10/02/2012 11:27
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μπρος γκρεμός και πίσω άβυσσος

Τις τελευταίες μέρες   δύο πράγματα είναι σίγουρα.

Το πρώτο ότι η χώρα μας βρίσκεται σε τραγική κατάσταση και το δεύτερο, πώς θα γίνει να μην βρεθεί σε ακόμα χειρότερη.

Όλοι μας αγωνιούμε για το μέλλον της χώρας και κάποιοι, ελπίζω οι περισσότεροι, εναποθέτουμε τις ελπίδες μας στον Αντώνη Σαμαρά.

Οι στιγμές είναι κρίσιμες, οι ευθύνες είναι μεγάλες και ο Σαμαράς καλείται σε αυτή τη συγκυρία να πάρει δύσκολες αποφάσεις. Η δαμόκλειος σπάθη κρέμεται πάνω απ’ το κεφάλι του! Μια δύσκολη για την πατρίδα περίοδος για την οποία όμως ξεχνούμε ή θέλουμε να ξεχνούμε τους υπευθύνους, που θα έπρεπε ήδη να περνούν το κατώφλι του Ειδικού Δικαστηρίου.

Υπάρχουν λοιπόν απ’ τη μια οι φωνές, που υποστηρίζουν ότι πρέπει να δώσει μια και τελειωτική απάντηση ρήξης με τους δανειστές μας. Κρίνουν ότι αυτή είναι η στιγμή που πρέπει να μπει ένα τέλος σε όλα. Και προσδοκούν ένα εθνικά υπερήφανο «ΟΧΙ». Είναι μια άποψη.

Από την άλλη υπάρχουν φωνές, που αναγνωρίζουν ότι πρέπει να δοθεί τώρα μια κρίσιμη μάχη (διαπραγμάτευση), αλλά όχι η τελική. Όσοι, δηλαδή πιστεύουν, ότι μπορεί τώρα ο Σαμαράς να παλέψει μόνος του απέναντι σε θηρία δανειστές και εγχώριους εκπροσώπους τους κερδίζοντας κάποιους βαθμούς ελευθερίας για τη χώρα.

Και μετά από εκλογές άμεσα, να συνεχίσει τον αγώνα για να κερδίσει όσα περισσότερα μπορεί, για την Ελλάδα, για την πατρίδα μας. Να συνεχίσει, δηλαδή, αυτή τη διαδικασία διαπραγματεύσεων ως πρωθυπουργός πλέον, που θα τον φέρνουν κάθε φορά και ένα βήμα πιο κοντά στους πολιτικούς του στόχους. Αυτή είναι η άλλη άποψη.

Τι πρέπει να κάνει, λοιπόν, ο Σαμαράς;

Ποιόν δρόμο πρέπει να ακολουθήσει;

Το είπαμε και στην αρχή οι ευθύνες μεγάλες και οι αποφάσεις δύσκολες.

Μήπως θα πρέπει σ΄ αυτές τις  κρίσιμες στιγμές να είμαστε δίπλα του και ενωμένοι; Σε ό,τι κι αν αποφασίσει. Γιατί τίποτα δεν τέλειωσε!

Τώρα αρχίζει ο μεγάλος αγώνας. Το στοίχημα είναι να αλλάξουμε τη “μνημονιακή πραγματικότητα”.

Την επαναδιαπραγμάτευση δεν πρέπει να την βλέπουμε στατικά. Μπήκαμε σε ένα γραφείο και αποφασίσαμε. Αλλά δυναμικά, σαν μια διαδικασία που ξεκινάει τώρα και έχει πολλές παρτίδες

Είναι ένας αγώνας στο λάκκο των λεόντων που δυστυχώς μας έριξε με κολάσιμες ευθύνες ο ΓΑΠ και οι του τραγικού θιάσου του.

Να μην το ξεχνούμε!

Γι αυτό κουράγιο, υπομονή κι ελπίδα!

Δαναός - Ανδρομέδα

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Jim avatar
    Jim 10/02/2012 11:37:39

    Δεν καταλαβαίνω την στάση του Σαμαρά... Στη Ρωσία για τι πήγε τότε;;; Τι πράγματα είναι αυτά που κάνει:;; Μέχρι στιγμής δεν έχει ψηφίσει καμία προδοτική σύμβαση (μνημόνιο,μεσοπρόθεσμο) τώρα γιατί;;;; Που πήγαν όλα αυτά που έλεγε;;; Ακόμα και τη γιαγιά μου να ρωτήσω καταλαβαίνει ότι όλα αυτά μας οδηγούν στη εξαθλίωση!!
    Ο Σαμαράς πήγε στον Πούτιν κι αμέσως μετά ο ισχυρός άντρας της Ρωσίας διοργάνωσε συνέδριο, και βγηκε ανοιχτά και υποστήριξε τις θέσεις μας.
    Αυτή είναι μια τεράστια επιτυχία!!

