#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/05/2010 19:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

ΝΔ: Κατόπιν εορτής η οργή του κ. Σημίτη



Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

«Καλοδεχούμενη μεν, αλλά κατόπιν εορτής, η οργή του κ. Σημίτη για τα όσα έπραξαν οι συνεργάτες του κύριοι Τσουκάτος και Μαντέλης.

Εκείνο, όμως, που δεν απάντησε ο πρώην Πρωθυπουργός είναι πως εξηγείται το γεγονός ότι τέτοιου είδους αποκρουστικά φαινόμενα εκκολάφθηκαν στο στενό περίγυρο των ηγεσιών του ΠΑΣΟΚ από άτομα της απολύτου εμπιστοσύνης τους.

Είναι ή δεν είναι τα φαινόμενα αυτά απολύτως αντιπροσωπευτικά αυτού το οποίο ο λαός μας ονόμασε “βαθύ σύστημα ΠΑΣΟΚ”;».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. anonymous avatar
    anonymous 27/05/2010 19:23:53

    Αντωνη είναι η ώρα σου. Παίξε μπάλλα

    Η καλύτερη ανακοίνωση που έκανε μέχρι τώρα η ΝΔ του Σαμαρά

  2. Orestios avatar
    Orestios 27/05/2010 19:35:28

    Το βαθύ σύστημα ΠΑΣΟΚ έχει κι άλλες προσωπικότητες-φίδια.
    Αποκεφαλίστε την Μέδουσα.

  3. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 27/05/2010 20:08:26

    Με βάση αυτά που κατέθεσε ο κ. Μαντέλης, θα πρέπει προληπτικά να εκδοθούν απαγορευτικά εξόδου από την χώρα για όλους όσους μετείχαν στις κυβερνήσεις που μετείχε και ο κ. Μαντέλης, μηδέ των πρωθυπουργών εξαιρουμένων.

    Μέχρι να απαντηθεί το ερώτημα αν τα 10 εκατομύρια για τα οποία μίλησε ο κ. Μαντέλης ήταν τέχνασμα ή όχι. Και αυτό μπορεί να γίνει μόνο με εξονυχιστικό έλεγχο των περιουσιακών στοιχείων όλων όσων διατέλεσαν μέλη στις εν λόγω κυβερνήσεις.

    Θραξ Αναρμόδιος

  4. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 27/05/2010 20:46:31

    Μην μασάς Αντώνη, ήξερε, ρώτα τον και για τις Θ/Η μονάδες τις ΔΕΗ που έβαλε όταν ήταν στο ΥΠΑΝ, και για υποβρύχια, και για αυτά ήξερε..., και αν κάνει ότι δεν θυμάτα πές του να ρωτήσει τον Νίκο... θα καταλάβει...

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 27/05/2010 20:49:25

      ή να παρει ενα τηλεφωνο τον αδελφο του ρε παιδι μου στη Γερμανια. ΑΥΤΟΣ ΞΕΡΕΙ..!!

      ΠΠ

  5. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/05/2010 21:15:12

    ο Καστανιδης π παραιτηθηκε τοτε... τι εχει να πει σημερα??? γιατι παραιτηθηκε? γιατι δε μιλησε στο Υπ Δικαιοσυνης του και εφυγε ?? βεβαια ο Χαρης εχει λεγειν.. αν τον ρωτησεις σημερα θα φας "ξυλο" απ τη γλωσσα του αλλα καλο ειναι να του γινει η ερωτηση διοτι τωρα βρισκει χορτασμενες ψειρες σε πετα αλλωνωνε... Χαρη μου.. συντροφε μου.

    ΠΠ

  6. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 27/05/2010 21:34:54

    Χαρούληηηηηη,όταν χορτάσει η ψείρα βγαίνει στο γιακά.Μα όταν ανάψει ο Ρωμηός,Χάρη φυλάξου απ'τόν μπαλτά.