#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/10/2011 13:29
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μπόμπολας στηρίζει Παπανδρέου σε εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας



Η χώρα είναι αυτή τη στιγμή σε πλήρες αδιέξοδο, οικονομικό αλλά και πολιτικό. Από τη μια κινείται στην κόψη του ξυραφιού, μεταξύ ανεξέλεγκτης χρεοκοπίας και «κουρέματος» 50% κι από την άλλη έχουμε μια κυβέρνηση εγκλωβισμένη στα τρομερά της λάθη, στις δεσμεύσεις της προς την τρόικα, στο βαθύ ΠΑΣΟΚ, εντός και εκτός κόμματος, που δε θέλει ούτε τις μεταρρυθμίσεις.

Για τα θέματα της χρεοκοπίας, συντεταγμένης, ή χαοτικής και περί του τι μέλλει γενέσθαι έχουμε αναφερθεί πολλές φορές. Ό,τι είναι να γίνει θα γίνει και δεν έχουμε καμιά απολύτως εμπλοκή ως χώρα. Απλός παρατηρητής είναι η Ελλάδα και η κυβέρνηση της στις δραματικές εξελίξεις. Οι ξένοι κάνουν κουμάντο δυστυχώς. Και όλοι κρεμόμαστε από τις ορέξεις της Μέρκελ ή ακόμη και από τις επιθυμίες του απίστευτου αυτού Βιετναμέζου – Γερμανού που με τρομερή αλαζονεία δείχνει να το ευχαριστιέται που κρατά την τύχη εκατομμυρίων ανθρώπων στα χέρια του. Πιθανότατα οι αποφάσεις που θα ληφθούν στη Σύνοδο Κορυφής της 18ης Οκτωβρίου θα κρίνουν τα πάντα. Οπότε δεν έχουμε παρά να περιμένουμε να περάσουν αργά και βασανιστικά οι μέρες, χωρίς εμείς να μπορούμε να ελέγξουμε τις εξελίξεις, εκτός κι αν υπάρξει κοινωνική έκρηξη.

Το μεγάλο πρόβλημα αυτή τη στιγμή είναι η κυβέρνηση. Καλώς ή κακώς αυτή εκλέχτηκε πριν από δύο χρόνια, αυτή απέτυχε παταγωδώς κι αυτή βρίσκεται τώρα στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων. Το ... ευτύχημα είναι ότι επιτέλους ο Γ. Παπανδρέου έχει αρχίσει να το αντιλαμβάνεται κι ετοιμάζεται να παραδώσει την εξουσία. Βλέπει πλέον ξεκάθαρα ότι η κυβέρνησή του δεν μπορεί λειτουργεί και ούτε υπάρχει περίπτωση να το κάνει, εγκλωβισμένη καθώς είναι στις θανάσιμες εσωκομματικές αντιθέσεις και αντιπαλότητες αφενός και στην πλήρη διάσταση με την ίδια την εκλογική βάση της αφετέρου.

Αυτή την στιγμή έρχεται λοιπόν να δώσει στον κ. Παπανδρέου σανίδα σωτηρίας το συγκρότημα Μμπόμπολα

"Σε εξέλιξη πρωτοβουλία του Γ. Παπανδρέου -  Στο τραπέζι κυβέρνηση εθνικής συνεργασίας" είναι  ο τίτλος της σημερινής "Ημερησίας" του συγκροτήματος Μπόμπολα, σύμφωνα με την οποία:

- "Ο κ. Παπανδρέου δείχνει έτοιμος να εξαιρεθεί από την πρωθυπουργία για να συγκροτηθεί κυβέρνηση εκτάκτου ανάγκης"

- Θα ζητήσει την σύγκληση διευρυμένου συμβουλίου πολιτικών αρχηγών με την συμμετοχή των πρώην πρωθυπουργών Κ. Μητσοτάκη, Κ. Σημίτη και Κ. Καραμανλή

- Προκειμένου να περάσει το  νέο μνημόνιο με τους δανειστές και να ... νομιμοποιηθεί η "κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας" ο κ. Παπανδρέου θα ζητήσει διευρυμένη πλειοψηφία 180 εδρών της  Βουλής

"Είτε εκλογές, που όμως θα ήταν καταστροφικές στις σημερινές κρίσιμες ώρες, είτε μια κυβέρνηση που θα στηρίζεται σε μια εθνική πλειοψηφία που θα στηρίζεται από την παρούσα Βουλή" γράφει χαρακτηριστικά η εφημερίδα του κ. Μπόμπολα

Όμως διευρυμένη πλειοψηφία 180 εδρών απαιτείται μόνο για εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας.

Βλέπουμε δηλαδή μετά την προεργασία του τόσον καιρό από το συγκρότημα Αλαφούζου (βλ. τελευταία παρέμβαση Σημίτη από την Καθημερινή) και τις κατάλληλες δημοσκοπήσεις (Βαρόμετρο) να συμμετέχει τώρα στο σχέδιο εκχώρησης των κυριαρχικών δικαιωμάτων του έθνους και της διακυβέρνησης της χώρας  στους δανειστές και το συγκρότημα Μπόμπολα.

Επισημαίνεται ότι τα ίδια ακριβώς ζήτησε χθες το βράδυ και η Ντόρα Μπακογιάννη που εμφανίστηκε από την πολιτική ανυπαρξία στην τηλεόραση του Μέγκα.

Αν θέλουν όμως ο κ. Μπόμπολας και ο κ. Παπανδρέου να σχηματίσουν κυβέρνηση εθνικών προθύμων αντί να πιέζουν από τα κρατικοδίαιτα  ΜΜΕ τον Αντώνη Σαμαρά μπορούν να το κάνουν αμέσως με τα εξαπτέρυγά τους, την κ. Ντόρα και τον κ. Καρατζαφέρη που τους στηρίζουν τόσον καιρό το Μνημόνιο

Όσοι παλαιότεροι ζήσαμε την περίπτωση της Οικουμενικής Ζολώτα (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ, Συνασπισμός) γνωρίζουμε ότι τέτοιες λύσεις είναι εξωθεσμικές, πρόσκαιρες και αδύναμες εκ των πραγμάτων. Και επιπλέον ανοίγουν διάπλατα τις πόρτες στην διαπλοκή, όπως έγινε τότε με την εκχώρηση των ελληνικών τηλεπικοινωνιών στην Ζήμενς και την Ιντρακόμ.

Γι’ αυτό ο Σαμαράς δεν θα εγκλωβιστεί στα ψευτοδιλήμματα του Γ. Παπανδρέου.  Το διαμήνυσε άλλωστε προ ολίγων ημερών και ο εκπρόσωπος της ΝΔ: "Ο Σαμαράς δεν καταλαβαίνει από πιέσεις".

Υ.Γ.

Πίσω από αυτά τα σενάρια είναι και η διαφαινόμενη απόφαση της Τρόικας να τοποθετηθούν επιτηρητές στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους (!!!), για να εγκρίνουν ή να απορρίπτουν οποιαδήποτε δημόσια δαπάνη που αποφασίζεται είτε από την κυβέρνηση είτε από την Βουλή. Η απόφαση αυτή, που αν γίνει αποδεκτή θα συνιστά εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας,  είναι συνέπεια της πλήρους έλλειψης εμπιστοσύνης της Τρόικας προς την κυβέρνηση Παπανδρέου και δεν μπορεί φυσικά να περάσει. Έρχονται λοιπόν τώρα και ζητά ο .... όμιλος Μπόμπολα από τα άλλα κόμματα να συναινέσουν στην εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας αντί να γίνει το απολύτως λογικό και δημοκρατικό: να παραδώσει η κυβέρνηση την εξουσία και να σηκωθεί να φύγει.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μ.Γ avatar
    Μ.Γ 08/10/2011 13:39:57

    Οσοι ισχυριζονται πως "οι εκλογες ειναι καταστροφη" διατυπωνουν με αλλο τροπο αυτο που πιστευουν, οτι δηλαδη, γι' αυτους, η δημοκρατια ειναι καταστροφη (για τα συμφεροντα τους).

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ Μ.Γ 08/10/2011 16:29:18

      Ο Παπαδόπουλος, όταν τον ρωτούσαν πότε θα κάνει εκλογές, έλεγε ότι ο ασθενής είναι στο γύψο και ότι αυτός σαν "ορθοπεδικός" θα αποφασίσει πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για να βγάλει το γύψο. Άλλωστε για τη σωτηρία της Ελλάδας έκανε την "επανάσταση"...

      Όποιος όμως θέλει να συγκρίνει "ανόμοιες" καταστάσεις, σας λέω εκ των προτέρων ότι είναι "διεστραμμένος" και χρειάζεται ψυχίατρο

      • peter avatar
        peter @ Αρματιστής 08/10/2011 23:31:06

        Καλά τώρα συγκρίνεις το <> με το χουντικό;Μάλλον οι κύριοι της παραπληροφόρησης κατάφεραν να επιτύχουν στο έργο τους...

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ peter 09/10/2011 11:09:33

          Όντως, τώρα είναι χειρότερα.

  2. rally monkey avatar
    rally monkey 08/10/2011 13:46:58

    η ουσια ειναι πως η κυβερνηση και ο ιδιος ο ΓΑΠ ειναι εθνικα επικίνδυνοι
    και το υπ'αριθμον 1 θανασιμο προβλημα για την χωρα
    συμφωνω πρεπει να φυγουν - θεσμικα και συντεταγμενα, ομως..
    αν κανετε μια αποδελτιωση των δηλωσεων/ομιλιων Σαμαρα
    το καλυτερο που θα βρειτε ειναι κατι του στυλ..'η κυβερνηση ακολουθει αδιεξοδη πολιτικη', ετσι δεν γινεται..

  3. anagnostopoulos panagiotis avatar
    anagnostopoulos panagiotis 08/10/2011 13:47:32

    Αυτή ήταν ανέκαθεν η συμεριφορά της συνήθως ενδοτικής ελίτ. Δεν μπορεί να περιμένει κανείς τίποτα άλλο. Προτείνω το άρθρο http://www.x-hellenica.gr/PressCenter/Articles/2448.aspx

  4. Kennan avatar
    Kennan 08/10/2011 13:57:41

    Να και η Ντορίτα:

    Οριστικές εξελίξεις για την διεύθετηση του ελληνικού χρέους προβλέπει η πρόεδρος της Δημοκρατικής Συμμαχίας, Ντόρα Μπακογιάννη, μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του MEGA την Παρασκευή.

    Η ίδια αναφέρθηκε και στο θέμα της συνεννόησης, ζητώντας τη σύγκληση του Συμβουλίου Δημοκρατίας υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.

    Ζήτησε μάλιστα να υπάρχουν και πρακτικά, «ώστε να γνωρίζουμε στο μέλλον πώς τοποθετήθηκε ο καθένας», και στη συνέχεια να σχηματιστεί κυβέρνηση εθνικής ανάγκης.

    «Και αν αυτό δεν γίνει τώρα, θα γίνει μετά τις εκλογές και αυτό με πολύ μεγάλο κόστος» σημείωσε.

  5. Kennan avatar
    Kennan 08/10/2011 13:58:27

    Από κοντά και η Αννούλα:

    Η χώρα χρειάζεται πολιτικές έκτακτης ανάγκης, σημειώνει η Αννα Διαμαντοπούλου, υπογραμμίζοντας την ανάγκη εξάντλησης κάθε προσπάθειας συνεννόησης, ώστε ο πρωθυπουργός να πάει στη Σύνοδο Κορυφής της 18ης Οκτωβρίου με κοινά συμφωνημένη εθνική γραμμή.

    Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «Κεφάλαιο» η υπουργός Παιδείας σημειώνει ότι το μέγεθος της κρίσης που αντιμετωπίζει η χώρα δεν επιτρέπει ούτε κομματικές ούτε προσωπικές στρατηγικές.

    «Με αυτή την έννοια θα συμφωνούσα με οτιδήποτε μπορεί να βοηθήσει τη χώρα μας να βγει από το αδιέξοδο, και νομίζω ότι το έχω αποδείξει στην πράξη» εξηγεί.

