#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/02/2012 15:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μόνο ο Σαμαράς μπορεί να εγγυηθεί την μετάβαση στη νέα εποχή!



Είπε πολλά ο Σαμαράς στην ομιλία του στην ΚΟ του κόμματος , αλλά σε πολλούς δεν αρέσουν. Δεν αρέσουν γιατί δεν υποσχέθηκε εύκολους παραδείσους. Ούτε απελευθερωτικούς αγώνες, όπου θα έρεε άφθονο το αίμα των απελπισμένων και μερικών κοτζαμπάσηδων, όπως έγραψε κάπου εδώ ο "Ιαπετός".

Πόσοι όμως κατάλαβαν τι είπε ακριβώς. Πόσοι ανέλυσαν την ομιλία του πριν καταφύγουν σε εύκολα συμπεράσματα; Κατά την γνώμη μου όλα όσα είπε συμπυκνώνονται στα εξής:

1. Η κατάσταση δεν είναι αυτή που ήταν όταν ψηφιζόταν το Μνημόνιο. Τώρα η χώρα έχει καταστραφεί εξαιτίας της άφρωνος πολιτικής της Τρόικας και του ΠΑΣΟΚ

2. Για να υπάρξει οποιαδήποτε πολιτική, πρώτα πρέπει να μην χρεοκοπήσει και να μην καταστραφεί η Ελλάδα.

2. Αμέσως μετά εκλογές για αλλαγή του τελειωμένου πολιτικού σκηνικού (ήδη εξαγγέλθηκαν ... ανεπισήμως)

3. Στη συνέχεια, με μια καινούργια ηγεσία, με νωπή εντολή από τον ελληνικό λαό, θα επιχειρήσουμε να διαπραγματευτούμε αλλαγή των όρων του Μνημονίου

Το ξαναγράψαμε: Στόχος του Σαμαρά δεν είναι μία  «πύρρειος εκλογική νίκη». Στόχος του Σαμαρά είναι να κρατήσει την Ελλάδα και τους Έλληνες όρθιους παρά τις αντιξοότητες και την κατάλληλη στιγμή να κάνει την επίθεση που θα δώσει μία πραγματική νίκη στην Ελλάδα.

Και τώρα τι;

Το Μνημόνιο ψηφίστηκε, καλώς ή κακώς, οι βουλευτές διαγράφηκαν, ο κόσμος δεν συζητά από το πρωί τίποτε άλλο παρά τις καταστροφές στο κέντρο της Αθήνας (μια χαρά αποπροσανατολισμός) και το πολιτικό σύστημα βρίσκεται ετοιμοθάνατο.

Όμως, ακόμη και την επόμενη ημέρα όλοι συζητούν κατά πόσο είναι η βιώσιμη η Ελλάδα, ακόμη και μετά το νέο δάνειο που θα αρχίσει να εκταμιεύεται. Πόσο δηλαδή θα αντέξει η χώρα και τελικά πόσοι μήνες ζωή πήρε παράταση; Όλο και περισσότεροι αναλυτές πιστεύουν ότι το πρόγραμμα, ακόμη κι αν ήταν σωστό, δεν μπορεί να εφαρμοστεί στην Ελλάδα για δύο λόγους: Ο πρώτος είναι γιατί δεν αντέχει η ελληνική οικονομία άλλη ύφεση. Ο δεύτερος είναι γιατί το πολιτικό προσωπικό της χώρας δε μπορεί να υποστηρίξει αυτά τα μέτρα, ούτε φυσικά μπορεί να πείσει τον κόσμο να τα αποδεχθεί. Σε αυτά προστίθεται και η παρατεταμένη κοινωνική αναταραχή που θα διογκωθεί τους επόμενους μήνες.

Μέσα σε ένα τέτοιο σκηνικό, είναι σίγουρο ότι το Μνημόνιο θα αποτύχει και ή θα χρεοκοπήσει η χώρα ή θα αλλάξει η πολιτική της Ευρώπης απέναντι στην Ελλάδα.

Ας ελπίσουμε να είναι το δεύτερο και να πάμε σε μια γενναία μεταρρύθμιση σαν αυτή που ζήτησε ο Αντώνης Σαμαράς. Μια μεταρρύθμιση που θα στηρίζεται στο άλλο Μνημόνιο, σε μια αναπτυξιακή έκρηξη της Ελλάδας, σε μια σειρά από μέτρα που θα δημιουργήσουν θέσεις εργασίας, που θα απορροφηθεί το ΕΣΠΑ, που θα ξαναζωντανέψουν οι επιχειρήσεις. Διότι μόνο έτσι δε θα χρεοκοπήσει και η χώρα, αφού έτσι κι αλλιώς οι Έλληνες  είναι ήδη χρεοκοπημένοι.

Τέλος εποχής

Το έχουμε ξαναπεί, πολλές φορές: Όποιος δεν παίρνει θέση θα ψηθεί  στο πιο μεγάλο καζάνι της κόλασης.

Από την πρώτη στιγμή της διαδικτυακής παρουσίας του το Antinews έγραφε, γράφει και θα γράφει για την επιτακτική ανάγκη διάλυση τους διεφθαρμένου μεταπολιτευτικού μορφώματος που οδήγησε την χώρα στο γκρεμό και για την αναγέννηση της πολιτικής ζωής της χώρας. Αυτό δηλαδή που αποκαλείται "Νέα Μεταπολίτευση".

Αυτή την μετάβαση μπορεί να την κάνει μόνο ο Σαμαράς και γι αυτό τον στηρίζουμε. Για δύο λόγους κυρίως: Δεν συμμετείχε στην τριαντακονταετή λεηλάτηση της χώρας και κατέχει και τα “πατριωτικά εχέγγυα” και την γνώση για να εγγυηθεί την μετάβαση.

Δεν στηρίξαμε τον Σαμαρά για να γίνει εξουσία ένα κόμμα που μας προκαλούσε και συνεχίζει να προκαλεί αλλεργία. Ποτέ δεν στηρίξαμε αυτό το κατάλοιπο του παλαιοκομματισμού και οι αναγνώστες μας γνωρίζουν πόσο προσεκτικά αποφύγαμε να στηρίξουμε βουλευτές πρόσωπα και καταστάσεις.

Αρκετοί μας κατηγορούν ότι εγκαταλείψαμε τις ιδέες της λαϊκής δεξιάς για να στηρίξουμε τον Σαμαρά, ότι γίναμε ξαφνικά ... "μνημονιακοί" κλπ κλπ. Η κρητική καλοδεχούμενη. Εμείς όμως θα στηρίζουμε μέχρι τέλους την άποψή μας για την αναγέννηση της Ελλάδας. Μιάς Ελλάδας που δεν θα έχει ένα πράσινο κράτος να την ευνουχίζει. Ένα κράτος που δεν θα εκβιάζει τον λαό με διορισμούς για να πάρει την ψήφο του. Που δεν θα εξαρτάται  αποκλειστικά από τις ορέξεις της διαπλοκής για να λειτουργήσει. Που θα σπάσει όλες τις συντεχνίες που με την στάση τους έφεραν την Ελλάδα σε αυτό το ΄χάλι.

Και είτε το θέλουμε είτε όχι, η μεταπολίτευση πέθανε χθές το βράδυ στη βουλή….

Ωστόσο, η μετάβαση στη νέα εποχή δεν μπορεί να γίνει .... "αναίμακτα". Σκεφτείτε μόνο αυτό που γράψαμε προηγουμένως:  Να είχε κερδίσει τις εκλογές ο Σαμαράς, να είχε αυτούς τους Βουλευτές στην Κοινοβουλευτική του Ομάδα, και να έφερνε στη Βουλή ένα κρίσιμο νομοσχέδιο που θα τους δημιουργούσε…συνειδησιακά προβλήματα; Η κυβέρνησή του θα είχε καταρρεύσει πριν το πάρει είδηση!

Και για να κλείνω: Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής τόλμησε να ιδρύσει την ΕΡΕ σε μια κρίσιμη περίοδο για την χώρα αφήνοντας πίσω του τον παραπαίοντα και φθαρμένο Συναγερμό και έχοντας να αντιπαλέψει δύο εξαίρετους και ικανότατους πολιτικούς, τον Π. Κανελλόπουλο και τον Στ. Στεφανόπουλο. Επικράτησε όμως γιατί αφουγκράστηκε την αγωνία του κόσμου και αποκρυπτογράφησε ορθά τα κοινωνικά μηνύματα. Ο ίδιος είχε πει: «Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να με ακολουθήση. Θα είμαι ευτυχής να προχωρήσω, έστω και μόνος. Αλλά τότε, αυτό είναι αυτονόητο, θα είμαι περισσότερο ευτυχής αν δω να με ακολουθούν ελεύθερα, εκείνοι που πιστεύουν όπως εγώ, στην ανάγκη εξυγιάνσεως της πολιτικής ζωής της Χώρας. Έχω καθήκον, έτσι το αισθάνομαι, προσφέρω αυτή την ευκαιρία στον λαό».

Πάνος Ζ.

(η τελευταία παράγραφος είναι από άρθρο που μας έστειλε ο φίλος "Ερωτοφωτόσχιστος")

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ avatar
    ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ 13/02/2012 15:17:46

    Αγαπητοί φίλοι, στις ταραγμενες μέρες που ζούμε χρειάζεται ψυχραιμία, υπομονή και συσπείρωση. Πρέπει να κοιταμε τον ένα και μοναδικό στόχο που είναι η σωτηρία της πατρίδας. Απέμπολησε ο Αντώνης Σαμαρας αυτό το στόχο ; Νομίζω όχι, πισωγυρίσματα ναι , ο στόχος παραμένει . Αυτες τις δυσκολες στιγμες, που θα γίνουν πολυ δυσκολότερες μετά τις εκλογές , όταν η ΝΔ αναλάβει την εξουσία χρειαζεται ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ. Φανταστείτε τι θα γινει μετα τις εκλογες οταν όλος ο συφερτός του σοσιαλισμού θα ενωθεί. Το τέλος της μεταπολίτευσης δεν επέλθει αν δεν τελειώσει η ιδεολογική τρομοκρατια της αριστερα στην ελληνική κοινωνία.

    • Αριστειδης ο δικαιος avatar
      Αριστειδης ο δικαιος @ ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ 13/02/2012 17:01:12

      αγαπητε φιλε πολυ σωστη προσεγγιση ,πρεπει επιτελους να σπασει στην χωρα μας η αριστερη τρομοκρατια,και τυο χαιδεμα της απο ολοκληρο το μιντιακο φασμα .
      Μηπως ο Αντωνης Σαμαρας εχει την ευκαιρια να ιδρυσει ΤΩΡΑ ενα νεο μεταπολιτευτικο συγχρονο κεντροδεξιο κινημα απαλλαγμενο απο τα βαριδια του παρελθοντος και τις διαφορες ιδεοληψιες?
      να καλεσει καθε εντιμο νεο και παλιο πολιτη αυτης της χωρας που πιστευει στην πατριδα στην σημαια στις παραδοσεις και στην θρησκεια μας ?

      και ολοι μαζι να φτιαξουμε την νεα ελλαδα με εργασια εντιμοτητα και στοιχειωδη αξιοκρατια,οι εκκηνες ειμασθε μοναδικοι αρκει να πιστεψουμε σε καποιον σε ενα οραμα και εχουμε φιλοτιμο και απεριοριστο κεφι να δημιουργησουμε μια ελλαδα γεματη φως και υγεια την αξιζουμε.
      Αντωνη ιδου η ροδος, ειναι η τελευταια<σου ευκαιρια ,τολμησε και η ιστορια θα σε γραψει με χρυσα γραμματα.

      • tak avatar
        tak @ Αριστειδης ο δικαιος 13/02/2012 18:34:14

        Έγραψες μια μεγάλη αλήθεια!

    • etsi_kai_allios avatar
      etsi_kai_allios @ ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ 13/02/2012 18:15:43

      "Το Μνημόνιο ψηφίστηκε, καλώς ή κακώς". ΚΑΚΩΣ. ΠΟΛΥ ΚΑΚΩΣ

  2. Ρομαντικος avatar
    Ρομαντικος 13/02/2012 15:19:52

    Καληνυχτα!

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ Ρομαντικος 13/02/2012 15:23:06

      Βαρέθηκα τις Καληνύχτες σας!
      Πείτε και καμιά Καλημέρα!

      • juliet avatar
        juliet @ Αδέξιος Δεξιός 13/02/2012 17:48:41

        ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!!! ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ,ΠΑΝΤΑ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ!!!!!!!!!!!!

      • Tassos avatar
        Tassos @ Αδέξιος Δεξιός 13/02/2012 18:53:54

        :-)

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Ρομαντικος 13/02/2012 15:28:11

      Καλημερα Ελλαδα της ΕΕ και της Ευρωζωνης με την ελπιδα στο μυαλο και την διαθεση σην ψυχη !Καλημερα Ελλαδα με το αστρο ενος νεου ΗΓΕΤΗ του ΑΣ να ανατελλει ξεροντας το γιατι ,που ,ποτε ,πως ,ποιους ,ποσο ,τι ,να κανει κατι για την Ελλαδα και τους Ελληνες που τους καταντησαν παριες της Ευρωπης οι πασοκανθρωποι και οι συνοδοιποροι τους !Μονος σαν λυκος μαχεται ο Σαμαρας με τους εφιαλτες να τον περιτριγυριζουν εντος κι εκτος του κομματος για εναν και μονο λογο για την πατριδα και μονο γιαυτην !Καληνυκτα στους μεχρι τωρα συνοδοιπορους μας που δεν πιστεψαν σ'αυτον παρα μονο ευκαιριακα υπακουοντας στο συναισθημα και οχι στην λογικη !Ας ειναι καλα οπου κι αν βρισκονται εμεις εδω θαμαστε !

      • ΑΙΑΣ ΤΕΛΑΜΩΝΙΟΣ avatar
        ΑΙΑΣ ΤΕΛΑΜΩΝΙΟΣ @ Ραβινος 13/02/2012 20:59:47

        Χριστός και παναγία σάλεψαν εδω μέσα

      • Ρομαντικος avatar
        Ρομαντικος @ Ραβινος 13/02/2012 21:27:12

        Μου θυμισες Γιαννη Διακογιαννη ενα Κυριακατικο απογευμα καπου τελη του '77.

  3. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 13/02/2012 15:25:07

    Τη μετάβαση στην όποια νέα εποχή μπορεί να την εγγυηθεί αυτός που θα μας εξηγήσει 10 απολύτως πρακτικά και απολύτως ρεαλιστικά βήματα, για να ξεφύγουμε από τη μιζέρια, που μέχρι το καλοκαίρι θα χει γιγαντωθεί και καταλύσει κάθε ακτίδα ελπίδας, μοιραία εξέλιξη της χθεσινής "απόφασης" και νομοθέτησης νέων υφεσιακών εισπρακτικών μέτρων.

  4. firiki2010 avatar
    firiki2010 13/02/2012 15:26:56

    "....Δεν στηρίξαμε τον Σαμαρά για να γίνει εξουσία ένα κόμμα που μας προκαλούσε και συνεχίζει να προκαλεί αλλεργία...." Mόνο που σ΄αυτό το κόμμα γεννήθηκε ο Σαμαράς, από αυτό αναδείχθηκε, και αυτού του κόμματος είναι αρχηγός. Και υπάρχουν καε μερικοί (1-2 εκατομμύρια) που το κόμμα αυτό δεν τους προκαλεί αλλεργία. Γιατί κόμμα δεν είναι ούτε οι μηχανισμοί του, ούτε καν τα στελέχη ή οι ηγέτες του, αλλά οι ιδέες που εκπροσωπεί.

    • Μηχανικός avatar
      Μηχανικός @ firiki2010 13/02/2012 18:33:17

      Τελικά φίλε firiki2010, ο Σαμαράς κινδυνεύει πολύ περισσότερο, από αυτούς τους οποίους "έφερε" η επιστροφή του, παρά από αυτούς που ξαναβρήκε γυρίζοντας!!!

  5. avanti avatar
    avanti 13/02/2012 15:33:20

    Ολα είναι τοπίο στην ομίχλη αυτή τη στιγμή, δυστυχώς οι Μερκοζί έχουν το πάνω χέρι και αποφασίζουν ... με απρόβλεπτες συνέπειες για τα πολιτικά κόμματα. Το είδαμε χθες, η ψήφιση ή μη του μνημονίου δίχασε μία παράταξη.

  6. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 13/02/2012 15:33:24

    Τώρα συγνώμη , σχετικά με την ¨εγγύηση¨ . Και μετά θα καταθέσουμε τα ¨ομόλογα-ψήφους του ελληνικού λαού¨ στην Ευρωπαϊκή Τράπεζα για για ¨αντασφάλιση¨ ;

    • Basil avatar
      Basil @ ΝΤΑΝΤΟΝ 13/02/2012 15:57:36

      Κάτι τέτοιο.

  7. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 13/02/2012 15:36:16

    η μεταβαση, σε αλλη εποχη ,μπορεί να γίνει μόνο σε ελεύθερη χώρα όπου θα αποφασίζει ο εκλεγμένος πρωθυπουργός ,για τίς εκαστοτε οικονομικες και άλλες ,πολιτικές!εδω ,στην δική μας περίπτωση ,και με νέα και με παλαι κομματα ,μετά την ψηφιση του μνημονίου ,αυτό δεν ισχύει ,γιατί δεσμεύει για πολλά χρόνια τις επόμενες ηγεσιες να συνεχίσουν τίς ίδιες πολιτικές!

  8. Tassos avatar
    Tassos 13/02/2012 15:37:27

    Η ευλογία της Ελλάδος είναι ότι πάνω στα αποκαϊδια της εμφανίστηκαν δύο Ηγέτες και μεγαλούργησαν: ο Ε. Βενιζέλος και ο Κ. Καραμανλής. Ο τρίτος θα είναι ο Α.Σαμαράς.

    • Φοτις avatar
      Φοτις @ Tassos 13/02/2012 16:57:47

      Ξέρεις και εσύ κάτι που δεν ξέρουμε οι υπόλοιποι;
      Όπως είπε και ο Παπαδήμος χτες στην Β. Παπανδρέου...

    • ΑΙΑΣ ΤΕΛΑΜΩΝΙΟΣ avatar
      ΑΙΑΣ ΤΕΛΑΜΩΝΙΟΣ @ Tassos 13/02/2012 21:10:50

      Οταν λές Ε.Βενιζέλος εννοείς ευάγγελος?και Κ..Καραμανλής τον κωστάκη?
      με αυτούς μπορεί να συγκριθεί ο Σαμαράς.

    • Leonidas avatar
      Leonidas @ Tassos 14/02/2012 03:03:08

      Ειδικά με τον Ελ. Βενιζέλο, ιδιαίτερα επιτυχής η Αναλογία με Σαμαρά.

