#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/02/2010 18:21
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Μόνη λύση ο κρατικός καπιταλισμός»



Το μοντέλο του "κρατικού καπιταλισμού", με συμπράξεις ιδιωτών και χωρίς φαινόμενα διαφθοράς, θεωρεί μόνη λύση για να επιστρέψει σε ανάπτυξη η χώρα, ο πρόεδρος του ομίλου MIG  Ανδρέας Βγενόπουλος, όπως ανέφερε σε χθεσινή τηλεοπτική συνέντευξή του στον Νίκο Χατζηνικολάου.

Ο ίδιος τόνισε ότι το μοντέλο του νεοφιλελευθερισμού είναι πλέον φανερό πως έχει αποτύχει παγκοσμίως κι ειδικά στην ιδιόμορφη περίπτωση της χώρας μας σε αυτήν την περίοδο δεν είναι λύση οι αποκρατικοποιήσεις (που θα φέρουν μικρά έσοδα σε σχέση με τις μελλοντικές ταμειακές ροές) αλλά η σωστή λειτουργία του κράτους με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια.

Ανέφερε δε το παράδειγμα ευρωπαϊκών χωρών που διατηρούν ισχυρές κρατικές εταιρίες, οι οποίες όμως λειτουργούν αυστηρά με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, με αποτέλεσμα να διατηρείται και να αυξάνεται ο πλούτος τους.

Υπογράμμισε επίσης ότι η αποκατάσταση της διαφάνειας και του περί δικαίου αισθήματος στην κοινή γνώμη μαζί με τη δίκαιη κατανομή του βάρους των συνεπειών της κρίσης είναι απαραίτητες προϋποθέσεις για να αποφύγουμε την απειλή τυχόν κοινωνικών εκρήξεων.

Στο πλαίσιο αυτό πρότεινε τη θέσπιση ενός νόμου για "αναδρομικό πόθεν έσχες" σε όλους τους εν ενεργεία πολιτικούς, δηλαδή μια έρευνα της οικονομικής τους κατάστασης από τότε που μπήκαν στην πολιτική έως σήμερα, με ταυτόχρονο άνοιγμα, όπου χρειάζεται, τραπεζικών λογαριασμών, ώστε να φανεί, όπως είπε, "η πορεία του χρήματος".

Πρότεινε επίσης  τη θέσπιση ενός εθελοντικού φόρου (βάζοντας ως όριο το 1 εκατ. ευρώ), τον οποίο θα πληρώνουν οι πολύ εύποροι πολίτες, προκειμένου να βοηθήσουν την κατάσταση, και θα συμψηφίζεται με μελλοντικές φορολογικές υποχρεώσεις.

"Πρέπει να υπάρξει ένα νέο όραμα για την Ελλάδα, το όραμα μιας χώρας σοβαρής, μικρής αλλά αξιοπρεπούς και ανταγωνιστικής", είπε χαρακτηριστικά.

http://www.euro2day.gr/news/economy/124/articles/570160/Article.aspx

ΣΧΟΛΙΑ

  1. man8os avatar
    man8os 23/02/2010 18:23:30

    Θα καταιβει ο Βγενοπουλος στην πολιτικη?

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ man8os 24/02/2010 11:11:39

      Το δήλωσε ήδη, όχι!

  2. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 23/02/2010 18:43:31

    Εμ, τι μας τρίβεται τόσο καιρό με παρεμβάσεις επί παντός επιστητού?

  3. xenitemenos21 avatar
    xenitemenos21 23/02/2010 18:56:18

    Το κυριο ερωτημα ειναι ποιους ενοχλουν (και γιατρι?) οι σκεψεις και οι προτασεις του κυριου Βγενοπουλου.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ xenitemenos21 23/02/2010 20:02:04

      ποιούς ενοχλούν;
      δεν βλέπω κανέναν να ενοχλείται.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ xenitemenos21 23/02/2010 20:45:14

      Μην το λέτε καθόλου ότι δεν ενοχλούνται κάποιοι. Και όχι απλά "κάποιοι". Ο γνωστός "εκσυγχρονιστής" σχολιαστής-δημοσιογράφος (και συγγραφέας βιβλίου περί εκσυγχχρονισμού της Ελλάδας..., εκδ. Πόλις) Φοίβος Καρζής στον Αθήνα 9,84 το πρωί σήμερα έσταζε δηλητήριο κατά του Βγενόπουλου. Δεν είχε να πει ούτε μία καλή κουβέντα για τη συνέντευξή του. Μέχρι που είπε "αν ήταν οικονομολόγος, που δεν είναι...". Βέβαια, ο Φοίβος Καρζής, αν δεν απατώμαι, δεν είναι οικονομολόγος, αυτό όμως δεν τον εμποδίζει να σχολιάζει κάθε μέρα με υφάκι τα οικονομικά και το τί δέον γενέσθαι. Επίσης, ο Βγενόπουλος είναι επιτυχημένος επιχειρηματίας, δεν ξέρω αν ο Φοίβος Καρζής είναι το ίδιο.

      Προφανώς, το αριστεροφιλελεύθερο κατεστημένο, το οποίο εκφράζει ο Φοίβος Καρζής, μισεί θανάσιμα τον Βγενόπουλο. Και τούτο γιατί αν κατέβαινε ο Βγενόπουλος στην πολιτική - που το θεωρώ απίθανο να το κάνει, δεν είναι χαζός για να καεί -, το εν λόγω κατεστημένο θα έσκαγε ως μεγάλη πομφόλυγα που είναι. Κοινώς, θα τους έκλεινε το μαγαζί με τα φρου-φρου και αρώματα που συντηρούν εις βάρος μας επί της Πλατείας Φιλικής Εταιρείας ή άλλως Κολωνακίου.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ xenitemenos21 24/02/2010 13:20:20

      @ B.K.Σ.
      Το επιχειρηματικό κατεστημένο σαβούρωνε σ' όλες τις μεταπολεμικές δεκαετίες (1945 - σήμερα), έχοντας την προστασία των κυβερνήσεων: Δεξιών και κεντρώων (ή κεντρο-αριστερών), συντηρητικών και φιλελεύθερων. Στην τελευταία φάση άρχισε να ξεπουλά. Πούλησε ακριβά, υπερβολικά ακριβά, σε Γερμανούς, Γάλλους - ιδιώτες ή δημόσιο - και στον Βγενόπουλο με τους εμίρηδες. Έτσι φθάσαμε να έχουμε Σύνδεσμο Βιομηχανιών με πρόεδρο χωρίς βιομηχανία και Σύνδεσμο Εφοπλιστών με πρόεδρο χωρίς βαπόρια.
      Χαρακτηριστικό τους: Το ταμείο της εταιρίας τους και η τσέπη τους ήταν ένα και το αυτό. Εταιρική διαχείριση; Μη μιλάμε για αρκούδες στην οδό Σταδίου! Αυτός ήταν ο κατεστημένος μεταπολεμικός ιδιωτικός τομέας στη χώρα μας. Μπροστά του το Δημόσιο μοιάζει με Σκανδιναβική επιχείρηση.
      Τη γνώμη μου για τον Βγενόπουλο και τι μέλλει γενέσθαι την έχω ήδη γράψει πιό κάτω.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ xenitemenos21 24/02/2010 13:29:36

      όπως έγραψα και εχθές ο Βγενόπουλος ξέρει πως τα καλύτερα και αποτελεσματικότερα διοικητικά στελέχη λόγω βιωμένων κανόνων, πειθαρχίας, ιεραρχίας και εμπεδωμένης διοικητικής πράξης δεκαετιών τα έχει το Ελληνικό Δημόσιο, κι αυτά θέλει.
      Για την εν τάχει ιστορική ανασκόπηση του επιχειρηματικού κατεστημένου της χώρας μας δεν έχω να προσθέσω το ελάχιστο, συμφωνώ σε όλα μαζί σου, δεν χρειάζεται να φθάσουμε στα λαυρεωτικά καν.

