19/11/2009 08:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μωραίνει Κύριος oν βούλεται απωλέσαι...



Ας πούμε ότι, όπως στην ταινία «Στο μυαλό του Τζων Μάλκοβιτς», ανακαλύψαμε μία μικροσκοπική δίοδο που οδηγεί κατευθείαν στο μυαλό της Ντόρας Μπακογιάννη.

Τι βρήκαμε μέσα, πίσω από το βεβιασμένο χαμόγελο;

Μια τεράστια λέξη : «ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ».

 «Ζητάω υποστήριξη». Από όπου και από όποιον να ‘ναι.

 Μετά την «μεταγραφή» του ικανού στην επικοινωνία αλλά όχι καθολικής αποδοχής Άρη Σπηλιωτόπουλου, η Ντόρα αποδέχεται, έστω κεκαλυμμένη, στήριξη από τον κ. Σουφλιά. Η οικογένεια του άλλωστε έσπευσε να παρευρεθεί στην συγκέντρωση της Ντόρας στην Λάρισα.

 Ουδείς εχέφρων πολιτικός θα πλησίαζε σε απόσταση 200 χιλιομέτρων τον κ. Σουφλιά.

 Ο κ. Σουφλιάς είναι αυτή τη στιγμή ο πιο αντιπαθής Έλληνας πολιτικός μετά τον πατέρα της (και πριν τον κ. Σημίτη).

 Για όλη την κοινωνία είναι ο εκλεκτός των κατασκευαστών, αυτός που ιδιωτικοποίησε τους εθνικούς δρόμους και επέβαλε πανάκριβα διόδια.   

Για τους νεοδημοκράτες είναι επιπλέον αυτός που εισηγήθηκε τις καταστροφικές εκλογές.
Αποδοκιμάσθηκε το βράδυ  της 4ης Οκτωβρίου.

 Συγκεντρώνεται έτσι σε ένα στρατόπεδο η ομάδα αυτών που θεωρούνται πρωταρχικά υπαίτιοι για την ήττα.

Και ζητά …την ψήφο των μελών του κόμματος.

Για να επαναλάβει τον άθλο;

 Η κα Μπακογιάννη, πριν να «εκτελεστεί» από την δυναμική του ρεύματος Σαμαρά, μοιάζει να αυτοκτονεί από αμνησία.

Ήταν η συνάντηση του κ. Βενιζέλου με τον κ. Σημίτη, που εξελήφθη ως σύμπραξη, μαζί με τον περιβόητο φραπέ του Ρέλου, που προδιέγραψαν την ήττα του από τον κ. Γ. Παπανδρέου.

 Η κα Μπακογιάννη είχε το δικό της «Ρέλο» : την κυρία στην Κατερίνη που ζήτησε να φύγουν όλοι οι γόνοι. Ευτυχώς γι’ αυτήν οι φίλοι της στα κανάλια δεν επέτρεψαν να λάβει το θέμα διαστάσεις και να έχει ήδη «τελειώσει» η υποψηφιότητά της.
Διαπράττει όμως πανομοιότυπα το δεύτερο σφάλμα Βενιζέλου : ταυτίζεται με ανεπιθύμητο πρόσωπο.

 Οι «βίοι παράλληλοι» δεν σταματούν εδώ.
Το 2004, όταν ανακοινώθηκε η ένταξη Μάνου-Αδριανόπουλου στο ΠΑΣΟΚ, ο Κ. Καραμανλής «απογειώθηκε» έχοντας απαλλαγεί από τα «βαρίδια».

Σήμερα, ο Αντώνης Σαμαράς αφήνει στην Ντόρα αυτούς που στη συνείδηση του μέσου ψηφοφόρου έχουν καταγραφεί σαν «βαρίδια» και της  γνέφει «αντίο» από το αερόστατο που υψώνεται απαλά στην ατμόσφαιρα.

 Προφήτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 19/11/2009 08:57:32

    Άντε, πού είναι να βγει κι ο Μητσοτάκης να τελειώνουμε.

    • eregoz avatar
      eregoz @ Blimblomblim 19/11/2009 13:14:55

      xaxaxaxax...ετσι....

  2. πρώτα η ελλάδα avatar
    πρώτα η ελλάδα 19/11/2009 09:05:02

    Έλεος πιά με τα τρία σόγια που είτε με από δίψα για μίζες είτε από ασχετοσύνη μας έχουν καταδικάσει σε μία ιδότυπη δικτατορία, με το μανδύα της δημοκρατίας βέβαια.
    Να τελειώνουμεμε δαύτους, εμείς μπήκαμε στον 21ο αιώνα και οι πολιτικοί μας είναι ακόμη της δεκαετίας του 60.

  3. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 19/11/2009 09:20:45

    Τι να κανουμε-ετσι ειναι.Ηταν ομως και ο μονος τροπος να γινουν πεντε δρομοι στην Ελλαδα.Πως αλλιως δηλαδη θα γινονταν με το ελλειμμα και το χρεος που εχουμε;Χωρις διοδια και με επιβαρυνση του προυπολογισμου;
    Ή μηπως θα μπορουσε να αρχισει αλλιως το κτηματολογιο αφου τα λεφτα της ΕΕ ειχαν χαθει επι Λαλιωτη;

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ ψυχραιμια 19/11/2009 09:46:47

      Το Κτηματολόγιο είναι το μεγαλύτερο σκάνδαλο που υπάρχει.

      Αντί να δημιουργήσουν ένα υπερβολικά βαρύ, έως εγκληματικό γραφειοκρατικό σύστημα, Θα μπορούσε να κωδικοποιηθούν μόνον τα οικόπεδα, που τα περισσότερα είναι ήδη χαρτογραφημένα στις πολεοδομίες, να χαρτογραφηθούν όσα δεν είναι χαρτογραφημένα, να πάρουν έναν ενιαίο κωδικό αριθμό και να καταχωρείται υποχρεωτικά ο αριθμός αυτός σε κάθε ακίνητο, που κτίζεται επί του οικοπέδου αυτού, στα μηχανογραφημένα, πλέον, υποθηκοφυλακεία. Το ζήτημα με το Κτηματολόγιο είναι μόνον ένα, να μπορείς να ψάχνεις τα ακίνητα με βάση το ακίνητο και όχι με βάση τον ιδιοκτήτη.

      Αυτό όμως θα κόστιζε μάξιμουμ το 5% του σημερινού Κτηματολογίου, οπότε θα υπήρχε σαφώς λιγότερο, έως καθόλου φαϊ για τους λιμασμένους μεγαλομελετητές που προωθούν το "μεγάλο έργο" (το μεγάλο έγκλημα) του Κτηματολογίου. Ακόμη δεν έχουμε δει τίποτα. Ούτε φαντάζεστε τι σημαίνει Κτηματολόγιο στην πράξη, όταν ολοκληρωθεί δηλαδή. Όπου υπάρχει, ο κόσμος στενάζει και, το κυριότερο, δεν μιλάει κανένας ανοιχτά. Άλλη μια μεγάλη συνωμοσία σιωπής.

      Όσο για τα έργα, θα μπορούσε να βάλει ρήτρα ότι θα αυξηθούν τα διόδια μόλις γίνουν οι δρόμοι. Θα έχαναν κάποια λίγα λεφτά για τρία-τέσσερα χρόνια και θα τα κρατούσαν λίγο παραπάνω μετά στο τέλος για να ισοφαρίσουν. Απλή πολιτική λογική είναι αυτή.

