#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/03/2010 13:37
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μπορεί ο πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ να είναι …30αρης;



Έχουμε ξαναγράψει ότι ο Καραμανλής έπεσε κυρίως από ατολμία. Και από διαφορετική πολιτική κουλτούρα. Δεν είχαν πείρα κι αυτός και η ΝΔ ανατρεπτικών μηχανισμών. Ιστορικά, όταν η δεξιά χρειαζόταν βία για να μείνει στη εξουσία υπήρχαν τα κανόνια του Σκόμπυ ή το Δόγμα Τρούμαν.  Όταν όμως πλάκωσαν οι τριτοκοσμικοί του ΠΑΣΟΚ οι Νεοδημοκράτες έχασαν και τ΄ αυγά και τα πασχάλια. Πράγμα που επιβεβαιώθηκε και τον Δεκέμβρη του 2008, όταν δόθηκε το σήμα αλλαγής διακυβέρνησης.

Φλώροι Οννεδίτες, και καλοταϊσμένα golden boys που να τα βγάλουν πέρα με εξαρχειώτες street fighting men.

Η ΝΔ θα γίνει αξιόμαχη όταν οι Νεοδημοκράτες γίνουν μαχητές. Δεν εννοώ «επανάσταση» από τον καναπέ, αλλά ενεργή αντίσταση στον πασοκισμό σε όποια πτυχή της καθημερινότητας. Και στο δρόμο.

Αυτό ισχύει ακόμα περισσότερο για την ΟΝΝΕΔ. Στην ηλικία τους εμείς κατεβαίναμε στον δρόμο και ξηλώναμε τις πλάκες από τα πεζοδρόμια. 20αρηδες με τα μυαλά στα κάγκελα ενάντια σε όλους και σε όλα. Έτσι είναι οι νέοι και έτσι πρέπει να είναι.

Τι διαβάζουμε λοιπόν στα βιογραφικά των υποψήφιων προέδρων της ΟΝΝΕΔ; Για ΜΚΟ, χορηγίες, επιχορηγίες, ΦΠΑ, ένσημα, συστήματα και αλισβερίσια με καθηγητάδες. Ο ένας ήταν με τη Ντόρα, αλλά όταν είδε ότι ο Σαμαράς την είχε πάρει αμπάριζα πήγε με τον Αντώνη. Ο άλλος είχε 185 θέσεις στο δημόσιο και θαύμαζε τον ….Αλογοσκούφη. Κι ένας τρίτος έβγαινε καμαρωτός φωτογραφίες με τον … Κυριάκο για να τις δείχνει στα εγγόνια του.

Ένα ερώτημα μόνο. Είναι δυνατόν ο επικεφαλής της πολιτικής νεολαίας του κόμματος του Αντώνη Σαμαρά να είναι πάνω από …30 ετών; Μας δουλεύετε; Αιώνιοι φοιτητές θα διεκδικούν τα δίκαια της νέας γενιάς;

Θέλετε να παίξετε μπάλα, πραγματικά και όχι με τα αδελφάτα του Κολωνακίου;

Αλλάξτε τώρα το καταστατικό της ΟΝΝΕΔ και ορίστε ότι ο πρόεδρος της οργάνωσης δεν μπορεί να είναι πάνω από 26 ετών.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Όλα καλα! avatar
    Όλα καλα! 01/03/2010 13:50:17

    Θα συμφωνήσω μαζί σου αλλά το 26 είναι υπερβολή, το παρακάνεις....Το 28 (όπως είναι στα ΤοΣυν) ή το ανώτατο 30....Μετά όποιος θέλει ας πάει στο κόμμα!!!!

  2. Spm avatar
    Spm 01/03/2010 14:13:12

    Καλό Φακτορα.
    Πολύ καλό!!!

