#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/02/2010 12:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μόνο πεθαίνεις ως Έλληνας

 

Είμαι ο ίδιος. Όταν πετάω στους αιθέρες του Αιγαίου, όταν βυθίζομαι στα καταγάλανα νερά του, όταν τρέμει το χώμα των συνόρων από το άρμα μου, όταν πάνω σε μια μηχανή, ή σε ένα περιπολικό τριγυρίζω άγρυπνος τη νύχτα, όταν μπαίνω στη φωτιά, όταν βουτάω στις χαράδες να βρω φούντες, όταν παλεύω με το λιοπύρι και το αγιάζι στα λιμάνια. Πιλότος, Ναύτης, Στρατιώτης, Αστυνόμος, Πυροσβέστης, Λιμενικός.

Μπήκα στις Ένοπλες Δυνάμεις σχεδόν 17 χρονών ή και παραπάνω. Δεν δυσκολεύτηκα ιδιαίτερα γιατί διάβαζα σαν σκυλί για να περάσω τις Πανελλήνιες, ήμουν αθλητικός και πέρασα τα αθλητικά τεστ εύκολα, κι ήμουν συνειδητοποιημένος κι έξυπνος αρκετά για να περάσω τα ψυχολογικά τεστ στα οποία υποβλήθηκα. Μα ένα πράγμα με δυσκόλεψε τότε. Πώς να καταφέρω να πείσω τον πατέρα μου να υπογράψει για να μπω στη Σχολή; Πώς να καταφέρω να του κρύψω ότι από τους 80 που τελικά θα μπαίναμε στη Σχολή, στατιστικά οι 11 δεν θα ζούσαν μετά από μια 15ετία !
 
Σήμερα είμαι σχεδόν 40. Γενιά του  67. Δεν ξέρω αν θα γυρίσω στην οικογένειά μου το μεσημέρι, αν έχω οικογένειά.  Ποτέ δε ρωτάω αν θα γυρίσω πίσω απ' όπου με στέλνεις. Με παλιά μηχανήματα, κακοσυντηρημένα, με κατεστραμμένα αυτοκίνητα, με ό,τι κι αν μου δώσεις. Με την μέση θρύψαλα από τα G, με τα χέρια γδαρμένα από τους ιμάντες του αλεξίπτωτου, με τη ματιά  στη θάλασσα και το δάκρυ στη φωτογραφία της οικογένειας δίπλα απ' την εικόνα του Αη Νικόλα κάπου στ' ανοιχτά της Σομαλίας, με τις πληγές μου ανοιχτές έξω από το Τμήμα της Αγίας Παρασκευής, με τις παλάμες σάπιες απ' την αρμύρα να βγάζω απ' τα νερά τα παιδιά εκείνων που ξεβράζουν οι διακινητές στ' ακρονήσια.
 
Αχ αυτά τα μάτια όταν σώζονται πως σε κοιτάζουν. Σ' απογοητεύω πολλές φορές. Το ξέρω. Αλλά κι εσύ δεν ήρθες στην κηδεία μου. Δεν μου άναψες ένα κερί. Δεν έκανες μια γιορτή για μένα στα σχολειά. Δεν κράτησες ένα δάκρυ για μένα όταν έπεφτα απ' τα ουράνια, ούτε όταν μ' ένα ελικόπτερο πάλευα εκείνη τη Νύχτα μες' στο σκοτάδι και στην αντάρα των Ιμίων, ή του Σισμίκ, ούτε με έκρυψες για να μη με δει ο Τούρκος από τις τηλεοράσεις σου. Δεν ήρθες στο νοσοκομείο μου δίπλα στο κρεβάτι να μου κρατήσεις λίγη συντροφιά όταν με καίγανε οι σφαίρες και οι μολότωφ που σφηνώθηκαν πάνω μου. Τώρα ούτε σε παρέλαση δε θες να με βλέπεις. Και η σημαία μου έχει σταυρό πάνω και μπορεί να σε ενοχλεί.
 
Και για τα παιδιά μου; Την οικογένειά μου; Δε νοιάστηκες όταν γκρεμιζόμουν, όταν πνιγόμουν, όταν με έλιωναν οι ερπύστριες, όταν καιγόμουν στη φωτιά. Ποτέ δε με ρώτησες τον καιρό της αφθονίας αν χρειάζομαι κάτι. Έδινες στους άλλους κι εγώ σε περίμενα. Εσένα σ' ένοιαζε η εξουσία και εάν θα πάρει ο αέρας την σημαία. 
 



Μη μιλάς μου λες. Μη ζητάς. Είσαι Στρατιώτης. Αλλά κι εγώ ήμουν πολύ μακρυά για να μ' αφουγκραστείς. Στα σύνορα, στον ουρανό, στη θάλασσα. Μέσα στη φωτιά να παλεύω με τις μάνικες και τα Καναντέρ. Καμιά φορά από κει μακρυά άκουγα να με φωνάζεις "καραβανά" και "μπάτσο" και "ταβλαδόρο". Γελούσα και χαιρόμουν, γιατί κι εγώ αυτήν την ελευθερία υπερασπίζομαι. Να μου λες ό,τι θες κι εγώ να είμαι εκεί. Ακοίμητος και Άγνωστος.
 
Τώρα με βγάζεις στα κανάλια και στα ραδιόφωνα. Μου λες βάλε πλάτη, βόηθα κι εσύ να περάσουμε τη φουρτούνα. Δώσε κι εσύ να καβατζάρουμε τη χρονιά. Μου λες ότι μ' έχεις γεμίσει επιδόματα και σπίτια και νοσοκομεία και λέσχες, όλα δικά μου. Δε λες την αλήθεια, αλλά δεν με πειράζει. Όταν σου έχω δώσει τη ζωή μου λες να με πειράξουν τα λίγα χρήματα; Όταν έχω σκοπό να μείνω με την Ελλάδα στην αιωνιότητα λες να με απασχολεί η 25ετία;
 
Αλλά ξέρεις κάτι; Μου 'χεις δώσει το μεγαλύτερο προνόμιο απ' όλα, όταν μου είπες ότι με χρειάζεσαι διαθέσιμο 24 ώρες το 24ωρο, κάθε μέρα της ζωής μου: Όταν σκοτώνομαι είναι για την Πατρίδα. Όταν τραυματίζομαι είναι για την Πατρίδα.
Δεν βγαίνω στη σύνταξη. Μπαίνω στην Εφεδρεία. Δεν πεθαίνω. Πάω να γίνω ένα με τον Ηλιάκη και το Σιαλμά. Τον Γιαλοψό, τον Καραθανάση και τον Βλαχάκο.
 
Γιατί εγώ το ξέρω καλά. Ούτε γεννιέσαι ούτε γίνεσαι Έλληνας. Μόνο πεθαίνεις ως Έλληνας. 

  Ένας Έλληνας αξιωματικός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 24/02/2010 12:11:52

    Χωρίς πολιτική ηγεσία αδύνατον να νικήσουμε σε πόλεμο. Αλλά και να νικήσουμε, έτσι γιατί μας έπιασε μιά μαζική τρέλα πάλι και φωνάξαμε "ΑΕΡΑ", με προδότες πολιτικούς θα μας πουλήσουν στις διαπραγματεύσεις για να κονομήσουν πολύ χοντρά ...

  2. pikaia gracilens avatar
    pikaia gracilens 24/02/2010 12:18:57

    Μας εχουν πεθανει ηδη. Κοιταξτε τον Γκαρδιαν σημερα
    http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2010/2/12/1265971716390/12.02.10-Steve-Bell-on-th-009.jpg

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ pikaia gracilens 24/02/2010 12:24:39

      Ο γαλάζιος εξωγήινος με τα αφτιά είναι όλα τα λεφτά!
      Όχι, λάθος: Ο ...Ιρλανδός όρθιος Έλ Σίντ!
      Αλλά αλήθεια, μαντέψτε, ο εξωγήινος ποιός είναι;

    • tiramola avatar
      tiramola @ pikaia gracilens 24/02/2010 12:31:45

      Μάλλον κοιτούν όλοι το φέρετρο που θα βρεθούν στο κοντινό μέλλον αν συνεχίσουν να συμπιέζουν τους παραγωγούς προς όφελος των τεμπέληδων που πουλούν και αγοράζουν χρήμα...

    • Φυγόκεντρος avatar
      Φυγόκεντρος @ pikaia gracilens 24/02/2010 12:32:27

      Προσέξτε το χαμόγελο του Παπανδρέου. Δεν κατάλαβε ούτε τον θάνατό του και χαμογελάει!

  3. pikaia gracilens avatar
    pikaia gracilens 24/02/2010 12:33:43

    Ο Μαστερ Γιοντα δεν μου ειναι. Ειναι ο προεδρος της ΕΕ ως σμερφ.

  4. Νίκος avatar
    Νίκος 24/02/2010 12:37:09

    Μα τι "εθνικιστικα" αρθρα ειναι αυτα ΠαραγοντεςΧ (και ψ); Με το στρατο να αποβιβαζεται, σε ποια παραλια αρα' γε; Μηπως προσβαλλετε την "συμμαχο" Τουρκια που "θελει το καλο μας"; Μηπως διαταρασσετε την ειρηνικη συνυπαρξη των λαων μας που μακαριως κοιμουνται εκατερωθεν του Αιγαιου και το οποιο, ειρησθω εν παροδω (με το συμπαθειο Κα Διαμαντομπιλντερμπεργκ μου της Αποπαιδειας μας για την χρηση ιθαγενους μη επισημου γλωσσας), ανηκει στα ψαρια του; Μηπως, λεω μηπως, δεν αφηνουμε τον Κο Ερντογαν να ξηλωσει το παρακρατος για να φτιαξει "δημοκρατικο" κρατος (η τραγελαφος του αιωνα ειναι αυτο το πραγμα). Δεν φοβαστε μηποως τα σπρεντ αυξηθουν και αλλο καθ' οτι θα σκεφτουν οι "ανωτεροι" δημοκρατες δυτικοι, σαν καλη ωρα οι "φιλοι μας" οι Γερμανοι, οτι τουτοι εδω ειναι πολεμοφιλοι εθνικιστες.

    Αντε να δουμε ποτε θα ξεφυγουμε απο το τι λενε οι ξενοι για μας, βλεπετε ειμαστε φυσει και πολιτισμω ναρκισσιστες, και να σηκωσουμε τα μανικια για να ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ και οχι ως ασπονδυλα ψευτοκοσμοπολιτικα τσουτσεκια-πρακτορες ξενων συμφεροντων. Ηδη αρχισε η αρχη του τελους για την ξενοκινητη ΑΛΗΤ με τα Ελληνικα ονοματα, αλλα οχι το τελος των Ελλαδας.

    Μα τι λεω, ειμαστε ολοι οι λαοι αδελφια, ετσι δεν ειναι συντροφοι Τσιπρα, Αλαβανο και οι λοιπες ψυχοραγουσες καρδουλες για τα δικαιωματα ολων, εκτος των Ελληνων ως Ελληνων; ω, συγγνωμη, ξεχασα οτι¨"αγωνιζεσθε" για τα δικαιωματα της "εργατικης ταξης", την οποια φροντισατε εσεις κυριως να εξαφανισετε με την αθροα εισβολη λαθρομουσουλμανων.

  5. Νίκος avatar
    Νίκος 24/02/2010 12:39:17

    Και μια παρατηρηση: Οι πεζοναυτες ειναι Τουρκοι. Δειτε προσεκτικα τις επωμιδες. Μηπως θελετε κατι να μας πειτε ή δεν υπαρχουν Ελληνες πεζοναυτες πια;

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ Νίκος 24/02/2010 12:42:08

      Και από πότε οι Τούρκοι στρατιώτες έχουν g3?

    • Factorx avatar
      Factorx @ Νίκος 24/02/2010 12:48:00

      ζητούμε συγνώμη. ο υπεθυνος για το λα΄θος ΄'εχει πάρει ήδη 200 και τις κάνει στην γωνια

    • pikaia gracilens avatar
      pikaia gracilens @ Νίκος 24/02/2010 12:55:29

      Σε λιγο θα ειμαστε ολοι μια ωραια οικογενεια. Τι καταλαβαμε 180 χρονια τωρα? Πια ειναι η προσφορα της συγχρονης Ελλαδος στον παγκοσμιο πολιτισμο? Το τσατσικι ή το σκυλαδικο? Δυστηχως κυριοι η πτωχευση ειναι πρωτα πολιτιστικη και κοινωνικη και μετα οικονομικη. Μεγα ιστορικο λαθος των μεγαλων δυναμεων η ανερξατησια των γραικων

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Νίκος 24/02/2010 13:58:56

      πρόγονε των ψαριών,
      και στον παγκόσμιο πολιτισμό καταβάλαμε τον οβολό μας με Κάλλες και Καστοριάδηδες και τον δικό μας πολιτισμό τον αναζωογονούμε με Ξυδάκηδες, Γκόνηδες, Κόρδηδες, Καλογεροπούλες, Τσιάνους και άλλα θαυμαστά για όσους αναπνέουν μέσα τους. Για όσους θέλουν να ψοφάν μέσα στις τηλεοράσεις δεν υπάρχει σωτηρία.

    • strategy avatar
      strategy @ Νίκος 24/02/2010 14:26:39

      Είναι του 521ΤΠΝ σε περυσινή άσκηση ΑΙΓΙΑΛΟΣ, ολόκληρη Ελληνική Σημαία πάνω από το πεζοναυτόσημο δε τη βλέπεις; Τα τυφέκια είναι Μ16 κ οχι G3.

    • Μαυρος Πητ avatar
      Μαυρος Πητ @ Νίκος 24/02/2010 22:42:14

      Φίλε Νίκο καλά τα λες. Αν μου επιτρέπεις όμως, παρατήρησε την ελληνική σημαία στο μπράτσο του αριστερού πεζοναύτη. Δεν πρόκειταισαφώς για Τούρκους. Επιπλέον ο οπλισμός έιναι τυφέκια Μ-4 (μοιάζουν με Μ-16 αλλά είναι πιο κοντά) και είναι όπλα που διαθέτουν οι ελληνκές ΕΔ.
      Ευχαριστώ.

  6. Spm avatar
    Spm 24/02/2010 12:52:55

    Φίλε Ελληνα Αξιωματικέ,
    δε ξέρω ποιός είσαι, αλλά αδελφε μου, τα είπες όλα σε 10 αράδες.
    Να είσαι καλα οπου κι αν εισαι, ότι κι αν κάνεις.

  7. Νικόλας avatar
    Νικόλας 24/02/2010 12:54:32

    Φυσικά και δεν θα μας αφήσουν ποτέ στην ησυχία μας και να τα βρούμε με τους Τούρκους. Ποιος θα αγοράζει όπλα τότε και από τις 2 μεριές του Αιγαίου για να βγάζουν οι άλλοι τα λεφτά τους.