  4. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 23/02/2010 19:05:42

    Δεν ξέρω τι λέτε πάντως εγώ συμφωνώ, και μάλιστα «εθνικό καπιταλισμό», βέβαια δεν ξέρω πως ακριβώς το εννοεί, αλλά μια εθνική λύση για να σπάσουμε και τα πολυεθνικά μονοπώλια είναι η βέλτιστη.

    Συμφωνώ και επαυξάνω, όπως και ότι ο νεοφιλευθερισμός δεν μας οδηγεί πουθενά απλά μεταθέτει χρονικά την κατάρρευση.

    Το πρώτο μέτρο είναι μείωση μισθών 3-4 ήμερη εργασία μέχρι να ισορροπήσει και ο ισολογισμός του ΟΣΕ.

  5. donaE avatar
    donaE 23/02/2010 19:06:38

    Οχι αλλες ιδιωτικοποιησεις.Οποιος προλαβε,πηρε.

    • «Κασσάνδρα» avatar
      «Κασσάνδρα» @ donaE 23/02/2010 19:09:58

      Οχι άλλες ναι αλλά άμεσα εξορθολογισμός. Πρώτος πρώτος ο ΟΣΕ.

    • donaE avatar
      donaE @ donaE 23/02/2010 19:20:03

      Για τον ΓΠ εσταζε μελι.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ donaE 24/02/2010 11:13:22

      @donaE
      Τώρα, γιατί παλιότερα...
      Θυμάσαι τις αγωγές;
      Αισθάνεται δυνατός πιά (δεν το γράφω ειρωνικά, διαπίστωση είναι.

  6. down-under avatar
    down-under 23/02/2010 19:07:00

    Καλά, για μαλάκα τον έχετε τον Βγενόπουλο; Ακου να κατέβει στη πολιτική,,,

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ down-under 24/02/2010 11:43:23

      Πήξαμε στους εθνοσωτήρες. Δεν χρειαζομαστε Έλληνα Μπερλουσκονι. Τα ίδια περι πολιτικής λέγανε και για τη Γιάννα Αγγελοπούλου το 2004! Τελικά η κυρα Γιάννα το καλοκαίρι του 2006 πήρε τον ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΥΠΟ που είχε τότε χρέη περίπου 7 εκατομ ευρω και μέσα σε 3 χρόνια τον βούλιαξε και τον έκλεισε με χρέη που ξεπέρασαν τα 100 εκατομ!!!!!Ρε ουστ..

  7. Άφατος avatar
    Άφατος 23/02/2010 19:14:33

    Για μένα όσο και να είναι "αέρας" τα λόγια ο Βγενόπουλος είπε πράγματα απολύτως λογικά και καινοτόμα που δεν έχουν ακουστεί σχεδόν καθόλου:

    1) Σύνδεση της ΕΕ με την προστασία της χώρας (Αιγαίο, Μακεδονία)

    2) Να τιμωρηθούν όσοι πλούτισαν με αποτέλεσμα τη σημερινή κρίση την περασμένη 15ετία είτε είναι πολιτικοί είτε επιχειρηματίες.

    3) Άρση μονιμότητας δημοσίων υπαλλήλων

    4) ΟΡΑΜΑ και ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ για το μέλλον που βασίζονται στην εργασία και την παραγωγή και όχι το βόλεμα και το άραγμα. Πρώτη φορά ακούω λέξεις τόσο μεγάλης σημασίας από κάποιον που να τις εννοεί. Οι ψοφοδεείς πολιτικάντηδες ΠΑΣΟΚ-ΝΔ ούτε καν μπορούν να τις προφέρουν.

    5)Απενοχοποίηση της χώρας. Ναι μεν φταίμε και πρέπει να το παραδεχθούμε αντρίκεια, αλλά να μην μας δουλεύουν οι υποκριτές των χωρών της ΕΕ.

    • Βρασίδας avatar
      Βρασίδας @ Άφατος 23/02/2010 20:10:31

      1) Η ΕΕ δεν θέλει να συνδεθεί με την προστασία της χώρας.Τέλος.
      2) Να τιμωρηθεί και ο Βγενοπουλος;
      3) Η μονιμότητα πώς ορίζεται; Δηλαδή τώρα δεν μπορεί να απολύσει το Δημόσιο έναν υπάλληλό του;
      4) Όραμα και αισιοδοξία πάντα υπήρχαν για να γεμίσουμς τις τσέπες μας
      5) Αν το παραδεχτούμε δηλαδή οι σφαλιάρες θα είναι ηπιότερες;

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Άφατος 23/02/2010 20:17:40

      Δυστυχώς ο ιδιωτικός τομέας παρουσιάζεται εξιδανικευμένος, αλλά όσοι τυχαίνει να απασχολούμαστε σ΄ αυτόν γνωρίζουμε άπειρα παραδείγματα επιβίωσης και αναρρίχησης των φελλών.
      Ο Δημόσιος Τομέας διαθέτει ακόμη ένα ασύγκριτο πλεονέκτημα. Στελέχη, ηλικιακά πενήντα με εξήντα, που έχουν βιωμένη στη ραχοκοκκαλιά τους την επιταγή του Δημοσίου Συμφέροντος. Στελέχη που εάν ο ιδιωτικός τομέας τα είχε στην δούλεψή του θα πέταγε. Αυτά τα στελέχη μπορούν πραγματικά να απογειώσουν τις δημόσιες επιχειρήσεις. Διότι και τα νοσοκομεία και τα εκπαιδευτικά ιδρύματα είναι επιχειρήσεις δημοσίου συμφέροντος. Ουσιαστικά ο Βγενόπουλος θέλει να βάλει στο Δημόσιο τα μέτρια στελέχη του ιδιωτικού τομέα που επιπλέουν στις επιχειρήσεις τους και τους στοιχίζει πλέον να τα διώξουν, να πάνε να πουλήσουν την ατζαμοσύνη τους στον δημόσιο καπιταλισμό. Ένα παράδειγμα μόνον για να μπούμε στο κλίμα. Φέρτε στο μυαλό σας έναν Διοικητικό Διευθυντή ενός Πανεπιστημίου, ή έναν Προσωπάρχη ενός υπουργείου, και αντιστοιχείστε τους με έναν διοικητικό διευθυντή μιας ιδιωτικής επιχείρησης χιλίων ατόμων και τον Προσωπάρχη της. Με ένα φού των πρώτων σβήσαν οι δεύτεροι....
      Ξέρουν πολύ καλά οι ιδιώτες τί πλούτος στελεχειακός υπάρχει στο Δημόσιο, ο οποίος παραμένει διότι συνειδητά επέλεξε να υπηρετεί το δημόσιο συμφέρον. Δεν είχανε κανέναν καπιταλισμό κατά νου στην επιλογή τους.... Και επειδή αυτός ο πλούτος τελειώνει οσονούπω, ορέγονται την διάδοχη κατάσταση. Εάν δεν αξιοποιηθούν από το κράτος στην επόμενη πενταετία, ήτοι να αναδειχθούν και να αναλάβουν τα ηνία των κρατικών επιχειρήσεων τα συγκεκριμένα στελέχη -ακόμα κι ένα υπουργείο είναι επιχείρηση κατ΄ αυτή την έννοια- σε λίγο θα μας διαφεντεύουν τα μεγαλοστελέχη της πράισγουώτερχάουζ που πιστοποιούν στα φέισμπουκ τις κριτικές τους ικανότητές τους και καθαίρονται εντός 24ώρου από γενικοί γραμματείς.... Νίλα.

