12/11/2009 18:53
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μπροστά 5,2% ο Α. Σαμαράς σε νέα δημοσκόπηση



5,2% μπροστά ο Αντώνης Σαμαράς στη δημοσκόπηση της METRON ANALYSIS για το NewsIt.gr. Δείτε όλη την δημοσκόπηση

Η δημοσκόπηση έγινε σήμερα και είναι η πρώτη μετά την δήλωση στήριξης του Δημήτρη Αβραμόπουλου στο Μεσσήνιο πολιτικό.
Εάν η κούρσα της διαδοχής οδηγηθεί σε 2ο γύρο τότε ο Αντώνης Σαμαράς στους ψηφοφόρους της ΝΔ είναι και πάλι μπροστά αλλά όχι με πολύ μεγάλη διαφορά από τη Ντόρα Μπακογιάννη.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ :

Στο ερώτημα : Εσείς ποιόν από τους 3 υποψηφίους θεωρείτε καταλληλότερο να αναλάβει την προεδρία της ΝΔ. Οι ψηφοφόροι της ΝΔ απάντησαν :
Σαμαράς 40,2%
Μπακογιάννη 37,2%
Ψωμιάδης 11,6%

Στο ερώτημα : Πως κρίνετε την απόφαση Αβραμόπουλου να στηρίξει τον Αντώνη Σαμαρά για την Προεδρία της ΝΔ. Θετικά ή αρνητικά; Οι ψηφοφόροι της ΝΔ απάντησαν :
58,4% θετικά
31% αρνητικά
10,6% ΔΞ/ΔΑ

Στο ερώτημα : Αν πηγαίνατε να ψηφίσετε ποιόν θα επιλέγατε, οι ψηφοφόροι της ΝΔ απάντησαν :
Σαμαράς 43,9%
Μπακογιάννη 38,7%
Ψωμιάδης 11,1%

Η δημοσκόπηση έγινε στις 12/11 σε δείγμα 970 ατόμων από 18 ετών και άνω με πανελλαδική κάλυψη.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. loretta avatar
    loretta 12/11/2009 19:03:18

    αν και δεν κανει να ειμαστε τοσο εκδηλωτικοι στις εκφρασεις μας επετρεψε μου φακτορα να πω....

    ΑΧΧΧΧΧΧΧ ΠΩΣ ΠΟΝΑΕΙ...!!!

  2. Πονοκέφαλος avatar
    Πονοκέφαλος 12/11/2009 19:03:25

    Newsit; Αυτό είναι το καινούριο του Ευαγγελάτου; Ευτυχώς τα ερωτήματα είναι ξεκάθαρα, όχι όπως του "ανατροπέα" που θολώνει τα νερά.

    Άσχετο. Θυμάστε την ιστορία με τον Madoff (http://www.antinews.gr/?p=4713), την τύχη του οποίου είχε προβλέψει ο "δικός μας" Μαρκόπουλος;

    Ο Γιαννακόπουλος, Έλληνας ομογενής οικονομολόγος είχε προβλέψει πριν από μήνες τι θα πάθει ο Ομπάμα με τα στεγαστικά και τις ελαφρύνσεις για να σταματήσει τις κατασχέσεις.

    http://www.huffingtonpost.com/2009/11/12/the-economist-the-obama-a_n_355022.html

  3. kanis avatar
    kanis 12/11/2009 19:05:21

    ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΡΧΗ.....

  4. socrates avatar
    socrates 12/11/2009 19:09:13

    Ειλικρινά τώρα πιστεύεις ότι η διαφορά είναι μόνο 5%, όπως λέει ο πρασινοφρουρός Εισαγγελάτος;
    Ακόμη δεν έχουμε μάθει τα παιγνίδια των καναλαρχών;
    Εάν αυτοί λένε 5% η διαφορά ενδεχομένως είναι πάνω από 15%, απλά είναι τόσο μεγάλη που δυσκολεύονται να την κρύψουν.
    Το επόμενο κεφάλαιο είναι να δούμε πότε θα υποβάλλει την παραίτησή της η αυτοκράτειρα.

  5. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 12/11/2009 19:16:06

    Τι ωραία νέα είναι αυτά Φάκτορα !
    Τελικά φαίνεται να πέτυχε η κίνηση με Αβραμό.
    Ωχ, βλέπω τον Χατζηνικολάου να παθαίνει συγκοπή.. Ο άλλος ο Πρετεντέρης θα έχει σήμερα ρεπό μετά τη χθεσινή ατάκα Αβραμό.
    Εμείς ψύχραιμα, και βλέπουμε ειδήσεις πάντα με ένα ποτηράκι κόκκινο κρασί για να ηρεμούν τα νεύρα μας.

  6. Aris M. avatar
    Aris M. 12/11/2009 19:16:47

    Η ισορροπία που προσπαθεί να κρατήσει η δημοσκόπηση δεν πείθει. Δηλαδή μας λέει ότι οι ψήφοι του Ψωμιάδη ευνοούν πιο πολύ τη Ντόρα...ΧΑΧΑΑΧΑΧ....Εκτός αν ξέρουν κατι που εμείς δεν ξέρουμε. Λες γι'αυτές τις συμφωνίες να μίλαγε η Ντόρα εχθές???

  7. markella avatar
    markella 12/11/2009 19:19:50

    ...Μπορουν να φανε τις γλωσσες τους κατι χατζηνικολακηδες και ολα τα "συστημενα" του παιχνιδιου Ντορας, που λεγαν οτι ταχα οι δημοσκοπησεις της GPO της Δευτερας υπο Πρετεντερη ειχαν ενσωματωμενους τους ψηφοφορους του Αβραμοπουλου
    και αυτο τον αναγκασε να λαβει θεση υπερ Σαμαρα?
    Λοιπον σε αυτους λεμε...Σαμαρας Μπορστα με 5,4 μοναδες και στο καλοοοοοο!

  8. Orestios avatar
    Orestios 12/11/2009 19:21:12

    Αυτό κι αν είναι πραγματική ανατροπή!

