#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/07/2009 13:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μ. Δαμανάκη: Η υπερβολική χρήση του Συντάγματος βλάπτει

Αποσπάσματα από συνέντευξη της Μαρίας Δαμανάκη, πολιτικής εκπροσώπου του ΠΑΣΟΚ για θέματα Πολιτισμού στον «Flash»



Μ. ΔΑΜΑΝΑΚΗ: Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το σύνταγμα είναι ένα θεσμικό πλαίσιο που πρέπει να γίνεται απολύτως σεβαστό. Θέλω όμως να σημειώσω ότι καμία από τις απόψεις των συνταγματολόγων, τις οποίες όλοι παρακολουθούμε, τις επιστημονικές απόψεις, δεν αμφισβητεί το γεγονός ότι οι προτάσεις του ΠΑΣΟΚ κινούνται εντός των συνταγματικών ορίων. Από εκεί και πέρα όλα τα άλλα, είμαστε μέσα στο σύνταγμα. Κανείς δεν λέει αυτή τη στιγμή, κανείς δεν ισχυρίζεται ότι το ΠΑΣΟΚ κινείται εκτός της συνταγματικής λογικής. Από εκεί και πέρα όλα τα άλλα είναι πολιτικές επιλογές. Και η πολιτική επιλογή του ΠΑΣΟΚ θα κριθεί και οι εκλογές θα γίνουν κ. Κολοκυθά όχι επειδή δεν αντέχει το σύνταγμα αλλά επειδή δεν αντέχει η οικονομία, η χώρα, οι πολίτες, εμείς όλοι.

Θεωρώ ότι από εκεί και πέρα όλη αυτή η χρήση του συντάγματος θα φθείρει και το ίδιο το σύνταγμα. Και αυτό αφορά όλους. Αφορά αν θέλετε και το παρελθόν όπου η υπερβολική χρήση του συντάγματος από διάφορες πλευρές και από το ΠΑΣΟΚ ακόμα σε κάποια φάση έβλαψε την ίδια την υπόθεση. Ας αφήσουμε λοιπόν το σύνταγμα και ας δούμε την πολιτική.

Μου κάνει εντύπωση ότι ενώ ζούμε σε μια εποχή όπου η πολιτική θα πρέπει να βρίσκει τις λύσεις, εμείς που είμαστε υπεύθυνοι, εμείς οι πολιτικοί, πολλές φορές καταφεύγουμε σε άλλα επιχειρήματα και μέσα. Σε νομικά επιχειρήματα, σε συνταγματικά επιχειρήματα, στις ανεξάρτητες αρχές, στη δικαιοσύνη, σαν να προσπαθούμε να αποφύγουμε το βάρος και τα θέματα είναι πολιτικά. Το ΠΑΣΟΚ πήρε πολιτική θέση. Εντός των πλαισίων του συντάγματος αναγνωρίζουν όλοι. Από εκεί και πέρα όλη η άλλη συζήτηση κατά τη γνώμη μου είναι περιττή.
Γ. ΚΟΛΟΚΥΘΑΣ: Ξέρετε τι λένε όμως κα Δαμανάκη; Λένε και κάποιοι συνάδελφοί σας το έχουν πει ότι το ΠΑΣΟΚ δεν πρέπει να ασχολείται μόνο με το να ζητάει εκλογές, πρέπει να ασχοληθεί και με την τρέχουσα πολιτική. Γιατί το τελευταίο διάστημα ακούμε απ’ όλα τα στελέχη και από τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ να ασχολείται μόνο με αυτό το θέμα, με τις εκλογές.

Μ. ΔΑΜΑΝΑΚΗ: Για το ΠΑΣΟΚ το κύριο δεν είναι το πότε θα γίνουν εκλογές. Για το ΠΑΣΟΚ το κύριο είναι πώς θα τις κερδίσει. Αυτό είναι η ευθύνη, το στοίχημα, το καθήκον, η πρόκληση, το ενδιαφέρον της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Όποτε και να γίνουν εκλογές, πώς θα τις κερδίσουμε, αυτό είναι το κύριο. …

ΣΧΟΛΙΑ

  1. donaE avatar
    donaE 22/07/2009 14:01:43

    Ειναι ολοφανερο πως η Δαμανακη ερμηνευει τα πραγματα οσο,οπως και οποτε της χρειαζεται κατα το δοκουν.Αλλιως πως θα ισορροπουσε αναμεσα σε τοσες ιδεολογιες,την εξης 'μια'δηλαδη.Ο Εαυτος μας.