    Θα το φανταζόταν ποτέ ένας Γάλλος που πολέμαγε το 40 για να κρατήσει τα σύνορα στο Ρήνο ποταμό, που σε αυτά τα σύνορα πόσα άτομα έχουν σκοτωθεί για να γίνουν πως τώρα θα πέρναγες με το αμάξι σου από εκεί και απλά θα ήταν όλα ανοιχτά με άδεια φυλάκια. Πως θα έπαιρνε το αστικό λεωοφορείο από το Στρασβούργο και με αυτό θα πέρναγε στην Γερμανία και η μόνη αλλαγή θα ήταν πως θα άκουγε τις στάσεις στα Γερμανικα; Θα το φανταζόταν ποτέ ένας Σουηδός πως θα πέρναγε απέναντι στη Δανία μέσα από μία γέφυρα που μετά γίνεται και τούνελ (που αν δεν ξέρετε μιλάμε για τρελή έχθρα μεταξύ Δανών και Σουηδών και ας μιλάνε σχεδόν την ίδια γλώασσα)
    Μπορεί να είναι ακόμα νωρίς να σκεφτούμε και εμείς τέτοιες καταστάσεις με τους γείτωνές μας δεν ξέρω.

    Πάντως εγώ ξέρω πως δεν θέλω να υπάρξουν άλλα τέτοια χρόνια, χρόνια που όταν έμενα στην Τουρκία σαν παιδί η μάνα μου όταν μπαίναμε στο ταξί μου κράταγε κλειστό το στόμα με το χέρι της για να μην πετάξω καμιά Ελληνική λέξη και αυτό δεν είναι και πολύ παλια, 14 χρόνια πριν είναι μόνο.

  8. vachus avatar
    vachus 24/02/2010 13:11:45

    Μπράβο Φάκτορα!

  9. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 24/02/2010 13:26:24

    Η καλύτερη δημοσίευση του antinews.

    • Εγώ avatar
      Εγώ @ Δημήτρης 24/02/2010 14:26:55

      Για την ακρίβεια, ειναι η καλύτερη αναδημοσίευση. Το έχω διαβάσει εδώ και πολλές μέρες κάπου αλλού... Κάντε μια έρευνα για να βρείτε πού.

      Προς antinews: ειλικρινά σας συγχαίρω για την αναδημοσίευση. Ομολογώ πως δεν το περίμενα...

  10. Νίκος avatar
    Νίκος 24/02/2010 13:45:04

    Ποτε προλαβατε και αλλαξατε την εικονα των τουρκων με αυτη των Ελληνων; Οι τουρκοι ειχαν, αν δεν κανω λαθος, G4 στην προηγουμενη εικονα.

  11. Νίκος avatar
    Νίκος 24/02/2010 13:46:32

    Στα σοβαρα, καιρος ηταν για ενα τετοιο ευψυχο αρθρο. Ευγε Παραγοντες. Να εισαι καλα οποιος και αν εισαι, οπου και να εισαι φιλε αξιωματικε που το εγραψες με ποιητικο οιστρο.

  12. Νίκος avatar
    Νίκος 24/02/2010 13:56:04

    Μιας και μιλαμε για λαθη, σε προσφατο ταξιδι απο και προς ΗΠΑ ταξιδεψα, you guεssed it, με την Δελτολυμπιακη (Delta, ή Ντελτα, ή οπως λεμε νεολληνιστι Μεγκααααα!) στην οθονη του αεροσκαφους ο χαρτης ειχε και την ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, και μπορειτε να μαντεψετε ποια Μακεδονια ηταν. Ειμαι θυμωμενος, πολυ θυμωμενος, διοτι οι μισοι αεροσυνοδοι μιλουσαν Ελληνικα, ακομα και ο κυβερνητης ηταν Ελληνας. Θυμαστε που ελεγα οτι γινομαστε δουλοι σιγα-σιγα και δεν μιλουμε γιατι βγαζουμε και ενα κομματι ψωμι απο δαυτους; Αυτες ειναι οι νεες μορφες σκλαβιας, και εχουμε και ταλιμπαν του νεοραγιαδισμου που μας λενε απο τα μεγαλοκαναλα οτι "τι να κανουμε" φταινε οι Γερμανοι και ολοι οι αλλοι αλλα οχι η ΑΛΗΤ μας.

  13. fantomas avatar
    fantomas 24/02/2010 14:02:07

    δεν αναφερεις τον υποκλοπεα !!!!

    χαχαχαααααα!!!!

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ fantomas 24/02/2010 14:16:54

      Φαντομά η εικόνα του καλόγερου που ανεμίζει στ΄ άγιον όρος την ελληνική σημαία όταν περνάτε είναι κτήμα πλέον του πολιτισμού μας και παρακαταθήκη για το μέλλον μας, όπως και αυτή η κατάθεση του αντιναύαρχου Ελ. Φερούση είναι πλέον λόγια όλων των Ελλήνων που πεθαίνουν ως Έλληνες...

    • fantomas avatar
      fantomas @ fantomas 24/02/2010 15:47:47

      συμφωνώ απόλυτα.

  14. Λάκωνας avatar
    Λάκωνας 24/02/2010 14:21:59

    άριστο το άρθρο
    όπως κ οι παρατηρήσεις του Νίκου που καλό θα ήταν ειδικά η τελευταία να γίνει άρθρο στη κεντρική με έντονα γράμματα κ κεφαλαία

  15. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 24/02/2010 14:27:17

    Φίλε Έλληνα Αξιωματικέ. Οι Αξιωματικοί απ ότι γνωρίζω,έδωσαν όρκο να υπερασπίζονται την Πατρίδα και να εγγυώνται το Σύνταγμα,άρα και την σωστή εφαρμογή του.Τηρούν τον όρκο τους?

    • fantomas avatar
      fantomas @ ΙΩΝΑΣ 24/02/2010 16:08:29

      Βάσει του Συντάγματος που έχουμε ...... ΝΑΙ.

    • Μαυρος Πητ avatar
      Μαυρος Πητ @ ΙΩΝΑΣ 25/02/2010 17:44:22

      "Υπακοήν εις το σύνταγμα, τους νόμους και τα ψηφίσματα του κράτους..."
      Δεν ορκιστήκαμε εγγύηση του συντάγματος αλλά υπακοή σ' αυτό.

    • fantomas avatar
      fantomas @ ΙΩΝΑΣ 26/02/2010 08:17:06

      Μαύρος Πητ

      ''Δεν ορκιστήκαμε εγγύηση του συντάγματος αλλά υπακοή σ’ αυτό.''

      Συμφωνώ αλλά το Σύνταγμα λέει ακριβώς τι πρέπει να κάνεις !!!
      και ποιοι εγγυούνται για την εφαρμογή του κτλ ...... δεν ''επαφίεται η τήρηση του απλά στον πατριωτισμό των ελλήνων'' !!

  16. AWACS avatar
    AWACS 24/02/2010 14:49:26

    Mπραβο φάκτορα...

    Τ' ακούς Τζέφρυ;
    Ούτε γεννιέσαι ούτε γίνεσαι Έλληνας.
    Μόνο πεθαίνεις ως Έλληνας.

  17. Νίκος avatar
    Νίκος 24/02/2010 14:54:16

    Δλδ, φιλε AWACS, αν ο Τζεφρυ πεθανει (για την Ελλαδα, χεχεχεεεε!) θα γινει Ελληνας;

  18. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 24/02/2010 15:00:28

    Δεν ξέρω ποιός και πώς γεννιέται, ζεί και πεθαίνει, αλλά ασφαλώς:
    "...Κι εσύ Ελένη, και κάθε Ελένη
    ................................
    να πεθαίνεις για την Ελλάδα είναι άλλο
    κι άλλο εκείνη να σε πεθαίνει"
    (στίχοι Μπ. Τσικληρόπουλος, μουσική Θ. Μικρούτσικος, φωνή Χ. Αλεξίου).

  19. parsifal avatar
    parsifal 24/02/2010 15:00:31

    Mπράβο Φάκτωρα ! Καιρός να σταματήσει το παραμύθι με τους στρατιωτικούς που "παίρνουν πολλά λεφτά", με την λοιδορία του κάθε θεσμού που απέμεινε ορθιος σ'αυτήν την χώρα !
    Να τα λέμε και παραέξω , να τιμούμε Στρατό και Σώματα Ασφαλείας για το εργο τους.

  20. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 24/02/2010 15:42:08

    Η χώρα αυτή τρώει τα παιδιά της, είτε αυτά είναι στρατιωτικοί είτε εργάτες είτε αγρότες είτε επιστήμονες είτε φοιτητές.
    Είναι μια χώρα όπου οποιοσδήποτε χρήσιμος και αξιοπρεπής πολίτης, ζει στην αφάνεια λοιδωρούμενος.Έτσι την έφτιαξαν τα λαμόγια που μας κυβερνούν. Αλλά ποιός τους ψήφισε?

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ εναςάσχετος 24/02/2010 17:22:09

      Αυτό είναι και το νόημα του άρθρου. Κάνε το σωστό απλά και μόνο γιατί είναι σωστό και όχι γιατί περιμένεις αντάλλαγμα.

    • εναςάσχετος avatar
      εναςάσχετος @ εναςάσχετος 24/02/2010 18:01:53

      Δεν είμαι σίγουρος ότι αυτό είναι το νόημα του άρθρου, αλλά εν πάσει περιπτώσει, κάτι τέτοιο περιμένουν πως και πως τα διάφορα κηφηναριά και λαμόγια. Να προσφέρεις σε μια πατρίδα που αυτοί ενσαρκώνουν, χωρίς αντάλαγμα.
      "Κάνε το καλό και ρίχτο στο γιαλό"

  21. ptsiaras avatar
    ptsiaras 24/02/2010 17:06:38

    Όποιος Έλληνας έχει πάει στρατό - ειδικά στρατό- θα έπρεπε να είναι λίγο επιφυλακτικός με το συναισθηματικό και συγκινιασιακό αυτό άρθρο. Τα σώματα ασφαλείας πρέπει να κάνουν την αυτοκριτική τους. Τι προσφέρουν σήμερα; Ποιος έχει κακοσυντιριμένα τα οχήματα κλπ ; Δεν είναι οι ίδιοι ; Τι κάνουν όλοι μέρα; Από την άλλη γιατί όλοι οι επώνυμοι και μη θέλουν να πάνε σε Ναυτικό ; Που μαθαίνει ο Ελληνας άρρεν την λέξη βύσμα, λούφα, κοπάνα, καφρίλα, μέσο και όρους όπως κακομαθημένε, ανάγωγε και άλλα για πρώτη φορά στην ζωή του; Τι ακριβώς θέλουν οι στρατιωτικοί ; Να τους συμπαρασταθούμε επειδή παίρνουν σύνταξη όταν κάποιος από την ίδια κλάση αποστρατεύεται ; Για τις εικονικές υπερωρίες ; Για τα εικονικά οδιπωρικά ; Γιατί έχει στρατό η Αθήνα ; Είναι να σύνορα στην Κατεχάκη ; Δεν θα μπορούσε ο στρατός και όλα τα άλλα όπλα να μην χλευάζει ο ένας τον άλλο με απίστευτους χαρακτηρισμούς - διακλαδικότητα λένε μετά- και να προσφέρουν αληθινό κοινωνικό έργο σε καιρό ειρήνης ; Γιατί είναι ο χώρος που όλοι γνωρίζουν ότι δίνονται οι μεγαλύτερες μίζες δεν έχει καταδικαστεί ποτέ κανείς ; Είναι ή οχι άνδρο αναξιοκρατίας και διαφθοράς ; Είναι ή όχι ένα απέραντο παρκιγκ ανθρώπων χωρίς αντικείμενο; Και μόνο η παρουσία τους τους εξασφαλίζει το μηνιαίο μισθό και τα σχετικά επιδόματα. Τέλος, με αφορμή την πρόσφατη προβολή της ταινίας "Λούφα και Παραλλαγή" θα ήταν διδακτικό να την προβάλουν στα σχολεία και στο στρατό ώστε να εμπεδωθεί μαζί με όλα τα άλλα -όπως η μόρφωση τους πχ για τους Ήρωες του Ντοστογιέφσκι- το πανανθρώπινο μήνυμά που λέει ο αντισυνταγματάρχης Καράμπελας στον Καραμαζωφ "στο στρατό και επιστήμονας να είσαι ...". όσο αφορά μπάτσους και λοιπούς έχω να πω μόνο μία λέξη ΕΛΕΟΣ. Αποτελεί προσβολή στο εργαζόμενο να μιλάνε. Θα αναφέρω μία πρόσφατη προσωπική εμπειρία. Μπάτσοι επιφορτισμένοι με την επίβλεψη παράκαμψης της Ε. Οδου, έκρυψαν το αυτοκίνητο τους πίσω από καφετέρια ώστε να δουν αμέριμνοι τον ποδοσφαιρικό αγώνα της Κυριακής στο Nova. Και ρωτάω ποιος από σας δεν θα είχε απολυθεί εάν έφευγε από την δουλειά σου να πάει να δει ποδοσφαιρικό αγώνα; Η να πιει ένα ποτηράκι ; Αυτοί γιατί δεν απολύονται ; Να τους βάλουν ένα GPS για παράδειγμα ; Και αυτοί κύριοι είναι ο κανόνας, όχι οι πιλότοι των Canadair, πραγματικοί ήρωες, παράδειγμα προς μίμηση και φωτεινή εξαίρεση. Πρέπει να κάνουν την αυτοκάθαρση, την αυτοκριτική και να ορίσουν μία σύγχρονη στρατηγική και μοντέλο διοίκησής γιατί αλλιώς δεν πρόκειται να ανακτήσουν το κύρος και την αξιοπρέπεια τους στην κοινωνία. Θα δέχονται τον χλευασμό και την ειρωνεία της κοινωνίας.