      Απο το 1928, που η Δραχμή συνδέθηκε με τον κανόνα του χρυσού,( σύνδεση με άκαμπτο νόμισμα) και παράλληλα έγινε η παγκόσμια οικονομική κρίση, άρχισαν σοβαρές δυσκολίες αποπληρωμής δανείων .
      Οι δανειστές της Ελλάδας , τελικά αποφάσισαν το 1932, να μη δώσουν άλλα δάνεια στην Ελλάδα , και έτσι χρεωκόπησε στις 27 Απριλίου !
      Μετα ακολούθησε μεγάλη πολιτική αναταραχή, και μετά ,το 1936, ο Μεταξάς έκανε τη δικτατορία της 4ης Αυγούστου.

      Δυστυχώς, η ιστορία επαναλαμβάνεται...

  9. Αλεξανδρος avatar
    Αλεξανδρος 13/02/2012 15:38:46

    Οποτε βολευει επικαλειστε τον Κων/νο Καραμανλη...οποτε βολευει οπως χθες στη ψηφοφορια επικαλειστε τον ανηψιο Καραμανλη...οποτε βολευει κανετε γαργαρα τις επιθεσεις σε Πασοκους που δεν καταψηφισαν τα προηγουμενα μετρα ενω ελεγαν περι του αντιθετου.Μας λεγατε για Αντσου (Σαμαρας) και τι μεγαλος ηγετης ειναι , για Μπου-λη (Κ.Κ προφανως ειρωνευομενοι) και τι αχρηστος που ηταν.Μας τρελανατε στις ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ κορωνες και τωρα καθυβριζετε οσους ακολουθησαν αυτη τη γραμμη της Ν.Δ μεχρι και χτες διεγραφησαν.
    Επιαλειστε μονιμως την Μοναδικοτητα του Σαμαρα στα ορια του Μεσσιανισμου οποιος τυχει να τον κριτικαρει του πετατε τη ταμπελα του ΠΑΣΟΚΟΥ η του Ντορακου και καθαρισατε, προτρεπονατας να να μη προτρεχουμε γιατι θα κανει τη ΄΄κινηση ΜΑΤ΄΄ τη τελευταια στιγμη και συνεχως μας διαψευδει...Τωρα εμμεσως σας ξυνιζει η Ν.Δ και θελετε νεο κομμα οπως εκανε ο Καραμανλης με την ΕΡΕ....αντε να μας ξανακαλωσορισετε στην νεα ΠΟΛΑΝ.
    Η θεωρια του ενδοτικου εθνισμου δεν αφορα μονο τον Καρατζαφερη αλλα και πολους αλλους που σηκωνουν τη σημαια και ΄΄αδημονουν΄΄ να κυβερνησει η Ν.Δ...λοιπον απ οτι φιανεται δεν θα κυβερνησει και θα το δουμε...

    Γελαω και μονο με το ποσο ταυτοσημα επιχηρηματα εχετε με αυτα που ελεγαν οι ΠΑΣΟΚΟΙ μεχρι πριν 3 μηνες

    Καλη τυχη αδερφια υγεια σε ολους και υπομονη.....

    Τελευταια φορα που γραφω στο blog σας ακομα και αν το σχολιο μου διαγραφει δεν πειραζει καλη καρδια!!!

    Υ.Γ Στεναχωριεμαι γιατι τον πιστεψα και τον ψηφισα!!!

    • factorx avatar
      factorx @ Αλεξανδρος 13/02/2012 15:43:14

      Εκτός από σλόγκαν και συνθήματα έχεις συγκεκριμένα πράγματα να μας πεις; Και για να δεις πόσο προκατειλημμένος είσαι και αναπαραγάγεις απλώς έτοιμα από πριν σχόλια, πριν κάν το ανεβάσεις γράφεις ότι θα το διαγράψω.

      • Αλεξανδρος avatar
        Αλεξανδρος @ factorx 13/02/2012 15:48:59

        Προκατειλημενος ειμαι διοτι μου εχει ξανασυμβει να το διαγραψεις .Δεν αναπαραγω τπτ αν φιανεται ετσι μαλλον ειναι και αλλοι που συγκλινουν οι αποψεις τους με τη δικια μου.Ποια σλογκαν και ποια συνθηματα...σαφεστατος ειμαι και αρκετα λακωνικος.

        • Tonia G. avatar
          Tonia G. @ Αλεξανδρος 13/02/2012 16:14:28

          1000+

        • factorx avatar
          factorx @ Αλεξανδρος 13/02/2012 21:46:03

          Είσαι ψεύτης. Διότι τώρα το έψαξα και βρήκα 13 σχόλιά σου μέχρι στιγμής

      • Basil avatar
        Basil @ factorx 13/02/2012 16:09:46

        Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια περίεργη κατάσταση. Πιό είναι το σχέδιο; Απάντηση δεν παίρνεις από πουθενά. Το μόνο που γνωρίζουμε ως τώρα είναι αοριστολογίες. ΄Ποιοί συγκεκριμένοι τομείς θα αναπτυχθούν; Υπάρχουν απαντήσεις; Και το κυριώτερο ποιός θα αναλάβει την εκτέλεση τους. Η εμπειρία δείχνει ότι οι κομματικοί μηχανισμοί βρίθουν από περιέργους. Αυτοί θα μας πάνε στην νέα εποχή; Το μόνο που ξέρουν είναι τι κομπίνες να κάνουν. Και μην πείτε για νέες πολιτικές και μίγματα. Συγκεκριμένα: τι; γιατί; πως;

        • nestrom avatar
          nestrom @ Basil 13/02/2012 16:36:59

          έχε Του εμπιστοσύνη..

          • Alilouia avatar
            Alilouia @ nestrom 13/02/2012 16:53:44

            Η ενδεκάτη εντολή έτσι ;

          • ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
            ΑΜΟΡΓΟΣ @ Alilouia 13/02/2012 22:28:54

            Η ΕΝΔΕΚΑΤΗ ΕΝΤΟΛΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ.

        • Φοτις avatar
          Φοτις @ Basil 13/02/2012 16:47:33

          Όσοι σταθούν εμπόδιο στην νέα εποχή θα διαγραφούν!
          Πραγματικά, περιμένεις απάντηση στα ερωτήματά σου;

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Αλεξανδρος 13/02/2012 18:49:14

      Αντιο συμπατριωτη !Παρε μαζι σου ο,τι καλυτερο απο αυτην την συναξη του φιλοξενου Antinews και πεταξε οσα σε πικραναν και σε στενοχωρησαν .Εμεις θαμαστε εδω αδαμαστοι των διαφροων -ισμων υπερασπιζομενοι οχι μεσιανιστικα τον ΑΣ αλλα λογικα και τεκμηριωμενα σαν εναν ανθρωπο που αξιζει να του δοθει μια ευκαιρια για την Ελλαδα οχι για μας προσωπικα !Εχει κανει τοσα καλα που ειναι κριμα να τον απαρνηθει κανεις με βαση το συναισθημα και μονο ! Στο επανιδειν !

  10. mitsos avatar
    mitsos 13/02/2012 15:41:40

    Προκαταβολικό σημείωμα για τους αντιμνημονικακούς και για ολους οσους τα εχουν με τον Σαμαρά γιατι είπε εχτες ΝΑΙ : σκεφτειτε το πρωτο πραγμα που θα κανατε εσεις οι καλοι πατριωτες εαν ελεγε οχι, θα ήσασταν τωρα στημμενοι στο γκισε των τραπεζων να παρετε και το τελευταιο ευρω, και οχι μονο αυτο, αλλα ολα τα χαρτονομισματα του ευρω ακομα και εισπραξεις μιας ημερας μικρομαγαζων θα κρυβοντουσαν κατω απο ενα στρωμα. Η ελλειψη των χαρτονομισματων σε συνδυασμο με την καταρρευση των τραπεζων θα δημιουργουσε πανικο ακομα και στα γκισε των σουπερ μαρκετ, ως γνησιοι Ελληναρες για προσπαθουσατε να σωσεται το τομαρι σας και θα φτανετε στο σημειο να κανετε πλιατσικο ακομα και για κονσερβες! Σε μια εβδομαδα θα κυκλοφορουσε δραχμη που θα υποτιμονταν σε καθημερινη βαση και θα ήταν αδύνατη ακομα και η αγορα ψωμιου. Και οι ξενοι ξερετε τι θα λεγανε; Καλα να παθουν ! τους δωσαμε 130 δισ και προτιμησαν την αυτοκτονια.... Βουλωστε λοιπον ολοι οσοι τα εχετε με τον Σαμαρα γιατι ειπε Ναι και πηγαινετε να ασχοληθειτε με το ποδοσφαιρο... ασχετοι ε..ασχετοι... ο πατριωτισμος σας μαρανε κακομοιρηδες.... αντε απο εκει χαμω σας βαρέθηκα...

    • makis77 avatar
      makis77 @ mitsos 13/02/2012 16:03:59

      Μήπως αυτά που λες, έπρεπε να τα είχαμε σκεφτεί και στο πρώτο μνημόνιο?? (βέβαια τοτε το ΠΑΣΟΚ είχε ανετη πλειοψηφία..)

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ makis77 13/02/2012 21:28:52

        Από που κι ως που; Είχαμε πρόβλημα ρευστότητας ως λαός; Είχαν κοπεί 40% οι μισθοί; Είχαμε 20% ανεργία; Είχαμε λουκέτα; Αυτό είναι το θέμα! Το μνημόνιο 1 ήταν ο δρόμος για τον εγκλωβισμό μας στο 2 στο 3 κλπ. Πλέον μόνο αν παίξεις με όρους δικούς σου μπορείς να τα ανατρέψεις. Μόνο που πρέπει να έχεις την εξουσία στα χέρια σου, κάτι που το Σύστημα δε θέλει...

    • avanti avatar
      avanti @ mitsos 13/02/2012 16:27:39

      Μην θυμώνεις με όσους αντιδρούν ή έχουν διαφορετική άποψη, άφησε να θυμώσεις από αύριο.... αύξηση στην ΔΕΗ, στα εισιτήρια, στα τρόφιμα, άφησε να θυμώσεις μόλις σου φέρει στο κεφάλι η μέρκελ τον ειδικό λογαριασμό, έτσι απλά είναι τα πράγματα!

      • mitsos avatar
        mitsos @ avanti 13/02/2012 16:46:10

        Μεγάλε ο δρομος ειναι δύσκολος και ανηφορικός, απο εδώ και περα θα ζουμε με τις δυνατοτητες που εχουμε, μονο με σκληρη δουλεια θα καταφερουμε να ανεβασουμε το βιοτικο μας επιπεδο ξανα και να κερδισουμε την χαμενη αξιοπιστια μας, χωνεψτε κύριοι και κυρίες καλα μαγικη λυση που θα μας κανει οπως πρωτα δεν υπαρχει , τα πακετα στηριξης, τα πακετα Ντελορ, οι μαιμου επιδοτησεις ολα τελειωσαν, απο εδω και περα για να επενδυσει ο Γερμανος πρεπει να τσακισουμε τους κουμπαρους , τα καρτελ και την διαφθορα, αλλιως εφυγε θα παει αλλου, θα παει Ισπανια, Ιταλια ακομα και Τουρκια δεν περιμενει εμας. Οπως ειπε και ο Αντωνης καναμε το πρωτο βημα μακρια απο τον γκρεμο, εχουμε ακομα πολυ δρομο για να ανεβουμε την ανηφορα που λεγεται πραγματικη οικονομια χωρις ελλειματα και εξαρτησεις.

        • avanti avatar
          avanti @ mitsos 13/02/2012 17:27:04

          Μετά από 32 χρόνια δουλειάς στον ιδιωτικό τομέα το κόβεις για χαλαρή δουλειά? Τι είναι όλα αυτά που λέτε, διαβάζετε τι γράφετε επιτέλους, ή νομίζετε ότι όλοι είναι του " μαζί τα φάγαμε"?
          Να είσαι εδώ να τα ξανασυζητήσουμε όταν θα αποτύχει και αυτό το μνημόνιο αφού θα έχουν ξεζουμιστεί και οι τελευταίοι Ελληνες και θα έχουν κλείσει και οι τελευταίες επιχειρήσεις.

    • kotstak avatar
      kotstak @ mitsos 13/02/2012 16:36:49

      Προσυπογράφω και προσθέτω:
      Είπε κανείς από αυτούς, όταν επί προηγούμενων κυβερνήσεων (Καραμανλή, Σημίτη κλπ.) έπαιρνε αυξήσεις "ΟΧΙ ρε δε θέλω αύξηση".
      Δεν ήξερε μήπως πως η αύξηση αυτή δεν προέρχεται από την αύξηση του παραγόμενου πλούτου, αλλά με δανεικά?
      Δεν ήξερε μήπως πως η συνεχής αύξηση των δάνειων οδηγεί στη χρεωκοπία?
      Όποιος δεν τα ήξερε αυτά, καλύτερα να ακούει πιο πολύ, και να μιλά πιο λίγο.

      Ποιος και πότε, ενδιαφέρθηκε σοβαρά, για την αύξηση του παραγόμενου πλούτου?
      Προκαλώ και παρακαλώ, να απαντήσουν στο ερώτημά μου, οι διαγραφέντες βουλευτές της ΝΔ.

  11. IOANNIS avatar
    IOANNIS 13/02/2012 15:44:06

    ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ.ΘΑ ΧΑΘΗΚΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ

    • βασιλικη κόμπρα avatar
      βασιλικη κόμπρα @ IOANNIS 13/02/2012 15:49:44

      Γιατί ποιά αντιμνημονιακή πολιτική ακριβώς θα εφαρμόσουν όσοι δε θέλουν την Ελλάδα στην Ευρώπη; Δε θα εφαρμόσουν αντι-μνημονιακή πολιτική θα εφαρμόσουν πολιτική εκτός Ευρώπης και ο θεός βοηθός. Για αντιμνημονιακή πολιτική μιλάει κάποιος που πρώτα από όλα βρίσκεται στην Ευρώπη. Και να στο πω και αλλιώς ο Τσίπρας ή η Παπαρήγα νομίζεις ότι θα εφαρμόσουν αντιμνημονιακή πολιτική εντός Ευρώπης ;

      • βασιλικη κόμπρα avatar
        βασιλικη κόμπρα @ βασιλικη κόμπρα 13/02/2012 16:29:09

        Επίσης, θα έλεγα να είμαστε όλοι ιδιαίτερα προσεκτικοί και ψύχραιμοι γιατί η εποχή είναι πολύ δύσκολη και δεν είναι εύκολο να έχεις καθαρό μυαλό.
        Βρίσκω εξαιρετικά δημαγωγικό να ετεροπροσδιορίζεται βάση του μνημονίου (δηλαδή ως αντιμνημονιακή) μια πολιτική που επί της ουσίας είναι αντιευρωπαϊκή, ενώ η συζήτηση για το τι πρέπει να αλλάξει στο μνημόνιο έχει βάση μόνο εφόσον παραμένεις στην Ευρώπη. Αν κάποιος θέλει την Ελλάδα εκτός Ευρώπης ας το πει ξεκάθαρα. Τότε η έννοια αντιμνημονιακός δε θα σημαίνει τίποτα. Απλούστατα γιατί θα μιλάμε για άλλη κατάσταση, άλλη αφετηρία πραγμάτων και το μνημόνιο δε θα είναι ούτε καλό, ούτε κακό τότε, θα είναι ανύπαρκτο δε θα μας αφορά, άλλα προβλήματα θα μας απασχολούν. Σε αυτά πρέπει να απαντούν όσοι ρισκάρουν την Ευρωπαϊκή πορεία της χώρας. Κριτική στο μνημόνιο εντός Ευρώπης είναι πολύ διαφορετικό από το να εφαρμόζω μια αντιευρωπαϊκή πολιτική στην ουσία της.

    • chrisss avatar
      chrisss @ IOANNIS 13/02/2012 18:38:41

      Το είδα εγώ..ήταν φοβερό πραγματικά, άξιζε τον κόπο..έχασα 30 δευτερόλεπτα απ' την ζωή μου ρε βλάκα

    • factorx avatar
      factorx @ IOANNIS 13/02/2012 19:12:44

      Αυτό γιατί δεν χάθηκε; Σου είπαν οι φίλοι σου ότι κόβουμε σχόλια και την πατησες;

  12. sapore avatar
    sapore 13/02/2012 15:44:56

    "Μέσα σε ένα τέτοιο σκηνικό, είναι σίγουρο ότι το Μνημόνιο θα αποτύχει και ή θα χρεοκοπήσει η χώρα ή θα αλλάξει η πολιτική της Ευρώπης απέναντι στην Ελλάδα."
    για να καταλάβω, τι ακριβώς ισχυρίζεστε αγαπητέ; ότι ψηφίστηκε χθες κάτι που γνωρίζουμε εκ των προτέρων ότι θα αποτύχει προκειμένου να έχουμε κάποιες πιθανότητες να αλλάξει η πολιτική της Ευρώπης απέναντί μας; και αυτό τι καθιστά τον σαμαρά; εγώ τον στήριξα και έτρεχα να τον ψηφίσω θεωρώντας ότι είναι ηγέτης που διαμορφώνει πολιτικές και όχι διαχειριστής που περιμένει - ή ακόμα χειρότερα απλώς ελπίζει- να αλλάξει πολιτική η ευρώπη. αν είναι έτσι ας κρατήσουμε τον γαπ που στο κάτω - κάτω προσφέρει και ψυχαγωγία με τα απίστευτα σαρδάμ του. νομίζετε ακόμα ότι απευθύνεστε σε ιθαγενείς που θαμπώνονται με καθρεπτάκια; ο κόσμος είναι θυμωμένος τοκαταλαβαίνετε;
    και κάτι τελευταίο: εύχομαι ολόψυχα να έχετε δίκαιο εσείς και όχι εγώ, δυστυχώς όμως κάτι τέτοιο δεν φαίνεται στον ορίζοντα.

  13. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 13/02/2012 15:52:38

    Η στάση Σαμαρά θα κριθεί μεσοπρόθεσμα(εκλογές και μετεκλογικές εξελίξεις) και μακροπρόθεσμα( ψύχραιμη ιστορική αποτίμηση).
    Τώρα όμως κρινόμαστε όλοι από τη στάση μας έναντι των ψηφισάντων "όχι".
    Αν δεν κάνω λάθος, η ΝΔ θα είναι η επόμενη κυβέρνηση, μόνη της ή σε συμμαχικό σχήμα. Ότι και να καταμαρτυρήσει κανείς στους ψηφίσαντες "όχι", ιδιοτέλεια δεν μπορεί να τους καταλογίσει, μια που είπαν όχι σε μια σχεδόν σίγουρη επανεκλογή τους .
    Καλό θα ήταν να σεβαστούμε την έντιμη( σωστή ή λάθος, άλλου παπά ευαγγέλιο) στάση τους και να μην γίνονται μερικοί βασιλικώτεροι του βασιλέως. Είναι αν μη τι άλλο και αντιαισθητικό.