    Σε ερώτηση για το αν είναι «δημοκρατικά επιτρεπτή» μία τέτοια κυβερνητική λύση χωρίς να έχουν προηγούμενως γίνει εκλογές, η υπουργός απαντά ότι όλες οι πολιτικές επιλογές που κινούνται μέσα στο πλαίσιο της συνταγματικής μας νομιμότητας είναι δημοκρατικά επιτρεπτές.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Kennan 08/10/2011 14:35:24

      Ανατριχιάσαμε και δακρύσαμε πάλι από τον πατριωτισμό τους!

  6. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 08/10/2011 14:38:21

    Άμα βλέπεις να στοιχίζονται, πίσω από τη μητσοτάκειο ανέκαθεν διακαή επιθυμία, όλοι οι γερμανόφιλοι αυτού του τόπου, είναι να φεύγεις τρέχοντας από όλα όσα προτείνουν!
    Δεν αφορούν στη σωτηρία του Έθνους και της χώρας, αλλά στην εξαφάνισή τους τόσο την ιστορική όσο και τη γεωγραφική.
    Προτεκτοράτο ορέγονται οι σύγχρονοι γερμανοτσολιάδες και την αφεντιά τους αποδέκτες προνομίων εξουσίας και μεσιτικών εμβασμάτων.
    Ο Αντώνης δεν ανήκει στη συνομοταξία τους. Είχε τη δυνατότητα να ανεχθεί καταστάσεις πριν από πολλά χρόνια, μα προτίμησε να είναι συνεπής με τον πατριωτισμό του και την περήφανη μοναξιά του! Ας το χωνέψουν επιτέλους!

    • tzager avatar
      tzager @ Aφροδίτη 08/10/2011 15:25:49

      Η ακατάσχετη μισαλλοδοξία δε βοηθάει τούτες τις ώρες Αφροδίτη.

      Κανείς αυτόκλητος Μεσσίας δε μπορεί να σώσει τη χώρα στο τέλμα αυτό που έχει περιέλθει. αυτό όσο πιο γρήγορα γίνει κατανοητό τόσο το καλύτερο για ΟΛΟΥΣ μας!!!

      Μόνο ΕΝΩΜΕΝΟΙ μπορούμε οι Έλληνες, όπως έχει πει τελευταία και ο ίδιος ο Σαμαράς. Ας το εφαρμόσει λοιπόν στην πράξη! Αλλιώς πολύ φοβάμαι ότι θα ξεπεραστεί από τις εξελίξεις και θα καταλήξει ξανά στην απέραντη μοναξιά του...

      • Κώστας avatar
        Κώστας @ tzager 08/10/2011 15:59:25

        Eνωμένοι, ξε-ενωμένοι το ζήτημα είναι πολιτικό.
        Να το καταλάβετε κάποτε οι ντορικοί.
        Με τον αποτυχημένο φορομπήχτη, που αυξάνει τους φόρους και του μειώνονται τα έσοδα, με το κορόιδο των Φινλανδών, να κάνετε κυβέρνηση εσείς. Τον ολετήρα που φούσκωσε τεχνητά το έλλειμμα του 2009 εσείς να τον προστατέψετε, δια μέσω οικουμενικής. Όχι εμείς. Και αν ακόμη ο Σαμαράς μουρλαθεί και στηρίξει τους αποτυχημένους , πάλι η χώρα δεν σώζεται , γιατί το ζήτημα είναι πολιτικό και όχι πως θα στοιχηθούμε περισσότεροι πίσω από μία λάθος πολιτική. Να τον στηρίξει ο Αυγενάκης, ο Σκυλακάκης και τ΄άλλα παιδιά του αποκόμματος. Να γίνουν και υφυπουργοί.
        Εμείς θέλουμε να αλλάξει η πολιτική και όχι να στοιχηθούν περισσότεροι πίσω από τη γραμμή που οδηγεί στον Καιάδα. Σας τα λέγαμε και προ έτους πως το Μνημόνιο είναι εγγενώς αποτυχημένο και δεν ακούγατε.
        Λες και φταίει η μονοκομματική κυβέρνηση για την ατέρμονη ύφεση και όχι η συνταγή της πολιτικής που είναι λάθος. Τώρα καινούριο τροπάρι: να στηρίξουμε περισσότεροι την λάθος πολιτική.
        Εμπρός, μόνοι σας. Με τον Καρατζαφέρη μαζί. Αφήστε μας εμάς. Είμαστε "λαικιστές". Τώρα τι και αν δικαιώνει την πολιτική Σαμαρά η Wall Street Journal, ο Guardian και η Ελ Pais ; Είναι λαικιστής, τελείωσε, το είπε η Φίλη του Χριστοφοράκου. Αφήστε μας εμάς λοιπόν. Στην συγκυβέρνηση μπείτε χωρίς αναστολές. Τα πάντα για ένα υφυπουργείο.

        • tzager avatar
          tzager @ Κώστας 08/10/2011 16:40:32

          Κώστα, αν με το ΕΜΕΙΣ νομίζεις ότι εκφράζεις τη ΝΔ στο σύνολό της μάλλον αυταπατάσαι φίλε μου...

          ΕΣΕΙΣ λοιπόν οι Σαμαροφύλακες δε θα βρίσκεται γωνιά να σταθείτε όταν δε θα μπορείτε να πάρετε πίσω την έκτακτη εισφορά και το τέλος ακινήτων, όταν δε θα μπορείτε να κάνετε φοροαπαλλαγές και να αυξήσετε συντάξεις, όταν θα αναγκαστείτε από τα πράγματα να απολύσετε δημόσιους υπάλληλους!!!

          Ακολουθείτε μία παλαιοκομματική, μούφα πατριωτική συνταγή με ακατάσχετη υποσχεσιολογία και περισσό πολιτικαντισμό.

          Όμως ξέρεις πλησιάζει και η μέρα της κρίσης που θα αναγκαστείτε να συγκυβερνήσετε.. και τότε θα σας δω... Θα αποδειχθείτε οι μεγαλύτεροι κωλοτούμπες στη σύγχρονη μεταπολιτευτική ιστορία!!! Μεγαλύτεροι μούφα πατριώτες και από τον Καρατζαφύρερ...

          Έχετε διαλέξει λάθος δρόμο αγαπητέ... και δυστυχώς όπως δείχνουν τα πράγματα θα πάρετε στο λαιμόσας ολόκληρη παράταξη, που ουσιαστικά ποτε δεν ανήκατε σε αυτήν!!!! Ένα απόκομμα μέσα στο κόμμα είστε! Μην παίρνουν τα μυαλά σας αέρα...

          • Κώστας avatar
            Κώστας @ tzager 08/10/2011 16:55:29

            Εχεις δηλώσει εδώ στον ιστότοπο αυτό οπαδός της Δυση. Δικαιώμα σου. Τιμή σου και καμάρι σου.
            Δεν είναι όμως δικαίωμα σου να παριστάνεις τώρα τον παραταξιακό και για όσους σε ξέχασαν τον νεοδημοκράτη.
            Και άσε τα περί σαμαροφυλάκων. Σε ρώτησα κάτι επί της ουσίας: το μνημόνιο και η όλη οικονομική πολιτική απέτυχε λόγω πολιτικής( δηλαδή επειδή είναι λάθος απο την αρχή της) ή γιατί δεν τη στήριξαν περισσότεροι;
            Είναι η όχι λάθος η φορομπηχτική πολιτική του ΓΑΠ; Αν είναι πως ζητάς συγκυβέρνηση με αυτόν; Είχε η όχι περιθώρια διαπραγμάτεσης; Το έκανε ο Εντα Κέννι στην Ιρλανδία ή όχι;

            Μην μιλάς για την παράταξη. Σας μάζεψε ο Καραμανλής το 1977 γιατί ηθελε 180 για πρόεδρος -κόμμα Νεοφιλελεύθερων είσαστε τότε, στο 2%- και έκτοτε την βρωμίσατε. Μείνετε εκεί που είστε. Με τον Αυγενάκη, τον Κοντογιάννη και τον Σκυλακάκη. Αλλα μην μου παριστάνεις τον παραταξιακό. Δεκανίκια. Συνένοχοι. Τα αυγά την "αρχηγό" σας στοχεύουν.

            υγ: για τα δημοσιευματα της Wall Street Journal, του Guardian και της El Pais δεν θα βρεις να πεις κάτι; Ντρέπεσαι; Κατάπιες τη γλώσσα σου;
            Ή μήπως είναι και αυτοί ...σαμαροφύλακες;

          • ΝΙΚΟΣ avatar
            ΝΙΚΟΣ @ tzager 08/10/2011 18:40:36

            Μα, μπερδεύτηκα... Αφού η "παράταξη" έχει άξια αρχηγό: Τη λαοπρόβλητη αρχηγό της Δημοκρατικής Συμμαχίας (αρχηγέ εσύ δεν έφυγες ποτέ...)
            Βρε, δεν πάτε να ξαναψηφίσετε κάνα Μνημόνιο και να πάρετε στο λαιμό σας έναν ολόκληρο λαό; Σας έπιασε ο πόνος για την ...Παράταξη!

          • Στρυμών avatar
            Στρυμών @ tzager 08/10/2011 19:21:30

            Κατ' αρχήν αγαπητέ μου αυτός που κορόιδεψε τον ελληνικό λαό για του αρπάξει τη ψήφο , ενώ από πριν κανόνιζε να ξεπουλήσει την χώρα , αυτός που κατέστρεψε τώρα και πριν την χώρα , αυτοί που στήριξαν αυτήν την πολιτική , πρέπει να εξαφανιστούν από προσώπου γης και όχι να διαγκωνίζονται για το ποιος θα μας πρωτοσώσει . Φυσικά και πρέπει να είμαστε ενωμένοι , όχι οι πολιτικοί στην εξουσία , αλλά ΄ο ελληνικός λαός που χρόνια τώρα των διχάζουν τα πουλημένα ΜΜΕ . Ο Σαμαράς μπορεί να ηγηθεί και όλοι μαζί να τον στηρίξουμε . Από κει και πέρα κανείς δεν έχει ισχυρίστεί ότι υπάρχουν εύκολες και ανώδυνες λύσεις Ο ελληνικός λαό γνωρίζει πολύ καλά τα δύσκολα χρόνια που τον περιμένουν .

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Κώστας 08/10/2011 19:37:51

          Το είπε και ο μπαμπάς Μητσοτάκης. Τί θέλετε την βοήθεια ενός λαϊκίστή Σαμαρά; Μόνοι σας, Πασοκ, λαγός, δησυ και δημαρ

      • Aφροδίτη avatar
        Aφροδίτη @ tzager 08/10/2011 18:14:43

        Παρακολουθώντας τις παρομοίου τύπου παρεμβάσεις σου, ήμουν σχεδόν βεβαία πως θα παρενέβαινες με σχόλιό σου, προς αυτήν την κατεύθυνση.
        Η μισαλλοδοξία ανήκει σε άλλους αγαπητέ.
        Εδώ τα πράγματα είναι ξεκάθαρα! Δεν έχουν θέση στην προσπάθεια για τη σωτηρία της χώρας οι υποστηρικτές, τα εξαπτέρυγα και οι πρόθυμοι του μνημονίου. Να καθίσουν απ’ έξω να βλέπουν, γιατί δεν μπορούμε πλέον να τους εμπιστευόμαστε! Αρκετό κακό έκαναν.

        • tzager avatar
          tzager @ Aφροδίτη 09/10/2011 00:37:59

          Αφροδίτη, το πιο πάνω σχόλιό μου σου ταιριάζει γάντι...

          Το μόνο που μας απομένει να δούμε είναι όλο το αντιμνημονιακό μέτωπο, με σημαιοφόρους το Φωτόπουλο και το Λυμπερόπουλο, να κατεβαίνει στο Σύνταγμα και να ανεμίζουν σημαίες της ΔΑΚΕ, του ΠΑΜΕ και μαύρες των αριστεριστών, κίτρινες με το δικέφαλο των οδηγών ΤΑΞΙ και πορτοκαλί των ΔΕΗτζήδων!!!!!