    Έτσι ο Πούτιν είναι σαν να έχει πει στο Σαμαρά μη φοβάσαι σε περίπτωση που σε απειλήσουν με χρωοκοπία,τότε αυτό θα είναι μια εξέλιξη με γεωπολιτική Σημασία.
    Εχουμε τη στήριξη της Ρωσίας ΑΝΤΕ ΧΕΣΤΕ ΤΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΤΟΥ ΜΕΡΚΟΖΥ ΕΛΕΟΣ
    Τελικά ποιους υποστηρίζεις και εσυ ρε Σαμαρά;;;; Τους δανειστές ή τη χώρα σου;;;;

    • madprof avatar
      madprof @ Jim 11/02/2012 02:42:28

      "Το στοίχημα είναι να αλλάξουμε τη “μνημονιακή πραγματικότητα”."
      Αγαπητέ μου Δαναέ, ο ρομαντισμός ήταν της μοδός τον 19 αιώνα!
      Ας ελπίσουμε ότι θα γίνει το καλύτερο για τους Έλληνες και άρα την πατρίδα μας. Να βάλουν πρώτα το εθνικό συμφέρον και όχι το κομματικό!
      ΥΓ. Αυτό το κομματικό γαϊτανάκι για 300 εκ. μας βάζει σε ανησυχία!

  2. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 10/02/2012 11:51:01

    +1000

  3. Μ.Γ avatar
    Μ.Γ 10/02/2012 12:00:35

    "Kουραγιο, υπομονη και ελπιδα" ; Kαι "να ειμαστε διπλα του ενωμενοι, οτι κι' αν αποφασισει" ; Mιλας για πολιτικο που εκπροσωπει τα συμφεροντα του ελληνικου λαου ή για θρησκευτικο ηγετη που απευθυνεται σε πιστους ; Θα αλλαξει "η μνημονιακη πραγματικοτητα" με το αγγλικο δικαιο ; Θα βρουν δουλεια το ενα εκατομμυριο ανεργοι ; Θα αναστηθουν οσοι αυτοκτονησαν λογω απελπισιας ; Θα ξαναβρουν τις συνταξεις τους οι γεροι μετα θανατον ; Θα δωσουν πισω οι τραπεζιτες τα δισεκατομμυρια που τσεπωσαν (χωρις να τα επενδυσουν στην φανταστικη "αναπτυξη") ; Θα ξαναγορασει η Ελλαδα τον εθνικο της πλουτο που θα εχει εκχωρηθει για ενα κομματι ψωμι σε απληστους "επενδυτες" της αρπαχτης ; Κι' αν γινει πρωθυπουργος με ποια οπλα θα "επαναδιαπραγματευτει" οταν θα υπαρχει ηδη γυρω του καμμενη γη ; Θα τους μιλησει ευγενικα για "λαθος συνταγες" και για "Ζαππειο 2", κλπ ; Θα περιμενε κανεις απο τους Αμερικανους που βομβαρδιζαν την Βαγδατη να "επαναδιαπραγματευτουν" με βαση την συνθηκη της Γενευης που χαρακτηριζει ως παρανομο τον πολεμο ; Υπαρχουν ακομα αφελεις που πιστευουν οτι ολη αυτη η σκευωρια που εχει παιχτει σε βαρος του ελληνικου λαου ειχε ως στοχο την "βοηθεια της Ελλαδας" κι' οχι την σκοπιμη καταστροφη της, ωστε να την κανουν αποικια των τοκογλυφων ; Ως ποτε θα συνεχιζουν να λεγονται τετοια τρομερα ψεμματα ; Υπαρχει εστω και ενας ΣΟΒΑΡΟΣ οικονομολογος που να πιστευει οτι με τετοια "μετρα" μπορει ποτε να βγει απο το σπιραλ θανατου η χωρα ; Kαι πως χαρακτηριζεται καποιος που λεει οτι διαφωνει μ' αυτα τα μετρα, αλλα εν τουτοις τα ψηφιζει ;

  4. Τοπική Νέας Μάκρης avatar
    Τοπική Νέας Μάκρης 10/02/2012 12:04:53

    Να προκηρυχθούν άμεσα εκλογές.
    Δεν μπορεί το ΠΑΣΟΚ του 8% να έχει κοινοβουλευτική πλειοψηφία.
    Ο Αρχηγός της μεγάλης κεντροδεξιά παράταξης, ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ, αναμένουμε να ζητήσει την παραίτηση του Παπαδήμου.

  5. epi avatar
    epi 10/02/2012 12:06:07

    Τι μου θυμίζει; Τι μου θυμίζει; Ααα ναι την ρητορική του ΓΑΠ πριν το μνημόνιο. Με μία διαφορά, αυτός έλεγε ότι εδώ μας έφερε ο Καραμανλής.

    • ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
      ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ @ epi 10/02/2012 12:16:52

      Έ όχι και να βάλουμε στην ίδια ζυγαριά τη στάση συνείδησης του Α. Σαμαρά με τα ¨εγκλήματα¨του ΓΑΠ!
      Ο ένας ν΄ανάβει τη φωτιά και ο άλλος να προσπαθεί να τη σβύσει!
      Το άδικο δεν το θέλει κανένας.
      Πρέπει να μάθουμε επιτέλους να κρίνουμε σωστά!

      • epi avatar
        epi @ ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ 10/02/2012 12:23:16

        Συμφωνώ. Το πρόβλημα είναι ότι ο Σαμαράς πάει να σβήσει την φωτιά ρίχνοντας βενζίνη!