  14. IOANNIS avatar
    IOANNIS 13/02/2012 16:00:43

    ΑΥΤΟ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο GAP.ΣΩΣΑΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ

  15. Joao avatar
    Joao 13/02/2012 16:02:35

    ‎"Όταν φτάνεις στο σταυροδρόμι όπου πρέπει να επιλέξεις ανάμεσα στις Αγορές και στην δημοκρατική βούληση των ανθρώπων τότε η επιλογή είναι μία: Η δημοκρατική βούληση των ανθρώπων" 'Ολαφουρ Ράγκναρ Γκρίμσον, Πρόεδρος της Ισλανδικής Δημοκρατίας

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Joao 13/02/2012 21:32:52

      Αυτό γίνεται μόνο που πρέπει να έχεις την εξουσία να το κάνεις, όχι να είσαι ο τελευταίος τροχός της άμαξας και να παίζουν παιχνίδια ο Μπένι με τον Παπαδήμο... Πρέπει να καταλάβουμε πως μόνο οι πρωθυπουργοί αυτοδυναμίας είναι δίκαιο να κρίνονται αυστηρά. Ο ΑΣ πως γίνεται να τρώει το ανάθεμα όταν είναι αντιπολίτευση και μάλιστα απέτρεψε χειρότερα και νομοσχέδια και μέτρα;

      • vardarskian avatar
        vardarskian @ Γεώργιος Τ. 13/02/2012 23:27:06

        είμαστε πιο "τελευταίος" τροχός από την Ισλανδία;

  16. Kst avatar
    Kst 13/02/2012 16:07:45

    Οταν θα αρχισουν να ερχονται οι πρωτοι λογαριασμοι (ΔΕΗ, φορολογικες δηλωσεις κλπ) και οι περικοπες των μισθων και των συνταξεων αμφιβαλλω αν θα μπορει ο κοσμος να τα βγαζει περα με τα χρηματα που θα παιρνει. Το θεμα για μενα βιοποριστικο και οχι πολιτικο.

    Εγω εξακολουθω να ανηκω στην δεξια παραταξη από ιδεολογια. Το εαν συμφωνω με τον αρχηγο της ή οχι αυτο ειναι δικο μου θεμα. Κανεις δεν ειναι ωστοσο βασιλικοτερος του βασιλεως. Δεν συμφωνω ομως με χαρακτηρισμους οπως “σωτηρας”, “αξιος” κλπ. Δεν πιστευω πως ο Σαμαρας κατορθωσε κατι χθες. Κατορθωσε να μας δωσει παραταση ζωης (με δανεικα παλι και μεχρι τον Ιουνιο που θα αρχισουν νεες διαπραγματευσεις), αλλα εγω θα χρησιμοποιησω τις λεξεις αυτες οταν πραγματικα αποδειξει οτι μπορει να κανει την Ελλαδα αυτοδυναμη και παραγωγικη χωρα, κι οχι υποτελη στα ¨θελω” και τα εκβιαστικα διλημματα των εταιρων της. Οπως εχω ξαναπει, το να παιρνεις τα δανεικα δεν ειναι κατορθωμα. Το να ορισεις οικονομικο μοντελο, να φερεις αναπτυξη και διαρθρωτικες αλλαγες ειναι το κατορθωμα. Επομενως, δεν ενθουσιαζομαι με τετοια θεματα ουτε θα κανω το ιδιο λαθος ξανα. Μονο οταν δω πραγματικη βελτιωση της οικονομιας και της ευημεριας θα ενθουσιασθω.

    Ας μην ξεχναμε οτι η σωτηρια της χωρας ειναι η σωτηρια των πολιτων της. Αμα οι πολιτες της ζουν εξαθλιωμενοι και ταπεινωμενοι δεν σωζεις την χωρα ουτε κανεις καλο στο προφιλ της.

  17. tasos avatar
    tasos 13/02/2012 16:10:17

    Κύριε Ζώη έχεις μεγάλο χιούμορ αν συγκρύνεις τον Σαμαρά με τον Εθνάρχη.
    Με Εκτίμηση.

  18. reporter avatar
    reporter 13/02/2012 16:14:08

    Ο Α.Σ. πρεπει επειγοντως να αλλάξει "περιβάλλον¨και επικοινωνιακό επιτελειο!Ευτυχως η δυστυχώς ηταν ο μεγάλος χαμένος την Κυριακή της οργής. Οι ηγέτες κρίνονται απο τις γρήγορες αποφάσεις που παίρνουν οταν τα πάντα γύρω τους καταρρέουν.Του εχω εμπιστοσύνη...

  19. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 13/02/2012 16:21:08

    Όποιος ψάχνει δόγματα και προτεσταντική καντιανή ηθική μπορεί κάλλιστα να πάρει άλλα πολιτικά μονοπάτια, σταλινικά και μη . Στο δικό μας αίμα ρέει το ρωμαίικο αίτημα για επιβίωση, για παλιγγενεσία, για ακατάλυτη ιστορική συνέχεια. Στην μυθική πορεία μας στο χρόνο για να επιβιώσουμε φτιάξαμε Θέατρο, εμπιστευτήκαμε άνευ όρων το θανάτω θάνατον πατήσας του Ιησού, μετεξελίξαμε τον Ορθό Λόγο σε Έρωτα κι Ελευθερία, μιλήσαμε άλλες γλώσσες, ταξιδέψαμε στα πέρατα του κόσμου, μέχρι και στην Αλάσκα κάναμε ενορία οι, κατά κυριολεξία, αθεόφοβοι. Ε λοιπόν, στο όνομα της ιστορικής μας συνέχειας, δεν θα μπορέσουμε να αφομοιώσουμε (όχι να δεχτούμε παθητικά, δουλικά αλλά με ενεργητική, αυτεξούσιο επιλογή) το Μνημόνιο; Το όποιους ρυθμιστικούς κανόνες οικονομικής διάρθρωσης του τόπου;

    Είμαστε ο σπόρος που δεν παθαίνει, όχι από μαγκιά, ετσιθελικά, αλλά γιατί η ελληνικότατα μέσα μας σχεδόν μας εκβιάζει να παραμείνουμε ζωντανοί και μάχιμοι, άχρις νεωτέρας…

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Τιγράνης 13/02/2012 18:44:29

      ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ !!!!!!

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ Τιγράνης 13/02/2012 19:27:28

      Κι όμως η παραδοσιακή δεξία πιστεύει στην επιστήμη και στην λογική ως την μόνη μέθοδο άσκησης πολιτικής, την προσωπική ευθύνη, σε μικρή και ευέλικτη κυβέρνηση, και όχι σε μια κυβέρνηση νταντά. Αυτά για τον Ιησού και τους παπάδες, άσε τα αλλού. Αποτελούν ιδιωτική επιλογή του καθενός.

      • Τιγράνης avatar
        Τιγράνης @ Γιάννης 13/02/2012 22:32:27

        Ως προς τα περί δεξιάς, και μάλιστα παραδοσιακής, συγχωρήστε μου την ανεπιγνωμοσύνη να πιστεύω ότι η αφετηρία της πολιτική επιστήμης είναι η σφαίρα του μεταφυσικού, το μέσον της οι λιτανείες και τέλος (σκοπός) της η εκπόρθηση του παραδείσου.

        Όσο για τα υπόλοιπα, εάν δεν έχετε συμφιλιωθεί ακόμα με την ιστορία και της το κρατάτε μανιάτικο, ευκαιρίας δοθείσης, επιστήμης επιτρεπούσης και λογικής συντετριμμένης, επιβιβαστείτε στην πρώτη χρονομηχανή που θα βρείτε μπροστά σας και πηγαίνετε να αλλάξετε το Διάταγμα των Μεδιολάνων.

  20. Πετρος Μ. avatar
    Πετρος Μ. 13/02/2012 16:38:34

    Μετά το ναι σε όλα ,μαζί με το επίκινδυνο μεχρι χθες , αλλά υπευθυνο χθες βραδυ ΠΑΣΟΚ , η αυτοδυναμία καθίσταται αδύνατη και η πρωτιά (εξαρτάται από τον χρόνο των εκλογών, δημιουργια άλλων σχημάτων κλπ) αμφιβολη.

    Στην καλύτερη θα πάει σε μόνιμη συγκυβέρνηση με τον Μπενυ των αγορών.
    Αν έχω δίκιο σε αυτό , όλος ο πολιτικός σχεδίασμός καταρέει.
    Κοντός ψαλμός αλληλουια.

    Ομως η αυτοδύναμία είναι προυπόθεση ναι ή όχι;
    Και οι καλύτερες των προθέσεων να οδήγησαν στην χθεσινή στάση , η προοπτική υλοποίησης θα έχει ακυρωθει στην πράξη.
    Και ο πολιτικός κρίνεται τελικά εκ του αποτελέσματος και όχι από τις προθέσεις.

    Καλοί οι επί χάρτου σχεδιασμοί αλλά στις Δημοκρατίες πρέπει να τους κατανοεί και να αντέχει τις επιπτώσεις τους ο λαός.

  21. ΚΩΣΤΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ 13/02/2012 16:38:41

    Ήμουν προβληματισμένος τις προηγούμενες ημέρες με την αποδοχή του μνημονίου, όχι γιατί αμφισβητούσα τις επιλογές του αρχηγού μας, αλλά γιατί τα ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ είναι αδίστακτα και δεν τον θέλουν.Η χθεσινή ομιλία του Αντωνη Σαμαρά αποτελεί την ανακεφαλαίωση και ταυτόχρονα την κεφαλοποίηση μιας συγκροτημένης πατριωτικής πολιτικής στρατηγικής , ορθής και συμφέρουσας για τον τόπο στο διάστημα σε αυτό που περνάει μια από τις πιο ταπεινωτικές στροφές της ιστορίας του.Αποτελεί τον απολογισμό , μιας δίχρονης πορείας γεμάτης παγίδες, ναρκοθετημενης από τα διαπλεκόμενα, συκοφαντημένης από τα χειραγωγημένα μέσα ,τις μωροφιλοδοξίες και την σαπίλα ενός πολιτικού συστήματος που τρίζει. ΑλλΆ ταυτόχρονα, γεμάτης σφρίγος, οραμα και ανεξάντλητο θάρρος. Χτές το βράδι στην Βουλή, ο λόγος του Αντώνη Σαμαρά , ήταν σαν ναβγαινε από το νάμα των αρχαίων τραγικών…και ταυτόχρονα , ύψωνε στον γκριζο ορίζοντα της πατρίδας και της ψυχής μας , μια γνήσια ελληνική αξία. Εκείνη που λέει , ότι τα ηθικά μονοπάτια δηλ. τα μονοπάτια, που διαχωρίζουν την αρετή από την κακία δεν υπάρχουν μόνο στην αρχαία Ελληνική μυθολογία. Επίγονος άλλωστε ο ίδιος σπουδαίων πνευματικών ανθρώπων , πλημμυρισμένων από εθνικό ήθος, και πάθος έπρεπε να τις διδάξει , γιατί μέσα στον ορυμαγδό της αποχαύνωσης που γεννά ο καταναλωτισμός, χάσαμε το αληθινό μας πρόσωπο.Ήταν δραματική η περικοπή της ομιλίας που αναφερόμενη στο διακύβευμα της στιγμήςτο διέγραφε συνοπτικά :.
    Να το πω κι αλλιώς, ακόμα πιο σταράτα, είπε, μεταξύ άλλων:
    Επί δυόμισι χρόνια προειδοποιώ ότι είναι λάθος η συνταγή. Κι ότι μας φέρνει στη χρεοκοπία, μας πάει στο γκρεμό.
    Επί δυόμισι χρόνια η χώρα κατηφόρισε προς το γκρεμό.
    Τώρα έφτασε στο χείλος του γκρεμού.
    Τι περιμένατε εγώ να πω; Εδώ που τα φέρατε, πέστε στο γκρεμό να τελειώνουμε;
    Μα δεν θα πέσουν μόνο αυτοί που μας έφεραν ως εδώ…
    Θα πέσει όλη η χώρα!
    Άρα τι πρέπει να κάνω;
    Να κρατήσω τη χώρα να μην πέσει!
    Να κάνω λίγα βήματα μακριά από το άκρη του γκρεμού, να κερδίσω χρόνο, να αντιστρέψω την πορεία.
    Με τη σημερινή μας απόφαση κάνουμε λίγα βήματα μακριά από την άκρη και κερδίζουμε χρόνο.
    Μετά τις εκλογές όλοι μαζί, αφού έχουμε πει την αλήθεια στον ελληνικό λαό – την αλήθεια, όχι «λεφτά υπάρχουν, πάρε κόσμε» – κι αφού ο λαός έχει αποφασίσει κι έχει δώσει ισχυρή εντολή, θα αλλάξουμε την πορεία
    Ρωτά ο κάθε καλόπιστος τι θα συνέβαινε σήμερα το πρωί, αν ο Σαμαράς, είχε χτές το βράδι απεκδυθεί των ευθυνών του και επιθυμούσε την Δόξα του Καρατζαφέρη του Καμμένου και του …Μαρκόπουλου.Καμμένη γη κυριολεκτικά. Το περιέγραψε με πολύ δεινότητα και σαφήνεια ο ίδιος, σε μια σπαρακτική περιγραφή , του πως θα βίωναν οι έλληνες την σημερινή Δευτέρα , όταν άνοιγαν οι αγορές του Τόκυο.
    ο πλούτος θα κινδυνεύσει άμεσα αν υπάρξει ανεξέλεγκτη χρεοκοπία.
    Και ναι, σε μια τέτοια περίπτωση, θα ζήσουμε πράγματι σκηνές τρόμου, με άδεια ράφια, κλειδωμένα μαγαζιά, ελλείψεις σε στοιχειώδη – φάρμακα και καύσιμα – δελτίο στα τρόφιμα…
    Στόχος του Σαμαρά είναι να κρατήσει την Ελλάδα και τους Έλληνες όρθιους παρά τις αντιξοότητες και την κατάλληλη στιγμή να κάνει την επίθεση που θα δώσει μία πραγματική νίκη στην Ελλάδα.Όλοι στο πλευρό του.

  22. Γλαυξ avatar
    Γλαυξ 13/02/2012 16:40:20

    Έχω να κάνω μερικές ευχές για την πατρίδα μας
    - Είθε να εκλεγεί ο Σαμαράς ως πρώτος στις επερχόμενες εκλογές ελπίζοντας
    ότι το διάστημα των 2 μηνών είναι αρκετό για να προτείνει προς εκλογή τα
    ικανότερα, εργοτικότερα και ΗΘΙΚΟΤΕΡΑ άτομα για αντιπροσώπους του
    λαού. Οι άνθρωποι που προτάσσουν το κομματικό ή προσωπικό (αλήθεια
    ποιο ακριβώς είναι αυτό;) συμφέρον είναι οι πλέον ακατάλληλοι για τη χώρα.
    - Είθε να φωτίσει ο θεός τους υποστηρικτές(;) του να προτάσσουν τη λογική
    ιδιαιτέρως όταν κοινοποιούν τις απόψεις τους για να αποφεύγονται οι
    οι πολλές και ανώφελες αντιπαραθέσεις που παρατηρούνται σε αυτήν την
    σελίδα τις τελευταίες ημέρες.
    - Είθε να φωτίσει ο θεός τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ να στηρίξουν κυβέρνηση
    Σαμαρά και να μην προστεθούν για άλλη μια φορά στο συνοθύλευμα των
    "προοδευτικών δυνάμεων" με τα μυαλά στα κάγκελα.
    ΚΑΙ
    -Είθε να φωτίσει ο θεός όλους τους Έλληνες να είμαστε αυτό και μόνο
    Καλή δύναμη!

  23. Θεσσαλονικιά avatar
    Θεσσαλονικιά 13/02/2012 16:41:03

    Οργίζομαι γιατί κανένας δεν αναφέρει ότι χτες ψήφισε η βουλή την ελεγχόμενη χρεωκοπία της Ελλάδας.

    Οργίζομαι γιατί όλοι ξεχάσατε ότι πριν από λίγο καιρό διαγράφηκε η Μπακογιάννη που ψήφισε το μνημόνιο και λίγο μετά διαγράφονται όλοι όσοι δεν το ψήφισαν.

    Οργίζομαι που δεν περικόπτονται ούτε στο ελάχιστο τα προνόμια των βουλευτών ενώ ο κόσμος διαλύεται. 'Αντε εθνοπατέρες να δούμε τις αντοχές σας με 500 ευρώ τον μήνα!!!!!!!!

    Οργίζομαι που ξεπουλήσαν την Ελλάδα.

    Οργίζομαι που μου στερούν το παρόν μου και το μέλλον μου.

    Οργίζομαι γιατί είναι όλοι τσίρκο και πρέπει να τους ανέχομαι.

    Οργίζομαι που είμαι δεξιά στην ψυχή και μου την μαυρίσατε.

    Οργίζομαι για την προπαγάνδα που πουλάτε.

    • Φοτις avatar
      Φοτις @ Θεσσαλονικιά 13/02/2012 16:54:10

      +1000

    • ΝΙΚΟΣ Τ. avatar
      ΝΙΚΟΣ Τ. @ Θεσσαλονικιά 13/02/2012 16:55:21

      Συμφωνώ απολύτως. ΟΡΓΗ & ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ !!!

    • Ioustinianos avatar
      Ioustinianos @ Θεσσαλονικιά 13/02/2012 18:51:36

      Ενώ αν ο Σαμαράς είχε ψηφίσει ΟΧΙ και σήμερα έτρεχες να ψωνίσεις μακαρόνια και κονσέρβες από το Σούπερ Μάρκετ, ευλογώντας τις επιλογές των ΤσιπροΚουβελοπαπαρηγάδων, που θα σου σβερκόνωνταν, θα οργιζόσουν ή όχι;;;;

      • Θεσσαλονικιά avatar
        Θεσσαλονικιά @ Ioustinianos 13/02/2012 19:25:28

        Τώρα που μας σβερκώθηκαν οι ξένοι είναι καλύτερα;

        Θέλουν να κάνουν και εκλογές . Οι αστείοι.

        Την Μέρκελ την ρώτησαν;

        Θέλουν να διαπραγματευτούν το μνημόνιο. Οι γελοίοι.

        Τον Γιούνκερ τον ρώτησαν;

        Ο Βενιζέλος χτες παραδέχθηκε μέσα στην Βουλή ότι αποδεχόμαστε το Βρετανικό Δίκαιο για να μην δώσουμε την υποψία ότι μπορεί να διαπραγματευτούμε.