  4. οξεία γωνία avatar
    οξεία γωνία 19/11/2009 09:30:08

    Μακάρι να δηλώσει υποστήριξη στη Θοδώρα ο Σουφλιάς αλλά αυτό δεν πρόκειται να γίνει, διότι αυτό θα αύξαινε τη διαφορά άλλες πέντε μονάδες.
    Φοβάμαι όμως μήπως ο Σουφλιάς δηλώσει υποστήριξη στο Σαμαρά, την αυτοκράτειρα και τους μηχανισμούς της την έχω ικανή για όλα.
    Δεν είδες που έβαλαν το Μάκη να τη βρίσει στο Βέτο και έτσι συσπειρώθηκαν γυρω από το κορίτσι ένα σωρό αγαθές σπιτο-νοικοκυρές "ενάντια στην άνανδρη επίθεση";
    Από πολιτική μπορεί να μην ξέρουν αλλά το marketing το παίζουν στα δαχτυλάκια τους οι ακριβοπληρωμένοι "επικοινωνιακοί επιτελείς" της αυτοκράτειρας.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ οξεία γωνία 19/11/2009 09:52:37

      Τώρα, και ο Σημίτης να δηλώσει υποστήριξη στον Σαμαρά δεν τον βλάπτει.
      Το ζήτημα είναι να αποκαλυφθεί η πραγματική απήχηση του Μητσοτακέικου, που είναι περίπου 2%, ό,τι είχε πάρει ο επίτιμος κατερχόμενος μόνος του το 77.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ οξεία γωνία 19/11/2009 09:56:17

      Μην το λες αυτο.Οι σχεσεις Τρ και Ντορας ειναι εχθρικοτατες καθως ειναι απολογητης της 17Ν (εχουν και τον ιδιο δικηγορο με τους Ξηρους).
      Απλως η Ντορα δεν ειχε το θαρρος να ζητησει απο τον Καραμανλη να απαγορευσει σε βουλευτες της ΝΔ να πηγαινουν σε εκπομπες που εγκωμιαζουν δολοφονους στελεχων της ΝΔ.Αυτα ειναι αυτονοητα για αλλους χωρους.

      • kanis avatar
        kanis @ ψυχραιμια 19/11/2009 10:02:05

        Ο Μαντούβαλος, μόνιμος θαμών της Ζούγκλας, υποστηρικτής της Ντόρας δεν είναι;

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ ψυχραιμια 19/11/2009 10:04:36

        Ο Τριαντ. είχε ζητήσει από το Μητσοτακέικο κάτι για την Κιμ που τελικά δεν έγινε.
        Έτσι είχε κυκλοφορήσει τουλάχιστον.
        Από τότε υπάρχει αντιπαλότητα, που εκφράσθηκε με αποκαλύψεις στη Ζούγκλα (τηλ) για τα πεπραγμένα της Ντόρας στην Ευρυτανία.

  5. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/11/2009 09:49:16

    Λέει η Ντόρα: "Στις εκλογές αυτές με έχουν χτυπήσει χυδαιότερα από οποιονδήποτε πολιτικό, άνδρα ή γυναίκα, τα τελευταία χρόνια. Μη βρίσκοντας πολιτικά επιχειρήματα, επιτίθενται άνανδρα στη γυναικεία μου υπόσταση, με αθλιότητες για την προσωπική μου ζωή, ακόμα και για τη σχέση μου με τα παιδιά μου". Ποιός την χτύπησε; Είπε κανείς τίποτα για τα παιδιά της; Μόνο για την ίδια, τον Κυριάκο και τον μπαμπά διαβάζω εγώ...

    (τα γράφει η e-Καθημερινή)

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ archaeopteryx 19/11/2009 09:53:15

      Προκειται για την δηθεν ψυχαναλυτικη αναλυση που εκανε ο Τριανταφυλλοπουλος στο VETO.Ειχε ελθει και μια προσκειμενη στη Ντορα εδω και ζητουσε να την καταδικασουμε.Φυσικα προκειται για ελεεινο κειμενο.

      • Kώστας Θ. avatar
        Kώστας Θ. @ ψυχραιμια 19/11/2009 09:58:46

        Και τι σχέση έχει ο Σαμαράς και οι υποστηρικτές του με αυτά που γράφει ο Μάκης; Και στο κάτω κάτω, πόση σημασία είχε πια αυτό; Απλώς η Ντόρα πιάστηκε από αυτό με σκοπό να κατηγορήσει την αλλη πλευρά για προσωπικές επιθέσεις και να το παίξει θύμα. Κοροϊδεύει τον κόσμο.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Kώστας Θ. 19/11/2009 10:09:10

          Καμμια σχεση δεν εχει.Απλως πρεπει να ξερεις οτι στις προηγμενες χωρες οταν ενα απεχθες προσωπο παιρνει θεση υπερ ενος υποψηφιου συνηθιζεται ο υποψηφιος να διαχωριζει τη θεση του και να αρνειται τη στηριξη.
          Στην Ελλαδα βεβαια δεν συνηθιζεται.

        • Kώστας Θ. avatar
          Kώστας Θ. @ Kώστας Θ. 19/11/2009 10:12:06

          Ποιός πήρε θέση υπέρ Σαμαρά; Και ποιός υπογράφει το κείμενο γιατί δεν ξέρω.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Kώστας Θ. 19/11/2009 10:17:30

          Το κειμενο στο veto ειναι ανυπογραφο με τιτλο "η Ντορα στο ντιβανι" και υπογραφη ψυχαναλυτης.Βασει του νομου υπευθυνος για ανυπογραφα κειμενα ειναι ο εκδοτης.
          Θεση υπερ του Σαμαρα εχει παρει ο Θ.Παπανικολαου που καποτε εγραφε αρθρα στο "Εθνος" εγκωμιαζοντας τη 17Ν.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ Kώστας Θ. 19/11/2009 10:23:55

          Δεν νομίζω ότι πρέπει να δαιμονοποιείται ούτε βέβαια να εκθειάζεται η 17Ν. Είτε το θέλουμε είτε όχι, είναι μέρος της μεταπολιτευτικής πολιτικής μας πραγματικότητας. Είναι δεδομένο ότι έχει προκαλέσει συμπάθεια σε ένα μέρος του πληθυσμού για ορισμένες επιλογές της.

          Το τσουβάλιασμα που κάνεις (ο Παπανικολάου είναι με το Σαμαρά - ο Παπανικολάου είναι και με τη 17Ν - ο Τριανταφυλλόπουλος είναι με το Σαμαρά - ο Τριανταφυλλόπουλος έιναι και με τη 17Ν) είναι χαρακτηριστικό μέσο που χρησιμοποιούν παρακρατικοί κύκλοι και χαρακτηριστικό της λεγόμενης "δολοφονίας χαρακτήρων". Πολύ παλιά και αποτελεσματική τακτική. Φυσικά, είναι κι αυτό πολιτική απάτη.

          Ας θυμηθούμε μόνον το πιο πρόσφατο ζήτημα με το βιβλίο Ιστορίας: "Είναι αντίθετη η Χρυσή Αυγή - είσαι αντίθετος κι εσύ".

          Και φυσικά, αν και δεν έχω διαβάσει κείμενα ούτε του ενός ούτε του άλλου, είμαι σχεδόν βέβαιος ότι θα έγραψαν κάτι που σε δεν μπορεί να εκληφθεί ως υποστήριξη της 17Ν, απλώς τώρα εσύ εδώ μας το παρουσιάζσεις έτσι για να κάνεις τσουβάλιασμα και να ακυρώσεις την υποστήριξη Σαμαρά.

          Κανένα επιχείρημα, κανείς; Μόνον μαύρη προπαγάνδα από τους ντορικούς;

          Όποιος διάβασε χθες βράδυ το Παραπολιτικά για τον Αβραμόπουλο καταλαβαίνει με τι ανθρώπους έχουμε να κάνουμε.

        • Kώστας Θ. avatar
          Kώστας Θ. @ Kώστας Θ. 19/11/2009 10:28:13

          Με πρόλαβε ο Blimblo.
          Ψυχραιμία θα μας τρελλάνεις..

