#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/11/2010 22:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

ΝΔ: Ενωμένη η Ελλάδα στις πιέσεις των ισχυρών της Ευρώπης



Απολύτως συνεπής η Νέα Δημοκρατία στις θέσεις της για τον Μηχανισμό Διάσωσης της Ε.Ε. όπως τις εξέφρασαν ο Πρόεδρός της Αντώνης Σαμαράς κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στις Βρυξέλλες στις 28/10/2010 καθώς και ο εκπρόσωπός της Πάνος Παναγιωτόπουλος εξέδωσε σήμερα ανακοίνωση για την ευρωπαϊκή οικονομία όπου αναφέρει ότι:

«Είναι δυσάρεστο σε ώρες κρίσιμες για την Ευρωπαϊκή Οικονομία, να γίνεται ακόμα πιο ορατή η έλλειψη αλληλεγγύης προς τις ασθενέστερες χώρες της Ευρωζώνης.



Γιατί δεν αποτελεί λύση ένας μηχανισμός “διάσωσης” που εξ αρχής πνίγει τα πιο αδύναμα μέλη με τη θηλιά των δυσβάστακτων επιτοκίων.



Μεγαλύτερο ρίσκο στους ιδιώτες επενδυτές σαφώς οδηγεί σε μεγαλύτερο κόστος δανεισμού για τις αδύναμες χώρες.

Η Νέα Δημοκρατία είναι απολύτως αλληλέγγυα σε οποιαδήποτε προσπάθεια της κυβέρνησης να αντισταθεί σε αυτή την πρόταση»

Θυμίζουμε ότι ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Αντώνης Σαμαράς, στο πλαίσιο της διήμερης επίσκεψής του στις Βρυξέλλες για τη Σύνοδο Κορυφής του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, μετά το πέρας της συνάντησής του με τον  Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου κ. Χέρμαν Βαν Ρομπάι είχε –μεταξύ άλλων-  δηλώσει ότι

«Σε ό,τι αφορά τη συζήτηση για την ευρωπαϊκή οικονομική διακυβέρνηση και για τους στόχους της ανασυγκρότησης, που σήμερα συζητούνται, η Νέα Δημοκρατία προτάσσει τέσσερις αρχές: την αξιοπιστία και τη διαφάνεια, την αποτελεσματικότητα, τη δημοσιονομική πειθαρχία, αλλά και τη διασφάλιση της κοινωνικής συνοχής.

Βρήκα, επιπλέον, την ευκαιρία να δηλώσω στον κ. Ρομπάι ότι θα είμαι κατηγορηματικά αντίθετος στην ιδέα της ελεγχόμενης χρεοκοπίας, που πολλοί εμφανίζουν ως ουσιώδες στοιχείο στον υπό σύσταση μόνιμο ευρωπαϊκό μηχανισμό.

Και υπεστήριξα με θέρμη ότι μία ελεγχόμενη πτώχευση, είναι πτώχευση για τη χώρα που την υφίσταται και ελεγχόμενη για όλες τις υπόλοιπες. Μπορεί να λειτουργήσει, όχι ως μηχανισμός διάσωσης των αδύναμων χωρών, αλλά ως μηχανισμός που τις διαχωρίζει, τις ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες, τις ισχυρότερες. Και, αντί να καθιστά έτσι ισχυρότερη, γενικά, την Ευρωζώνη, αποδυναμώνει την ενότητα της Ευρωζώνης. Και θα ήταν μεγάλο λάθος».



Επιπροσθέτως δύο μέρες μετά, στις 30 / 10 / 2010 ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας είχε δηλώσει ότι

«Από την πρώτη στιγμή, η Νέα Δημοκρατία είχε ζητήσει τη δημιουργία Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Διάσωσης από την οικονομική χρεοκοπία των χωρών της Ευρωζώνης, μέσα στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής αλληλεγγύης.

Παράλληλα, προχθές, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς υπογράμμισε, από τις Βρυξέλλες, ότι ο Μηχανισμός Διάσωσης δεν θα πρέπει να οδηγεί τις ασθενέστερες χώρες σε ελεγχόμενη χρεοκοπία, αλλά να την αποτρέπει.

Όμως, από τα τελικά Συμπεράσματα της Συνόδου των Βρυξελλών προκύπτει ότι ο υπό διαμόρφωση Μηχανισμός Διάσωσης εμπεριέχει την ‘’ελεγχόμενη χρεοκοπία’’. Και αποδυναμώνει έτσι –από τώρα- τη θέση των πιο αδύναμων χωρών απέναντι στις αγορές.

Επ’ αυτού, δεν είχε τίποτε να πει ο κ. Παπανδρέου;».

Επομένως είναι αυτονόητη η αλληλεγγύη της Ν.Δ. σε οποιαδήποτε προσπάθεια της κυβέρνησης να αντισταθεί σε αυτόν τον μηχανισμό Διάσωσης που προωθείται από την Ε.Ε.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. victoria avatar
    victoria 16/11/2010 21:30:17

    Υπάρχει και κάποιο «αλλά»;

  2. man8os avatar
    man8os 16/11/2010 21:35:19

    Η σταση της ΕΕ απεναντι στην Ελλαδα απορεει απο το μνημονιο. Εαν η Ελλαδα δεν μπορει να ανταποκριθει δεν λαμβανει τα χρηματα.
    Μα αφου διαφωνουμε με το μνημονιο, πως βαζουμε πλατη για την στηριξη της κυβερνησης στην αδιεξοδη αντιπαραθεση με την Μερκελ?

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ man8os 16/11/2010 21:41:12

      H αντιπαραθεση δεν αφορα το τωρα αλλα το 2013.Η Μερκελ επιζητει τη θεσμοθετηση μηχανισμου ελεγχομενης χρεωκοπιας απο το 2013 και μετα οπου οι ιδιωτες θα πληρωνουν μερος της χρεωκοπιας.
      Αυτο μπορει να φαινεται "φιλολαικο" -το στηριζε χθες ο Αλαβανος που δεν καταλαβε τιποτα αλλα οι αγορες θα ενσωματωσουν το ρισκο καθε χωρας οταν παει να δανεισθει.Δηλαδη μολις βγει η Ελλαδα απο το μνημονιο - αν βγει - με 170% χρεος θα σου πουν εσυ δεν σωζεσαι οποτε σε δανειζουμε με μεγαλο επιτοκιο για να καλυψουμε τις ζημιες μας απο το μελλοντικο κουρεμα και φυσικα δε βγαινεις και μπαινεις αμεσως στην ελεγχομενη χρεωκοπια.

    • Factorx avatar
      Factorx @ man8os 16/11/2010 22:15:12

      γιατι πάνε να κάνουν την θηλειά ασφυκτικότερη.