    • donaE avatar
      donaE @ Άφατος 23/02/2010 20:31:05

      Ναι Βασιλικη,μπορει να συμφερει καλυτερα να γορασει κανεις ολο το κρατος.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Άφατος 23/02/2010 20:37:46

      Δεν είναι διατεθειμένοι οι προϊστάμενοι και διευθυντές του Δημοσίου της συγκεκριμένης γενηάς να δουλέψουν για τον ιδιωτικό Τομέα, το θεωρούν υποτιμητικό γ΄ αυτούς. Εάν τους δινότανε αρμοδιότητες να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους, πχ τα νοσοκομεία να έχουν άμιλλα μεταξύ τους να κρίνονται με μετρήσιμους δείκτες, ομοίως και τα πανεπιστήμια: έρευνα, οικονομικές επιδόσεις πχ εξορθολογισμός δαπανών, σπατάλες, προσέλκυση δωρεών θα βλέπαμε θαύματα από αυτούς τους Δημόσιους Λειτουργούς (έχω συγκεκριμένα και πολλά παραδείγματα στο μυαλό μου) οι οποίοι επ ουδενί δεν πρόκειται να δουλέψουν για τον οποιοδήποτε ιδιώτη.

    • Βρασίδας avatar
      Βρασίδας @ Άφατος 23/02/2010 22:10:26

      ρε Βασιλική συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Για να υπάρχει άμιλλα και συναγωνισμός μεταξύ ΝΠΔ ή Ι Δ θα πρέπει να υπάρχει και οικονομικό κίνητρο το οποίο δεν προβλέπεται από το νομοθετικό πλαίσιο της χώρας μας.
      Ο συναγωνισμός της ρεμούλας δεν προωθεί τίποτα.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Άφατος 23/02/2010 22:38:56

      Bρασίδα την σύγκριση ανόμοιων πραγμάτων ο Βγενόπουλος την ξεκίνησε. (ή για να κυριολεκτήσω τη σύγκριση που είχε στο πίσω μέρος του μυαλού του...) κι εγώ έπιασα το γάντι.
      Το να αλλάξει το νομοθετικό πλαίσιο για να μπουν οι άχρηστοι των ιδιωτικών επιχειρήσεων στο Δημόσιο είναι καθώς φαίνεται το διακύβευμα...
      Το να λειτουργήσουν οι επιχειρήσεις δημοσίου συμφέροντος -επιμένω! ήτοι νοσοκομεία και πανεπιστήμια πρωτίστως με σύγχρονα εργαλεία διοίκησης δεν χρειάζεται νομοθετική ρύθμιση, υπόθεση κατευθύνσεων των γενικών γραμματέων είναι, ούτε καν των υπουργών. Και όσο για τα σύγχρονα εργαλεία διοίκησης να σου αναφέρω μόνον ετούτο: η αξιολόγηση των υπαλλήλων στο δημόσιο ξέρεις με τί ξεκινά στην πρώτη του σελίδα; με την καταγραφή της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης του εργαζόμενου. στον ιδιωτικό, με τις ποινές. έχουμε να κάνουμε με δυσθεώρητη απόσταση κουλτούρας και επιπέδου διοίκησης. Οι ιδιώτες αναμυρηκάζουν ότι τους λένε τα μαστεράκια στις εεδέδες, το Δημόσιο μεταλαμπαδεύει ριζωμένο βίωμα διοικητικής ιεραρχίας και Πράξης δεκαεατιών. Το ξαναλέω, εάν ο ιδιωτικός τομέας είχε την τύχη να έχει στις δυνάμεις του αυτούς τους Διευθυντές θα μεγαλουργούσε... (δεν είναι τυχαίο που απορροφούν αμέσως τους απόστρατους, βέβαια ως γνωστόν αυτοί που αποστρατεύονται νωρίς δεν ανήκουν και στο εκλεκτότερο δυναμικό, αλλά μπροστά στους ψόφιους που έχουν στις τάξεις του έστω αυτοί οι απόστρατοι είναι λαχείο για έναν επιχειρηματία)

    • Βρασίδας avatar
      Βρασίδας @ Άφατος 23/02/2010 23:16:13

      καλά τα λες αλλά όχι για Ελλάδα ΒΚΣ. Σίγουρα αν ο Δημόσιος λειτουργός ένιωθε μια στοιχειώδη αναγνώριση και την προοπτική να δικαιωθεί το έργο του και οι ικανότητές του είτε μέσω του φορέα του ή της μεταπήδησής του σε κάποιον άλλον ιδιωτικού δικαίου, σίγουρα θα είχαμε μεταπηδήσει σε ευρωπαΐκή κουλτούρα ή χώρα.Αλλά εδώ είμαστε σε "οσιαλισμό" ή κρατικό καπιταλισμό όπως θες μπορείς να το εκλάβεις χρόνια τώρα.
      Μακάρι να μπορούσαν να αλλάξουν οι δομές ώστε να γίνουμε Ευρωπαίοι έστω και με μια δεκαετία καθυστέρηση. Όλα προβλέπονται όπως υπονοείς αλλά ποιός νοιάζται για αξιολογήσεις και αποτέλεσμα έργου; Φωνή βοώντος...

    • Άφατος avatar
      Άφατος @ Άφατος 23/02/2010 23:48:37

      Βρασίδα κανείς άλλος δεν έχει βγει να τα πει τόσο χύμα και με τέτοια παρρησία. Όπως είπα τα λόγια μπορεί να είναι αέρας, αλλά από κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε.

      Όσον αφορά τα ζητήματα που έθιξε ο Βγενόπουλος φαίνεται ότι τα αντικρούεις μόνο από προκατάληψη.

      Ως προς την ΕΕ, απαιτήσαμε ποτέ ως χώρα προστασία των συνόρων; Αν δεν μπορεί να το κάνει η ΕΕ τι δουλειά έχουμε εκεί πέρα;

      Αν είναι κι ο Βγενόπουλος υπόλογος παράνομου πλουτισμού φυσικά και θα πρέπει να υποστεί τις συνέπειες. Προς το παρόν αφού δεν θέλεις τέτοια μέτρα κάτσε με τους διεφθαρμένους απατεωνίσκους ΝΔ και ΠΑΣΟΚ.