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ Kώστας Θ. 19/11/2009 10:31:09

          Ψυχραιμία, δεν με αγγίζουν ιδιαίτερα τα ενδο-νεοδημοκρατικά, αλλά άνθρωποι που διαβάζουν, καθοδηγούνται και επηρεάζονται από αυτού του είδους το μιντιακό λαιφ στάιλ, είναι μάλλον φύρα για την παράταξή σας.
          Ο ΚΚ σίγουρα δεν έπεσε από την Τσέκου, στο υπογράφω, ούτε η Ντόρα θα "πέσει" από το ντιβάνι.
          Αλλιώς θα κρίνουν οι νεοδημοκράτες, με πολιτικά κριτήρια. Επομένως μήπως καλύτερα θα ήταν να μην ασχολιόταν καθόλου με αυτά;
          Πως να ληφθούν σοβαρά παλαιοφεμινιστικά επιχειρήματα της δεκαετίας του '80 όταν εκφέρονται από μια πανθομολουμένως ισχυρή γυναίκα -λόγω μηχανισμών ή όχι δεν είμαι σε θέση να το επαληθεύσω- η οποία πλασαριζόταν επί σειρά ετών στις ισχυρές γυναικείες προσωπικότητες του πλανήτη;

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Kώστας Θ. 19/11/2009 10:32:18

          Βlim αυτο που εγραψες δειχνει τι ακριβως παει χαλια στη ΝΔ και μαλιστα ποια ειναι η περιβοητη αποιδεολογικοποιηση που λεει και ο Σαμαρας που κατα τα αλλα στηριζεις.
          Μπορεις να φαντασθεις αριστερο να λεει οτι αυτοι που σκοτωσαν το Λαμπρακη δεν "πρεπει να δαιμονοποιουνται ή να εκθειαζονται" και ειναι ¨μερος της πραγματικοτητας";
          Η 17Ν ηταν τρομοκρατικη οργανωση πολιτικων μας αντιπαλων που δολοφονουσε δικους μας,το καταλαβαινεις αυτο;Δηλαδη τι αλλο ηθελες να δεις εκτος απο τη φωτογραφια του Μαρξ και του Bελουχιωτη;να εχουν και το Σταλιν και το Μαο;

        • tiramola avatar
          tiramola @ Kώστας Θ. 19/11/2009 10:34:58

          Τι λες μπλιμ-μπλομ?
          Δηλαδή για τους πολιτικούς ισχύουν άλλα από τους κοινούς θνητούς?
          Αν εγώ σήμερα υποστηρίξω κάτι για το οποίο πριν από κάποιο διάστημα έλεγα το αντίθετο , εσύ δεν θα μου την πεις και δικαίως?

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Kώστας Θ. 19/11/2009 10:39:48

          Θα σου πω τι εγραφε : για ενα διαστημα η 17Ν τα ειχε σπασει με την "Ελευθεροτυπια" και εστελνε τις προκηρυξεις στο "Εθνος".Εκει λοιπον μαζι με τις προκηρυξεις υπηρχε αρθρο του Θ.Π. που σχολιαζε εγκωμιαστικα τις προκηρυξεις και τις δολοφονιες.
          Δεν εχει νοημα να παραπονιεστε για παραμεληση της ιδεολογιας αν δεν αναλογιστειτε τι θα συνεβαινε σε αντιστροφη περιπτωση : μπορειτε να φαντασθειτε ενα τυπο να αρθρογραφει σε εφημεριδα της δεξιας εγκωμιαζοντας δολοφονιες αριστερων απο ακροδεξια οργανωση και μετα απο χρονια να εχει γνωμη για την εκλογη προεδρου αριστερου κομματος και να λαμβανεται υποψιν;

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ Kώστας Θ. 19/11/2009 10:46:58

          Ό,τι να 'ναι λες Ψυχραιμία. Ο συνήθης μαξιμαλισμός όσων δεν έχουν επιχειρήματα. Εννοείται ότι είμαι της γνώμης ότι ούτε η δολοφονία Λαμπράκη κλπ. πρέπει να δαιμονοποείται.

          Η δαιμονοποίηση είναι χαρακτηριστικό της αριστεράς. Εσύ τώρα λες ότι πρέπει να δαιμονοποιήσουμε της 17Ν, επειδή η αριστερά έχει κάνει ένα σωρό κοινωνικές και πολιτικές δαιμονοποιήσεις (χούντα, μετεμφυλιακό παρακράτος κλπ.). Αν μιμούμαστε συνέχεια τους αριστερούς, ναι, γι' αυτό πάει χάλια η ΝΔ.

          Η απο-δαιμονοποίηση της κάθε είδους πολιτικής, ακόμη και βίαιης (της 17Ν, της χούντας, του δεξιού παρακράτους κλπ.) θα συμβάλει τα μέγιστα στην πολιτική κάθαρση της χώρας και στην αλληλοκατανόηση μεταξύ των πολιτικών παρατάξεων, μέσω της απόσεισης κάποιων ταμπού.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ Kώστας Θ. 19/11/2009 10:47:40

          Τιραμόλα, τι εννοείς, συγγνώμη, δεν κατάλαβα.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ Kώστας Θ. 19/11/2009 10:52:56

          Αυτό που πρέπει εσύ να καταλάβεις, Ψυχραιμία, είναι ότι η 17Ν, έστω και με τον εγκληματικό τρόπο που διάλεξε, εξέφρασε το αίτημα για απαλλαγή της Ελλάδας από τη φαυλοκρατία. Το εξέφρασε με μια επαναστατική αριστερή γνησιότητα που τράβηξε πολλούς αριστερούς. Αν το έκανε αυτό ο Παπανικολάου, είναι αξιέπαινος διότι εξέφρασε ενυπόγραφα πράγματα που λίγοι τολμούσαν να πουν δημόσια. Ο ίδιος βέβαια σήμερα, αν διαβάσεις τα κείμενά του για την τρομοκρατία, έχει καταλάβει πολύ καλά τι πρακτορίστικο παιχνίδι παίχτηκε πίσω από τη 17Ν και έχει τελείως αντίθετη γνώμη.

          Ο Σαμαράς εκφράζει το ίδιο διαχρονικό αίτημα για απαλλαγή από τη φαυλοκρατία. Με έναν πολύ πιο ήπιο και πολιτισμένο τρόπο και όχι βέβαια με τον εγκληματικό τρόπο που το εξέφρασε η 17Ν. Η ίδια εντιμότητα που ωθούσε τότε τον Παπανικολάου να τάσσεται με την επαναστατική αριστερή 17Ν, το ωθεί τώρα να τάσσεται με τον δεξιό πολιτικό Σαμαρά.

          Ας ξαναπούμε ότι η κυρίαρχη αντίθεση στη ΝΔ σήμερα είναι ηθική και όχι πολιτική.

        • inquisitor avatar
          inquisitor @ Kώστας Θ. 19/11/2009 11:14:43

          Ο Σαμαράς εκφράζει το ίδιο αίτημα με τη 17Ν;
          Αν αγαπάς το Σαμαρά, μη γράφεις άλλο.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ Kώστας Θ. 19/11/2009 13:21:33

          inquisitor:

          Γράφω την άποψή μου, χωρίς να με ενδιαφέρει αν ευνοεί ή βλάπτει το Σαμαρά. Νομίζω ότι οι αναζητήσεις της ελληνικής κοινωνίας μπορούν να ερμηνευθούν σωστά μόνον αν μιλάμε ελεύθερα, χωρίς ταμπού και χωρίς σκοπιμότητες και ιδιοτέλειες. Δεν με ενδιαφέρει λοιπόν αν η γνώμη μου βλάπτει το Σαμαρά, διότι δεν γράφω εδώ μέσα για να ευνοήσω το Σαμαρά - άλλο ότι τυχαίνει να τον υποστηρίζω στη μάχη της διαδοχής με βάση τα δικά μου κριτήρια.

        • ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. avatar
          ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. @ Kώστας Θ. 19/11/2009 16:43:44

          Θυμηθείτε και τό άρθρο Αναστάση Παπαληγούρα στην Ελευθεροτυπία γιά τό οποίο και διεγράφη.

      • kanis avatar
        kanis @ ψυχραιμια 19/11/2009 10:08:35

        Μην το αναβαθμίζεις...όχι ελεεινό, κατινίστικο κείμενο είναι, γραμμένο από άτομο εθισμένο στην κουλτούρα των μεσημεριανάδικων!

        Δεν θυμάμαι όμως, την κυρία Μητσοτάκη να καταδικάζει εξίσου, την φωτογραφία που απεικόνιζε τον κύριο Ζαχόπουλο και την κυρία Τσέκου σε Προσωπικότατη στιγμή τους! Με αυτή την δημοσίευση, εκχυδαιζόταν η ανθρώπινη υπόσταση γενικότερα κι όχι η προσωπική φήμη μόνο!
        Αλλά, για αυτό το πρωτοσέλιδο, δεν είχε ενοχληθεί η κυρία Μητσοτάκη!