  3. thespieys avatar
    thespieys 01/03/2010 14:23:27

    Mη τους ξηνίσει αν σε λίγο καιρό γιγαντωθούν οργανωσεις τύπου Χρυσης Αυγης ή "Αυτόνομων" σε κάθε περιφέρεια ή από την άλλη πλευρά αντίστοιχα σχήματα τύπου "Δικτυο" και αναρχικων ομαδων με τη συμμετοχη ελληνοποιημένων. Η σημερινή Νεολαία εκτός από δημιουργικότητα έχει και οργή. Κι προς το παρόν υπάρχει πλήρη κυριαρχία της Αριστεράς στο χώρο.

  4. Κώστας avatar
    Κώστας 01/03/2010 14:29:02

    Το 26 θα έστεκε σε μια οργάνωση με όριο ηλικίας τα 28. Γιατί ο μόλις αποφοιτήσας (ή, έστω, απολυθείς από το στρατό) 26άρης δε μπορεί να απευθυνθεί σε ανθρώπους που έχουν μπει στην παραγωγή, 4, 5 ή και 6 χρόνια μεγαλύτερούς του. Θα τον βλέπουν πάντοτε ως το "άκαπνο" μειράκιο. Και μέχρι αυτός να ξεπεράσει τις ανασφάλειές του και τα κόμπλεξ του, θα έχει περάσει και τη θητεία του. Άσε που αυτός που μόλις τελείωσε με το φοιτητικό δεν έχει καταφέρει ακόμα να αφιερώσεο χρόνο στην Τοπική Οργάνωσή του, να ασχοληθεί με την τοπική κοινωνία του, ΙΔΙΩΣ αν σπουδάζει σε τόπο άλλον από αυτόν στον οποίο μόνιμα κατοικεί.
    Αντίστοιχα, ο 28χρονος μπορεί να διοικήσει οργάνωση με όριο ηλικίας τα 30.
    Αντίστοιχα, ο 30χρονος μπορεί να διοικήσει οργάνωση με όριο ηλικίας τα 32.
    Για 32χρονο δεν προβλέπεται.
    (Δεν είναι τυχαίο ότι στις Ένοπλες Δυνάμεις δεν είναι δυνατό να έχεις υφιστάμενο αρχαιότερο. Και αυτό είναι καταστάλαγμα πείρας αιώνων με εφαρμογή σε ολόκληρον τον κόσμο.)

  5. onneditis avatar
    onneditis 01/03/2010 15:23:57

    καλό το άρθρο..αποτυπώνει την πραγματικότητα..η ΟΝΝΕΔ χρειάζεται ταλιμπάν..παντού..κυρίως στο φοιτητικό..πόσο μάλλον στην ηγεσία..θεωρώ αδιανόητο άνθρωποι τύπου παπαμιμίκου να διεκδικούν την ηγεσία..30+ χρονών χωρίς ένα ένσημο..Ο ΑΞΙΩΤΗΣ είναι τουλάχιστον 25 και είχε τα άντερα να βγαίνει στην Τρέμμη στις καταλήψεις όταν κάποιοι απίθανοι παπαμιμίκοι πήγαιναν στην Γαλλία νομίζοντας ότι θα ξεχαστούν οι λαμογιές τους..ΒΡΕ ΟΥΣΤ.............

  6. Άφατος avatar
    Άφατος 01/03/2010 16:13:10

    Εγώ δεν θεωρώ ότι τα μυαλά πρέπει να είναι στα κάγκελα. Αυτά είναι λαϊκισμοί που δίνουν άλλοθι σε χουλιγκανικές και άλλες πράξεις. Το ότι στην ΟΝΝΕΔ είναι μπούληδες, μαμάκηδες και βολεμένοι δεν σημαίνει ότι πρότυπο πρέπει να είναι οι ψευτοεπαναστάτες των αριστερών φοιτητικών παρατάξεων.