        • Δαναός avatar
          Δαναός @ epi 10/02/2012 12:28:01

          Μπουρλότο! Θα τα βάλω όλα μπουρλότο να γλιτώσω ρε γαμώτο,Ειδικά από σας.

          • epi avatar
            epi @ Δαναός 10/02/2012 12:40:25

            Πρόσεχε τί γράφεις:
            "Την επαναδιαπραγμάτευση δεν πρέπει να την βλέπουμε στατικά. Μπήκαμε σε ένα γραφείο και αποφασίσαμε. Αλλά δυναμικά, σαν μια διαδικασία που ξεκινάει τώρα και έχει πολλές παρτίδες"
            Σου αντιπαραβάλω με την λογική σου για να καταλάβεις ότι είσαι λάθος:
            Το "λεφτά υπάρχουν" δεν πρέπει να το βλέπουμε στατικά. Αλλά δυναμικά σαν μια διαδικασία αναζήτησης του που πήγαν τα λεφτά.
            Μην παίζουμε με τις λέξεις.

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ epi 10/02/2012 12:43:23

            Καλά το πας για Ράδιο Αρβύλα!
            Κάτι άλλο;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ epi 10/02/2012 13:22:53

      Το ότι στο θυμίζει σημαίνει πως το λόγια μοιάζουν. Το θέμα είναι πως ο ένας αλλοίωσε τα στοιχεία και έλεγε άλλα πριν τις εκλογές και έκανε ακριβώς τα αντίθετα. Ο ΑΣ ούτε υποσχέσεις μοίρασε, ούτε στοιχεία αλλοίωσε, ούτε εξουσία να κάνει ότι θέλει ανέλαβε για να κριθεί με τον ίδιο τρόπο. Και να μου πείτε κάποιος με τις διαπραγματεύσεις-επικύψεις ΓΑΠ-Παπακ-Μπένυ ποια μέτρα απετράπησαν 2 χρόνια τώρα και ποια πρόνοια ελήφθη υπέρ των αδυνάτων. Μένει να συμφωνήσεις αλλιώς είσαι απλά εμπαθής...

  6. spiros avatar
    spiros 10/02/2012 12:06:18

    Αγαπητοί φίλοι συμφωνώ με όσα γράφετε .Θέλω να θυμίσω ότι κάποιοι λέγανε ότι η ΝΔ θα είναι πάλι παροδική στην εξουσία. Τί σημαίνει αυτό; Όλοι περιμένουν να γίνουν εκλογές και παρατείνουν την ζωή ώστε ο επόμενος να μην έχει περιθώρια αντιδράσεων. Ο πρώτος που έπρεπε να παραιτηθεί από το παρόν κυβερνητικό σχήμα είναι ο παρών υπουργός οικονομικών . Όχι μόνο γιατί τα έκανε εξαιρετικά τρικυμιώδη θάλασσα αλλά γιατί είναι και άσχετος. Διαφεύγει από όλα σχεδόν τα ΜΜΕ και όλους τους σχολιαστές να ζητήσουν ευθύνες από την συνέναιση του παρελθόντος και ζητούν από την ΝΔ και τον ΑΣ ως να είναι Κυβέρνηση. Δεν ενθυμούμαι να ανέλαβε εξουσία. Ανέλαβε να βάλει πλάτη στο να ξεπεραστεί η παρούσα κατάσταση με την υλοποίηση της Συμφωνίας του Οκτωβρίου της οποίας όμως όλα τα δεδομένα έχουν αλλάξει και στην πράξη ακυρώθηκε αλλά δεν το ομολογεί κανένας. Το σύστημα ΠΑΣΟΚ επί δύο χρόνια συνδυκαλιστικά ήταν εξαφανισμένο. ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗ προσαρμογή επί δύο και πλέον έτη δεν υφίσταται. Σήμερα ανακαλήψαμε την ανταγωνιστηκότητα. ΠΡΟΣΟΧΗ . Αν η νοοτροπία ΠΑΣΟΚ δεν διαλυθεί ( στην προσπάθεια αυτή δεν συμβάλλει απολύτως ΚΑΝΕΝΑΣ ) είναι αδύνατον να υπάρξει δημοσιονομική προσαρμογή χωρίς αναδιοργάνωση του δημόσιου τομέα και τον προστατευτικό χαρακτήρα των μονοπωλείων. Πιστεύω ακράδαντα ότι η μέχρι σήμερα Στρατηγική του ΑΣ είναι στην σωστή κατεύθυνση. Η πολιτική θελει υπομονή και επιμονή. Αυτά τα χαρακτηριστικά ο ΑΣ τα διαθέτει με το χάρισμα ότι ξέρει και μπορεί να κρίνει

  7. Γ.Ο avatar
    Γ.Ο 10/02/2012 12:12:31

    Πώς τα καταφέραμε έτσι;

  8. μχ avatar
    μχ 10/02/2012 12:13:03

    Τι πρέπει να κάνει, λοιπόν, ο Σαμαράς;
    Ποιόν δρόμο πρέπει να ακολουθήσει;

    Τωρα προεχει η επιβιωση και αυτη ειναι ατομικη υποθεση....
    καλη ανταμωση στα γουναραδικα(του εξωτερικου)

  9. flou avatar
    flou 10/02/2012 12:18:34

    Εσείς κυρία Σοφία Ορθή (ή μήπως Σόφια) κάντε μια αίτηση στην Ιπποκράτους. Έχετε πολλές ελπίδες πρόσληψης!

