σήμερα αθροίζονται, το λιγότερο, 65 ψηφίσματα προς την ελληνική κυβέρνηση, από ποικίλους φορείς, με θέμα τη διεκδίκηση των γερμανικών οφειλών. Ζητάμε να συζητηθεί το ζήτημα του γερμανικού κατοχικού δανείου, των γερμανικών επανορθώσεων και των αποζημιώσεων που αφορούν τα θύματα και τους ελληνικούς θησαυρούς».

      Υπογράφουν από το ΠΑΣΟΚ οι Π. Αντωνακόπουλος, Σ. Βαλυράκης, Λ. Γρηγοράκος, Η. Θεοδωρίδης, Εύα Καϊλή, Δ. Καρύδης, Άννα Νταλάρα, Αθ. Παπαδόπουλος, Δ. Παπουτσής, Μ. Σκραφνάκη, Π. Στασινός, Β. Τόγιας, Β. Τσόνογλου, από τη ΝΔ οι Μ. Χαρακόπουλος, Κ. Τζαβάρας, Κ. Μαρκόπουλος και Κ. Καραγκούνης, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλ. Τσίπρας και οι βουλευτές Θ. Δρίτσας, Π. Λαφαζάνης, Β. Μουλόπουλος, Δ. Παπαδημούλης και οι ανεξάρτητοι βουλευτές Π. Κουρουμπλής, Π. Καμμένος, Β. Οικονόμου, Ευ. Παπαχρήστος, Σοφία Σακοράφα και Ν. Τσούκαλης.

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ δρόμος 03/02/2012 01:08:46

        Δυστυχώς άργησαν λιγάκι... συζήτηση στη Βουλή για αυτό το θέμα να ζητάνε τώρα; Όταν θα ξεκινήσει, αν ξεκινήσει, η συζήτηση, θα είναι ειλημμένη η απόφαση του Δικαστηρίου... κι εξάλλου τί να συζητήσουνε αφού σχεδόν ολοκληρώνεται η φάση της εκδίκασης....

        Έστω κι έτσι, καλύτερα να ξυπνήσουν παρά να τους έχουμε αντιπάλους..

        • johny avatar
          johny @ ΝΙΚΟΛΑΣ 03/02/2012 03:45:14

          Πόσες φορές ακόμα να το πούμε; Το ΔΔ της Χαγης ασχολείται με τις υποθέσεις ιδιωτών όπως του Διστόμου, η εν λόγω συζήτηση στη Βουλή θα αφορά τις Αποζημιώσεις για το Κατοχικό Δάνειο και την υφαρπαγή του εθνικού θησαυροφυλακείου και αποτελεί υπόθεση μεταξύ κρατών και όχι μεταξύ ιδιωτών με Κράτος. Αλλο το ένα θέμα, άλλο το άλλο.....

          • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
            ΝΙΚΟΛΑΣ @ johny 03/02/2012 11:19:07

            Το είπες κάπου αλλού σε αυτήν την ανάρτηση και δεν το είδα; Τί αρπάζεσαι;

            Κι εξάλλου στο κείμενο που μας παραθέτει ο φίλος με την επωνυμία "δρόμος" διαβάζουμε ξεκάθαρα:
            "Πρόταση να συζητηθεί στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής το ζήτημα του γερμανικού κατοχικού δανείου, των γερμανικών επανορθώσεων για τις υποδομές, των αποζημιώσεων που αφορούν τα θύματα και τους ελληνικούς θησαυρούς"
            και εν συνεχεία "Ζητάμε να συζητηθεί το ζήτημα του γερμανικού κατοχικού δανείου, των γερμανικών επανορθώσεων και των αποζημιώσεων που αφορούν τα θύματα και τους ελληνικούς θησαυρούς"

            Άρα και των αποζημιώσεων..... που όφειλαν να το είχαν συζητήσει όταν ο Σταθόπουλος μπλόκαρε τα πάντα επί Σημίτη για να αντιμετωπιστεί πολιτικά η απράδεκτη στάση του τότε υπουργού δικαιοσύνης.....

            Έστω και τώρα, μακάρι να προσφέρει κάτι αυτή η συζήτηση, αν γίνει.

            Όσο για το "Το ΔΔ της Χαγης ασχολείται με τις υποθέσεις ιδιωτών " και όχι μεταξύ κρατών μήπως να το ξανακοιτάξεις;

            Για την ενημέρωση όλων μας, η υπόθεση βρίσκεται στο pending cases στο h__p://www.icj-cij.org/docket/index.php?p1=3&p2=1 και από κει θα μάθουμε κατευθείαν την απόφαση..

          • johny avatar
            johny @ ΝΙΚΟΛΑΣ 03/02/2012 12:49:02

            Ελα φίλε μου, τι να σχολιάσουμε πια μια τόσο τραγική μέρα όπου το σενάριο που τελικά παίχτηκε ήταν αυτό της δικαίωσης της Γερμανίας από μια κατευθυνόμενη διεθνή δικαιοσύνη που δεν σέβεται ούτε τον εαυτό της. Η συζήτηση στη βουλή θα αφορά κυρίως το πρώτο σκέλος κι προφανώς να γίνουν αναφορές και σε υποθέσεις αποζημίωσης ιδιωτών. Θα πρόκειται για μια συζήτηση πακέτο.Ίσως σε πρόγκηξα άδικα...Σε ό,τι αφορά το ΔΔ της Χάγης, είπα ότι η συγκεκριμενη απόφαση για το θέμα αυτό θα αφορά την προσφυγή της Γερμανίας ενάντια σε απόφαση ιταλίας υπέρ των ιδιωτών (πχ Διστομο), κι όχι σε αποζημιώσεις υπέρ κρατών, όπως τα κατοχικά δάνεια. Εννοείται ότι το ΔΔΧ εξετάζει προσφυγές μόνο κρατών και όχι ιδιωτών, αλλά η προκειμένη υπόθεση ήταν αυτή σχετικά με τους ιδιώτες, αυτό είπα.

      • juliet avatar
        juliet @ δρόμος 03/02/2012 09:17:51

        Καλημέρα ,
        ψάχνω μέσα στ΄ονόματα να δω του Γείτονα ,του Παπαΐωάννου ,αυτούς θυμάμαι ....Καλαβρυτινούς ,συγγνώμη αν ξέχασα και κάποιο άλλο ''φρούτο'',τους βουλευτές της Βοιωτίας δεν τους γνωρίζω...Γιαννάκης νομίζω ο ένας ,εκεί δεν πέφτει το Δίστομο; ΠΡΟΔΟΤΕΣ!

  4. Silence t. avatar
    Silence t. 03/02/2012 00:03:54

    Αφιερωμένο στον '' 'Ελληνα πολίτη του Μονάχου'' η ''Ευρωπαίο Πολίτη'' .

  5. ΜΠ avatar
    ΜΠ 03/02/2012 00:58:23

    Μπράβο για την ανάρτηση. Και ο πλέον "αδιάβαστος", ξεστραβώνεται και μαθαίνει.
    Και τώρα το καίριο ερώτημα:
    Εφόσον τα νουμεράκια είναι αυτά και όχι άλλα, ΓΙΑΤΊ δεν τα εγγράφουμε μόνοι μας- δεν χρειαζόμαστε παρέα -στον ωραίο μας προυπολογισμό;;; Ξέρετε τί θα γίνει;;
    Θα είμαστε πλούσιοι, δεν θα χρωστάμε και θα πάρουμε και ρέστα!!!
    Το ποιό ωραίο; Θα πτωχεύσει η Γερμανία!!!!!!
    ΓΙΑΤΙ ;;;;

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΜΠ 03/02/2012 02:06:15

      Γιατί ὃλοι οἱ ἰσχυροί πιστεύουν τούς Γερμανούς καί ὂχι ἐμᾶς.

  6. tak avatar
    tak 03/02/2012 08:22:48

    Επειδή οι Αλαμανοί είναι πανίσχυροι!

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ tak 03/02/2012 08:33:54

      Έτσι έλεγαν και για τον Γολιάθ...και για τον Αδόλφο..και για ένα σωρό άλλους ισχυρούς...

      • tak avatar
        tak @ ΕΥΑ 03/02/2012 12:23:52

        Λερναία Ύδρα οι Αλαμανοί!

        • tak avatar
          tak @ tak 03/02/2012 13:03:49

          Καλό δικαστήριο πάντως! Δεν μας καταδίκασαν για ... δολιοφθορές κατά του στρατού κατοχής της Βέρμαχτ! Ούτε για επιθέσεις κατά των SS!

          • ΕΥΑ avatar
            ΕΥΑ @ tak 03/02/2012 16:32:00

            Τελικά πανίσχυρη λερναία ύδρα..όπως τα είπες...