    Πέρα από την ΟΝΝΕΔ, αν θέλουμε πραγματικά να αλλάξουμε τα πράγματα, κι όχι να αλλάξουμε απλώς ταμπέλες, κάτι θα πρέπει να ειπωθεί για τη ΔΑΠ και τις λοιπές φοιτητικοκομματικές παρατάξεις που πρέπει να καταργηθούν γιατί καθιστούν τα πανεπιστήμια έρμαια των ρουσφετιών, των συναλλαγών με τους καθηγητές και της ανομίας.

  7. Γ.Μ.Π. avatar
    Γ.Μ.Π. 01/03/2010 17:31:51

    Όσο μικρότεροι τόσο το καλύτερο! Σκοπός είναι να ασχολούνται νωρίς με τα κομματικά ώστε από νωρίς να δημιουργούνται οι προύποθέσεις της μελλοντικής κομματικής ανέλιξης. Αν μάλιστα καταφέρουν να γίνουν μιά μέρα και αρχηγοί και πρωθυπουργοί χωρίς να έχουν κολλήσει κανένα ένσημο, ακόμη καλύτερα! Εμπρός λοιπόν στον δρόμο των σημερινών (και χθεσινών) ηγητόρων! Από μικροί εθνοπατέρες, χωρίς επαγγελματική προϋπηρεσία, γεννημένοι μόνο για τα μεγάλα! Τέτοιους χρειαζόμαστε! Αυτοί μας αξίζουν!!!

  8. PANOS LAGOPOULOS avatar
    PANOS LAGOPOULOS 01/03/2010 18:07:59

    Για να πάψουν τα ειρωνικά σχόλια και τα χαμόγελα,
    πρεπει το όριο να κατεβει τουλάχιστον μια πενταετία....
    Για να ξερουμε τι λέμε ,τι θέλουμε και τι πρέπει να ζητούμε
    δηλαδή....
    Εκτός και αν βρισκόμαστε στην "Neverland "
    με τον Πήτερ Παν αρχηγό και την παρέα του...

  9. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 01/03/2010 18:11:09

    Ναι, δυστυχώς τα δίκαια της Νέας Γενιάς τα διεκδικούν οι αιώνιοι φοιτητές-κομματόσκυλα.Είναι αυτοί που με την "μακροχρόνια" ενασχόλησή τους έχουν κατορθώσει να κάνουν τα κονέ τους και να παίξουν τα παιχνίδια τους με τις διοικήσεις των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ. Όταν πια έχουν αναρριχηθεί στον κομματικό μηχανισμό και έχουν τακτοποιηθεί ποικιλοτρόπως, τότε καθαρίζουν ( με τη βοήθεια ασφαλώς των γνωριμιών τους) και με το πτυχίο τους, για να το βάζουν και στο βιογραφικό τους.Τώρα ποιά σχέση μπορεί να έχουν αυτοί με τα υπόλοιπα παιδιά που φοιτούν κανονικά στη σχολή τους, ξενυχτούν για να διαβάσουν και κάποια δουλεύουν για να σπουδάσουν, είναι ερωτήματα που θα έπρεπε να απασχολούν όλους εμας, που κοπτόμεθα για την αξιοκρατία και το μέλλον τους.

  10. ΑΡΗΣ Θ avatar
    ΑΡΗΣ Θ 01/03/2010 18:26:03

    Μου φαίνεται απολύτως παράλογο να μπορείς να είσαι μέλος της ΟΝΝΕΔ ως 30άρης αλλά όχι Πρόεδρος!!!! Αν θέλουμε να πούμε ότι στη Νεολαία μπορείς να είσαι μέχρι 28 ή 26 και μετά αν θες πήγαινε στο Κόμμα είναι άλλο θέμα (και κατ΄ αρχήν συμφωνώ)
    Οσο για το "στην ηλικία τους εμείς κατεβαίναμε στο δρόμο και ξηλώναμε τα πεζοδρόμια" φαντάζομαι δεν το έκανες ως ΟΝΝΕΔίτης και αν το έκανες κακώς δεν σε διέγραψαν!
    Το "20 άρηδες με τα μυαλά στα κάγκελα και ενάντια σε όλους και σε όλα. Ετσι είναι οι νέοι και έτσι πρέπει να είναι" εμένα κάτι σε χουλιγκανισμό μου θυμίζει και πάντως μυρίζει λαικισμό και μπόλικη ανευθυνότητα.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΑΡΗΣ Θ 01/03/2010 18:41:59