        Ο εχθρός δεν είναι ο Έλληνας.

        Ο εχθρός είναι ο δοσίλογος Έλληνας. Που ξεπουλάει την πατρίδα.

        • Ioustinianos avatar
          Ioustinianos @ Θεσσαλονικιά 13/02/2012 19:55:33

          Το ποιος ξεπουλάει την πατρίδα έχει απαντηθεί εδώ και εξήντα χρόνια. Όλοι οι υπερπατριώτες έλληνες, που το μόνο που κοιτάνε είναι να ΒΟΛΕΥΤΟΥΝ σε μια θεσούλα, να πάρουν τη μίζα τους και να το παίζουν ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟΙ. Δουλειά βρε χρειάζεται και όχι σεζλογκ και φραπεδιά. Αλλά επειδή η φραπεδιά είναι γλυκιά, ενώ η δουλειά πικρή, ποιος διαλέγει την πίκρα;;; Πάντως όχι οι τεμπελόσκυλοι της Αριστεράς και οι όμοιοί τους εθνικο-σοσιαλιστές της από δω μεριάς (τρομάρα τους).

          • Θεσσαλονικιά avatar
            Θεσσαλονικιά @ Ioustinianos 13/02/2012 21:22:55

            Δεν υπερασπίζομαι κανέναν αριστερό αλλά ούτε και τους κάθε λογής συνδικαλιστές, κομματόσκυλα και λοιπούς παρατρεχάμενους πολιτικών γραφείων.

            Δεν μου απάντησες όμως ποτέ επι της ουσίας.

            Για εκλογές την Μέρκελ την ρώτησε κανείς;

            Γιατί την ώρα που γράφουμε αυτές τις γραμμές ήδη δήλωσε ότι εκλογές δεν θα γίνουν στην Ελλάδα και ότι δεν θα γίνει διαπραγμάτευση στους όρους του μνημονίου.

            Και ακόμα είναι η πρώτη μέρα .

          • nestrom avatar
            nestrom @ Θεσσαλονικιά 13/02/2012 21:48:50

            Συμφωνώ σε όλα..

          • chrisss avatar
            chrisss @ Θεσσαλονικιά 14/02/2012 05:53:19

            Όχι, γιατί εμείς είμαστε σε κηδεμονία και χωρίς να το θέλει(αυτό είναι πρόβλημα, το είπε και ο Σαμαράς για την ευρωπη της αλληλεγγύης), είναι ο κηδεμόνας μας. Ας μην τα φέρναμε ως εδώ τα πράγματα και ας φροντίζαμε να μην έχουμε πρωτογενή ελλείμματα, να μην φορτωνόμαστε στην Μέρκελ και στην κάθε Μέρκελ

          • ellhn avatar
            ellhn @ Ioustinianos 13/02/2012 22:45:15

            οκ ερχεσαι δευτερος. τεμπεληδες μας ειπε και αρχηγος ξενου κρατους. Νομιζω μια ...Μερκελ.

        • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
          ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Θεσσαλονικιά 13/02/2012 20:26:04

          Θεσσαλονικιά, πας καλά; Ποτε ο ξένος παράγοντας δεν επηρέασε τα της Ελλάδας; Πότε η χώρα αφέθηκε να χειριστεί τα του οίκου μόνη της κατά το μάλλον ή ήττον; Στο σβέρκο τους είχαμε αγαπητή από συστάσεως νεου ελληνικού κράτους.
          Οσον αφορά στο ναι Σαμαρά, και στο οχι του στο πρώτο μνημόνιο πρέπει να ξέρεις ότι άλλο πράγμα είναι να λες ναι ευθύς εξ αρχής (Μπακογιάννη)χωρίς να πολεμήσεις , να διαπραγματευτείς ρε παιδί μου, όσο μπορείς και άλλο πράγμα είναι να πείς ναι με αστερίσκους όταν σε κόλλησαν στον τοίχο. Εξάλλου οι αποφάσεις Σαμαρά δεν αφορούσαν το σπίτι του αλλά όλους τους Ελληνες για τους οποίους θα εχει ευθύνη ως πολ.αρχηγός και μέλλων πρωθυπουργός.
          Νομίζω ότι επέλεξε το μικρότερο κακό.

  24. taxi driver - second class avatar
    taxi driver - second class 13/02/2012 16:41:40

    Εκτίμηση:
    1. Η ΝΔ είναι πάρα πολύ μακριά από ποσοστά αυτοδυναμίας
    2. Ο Α. Σαμαράς μόνο σε τρικομματική κυβέρνηση μπορεί να γίνει πρωθυπουργός το 2012, γεγονός που καθιστά άνευ πολιτικού νοήματος την εξέλιξη
    3. Οι σύμβουλοι και οι "πολιτικοί φίλοι" του Α. Σαμαρά θα γίνουν όλοι βουλευτές, εκπληρώνοντας προαιώνια όνειρα
    4. Οι ντιντίδες πέτυχαν συγκεκριμένες και σημαντικές πολιτικές νίκες τους τελευταίους μήνες και διασφάλισαν την επικυριαρχία τους στη ΝΔ

  25. perastikos avatar
    perastikos 13/02/2012 17:10:31

    perastikos είπε:
    12/02/2012 στις 11:42 pm
    Αρχισα να γινομαι κριτικός με τον Σαμαρα λίγες εβδομάδες μετα την συγκροτηση της μεταβατικης και οσο εβλεπα οτι αφηνε προς τα πισω την ημερομηνια των εκλογων και χαμηλωνε τους αντιμνημονιακους τόνους… εδειχνε να στογγυλευει τις απόψεις του γυρω απο αυτο το ζητημα.
    Για να ειμαι ειλικρινης, με την ομιλία του με προβληματισε. Με εκανε να επανεξετάσω την κριτικη μου σταση. Ητανε ξεκαθαρος, μεστός, αποφασιστικός και προσυλωμένος στον στόχο. Αυτο ομως που μου εκανε εντυπωση ηταν οι συχνες αναφορες του περι ανεξελεγκτης χρεωκοπίας… εδειχνε σαν να εννοούσε κατι περισσοτερο απ’ οτι εκ πρώτης οψεως φαινοτανε. Ισως και ο ιδιος να μην πιστευει οτι μπορεί να διαβούμε τον Ρουβικωνα αλλά τουλάχιστον πιστευει οτι υπο την πρωθυπουργία του θα μπορούσαμε να προετοιμαστούμε καλυτερα για να την αντιμετωπίσουμε… Το θέμα ομως ειναι μηπως το τιμημα της εγκρισης της δανειακης και των ορων που την συνοδεύουν, αποδειχτεί πολυ βαρύ και ασηκωτο για να το αποβάλλουμε οταν ελθει η ωρα να την κάνουμε?

    • Johnnie avatar
      Johnnie @ perastikos 13/02/2012 18:46:47

      Είσαι σίγουρος ότι ο ΑΣ θέλει να γίνει πρωθυπουργός;; γιατί μ΄αυτά που κάνει, εγώ το αντίθετο καταλαβαίνω. Ίσως είναι η απάντηση που ψάχνουμε σ΄όλα αυτά που συμβαίνουν..

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Johnnie 13/02/2012 21:38:11

        Κοντά είναι ο Απρίλιος. Και μην εκπλαγείτε αν δείτε περίεργες καταστάσεις οσονούπω για να μη γίνουν εκλογές. Από χθες βράδυ ξεκίνησαν τα όργανα...

        • ΑΝΝΑ avatar
          ΑΝΝΑ @ Γεώργιος Τ. 14/02/2012 03:20:07

          Εχεις δικιο ποιο ΜΑΡΤΙΟ ??και ποιο ΑΠΡΙΛΗ ??και ποιου χρονου ??
          Μου θυμησες Ρήγα Φεραίο
          ...
          Ακόμα τούτη η άνοιξη
          ραγιάδες ραγιάδες
          τούτο το καλοκαίρι
          ......και περασαν πολλες Ανοιξ(ες)και πολλα καλοκαιρια
          ΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ δεν θελουν εκλογες και πιο πολυ ο Δικος μας παγιδευτηκε !!! Στα Σερρας απ΄οπου και καταγομαι εχουμε προβλημα Μετα την διαγραφη της κ.ΚΟΛΛΙΑ κ.ΚΑΡΥΠΙΔΗ και κ.ΛΕΟΝΤΑΡΙΔΗ δεν υπαρχει εκπροσωπιση της ΝΔ Τριζουν τα κοκκαλα του Εθναρχη !!!!!

  26. ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
    ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ 13/02/2012 17:11:36

    O Σαμαράς είναι πολύ μπροστά, στο μυαλό και στην ψυχή.
    Μπορεί να καταλάβει πολύ πιο γρήγορα από τον μέσο νου, τι γίνεται , πως γίνεται και πως πάει να εξελιχθεί μια κατάσταση.
    Γι΄αυτό δεν μπορούν να τον παρακολουθήσουν ούτε οι δικοί του.
    Εχθές δέχθηκε πισώπλατο μαχαίρι από τους δικούς του, γιατί είτε δεν τον κατάλαβαν, είτε γιατί εξυπηρέτησαν άλλους σκοπούς. Αλλά δεν πειράζει, μαθημένος είναι απ΄αυτά, δεν είναι η πρώτη φορά.
    Εχθές ακόμα, βλέποντας την Αθήνα να καίγεται, έκανε μια δήλωση, που έδειχνε την εικόνα του μέλλοντος, αν η χώρα μας συνεχίζει να κατρακυλά.
    Για να τα καταφέρουμε, ποιον πρέπει ν΄ακούμε; Τον Σαμαρά που συνιστά ψυχραιμία και σύνεση ή τον Χαλβατζή που μέσα στη βουλή, έδινε το σύνθημα ¨φωτιά και τσεκούρι¨;

    • taxi driver - second class avatar
      taxi driver - second class @ ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ 13/02/2012 17:14:58

      οι μεταφυσικές αφηγήσεις δεν έχουν τέλος...

      • Kst avatar
        Kst @ taxi driver - second class 13/02/2012 18:14:39

        Οντως! Μην λετε μεγαλα λογια πριν δειτε τις πραξεις... Το οτι πηραμε τα δανεικα δεν ειναι κατορθωμα.. Δεν μας τα χαρισαν.... Μας τα χρεωσαν.. Το θεμα ειναι να ακουσουμε πως θα βγουμε απο την υφεση με νεο οικονομικο μοντελο, για το οποιο ουτε λογος εγινε.. Ο Ιουνιος ειναι κοντα για την διαπραγματευση των νεων μετρων και θα ξαναμιλαμε για χρεοκοπια.. Μην μιλατε για ηρωες και σωτηρες.. Ακομη πτωχευμενοι ειμαστε...

        • ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
          ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ @ Kst 13/02/2012 18:59:19

          To θέμα για σήμερα, ήταν, να έχουμε την δυνατότητα να ζούμε, έστω και έτσι όπως ζούμε.
          Αυτό λοιπόν ξεπεράστηκε για την ώρα.
          Άσε να πάρουμε καμμιά βαθειά ανάσα πρώτα και έχε υπομονή, το οικονομικό μοντέλο θα αναπτυχθεί επαρκώς πιστεύω στο προεκλογικό πρόγραμμα.

          • Kst avatar
            Kst @ ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ 13/02/2012 21:17:12

            Αυτο ειναι το θεμα για σενα μαλλον.. Εμενα με ενδιαφερει να βλεπω τον οριζοντα και οχι να τον φανταζομαι.. Βαθεια ανασα θα παρω οταν θα εχω δει τον πατο και θα αρχισω να αναδυομαι.. Κι οχι τωρα βεβαια..

          • ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
            ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ @ Kst 13/02/2012 21:37:14

            Τώρα το θέλεις το πρόγραμμα ... τυχερέ , θα τόχεις γιατί οι εκλογές είναι στις 29 Απριλίου απ΄ότι ακούω.
            Τι να κάνουμε τώρα, για όλους μας θα υπάρξει ικανοποίηση , έχουμε και πολυποικιλλότητα, άλλο θέλει ο ένας, άλλο θέλει ο άλλος, δεν μας προλαβαίνουνε εκεί στη Συγγρού.

      • ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
        ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ @ taxi driver - second class 13/02/2012 18:52:56

        Αχ , ρε θέλω να κυβερνήσει η Παπαρήγα, έστω και σαν υπόθετικό σενάριο. Εκεί να δείτε ρεαλιστική αφήγηση...

        • Tassos avatar
          Tassos @ ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ 13/02/2012 18:58:18

          Εχεις διαβάσει σοσιαλιστικό ρεαλισμό? :-)
          http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=2698282&publDate=6%2F2%2F2005

        • Παναγος avatar
          Παναγος @ ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ 13/02/2012 19:32:04

          ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ
          ==
          Εισαι σιγουρος/η οτι εχεις .."απλη σκεψη"??

          Σαν μπερδεμενος/η μου φαινεσαι ..

          και σορυ δηλαδη..

          • ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
            ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ @ Παναγος 13/02/2012 21:39:59

            ε, με όλα αυτά που συμβαίνουν , ονειρεύομαι και γω σουρεάλ σκηνικά, ας πούμε πρωθυπουργό την Παπαρήγα, τον Τσίπρα ή τον Κουβέλη.
            Δυσκολεύομαι να διαλέξω τον καλύτερο. Μπορείς να βοηθήσεις;

          • βασιλικη κόμπρα avatar
            βασιλικη κόμπρα @ ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ 13/02/2012 21:46:08

            Πρωθυπουργός ο Κουβέλης. Γιατί είναι αρκετά πλαστελίνι για να μπορεί να γίνει Πρωθυπουργός.
            Υπουργείο δημόσιας τάξης ο Τσίπρας,
            Και να πάρει το υπουργείο οικονομικών η Παπαρήγα να δώσει τις μεγάλες συντάξεις και μισθούς.

          • ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
            ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ @ βασιλικη κόμπρα 13/02/2012 21:55:09

            για τον άλλον αντιμνημονιακό, Καρατζαφέρη, έχεις τίποτα; τον ξέχασα!

          • βασιλικη κόμπρα avatar
            βασιλικη κόμπρα @ ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ 13/02/2012 22:01:29

            Καρατζαφέρη Υπουργείο Πολιτισμού επειδή συνδυάζει Καβάφη με beatles

  27. Παναγος avatar
    Παναγος 13/02/2012 17:28:12

    θα επιχειρήσουμε να διαπραγματευτούμε αλλαγή των όρων του Μνημονίου
    ==
    Ναι !,"θαρσειν το επιχειρειν" που ελεγαν καποτε και οι Αθηναιοι και Λακεδαιμονιοι και αλλες τετοιες φυλες στα χρονια τα παλια..

    Το αποτελεσμα ειναι αγνωστο, αλλα αρκει η προσπαθεια...

    Αλλωστε ποιος μπορει να μας μεμφθει? Παραλαβαμε αυτη την κατασταση (την οποια ψηφισαμε και εμεις) και παλευουμε..

    Ωραια. Τωρα γιατι εγω εχω την εντυπωση οτι καποιοι καπου καπως με δουλευουν ,Ε ! τι να κανουμε?

    Χαζος πρεπει να ειμαι..

  28. George avatar
    George 13/02/2012 17:29:07

    ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ PSI ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΩΡΙΣΕΙ Η ΗΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΑΡΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΘΆΛΑΣΣΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΦΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΑΛΛΙΩΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ Η ΕΛΠΙΔΑ ΘΑ ΣΒΗΣΕΙ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΙ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝΕ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΟΥΝ ΟΛΑ ΤΗΣ ΤΑ ΠΛΟΥΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝΕ ΟΙ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΟΠΩΣ ΣΕ ΚΡΑΤΗ ΤΗΣ ΑΦΡΙΚΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ ΜΟΙΡΑ.

  29. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 13/02/2012 17:33:00

    Η Ελλάδα δεν χρεωκοπεί.
    Η Ελλάδα δεν καταστράφηκε.
    Οι Ελληνες αντέχουν τις δοκιμασίες.
    Οι Ελληνες συχαίνονται τις μαριονέτες τις Μέρκελ.
    Η Ελλάδα μπορεί να παράγει τα πάντα, να θρέψει τον πληθυσμό της, η Γερμανία όχι.
    Η κουλτούρα των Ελλήνων είναι ανθρωποκεντρική των Γερμανών εγκληματική.
    Οι Ελληνες θέλουν ηγέτη και πολιτικούς ανιδιοτελείς.
    Μακάρι αυτός να είναι ο Σαμαράς.

  30. gloup avatar
    gloup 13/02/2012 17:45:31

    καλά, σας είπαν ότι μάθατε ελληνικά και κάνετε γι'αυτή τη δουλειά;
    προσπαθείστε λίγο ακόμα

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ gloup 13/02/2012 19:44:41

      Προφανώς κάποιοι πληρώνουν Τσετσένους και Πακιστανούς με το κομμάτι, για να στέλνουν σχόλια εναντίον του Σαμαρά!

      • ΑΙΑΣ ΤΕΛΑΜΩΝΙΟΣ avatar
        ΑΙΑΣ ΤΕΛΑΜΩΝΙΟΣ @ Strange Attractor 13/02/2012 21:26:18

        Πουλιά στον αέρα πιάνεις.

  31. ENIALIOS avatar
    ENIALIOS 13/02/2012 17:59:52

    OΛΟΙ ΟΣΟΙ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑΝ ΟΧΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΡΗΦΑΝΕΥΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΝΑΙ ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ..ΟΣΟΙ ΧΘΕΣ ΨΗΦΙΣΑΝ ΟΧΙ ΑΣ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΠΟΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΡΙΕΡΑ .ΕΠΕΝΔΥΣΑΝ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΧΩΡΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ.ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΟ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΝΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ. ΓΙΑΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΚΡΑΤΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ.ΑΝ ΤΑ ΟΧΙ ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΟΙ ΚΑΜΜΕΝΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΘΑΤΑΝ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΨΑΝ ΧΘΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.ΘΑΤΑΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΜΑΡΤΥΡΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ.
    ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟΥ ΟΧΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΠΟΣΟ ΩΡΑΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑΣΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ.ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΤΟ ΑΠΥΡΟΒΛΗΤΟ ΣΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΝΑΛΙΣΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΜΜΕ .
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ -ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ- ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΛΟΦΑΡΟΝΤΑΣ (ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΥΡΙΩΤΕΡΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΝΤΟΜΙΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ) ΑΠΟ ΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ.
    ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΩ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΚΕ ΓΙΑ ΒΑΣΙΚΟ ΜΙΣΘΟ ΣΤΑ 1400 ΕΥΡΟ...
    ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΔΕΞΙΟΣ

    • chrisss avatar
      chrisss @ ENIALIOS 13/02/2012 18:47:00

      Συγχαρητήρια μεγάλε..έχεις δίκιο για όλα..από νέος μέχρι να πεθάνεις, πάντα το πιο δύσκολο θα ναι να σαι πιστός δεξιός..η στείρα αντιμνημονιακή ρητορεία δεν αρκεί για να φάμε. Βέβαια οι αριστεροί δεν νοιάζονται γι αυτό, ξέρουν πως θα υπάρχουν πάντα κάτι μαλάκες σαν εμάς, σαν τον Σαμαρά και σαν όλους τους πραγματικούς δεξιούς, που δεν κάνουμε αντιπολίτευση όταν καταστρέφεται η χώρα, ακόμα και όταν οι προβλέψεις μας δικαιώνονται, αλλά βάζουμε πλάτη για την Ελλάδα που αγαπάμε. Για τον πολύ απλό λόγο, ότι δεν είμαστε διεθνιστές-παπαρολογιστές, αλλά ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ

    • Ioustinianos avatar
      Ioustinianos @ ENIALIOS 13/02/2012 18:55:08

      +1000000....

    • ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
      ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ @ ENIALIOS 13/02/2012 19:04:47

      μπράβο!!!!!!

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ ENIALIOS 13/02/2012 19:31:34

      Πολύ καλό!

  32. Κώστας avatar
    Κώστας 13/02/2012 18:06:30

    Καλά αρθρογράφε ξεπέρασες και τα όρια της επιστημονικής φαντασίας εδώ ο κόσμος της ΝΔ βράζει με τον Σαμαρά και εσείς χαριεντίζεστε.Περιμένω και την πρώτη δημοσκόπηση και τότε θα τα ξαναπούμε.α και κάτι άλλο,κουκί μην περιμένετε απο την γενιά των 400 πλέον ευρώ.

    • tak avatar
      tak @ Κώστας 13/02/2012 18:44:56

      Η οργή σε κατέχει και σε καθοδηγεί λάθος! Για όλα τα διατρέξαντα μέχρι σήμερα, μόνο ο Σαμαράς δεν ευθύνεται... Κράτα λοιπόν τις αποστάσεις σου και μη γίνεσαι άδικος...

  33. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 13/02/2012 18:25:16

    Εγώ πάλι, πιστεύω πως ο κ. Αντώνης Σαμαράς διαθέτει ικανότητα, ευφυϊα, καλλιέργεια και ευαισθησία που τον διαφοροποιεί από τους ασήμαντους πολιτικούς νάνους με τους οποίους εξαναγκάζεται να συνδιαλέγεται και να ...συνεργάζεται... Δεν είναι όμως αυτό το θέμα μας... Τα προτερήματά του και η διανοητική του υπεροχή, τον καθιστούν διπλά ένοχο όταν καταλήγει να προσυπογράφει εγκληματικές επιλογές που δεσμεύουν και υποδουλώνουν εμάς και τα αγέννητα παιδιά μας.....
    Εκεί που του δίνω ένα δίκιο, είναι μονάχα όσον αφορά τα...''ωσαννά'' και τα ''σταύρωσον'', ως δεδομένες ανώριμες εκφράσεις και πρακτικές ενός απροετοίμαστου και ασυνειδητοποίητου όσον αφορά τις σκληρές πραγματικότητες, βολεμένου λαού....
    Αισθάνθηκα πως του ζητάω πάρα πολλά όταν με θράσος απαιτώ να γίνει ο ΤΣΕ ΓΚΕΒΑΡΑ της άθλιας πραγματικότητάς μας και να καεί απ΄το πρόσκαιρο και ευμετάβλητο μένος μας .... Ίσως και να μην τον αξίζουμε αυτόν τον ΤΣΕ, που σίγουρα θα τον σταυρώναμε μόλις μας έσφιγγαν οι τοκογλύφοι λίγο τα λουριά... Γι αυτό κι αρνήθηκε να αναλάβει τον ρόλο που όλοι επιθυμούσαμε κι επιθυμούμε. Δεν μας εμπιστεύθηκε και ίσως είχε δίκιο.... Κοιτάζω γύρω μου και βλέπω μια πλειοψηφία δειλών, αναποφάσιστων και βολεμένων.... Γιατί αλήθεια να μας επιτρέψει να τον ......καταναλώσουμε;;; Σε τι θα ωφελούσε;;
    Προτίμησε να κάνει 3 βήματα πίσω, (αυτό πιστεύει για σωστό)και να δοκιμάσει τις δυνάμεις του σε πιο γνώριμα για εκείνον νερά... Δεν συμφωνώ, δεν μου αρέσει, δεν μου ταιριάζει και δεν πιστεύω καν, οτι υπάρχουνε τα περιθώρια...
    Απλά δε θέλω να είμαι άδικη και δεν αμφισβητώ προθέσεις.
    Ας αναλάβει ο καθένας μας λοιπόν τη δική του ευθύνη κι ας γίνουμε εμείς οι επαναστάτες της ζωής μας.
    Σταθερά, πεισματικά, μεθοδικά και αμετακίνητα. Ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν!!!!

  34. chrisss avatar
    chrisss 13/02/2012 18:32:50

    Όλοι όσοι σχολιάζουν κατά της απόφασης Σαμαρά, μάλλον θα πρέπει να τεκμηριώσουν την άποψη τους λίγο παραπάνω. Η προδοσία Σαμαρά, όπως την χαρακτηρίζετε, προέρχεται από το τι πιστεύει ο καθένας πως έπρεπε να γίνει. Άρα λοιπόν, παρακαλώ να γίνετε πιο σαφείς.Τα ενδεχόμενα ήταν 3:
    1)Η στάση που κράτησε ο Σαμαράς
    2)Να τα βροντήξει και να πάμε σε άτακτη χρεοκοπία(με ότι αυτό συνεπάγεται, το οποίο βεβαίως και είναι προς συζήτηση.οι συνεπαγωγές εννοώ)
    3) Πίστη πως οι ευρωπαίοι μπλοφάρουν και πως θα μπορούσαμ ε να πούμε όχι και να διαπραγματευθούμε με το όπλο της μεταδοτικότητας μιας ελληνικής χρεοκοπίας.
    αν υπάρχει κάποιο άλλο σενάριο, είμαι ανοιχτός προς διάλογο..παρακαλώ να απαντήσετε έτσι ώστε να μπορέσει να γίνει ένας κανονικός και ανθρώπινος διάλογος, για να μπορέσει και ο καθένας να βγάλει τα συμπεράσματά του

    • k. avatar
      k. @ chrisss 13/02/2012 22:24:46

      Δε μπαίνεις εσύ στον κόπο καλύτερα να μας εξηγήσεις το 2). πόθεν η άτακτη χρεοκοπία;; επειδή το λέει ο βενιζέλος και ο παπαδήμος;

      • chrisss avatar
        chrisss @ k. 14/02/2012 05:48:37

        Εξηγησέ μου τότε εσύ, πως αλλιώς θα βρούμε λεφτά να πληρώσουμε τα ομόλογα του Μαρτίου;απλές ερωτήσεις είναι

  35. orionas avatar
    orionas 13/02/2012 18:40:26

    +1000000

    • Ιοκαστη avatar
      Ιοκαστη @ orionas 13/02/2012 22:13:45

      μην μας διαβάζετε ρε σεις!

      αλλά τι να κάνουμε; το antinews είναι εξάρτηση...

  36. Γιάννης avatar
    Γιάννης 13/02/2012 18:41:56

    Όπως έχει εγγυηθεί και την ενότητα της παράταξης; 21 παλικάρια είναι εκτός γιατί οι κωλοτούμπες δεν ανήκουν στο γνήσιο χώρο της δεξιάς

  37. tak avatar
    tak 13/02/2012 18:47:01

    Μα γιατί να σε διαγράψει κύριέ μου;

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ tak 13/02/2012 19:33:35

      Πανάγο, η γραφή σου μοιάζει πολύ με τις γραφές άλλων σχολιαστών...με διαφορετικά ονόματα...μπορεί να κάνω και λάθος όμως...

      • Ιοκαστη avatar
        Ιοκαστη @ ΕΥΑ 13/02/2012 22:18:06

        τι κακό και αυτό: αφού δεν μας πάτε γιατί μας διαβάζετε ρε;
        μαζοχισμός και αυτός...

    • flou avatar
      flou @ tak 13/02/2012 22:36:22

      Μη μου συγχύζετε τον Πανάγο μας!
      Παντού υπάρχει ένας Πανάγος!Σε κάθε χωριό μπορεί να υπάρχουν και δυο!

  38. Νταβελιώτης avatar
    Νταβελιώτης 13/02/2012 18:57:10

    Μήπως εννοείτε
    «Μόνον ο Σαμαράς μπορεί να εγγυηθεί την μετάβαση στην Νέα Τάξη»;

    Λέω μήπως εκ παραδρομής γράψατε λάθος τον τίτλο.


    Για να κλείνει όμως αυτό το ζήτημα.
    Οι Έλληνες οφείλουν να καταλάβουν πως από τώρα και στο εξής ζούν με νέα δεδομένα και οφείλουν να ρυθμίσουν τις ζωές τους με βάση αυτά τα νέα δεδομένα.

    Ποιά είναι αυτά τα νέα δεδομένα;

    1.
    Δεν ζούμε πλέον σε ανεξάρτητο Ελληνικό κράτος
    Είμαστε απλώς ένας μικρός νομός κάπου στα νοτιοανατολικά της ΕΕ.

    2.
    Η Ελλάδα δεν ασκεί εναξάρτητη οικονομική πολιτική.
    Αυτή η πολιτική ορίζεται απ' την πρωτεύουσα του κράτους μας, δλδ τις Βρυξέλλες.

    3.
    Δεν υπάρχει πλέον εθνική ανεξαρτησία.
    Αυτό μας τελείωσε.
    Τα σύνορά μας δεν είναι πλέον δικά μας σύνορα, είναι σύνορα της ΕΕ και η ΕΕ μπορεί όποτε θέλει να τα αλλάξει κατά το δοκούν όπως πχ ο νομάρχης Ελλάδος αποφάσισε να διαιρέσει τον νομό του με βάση τον Καποδίστρια έτσι και ο αρχηγός του κράτους μπορεί να αλλάξει τα σύνορα του νομού της Ελλάδας.

    4.
    Δεν έχουμε πρωθυπυοργό, δεν έχουμε δημοκρατία, δεν ζούμε σε καθεστώς ελεύθερο.
    Η κεντρική εξουσία που εδρεύει στις Βρυξέλλες ορίζει όταν, όποτε και όποιον θέλει διοικητή του νομού Ελλάδος που τον ονομάζει πρωθυπουργό για παρηγορία μας, για να μην κλαίμε μέχρι να συνηθίσουμε χωρίς πρωθυπουργό.
    Και τοπικές εκλογές στον νομό Ελλάδος θα γίνονται εάν και όταν το επιτρέψει η κεντρική εξοσία των Βρυξελλών.

    5.
    Οι αποφάσεις για τις ζωές μας δεν λαμβάνονται πλέον απ' τους νομάρχες που εμείς εκλέγουμε.
    Λαμβάνονται από μια κεντρική εξουσία που ποτέ δεν την εκλέξαμε και μπορεί ούτε κάν να έχουμε ακούσει τα ονόματα όσων την απαρτίζουν.
    Δεν ζούμε σε δημοκρατία, ζούμε σε δικτατορικό καθεστώς.

    Λοιπόν συμπατριώτες μου,
    από τώρα και μετά κανονίστε τις ζωές σας με βάση τα παραπάνω δεδομένα
    και μην χαλάτε την ζαχαρένια σας για τους ντόπιους πολιτικούς του νομού.
    Αυτοί δεν έχουν καμμία εξουσία πλέον.
    Ότι θέλετε να απευθύνεστε στο κράτος των Βρυξελλών.

    Αντίο Ελληνική δημοκρατία!
    Αντίο Ελληνικό κράτος!
    Αντίο Ελληνικό έθνος!

    • Θεσσαλονικιά avatar
      Θεσσαλονικιά @ Νταβελιώτης 13/02/2012 19:39:34

      Σωστά γράφεις.

      Τότε όλους αυτούς τα ... γιατί να τους χρυσοπληρώνουμε; Ουστ.

      Που είναι ο Παπούλιας ; ο πατριώτης; Παρεξηγήθηκε στην Θεσσαλονίκη που τον φωνάζανε Προδότη.

  39. rocco avatar
    rocco 13/02/2012 19:07:49

    Αντίο Ελληνική δημοκρατία!
    Αντίο Ελληνικό κράτος!
    Αντίο Ελληνικό έθνος!
    Αντίο Γιωργάκη!
    Αντίο Αντωνάκη!
    Τώρα όλοι μετανάστες.

    • Ιοκαστη avatar
      Ιοκαστη @ rocco 13/02/2012 22:20:28

      όλο αντίο;
      ουτε ένα καλως σας βρήκα;
      γιατι μεγάλε αναχωρητή;

      μόνος και έρημος θα σε φαει το μαύρο σκοτάδι...

  40. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 13/02/2012 19:12:59

    Το επόμενο κατόρθωμα της δημοκρατίας μας (νέας ή σκέτης) είναι να αρχίσει να διαγράφει τους πολίτες που δεν σκέπτονται όπως οι ηγέτες μας.
    Το κρυφό όνειρο των απανταχού μεγάλων τιμονιέρηδων.

  41. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 13/02/2012 19:30:32

    Δυστυχώς η Ελλάδα πρέπει να περιμένει το ξεκαθάρισμα των πολιτικών δυνάμεων που θα την κυβερνήσουν.
    Τα χρόνια της σαπίλας και της διαφθοράς ανθρωπίσκοι βρήκαν υπόσταση στα οικόπεδα των κομμάτων.
    Η χώρα μας έχει ανάγκη δημιουργικών, εμπνευσμένων πολιτικών.
    Κι αν οι πολιτικές ηγεσίες βρεθούν στο ύψος των περιστάσεων, ποιοι θα υλοποιήσουν τις αποφάσεις τους;
    Τα μέλη της ΑΔΕΔΥ;!

    Αν σε χρόνο ρεκόρ δεν δημιουργηθούν αποτελεσματικοί δημόσιοι μηχανισμοί, τίποτα δε μπορεί
    να γίνει.
    Η οργάνωση της Εφορίας, η απλοποίηση της νομοθεσίας, περαιτέρω ορθολογικοποίηση της Κεντρικής Διοίκησης και της Τ.Α και η απελευθέρωση πόρων και ανθρώπινου δυναμικού, καθώς και γνωστές γενικά δράσεις προς την κατεύθυνση αυτή και η ταυτόχρονη η ενεργοποίηση της επιχειρηματικής ικανότητας των Ελλήνων με συγκεκριμένες πρωτοβουλίες και με αξιοποίηση
    της διεθνούς εμπειρίας αποτελούν τις μόνες προϋποθέσεις αναγέννησης της χώρας μας.

    Η Ελλάδα πρέπει να αλλάξει συθέμελα. Ξέρουμε όλοι τι πρέπει να αλλάξει.
    Βέβαια πρώτα απ΄ όλα η νοοτροπία των πολιτικών, αλλά και όλων μας.
    Οι πολιτικές ηγεσίες πρέπει να δώσουν την έμπνευση.

    Αυτό περιμένω από τον Σαμαρά.

    Τέρμα οι πατριωτικές μεγαλοστομίες, οι γενικεύσεις, οι αερολογίες, το ψέμα.
    Τέρμα οι νοοτροπίες στυλ π.χ. πανεπιστημιακού ασύλου, κουτοπονηριάς, βολέματος.

    Προσωπικά θα κρίνω αν ο Σαμαράς και η ΝΔ έχουν το …ταλέντο να διοικήσουν την Ελλάδα
    με κύριο κριτήριο την κατάργηση ή μη των διαπροσωπικών σχέσεων Πολιτών Κράτους.

    Κατανοητό ότι οι διαπροσωπικές σχέσεις Πολιτών Κράτους, οι πελατειακές σχέσεις, είναι η
    κύρια αιτία διαφθοράς, διάλυσης κάθε υγιούς παραγωγικής δραστηριότητας.

    Συμπερασματικά, όσο πιο πολλά φαυλοπατριωτικά λόγια και αοριστολογίες ακούω, τόσο περισσότερο θα πιστεύω ότι η διαφυγή από την Σαπίλα και τη Διαφθορά είναι αδύνατη.

  42. ΜΔ avatar
    ΜΔ 13/02/2012 19:40:13

    >>>>θα επιχειρήσουμε να διαπραγματευτούμε αλλαγή των όρων του Μνημονίου...