  8. κοψοχέρης avatar
    κοψοχέρης 23/02/2010 19:22:29

    Μέχρι τώρα είχαμε λαϊκιστές πολιτικούς, περάσαμε στους δημοσιογράφους, τώρα μας έκατσαν και λαϊκιστές επιχειρηματίες.
    Μην ξεγελιέστε παιδιά, ο Βγενόπουλος είναι μεγάλη μάρκα.
    Τώρα που πολλές από της εταιρίες του ομίλου MIG έχουν πάρει δεσπόζουσα θέση (γαλακτομικά, υγεία, αεροπορικές μεταφορές, κλπ) στην Ελληνική οικονομία, τώρα μας λέει ότι δεν χρειαζόμαστε ιδιωτικοποιήσεις.
    Σε λίγο θα μας πεί ότι και η, έστω κολοβή, Επιτροπή Ανταγωνισμού είναι περιττή.
    Προφανώς δεν τον βολεύει η περαιτέρω ανάπτυξη του ανταγωνισμού στους κλάδους που δραστηριοποιείται. Φαντάσου να πεί όχι η Επιτροπή Ανταγωνισμού στη συνένωση Olympic-Aegean (πάνω από το 95% της αγοράς), όπως θα έπρεπε, βέβαια.
    Μήν έχετε την ψευδαίσθηση ότι είναι τυχαίο που μιλάει με τα καλύτερα λόγια για τον ΓΑΠ. Παιγνίδι κάνει.
    Όσοι ξέρουν το Βγενόπουλο από τα παλιά (και δεν εννοώ από την εποχή του Χρηματιστηρίου μόνο) ξέρουν πολύ καλά πόσο γάτα είναι.
    Επιχειρηματίας όπου φυσάει το κύμα (δηλ. το προσωπικό συμφέρον).
    Κοινή λογική παιδιά, μετά από τόση εμπειρία που έχουμε αποκτήσει πρέπει να σταματήσουμε να παρασυρόμαστε από τον κάθε τυχάρπαστο.
    Για την πάρτη τους δουλεύουν όλοι.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ κοψοχέρης 23/02/2010 21:28:25

      Και η ΟΑ επί Μητσοτάκη δεν έπρεπε να ιδιωτικοποιηθεί... Βέβαια αντιδρούσε και ο ...Πατέστος χαχαχα

    • Ένας Τυχαίος avatar
      Ένας Τυχαίος @ κοψοχέρης 24/02/2010 00:53:35

      Τι λες ρε μεγάλε......Ο Κόκκαλης είσαι?

      ....χαχαχαχαχαχαχαχα........

  9. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 23/02/2010 20:25:39

    Εγω θα πω το αλλο...

    Πηγε ο Τσουκρατος ποτέ 1εκ μαρκα στην Ποπη ?? "αγαπη μου σ εφερα δωρο $$ γιατι δεν ηξερα τι να σου παρω να χαρεις!!"

    Το βλεπουν σαν μαγαζι αλλουνου.. Με ξενο κωλο γινονται και πουστηδες.

    Να πανε ολοι σπιτια τους εφοσον μας δωσουν ποθεν εσχες απ την πρωτη μερα στην πολιτικη και ν ανοιξουν τους λογαριασμους τους μονοι τους. Το αυτο και ολοι οι Γεν γραμματεις και φαρισαιοι. Τους δινουμε την ευκαιρια και ειναι μια και μοναδικη. Δηλωστε να σωθειτε. Γυριστε τα μαυρα στο παρακαταθηκων και σαν δινουμε συνταξη βουλευτου μεχρι να πεθανετε.

    οκ??

    ΠΠ

  10. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 23/02/2010 20:29:10

    προσωπικά παρακολουθούσα την δημόσια παρουσία του κου Βγενόπουλου μέχρι την ημέρα που εμφανίσθηκε δημοσίως με τα δύο δαχτυλίδια που έχει στην φωτό (είναι από την συγκεκριμένη εμφάνισή του).

    • donaE avatar
      donaE @ B.K.Σ. 23/02/2010 21:01:37

      Τωρα τα ειδα!Λοιπον αυτο λεει πολλα

    • nama avatar
      nama @ B.K.Σ. 23/02/2010 21:25:45

      Η ένστασή σου προς τα δαχτυλίδια είναι απλώς αισθητική, ή εννοείς κάτι άλλο που μου διαφεύγει;

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ B.K.Σ. 23/02/2010 22:47:54

      Μάρα, άμα έβλεπα και διαβητωμένο σφραγιδόλιθο δεν θα ήμουνα και τόσο ευγενής... :Ρ

    • GK avatar
      GK @ B.K.Σ. 24/02/2010 08:46:11

      Δεν είναι δακτυλίδια, μια αλυσιδούλα είναι που την κουβαλάει εδώ και χρόνια σαν κομπολόι.

  11. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 23/02/2010 20:31:49

    εε... θα πω κακίες... Πρώτα από όλα, κρατικό καπιταλισμό είχε η Σοβιετική Ενωση. Δεύτερον, κρατικό καπιταλισμό έχει η Ελλάδα από καταβολής κόσμου. Βάζει λεφτά το κράτος, και τα παίρνουν με τον ένα ή άλλο τρόπο οι «καπιταλιστές». Πρόκειται για εξαιρετικά κακή πρόταση... Αχ καημένη Ελλάδα...

    • trellokamperos avatar
      trellokamperos @ archaeopteryx 23/02/2010 20:55:58

      πες τα χρυσόστομε!!!!

    • «Κασσάνδρα» avatar
      «Κασσάνδρα» @ archaeopteryx 23/02/2010 21:08:54

      Δεν εννοεί όπως το λες κρατική ήταν και η Cosmote μάλλον σε κάτι τέτοιο αναφέρεται, και αυτό εννοεί συμφωνώ και εγώ!

      Πάντως σε καμιά περίπτωση δεν το εννοεί όπως το αναφέρεις.

    • Ένας Τυχαίος avatar
      Ένας Τυχαίος @ archaeopteryx 24/02/2010 00:55:49

      "κρατικό καπιταλισμό" με "συμπράξεις ιδιωτών και χωρίς φαινόμενα διαφθοράς" είπε έτσι;

      Μην τα ερμηνευουμε όπως θέλουμε.....

      Μαζί σου Αντρέα για μια Ελλάδα ΝΕΑ.......

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ archaeopteryx 24/02/2010 01:00:44

      δηλαδή ο ιδιωτικός τομέας είναι αδιάφθορος;;!
      επειδή το πρεσβεύει ένας επιχειρηματίας;
      ε, είμαστε εθνικά νυχτωμένοι......

  12. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 23/02/2010 20:32:51

    Δεν τον ρωτησε ο Νικολακης.. "ποιος σας εδωσε τα δαχτυλιδια εσας κ Μπενοπουλε?" εε??

    λετε να εχει περισσευμα ο κινεζος και να μοιραζει ??

    Παντως για γουρι για το βαζελο δεν κανουν. Θα τη χασουν την κουπα !