    • tiramola avatar
      tiramola @ donaE 22/07/2009 14:23:55

      Αγαπητή δοναΕ...
      Έχουν συμβεί απίστευτες ιδεολογικές κολοτούμπες από πολλούς και πολλές που βρέθηκαν από την ΚΝΕ στην ΝΔ και από την ΟΝΝΕΔ στο ΚΚΕ...
      Τουλάχιστον για την Δαμανάκη και το σθένος που έδειξε να μένει μέσα στο πολυτεχνείο ενώ απέξω ήταν έτοιμοι να μπουκάρουν με το τανκς οι φασίστες , λίγο σεβασμό...
      Δεν σου φτάνει που είσαι ξάπλα στον καναπέ με το laptop?

      • donaE avatar
        donaE @ tiramola 22/07/2009 14:36:12

        δεν ειμαι ξαπλα στον καναπε μη γινεσαι κακος,ολοι εχουμε τα προβληματα μας και δεν τα πουλαμε.
        Κριμα που καθησε και τραβηξε ολα αυτα στο Πολυτεχνειο αφου κατα βαθος συμφωνουσε με την περιορισμενη αξια του Συνταγματος.
        Τον σεβασμο τον κερδιζεις καθε μερα και ευτυχως υπαρχουν συντροφοι της απο τοτε που τον αξιζουν τελικα.

      • Nike Taras avatar
        Nike Taras @ tiramola 22/07/2009 14:49:54

        Με τόσους καλλίγραμμους και καλλίπυγους γενειοφόρους και ξαναμμένους αναρχικούς μέσα στο Πολυτεχνείο θα ήταν ηλίθιο, η Μαρία Δαμανάκη, να ψαρώσει και να τους εγκαταλείψει από ένα τανκς απέναντι...¨Άσχημη είναι, ξανθιά όχι!

      • donaE avatar
        donaE @ tiramola 22/07/2009 15:08:04

        Τιραμολα εδω που τα λεμε θα μπορουσα να ειμαι ξαπλα στον καναπε τωρα, αλλα κατι κυριοι της τοπικης κλαδικης μου στερησανε την δυνατοτητα αυτην,καποτε.Αντιθετα με πολυ κοσμο που ξερω.

      • εναςάσχετος avatar
        εναςάσχετος @ tiramola 22/07/2009 22:03:29

        Ο σεβασμός και το κύρος, όταν εξαργυρώνονται και ξοδεύονται εξαντλούνται και χάνονται.Όπως όλες οι κληρονομιές.
        Το θέμα τώρα, δεν είναι να φύγει άρον άρον αυτή η κυβέρνηση που όντως είναι κάτι το πρωτοφανές σε αναλγησία και αντιλαϊκότητα, αλλά και τι θα την αντικαταστήσει.
        Αν υπήρχε κάποια εγγύηση για κάτι καλύτερο,δεν θα ένοιαζε κανέναν η ακριβής ερμηνεία του γράμματος και του πνεύματος του συντάγματος.

  2. Helmut avatar
    Helmut 22/07/2009 14:05:14

    Κυρία Δαμανάκη, αντίθετα με το Σύνταγμα, κανείς δεν έπαθε όμως τίποτα από υπερβολική χρήση του εγκεφάλου του.

    Γι'αυτό κάντε μια προσπάθεια να χρησιμοποιήσετε και το δικό σας που και που γιατί μας έχετε φλομώσει στις ηλιθιότητες.

  3. anti.ΓΡΑΦΕΑΣ avatar
    anti.ΓΡΑΦΕΑΣ 22/07/2009 14:14:16

    Oι δηλωσεις Δαμανακη το μονο που εξυπηρετουν ειναι, να ριξουν
    και αλλο νερο στον μυλο της εκλογολογιας.
    Κατα την γνωμη μου, εκτος απο ανουσιες ειναι και προκλητικες.
    ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΟ
    ------------
    http://www.youtube.com/watch?v=wR-3lrLuaFQ

  4. Παλαιός Οννεδίτης avatar
    Παλαιός Οννεδίτης 22/07/2009 14:52:22

    η υπερβολική χρήση του συντάγματος... δηλαδή η τήρηση του συντάγματος και των νόμων χρειάζεται να γίνεται με μέτρο όπως η χρήση του αλκοόλ...
    O tempora, o mores