      • man8os avatar
        man8os @ Factorx 16/11/2010 22:54:44

        Φακτορα,
        δεν πρεπει να ασκηθει κριτικη και στην κυβερνηση που μας εβαλε την θηλια?

        • Factorx avatar
          Factorx @ man8os 16/11/2010 23:39:23

          "Γιατί δεν αποτελεί λύση ένας μηχανισμός “διάσωσης” που εξ αρχής πνίγει τα πιο αδύναμα μέλη με τη θηλιά των δυσβάστακτων επιτοκίων.."

  3. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 16/11/2010 21:37:19

    Δεν υπαρχει.Απο τη πρωτη στιγμη που τεθηκε το ζητημα της ελεγχομενης χρεωκοπιας η ΝΔ αντιταχθηκε ενω υπαρχει και αρθρο του καθηγητη Μουρμουρα συμβουλου του Σαμαρα -νομιζω μπηκε και στο antinews - εναντιον της ελεγχομενης χρεωκοπιας.

    • victoria avatar
      victoria @ ψυχραιμια 16/11/2010 21:58:31

      Ναι, μέχρι εκεί σαφές. Δεν κατάλαβα πώς τον έπιασε ξαφνικά τον ΓΑΠ να μας σώσει και κατά πόσο το χάφτουμε; Εκτός αν τα έχει κάνει τόσο σκ@@ που το πράγμα χόντρυνε, πιο πολύ.

      Γιατί πλάκα-πλάκα σκεφτόμουν ότι ακόμα και με τη θεωρία συνωμοσίας κάτι δεν πάει καλά, ο τύπος φαίνεται να έχει βάλει σε μπελάδες όλη την υφήλιο. Ο Ομπάμα κάνει τηλέφωνα, η ΕΕ είναι κουλουβάχατο, το Ευρώ τραμπολίνο, ή το δολάριο τραμπολίνο, όλοι φοβούνται μην τους κολλήσουμε τον ιό μας, μονοπωλούμε τις συνόδους κορυφής, τι σκ@@ γίνεται μπας κι έχει ξεφύγει το θέμα κι από αυτούς που υπηρετεί ο ΓΑΠ, σόρρυ ξανάπα κακή λέξη.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ victoria 16/11/2010 22:04:16

        Η αποψη που εχω ειναι οτι ο ΓΑΠ πονταρε τα παντα πανω στον Ομπαμα και επεσε εξω στους υπολογισμους του κατα πολυ.Η Μερκελ επεβαλε αγρια αντιποινα που δεν μπορει να αντιμετωπισει.
        Η ιρλανδικη κριση του εδωσε την ελπιδα οτι μπορει να σχηματισει μετωπο με τους αλλους ασθενεις και μπορει να ενθαρρυνθηκε απο το Σαρκοζυ που δε μιλαει ανοιχτα κατα της Γερμανιας αλλα σιγονταρει.
        Το θεμα ειναι να μιλησει και καποιος αλλος αλλα οι υπολοιποι δεν εχουν αμεσο προβλημα και κρυβονται.

        • man8os avatar
          man8os @ ψυχραιμια 16/11/2010 22:10:12

          Αυτο το μετωπο ειπε να τσακισει η Μερκελ πριν γινει. Δεν πας με μαγκια να μιλησεις στο λιονταρι ετσι. Επισης ο Σαρκοζι ειναι δευτερο βιολι στην ΕΕ, δεν θα τα χαλασει τωρα με την Μερκελ. Ειναι ο καλος μπατσος. Επισης η Ιρλανδια δεν νομιζω οτι θα προσφυγει ακριβως στον ιδιο μηχανισμο στηριξης, δεν θα υπογραψει το ιδιο μνημονιο.

        • Φαινότυπος avatar
          Φαινότυπος @ ψυχραιμια 16/11/2010 22:16:04

          Μερικές φορές ο Παπανδρέου μου θυμίζει τον ανυπόμονο πρόσκοπο που για να γίνει ενωμοτάρχης προσπαθεί με το ζόρι να περάσει στο απέναντι πεζοδρόμιο τη γιαγιά Ευρώπη. Άσε βρε συ τη γιαγιάκα να βρει μόνη της το δρόμο και κοίταξε να μάθεις να λύνεις και να δένεις τους κόμπους για να πάρεις το πτυχίο σκαπανικής.

      • victoria avatar
        victoria @ victoria 16/11/2010 22:27:58

        Σαμαράς και με Ευρωβουλευτές να φτιάξουν γραμμή και να κινηθούν με Ε.Λ.Κ.
        Εξαιρετικά δύσκολα θέματα. Όλοι εδώ μέσα έχουμε αναγνωρίσει ότι αυτή η Ε.Ε. δεν είναι αυτό που γράφει στην ιδρυτική συνθήκη, αλλά ο ΓΑΠ είναι σαν να τους φωνάζει να μας πετάξουν έξω, ή τώρα έγινε ο ήρωας των φτωχών, κάτι δεν πάει καλά.

        (συμφωνώ με την εκτίμηση του αρχαίου για Farage)

  4. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 16/11/2010 22:12:35

    Μία ακόμα άτεχνη ανακοίνωση, που επιτείνει τις αμφιβολίες γιά την αυθεντικότητα της πολιτικής της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. ΄Ο, τι ήθελε να πεί στην ουσία της η ανακοίνωση, θα μπορούσε να το έχει πεί σώζοντας την πολιτική της αξιοπρέπεια, την οποία, έτσι όπως είναι συνταγμένη, ΔΕΝ έσωσε.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Δημήτριος Κοκκαλάκης 16/11/2010 22:22:26

      Δεν ειναι δυνατον ομως να πεφτει το επιπεδο των ανακοινωσεων της ΝΔ μονο και μονο για να υπαρχει ποδοσφαιρικου τυπου αντιπαραθεση στη κυβερνηση.
      Η ΝΔ ειχε πριν ημερες καλεσει την κυβερνηση να παρει θεση κατα του ΜΜΔ.
      http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=72&artid=365389&dt=06/11/2010
      Τωρα που το εκανε πρεπει να ειναι μαζι.

      • Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
        Δημήτριος Κοκκαλάκης @ ψυχραιμια 16/11/2010 22:54:04

        Η Αξιωματική Αντιπολίτευση δεν χρειάζεται να καταφεύγει σε ποδοσφαιρικού τύπου αντιπαράθεση γιά να προστατέψει τις θέσεις της από παρεξηγήσεις. Ως γνωστόν, η Νέα Δημοκρατία είναι αλληλέγγυα στις προσπάθειες του Λαού και προασπίζει τα συμφέροντα της Χώρας. Δεν χρειάζεται να διατυμπανίζει αλληλεγγύη στις προσπάθειες της κυβέρνησης, τις οποίες ούτε είναι σε θέση να γνωρίζει ούτε είναι σε θέση να επηρεάζει. Γιατί λοιπόν να φαίνεται, οτι τις προσυπογράφει; Σε ό, τι δε αφορά τα περί "

        • Misha avatar
          Misha @ Δημήτριος Κοκκαλάκης 17/11/2010 00:26:33

          Ποιες ακριβώς είναι οι «προσπάθειες του λαού»;
          Το να μην έχουν γάζες τα νοσοκομεία και να κοβονται τα γάλατα από τα παιδιά για να χορτάσει κι άλλο η σαπιοκοιλιά των τοκογλύφων, τύπους Στρος Καν;

  5. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 16/11/2010 22:22:28

    Σωστός στο πως ορίζει την "ελεγχόμενη πτώχευση" (σκύψε φτωχέ να σε ...ελέγξω). Ξέρω ότι είναι δηλωμένος ο "Ευρωπαϊκός" του προσανατολισμός (δεν θα προλάβαινε ούτε μέχρι το βήμα να φτάσει αν δεν ήταν) αλλά εδώ είναι νομίζω το πρόβλημα.

    Τι σημαίνει "Ευρωπαϊκός προσανατολισμός" και, κυρίως, τι σημαίναι "Ευρωπαϊκός"; Ντρέπομαι ή φοβάμαι να πω ότι έχω σοβαρους ενδοιασμούς για αυτή την εκδοχή της Ευρώπης, όχι επειδή χρωστάμε, αλλά επειδή σεν είναι Ευρώπη. Γερμανία είναι με ψιλομαζεμένη την Γαλλία και την Αγγλία να αλοιθωρίζει. Λαι όχι επειδή το είπε ο Farage αλλά τι σχέση έχω εγώ με τον Βαν Ρόμπα, και γιατί του μιλάει καν κανείς. Συνομιλία με τον Jung ή τον Πρέσβη θα ήταν πιο ουσιώδης.

    Και θα έλεγα ότι χρειάζεται ρεύμα Farage εδώ, αλλά μετά είδα ότι έχουμε τον Καρατζαφέρη -- άκυρον. Επίτηδες τον έβαλαν εκεί τον χονρτρό ποντικό για να μην τολμήσει κανείς να γίνει ευρωσκεπτικιστής.

    Απαραίτητη, αναγκαστική, και αναπόφευκτη (ελπίζω) η εθνική ενότητα στις μέρες που έρχονται. Αλλά όχι με 2-3 αναισθησιολόγους - εκκαθαριστές που μας κυβερνούν. Και ελπίζω να το καταλάβουν, να μην έχουμε άλλα.

  6. Orestios avatar
    Orestios 16/11/2010 22:46:23

    Δηλαδή υποστηρίζει το μνημόνιο?

    • man8os avatar
      man8os @ Orestios 17/11/2010 00:04:40

      Ορεστιε,
      Οι εξελιξεις τρεχουν πολυ γρηγορα.
      Ειμαι αιφνιδιασμενος. Δεν ξερω τι να πω.
      Προσπαθω να καταλαβω που υπαρχει αποκυρηξη του μνημονιου στο κειμενο.
      Αισθανομαι πως η κυβερνηση ενω η οικονομια μας τραβουσε, και μπορουσε να ακολυθησει περιοριστικη δημοσιονομικη πολιτικη, μας εδωσε μια πισωπλατη μαχαιρια, ααντι να προσπαθησει να σωσει την χωρα.
      Ε λοιπον,εγω δεν μπορω να δεχτω αδιαμαρτυρητα την αναγνωριση ποσο μαλλον την αναγκαιοτητα αυτης της επονειδιστης συνθηκης.

      • Orestios avatar
        Orestios @ man8os 17/11/2010 02:52:31

        Τίποτε δεν τραβούσε μετά το μνημόνιο. Όλα ήταν επικοινωνιακή προπαγάνδα. Τελικά στην Ελλάδα μετά το λεφτά υπάρχουν μάλλον κορόιδα υπάρχουν.
        Και επιτέλους ο ευρωσκεπτικισμός δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο της "αριστεράς" ακόμη κι αν τον απεμπόλησαν οι ηγεσίες της ΝΔ.

        • man8os avatar
          man8os @ Orestios 17/11/2010 03:10:02

          Δεν μιλαω για ευρωσκεπτικισμο. Λεω οτι αυτο που κανει το ΠΑΣΟΚ με το μνημονιο ειναι λαθος, η ολη συζητηση ειναι σε λαθος βασεις. Δεν συζηταμε για την εξοδο μας απο το ευρω, αυτο ειναι για μενα κασους μπελι, αιτια να βγει η ΝΔ στο δρομο και να ζηταει την παραιτηση της κυβρερνησης.
          Ζηταω η ΝΔ να μην περνει μερος στον εποικινωνιακο πολεμο του ΠΑΣΟΚ κατα της Μερκελ, γιατι
          1) Χανει την δυνατοτητα να καταγγειλει το ΠΑΣΟΚ για το μνημονιο, θα εχει ενοχοποιηθει στην συνειδηση του κοσμου
          2)Θα δουλεψει παλι το συστημα το επιχειρημα ολοι ιδιοι ειναι, ψηφιστε ΠΑΣΟΚ
          3) Δεν θα εχει εναλακτικες αν αναλαβει την κυβερνση, γιατι θα φανει ανακολουθη.
          Καλο ειναι να καταδικασει την τακτικη του ΠΑΣΟΚ, και αν κρινει οτι το ΠΑΣΟΚ μας παει σε ανεπανωρθοτη καταστροφη, να ζητησει την παραιτηση της κυβερνησης, και ειτε συγκροτηση κυβερνησης εθνικης ενοτητας υπο τον Σαμαρα χωρις εκλογες, ειττε εθικες εκλογες.
          Η ΝΔ οφειλει να το επιβαλει αυτο με ολα τα μεσα, ακομα και με κινητοποιησεις στον δρομο, αν κρινεται απο την εξελιξη αυτη το μελλον της χωρας, και η παραμονη μας στην ΕΕ.

  7. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 16/11/2010 22:46:31

    O Matthew Lynn προβλέπει στο Bloomberg αναπόφευκτη διάσπαση της ευρωζώνης. Το πράγμα λέει δεν μαζεύεται. Αναμένεται να κυκλοφορήσει και βιβλίο με τίτλο Bust για την ελληνική κρίση. Πάντως λέει ότι η Ιρλανδική κρίση ίσως αποδειχθεί χειρότερη για την ευρωζώνη.

    "In each country, it will be a different trigger that causes a collapse in financial confidence. The root cause is the same, though. When the euro was launched, it was a big bet that sharing the same currency would make a group of very different economies converge, and so allow the European Central Bank to operate a single monetary policy for all of them.