    • Μαυρος Πητ avatar
      Μαυρος Πητ @ ptsiaras 24/02/2010 23:05:02

      Εκτός από τους πιλότους των Καναντέρ, υπάρχουν και οι πιλότοι των σούπερ πούμα, των C-130 των ελικοπτέρων του ΕΚΑΒ, κλπ. Και όλοι αυτοί προέρχονται από Μοίρες πολεμικών αεροπλάνων όπου για αρκετά χρόνια βγάζουν τα μάτια τους στο διάβασμα, και συμπιέζουν την σπονδυλική τους στήλη προκειμένου να μην αφήνουν αναπάντητες τις ανατολικές προκλήσεις. Και μη νομίζει κανείς ότι δουλέυουν κανονικό οκτάωρο. Τα πρώτα χρόνια δεν τους επιτρέπεται η έξοδος από την μονάδα. Δεν μιλώ για τη σχολή αλλά για τις μονάδες τους. Αν αυτό δεν θεωρείται εργασία συνεχόμενων 24ωρων τότε ποια θεωρείται. Και από αμοιβή υπερωριών΄.... ούτε δεκάρα. Υπέρ της πατρίδος όλα. Δεν τα ζήτησαν και ποτέ άλλωστε. Τους πληγώνει όμως το γεγονός πως το τελευταίο χρονικό διάστημα αυξάνονται οι φωνές που αμφισβητούν την αξία τους και τις θυσίες που υφίστανται προκειμένου να είναι οι καλύτεροι. Πολλών τα παιδιά γεννήθηκαν όταν αυτοί έσβηναν φωτιές, έσωζαν ζωές κλπ. Πολλοί είναι αυτοί που μετά από 20 και 22 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας δουλεύουν ακόμα και 16 ώρες το 24ωρο και συνεχίζουν ακάθεκτοι γιατί έτσι έμαθαν. Πολλοί ακόμα και τον ''ελεύθερο χρόνο'' τους,αντί να ασχοληθούν με την οικογένειά τους συνεχίζουν να δουλεύουν ακόμα και στο σπίτι.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ ptsiaras 26/05/2013 09:55:40

      Έχεις δίκιο αγαπητέ φίλε πατριώτη, ή να πω σύντροφε, ή συναγωνιστή καλύτερα; Όλοι εμείς και εννοώ τα σώματα ασφαλείας που επιτελούμε το κοινωνικό μας έργο λαμβάνοντας τα μισά απ’ ότι παίρνεις εσύ(αλήθεια τι δουλεία κάνεις;) που έχουμε γίνει τα τελευταία 17 χρόνια ο σάκος της πυγμαχίας και απορροφούμε το μένος των Ελλήνων για όλους εσάς του συστήματος (μπλε, κόκκινο, πράσινο, ροζουλί), είμαστε εντελώς άχρηστοι και καλό θα ήταν να μας διώξουν πάραυτα από τις Υπηρεσίες μας. Την ασφάλεια της χώρας μας θα την αναλάβουν οι συνιστώσες του Alexis, και όταν δεν θα τα καταφέρνουν θα λαμβάνουν βοήθεια και από τους ομοίους τους της Χρυσαυγούλας, βέβαια ίσως να μην χρειαστεί καν να φροντίσουμε για την ασφάλεια της χώρας, θα εφαρμόσουμε το δόγμα ‘’ σας αγαπάμε όλους’’ θα ανοίξουμε τα σύνορα για να έρθουν ανενόχλητοι όλοι αυτοί οι φιλέλληνες (Αλβανοί, Boush – Macedonians, Τούρκοι) που τώρα εμείς οι κάφροι τους στερούμε αυτή τη χαρά. Με τους φίλους μας τους Τουρκαλάδες που σχεδόν τετρακόσια χρόνια συμβιώσαμε αρμονικά μέχρι που εκείνοι οι Εθνικιστές, Κολοκοτρώνης, Νικηταράς, Μαυρομιχαλέοι, Μιαούλης, Κανάρης, και οι παρέα τους, τους έδιωξαν χωρίς ντροπή, δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα γιατί άλλωστε το αιγαίο ανήκει στα ψάρια, άρα δεν θα έχουμε λόγους να τσακωνόμαστε. Στα σχολεία έκτος από τη λούφα και παραλλαγή καλό είναι να προβάλλονται και αποσπάσματα από την οργάνωση του αντάρτικου πόλεων, να διδάσκονται ο παράνομος του Κοτζιά, το κουμουνιστικό μανιφέστο και το κόκκινο βιβλίο του Μαο. Τέλος πρέπει να διαγραφεί τελείως απ’ όλα τα σχολικά έντυπα κάθε αναφορά σ’ εκείνον τον αληταρά το Ρήγα Φεραίο, καθώς ο αθεόφοβος τόλμησε στον όγδοο στοίχο στο Θούριο, να γράψει ‘’ οι νόμοι να είναι ο πρώτος και μόνος οδηγός και της πατρίδος ένας να γένει αρχηγός. Γιατί κι η αναρχία ομοίαζει την σκλαβιά να ζούμε σαν θηρία είν΄πιο σκληρή φωτιά’’
      ‘’όσο αφορά μπάτσους και λοιπούς έχω να πω μόνο μία λέξη ΕΛΕΟΣ. Αποτελεί προσβολή στο εργαζόμενο να μιλάνε’’ Να σταθώ λίγο σ’ αυτό, οι μπάτσοι είναι μοναδική εργασιακή ομάδα που δέχεται τις οποιεσδήποτε αλλαγές χωρίς να μπορεί να αντιδράσει. Κόβουν, μειώνουν, μας ξεφτιλίζουν και εμείς δεν μπορούμε ούτε καν να πούμε τι γνώμη μας.
      Τα τελευταία τρία χρόνια η εγκληματικότητα έχει αυξηθεί κατά 80% ο μισθός μας έχει μειωθεί κατά 40% και παρόλα αυτά εμείς κάνουμε αυτό που πρέπει και με το παραπάνω. Δεν έχω δει κανένα εργαζόμενο να δολοφονείτε από όλα αυτά τα πλουσιόπαιδα που το παίζουν αγωνιστές, απλά και μόνο επειδή φορά στολή, ούτε έχω δει κανένα εργαζόμενο να κάνει ανάνηψη σε τοξικομανή για να μη πεθάνει, όλοι αυτοί οι εργαζόμενοι κάνουν στην άκρη και αρχίζουν να φωνάζουν που είναι η Αστυνομία και γιατί αργεί το ΕΚΑΒ. Πες μου σε ποιους εργαζόμενους αναφέρεσαι και θα σε πληροφορήσω αναλόγως για την προσφορά τους στην κοινωνία, από τα τέσσερα μου που θυμάμαι τον εαυτό μου μέχρι και τα 18 ήμουν μέσα στα καπνοχώραφα, από τα 20 μέχρι τα 25 δούλευα ανελλιπώς σε μια και δύο δουλείες και έχω εργαστεί σε 14 διαφορετικές ειδικότητες, από οικοδομή μέχρι μεταφορές. Σ’ ένα πράγμα έχεις δίκιο, πρέπει να κάνουμε την αυτοκάθαρσή μας για να απαλλαγούμε από περιπτώσεις Κορκονέα κλπ, καθώς αυτές οι περιπτώσεις δίνουν δικαίωμα σε κάποιους σαν εσένα να αναπτύσσουν τις αμπελοφιλοσοφίες τους. Κλείνοντας θα ήθελα να σου πω αγαπητέ φίλε πατριώτη, σύντροφε ή συναγωνιστή, ότι κάποιοι σαν εσένα έχουν βάλει με τις απόψεις τους την χρυσαυγούλα στη βουλή και τον συνασπισμό σε θέση κυβέρνησης. Αυτά και καλημέρα.

  22. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 24/02/2010 17:24:30

    ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΕ !

    Θυμάστε το γνωστό ¨Είμαστε όλοι Μετανάστες¨ ;

    Η σημερινή "JUNGEWELT" το συμπληρώνει με την λογική ¨ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ¨ !

    Με τον τίτλο ¨Έλληνες όλου του Κόσμου Ενωθείτε¨ δημοσιεύει άρθρο του οικονομολόγου αναλυτή ( αμάν ποια είναι μεγάλο , δεν έχω το χρόνο να το μεταφράσω ) Werner Rügemer όπου επί της ουσίας αποκαλύπτει όλη την απάτη του Διεθνούς Χρηματοπιστωτικού Συστήματος και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής -ΜΕ ΠΕΙΑΜΑΤΟΖΩΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ , όπως χαρακτηριστικά γράφει , τονίζοντας ότι τα ίδια μέτρα λιτότητας και καταπάτησης κοινωνικών και εργασιακών δικαιωμάτων έρχονται ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΥΡΩΠΙΑΟΥΣ , και καλεί σε ενιαία Αντίσταση ΔΙΟΤΙ ¨ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ¨ !

    Σηκώστετω , αξιοποιήστετω ! ¨ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΕ ¨ !

    Griechen aller Länder, vereinigt euch!

    http://www.jungewelt.de/2010/02-24/021.php

    Υ.Γ. ( ¨ΝΤΑΝΤΟΝ¨ ) . Αυτή είναι η πραγματικότητα : Το Παγκόσμιο ιμπεριαλιστικό κεφάλαιο αντιλαμβάνεται το ¨Είμαστε Όλοι Μετανάστες¨ διαφορετικά !

    Όλος ο κόσμος θα γίνει ¨ΤΡΙΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ¨ , όλοι θα μετατραπούν από την άποψη κοινωνικών δικαιωμάτων , πολιτικών ελευθεριών και βιοτικού επιπέδου σε ¨ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ¨ !

    Γι΄αυτό και ο στόχος μας δεν θα πρέπει να είναι να γίνουμε όλοι μετανάστες ( ΟΥΤΕ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ) , ΑΛΛΆ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ με κοινωνικά - πολιτικά δικαιώματα ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ , ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ , και για ένα μικρό χρονικό διάστημα στα ¨ξένα¨. Η Μετανάστευση , ο ¨Μεταναστευτισμός¨ ΣΑΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ , ΚΑΙ ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ,είναι η καταστροφή της ανθρώπινης αξιοπρέπειας , των κοινωνικών κατακτήσεων και των πατρίδων μας ( ΤΩΝ ΠΑΤΡΙΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΠΟΥ ΜΑΡΑΖΩΝΟΥΝ ) , είναι το όπλο του Καπιταλισμού - Ιμπεριαλισμού για την διαιώνιση του συστήματος εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπό , του διχασμού , της διάσπασης , εξ -αντικειμένου , κάθε ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΧΗΣ , και της Γκετοποίησης - περιχαράκωσης όλων των κοινωνικών-εθνικών ομάδων, σε κάθε χώρα.

  23. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 24/02/2010 17:26:13

    Μόνο παθαίνεις ως Έλληνας.-

    ΠΠ

  24. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 24/02/2010 17:37:29

    Συγχαρητήρια γιά την δημοσίευση.Κάτι τέτοια άρθρα,μας βοηθούν να σταθούμε όρθιοι.Κάτι τέτοιες αναρτήσεις,διαφοροποιούν το ποιοτικό antinews,από τα υπόλοιπα.

  25. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 24/02/2010 18:44:18

    Συγνώμη δεν κατάλαβα τον φίλο Ελληνα αξιωματικό.
    Επέλεξαν να υπηρετήσουν την πατρίδα και τους σέβομαι για αυτό.
    Αλλά να μην τρελαθούμε εντελώς.
    Εχουμε το ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ποσοστό διοικητικών και ανελαστικών δαπανών.
    Να τους δώσουμε μισθό αξιοπρεπές; ΝΑΙ
    Να τους φτιάξουμε υποδομές στέγασης για τους ίδιους και τις οικογένειές τους; ΝΑΙ
    Αλλά όλα πρέπει να έχουν ένα όριο.
    Σε ποια άλλη χώρα του κόσμου τα χρόνια της σχολής είναι συντάξιμα; Οταν μιλάμε για 25 εννοούμε 21 χρόνια υπηρεσίας.
    Σε ποια άλλη χώρα οι στρατεύσιμοι είναι: οδηγοί για να μεταφέρονται οι ανώτεροι ή βοηθητικό και οικιακό προσωπικό;
    Σε ποια άλλη χώρα υπάρχουν 35 χρονοι συνταξιούχοι;
    Συντάξεις πάνω από 2,200 κατά ΜΟ;
    Που μετά εργάζονται στον ιδιωτικό τομέα; (με "μπλοκάκια" πχ στα ναυπηγεία, στα ελικόπτερα,΄σε προμηθευτές κλπ)
    Αντιστοιχούν οι συντάξιμες αποδοχές στις εισφορές;
    Πλασματικά οδοιπορικά; Οπως στους Δήμους; (απαράδεκτο παντού)

    Ναι να αμείβονται και ναι να έχουν ένα μισθό αξιοπρεπές.
    Αλλά να φέρονται αξιοπρεπώς και στα παιδιά που η ΠΑΤΡΙΔΑ τους εμπιστεύεται
    και να μην γυρίζουν σε φέρετρα με ατυχήματα και αυτοκτονίες.
    Ναι σέβομαι τον στρατό που υπηρέτησα 24 μήνες και σέβομαι και όσους υπηρετούν.
    Αλλά μην δουλευόμαστε μεταξύ μας κιόλας.

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ Ο Ιθαγενής 24/02/2010 18:55:37

      IΘαγενή ο μισθός είναι αξιπρεπής και όχι αξιοπρεπές. Ω αμαθές! Τον Όλι Ρεν κολλητό τον έχεις?

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Ο Ιθαγενής 24/02/2010 20:51:23

      Πες μου άλλη χώρα που πάνω από 70% των στρατιωτικών δαπανών (προϋπολογισμός του Υπουργείου) πάνε σε ανελαστικές δαπάνες και το ...βουλώνω.
      Πες μου μια άλλη χώρα που υπάρχουν συνταξιούχοι των 37 ή των 42 και δεν θα πληκτρολογήσω βιαστικά.
      Πες μου μια άλλη χώρα που αστυνομικοί ή στρατεύσιμοι (και για δική τους εξυπηρέτηση) είναι οικιακοί βοηθοί και γονυπετής σου ζητώ συγνώμη για τα δάχτυλα που πατούν τα πλήκτρα.

      ΥΓ

      Σωστή η διόρθωσή σου και ευχαριστώ για την διόρθωση (δαίμονας πληκρολογίου γαρ).
      Ευφραίνομαι που από όλη την ανάρτηση επικεντρώθηκες στον κύριο Ρεν και στην πληκτρολόγηση.