          Τι μόνο στα σαλόνια το παίζεται αντιμνημονιακοί? Στο δρόμο ίσως έχετε καλύτερη τύχη...

          • Aφροδίτη avatar
            Aφροδίτη @ tzager 09/10/2011 11:25:33

            tzager, εικάζω ότι βρίσκεσαι σε έναν πανικό και προκειμένου να μην αφήσεις να πέσει κάτω τίποτα, δίνεις απαντήσεις για την τιμή των όπλων και μόνο, που δεν απαντούν επί της ουσίας σε τίποτα.
            Σε καταλαβαίνω, θα είσαι από αυτούς που έχουν μείνει στο κουβούκλιο της μηχανοδηγού του τρένου της ΔΗ.ΣΥ. και πηγαίνοντας ολοταχώς στη δύση της, δεν έχετε αντιληφθεί ότι πηδάνε από τα βαγόνια και οι τελευταίοι εναπομείναντες ταξιδιώτες της.
            Αν μη τι άλλο, σε παραδέχομαι για τον ηρωισμό σου και το κουράγιο σου να το παλεύεις ακόμα!!! Καλή σου μέρα!

      • Αυτόνομος avatar
        Αυτόνομος @ tzager 08/10/2011 19:18:04

        Ενωμένοι με ποιούς παπαγαλάκι των εξαπτέρυγων; με αυτούς που ξεπούλησαν την χώρα; Με την διαπλοκή; Με τον Μπόμπολα και τον Αλαφούζο;

  7. Θύμιος avatar
    Θύμιος 08/10/2011 14:39:06

    Συμβούλιο Στέμματος θέλει η Dώρα;
    Να πάρει μέρος και ο Σαρτζετάκης.

    • tzager avatar
      tzager @ Θύμιος 08/10/2011 15:32:08

      Ας πάρει πρώτα μέρος ο Σαμαράς να μας πει τι ειπώθηκε στη συνάντηση του κλιμακιού της Ρηγίλλης με την Τρόικα και άσε το Σαρτζετάκη...

      Γιατί ξεχνάς το Στεφανόπουλο που τον είχε στηρίξει η ΠολΑν το '94 δίνοντας σανίδα σωτηρίας στον Αντρίκο..???

      • Theo avatar
        Theo @ tzager 08/10/2011 18:10:48

        ΔΕΝ θα μπειτε σε κυβερνηση!!
        δεν διασωζεστε πολιτικα. στο χρονοντουλαπο της ιστοριας....

        • tzager avatar
          tzager @ Theo 09/10/2011 00:42:32

          Αυτό θα το δούμε...

          Μην προεξοφλείς τίποτα γιατί το σκηνικό που θα διεξαχθούν οι επόμενες εκλογές θα είναι πρωτόγνωρα συγκρουσιακό και κρίσιμα ρευστό...

      • Kennan avatar
        Kennan @ tzager 08/10/2011 19:19:41

        Να σου πως εγώ τι ειπώθηκε: Τους έκανε ο Σαμαράς μαθήματα αντιμετώπισης της κρίσης. Και άκουγαν με τα χέρια σταυρωμένα. και δε τόλμησαν να βάλουν θέμα συνεννόησης των πολιτικών δυνάμενων όπως την προηγούμενη φορά

  8. koinos_nous avatar
    koinos_nous 08/10/2011 14:44:44

    Επειδη οι δανειστες θελουν αποτελεσματα εδω και τωρα.
    Η ευκολη λυση ειναι μειωση μισθων συνταξεων, για μειωση δαπανων ουτε λογος απο τους ΠΑΣΟΚΟΥΣ.
    Προφανως και με Σαμαρα θα απαιτησουν αποτελεσματα γρηγορα και οχι σε βαθος χρονου οπως θα ηταν πιο δοκιμο.
    Με ενα "συστημα" ολοκληρο απεναντι σου νομιζετε οτι θα ειναι ευκολα για κυβερνηση ΝΔ?
    Θα δειτε ΓΣΕΕ ΑΔΕΔΥ ΠΑΜΕ ΣΥΡΙΖΑ INDYMEDIA σε επαναστατικη γυμναστικη καθ εκαστην.
    Και μονη ορατη λυση ειναι μονο η εξοδος απ το ευρω αλλα φροντισαν να την καψουν νωρις με το "πρωθυπουργος" της δραχμης.
    Αρα ......?

  9. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 08/10/2011 14:52:27

    Κυβέρνηση δήθεν "Εθνικής σωτηρίας", που ο πραγματικός σκοπό θα είναι να διαχειριστεί την εσωτερική κατάσταση σε περίπτωση συντεταγμένης χρεοκοπίας. Δηλαδή να παραδώσει την εθνική κυριαρχία..... Δηλαδή κυβέρνηση δοσίλογων...

    Όποιος αποφασίσει να συμμετάσχει σε αυτό το έκτρωμα, αν τελικά προταθεί, θα είναι άξιος της μοίρας του. Ας το έχει υπόψη της η ΝΔ... Η εθνική κυριαρχία, δεν παραδίδεται, ούτε με πλειοψηφία 300 βουλευτών....

    Και οι τρεις πρώην, ως τι ; Οι κατεψυγμένοι θα έχουν λόγο και δεν θα έχει ο κυρίαρχος λαός; Δηλαδή τέρμα η λαϊκή κυριαρχία;

    Και για να τελειώνουμε. Εκλογές μπορούν να κάνουν, ακόμη και αυτή τη δύσκολη στιγμή. Στη πιο σύντομη προθεσμία που προβλέπεται. Και δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει κανενός είδους προεκλογική εκστρατεία. Ποιος τολμάει; Ίσως μερικές ομιλίες στα μουλωχτά.

    Αλλά και με πρόσφατη λαϊκή εντολή και με πλειοψηφία 300 βουλευτών, κανένας δεν μπορεί να παραδώσει την εθνική κυριαρχία.

  10. Aris. A avatar
    Aris. A 08/10/2011 14:54:56

    "Η ΝΔ δενμπορεί να συναινέσει σε λύσεις που προετοιμάζονται από όσους πλούτισαν με τις υπερκοστολογήσεις δρόμων ολυμπιακών έργων και οπλικώνσυστημάτων.

    Ολοι αυτοί δεν ενδιαφέρονται για το καλό της χώρας αλλά για την συνέχιση της ασυδοσίας τους.

    Αν παρελπίδα όμως έχουν μετανοήσει μπορούν να φανούν χρήσιμοι φέρνοντας σε ελληνικές τράπεζες τα δις ευρώ που έχουν στην Ελβετία και παραδίδοντας στην ελληνική δικαιοσύνη ονόματα κρατικών λειτουργών που κατά καιρούς χρημάτισαν.

    Οι συμβουλές τέως πρωθυπουργών έχουν την χρησιμοτητά τους για όσους έδειξαν την απαραίτητα σοβαρότητα και εκτέθηκαν στην κρίση του ελληνικού λαού για το έργο τους και δεν την κοπάνησαν όπως ο κύριος Σημίτης.

    Ο οποίος οφείλει να εξηγήσει πως έμπαιναν επί εποχής του άχρηστες επιχειρήσεις στο χρηματιστήριο πως διπλοκοστολογήθηκαν οι Ολυμπιακοί Αγώνες πως στενοί του συνεργάτες προικοδοτήθηκαν από την Siemens και άλλα πολλά.

    Εφόσον κάποιοι επιμένουν για σύγκληση συσκέψεων από τον πρόεδρο της δημοκρατίας προτείνεται να διευρυνθεί και με άλλους πολιτικούς και οικονομικούς παράγοντες που έπαιξαν βασικό ρόλο στην διαμόρφωση της σημερινής πολιτικής κατάστασης όπως ο Ακης Τζοχατζόπουλος ο Μιχάλης Χριστοφοράκος και λοιποί.

    "Ανακοίνωση της ΝΔ"για τα εξωθεσμικά σενάρια που εκπορεύονται από τους γενάρχες της διαπλοκής.

    Αυτοί ενδιαφέρονται κύρια για την σωτηρία του Πασόκ ΑΕ.

  11. unfair avatar
    unfair 08/10/2011 14:55:35

    το νούμερο 180, είναι το κλειδί σε όλη την ιστορία.
    το μνημόνιο ΔΕΝ πήρε 180 ψήφους κ στα εδάφια του, έχει αντισυνταγματικά άρθρα! Ειδικά, εκεί που λέει για δίκαιο ΜΗ ελληνικό κ για ΕΚΧΩΡΗΣΗ εδάφους, πλούτου της χώρας!!! Αυτή είναι η κλωστίτσα που μας κρατάει ακόμη ζωντανούς! Θέλει μεγάλη προσοχή!

    • Θοδωρής avatar
      Θοδωρής @ unfair 08/10/2011 15:44:04

      Ετσι ακριβως!

  12. βασίλης avatar
    βασίλης 08/10/2011 14:59:46

    σΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ Κ ΠΟΜΠΟΛΑ ΠΟΣΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΕΣΤΑΙ?
    ΜΗΠΩΣ ΑΝΗΚΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΦΟΡΟΦΙΓΑΔΩΝ
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΗΝ ΚΑΝΑΝΕ ΓΑΡΓΑΡΑ?
    ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΤΟ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ
    ΛΑΔΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΔΩΣΕΙ ΓΙΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΚΑΠΟΙΟ ΦΙΛΕΤΟ ΓΙΑ ΙΣΟΠΟΣΗ ΔΟΣΗ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ΣΑΣ?

  13. tzager avatar
    tzager 08/10/2011 15:03:18

    Αυτό το άκρως Ελληνικό φαινόμενο η Αντιπολίτευση σύσσωμη ή τουλάχιστον η Αξιωματική να ζητούν μονότονα και πεισματικά εκλογές στο μισό περίπου της θητείας κάθε κυβέρνησης έχει καταντήσει πια ενοχλητικό και αποπνέει και μία δοση αντιδημοκρατικότητας.

    Και φυσικά δε γίνεται μόνο τώρα. Γινόταν πάντα!!!! Αυτό δε συμβαίνει πουθενά στον κόσμο!!!

    Οι στιγμές είναι κρίσιμες. Το τελευταίο που θέλουν οι πολίτες είναι προσφυγή στις κάλπες! Και αυτό το εκδηλώνουν με κάθε ευκαιρία στις εκάστοτε δημοσκοπήσεις.

    Δεν γίνεται επιτέλους κατανοητό από τις πολιτικές ηγεσίες της ΝΔ και του ΣυΡιΖΑ που επίμονα ζητούν εκλογές πως το τελευταίο που αυτή τη στιγμή χρειάζεται ο Ελληνας είναι να βλέπει ατέρμονες πολιτικές συζητήσεις στα κανάλια, ορυμαγδό δημοσκοπήσεων και μία άκαιρη και επικίνδυνη όξυνση που σίγουρα βολεύει αποκλειστικά τον άκρατο καιροσκοπισμό της πολιτικής ελίτ????

    Δε γίνεται επιτέλους κατανοητό τουλάχιστον από την ηγετική ομάδα της ΝΔ ότι το τελευταίο που χρειάζεται αυτή τη στιγμή η χώρα είναι μία πλειοδοσία παροχολογίας, ευχολογίων και ακατάσχετου πολιτικαντισμού?????

    Τόσο δύσκολο είναι για τον Αντώνη Σαμαρά να καθήσει στο ίδιο τραπέζι με τον ΓΑΠ και άλλους νυν και πρώην (που ΟΛΟΙ τους στο τέλος τέλος ευθύνονται για τα χάλια της χώρας) και να χαράξουν μία στρατηγική ενότητας και εξόδου από το αδιέξοδο????

    Ή μήπως έχει κανείς την αυταπάτη ότι μία αυτοδύναμη κυβέρνηση της ΝΔ με 152 βουλευτές θα είναι ικανή να πάρει πάνω της το βάρος ριζικών αλλαγών και επώδυνων πολιτικών που σιγουρότατα θα ζητηθούν από τους δανειστέςς μας????