    Καλό θα ήταν να μην δουλευόμαστε μεταξύ μας... Όταν ο ΑΣ και το antinews μίλαγαν και υπόσχονταν επαναδιαπραγμάτευση, δεν υπόσχονταν την ενέργεια και μόνο (την διαπραγμάτευση για την διαπραγμάτευση..) αλλά την αλλαγή ενός αναποτελεσματικού καταστροφικού σχεδίου με ένα που, ναι μεν δεν θα ήταν "εύκολο", αλλά τουλάχιστον με πολύ προσπάθεια από όλους θα εξασφάλιζε την απεμπλοκή μας τελικά από το αδιέξοδο που ζούμε.
    Ερχόταν δεύτερο το πρόβλημα της "κακής απόδοσης" από τους προηγούμενους στην εφαμογή του αναποτελεσματικού σχεδίου.
    Τώρα λοιπόν είναι παράλογο να αποδίδονται στον ΑΣ εδώ μέσα χαρακτηριστικά "αρτιότερου" εφαρμοστή και μόνο, ενός θνησιγενούς σχεδίου. Τον μειώνει άλλωστε... Μην το κάνετε!
    Το ζητούμενο για όλους μας (και γι αυτούς που φωνάζουν) είναι να έχει βάση αυτή η θεωρία με την "ανωτέρου επιπέδου κίνηση πολιτικού παίγνιου" που έχετε αναδείξει και μέσα σε ελάχιστο καιρό (δεν υπάρχει πρακτικά περισσότερος...) να αλλάξει το πρόγραμμα προσαρμογής που θα εφαρμόσει...
    Αν δεν γίνει αυτό, απλά θα επιβεβαιωθούν όσοι ήδη έχουν χάσει την πίστη τους...και τότε δεν θα έπρεπε να τους κατηγορείτε!
    Φιλικά

  43. Δαναός avatar
    Δαναός 13/02/2012 19:41:03

    Τώρα που κατακάθισε ο κουρνιαχτός απ’ τα χθεσινά.
    Τώρα που σταμάτησαν τα πατριωτόμετρα να μετρούν το βάρος του πατριωτισμού.
    Τώρα που ο άρρυθμος ρυθμός της καρδιάς ξαναβρίσκει σιγά σιγά τη συχνότητά του και ο νους αρχίζει να έρχεται στα ίσα του.
    Τώρα που το μαύρο φόντο παίζει σε γκρο πλαν στις φωτογραφίες,κάνω ένα γύρο στο διαδίκτυο και παρακολουθώ τις διάφορες απόψεις για τα χθεσινά με ποιο νηφάλιο τρόπο και μου γεννιούνται διάφορες ερωτήσεις –απορίες που σας μεταφέρω:
    Πώς συνέλληνες μετριέται ο πατριωτισμός και σε ποια κλίμακα;
    Με ποιον τρόπο αξιολογούμε την αγάπη γι αυτόν τον τόπο;
    Ποιος φταίει για την τραγική κατάσταση στην οποία περιήλθε η χώρα μας;
    Υπάρχει τρόπος σωτηρίας εκτός ευρωζώνης;
    Υπάρχει τρόπος σωτηρίας εντός ευρωζώνης και ποιος απ΄τους δυο είναι λιγότερο ανώδυνος;
    Το μπάχαλο θεωρείται αντίσταση;
    Πού ήμασταν τόσον καιρό όλοι οι αγανακτισμένοι του Σεπτεμβρίου;
    Ποιος μπορεί να μου πει με σιγουριά πως αν επικρατούσε το ΟΧΙ τι θα γινόταν από δω και πέρα; Το ΝΑΙ θα το δούμε ούτως ή άλλως.
    Και μια προσωπική ερώτηση στον κ. Χάρρυ Κλιν που τον συνάντησα σήμερα σε πολλές στάσεις του διαδικτύου:
    Αγαπητέ κ. Χάρρυ Κλιν σας ξεκαθαρίζω ότι δεν αμφιβάλλω καθόλου για τον πατριωτισμό σας. Αλλά αν θυμούμαι καλά, στην τελευταία καλοκαιρινή εκπομπή του συναδέλφου σας κ.Λαζόπουλου και κάτω από άλλες συνθήκες, μιλήσατε τότε με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς για το Σαμαρά που ήταν κατά του μνημονίου. Φυσικά θα το θυμάστε. Τότε δηλαδή ο Σαμαράς δε σας έκανε.
    Σήμερα που κάτω από τελείως διαφορετικές συνθήκες αναγκάστηκε να ψηφίσει υπέρ της δανειακής και της μείωσης του χρέους, όροι του μνημονίου και τους λόγους τους εξήγησε, γιατί του επιτίθεστε πάλι λέγοντας σε κάποιο παραλήρημά σας: « Και δε μου λες «μελλοντικέ πρωθυπουργέ» (μ’ αυτό το πλευρό να κοιμάσαι)μπορείς να διαβεβαιώσεις τους Έλληνες ότι με το psi και το νέο μνημόνιο το χρέος μας θα είναι βιώσιμο;»
    Εσείς μπορείτε να μας διαβεβαιώσετε ότι με το όχι θα ήταν βιώσιμο;
    Προς τι λοιπόν η επίθεση; Προς τι η σπέκουλα;
    Τελικά με τι είστε;

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Δαναός 13/02/2012 20:35:42

      Δαναέ..μιλούσαμε για επιλεκτική χρεοκοπία, τώρα θα λέμε και για επιλεκτικό πατριωτισμό...(στους αντάρτες της ΝΔ αναφέρομαι)

  44. Παναγος avatar
    Παναγος 13/02/2012 19:51:03

    Δαναος
    ==
    Κυριε Δαναε ,πληζ και με το συμπαθειο δηλαδη θειε-(υποθετω),παρακαλω το .."πρωτο" μνημονιο εχει καμμια διαφορα απο το ..δευτερο?
    Και αν ΝΑΙ ,ποια πληζ??

    Δευτερον.
    Τι γινεται εδω μεσιε? Τη μια διαγραφουμε γιατι υπερψηφιζουμε ...την αλλη γιατι καταψηφιζουμε ,κυριε?

    Παρακαλω ειμαι σιγουρος οτι πιστευετε αυτα που λετε ..
    Βοηθηστε με πληζ να τα ..πιστεψω κι εγω.
    Θανκς ιν αντβανς

  45. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 13/02/2012 19:52:34

    Είσαι σοβαρός;

  46. Δαναός avatar
    Δαναός 13/02/2012 19:53:12

    πληζ Πανάγο , δεν μπορώ ρε συ!!!

    • Παναγος avatar
      Παναγος @ Δαναός 13/02/2012 20:01:11

      Θενκς ρε συ.
      Καταλαβαινω ρε συ και σορυ ..
      φοργκιβ με πληζ

      • flou avatar
        flou @ Παναγος 13/02/2012 20:16:45

        Η τσαπ' του γιου είναι τ΄΄αλλου μ'του γιου σερ να η σ πάρτη...

        • Δαναός avatar
          Δαναός @ flou 13/02/2012 20:18:16

          Μην πειράζεις τον Πανάγο!!! Ξέρεις τι θα πει Πανάγος;

  47. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 13/02/2012 20:09:54

    Η νέα εποχή θα έρθει έτσι κι αλλιώς αφού το σύστημα φυλλοροεί υπό το βάρος της φούσκας που εξέθρεψε. Ο Σαμαράς θα παίξει καταλυτικό ρόλο σε αυτή τη μετάβαση.
    Πριν φτάσουμε μέχρι εκεί υπάρχουν μερικές "εκκρεμότητες" σε σχέση με τη χτεσινή συμφωνία.

    Οι Γερμανοί τώρα ζητούν γραπτή δέσμευση από τους δύο αρχηγούς που στηρίζουν την κυβέρνηση Παπαδήμου γιατί δεν έχουν εμπιστοσύνη, έτσι λένε, στο ελληνικό πολιτικό σύστημα (έτσι γράφει η WSJ).
    Το γερμανικό κοινοβούλιο θα αποφασίσει για την αποδέσμευση των κονδυλίων το Μάρτιο μετά την έκθεση της τρόϊκας και αφού υπάρξουν διαβεβαιώσεις για τη βιωσιμότητα του χρέους.
    Για να μην αναφερθώ στις δηλώσεις του Χο Τσι Ρεσλερ που είπε ότι κάναμε ένα μικρό βήμα αλλά απέχουμε πολύ από το στόχο
    Ο Βέστερβέλε δήλωσε ότι δε θέλει μια γερμανική Ευρώπη αλλά μια ευρωπαϊκή Γερμανία.

    Πολύ κατενάτσιο βλέπουμε.

    Επίσης, το ομόλογο του Μαρτίου τσίπησε κάτι μοναδούλες εσχάτως.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Γιάννης Φαίλτωρ 13/02/2012 20:37:30

      Αφού το είπε ο Βέστερ..δε μένει παρά να συμφωνήσω..έχει μεγάλο..εύρος..(η σκέψη του)

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ ΕΥΑ 13/02/2012 20:50:58

        Τσ, τσ, τσ, τσ...
        Κοτζάμ ΥΠΕΞ είναι. Και ομορφόπαιδο. Λίγο σέβας!..

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Γιάννης Φαίλτωρ 13/02/2012 22:02:39

      Τόσο σίγουροι είναι πως ο Σαμαράς υποτάχθηκε που θέλουν να τον ταπεινώσουν και να τον εξευτελίζουν όπως έκαναν οι Νάζι κάποτε στους αντιστασιακούς ως παράδειγμα προς αποφυγή... Για να δούμε τι θα γίνει!

  48. θεία δίκη avatar
    θεία δίκη 13/02/2012 20:20:06

    Οπως καί να το δεί κανείς δίκιο θα έχει.
    Πολύ θα ήθελα να πεί ΟΧΙ ο ΣΑΜΑΡΑΣ γιατί δέν πιστέυω ότι μετά
    θα χρωκοπούσαμε κυριολεκτικά. Απλώς θα συμπαρασέρναμε πολλές
    άλλες χώρες στήν κατάστασή μας καί θέλοντας καί μή θα μάς βοηθούσαν
    χωρίς όρους.
    Είπε ΝΑΙ όμως, σεβαστό, καί μαζί συμπορευόμαστε καί η ιστορία θα το δείξει.
    Εκλογές σε 2 μήνες καί μακάρι αυτοδυναμία.
    Αν ξαναμπεί μετά κανένα μνημόνιο πάλι, τότε πρόεδρε μία είναι η λύση.
    Λέμε ΟΧΙ σέ όλα καί εμπάργκο σε κάθε τι γερμανικό κυκλοφορεί.
    Ενοείται ότι ούτε διακοπές δέν θα έρχονται, έλεγχος διαβατηρίων.
    Δέν πλερώνουμε σε κανέναν πλέον καί ξαναρχίζουμε μόνοι μας από την αρχή.
    Κανονικά έτσι θέλει αλλά είναι λόγια θυμού καί τίποτα άλλο!!!
    Κάποτε πρέπει να μπούμε σε τάξη καί αυτή είναι η ευκαιρία σου Α. ΣΑΜΑΡΑ.
    Μόνο εσύ μπορείς.

  49. Pluto avatar
    Pluto 13/02/2012 20:36:10

    O Σαμαράς πήρε μία απόφαση,επέλεξε το κατά την γνώμη του μικρότερο κακό. Σέβομαι την απόφαση ,γιατί δεν αμφισβητώ τις καλές του προθέσεις ,δεν τον θεωρώ "πουλημένο". Ομως, διαφωνώ ριζικά.
    Ας δούμε τώρα πως θα ζήσει ο ΑΣ καί εμείς όλοι (ψηφοφόροι του καί μη ) με τα ελάσσονα(;;) κακά που επέλεξε:συντριβή μισθών,εξαέρωση συντάξεων,υποθήκευση μελλοντικών εσόδων λόγω αγγλικού δικαίου καί άλλα,ων ουκ έστιν αριθμός.Γιατί αν δεν τα καταφέρει ο ΑΣ,τότε θα μας βρουν καί τα κακά που (προσωρινά;;) απέφυγε,δηλ. κατάρρευση τραπεζικού συστήματος ,δραχμή κοκ.
    Αν ο ΑΣ μετά τις εκλογές επιλέξει ως bedfellows τους Βενιζελο- Λοβέρδους,Μπουμπουκο-Τσεκούρηδες, Καψήδο-Ψυχαραίους,ΕΛΙΑΜΕΠηδες - Παπαχελάτους κλπ, τότε γίνεται αιχμάλωτός τους! Ταυτόχρονα,μένει ολότελα ανίσχυρος ενώπιον Μερκοζύ και λοιπών δανειστών που ελέγχουν όλους τους παραπάνω, άρα τα μετόπισθεν του ΑΣ! Στο πλαίσο ενός τέτοιου κυβερνητικού συνασπισμού, ο ΑΣ απεμπολεί την δυνατότητα να μεταβάλει,όταν το θεωρήσει σκόπιμο, στάση. Θα είναι χειροπόδαρα δεμένος στην εφαρμογή μιας πολιτικής που, μέρα την μέρα, θ` αναδεικνύεται όλο καί πιό θανατηφόρα για τους πολίτες που τον εξέλεξαν.
    Η άλλη λύση(γιατί πάντα υπάρχει εναλλακτική, όσο καί αν είναι πιό δύσκολη από τα προηγούμενα λάθη μας) είναι Κυβέρνηση μειοψηφίας που θα στηρίζεται στην εκατέρωθεν,κατά περίπτωση ανοχή των διαφορετικών παρατάξεων μέσα στη Βουλή.Είναι πολύ πιό στέρεο καί ανθεκτικό απ` όσο ακούγεται!Ο Καναδάς κυβερνήθηκε έτσι για 6 χρόνια από τον συντηρητικό Harper,καί μόνο στην τρίτη(!) εκλογική αναμέτρηση σάρωσε,εκμηδενίζοντας τον άλλο παραδοσιακό πόλο καί αναδιατάσσοντας το πολιτικό σκηνικό. Εμείς βέβαια έχουμε οξύτατη κρίση ,αλλά σε κάθε περίπτωση η Κυβέρνηση αξίζει να διατηρείται στην (ή να πέφτει από την) εξουσία βάσει των επιτυχιών/αποτυχιών της,. Τότε έχει νόημα καί ουσία η πολιτική εκπροσώπηση των εκλογέων καί η δημοκρατία σε τελική ανάλυση! Αλλωστε εδώ που φτάσαμε ,φτάσαμε με αυτοδύναμες,"μπετόν" κοινοβουλευτικές πλειοψηφίες που "γράφανε " τις διαθέσεις των εκλογέων εκεί που δεν πιάνει μελάνι!Καί καζαντήσαμε!
    Θα μου πείτε ,τί κουράζεσαι με ουτοπίες,γλυκά τραγουδούν οι Σειρήνες καί παραμυθιάζει στ` αυτί ο Χρύσανθος (αλλά καί ο ....Ανδρέας "Ψ"-τρομάρα μας!!) Τέλος πάντων, όσοι έχουν μάτια, βλέπουν,κρίνουν καί αποφασίζουν ανάλογα!

  50. Nemecis_Kwn avatar
    Nemecis_Kwn 13/02/2012 20:52:04

    εγώ θα ήθελα κάποιος αν μπορεί να μου σχολιάσει το φαινόμενο Τράγκας… τον άκουα σήμερα το πρωί στην εκπομπή του και τι δεν είπε για τον Σαμαρά…. ξέρει κάποιος να πει πώς λειτουργεί και σε ποία κατεύθυνση; από υποστηριχτής του έγινε σφοδρός πολέμιος…

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Nemecis_Kwn 13/02/2012 21:12:10

      Βγάλε το Τ και βάλε Φ. Τα δίνει όλα για τη Χώρα ως καλός παρτιώτης

      • hellasatt avatar
        hellasatt @ Γιάννης Φαίλτωρ 13/02/2012 21:17:26

        Έγραψες!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Nemecis_Kwn 13/02/2012 22:04:58

      Πως να βγάλεις νόημα; Αυτός έβριζε κάποτε τον Μητσοτάκη (μαζί του ήμουν) και θα έπρεπε να έχει κάνει άγαλμα τον ΑΣ που έπαψε να τον στηρίζει. Τώρα βρίζει αυτόν που τότε και μέχρι πρόσφατα εκθείαζε. Ίσως μια λέξη τα εξηγεί όλα: λαϊκισμός!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Nemecis_Kwn 13/02/2012 22:08:49

      Σαν άνθρωπος κι εγώ, έχω μερικές αδυναμίες. Για παράδειγμα, καπνίζω σαν αράπης. Έλα όμως που αυτή η αδυναμία με ηρεμεί. Σε αντίθεση με κάποιες άλλες, που με τσιτώνουν τα νεύρα. Και μια από αυτές τις κακές αδυναμίες, είναι και ο … Τράγκας.
      Κάθε πρωί, πηγαίνοντας στην δουλειά μου, έχω την κακιά συνήθεια να τον ακούω να ωρύεται. Είναι σαν να γεννάει πεντάκιλο μωρό. .. καθημερινά!
      Τόσο νταβαντούρι δηλαδή.
      Και μάλιστα πρωί πρωί.
      Αναρωτιέμαι που την βρίσκει την διάθεση.
      Τι γηριατρικά φάρμακα παίρνει;
      Ομολογώ, ότι κάποτε μου άρεσε το στυλ του. Ειδικά επί της «μαύρης» τριετίας του Μητσοτάκη, όπου του τα έχωνε καθημερινά, μέσα από το ραδιόφωνο του τότε ΣΚΑΙ.
      Στη συνέχεια τον παρακολουθούσα στους άψογους θεατρινισμούς του στο κεντρικό δελτίο του ΑΛΤΕΡ, και γενικά ο τύπος με διασκέδαζε με τις γκριμάτσες του, τις πομπώδεις εκφράσεις του, και γενικά όλα αυτά που χαρακτηρίζουν την δημοσιογραφική σχολή Τράγκα. Κάτι ανάμεσα σε FOX tv, Λουί Ντε Φινέ, και Καραγκιόζη.
      Τώρα όμως με αγχώνει. Με σφίγγει το στομάχι. Κάθε πρωί, μα κάθε πρωί κυριολεκτικά, εκτοξεύει απίστευτους λίβελους εναντίον της Νέα Δημοκρατίας, και πιο ειδικά εναντίον του Σαμαρά. Σε αρρωστημένο βαθμό.
      Ποτέ μου δεν ψήφισα Νέα Δημοκρατία, και κάθε άλλο παρά δεξιό θεωρώ τον εαυτό μου. Τόσο μίσος όμως και τόση χολή εναντίον της σημερινής ΝΔ, ενοχλεί ακόμη και εμένα. Και εν πάση περιπτώσει, ποιος είναι κυβέρνηση; Η ΝΔ;
      Ποιος μας έδεσε χεροπόδαρα στο άρμα της τρόικας; Η ΝΔ;
      Προφανώς όχι.
      Ε, τότε γιατί αυτό το καθημερινό δηλητήριο εναντίον της;
      Γιατί όλες αυτές οι ανοίκειες επιθέσεις εναντίον του προέδρου της;
      Μήπως επειδή αρχηγός της είναι ο (κατά τον Τράγκα) «Αντωνάκης»;
      Και μήπως επειδή ο «Αντωνάκης» δεν μασάει από υπόγειες και σκοτεινές κατευθύνσεις και οδηγίες; Και τι ακριβώς είναι αυτό το κακό που του έκανε, ώστε καθημερινά να τον βρίζει ως άλλος λιμενεργάτης του μεσοπολέμου;
      Επειδή τον παρακολουθώ χρόνια, δεν με ξεγελά.
      Έτσι, κατέληξα στο συμπέρασμα, ότι για να τον χτυπάει με τόση μανία, και τόσο συστηματικά ο Τράγκας, δεν μπορεί, σε καλή πορεία βρίσκεται ο Σαμαράς.
      Κάτι σωστό κάνει, που ενοχλεί τα περίεργα κέντρα, που επί δεκαετίες καθορίζουν την πολιτική μας κατάσταση.
      Οπότε; Η συμβουλή μου προς τον Σαμαρά είναι να συνεχίσει να κάνει όλα αυτά που κάνει, και που δεν είναι λίγα.
      Και αφού τον βρίζει ο Τράγκας, να ξέρει πως αυτά που κάνει , τα κάνει καλά.
      Διότι πιστεύω πλέον ακράδαντα, ότι ο εν λόγω δημοσιογράφος αποτελεί το πιο αξιόπιστο βαρόμετρο της επιτυχίας του Σαμαρά. Με αντιστρόφως ανάλογες ενδείξεις στο καντράν του.
      Για αυτό λοιπόν, πρόεδρε συνέχισε, και μάλιστα αν μπορείς, να ακούς και Τράγκα κάθε πρωί.
      Για να ξέρεις πως τα πηγαίνεις.
      Όσο στάζει δηλητήριο, τόσο καλά τα πας.
      Αλίμονο αν αρχίσει να σε επαινεί.
      Τότε να ανησυχήσεις.