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ kanis 19/11/2009 10:13:31

          Γιατι,το καταδικασε κανεις απο την κυβερνηση;
          Γιατι επρεπε ειδικα η Ντορα να κανει δηλωση για την Τσεκου και οχι αλλοι υπουργοι;
          Μεσα στο μυαλο σας τελικα εχετε την εντυπωση οτι για οσα παθαινε ο Καραμανλης με καποιο μυστηριωδη τροπο τα προκαλουσε η Ντορα.Αυτο δε συναγεται απο πουθενα.Και ενω η καχυποψια εναντιον της ειναι στα ουρανια ταυτοχρονα φωναζετε γιατι δεν εκανε κατι για να διορθωθουν τα στραβα της κυβερνησης.Μα την παραμικρη δηλωση να εκανε θα ορυονταν ολοι για υπονομευση.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ kanis 19/11/2009 10:16:12

          Το ζήτημα είναι γενικότερο, η Τσέκου είναι ένα παράδειγμα. Το ζήτημα είναι ότι, ενώ η δημοσιογραφία είναι γενικώς έτσι χάλια στην Ελλάδα, η Ντόρα το παρουσιάζει λες και έχει να κάνει αποκλειστικά με αυτήν. Αλλά το επίπεδο είναι γενικώς χαμηλό και δεν σχετίζεται με αυτήν ειδικά. Ακόμη μια πολιτική της απάτη.

        • kanis avatar
          kanis @ kanis 19/11/2009 10:19:37

          ψυχραιμία

          Ξεχνάς, ότι "η αισθητική είναι ηθική" !
          Αν δεν σε ενοχλεί το τέρας, τελικά του μοιάζεις!

        • tiramola avatar
          tiramola @ kanis 19/11/2009 10:30:55

          @kanis..
          Όπως σας βολεύει τα παρουσιάζεις..
          Για τον Γκιουλέκα που προεκλογικά μοίρασε δεκάδες επιχορηγήσεις σε σωματία της περιοχής του παράνομα και εμφανίζεται Σαμαρικός θα απαιτήσεις από τον Αντώνη σου να τον καταδικάσει?
          Απαιτείς δηλώσεις από τη Θεοδώρα μόνο λες και ο Σαμαράς τώρα προσγειώθηκε με δαστημόπλοιο στον πάνήτη Γη...

        • kanis avatar
          kanis @ kanis 19/11/2009 10:59:11

          Τιραμόλα μου

          Αν έβλεπα δημοσιευμένη φωτογραφία με τον Γκιούλέκα γυμνό...πάλι θα φώναζα! Αυτό συζητάμε. Τη χυδαιότητα στη δημοσιογραφία, ως μέσο επιβολής εξουσίας!

          Για το κατινίστικο δημοσίευμα στο περιοδικό της εφημ.ΒΕΤΟ, πάντως, τώρα που το καλοσκέφτομαι, εν τέλει μπορεί και να έκανε καλό στην κυρία Μητσοτάκη. Εξηγώ...της έδωσε βήμα για να επαναφέρει το επιχείρημα, της γυναικείας παρουσίας στην πολιτική και τοιουτοτρόπως να προσελκύσει γυναικείες ψήφους! Με τη διαφορά, όμως, ότι δεν ζούμε στον 20ο αιώνα, που τέτοια τρυκ πιάνανε. Στον 21ο αιώνα, οι γυναίκες, αναγνωρίζουν κι αναγνωρίζονται μόνο μέσα από την ισότιμη μεταχείρηση!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ archaeopteryx 19/11/2009 09:56:00

      Αρχαίε, είναι "χτύπημα" αυτό που λέει όλος ο κόσμος : ότι είναι βλακώδες και επιτηδευμένο το παγωμένο χαμόγελό της;

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Προφήτης 19/11/2009 09:59:27

        ε... αφού είναι έτσι, τι φταίμε εμείς... δεν άκουσα κανένα να παραπονιέται για το χαμόγελο την Καθρήν Ντενέβ... ή της Ιντίρα Γκάντι (για την Χίλαρυ ακούω παράπονα)

        • Προφήτης avatar
          Προφήτης @ archaeopteryx 19/11/2009 10:07:46

          Άμα η Ντόρα ήταν σαν την Κατριν Ντενεβ θα την ψήφιζαν και οι αρχιμανδρίτες ...

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ archaeopteryx 19/11/2009 10:55:00

          Λαϊκή απαίτηση: Να κατέβουν όλες οι φεμινιστριες πολιτικοί στο Σύνταγμα να κάψουν σουτιέν και ζαρτιέρες.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ archaeopteryx 19/11/2009 09:57:32

      σιγά μη φύγει το κραγιόν ...

      • τσώφλι πασατέμπου avatar
        τσώφλι πασατέμπου @ αλλενάκι 19/11/2009 10:12:58

        Αλλενάκι, αλλιώς σε είχα ζωγραφίσει στο νού μου.

        Άσε που πίστευα οτι ήσουν γυναίκα...

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ τσώφλι πασατέμπου 19/11/2009 11:58:31

          καλώς πίστευες

  6. Νίκος avatar
    Νίκος 19/11/2009 10:26:48

    Φιλοι, η Ντορα στηριζεται σ' αυτο που λενε οι Τουρκοι για μας.
    Yunan çabuk unutuyor (Ο Ελληνας Ξεχναει γρηγορα). Το ιδιο και ο Παπανδρεου. Ανασυνταξη νεοταξικων γκαουλαϊτερ, αυτο ειναι. Καλη η αναλυση.

  7. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 19/11/2009 10:28:03

    Να πούμε και κάτι άλλο για το περίφημο κείμενο στο Βέτο. Αν εξαιρέσουμε τα σχετικά με την εμφάνισή της και για τη σχέση της με τους άντρες, που είναι κατινίστικού - μεσημεράδικου επιπέδου (όχι όμως πολιτική επίθεση), δεν νομίζω γενικώς να λέει κάτι που δεν ισχύει. Ο ντόρος γίνεται για να θυματοποιηθεί στην κοινωνία, επειδή δεν έχει άλλα επιχειρήματα. Για να δημιουργήσει συμπάθεια που αλλιώς δεν μπορεί με τίποτα να προκαλέσει. Δεν δικαιολογείται όμως τόσος ντόρος από το συγκεκριμένο κείμενο. Σιγά την επίθεση. Ούτε κουλή την είπε ούτε στραβή. Για τη σιλουέτα της έκανε σχόλια χαμηλού επιπέδου και για την εξουσιαστική σχέση της με το αντρικό φύλο, επίσης με χαμηλού επιπέδου σχόλια. Ε, μην τρελαθούμε κιόλας. Κάθε μέρα γράφονται στον τύπο πολύ χειρότερα. Πολύ πολύ χειρότερα.

    • τσώφλι πασατέμπου avatar
      τσώφλι πασατέμπου @ Blimblomblim 19/11/2009 10:53:58

      !!!

      • kanis avatar
        kanis @ τσώφλι πασατέμπου 19/11/2009 12:06:58

        "τσώφλι" δε γράφεται με "ο" ;

        • τσώφλι πασατέμπου avatar
          τσώφλι πασατέμπου @ kanis 19/11/2009 14:13:05

          Σ'άλλη εποχή γεννήθηκα εγώ, kanis.

    • kanis avatar
      kanis @ Blimblomblim 19/11/2009 11:01:42

      Συμφωνούμε απόλυτα!
      Λίγα έχουν ακούσει ο Καραμανλής, ο Πάγκαλος κι ο Βενιζέλος για την κορμοστασιά τους!

      • Kώστας Θ. avatar
        Kώστας Θ. @ kanis 19/11/2009 11:10:21

        O Καραμανλής πολλά ακόμα και πολυ χειρότερα από παπαγαλάκια της Ντόρας μέσα και έξω από το κόμμα. Γκαραντί!
        Και μετά μιλάμε για τα άρθρα του Μάκη.

        • kanis avatar
          kanis @ Kώστας Θ. 19/11/2009 11:16:33

          ...δεν ξεχνιόνται κι όλοι μας ξέρουμε απο που εκπορευόντουσαν! Τολμάνε και παραπονιούνται... που δεν την είπανε τουίγκι! Γιατί κατα τα άλλα ...μια χαρά βόλευε "επικοινωνιακά" το λιβελογράφημα!