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ Orestios 12/11/2009 19:26:27

      ..πρετεντέρειος!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 13/11/2009 00:22:23

      Μην υπερβάλουμε. Τι σχέση έχουν οι βούρτσες με τις ........

      (Άσχετο. Είσαι ο ΚΚ?)

  9. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 12/11/2009 19:24:42

    Τώρα, πείτε με αχάριστο, αλλά εμένα μου φαίνεται μικρό το προβάδισμα, δεν με ικανοποιεί. Το περίμενα μεγαλύτερο.

  10. Aris M. avatar
    Aris M. 12/11/2009 19:24:43

    10% στο 1ο και 13.4%!!! μπροστά ο Σαμαράς στο σύνολο των ψηφοφόρων . Πάει και το χαρτί της διύσδησης της κ. Μητσοτάκη. Αυτό είχε φανεί άλλωστε και απο τη δημοσκόπηση του Πρετεντέρη.

  11. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 12/11/2009 19:34:47

    Εγώ δεν περίμενα τόσο σύντομα την ανατροπή. Μην ξεχνάμε ότι μόλις χθές έγινε η συμφωνία με Aβραμόπουλο. Τώρα είναι που αρχίζει η δυναμική.
    Προσέξτε πόσοι βλέπουν αρνητικά την συμφωνία: 31% - λιγότεροι από το ποσοστό της Ντόρας. 58 % είναι υπέρ.
    Τα πράματα πάνε πολύ καλά.

    • ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. avatar
      ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. @ Κώστας Θ. 12/11/2009 19:45:58

      Συμφωνώ , γιά ξεκίνημα πολλύ καλό. Η Ντόρα μένει μέ την όξυνση και την μέ την απειλή ότι άν χάσει τό κόμμα διασπάται. Μεταφέρω άρθρο τού καταδικού της Γ.Πολίτη στά ΝΕΑ :
      " Ήταν πολύ ψεύτικα για να είναι αληθινά τα χαμόγελα, οι αβρότητες και οι αγκαλιές της Μπακογιάννη, του Σαμαρά και του Αβραμόπουλου. Από χθες βγήκαν τα πηλοφόρια και μπήκε η λάσπη στον ανεμιστήρα. Αυτά που λέγονται στο παρασκήνιο είναι τόσο σκληρά που θα κοκκίνιζαν οι άνθρωποι της νύχτας, εάν βρίσκονταν σε νεοδημοκρατικό πηγαδάκι φανατικών.

      Ένας ήταν ο τρόπος η Ν.Δ. να οδηγηθεί πολιτισμένα στις κάλπες: να υπήρχε ξεκάθαρo προβάδισμα της Ντόρας Μπακογιάννη ή του Αντώνη Σαμαρά. Τώρα η μάχη είναι στήθος με στήθος και εάν αυτό συνεχιστεί είναι ορατός ο κίνδυνος ότι θα τιναχτεί στον αέρα η συνοχή της Ν.Δ. την επόμενη μέρα. Αυτό το ενδεχόμενο ξορκίζουν όλες οι πλευρές με πρώτη την κ. Ντόρα Μπακογιάννη. Ωστόσο, όσοι μπορούν να διακρίνουν τι παίζεται πίσω από κουρτίνες της Ν.Δ. εκτιμούν ότι η διάσπαση είναι περισσότερο πιθανή από ποτέ. Και αυτή τη φορά δεν θα φύγουν όπως στο παρελθόν από τη Ν.Δ. δημιουργώντας νέα, δικά τους κόμματα ο Αντώνης Σαμαράς και ο Δημήτρης Αβραμόπουλος, αλλά η Ντόρα Μπακογιάννη, στην περίπτωση που χάσει τη μάχη για την ηγεσία."
      ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΩΡΑ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ , ΝΑ ΣΤΕΝΟΧΩΡΗΘΟΎΜΕ, ΝΑ ΦΟΒΗΘΟΎΜΕ Ή ΝΑ ΠΟΎΜΕ Ντορακι μη φεύγεις ,πάρε τό κόμμα.
      Στό καλό κορίτσι μου άν δέν σέ χωράει ό τόπος.

      • B.K.Σ. avatar
        B.K.Σ. @ ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. 12/11/2009 19:54:03

        έχουν κι εναλλακτική και μάλλον την ετοιμάζουν....
        Δυστυχώς θα είναι η χειρότερη εξέλιξη εάν αποσυρθεί...
        http://tolimeri.blogspot.com/2009/11/blog-post_8798.html
        http://gianniotis.blogspot.com/2009/11/blog-post_417.html

      • Blimblomblim avatar
        Blimblomblim @ ΦΏΤΙΟΣ ΑΘΑΝ. 12/11/2009 19:55:00

        Κουμπάρος της δεν είναι ο Πολίτης;

        Να σας πω κάτι; ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΕΙ! Θέλει κότσια για να φύγει και δεν τα έχει. Λεονταρισμοί παρασκηνιακοί είναι για να θέσει εκβιαστικά δίλημμα στους ψηφοφόρους.

        Όμως θα την εγκαταλείψουν και οι τελευταίοι αν συνεχίσει. Ποιος θέλει να φύγει από το μαντρί;

        Κάποτε είχε βγει μια ανάρτηση εδώ "τα αλλεπάλληλα λάθη τακτικής της Ντόρας". Ίσως πρέπει να ξαναβγεί ανανεωμένη.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ Κώστας Θ. 12/11/2009 19:50:31

      Ναι, αυτό είναι το θετικότερο εύρημα. Δεν περίμενα τόσο υψηλή αποδοχή. Ίδιο ποσοστό και στο σύνολο των ερωτώμενων.

  12. ΙΑΝΟΣ avatar
    ΙΑΝΟΣ 12/11/2009 19:37:10

    !!!! M'ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ , Μ'ΑΡΕΣΕΙ !!!!! Μ'ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ !!!!!!