  7. δρόμος avatar
    δρόμος 03/02/2012 11:25:45

    Για όσους ενδιαφέρονται: κάντε τον κόπο να δείτε το φιλμάκι από τις "Ανιχνεύσεις" (h**p://vimeo.com/31324369) και θα σας λυθούν όλες οι απορίες. Τίποτε δεν χάνεται, όλα από εμάς εξαρτώνται.

  8. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 03/02/2012 11:37:58

    Εδώ είναι η επίσημη ιστοσελίδα του δικαστηρίου με τις αποφάσεις, υπομονή και το πιο πιθανό να δούμε σήμερα την σχετική ανάρτηση (judgement)
    h__p://www.icj-cij.org/docket/index.php?p1=3&p2=5

    Το δικαστικό ιστορικό στο Δ.Δ.
    Jurisdictional Immunities of the State (Germany v. Italy: Greece intervening)
    h__p://www.icj-cij.org/docket/index.php?p1=3&p2=1&code=&case=143&k=60

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ ΝΙΚΟΛΑΣ 03/02/2012 11:43:26

      Η ανακοίνωση της απόφασης ζωντανά
      h--p://www.icj-cij.org/presscom/live_original.php?p1=6

  9. Geoponix avatar
    Geoponix 03/02/2012 11:40:06

    Πολύ "however" πέφτει στο δικαστήριο και δεν μου αρέσει ...

  10. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 03/02/2012 12:38:42

    +100000000000000000

  11. Gik avatar
    Gik 03/02/2012 12:40:55

    Απορριπτική ?!!

  12. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 03/02/2012 12:41:33

    Βγήκε η απόφαση

    h--p://www.icj-cij.org/docket/files/143/16883.pdf

    THE COURT,
    (1) By twelve votes to three,
    Finds that the Italian Republic has violated its obligation to respect the immunity which the Federal Republic of Germany enjoys under international law by allowing civil claims to be brought against it based on violations of international humanitarian law committed by the German Reich between 1943 and 1945;
    (2) By fourteen votes to one,
    Finds that the Italian Republic has violated its obligation to respect the immunity which the Federal Republic of Germany enjoys under international law by taking measures of constraint against Villa Vigoni;
    (3) By fourteen votes to one,
    Finds that the Italian Republic has violated its obligation to respect the immunity which the Federal Republic of Germany enjoys under international law by declaring enforceable in Italy decisions of Greek courts based on violations of international humanitarian law committed in Greece by the German Reich;
    (4) By fourteen votes to one,
    Finds that the Italian Republic must, by enacting appropriate legislation, or by resorting to other methods of its choosing, ensure that the decisions of its courts and those of other judicial authorities infringing the immunity which the Federal Republic of Germany enjoys under international law cease to have effect;
    (5) Unanimously,
    Rejects all other submissions made by the Federal Republic of Germany.

  13. ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ avatar
    ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ 03/02/2012 12:44:06

    ''The Court concludes that, under customary international law as it presently stands, a State is not deprived of immunity by reason of the fact that it is accused of serious violations of international human rights law or the international law of armed conflict. In reaching that conclusion, the Court must emphasize that it is addressing only the immunity of the State itself from the jurisdiction of the courts of other States; the question of whether, and if so to what extent, immunity might apply in criminal proceedings against an official of the State is not in issue in the present case.''

    Σελίδα 39 της απόφασης

    http://www.icj-cij.org/docket/files/143/16883.pdf

  14. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 03/02/2012 12:48:14

    Νάτο
    http://www.icj-cij.org/docket/files/143/16883.pdf

  15. ΑΦΡΟΔΙΤΗ avatar
    ΑΦΡΟΔΙΤΗ 03/02/2012 12:48:43

    Η απόφαση εκδόθηκε και είναι ευνοϊκή για τη Γερμανία. Υπάρχει στον ιστότοπο του δικαστηρίου

  16. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 03/02/2012 12:55:48

    Σταθόπουλε, άξιος ο μισθός σου...

  17. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 03/02/2012 12:59:30

    Για να δούμε τώρα αν θελήσει η Βουλή να κάνει κάτι, μετά την προτροπή των 28 βουλευτών.... αν γίνει κάποιο θαύμα, το Υπουργείο Δικαιοσύνης θα πιεστεί να σεβαστεί τις αποφάσεις των ελληνικών δικαστηρίων.... δεδομένου ότι - απ' ότι φαίνεται - το Δ.Δ. αντιμετωπίζει την περίπτωση των ελληνικών δικαστηρίων, ένταντι των ιταλικών ως διαφορετική.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΝΙΚΟΛΑΣ 03/02/2012 14:34:24

      Νικόλα, το θέμα του κατοχικού δανείου δεν έχει καμμία σχέση με τη Χάγη, και οφείλουν να το συζητήσουν ούτως ή άλλως. Πέραν του ότι η διεθνής νομολογία που εξηγούσε ο νομικός μας κ.Περράκης, που παρέστη στη συζήτηση του θέματος, αφήνει περιθώρια διαφορετικού χειρισμού ΚΑΙ για τα θέματα των επανορθώσεων και αποζημιώσεων.

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ δρόμος 03/02/2012 15:15:48

        Συμφωνώ σε όλα. Για την ομάδα των βουλευτών λέω, που θέλουν να συζητήσουν για όλα. Το έγραψες πρώτος ότι ενδιαφέρονται για το δάνειο, τις επανορθώσεις και τις αποζημιώσεις. Και για τις αποζημιώσεις, αν θυμάμαι καλά, προηγήθηκε η εμπλοκή Σταθόπουλου το 1999-2000 που μπλόκαρε την ελληνική δικαιοσύνη, και την πρακτική του τήρησαν και οι επόμενοι υπουργοί δικαιοσύνης. Αυτό πρέπει να το αλλάξουν οι βουλευτές μας, να πιέσουν.
        Για τον Περράκη, τον θυμάμαι από τη δεκαετία του 90 στο πανεπιστήμιο, βαθύς γνώστης του αντικειμένου και οξυδερκής. Ίσως όχι και ο πιο ταπεινός χαρακτήρας, αλλά μια φορά ικανότατος. Σίγουρα θα επιχειρήσει να βγάλει κάτι ευνοϊκό από τις λεπτομέρειες της απόφασης ώστε να μπορεί να το εκμεταλλευτεί η Ελλάδα αργότερα. Το μόνο που φοβάμαι είναι ότι παλεύει χωρίς πολύ υποστήριξη από τους ταγούς μας...

        • δρόμος avatar
          δρόμος @ ΝΙΚΟΛΑΣ 03/02/2012 16:28:26

          Η στάση των πολιτικών μας ήταν διαχρονικά όχι κακή, αλλά μεμονωμένη. Η τωρινή διακομματική πρόταση για συζήτηση στη Βουλή θεωρώ ότι είναι μία νέα και καλή ευκαιρία, που πρέπει να στηρίξουμε. Όπως και η προσπάθεια του Γλέζου, που ομοίως πρέπει να στηρίξουμε, πιστεύω.

          • δρόμος avatar
            δρόμος @ δρόμος 03/02/2012 16:44:52

            εννοείται πως εξαιρώ τον Σταθόπουλο!

  18. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 03/02/2012 13:04:24

    Επίσης, στην παράγραφο 132, διαχωρίζει τις περιπτώσεις των αποφάσεων των ελληνικών δικαστηρίων.

    132. In order to reach such a decision, it is unnecessary to rule on the question whether the Greek courts did themselves violate Germany’s immunity, a question which is not before the Court, and on which, moreover, it cannot rule, for the reasons recalled earlier. The Court will confine itself to noting, in general terms, that it may perfectly well happen, in certain circumstances, that the judgment rendered on the merits did not violate the jurisdictional immunity of the respondent State, for example because the latter had waived its immunity before the courts hearing the case on the merits, but that the exequatur proceedings instituted in another State are barred by the respondent’s immunity.
    That is why the two issues are distinct, and why it is not for this Judgment to rule on the legality of the decisions of the Greek courts.

    Χρειάζόμαστε πάντως τη γνώμη νομικών επί του διεθνούς δικαίου για να αποκτήσουμε σφαιρική εικόνα της απόφασης και τι περιθώρια υπάρχουν από ελληνικής πλευράς

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Γιάννης Φαίλτωρ 03/02/2012 13:18:08

      θα ξαναπώ ότι είναι καλό όλοι να δούμε την εκπομπή του Σαββίδη ("Ανιχνεύσεις") που παρέθεσα πιό πάνω, εξηγεί αυτό που ζητάς και τις προοπτικές που ανοίγονται τώρα. Δείτε το!