    It was an interesting theory, but it turned out to be wrong. The economies are just too different to allow a single central bank to manage all of them. Interest rates are always wrong everywhere. How that expresses itself varies. In Greece, it was a fiscal crisis. In Ireland, a banking collapse. In Spain, a construction bubble that burst. In Germany, a massive trade surplus. But, like a river looking for the sea, it always comes out somewhere.

    This crisis will keep moving from country to country. The only permanent fix is splitting up the euro into more manageable currency areas. Until the euro area’s leaders recognize that simple truth, every bailout they come up with is only going to shift the attacks elsewhere."

  8. undercover gpr avatar
    undercover gpr 16/11/2010 23:02:20

    Δε θα κρύβονται για πολύ όμως Ψυχραιμία.Μέχρι τέλη 2011 κι ίσως νωρίτερα.

    Ουσιαστικά η Γερμανία απομονώνεται και μάλλον ηθελημένα.
    Όπως τα λέει ο Lynn.Η Γερμανία (ειδικά μετά τις δηλώσεις Σόιμπλε) κουνάει μαντήλι σε όλη την Ευρωζώνη.

  9. Factorx avatar
    Factorx 16/11/2010 23:45:46

    Πλάκα μας κάνεις Ορέστιε; Πολύ σεναριολογία διαβάζετε. Τι θέλετε να αφήσει τον ΓΑΠ να παριστάνει τον ήρωα; Είπαμε να κάνουμε κριτική και να τα λέμε όλα, όχι όμως και τις καχυποψίες που κατεβαίνουν στο κεφάλι οποιουδήποτε

    • Orestios avatar
      Orestios @ Factorx 17/11/2010 02:41:46

      Τώρα φταίω εγώ για αυτή την δήλωση γεμάτη ασάφειες και αοριστίες?
      Καθαρές κουβέντες χρειάζονται εδώ και τώρα!

      • man8os avatar
        man8os @ Orestios 17/11/2010 02:42:50

        ++

  10. Factorx avatar
    Factorx 16/11/2010 23:58:17

    Εύλογα ερωτήματα που εγείρονται: ποιος θα είναι ο ρόλος του ΜΜΔ στη διάσωση (bail-out) μιας χώρας που κινδυνεύει με κήρυξη στάσης πληρωμών, με δεδομένο ότι το άρθρο 125 δεν καταργείται; Πώς θα γίνεται η διάσωση αυτή από το ΜΜΔ: μέσω της παροχής δανείου στην υποψήφια χώρα (με αυστηρούς όρους και conditionality), μέσω μιας ελεγχόμενης χρεοκοπίας (orderly default), όπως ξεκάθαρα φαίνεται να είναι η άποψη της Γερμανίας ή ενός συνδυασμού των πιο πάνω ; Πώς εξαλείφεται το ζήτημα του ηθικού κινδύνου ; Ποιος θα είναι ο ρόλος του ιδιωτικού τομέα ; Θα συνεισφέρει μόνο στο μετοχικό κεφάλαιο του ΜΜΔ, και αν ναι, με τι όρους ; ή/και θα δέχεται την χρονική επιμήκυνση και ‘κούρεμα’ των ομολόγων σε μια μελλοντική αναδιάρθρωση του χρέους ; Σε μία τέτοια περίπτωση, δεν θα έχουμε αύξηση των spreads στους αδύναμους κρίκους της ευρωζώνης (άποψη Trichet) ή ακόμη και ένα πιθανό επενδυτικό μποϋκοτάζ των αγορών στα ομόλογα των αδύναμων αυτών κρίκων (χώρες PIGS) με κίνδυνο ενός dοminο, αποσταθεροποιώντας το ίδιο το ευρώ; Σε τελική ανάλυση, το πιεστικό ερώτημα που δεν μπορεί να μείνει αναπάντητο είναι το εξής: ο ΜΜΔ θα ‘διευκολύνει’ τους αδύναμους κρίκους της ευρωζώνης προς μια ελεγχόμενη χρεοκοπία ή θα την αποτρέπει ; Από τις απαντήσεις που θα δοθούν και θα υιοθετηθούν στο τέλος, θα εξαρτηθεί το βιοτικό επίπεδο και η ευημερία του ελληνικού λαού. Ελπίζουμε, στην κυβέρνηση να μην είδαν μόνο το τυρί αλλά να είδαν και τη φάκα στον υπό σύσταση Μόνιμο Μηχανισμό Διάσωσης.
    (απο το άρθρο του Μουρμουρα)

    • παγωτατζής avatar
      παγωτατζής @ Factorx 17/11/2010 00:32:01

      Καλός ό ΜΜΔ ,και τα τεχνικά χαρακτηριστικά ,όροι και λοιπά ασήμαντα αρθρα άνευ πραγματικής ουσίας, αλλά ήρθε σαν σκέψη εκ τών υστέρων στούς λαντζέρηδες τού Βελγίου.... too little too late, πού λένε φάκτορα.
      Η ουσία είναι μία : Υπάρχει χρήμα για τήν γύρα;;;
      Φαίνεται να υπάρχει....τό καράβι ξεκίνησε πάλι με νέο πλοιοκτήτη ...!
      Αυτός θα αποφασίσει για την πορεία στό εξής και επιπλέον άν και ποιά παλιά χρέη τού βαποριού θα πληρωσει στούς λαντζέρηδες.
      Πήρε καπετάνιο Γερμανό πάντως....Ξέρει να στρώνει ένα πλήρωμα

  11. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 17/11/2010 00:09:18

    Θα μας τρελανει ολους ο Γιωργακης.Προεκλογικα βαζει διλημματα και μιλαει οτι το αποτελεσμα των εκλογων πρεπει να δειξει προς τα εξω στηριξη της κυβερνησης.Γινονται οι εκλογες, ας πουμε οτι παιρνει ενα αποτελεσμα που τον ικανοποιει και τι παει τωρα και κανει;Βρυχαται .Και γιατι ρε χριστιανε δεν ηθελες να σε μαυρισουμε να πας να τους πεις οτι εγω με αυτους εκει κατω δεν βγαζω ακρη αντε και γ......τε;

  12. Misha avatar
    Misha 17/11/2010 00:24:29

    Από το βράδυ των εκλογών και μετά η αντίθεση στο Μνημόνιο έγινε ....αλατόνερο για γαργάρες.