  10. ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
    ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ 10/02/2012 12:19:35

    ¨Τώρα αρχίζει ο μεγάλος αγώνας. Το στοίχημα είναι να αλλάξουμε τη “μνημονιακή πραγματικότητα”.

    Την επαναδιαπραγμάτευση δεν πρέπει να την βλέπουμε στατικά. Μπήκαμε σε ένα γραφείο και αποφασίσαμε. Αλλά δυναμικά, σαν μια διαδικασία που ξεκινάει τώρα και έχει πολλές παρτίδες.¨

    Δαναέ - Ανδρομέδα , συγχαρητήρια, εδώ είναι όλο το ζουμί!!!!

  11. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 10/02/2012 12:26:23

    Κι εγώ μαζί του σε ό,τι αποφασίσει..αν τα πράγματα μπορούν να γίνουν καλύτερα για τη χώρα μας και τους Έλληνες, θεωρώ ότι είναι ο καταλληλότερος όλων για να το πετύχει..

  12. λΕΩΝ avatar
    λΕΩΝ 10/02/2012 12:38:03

    "Μήπως θα πρέπει σ΄ αυτές τις κρίσιμες στιγμές να είμαστε δίπλα του και ενωμένοι; Σε ό,τι κι αν αποφασίσει. Γιατί τίποτα δεν τέλειωσε!"

    Mα τι λογική είναι αυτή του "αλάθητου ηγεμόνα" που ότι κι αν αποφασίζει εμείς το ποίμνιο πρέπει σώνει και καλά να είμαστε με τον βοσκό !!!
    Ούτε οι τοπικές οργανώσεις της ΝΔ δεν σκέφτονται με τόσο αφελή τρόπο.

    Το δίλημα που τίθεται είναι ένα ΝΑΙ ή ΟΧΙ στο μνημόνιο 2 την κυριακή ??
    Η θέση είναι όχι με όλες τις παρενέργειες που αυτό συνεπάγεται .
    Επανεκίνηση της οικονομίας απο το μηδέν ΤΩΡΑ !!
    Μια οικονομία δεν αναπτυσσεται επιδή κάποιος υποστηρίζει ότι απετρεψε την αυξηση των αντικειμενικών αξιών!! Ποσο ακόμα θα τσιμεντοποιηθει η χώρα.
    Απορρίπτω οποιοδήποτε υφιστάμενο μοντέλο ανάπτυξης που εκπορευεται απο πολιτικούς πρασινους γαλαζιους δεν με νοιαζει ασκησαν πολιτική και λερωσαν τα χερια τους απο το τέλος του ενφυλίου και μετά.
    Όχι άλλη ηλίθια εναλλαγή των δύο κομμάτων !!
    ΔΕΝ την αντέχει άλλο ο τόπος (η πατρίδα)
    http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.article&id=12532
    http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=442800

  13. firiki2010 avatar
    firiki2010 10/02/2012 12:38:06

    Σε γενικές γραμμές συμγωνώ με την ανάρτηση. Η διαπραγμάτευση δεν είναι κάτι που γίνεται άπαξ και μετά απαγορεύεται. Η διαπραγμάτευση ιδίως στα πλαίσι της ΕΕ είναι όρος επιβίωσης της.
    ΑΛΛΑ..... θα πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι δεν είναι όλα θέμα διαπραγμάτευσης και μόνο. Πρέπει κι εμείς ως χώρα να κάνουμε πράγματα. Κυρίως αυτονόητα. Πράγματα που έπρεπε να είχαμε κάνει εδώ και πολλά χρόνια. Το μαγαζί του Μήτσου καλό είναι να διακανονίζει τα χρέη του, να τα "κουρεύει", να παίρνει παρατάσειςκλπ Ομως κάποια στιγμή το μαγαζί του Μήτσου πρέπει να δουλέψει και να βγάλει λεφτά. Μόνο "διαπραγματευόμενος" είναι βέβαιο ότι ο Μήτσος θα χρεωκοπήσει.

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ firiki2010 10/02/2012 12:45:05

      Σωστά!

  14. Ελλην (σχεδόν πτωχός) avatar
    Ελλην (σχεδόν πτωχός) 10/02/2012 12:53:15

    Γράφετε για τον κύριο Σαμαρά:
    " ... Να συνεχίσει, δηλαδή, αυτή τη διαδικασία διαπραγματεύσεων ως πρωθυπουργός πλέον"

    Έχετε μάθει τι ακούν οι βουλευτές της Ν.Δ. απο τους ψηφοφόρους τους;

    Τι σας κάνει να πιστεύετε οτι ο Σαμαράς θα γίνει πρωθυπουργός, μετά τις πρόσφατες αποφάσεις του;
    Σε ποιά βάσιμα, έγκυρα στοιχεία στηρίζετε αυτήν σας την πρόβλεψη;

    Πέρα από την σφοδρή επιθυμία σας--η οποία μου είναι ιδιαίτερα συμπαθής...