      Εννοεί ότι πρέπει να δείξουν αντίστοιχο δυναμισμό. Και, ναι, αν χρειαστεί, να ξηλώσεις πεζοδρόμια. Δεν μιλούμε για τους σημερινούς αναρχικούς, μιλούμε για γενιές που ζητούσαν κάτι συγκεκριμένο, που είχαν κάποια ιδανικά και αγωνίζονταν για αυτά, όχι για τους μηδενιστές του σήμερα.

      Η αντιδιαστολή είναι με τη διάθεση για αγώνα από τη μια και με τη διάθεση για βόλεμα, από την άλλη. Δεν είναι τόσο ο τρόπος, όσο ο πυρήνας της διεκδίκησης.

    • ΑΡΗΣ Θ avatar
      ΑΡΗΣ Θ @ ΑΡΗΣ Θ 01/03/2010 19:42:09

      Το "20άρηδες με τα μυαλά στα κάγκελα ενάντια σε ΟΛΟΥΣ και σε ΟΛΑ" μη μου πεις ότι δεν παραπέμπει σε μηδενισμό. Και μη μου πεις ότι το ξήλωμα των πεζοδρομίων μπορεί να εξυπηρετήσει ιδανικά διαφορετικά από αυτά που εξυπηρετεί η (ευκολότερη) καταστροφή στάσεων λεωφορείου.
      Οποιος αρνείται το βόλεμα δεν είναι υποχρεωτικό να πάρει ένα καδρόνι και να αρχίσει να ανοίγει κεφάλια. (Δυναμικό μπορεί να ακούγεται αμφιβάλλω όμως για την αποτελεσματικότητα του). Υπάρχουν άλλοι πολλοί τρόποι , πιθανώς περισσότερο επώδυνοι για τον μη βολεμένο, "για ν΄αλλάξει τον κόσμο".

  11. chrisss avatar
    chrisss 01/03/2010 21:43:05

    Για μια ΟΝΝΕΔ που θα περάσει στους νέους και όχι σε διαπλεκόμενους 30ρηδες και βάλε..
    Για μια ΟΝΝΕΔ που θα διοικείται από αγωνιστές και όχι από προέδρους ΜΚΟ(άκουσον άκουσον-άλλωστε έχουμε ήδη έναν και είναι πρωθυπουργός-)..
    Για μια αγωνιστική νεολαία χωρίς να είναι φερέφωνα του εκάστοτε βουλευτή..
    Με τον Βασίλη Αξιώτη μπροστά για την αναγέννηση της ΟΝΝΕΔ..

  12. Καραμήτρος avatar
    Καραμήτρος 02/03/2010 14:06:02

    Δεν υπάρχει χώρος γιά αγωνιστές,στις πολιτικές νεολαίες από πολύ μικρή ηλικία τα ανταλλάγματα είναι πολλά, ειδική σχέση με τους καθηγητές στο πανεπιστήμιο, και απείρως περισσότερες ευκαιρίες στο στρατό, σε μεταπτυχιακά, δουλειά και πολιτικά ανέλιξη.

    Έχω συναντήσει 20ρηδες απ' όλες τις παρατάξεις στα ΑΕΙ που σε λύνουν και σε δένουν καιείναι έτοιμοι γιά κάθε πολιτικό κόλπο από τόσο μικροί.

    Μην είστε τόσο αισιόδοξοι !