    Δείτε τις υπέροχες «Ανιχνεύσεις» της 19/10/2010 για να καταλάβετε πού το πάνε το πράγμα στην Οικονομία όσοι αρνούνται μετά βδελυγμίας την αναδιάρθρωση.

    h--p://bit.ly/a43NUn

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Misha 17/11/2010 00:34:44

      Ποιο βραδυ των εκλογων;Τι σχεση εχει το μνημονιο με το μηχανισμο ελεγχομενης χρεωκοπιας;
      Το αρθρο του Μουρμουρα ειναι απο τις 6 Νοεμβριου και οι ανακοινωσεις της ΝΔ επι του θεματος κομματος πολυ πριν απο τις εκλογες.

  13. Μιχάλης avatar
    Μιχάλης 17/11/2010 07:08:01

    Η Μέρκελ λέει αυτά που λέει για τους δικού της λόγους αλλά εδώ κρύβεται όμως και μία αλήθεια που πιστεύω ότι πολλοί δεν την έχουν καταλάβει. Όπως λένε πολλοί και αξιόπιστοι ξένοι και Έλληνες οικονομολόγοι το δημόσιο χρέος μ' αυτές τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΔΝΤ που επιβάλλονται στην Ελλάδα θα οδηγήσει το δημόσιο χρέος στα ύψη. Μαθηματικά και πρακτικά είναι αδύνατο να εξοφληθεί όλο. Στους δανειστές μας, κατόχους ομολόγων του ελληνικού Δημοσίου, περιλαμβάνονται: Τράπεζες ξένες και ελληνικές, Ασφαλιστικά Ταμεία άλλων χωρών, αμοιβαία επενδυτικά κεφάλαια κ.τ.λ δηλαδή οι περιβόητες αγορές ήτοι ιδιωτικά κεφάλαια. Αφού λοιπόν για να εξυπηρετηθεί το χρέος θα αναγκασθεί να " κουρευτεί" ένα μέρος του από 30 έως 50% για να μην χάσουν " οι αγορές" όλα τα λεφτά τους, στην περίπτωση της Αργεντινής έχασαν το 70% των χρημάτων τους, γιατί θέλουμε να αγνοούμε την αλήθεια και προβάλλουν οι πολιτικοί μας: Γιώργος και Αντώνης τις επιθυμίες μας και όχι την πραγματικότητα. Οι "αγορές" κύριοι της Κυβέρνησης και της αξιωματικής αντιπολίτευσης προσωρινά ίσως προβληματισθούν από τις δηλώσεις της Μέρκελ , του Παπανδρέου και του Σαμαρά αλλά ξέρουν τι θα γίνει στο τέλος γιαυτό ενώ είμαστε σε καθεστώς επιτήρησης και μνημονίου τα επιτόκια δανεισμού της Ελλάδας είναι τόσο υψηλά. Όταν τελειώσει η εφαρμογή του μνημονίου και το δημόσιο χρέος μας αυξηθεί σε δυσθεώρητα ύψη γιατί να μας δανείσουν με χαμηλά επιτόκια, γιατί είμαστε μάγκες και ωραίοι; Δεν είναι χαμηλά τα επιτόκια τώρα που λόγω μνημονίου δεν έχουμε προσωρινά δανειακές ανάγκες, θα είναι μετά;
    Οι περιβόητες αγορές ένα πράγμα καταλαβαίνουν, αυτό που τους έκανε η Αργεντινή "αυτά έχω αυτά μπορώ να σας δώσω". Αυτό είναι και το δυνατό μας όπλο, η έμμεση απειλή ότι θα φτωχύνουμε και εμείς, αλλά και αυτοί θα τα χάσουν όλα. Αλλά ποιος Ελληνας πολιτικός έχει το κουράγιο να πει στον λαό την αλήθεια ότι έτσι κι αλλιώς για μεγάλο χρονικό διάστημα εδώ που φτάσανε τα πράγματα, θα πεινάσουμε με όποια πολιτική κι αν εφαρμοστεί και να μην υπόσχονται βλακείες, ο ένας ότι όταν βγούμε από το μνημόνιο τα πράγματα θα πάνε καλά και άλλος ότι έχει τη μαγική συνταγή μα μηδενίσει το έλλειμμα. Αλλά είναι προτιμότερο να πεινάσουμε για μερικά χρόνια βάζοντας εμείς τους όρους επαναδιαπραγμάτευσης, επιμήκυνσης και "κουρέματος" του χρέους παρά να μας τους επιβάλλουν άλλοι. Στην πρώτη περίπτωση σε μερικά χρόνια θα ανακάμψει η οικονομία και οι περιβόητες αγορές θα μας παρακαλάνε να μας δανείσουν. Το κεφαλαίο δεν μπορεί να μένει στο μπαούλο, πρέπει να δανειζόμενα γιατί αλλιώς πεθαίνει το σύστημα. Στην δεύτερη περίπτωση με τους δικούς τους όρους, θα ζήσουμε μια ζωή σε λιτότητα και θα γίνουμε προτεκτοράτο των ισχυρών της Ευρώπης.

  14. Σπαρτιατης avatar
    Σπαρτιατης 17/11/2010 09:21:15

    Ειτανε σιφουρο οτι μετα τισ εκλογες θα αρχισουν οι κωλοτουμπες απο ολους εκτος απο το ΚΚΕ.
    Εν ταξει το ξεραμε αλλα ελπιζαμε σε κατι ποιο καθαρ, πιο εντιμο απο την πλευρα της Ν.Δ.
    Κι υστερα φωναζετε για την κορη!!!

  15. η Dimi avatar
    η Dimi 17/11/2010 09:30:16

    ΔΝ: PLEASE STOP!!! BEING SO NICE

    With Greece’s National Assassin, Mineiko-Chant-Bilderberg, And,
    The rest of the «New World Order Pseudo-Aristocracy of Purpose»
    Gangsters And Bastards.

    NΔ: THEY ARE Destroying, Greece!

    NΔ: THEY ARE Exterminating, the Greeks!

    NΔ: THEY ARE The Enemies, and THEY ARE DEADLY!

    NΔ: ENOUGH is ENOUGH With Nice, Civilized, Words!

    NΔ: PLEASE! FEEL! The Agony of The Greek Majority!

    NΔ: PLEASE!!! TAKE ACTION NOW!

    NΔ: GREECE HAS «Mοvers & Shakers» to Turn Things Around, NOW!

    NΔ: PLEASE!!! OPEN YOUR EYES, WIDE-OPEN, NOW!

    NΔ: «If You Can’t Use Your Eyes For Seeing, You Will Need Them, For Crying!»
    ~J.P. Sartre

    With Agony & Respect
    η Dimi

  16. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 17/11/2010 09:32:42

    "Καπετάνιο Γερμανό" ! Το σχόλιό σου, παγωτατζή, αξίζει χίλιες "αναλύσεις".