    Ή μήπως φαντασιόνονται κάποιοι στις αυλές του Σαμαρά και του Τσίπρα ότι θα κυβερνήσουν πανίσχυροι, απρόσκοπτα και αδιάλυπτα κάτω από τέτοιες συνθήκες κοινωνικής έκρηξης και οικονομικής κατάρευσης που βιώνει η χώρα και οι πολίτες????

    Μάλλον πολλοί εδώ μέσα που διακατέχονται από ανίατο κομματισμό και πολιτικό αμοραλισμό πρέπει να το ξανασκευτούν. Στο κάτω κάτω ΟΛΟΙ ξέρουμε ότι δε φταίει μόνο ένας για τα σημερινά χάλια μας. Σίγουρα δε φταίνε όλοι το ίδιο αλλά είναι κοινή πεποίθηση όλων ότι το μεταπολιτευτικό πολιτικό σύστημα έχει συλλογικές ευθύνες.

    Είναι λοιπόν επιτακτικό και εκφράζει το κοινό περί δικαίου αίσθημα, αυτοί που μας έφεραν στο σημερινό τέλμα αυτοί και μόνο αυτοί να βρούν την ασφαλή έξοδο διαφυγής. Το κόστος σίγουρα θα είναι μεγάλο για τους πολίτες. Αυτό το έχουμε εμπεδώσει. Αλλά στο τέλος του δρόμου το κόστος θα είναι δυσβάσταχτο και για αυτούς!!!! Είτε ΠαΣοΚ λέγεται, είτε ΝΔ, είτε κυβέρνηση Εθνικής ενότητας αυτοί που διαχειρίζονται και θα διαχειρίζονται τις τύχες του τόπου, ένα είναι σίγουρο, ΘΑ ΜΑΤΩΣΟΥΝ!!!!

    • AegeanHawk avatar
      AegeanHawk @ tzager 08/10/2011 15:38:28

      Αυτή είναι η αλήθεια, πικρή μεν, αλήθεια δε.....

      Η ΝΔ ζητάει εκλογές γιατί "πρέπει" να ζητάει, συνεχίζοντας έτσι το "καθήκον" κάθε αντιπολίτευσης.
      Ετσι έμαθαν να λειτουργούν τα κόμματα χρόνια τώρα, έτσι έμαθαν οι Ελληνες οτι λειτουργούν τα κόμματα χρόνια τώρα, όπως και τόσα άλλα στραβοπαγιωμένα, κακομαθημένα, παράδοξα, "περίεργα", "παλαβά"....κλπ.
      Ομως θα πρέπει να ξεχάσομε οτι έχομε μάθει-συνηθίσει μέχρι τώρα και να αρχίσομε απο το άλφα....

      • tzager avatar
        tzager @ AegeanHawk 08/10/2011 16:09:10

        Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο!

        Μακάρι όμως αυτό να το καταλάβουν και μερικοί θερμο-κουφιοκέφαλοι εκεί κατά Συγγρού μεριά... να σταματήσουν να ακολουθούν παλαιοκομματικές στρατηγικές και να ανταγωνίζονται με τον Τσίπρα στην αντίδραση και την αοριστολογία!!!!

        • ο ξένος avatar
          ο ξένος @ tzager 08/10/2011 16:48:56

          Ζείτε σε άλλη χώρα;
          Παρακαλώ πείτε ΈΝΑ (1) μέτρο που η ΝΔ εμπόδιζε την κυβέρνηση να πάρει. ΈΝΑ.
          Τα μισά τα ψήφισε κιόλας!
          Αναφέρατε ΜΙΑ (1) υπόσχεση που έκλεισε το μάτι στον ψηφοφόρο. ΜΙΑ.
          Ακόμη και τα διεστραμμένα αντισυνταγματικά χαράτσια δεν είπε ότι θα τα καταργήσει! Και μάλιστα επικρίνεται γι'αυτό.
          Ποιος εμπόδισε την Κυβέρνηση των Επενδυτών να κυβερνήσει;
          Τόσο κοντή είναι πια αυτή η μνήμη;
          Το "Επιτέλους ξεκολλήστε, πάρτε μέτρα" στην Κυβέρνηση του Τιτανικού, που εκδρόμευε ανά τον κόσμο, ΠΟΙΟΣ και ΠΟΤΕ το έλεγε;
          Τα 50 δισ. αξιοποίηση δημόσιας περιουσίας ποιος το είπε πρώτος;
          200 χιλιάδες εφεδρείες στο Δημόσιο ποιος πρότεινε;
          Ο Σαμαράς επί δύο χρόνια βασανιστικής κατρακύλας, εκλογές δεν ζητούσε, όσο και εάν η κυβέρνηση δεν κυβερνούσε.
          Και στην τελική το πολιτικό πρόβλημα στην Ελλάδα έγκειται στο ότι ο Σαμαράς ή ο Τσίπρας ζητάει εκλογές;
          Θα τρελαθούμε τελείως μου φαίνεται...

        • Στρυμών avatar
          Στρυμών @ tzager 08/10/2011 23:09:22

          Δηλαδή πιστεύεις πως αυτοί οι επικίνδυνοι δημεγέρτες που μας κυβερνούν με τα ψέματα και έχουν υποθηκεύσει το μέλλον της χώρας πρέπει να παραμείνουν στην εξουσία;;;
          Μάλλον έχεις άγνοια κινδύνου!!!

    • alfisti avatar
      alfisti @ tzager 08/10/2011 17:42:45

      Οι εκλογές είναι η μοναδική στιγμή δημοκρατίας για το πολίτη, ειδικά στη πρωτοφανή δημοσιονομική χούντα που ζούμε σήμερα. Το αν τις θέλει η πλειοψηφία του λαού, μπορείς να το δείς στη καθημερινή σου ζωή, εκτός και αν ζείς αλλού. Το ότι δεν θέλουν εκλογές οι δανειστές, η τροικα, ο Μπόμπολας και ο Αλαφούζος (με εργαλείο τις δημοσκοπίσεις), τότε ένα είναι σίγουρο! Ότι εκλογές πρέπει να γίνουν ΑΥΡΙΟ!!!

    • sertis avatar
      sertis @ tzager 08/10/2011 19:36:39

      καταρχήν η νδ δεν εχει κανένα δικαίωμα να συγκυβερνήσει με μνημονιακές δυνάμεις.Η ΝΔ δικαιώθηκε σε όλα και προφανως δεν είναι δυνατό ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΣΤΟ ΔΝΤ.....Τ'ωρα όσον αφορά το εξαπτέρυγο, το μόνιμο δάκτυλο του πασοκ στη νδ επί 20 χρόνια, το πιο στυγνό πρόσωπο του νεοφιλελευθερισμού(που δυστυχώς έκανε το λ΄΄αθος ο εθνάρχης να τους μαζέψει από τα αζήτητα)....ένα π΄ραγμα έχω να σου πω.....ΜΙΣΟΣ ΑΙΩΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, 4 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΠΗΓΕ ΜΟΝΟ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ ΕΦΕΡΕ....ΤΥΧΑΙΟ;;;;;;ΙΣΩΣ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΔΥΣΗ ΠΛΗΤΤΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΥΠΟΝΟΜΕΥΕΙ....ΑΛΛΑ ΕΙΠΑΜΕ...Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΟ ΒΕΛΟΝΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ......Και όσον αφορά την πατρίδα......Αυτη που εβαλε τη χώρα στο μνημόνιο δεν έχει καμία θέση....ΑΝ ΑΝΥΣΗΧΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΗΣ ΜΕΛΛΟΝ , ΑΣ ΤΗ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΤΟ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ, ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 1979 ΠΟΥ ΜΑΣ ΜΠΑΣΤΑΚΩΘΗΚΑΝ..........

    • DK avatar
      DK @ tzager 08/10/2011 23:12:04

      Συμφωνώ και επαυξάνω. Δεν είναι ώρα τώρα για εκλογές, για ολική αναρχία χωρίς δυνατότητα εξόδου απ' αυτή.
      Μόνο μια συναινετική πολιτική με συγκυβέρνηση από όσα κόμματα το θέλουν πραγματικά θα μπορούσε να μας δώσει κάποια ελπίδα.
      Ο λαός έχει ωριμότητα παρ' όλο που πολλοί δεν το θέλουν να το καταλάβουν. Δεν ζητάει εκλογές γιατί γνωρίζει ότι κανένας μόνος του δεν θα πάρει πλειοψηφία, αλλά και κανένας μόνος του δεν θα μπορέσει να τα βγάλει πέρα με την κρίση.

  14. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 08/10/2011 15:03:50

    Τι κατασκεύασε ο εργολάβος Νικόλαος Μπόμπολας εν έτει 1876;
    http://www.antinews.gr/2011/03/06/89324/

  15. petros avatar
    petros 08/10/2011 15:05:01

    Δεν φταίνε αυτοί, αλλά όσοι δίνουν τα λεφτά τους και αγοράζουν Έθνος, Ημερησία, Καθημερινή, Νέα, Βήμα και όποια άλλη σαπιοφυλλάδα που στηρίζει τη κυβέρνηση στην εξόντωση του Ελληνικού λαού.
    Ο κόσμος αγριεύει, και επειδή δεν μπορεί να ξεσπάσει πάνω στους πραγματικούς υπαίτιους της φτώχειας και της ανεργίας του, θα στραφεί εναντίον των στηριγμάτων της εξουσίας, όπου κι αν βρίσκονται... Σε λίγο οι παρατρεχάμενοι κάθε είδους θα έχουν σοβαρό πρόβλημα...

    • Dee Jay Stelios avatar
      Dee Jay Stelios @ petros 08/10/2011 19:11:45

      Kαι λίγα λες,δεν πρόκειται να γλυτώσει κανείς τους....

  16. Kostas avatar
    Kostas 08/10/2011 15:18:58

    Το τελευταίο πράγμα που με ενδιαφέρει είναι ποιον και τι στηρίζει ο μπόμπολας. Κανένα άρθρο για το ενιαίο φτωχολόγιο δεν βλέπω στο antinews. Γιατί;
    Από τον αριθμό των σχολείων στα άρθρα σας τον τελευταίο καιρό, βλέπω ότι ο κόσμος άρχισε να γυρνά την πλάτη τόσο στο antinews όσο και στον Σαμαρά.
    Συμφωνεί η νέα δημοκρατία με την μείωση 50% των μισθών; με τα στεγαστικά μας τι θα γίνει; Θα τα κουρέψουν με κανένα νόμο αντίστοιχα;
    Όταν από τα 1700 καθαρά με 700 κρατήσεις για στεγαστικά, πας στα 1000 με τις ίδιες κρατήσεις, δηλαδή στα 300 ευρώ τον μήνα, πως θα ζήσεις;
    Ψηφίζεις ή δεν ψηφίζεις ΚΚΕ μετά; Για πέστε ρε παιδιά, αυτή δεν είναι πλέον η μοναδική διέξοδος για όλους εμάς;

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ Kostas 08/10/2011 15:54:25

      Καλά τα γράφεις, η Ν.Δ. δεν έχει αντιδράσει καθόλου για το ενιαίο φτωχολόγιο ( προφανώς τη βολεύει, γιατί ως αυριανή κυβέρνηση δεν θα μπορούσε να περάσει αυτή τη ληστρική "μεταρρύθμιση" έχοντας απέναντι την πασοκοκρατούμενη ΑΔΕΔΥ), αλλά νομίζεις οτι ψηφίζοντας ΚΚΕ θα ευημερήσει ο κόσμος και θα τρώει με χρυσά κουτάλια;Αν το ΠΑΣΟΚ μας έκανε φτωχούς, το ΚΚΕ θα μας κάνει πάμφτωχους.

      • tzager avatar
        tzager @ μεταρρυθμιστής 08/10/2011 16:26:55

        Και ο Σαμαράς βαθύπλουτους!!!!!