  13. loretta avatar
    loretta 12/11/2009 19:38:36

    ολοι χαιρομαστε αλλα δεν εφησυχάζουμε...εχουμε 17 μερες ακομα μπροστα μας και οι επαγγελματιες δολοπλοκοι δεν θα το αφησουν ετσι.

    Ακομα πιο ψηλα ακομα πιο δυνατα αυτη θαναι η απαντηση μας.

  14. Orestios avatar
    Orestios 12/11/2009 19:43:04

    Ο κόσμος που εμπιστεύεται τη ΝΔ είναι ικανότερος να αντιληφθεί την παταγώδη αποτυχία του συστήματος της οικογενειακής "δημοκρατίας". Στο ΠΑΣΟΚ είχαν την ευκαιρία να το πράξουν το 2007 και να απαλλαγούν από τα βαρίδια της χώρας, που εξ'αιτίας τους η χώρα καθηλώθηκε για πάνω από μισό αιώνα. Ευτυχώς που ο λαός στη ΝΔ εκφράζεται χωρίς φόβο και πάθος για την "Νέα Αλλαγή" και επιτέλους αποφασίζει, έχοντας σαν προτεραιότητα το κοινό συμφέρον της χώρας, να απαλλαγεί από τους δεινόσαυρους της πολιτικής μας ομηρίας.

  15. effie B. avatar
    effie B. 12/11/2009 20:05:46

    Παρολα τα καλα νεα δεν χρειαζεται εφησυχασμος. Τα μεσα θα αρχισουν αλλο πολεμο, πιο σκληρο αυτη τη φορα και πολυ πιο εκβιαστικο. Θα παιξουν το ψευτοδιλλημα του διχασμου και θα αναμασουν ιστοριες απο το παρελθον. Εκεινο που ειναι ομως αποριας αξιο ειναι οτι τα μεσα δεν εχουν μαθει. Το δις εξ αμαρτειν... Δεν καταλαβαινουν οτι οσο εμφανως στηριζουν Ντορα τοσο ο κοσμος παει αντιθετα. Κλεισμενοι σε περιχαρακωμενους χωρους νιωθουν κυριαρχοι των 8. Θα παρουν την απαντηση τους στις 29 Νοεμβριου.

  16. ΙΑΝΟΣ avatar
    ΙΑΝΟΣ 12/11/2009 20:17:29

    ΣΥμφωνώ ! Αλλά εχω τή γνώμη οτι οι Ραδιούργοι καί οι Δολοπλόκοι τών Βυζαντινών χαμαιτυπίων ηδη απαίτυχαν καί ευρίσκονται σέ κατάσταση πανικού !

  17. isnogood avatar
    isnogood 12/11/2009 20:21:20

    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΘΑ ΕΚΛΕΓΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 60%...

  18. giorgos avatar
    giorgos 12/11/2009 20:22:43

    ΕΠΕΙΓΟΝ!

    ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΒΓΑΖΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟ E-GO.GR

    ΕΧΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ. ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ Η ΝΤΟΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ

    ΒΓΑΛΤΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΜΠΟΜΠΟΛΕΪΚΟ

    ΠΑΙΞΤΕ ΤΟ ΔΥΝΑΤΑ!!!!!!!!!!!!!

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ giorgos 13/11/2009 00:03:57

      Το διορθωσαν γρηγορα, δε νομιζω να υπαρχει σκοπιμοτητα πισω απο αυτο, απλό λαθος πρεπει να ηταν. Μια μεγαλη εφημεριδα δεν παιζει την αξιοπιστία της τοσο ευκολα.

  19. Litsa avatar
    Litsa 12/11/2009 20:25:51

    Απισευτο!!!! Αναφερεται στην ιδια δημοσκοπηση και αναφερει αναποδα τα αποτελεσματα.

  20. fatfat avatar
    fatfat 12/11/2009 20:40:25

    @ loretta....κοίτα τι γράφει για αυτή την δημοσκόπηση ο κύριος Φαναράς, διευθύνων σύμβουλος της METRON ANALYSIS...."Ο κ. Σαμαράς, ξεκινώντας από αρκετά χαμηλά, δείχνει σε μία συγκυρία που εισπράττει και την υποστήριξη του κ. Αβραμόπουλου, να έχει πάρει πλέον το προβάδισμα στην κούρσα αυτή. Ενα προβάδισμα που όμως δεν είναι καταλυτικό, ιδίως μεταξύ των ψηφοφόρων της ΝΔ.
    Η κα Μπακογιάννη, αν και ξεκίνησε ως φαβορί στη κούρσα της διαδοχής έχει να αντιμετωπίσει αφενός τη συμμαχία των βασικών ανθυποψηφίων της, αφετέρου τα κοινωνικά στερεότυπα (οικογένεια, γυναίκα).
    Ωστόσο και παρά τις νωπές εντυπώσεις της συμφωνίας Σαμαρά-Αβραμόπουλου, καταφέρνει να είναι μέσα «στη κούρσα».
    Οι επόμενες μέρες θα είναι καθοριστικές για την έκβαση της διαδοχής....".

    Για αυτό σου προτείνω να είσαι πιο προσεκτική, γιατί τίποτα δεν είναι σίγουρο ακόμα....

  21. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 12/11/2009 20:45:34

    Γιατί, πότε ήταν το στερεότυπο "γυναίκα" εμπόδιο για την κα Μπακογιάννη; Το αντίθετο μάλλον ισχύει. Τόσα χρόνια που ψηφίζεται στην Α'Αθηνών ως τι ψηφίζεται; Ως τι ψηφίστηκε για δήμαρχος; Δεν ισχύει το εμπόδιο του στερεότυπου ούτε στη συγκεκριμένη περίπτωση, ούτε και γενικά, πλέον.

