#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/03/2008 22:55
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Μύθος ο Κοινός»

Κάποτε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής είχε δίπλα του έναν Μάνο Χατζηδάκι και έναν Δημήτρη Χορν. Και οι δυο είχαν ένα κοινό χαρακτηριστικό: Του ήταν πιστοί, δεν τον εξέθεταν και κυρίως δεν ενδιαφερόντουσαν για το δημόσιο χρήμα. Αντιπαρέρχομαι τις πρόσφατες συμπεριφορές ορισμένων που ανέβηκαν στην εξουσία για να βρουν γκόμενες και όπως μάθαμε προχθές τους εκμεταλλεύτηκαν οι μυστικοί πράκτορες του σύμπαντος για να υπονομεύσουν την ασφαλιστική μεταρρύθμιση. Το έχουμε αναλύσει εξαντλητικά αυτό το θέμα. Εκείνο που με ενοχλεί είναι αυτή η πείνα για χρήμα και εξουσία που δείχνουν ορισμένοι πρώην και νυν σύμβουλοι του σημερινού Πρωθυπουργού, διορισμένοι και μη σε σημαίνοντες δημόσιους οργανισμούς. Αυτή η αγωνία τους να κάνουν αμέσως λεφτά, δίνοντας παχυλούς μισθούς στους εαυτούς τους και τους φίλους τους και να κάνουν μεγάλες μπίζνες, ξεπουλώντας ότι έχει απομείνει, λες και μόνο μερικοί μήνες τους απομένουν ακόμα στην εξουσία. Κι αυτή η έλλειψη παιδείας, πολιτισμού και επιπέδου.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 30/03/2008 23:08:42

    Πριν το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο η Ελλάδα ως προτεκτοράτο των Άγγλων είχε στην κοινωνία της τις αγγλοσαξωνικές δομές. Υπήρχε μια αριστοκρατία σε κάθε περιοχή και φυσικά και στην Αθήνα. Γόνοι αυτής της αριστοκρατίας είχαν χρήματα για να ζήσουν καθώς και μια παιδεία. Μόλις μας ανέλαβαν οι Αμερικάνοι με το γνωστό τηλεγράφημα αμέσως υιοθετήσαμε τις δομές της αμερικάνικης κοινωνίας. Δηλ. οι πεινασμένοι ξεβράκωτοι χωρίς υποδομή χωρίς επίπεδο χωρίς τίποτε βρέθηκαν να ασκούν εξουσία. Τι κάνουν αυτοί οι άνθρωποι? Μα φυσικά κλέβουν και καταστρέφουν. Τίποτε άλλο. Βέβαια αυτό δε γίνεται από τη μια μέρα στην άλλη. Πρέπει να πεθάνουν ή να φύγουν οι παλιοί. Στην Ελλάδα άρχισε να γίνεται από την άνοδο της Χούντας στην εξουσία και πήρε τεράστιες διαστάσεις μετά το 1981. Να μη σε ενοχλεί λοιπόν καθόλου. Έχει λογική ιστορική εξήγηση. Αν είναι αντιστρέψιμο το κλίμα? Δεν ξέρω να σου πω. Μάλλον όχι για πολλούς λόγους.

  2. sxolio.gr avatar
    sxolio.gr 30/03/2008 23:30:10

    εν μερει πραγματική η εικονα που δινεις εξακτινε με την εισοδο στο προσκηνιο μια νεας μεταπολεμικης μικροαστικης τάξης λόγω μαζικης αστικοποιησης του αγροτικου μεχρι τοτε πληθυσμού. Γι αυτο δε νομιζω οτι φταινε οι Αμερικανοι όμως. Και σιγουρα δεν εξηγει την επέλαση των λιμαδηρων που παρατηρειται με τη ΝΔ και σωστα επισημαινεται απο το Φακτορα. Εχει να κανει κυριως με την καλλιεργεια για χρονια στους χωρους τησ ΝΔ της λογικης οτι η καταληψη της κυβερνησης ειναι ενα ειδος ρεσάλτου και το δημοσιο ειναι τα Λαφυρα. Αμα διαβαζεις 20 χρονια Ελευθερο Τυπο διαμορφωνεις μοιραια την αποψη οτι κυβερνηση=λεηλασια του δημοσιου χρηματος. Εχει να κανει επισης με την ενδοια στελεχων. Βλεπεις πολλοι ειχαν πρασινισει τα προηγουμενα χρονια απελπισμενοι απο την αναμονη.

  3. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 30/03/2008 23:48:25

    Γιατί επί Ανδρέα ήταν καλύτερα? Ή έχουν κανένα επίπεδο οι Πασόκοι? Αυτοί καλλιέργησαν αυτή τη νοοτροπία της κλοπής του δημοσίου χρήματος και η πολιτική τους συνίστατο στην αναδιανομή του πλούτου και της περιουσίας από τη μικροαστική τάξη τότε. Κλασσικό παράδειγμα το ενοικιοστάσιο. Είχε πάρει ο άλλος ένα οικόπεδο προίκα το είχε χτίσει με προσωπική εργασία και μόλις ήταν να πάρει ενοίκιο του το δέσμευσαν.