    • Kώστας Θ. avatar
      Kώστας Θ. @ Καραμήτρος 02/03/2010 14:12:58

      Πολλοί λίγοι είναι αυτοί που παίρνουν ανταλλάγματα μέσα στα πανεπιστήμια. Οι καθοδηγητές. Αυτοί που συμμετέχουν στα όργανα του πανεπιστημίου και έχουν πάρε-δώσε με τους καθηγητές. Αυτοί είναι μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού σε κάθε σχολή και εκμεταλλεύονται την συμμετοχή και την ψήφο των φοιτητών για ίδιο όφελος.
      Οι πολλοί που συμμετέχουν στις νεολαίες δεν κερδίζουν απολύτως τίποτα.

  13. Καραμήτρος avatar
    Καραμήτρος 02/03/2010 14:16:59

    Συμφωνώ Κώστα, δεν τους κατηγορώ όλους, αλλά μιλούσαμε γιά αρχηγικό επίπεδο. Εκεί οι πειρασμοί είναι τεράστιοι και πηγαίνουν οι πολύ αποφασισμένοι!

  14. mpam kai kato avatar
    mpam kai kato 02/03/2010 15:11:20

    paidia tha paixo tzoker na kerdiso kana mirio mpas kai mporeso kai mazepso kana psifo!!
    ti kanete re!!
    ayta einai h ONNED??
    Na kano periodeia kai na moirazo lefta mpas kai me psifisoun!!!
    a re ellada tou 2010 me ta ellhnopola sou!!

  15. chgian avatar
    chgian 02/03/2010 22:25:11

    Έχω μια απορία, πού θα βρεθούν οι επαναστάτες με "δεξιές" ιδέες;

    Η αριστερά, και για αυτό την παραδέχομαι, από τον πόλεμο και μετά
    μπορεί και προσελκύει τους πιο δυναμικούς και δραστήριους
    νέους (όχι απαραίτητα τους πιο έξυπνους ή ικανούς, αλλά τους πιο κοινωνικά δραστήριους). Δεν ξέρω γιατί γίνεται αυτό, ίσως γιατί διεκδικεί
    μία κοινωνική ουτοπία, ίσως γιατί αυτοχαρακτηρίζεται δικαιωματικά
    η ιδεολογική παράταξη της κοινωνικής δικαιοσύνης.

    Προσωπικά δυσκολεύομαι να βρω στοχαστές της "δεξιάς".
    Και οι λίγοι που υπάρχουν (αν μπορούν να χαρακτηριστούν έτσι)
    το πιο πιθανόν να ξεκίνησαν ως κνίτες ή κάτι παρόμοιο.

  16. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 02/03/2010 22:32:59

    Eχεις δικιο.Η ΝΔ εχει μονο ενα προσον : ειναι το μονο κομμα που λεει καθαρα οτι δεν ειναι σοσιαλιστικο και το βεβαιο ειναι οτι ο σοσιαλισμος οτιδηποτε και αν ειναι αυτο δεν δουλευει.
    Συνεπως ολοι αυτοι οι στοχαστες που πηγαινουν στην αριστερα αργα η γρηγορα ειτε κοροιδευουν τους εαυτους τους ειτε τους αλλους ή και τα δυο.
    Προσωπικα εγινα ΝΔ επειδη δεν πιστευα σε ουτοπιες αλλα σε ενα ευρωπαικο κρατος.

  17. Orestios avatar
    Orestios 02/03/2010 22:40:06

    Το πρόβλημα με τον σοσιαλισμό είναι πως τελικά τελειώνουν τα λεφτά από τις τσέπες των άλλων.
    Σοσιαλισμός είναι η κλοπή του εργαζομένου και η μοιρασιά στα λαμόγια. Αυτό γίνεται και τώρα.
    Κλέψιμο από τον κόπο για να επιδοτηθούν ΑΠΕ, ιδρύματα, ΜΚΟ και κάθε λογής λαμόγια, που τα αγνοούμε αλλά παρασιτούν.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.