  19. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 03/02/2012 13:05:33

    Το άρθρο , ΔΥΣΤΥΧΩΣ , δικαιώθηκε ,

    Η Διεθνής ¨Δικαιοσύνη¨ αποφάσισε πως ο Ιμπεριαλισμός έχει Ασυλία…
    Αυτό έπρεπε να το περιμένουν οι ¨δημοκράτες¨ και ¨ευρωπαϊστές¨, οπαδοί των ¨ανθρωπίνων δικαιωμάτων¨. Διαβάστε το άρθρο , εξηγεί . Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ...
    http://www.prionokordela.gr/ellada/d/

    Διαβάστε και αυτό : ΤΕΡΜΑ ΣΤΟΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΙΣΜΟ – ΟΠΟΡΤΟΥΝΙΣΜΟ – ΕΠΕΚΤΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΘΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ …

    http://seisaxthia.blogspot.com/2011/10/blog-post_3467.html

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΝΤΑΝΤΟΝ 03/02/2012 13:27:09

      Πολύ καλό το κείμενο της "Σεισάχθειας".

      Προτείνω να ψηφίσουμε όλοι, και να διαδώσουμε όπου μπορούμε, την έκκληση για την ψηφοφορία που παρέθεσα στο πρώτο σχόλιο. Έχουμε όπλα, και πρέπει να το παλαίψουμε (να και κάτι που μπορούμε να κάνουμε, έστω και από τον καναπέ).

  20. ΑΡΚΑΣ avatar
    ΑΡΚΑΣ 03/02/2012 13:10:08

    Περιμένατε κάτι καλύτερο;
    Το Διεθνές Δίκαιο, επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά, είναι το δίκαιο του Ισχυροτέρου, του Νικητή.
    Η μόνη σωστή συμπεριφορά που μπορούμε να κάνουμε είναι να εγγράψουμε την "αναγκαστική δανειακή σύμβαση" στον Προϋπολογισμό μας ΩΣ ΑΠΑΙΤΗΣΗ και έτσι ια την εγγράψουν και οι Γερμανοί ως ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ. Το 1943 πήραν έναν σκασμό λεφτά και πολλά κιλά χρυσό. Πλήρωσαν δήυο δόσεις μία το 1948 και μία στις αρχές της δεκαετίας του ΄ 50 και έκτοτε ποιούν την νύσσαν.
    Πολιτική τόλμη χρειάζεται και όχι να συμπεριφερόμαστε σαν κότες.

  21. ΜΠ avatar
    ΜΠ 03/02/2012 13:25:22

    Αρκάς: "Η μόνη σωστή συμπεριφορά που μπορούμε να κάνουμε είναι να εγγράψουμε την “αναγκαστική δανειακή σύμβαση” στον Προϋπολογισμό μας ΩΣ ΑΠΑΙΤΗΣΗ και έτσι ια την εγγράψουν και οι Γερμανοί ως ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ. Το 1943 πήραν έναν σκασμό λεφτά και πολλά κιλά χρυσό. Πλήρωσαν δήυο δόσεις μία το 1948 και μία στις αρχές της δεκαετίας του ΄ 50 και έκτοτε ποιούν την νύσσαν.
    Πολιτική τόλμη χρειάζεται και όχι να συμπεριφερόμαστε σαν κότες."
    Ακριβώς αυτό!
    Εγγραφή στον προϋπολογισμό μας.
    Και ασε τους Γερμανούς να χτυπιούνται μετά.
    Γιατί θέλουν νομίζετε να φέρουν τον Gauleiter που θα μας εγκρίνει τί θα γράφουμε στους προϋπολογισμούς μας;;; Ακριβώς γιατί φοβούνται μία τέτοια εξέλιξη.
    Αν συμβεί αυτό, η Γερμανία θα σβήσει από το χάρτη, όχι μόνον τον Ευρωπαϊκό αλλά τον Παγκόσμιο. Μπορούμε; Θέλουμε; Τολμούμε;

    • ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ avatar
      ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ @ ΜΠ 03/02/2012 13:34:54

      Η Γερμανία είναι κατεχόμενη και χρήσιμο όργανο της νέας τάξης
      (http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2012/02/blog-post_7821.html).

      Κανένας δεν θα της κάνει τίποτα όσο αυτή εξυπηρετεί τα σχέδια των αφεντικών της.

  22. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 03/02/2012 13:33:00

    Γιατί,ποιός περίμενε ὃτι θά γινόταν τό ἀντίθετο;

  23. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 03/02/2012 13:40:01

    Γιατί Χαίρεται ο κόσμος , γιατί χαμογελάς Γ. Παπανδρέου ..., ΣΗΜΙΤΗΣ - ΣΗΜΙΤΗΣ - ΜΑΤΘΙΑΣ - ΜΑΤΘΙΑΣ !

    Τα υπόλοιπα θα τα διαβάσετε εδώ :
    http://www.antinews.gr/2012/02/03/145875/#more-145875

    Το άρθρο , ΔΥΣΤΥΧΩΣ , δικαιώθηκε ,

    Η Διεθνής ¨Δικαιοσύνη¨ αποφάσισε πως ο Ιμπεριαλισμός έχει Ασυλία…
    Αυτό έπρεπε να το περιμένουν οι ¨δημοκράτες¨ και ¨ευρωπαϊστές¨, οπαδοί των ¨ανθρωπίνων δικαιωμάτων¨. Διαβάστε το άρθρο , εξηγεί . Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ...

    Τώρα ας πάνε στην ¨Χάγη¨ να δικαιωθούν και για την Υφαλοκρηπίδα και το Αιγαίο...

    Διαβάστε και αυτό : ΤΕΡΜΑ ΣΤΟΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΙΣΜΟ – ΟΠΟΡΤΟΥΝΙΣΜΟ – ΕΠΕΚΤΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΘΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ …
    http://seisaxthia.blogspot.com/2011/10/blog-post_3467.html

    Τις θέσεις , της Ελλάδας , του ελληνικού λαού θα τις ακούσετε εδώ :
    http://vimeo.com/31324369

  24. parsifal avatar
    parsifal 03/02/2012 13:50:26

    Μια ακόμη διάσταση στο θέμα : Αυτό το φοβερό δικαστήριο της Χάγης, προτείνουν οι διάφοροι ΕΛΙΑΜΕΠηδες , "ψύχραιμοι" ευρωπαιστές κλπ. να αποφανθεί και για τις "ελληνο-τουρκικές διαφορές", τις αναθεωρητικές δηλαδή απαιτήσεις της Τουρκίας που ο ολετήρας Σημίτης ανεγνώρισε ως "αμοιβαίες" διαφορές στν Μαδρίτη !
    Η κατάπτυστη απόφαση αποδεικνύει αλλη μια φορά τι εστί "διεθνής κοινότητα", "νομιμότητα" κλπ, πόσο σχετικές εννοιες είναι και πόσο αυτοκτονικό είναι να προσφεύγει μια χώρα σ'αυτούς τους θεσμούς για να κατοχυρώσει το αυτονόητο :
    Την εθνική κυριαρχία της.

  25. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 03/02/2012 14:15:08

    Εκ του αποτελέσματος και μόνον, χωρις αναλύσεις και φούμαρα, λυπάμαι που οι έλληνες (με μικρό έψιλον) πολιτικοί που μας κυβέρνησαν όλα αυτά τα χρόνια, έκαναν την πάπια και δεν ξεσήκωσαν το περί δικαίου αίσθημα όλων των λαών της Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένων και των γερμανών... και δεν κυνήγησαν την υπόθεση ως επίσημο κράτος και όχι δι' αντιπροσώπων...
    Και επίσης, αποτίω φόρο τιμής στους Ιταλούς που έφθασαν το θέμα μέχρι εκεί που το έφθασαν...
    Όσο για τους δικούς μας... ρεζίληδες του κερατά... σε όλα τους...
    Είμαι πιο στενοχωρημένος και από το μνημόνιο....

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Χαρίλαος 03/02/2012 14:39:46

      Συμφωνώ με τον φόρο τιμής
      Διαφωνώ με την κατάθλιψη: ψήφισε κι εσύ το αίτημα για διεκδίκηση, έχουμε πολύ μεγάλα περιθώρια δράσης. Θαρσείν χρη ...