    Μετά τη συνέχισαν τα γαλάζια τρωκτικά. Κακώς αλλά το έπραξαν το πράττουν και θα συνεχίσουν να το πράττουν.

    Όσο για τα στελέχη κανείς σοβαρός άνθρωπος δεν πάει να γίνει δημόσιο πτυελοδοχείο. Υπάρχουν δηλ. άνθρωποι αλλά δεν πάνε. Αυτοί κρύβονται συνειδητά κοιτάζουν να βγάλουν τα προς το ζην και δεν ασχολούνται. Χώρια ότι δεν τους θέλουν κιόλας γιατί θα προσπαθήσουν να βάλουν φρένο στη ρεμούλα. Οπότε το κλίμα δεν είναι αντιστρέψιμο όποια κυβέρνηση και να έρθει.

  4. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 31/03/2008 00:16:10

    Η γαλάζια ένδεια στελεχών είναι μεγάλη αλήθεια...

  5. sxolio.gr avatar
    sxolio.gr 31/03/2008 00:42:56

    συγνωμη αλλα τι σχεση εχει το ενοικιοστάσιο και η αναδιανομη εισοδηματος με τουσ γαλαζιους κουμπάρους
    ....οχι οτι δεν υπηρχαν πρασινοι....

  6. Theodore avatar
    Theodore 31/03/2008 01:25:08

    Αν και σα βλακας ψηφιζα κι εγω Πασοκ συνεχεια, ειναι γεγονος, οτι αυτοι, συνεχισαν επαξια, την ξεφτιλα που αρχισε επι χουντας.
    Λυσσασμενες συζυγοι, προετρεπαν τους αντρες τους, να κανουν κι αυτοι "τα ιδια".
    Και ο χορος, καλα κρατει.
    Ειμαι κι εγω απαισιοδοξος. Δε βλεπω δυνατοτητα ανατροπης της καταστασεως.Εχουν λυσσαξει ολοι να πλουτισουν .Να τα φαουν ουλα, οπως ελεγε και ο Κωλεττης.
    Και αυτη η ξεφτιλα με τους παρατρεχαμενους του Καραμανλη, μου προξενησε μεγαλη θλιψη, γιατι ειχα την εντυπωση, οτι θα κρατουσε τα προσχηματα, σεβομενος το ονομα του μπαρμπα του.
    Τοσο λιγος κι αυτος! Τι κριμα...

  7. rs avatar
    rs 31/03/2008 05:53:41

    Συγνώμη, αλλά με "στείλατε" που λένε και οι πιτσιρικάδες.Τέτοιες απόψεις που έχουν βάση την λογική της "Μαντάμ Σουσού" πρώτη φορά διαβάζω.
    Δηλαδή η μπάχαλο που επικρατεί είναι γιατί δεν υπάρχει ένας Μποδοσάκης και μία Βλάχου;

  8. rs avatar
    rs 31/03/2008 06:14:11

    Το προηγούμενο σχόλιο αφορά στον "εξάκτινο".
    Κατά τ΄άλλα συμφωνώ απόλυτα με τον Factor με την επισήμανση επιπλέον οτι τα ίδια και χειρότερα αφορούν και στο ΠΑΣΟΚ.
    Η λύση θα δοθεί απο τους νέους που βιώνουν τα αποτελέσματα της ρεμούλας. Τα παλιά οικοδομικά υλικά ποτέ δεν ήταν λύση.
    Ά

  9. rs avatar
    rs 31/03/2008 06:17:28

    Το προηγούμενο σχόλιο αφορά στον "εξάκτινο".
    Κατά τ΄άλλα συμφωνώ απόλυτα με τον Factor με την επισήμανση επιπλέον οτι τα ίδια και χειρότερα αφορούν και στο ΠΑΣΟΚ.
    Η λύση θα δοθεί απο τους νέους που βιώνουν τα αποτελέσματα της ρεμούλας. Τα παλιά οικοδομικά υλικά ποτέ δεν ήταν λύση.
    Άν και φρόντισαν ήδη να δημιουργήσουν "κατ' εικόνα και ομοίωση", οπότε πρέπει να χτυπηθεί η νοοτροπία.

  10. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 31/03/2008 08:10:39

    sxolio.gr Ο κοινός παρονομαστής του ενοικιοστασίου και των κουμπάρων είναι οι ωφελημένοι. Και στις δύο περιπτώσεις ήταν και είναι ίδιοι. Πεινάλες που κλέβουν ξένο χρήμα, είτε ιδιωτικό χρήμα είτε δημόσιο.

    rs το μπάχαλο που επικρατεί είναι ότι δεν υπάρχει πλέον τίποτε στο δημόσιο βίο παρά μόνο άνθρωποι χωρίς δομή αξίες και αρχές.

  11. bill avatar
    bill 31/03/2008 11:10:35

    Ρε οι λεβέντες κλέβουν και αρπάζουν γιατί βλέπουν ότι
    τελειώνουν....στον αγύριστο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.