    • Orestios avatar
      Orestios @ αλλενάκι 12/11/2009 20:50:00

      Αλλενάκι, φθηνές δικαιολογίες όλα τα περί "γυναίκας". "Όταν λείπουν δόντια, περισσεύουν παξιμάδια" λέει μια παροιμία.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Orestios 12/11/2009 20:52:39

        Μα είναι δυνατόν το 2010 το επιχείρημα "είναι γυναίκα" να δρα ανασταλτικά στο να ψηφιστεί κάποια;

        • Orestios avatar
          Orestios @ αλλενάκι 12/11/2009 20:57:04

          Μην το ψάχνεις αλλενάκι. Ο συγκεκριμένος ζεί σε άλλη εποχή μάλλον. Τότε που οι δεινόσαυροι κυριαρχούσαν. Δυστυχώς αυτά τα μυαλά διεκδικούν να μας πάνε μπροστά. Είναι τουλάχιστον φαιδρό το συγκεκριμένο επιχείρημα.

  22. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 12/11/2009 20:49:32

    Μην επαναπαύεστε. Οι δημοσκοπήσεις καμιά φορά αποκοιμίζουν

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ archaeopteryx 12/11/2009 22:15:14

      Θέλει μεγάλη προσοχή. Εάν βγάλουν δημοσκόπηση με 10% πάνω ο Σαμαράς κάτι μαγειρεύουν ή θα ετοιμάζουν αποχώρηση που θα είναι το χειρότερο, τάχα μου για να σωθεί η ενότητα και θα μείνει μέσα να ροκανίζει χωρίς να μην έχει κριθεί. Εάν όμως χάσει με 30% αφενός μεν θα διεκδικεί ρόλο εξουσίας, Ο Σαμαράς θα της τον δώσει, η Άμυνα μια χαρά είναι -ξύπνιος τελικά ο ΓΑΠ, αφετέρου ήδη θα έχει μετρημένες τις δυνάμεις της και θα ξέρει αφού δεν μπόρεσε τώρα δεν θα μπορέσει ούτε αύριο (δικαιούται να περιμένει το μεθαύριο, αν και θα την συμβούλευα επιτέλους να δείξει και λίγο αδερφική εκτίμηση κι αγάπη...)

      • markella avatar
        markella @ B.K.Σ. 12/11/2009 22:26:57

        ΒΚΣ

        Αν σε οποιαδηποτε περιπτωση ακολουθησουν το αρμα της αποχωρησης...δεν ξερω αν θα εχει την δυνατοτητα του ροκανισματος.
        Αν παλι το κανει...κακο του κεφαλιου της. Στο κατω κατω στο κομμα θα ειναι και θα δικαιουται να εχει και εναν ρολο.
        Αλλα υπο επιτηρηση... τη φοβαται το ματι μου!
        Εχει και αυτον τον επιτημο που και να θελει ν αγιασει η Ντορα..δεν την αφηνει!

        • B.K.Σ. avatar
          B.K.Σ. @ markella 12/11/2009 22:36:55

          Μαρκέλλα δεν συμφέρει τη Νέα Δημοκρατία να αποχωρήσει για τα επόμενα πέντε χρόνια, έως ότου δουλέψει ήρεμα και μεθοδικά στην κοινωνία και αλλάξει νοτροπίες. Μετά ή θα προσαρμοσθεί ή θα την ξεράσει η πραγματικότητα, και νομίζω πως θα πράξει το πρώτο ως οικογένεια, δηλαδή θα μαζευτούνε.
          Έχουν μία συμπεριφορά η οποία είναι απίστευτα υποτιμητική, είμαι σίγουρη πως από τα πέντε χιλιάδες βαφτηστίρια τους ούτε τα μισά δεν τους ψηφίζουν προσωπικά. Βέβαια εξασφαλίζουν την ψήφο των συγγενών, αλλά σ΄ αυτούς που κάνουν την τιμή να τους συμπεριλάβουν στους εκλεκτούς με τέτοιους είδες συναναστροφές τους το βγάζουν από τη μύτη. Μεγάλη καταπίεση. όπως με τα τυριά και τα κρασιά στον Καρατζαφέρη. Σχέσεις μίσους και πάθους αναπτύσσουν, όπως αυτοπεριγράφηκε και η ίδια. Έτσι βλέπουν τον κόσμο, με κομπασμό και ανάξιά τους υπεροψία. Καλά μιλάμε η μελέτη τους στο μέλλον θα βγάλει πολλές διατριβές!

  23. fatfat avatar
    fatfat 12/11/2009 20:55:25

    αναφορικά με την δημοσκόπηση....
    1) το δείγμα σε αυτή την δημοσκόπηση δεν είναι ξεκάθαρο...είναι 970 άτομα που ψήφισαν απλώς στις πρόσφατες βουλευτικές εκλογές ή 970 άτομα που απλώς ΝΔ στις πρόσφατες εκλογές ή 970 άτομα που ψήφισαν ΝΔ στις πρόσφατες εκλογές και δηλώνουν ότι θα πάνε οποσδήποτε να ψηφίσουν στις εσωκομματικές εκλογές?
    Αν ισχύει το πρώτο (970 ψηφοφόροι όλων των κομμάτων), τότε το δείγμα των ψηφοφόρων της ΝΔ πανελλαδικά είναι πολύ μικρό(και αυτοί οι ψηφοφόροι μας ενδιαφέρουν γιατί αυτοί θα πάνε να ψηφίσουν).
    2)το στατιστικό λάθος είναι πολύ μεγάλο.
    3)το μεγαλύτερο μέρος των ψηφοφόρων του κυρίου Ψωμιάδη κατευθύνεται στον δεύερο γύρο υπέρ την κυρία Μπακογιάννη.
    4)ενώ το 58% των ψηφοφόρων της ΝΔ κρίνουν θετικά την απόφαση του κυρίου Αβραμόπουλου να στηρίξει τον κύριο Σαμαρά, μόνο το 43,9% θα ψηφίσει τον κύριο Σαμαρά στον πρώτο γύρο(υπάρχει αντίφαση, εκτός αν εννοείται στην δημοσκόπηση ότι κάποιοι ψηφοφόροι της ΝΔ έκριναν θετικά την απόφαση του κυρίου Αβραμόπουλου, αλλά θα ψηφίσουν την κυρία Μπακογιάννη).
    5)το 45% περίπου των ψηφοφόρων της ΝΔ θέλουν στροφή προς το κέντρο(έναντι του 365 περίπου που θέλει στροφή προς τα δεξιά).