  26. Geros avatar
    Geros 03/02/2012 14:28:40

    Όλοι αυτοί που έλεγαν εδώ μέσα ότι μέρος της λύσης είναι τα λεφτά των πολεμικών αποζημιώσεων που είναι? Μετράνε το παραδάκι? Η μετράνε τις φάπες?
    Πάρτε το χαμπάρι , θαυματουργές λύσεις , από μηχανής Θεός και φάρμακα διά πάσα νόσο δεν υπάρχουν. Σφίξιμο το ζωνάρι και μια λεξούλα ξεχασμένη εδώ και δεκαετίες : ΔΟΥΛΕΙΑ. Όλα αυτά τα συνομοσιολογικά ότι ο κόσμος είναι και καλά εναντίων μας τα ακούω βερεσέ , δικαιολογίες από τζάμπα μάγκες , της κοντής ψ...... της φταίνε οι τρίχες.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Geros 03/02/2012 14:42:53

      Η υποχρέωση εξώφλησης των χρεών ισχύει διεθνώς για όλους το ίδιο. Όσο οφείλουμε εμείς να αποπληρώσουμε τα χρέη που (καλώς ή κακώς?) πήραμε τόσα χρόνια, άλλο τόσο οφείλουν και οι Γερμανοί να αποπληρώσουν αυτά που τους δανείσαμε με το στανιό. Απαράγραπτα.

      • Geros avatar
        Geros @ δρόμος 03/02/2012 19:42:56

        Μα αυτό λέω , ζητάμε από τους συμμάχους μας να ΜΗΝ πληρώσουμε στο ακέραιο , τους λέμε ότι το να μας βάλουν να πληρώσουμε όλα όσα χρωστάμε , και εκδικητικό είναι και σε βάρος της γενικότερης σταθερότητας στην Ευρώπη μακροπρόθεσμα είναι. Αυτό δεν έλεγε και η Γερμανία τότε? Δηλαδή θέλουμε να μας σβήσουν τα δικά μας δάνεια τα οποία τα λέμε ληστρικά , αποικιοκρατικά , ειδεχθή και ότι άλλο χωράει ο νους , αλλά αυτοί να ξεπληρώσουν όλα τα δικά τους , έχει λογική αυτό?
        Όσο αφορά το θέμα των χρημάτων που μας χρωστάει η Γερμανία υπάρχει πλήρης σύγχυση στον κόσμο γιατί πράγμα μιλάμε. Μιλάνε διάφοροι πρώτον για το κατοχικό δάνειο , δεύτερον για τις πολεμικές επανορθώσεις και τρίτον για τον χρυσό της τράπεζας της ελλάδος.
        Το κατοχικό δάνειο είναι πραγματική υποχρέωση της Γερμανίας προς την Ελλάδα που θα έπρεπε να την είχαμε διεκδικήσει μέχρι τώρα σοβαρά και όχι με μισόλογα . Ο λόγος που δεν την κυνηγήσαμε είναι ότι ήμασταν με το χέρι απλωμένο προς την Γερμανία για δανεικά και θεωρήσαμε ότι δεν άξιζε τον κόπο να χάσουμε τα προγράμματα στήριξης για τα λεφτά από την κατοχή. Ως ένα σημείο ήταν σωστή λογική μια και ενώ έχω διαβάσει στον τύπο μέχρι και για σημερινή οφειλή της Γερμανίας ύψους ενός τρις στην πραγματικότητα μιλάμε για δραματικά μικρότερα ποσα , μερικά δις , 3-4 το πολύ. Αυτοί που μιλάνε για τρις βάζουν μέσα την μάνα τους και τον πατέρα τους ... όπως λέει και η διαφήμιση και επειδή επίσημος τρόπος υπολογισμού τέτοιον χρεών δεν υπάρχει λέει ο καθένας ότι θέλει.
        Οι πολεμικές επανορθώσεις έχουν λήξει σε μεγάλο βαθμό με την συμφωνία του 1961 , θα μου κάνει μεγάλη εντύπωση αν στο μέλλον βγάλουμε 1 ευρώ από αυτές. Το θέμα είναι λήξαν και η απόφαση της Χάγης αυτό με κάνει να καταλάβω.
        Ο χρυσός της τραπέζης της Ελλάδος τέλος ουδέποτε πάρθηκε από τους Γερμανούς , φυγαδεύτηκε επιτυχώς στην Νότιο Αφρική μέσο Αιγύπτου , είναι αστικός μύθος.
        Συμπερασματικά μιλάμε για ένα θέμα που αν το κυνηγήσουμε μπορεί και να βγάλουμε μερικά δις (αυτοί που μιλάνε για τρις ας πάνε παρακαλώ να κάνουν παρέα σε αυτούς που ζητάνε τρις από την τράπεζα της Ανατολίας) και θα είμαστε σε κόντρα με τον δυνατότερο παίκτη αυτή την στιγμή στην Ευρώπη και τον μόνο που μπορεί να μας βοηθήσει , αξίζει τον κόπο?

        • αποκατάσταση avatar
          αποκατάσταση @ Geros 03/02/2012 20:59:09

          Ως ένα σημείο ήταν σωστή λογική μια και ενώ έχω διαβάσει στον τύπο μέχρι και για σημερινή οφειλή της Γερμανίας ύψους ενός τρις στην πραγματικότητα μιλάμε για δραματικά μικρότερα ποσα , μερικά δις , 3-4 το πολύ.

          Αυτό που το συμπεραίνεις; γιατί 3-4 δις, πως το υπολόγισες έτσι απλά; όπως οι άλλοι υπολογίζουν τα τρις;

    • Κώστας Τ avatar
      Κώστας Τ @ Geros 03/02/2012 15:02:00

      Γέρο μη κρύβεσαι σε καταλάβαμε,είσαι ο Αρτέμης Μάτσας,μην εκτίθεσαι μαυραγορίτη γερμανοτσολιά!!!!

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ Geros 03/02/2012 19:07:08

      Γέρο, εκτός από το ότι τους φταίνε οι τρίχες, επιτίθενται και σε όποιον διαφωνεί με τους ίδιους...

  27. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 03/02/2012 14:30:40

    Γιατί Χαίρεται ο κόσμος , γιατί χαμογελάς Γ. Παπανδρέου …, ΣΗΜΙΤΗΣ – ΣΗΜΙΤΗΣ – ΜΑΤΘΙΑΣ – ΜΑΤΘΙΑΣ !

    Μην ξεχνάτε πως πρώτη η Ελλάδα του Σημίτη με τους Γερμανοσπουδασμένους καθηγητάδες ΔΙΙΚΑΙΩΣΕ ΤΟ 2001 ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ¨ΕΚΤΑΚΤΟ¨-ΕΙΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΑΝΕΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ -ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ- ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ - ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ - ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕ ΑΣΥΛΙΑ(ΕΤΕΡΟΔΙΚΙΑ) - ΟΧΙ Η ¨ΧΑΓΗ¨ - Γι΄αυτό οι πολίτες μας προσέφυγανστην συνέχεια στην Ιταλία ! Και επειδή δκαιώθηκαν από το Ανώτητο Δικαστήριο της χώρας - και Μπερλουσκόνι δε μπορούσε να στήσει επίσης ¨έκτακτο δικαστήριο¨ , συμφώνησε με την Μέρκελ να της προσφέρει ¨συνυποσχετικό¨ για να προσφύγει στην ¨Χάγη της¨ .

    ΑΙΩΝΙΑ ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟΥΣ ΔΟΣΙΛΟΓΟΥΣ ...
    Τις θέσεις , της Ελλάδας , του ελληνικού λαού θα τις ακούσετε εδώ :
    http://vimeo.com/31324369

  28. franc avatar
    franc 03/02/2012 14:32:36

    Ο Στέφανος Μάνος το είχε προεξοφλήσει δημόσια .
    Δεν μπορείς να ζητάς μέσω Ιταλίας αποζημιώσεις τη στιγμή που η Ελληνική κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ με τον υπουργό της Δικαιοσύνης έχει ακυρώσει την απόφαση του Αρείου Πάγου για εκτέλεση κατάσχεσης κατά της Γερμανίας μέσα στην ίδια την Ελλάδα, με το αιτιολογικό οτι δεν πρέπει να διαταράξουμε τις φιλικές μας σχέσεις τωρα που έχουμε ανάγκη τους Γερμανούς.
    Περιμένατε να δικαιώσουν τα θύματα οι θύτες τη στιγμή που οι δικοί του τους πούλησαν?

  29. ΑΝΤΙΣΘΕΝΗΣ avatar
    ΑΝΤΙΣΘΕΝΗΣ 03/02/2012 14:44:03

    Εδώ ευρίσκεται και το μεγάλο έγκλημα των προηγούμενων κυβερνώντων.
    Φρόντισαν να μας απαξιώσουν ηθικά στη συνείδηση του κάθε ευρωπαίου, ως ανέντιμους και τεμπέληδες που απαιτούμε συνέχεια χρήματα, δικαιώνοντας τα ναζιστικά κτήνη και τους επιγόνους τους.
    Πολιτικοί ολίγιστοι, ανιστόρητοι και κομπλεξικοί, με σπουδές -τρομάρα τους-στην αλλοδαπή, περίγελος των καθηγητών τους.