  15. Δαναός avatar
    Δαναός 10/02/2012 12:57:55

    Βλέπετε κάποιον άλλο;

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Δαναός 10/02/2012 13:36:01

      Τον Φωτάκη;

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ Γιάννης Φαίλτωρ 10/02/2012 13:42:21

        Τον πήρε ο ΜΠΑΟΚ!

        • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
          Γιάννης Φαίλτωρ @ Δαναός 10/02/2012 13:47:29

          Μαζί με Μπίστη, Πανταγιά, Παν Παν. Άχαστη ομάδα.

          ΥΓ. Οι στιγμές είναι πολύ σοβαρές για όσους αισθανόμαστε το τερἀστιο βάρος της πατρίδας μας. Και είμαστε πολλοί.
          Ας μας συγχωρεθεί ο χιμουριστικός τόνος που έχουμε κάποιες φορές. Αλλιώς θα σκάσουμε.

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Γιάννης Φαίλτωρ 10/02/2012 13:51:19

            Αλλιώς θα σκάσουμε.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Γιάννης Φαίλτωρ 10/02/2012 14:38:24

        Εγώ θα το σκεφτώ να τον ψηφίσω άμα ξυρίσει μουστάκι

  16. Ιωάννης33 avatar
    Ιωάννης33 10/02/2012 13:01:09

    Δαναέ,γιατί επιμένεις να τους ειρωνεύεσαι όλους όσους γράφουν κάτι διαφορετικό;Δεν ταιριάζει το ύφος στα άρθρα σου με το ύφος στα σχόλια.
    Πάντως,συμφωνώ στα περισσότερα.Αρκεί μια διαπραγμάτευση να έχει λίγο πιο μόνιμο χαρακτήρα απο κάθε τρίμηνο.Για να αντέξουν τα νεύρα το λέω...

  17. Απολλώνιος avatar
    Απολλώνιος 10/02/2012 13:07:05

    Αν υπογράψουμε αγγλικό δίκαιο και ειδικό ταμείο αποπληρωμής, χαιρέτα μου τον πλάτανο... Μετά τι μένει να διαπραγματευθείς και με ποιά διαπραγματευτική δύναμη;;

  18. Δαναός avatar
    Δαναός 10/02/2012 13:09:45

    Ιωάννη33 δεν ειρωνεύομαι κανέναν. Ειλικρινά.Ειδικά σ' αυτό σήμερα. Ίσως κάποιες φορές με παρασέρνει ο αυθορμητισμός μου. Αν κατάλαβες κάτι τέτοιο, συγνώμη!

  19. ΚΔΓ avatar
    ΚΔΓ 10/02/2012 13:15:07

    Υπάρχει λύση και βρίσκεται στην επιλογή να γίνουμε ξανά αφεντικά στη χώρα μας. Θα μου πείτε δύσκολη λύση, αλλά τίποτα δεν είναι εύκολο στην κατάσταση που φθάσαμε.
    Οι λεγόμενοι "εταίροι" μας, θεός να τους κάνει εταίρους, είναι σκληροί τοκογλύφοι και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι πώς θα πάρουν τα λεφτά τους πίσω τοκογλυφικά. Αν υπήρχε ίχνος αλληλεγγύης, το ελάχιστον που θα ηδύναντο να πράξουν είναι να αναλάβει το χρέος η ΕΚΤ και να μας καλέσουν να το αποπληρώσουμε με ένα πολύ μικρό επιτόκιο, αποκλείοντας συγχρόνως οποιοδήποτε δανεισμό, ώστε να αναγκασθούν και οι ανίκανοι πολιτικοί μας να εφαρμόσουν περιοριστική πολιτικοί.
    Ωστόσο εδώ που φθάσαμε η λύση είναι να βαρέσουμε κανόνι, όπως κάνουν οι ιδιώτες σε παρόμοιες περιπτώσεις, μετά βεβαίως το PSI . θα μου πείτε, γίνονται αυτά τα πράγματα, θα έλεγα γίνονται, αρκεί να υπάρχει καλός καπετάνιος στο τιμόνι. Και έχω τη γνώμη ότι τον καπετάνιο τον έχουμε, αρκεί να σταθούμε δίπλα του. Τον καλό ηγέτη η αποδοχή τον κάνει.

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ ΚΔΓ 10/02/2012 13:37:19

      ΚΔΓ, από οικονομικά είμαι άσχετος.Ό,τι μαθαίνω το μαθαίνω εδώ μέσα. Εύχομαι να είναι έτσι.