        • Kώστας Θ. avatar
          Kώστας Θ. @ Kώστας Θ. 19/11/2009 11:37:17

          @kanis. Ευτυχώς που το επιβεβαιώνεις γιατί νόμιζα ότι μόνο εγώ το λέω σε αυτό το site.
          Τους ακούγαμε με τα αυτιά μας. Τους γνωστούς «νομιμόφρωνες νεοδημοκράτες», που στέκονταν πάντα δίπλα στον ΚΚ.
          Βρε ούστ! (Sorry φάκτορα..)
          Αιδώς Αργείοι!

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ kanis 19/11/2009 11:23:57

        βέβαια... το μέγα, βαρύ, below the belt, αδυσώπητο και δυσβάχτατο κουτσομπολιό, κανείς δεν τολμάει να το ψελίσει... αλλά μικρή η άτιμη η βρωμοπόλη...

        • Kώστας Θ. avatar
          Kώστας Θ. @ archaeopteryx 19/11/2009 11:25:35

          Είμαστε όλοι αυτιά..

  8. Προφήτης avatar
    Προφήτης 19/11/2009 11:03:26

    Όσοι γνωρίζουν λίγα περισσότερα από όσα λέει η τηλεόραση γνωρίζουν επίσης ότι, δυστυχώς για την κα Μπακογιάννη, όλα όσα γράφει ο "ψυχαναλυτής" στο Veto είναι αλήθεια.
    Το μόνο που άλλαξε είναι ότι για πρώτη φορά "εκτέθηκε" στο φως της -ευρείας- δημοσιότητας η καθημερινή, ανθρώπινη πραγματικότητα της Ντόρας.

    Αλλά πόσα δεν έχουν δημοσιευθεί για την συμπλεγματική σχέση του ΓΑΠ με το χαρισματικό Ανδρέα;
    Πόσα δεν γράφτηκαν για τα playstation του Καραμανλή;

    Επειδή οι άνθρωποι, και οι ηγέτες, κινούνται από ορμέμφυτα θα έλεγα ότι ενδιαφέρει ιδιαίτερα το ψυχολογικό τους προφίλ, φυσικά εφόσον δεν τους καννιβαλίζει.

    Να συνέλθουμε : αυτοί οι άνθρωποι έχουν τη ζωή μας στα χέρια τους.

    Μπορεί να επιτρέπουμε ενώ είναι ηθικοί νάνοι να προβάλλονται σαν «λέοντες», στο όνομα μιας δήθεν πολιτικής ορθότητας;
    Θέλουμε κι άλλους Σημίτηδες κι άλλα Ίμια;

  9. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 19/11/2009 11:10:50

    Πήγα να αναρτήσω το κείμενο του επίμαχου άρθρου στο "Βέτο" και το σύστημα δεν το πήρε.

    (Για να μην λέει ο "Γιάννης" ότι κόβεται).

    • Kώστας Θ. avatar
      Kώστας Θ. @ Blimblomblim 19/11/2009 11:22:46

      Μόλις το διάβασα. Κατινίστικο αλλά επί της ουσίας τίποτα το φοβερό.
      Τώρα γιατί πρέπει (κατά τον ψυχραιμία) να διαχωρίσει τη θέση του ο Σαμαράς, ειλικρινά δεν καταλαβαίνω αλλά μπορεί και να είμαι μειωμένης νοημοσύνης.

      Τέλος πάντων - φτηνιάρικα και σιχαμερά κολπάκια της Ντόρας, αυτή είναι η ουσία.

  10. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 19/11/2009 11:35:59

    Οι πολιτικοί στην Ελλάδα ψεύδονται, πανθομολογουμένως, σε όλα τα επίπεδα, αλλά δυστυχώς το δικαίωμα τους το δίνει η ίδια η κοινωνία, η οποία αρέσκεται εξίσου στο να ακούει ψέμματα... Επίσης οι πολιτικοί αγιογραφούνται από τα μμε στο πλαίσιο της διαπλοκής.

    Δεν διάβασα το VETO, ούτε θα πήγαινα να το ψάξω για να διαβάσω το δημοσίευμα, ούτε με ενδιέφεραν τα της Τσέκου, ούτε ασχολήθηκα με το αν ο Καραμανλής παίζει playstation, ή με τη συμπλεγματική σχέση του ΓΑΠ με τον Ανδρέα. Ο ΓΑΠ επίσης θα κριθεί από τις αποφάσεις του και όχι από την σχέση του με τον πατέρα του.

    Τον Καραμανλή τον έκρινα ανάμεσα σε άλλα κυρίως για την εναπόθεση του πλούτου σε δέκα ομίλους και για τη συνολική ανικανότητα που επέδειξε να αντιμετωπίσει τον περσινό Δεκέμβρη ώστε να μειωθούν οι εντάσεις μέσα στην κοινωνία.
    Τη Ντόρα την κρίνω από τον ουδέτερο και ψυχρό κοσμοπολιτισμό που εκπροσωπεί, από την βιάση και τη σπουδή με την οποία προσέτρεχε και προστρέχει στη στήριξη του αμερικανικού παράγοντα, από τις αλληλοσυγκρουόμενες θέσεις που ελάμβανε διαδοχικά για τα αντιπυραυλικά και για άλλα εθνικά θέματα, για τις σχέσεις με την επιχειρηματική κάστα που η ίδια διατυμπάνιζε σε κάθε ευκαιρία και για την έκδηλη προσπάθειά της να μην δυσαρεστήσει κανένα τώρα πριν από την ψηφοφορία.
    Η Ντόρα είναι ένας θηλυκός Σημίτης πολιτικά.

  11. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 19/11/2009 12:14:15

    Πάντως το κείμενο στο Veto είναι και αυτό συχαμερό (όσον αφορά την προσωπική της ζωή και πραγματικά προσβάλλει την προσωπικότητα της Ντόρας. Το ότι την πολεμούμε πολιτικά είναι άσχετο.
    Ο καθένας κρίνεται. Δεν περιμένουμε τίποτα καλύτερο από τον Μάκη. Κάτι τέτοιοι είναι συνυπεύθυνοι με τους πολιτικούς για το σημερινό μας κατάντημα.

  12. ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΗΣ avatar
    ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΗΣ 19/11/2009 12:22:27

    ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗΝ ΚΟΠΕΓΧΑΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

    http://antipliroforisi.blogspot.com/2009/11/blog-post_13.html

  13. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 19/11/2009 12:23:56

    http://www.nd.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=56032&Itemid=480
    ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΣΤΙΣ 29 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ. ΠΡΟΣΟΧΗ..ΟΠΟΥ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΓΥΡΟ, ΕΚΕΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ΓΙΑΝΝΗΣ 19/11/2009 13:03:14

      Δεν θα υπάρξει δεύτερος γύρος.

  14. Sorty avatar
    Sorty 19/11/2009 12:47:50

    ΣΑΜΑΡΑΣ ΤΕΛΟΣ !!!
    ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ !!!
    Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΝΤΟΡΑΣ...AND THE GAME IS OVER!!!

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Sorty 19/11/2009 12:50:15

      xaxaxaxa ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΙΝΕΣΑΙ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ, 10 ΜΕΡΟΥΛΕΣ ΕΜΕΙΝΑΝ, ΚΑΝΕ ΧΑΡΟΥΛΕΣ ΟΣΟ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ

    • kanis avatar
      kanis @ Sorty 19/11/2009 12:59:46

      Sorty

      O Λεφάκης σε διαβεβαίωσε;

    • loretta avatar
      loretta @ Sorty 19/11/2009 13:09:25

      ....αν εβλεπες την ντορα το πρωι στο μεγκα ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΕΑΣ θα την εκλαιγες!!

      της αλλαξαν τον αδοξαστο και φανηκε πολυ λιγη!

      ιδρωνε....δεν απαντουσε και επιχειρηματα ΜΗΔΕΝ!!

      ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ...ΑΛΛΑ ΑΡΧΗΓΟΣ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ!!

      Παει η ντορα...τελος

      • loretta avatar
        loretta @ loretta 19/11/2009 13:12:48

        Βρε μεχρι και για το χαστουκι που εδωσε η ΜΑΡΙΚΑ στον ΔΗΜΑ την ρωτησαν!!!