  24. fatfat avatar
    fatfat 12/11/2009 20:56:43

    @ αλλενάκι....εγώ απλώς μετέφερα την άποψη αυτού που διευθύνει την εταιρεία δημοσκοπήσεων...

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ fatfat 12/11/2009 20:58:39

      μα και εγώ βάσει αυτής απάντησα, τα είδα τα εισαγωγικά

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ fatfat 12/11/2009 21:03:07

      τα αποτελέσματα του in gr που δίνουν 2:1 στον Σαμαρά πως τα αναλύεις;

      2045:1073 με σύνολο 5127. Τα ποσοστά δεν έχουν αλλάξει από το πρωί. Και με την Ζήμενς να σας έχει μοιράσει pc απορώ πως είστε τόσο πίσω. Και μην μου πεις είναι πασόκοι, οι πασόκοι θέλουν Ντόρα, ή ακόμα καλύτερα τον μικρό φίλο της

  25. SLEITER avatar
    SLEITER 12/11/2009 21:00:48

    ΠΩ ΠΩ ΠΙΚΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΔΕΝ ΓΥΡΙΖΕΙ ΠΙΣΩ
    ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΟΙ ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ...
    ΜΑΚΡΙΑ ΑΠ ΤΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΕΙΚΟ ,ΤΑ ΤΖΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΩΜΙΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ
    Η ΨΕΥΤΟΕΓΓΥΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΣΠΑΣΗ
    ΤΙΜΩΡΗΣΤΕ ΤΟΥΣ

  26. markella avatar
    markella 12/11/2009 21:04:41

    Fatfat...
    Το πολυ κεντρο μπορει να ειναι επικυνδυνο αγαπητε...μην το βαζουμε και σαν μεγαλη σημαια!
    Οποτε καναμε στροφες μεγαλες και παρατεταμενες προς το κεντρο...αλλοιωσαμε πολλες πολιτικες ως κομμα, και συρθηκαμε σε ημιμετρα αντι για δραστικα μετρα.

  27. Aris M. avatar
    Aris M. 12/11/2009 21:05:50

    Και ο Κοσμος του Επενδυτη το Σαββατο βγαζει +4-5% μπροστα το Σαμαρα

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Aris M. 12/11/2009 22:25:51

      τον Φελέκη αυτός ο ανεκδιήγητος ο ευρωβουλευτής τους τον έκανε έξω φρενών, τόσο προσβλητικός, μέχρι που γύρισε και ο Τράγκας και του είπε πως έτσι φερόσασταν γι΄ αυτό πατώσατε. Έτσι φέρθηκε και στην Πιπιλή βέβαια που δεν καταλάβαινε και τί έλεγε η γυναίκα (μα έχουμε τόσο ζώα ευρωβουλευτές! μιλάμε ο άνθρωπος δεν έχει καν τον μέσο όρο αντίληψης!) αλλά εκείνη πέντε κουβέντες και μετρημένες. Όσο για τον Παυλόπουλο, να ξερνάς, τίποτ΄ άλλο.... Θεούλη μου με τι καφρίλα λούζεται ο τόπος μας...

      • kanis avatar
        kanis @ B.K.Σ. 12/11/2009 23:04:56

        Τον Θόδωρο Σκυλλακάκη εννοείς, ευρωβουλευτή τώρα, αλλά πάντα εξ απορρήτων της οικογ.Μητσοτάκη.
        Πάντα ευγενής και των τύπων, σήμερα μας εξέπληξε με την αγένειά του. Τόσο χάλια πάει η Ντόρα;

  28. nikos avatar
    nikos 12/11/2009 21:44:21

    Μόλις εκδηλώσει επισημα την στήρηξή του στην κα Μπακογιάννη ο Γ.Σουφλιάς η διαφορά θα λάβει διατάσεις τέτοιες που δεν θα πιστευεται στα μάτια και τα αυτιά σας.Μόνο η ζούγλα μπορεί να πέσει πάλι μέσα..
    Εγώ ζώ στην ανατολική Κρήτη , από την αρχή στηρίζω ανοικτά Σαμαρά,αμέσως άρχισαν οι μηχανισμοί να με αποκαλούν προδότη του συγκρητισμού και τέτοια φαιδρά γιατί στερούνται άλλων σοβαρών επιχειρημάτων.
    Σιγά σιγά όμως ερχόταν κρυφά άνθρωποι και μου έλεγαν σαν να ήταν ..στο κρυφό σχολειό!! και εγω θα ψηφίσω Σαμαρά αλλαδεν το λέω. Οι μάζα ου δεν εκφράζεται στην επαρχία είναι με τον Σαμαρά και αυτόν θα ψηφίσει.

    • kanis avatar
      kanis @ nikos 12/11/2009 23:01:42

      Nίκο από την Κρήτη

      Αύριο, λέει, θα περιοδεύσει η κυρία Μητσοτάκη στο νησί σας.
      Ποιός θα την προλογίζει στις ομιλίες της; Ο Κακαουνάκης;
      Επίσης, μήπως ξέρεις τα Ζωνιανά τι θα ψηφίσουν;

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ kanis 12/11/2009 23:27:49

        Ο Γιαγκούλας ο Αντεροβγάλτης είναι πιο δημοφιλής στην Κρήτη από την Κυρία. Κατ' αρχάς είναι πασοκικό, τέως βενιζελικό άντρο. Κατά δεύτερον.... κάτι έχουν οι αγριάνθρωποι και δεν τα πάνε τα παιδιά από το Ακρωτήρι. Εεε.. θα βρεθούν κλακαδόροι, δεν αμφιβάλω...