    • georgios avatar
      georgios @ ΚΔΓ 10/02/2012 14:11:30

      Συμφωνώ .Τι είδους διαπραγμάτευση να κάνει με τους "φίλους" και «εταίρους» που την χειρότερη τοκογλυφία την ονομάζουν αλληλεγγύη και δεδηλωμένος σκοπός τους δεν είναι να μας σώσουν αλλά να μας τιμωρήσουν παραδειγματικά όπως έκαναν τα Ναζιστικά στρατεύματα στην Ελλάδα και άλλες κατεχόμενες χώρες; Μία πικρή γεύση την πήρε ο Σαμαράς τώρα που είδε και είδαμε όλοι ότι δεν έχει σημασία οποιαδήποτε ορθολογική διαπραγμάτευση. Αυτοί εκβιάζουν, δεν διαπραγματεύονται ,εμείς τρέφουμε την αυταπάτη ότι διαπραγματευόμαστε. Το πιο σωστό ποιο θα ήταν; Να μην ψηφίσει τίποτα ο Σαμαράς, να πάμε αμέσως σε εκλογές οπότε θα έπαιρνε αυτοδυναμία, να καταγγείλει τους φίλους και εταίρους ότι με τέτοιους φίλους που δανείζονται με 1% και μας δανείζουν με 5%, και που μας βυθίζουν πιο βαθιά στην λιτότητα χωρίς κανένα ενδοιασμό και να ετοιμάζει την χώρα για ελεγμένη και συντεταγμένη στάση πληρωμών και την σύναψη συμμαχιών με όποιες χώρες είναι διατεθειμένες να μας συμπαρασταθούν έμπρακτα. Κανείς δεν λέει ότι θα είναι εύκολα αλλά απ αυτόν τον πόλεμο θα βγούμε νικητές αν απομονώσουμε τους πεμπτοφαλαγγίτες, τιμωρηθούν παραδειγματικά ανάλογα με τις ευθύνες τους όσοι μας έφεραν εδώ, έχουμε εθνική ομοψυχία και αλληλεγγύη.

  20. Μ.Γ avatar
    Μ.Γ 10/02/2012 13:16:48

    "Kουραγιο, υπομονη και ελπιδα" ; Kαι "να ειμαστε διπλα του ενωμενοι, οτι κι' αν αποφασισει" ; Mιλας για πολιτικο που εκπροσωπει τα συμφεροντα του ελληνικου λαου ή για θρησκευτικο ηγετη που απευθυνεται σε πιστους ; Θα αλλαξει "η μνημονιακη πραγματικοτητα" με το αγγλικο δικαιο ; Θα βρουν δουλεια το ενα εκατομμυριο ανεργοι ; Θα αναστηθουν οσοι αυτοκτονησαν λογω απελπισιας ; Θα ξαναβρουν τις συνταξεις τους οι γεροι μετα θανατον ; Θα δωσουν πισω οι τραπεζιτες τα δισεκατομμυρια που τσεπωσαν (χωρις να τα επενδυσουν στην φανταστικη "αναπτυξη") ; Θα ξαναγορασει η Ελλαδα τον εθνικο της πλουτο που θα εχει εκχωρηθει για ενα κομματι ψωμι σε απληστους "επενδυτες" της αρπαχτης ; Κι' αν γινει πρωθυπουργος o Α.Σ με ποια οπλα θα "επαναδιαπραγματευτει" οταν θα υπαρχει ηδη γυρω του καμμενη γη ; Θα τους μιλησει ευγενικα για "λαθος συνταγες" και για "Ζαππειο 2", κλπ ; Θα περιμενε κανεις απο τους Αμερικανους που βομβαρδιζαν την Βαγδατη να "επαναδιαπραγματευτουν" με βαση την συνθηκη της Γενευης που χαρακτηριζει ως παρανομο τον πολεμο ; Υπαρχουν ακομα αφελεις που πιστευουν οτι ολη αυτη η σκευωρια που εχει παιχτει σε βαρος του ελληνικου λαου ειχε ως στοχο την "βοηθεια της Ελλαδας" κι' οχι την σκοπιμη καταστροφη της, ωστε να την κανουν αποικια των τοκογλυφων ; To γραφουν σημερα ξεκαθαρα οι N.Y Τimes, "Ποια διασωση της Ελλαδας ; Τις τραπεζες θελουν να διασωσουν". Ως ποτε θα συνεχιζουν λοιπον να λεγονται τετοια τρομερα ψεμματα που εξυπηρετουν τους τοκογλυφους ; Υπαρχει εστω και ενας ΣΟΒΑΡΟΣ οικονομολογος που να πιστευει οτι με τετοια "μετρα" μπορει ποτε να βγει απο το σπιραλ θανατου η χωρα ; Και πως χαρακτηριζεται ενας "ηγετης" που ενω λεει πως διαφωνει με τα μετρα, εν τουτοις τα ψηφιζει ; Δεν ειναι πλεον καιρος να ξυπνησουν ακομα κι' οι πιο αφελεις ; Οι "πιστοι" ουτως ή αλλως θα συνεχισουν να κοιμουνται.

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Μ.Γ 10/02/2012 15:34:59

      Προτάσεις δε βλέπω. Μόνο αφορισμούς.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Μ.Γ 10/02/2012 16:01:27

      Κανείς δεν σώζεται, αν περιμένει να τον σώσουν άλλοι. Οι άνεργοι θα βρουν δουλειά, με κάποιον τρόπο, όταν έλθει η στιγμή ΄όπου δεν θα έχουν άλλη διέξοδο επιβίωσης. Η αυτοκτονία είναι λύση μόνο για όσους ήδη σκεπτώντουσαν αυτοκτονικά - συναγερμός και αγώνας είναι η σωστή αντιμετώπιση κάθε φουρτούνας. Όταν μόνοι μας βάλουμε θεμέλια σωτηρίας, τότε μπορεί να ανοίξει και ο κρουνός της τύχης.