        και τι ειπε η κυρια?? ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

  15. lazaros avatar
    lazaros 19/11/2009 12:50:17

    με ντορα το μπλε πασοκ θα συνεχιζει να ειναι ακρως παπανδρεικο...να χεζει τις αρχες και τις αξιες που ειχε η δεξια οταν σαρωνε..να ειναι φιλοαμερικανικο φεουδαρχικο και οικονομικα φιλελευθερο...δηλαδη να αποξενωνεται απο τα λαικα στρωματα αλλα ταυτοχρονα να προσεγγιζει καθε απιθανο μητσοτακικο συγγενη ή δεξιο ψαλτη(λεγε με αρη)...
    τετοιο κομμα θελουν οι δεξιοι?κομμα "τσοντα"στο πασοκ?να παιρνει την εξουσια για 3 χρονακια και μετα να βυθιζεται για δεκαετιες στην αντιπολιτευση και στον παραγκωνισμο?

    το απιστευτα γελοιο ειναι πως οι δεξιοι ψαλτες μιλανε για συγχρονο προσωπο...μαλλον αναφερονται σε προσωπειο ειδικα αν λαμβουμε υποψιν μας την λιστα με τα προσωπα που στηριζουν την ντορα αλλα ιδιως την παλαιοθατσερικη αντιληψη που διεπει την ντορα και τους λοιπους τοσο σε εξωτερικα ζητηματα οσο και στα οικονομικα..εκτος και αν ειναι μυωπες ή βλακες και δεν ξερουν τι συμβαινει και ποια νοοτροπια κυβερναει αυτην την στιγμη στην ευρωπαικη δυση τα μεγαλα κρατη...

    οσοι ψηφισουν ντορα κατα την γνωμη μου αν ειχαμε σοβαρο κρατος θα επρεπε να τους απαγορευτει ξανα για δεκα χρονια να ξαναψηφισουν ακομα και σε reality μαγειρικης..μετα απο δεκα χρονια δεν θα τους θυμαται κανεις...


    υς:επιμενω η ψηφος ειναι πολυ σοβαρη υποθεση για να την αφηνουμε στον καθε τυπο που επιθυμει..(τι επιθυμει?).
    για να μπεις σε μια σχολη απαιτουνται απαιτητικες εξετασεις για να διοριστεις ακομα απαιτητικοτερες για να ψηφισεις κυβερνητη στην ελλαδα δεν απαιτειται τιποτα!απλα να υπαρχεις...γελοιο


    τελος αυτα τα κωλομπαριστικα που αναμασουν οι γνωστοι αγνωστοι περι κεντρου και της χαιδως το ροδι ειναι για ασπονδυλους ...ποιο κεντρο?ποσο κεντρωος ειναι ο χρυσοχοιδης που ειναι ο δημοφιλεστερος πολιτικος αυτην την στιγμη στο πασοκ(γιατι ατσαλακωτε αρη αραγε?)?και ποσο δεξιος ο παυλοπουλος που στα δεκεμβριανα αφησε να καει ολη η χωρα και την ΝΔ να καταρρεει δημοσκοπικα...

  16. lazaros avatar
    lazaros 19/11/2009 12:59:45

    η καλη δεξια σημαινει ή πρεπει να σημαινει πατριωτισμος αλλα οχι πατριδοκαπηλεια και φιλοαμερικανισμος,οικονομικη πολιτικη στραμμενη στον λαο και στην εντιμη και τιμια επειχιρηματικοτητα και οχι προσκυνημα στους συνδικαλιστες στις συντεχνιες και στα μεγαλολαμογια...αυτο σημαινει δεξια...

    αριστερα μεχρι την καταρρευση σημαινε σταλιν τωρα στο μεγαλυτερο μερος της συνεχιζει δυνατα και σταλινικα ενω ενα τμημα της εχει χασει την μπαλα και επιθυμει τον καπιταλοσοσιαλσυνδικαλισμο..μια οικονομικοκοινωνικη φορμα βγαλμενη απ τα ενδοτερα πανεπιστημια του τσιπρα που οδηγει πιο γρηγορα στην καταρρευση απο τα 75 χρονια(ολο επιτυχιες)του σταλινισμου...
    απο αυτους τους κωμικους γκιοζηδες η ντορα θελει να μενει ιδεολογικα ομηρος για να κυβερνησει για τρια χρονια την ελλαδα με αντιπυραυλικη ασπιδα?

    υς:η ντορα ομως φοραει ωραια ταγιερ...και εχει ωραιο χαμογελο...τι αλλο θελουν για να πειστουν καποιοι για το συγχρονο προσωπο της?τον σουφλια και τον παπαθανασιου στο πλαι της?τον εβερτ? τον εξαφανισμενο σοφα απ τα μμε πατερα της?

  17. Υ. avatar
    Υ. 19/11/2009 13:16:08

    Εν αναμονή δήλωσης Δένδια υπέρ Ντόρας, και Φώλια υπέρ Σαμαρά.

    • loretta avatar
      loretta @ Υ. 19/11/2009 13:19:27

      Ε και τι εγινε? γνωστο ηταν οτι την στηριζε σε ολα τα πανελ τωρα θα βγει να το δηλωσει που? εκει που τον βλεπαν ολοι? Μα ας μας πουν τιποτα καινουργιο πια.

  18. kanis avatar
    kanis 19/11/2009 13:53:16

    Ποιός θα προλογίσει τον Δένδια; ..ο Καραβέλας;

    • Υ. avatar
      Υ. @ kanis 19/11/2009 14:07:13

      Μαζί με Σανιδά. Σε διακαναλιακή, θα δώσει το παρόν κι ο Χριστοφοράκος.

  19. isnogood avatar
    isnogood 19/11/2009 13:53:45

    ΠΡΟΦΗΤΗΣ

    Το περιστατικό που γράφεις για την 'κυρία στην Κατερίνη' έγινε στο Κιλκίς.
    Δεν ξέρω αν υπήρξε επανάληψη και στην Κατερίνη, αλλά δεν το νομίζω.

    Έτσι για την τάξη το αναφέρω και για να μη μου κάνουν παράπονα οι 'ρουφιάνοι' μου στο στρατόπεδο της Ντόρας στο Κιλκίς...:))

  20. manolis avatar
    manolis 19/11/2009 15:10:42

    Ας μας απαντήσει όμως ξεκάθαρα ο κ. Σαμαράς στις πολιτικές προτάσεις που καταθέτει η κ. Μπακογιάννη, για να έχουμε και εμείς άποψη...Γιατί προς το παρόν μόνο αοριστολογίες, λαικιστικές πρακτικές και πολοτικές αντιλήψεις προβάλλει στις ομιλίες του. Τι θα κάνει για παράδειγμα για την θητεία προέδρου της ΝΔ? ή πώς θα εκλέγονται οι υποψήφιοι βουλευτές? η βάση θα έχει λόγο? Σε μια σειρά ερωτημάτων ο κ. Σαμαράς απαντά με τη φράση: θέλει μελέτη... και εμείς οι νεοδημοκράτες ανταπαντάμε ότι τη μελέτη έπρεπε να την είχε ήδη κάνει, πριν κατέβει ως υποψήφιος πρόεδρος!

    • kanis avatar
      kanis @ manolis 19/11/2009 15:22:26

      Αυτά είναι ύλη για τις γραπτές εξετάσεις...
      Τώρα εξετάζονται σε προφορικά!

    • loretta avatar
      loretta @ manolis 19/11/2009 15:45:59

      Αγαπητε μανωλη....

      οταν ο αγωνας εχει φτασει στο 2(ΣΑΜΑΡΑΣ)-0(ΘΕΟΔΩΡΑ) ενα λεπτο πριν την ληξη....ειναι εΠομενο να ακουσουμε 500000 προτασεις απο την Θεοδωρα...ειναι βλεπεις που εχει τωρα επικοινωνιακο συμβουλο τον ΑΡΗ !!

  21. panos avatar
    panos 19/11/2009 15:28:57

    ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΠΙΑΝΟ?ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ?ΜΕΤΑ?ΘΑ ΒΓΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΧΤΕΙ ΑΠΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΕΙ?ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΤΟ 93?

    • kanis avatar
      kanis @ panos 19/11/2009 15:33:58

      Περιμένει να αντιγράψει από τη Ντόρα!