    ΠΠ

  13. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 23/02/2010 20:35:57

    Αν κατέβει θα τον ψηφίσουν μέχρι και οι γάβροι

  14. ares avatar
    ares 23/02/2010 20:40:19

    Αν διατηρήσει τις αντιλήψεις και τον χαρακτήρα που μέχρι σήμερα επιδεικνύει γιατί να μη συστήσει μια νέα πολιτική κίνηση; Δεν έχουμε δημοκρατία; Δεν γνωρίζω κανέναν στο πανελλήνιο, για πενήντα και πλέον χρόνια, που μπορεί να διατυπώσει όσα λέει ο Βγενόπουλος. (ούτε πολιτικό ούτε καθηγητή ούτε επιχειρηματία ούτε δημοσιογράφο ούτε σχολιαστή του διαδιχτύου)
    Είναι πρόεδρος 50000 και πλέον εργαζομένων. Ας μας εκφράσουν την γνώμη τους.
    Αλλά πολύ φοβάμαι ότι υπάρχουν πολλοί που θα θεωρήσουν ύποπτη ακόμη και αυτή την απλή σημείωση….

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ ares 23/02/2010 21:11:14

      Δεν με ενδιαφέρει καθόλου η γνώμη των υπαλλήλων των εταιριών που ελέγχει. Αν θέλει να κάνει κόμμα που να παίρνει λεφτά φορολογουμένων, να κάνει κρατικές επιχειρήσεις, και να τις δίνει σε τίμιους και ηθικούς επιχειρηματίες... ας βγει και ας το προτείνει. Αν πάλι έχει 3.000.000 υπαλλήλους και τον ψηφίσουν, η λέξη «δημοκρατία» θα έχει αποκτήσει νέα σημασία.

      Πιστέυω ότι και ο ΟΤΕ και η ΟΑ είναι εξαιρετικά παραδείγματα κρατικού καπιταλισμού και ο νοών νοείτω.

    • Ένας Τυχαίος avatar
      Ένας Τυχαίος @ ares 24/02/2010 00:58:47

      archaeopteryx γιατί ξεχνάς το “συμπράξεις ιδιωτών και χωρίς φαινόμενα διαφθοράς” μαζί με τον κρατικό καπιταλισμό;

      Ο Βγενόπουλος δε βοηθήθηκε από ΚΑΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ δύναμη για να ανέλθει όπως έγινε με ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ 1950 ΚΑΙ ΜΕΤΑ.....

      Σωστό ή Λάθος?

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ ares 24/02/2010 07:31:48

      Στην δεύτερη πρόταση έχεις δίκιο. Το «χωρίς φαινόμενα διαφθοράς» με ζορίζει. Όπως μου είχε γράψει ένας σχολιαστής εδώ, μπορεί οι πολιτικοί μας να είναι ανίκανοι ή λαμόγια, αλλά έχουν και λίγο φόβο ελέγχου.

      Αν είχαμε ιδιώτες «χωρίς φαινόμενα» διαφθοράς», γιατί να μην έχουμε και πολιτικούς «χωρίς φαινόμενα διαφθοράς». Σε χώρα κατσικοκλεφτών, σε λίγο θα έχουμε πλειστηριασμό τρυπών για να κρυφτούμε.

      Και επί ΑΓΠ μιλούσαν διάφοροι για σύμπραξη κράτους ιδιωτών...

  15. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 23/02/2010 20:49:55

    Από άνθρωπο του ναυτιλιακού χώρου, απόλυτα έντιμο και αυτοδημιούργητο, που ξέρει τον Βγενόπουλο έχω ακούσει θετικά σχόλια γι' αυτόν. Και γνωρίζω επίσης ότι απέχει από το γνωστό lifestyle άλλων, ούτε φυσικά συγκρίνεται με τον αλητήριο πρώην πράκτορα της Στάζι και ιδιοκτήτη του μεγαλύτερου στρατού χουλιγκάνων στην Ελλάδα.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Μάρκο Τ 23/02/2010 21:13:49

      Ο Βγενόπουλος ξεκίνησε σαν δικηγόρος και σύμβουλος ανθρώπων του ναυτιλιακού χώρου... Αν η κουβέντα είναι για το αν ο βγενόπουλος είναι καλύτερος ή όχι από τον ...Κόκκαλη, ή τον Μελισσανίδη, ή τον Τροχανά, πάω πάσο. Αχ καημένη ΑΕΚ...

    • «Κασσάνδρα» avatar
      «Κασσάνδρα» @ Μάρκο Τ 23/02/2010 21:17:20

      Γιατί αποκλείεις να είναι καλύτερος και από πολλούς πολιτικούς;

      Πάντως από ότι λέει δεν τον ενδιαφέρει η πολιτική.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Μάρκο Τ 23/02/2010 21:21:27

      γιατί... ενδιαφέρει τους πολιτικούς η πολιτική; χαχαχα...
      trust me, trust me

    • «Κασσάνδρα» avatar
      «Κασσάνδρα» @ Μάρκο Τ 23/02/2010 21:25:05

      καλά άλλο παλούκι αυτό.

  16. down-under avatar
    down-under 23/02/2010 21:04:41

    Δεν ειναι δακτυλίδια αυτά που αίνονται στη φωτογραφια στο δεξι του χερι,ειναι μια μικρή χρυσή αλυσσίδα που φέρει μαζί του ο Βγενόπουλος εδω και 20 χρόνια χρησιμοποιώντας το σαν κομπολόϊ...

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ down-under 23/02/2010 22:45:05

      ευχαριστώ για την διευκρίνηση. κυριολεκτικά η θέα τους με είχε αηδιάσει.
      Έχουμε μπουχτίσει με την προκλητικότητα κάποιων επιχειρηματιών και οι εποχές έχουν αγριέψει.

  17. ΑΡΚΑΣ avatar
    ΑΡΚΑΣ 23/02/2010 23:45:28

    Ο κρατικός καπιταλισμός με συνδιαχείριση όπως το εννοεί ο πονηρούλης ο Βγενόπουλος είναι
    α. αγοράζουμε τη δημόσια επιχείρηση τσάμπα - δεν εννοώ την Ολυμπιακή - γιατί πολύ απλά πείτε έναν έλληνα επιχειρηματία να μπορεί να αντέξει την αγορά μιας εταιρείας όπως η ΕΥΔΑΠ, οι ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΘΗΚΕΣ, η ΔΕΗ, κλπ. και να ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΔΟΜΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΓΧΩΡΙΑ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΥΤΟΣ ΤΙΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΛΥΣΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΕΤΑ?

    ΚΑΝΕΙΣ!!!!

    Είναι προφανές ότι μιλά εκ του πονηρού. Μία αποκρατικοποίηση γίνεται με διεθνή και μόνο διαγωνισμό. Όποιος δώσει τα πιο πολλά την παίρνει, εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις του διαγωνισμού.

  18. ΑΡΚΑΣ avatar
    ΑΡΚΑΣ 23/02/2010 23:46:56

    συνέχεια....

    βέβαια ως επιχειρηματίας τη δουλειά του κάνει. Ο κρατικός καπιταλισμός τον βοηθάει να έχει επιχειρήσεις με λιγότερο κόστος ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ ΑΡΚΑΣ 24/02/2010 07:27:22

      σωστά! buy low, sell high.

  19. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 24/02/2010 00:00:48

    να ρωτήσω και κάτι για όσους άκουσαν την συζήτηση;
    για τις Μακεδονικές Αερογραμμές έγινε καμμία σχετική νύξη;
    ή μήπως ο κος Χατζηνικολάου δεν υποβάλλει τόσο αφελείς ερωτήσεις;

    • Νικόλας avatar
      Νικόλας @ B.K.Σ. 24/02/2010 00:51:39

      To όνομα αυτό είναι κατοχυρωμένο από την Olympic και δεν πιστεύω να το αφήσει φυσικά. Τώρα να αρχίσει μία θυγατρική εν μέσω κρίσης κάπως δύσκολο.