    Η Γερμανία έκανε τα κουμάντα της εδώ και καιρό, προετοιμάστηκε μεθοδικά, "γερμανικά" και βλέπει τώρα τα πρώτα κι εντυπωσιακά αποτελέσματα των σημαντικών της μεταρυθμήσεων. Αυτή θα τραβήξει το τρένο - σιγά μήν ρισκάρει την εύθραυστη ακόμα ανάπτυξή της - όπου όλη η Ευρώπη έχει στρέψει την ελπίδα της - σ'αυτό το άθλιο κι ανεύθυνο τεμπελαριό. Το οποίο σκέφτεται εκατό φορές να πάει τη σύνταξη απο τα 60 στα 62 !

  17. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 17/11/2010 09:44:05

    Πρόκειται για αυτοκτονική, πολιτικά, ανακοίνωση. Αντί να καταγγείλει τον Παπανδρέου που πριν από μερικές μέρες ΣΥΜΦΏΝΗΣΕ στην ελεγχόμενη χρεωκοπία, τώρα έρχεται και αρχίζει τα κηρύγματα ενότητας με τους δημιους της χώρας! Καλά, πού ζουν οι άνθρωποι;! Δεν καταλαβαίνουν ότι έτσι ΑΘΩΏΝΟΥΝ τον ΓΑΠ για το έγκλημα του να συναινέσει στην υποδούλωση της χώρας;;;

    Και μετά μου λες Φάκτορα για ιδεολογική κυριαρχία... Ποια ιδεολογική κυριαρχία, οι άνθρωποι δεν ξέρουν την αλφάβητα της πολιτικής...

    • man8os avatar
      man8os @ Επώνυμος 17/11/2010 10:05:40

      Ειμαι πολυ προβληματισμενος μετα απο αυτην την ανακοινωση...

    • Misha avatar
      Misha @ Επώνυμος 17/11/2010 10:18:10

      Eπώνυμε, χαίρομαι που βλέπουμε τα ίδια πράγματα...

      Είμαστε η ΠΡΩΤΗ και προς το παρόν ΜΟΝΗ χώρα του πάλαι ποτε δυτικού κόσμου και μέλος της ΕΟΚ, που παραδόθηκε αυτοβούλως στα νύχια του εγκληματικού ΔΝΤ , τώρα και με την σιωπηλή συναίνεση του Σαμαρά.

      • man8os avatar
        man8os @ Misha 17/11/2010 10:21:56

        Μισα,
        Πρεπει να τον μεταπεισουμε η να μας εξηγησει με επιχειρηματα την αλλαγη της στασης του. Εγω ηξερα οτι αποδοκιμαζουμε το μνημονιο. Τωρα ειμαι μπερδεμενος. Πρεπει να αφιερωσει λιγο απο τον χρονο του να μας πει τι ισχυει τελικα, και πως βλεπει τα πραγματα. Να ξερουμε και εμεις. Αυτη η ανακοινωση ειναι τουλαχιστον ασαφης.

        • Misha avatar
          Misha @ man8os 17/11/2010 10:27:59

          Aσαφής ήταν η όλη στάση Σαμαρά.
          Δε μπορεί να είσαι «και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ».
          Το ΟΧΙ του έπρεπε να είναι συνολικά στον επονομαζόμενο «μηχανισμό στήριξης» και ειδικά στη συμμετοχή του ΔΝΤ σε αυτό, εφόσον γνωρίζουμε τις πολιτικές επιλογές του. Όχι στο μίγμα πολιτικής του Μνημονίου.

          Τώρα φαίνεται πως γέρνει προς τη γραμμή Καρτζαφύρερ

          • man8os avatar
            man8os @ Misha 17/11/2010 10:31:17

            Δεν θελω να το πιστεψω, θα ηταν τραγικο.
            Για αυτο αναμενω καινουρια, διευκρινιστικη ανακοινωση.
            Να συνειδητοποιησουν το ατυχες της τελευταιας ανακοινωσης.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Misha 17/11/2010 10:32:10

        Παιδιά, να εξηγηθούμε. Εγώ στην ανακοίνωση αυτή ΔΕΝ βλέπω αλλαγή στάσης, αλλά βλέπω απαράδεκτη αθώωση του Παπανδρέου και των σαφών, εγκληματικών ευθυνών του. Ωστόσο, δεν επιτρέπεται η ΝΔ να θυμίζει ότι ήταν ΥΠΕΡ του μηχανισμού 'διάσωσης'. Η αλήθεια είναι ότι και η κρίση και η 'διάσωσή' μας ήταν απολύτως τεχνητές. Το λέει η ΝΔ αυτο πού και πού, αλλά αν τώρα δεν μετανιώνει που συμφώνησε τότε στη δημιουργία του και δεν την αποκηρύσσει, πρόκειται για τεράστιο λάθος...

        • man8os avatar
          man8os @ Επώνυμος 17/11/2010 10:40:02

          Εγω βλεπω οτι μετα το επιτυχες παοτελεσμα των εκλογων, κατι αλλαξε, και στηριζουν τωρα την κυβερνηση. Τι συμβαινει? Φοβουνται να αναλαβουν την διακυβερνηση και αποθουν τους ψηφοφορους τους?
          Αν τωρα δεν τα χαλασουν και πουν οτι η Ελλαδα δεν ειχε αναγκη αυτον τον μηχανισμο, μπορουσε να γιατρεψει τα κακως κειμενα μονη της, αλλα το ΠΑΣΟΚ οταν ηρθε στην εξουσια εριξε μια πισωπλατη μαχαιρια και την γονατισε, και οτι η ΝΔ εχει την λυση για να γιατρεψει την Ελλαδα, με δυσκολιες, αλλα κυριως με ιδιες δυναμεις, θα περασει γρηγορα μπροστα και θα κυβερνησει. Αλλοιως φοβαμαι οτι δεν πιστευουν στον εαυτο τους

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ man8os 17/11/2010 10:45:01

            Ίσως η τελευταία σου φράση να είναι η εξήγηση του τι συμβαίνει.

          • man8os avatar
            man8os @ man8os 17/11/2010 10:53:11

            Εμεις απο εδω πρεπει να τους βοηθησουμε, ως καλοπιστοι φιλοι του κομματος.
            Και για αυτο κανουμε καλοπροαιρετη κριτικη.
            Τουλαχιστον ας μας ακουσουν εστω και στο ελαχιστο, και να μην πεταξουν τις ενστασεις μας.

        • παγωτατζής avatar
          παγωτατζής @ Επώνυμος 17/11/2010 10:52:48

          @ Επώνυμο @ Μισα

          Οι Γόρδιοι Δεσμοί παλληκάρια ΔΕΝ ΛΥΟΝΤΑΙ ΚΟΒΟΝΤΑΙ!!
          Ζεί ό Βασιλιάς Αλέξανδρος;;;;

          • Misha avatar
            Misha @ παγωτατζής 17/11/2010 10:54:13

            Στη συνείδηση των Καλάς , ισως...