    Η απόφαση του δικαστηρίου της Χάγης δεν είναι μόνο άδικη και μεροληπτική. Είναι άθλια και κατευθυνόμενη.
    Το κράτος με τις μεγαλύτερες καταστροφές και απώλειες κατά τον ΒΠΠ(μετά τη Λευκορωσία) από τους Γερμανούς (και όχι τους Ναζί) κατά τον έγκριτο ιστορικό Mark Mazower να μη δικαιώνεται στη Χάγη!!
    Θα το πούμε για μια ακόμη φορά : O κάλπικος αντιαμερικανισμός της μεταπολίτευσης και οι μίσθαρνοι εμπνευστές του(ΠΑΚ, ΠΑΜΕ,ΣΑΚ κτλ) μας τύφλωσαν τόσο πολύ, που δεν αντιληφθήκαμε την εισβολή του χειρότερου,του πιο δουλοκτητικού και ρατσιστικού καπιταλισμού, του γερμανικού(ναζιστικού).
    Τα λόγια του Γκαίμπελς, αναφερόμενος στο κράτος της Πολωνίας και τους πολίτες του (..to become a slave nation) θα πρέπει να αποτελούν τον εφιάλτη του κάθε εγγράμματου ευρωπαίου πολίτη. Οι επίγονοι του Σίλλερ (και του Χίτλερ) προετοιμάζονται να αιματοκυλίσουν πάλι την Ευρώπη.
    Ας μη γελιόμαστε, τα πράγματα πηγαίνουν προς τα εκεί.Οσο νωρίτερα το αντιληφθούμε τόσο το καλύτερο για εμάς.

  30. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 03/02/2012 14:47:04

    Απόσπασμα από το άρθρο ...

    ¨...Επίσης θα πρέπει να έχουμε – καλά υπόψη μας - πως για τις ¨λοιπές δημοκρατικές- ιμπεριαλιστικές δυνάμεις¨ η Απόφαση του Δ.Δ. της Χάγης για τις Πολεμικές Επανορθώσεις – Αποζημιώσεις – ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΠΛΑΝΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ – ΟΜΩΣ ΜΕ ¨ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΑΤΙΑ¨ αφορά –ΟΛΕΣ- τις ιμπεριαλιστικές δυνάμεις σε σχέση με τα εγκλήματα πολέμου που διαπράττουν καθημερινά. Ιδιαίτερα η αναγνώριση του δικαιώματος σε κάθε πολίτη να ενάγει κράτη ζητώντας αποκατάσταση της αδικίας – θα πρέπει να κάνουν τις ΗΠΑ, το Ισραήλ , το ΝΑΤΟ ( συμπεριλαμβανομένης της ¨Νέας¨-Γερμανίας ) να τρέμουν μπροστά στην προοπτική να τεθούν από τους λαούς στο εδώλιο και να αποζημιώσουν όπως και για το Β΄Π.Π. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΛΑ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ- ΕΙΝΑΙ ΤΟ ¨ΑΤΟΥ ΤΗΣ¨ ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΗΣ

    Προφανώς στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα από την ¨ακρόαση των αντιπάλων¨ τον Σεπτέμβρη που μας πέρασε στο Δ.Δ. της Χάγης μέχρι την Απόφαση του δικαστηρίου που αναμένουμε σε λίγες μέρες ( 3/2 ) , ΣΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ θα έκανε πολλές ¨διαβουλεύσεις¨ με τους ¨συμμάχους¨ για την έκβαση της Απόφασης. Το αποτέλεσμα θα το δούμε , θα είναι όμως πιστεύω μέσα στο πλαίσιο αυτών των συσχετισμών και παραμέτρων...¨

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΝΤΑΝΤΟΝ 03/02/2012 15:04:07

      Ας μην προεξοφλούμε τις αντιδράσεις των "συμμάχων". Το πολιτικό τοπίο είναι εξαιρετικά ρευστό, εξ αιτίας των οικονομικών, και οι συμμαχίες αναδιατάσσονται μέρα με τη μέρα. Μπορεί συντομώτατα η Γερμανία να βρεθεί στη θέση απολογούμενου για διάφορα ... ας περιμένουμε, χωρίς να αδρανούμε στο μεταξύ - ας δούμε το βίντεο, λ.χ.

  31. S.K avatar
    S.K 03/02/2012 15:28:40

    Ας μην ξεχνούμε ότι οι Διστομίτες κατέληξαν στην Ιταλία λόγω Σημίτη και Σταθόπουλου. Ας το αναδείξουμε το θέμα! Η λήθη έρχεται γρήγορα. Δεν πρέπει να την αφήσουμε.

  32. victoria (true) avatar
    victoria (true) 03/02/2012 15:32:50

    Δεν φαντάζομαι τώρα να περιμένει η Γερμανία, η Ελλάδα να εφαρμόσει αποφάσεις ΞΕΝΩΝ δικαστηρίων, έτσι;;;

    Τέρμα οι ευγένειες για το αγγλικό δίκαιο.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ victoria (true) 03/02/2012 16:30:57

      ευφυέστατη παρατήρηση, εύγε.

  33. Bob ο μάστορας avatar
    Bob ο μάστορας 03/02/2012 15:49:48

    Το ξεφτισμένο πουλόβερ περί «Ευρώπης Δικαίου» μάδησε οριστικά.
    Οι «εταίροι» μας, με τη δικαιολογία της «ετεροδικίας» συμπεριφέρονται ως «εταίρες».
    Συνωστισμός στο Δίστομο και την Κρήτη;
    Εναλλακτική δίαιτα ο λιμός στην Αθήνα;
    Συντήρηση η κλοπή των αρχαίων που κοσμούν τα Γερμανικά μουσεία;
    Βλάβη στο θερμοστάτη στο Νταχάου;
    Ραδιολογικό συμβάν η Χιροσίμα;
    Σε 72 μήνες πέθαναν 70.000.000 άνθρωποι, οι περισσότεροι άμαχοι!
    Η μεγαλύτερη κτηνωδία-βαρβαρότητα στην ιστορία και τολμάμε να την ξεχνάμε;
    Μαντέψτε...

  34. anonymous avatar
    anonymous 03/02/2012 16:17:59

    Παλιότερα σε σχόλια είχα προειδοποιήσει. Καμιά χώρα, ούτε η Αμερική, ούτε η Αγγλία δε θα δέχονταν να σπάσει η ετεροδικία διότι κινδυνεύουν με τόσα εγκλήματα που έχουν κάνει.

    Η απόφαση αυτή όπως και η άλλη για τα Σκόπια αφιερώνεται στους ΧαγιοΛάγνους Πασόκους. Χάσαμε δύο στα δύο.

  35. δρόμος avatar
    δρόμος 03/02/2012 16:53:31

    από τον Ελ. Τύπο, η αντίδραση της Ιταλίας:

    "Η Ιταλία σέβεται την απόφαση του Διεθνούς Δικαστηρίου της Χάγης, έστω κι αν το περιεχόμενό της δεν συμπίπτει με τις θέσεις της κι εννοεί να αντιμετωπίσει με την Γερμανία το θέμα των οδυνηρών γεγονότων του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου", δήλωσε ο υπουργός εξωτερικών της κυβέρνησης της Ρώμης Τζούλιο Τέρτσι.

    Στις δηλώσεις του για την απόφαση που εκδόθηκε σήμερα από το Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης και ορίζει ότι η Ιταλία δεν δικαιούται καμία αποζημίωση για τις σφαγές πολιτών της από δυνάμεις του Τρίτου Ράιχ, ο Τέρτσι προσθέτει: "έστω και αν η απόφαση δεν συμπίπτει με τις θέσεις μας, θεωρούμε ότι προσφέρει μια χρήσιμη συμβολή που θα οδηγήσει προς μια συνολική διευθέτηση, ιδίως υπό το φως της αναφοράς του Δικαστηρίου στην σημασία των διαπραγματεύσεων ανάμεσα στις δυο πλευρές για να εξευρεθεί μια λύση".

    Ο επικεφαλής της ιταλικής διπλωματίας πρόσθεσε ότι "η Ιταλία εννοεί να συνεχίσει, όπως έκανε ως τώρα, να αντιμετωπίζει μαζί με την Γερμανία όλες τις διαστάσεις των προβλημάτων που απορρέουν από τα οδυνηρά συμβάντα του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου σε μια προοπτική διαλόγου και προστασίας των αιτημάτων δικαιοσύνης των θυμάτων και των οικογενειών τους".