      Η αεροπορική εταιρεία από τα Σκόπια με το όνομα "MAT Macedonian Airlines" έχει σταματήσει να λειτουργεί και το ένα αεροπλάνο που της είχε μείνει έχει καθηλωθεί στο αεροδρόμιο του Βελιγραδίου αν θυμάμαι καλά. Η JET (ο Σερβικός αερομεταφορέας)θα ξεκινήσει μία αεροπορική εταιρεία με βάση τα Σκόπια με το όνομα Aeromak τώρα το Μάρτιο του 2010.

  20. Ένας Τυχαίος avatar
    Ένας Τυχαίος 24/02/2010 01:01:07

    Μαζί σου Αντρέα για μια Ελλάδα νέα!

    Ο Αντώνης σε περιμένει......

    • GK avatar
      GK @ Ένας Τυχαίος 24/02/2010 08:44:20

      Τον περιμένει αλλα αυτός πάει με τον Γιώργο.

  21. ares avatar
    ares 24/02/2010 01:34:20

    @ aercheo….
    ίσως η ανιδιοτέλειά σας να είναι μεγαλύτερη (οιουδήποτε άλλου) και το δημοκρατικό αίσθημα και η φιλελεύθερη αντίληψή σας βαθύτερη αλλά αν έχετε 500 νοματαίους στην δούλεψή σας που δεν καταφέρονται σε βάρος σας να μας το (από)δείξετε.
    Σε κάθε περίπτωση όμως είναι πιο ευπρόσδεκτος ο λόγος για το τι είναι και όχι τι δεν είναι προτιμότερο να γίνει.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ ares 24/02/2010 07:34:48

      ααα... εδώ είναι που θα με πεις αιθεροβάμονα... Μου αρέσουν οι τίμιοι πολιτικοί, οι τίμιοι επιχειρηματίες, οι τίμιες συμβάσεις παραχώρησης, οι τίμιες συμπράξεις ιδιωτικού-δημοσιου τομέα. Θα μου άρεσε να είμαι νέος, χαριτωμένος, πλούσιος, σε έναν κόσμο ροζ και αγγελικά πλασμένο. Ορίστε... πως σου φαίνεται σαν προτιμότερο;

  22. makis avatar
    makis 24/02/2010 10:02:36

    ΜΗΠΩΣ Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΓΙΑΤΙ Η MIG ΑΞΙΖΕΙ ΣΗΜΕΡΑ 1.5 ΔΙΣ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΕΠΕΝΔΥΣΗ 5 ΔΙΣ!ΚΛΛΕΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ ΑΛΛΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΜΕΤΟΧΗ MIG ΣΤΑ 6ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΩΤΑ ΚΑΝΕΙ 1.5!

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ makis 24/02/2010 10:36:45

      εεε.. δεν φταίει για αυτό...

    • Determinism Is Dead avatar
      Determinism Is Dead @ makis 24/02/2010 12:54:55

      Προφανώς και εσύ, όπως και το κοτόπουλο του Russell μέχρι τη στιγμή που του κόψαν τον λαιμό, δεν έχεις κατανοήσει πλήρως την αρχή της επαγωγής: η ομοιομορφία των παρελθόντων γεγονότων δεν συνεπάγεται την βεβαιότητα των μελλοντικών. Μόνο την πιθανότητά τους.

      Αν λοιπόν είχες μόνο βραχυπρόθεσμα κέρδη στο μυαλό σου, τότε λειτούργησες κερδοσκοπικά και...καλά να πάθεις.

      Υ.Γ. Ο Βγενόπουλος πάντως αρθρώνει καθαρό και διακριτό λόγο σε σχέση με όλους τους πολιτικάντηδες της Βουλής κι απ'αυτήν την άποψη είναι καλοδεχούμενη η συνεισφορά του στην συζήτηση για το μέλλον της χώρας. Για τα περί "κρατικού καπιταλισμού" μάλλον έχει δίκο ο STGM όταν λέει οτι παραπέμπουν στο γαλλογερμανικό μοντέλο, δηλαδή ανάπτυξη βάσει κάποιων αρχών σε αντιπαράθεση και με το αγγλοσαξωνικό, δηλαδή αφήνουμε ελεύθερη την αγορά και παρεμβαίνουμε όταν και άμα υπάρξει πρόβλημα, αλλά και με τον χρεωκοπημένο κρατικοδίαιτο σοβιετικού τύπου ελληνικό καπιταλισμό της μεταπολίτευσης.

  23. ευτυχια avatar
    ευτυχια 24/02/2010 10:35:16

    επιτελους, ακουσαμε και μια καθαρη κουβεντα. Οι σαχλες κριτικες για την οικονομκη κατασταση του Βγενοπουλου, θα καταλαβαινα αν γινονταν απο καποιον με την ιδια επιτυχια και οχι απο μπατιρηδες. Εξαλλου θεωρω οτι εχει το δικαιωμα να μιλαεει περισότερο απ τους ΑλαβανοΤσιπρες, τους Βαρβιτσιωτηδες και τις Τζακρες γιατι, σε αντιθεση μ αυτους, εχει πληρωσει και κανα ευρω στην Εφορία.

  24. pikaia gracilens avatar
    pikaia gracilens 24/02/2010 10:47:29

    Ισως να ειμαι ονειροπολος και ολιγων εκκεντρικος, αλλα μημπως ηρθε η ωρα να κανει η Ελλας και παλι την επανασταση στην δημοκρατια. Να θεσπισει μια εμπλουτισμενη δημκρατια οπου 100,000 πολιτες θα ψηφιζουν τα προτεινομενα νομοσχεδια μεσω διαδυκτιου. Ειναι πλεον ευκολο. Επισης μια ιδεα που εδω και πολυ καιρο τριγυτνα ειναι της εταιρικης δημοκρατειας. Με αυτο εννοω οι αποφασεις του διοικητικου συμβουλιου της εταιρειας πχ. ΟΤΕ να λαμβανονται απο τους μετοχους, οχι οπως τωρα με μλποκ ψηφους και προξυ αλλα οι μετοχοι να ειναι ουσιαστικα ανανεμιγμενοι στην εταιρεια.... Μημπως κουραζω με τις ιδεεσ Φακτορα?

  25. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 24/02/2010 10:56:31

    Είναι γνωστή η απάντηση του Ρ. Ρήγκαν στην ερώτηση γιατί δεν πήρε οικονομολόγους, οικονομικούς συμβούλους και λοιπούς τεχνοκράτες για την οικονομία: τί να τους κάνω; έχω στο συμβούλιο δώδεκα αυτοδημιούργητους εκατομμυριούχους επιχειρηματίες.