        • ΝΙΚΟΣ avatar
          ΝΙΚΟΣ @ tzager 08/10/2011 18:43:05

          Ο Κιλτίδης τι κάνει;

      • Kostas avatar
        Kostas @ μεταρρυθμιστής 08/10/2011 20:48:02

        Μα ήδη είμαστε πάμφτωχοι!
        Μου λες σε παρακαλώ, μηχανικός η/υ με πιστοποιήσεις, μεταπτυχιακά κλπ, να παίρνω 300 ευρώ καθαρά πως Θα ζήσω; δηλαδή πόσο θα φτωχείνω ακόμα με το ΚΚΕ;
        Είμαι 40 χρονών και από τα 18 ψηφίζω ΝΔ.
        Δυστυχώς σε ακραίες εποχές χρειάζονται ακραίες λύσεις!
        Τουλάχιστο θα μου μείνει η χαρά ότι τα Λαμόγια, οι τραπεζίτες, οι κρατικοβιομήχανοι των επιδοτήσεων (να που πήγαν τα λεφτά) οι διάφοροι ..ευπατρίδες τύπου βραδινολάτσηδες που φτιάχτηκαν χάρι στα κρατικά μονοπώλεια κλπ, θα μείνουν και αυτοί με το π... στο χέρι, και θα βλέπω την Αλέκα να κάνει τα μπάνια της στην βίλλα των βαρδινογιάννηδων όπου και αν είναι αυτή.
        Άλλωστε με τα 300δις του χρέους φτιάχθηκαν όλοι αυτοί. Δεν είναι δικά τους, ανήκουν σε όλους μας.

      • Στρυμών avatar
        Στρυμών @ μεταρρυθμιστής 08/10/2011 23:18:29

        Τι περιμένεις εδώ που μας έριξαν;
        Θέλεις να ακούσεις ένα Σαμαρά να αναφωνεί "λεφτά υπάρχουν" ;;;
        Σε λάθος κόμμα απευθύνεσαι!!!
        Μήπως πιστεύει πως αυτή η ιστορία θα τελειώσει έτσι απλά κι ανέξοδα;
        Είναι αργά για δάκρυα Στέλλα . Ας προσέχαμε τόσα χρόνια όλοι μας !!!

    • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
      τηλέμαχος αναγνώστου @ Kostas 08/10/2011 16:31:30

      Και πάλι καλά να λες. Οι μισοί εδώ μέσα είναι υπέρ της απόλυσης των μισών ΔΥ

    • Αυτόνομος avatar
      Αυτόνομος @ Kostas 08/10/2011 19:22:00

      Διάβασε καλύτερο το site παλαιοκομμουνιστή

  17. φωνη avatar
    φωνη 08/10/2011 15:44:21

    ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ
    *Κ.ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ: Αποστασία 65 (προάγγελος χούντας)
    SIEMENS
    Παζάρεμα του ονόματος "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ"
    Στήριξη σχεδίου ΑΝΑΝ
    *ΣΗΜΙΤΗΣ: Goldman Sachs
    SIEMENS
    Ιμια
    Μαδρίτη
    Χρηματιστήριο
    Οτσαλάν
    *Ντόρα Μπακογιάννη: SIEMENS
    Υποστήριξη σχεδίου ΑΝΑΝ
    ΥΠ.ΕΞ. ---> υπονόμευση εθνικά συμφέρουσας συνεργασίας Ρωσία-Ελλάδα
    ----> υπονόμευση VETO στο Βουκουρέστι.

    Ποιοί στηρίζουν τις δυνάμεις εθνικής σωτηρίας:
    * Καρατζαφέρης, Κουβέλης, βουλευτές ΔΗ.ΣΥ........
    *ΜΜΕ: Μπόμπολας, Αλαφούζος........

    ΑΥΤΕΣ δεν είναι δυνάμεις εθνικής σωτηρίας είναι ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ.

    Το μόνο που νοιάζει τις ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ είναι να εγκλωβίσουν το Σαμαρά.

    • Γ.ΜΠΡΑΟΥΔΑΚΗΣ avatar
      Γ.ΜΠΡΑΟΥΔΑΚΗΣ @ φωνη 08/10/2011 16:06:31

      Μπράβο Φωνή. Το πιο εύστοχο σχόλιο που αντανακλά τη σημερινή πραγματικότητα. Ζω για τη στιγμή που ο Σαμαράς ως Πρωθυπουργός θα σέρνει στα δικαστήρια τους πραγματικούς μεγαλοεργολάβους - φοροφυγάδες, και θα πρέπει τα καθεστωτικά τους media να τους δείχνουν με χειροπέδες να περνούν το κατώφλι του εισαγγελέα.

    • tzager avatar
      tzager @ φωνη 08/10/2011 16:25:20

      Καλά καλά... εσύ φίλε υπερπατριώτη να μείνεις κολλημένος με στο '65...

      Tη Ziemens την υπηρέτησαν ΟΛΕΣ οι πολιτικές δυνάμεις ανεξαιρέτως!!!

      Για το αποτέλεσμα του Βουκουρεστίου δε νομίζω να δούλεψε μόνος του ο Καραμανλής από τη Ραφήνα.. Ηταν στρατηγική επιλογή της κυβέρνησής του και πήρε σάρκα και οστά από τις επίμονες ενέργειες του υπουργείου των εξωτερικών.
      Και μακάρι να είχαν ακούσει το Μητσοτάκη το '90 για πολλά και δε θα είμασταν στο σημερινό καθολικό τέλμα. Μπορεί τα Σκόπια να τα είχαμε μοιράσει στη μέση με την τότε Σερβία του Μιλοσεβιτς!

      Μάλλον έχεις επιλεκτικό αντι-Αμερικανισμό... Γιατί υποθέτω ότι τώρα που στηριζόμαστε στο Ισραήλ και στις ΗΠΑ για να προασπίσουμε τα συμφέροντά μας στην Ανατολική Μεσόγειο δεν δείχνεις να διαφωνείς καθόλου...

      Όσο για το σχέδιο Ανάν, ακόμα και ο νυν πρόεδρος και το Ακέλ και το αδερφό κόμμα της ΝΔ, ο ΔηΣυ είχαν πει ΝΑΙ- και ο Καραμανλής ΝΑΙ μεν αλλά για να μην ξεχνιόμαστε- αλλά οι Κύπριοι πολίτες είχαν άλλοι γνώμη. Μακάρι να αποδειχθεί ότι έπραξαν σωστά.

      Και κάτι τελευταίο.. Η μισαλλοδοξία βλάπτει σοβαρά τούτες τις ώρες..

      • StarPowerNone avatar
        StarPowerNone @ tzager 08/10/2011 16:30:46

        tzager,
        Το ΔΗΣΥ παίρνει 1,5% γιατί υπάρχουν τόσα και τόσα κουμπαριά και βαφτίσια και χίλιες δυο άλλες διαπλοκές. Αν ήταν για αυτά που γράφεις εσύ, δεν θα έπαιρνε ούτε 0,001%.
        Που ζήσεις, πως ζεις, ποιός σε ταϊζει;

        • Κώστας avatar
          Κώστας @ StarPowerNone 08/10/2011 16:43:02

          Τάδε έφη tzagger στις 15/5/2010:
          "Όχι, όχι Βράχε μη το κάνεις αυτό…
          Η ωμότητα δείχνει πανικό και έλλειψη επιχειρημάτων…
          Ρε άντε να κάνετε κανένα προσυνέδριο για group therapy!
          Στο Ηράκλειο πάντως το ακυρώσατε. Γιατί; Έλειπε ο ψυχολόγος σας..;"........

          Μιλάμε για επιχειρηματάρες. Τότε φαίνεται η μισαλλοδοξία δεν έβλαπτε. Τώρα που θέλουν συνενόχους στα εγκλήματα του Γαπ βλάπτει.

          -tzagger στις 20/8/2010:
          "Είμαστε υπέρ του μνημονίου επί της αρχής, υπέρ πτυχών του ασφαλιστικού και του εργασιακού, υπέρ του Καλλικράτη, υπέρ του γερμανικού μοντέλου σαν βάση εκλογικού συστήματος, υπέρ της΄άμεσης και λειτουργικής λύσης του Κυπριακού, υπέρ της λύσης του Σκοπιανού με γεωγραφικό προσδιορισμό, υπέρ της προσέγγισης με το Ισραήλ.
          Πιο καθαρά δε γίνεται.
          Ποιά είναι η ξεκάθαρη θέση της νέας ΝΔ για τα περισσότερα απ’αυτά τα ζητήματα; ΑΡΝΗΣΗ και έλλειψη εναλλακτικής πρότ".........

          Είμαστε υπέρ του Μνημονίου, έλεγε. Το 2010. Μάλιστα. Και τώρα που όλοι συνομολγούν την αποτυχία του Μνημονίου. Τώρα που οι μνημονιακοί έγραψαν ιστορία αυξάνοντας τους φόρους και πέτυχαίνοντας μείωση των εσόδων και ατλέμονη ύφεση το κάνουν; Μήπως θα παραδεχθούν το λάθος τους; Μήπως θα βρουν τη γενναιότητα να αναγνωρίσουν στον Σαμαρά την ορθή πρόβλεψη. Όχι! Απτόητοι τον ζητούν στο κάδρο των συνενόχων. Και αν δεν μπει μαζί με τους αποτυχημένους θα είναι λέει ...λαικιστής.
          Τελικά οι μητσοτακάνθρωποι έχουν καταντήσει τελείως γραφικοί...

          • tzager avatar
            tzager @ Κώστας 08/10/2011 17:10:02

            γραφικοί έχετε καταντήσει εσείς οι Σαμαροφύλακες που ασχάτως το παίζεται χειρότεροι αντι-συστημικοί από το ΠΑΜΕ και τον Τσίπρα!!!

            Πτυχές του μνημονίου είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Φυσικά!!!

            Η φορομπηχτική πολιτική της κυβέρνησης έγγειται στην ιδεοληψία που διέπει κάθε σοσιαλδημοκρατικό κόμμα κατά των ιδιωτικοποιήσεων και υπέρ της υπερφορολόγησης. και φυσικά και λέμε ναι στις απολύσεις και στην αναδιάρθρωση
            των δομών του δημοσίου!!!

            Εσείς όμως που δεν θα απολύσετε ΚΑΝΕΝΑΝ, δε θα ξεπουλήσετε ΤΙΠΟΤΑ, πώς θα αυξήσετε συντάξεις και θα προχωρήσετε σε φοροελαφρύνσεις????

            Με την οικοδομή και τις πωλήσεις αυτοκινήτων δε γίνεται αναπτυξιακή πολιτική!!! Στηρίζονται σε υπερδανεισμό των νοικοκυριών και είναι αποτυχημένη συνταγή.

            Τα έχετε μπερδέψει συνειδητά!!! δε θέλετε να δυσαρεστήσετε κανέναν. ούτε τους ταξιτζήδες. ούτε τους δημοσίους, ούτε ΚΑΝΕΝΑΝ μπας και κερδίσετε κανα ψηφαλάκι και κανετε το Μεσσία πρωθυπουργό!!!!

            Αλλά οι πολίτες δε τσιμπάνε ρε Κωστάρα...