  36. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 03/02/2012 17:07:57

    Ωραία ¨μόντα¨ της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης της Deutsche Bank και της Wall Street ο Μόντι , όπως και ο Μπερλουσκόνι που συνέστησε στην Γερμανία να προσφύγει στην Χάγη για ν ανατρέψει την δικαιοσύνη της χώρας του. Περιμένω την δήλωση και του κ. Παπαδήμου ¨Η Ελλάδα σέβεται τις αποφάσεις της δεθνούς δικαιοσύνης¨ και άλλες σαλτσούλες.

  37. δρόμος avatar
    δρόμος 03/02/2012 17:32:32

    "Την άποψη ότι "ο αγώνας για τη διεκδίκηση των γερμανικών επανορθώσεων συνεχίζεται" και πως το ελληνικό κράτος "θα πρέπει να προχωρήσει στην διεκδίκηση", εκφράζει ο καθηγητής Στέλιος Περράκης, ο οποίος εκπροσώπησε την Ελλάδα στην παρέμβαση που έκανε στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης κατά την εκδίκαση της υπόθεσης που αφορούσε αντιδικία της Γερμανίας και της Ιταλίας για την κατάσχεση στη δεύτερη περιουσιακού στοιχείου της πρώτης, προκειμένου να αποζημιωθούν θύματα του ολοκαυτώματος του Διστόμου. "

    (για να μην κουράζω, διαβάστε στον Ελ.Τύπο την πολύ ενδιαφέρουσα συνέχεια των δηλώσεων Περράκη)

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ δρόμος 03/02/2012 17:39:15

      και η κατάληξη:
      "Σε κάθε περίπτωση", καταλήγει ο καθηγητής "δείχνει ότι ο αγώνας για τη διεκδίκηση των Γερμανικών επανορθώσεων συνεχίζεται και σημαίνει ότι το κράτος,δηλαδή και η Ελληνική Δημοκρατία θα πρέπει πια αυτή να προχωρήσει στην διεκδίκηση με τυπικό τρόπο. Δηλαδή να ξαναπιάσει τη σκυτάλη από εκείνη την περίφημη ρηματική διακοίνωση του 1995, η οποία έμεινε αναπάντητη και επί πολλές δεκαετίες μετά, βέβαια αυτό είναι μία απόφαση πολιτική, δεν ανήκει σε μένα, λέω την προσωπική μου άποψη αυτή τη στιγμή, προκειμένου να διεκδικήσουμε τις επανορθώσεις για όλα τα ολοκαυτώματα που γίνανε στην Ελλάδα, καθώς επίσης, αυτοτελές ζήτημα είναι αυτό, το θέμα του αναγκαστικού δανείου του 1942-1943. Ξέρετε, ο αγώνας για την δικαίωση είναι μακρύς και δυστυχώς ο Β' Παγκόσμιος Πόλεμος δεν λέει ακόμα να κλείσει, πόσο μάλιστα όταν βγαίνουν και τέτοιες αποφάσεις".

  38. δρόμος avatar
    δρόμος 03/02/2012 17:54:44

    Θεωρώ εξαιρετική τη δήλωση Μιχελάκη, από την οποία τεκμαίρεται ότι η απόφαση της Χάγης ήταν λίγο-πολύ αναμενόμενη και ότι δεν ακυρώνει την κοινή πρόταση των βουλευτών για συζήτηση του θέματος στη Βουλή.

  39. parsifal avatar
    parsifal 03/02/2012 18:31:19

    Μάλλον ο Μιχελάκης εσωσε τη τιμή του "πολιτικού σκηνικού" εν προκειμένω. Τα οσο είπε βεβαίως εγγράφουν σοβαρότατη υποθήκη για την ΝΔ οψέποτε ευρεθεί στην εξουσία... Γιατί ολοι ως αντιπολίτευση είναι ...πιό ελευθερόστομοι !
    Μετά υπερισχύει ο "πολιτικός πολιτισμός", "το ευρωπαικό πνεύμα", η 'Ευρωπαική αλληλεγγύη" κλπ. παπάρες.

  40. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 03/02/2012 19:02:46

    Για όσους κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν το τι σηματοδοτεί η Απόφαση της Χάγης και θα συνεχίσουν το ¨κλάμα¨ για την αδικία της Χάγης και την ανάγκη ¨ηθικής¨ δικαίωσης των θυμάτων του πολέμου , κάνοντας ¨εκκλήσεις¨ στην ¨δημοκρατική ευαισθησία της Γερμανίας ¨ , Απόφαση η οποία , εκτός των άλλων, επιβεβαίωσε την ¨ελληνική δικαιακή κρίση¨ του 2002 , θελω να επισημάνω πως δεν λέει , δεν οριζει ότι η Γερμανία δε οφείλει Επανορθώσεις για τον Β΄Π.Π. , ούτε πως δεν τις δικαιούται η Ελλάδα , αλλά πως , σύμφωνα με την αναχρονιστική αντίληψη και πρόσληψη του διαρκώς εξελισσόμενου διεθνούς δικαίου , αυτές μπορεί να τις διεκδικήσουν μόνο το ελληνικό κράτος ( ενδιαμέσως και για τους πολίτες του ) και όχι άμεσα οι πολίτες.

    Συνεπώς εκτεθειμένο είναι το ελληνικό κράτος και τα κόμματα του που λαμβάνουν την κρατική επιχορήγηση για να ¨εκπροσωπούν τους πολίτες¨.

    ¨Κανονικά¨ ( στα εισαγωγικά , διότι ο Δεξιοαριστερός πολιτικός οπορτουνισμός είναι κυρίαρχο φαινόμενο ) , τώρα , μπροστά στις ¨επερχόμενες ¨ εκλογές , πρέπει όλα τα κόμματα να θέσουν την ΑΜΕΣΗ διεκδίκηση για την αποκατάσταση - δικαίωση του ελληνικού λαού στα προεκλογικά τους προγράμματα.

    Και ¨κανονικά¨ όποιο κοινοβουλευτικό και εξωκοινοβουλευτικό κόμμα δεν το θέσει στην προεκλογική του επικαιρότητα δεν θα έπρεπε να ψηφιστεί.

    Κατά προέκταση της Απόφασης της Χάγης τα επόμενα βήματα θα έπρεπε , ¨κανονικά¨ , να είναι :

    Α) Ζητώντας επίσημα ¨συνυποσχετικό ¨ από την Γερμανία Προσφυγή της Ελλάδας κατά της Γερμανίας στην Χάγη για την αναγνώριση της ¨Συνθήκης των 4+2 για την Γερμανική ενοποίηση¨ σαν την προαπαιτούμενης ¨Συνθήκης Ειρήνης ¨ , γεγονός που υποχρεώνει την Γερμανία να προσέλθει στ τραπέζι των διαπραγματεύσεων για την διευθέτηση των Επανορθώσεων.

    Β) Ενημέρωση ( επίσημο υπόμνημα ) των τεσσάρων μεγάλων -πρώην συμμαχικών - δυνάμεων σχετικά με τις υποχρεώσεις τους σχετικά με τις κοινές αποφάσεις- κατά την διάρκεια του Β΄Π.Π. και μεταπολεμικά για την υποχρέωση της Γερμανίας να αποκαταστήσει το άδικο. Αξιοποιούμε τις καθημερινά εναλλασσόμενες συμμαχίες και τις αντιθέσεις που υπάρχουν σχετικά με τις νέες πολιτικές Γερμανίας. Σε κάθε περίπτωση επιμένουμε στη εφαρμογή του διεθνούς δικαίου που παραβιάζει η Γερμανία.

    Γ) Επειδή η Γερμανία έχει ΗΔΗ δηλώσει ( πράγμα που δεν το γνωρίζουν πολλοί) πως μετά από το μεθοδευμένο ¨συνυποσχετικό της¨ με την Ιταλία για την προσφυγή στην Χάγη - ανατρέποντας την κατάσχεση των περιουσιακών της στοιχείων , ΔΕΝ θα δεχτεί να συναινέσει με ¨συνυποσχετικό¨ με άλλη χώρα για ζητήματα που αφορούν τον Β΄Π.Π. , δηλαδή αρνείται την δικαιοδοσία του Ο.Η.Ε. και του δικαστηρίου του , σε περίπτωση άρνησης της σε επίσημη ελληνική έκκληση για ¨συνυποσχετικό πρσφυγής¨ , η Ελλάδα θα πρέπει 1. να αποκλείσει γερμανικές εταιρείες από κάθε συμμετοχή και ανάληψη , αρχικά , δημόσιου έργου β) να επιτρέψει , σε εφαρμογή της απόφασης του Πρωτοδικείου Λεβαδιάς , την κατάσχεση ακινήτων και περιουσιακών στοιχείων της Γερμανίας στην Ελλάδα , καταργώντας το άρθρο του Ποινικού Κώδικα που επιτρέπει , για ¨λόγους εθνικού συμφέροντος¨, στον εκάστοτε υπουργό δικαιοσύνης να ανατρέπει τις καταδικαστικές αποφάσεις ( όπως και κατασχέσεις ) σε αλλοδαπά πρόσωπα ιδιωτικού και δημοσίου δικαίου.
    Η Αμερικάνικη νομοθεσία για παράδειγμα επιτρέπει κατασχέσεις ¨ξένων περιουσιών¨ στις Η.Π.Α. για την δικαίωση -ικανοποίηση πολιτών της. Βάση των κινδύνων που απορρέουν από την νομοθεσία της ( και εκεί δεν χωράει ¨καμία Χάγη¨ ) υποχρέωσε ( το 2000) την Γερμανία να καταβάλει -πρόσθετες- Αποζημιώσεις σε Εβραίους πολίτες της , υπό την απειλή πως θα κατασχεθούν γερμανικές εταιρείες.