        • Misha avatar
          Misha @ Επώνυμος 17/11/2010 10:53:22

          Επώνυμε,

          Τονίζω αυτό που λες: δεν επιτρέπεται η ΝΔ να θυμίζει ότι ήταν ΥΠΕΡ του μηχανισμού ‘διάσωσης’. Η αλήθεια είναι ότι και η κρίση και η ‘διάσωσή’ μας ήταν απολύτως τεχνητές. Το λέει η ΝΔ αυτο πού και πού, αλλά αν τώρα δεν μετανιώνει που συμφώνησε τότε στη δημιουργία του και δεν την αποκηρύσσει, πρόκειται για τεράστιο λάθος…

          Δεν πρόκειται απλά για «τεράστιο λάθος», είναι απόδειξη του «άλλα λέω για αντιπολιτευτικους λόγους και άλλα εννοώ».
          Αν εισαι υπέρ του επονομαζόμενου «μηχανισμού στήριξης» (στην πραγματικότητα αποτελεί μηχανισμό εξανδραποδισμού της χώρας) με τη συμμετοχή και του ΔΝΤ, ποιες πολιτικές περιμένεις να απαιτησει να εφαρμοστουν;
          Τις γνωστές, ακραία νεοφιλελευθερες, εθνομηδενιστικές πολιτικές του ΔΝΤ θα εφαρμόσει!

          Κατάλαβες τώρα γιατί ο Σαμαράς περηφανεύεται πως έχει συνυπογράψει τα 30 από τα 60 νομοσχέδια της κυβέρνησης Τσολάκογλου;

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ Misha 17/11/2010 11:09:57

            Νομίζω Μίσα ότι ο Σαμαράς χρειάζεται ακόμη ένα κλικ προς την κατεύθυνση που λες.

            Γνώμη μου είναι ότι καλοπροαίρετα προσπαθεί να εξισορροπήσει τις ειλικρινά αντιμνημονιακές του θέσεις με την προσπάθεια να αποδείξει ότι 'δεν είναι λαϊκιστής' και, παράλληλα, να συμβάλει στην οποία προσπάθεια κάνει η χώρα, έστω και με αυτό το ΠΑΣΟΚ. Το πρόβλημα όμως για το Σαμαρά είναι ότι αυτό που πάει να κάνει ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ και το μόνο που καταφέρνει τελικά είναι να δημιουργεί αμφιβολίες για την ειλικρίνεια της αντιμνημονιακής του στάσης.

            Αν μας διαβάζουν στη Ρηγίλλης, καλό είναι να μας λάβουν υπόψη τους.

            Είμαι βέβαιος ότι κάποια πράγματα δεν τα έχουν καταλάβει, όπως π.χ. ότι ο 'μηχανισμός στήριξης' δεν ήταν τελικά 'στήριξης' αλλά υποδούλωσης. Δεν κάνουν όλοι οι άνθρωποι τα ίδια 'κλικ' ειδικά όταν η ένταση της καθημερινότητας δεν τους επιτρέπει πολλές φορές να δουν τα πράγματα από την αναγκαία απόσταση, ώστε να τα κατανοήσουν πέρα από την επιφάνειά τους.

            Η ΝΔ χρειάζεται επειγόντως να αποκτήσει πιο ξεκάθαρη στάση για ορισμένα πράγματα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα διολισθήσει στο λαϊκισμό. Δεν θα πατήσουμε μόνοι μας τη μπανανόφλουδα του δήθεν λαϊκισμού που μας πετάει ο εχθρός...

  18. η Dimi avatar
    η Dimi 17/11/2010 11:14:28

    Aδεία των αδρανών λοβοτομημένων Ελλήνων, τα νεοταξικά σκυλιά, ρημάζουν την Ζωή, Ελλάδα, τα Ιερά μας.

    Κι η μόνη λύση φαίνεται να είναι αυτή που δόθηκε μετά τη Μικρασιακή καταστροφή. Οπως συνέβη με Benito Μussolini και Clara Petacci. Παρέα όλα τα καθάρματα μαζί. Επειδή το ΑΓΟΣ που προκαλούν σήμερα στην Ελλάδα, πρέπει να ξεπλυθεί. Κι αν συνεχίσουμε να εστιάζουμε τη προσοχή στο Σύμπτωμα, αντί στο ξερίζωμα και οριστική απαλλαγή μας από το ΑΙΤΙΟ καρκίνωμα, ΧΑΘΗΚΑΜΕ!

    Κι αν περιμένουμε και βασιζόμαστε στις καλές προθέσεις, τα ωραία λόγια, τις ευγένειες, τ'ανούσια συνθήματα παλαιάς κοπής γιά ν’αντιμετωπίσουμε τον νεοταξίτη Θάνατο, ΠΕΘΑΝΑΜΕ!

    Είναι στο ριζικό των Ελλήνων να είμαστε πάντα αριθμητικά ολίγοι. Αλλά, Ουσιαστικοί την ύστατη Ωρα! Να μην έχουμε να ελπίζουμε στη βοήθεια κανενός. Πάντα μόνοι στις ώρες της κρίσης, κι αυτό, είναι ΚΑΛΟ! Επειδή, οι Ακαθοδήγητοι, οι Ακαπέλωτοι, οι Αδέσμευτοι, οι Απρόβλεπτοι, οι Ανεξέλεγκτοι, Ελληνες (Ανδρες και Γυναίκες), οι Τρομοκράτες των Τρομοκρατών Νομοτελειακοί, είναι αυτοί, που χάρησαν ανά τους αιώνες, την πανάκριβη Λεφτεριά στη μοναδική Ελλάδα.

    ...Το Σούλι θα χαρατσωθεί, χαράτσι θα πληρώσει...

    Τζαβέλλαινα σαν τ' άκουσε, πολύ της κακοφάνη.
    Παίρνει και ζώνει τ' άρματα, κρεμάει το σπαθί της...

    Η κυρα-Μόσχω φώναξε πιό πάνω από την Κιάφα:

    "Πού 'σθε παιδιά Σουλιώτικα και σεις οι Τζαβελλάτες...

    Μαζί μου τρέξτε, και άντρες και γυναίκες,
    Oθωμανούς κατακόψετε, σπόρο να μην αφήστε

    να μείνουν χήρες κι ορφανά γυναίκες και παιδιά τους,
    να λένε πως τους σκότωσαν «Σουλιώτισσες Γυναίκες».

    Η Μόσχω τότες όρμησε με το σπαθί στο χέρι.

    «Τώρα να ιδείτε πόλεμο, γυναίκικα τουφέκια».

    Σαν τους λαγούς εφεύγανε και πίσω δεν κοιτάζουν
    πετάξαν τα τουφέκια τους μόνο για να γλιτώσουν...