            Ούτε στα ποσοστά της πανωλεθρίας του '09 δεν φτάσατε ακόμη... Με τέτοια πολιτικάντικη ρητορική θα έπρεπε να είστε στο 50% τουλάχιστον... αλλά μπαααα

          • Κώστας avatar
            Κώστας @ tzager 08/10/2011 18:42:17

            Βρε κουτό τι ωραίες γαργάρες που κάνεις;
            ΓΙΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΕΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΓΚΡΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΑΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΑΜΑΡΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΑ. ΕΧΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ;
            Wall Street Journal, The Guardian και El Pais. Στα γραψα με κεφαλαία μπας και φιλοτιμηθείς να μου πεις μήπως είναι και αυτοί σαμαροφύλακες...Βρες λίγο θάρρος και σχολίασε τα. Η μήπως τα αγνοείς; Να σου βάλω τα links;

            Και κάτι ακόμη. Με το που θα ξεμυτάς , θα παίρνεις στο κεφάλι και ένα δημοσίευμα-αφιέρωμα στους απατεώνες που υποστηρίζεις.
            Και για την λευκή αρκούδα του νότιου Πόλου να είναι το θέμα, έτσι και ξεμυτάς θα παίρνεις στο κεφάλι δημοσίευμα. Κάθε σχόλιο σου θα υπενθυμίζει στους αναγνώστες τη λέρα υπήρξε η Οικογένεια που με λύσσα στηρίζεις. Κάθε σχόλιό σου θα ακολουθεί και λινκ από μένα. Πήγες για μαλλί...
            Πάμε:

            "Τρίγωνο Αραβαντινού, Siemens και ΔΙΕΚΑΤ
            Η Σάκη Κυπραίου, η στενότερη συνεργάτιδα του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, βομβαρδίζει το γραφείο Χριστοφοράκου με επίμονες κλήσεις (καταγράφονται στα ημερολόγια ως σημειώσεις της Αικατερίνης Τσακάλου) προφανώς για την πληρωμή οφειλών της Siemens προς τη ΔΙΕΚΑΤ. Οι οχλήσεις προς το γραφείο Χριστοφοράκου, όμως, δεν περιορίζονται στις κλήσεις. Η κ. Κυπραίου το 2005 στέλνει με fax ένα δισέλιδο που περιγράφει αναλυτικά ότι η Siemens οφείλει προς τη ΔΙΕΚΑΤ ποσό 2.567.493,47 ευρώ. Το ίδιο έγγραφο στέλνει διαμαρτυρόμενη προς τον Χριστοφοράκο και η ΔΙΕΚΑΤ. "

            http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=129484

        • tzager avatar
          tzager @ StarPowerNone 08/10/2011 16:54:35

          Μάλλον κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια φίλε μου...

          Μάλλον εσένα κάποιος ή κάποια σε ταίζει και ξέρεις απ'αυτά...

          Περίμενε και θα δεις ότι τελικά ο Ψηλός είχε πολύ περισσότερες κουμπαριές από όσες νόμιζες... θα εκπλαγείς!!!!

          • ο ξένος avatar
            ο ξένος @ tzager 08/10/2011 17:06:18

            Ο Καραμανλής είπε ΝΑΙ μεν άλλα στο σχέδιο Ανάν;;;
            Ή αστειεύεσαι ή δεν θυμάσαι ή είσαι κακόβουλος.
            Η μονότονη θέση Καραμανλή στο σχέδιο Αναν ήταν: Η Κύπρος αποφασίζει και η Ελλάδα συμπαρίσταται".
            Με δεδομένες τις δημοσκοπήσεις της περιόδου, που ήταν συντριπτικές υπέρ του ΟΧΙ, η θέση Καραμανλή ήταν επίσης ένα διπλωματικό μεν, ξεκάθαρο δε, ΌΧΙ.

          • tzager avatar
            tzager @ ο ξένος 08/10/2011 17:16:20

            Το "ΟΧΙ" του Καραμανλή απλά το εκλαμβάνεις εσύ φίλε ξένε.. από τα συμφραζόμενα...

            Οπως εγώ το εκλαμβάνω ως ένα "ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ".

            Ποτέ δεν είπε κάτι ξεκάθαρο.. όπως και ο ίδιος παραδέχεσαι. και τότε έπρεπε ΟΛΟΙ να πάρουν ξεκάθαρη θέση.. και όχι να κρίβονται πίσω από " τη βούληση του Κυπριακού λαού"... Ετσι κανουν οι ηγέτες. Ηγούνται.. δεν ακολουθούν συμπαραστεκόμενοι...

          • ο ξένος avatar
            ο ξένος @ ο ξένος 08/10/2011 17:47:54

            Διευκρινίζω ότι η Κύπρος είναι ανεξάρτητη χώρα. Ηγέτη είχε τον Τάσσο Παπαδόπουλο, όχι τον Κώστα Καραμανλή, του οποίου η θέση ήταν αυτονόητη. Επαφίεται στην κρίση του καθενός να το αξιολογήσει.

          • alakran avatar
            alakran @ tzager 08/10/2011 17:21:43

            Bρες και διάβασε τη γνώμη του "ψηλού" για το Σαμαρά.Θα τη βρεις στο βιβλίο τού στρατηγού Γρυλλάκη.
            Προσωπικά θα εκπλαγώ,αν το ντοροαπόκομμα ξεπεράσει τη Χρυσή Αυγή στις εκλογές.
            Καλή ανάγνωση και καλή χώνεψη!

      • lianos avatar
        lianos @ tzager 08/10/2011 16:36:45

        Tiramola , μας έλειψες!!!

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ tzager 08/10/2011 16:42:00

        "...Ηταν στρατηγική επιλογή της κυβέρνησής του και πήρε σάρκα και οστά από τις επίμονες ενέργειες του υπουργείου των εξωτερικών...."

        Πες το ρε tzager και έχω σπάσει το κεφάλι μου με τα γραφόμενά σου!
        ΝΤΟΡΑΚΙ είσαι βρε;!
        γουτσου, γούτσου, γούτσου!!!

        • tzager avatar
          tzager @ Σταύρος 08/10/2011 16:57:46

          Που είσαι ρε Σταυράρα Υπερπατριώτη!!!???

          Πότε θα πάρουμε την Πόλη βρε..??? Μήπως πρέπει να πάτε να τη στήσετε στην Τρόικα να τους πετάξετε στο λιμάνι του Πειραιά ρε αντράρα???

          Βρωμάνε οι σκοτωμένοι σας (που έλεγε και ο παππούς μου) ρε γίγαντα!!!!

          • Σταύρος avatar
            Σταύρος @ tzager 08/10/2011 17:08:22

            ξέχασα...

            ...γούτσου μωρέ!!!!!!!!!!

          • tzager avatar
            tzager @ Σταύρος 08/10/2011 17:18:31

            Α ξέχασα ρε Σταυράρα...

            κάτι βρωμαει ρε... πήγαινε να τσεκάρεις.. τους έθαψες ρε μάγκα..???

          • Σταύρος avatar
            Σταύρος @ Σταύρος 08/10/2011 17:32:21

            Θα φάει τέτοιο ταμπάνι η Ντόρα Μητσοτάκη-Μπακογιάννη-Κούβελου το βράδυ των εκλογών, που θα της σβύση την δύση!!!
            Εκεί να δεις δουλειά που θα έχουν οι νεκροθάφτες να θάβουν πολιτικά πτώματα.
            Μαζί με τον γαμπρό, στο τέλος ξυρίζουν και τον πεθαμένο!

          • Κώστας avatar
            Κώστας @ tzager 08/10/2011 17:08:47

            Δεν θέλουμε την Πόλη.
            Θέλουμε να μην υπονομεύει η αρχηγός σου την ελληνική εξωτερική πολιτική , όπως έκανε με τις βάσεις στο Δυρράχιο:

            "Πώς η Ντόρα έφερε τους Τούρκους στην Αδριατική

            ....η απόλυτη άρνηση της τότε υπουργού Εξωτερικών Ντ. Μπακογιάννη να διαθέσει τα απαιτούμενα κονδύλια για την αναβάθμιση της ναυτικής βάσης Bisht Palla στο Δυρράχιο, εμφάνισαν την Ελλάδα αφερέγγυα και ασυνεπή έναντι των δεσμεύσεων που είχε αναλάβει, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στην Τουρκία να προσφέρει αυτή τα κονδύλια και να βάλει «πόδι» στην Αδριατική και στο Ιόνιο.

            Ενα πρώτο απτό αποτέλεσμα αυτής της «αδράνειας» ήταν και η απόφαση την οποία έλαβε η αλβανική Βουλή την περασμένη Τρίτη για να δοθεί άδεια εισόδου και προσωρινής παραμονής στα αλβανικά χωρικά ύδατα 5 τουρκικών πλοίων και των 1.125 μελών των πληρωμάτων τους για «εξοικείωση με νατοϊκά λιμάνια». Ενα από τα λιμάνια στα οποία θα καταπλεύσουν τα τουρκικά πλοία είναι φυσικά και το Bisht Palla.

            Ενώ αρχίζει και αφυπνίζεται το στενό επιτελείο του κ. Μεϊμαράκη και οι αρμόδιοι του ΥΠΕΞ και της ΥΔΑΣ (της οποίας προΐστατο ο στενός συνεργάτης της κ. Μπακογιάννη, σημερινός ευρωβουλευτής Θ. Σκυλακάκης) αρχίζουν να... συζητούν την αποδέσμευση ενός ποσού σημαντικά μικρότερου από αυτό που προβλεπόταν από τη διμερή συμφωνία.

            Σαν λύση ανάγκης προτείνουν στον κ. Μεϊμαράκη να ζητήσει τουλάχιστον την καταβολή από το ΥΠΕΞ του μισού προβλεπόμενου ποσού (3,2 εκατ. ευρώ) κατανεμημένου έστω σε δυο έτη (από 1,6 εκατ. για το 2006 και το 2007) ώστε να ξεκινήσει το έργο. Αν και ο κ. Μεϊμαράκης απευθύνεται με επιστολή στην κ. Μπακογιάννη εξηγώντας την επείγουσα μορφή που είχε πάρει το θέμα, η απάντησή της για τη «διάθεση της απαιτούμενης πίστωσης αναπτυξιακής βοήθειας προς υλοποίηση της δέσμευσης ΥΠΕΘΑ για την εκτέλεση έργων υποδομής-αναβάθμισης της Ναυτικής Βάσης Bisht Palla στο Δυρράχιο» ήταν αρνητική...

            Η αρνητική αυτή απάντηση και ο απαράδεκτος χειρισμός του θέματος από την προηγούμενη κυβέρνηση οδήγησαν και σε άδοξο τέλος το ελληνικό σχέδιο για εμπέδωση και προώθηση της Ναυτικής Συνεργασίας με την Αλβανία, που τουλάχιστον θα δυσχέραινε, εάν δεν έκλεινε εντελώς τον δρόμο για τη «θεσμική» παρουσία των Τούρκων και στα δυτικά θαλάσσια σύνορά μας."

            http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22767&subid=2&pubid=13752946

        • Μαθηματικός avatar
          Μαθηματικός @ Σταύρος 09/10/2011 02:06:02

          “…Ηταν στρατηγική επιλογή της κυβέρνησής του και πήρε σάρκα και οστά από τις επίμονες ενέργειες του υπουργείου των εξωτερικών….” : Το ανέκδοτο της ημέρας!!!!!!

          Ας μην ασχολούμαστε με ξοφλημένες, μετικές, πολιτικές πατσαβούρες.

      • ΝΙΚΟΣ avatar
        ΝΙΚΟΣ @ tzager 08/10/2011 18:45:34

        Τι κακό και αυτό με τους Κύπριους! Να μην ακούσουν τη "ρεαλιστική" και "σώφρονα" εισήγηση της Ντόρας! Για το καλό τους φρόντιζε...

      • Αυτόνομος avatar
        Αυτόνομος @ tzager 08/10/2011 19:23:28

        Είδες πουθενά τον Σαμαρά στην Ζήμενς ψεύτη; Μόνο το αφεντικό σου την Ντίρα είδαμε και την Αγία Οικογένειά της με το ΠΑΔΣΟΚ. Σε θυμόμαστε άλλωστε εδώ πέρα απο την απελπισμένο αγώνα που έδωσες για να την βγάλεις αρχηγό της ΝΔ. Να μας επισκέπτεσαι τακτικά να γελάμε

  18. Βαγγέλης avatar
    Βαγγέλης 08/10/2011 15:48:39

    ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΜΕ ΤΟΥς 80 ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ.
    να δούμε τι θα αλλάξει.

  19. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 08/10/2011 16:25:58

    Θα είχε αξία (μικρή, ίσως πολύ μικρή, εδώ που είμαστε) μια συνάντηση πρώην πρωθυπουργών για ένα και μόνο λόγο: να πάει και ο Καραμανλής και να «λύσει τη σιωπή του». Έτσι για να τελειώνουμε και μ’ αυτά τα σάπια περί υποκλοπών και θεωριών σχεδίων δολοφονικών… Να τελειώνουμε και μ’ αυτή την ‘εκκρεμότητα’, την φαντασίωση. Να προχωρήσουμε και ας μείνουν μερικοί, (αρκετοί) πίσω.