  21. unfair avatar
    unfair 10/02/2012 13:17:42

    αγαπητέ Δαναέ, welcome Ανδρομέδα,
    δεν χρειαζόταν να γράψετε περισσότερο, από το "για την διαχείρηση της χώρας, προτιμάτε Σαμαρά Ή Παπανδρέου;" κ η απάντηση ...είναι αυτονόητη.
    Όμως νομίζω, πως οι περισσότεροι θέλουν κάτι περισσότερο.
    Να υπάρχει ειλικρινής ενημέρωση, λογικό κ δίκαιο πρόγραμμα για ανάπτυξη, ΣΥΝΕΠΕΙΑ, κ για μένα να μπει ένα τέλος στις ανισότητες που έφερε το "σύστημα ΠΑΣΟΚ". Αν πάλι, ρωτήσετε, ...δεν θεωρείς πως ο Σαμαράς, ανέπτυξε με προτάσεις, μια καλή εναλλακτική για διέξοδο από το αδιέξοδο, θα σας απαντήσω, κ βέβαια, κ αυτός είναι κ ο κύριος λόγος της αποδοχής του στον κόσμο. Όμως, με την συμμετοχή του, κ την αποδοχή του "κουρέματος" φαίνεται να έβαλε αρκετό νερό στο κρασί του, με άλλα λόγια, υπάρχει κάποια ρήξη στην συνέπεια.
    Επίσης, υπάρχει ακόμη ένα θεματάκι, με ποιους θα κυβερνήσει;
    Όμως, το πιο μεγάλο πρόβλημα είναι, πως η παρούσα κυβέρνηση, μας δεσμεύει [έτσι φαίνεται μέχρι στιγμής], με ένα πρόγραμμα ύφεσης για αρκετά ακόμη χρόνια! κ τα περιθώρια, είναι μικρά.
    Τελειώνω με το αυτονόητο, πως σίγουρα είναι προτιμότερο να είναι ο Σαμαράς στο τιμόνι της χώρας, παρά οποιοσδήποτε άλλος [τουλάχιστον, την δεδομένη στιγμή]. Όμως, πιστεύετε πως μπορεί να έχει αυτοδύναμη κυβέρνηση;

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ unfair 10/02/2012 13:26:36

      unfair, αν δεν έχει αυτοδυναμία τότε τίποτε δεν είναι σίγουρο.
      Αν ο Σαμαράς λειτουργήσει ως εντολοδόχος πρωθυπουργός τότε τον χαιρετούμε!!!Εδώ θα είμαστε!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ unfair 10/02/2012 13:33:43

      "Τελειώνω με το αυτονόητο, πως σίγουρα είναι προτιμότερο να είναι ο Σαμαράς στο τιμόνι της χώρας, παρά οποιοσδήποτε άλλος [τουλάχιστον, την δεδομένη στιγμή]. Όμως, πιστεύετε πως μπορεί να έχει αυτοδύναμη κυβέρνηση;"

      Συμφωνώ απολύτως και προσθέτω: "Θα λυσσάξουν οι Τροϊκανοί, οι της ΕΕ και Πασόκ, ΛΑΟΣ για να μη γίνουν εκλογές! Τρέμουν! Μόνο ο ΑΣ και η αριστερά τις επιδιώκει"

    • Ανδρομέδα avatar
      Ανδρομέδα @ unfair 10/02/2012 13:40:36

      Εγώ σε πολύ γενικές γραμμές πιστεύω ότι μπορεί να έχει αυτοδύναμη κυβέρνηση και το στηρίζω στην άποψη ότι στις εκλογές ο κόσμος θέλει να βρει λύση. Θα θελήσει να κυβερνηθεί.
      Ειδικά μετά από 2 χρόνια τεράστιας ταλαιπωρίας και μετά από το πολιτικό αδιέξοδο των τελευταίων μηνών.

  22. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 10/02/2012 13:40:44

    "σ΄ αυτές τις κρίσιμες στιγμές να είμαστε δίπλα του και ενωμένοι..."

    Δαναέ και Ανδρομέδα, απλό και μεστό το άρθρο σας.
    Αυτό είναι και το κρίσιμο ερώτημα. Όσοι βιάστηκαν να κατηγορήσουν τον Α. Σαμαρά για υποχώρηση κ.α. είναι μηδενιστές και θέλουν αύριο η Πατρίδα να "σωθεί χθές". Όλα γι' αυτούς είναι είτε μαύρα έιτε άσπρα. Πρέπει να ξέρουν όλοι ότι η προσπάθεια θα είναι μακρόχρονη, τιτάνια και κυρίως γεμάτη με εσωτερικούς ελληνώνυμους Δούρειους Ίππους -που, παρεπιπτόντως βρίθουν στον κρατικό μηχανισμό- και που θα δουλεύουν για ξένα συμφέροντα. Το είδαμε με τον Καραμανλή. Τα μέτωπα πολλά και διαφορετικά μεταξύ τους. Γι' αυτό λέμε, υπομονή ανυπομονοι Έλληνες. Αγάλια-αγάλια γίνεται η αγουρίδα μέλι.

  23. Δαναός avatar
    Δαναός 10/02/2012 13:40:54

    Γεώργιε Τ, όχι απλώς θα λυσσάξουν αλλά ήδη βρίσκουν τα αντίβαρα για τη μη αυτοδυναμία.