  22. panos avatar
    panos 19/11/2009 15:32:17

    ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΤΟΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ!ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ, ΔΕΝ ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ!ΑΠΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ!ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΚΕ, ΣΥΜΜΑΘΗΤΗΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΗΤΑΝ, ΟΥΤΕ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΑΑΓΑΠΗΣΕ ΞΑΦΝΙΚΑ ΤΗΝ ΝΔ, ΜΑΛΛΟΝ ΓΡΑΜΜΕΝΗ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΑΠΟ ΤΟ 93-2000!

    • kanis avatar
      kanis @ panos 19/11/2009 15:38:16

      Τι μου λες; Υπήρξε ο πατήρ του Αντώνιου ιατρός Σαμαράς , πρωθυπουργός, μέγας διεκδικητής του θρόνου των Νεοδημοκρατών κι εμπνευστής της ιδέας των διαπλοκών;
      Ενδιαφέρον!

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ panos 19/11/2009 15:39:19

      Οικογενειοκρατία είναι όταν σε βάζει φυτευτό ο μπαμπάς σου ή η μαμά σου κάπου. Ο Σαμαράς είναι από τζάκι, αλλά ο πατέρας του ήταν γιατρός, δεν ήταν βουλευτής. Άλλο ευπατρίδης, άλλο οικογενειοκρατία.

      Τα συγχέουν όλα. Πατριωτισμό με πατριδοκαπηλεία, καλή καταγωγή με οικογενειοκρατία. Δεν είναι το ίδιο ο Σαμαράς με το Μητσοτακέικο και με τους περισσότερους άλλους πολιτικούς.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ panos 19/11/2009 15:43:44

      έχεις μπερδέψει τις ιστορίες σου λιγάκι...

  23. kanis avatar
    kanis 19/11/2009 15:40:37

    ....προσπάθησε να μπει σε πανεπιστήμιο της Ρουμανίας, αλλά δεν τον δεχτήκανε κι έτσι αναγκάστηκε, να πάει στο Harvard!

  24. HRISOS avatar
    HRISOS 19/11/2009 15:41:51

    ΟΤΑΝ ΔΙΑΛΕΓΕΙΣ ΚΟΜΜΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΟΥ .ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΣΥ ΤΟ ΚΟΜΜΑ .ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΠΡΟΒΑΤΟ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ . ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΑΡΧΗΓΟΣ ΑΛΛΑ ΤΙΜΗΣΕ ΤΑ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ . ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΠΙΟ ΨΗΛΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ . ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ Η ΝΤΟΡΑ .ΟΠΟΙΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΤΗΣ ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ ΣΕ ΤΙ ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ .

    • loretta avatar
      loretta @ HRISOS 19/11/2009 15:47:32

      Απλα δεν εχει φαλακρα και μουστακι!!

      • mesaios daktylos avatar
        mesaios daktylos @ loretta 19/11/2009 16:22:49

        Μουστάκι;; Είσαι σίγουρη;;;;

        • loretta avatar
          loretta @ mesaios daktylos 19/11/2009 16:26:29

          χωρις μεικ απ δεν την εχω πετυχει απο κοντα!!!! ευτηχως

    • kanis avatar
      kanis @ HRISOS 19/11/2009 15:48:16

      Ο Γιωργάκης έχει πάει πανεπιστήμιο κι έχει δουλέψει ανά την υφήλιο, ενω η Ντόρα εκπαιδεύτηκε -όπως ομολογεί κι η μαμά της- σηκώνοντας τα τηλέφωνα στο γραφείο του μπαμπά της!
      Στην κρίση σας, πως λαμβάνεται η καλύτερη κατάρτηση για τη διοίκηση μιας χώρας!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ HRISOS 19/11/2009 15:48:19

      Είναι πιο άσχημη;

  25. sauraki avatar
    sauraki 19/11/2009 15:48:02

    Πάντως και μόνο που δεν έχει βγεί ο κ. Μητσοτάκης να κάνει έστω μια δήλωση το πράγμα είναι αστείο. Γιατί τον κρύβουν; Είναι σοβαρά πράγματα αυτά; Σου λέει δηλαδή κάτσε πατέρα σπίτι μην θυμηθούν ποιανού είμαι και με πάρουν με τις πέτρες. Γιατί τον κρύβετε; Την κυβέρνηση του έριξε ο ΣΑΜΑΡΆΣ ΔΕ ΣΥΝΈΒΕΙ ΤΟ ΑΝΤΊΘΕΤΟ.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ sauraki 19/11/2009 16:07:12

      Κυριολεκτικά τον κρύβουν.
      "Πεθαίνει" να βγει να μιλήσει και δεν τον αφήνουν.
      Αν μιλήσει, έληξε.

      • loretta avatar
        loretta @ Προφήτης 19/11/2009 16:16:46

        φανταστειτε τον επιτιμο....το βραδι που θα ανακοινωθει η ΜΕΓΑΛΗ ΗΤΤΑ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΤΟΥ!!

        Θα την αποκαλέσει και αυτην....ΑΝΙΚΑΝΗ? ΑΧΡΗΣΤΗ?ΑΣΗΜΑΝΤΗ??

        Επιτιμε ....μετρα τα λογια σου...γιατι και αυτα θα σε στοιχειώνουν.

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ loretta 19/11/2009 16:27:50

          μην τον αναφέρετε... Ιησούς Χριστός νικά και όλα τα κακά σκορπά

      • Blimblomblim avatar
        Blimblomblim @ Προφήτης 19/11/2009 17:33:19

        Δώστε Επίτιμο στο λαό. Να μιλήσει ο Επίτιμος!

  26. kanis avatar
    kanis 19/11/2009 15:50:48

    Μήπως είσαι σεξιστής;

  27. kanis avatar
    kanis 19/11/2009 16:01:52

    Στην στημένη παραπληροφόρηση, μόνο ειρωνικά μπορείς να αντιπαρατεθείς! Η, κάνω λάθος;

  28. οξεία γωνία avatar
    οξεία γωνία 19/11/2009 16:22:46

    Τί κακόμοιρα που είναι τα παιδιά που ψηφίζουν Θοδωρούλα!
    Πήραν μία μεγάλη χαρά όταν έριξαν τον Κώστα Καραμανλή και σκέφτηκαν ότι ήλθε η ώρα του Μητσοτακέϊκου, πάλι.
    Όμορφα, ομολογουμένως, τα είχαν κανονίσει.
    Εκλογή από το (μαγειρεμένο) συνέδριο και πάμε ξανά για καινούργιους Χριστοφοράκους.
    Ποιός νοιάζεται για τη γνώμη του απλού νεοδημοκράτη;
    Παρωχημένα πράγματα.
    Παίζει όμως κάτι παιγνίδια η ζωή!
    Τους έμεινε μόνο η χαρά, γιατί τους τη χάλασε τη δουλειά ο Αβραμό.
    Νόμιζαν ότι η Νέα Δημοκρατία είναι κτήμα τους.
    Δεν σφάξανε, παίδες.
    Μετά τις 29 του Νοέμβρη να πάτε να κάνετε ένα δικό σας κόμμα, να δούμε τότε πόσα απίδια θα πιάσετε μόνοι σας.
    Το στοίχημα είναι ποιός θα πάρει πιό πολλές ψήφους, η Μητσοτάκαινα ή ο Τσίπρας;
    Ντέρμπυ.

  29. Eichmann avatar
    Eichmann 19/11/2009 16:56:12

    Για να κάνω μια γενικότερη τοποθέτηση,αν προερχόμουνα από μια αμφιλεγόμενη τουλάχιστον πολιτικά οικογένεια,με συμμετοχή σε Καλτσεστρούτζι,ΑΓΕΤ Ηρακλής και Παντσαβόλτα,με φουλ συμμετοχή στην περίπτωση της SIEMENS,με την επί 5,5 χρόνια θητεία μου στο ΥΠΕΞ να είμαι κράτος εν κράτει και να σαμποτάρω ακόμα και την υπογραφή για τον αγωγό Μπουργκάς-Αλεξ/πολη,αν εισηγόμουν στον Πρόεδρο του κόμματος και πρωθυπουργό πρόωρες εκλογές και ερχόταν συντριβή,αν είχα υποστηρικτές μου πολιτικούς που είχαν συμμετοχή σε Βατοπέδια και λοιπά συναφή,που στις πρόσφατες εκλογές βρέθηκαν τουλάχιστον ελλιποβαρείς,ε τότε δεν θα είχα το θράσος να διεκδικώ την προεδρία της ΝΔ.