    • Μαυρος Πητ avatar
      Μαυρος Πητ @ Ο Ιθαγενής 25/02/2010 00:21:55

      Φίλε Ιθαγενή, λογικά τα ερωτήματά σου, έχω κάποιες απαντήσεις που πιστέυω θα σου λύσουν κάποιες από τις απορίες σου:
      α. Τα χρόνια της σχολής είναι συντάξιμα, καθώς πέρα από την ακαδημαϊκή εκπαίδευση οι δόκιμοι αξιωματικοί (Ευέλπιδες, Ναυτικοί Δόκιμοι και Ικαροι) είναι στελέχη των ΕΔ με πλήρη καθήκοντα και 24ωρη υπηρεσία 5 μέρες την εβδομάδα. Επιπλέον το μεγαλύτερο μέρος του μισθού τους παρακρατείται για την διατροφή τους, την ένδυσή τους και τις ασφαλιστικές τους εισφορές. Αυτό που μένει, τους δίδεται ώς χαρτζιλίκι και είναι το 1/10 του κανονικού μισθού, περίπου. Κατά την φοίτησή τους δε, παύει η ασφάλιση τους από τους κηδεμόνες τους.
      β. Από όσο γνωρίζω 35χρονοι συνταξιούχοι στρατιωτικοί δεν υπάρχουν, εκτός και έχουν συνταξιοδοτηθεί για λόγους υγείας. Επιπλέον αν κάποιος παραιτηθεί μέχρι τα 12 χρόνια υπηρεσίας όχι μόνο δεν μπορεί να πάρει ΄μειωμένη σύνταξη αλλά ούτε να χρησιμοποιήσει τα χρόνια αυτά για διαδοχική ασφάλιση. Πάνε χαμένα. Μετά τα 38 μπορούν να φύγουν, κυρίως αυτοί που εκτελούν επικίνδυνη υπηρεσία (πιλότοι , υποβρύχια, ναρκαλιευτές κλπ) Αυτοί όμως από το 93 και μετά καταβάλλουν τις διπλάσιες εισφορές προκειμένου να διατηρήσουν το δικαίωμα αυτό. Όπως βλέπεις δεν τους χαρίζεται το ¨δικαίωμα¨ αυτό, το έχουν πληρώσει. Επιπλέον το ποσοστό αυτών που φεύγουν είναι πολύ μικρό.
      γ. Όλες οι χώρες χρησιμοποιούν στρατεύσιμους οδηγούς για τα ανώτατα στελέχη (Τα τελευταία χρόνια οι περισσότεροι είναι ΕΠΟΠ με ειδικότητα οδηγού). Η μετακίνηση όμως με τα υπηρεσιακά οχήματα στην Ελλάδα περιορίζεται για καθαρά υπηρεσιακούς λόγους και μόνο. Οτι,δήποτε διαφορετικό είναι παράνομο και τιμωρητέο από τον Στρατιωτικό Ποινικό Κώδικα. Και για να μη σου φαίνεται περίεργο το γιατί οι ανώτατοι (Ταξίαρχοι και πάνω) χρησιμοποιούν επιτελικά οχήματα με οδηγό, είναι γιατί ακόμα και κατά τη διάρκεια της μετακίνησης συνήθως εργάζονται, μελετώντας φακέλους κλπ, ενώ και το τηλέφωνό τους σπανίως σταματά να τους απασχολεί ακόμα και μετά τα μεσάνυχτα. Ακόμα και το δικαίωμα του ύπνου είναι πολλές φορές πολυτέλεια για τους περισσότερους Ανώτατους Αξιωματικούς.
      δ. Οι στρατεύσιμοι δεν είναι οικιακοί βοηθοί και αυτό το απαγορεύει ο Στρ. Ποινικός Κώδικας. Κανείς στρατιωτικός ή στρατεύσιμος δεν μπορεί να διαταχθεί να πράξει εξοϋπηρεσιακή εργασία, οποιασδήποτε μορφής.
      ε. Η συντάξεις των στρατιωτικών είναι ασφαλώς ανταποδοτικές και οι εισφορές στην πάροδο του χρόνου αυξάνονται αναλόγως.
      στ. Κατά την διάρκεια της καριέρας τους απαγορεύεται οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα, που να αποσκοπεί στο κέρδος. Ακόμα και η συμμετοχή σε συλλόγους αθλητικές ομάδες κλπ, ελέγχεται. Για ποιο λόγο να μην αναπτύξουν επαγγελματική δραστηριότητα αργότερα, όταν μάλιστα γνωρίζω πάρα πολλούς πολίτες που εργάζονται σε δυο καλοπληρωμένες δουλειές. Τελικά οι στρατιωτικοί πότε θα έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους υπόλοιπους Έλληνες;
      ζ. Πλασματικά οδοιπορικά δεν υπάρχουν. Πρόκειται για πάγια οδιπορικά που σκοπό είχαν να αυξηθεί το εισόδημα των στρατιωτικών χωρίς να επηρρεάζει θετικά την σύνταξή τους. Πρόκειται για το πιο επισφαλές μέρος του εισοδήματος αφού μπορεί να κοπεί χωρίς να χρειάζεται τίποτα παραπάνω από μια προφορική διαταγή.
      η. Δεν είδα να σε απασχολεί το ωράριο του στρατιωτικού. Πόσους Έλληνες γνωρίζεις που να εργάζονται συνεχόμενα 24ωρα, χωρίς να δούν το σπίτι τους. Όσοι το κάνουν ( πχ ναυτικοί) αμοίβονται αναλόγως. Πόσους άλλους Έλληνες έχεις δει να μετατίθενται κάθε τρεις και λίγο στου δ..ου τη μάνα;
      θ. Είναι υποχρέωση κάθε Έλληνα στρατιωτικού να φέρεται αξιοπρεπώς σε οποιονδήποτε υφιστάμενό του. Είμαι σίγουρος πως πάρα πολλές φορές αυτό δεν ισχύει και έχεις δίκιο.
      Όπως ίσως έχεις συμπεράνει είμαι στρατιωτικός και μάλιστα με δύσκολη ειδικότητα. Ποτέ μέχρι σήμερα δεν ενοιωσα την ανάγκη να μιλήσω για αυτά τα πράγματα, ούτε καν στους οικείους μου. Όταν με έβλεπαν, καταλάβαιναν και απλά κουνούσαν το κεφάλι δηλώνοντας τη συμπαράστασή τους. Το τελευταίο τετράμηνο όμως κάποιοι κατάφεραν να στοχοποιήσουν τα στελέχη των ΕΔ και τα ¨ειδικά¨ προνόμιά τους και το θεωρώ μεγάλη αδικία.
      Θα ήθελα να σε διαβεβαιώσω φίλε μου πως ότι και να γίνει τελικά, οι ΕΔ θα είναι πάντα στη θέση τους, να εκτελέσουν τις διαταγές τους. Ελπίζω να βρήκες τις απαντήσεις που έψαχνες.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Ο Ιθαγενής 25/02/2010 00:56:51

      Φίλε μου μόνο στην Ελλάδα τα χρόνια της σχολής είναι συντάξιμα και μην ξεχνάμε ότι για όλους τους υπόλοιπους πολίτες όχι μόνο η στράτευση δεν αναγνωρίζεται όπως στε άλλες χώρες και πρέπει να πληρώνουν, για να μην μιλήσουμε για αποδοχές των φαντάρων ή για συνθήκες διαβίωσης ή για συμπεριφορές.
      (για να μην πούμε ότι με την ίδια λογική και ο ιατρός ή ο παιδαγωγός ή οποιοσδήποτε άλλος θα πρέπει να είναι συντάξιμα τα χρόνια σπουδών;)
      Συμφωνώ απόλυτα ότι ο μισθός θα πρέπει να είναι αξιοπρεπής και γνωρίζω ότι όπως και στον υπόλοιπο Δ Τομέα πάγια τακτική είναι τα επιδόματα αντί για ΒΜ.
      Δεν έχω τίποτα με τα στελέχη των ΕΔ ή με το στράτευμα (υπηρέτησα 24 μήνες θητεία ενώ θα μπορούσα να το αποφύγω) και αντιλαμβάνομαι πλήρως τις δυσχέρειες και τις αντιξοότητες του επαγγέλματος.
      Δεν μπορεί όμως μόνο στην Ελλάδα να έχουμε συνταξιούχους με 21 + 4 χρόνια. (υποβρύχια, ειδικές δυνάμεις και ιπτάμενοι τα μισά)
      Δεν μπορεί να είναι κάποιος ακατάλληλος για την αεροπορία στρατού αλλά κατάλληλος για ιδιώτης πιλότος ούτε μετά την θητεία στα υποβρύχια να εργάζεται στα Γερμανικά υποβρύχια και μιλάω από τον κοινωνικό μου περίγυρο...
      Υπάρχουν παράλογα και δεν μπορεί πάντα να φταίει ο κάθε Ρεν, εμείς έχουμε οικοδομήσει το περιβάλλον που ζούμε με τις επιλογές μας.

    • Μαυρος Πητ avatar
      Μαυρος Πητ @ Ο Ιθαγενής 25/02/2010 01:40:21

      Ψάξε λίγο το θέμα της αναγνώρισης της θητείας. Είναι κανονικά συντάξιμος χρόνος. Όπως είπα και προηγουμένως οι μαθητές των στρατιωτικών σχολών είναι κανονικοί εργαζόμενοι, με πλήρεις εισφορές, για αυτό το λόγο λογίζονται συντάξιμα τα χρόνια. Οι πιλότοι κλπ έχουν υποχρέωση παραμονής 18 χρόνων (χ2=36) Όπως είπα και πρίν οι εισφορές τους είναι ΔΙΠΛΆΣΙΕΣ για να κερδίσουν αυτό το δικαίωμα. Και πάλι είναι πολύ λίγοι αυτοί που φεύγουν. Το μεγαλύτερο κύμα παραιτήσεων προκύπτει όταν ανεύθυνα ανακοινώνονται αλλαγές στο ασφαλιστικό μισθολογικό κλπ. Προσωπικά θα ήμουν πολύ κορόιδο να φύγω στα 18 ή στα 20 χρόνια με 1400 ευρώ. Το ίδιο ισχύει για τους περισσότερους. Γιατί να μην κάτσω άλλα 10 χρόνια και να πάρω 2500; Και πάλι μην ξεχνάς τι εισφορές πληρώνω, και τα ωράρια που εργάζομαι έχοντας ξεχάσει εδώ και χρόνια τι είναι αργίες, γιορτές κλπ. Οι υπόλοιποι ΔΥ τι δικαιώματα έχουν, παίρνουν υπερωρίες, μεταθέσεις, υπηρετούν στον τόπο συμφερόντων τους κλπ. Εγώ είμαι 3,5 χρόνια μακρυά από την οικογένειά μου. Βλέπω τα παιδιά μου Σαββατοκύριακα, αν δεν είμαι υπηρεσία. Στην εργασία μου το δωδεκάωρο (πολλές φορές 16ωρο) είναι όχι εξαίρεση αλλά μάλλον κανόνας. Δεν βαρυγκομώ, το επέλεξα το επάγγελμα (μου τα 'λεγε ο πατέρας μου αλλά εγώ δεν άκουγα) και πάλι το ίδιο θα έκανα. Δεν μπορώ να συγκρίνω όμως ανόμια πράγματα; Ο καθένας τραβάει το ζόρι του και προσπαθεί να τα βγάλει πέρα. Τα "προνόμια μας " δεν τα διεκδικήσαμε(δεν μπορούμε να διεκδηκήσουμε άλλωστε), μας προσφέρθηκαν για να τελούμε όσο το δυνατόν πιο απερίσπαστοι το έργο μας. Συμφωνώ πως υπάρχουν και κάποιες ειδικότητες ή μεμονομένοι στρατιωτικοί που απέχουν μακράν της εικόνας που σου δίνω. Μην τα βάζουμε όμως όλα στήν ίδια σακούλα. Ένας Αλεξιπτωτιστής δεν μπορεί να συγκριθεί με έναν γραμματέα στο δήμο Αθηναίων. Μόνο από τα άλματα έχει σακατέψει μέση ράχη πόδια. Ένας πιλότος super puma, που στις 3 τη νύχτα κρατά το ελικοπτερο ακίνητο, υπό θύελα στη μέση του Αιγαίου, παλεύοντας με τις παραισθήσες που δημιουργούν η νύχτα και οι καιρικές συνθήκες για να σώσει 2 ψυχές, δεν μπορεί να τον συγκρίνω με τον κουρέα μου. Έχω χάσει 4 συμμαθητές (πεσόντες κατά την εκτέλεση υπηρεσίας) και άλλους 5 φίλους. Οι τέσσερις συνετρίβησαν μπροστά στα μάτια μου. Δεν μπορώ να συγκρίνω την προσφορά - θυσία τους στην πατρίδα με την προσφορά του κάθε πολιτικάντη καρεκλοκένταυρου. Συνεχίζω να μάχομαι, αυτό έχω μάθει να κάνω και αυτό θα κάνω όσω με κρατά το σώμα και το μυαλό μου.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Ο Ιθαγενής 25/02/2010 11:18:21

      Συντάξιμος αφού τον εξαγοράσεις φίλε μου.
      Για τους 24 μήνες πχ θητείας με αμοιβές των 980 δρχ πρέπει να πληρώσω μερικές χιλιάδες € για να αναγνωρίσω τα δύο χρόνια.
      Σε ποιο άλλο κλάδο τα 18 χρόνια ή τα 20 που αναφέρεις αποφέρουν 1,400 € σύνταξη;
      Που αν είναι σε ειδικές κατηγορίες είναι μόνο 9 χ 2;
      Θα πρέπει να κοπούν όλα τα επιδόματα από τα στελέχη των ενόπλων δυνάμεων και να δοθεί ένας αξιοπρεπής μισθός, ΒΜ.
      Θα πρέπει όμως είτε πιλότος είναι είτε αξιωματικός του πεζικού είτε αστυνομικός να παραμένει στην εργασία σε άλλες θέσεις ευθύνης
      (εκπαίδευσης, επιμόρφωσης νεότερων, επιτελικές και διοικητικές)
      Κατανοώ τα κεκτημένα αλλά είμαστε η μόνη χώρα των 45αρηδων συνταξιούχων και δεν μπορεί το σύστημα να αντέξει άλλο την φιλοσοφία των κεκτημένων.

    • Μαυρος Πητ avatar
      Μαυρος Πητ @ Ο Ιθαγενής 25/02/2010 18:16:36

      Δεν θα διαφωνήσω περι αξιοπρεπούς μισθού ανάλογου της επικινδυότητας κλπ. Αλλά ρε φίλε μαζί μιλάμε και χώρια καταλαβαίνουμε μερικά πράγματα. Ότι πληρώνουμε παίρνουμε. Η σύνταξή μας είναι ανάλογη των εισφορών μας, και μέσα στη σύνταξη αυτή είναι και μερίσματα από τα μετοχικά ταμεία στα οποία καταθέτουμε περίπου 160-200 ευρώ το μήνα, υποχρωτικά. Επίσης δεν καταλαβαίνω το 9χ2 που λες. Αν μιλάς για διπλά χρόνια, τότε είναι 18χ2. ΚΑΙ ΤΟΝΙΖΩ: ΟΙ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑΣΙΕΣ. Και για να καταλάβεις πως αντιμετωπίζονται οι στρατιωτικοί και μάλιστα οι Ιπτάμενοι οι διπλές κρατήσεις είχαν και αναδρομική ισχύ δέκα χρόνων. Ένας μεγάλος αριθμός Ιπταμένων υποχρεωτικά κατέβαλλε περίπου 20.000 ευρώ (σε δόσεις) για να μετρούν διπλά τα χρόνια του. Ακόμα και αυτοί που δεν επιθυμούσαν να κάνουν χρήση του δικαιώματος. Παρ'ολα αυτά οι αξιωματικοί που μένουν σε υπηρεσία και εξαντλούν την 35ετία είναι υπεραρκετοί για να καλύψουν επιτελικές, εκπαιδευτικές κλπ θέσεις. Μην ξεχνάς ότι το ΝΑΤΟ απαιτεί να χαμηλώσει ο αριθμός των στελεχών των ελληνικών ΕΔ. Αν τους διατηρούμε όλους 35 χρόνια, για μεγάλο χρονικό διάστημα θα μαζεύονται 45άρηδες και 55άρηδες αξιωματικοί σε μεγάλους αριθμούς και θα παγώνει η είσοδος νέων αξιωματικών. Λόγω της φύσης της δουλειάς ΔΕΝ είναι δυνατό να πετά σε αερομαχίες ένας 55άρης ούτε να πηδά από αεροπλάνα με τα αλεξίπτωτα. Εκτός αν θέλουμε ΕΔ μεσηλίκων στελεχών!! Φαντάσου πως στα 50 (αν όχι νωρίτερα) αρχίζουν πρεσβυωπίες, ζάχαρα, χοληστερίνες κλπ παθήσεις)'Αντε αναχαίτιζε Τούρκους με γυαλιά. Σαφώς και όλοι οι "μεγάλοι αξιοπούνται σε μεταφορά εμπειρίας ή πετούν μεταφορικά εκπαιδευτικά κλπ, Δεν χωράνε όμως όλοι.

  26. Νίκος avatar
    Νίκος 24/02/2010 18:48:43

    Αρθρο με λεπτομερειες για την "νομισματικη ανταλλαγη" του 2002 που το ψαρεψα πριν λιγες μερες, το εσωσα αλλα δεν θυμαμαι πια την πηγη. Δεν προλαβαινω να το μεταφρασω και το παραθετω αυτουσιο.

    GOLDMAN SACHS DOES GREECE
    BANKERS ON WALL STREET in league with Greek officials operating within high levels of both the Greek government and the EU are using Greece as a “test case” in order to seize the sovereignty of EU members’ fiscal infrastructure — and replace it with a centralized monetary center in Brussels.