  51. ano-kato avatar
    ano-kato 13/02/2012 21:11:42

    Μιλάμε για πολύ μεγάλη τρέλα!!!!!!!!

  52. Evro-skeptikos avatar
    Evro-skeptikos 13/02/2012 21:14:48

    Τα ίδια και τα ίδια σαθρά επιχειρήματα... Ο αντίλογος στα τέσσερα σημεία του κειμένου έχει ως έξεις:
    1) Αν καταστράφηκε η χωρα με το πρώτο μνημόνιο, με το δεύτερο θα καταστραφει ακόμα περισσότερο αφού η συνταγή είναι ίδια και χειρότερη...
    2) Η Ελλάδα είναι χρεοκοπημένη! Χρειαζόταν απαλλαγή από το επαχθές φορτίο του χρέους, αλλα με την ψήφιση του νέου μνημονίου δέθηκε χειροπόδαρα αφού όλο το χρέος (ομολογιακό και δάνεια) θα υπαχθεί τώρα στο βρετανικό δίκαιο έτσι ώστε οποια μελλοντική αδυναμία πληρωμής θα επιφέρει κατάσχεση δημόσιας περιουσιας...
    3) Το τελειωμένο πολιτικο σκηνικό περιλαμβάνει και τα δυο κόμματα που έφεραν την χωρα στην καταστροφή (δηλαδή και την ΝΔ, όχι μονο το Πασοκ)
    4) "Αλλα λόγια ν'αγαπιόμαστε"... θα διαπραγματευθούμε με την Ελλάδα νομικά δεμένη χειροπόδαρα με την νέα δανειακή σύμβαση; Ότι χαρτί είχαμε να παίξουμε το κάψαμε μια για πάντα εχθές...

  53. Δεν έχει σημασία avatar
    Δεν έχει σημασία 13/02/2012 21:44:16

    Όποιος έχει τη σωτηρία της χώρας στο τσεπάκι του δεν κάνει κωλοτούμπες γιατί μπορεί και να του πέσει και να τη χάσει.

  54. GEORGE SPOROS avatar
    GEORGE SPOROS 13/02/2012 21:49:13

    Πολλοί ξεχνούν ότι ο Α. Σαμαράς έκανε 11 χρόνια ¨ασκητική¨.
    Ένα απο τα πράγματα που σου μαθαίνει η ασκητική είναι, οτι υπάρχουν πολλοί δρόμοι που οδηγούν στην Ιερουσαλήμ.
    Κανείς δεν μπορεί να του φράξει τον δρόμο.
    Οι πολίτες, ο λαός θα συναντηθεί με τον φυσικό του κυβερνήτη.

  55. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 13/02/2012 21:52:17

    Μη μας στερήσουν μόνο την Ρεπούση και τη Δραγώνα από το Υπουργείο Παιδείας..δε θα το αντέξει ο λαός..

  56. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 13/02/2012 22:02:55

    Είχα σήμερα μια ενδιαφέρουσα συζήτηση με μια συνάδελφο, η οποία πρωί πρωί ήταν έξαλλη με τον… Σαμαρά!
    «Μας πήρε στο λαιμό του…», έλεγε και ξανάλεγε.
    Προσπαθώντας να καταλάβω το σκεπτικό της, την ρωτούσα να μου πει τι ακριβώς κατάλαβε από την χθεσινή ψηφοφορία.
    Μέσα στην οργή της, αυτό που συνεχώς επαναλάμβανε είναι ότι «καλύτερα ο ακαριαίος θάνατος, παρά ο αργός… καλύτερα να πάμε μια και έξω, παρά αυτό που συμβαίνει σήμερα, με το μαρτύριο της σταγόνας… είμαστε Έλληνες…», και άλλα παρόμοια, και άκρως εθνεγερτικά..
    Και ως ένα βαθμό έχει δίκιο.
    Όταν όμως προσπάθησα να της εξηγήσω, το τι κατά τη γνώμη μου θα σήμαινε ένα χθεσινό «περήφανο» όχι, εκεί έβγαλα λαβράκι.
    Περιγράφοντας το σκηνικό που θα προέκυπτε από ένα όχι, και από μια άμεση άτακτη χρεοκοπία, και την συνεπακόλουθη εκδίωξη μας από την ευρωζώνη, η συνάδελφος έμεινε ατάραχη. Βούδας!
    Δεν την τρόμαξε ούτε η στάση πληρωμών και μισθών, ούτε ο πληθωρισμός, ούτε η υποτίμηση (70-80%), ούτε η απώλεια των όποιων καταθέσεων, ούτε τα άδεια ράφια, ούτε οι ουρές στα βενζινάδικα, ούτε η πλήρης αποσύνθεση της όποιας έννοιας κράτους έχουμε σήμερα, ούτε η εικόνα της γενικευμένης αναρχίας που θα προέκυπτε, από αύριο κιόλας.
    Εν ολίγοις, δεν την τρόμαξε η άμεση επιστροφή μας στην Ελλάδα του … 1948.
    Μάλιστα, δεν πρόκειται για κάποια «πιτσιρίκα» που έχει άγνοια κινδύνου. Ηλικιακά, πρόλαβε τις μάχες στα μπακάλικα για ένα εβαπορέ (Ιούλιο `74), καθώς και άλλα εξίσου τραγικά και φαιδρά φαινόμενα της νεοελληνικής ιστορίας.
    Όλα αυτά δεν με εξέπληξαν και τόσο, τα οποία απέδωσα σε άγνοια κινδύνου, και ελλιπή ίσως ενημέρωσή της.
    Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση ήταν η απάντησή της στο επιχείρημα που της έθεσα, ότι δηλαδή αυτοί που θέλουν μια «περήφανη» χρεοκοπία, και τους οποίους αποκαλώ πράκτορες του χάους, είναι αυτοί που έβγαλαν έξω τα λεφτά του, ή τα έκρυψαν στο σπίτι, που χρωστάνε παντού, και που ελπίζουν να διαγραφούν τα χρέη τους, και που εν πάση περιπτώσει έχουν λίρες, καλλιεργήσιμα κτήματα, και ίσως και αποθήκες γεμάτες με κονσέρβες…
    «Τι σχέση μπορείς να έχεις εσύ μ αυτούς», την ρώτησα.
    Τότε είναι που μου το έσκασε: Ότι δηλαδή εδώ και έξι τουλάχιστον μήνες, φρόντισε να γεμίσει το σπίτι της στο χωριό με σακιά αλεύρι, κονσέρβες, όσπρια, κλπ., ενώ έθαψε τις οικονομίες της στην αυλή!!!!!!
    Έτοιμη δηλαδή να αντιμετωπίσει περήφανη την τυχόν χρεοκοπία.
    Το ότι τα ευρώ που έθαψε θα θεωρούνται παράνομα, και θα πρέπει να τα ανταλλάσσει με σφραγισμένα στην μαύρη αγορά, ή το ότι τα σακιά με αλεύρι θα της κρατήσουν το πολύ κανένα τρίμηνο, ή το ότι δεν θα υπάρχει βενζίνη να πάει στη δουλειά της (αν συνεχίσει να έχει δουλειά), δεν το σκέφτηκε. Ούτε πέρασε από το μυαλό της το ενδεχόμενο πραγματικού, και όχι κινηματογραφικού χάους στο οποίο θα βυθιζόμασταν απαξάπαντες .
    Αυτή είχε (με το μυαλό της) προετοιμαστεί δια παν ενδεχόμενον.
    Σαν τους μαυραγορίτες δηλαδή της κατοχής, αλλά σε μικρότερη, και πιο αφελή κλίμακα.
    Και από κει και πέρα, πάμε να φάμε τον προδότη… Σαμαρά!
    Απ όλη την παραπάνω συζήτηση, έβγαλα τα συμπεράσματά μου. Κάποιος άλλος μπορεί να βγάλει διαφορετικά.
    Η ουσία όμως για μένα είναι, πως η χθεσινή βραδιά των «μεγάλων μαχαιριών» ήταν απαραίτητη.
    Διότι έπεσαν οι μάσκες.
    Όπως απαραίτητη ήταν και είναι η ηγετική στάση του Σαμαρά, εν όψει των όποιων χαοτικών εξελίξεων, που άθελά τους τροφοδοτούν κάποιοι αφελείς «πατριώτες», που όμως φρόντισαν να προετοιμαστούν, θάβοντας τα ευρώ τους στο χωράφι, και αποθηκεύοντας αλεύρι, και φακές!!!!!!!!
    Μνησθητί μου Κύριε….

    • ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
      ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ @ Strange Attractor 13/02/2012 22:10:09

      Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι....

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Strange Attractor 13/02/2012 22:14:16

      Καλώς κάνεις και τα γράφεις αυτά. Παίζονται πολλά και δεν πρέπει να παρασυρόμαστε από εύκολες λύσεις.

      Κι εγώ φώναζα καιρό τώρα για "κούγκι" και "ηρωϊκή έξοδο", χωρίς να έχω σκεφτεί με λεπτομέρειες την επόμενη μέρα επειδή απλά πίστευα πως δεν υπάρχει διέξοδο αν συνεχίσουμε με το μνημόνιο. Ο ΑΣ όμως που έχει κάνει υπουργός στα πιο κρίσιμα υπουργεία μιας χώρας (οικονομικών και εξωτερικών) ξέρει όλες τις παραμέτρους πολύ καλύτερα από όλους τους απλούς πολίτες και τους βουλευτές του. Δεν είναι τυχαίο που λέει συνεχώς "εμπιστευθείτε με".

      Μόνο με πίστη στις καθαρές και πατριωτικές προθέσεις ενός ηγέτη μπορεί ένας λαός να πάει μπροστά. Διαφορετικά, όταν αυτός θα πάει κόντρα στο Σύστημα που δρα στο σκοτάδι (χθες το είδαμε πάλι) ο λαός θα τον προδώσει ενδίδοντας στην προβοκάτσια των ΜΜΕ που οδηγούν όπου θέλει αυτός που πληρώνει. Αυτό έπαθε ο ΚΚ Β άλλωστε. Τον άφησαν οι ψηφοφόροι έρμαιο στα κοράκια εντός και εκτός ΝΔ... Δεύτερη φορά το ίδιο λάθος σε 2 χρόνια είναι πολύ όταν έχει αποδειχθεί το πως απειλούσαν , έστηναν σκάνδαλα, αλλοίωναν στοιχεία και άλλα που δεν ξέρουμε επειδή έχαναν τον έλεγχο της χώρας από τα νύχια τους οι γύπες και θέλαμε ντόμπρες συμμαχίες με άντρες τύπου Πούτιν. Μήπως τα χθεσινά έχουν αποδέκτη το Σαμαρά; Λέω τώρα...

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Γεώργιος Τ. 13/02/2012 22:16:49

        Εύστοχος

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Strange Attractor 13/02/2012 22:15:26

      Καλό για άρθρο

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 13/02/2012 23:09:10

        Έχεις καλή κρίση. Σε παραδέχομαι.

    • Χαρίλαος avatar
      Χαρίλαος @ Strange Attractor 13/02/2012 22:24:28

      Γι' αυτό, όπως έγραψα σε άλλο post, οι περισσότεροι που μίλησα σήμερα, όπως και εγώ, αισθάνθηκα ανακούφιση.
      Διότι δεν είμαστε ούτε λεφτάδες, ούτε και θάψαμε τα... πεντόλιρα (και πούντα) στις ζαρντινιέρες στο μπαλκόνι...
      Αλλά μια που το σκέφτηκα, θα πάω αύριο να αγοράσω κανα τσουβάλι λίπασμα για το μποστάνι στο εξοχικό, για να πάει καλά η σοδειά...
      You never know....

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Χαρίλαος 13/02/2012 22:37:11

        Σωστός!

  57. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 13/02/2012 22:12:04

    Εφ' όσον συμφωνώ δεν σχολιάζω το άρθρο εκτός από ένα σημείο....
    .....Που δεν θα εξαρτάται αποκλειστικά από τις ορέξεις της διαπλοκής για να λειτουργήσει.
    Θα ήταν πολύ καλύτερο αν διάβαζα...
    .....Που δεν θα εξαρτάται κ α θ ό λ ο υ από τις ορέξεις της διαπλοκής για να λειτουργήσει.
    Γιατί αμέτι μοχαμέτι να αποδεχόμαστε την λέξη, και πολύ περισσότερο την πράξη διαπλοκή?
    Αυτό είναι το "σύστημα πασοκ" και αυτό πρέπει να καταστραφεί.
    Και από την διατύπωση του άρθρου, επιβεβαιώνομαι όταν έχω γράψει εκατοντάδες φορές ότι το "σύστημα πασοκ" έχει διαπεράσει όλα τα κόμματα και όλον τον κοινωνικό ιστό. το θεωρούμε σαν κάτι αναπόφεκτο....
    Ουτοπία???

  58. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 13/02/2012 22:23:11

    !!!

  59. Aris. A avatar
    Aris. A 13/02/2012 22:52:04

    Κύριοι καλησπέρα νομίζω ότι ζούμε πρωτόγνωρες καταστάσεις ως πολιτικό σύστημα, πολίτες, επαγγελματίες και είναι πολλές φορές δύσκολο να ξεχωρίσεις το σωστό από το λάθος.

    Δες τε παληά τι γινότανε.

    Ο αρχηγός της αντιπολίτευσης άραζε στην καρέκλα και περίμενε να τον κάνουν τα λάθη του αντιπάλου πρωθυπουργό, ένας νοικοκύρης πήγαινε σπίτι του και σχεδίαζε τι θα κάνει τα εισοδήματα του επόμενου έτους ενας οικονομικός διευθυντής τον παρακαλούσαν οι τράπεζες να του δώσουν λεφτά.

    Σήμερα ο αρχηγός της αντιπολίτευσης κοιμάται και ξυπνάει με τον φόβο της χρεοκοπίας, ο νοικοκύρης προσπαθεί να διαχειρισθεί τα μειωμένα εισοδήματα με τον καλύτερο τρόπο και ένας επιχειρηματίας παλεύει να βρει λίγα ευρώ να σώσει την εταιρεία του.

    Ζούμε μοναδικές στιγμές και δικαιολογούνται τα λάθη οι παραλείψεις η αμηχανία η αμφιβολία και το κυριότερο είναι δύσκολο να βγεις από την άμυνα και να παίξεις επίθεση να δημιουργήσεις για να αντιμετωπίσεις το τσουνάμι που σε κυκλώνει.

    Πολλά γράφτηκαν και λέγονται για την τακτική Σαμαρά.

    Νομίζω ότι το λάθος οφείλεται στον τρόπο με τον οποίο προετοιμάστηκε και επικοινωνήθηκε η μεταβολή της πολιτικής του κομμάτος σε ένα τόσο κρίσιμης σημασίας θέμα.

    Ολοι ξαφνιαστήκαμε με τον τρόπο που υπερασπίστηκε ο πρόεδρος την νέα συμφωνία όπου βέβαια η απόφαση του ήταν προιόν των στυγνών Γερμανικών εκβιασμών που δέχθηκε η χώρα.

    Προφανώς κάποιοι καροτσάτοι στο Βερολίνο θα ήθελαν να χρεοκοπήσουμε.

    Σεβαστή η απόφαση του Σαμαρά από την στιγμή που πιστεύει ότι προάσπισε με αυτόν τον τρόπο τα συμφέροντα της χώρας.

    Σεβαστή όμως κατά την γνώμη μου είναι και η απόφαση των βουλευτών να καταψηφίσουν την νέα σύμβαση (εξαιρούνται αν υπάρχουν ιδιοτελείς περιπτώσεις).

    Ειδικά για τους κοινοβουλευτικούς εκπροσώπους ήταν πολύ δύσκολο μέσα σε μια νύχτα να αλλάξουν τόσο εύκολα πουκάμισο και από σφόδρα αντιμνημονιακοί να ανέβουν στο βάθρο και να υποστηρίξουν το αποτέλεσμα των αποτυχημένων διαπραγματεύσεων Βενιζέλου.

    Προτιμώ πάντα κάποιον ο οποίος δεν γίνεται εύκολα Χρήστος Πρωτόπαπας και ακόμα και με προσωπικό κόστος γίνεται δύσκαμπτος όταν πρέπει να καταργήσει απόψεις που έχει ακόμα και όταν είναι για το γενικό καλό.

    Ο αρθογράφος λέει ότι φανταστείται να έφερνε ο Σαμαράς ένα κρίσιμο νομοσχέδιο και να έπρεπε να στηριχθεί σε αυτήν την κοινοβουλευτική ομάδα.

    Διαφωνώ ριζικά.

    Νέοι καιροί νέες επόχες θέλουν νέες νοοτροπίες νέες θέσεις νέες απόψεις.

    Κατά την γνώμη μου ένας από τους λόγους που μας έφερε ως εδώ είναι η περίφημη κομματική πειθαρχεία.

    Για παράδειγμα ας φανταστούμε πόσο καλύτερα θα ήταν τα πράγματα αν ο Τσοχατζόπουλος ο Μαντέλης και κανά δύο της κυβέρνησης Καραμανλή είχαν οδηγηθεί σε ανακριτικές επιτροπές και δεν είχαν κρυφθεί πίσω από το "κομματικό" καλό.

    Πόσο καλύτερα θα ήταν εάν είχαν καταψηφιστεί μερικά όπως αποδείχθηκε αργότερα καταστροφικά νομοσχέδια εάν οι βουλευτές είχαν αρκετούς βαθμούς ελευθερίας.

    Θα πει κάποιος μπορεί να αλλάξει η απόφαση του Προέδρου και να επιστρέψουν οι παρανομίσαντες;;

    Εξαρτάται πως το βλέπουμε.

    Αν πάμε βάσει σκληρών αρχών τότε πρέπει να τους ακολουθήσουν οι μουσίστσες που ετοίμαζαν κυβέρνηση συνεργασίας στο γραφείο του Βενιζέλου στην πλάτη του κόμματος τα ψυχοπαίδια του Χριστοφοράκου και όσοι δίνουν παραπολιτικά εναντίον του κόμματος σε πολεμικά προς την ΝΔ μέσα ενημέρωσης.

    Παστρικές δουλειές άμα είναι να ρίξουμε χλωρίνη και λουλάκι να πάει παντού και σε όλους.

    Τέλος σε δύο μήνες έχουμε εκλογές.

    Θα τις κερδίσει η αλήθεια και μερικές δραστικές πρωτοβουλίες που πρέπει να πάρει η ΝΔ για να δείξει ότι πιστεύει στην ισονομία και ισοπολιτεία και ότι το αγγούρι πρέπει κατά το δυνατόν να ισομοιρασθεί.