  5. biogonos avatar
    biogonos 22/07/2009 15:08:27

    Η επιχειρηματολογία σε όλο της το μεγαλείο

    1. "Θέλω όμως να σημειώσω ότι καμία από τις απόψεις των συνταγματολόγων, τις οποίες όλοι παρακολουθούμε, τις επιστημονικές απόψεις, δεν αμφισβητεί το γεγονός ότι οι προτάσεις του ΠΑΣΟΚ κινούνται εντός των συνταγματικών ορίων. Κανείς δεν λέει αυτή τη στιγμή, κανείς δεν ισχυρίζεται ότι το ΠΑΣΟΚ κινείται εκτός της συνταγματικής λογικής"

    Oι απόψεις Τσάτσου δεν κάνουν λόγο για παραβίαση του συντάγματος?

    2. "η χρήση του συντάγματος θα φθείρει και το ίδιο το σύνταγμα".

    Χωρίς σχόλιο!!!!!!!

    3. "Στο παρελθόν η υπερβολική χρήση του συντάγματος από διάφορες πλευρές και από το ΠΑΣΟΚ ακόμα σε κάποια φάση έβλαψε την ίδια την υπόθεση. Ας αφήσουμε λοιπόν το σύνταγμα και ας δούμε την πολιτική."

    Μετά από την γενναιόδωρη αυτοκριτική, καλό θα ήταν να μας εξηγήσει την διαφορά υπερβολικής ή νορμάλ χρήσης του συντάγματος.

    ΥΓ. οι αγώνες κάποιου στο παρελθόν σε καμμία περίπτωση δεν αποτελούν συγχωροχάρτι για τον τρόπο που εκφράζεται ή συμπεριφέρεται στο παρόν.

  6. ataktos avatar
    ataktos 22/07/2009 15:15:46

    Γέρασε η κυρία του Πολυτεχνείου και κουκούτσι μυαλό δεν έβανε….

  7. donaE avatar
    donaE 22/07/2009 15:23:50

    εβαλε ομως ταγερ Αρμανι.

    • tiramola avatar
      tiramola @ donaE 22/07/2009 15:32:29

      Ενώ εσύ γυρνάς ξυπόλητη από ιδεολογία...

    • zonitis avatar
      zonitis @ donaE 23/07/2009 14:04:11

      Τιραμολα, οπως πουλησε ολους τους αλλους δεν θα διατστασει να πουλησει και το ΠΑΣΟΚ, αν πιστεψει οτι καποιο αλλο κομμα την βολευει καλλιτερα. Οποτε μην την υπερασπιζεσαι και πολυ, κρατα και μια πισινη

  8. donaE avatar
    donaE 22/07/2009 15:40:47

    Τιραμολα
    Γιατι να περπατησω ξυπολητη δεν υποστηριξα κατι τετοιο ουτε το πουλησα.Επισης δεν ζηταω την ψηφο του ελληνικου λαου ουτε οριζω την μοιρα του.Το πολυ-πολυ να διαμαρτυρηθω και μετα θα ξεχαστω.

  9. osaperas avatar
    osaperas 22/07/2009 16:25:11

    Έχεις ξεχαστεί (κι εσύ κι εγώ) πριν διαμαρτυρηθείς. Δεν υπάρχουμε για αυτούς.

  10. Αγγούρι avatar
    Αγγούρι 22/07/2009 16:39:48

    Βλακεία της άν είπε τέτοιο πράγμα, το ΠΑΣΟΚ κινείται μέσα στα πλαίσια του συντάγματος δικαίωμα του να καταψηφίσει τον οποιονδήποτε πρόεδρο απο το σύνταγμα.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Αγγούρι 22/07/2009 17:18:12