    Επίσης η σημερινή Απόφαση αφορά την Ιταλία που δέχτηκε την δικαιοδοσία του Δ.Δ. τ. Χάγης σε αυτό το θέμα ( και τους κατοίκους του Διστόμου που προσέφυγαν στην Ιταλική δικαιοσύνη , οι οποίιοι έχουν όμως ¨νόμιμο τίτλο¨ στην Ελλάδα που μπορεί να εκτελεστεί , εάν άρει ο υπουργός δικαιοσύνης το ¨βέτο του¨ , για την Ιταλική και όχι για την Ελληνική Απόφαση προσέφυγε η Γερμανία στην Χάγη ) . Η σημερινή Απόφαση δεν αφορά οποιαδήποτε άλλη Απόφαση ελληνικού δικαστηρίου που θα μπορούσε να βγει και να εκτελεστεί στην Ελλάδα υπέρ ελλήνων πολιτών.

    Η Γερμανία δεν θέλει οι πολίτες να διεκδικούν Αποζημιώσεις για τα εγκλήματα της , αλλά τα κράτη. Ας της κάνουμε λοιπόν την χάρη , Ας τις πάρει το ελληνικό κράτος - που είναι ¨ανεξάρτητο , ελεύθερο και κυρίαρχο . Ιδού η Ρόδος , ιδού και το ¨πήδημα¨. Προτείνω να κατασχεθεί , σαν πρώτη δόση , ο μισθός του κ. Ράϊχενμπαχ ( εαν το επιτρέψει η ¨δικαιοσύνη¨ ).

  41. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 03/02/2012 19:22:19

    Σχόλιο του Γραφείου Τύπου για την απόφαση του διεθνούς δικαστηρίου της Χάγης.
    http://www.kke.gr/anakoinoseis_grafeioy_typoy/sxolio_toy_grafeioy_typoy_gia_thn_apofash_toy_diethnoys_dikasthrioy_ths_xaghs?morf=1

  42. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 03/02/2012 19:52:51

    Και χαίρομαι ότι το χθεσινό μου άρθρο με οποίο κατά κάποιο τρόπο ¨προανήγγειλα¨ την σημερινή απόφαση της Χάγης , έχει περίπου τις ίδιες απόψεις με τις σημερινές διαπιστώσεις του κ. Στ. Περράκη , άξιου συνεχιστή του αείμνηστου Γιάννη Σταμούλη. Η Ελλάδα , το ελληνικό κράτος , πρέπει να διεκδικήσει. Εύγε του.

    http://www.e-typos.com/Post.aspx?id=7634&title=%CE%A3.+%CE%A0%CE%B5%CF%81%CF%81%CE%AC%CE%BA%CE%B7%CF

  43. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 03/02/2012 20:02:43

    Eλληνικά ανώτατα δικαστήρια είχαν φαλκιδεύσει τις ελληνικές διεκδικήσεις.
    Σημίτης και ανεκδιήγητος Σταθόπουλος είχαν προσφέρει καλές υπηρεσίες στη Γερμανία.
    Όπως εγράφε η ΔΟΛια φυλάδα το 2001 (σε άρθρο υπό τον τίτλο "Διπλωματική προστασία στα Γερμανικά Ινστιτούτα" )πατρωνάροντας και αβαντάροντας τον βαλιτσωμένο Σημιτισμό: "Κρίνεται ωστόσο ότι η διευθέτησή του δεν μπορεί να περνάει μέσα από διαδικασίες κατάσχεση και πλειστηριασμού" ...
    http://www.distomo.gr/war.htm

  44. Πεπόνης avatar
    Πεπόνης 03/02/2012 21:44:01

    "Δηλαδή θέλουμε να μας σβήσουν τα δικά μας δάνεια τα οποία τα λέμε ληστρικά , αποικιοκρατικά , ειδεχθή και ότι άλλο χωράει ο νους , αλλά αυτοί να ξεπληρώσουν όλα τα δικά τους , έχει λογική αυτό?"

    Δεν το ζητάμε εμείς αυτό. Οι Γερμανοί το ζητάνε. Ζητάνε αποικιοκρατικές εγγυήσεις για χρήματα που ΔΕΝ μας έχουν ακόμη δανείσει(!!!), την ίδια ώρα που δεν έχουν ακόμη πληρώσει τα χρήματα που μας έχουν επίσημα κι αποδεδειγμένα ΑΡΠΑΞΕΙ !!!

    ΑΥΤΟ, έχει λογική; Πως το βλέπεις;

    Ας μας δώσουν όσα ήδη μας χρωστάνε, να τους επιστρέψουμε αμέσως όσα ΘΑ μας δανείσουν!

    Που, όπως λένε, είναι περισσότερα (τα χρωστούμενα τους).

    Δεν είμαι ειδικός. Αν όντως δεν μας χρωστάνε τίποτα, γιατί δεν διαψεύδει κανείς; Ούτε εδώ ούτε εκεί; Ίσα ίσα που γίνεται το αντίθετο, και εδώ και εκεί!

    Μα για να γίνεται τέτοιος ντόρος, ναι, σίγουρα, πρόκειται για 1-2 δισ. Πιθανότατα, αν γινόταν μεγαλύτερος ντόρος να φόρουσε ένα φυστίκι.

    Αν σκέφτεσαι το "όπου ακούς πολλά κεράσια, κράτα μικρό καλάθι", σκέψου και το "όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει φωτιά".

  45. δρόμος avatar
    δρόμος 03/02/2012 23:04:51

    από τον Ελ. Τύπο, η αντίδραση του ελληνικού ΥΠΕΞ:

    «Το ζήτημα των γερμανικών αποζημιώσεων παραμένει ανοιχτό» υπογραμμίζει σε ανακοίνωσή του το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών, με αφορμή τη σημερινή απόφαση του Διεθνούς Δικαστηρίου της Χάγης στην υπόθεση Γερμανίας κατά Ιταλίας για την ετεροδικία και προσθέτει ότι «η ελληνική κυβέρνηση θα μελετήσει την απόφαση με προσοχή».


    Ειδικότερα στην ανακοίνωσή του Υπουργείου Εξωτερικών αναφέρεται:

    «To Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης εξέδωσε σήμερα την απόφαση του στην υπόθεση Γερμανίας κατά Ιταλίας για την κρατική ετεροδικία. Η Γερμανία προσέφυγε στο ΔΔΧ κατά της Ιταλίας στις 23.12.2008, αντιδρώντας σε σειρά αποφάσεων του ιταλικού Ακυρωτικού Δικαστηρίου (Corte Suprema di Cassazione) αλλά και άλλων δικαστηρίων στην Ιταλία, τα οποία θεώρησαν ότι για τα εγκλήματα πολέμου που διέπραξαν τα γερμανικά στρατεύματα κατοχής στην Ιταλία, η Γερμανία ευθύνεται να καταβάλει αποζημιώσεις στα θύματα χωρίς να απολαύει του προνομίου της κρατικής ετεροδικίας.

    Στην εν λόγω δίκη παρενέβη η χώρα μας στις 13.01.2011 ως μη διάδικο μέρος βάσει του Άρθρου 62 του Καταστατικού του ΔΔΧ, με σκοπό να ενισχύσει τις ιταλικές θέσεις ενώπιον του Δικαστηρίου.

    Στην απόφασή του, το Δικαστήριο εκφράζει την άποψη ότι οι πράξεις των γερμανικών δυνάμεων κατοχής στο Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο ήταν αντίθετες στο δίκαιο του πολέμου και παραβίαζαν πανανθρώπινες αξίες. Όμως το Δικαστήριο σημείωσε ότι η συγκεκριμένη υπόθεση αφορούσε τον διαδικαστικό κανόνα της ετεροδικίας των Κρατών και όχι την ευθύνη της Γερμανίας για τις παράνομες ενέργειες της, κατά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο.