  20. ataktos avatar
    ataktos 08/10/2011 16:38:21

    ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

    Η Ελληνική Δημοκρατία προσφεύγει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για να μην εισπράξει 15 εκατ. ευρώ από την ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ!

    Αντιγράφουμε από την επίσημη εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUR-Lex – - EL) την περίληψη της προσφυγής της Ελληνικής Δημοκρατίας (!) με την οποίαζητάει την ακύρωση της απόφασης της Επιτροπής για την παράνομη επιδότηση της ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ .
    Υπενθυμίζεται ότι με την απόφαση αυτή η Επιτροπή έκρινε ότι το εξαιρετικά χαμηλό τίμημα των 11 εκατομμυρίων ευρώ που πλήρωσε η ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ για τα Μεταλλεία Κασσάνδρας (που δεν πήγαν στο Ελληνικό Δημόσιο αλλά στην προηγούμενη εταιρεία TVX) ισοδυναμούσε με παράνομη κρατική ενίσχυση. Το ποσό της παράνομης ενίσχυσης υπολογίστηκε από την Επιτροπή στα 15,4 εκατ. ευρώ, τα οποία πρέπει η ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ να επιστρέψει στο Δημόσιο.Κατά αυτής της απόφασης προσέφυγε η Ελλάδα (τρομάρα μας!), που ούτε τα 11 εκατ. του “τιμήματος” πήρε, ούτε τα 15,4 εκατ. επιθυμεί να εισπράξει!
    ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ: η προσφυγή έχει ημερομηνία 28 Απριλίου ενώ οι προσφυγές της ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ και της EUROPEAN GOLDFIELDS κατατέθηκαν στις 20 Μαΐου. Αυτό σημαίνει ότι η Ελληνική Δημοκρατία προσέφυγε για την ακύρωση της απόφασης πριν ακόμα και από την ενδιαφερόμενη εταιρεία που πρόκειται να πληρώσει τα λεφτά!!! Τέτοιος υπερβάλλων ζήλος για να μην εισπράξει τίποτα το Δημόσιο!!!
    Μόλις έχουμε πρισσότερα στοιχεία θα επανέλθουμε γιατί η υπόθεση βρωμάει…
    Προσφυγή της 28ης Απριλίου 2011 — Ελληνική Δημοκρατία κατά Επιτροπής
    (Υπόθεση T-233/11)
    Διάδικοι
    Προσφεύγουσα: Ελληνική Δημοκρατία (εκπρόσωποι: Β. Ασημακόπουλος, Γ. Κανελλόπουλος, Α. Ιωσηφίδου και Π. Μυλωνόπουλος)
    Καθής: Ευρωπαϊκή Επιτροπή
    Αιτήματα της προσφεύγουσας
    Η προσφεύγουσα ζητεί από το Γενικό Δικαστήριο:
    - Να ακυρώσει την προσβαλλόμενη απόφαση και
    - Να καταδικάσει την Επιτροπή στην καταβολή των δικαστικών εξόδων.
    Ισχυρισμοί και κύρια επιχειρήματα
    Με την παρούσα προσφυγή η προσφεύγουσα ζητεί την ακύρωση της απόφασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής της 23ης Φεβρουαρίου 2011, Ε(2011) 1006 τελικό, σχετικά με την κρατική ενίσχυση αριθ. C 48/2008 (πρώην ΝΝ 61/2008), που εφάρμοσε η Ελλάδα υπέρ της Ελληνικός Χρυσός Α.Ε.
    Η προσφεύγουσα προβάλλει τους εξής λόγους ακύρωσης:
    Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται, πρώτον, ότι η καθής παραβίασε τις διατάξεις των Συνθηκών (άρθρα 107, παράγραφος 1 και 108, παράγραφος 2 ΣΛΕΕ, πρώην άρθρα 87, παράγραφος 1, και 88, παράγραφος 2, ΕΚ) ερμηνεύοντας και εφαρμόζοντάς τες εσφαλμένα, κατά πλάνη περί τη συνδρομή και την εκτίμηση των πραγματικών περιστατικών σχετικά με την έννοια των κρατικών ενισχύσεων.
    Προς στήριξη του πρώτου σκέλους του λόγου αυτού, σε σχέση με το μέτρο κρατικής ενίσχυσης αρ. 1 (πώληση των μεταλλείων Κασσάνδρας σε τιμή χαμηλότερη της αγοραίας αξίας τους) προβάλλεται: (α) εσφαλμένη εκτίμηση σε σχέση με το υποστατό της ενίσχυσης, εκ της πρόδηλης πλάνης ως προς την ιδιότητα του Δημοσίου ως απλού διαμεσολαβητή και την απουσία εμπλοκής κρατικών πόρων κατά την επίμαχη μεταβίβαση, (β) (επικουρικά) εσφαλμένη εκτίμηση ως προς την εφαρμογή του κριτηρίου του ιδιώτη επενδυτή, (γ) (άλλως, επικουρικά) πεπλανημένη εκτίμηση ως προς τη χορήγηση πλεονεκτήματος, εκ του προδήλως εσφαλμένου υπολογισμού της αξίας των μεταλλείων, της γης και του αποθέματος συμπυκνωμάτων, καθώς και της δήθεν πραγματικής, κατά το χρόνο της πώλησης, λειτουργίας των μεταλλείων, (δ) (άλλως, επικουρικά) πεπλανημένη εκτίμηση σχετικά με τη νόθευση του ανταγωνισμού και τον επηρεασμό των συναλλαγών των κρατών μελών.
    Προς στήριξη του δεύτερου σκέλους του πρώτου λόγου, σε σχέση με το μέτρο κρατικής ενίσχυσης αρ. 2 (απαλλαγή καταβολής φόρων μεταβίβασης) προβάλλεται εσφαλμένη εκτίμηση του αποδιδόμενου πλεονεκτήματος, καθώς και της αποδιδόμενης νόθευσης του ανταγωνισμού και του επηρεασμού των συναλλαγών των κρατών μελών.
    Βάσει του δεύτερου λόγου ακύρωσης, η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η καθής παραβίασε τις διατάξεις του άρθρου 14, παράγραφος 1, εδάφιο β’, του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 659/1999 [1] σχετικά με την απαίτηση ανάκτησης της ενίσχυσης, κατά παράβαση των αρχών της αναλογικότητας, της καλόπιστης συνεργασίας, της ασφάλειας δικαίου και της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης.
    Προς στήριξη του λόγου τούτου προβάλλεται, ότι υπό το φως των αρχών αυτών η καθής έσφαλε κατά την επιχειρηθείσα στάθμιση μεταξύ της απειλούμενης νόθευσης του ανταγωνισμού και του οφέλους από τη συνέχιση της δραστηριότητας των επίμαχων μεταλλείων.
    Τέλος, βάσει του τρίτου λόγου ακύρωσης, η προσφεύγουσα θεωρεί ότι η καθής παραβίασε τους κανόνες αιτιολογίας (άρθρο 296 ΣΛΕΕ, πρώην άρθρο 253 ΕΚ), σχετικά με την ύπαρξη κρατικής ενίσχυσης, καθώς και σχετικά με το συμβατό της προς την εσωτερική αγορά.
    Προς στήριξη του λόγου τούτου προβάλλεται, ότι η καθής δεν εξήγησε γιατί το προερχόμενο καθαρά από ιδιωτικούς πόρους τίμημα της πώλησης των μεταλλείων Κασσάνδρας συνιστά άμεση ή έμμεση απώλεια κρατικών πόρων που να μπορεί να καταλογιστεί στο Δημόσιο, ούτε γιατί θεώρησε ως καταβλητέους στην προκειμένη περίπτωση αμφότερους τους φόρους μεταβίβασης μεταλλείων και μεταβίβασης γης, και όχι μόνον το φόρο μεταλλείων. Επί πλέον, για τον υπολογισμό της αξίας των μεταλλείων, της γης και του αποθέματος μεταλλευμάτων, η καθής δεν εξήγησε τη χορήγηση πλεονεκτήματος, στηριζόμενη επιλεκτικά εν μέρει στην έκθεση Behre Dolbear και εν μέρει σε δική της αυθαίρετη επιχειρηματολογία την οποία επίσης αντιφατικά εφάρμοσε σε σχέση με την αρνητική αξία των αργούντων μεταλλείων.
    [1] Κανονισμός (ΕΚ) αριθ. 659/1999 του Συμβουλίου, της 22ας Μαρτίου 1999, για τη θέσπιση λεπτομερών κανόνων εφαρμογής του άρθρου 93 της Συνθήκης ΕΚ.

    http://antigoldgreece.wordpress.com/2011/10/07/t-23311/

  21. Aggelos avatar
    Aggelos 08/10/2011 16:56:07

    "Τόσο δύσκολο είναι για τον Αντώνη Σαμαρά να καθήσει στο ίδιο τραπέζι με τον ΓΑΠ και άλλους νυν και πρώην (που ΟΛΟΙ τους στο τέλος τέλος ευθύνονται για τα χάλια της χώρας) και να χαράξουν μία στρατηγική ενότητας και εξόδου από το αδιέξοδο????"



    Τώραααα!!!

    αφου εχει κανει ο γαπ οτι θελει εν κρυπτω και χωρις να ρωτησει κανενα να πει ελατε να στηριξουμε μαζι τις δικες μου μ@λ@κιες!

    ρε για κοροιδα ψαχνει?

  22. reformfront avatar
    reformfront 08/10/2011 17:22:03

    Αυτός ο "αριστερός" κρατικοδιαίτος επιχειρηματίας που αν είχε επιχειρηματικά κότσια θα έκανε κάτι σπουδαίο στην πραγματικά ιδιωτική οικονομία θέλει να συνεργασθεί με τους ξένους επενδυτές για να φάει για τα επόμενα 20 χρόνια. Και ο καλύτερος τρόπος για να πετύχει στο σκοπό του είναι αδύναμες κυβερνήσεις που άγονται και φέρονται από τους βαρόνους της ενημέρωσης. Ο λαός μπορεί όμως να αντισταθεί στα σχέδια αυτών που φέρουν εγκληματικές ευθύνες για το σημερινό κατάντημα και να τους βάλει μια για πάντα στο φυσικό τους χώρο, στα σκουπίδια.

  23. factorx avatar
    factorx 08/10/2011 17:36:57

    Πίσω από αυτά τα σενάρια είναι και η απόφαση της Τρόικας να τοποθετηθούν επιτηρητές στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, για να εγκρίνουν ή να απορρίπτουν οποιαδήποτε δημόσια δαπάνη που αποφασίζεται είτε από την κυβέρνηση είτε από την Βουλή. Η απόφαση αυτή που συνιστά εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας είναι συνέπεια της πλήρους έλλειψης εμπιστοσύνης της Τρόικας προς την κυβέρνηση Παπανδρέου και δεν μπορεί φυσικά να περάσει. Έρχεται λοιπόν τώρα η κρατικοδίαιτη διαπλοκή και ζητά από τα άλλα κόμματα να συναινέσουν στην εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας αντί να γίνει το απολύτως λογικό και δημοκρατικό: να παραδώσει η κυβέρνηση την εξουσία και να σηκωθεί να φύγει

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ factorx 08/10/2011 21:49:32

      Ακριβως αυτο ειναι Φακτορα.Το ανταλλαγμα για το μεγαλο κουρεμα του χρεους θα ειναι οι ξενοι επιτροποι στα υπουργεια.Εκει παιζει και η απειλη Καστανιδη για δημοψηφισμα.Σας απαλλασσουμε απο το χρεος αλλα θα εχετε επιτροπους θα ειναι το διλημμα.
      Και η αρνηση αυτου του διλημματος δεν ειναι καθολου ευκολη.
      Ο διαβολος ειναι στις λεπτομερειες ειπε ο Σαμαρας μετα τη συναντηση με το Ρεσλερ.