      Κάπου έχουμε μπερδέψει τα πράγματα, δημοκρατικό δικαίωμα να μην ψηφίσει τον υποψήφιο που υποδεικνύει η κυβέρνηση, είτε γιατί προτιμά κάποιον άλλο, είτε γιατί προτείνει άλλον, είτε γιατί θέλει να επιδιώξει εκλογές.
      Δεν έχει δικαίωμα όμως να υποστηρίζει ότι το πρόσωπο που δεν υποστήριξε χθες θα το υποστηρίξει αύριο, αφού έχει κερδίσει τις εκλογές.
      Ο χθεσινός "ακατάλληλος" θα είναι "κατάλληλος" για τη θέση του Προέδρου, αν αλλάξει το επίθετο του πρωθυπουργού και το κόμμα που κυβερνά;
      Να είμαστε λίγο σοβαροί, η Δημοκρατία δεν δημιουργεί μόνο δικαιώματα αλλά και υποχρεώσεις.
      Ας προτείνει κάποιον άλλο υποψήφιο και ας πάμε για εκλογές τον Μάρτιο.
      Όχι να κρυβόμαστε πίσω από αναβλητικότητες και αναποφασιστικότητες: ο κ Παπούλιας είτε είναι κατάλληλος είτε όχι, τόσο απλά....

      • Αγγούρι avatar
        Αγγούρι @ Ο Ιθαγενής 22/07/2009 18:29:35

        Εεε και το κλείσιμο της βουλής έναν μήνα πρίν τις ευρωεκλογές ήταν μιά παρόμοια περίπτωση, ένα χοντρότατο παιχνίδι με τους θεσμούς μέσα στα πλαίσια του συντάγματος αφού η βουλή δέν έχει κλείσει ποτέ πρίν απο ευρωεκλογές περισσότερο απο μιά βδομάδα.

  11. ΛΕΡΑ avatar
    ΛΕΡΑ 22/07/2009 17:05:51

    Μ. ΔΑΜΑΝΑΚΗ: Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το σύνταγμα είναι ένα θεσμικό πλαίσιο που πρέπει να γίνεται απολύτως σεβαστό. Θέλω όμως να σημειώσω ότι καμία από τις απόψεις των συνταγματολόγων, τις οποίες όλοι παρακολουθούμε, τις επιστημονικές απόψεις, δεν αμφισβητεί το γεγονός ότι οι προτάσεις του ΠΑΣΟΚ κινούνται εντός των συνταγματικών ορίων.

    ΜΑΛΙΣΤΑ ... ΠΩΣ ΤΟ ΕΛΕΓΕ Ο ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΦΩΝΑΖΑΝΕ ? ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟ ΤΕΛΙΚΑ ? Ή ΜΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΛΛΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΝΟΣ

  12. Στέργιος avatar
    Στέργιος 22/07/2009 17:06:27

    Είναι δυνατόν να ακούμε στα σοβαρά έναν άνθρωπο σαν τη Δαμανάκη, που δεν δούλεψε ποτέ της και που αλλάζει τα κόμματα σαν τα πουκάμισα;

    Το μόνο πράγμα που με προβληματίζει σχετικά με τη Δαμανάκη είναι το ότι έχει ήδη μείνει αρκετό καιρό στο ΠΑΣΟΚ. Αναρωτιέμαι για πότε θα τραβήξει κατά ΝΔ μεριά... άντε, γρήγορα Μαρία, περιμένει και το ΛΑΟΣ μετά!

    • Δωδωναίος avatar
      Δωδωναίος @ Στέργιος 23/07/2009 10:10:26

      "Υπέρτατος νόμος η σωτηρία της Πατρίδας"
      Και η σωτηρία της Πατρίδας, επιτάσσει να μπει ένα ΤΕΛΟΣ στην κακή διακυβέρνηση της "νεοδεξιάς παρέας Καραμανλή".
      Με αυτό το σκεπτικό, συμφωνώ απόλυτα με την αγωνίστρια του Πολυτεχνείου, την συντρόφισσα Μαρία Δαμανάκη.
      Αλήθεια ο νεαρός τότε Κ. Καραμανλής (18 χρονών - δύο χρόνια μεγαλύτερος από το παλικαράκι τον Κομνηνό που τον πυροβόλησε ο φασίστας Ντερτιλής μπροστά στην είσοδο της Αρχιτεκτονικής) που ήτανε?
      Πιθανόν σαν καλό και φρόνιμο "των γονιών του παιδί", στο σπιτάκι του στο Κολωνάκι έβλεπε Τ.V. Η πιθανόν.. διάβαζε....
      Τι ξέρετε μωρέ εσείς "νερόβραστοι" αστοί, από κοινωνικούς αγώνες και αγωνίες για να γίνεται ολοένα και καλύτερη η ζωή των Ελλήνων πολιτών?
      Για σας, η μόνη σας έγνοια είναι το "πετσί" σας και ο μικρόκοσμος γύρω σας. Τίποτε άλλο..
      Η Μαρία Δαμανάκη είναι "δόξα και τιμή" για την Δημοκρατική Παράταξη το ΠΑΣΟΚ, αλλά και για μας το "αριστερό ρεύμα" που ενταχτήκαμε εκεί, να παλέψουμε με όλες μας τις δυνάμεις για το καλό της Πατρίδας..