    • loretta avatar
      loretta @ Eichmann 19/11/2009 17:14:36

      ΕΙCHMANN

      οταν πατερας σου ειναι ο επιτιμος ολα μπορεις να τα κανεις...γιαυτο θελουμε να τελειωνουμε μια και εξω μαυτη την Υποθεση!!!

      Το θρασσος η αλαζονεια και η επαρση της θα λαβουν την απαντηση που της αρμόζει στις 29 Νοεμβριου..!

    • Factorx avatar
      Factorx @ Eichmann 19/11/2009 18:32:29

      Παρακαλώ, μπορεις να αλλάξεις ψευδώνυμο γιατί ανήκει ήδη σε παλαιό σχολιαστή του αντινέα;

  30. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 19/11/2009 17:12:45

    Στην περίπτωση ενός τηλεοπτικού διαλόγου ανάμεσα στους δύο ποιοί θα είναι οι μεγαλοδημοσιογράφοι που θα συμμετέχουν; η πλειονότητά τους ήδη δουλεύει για την υποψηφιότητα του μητσοτακικού μηχανισμού...
    Εν αντιθέσει θα μπορούσε να γίνει ένας διαδικτυακός διάλογος με ερωτήσεις από τις δέκα ιστοσελίδες και τα δέκα ιστολόγια στον τομέα της ενημέρωσης και της επικαιρότητας με την μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΝΤΥΠΟ Ή ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ Ή ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟ ΜΕΣΟ (οι μετρήσεις υπάρχουν στο Alexa και στο Sync) και φυσικά να μεταδίδεται απευθείας τηλεοπτικά. Θα μπορούσε να υπάρχει ένας ανεξάρτητος καθηγητής επικοινωνίας ως συντονιστής -όχι δημοσιογράφος!, και οι ερωτήσεις θα γινόταν απευθείας γραπτώς στην οθόνη του υπολογιστή. Ένα είδος τηλεδιάσκεψης. Δηλαδή, θα υποβάλει από μια ερώτηση ο υπεύθυνος ειδήσεων του in.gr, ακολούθως ο διαχειριστής του τρωκτικού, ακολούθως ο υπεύθυνος ειδήσεων του pathfinder, ακολούθως ο διαχειριστής του taxalia, ακολούθως ο επόμενος από τις ιστελίδες ενημέρωσης, ακολούθως ο διαχειριστής του indymedia, ο υπεύθυνος ειδήσεων της επόμενης ενημερωτικής ιστοσελίδας (θέλει ψάξιμο το Alexa, μέχρι στιγμής στα 100 αυτά ξεχώρισα με βάση τα πιο πάνω προαπαιτούμενα ), ακολούθως ο Φάκτορας, ακολούθως ο Πρεστζιαρ κ.ο.κ. Βέβαια προσωπικά θα ήθελα στον διάλογο και τις ιστοσελίδες ενημέρωσης του απόδημου ελληνισμού, αλλά και συντάκτη του Huffington για τα ευρωπαϊκά θέματα ακόμη και μπλόγκερ Έλληνες του εξωτερικού που ασχολούνται με την ελληνική επικαιρότητα. Φυσικά θα ήθελα και την Ολυμπιάδα και τον Πολίτη. Από μία ερώτηση ο καθένας. Ας φιλοξενηθεί σε ένα ανεξάρτητο πόρταλ το βήμα υποβολής των ερωτήσεων και ας απευθύνουν πρόσκληση τα επιτελεία επικοινωνίας και των δύο. Γιατί όχι;
    Εάν γίνει αυτός ο διάλογος τότε να κάνουν και το ντημπέητ τους με την όλγα, τον νίκο και το κακό συναπάντημα.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ B.K.Σ. 19/11/2009 17:19:34

      θυμάσαι τι συζητούσαμε χθες αγαπητή Β.Κ.Σ. το οποίο περίπου απέρριπτες;

      • B.K.Σ. avatar
        B.K.Σ. @ αλλενάκι 19/11/2009 17:23:13

        Αγαπητή μου αλλενάκι μέχρι την κυριακή οφείλουν να απαντήσουν σε ερωτήσεις και να ακούσουμε. Μετά την Κυριακή ως σώφρων αρχηγός θα ωφείλουμε να απαντάμε στις ερωτήσεις του και να μας ακούει.... :)

    • kanis avatar
      kanis @ B.K.Σ. 19/11/2009 18:02:29

      Συμπέρασμα , την Κυριακή 29 Νοεμβρίου, φιλοδοξούμε όχι μόνο να σταματήσουμε τον διαπλεκόμενο Μητσοτακισμό, αλλά και τους διαπλεκόμενους δημοσιογράφους!
      Η μάχη με την διαπλοκή, θα δοθεί εκείνη την Κυριακή, γι΄αυτό και πρέπει όλοι μας, να πάμε, να ψηφίσουμε.

  31. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 19/11/2009 17:26:19

    οΚ προδιαγραφή πληρούται

  32. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 19/11/2009 18:06:24

    Άντε να φάει ένα στραπάτσο να τελειώνουμε με τα τζάκια επί τέλους στην Ελλάδα.

  33. Kalesanos avatar
    Kalesanos 19/11/2009 19:22:37

    ΞΕΧΑΣΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΟΥΦΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΠΙΤΙΟΥ ΧΩΡΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΑΔΕΙΑ ΟΝΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΠΕΧΩΔΕ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ

  34. Ένας παλιός... avatar
    Ένας παλιός... 19/11/2009 19:35:57

    Γενικά θεωρώ πως πολύς άσκοπος «ντόρος» γίνεται εδώ μέσα για την «Ντόρα».
    Υπενθυμίζω πως σύμφωνα με τους κανόνες της προπαγάνδας, η συνεχιζόμενη αρνητική διαφήμιση είναι συνήθως πολύ ποιο αποτελεσματική από την θετική, διότι αυτή είναι που μένει τελικά στο υποσυνείδητο. Και μην ξεχνάτε, πως η πλειονότητα της μάζας λειτουργεί δυστυχώς από ένστικτο και όχι από λογική σκέψη. Πιστεύω, πως έχετε παρασυρθεί σε ένα «αντιντορικό» παραλήρημα που μόνο υπηρεσίες προσφέρει στο παρακρατικό μητσοτακικό στρατόπεδο!
    Λίγο περισσότερη αυτοσυγκράτηση και ορθολογική σκέψη δεν βλάπτει.
    Οι παρορμήσεις εύκολα ποδηγετούνται!

  35. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 19/11/2009 20:32:54

    Συμφωνώ. Μας διαβάζουν εδώ μέσα πολλοί και νομίζουν ότι αυτές είναι οι θέσεις του Σαμαρά, ενώ εμείς κάνουμε και λίγο χαβαλέ, μια που έχουμε "γνωριστεί" λιγάκι μεταξύ μας τώρα πια. Θέλει όμως λίγο περισσότερη προσοχή.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Blimblomblim 19/11/2009 21:24:30

      "...πολύς άσκοπος «ντόρος» γίνεται εδώ μέσα για την Ντόρα...".

      Δεν συμφωνώ. Σε ό,τι με αφορά δεν κάνω "αρνητική προπαγάνδα".
      Επιδιώκω να δείξω την κα Μπακογιάννη στο πραγματικό μέγεθός της.

      Το ότι το πραγματικό μέγεθός της δεν είναι αυτό που προβάλλει η ίδια και οι ακόλουθοί της δεν συνιστά "μείωση" αλλά "εξορθολογισμό παραμέτρου".

      Η ίδια δεν θα το παραδεχτεί ποτέ αλλά οι χωρίς προσωπικό όφελος, παραπλανημένοι, υποστηρικτές της είναι σκόπιμο να αντιληφθούν ότι η ξενοδουλεία, η κοινωνική αναλγησία, η ευνοιοκρατία, ο νεποτισμός, η διαπλοκή πολιτικής-επιχειρηματικότητας που εκπροσωπεί είναι ρηχά και αντεθνικά.
      Είναι και "ολίγη" και επικίνδυνη.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Προφήτης 19/11/2009 21:27:00

        ή, όπως θα έλεγαν οι αμερικάνοι, «truth in advertising».

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.