  26. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 24/02/2010 11:31:10

    Ο Βγενόπουλος ως επιχειρηματίας έχει πιά αυτό που θέλει: Ισχυρή θέση σε αρκετούς τομείς της Ελληνικής οικονομίας, σε μερικούς μονοπωλιακή. Ξέρει επίσης, ότι ο ιδιωτικός τομέας στην Ελλάδα δεν είναι σε καλύτερη κατάσταση από τον δημόσιο, και δεν ντρέπεται να το πεί. Ούτε διστάζει, δεν εξαρτάται από λυκοσυμμαχίες. Επιλέγει τον πιό αξιόπιστο (ή τον λιγότερο αναξιόπιστο), κατά τη γνώμη του, "στρατηγικό σύμμαχο", το κράτος ως επιχειρηματία. Μέσω αυτού, εξασφαλίζει και την ομπρέλλα της ΕΕ.
    Αλλά: Θ' αντέξει το τσουνάμι στο Ντουμπάι; Θα τον συμπαρασύρει κι αυτόν; Θα του κάνει ζημιά και πόση; Μήπως γι αυτό επιλέγει τώρα την ασπίδα της ΕΕ (με μεσάζοντα το Ελληνικό Δημόσιο); Ποιές οι πραγματικές οικονομικές συμμαχίες του με τους πραγματικά ισχυρούς της Ευρωζώνης; Όπως π.χ. το Γερμανικό κράτος ως επιχειρηματία; Είναι όντως η νέα ιδιωτική Ολυμπιακή-Aegean οιονεί "θυγατρική" της κρατικής Lufthansa; Μή ξεχνάμε πώς με την παρεμβολή του ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ο ΟΤΕ - στη Deutsche Telekom πλειοψηφία έχει το Γερμανικό Δημόσιο.
    "Κρατικές ισχυρές εταιρίες, αυστηρά με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια". Να το κρατήσουμε αυτό το ρητό - κλειδί. Κάτι μου θυμίζει έντονα, όχι κακό κατ' ανάγκη. Μυρίζει αέρα Παρισιού και Βερολίνου. "Καπιταλισμός του Ρήνου" σε μια χώρα που ο Πράσινος (αθλητικά!) Ανδρέας είναι πιά ο μόνος, αδιαμφισβήτητος Nibelung;

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 24/02/2010 12:14:27

      Φίλε του Λαού (και δικέ μου, που λέει ο άλλος φίλος, ο Αντιαθλητικός):
      Νομίζω, ήδη το έγραψα: Έχει πολύ ψηλά κύματα εκεί στον Περσικό κόλπο, και κάτω από τους ουρανοξύστες του Ντουμπάι υπάρχει κινούμενη άμμος.
      Σήμερα έχει όντως γιουβέτσι, αύριο ίσως Bratwurst, ίσως βρούβες νερόβραστες.
      Είπαμε, περαστική η εγκόσμια δόξα. Εγώ άλλο ρητό φοβάμαι, το "κοινή γάρ η τύχη και το μέλλον αόρατον"!

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 24/02/2010 12:49:33

      @ l' ami du peuple
      Για τη μακρά ιστορική διάρκεια και πώς τελικά κρίνεται συμφωνώ, με τον Hobsbawm επίσης, για το τί ήταν ο Πέτρος Κ. απολύτως.
      Αλλά το θέμα μας είναι τώρα τι γίνεται,
      Δεν θυσιάζω τους ζωντανούς ανθρώπους στην Ιστορία, η Ιστορία είναι η ίδια η Καταστροφή, πού 'γραφε εκείνος ο καταδιωκόμενος (και αυτόχειρ για να μή συλληφθεί) Walter Benjamin.
      Για τον Ζαχαριάδη μη μιλήσω, μιλούν αυτοί που έστειλε στο θυσίιαστήριο (συνεργώντας από κοινού με τους δήθεν "ταξικούς του αντιπάλους").
      Και βέβαια για τη γενιά μου - η λεγόμενη "του Πολυτεχνείου" - τη δική σου δεν την γνωρίζω:

      «Το θέμα είναι τώρα τι λες.
      Καλά φάγαμε, καλά ήπιαμε.
      Καλά τη φέραμε τη ζωή μας ως εδώ.
      Μικροζημίες και μικροκέρδη συμψηφίζοντας.
      Το θέμα είναι τώρα τι λες»
      (Μανόλης Αναγνωστάκης, Στόχος, 1970)

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Sic transit gloria mundi 24/02/2010 13:25:52

      Κρατικες επιχειρησεις με ιδιωτικοοικονομικα κριτηρια μονο σε φυσικα μονοπωλια.
      Σε μη φυσικα μονοπωλια (πχ.αερογραμμες) κρατικες επιχειρησεις ΜΕ ΙΣΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ-θαυμα θαυματων δηλ-με τις ιδιωτικες.
      Οτιδηποτε αλλο δεν ειναι καπιταλισμος του Ρηνου αλλα crony capitalism Ιμελντα Μαρκος των Φιλιππινων.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 24/02/2010 13:27:48

      l' ami ...να πώ ότι δεν γοητεύομαι από αυτά που γράφει ο δεύτερος Σαλονικιός; Θα ήμουν μεγάλος ψεύτης. Ήταν βέβαια υπερβολικά "ορθόδοξος", αλλά άν το πάω έτσι, είναι σαν να λέω ότι δεν με γοητεύει ούτε η ποίηση του Ρίτσου!
      Ξέρω ότι δεν προλαβαίνω πιό όμορφες μέρες. Αλλά δεν πειράζει: Για το γιό μου, για όλα τα παιδιά και νέους ανησυχώ.

    • antiathlitikos avatar
      antiathlitikos @ Sic transit gloria mundi 24/02/2010 13:31:20

      Φίλε του λαού και των καταλήψεων, σ΄έχουμε ανάγκη να μας θυμίζεις τί δεν κάναμε ακόμη. Έτσι μιλούσες είμαι βέβαιος και το 79.

      Το θέμα (μας) παραμένει ωστόσο το «τώρα τί λες». Να τ΄αφήσουμε στα πιο όμορφα παιδιά που τώρα μεγαλώνουν και να αποσυρόμαστε σιγά – σιγά; Ή να επιμείνουμε ότι μας επιτρέπει ακόμη η Ιστορία να οραματιζόμαστε ό,τι και στα 20 μας;

      Δεν είναι θέμα κόπωσης ή διάθεσης. Είναι αυτή η γ...νη η (ηττοπαθής) αυτογνωσία ότι συμψηφίζοντας μικροζημίες και μικροκέρδη τη φέραμε τη ζωή μας μέχρι εδώ, μέχρι εδώ, μέχρι εδώ ...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Sic transit gloria mundi 24/02/2010 14:29:16

      Σε αυτο συμφωνω.Πρεπει να επανελθει το συνθημα "Νομος και Ταξη".
      Σε προειδοποιω ομως οτι αυτο θα αμφισβητηθει πρωτα απο τους δικους σου που θα αρχισουν τα "νομος ειναι το δικιο του εεργατη" ή "κατω η ταξη των αφεντικων" και παρομοια.
      Ειτε λοιπον θα παρουν σαφη απαντηση οτι ο νομος ναι ειναι ο νομος του αστικου καθεστωτος και οποιος τον παραβιαζει παει φυλακη ειτε δεν κανουμε τιποτα.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Sic transit gloria mundi 24/02/2010 14:49:21

      Και εγω σου λεω τοι στη μεταπολιτευτικη Ελλαδα το "νομος ειναι το δικιο του εργατη" που σημαινε εργατη υφαντουργειου επεκταθηκε σε καλοπληρωμενους απο το Δημοσιο υπαλληλους της ΔΕΗ που κατεβαζαν διακοπτες,σε καθηγητες σχολειων που σιγονταριζαν καταληψεις και καταστροφες των σχολειων τους ενω εκαναν ιδιαιτερα,σε υπαλληλους μουσειων που αφηναν τουριστες απο την Ιαπωνια απεξω με τις απεργιες τους και σε πολλους αλλους και τελικα εφυγε απο τα εργασιακα και περασε στα "αντιαυταρχικα κοινωνικα κινηματα" και τελικα στους αναρχοτραμπουκους,η δε τελικη καταληξη του θα ειναι συμμοριες τυπου μαφιας.
      Και μετα εσυ διαπιστωνεις κοινωνικη καταρρευση.
      Λυπουμαι αλλα εδω που εφθασαν τα πραγματα απαιτειται ενταση της αστυνομευσης υπο την καλυψη της Βουλης κατα παντος παραβατη.Αλλιως μη παραπονεισαι.