    Ετσι έχω να προτείνω να αναλάβει η ΝΔ τις εξής νομοθετικές πρωτοβουλίες:

    α) Κατάργηση όλων των μεγαλοσυνταξιούχων πάσης φύσεως. Οσοι παίρνουν περισσότερες από μια συντάξεις να τους μπει πλαφόν ανώτατης σύνταξης μουαγιέν 2.οοο ευρώ.

    β) Να αδειάσει η βουλή από επιστημονικούς συμβούλους που έχουν διορίσει οι βουλευτές που και να πάνε να στελεχώσουν βάσει των γνωσεών τους δημόσιες υπηρεσίες.

    γ) Τα κομμάτα να αδειάσουν από αποσπασμένους υπαλλήλους και να κρατήσουν τους απόλυτα απαραίτητους για την λειτουργία τους.

    Γενικά και άλλα πολλά που μπορούν να σκεφθούν όσοι ασχολούνται ποιο συστηματικά με τα κοινά ώστε να δοθεί η εντύπωση της δικαιοσύνης στον κόσμο.

    Αυτό που ζητάει ο κόσμος είναι δικαιοσύνη και στην Ελλάδα υπάρχει πολύ αδικία και οποιος αρχίζει να βάζει τάξη αυτός είναι που θα κερδίσει την καρδιά την υπομονή την ανοχή της κοινωνίας.

  60. cobalt avatar
    cobalt 13/02/2012 23:31:18

    Το κράτος και το ΠΑΣΟΚ είναι τόσο συνυφασμένα πια, που δεν μπορεί να σώσει το ένα χωρίς να σώσει το άλλο. Η γάγγραινα έχει προχωρήσει πολύ.
    Υπεύθυνο ΝΑΙ, οπορτουνίστικο ΟΧΙ, υπεύθυνο ΟΧΙ, οπορτουνίστικο ΝΑΙ.
    Οδός άνω κάτω μία και αυτή.

    "Tο δέντρο έχει σαπίσει, πρέπει να κοπεί. Όλη η εποχή είναι άρρωστη"
    Έγραφε ο Σεφέρης σχολιάζοντας τον στίχο του Καβάφη απο το

    Δημητρίου Σωτήρος (162-150 π.X.) :

    Τώρα απελπισία και καϋμός.
    Είχανε δίκιο τα παιδιά στην Pώμη.
    Δεν είναι δυνατόν να βασταχθούν η δυναστείες
    που έβγαλε η Κατάκτησις των Μακεδόνων.

    Με τον τρόπο που σώζεται η χώρα, σώζεται και το πολιτικό σύστημα.
    Δεν φταίει ο ίδιος γι' αυτό, αλλά αυτό είναι ήττα, και -αν δεν κάνω λάθος- ήττα παραδέχτηκε χθές όταν εκλιπαρούσε για κατανόηση και υπερψήφιση του λάθους, με το παράδειγμα του γκρεμού.
    Ξεχνάτε επιδεικτικά πως το σωστό δεν έγινε στην ώρα του και πως το σωστό τους ακυρώνει όλους συλλήβδην.
    Τα υπόλοιπα είναι για εθισμένους χειροκροτητές όλων των χρωμάτων.
    Έτσι δεν έρχεται ούτε η νέα εποχή, ούτε η νέα μεταπολίτευση, ούτε οι εξωγήινοι. Απλά αλλάζει ο Μανωλιός ρούχα.
    Η νέα μεταπολίτευση θά 'ρθει μόλις όλα τα κόμματα θα έχουν την μοίρα του ΛΑΟΣ που ανατινάχτηκε σε μια στιγμή. Φαντάζομαι μέχρι το καλοκαίρι.
    Λυπάμαι, αλλά ο Σαμαράς μετρήθηκε και ήταν λειψός. Ναι είναι καλός πατριώτης, ναι είναι καλός άνθρωπος, ναι θα είναι κρίμα αλλά δεν μπορεί να εγγυηθεί τίποτα. Κανείς από αυτούς δεν μπορεί, εκ των πραγμάτων.
    Διότι αν μπορεί ένας απ' αυτούς, τότε μπορούν και κάποιοι απ' αυτούς, ή και όλοι. Αφού όλοι αυτοί έχουν μείνει στη βουλή κατά... λάθος.
    Το λάθος αυτό τους κάνει σιαμαίους.

  61. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 13/02/2012 23:41:00

    Το έχω δηλώσει και το ξαναδηλώνω: Είμαι ενάντια στο μνημόνιο και στο ΔΝΤ.
    Όμως θέλω να ρωτήσω κάτι όλους τους σχολιαστές το εξής: Είναι πατριώτης γνωστός βουλευτής του ΠΑΣΟΚ που τον διέγραψαν χτες μετά το ΟΧΙ του που ακολούθησε το ΝΑΙ του για το πρώτο μνημόνιο και ο οποίος όταν ήταν δήμαρχος σε γνωστή πόλη της Μακεδονίας κατηγορήθηκε από όλη την τοπική κοινωνία για κακοδιαχείρηση δημοσίου χρήματος και για το ότι άφησε πίσω του ένα δήμο καταχρεωμένο;
    Είναι πατριώτης που έβαλε με τον τρόπο του κι αυτός ,όπως κι άλλοι πατριώτες, το ΔΝΤ στη χώρα;

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ ΓΙΑΝΝΑ 13/02/2012 23:45:06

      Πολύ εύστοχο!

  62. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 13/02/2012 23:46:51

    O Σαμαράς, με την παιδεία και τη συγκρότησή του δεν έχει ανάγκη από ηρακλειδείς του σαμαρισμού. Να το καταλάβουν κάποιοι και να σταματήσουν να του κάνουν κακό επιτιθέμενοι στους διαγραφέντες.
    Ανεξάρτητα από τη θέση του καθενός για την στάση Σαμαρά τους τελευταίους μήνες θεωρώ πως όλοι συμφωνούμε πως οι διαγραφές ήταν αναποφεύκτες υπό την έννοια πως τα μεγάλα κόμματα οφείλουν σε κρίσιμα θέματα να βαδίζουν συντεταγμένα.
    Τους ηρακλειδείς θα ήθελα μόνο να ρωτήσω το εξής: εντάξει οι διαγραφές είναι ορθές. Οι βουλευτές της ΝΔ που ετοίμασαν non paper μαζί με τους βουλευτές του πασόκ, πριν εκφρασθεί ο Πρόεδρος του κόμματος και αφού συνεδρίασαν εν κρυπτώ-δηλαδή συνωμότησαν- με βουλευτές του αντιπάλου κόμματος( δηλαδή Σπηλιωτόπουλος, Χατζηδάκης, Μητσοτάκης που συνωμοτούσαν μαζί με τον Βρεττό τον 11/2011) και εξεβίασαν έτσι τον αρχηγό έπρεπε ή όχι να διαγραφούν; Είναι βαρύτατη ή όχι η ευθύνη του Σαμαρά που δεν τους διέγραψε;
    Να δούμε τι εξωραιστικό σκεπτικό θα ακούσουμε πάλι...

  63. Giwrgos P avatar
    Giwrgos P 14/02/2012 00:05:02

    ...τα μεγάλα κόμματα οφείλουν σε κρίσιμα θέματα να βαδίζουν συντεταγμένα...
    μπράβο και εύγε, άκου εκεί ο κάθε κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος να έχει τη δικιά του ελεύθερη βούληση και γνώμη. Παραέχουμε δημοκρατία μου φαίνεται.

  64. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 14/02/2012 00:21:44

    Μην τα συγχέεις Γιάννα. Ο πατριωτισμός αποτελεί εξ ορισμού έννοια ασύμβατη με τις αποφάσεις των παπανδρεϊκών εκγόνων. Στο αρχικό Ναι οδηγήθηκαν από τον φόβο της απώλειας της εξουσίας, στο μετέπειτα Όχι από τον φόβο της διάβροχης σανίδας. Σε κάθε περίπτωση η κοινή συνισταμένη είναι η αναιδής, απάνθρωπη ιδιοτέλεια, που επειδή έτσι ωμή δεν αντέχεται ούτε από τους πιο τραχύδερμους κακούργους και δωσίλογους της ιστορίας, την βαφτίζουν «πατριωτική συνείδηση» και την προσφέρουν ανάθημα στο πατρικά στοργικό, μα ξέπνοο πια, είδωλο της μεταπολίτευσης.

  65. etsi avatar
    etsi 14/02/2012 01:22:40

    «Μας έλεγαν αν δεν δεχθούμε τους όρους τους, θα γίνουμε η Κούβα του Βορρά. Ναι, αλλά αν συμφωνούσαμε θα γινόμασταν η Αϊτή του Βορρά».
    Σήμερα η Ισλανδία των ψαράδων χωρίς τον ορυκτό πλούτο, την Βιομηχανία και τον Γεωργικό τομέα που έχουμε εμείς, έχει ανάπτυξη 3.1% και ανεργία 6.9% το 2011.

    Η Ελλάδα έχει 7% ύφεση και 21% ανεργία.

    • Ιοκαστη avatar
      Ιοκαστη @ etsi 14/02/2012 02:57:11

      τώρα η στραβος ειναι ο γυαλος η στραβα αρμενιζουμε:
      η Ισλανδία αν θέλουμε να κάνουμε τις συγκρίσεις σωστά έχει και μια κρατική μηχανη που δουλευει ΡΟΛΟΙ!!!

      Σε μας τα πάντα διαλυμενα: οι εφορίες, τα νοσοκομεια, τα σχολεια, η ασφάλεια, οι μετανάστες.... θέλετε και άλλα;

  66. Lapis Lazuli avatar
    Lapis Lazuli 14/02/2012 02:45:20

    Αυτά που γράφεις είναι λες και διαβάζω τα προεκλογικά φυλλάδια του Μητσοτάκη, του Έβερτ και του Καραμανλή του νεώτερου...και αυτοί για απαλλαγή από βαρίδια μιλούσαν, για κεντρώους χώρους, για νέες ελλάδες, για οράματα και για δημιουργικότητα...το μόνο "νέο" που προσθέτεις είναι το "πατρίδα, σημαία, θρησκεία και παραδόσεις..."...καλά κανένας παλαιότερος εκεί στην ΝΔ δεν σου έχει πει ότι ο ύμνος της ΝΔ της δεκαετίας του '80 που διαπραγματευόταν με αυτές τις έννοιες που εσύ αναφέρεις είναι πλέον απαγορευμένος στο κόμμα σου της "κεντροδεξιάς" ή του "μεσαίου χώρου" όπως μέχρι πολύ προσφάτως χαρακτηριζόταν;
    Όσο για την προτροπή προς τον κ. Σαμαρά για ίδρυση νέου κόμματος η απάντηση είναι "πάλι";;;

  67. Ιοκαστη avatar
    Ιοκαστη 14/02/2012 03:30:28

    οι δικοί σας αγαπητη Αννα το διάλεξαν!
    Βλέπεις φοβηθηκαν πως θα βγουν στα καφενεία αν μόνο ο ένας εμφανιζόταν αντιμνημονιακος!!!
    Τον Εθνάρχη να τον αφήσετε κατά μέρος!
    Δεν νομιζω οτι εαν ζουσε σημερα θα ήταν και πολύ ευτυχης με την αντιπροσωπευση του Καρυπιδη η πως τον είπες τον άλλον τον... Λεονταρίδη!
    (αυτόν τον τελευταίο αλήθεια πρώτη φορά τον ακουω!!)

  68. Ιωάννης33 avatar
    Ιωάννης33 14/02/2012 03:45:43

    δεν εχει να κάνει με κρατική μηχανή,αλλά με πολίτες.Που ξέρουν τι θέλουν,ξέρουν να δουλεύουν και κυρίως διαθέτουν υπομονή,ομοψυχία και σεβασμό στον γείτονα και στο κράτος.Εδιωξαν αυτούς που έπρεπε,κατάλαβαν τα λάθη τους και τώρα απλώς ψαρεύουν περισσότερο...

  69. Ιοκαστη avatar
    Ιοκαστη 14/02/2012 08:04:56

    συμφωνω!
    η κρατική μηχανή δουλεύει επειδή υπάρχουν οι πολίτες που αναφέρεις!

  70. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 14/02/2012 10:09:31

    Αγαπούλες,
    βγάλτε τις κουκούλες, μην ντρέπεστε. Οι πολίτες φταίνε για όλα, ο λαός κι αυτοί που τα τρώγανε μαζί με το Πάγκαλο. Συνεχίστε στο κατήφορο να κατηγορείτε τους Έλληνες πολίτες και θα πάτε ... ψηλά !!!

  71. juliet avatar
    juliet 14/02/2012 10:33:51

    Aris A
    Aρη καλημέρα,
    αν μου επιτρέπεις να γίνει μητρώο και να γίνει ελέγχος όλων των συντάξεων και αναδρομικά ...Συντάξεις πρόνοιας ,εκεί να δεις .Με χωριστή φορολογική μπορεί κάποια να φαίνεται άπορη και κάποιος που πραγματικά τ΄εχει ανάγκη να μην τα παίρνει.
    Απο πολλά μπορεί να εξοικονομίσει χρήμα αλλά θέλει; ή του είναι αδιάφορο; μια βόλτα στη Μεσογείων ξέρεις τι χρήμα μαζεύει από τ΄αυτοκίνητα που είναι παρκαρισμένα στα πεζοδρόμια; Το να μαζεύει από παρανομίες δεν διαφωνεί κανείς αλλά το να σου βάζει το χέρι στη τσέπη με το έτσι θέλω είναι αισχρό ,είναι κλοπή,είναι αλητεία.
    Αντε να πάμε στους υπαλλήλους τους ,θες να τους κόψεις τον αέρα που τους αναζωογονεί;Εγώ ή εσύ θα τους ξεσκονίζουμε ; δεν μας βλέπω πρόθυμους .
    Τα κόμματα ν΄αδειάσουν ....Αρη μου,όσο θα υπάρχουν ''μη παραγωγικοί'' πάντα θ΄υπάρχουν ξεσκονόπανα ,και στην Ελλάδα τα τελευταια χρόνια γεμίσαμε αναλυτές , κόλακες και χορευταράδες...και πάνω απ΄όλα σωτήρες που πονάνε και κλαίνε .
    Καλημέρα.......

  72. makis avatar
    makis 14/02/2012 10:51:08

    +1000000

  73. Dexi Extrem avatar
    Dexi Extrem 14/02/2012 11:34:34

    Είναι πλέον δεδομένη η αριστεροποίηση της δηλητηριασμένης ελληνικής κοινωνίας. Μοναδική ελπίδα διαφαίνεται η δυσάρεστη εμπειρία του βιώματος της παράτασης του σοσιαλιστικού κράτους με ηγεσία του ΚΚΕ μετά τις επερχόμενες εκλογές. Είναι ίσως η μοναδική λύση να ζήσει ο Έλληνας στο πετσί του το σοσιαλιστικό ψέμα και να το σιχαθεί ώστε τελικά να πειστεί ότι για τη σημερινή κατάντια του φταίει αποκλειστικά η αγάπη του για το σοσιαλισμό. Αρκεί ένα εξάμηνο γι'αυτό.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Dexi Extrem 14/02/2012 13:06:51

      Δυστυχώς, έχεις δίκιο!
      Όμως, θεωρώ πως μπορούμε με λόγο μεστό, με σωφροσύνη, χωρίς κραυγές και διάθεση αντεκδίκησης, με νηφαλιότητα, με επίμονη απαίτηση για εφαρμογή των νόμων, με το πάρσιμο πρωτοβουλιών για τις αναγκαίες θεσμικές αλλαγές, λόγο εθνικό και διαταξικό η Παράταξη μπορεί να εμπνεύσει και να πείσει.

      Όχι μεγαλοστομίες και αόριστες υποσχέσεις. Όχι πατριωτικούς θούριους, αλλά πατριωτικά έργα. Σύγκρουση με τη Σαπίλα και τη Διαφθορά με συγκεκριμένες, άμεσα και ταχέως εφαρμόσιμες προτάσεις επί ωρίμων και αναγκαίων θεμάτων.
      Η ΝΔ πρέπει ήδη να θέσει τα ζητήματα αυτά στη σημερινή κυβέρνηση και να πείσει ότι ως κυβέρνηση θα προχωρήσει σε άμεση και ταχεία εφαρμογή τους.
      Οι πολίτες, η κοινωνία περιμένουν διαύγεια λόγων και αποφασιστικότητα πράξεων.
      Π.χ. να απαιτηθεί η άμεση και ταχεία εφαρμογή σε εθνικό επίπεδο της μηχανογράφησης στην Εφορία με ταυτόχρονο περιορισμό κατά το ήμισυ τουλάχιστον των καταστημάτων ΔΟΥ.
      Ταχεία και άμεση απλοποίηση της νομοθεσίας και περιορισμό της γραφειοκρατίας.

      Η Ελλάδα χρειάζεται πολιτική αστραπιαίων κινήσεων.

  74. Nemecis_Kwn avatar
    Nemecis_Kwn 14/02/2012 12:30:29

    κατά το Τράγκα ο Σαμαράς θεωρήται πλέον μνημονιακός ... όσο καιρό ήταν εναντίον του μνημονίου τον υποστίρηζε αλλά τωρα είναι κάργα εναντίον του... επίσης τον κατηγωρεί ότι πλέον έχει γίνει ένα με τη διαπλοκή και από την εκπομπή του δηλώνει ότι είναι ενατίον της βαρωνίας των Αθηνών την οποία κατά τον Τράγκα υπηρετεί ο Σαμαράς.... τώρα που έχουν διαγραφεί και από τη ΝΔ και οι 21 έγινε ακόμα πιο πολέμιος του ... τι να πω; πάντος θεωρώ ότι έχει ανταπόκριση η εκπομπή του και με το τρόπο του την προοθεί και την παρουσιάζει έξυπνα... δεν ξέρω ο κόσμος της ΝΔ πως τον αντιμετοπίζει γιατί δηλένει κ δεξιός....

  75. hotdog avatar
    hotdog 14/02/2012 13:29:22

    Η Νεά εποχή όπως αναφέρεται σ'αυτή ο συντάκτης του άρθρου έχει περάσει 2 φορές και μάλιστα τη δεύτερη με Ψήφο εμπιστοσύνης. Το μόνο που μπορεί να κάνει ο Αντώνης είναι να την εφαρμόσει. Μακάρι να βγώ ψεύτης αλλά να είμαστε όλοι καλά και παρόντες ένα χρόνο μετά για να δούμε ποιός θα δικαιωθεί.

  76. ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ avatar
    ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ 15/02/2012 17:22:36

    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ................
    ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ??
    ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΤΕ?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.