        Γιάηντα τα κλείνεις σα περνώ παράθυρα και πόρτες... θαρρώ πως το ακούω το τραγούδι (να δούμε ποιος θα το τραγουδάει)

        Κάντε και κανένα ξόρκι καλού κακού μην χτυπήσει ο Μινώταυρος...

  29. loretta avatar
    loretta 12/11/2009 21:51:08

    Φατ φατ κοι οι φανερες και οι κρυφες δημοσκοπήσεις δειχνουν μονιμη ανοδικη ταση του ΣΑΜΑΡΑ και το γνωριζει καλα το μπλοκ της θεοδωρας αλλιως δεν θα καναν επιθεσεις με τετοια ενταση...και τοση συχνοτητα ουτε θα επιστρατευαν τον Καρατζαφυρερ!

    γιαυτο θα μου επιτρεψεις να εχω το δικαιωμα να χαμογελαω πολυ πλατεια.

  30. Λέλος avatar
    Λέλος 12/11/2009 21:57:59

    fat fat μήπως είσαι βαφτησιμιός της ψηλιάς ή του δρακουμέλ; Αμαν πια με τα γλιψίματα. Πιο χαλαρά.

  31. DION FROM HLEIA avatar
    DION FROM HLEIA 12/11/2009 22:24:31

    ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ 1985, ΟΤΑΝ ΠΑΡΑΔΩΣΑΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΣΤΟΝ ΥΒΡΙΣΤΗ ΣΩΓΑΜΠΡΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΔΙΩΞΑΜΕ ΤΟΝ ΚΩΣΤΗ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ. Ο ΔΙΣΕΓΓΟΝΟΣ ΤΗΣ ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ ΔΕΛΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ Η κα ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΛΛΗΤΟΥΣ ΤΗΣ ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΚΟΜΜΑ. ΕΩΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΗ ΠΑΡΕΚΕΙ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΕΞΙΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΜΕ.

  32. Τσοπανάκος avatar
    Τσοπανάκος 12/11/2009 23:05:35

    Όλα τα άλλα καλά ρε παιδιά, ο Δημήτρης Ρίζος πώς κατάντησε έτσι; Φιλιππινέζα της Ντόρας ο Ρίζος; Πιάσατε την φυλλάδα του σήμερα; Να γράφει ότι ο Σαμαρά έπαθε τροφική δηλητηρίαση επειδή -αστεία τάχα- «προσκολλήθηκε» πάνω του ο Αβραμόπουλος. (Γελάσαμε...) Να σκούζει για την οσία παρθένο Ντόρα που την πολεμούν οι μηχανισμοί, τα διαπλεκόμενα και τα ΜΜΕ! Ναι, οι μηχανισμοί, τα διαπλεκόμενα και τα ΜΜΕ πολεμούν λέει την Ντόρα! Να γράφει ότι ο Σαμαράς θα ζημιωθεί από την «προσκόλληση» του Αβραμόπουλου. (Γιατί τέτοια αντιπάθεια για τον Αβραμό; ) Να γράφει ότι, ορίστε, οξύνθηκαν τα πνεύματα και κινδυνεύει η ενότητα. (Ενώ πριν ήταν καλά, αρκεί να είναι η Ντόρα επάνω...) Και ούτε μια λέξη για ΠΟΛΙΤΙΚΗ.

    Μα, τόσο Ντοράκι; Φιλιππινέζα ο Ρίζος; Εντάξει, μια όχι και ιδιαιτέρων αξιώσεων εφημερίδα έχει, αλλά τέλος πάντων τον θεωρούσα τόσα χρόνια παραδοσιακό δεξιό, καραμανλικό και τίμιο αγωνιστή της παράταξης.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Τσοπανάκος 13/11/2009 08:41:32

      Μάλλον δεν θυμάσαι ότι ο Ρίζος ήταν διευθυντής στον Ελεύθερο Τύπο όταν αυτός γνώριζε (κυκλοφοριακά και, αργότερα, και διαφημιστικά) τις μεγαλύτερες πιένες του, δηλαδή επί Μητσοτάκη. Και ότι εξαναγκάστηκε σε αποχώρηση από τον Ελεύθερο Τύπο επί Έβερτ. Και έκτοτε ποτέ δεν γνώρισε (επί Καραμανλή) την υποστήριξη (λέγε με "κρατική διαφήμιση") που προσδοκούσε. Δεν είναι λοιπόν νομοτελειακά αναμενόμενη η στήριξη της Ντόρας;

  33. fatfat avatar
    fatfat 12/11/2009 23:35:17

    @ archaeopteryx....το δικό μου PC το αγόρασα μετρητοίς από το ΠΛΑΙΣΙΟ....δεν αμφισβητώ τα ευρήματα δημοσκόπησης στο in.gr....όντως προηγείται ο κύριος Σαμαράς....αμφισβητώ γενικά τις ιντερνετικές δημοσκοπήσεις.... στο internet έχουν πρόσβαση και λαμβάνουν μέρος σε ιντερνετικές δημοσκοπήσεις συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες(κυρίως ανώτερης και ανώτατης μόρφωσης), ενώ άλλες δεν ξέρουν τι θα πει internet π.χ ηλικιωμένοι πάνω από 60 ετών,νοικοκυρές,μεσήλικες και άνω σε αγροτικές περιοχές....οι ιντερνετικές δημοσκοπήσεις δεν είναι αντιπροσωπευτικές του εκλογικού σώματος.....κα πόσες φορές μπορεί να ψηφίζει ο καθένας? Δηλαδή επιτρέπεται παραπάνω από 1 ψήφος σε κάθε IP?
    Kαι που είναι άραγε οι περίφημοι μηχανισμοί της κυρίας Μπακογιάννη που συνέχεια επικαλείστε? Δεν έχουν πάρει είδηση την διεξαγωγή αυτής της δημοσκόπησης για να υπερψηφίσουν μαζικά την κυρία Μπακογιάννη?
    Και που ξέρουμε ότι όσοι ψηφίζουν σε αυτή την δημοσκόπηση είναι μέλη της
    ΝΔ που θα πάνε να ψηφίσουν και στις εσωκομματικές εκλογές? Γιατί να μην έχουν ψηφίσει και από άλλα κόμματα? Αλήθεια οι ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ είναι ψέμματα ότι προτιμούν ως αρχηγό της ΝΔ τον κύριο Σαμαρά? Δεν θα ψήφιζαν λοιπόν σε αυτή την δημοσκόπηση τον κύριο Σαμαρά?