    Using the manipulative tool of “Finance Capital” to exploit the troubled budgetary policies of Greece, recent news has revealed that the New York Investment firm, Goldman Sachs, engaged in a controversial “currency swap” with the Greek government in 2002 during Greek Prime Minister Constantine Simitis’ term as head of state.

    Simitis, whose real name is Aaron Avouris!!!!, and is Jewish, was the key player along with Lucas Papademos, who was Governor of the Bank of Greece at the time and former senior economist of the Federal Reserve Bank of Boston, in brokering the deal with Goldman Sachs.

    EU authorities are now “demanding” details of the transaction although Greek officials assert that Eurostat, the EU’s statistics office, was “well aware” of the 2002 swap from the outset.
    Goldman Sachs was the clear winner in the deal - with Greece being the clear loser. The deal involved a cross-currency swap in which some €10 billion in Greek-debt, issued in dollars and yens to Greece, was swapped for Euro-debt to be repaid in euros, using a “fictional” exchange rate.

    Goldman also earned a hefty commission on the trade, charging Greece $300 million as managers of the LOAN and later selling the swap to a Greek bank in 2005.

    By using an artificially high exchange rate that didn’t accurately denote the market value of the euro, Goldman Sachs effectively advanced Greece only a €2.8 billion loan, yet on the books, the larger figure of €10 billion was the principal upon which Greece had agreed to repay with interest.

    The exchange rate that Goldman Sachs selected for the transaction was determined by the very low level of the euro at the time—trading at around 85 U.S. cents—the Greeks thinking they got the better of the arrangement.

    However, once the deal was made, the dollar dropped far lower than the euro, leaving Greece obligated to pay back the LOAN with a strong euro against a weak dollar. With Greece now up to their ears in greater debt, Goldman Sachs is reveling in their $24 million return on the transaction.

    While Goldman Sachs enjoy huge bonuses, massive taxpayer subsidies, and unrivalled political influence – Greece hangs its head as Goldman’s “useful idiot” by ending up not only as the villain in the piece by losing it EU voting rights and ‘tabbed’ as the gateway to an EU financial dictatorship.

    Πολλα ερωτηματικα γεννα το αρθρο:
    1) γιατι η κυβερνηση Σημιτη συμφωνησε να πληρωσει σε Ευρω και οχι σε δολλαρια;
    2) Γιατι συμφωνησε να παρει μονο 2.8 δις Ευρω και να πληρωσει, με επιτοκιο!, για 10;
    3) Ποιοι, απο Ελληνικης πλευρας, πηραν μιζες για να γινει αυτη η ανταλλαγη, διοτι εγω δεν μπορω να εξηγησω αλλοιως την καταφανως ετεροβαρη πραξη εις βαρος του Ελληνικου δημοσιου.

    Αν τετοιες πραξεις δεν ειναι εσχατη προδοσια τοτε δεν ξερω τι ειναι.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Νίκος 24/02/2010 22:30:06

      @Νικος ..στο 3 δε 9α σε διαφωτησω - αλλα πιστευω δεν προκειται να βγει ΚΑΤΙ απο αυτην την ιστορια - με γρηγορη αναγνωση αυτα που λεει ειναι συνηθεις πρακτικες στην αγορα swaps (δηλ. περιγραφει συμβολαιο με off-market rate που οδηγει σε διαφορα που πρεπει να πληρωσει ενα απο τα δυο μερη - η GS εν προκειμενω - κατα την εναρξη της συμφωνιας -για να ειναι 'δικαιη' η συμφωνια βασει των τιμων που επικρατουν εκεινη τη στιγμη) .. οποτε τα 1&2 δεν εχουν τιποτα το υποπτο 1) συμφωνησε να πληρωσει euro στο μελλον γιατι ηθελε να λαβει euro 'μπροστα' 2) τα 2.8δισ euro που πηρε 'μπροστα' ειναι η διαφορα που 'ισοροπει' την αξια του swap στη βαση των 10δισ (χοντρικα αν ηθελε τα διπλα μπροστα θα συμφωνουσαν να ανταλλαγη με 20δισ βαση -'principal') ..τωρα $300εκ. fees..περιπου 10% αυτου που πληρωθηκαν μπροστα, μαλλον θα εβρισκαν αλλου φτηνοτερα

  27. Μαυρη Αντιδραση avatar
    Μαυρη Αντιδραση 24/02/2010 20:01:30

    http://troktiko.blogspot.com/2010/02/25_7131.html

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Μαυρη Αντιδραση 24/02/2010 20:51:50

      να τις διοργανώσουν οι ομογενείς και στείλουν πρόσκληση στους διπλωμάτες να παρευρεθούν. κι αν τους το απαγορεύσουν να παρευρεθούν στην συγκεκριμένη πρόσκληση να παραιτηθούν από το διπλωματικό σώμα σούμπιτοι.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Μαυρη Αντιδραση 24/02/2010 20:56:02

      Φταίει ο Καραμανλής για αυτό. Και οι Γερμανοί!

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Μαυρη Αντιδραση 24/02/2010 21:28:48

      Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους!

  28. Α.Κ avatar
    Α.Κ 24/02/2010 20:19:28

    Εμπρός να ευχαριστήσουμε για άλλη μια φορά τους κ.κ. Γ.Α.Παπανδρέου ,Παπα-κωνσταντίνου ,Βενιζέλο,Μπεγλίτη,κλπ ,άρχισαν τη σωτηρία της Εθνικής μας Κυριαρχίας ,περιέκοψαν(τουλάχιστον από το Πολεμικό Ναυτικό )τη μοναδική κατάσταση που μας χορηγούσαν ,τους στοίχιζε 25-50 Ευρώ το χρόνο σε μάς θα στοιχίζει από 70 και άνω !!Σας ευχαριστούμε αλλά κόψτε και καμιά πτήση VIP CLASS των ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ.

  29. Orestios avatar
    Orestios 24/02/2010 20:32:36

    Ελπίζω ο Έλληνας Αξιωματικός να μην δώσει διαταγή να πυροβοληθεί ο λαός όταν θα τον διατάξουν να κάνει κάτι τέτοιο οι κυβερνώντες.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Orestios 24/02/2010 22:37:26

      ..κανενας δεν ζητησε (ουτε προκειται να ζητησει ποτε!) απο οποιονδηποτε αξιωματικο να πυροβολησει τον λαο.. αλλα τους εχθρους του λαου - το κανει πολυ πιο ευκολο

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 25/02/2010 00:15:09

      Να είστε σίγουροι ότι σύντομα θα ζητήσουν από τους αξιωματικούς να κάνουν κάτι τέτοιο εναντίων απλών Ελλήνων που ζητούν πραγματική Δικαιοσύνη και Κάθαρση από την βρώμα που πνίγει την χώρα μήνες τώρα. Πολλά ακούστηκαν κατά καιρούς για Γουδιά και τα τοιαύτα. Μόνο υπό την προϋπόθεση να εκτελεστούν οι προδότες του λαού να προσωρήσουν. Αλλιώς να κάτσουν στα αυγά τους όπως κάνουν ωραιότατα τόσα χρόνια. Δεν χρειάζεται να χυθεί κι άλλο Ελληνικό αίμα για να ικανοποιηθούν τα οράματα κάποιον ελαφρόμυαλων.

    • Μαυρος Πητ avatar
      Μαυρος Πητ @ Orestios 25/02/2010 00:34:30

      Φίλε Ορέστιε, από που ακούστηκε κάτι για Γουδιά κλπ; Μην ξεχνάς πως οι Έλληνες αξιωματικοί πληρώνουν ακόμα τα σπασμένα της Χούντας. Μήπως τρέμει το φυλοκάρδι αυτών που έχουν ξεφτυλίσει τη χώρα και βγάζουν βρώμες για να αποπροσανατολίζουν την κοινή γνώμη;
      Κανείς Έλληνας αξιωματικός δεν θα δεχτεί τέτοια εντολή. Εχει και αυτός την ίδια επιθυμία για κάθαρση και δικαιοσύνη.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 25/02/2010 00:46:30

      Συμφωνώ ότι η φήμη για νέο Γουδί λέγεται από αυτούς που ευτελίζουν τη χώρα μήνες τώρα, προκειμένου να κάνουν προπαγάνδα εναντίον του Στρατού.
      Σε πληροφορώ όμως ότι δεν θα διστάσουν να χρησιμοποιήσουν το Στρατό εναντίον ελλήνων, αφού πρώτα πετύχουν με τα διχαστικά τους μηνύματα να στρέψουν τον λαό εναντίον τους στρατού.

    • Μαυρος Πητ avatar
      Μαυρος Πητ @ Orestios 25/02/2010 00:59:58

      Και νομίζεις πως ο Έλληνας αξιωματικός τρώει κουτόχορτο; Παρά τα σχόλια κάποιων, οι αξιωματικοί σήμερα είναι τεχνοκράτες με αρκετά υψηλό μορφωτικο επίπεδο. Μην τους συγκρίνεται με στελέχη περασμένων δεκαετιών. Μπορεί να τα παίρνουν στο κρανίο με τα άδικα σχόλια, αλλά έχουν εκπαιδευτεί και για αυτό. Όλοι οι στρατιωτικοί επιθυμούν να καθαρίσει η βρωμιά, αλλά δεν είναι δουλειά τους να την καθαρίσουν. Μάλλον του ελληνικού λαού είναι, αλλά δε βλέπω να κάνει τίποτα, αφού ψηφίζει τα ίδια λαμόγια κάθε φορά...

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ Orestios 25/02/2010 01:09:35

      ο Έλληνας αξιωματικός το μόνο που τον νοιάζει είναι μην του κόψουν τα πλασματικά εκτός έδρας ή αδιάθετα ή πάγια οδοιπορικά ή οπως αλλιώς τα λένε και δεν έχει να πληρώσει τις δόσεις και το νοίκι.

    • popolaros avatar
      popolaros @ Orestios 25/02/2010 01:10:20

      Τα λαμόγια οι πολιτικοί που τα παίρνουν από παντού, έχουν λόγους να φοβούνται το στρατό.
      Από εκεί μόνο μπορεί να την πάθουν..από που αλλού?
      Από την δικαιοσύνη ή τις εξεταστικές..χαχα.
      Έχουν 10000 λόγους να φοβούνται για νέα γουδιά.
      Τους έπιασε πρεμούρα να καταργήσουν εθνικές εορτές και παρελάσεις με μηχανοκίνητα..λόγω καυσαερίων και οικ.ύφεσης.
      Ποιόν δουλεύουν.
      Μάλλον φοβήθηκαν μην ξεστρατίσει κανένα ερπυστριοφόρο. :)

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 25/02/2010 01:16:44

      vardarskian προβοκάτωρα! Καλά το πας.

    • popolaros avatar
      popolaros @ Orestios 25/02/2010 01:35:07

      vardarskian, ο Έλληνας αξιωματικός δεν ανησυχεί για αυτά.
      Τα παιδιά και η γυναίκα του, που πρέπει να γεμίσει τη κατσαρόλα...μπορεί.
      Αυτό το συριζεικο πνεύμα της λογικής, του 'αφού δεν έχουμε πόλεμο,δεν χρειαζόμαστε στρατό'...δεν το καταλαβαίνω.
      Γιατί εκεί καταλήγουμε σιγά αλλά σταθερά.

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ Orestios 25/02/2010 01:36:31

      εχω καλό δάσκαλο! Επιστήμονα!

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ Orestios 25/02/2010 01:44:03

      popolare μου,
      ο στρατός είναι η κότα με τα χρυσά αυγά και πάντα θα υπάρχει. Πώς αλλιώς θα καμαρώνουμε βασιλικούς γάμους στα Παρίσια;
      Αυτό που δεν έχει λόγο ύπαρξης είναι το ηθικό του προσωπικού. Και η κρίση είναι μια πρώτης τάξης αφορμή να το τσακίσουμε. Όσο είχε (και ήθελε να) απομείνει βέβαια...

    • man8os avatar
      man8os @ Orestios 25/02/2010 01:48:54

      Τοτε η θα μας φανε οι Τουρκοι, η θα τους προσκυνισουμε...

  30. spartaner avatar
    spartaner 24/02/2010 20:46:47

    Τρομερό αρθρο.. Ιδιαίτερα συναισθηματικό ...Με γύρισες πολλά χρόνια πίσω τότε που υπηρέτησα 26μηνη θητεία στο ΠΝ. σε πολυτάξιδο καράβι... Επιτέλους ας τους ακούσουμε και αυτούς.
    Να σαι καλα Φακτορ...

  31. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 24/02/2010 21:29:46

    Ορέστιε είπες συγκλονιστική κουβέντα τώρα.

  32. nemo avatar
    nemo 24/02/2010 23:11:43

    ΤΙΜΗ ΣΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΝ ΕΛΛΑΔΑ!ΕΥΓΕ Fx!!!

  33. nama avatar
    nama 24/02/2010 23:29:17

    Εγώ πάντως όταν πήγα Ναυτικό... καθόοοομασταν. Όταν βαριόμασταν κάναμε και καμιά δουλειά, που αφορούσε γενικώς την προετοιμασία του να ξανακαθίσουμε. Καλά τρώγαμε, καλά πίναμε, είχαμε εκεί πλοιάρχους, αντιπλοιάρχους, άπειρους, κάθονταν κι αυτοί, τρώγανε, πίνανε, μετά ξανακάθονταν...

    Καλός ο ρομαντισμός, αλλά να συνέλθουμε, παρακαλώ. ΤΟ μεγαλύτερο μέρος των Ελλήνων Αξιωματικών είναι προσωποποίηση του φυγόπονου δημοσιουπαλληλισμού.

    • Βρασίδας avatar
      Βρασίδας @ nama 24/02/2010 23:41:41

      Ο Τσιφόρος ή ο Ψαθάς αποκαλούσε τους στρατιωτικούς άνεργους ήρωες;
      Τί ήρωες είναι αυτοί που για να ξεδιπλώσουν τις αρετές τους παίρνουν εντολή από τον πολιτικό τους προΐστάμενο και αν δεν την πάρουν κάθονται ως κλώσσες πάνω στ΄ αυγά;
      Σαφώς τιμή στους πεσόντες, υποκλίνομαι.
      Σε τί ποσοστό ανέρχονται οι τεμπέληδες και χαραμοφάηδες στο Ελληνικό στράτευμα; Αυτοί που περιμένουν πως και πως να βγεί ο δικός τους για να παροπλιστούν σ΄ένα γραφείο;
      Και μια και μίλησες για Ναυτικό. Τί σεβασμό να έχω προς τους ήρωες που υπηρετούν στο Βέλος ή στο Αβέρωφ; ή στους Ναυστάθμους; Αλήθεια έψαξε κανείς αν τουλάχιστον τηρούν το ωράριό τους; του ήρωος βεβαίως -δις

    • laz avatar
      laz @ nama 24/02/2010 23:42:29

      ε οι θεσεις στο ναυτικο και στην αεροπορια πρεπει να καταργηθουν...τα στρατοπεδα να γινουν λιγα στον αριθμο αλλα σχεδον ολα σε θρακη και νησια...εκτος και αν το προβλημα ειναι η ιταλια...μα ειναι δυνατον να εχουμε 55 ταξιαρχους για 90 χιλιαδες στρατο και η αμερικη να εχει 58 για 600 χιλιαδες στρατο?! ο βερυκιος τα λεγε.