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ ψυχραιμια 09/10/2011 23:56:24

        πρωτα 'το στικακι με τον προυπολογισμο στο Βερολίνο΄
        και αν συμφωνησουν έρχεται και στη Βουλή σας
        αυτο ηταν το endgame των γερμανων απο την πρωτη στιγμη που η Ελλαδα εδειξε ότι εκτροχιαζεται (εξ ου και οι καθυστερησεις - η τακτικη φθορας - να φτασουν στο μη περαιτερω και να επιβαλλουμε όρους)

  24. Stefanos avatar
    Stefanos 08/10/2011 17:56:55

    Διαβάζω όλα τα σχόλια....εδώ μέσα γίνετε της κεντροδεξιάς!!!!!Λοιπόν να καταθέσω και εγώ την άποψη μου!Θέλω σύγκλιση τών πολιτικών αρχηγών ,καθώς και πρώην πρωθυπουργών,και τα πρακτικά στη φόρα......!!!!Για αυτούς που κυβερνούν( τώρα) Δεν έχω να πώ πολλά (αχρηστοι),έχω να πω τα εξ αμάξης στο 1.000.000 κεντροδεξιούς που πήγαν παραλία!!!και δέν ψήφισαν!Α και μήν ξεχάσω....!ο παπανδρέου θα φύγει νύχτα!το είπε κιόλας (εκτος και εάν γινει μπάμ).Ο Σαμαράς θα βρεθεί καβάλα στο άλογο,αλλά πολύ φοβάμαι πως θα την κάνουν οι βουλευτές του με ελαφρά πηδηματάκια....!Γιατί την επόμενη τών εκλογών καμμία αυτόδύναμη κυβέρνηση δέν θα έχει περίοδο χάρητος 2 και 3 και 4 χρονια....ούτε μήνες δέν θα έχει ανοχή ο λαός.....ο κόσμος θα περιμένει επαναδιαπραγμάτευση χρέους....κτλ.κτλ.Και δυστυχώς ο Αντώνης έχει πεί πολλά αρεστά να ικανοποιήσει τη μάζα.....Α και να ξέρετε!!!!!Εστω τη δευτέρα 10-10-2011 έλεγε ο ΓΑΠ. εκλογές!!!!Ο Σαμαράς θα του έλεγε βεβαίως και πώς φιγομαχείς....γιατί σε καμμία περίπτωση δέν θέλει τώρα να κυβερνήσει...τό έχουμε ξαναδεί το έργο....Ξυπνήστε λοιπόν στην κεντροδεξιά,και συμπορευτείτε

    • ΝΙΚΟΣ avatar
      ΝΙΚΟΣ @ Stefanos 08/10/2011 18:50:49

      Δε μας λες σε τι να συμπορευτούμε όμως! Στην πολιτική που εσύ ο ίδιος λες ότι δεν αντέχει ούτε στιγμή ο λαός; Συμπόρευση ναι! Αλλά σε μια εθνική πολιτική που θα δίνει προοπτική και ελπίδα σε αυτόν τον τόπο και δε θα στέλνει τα παιδιά του μετανάστες! Και κυρίως που δε θα είναι εντολοδόχος ξένων συμφερόντων!

  25. Nikolaos avatar
    Nikolaos 08/10/2011 18:50:20

    Η κοινοβουλευτική πλειοψηφία που στηρίζει την κυβέρνηση αυτή δεν νομιμοποιείται ούτε πολιτικά ούτε συνταγματικά, αφού οι παρούσες συνθήκες είναι δραματικά διαφορετικές από εκείνες που εξελέγη. Οι αρμόδιοι θεσμικοί παράγοντες σφυρίζουν αδιάφορα, όταν φαίνεται πλέον ότι η μόνη δημοκρατική, αλλά και συνταγματική οδός είναι η προσφυγή στη λαϊκή βούληση. Αλλά, αν υποθέσουμε ότι εμείς δεν γνωρίζουμε ακριβώς τα πράγματα και οι εκλογές θα ήταν καταστροφή για τη χώρα, όπως η κυβέρνηση ισχυρίζεται, τότε και εφόσον πεισθεί γι' αυτό και η αξιωμ. αντιπολίτευση, δεν καταλαβαίνω γιατί να αρνηθεί να βοηθήσει. Η συντριπτική πλειοψηφία του λαού είναι βέβαιη ότι χωρίς τον ανεπαρκή και επικίνδυνο ηγεμόνα μας
    μπορούν να περισωθούν πολλά. Ακόμη, όμως, δεν είναι λίγοι και εκείνοι που λένε ότι η ηγεσία της Ν.Δ δεν θέλει να κυβερνήσει υπό τις παρούσες συνθήκες. Πεστεύω ότι υπάρχουν ανεπαρκείς πολιτικοί αρχηγοί. Θέλω να πιστεύω, όμως ότι ο σημερινός ηγέτης της Ν.Δ είναι ικανός και ότι αντιλαμβάνεται τις ιστορικές του ευθύνες. Δεν ξέρω ποιοί τον πιέζουνε και δεν καταλαβαίνει από πιέσεις. Γνωρίζω, όμως, ότι καταλαβαίνει πολύ καλά τις πιέσεις που δέχεται από το μαύρο κεφάλαιο της ιστορίας της πατρίδας μας που γράφεται τον τελευταίο καιρό.

  26. factorx avatar
    factorx 08/10/2011 19:16:16

    Δείτε πως καταλήγει το άρθρο της ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ για να καταλάβετε όχι μόνο την απόγνωσή της αλλά και την κοινή πασοκική δεξαμενή από όπου αντλούν επιχειρηματα ορισμένοι σχολιαστές εδώ μέσα:

    "Mια αυτοδυναμία, ωστόσο, η οποία θα εξαρτάται από την καταψήφιση της Συμφωνίας και θα έχει αναδειχτεί με κριό τις δυνάμεις του λαϊκισμού -θα προσδιοριστεί πολιτικά από τις συντεταγμένες που η τελευταία ορίζει και, συνεπώς, θα ανοίξει τον ασκό του Aιόλου. Θα δώσει άλλοθι σε όλες εκείνες τις δυνάμεις στην Ευρώπη -και όχι μόνον- που απεργάζονται την έξοδο της χώρας από το ευρώ, πολύ περισσότερο καθώς -εκ των πραγμάτων- η πολιτική Σαμαρά συνιστά ευθεία ρήξη με την τρόικα και δεν μπορεί να εφαρμοστεί παρά μόνο σε μια «Eλλάδα της δραχμής». H εθνική καταστροφή σε μια τέτοια περίπτωση είναι προδιαγεγραμμένη και οι «νικητές» θα πρέπει να είναι βέβαιοι ότι θα κληθούν να διαχειρισθούν μια τραγωδία. Mε μια εχθρική Eυρώπη και με τους ψηφοφόρους τους, που θα διαπιστώσουν πάραυτα ότι ήταν φρούδες οι ελπίδες που είχαν καλλιεργηθεί, αλλά και τους «νικημένους», να είναι «στα κάγκελα...."

    Προσέξετε ιδιαίτερα το τελευταίο: Μας απειλούν κιόλας αυτοί που ξεπούλησαν την χώρα

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ factorx 08/10/2011 19:30:58

      Αν πρόκειται οι "νικημένοι" να είναι στα κάγκελα "καθιστοί(!)", εγώ είμαι μέσα!!!

      • Μαθηματικός avatar
        Μαθηματικός @ Σταύρος 09/10/2011 02:09:02

        +1000000000000000000!!!!!!!!!!!

  27. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 08/10/2011 19:47:02

    Μα είναι δυνατό; Μπορεί να γίνεται της Ντόρας του σιδηρούν κιγκλίδωμα, ή της επί χρήμασι εκδ...... ; Μπορούμε αυτή τη στιγμή να πλακώνονται κάποιοι για τη τιμή ή την ατιμία της ντόρας; Η ντόρα μετρήθηκε ζυγίστηκε και βρέθηκε λειψή. Μην ασχολείστε με πτώματα. Φθάνει πια. Αλλά αυτό είναι το μείζον; Αυτό είναι το πρόβλημα της χώρας;

    Και δεν είναι σοβαρότερα;
    Η απαίτηση της τρόικας να παραδώσει η πατρίδα μας τα Άγια των Αγίων της εθνικής κυριαρχίας;
    Η καταλήστευση των πολιτών και η καταστροφή της κοινωνίας;
    Η οικονομική κατάρρευση;
    Το ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου;
    Η κατάργηση του συντάγματος και η παράκαμψη της λαϊκής κυριαρχίας;

    Αλήθεια, πως μπορείτε όλοι εσείς οι δήθεν δημοκράτες, να αντιπαρέρχεστε έτσι εύκολα, την μη νομιμοποίηση της κυβέρνησης σε όλα αυτά που κάνει; Με ποιο δικαίωμα, με ποια νομιμοποίηση η άθλια αυτή κυβέρνηση θα προχωρήσει στη παράδοση του ελέγχου του κράτους σε γκαουλάιτερ; Ούτε με 300 ψήφους δεν μπορεί να το κάνει, αλλά τουλάχιστο για τα μάτια του κόσμου, δεν έπρεπε να διαθέτει πρόσφατη εντολή;

    Καμιά ουσιαστική πρόταση υπάρχει; Και μη ξεχνάτε, ότι τα προβλήματα δεν είναι πλέον οικονομικά. αλλά καθαρώς πολιτικά.

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ Αρματιστής 08/10/2011 19:59:06

      "Αλήθεια, πως μπορείτε όλοι εσείς οι δήθεν δημοκράτες, να αντιπαρέρχεστε έτσι εύκολα, την μη νομιμοποίηση της κυβέρνησης σε όλα αυτά που κάνει; Με ποιο δικαίωμα, με ποια νομιμοποίηση η άθλια αυτή κυβέρνηση θα προχωρήσει στη παράδοση του ελέγχου του κράτους σε γκαουλάιτερ; "

      Εννοείτε το παραπάνω ερώτημα, απευθύνεται σε αυτούς που υποστηρίζουν ότι δεν πρέπει να γίνουν εκλογές...
      Και ειλικρινά, δεν με ενδιαφέρει τι λένε οι δημοσκοπήσεις επ' αυτού, που μάλιστα δεν ξέρω αν είναι και φτιαγμένες. Και ακόμη δεν ξέρω αν ο Ελληνικός λαός γνωρίζει πλέον τι είναι εθνική κυριαρχία, τι είναι το σύνταγμα και τι σημαίνει λαϊκή κυριαρχία.

  28. μαρικα avatar
    μαρικα 08/10/2011 23:48:32

    Τι συναινεση,συνενοηση,συνκυβερνιση ολα τα συν τωρα τα θυμηθηκαν,οταν εφεραν το ΔΝΤ και υπεγραφαν τα μνημονια ποιον ρωτησαν βρε παιδια?οχι να
    ξερω δηλαδη.Τωρα ειναι αργα για δακρια.Ακομα και οι πιο φανατικοι ΠΑΣΟΚΟΙ
    εχουν κανει στροφη εκ δεξιων.

  29. Pluto avatar
    Pluto 09/10/2011 07:53:18

    Πάμε φουλ σε εμφύλια σύρραξη....

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Pluto 09/10/2011 23:59:23

      δεν υπαρχει περιπτωση λες να ξυπνησουμε σαν λαός εε..?
      ουτε και γω ειμαι πολυ αισιοδοξος

  30. seven avatar
    seven 09/10/2011 14:26:41

    Καλησπέρα
    Δεν ξέρω αν ο Μπόμπολας και ο κάθε οικονομικός παράγοντας τουτης της χώρας θέλει κάποιον απο τους Μητσοτάκη ή Σημίτη στην εξουσία αλλά τώρα που φτάσαμε έδώ θα πρέπει να μιλήσουμε εμείς ο κόσμος που τόσα χρόνια όλοι αυτοί εβγαλαν λεφτά με την ανοχή μας.Δεν είναι δυνατόν να αφήσουμε ξανά αυτούς τους άεργους να κάνουν κουμάντο "για μας χωρίς εμάς" δεν ξέρω αν Ο Σαμαράς μπορεί αλλά είμαι σίγουρος ότι αυτοί δεν ΜΠΟΡΟΥΝ και Δεν ΘΕΛΟΥΝ το καλό της χωρας μας. Θα συμφωνήσω ότι για άλλη μια φορά (ιστορικά) πάμε με 200 χλμ πάνω στον εμφύλιο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.