    • Παναγιώτης avatar
      Παναγιώτης @ fatfat 12/11/2009 23:52:58

      den epeitrepete 2os psifos, alla mhn anysichite konta einai i eklogh.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ fatfat 12/11/2009 23:57:53

      για την εγκυρότητα του poll του in gr να τους ρωτήσεις. Νομίζω δεν παίρνει το ίδιο IP πάνω από μία φορά. Γνωρίζω ότι ισχύς σας η αγάπη των φτωχών, αμόρφωτων και ταλαιπωρημένων. Και η Φρειδερίκη σε αυτούς πόνταρε. Unfair που την διώξαμε την καϊζερίνα. Για τους μηχανισμούς δεν ξέρω, δεν είμαι των πολιτικών μηχανισμών. Ανακουφίστηκα που το pc είναι δικό σου και όχι της ζημενς. Ζούσες το 1965?

  34. mpaxalo avatar
    mpaxalo 12/11/2009 23:37:23

    Δείτε τι έγραφε λίγο πριν βγουν οι δημοσκοπήσεις ο Παπαγιάννης:

    ΞΕΦΟΥΣΚΩΝΟΥΝ...

    "Ξεφουσκώνει το δίδυμο της κορυφής". Αυτή είναι η κοινή εκτίμηση που υπάρχει στα γραφεία των εταιρειών δημοσκοπήσεων. Φαίνεται ότι έπιασε οροφή ο Σαμαράς, όπως είχε πιάσει και η Ντόρα από την προηγούμενη εβδομάδα. Από εδώ και πέρα όλα θα κριθούν στην επικοινωνία και ενδεχομένως στην τύχη, εάν γίνει κάποιο λάθος από κάποιον εκ των υποψηφίων. Στο επιτελείο του... Σαμαρά υπάρχει ανησυχία για την αλλαγή στάσης αρκετών ισχυρών ΜΜΕ. Λένε ότι η Ντόρα έχει βάλει λυτούς και δεμένους για να μιλήσουν σε επιχειρηματίες, εκδότες και καναλάρχες. Φοβούνται επίσης τις απειλές της ότι θα καταγγείλει ΜΜΕ εάν δεν την παίξουν στα ίσα. Σήμερα, σύμφωνα με πληροφορίες του fimotro, ο Σαμαράς τηλεφώνησε στον Αβραμόπουλο και του ζήτησε να προσέχει γιατί του την έχουν "στημένη". Ο Αβραμόπουλος από την πλευρά του βρισκόταν στο γραφείο του στην Β. Κωνσταντίνου. Οι συνεργάτες του λένε δεξιά και αριστερά ότι είναι οργισμένος με τη στάση του Mega. Λένε μάλιστα ότι "ο Δημήτρης θα τους εκδικηθεί". Χοντραίνει το παιχνίδι. Και έχουμε ακόμα δεκαπέντε ημέρες. Φανσταστείτε τι θα γίνει την τελευταία εβδομάδα...
    στις 3:46 μμ

  35. fatfat avatar
    fatfat 12/11/2009 23:45:36

    και επειδή κάποιος έγραψε ένα σχόλιο για "τον δισέγγονο της Πηνελόπης Δέλτα"(και επειδή συχνά - πυκνά το επικαλούνται διάφοροι εδώ μέσα, το πιπιλάνε σαν καραμέλα), να αναφέρουμε όλη την ιστορική αλήθεια....πατέρας της Πηνελόπης Δέλτα ήταν ο Εμμανουήλ Μπενάκης, ο οποίος ήταν ο ηθικός αυτουργός της εν ψυχρώ εκτέλεσης του Ίωνα Δραγούμη......του λογοτέχνη, πολιτικού και πρωτεργάτη του Μακεδονικού Αγώνα, που πάνω από όλα έβαζε την Ελλάδα.....

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ fatfat 12/11/2009 23:52:43

      Ο Τρελλαντώνης δεν έλεγε ποτέ ψέματα. Το μάτι της Ντόρας λέει "λες να γίνω τσακωτή που λέω ψέματα"? Ο μπαμπάς της είπε ψέματα στην Αποστασία, ψέματα για την ΑΓΕΤ, ψέματα για την Μακεδονία, και είπε ψέματα ότι θα έχει ξεχαστεί σε 10 χρόνια. Φτάνουν τα ψέματα.

      Και, φατφατ, αύριο Παρασκευή και 13 στην Κρήτη, ούτε ψύλλος στον κόρφο τους στα κοπέλια.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ fatfat 12/11/2009 23:53:27

      Και ο οποίος ήταν παππούς του Μήτσου του τανάλια ή λαβίδα ή τζιμάνη που το 1867 λήστεψε στο Πειραιά, τη Σούλα τη σουρτούκω...
      Τι λες τώρα;
      Οπότε δια του συλλογισμού σου, ο Σαμαράς είναι εχθρός της Μακεδονίας κατά κάποιο τρόπο! Ωραία λογική. Πέρνα απ` τη Ντόρα για τα συγχαρίκια.
      Βρε μήπως είσαι ο Γιακουμάτος;

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ fatfat 13/11/2009 00:38:25

      Δεν ξέρεις φυσικά ότι η Πηνελόπη Δέλτα είχε ερωτικό δεσμό με τον Ίωνα Δραγούμη.
      Διάβασε για την ιστορία της οικογένειας για να καταλάβεις από που προέρχεται ο γνήσιος πατριωτισμός που έχει ο Αντώνης.