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ nama 25/02/2010 01:13:46

      εσύ μάλλον δεν πήγες Ναυτικό. Σε πήγαν. Η μαμά ή ο μπαμπάς που είχε τα κονέ. Και για κάθε έναν σαν σένα που τακίμιαζε με τους πλοιάρχους και τους αντιπλοιάρχους, καποιος άλλος φουκαρά βολοδερνε στα ερημονήσια να φτιάχνει χαλασμένους φάρους.

  34. laz avatar
    laz 24/02/2010 23:43:45

    το άρθρο 51 του ισχύοντος Συντάγματος του 1975 ορίζει ότι ο αριθμός των Βουλευτών δεν μπορεί να είναι μικρότερος από 200 ούτε μεγαλύτερος από 300 εντούτοις όμως όλες οι βουλευτικές εκλογές μέχρι σήμερα έχουν γίνει για την εκλογή των 300, ουδέποτε για 200 ή και για ενδιάμεσο αριθμό των 250. Γιατί; Στη χώρα μας αντιστοιχούν 36.000 ψηφοφόροι ανά βουλευτή στο Βέλγιο 46.000 στη Γερμανία 120.000 στη Γαλλία 121.000 στην Ιταλία 144.000 στην Τουρκία 145.000 και στην Ολλανδία 100.000.

  35. laz avatar
    laz 24/02/2010 23:44:32

    αποτ ην εφημεριδα ελευθερια ...στο δικτυο βρηκα την πληροφορηση

  36. popolaros avatar
    popolaros 25/02/2010 01:23:29

    Εύγε για το καταπληκτικό και συναισθηματικό άρθρο.
    Καταδεικνύει το απόθεμα ψυχής του Έλληνα στρατιωτικού και ότι υπάρχει κάτι να στηριχθούμε και να ελπίζουμε ότι θα μας κρατήσει όρθιους τις δύσκολες εθνικά στιγμές.
    Το πονηρό και σάπιο σύστημα, σκοπίμως τους βγάζει στην σέντρα, περίπου ως 'προνομιούχα λαμόγια' για να πλήξει το αξιόμαχο του στρατού και να στρέψει τον λαό εναντίον.
    Ο ΓΑΠ δήλωσε άλλωστε ότι θέλει να βάζει και πακιστανούς στο στρατό.

    Η εργολαβία απαξίωσης της αστυνομίας και πρόσφατα του στρατού, από τους πολιτικούς-παπατζίδες και του νεοταξικού συστήματος των ΜΜΕ, είναι πράξη εθνικής μειοδοσίας.
    Τους θέλουν ανενεργούς,με κατεβασμένο το κεφάλι και απασχολούμενους με εργασιακά-ασφαλιστικά.
    Τίποτα δεν είναι τυχαίο..έχουν agenda οι πρακτορίσκοι.

  37. popolaros avatar
    popolaros 25/02/2010 01:29:36

    Κίνημα στο Γουδί.
    Τη νύχτα προς τη 15η Αυγούστου 1909, ο Στρατιωτικός Σύνδεσμος προχωρά στο ιστορικό κίνημα που θα αλλάξει την ιστορία της νεώτερης Ελλάδας.

    Τον Ιούνιο του 1909, μπροστά στο φόβο Κινήματος, η κυβέρνηση Δ. Ράλλη επιτέθηκε στο Στρατιωτικό Σύνδεσμο με ένα κύμα μεταθέσεων, καθώς και παραπομπή 12 αξιωματικών σε ανακριτικό συμβούλιο προς απόταξη.

    Όταν η εφημερίδα Χρόνος, διερμηνεύοντας τις θέσεις του Συνδέσμου, επιτέθηκε κατά «της βουλευτικής φεουδαρχίας των κομματικών συμμοριών και των Αυλών», ζητώντας μεταρρυθμίσεις και απομάκρυνση του Διαδόχου Κωνσταντίνου, καθώς και των πριγκίπων από το στράτευμα, ο Ράλλης προχώρησε σε συλλήψεις. Ο κύβος είχε ριφθεί. Στις 14 Αυγούστου, με μια παράτολμη ενέργειά του, ο Πάγκαλος απελευθερώνει τους κρατουμένους αξιωματικούς Σάρρο και Ταμπακόπουλο, προκαλώντας την οργή του Ράλλη, που διατάζει επιφυλακή και δεκάδες συλλήψεων. Τη νύχτα προς τη 15η Αυγούστου, ο Σύνδεσμος προχωρά στο Κίνημα στο Γουδί το οποίο επικρατεί άμεσα.

    Το πρόγραμμα του Συνδέσμου, σε ήπιο τόνο, με γενικές ευχές για μεταρρυθμίσεις στο στρατό, τη διοίκηση και την παιδεία, απέκλειε ρητά κάθε περίπτωση καθεστωτικής αλλαγής, δικτατορίας, συνταγματικής τροποποίησης ή κατάργησης της κυβέρνησης. Ζητούσε απλώς την απομάκρυνση του Διαδόχου Κωνσταντίνου και των υπόλοιπων πριγκίπων από το στράτευμα και πρότεινε σειρά μέτρων για στρατιωτική αναδιοργάνωση.

    Τους όρους των Επαναστατών αποδέχθηκε ο Κυριακούλης Μαυρομιχάλης, που σχημάτισε κυβέρνηση μετά την παραίτηση του Ράλλη, οπότε και ο αρχηγός του Συνδέσμου, συνταγματάρχης Νικόλαος Ζορμπάς, έδωσε διαταγή στις επαναστατημένες μονάδες να γυρίσουν στις θέσεις τους, χωρίς έτσι να εγκαθιδρυθεί δικτατορία, σύμφωνα με τις παροτρύνσεις μεγάλης μάζας του λαού και του φοιτητικού κόσμου.

    Το μεγαλειώδες συλλαλητήριο των συντεχνιών της Αθήνας και του Πειραιά, που πραγματοποιήθηκε στις 14 Σεπτεμβρίου, έκανε πρόδηλη πλέον την υποστήριξη του λαού στις θέσεις του Συνδέσμου, ενώ η υποστήριξη που βρήκε το Κίνημα προκάλεσε την έντονη ανησυχία των πολιτικών κομμάτων, του Θρόνου και των Ξένων Δυνάμεων. Από την έλευση του Βασιλιά Γεωργίου Α΄ το 1863 μέχρι το 1909, για 46 χρόνια, δεν υπήρξε καμία ανάμιξη του στρατού στη πολιτική.

    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B1_%CF%83%CF%84%CE%BF_%CE%93%CE%BF%CF%85%CE%B4%CE%AF

  38. NONOS avatar
    NONOS 25/02/2010 01:38:24

    Μπράβο στον ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟ που σε δεκα αραδες χωρεσε τετοια νοηματα που δυστυχως καποιοι φροντησαν να διαγραψουν απ την ελληνικη κουλτουρα και σκεψη.
    Ειμαι κι εγω ενας φτωχος στην κυριολεξία Αξιωματικος με 32 χρονια στο ρασο με 15 μεταθεσεις στην πλατη μου με παιδια που αλλαξαν 6 σχολεία και τωρα ειναι φοιτητές που ξοδεψα στα νοικια 2 σπίτια
    που η γυναίκα μου πτυχιούχος της Νομικής δεν μπορεσε να δικηγορήσει γιατι γυριζα σα το γυφτο ανα δυο χρόνια απο πολη σε πόλη που παντρεφτηκα και δεν πηγα 5 μερες να χαρώ το γαμο μου αλλά με εστειλε ο Διοικητής αναγνωριση στο Διδυμοτοιχο για γαμηλιο δωρο, που δεν πηρα ποτε αδεια οποτε ηθελα,που δε χαρηκα και δεν με χαρηκαν οι γονείς μου, που δε χαρηκα τα παιδια μου οσο ηθελα, που γενηθηκε ο γιός μου και ημουν υπηρεσια κι οταν ζητησα αδεια ο Διοικητης μου είπε τι την θελεις θα χασεις τον υπνο σου γιατι το μικρο θα κλαίει,που δε πηγα στο σχολειό τους να ρωτησω για την προοδο τους οχι απο αδιαφορία αλλα γιατί επρεπε να παρω αδεια κι ολο κατι ανωτερο απ τα παιδια μου το ανεβαλε,γιατι ημουν ο καραβανας που εφτεγε για τη χούντα κι ας ημουν τοτε 7 ετων, γιατι εκανα 7 χρονια διοικηση Μοναδας και σας ορκιζομαι στα δυο παιδια μου αγαπουσα τους στρατιωτες σαν παιδια μου ,που ποτε δεν διοικησα το παιδι καποιου επωνυμου αλλα μονο φτωχοπαιδα και αγροτες,που με εβαζαν και καθαριζα τα χιονια απ τα σπιτια των λεφταδων στο Πανοραμα,που εσβηνα φωτιες για να μη καει το σπίτι της συχωρεμενης της Βουγιουκλακη,που μαζευα σκουπιδια στις απεργιες,που εκανα και τον εισπρακτωρα στις μεγαλες απεργιες ΑΛΛΑ και που εκπαιδευσα, σφυριλατησα, ζορησα ψυχικα και σωματικα ανδρωσα πραγματικούς ΕΛΛΗΝΕΣ για να μπορεσουν αν ποτε χρειαστεί (ευχομαι ποτέ) να πεθανουν σαν ΕΛΛΗΝΕΣ.
    Οτι και να με κανουν οτι οικονομικο μετρο κι αν παρουν οτι επίδομα κι αν με κοψουν την τρέλλα που λεγεται αγαπη για τη δουλειά μου και την ΕΛΛΑΔΑ δεν προκειται να με την καμψουν.
    Οσο δε για τις προορες συνταξιοδοτησεις ας ελθει ο οιοσδηποτε δημοσιος η ιδιωτικος υπάλληλος να κανει τη ζωή που εκανα εγω επι 28+4 χρόνια με 3-4 24ωρες υπηρεσίες το μηνα , με 1 κατ ελαχιστο μηνα το χρονο διαβίωση στο υπαιθρο,με συνθηκες εργασίας του τυπου " ανευ αντιλογίας και πιστης υπακοής", με την δοτη εξουσία εκ του νομου στον προισταμενο να σε καταπιέζει και να σκυβεις το κεφαλι κι ας ειναι βλαξ η επικυνδινος,με την αρχη του κοψε το σβερκο σου και καντο αλλιώς....,με σιδηρα πειθαρχία γιατί ετσι πρέπει και επιβαλλεται και το ενστερνίζεσαι απο μικρός μιας και το επελεξες χωρις βεβαια αυτό να αποτελεί και αλλοθι για τους υπολοίπους εργαζόμενους, και τοτε θα υπηρετησω οχι μεχρι τα 65 αλλά οσο αντεχω ψυχικα και σωματικα.
    Αραγε οι κυριοι βουλευταί γιατι μετα απο δυο εκλογες (6-8 χρόνια κόπου) συνταξιοδοτούνται.
    Το ερωτημα είναι ρητορικό και οχι απαξιωτικό προς το θεσμό και το αξιωμα
    Ευχαριστω για τη φιλοξενία
    ΝΟΝΟΣ

  39. popolaros avatar
    popolaros 25/02/2010 01:53:49

    Αγαπητέ NONOS, έτσι είναι όπως τα λες.
    Όταν ακούς πρωθυπουργό να λέει από τα έδρανα ότι θα βάλει πακιστανούς στο στρατό...τι να πρωτοπείς.
    Δεν υπάρχει κάποιος να του πει, ότι τους έλληνες πομάκους τους βάζουν μαγειρία και λέσχες και δεν τους δίνουν όπλα.
    Και είναι έλληνες.
    Αυτοί έχουν σκοπό να βάλουν πακιστανούς-μουσουλμάνους να μας φυλάνε τα σύνορα...τι άλλο θα δούμε.
    Το 'σεντράρισμα' του στρατού-αστυνομίας δεν είναι καθόλου τυχαίο.
    Υπάρχει σχέδιο απαξίωσης και 'ψυχικού αφοπλισμού', για τα εθνικά θέματα που μας μαγειρεύουν οι νεοταξίτες του διεθνιστή ΓΑΠ.

  40. NONOS avatar
    NONOS 25/02/2010 02:48:56

    Αγαπητε popolaros μη φοβασαι οσο υπαρχουμε και σε διαβεβαιώ πως θα υπαρχουμε για πολυ ακόμη η Ελλαδιτσα δε σβυνει.
    Ο Ελληνικός λαός εζησε πείνα ,κατοχή,εμφυλιο και σταθηκε στα ποδια του οσο ηταν ενωμενος, οταν τον χωρισαν οι ξενοι διαλυθηκε.
    Στο χερι του ειναι να μη ξαναζησει τετοιες εποχές καθότι οι πόλεμοι δεν γινονται μονο με οπλα αλλα και με euro και με srends η οπως στο διαολο τα λένε.
    Ενα μονο να γνωρίζουν οι οποιοι επιχηρείσουν το οποιοδηποτε κατα της χωρας ειτε αυτό λεγεται οικονομικη εξαρτιση η κυδαιμονία πως του ρωμιού ο σβερκος ζηγό δεν υπομένει και αργα η γρηγορα θα τους παρει και θα τους σηκωσει ολους οσο ψηλα κι αν ειναι ειτε μεσα η εξω απ την ΕΛΛΑΔΑ μας.
    Ο Θεός της ΕΛΛΑΔΑΣ ειναι μεγαλος και η ιστορία επαναλαμβανεται ολες οι αυτοκρατορίες (σημερα οι οικονομικές)διελυθησαν .
    Οι γερμαναραδες ζηλευουν ακόμη και τη βροχή της Ελλάδος, ζηλευουν το χρωμα μας το μελαχροινό,ζηλευουν τα ματια μας,την εξυπναδα μας,το φιλοτιμό μας,την ευαισθησία μας,την καλοσύνη μας,τον πατριωτισμό μας,την αγωνιστικοτητα μας,το γαλαζιο του Αιγαίου,και στο φιναλε και το δε βαριεσε αδερφέ αστο για αυριο,γιατι ξερουμε να ξοδευουμε παρα να αποταμιευουμε,γιατι ενω είμαστε μονοι μας στο φαναρι κορναρουμε απο συνηθεια γιατι πείνουμε τον καφε με πέντε τσιγαρα και οχι σα σφυνακι γιατι το καρπόυζι το αγοραζουεμ ολοκληρο και οχι σε φετες γιατι εχουμε θαλασσα να την πιείς στο ποτυρι γιατι στην ΕΛΛΑΔΑ καθε νυχτα τελειώνει το επόμενο πρωί γιατι αντε να εξηγησεις στον ξενο τι σημαίνει καψουρα γιατι στην Ελλαδα η οικογενεια εχει ακομη αξία γιατι το αι γενεαι πασαι της Μ.Παρασκευης μας σηκωνει την τριχα καγγελο γιατι βραζει το αίμα μας γιατι για τα ματια μιας γκομενας καναμε 10 χρονια πόλεμο γιατι στο φιναλε είμαστε καλα παιδιά .
    Να σε εχει ο Θεός καλά
    ΝΟΝΟΣ
    Για ολα αυτα τα απλα και καθημερινα μας ζηλευουν και θελουν να μας εξαφανισουν αλλα δεν θα τους βγεί αδερφέ .