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ Δωδωναίος 23/07/2009 13:38:07

        Καλά.
        Όσο πίνεις νερό στο όνομα τής Δαμανάκη, σκέψου να μου πεις και μένα πώς βοήθησε η Δαμανάκη στην αποκατάσταση τής δημοκρατίας, τι έκανε στη συνέχεια, πού προσέφερε, και πώς μια "αγωνίστρια" που δεν νοιάζεται για το πετσί της κατέληξε σε βίλλα στον Διόνυσο.

      • Κοντη Λιζα avatar
        Κοντη Λιζα @ Δωδωναίος 23/07/2009 23:35:01

        Τι πινεις και δεν μας δινεις;

        Ο Κομνηνος πεθανε μπροστα στην εισοδο της αρχιτεκτονικης; Απο τον Ντερτιλη; Τον αλλο αστικο μυθο με την Ηλενια τον ξερεις;


        FYI

        Ο Κομνηνος πεθανε μπροστα απο το υπ. Δημοσιας ταξης.

        Αιωνιοι Πασοκοι...

        Και μαζι τους η γενια των καταξιωμενων αγωνιστων. Δαμανακη, Τζουμακας, Λαλιωτης κλπ. Που μας εφεραν εδω που ειμαστε.

  13. Greco avatar
    Greco 22/07/2009 23:32:28

    αυτα που γραφουμε καθε μερα για τις τακτικες ορισμενων,οχι ολλων,απτην αξιωμ.αντιπολιτευση ερχονται και επιβεβαιωνονται την επομενη...

    • Δωδωναίος avatar
      Δωδωναίος @ Greco 24/07/2009 08:24:03

      Κοντή τα τον νουν τε τω σώματι, Λίζα.
      Έχεις μάθει φαίνεται να εκτίθεσαι στο Διαδίκτυο και αυτό όσο ανέξοδο και αν σου είναι, δεν παύει να είναι μεγίστη απρέπεια και αυθάδεια συνάμα.
      «Τι πινεις και δεν μας δινεις;», αλλού εκεί που ξέρεις τουτέστιν «τοις ομοίοις σε»
      Παρακάτω για ενημέρωση σου ένα απόσπασμα από την προκαταρτική εξέταση της Ιστορικής Δίκης του Πολυτεχνείου:
      ………………………………………………………………………………………….
      Aπόσπασμα από το πόρισμα του εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθήνας Δημήτρη Τσεβά για το Πολυτεχνείο

      II. ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ
      Α. ΝΕΚΡΟΙ:

      "Βαρύς υπήρξεν ο φόρος του αίματος εις νεκρούς και τραυματίας ο καταβληθείς δια την καταστολήν της εξεγέρσεως του Πολυτεχνείου. Και των μεν τραυματιών τον αριθμόν, ήγγισε, μετά βεβαιότητας μάλλον, η έρευνα. Ανεξιχνίαστος, όμως, παραμένει εισέτι ο ακριβής αριθμός των νεκρών. Σύντονοι κατεβλήθησαν προς την κατεύθυσιν ταύτην προοπάθειαι και πέραν των αμέσως η εμμέσως περιερχομένων εις γνώσιν μου έκκλησις δια του Τύπου δημοσία διετυπώθη, όπως καταγγελθώσιν ή αναφερθώσι περιπτώσεις θανάτων ή και εξαφανίσεων ατόμων συνεπεία των γεγονότων του Πολυτεχνείου. Και είναι αληθές ότι ουδέν περιοτατικόν κατηγγέλθη. Δεν αντλείται, όμως εντεύθεν απόδειξις περί ανυπαρξίας τοιούτων. Διότι κατά τη διαδρομήν της ερεύνης εβεβαιώθησαν ή και απλώς επιθανολογήθησαν περιστατικά εδραιούντα παρ' εμοί την πεποίθησιν ότι οι νεκροί εκ των γεγονότων του Πολυτεχνείου υπήρξαν περισσότεροι των επισήμως ανακοινωθέντων. Δι' ο και κατανοώ τα ελατήρια της σιωπής των παθόντων".