    • tak avatar
      tak @ Δαναός 10/02/2012 13:45:39

      Δαναέ, αν δεν ξυπνήσουν οι Έλληνες, η ιστορία έτσι θα σέρνεται στους αιώνες των αιώνων!

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ tak 10/02/2012 14:44:14

        tak
        για κάποιους ψηφοφόρους η κίνηση αυτή της υπογραφής από τον Πρόεδρο ήταν σοκαριστική αρχικά..Θέλω να πιστεύω όμως, ότι την κρίσιμη ώρα των εκλογών θα σταθούν-ούμε δίπλα του...

  24. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 10/02/2012 14:56:18

    Το έχουμε πει. Ο Σαμαράς δεδομένων των συνθηκών θα κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί. Θα διαπραγματευτεί με όσα όπλα διαθέτει η φαρέτρα του - όσα τουλάχιστον ξέμειναν από τον καταστρεπτικό δόλο και την ανατριχιαστική ηλιθιότητα της πράσινης αγέλης-, θα παίξει το σκάκι που ξέρει και μπορεί με γνώμονα όχι την κουβανοποίηση της Ελλάδας αλλά τη διαφύλαξη της αστικής δημοκρατίας, του ευρωπαϊκού προσανατολισμού και την εν γένει σωτηρία της πατρίδας. Μάγος δες είναι, την κόκκινη κάπα του σούπερμαν τη διεκδικούν με σχεδόν αφροδήσιο ζήλο η αριστερά των πρώην καθ΄ έξιν καταληψιών και οι πασοκογενείς εκπρόσωποι του πιο γραφικού κομματιού της δεξιάς, ε τι μένει; Διαπραγμάτευση, πικρές αλήθειες, μικρές νίκες, τακτικές υποχωρήσεις, πόνος ρεαλισμού, ελπίδα ευτυχίας, διάθεση για ζωή και ό,τι βγει . Και έτσι, βήμα βήμα, ίσως φτάσουμε και στην άκρη του τούνελ, ίσως ανασάνουμε ξανά. Ίσως...

  25. ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
    ΑΓΡΟΤΗΣ 11/02/2012 08:40:14

    Δαναέ, Ανδρομέδα, καλή προσπάθεια
    http://www.youtube.com/watch?v=SNkvE0KZp2E

  26. ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
    ΑΓΡΟΤΗΣ 11/02/2012 08:49:46

    Δαναέ, Ανδρομέδα ,
    http://www.youtube.com/watch?v=SNkvE0KZp2E

  27. Δαναός avatar
    Δαναός 11/02/2012 10:01:51

    Καλημέρα Αγρότη.Πρωί πρωί βλέπω για τις δουλειές!Ανταποδίδω με δυο τραγουδάκια:www.youtube.com/watch?v=dQoqNXhXs0M
    www.youtube.com/watch?v=hKiEnKjqpgE

  28. Χωρις Μασκα avatar
    Χωρις Μασκα 12/02/2012 16:54:46

    Προσπαθώ να πιστέψω ότι ο Αντώνης Σαμαράς ξέρει τι κάνει.Το τελευταίο που
    πρέπει αυτή την ώρα είναι να τον κτυπούν και οι δικοί του άνθρωποι.Είμαι από αυτούς που πιστεύω ότι δεν έπρεπε να συμμετέχει στην κυβέρνηση Παπαδήμου αν
    και τότε οι "άσπονδοι φίλοι του" Ντόρα,Καρατζαφέρης,κ.λ.π.ενδοκομματικοί συνοδοιπόροι τους,με τις σπιουνιές τους προς τους φίλους τους Γερμανούς, τραπε-ζίτεςκ.λ.π φρόντισαν να τον εκβιάσουν με το να του φορτώσουν στις πλάτες την
    χρεοκοπία της χώρας.Αν τους ακούσει κάποιος ακόμα και σήμερα θα νομίσει ότι για όλα φταίει ο Σαμαράς,ούτε λίγο ούτε πολύ σε λίγο θα του φορτώσουν και το
    πλέον καταστροφικό μνημόνιο 1!
    Αυτοί το ψήφισαν ,μας οδήγησαν στον γκρεμό και τώρα έχουν το θάρρος να μην λένε ούτε μια λέξη για τον αρχιτέκτονα του σχεδίου της καταρράκωσης και της καταδίκης του λαού ,τον Γεώργιο Ανδρέα Παπανδρέου,σχεδόν τον έχουν ξεχά-σει.Και μόνο για αυτό θα πρέπει να τιμωρηθούν.Έχουν το θράσος να λοιδωρούν
    τον Σαμαρά.
    Ναι εγώ εκεί που φτάσαμε δεν ξέρω πια τι είναι αυτή την ώρα το πιο σωστό αλ-
    λά το τελευταίο που θα κάνω είναι να στοχεύσω τον Αντ. Σαμαρά.Ελπίζω να έ-
    χει δίκιο.Έχω μόνο ένα να τον συμβουλεύσω.Να μην διώξει από κοντά του τους δικούς του ανθρώπους ότι και να αποφασίσουν να πράξουν σήμερα .Κάποιοι σί-
    γουρα έχουν συνειδησιακό πρόβλημα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.