  41. pikis avatar
    pikis 25/02/2010 11:03:26

    Μας έκανες να συγκινηθούμε με το δακρύβρεχτο άρθρο...
    Οι πιλότοι και οι πυροσβέστες έχουν δίκιο.
    Οι καραβανάδες και οι αστυνομικοί, τι να σου πω, ξεσκίζονται στη δουλειά!!!
    Άτομα με μυαλό κατσαρίδας που εκτός "στρατεύματος" δεν θα επιβίωναν ούτε ως τσοπάνηδες.
    Άσε factorX, πήγαμε στρατό και είδαμε το καραγκιοζιλίκι σε όλο του το μεγαλείο. Κομπίνες, ρεμούλες, άχρηστους μέθυσους κλπ.
    Όσο για την παρέλαση, βαρεθήκαμε να βλέπουμε επί 20+ χρόνια τους ίδιους πυραύλους και να πληρώνουμε το κόστος. Αρκετά πληρώσαμε τις φανφάρες των Ολυμπιακών αγώνων.
    Ας προσέξουν οι κυβερνώντες τους πιλότους (που μόνο αυτοί κινδυνεύουν πραγματικά) και ας αφήσουν τις πατριδοκαπηλίες με τις παρελάσεις.

  42. Νίκος avatar
    Νίκος 25/02/2010 12:09:22

    pikis, φαινεται οτι εχεις βοσκησει πολλα προβατα για πολλα χρονια και ξερεις οτι η δουλεια του βοσκου ειναι για κατσαριδομυαλους, ε; Οταν πεθανει η ελληνικη γεωργια και κτηνοτροφια θα πεθανετε απο πεινα ολοι στο Αθηναϊσταν, οχι γιατι δεν δεν θα υπαρχουν προϊοντα αλλα γιατι ΟΛΑ θα ειναι εισαγομενα και οι τιμες, χρυσος για τους νεοτερικους μαυραγοριτες (διαβαζε μεσαζοντες εισαγωγεις και λοιπα τρωκτικα), θα ειναι στα ουρανια.

    • Pikis avatar
      Pikis @ Νίκος 26/02/2010 10:06:10

      Νίκο, η ικανότητα κατανόησης κειμένου δεν είναι το δυνατό σου σημείο. Που κολλάει το γεωργικό ζήτημα; Επειδή όμως βλέπω ότι έχεις πρόβλημα με το Αθηναϊστάν, μεγάλε πατριώτη, μάθε ότι είναι η πρωτεύουσα της Ελλάδας. Όσο για τους αγρότες, μόνοι τους έβγαλαν τα ματάκια τους με το αραλίκι των επιδοτήσεων και το χάιδεμα των κυβερνήσεων.

  43. Απόστολος avatar
    Απόστολος 25/02/2010 15:14:32

    Αγαπητέ Πιλότε,

    Βακρύβρεχτο το άρθρο σου αλλά μας γράφεις μόνο αυτά που συμβάλλουν στον στόχο της ανάρτησης που δεν είναι άλλος από το ότι δεν παίρνετε αρκετά χρήματα για την δουλειά που κάνετε.

    Εγώ θα σου πω μια άλλη ιστορία της ελληνικής πραγματικότητας για να συγκρίνεις αφού πρώτα πω ότι η ανθρώπινη ζωή δεν αποτιμάται σε χρήμα.

    Εχω δύο γειτόνισσες εκ των οποίων η μία συγγενής.

    Η πρώτη, έμεινε χήρα πριν 10 περίπου χρόνια. Ο άντρας της σκοτώθηκε στο Πέραμα κάνοντας μεροκάματο σε αμπάρι πλοίου.

    Η δεύτερη επίσης χήρα πριν μερικά χρόνια . Ο άντρας της αξιωματικός της ΠΑ χειριστής , σκοτώθηκε σε πτώση μαχητικού αεροσκάφους στην Κεντρική Ελλάδα.

    Η πρώτη δεν πήρε καμία αποζημίωση , πλήρωσε σε δικηγόρους διεκδικώντας κάποια αποζημίωση και σήμερα εργάζεται σε super market με μειωμένο ωράριο για να ζήσει τρία ανήλικα παιδιά.

    Η δεύτερη εισέπραξε 600,000 Ευρώ αποζημίωση , διορίστηκε στην ΠΑ σαν υπάλληλος , εισπράττει 1500 ευρώ για κάθε παιδί (μέχρι να ενηλικιωθούν ) και η ίδια θα παίρνει ισόβια σύνταξη όπως και η κόρη της αν δεν παντρευτεί.

    ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΣΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΛΑΨΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΕ ΕΛΛΗΝΑ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟ.

    ΔΕΝ ΣΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΙΛΟΤΟΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ.

    Για την δουλειά και την κούραση των υπολοίπων Στρατιωτικών Τεμπελχανάδων με αντίστοιχα δικαιώματα έγραψαν άλλοι.

    • i.f.u.all avatar
      i.f.u.all @ Απόστολος 25/02/2010 18:42:40

      Αγαπητέ Απόστολε,συγκρίνεις ανόμοια πράγματα και δεν αναλύω περισσότερο γιατι στο διαταύτα είναι και οι δύο οικογένειες που έμειναν χωρίς τον πατέρα τους.
      Να σου δώσω εγώ όμως δύο όμοια πράγματα να συγκρίνεις,μισθός καθαρίστριας σε υπουργείο 2500 ευρώ και μισθός ανθυποσμηναγού ιπατμένου 1100 ευρώ.
      Όσο για τα σε κεφαλαία γραφόμενα σου....επιβεβαιώνουν την είκονα που σχημάτισα για σένα.
      Νάσαι καλά και καλά μυαλά.

    • Απόστολος avatar
      Απόστολος @ Απόστολος 25/02/2010 19:36:17

      Για τον : i.f.u.all

      Ιπτάμενος Ανθυποσμηναγός:
      Βάση Εισαγωγής 15524 μόρια (ΕΙΔ.ΚΑΤ3648/α)
      Το ειδική κατηγορία τι σημαίνει; Κληρονομικώ δικαίω;
      Σε ποια άλλη κατηγορία (Καθηγητές, Γιατροί, Μηχανικοί κλπ)επιδοτούνται τα παιδιά τους;
      Συμπέρασμα, δεν σκοτώθηκαν στο διάβασμα όπως γράφει ο Πιλότος.
      Να μην ανατρέξουμε σε αλήστου εποχές Αρχηγούς Αεροπορίας (από Κρήτη, Μάνη ,Θεσσαλία κλπ) που έβαζαν όλο τους το σόι και υπάρχουν ακόμα στο Πεντάγωνο ολόκληρες οικογένειες υπαλλήλων (οι ευεργέτες τους αποστρατεύτηκαν από την δεκαετία του ‘70).

      Το 1,100Ε που το βρήκες; Δεν ξέρεις ή παραπληροφορείς.

      Χωρίς να επεκταθώ σε λεπτομέρειες , πρόσθεσε 6000-8000E το εξάμηνο (Π.Ε.) και 200Ε το μήνα Φ.Π. και ο μισθός έφτασε αμέσως 2,630Ε το μήνα για έναν εικοσιπεντάχρονο που δεν Υπηρέτησε Θητεία και πληρώνεται από την πρώτη μέρα της εισαγωγής του στην Σχολή.
      Να προσθέσουμε αποστολές στο εξωτερικό, προίκες παιδιών, διπλά χρόνια και σύνταξη στα 45-50 χρόνια του; Αποστολή για 1-3 χρόνια στο εξωτερικό για σπουδές όλα πληρωμένα από την Πατρίδα άσχετες με την ειδικότητά του , ή ακόλουθος σε πρεσβείες (διακοπές);

      Επίσης καλά μυαλά.

    • fantomas avatar
      fantomas @ Απόστολος 25/02/2010 20:04:06

      Απόστολος

      Αν θα ήθελε κάποιος να αναφέρει δακρύβρεχτες ιστορίες από ένστολους που άφησαν ορφανά και να συγκινήσουν θα μπορούσε να αναφερθεί σε πολλές περιπτώσεις όπως Αστυνομικών που η 17 Ν σκότωσε ή Πυροσβέστες όπως πχ αυτοί που σκοτώθηκαν από το σαράβαλο στον Υμηττό ή από τον Στρατό Ξηράς κτλ
      Το θέμα δεν είναι η περίπτωση της γειτόνισσας σου ή της συγγένισσας σου …..
      το θέμα είναι...... ότι κάποιοι φυλάνε Θερμοπύλες και κάποιοι σαν εσένα όχι μόνο δεν δέχονται να κάνουν το ίδιο…. αλλά τους λοιδορούν !!
      Συγχαρητήρια λοιπόν Απόστολε …..
      μπορείς ήσυχος να πριονίζεις το κλαδί που κάθεσαι….
      Κάποια μέρα θα τα καταφέρεις να πέσεις από εκεί !!!
      Αλλά μην ρωτήσεις ποιος φταίει ?
      ούτε και γιατί δεν φρόντισε κάποιος να σε βοηθήσει.
      Είσαι άξιος της μοίρας σου !!!

    • popolaros avatar
      popolaros @ Απόστολος 25/02/2010 20:40:49

      Και εσύ βρε Απόστολε τι χόμπυ τελικά έχεις ?
      Βγαίνεις στη γειτονιά και ψάχνεις για χήρες και όταν τις βρεις, σου αποκαλύπτουν όλα τα εισοδήματα τους με λεπτομέρειες.
      Περίεργο χόμπυ...

    • fantomas avatar
      fantomas @ Απόστολος 25/02/2010 20:52:12

      A .... Απόστολε

      στον ιδιωτικο τομεα ενας πιλοτος πληρωνετε τουλαχιστον τα διπλα απο τον ενστολο !!!

    • Pikis avatar
      Pikis @ Απόστολος 26/02/2010 10:17:39

      Στους στρατιωτικούς αρέσει πολύ η αρχαιολατρεία. "Θερμοπύλες" και άλλα ωραία. Μόνο που τις "Θερμοπύλες" τις φυλάνε φαντάρια που για 1 χρόνο (παλαιότερα περισσότερο) δεν έχουν εισοδήματα, επιβαρύνονται ασύστολα οι οικογένειες τους, έχουν τον κάθε κομπλεξικό καραβανά από πάνω τους, μένουν πίσω στο γνωστικό αντικείμενο τους, δεν παίρνουν ένσημα, πληρώνουν από την τσέπη τους τα ηλίθια σήματα της μονάδας, τρώνε τις αηδίες του μάγειρα, βλέπουν τα βύσματα να καλοπαιρνάνε, μαθαίνουν το ρουφιανιλίκι των "εκλεκτών", βλέπουν με τρόμο την ασχετοσύνη των αξιωματικών που θα τους "οδηγήσουν στη μάχη" και άλλα πολλά. Δεν είναι τυχαίο ότι στο στρατό έχουν βρει λιμάνι όλοι οι άχρηστοι ΕΠΟΠ, βλαχο-καραβανάδες, πολιτικό προσωπικό καφετζήδες κ.α.

  44. NONOS avatar
    NONOS 25/02/2010 15:15:13

    pikis ατομα σαν και σενα απ την εμπειρία τοσα χρόνια ειναι αυτα που βαζουν "βυσμα" για να καλοπερασουν στη θητεία τους και μετα κατηγορούν και το παίζουν ανετοι αλλα ποιος ξερει τι αρχιτσομπανος βολεμενος του δημοσίου εισαι παλικαρι μου
    Δεν πρεπει ναχεις ριξει πενια στη ζωή σου φιανεται απ το δείγμα της γραφής σου τι βιολί βαρας και τη παιδεία εχεις αλλα οτι και να λες ο Αξιωματικός αδερφέ μπορεί αν θελει να γίνει και τσομπάνης ο τσομπάνης ομως δύσκολα γίνεται Αξιωματικός (προς θεού δεν εχω τίποτα με τους τσομπανηδες και μενα ο πατερας μου τσομπάνης ητανε και είμαι πολυ περύφανος γι αυτό, αλλωστε την Ελλαδα πριν απο 400 τοσα χρόνια τσομπανηδες την ελευθερωσανε).
    Οσο δε γαι τις παρελασεις αμα σε ζητησουμε την αδεια φερε μας κανενα βίντεο απ την κοκκινη πλατεία η απο τα Τίρανα για να παρουν τα παιδια μας ηθικό και οραματα για το μελλον τους.

    • Pikis avatar
      Pikis @ NONOS 26/02/2010 10:29:18

      Στο στρατό δεν έβαλα βύσμα ΝΟΝΕ. Υπηρέτησα κανονικότατα και λόγω ειδικότητας ήμουν κοντά σε υψηλόβαθμα στελέχη και ξέρω. Τον Τσοπάνη δεν τον υποβαθμίζω, φυσικά, γιατί όπως αναφέρεις έχει ιστορία και γνώση. Είναι σχήμα λόγου, αλλά δεν περίμενα να το καταλάβεις.
      Έχουμε δει άπειρους "τσοπάνηδες" αξιωματικούς στο στράτευμα.
      Για θέματα παιδείας δεν μπορείς να μιλάς γιατί τα 4 χρόνια στη ΣΣΕ είναι λίγα. Για το δημόσιο θα σου πω μόνο ότι εσείς είστε οι πιο καρεκλοκένταυροι και αντιπαραγωγικοί. Το αποδεικνύουν οι άπειρες μονάδες σε αστικά κέντρα. Εκεί τι φυλάτε; Το ληξιαρχείο της πόλης;
      Η παρέλαση ΝΟΝΕ δεν είναι αντικομμουνιστικό παραλήρημα. Αλλά με τα μυαλά που έχετε εκεί την καταντήσατε. Εγώ νόμιζα ότι η παρέλαση είναι ιστορική μνήμη, όχι κυνήγι μαγισσών. ΝΟΝΕ, κάνεις μεγάλο λάθος που μονοπολείς τον πατριωτισμό. Αλλά κάτι τυπάκια σαν και σένα συγκροτήσανε τους γερμανοτσολιάδες. Άντε γεια!

  45. fit for fun avatar
    fit for fun 25/02/2010 15:24:27

    Έιχα κολλητό δόκιμο πεζικού. Υπηρετούσε το 1993 στην Ξάνθη ως υπασπιστής του στρατηγού Δ' σώματος στρατού, υπεύθυνου για το 70% του στρατεύματος.
    Μου έλεγε ότι συνέχεια μιλούσε στο τηλέφωνο με βουλευτές και άλλους για ρουσφέτια, μετατάξεις σε πρατήρια, λέσχες κτλ.

    • ΜΗΤΣΟΣ avatar
      ΜΗΤΣΟΣ @ fit for fun 25/02/2010 20:10:40

      Χθές έπινα καφέ με το αρχηγό του ΝΑΤΟ και μετά πήγαμε για ρετσίνες μαζί με τον Ομπάμα.

      ΕΛΕΟΣ!!!!!

    • popolaros avatar
      popolaros @ fit for fun 25/02/2010 20:43:31

      ααα σε είδα.
      Καθόμουν δίπλα με τον Αχμαντινετζάντ και τον Νετανιάχου. ):

  46. Απόστολος avatar
    Απόστολος 25/02/2010 21:40:13

    o i.f.u.all says:
    ..συγκρίνεις ανόμοια πράγματα
    Συγκρίνω ακριβώς τα ίδια. Και οι δύο έπεσαν εργαζόμενοι για τον επιούσιον. Ανόμοια είναι η τύχη των οικογενειών τους.