      α) Επισήμως ανακοινωθέντες νεκροί είναι οι ακόλουθοι:

      1. Διομήδης Ιωάννου Κομνηνός, ετών 17, μαθητής. Εφονεύθη έξωθι του Πολυτεχνείου περί ώρα 22.15' της 16.11.73. Βασίμως πιθανολογείται ότι δράστης του φόνου τούτου είναι ο προεκτεθείς Συνταγματάρχης.
      (αναφέρεται στον Ντερτιλή)
      …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
      Αυτά και την γλώσσα σου «κοντή», για νέους και καταξιωμένους την εποχή εκείνη αγωνιστές όπως:
      Δαμανακη, Τζουμακας, Λαλιωτης κλπ.

    • Δωδωναίος avatar
      Δωδωναίος @ Greco 24/07/2009 10:22:34

      Mr. Admin
      Δεν νομίζετε ότι έχει επιλεκτικό χαρακτήρα
      η παρατεταμένη "προεπισκόπηση κειμένων" μου?
      Αν έγραφα "ζήτω ο Κ.Κ " θα είχα ή όχι καλύτερη αντιμετώπιση?
      Γιατί δεν αφήνετε όλα τα “λουλούδια” να ανθίσουν και να ευωδιάσει η ατμόσφαιρα του “κήπου”?
      Νομίζω μέχρι τα τώρα, ήμουνα αυτοπεριορισμένος και ιδιαίτερα προσεκτικός κατά τα ειωθότα.
      Σας βολεύει να πάψω να σχολιάζω?
      Αν εξακολουθήσετε την επιλεκτική σας τακτική, από σεβασμό και μόνο στον εαυτό μου, θα πρέπει να το κάνω..

  14. Σπύρος avatar
    Σπύρος 23/07/2009 00:15:38

    Tiramola και αλλοι βρεθηκαν στο Πολυτεχνείο αλλά δεν φτιάξανε σπιτάκια στα Β.Προάστεια ούτε τρέξανε να βρουνε στέγη στο ΠΑΣΟΚ,ούτε κυκλοφορούν με Συμπεριφορά Χιλίων Καρδιναλίων.
    Ξεχασες να μας πεις τι ποσοστό πηρε η Δαμανάκη στις Δημοτικές Εκλογές που κατέβηκε ως Υποψήφια τού ΠΑΣΟΚ...Παραλίγο να μην πιασει ουτε το 17%...
    Αλλά γενικά μέ τά ΄Κωλόσπιτα΄και τίς Βίλες στο ΠΑΣΟΚ φαινεται πώς πάντα υπήρχε μιά Ανοσία.
    Αλλο να στηριζεις ενα Κομμα και αλλο να εμφανίζεσαι Προπαγναδιστής και Υποστηρικτής τού κάθε τυχάρπαστου..
    Και πούσαι:Tα Στερνά τιμούν τα Πρώτα.
    Για ποσα χρονια ακομα θα ΄εξαργυρώνει΄η κυρά Μαρία το Πολυτεχνείο....

  15. occultist avatar
    occultist 23/07/2009 00:26:48

    Κυρίες και κύριοι συσχολιαστές, διέλαθαν της προσοχής δύο παράγραφοι που πιστεύω οτι ειναι το ζουμί.
    1) ""Για το ΠΑΣΟΚ το κύριο είναι πώς θα τις κερδίσει.""
    Για το ΠΩΣ θα κυβερνήσει 'γαία πυρί μειχθ΄τω'. Ο στόχος είναι η εξουσία και μέσω αυτής η κουτάλα.

    2)""Όποτε και να γίνουν εκλογές, πώς θα τις κερδίσουμε, αυτό είναι το κύριο. ""…
    Τι θέλει να πεί η καλλιτέχνης; ΘΑ τάξουμαι, ΘΑ χαιδέψουμε αυτιά, ΘΑ υποσχεθούμαι διορισμούς, ΘΑ δώσουμε αυξήσεις, ΘΑ κάνουμε λιμάνι στην Καρδίτσα,ΘΑ, ΘΑ, ΘΑ, θα χρησιμοποιήσουμαι κάθε θεμιτό και αθέμιτο μέσο προκειμένου προκειμένου να κερδίσουμε τις εκλογές.
    tiramola, σε πολλά δεν συμφωνώ μαζί σου, αλλά σε θεωρώ έντιμο άνθρωπο και γιαυτό σε εκτιμώ. Αλλά ο συναγελασμός σου με τέτοια περιτρίμματα σε μειώνει πολύ, αδελφέ.