  36. fatfat avatar
    fatfat 13/11/2009 00:09:02

    @ Strange Attractor......δεν υπονόησα ποτέ κάτι τέτοιο, ούτε βγάζω τέτοια αυθαίρετα συμπεράσματα....απλώς ανάφερα όλη την ιστορική αλήθεια, γιατί συνέχεια μιλούν για τον "δισέγγονο της Πηνελόπης Δέλτα"......λες και για αυτό πρέπει κανείς να υποστηρίξει τον κύριο Σαμαρά.....ή αντίστοιχα πρέπει κάποιος να υποστηρίξει την κυρία Μπακογιάννη,γιατί έχει μακρινή συγγένεια με τον Ελευθέριο Βενιζέλο....

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ fatfat 13/11/2009 00:14:49

      εσύ τι θα προτιμούσες να είσαι; Εγγονός του Τρελλαντώνη; ή εγγονός του Αποστάτη; (που, κατά τον Παν. Καν., δεν το έκανε με το αζημίωτο). Όσο για την συγγένεια με τον Βενιζέλο, γιατί δεν πας μεριά Κρήτη, να μαζέψεις απόψεις επ αυτού.

      • loretta avatar
        loretta @ archaeopteryx 13/11/2009 00:17:46

        με καλυψες ευχαριστω!!

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ loretta 13/11/2009 00:25:40

          pas de quoi

  37. fatfat avatar
    fatfat 13/11/2009 00:38:34

    @ archaeopteryx...αν δεν κατάλαβες τι εννοώ, δικό σου πρόβλημα.....και μην αναφέρεσαι όλο στο 1965......μίλα καμιά φορά με όρους μέλλοντος, όπως λέει η πλευρά Σαμαρά - και καλά κάνει-.
    Και δεν κατάλαβα γιατί αναφέρεσαι όλο στον κύριο Μητσοτάκη?
    Αυτός βάζει υποψηφιότητα για πρόεδρος της ΝΔ ή η κόρη του?

  38. fatfat avatar
    fatfat 13/11/2009 00:39:55

    @ archaeopteryx...σε αυτά που έγραψα για τις ιντερνετικές δημοσκοπήσεις δεν απαντάς.....

  39. fatfat avatar
    fatfat 13/11/2009 00:42:32

    αν κάποιος ψηφοφόρος του ΛΑ.ΟΣ ή του ΠΑΣΟΚ λάβει μέρος σε κάποια ιντερνετική δημοσκόπηση π.χ του in.gr και ψηφίσει τον κύριο Σαμαρά για πρόεδρο της ΝΔ, αυτή η δημοσκόπηση θα είναι σωστή και αξιόπιστη?
    Όχι βέβαια, θα είναι αναξιόπιστη και λανθασμένη(όπως βέβαια αναξιόπιστη θα ήταν και αν αυτός ο ψηφοφόρος ψήφιζε την κυρία Μπακογιάννη).

  40. fatfat avatar
    fatfat 13/11/2009 00:46:51

    @ Blimblomblim....δεν κατάλαβα.... γιατί να αποσύρει την υποψήφιοτητά της από τις εκλογές? Επειδή αυτό προσδοκάς και ελπίζεις?
    Και επειδή δεν αποχωρεί ισχυρίζεσαι ότι δεν έχει κότσια....δεν ντρέπεσαι?
    Σκέψου μόνο τι θα έγραφες εναντίον της αν τελικά αποχωρούσε......

  41. fatfat avatar
    fatfat 13/11/2009 00:52:25

    @ archaeopteryx.....γιατί είναι δύσκολο κάποιος να ψηφίσει στην δημοσκόπηση του in.gr από το σπίτι του και μετά από το γραφείο του και μετά από όπου αλλού θέλει?.....αυτή λοιπόν θεωρείς έγκυρη δημοσκόπηση?
    Και τι μπλέκεις στην συζήτησή μας την Φρειδερίκη?....πως το λέει ο πάνσοφος λαός στην παροιμία του? Μπλέκεις την βούρτσα με την .......

  42. fatfat avatar
    fatfat 13/11/2009 00:55:33

    @ archaeopteryx....για να αναφέρεσαι όλο στο 1965, έχεις φαίνεται άσχημα βιώματα από εκείνη την χρονιά και έχεις φάει άγριο κόλλημα.......Κάποτε πρέπει να το ξεπεράσεις.....πλέον είμαστε στο 2009,μόνο 44 χρόνια μετά.....

  43. fatfat avatar
    fatfat 13/11/2009 01:03:48

    @ Κώστας Θ....το συγκεκριμένο ιστορικό γεγονός(της εκτέλεσης του Ίωνα Δραγούμη) το ανέφερα σαν ιστορικό γεγονός...δεν υπονοώ τίποτα....ασφαλώς και δεν ευθύνεται ο κύριος Σαμαράς για τις πράξεις των προγόνων του, ούτε αυτές τον κάνουν λιγότερο πατριώτη ή προδότη...αλλοίμονο όμως αν ψηφίσουμε τον κύριο Σαμαρά επειδή είναι δισέγγονος της Πηνελόπης Δέλτα....όπως αλοίμονο αν ο ελληνικός λαός εξέλεξε πρωθυπουργό τον κύριο Παπανδρέου επειδή είναι εγγονός του Γεωργίου Παπανδρέου (του επανομαζόμενου και "Γέρου της Δημοκρατίας")ή γιός του Ανδρέα Παπανδρέου.

  44. fatfat avatar
    fatfat 13/11/2009 01:05:40

    @ archaeopteryx...έκανα λάθος....στην παροιμία είναι "μπερδεύεις", όχι "μπλέκεις"....

  45. ΛΕΩΝΙΔΑΣ avatar
    ΛΕΩΝΙΔΑΣ 13/11/2009 03:07:56

    Και είναι μόνο η αρχή. κάθε μέρα που περνάει η ντόρα θα χάνει 1-2%.
    το ρεύμα μεγαλώνει μέρα με τη μέρα.

    Γερά...!!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.