    ….Να σου δώσω εγώ όμως δύο όμοια πράγματα να συγκρίνεις,μισθός καθαρίστριας σε υπουργείο 2500 ευρώ και μισθός ανθυποσμηναγού ιπταμένου 1100 ευρώ.

    Μάλλον μας παραπληροφορείς. Ιπτάμενος ανθυπολοχαγός εισπράττει ακόμα 200Ε (ΠΦΠ), 8000E το εξάμηνο (Πτητικό Επίδομα). Άμεσα ο πάγιος μισθός είναι 2,800Ε . Σ’ αυτά πρόσθεσε αποζημιώσεις αποστολών , μετασταθμεύσεων , άλλα ΦΠ , ετοιμότητες, φτάνουν άλλα 2000Ε το μήνα. Στο γενικό budget πρόσθεσε δωρεάν διαμονή σε οικίες εντός μονάδων , λέσχες με επιδοτούμενο κόστος φαγητού, πρατήρια, προίκες παιδιών , ακόλουθοι σε πρεσβείες του εξωτερικού (διπλοί μισθοί). Σύνταξη από τα 45-50. Η συνταξιοδότηση θυγατέρων δεν είναι σκάνδαλο; Αυτό και αν είναι ανόμοια πράγματα.

    Αυτά από κάποιους που δεν υπηρέτησαν θητεία και οι γονείς τους όχι μόνο δεν πλήρωσαν σπουδές όπως όλοι αλλά έχουν μισθό από την πρώτη μέρα των σπουδών τους.
    Πρόσθεσε ότι δεν σκοτώθηκαν στο διάβασμα (15,500 μόρια φέτος η βάση) και σκανδαλώδεις ειδικές κατηγορίες για τα τέκνα στρατιωτικών. Ποια άλλη κατηγορία (καθηγητές, γιατροί, μηχανικοί) έχουν τέτοιες προνομίες για τα παιδιά τους;

    o fantomas says:
    Το θέμα δεν είναι η περίπτωση της γειτόνισσας σου ή της συγγένισσας σου …..
    το θέμα είναι…… ότι κάποιοι φυλάνε Θερμοπύλες και κάποιοι σαν εσένα όχι μόνο δεν δέχονται να κάνουν το ίδιο…. αλλά τους λοιδορούν !!

    ΥΠΗΡΕΤΗΣΑ 28 μήνες στα σύνορα όταν κάποιοι απολαμβάνουν τα προηγούμενα δουλεύοντας ελάχιστα. Όσο για τις Θερμοπύλες δεν είναι ο κατάλληλος χώρος για να σου απαντήσω όπως πρέπει. Θα πω μόνο πως Θερμοπύλες ανάλογα με το πόσα παίρνουμε δεν υπάρχουν.

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ Απόστολος 25/02/2010 21:51:53

      Ο δεύτερος του παραδείγματός σου δεν έπεσε ΜΟΝΟ για τον επιούσιον.
      Για την δωρεάν διαμονή και το επιδοτούμενο κόστος φαγητού καλύτερα διαμόρφωσε άποψη εξ ιδίων για να μην εκτίθεσαι με ανακρίβειες. Οι προίκες παιδιών υφίστανται σε ανταποδοτική βάση. Σου κατακρατούν και σου επιστρέφουν. Ακόλουθος πας για μια φορά στην καριέρα σου. με τα έξτρα έξοδα (μιλάμε για 2-3 χρόνια) να καλύπτουν τα χρέη που συσσώρευσες στα προηγούμενα. Τα φύλλα πορείας π.χ. για μια μετάθεση καλύπτουν λιγότερο από το 30% της αξίας της μεταφοράς της (πολύπαθης) οικοσκευής. Η ειδική κατηγορία για τα τέκνα στρατιωτικών έχει καταργηθεί.. Σε όσα δεν παραφούσκωσες με τραγικές υπερβολές έχεις κάποιο δίκιο.

    • fantomas avatar
      fantomas @ Απόστολος 25/02/2010 22:00:57

      Απόστολος

      Aν δεχθουμε οτι τα πραγματα ειναι ετσι οπως εσυ θες να λες ...... τοτε υπαρχει ενα ερωτημα .......
      για ποιο λογο εσυ δεν θελησες να ακολουθησεις αυτον τον δρομο ??? ε ??

      ή χαζος εισαι και δεν θελεις να περνας τοσο καλα !!
      ή τελικα τα πραγματα δεν ειναι ετσι οπως θελεις να τα λες !!!

      • Μαυρος Πητ avatar
        Μαυρος Πητ @ fantomas 07/05/2010 22:45:41

        Απόστολε, εδώ και πολλά χρόνια οι ειδικές κατηγορίες για είσοδο στη σχολή τέκνων στρατιωτικών έχει καταργηθεί.
        Δεν γνωρίζω αν ισχύει ακόμα για τους ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ. Όσο για το διάβασμα για την είσοδο στη σχολή (ειδικά Ικάρων), στους 5000- 8000 υποψήφιους, εισέρχονται 120. Το με πόσα μόρια μπαίνουν, φυσικά κάθε χρόνο είναι διαφορετικό και έχει να κάνει με τον ανταγωνισμό. Εγώ όταν έδινα εξετάσεις δεν έκατσα να κάνω υπολογισμό, με πόσα μόρια θα μπω για να διαβάσω λιγότερο. Έβγαλα τα μάτια μου, μέχρι τις πανελλήνιες. Και φυσικά μέχρι τότε ΝΟΜΙΖΑ πως είχα διαβάσει. Διάβασε για το αεροπλάνο, τα συστήματα του, τους ελιγμούς ακριβείας, την πτήση με όργανα, τα οπλικά του συστήματα κλπ, απέδωσε στο χρόνο που θέλουν να αποδώσεις (χωρίς δεύτερες και τρίτες ευκαιρίες) και μετά έλα να μου πείς για διάβασμα. Και φυσικά το πρόγραμμα της σχολής προβλέπει σκοπιές, και πολλά άλλα είδη "υπηρεσίας": τιμωρίες, πειθαρχείο, στερήσεις εξόδου κλπ. Η θητεία σε μάρανε. Τέσσερα χρόνια πέρασα στη σχολή, τα τρία με εκπαιδεύανε σαν να ήμουν νέος σε κέντρο εκπαίδευσης. Τον τέταρτο επιτέλους "πάλιωσα" και μου επέτρεπαν να περπατώ. Για πολλά χρόνια ακόμα μέχρι και παλιός υποσμηναγός νοιώθεις σαν νέος. Μελετάς σαν να είσαι στην ιατρική, πετάς χωρίς ωράρια, ζεις από σπόντα (δεν υπάρχει κανείς που να μην την έχει σκαπουλάρει καμιά ντουζίνα φορές), γενικά ξεχνάς οποιαδήποτε έννοια νορμάλ ζωής. Έχεις βέβαια και τη λαχτάρα της πτήσης που σε κρατά, αλλά δεν μπορεί με τίποτα να περιγραφεί, σε πέντε αράδες, το κόστος που πληρώνει ένας Ιπτάμενος για να έχει την τιμή να πετά με αεροπλάνα της ΠΑ. Έχοντας ζήσει απίστευτες αγωνίες, κινδύνους, πίκρες, απογοητεύσεις, που δεν μπορείς ούτε να φανταστείς, σου δηλώνω μετά τιμής πως σπανίως με απασχόλησε το αν πληρώνομαι αρκετά. Μου αρκούν αυτά που παίρνω. Πολλοί, κυρίως εκτός επαγγέλματος, μου λένε πως δεν πληρώνεται η δουλειά μας. Ίσως να έχουν δίκιο, εγώ πάντως δεν μπορώ να την εκτιμήσω. Και το λέω αυτό γνωρίζοντας το τι προσφέρω "εγώ", και το τι προσφέρουν στο κοινωνικό σύνολο, ας πούμε ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ, ή κάποιοι διευθυντές της ΔΕΗ κλπ κλπ.
        Τέλος, αν ήμουν πάλι 18 ετών και γνωρίζοντας αυτά που γνωρίζω τώρα, είμαι σίγουρος πως πάλι την ίδια ιδιότητα θα επέλεγα να έχω: Ιπτάμενος Αξιωματικός της Πολεμικής Αεροπορίας.

  47. Προφήτης avatar
    Προφήτης 25/02/2010 22:26:32

    Το παιγνίδι των πολιτικών με το στρατό είναι άλλο.

    Μπορεί σήμερα να φαντάζει απίθανο, αλλά η παρούσα κρίση ομοιάζει με περιστάσεις στην νεοελληνική ιστορία όπου, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, «αναλάμβανε ο στρατός».

    Κινήματα, επαναστάσεις, χούντες.
    Μπουζούριαζε, εκτελούσε ή αναδείκνυε πολιτικούς.

    Και η ιστορία προχωρούσε. Ή υποτίθεται προχωρούσε.
    Μην νομίζετε ότι οι έλληνες πολιτικοί ξέχασαν ή δεν το σκέφτονται.

    Μετά το 74, το σώμα των αξιωματικών υποβαθμίστηκε ποιοτικά. Το κοινωνικό «στίγμα» του χουντικού απέτρεπε μαθητές υψηλών ικανοτήτων να επιλέξουν καριέρα στις ΕΔ.

    Οι πολιτικοί, με μέτρα που καθόριζαν την εσωτερική οργάνωση του στρατεύματος και την ιεραρχική ανάδειξη, φρόντισαν να καλλιεργήσουν πνεύμα δουλοπρέπειας στους αξιωματικούς, για να μην διανοηθούν να τους «ξαναδέσουν».

    Ένδειξη της δουλοπρέπειας ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ που, αντί να αποχωρήσει πάραυτα, αποδέχθηκε κατά την επίσημη επίσκεψη στην Άγκυρα να ανακρουσθεί ο «Ζορμπάς» αντί ο Εθνικός Ύμνος.

    Παρά όμως
    - 30 χρόνια άοκνων προσπαθειών του ΠΑΣΟΚ να διαλύσει τις ΕΔ και να υποβαθμίσει το ηθικό τους
    - τη διάβρωση των ΕΔ από τις μιζοφόρες προμήθειες
    - την επίδραση τού καταναλωτισμού και του πνεύματος της ήσσονος προσπαθείας που διαπότισε την ελληνική κοινωνία και στους αξιωματικούς, άνθρωποι είναι και αυτοί ,
    οι ΕΔ διατηρούν υψηλό αξιόμαχο και έχουν την εμπιστοσύνη της κοινωνίας.

    Μην ξεχνάμε ότι η ελληνική κοινωνία έγινε μαλθακή, σαν αποτέλεσμα μιας επίπλαστης, με δανεικά, ευμάρειας. Η ελληνίδα μάνα, πλέον, θάβει «αδιαμαρτύρητα» το βλαστό της, σκοτωμένο από τη μηχανή που η ίδια του δώρισε, αλλά γίνεται μαινάδα όταν ο γιος ταλαιπωρηθεί λίγο (δυστυχώς έχω παραδείγματα).

    Η εποχή του «ή τάν ή επί τάς» είναι πλέον παραμύθι, αλλά μια χώρα που περιβάλλεται από εχθρικούς γείτονες όφειλε να επιδεικνύει όχι τίποτα ακραίους «ηρωισμούς» αλλά απλά ένστικτο αυτοσυντήρησης, συνεπώς να προνοεί και να μεριμνά για την άμυνά της.
    Αλλά η διαλυτική επίδραση των ιδεών μιας αντεθνικής, κοσμοπολίτικης, δήθεν διεθνιστικής κάστας, μεταπολιτευτικά, υπήρξε καταλυτική.

    Και, με 6 εκατομμύρια συγκεντρωμένα σε μια μεγαλόπολη που γίνεται διαρκώς α-εθνική η αίσθηση του χρέους φύλαξης συνόρων, πολλώ δε μάλλον Θερμοπυλών, ατονεί.

    Μέλημα λοιπόν των πολιτικών είναι να μην γεννηθούν στα μυαλά ακόμα και αυτών των αξιωματικών που έκαναν τα πάντα για να τους φοβίσουν, ιδέες «σωτηρίας του έθνους».

    Το «πεθαίνεις μόνο ως Έλληνας» αγαπητέ φίλε που έγραψες το ωραίο κείμενο ισχύει για τους σύγχρονους επώνυμους ήρωές μας, το Σιαλμά, τον Ηλιάκη, το Γιαλοψό και τους άλλους, όσο και για τους ανώνυμους, όπως το φίλο μου που καρφώθηκε με πυροσβεστικό, αλλά χωράει και συζήτηση.

    Πάνω απ’ όλα Έλληνας ανατρέφεσαι.
    Γι’ αυτό χτυπάνε εκεί λυσσαλέα τα τελευταία 20 χρόνια.
    Τότε μπορεί, ίσως, να πεθάνεις ως Έλληνας.

  48. Nearos anonimos avatar
    Nearos anonimos 07/05/2010 18:49:25

    Όσα έχουν ειπωθεί παραπάνω και από τις δύο πλευρές αναμφίβολα έχουν βάση.Σε όλους τους τομείς της ελληνικής κοινωνίας υπάρχουν οι μάχιμοι ή μαχόμενοι ή επιχειρησιακοί, οι βολεμένοι με τη νοοτροπία του δημοσίου υπαλλήλου και τέλος αυτοί που θέλουν να ασελγήσουν σε βάρος της υπηρεσίας συνεργαζόμενοι τις περισσότερες φορές με τους εκάστοτε πολιτικούς που απλά θέλουν να πλουτίσουν. Το να ανακυκλωνόμαστε οδηγεί πάντα στον ίδιο φαύλο κύκλο που στο τελος μας καθηλώνει αντιπαραγωγικούς. Καλό θα ήταν να προτάξουμε την αλλυλεγγύη μεταξύ μας και την αξιοπρέπεια του συμπολίτη μας για να απομονώσουμε τα κακώς κείμενα και να είμαστε εμείς αυτοί(αξιωματικοί, δικηγόροι, δάσκαλοι, μηχανικοίαγρότες επιχειρηματίες, οικοδόμοι, φοιτητές) που θέλουμε να τα διορθώσουμε. Οι σκέψεις αυτές μπορεί να μοιάζουν απλοϊκές και τετριμμένες, αλλά η σύντομη πορεία μου στη ζωή μου έχει δείξει ότι καμιά φορά πρέπει να αρχίζουμε να εφαρμόζουμε τα απλά και μετά μπορούμε να προχωρήσουμε στα πιο σύνθετα. Και σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να αφήσουμε το καράβι στο έλεος της τρικυμίας. Έτσι θα φανούμε άντρες και πατριώτες.
    Το άλλο που θα ήθελα να θίξω είναι η αντίθεση προς την εισαγωγή ατόμων αλλοδαπής προέλευσης στο στράτευμα. Ταπεινή μου άποψη είναι πως οι κατηγορίες αυτές των ανθρώπων θα πρέπει να εντάσσονται στην ελληνική κοινωνία, να γαλουχούνται με την ελληνική παιδεία, να γίνονται θαυμαστές της πατρίδας μας, να την αγαπήσουν ως δική τους και με αυτόν τον τρόπο η Ελλάδα να εκμεταλλευτεί τις παραγωγικές τους δυνάμεις και όχι να παρασιτούν σε βάρος της.
    Ευχαριστώ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.