  27. Amalia avatar
    Amalia 24/02/2010 12:02:30

    Καλος ρητορας ο Βγενοπουλος και λεει αυτα που θελουν να ακουσουν τα αυτια μας. Ας μας πει καποιος ποια απο τις εταιρειες που εχει αγορασει με τα λεφτα του Σειχη αξιζει κατι. Εδωσε για την Δελτα ΒΙΒΑΡΤΙΑ 2ΔΙΣ και η εταιρεια σημερα εχει ζημιες.Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ,Η singular Η οι επενδυσεις στη Σερβια Ικανοτατος στο να μαζευει και να ξοδευει λεφτα επενδυτων αλλα προς το παρον χωρις επιχειρηματικη επιτυχια !

  28. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 24/02/2010 13:36:21

    Ο κρατικός καπιταλισμός ευθύνεται σοβαρά για το σημερινό μας χάλι. Δεν περίμενα να ακούσω τέτοια πράματα από έναν επιχειρηματία εκτός φυσικά και αν είναι ή αν θέλει να γίνει κρατικοδίαιτος/διαπλεκόμενος (βλ. Κόκκαλης)

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Kώστας Θ. 24/02/2010 13:46:10

      η διαπλοκή των επιχειρηματιών με το δημόσιο ευθύνεται για το σημερινό μας χάλι εξίσου με το μακρύ χέρι των πολιτικών στο δημόσιο χρήμα, ακόμα κι αν αυτό μεταφράζεται σε άχρηστους διορισμούς στην ολυμπιακή.
      Ο Βγενόπουλος θέλει να πουλήσει νόουχάου στο Δημόσιο, πριν μερικούς μήνες πρότεινε να δώσει δωρεάν στο υπουργείο υγεία λογισμικό για το σύστημα προμηθειών των νοσοκομείων. Αυτό το νόουχάου, οι ειδήμονες μπορούν να αποτιμήσουν την όποια αξία του θα είναι ο Δούρειος Ίππος για την άλωση της Δημόσιας Διοίκησης, θα δούμε χλεμπονιάρικα να γίνονται προσωπάρχες και οι Ικανοί πενηντάρηδες να έχουν προτάσεις εργασίας συμβούλων στον Ιδιωτικό Τομέα και άμα δεν τον θέλουν να πηγαίνουν σπίτια τους ή να κάθονται να δουλεύουν υπό των χλεμπονιάρικων και να βγάζουν και τον σκασμό...

  29. antiathlitikos avatar
    antiathlitikos 24/02/2010 15:37:10

    Δε μ΄αρέσουν οι συνομωσιολογίες ούτε «καταπονούμαι» να ανακαλύπτω πονηρές προθέσεις πίσω από τα λεγόμενα. «Κρατώ» όμως τόσο τον τρόπο που εμφανίστηκε από το πουθενά το 99 στο ΧΑΑ κόντρα στο (παρανοϊκό) ρεύμα όσο και τις ταχυδακτυλουργίες με ΟΤΕ και ΟΑ ως σαφείς ενδείξεις ότι και σε ό,τι αφορά την «πολιτική» ο Βγενόπουλος λειτούργησε όπως και στο επιχειρηματικό πεδίο: ως διαμεσολαβητής και ως μέντορας άβγαλτων ή παρασυρμένων κορασίδων. (Παρένθεση: και η εμπλοκή του με τον Βάζελο το ίδιο καταδεικνύει).

    Θεωρώ, λοιπόν, ότι το βασικό εδώ δεν είναι να διαυγάσουμε τον όρο «κρατικός καπιταλισμός» αλλά να συγκρατήσουμε από την παρέμβαση Βγενό το ότι «ταράζει τα νερά» σε μια περίοδο που η χώρα ασφυκτιά δημοσιονομικά και στέκεται αμήχανη μπροστά στο πρόβλημα «ανάπτυξη», αναμένοντας πάλι το ΕΣΠΑ και την εξ ύψους παρηγορία. Ο νεοφιλελευθερισμός αναπαύεται πάνω στις «δάφνες» της ανισόμετρης ανάπτυξης, της άδικης αναδιανομής της τελευταίας 20ετίας και της διάλυσης των αλλεπάλληλων φουσκών του ενώ ο κρατισμός επανεμφανίζεται σχεδόν παντού ως η «σημερινή» λύση στην κρίση.

    (Σημείωση: o «νεοφιλελευθερισμός» θα επανακάμψει κάποια στιγμή με άλλο μανδύα. Η διελκυστίνδα περισσότερο κράτος – πιο ελεύθερη αγορά δε θα σταματήσει τόσο απότομα με νικήτρια κάποιαν από τις δύο τάσεις. Το ποιες πολιτικές δυνάμεις θα τις εκφράζουν είναι δευτερεύον και πάντως εξαρτώμενο από τις τοπικές ιδιαιτερότητες).

    Ο Βγενόπουλος λέει ανοικτά κάτι που επέρχεται. Και δε θα το αποτρέψει ούτε η Δεξιά του ΠΑΣΟΚ ούτε η Αριστερά της ΝΔ ...

  30. kanis avatar
    kanis 24/02/2010 16:26:14

    Όταν τα λέγαμε ότι ο Βγενό έιναι της οικογενείας Μητσοτάκη, kanis δεν συμφωνούσε!

    • Άφατος avatar
      Άφατος @ kanis 25/02/2010 00:58:38

      είναι της οικογένειας Μητσοτάκη και μηνύει τη Ντόρα; Επίσης, αν είχες προσέξει καλά τη συνέντευξη, θα παρατηρούσες ότι δεν έπαιξε το παιχνίδι της συγκυβέρνησης ή τής κυβέρνησης εθνικής ενότητας, κάτι που κάνει ο Καρατζαφέρης προωθώντας την οικογένεια Μητσοτάκη.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ kanis 25/02/2010 11:02:57

      Ο.Κ., ελήφθη το μήνυμα: Πίσω από κάθε ριφιφί σε κοτέτσι και κάθε τζιβιτζιλιά εις τα Καρπάθια και πάσαν Τρανσυλβανίαν, κρύβεται ο Κόμης!

  31. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 24/02/2010 21:44:12

    εδώ θα βρείτε απομαγνητοφωνημένη την συζήτηση, είναι 36 σελίδες εκτυπωμένες.
    http://www.euro2day.gr/news/economy/124/articles/570160/Article.aspx#bellow

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.