#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/05/2010 21:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μόνο κεράκια ανάβουν τώρα



Μετά τον Γιωργάκη στο Καστελόριζο, τώρα και η Ντόρα ανάβει κεράκι (στα Χανιά).

Ημεροδήκτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Dimi avatar
    Dimi 24/05/2010 21:40:36

    Άναψε τ' αγίου δυο κεριά και του δαιμόνου πέντε..

  2. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 24/05/2010 22:28:43

    Dimi, με εκπλήσει η πνευματική σου δεινότητα.

  3. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 24/05/2010 22:39:05

    Ποτηράκι δεν έχει το δικό της το κερί???

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ (A)θανάσης 24/05/2010 23:18:34

      Με το ποτηρακι κοστιζει πιο πολυ ειναι και ανθυγιεινο οταν καιγεται το πλαστικο...ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ...μην το ξεχνατε...!!!

  4. LEWNIDAS avatar
    LEWNIDAS 24/05/2010 23:24:53

    καλα αυτοι οι διαπλεκομενοι δεν ντρεπονται λιγο. τι την βγαζουν την κακομοιρα στο γυαλι να αρλουμπολογη για τον καλικρατη. ρε γαμωτο πως μπορει τοσα χρονια πολιτικος να μην μπορει να πει τα αυτονοητα?
    και ο αβραμοπουλος και ο αρουλης ο αντρας ειναι του φρουφρου αλλα δεν τους λυπασαι στο γυαλι.

  5. Aggelos avatar
    Aggelos 24/05/2010 23:55:00

    ακουσατε που ειπε οτι δεν ηξερε τι εκανε ο Καραμανλης επειδη ηταν στο εξωτερικο?η ιδια δικαιολογια που λεεο και ο γιωργακης..επειδη γυριζει σε ταξιδια ειναι αθωα τα παιδια..

  6. pizza avatar