    ~Δημοτικό Τραγούδι

  19. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 17/11/2010 11:14:59

    O Σαμαράς μιλά απλά για το κατά πόσο ο μόνιμος μηχανισμός στήριξης, ο οποίος αναμβισβήτητα χρειάζεται για να λειτουργήσει η νομισματική ένωση, θα εμπεριέχει την ελεγχόμενη χρεωκοπία ή όχι. Η συζήτηση είναι επί του θεσμού και μόνο. Και πολύ σωστά αντιδρά.
    Τωρα - το πως και γιατί η Ελλάδα μπήκε σε αυτόν τον μηχανισμό και αν μπορούσε να τον αποφύγει, είναι ένα ξεχωριστό ζήτημα.

  20. Enzo avatar
    Enzo 17/11/2010 11:16:04

    ηρεμηστε ρε παιδια, τι αλλο θα μπορουσε να κανει ο Σαμαρας?

  21. John avatar
    John 17/11/2010 11:18:42

    Βλέπω τους φανατικούς σχολιαστές σαν τα παιδάκια που χάσανε τη μανούλα τους και ξαφνικά μείνανε ορφανά. Μετά την αντιμνημονιακή μανία που αποδοκιμάστηκε πλήρως μήπως παιδάκια(και Παπαρηγάκια) , είναι ώρα για περισυλλογή ;

  22. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 17/11/2010 11:26:32

    Πιο πανω εβαλα το αρθρο του καθηγητη Μουρμουρα,συμβουλου του Σαμαρα απο τις 6 Νοεμβριου με το οποιο ζητουσε απο την κυβερνηση να ΜΗΝ αποδεχθει το μηχανισμο ελεγχομενης χρεωκοπιας της Μερκελ οταν ο ΓΑΠ ειχε αποδεχθει το μηχανισμο κατ αρχην και τα ελληνικα ΜΜΕ πανηγυριζαν για το ησσονος σημασιας γεγονος του δικαιωματος ψηφου.
    Υπαρχει και ανακοινωση της ΝΔ τις ιδιες μερες που αντιτασσεται στο μηχανισμο.
    Η 6η Νοεμβριου ηταν πριν και απο τον πρωτο γυρο των εκλογων -παραμονη για την ακριβεια.
    Επομενως καμμια αλλαγη στασης δεν υπαρχει απο τη ΝΔ,αν υπαρχει ειναι απο την κυβερνηση.Παρ ολα αυτα αγνοειται το γεγονος αυτο και συγχεεται με το μνημονιο με το οποιο δεν εχει καμμια σχεση.
    Πραγματι υπαρχει επικοινωνιακο προβλημα αλλα ενα σοβαρο κομμα δεν μπορει να αλλαζει τις θεσεις του μονο και μονο για να τις καταλαβει και ο καθε απλοικος ανθρωπος που εχει ασπρομαυρη θεωρηση.

    • man8os avatar
      man8os @ ψυχραιμια 17/11/2010 13:18:25

      Πες με απλοικο ανθρωπο εμενα, μπορει να ειμαι.
      Αλλα αν κρινεται απο αυτο η σταση 500,000 συμπολιτων μας, τοτε πρεπει να με λαβουν και εμενα υποψιν.
      Δεν ημαστε φιλοσοφοι του καναπε. Το να εχεις ασαφης θεσεις μονο κακο μπορει να κανει, γιατι θα το εκμεταλευτουν οι αντιπαλοι για να σπειρουν συγχηση και αμφιβολιες. Χρειαζονται καθαρες θεσεις.
      Η κυβερνηση μπορει να χρησιμοποιησει την αποτυχια της εξωτερικης και της οικονομικης της πολιτικης ως πλεονεκτημα, δηλαδη να πει αποτασουμε το μνημονιο και εχουμε εθνικαυπερηφανη σταση, και η ΝΔ να βρεθει στο επικεντρο της κριτικης ως μνημονιακη δυναμη.
      Εχεις την εντυπωση οτι ο μεσος ψηφοφορος θα καταλαβει την διαφορα μηχανισμος διασωσης-ελεγχομενη χρεοκοπια-μνημονιο?
      Θα του πουν ενα εκατομυριο πραγματα, θα τον μπερδεψουν, θα του πουν ολοι ιδιοι ειναι, ψηφισε ΠΑΣΟΚ γιατι υπερασπιζεται την Ελλαδα απεναντι στο μνημονιο. Μονο η ΝΔ εχει να χασει δειχνοντας "υπευθηνη" σταση.

  23. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 17/11/2010 12:27:26

    Η ανακοίνωση έχει συγκεκριμένους αποδέκτες. Που μπορούν να αποκωδικοποιήσουν την σκόπιμη ασάφειά της.

    Δεν φαίνεται πάντως να απευθύνεται στον ελληνικό λαό ή τα ελληνικά κόμματα.

    Θα πρέπει να περιμένουμε για να δούμε που το πάνε και τι σημαίνει.

    Αλλά πρέπει να θυμόμαστε ότι η αντι-μνημονιακή στάση της ΝΔ είναι από την αρχή ασαφής και στην βάση: "δεν ψηφίζουμε την σύμβαση του Μνημονίου στη Βουλή, αλλά την θεωρούμε έγκυρη νομικά και θα την εφαρμόσουμε όταν γίνουμε κυβέρνηση"

    Θραξ Αναρμόδιος

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Θραξ Αναρμόδιος 17/11/2010 12:32:57

      Συμφωνώ με το πρώτο σκέλος της επισήμανσης σου, ψιλοδιαφωνώ με το δεύτερο.

  24. enianos avatar
    enianos 17/11/2010 13:53:03

    Ας πρόσεχαν τι υπέγραφαν οι μεν και που συναινούσαν μυστικά οι δε ! Τώρα που έρχεται η εκκαθάριση το σπάσιμο σε κομμάτια και το ξεπούλημα μιας χώρας σαν να επρόκειτο για μια Α.Ε. Αρχίζουν να αντιλαμβάνονται το μέγεθος των πράξεων τους !?

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ enianos 17/11/2010 17:29:39

      Enianos, Οταν λέγαμε:

      Oχι! Στην Ομοσπονδιοποίηση της Ελλάδας (κακηκράτης και η κακή τους ώρα!)

      Οχι! Στη συρρίκνωση των Ελλήνων υπέρ των ισλαμιστών

      Οχι! «Στη χωματερή» των Εθνικών μας Πλεονεκτημάτων

      Ναι! Στο knockout ΠΙΣΣΑρισμα και συντριβή από τον Α' Γύρο

      Ποιός άκουσε; Kαι πόσοι ειρωνεύτηκαν;

      Iδού, χειροπιαστή του Ονείδους η Αλήθεια!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.