  16. anagnostis avatar
    anagnostis 23/07/2009 01:21:16

    Τι έλεγε το ΠΑΣΟΚ πριν απο τρία χρόνια, το καλοκαίρι του 2006;

    Είναι συνήθης και προσφιλής η τακτική του Παπανδρέου να μεταβάλλει τις απόψεις του ανάλογα με τις πολιτικές συνθήκες καθεμιάς περιόδου. Για παράδειγμα, πριν από τρία χρόνια άλλα έλεγε για την αναθεώρηση του άρθρου 16 σε συνέντευξη του λίγες ημέρες πριν από τη συζήτηση στο αναθεωρητικό τμήμα και άλλα έλεγε εντός της Βουλής. Έτσι και τώρα με την εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας μετέστρεψε ολικά τη στάση του κόμματος του απέναντι στον θεσμό και δηλώνει ότι δε θα ψηφίσει Παπούλια για να οδηγηθεί η χώρα σε πρόωρες εκλογές. Τον Ιούνιο του 2006 όμως στην πρόταση του για την αναθεώρηση του άρθρου 32 του Συντάγματος το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης σημείωνε τα εξής: « Το ΠΑΣΟΚ επαναφέρει τη θέση του για αποσύνδεση της εκλογής του Προέδρου της Δημοκρατίας από την απειλή της διάλυσης της Βουλής. Υπογραμμίζει την ανάγκη να διαμορφώνονται ευρύτατες συναινέσεις γύρω από ένα θεσμό που συμβολίζει την ενότητα του έθνους και της κοινωνίας και την ανάγκη για τη συμμετοχή του πολίτη σε κρίσιμες αποφάσεις. Στη βάση αυτή προτείνουμε προς συζήτηση την άμεση εκλογή, την κοινοβουλευτική ή συνδυασμό τους , με στόχο να αποκλείσουμε τη διάλυση της Βουλής σε περίπτωση αδυναμίας εκλογής Προέδρου της Δημοκρατίας»!

    http://www.parapolitika.gr/

  17. aris53m avatar
    aris53m 23/07/2009 08:06:52

    Θεέ μου, Θεέ μου, Θεέ μου ...

  18. Σαος avatar
    Σαος 23/07/2009 09:47:20

    Η συγκεκριμένη άποψη της κ. Δαμανάκη, sorry που θα το πω, αλλά θυμίζει κάτι από ολιγαρχία που κάνει ότι γουστάρει.

    • sinn avatar
      sinn @ Σαος 23/07/2009 10:43:55

      Mην ντρέπεστε

  19. Δωδωναίος avatar
    Δωδωναίος 27/07/2009 08:26:38

    @
    "Στέργιος
    Καλά.
    Όσο πίνεις νερό στο όνομα τής Δαμανάκη, σκέψου να μου πεις και μένα πώς βοήθησε η Δαμανάκη στην αποκατάσταση τής δημοκρατίας, τι έκανε στη συνέχεια, πού προσέφερε, και πώς μια “αγωνίστρια” που δεν νοιάζεται για το πετσί της κατέληξε σε βίλλα στον Διόνυσο".
    Απάντηση:
    Ήτανε ποτέ στην εξουσία υπουργός η Δαμανάκη και δεν το κατάλαβα?
    Οι επώνυμες αγωνίστριες πρέπει να αποποιούνται την πατρική τους οικονομική συνδρομή και την βουλευτική της αποζημίωση κατά την προσφιλή σας άποψη και να μένουν σε καλύβες. Αυτό δεν υπονοείτε?
    Τότε δηλαδή θα είναι της δικής σας αποδοχής?
    Δεν μαζεύετε πρώτα λέω εγώ τα σκυλολαμόγια σας (τουλάχιστον αυτά που έσκασαν μύτη στην δημοσιότητα) και μετά μιλάτε.
    Τώρα δεν έχετε τέτοιο δικαίωμα γιατί έχετε "λερωμένη" την φωλιά σας...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.