    Στο πλαίσιο αυτό, το Δικαστήριο διαπίστωσε ότι η Γερμανία, στην υπόθεση αυτή, απολαύει του προνομίου της ετεροδικίας και έκρινε, δεχόμενο τις αιτιάσεις της Γερμανίας, ότι τα ιταλικά δικαστήρια παραβίασαν τον κανόνα αυτό του εθιμικού διεθνούς δικαίου. Επιπλέον, το Δικαστήριο δέχτηκε ότι οι αποφάσεις των ιταλικών δικαστηρίων με τις οποίες επετράπη η λήψη μέτρων αναγκαστικής εκτέλεσης για την Villa Vigoni με σκοπό την ικανοποίηση των θυμάτων της υπόθεσης του Διστόμου, καθώς και η αναγνώριση ως εκτελεστών στην Ιταλία των σχετικών αποφάσεων των ελληνικών δικαστηρίων, αποτελούσαν παράνομες πράξεις από ιταλικής πλευράς».

    «Ωστόσο, σημαντικό είναι» επισημαίνεται στην ανακοίνωση του ΥΠΕΞ «ότι το Δικαστήριο διαπιστώνει πως το γεγονός ότι ένα Κράτος απολαύει ετεροδικίας ενώπιον των εθνικών δικαστηρίων ενός άλλου Κράτους δεν επηρεάζει το ζήτημα της διεθνούς του ευθύνης και της συνακόλουθης υποχρέωσης του να παράσχει αποζημίωση. Επίσης, το Δικαστήριο, αναφερόμενο στο ζήτημα της αποζημίωσης των Ιταλών αιχμαλώτων πολέμου καθώς και άλλων απαιτήσεων Ιταλών πολιτών, οι οποίες δεν έχουν διευθετηθεί, τόνισε ότι τα θέματα αυτά θα μπορούσαν να επιλυθούν μέσω διμερών διαπραγματεύσεων. Με τον τρόπο αυτό το Δικαστήριο επιβεβαιώνει ότι τα θέματα αυτά δεν έχουν κλείσει. Η ελληνική κυβέρνηση θα μελετήσει την απόφαση με προσοχή, υπό το φως της σταθερής και διαχρονικής θέσης ότι το ζήτημα των γερμανικών αποζημιώσεων παραμένει ανοικτό».

  46. Geros avatar
    Geros 03/02/2012 23:44:20

    Όχι αγαπητέ νομίζω ότι το υπολόγισα λίγο καλύτερα από ότι οι διάφοροι που υπολογίζουν τρις , νομίζω ότι το να μπω σε λεπτομέρειες για το θέμα δεν είναι για ένα σχόλιο . Σε τελική ανάλυση δεν είπα ότι το υπολόγισα εγώ εντελώς σωστά μια και όπως είπα δεν υπάρχει τρόπος διεθνώς αναγνωρισμένος , ισχυρίζομαι όμως ότι κάνουν λάθος όχι στο νούμερο αλλά στην τάξη μεγέθους.
    Οι υπολογισμοί δανείστηκαν 100 που είναι σημερινά 100.000 επί 10% για 60 χρονια άρα μας χρωστάνε το σύμπαν είναι γελοίοι . Με τέτοιους υπολογισμούς βγήκαν και οι κάτοχοι 4 μετοχων της τράπεζας της Ανατολής να κατέχουν (στο όνειρο τους) 2,7 τρις ! Υπάρχει ιστορικό προηγούμενο να έχουν επιδικαστεί τέτοιου είδους οφειλές ποτέ? Ας είμαστε σοβαροί.
    Αλλά αφού επιμένετε ας δούμε πόσα βγαίνουν με την μέθοδο αυτή. Οφείλουν 450 εκατομμύρια σταθερά μεταπολεμικά μάρκα δηλαδή 140 εκατομμύρια δολάρια του 1946 , σημερινά 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια (3,9% μέσος πληθωρισμός) επί 3% το χρόνο για 60 χρονια έχουμε 9,5 δισεκατομμύρια δολάρια δηλαδή 7,2 δισεκατομμύρια ευρώ. Οπότε σε περίπτωση που μας επιδικαστούν όλα όπως τα ονειρευόμαστε παίρνουμε 7 δις (λιγότερα από την δόση του Δεκεμβρίου δηλαδή) , αν λάβουμε υπόψιν το ότι ποτέ δεν πρόκειται να δεχτεί κάποιο διεθνές δικαστήριο μόνο τα δικά μας επιχειρήματα τότε είναι φανερό ότι ο υπολογισμός μου για 3-4 δις είναι υπερβολικά αισιόδοξος.
    Έχω βαρεθεί να ακούω για τρις από τους Γερμανούς , τρις που έχουν φύγει στο εξωτερικό , εκατοντάδες δις από φοροδιαφυγή , τρις από την τράπεζα της Ανατολής .... όποτε έψαξα τέτοιους ισχυρισμούς είδα ότι κάποιος απλά πρόσθεσε μερικά μηδενικά και μετά βγήκαν εκατό άλλοι και τον χρησιμοποίησαν ως πηγή. Είναι αστικοί μύθοι , τίποτα άλλο.

  47. mx avatar
    mx 04/02/2012 09:45:36

    Στις γερμανικές αντιδράσεις, το Spiegel αφιερώνει αρκετό χώρο στην απόφαση σημειώνοντας στον τίτλο «Η Ομοσπονδιακή Γερμανία δεν πρέπει να πληρώσει» και αναφέρει στη συνέχεια ότι στο ερώτημα «τι μετράει περισσότερο; Τα ανθρώπινα δικαιώματα ή η κρατική κυριαρχία;», οι δικαστές της Χάγης απάντησαν το δεύτερο. Το ερώτημα επισημαίνει η εφημερίδα ήταν κατά πόσο οι ιδιώτες μπορούν να ασκήσουν αγωγή ενώπιον δικαστηρίου ενός κράτους εναντίον ενός άλλου κράτους. Το Spiegel επισημαίνει ότι αυτή η απόφαση ήταν εξαιρετικά σημαντική για τη Γερμανία γιατί διαφορετικά το Βερολίνο θα έπρεπε να πληρώσει πολλά χρήματα καθώς θα ακολουθούσαν πολλές ακόμη αγωγές. Τονίζεται επίσης ότι ότι η Ομοσπονδιακή Γερμανία έχει πληρώσει το 1961 40 εκατομμύρια δολάρια για τα ναζιστικά εγκλήματα στην Ιταλία.

  48. jctergal avatar
    jctergal 04/02/2012 11:41:05

    Η υπόθεση μυρίζει λάδι. Τα σκάσανε οι δικοί σου αλά Siemens κ πήραν την απόφαση που πήραν.

    Εξάλλου Ολλανδοί είναι δικοί τους.

  49. kapar13 avatar
    kapar13 04/02/2012 12:23:55

    Δηλαδή, για να καταλάβω κι εγώ, η Γερμανία (που έχασε ΠΟΛΕΜΟ) δεν μπορεί να δικαστεί σε δικαστήρια άλλης χώρας (Ιταλία) για αποζημιώσεις που συνδέονται με ειδεχθή εγκλήματα (τα οποία νομίζω τα έχει παραδεχθεί κιόλας) κατά της ανθρωπότητας.
    Εμείς πάλι για αυτό το κωλοχρέος (που δεν έχουμε καθίσει να υπολογίσουμε και πόσο από αυτό αποδεχόμαστε) θα μπορούμε να (κατα)δικαστούμε σε κατασχέσεις και δεν ξέρω τι άλλο σε Αγγλικά δικαστήρια.
    Αυτό μήπως είναι επιχείρημα;
    Λέω, μήπως.

  50. Ηράκλειτος avatar
    Ηράκλειτος 04/02/2012 12:30:24

    Μπράβο Μιχελάκη παλλικάρι. Μας είπες ακριβώς ότι είπε και ο ΓΑΠ πριν κανένα οκτάμηνο όταν ξανατέθηκε το θέμα. Ότι λέτε εδώ και εξήντα χρόνια και θα λέτε για άλλα εξήντα.
    Άλλαξε τώρα πάμπερ μαζί με τον αρχηγό και περάστε απο το σπίτι να σας βάλω ταλκ όταν θα δείτε τη Μέρκελ και τα κάνετε πάνω σας να μη συγκαείτε...
    Για να μη το ξεχάσω πάρτε και τον Άδωνι τη λουλού αλεξιπτωτίστρια μαζί σας.
    Το αναρχοκουμούνι ο τυφλός και ο Πάνος σας έβαλαν τα γυαλιά και μόνο αυτοί είναι άντρες.
    Κότες έ κότες ....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.