#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/04/2010 22:09
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μπορεί κανείς να συζητήσει σοβαρά με τον κ. Καρατζαφέρη;

 



Τι να σχολιάσει κανείς σε όσα είπε σήμερα στην (καταφανώς στημένη) τηλεοπτική συζήτηση του Καρατζαφέρη με τον Παναγιωτόπουλο στο Alter;

Είναι αδύνατον να σχολιάσει κανείς – και να συζητήσει – όσα λέει καθ΄ εκάστη ο αρχηγός του ΛΑΟΣ.

Πρώτα ζητούσε από τον Καραμανλή να συγκυβερνήσουν και μετά τον έθαβε κανονικά με τα παπαγαλάκια του

Έπειτα ζητούσε από τον Σαμαρά να καταψηφίσουν τον Παπούλια και μετά στήριζε τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.

Στη συνέχεια έφτασε μέχρι του σημείου να αποσπά επαίνους από το ΠΑΣΟΚ για την εποικοδομητική αντιπολίτευσή του, αλλά όταν διαπίστωσε ότι η βάση του θα τον άφηνε μόνο το γύρισε και το παίζει τώρα «δεξιός».

Και παρακαλά τον Σαμαρά να συνεργαστούν στις δημοτικές εκλογές, ενώ όλοι στην πιάτσα ξέρουν ότι παίζει το παιχνίδι της Αγίας Οικογένειας την κόρη της οποία υποστήριξε με νύχια και με δόντια για την ηγεσία.

Έλεος κ. Παπανδρέου. Κάντε μας τουλάχιστον αυτήν την χάρη με τόσα που τραβάμε.

Κάντε τον επιτέλους υπουργό να ησυχάσουμε. Μόνον η εξουσία τον ενδιαφέρει και δεν θα έχει άλλη ευκαιρία ο άνθρωπος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. laiki vasi avatar
    laiki vasi 14/04/2010 22:37:44

    Η κομματική βάση καταλαβαίνει πλέον το παιχνίδι του β αντιπροέδρου της κυβέρνησης. Όσο και αν προσπαθήσει η ΝΔ υπό τον Αντώνη Σαμαρά θα ανακάμψει σύντομα και εκείνος θα βρεθεί δια παντός στο πολιτικό περιθώριο!

  2. Wolf avatar
    Wolf 14/04/2010 22:38:53

    Ο κος Καρατζαφέρης πρεπει να καταλάβει οτι πλεον δεν πειθει ουτε αυτους που τον ψηφισαν. Επιτέλους ας σταματησει τις κωλοτουμπες, θα ζαλιστει. Ειναι και μεγαλος ανθρωπος.
    Οι εποχες, ας του πει καποιος, που ο κοσμος παρασυροταν απο τυπους σαν κι αυτον περασαν, ανεπιστρεπτη.
    Καληνυχτα σας, κε Καρατζαφερη. Ουτως ή άλλως ο κατηφορος σας ανηκει, παντα εκει κυλουσατε.

  3. Κρητικός avatar
    Κρητικός 14/04/2010 22:48:03

    Τι να πει κανείς για τον κ.Καρατζαφέρη. Η οικονομία της χώρας έχει πέσει στα χέρια των αγορών και του Δ.Ν.Τ. Η τρέχουσα κυβέρνηση έχει βαλθεί να αποδομίσει την ελληνική κοινωνία με ανθελληνικές πρακτικές, είμαστε στο σημείο μηδέν κι αυτός σκέφτεται τις εκλογές, τις θέσεις και την εξουσία. Ε από τα τόσα που γνωρίζει τόσα σκέφτεται και γι'αυτό συμπάσχω και κατανοώ. Θα εισπράξει κι αυτός τα δέοντα όταν έρθει η ώρα. Επιπλέον σήμερα στο ALTER έδειξε πως είναι αδίστακτος όσο δεν πάει. Αναφέρομαι στο ότι έβγαλε τα όσα ειπώθηκαν στις προσωπικές του συνομιλίες με τον κ.Παναγιωτόπουλο σαν κλασικός ρουφιάνος. Άλλη μια μαύρη σελίδα στην πολιτική ιστορία του κ.Καρατζαφέρη. Χμμ τώρα που το σκέφτομαι ίσως η φράση "μαύρη σελίδα" του προκαλέσει αποστροφή λόγω χρώματος. Ξέρουμε όλοι την συμπάθεια που έχει στα σκούρα χρώματα ο κύριος του λευκού φωτος και της πολιτικής αγνότητας...

  4. 13 avatar
    13 14/04/2010 22:49:14

    Α ρε βρεγμενη πατσα που θελει κι αυτος, στα μουτρα...

  5. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 14/04/2010 22:49:30

    ΚΑΙ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΒΟΑ: http://www.youtube.com/watch?v=TkrVCRD5Za8&feature=player_embedded

  6. Jimbaran avatar
    Jimbaran 14/04/2010 22:56:08

    Και μένα με απογοήτευσε ο Κύριος Καρατζαφέρης αν και έχει θετική έλξη σαν άνθρωπος είναι γλυκός μιλα όμορφα και στρωτά Ελληνικά και με αρκετή δόση χιούμορ ,σαν πολιτικός είναι όπου φυσα ο άνεμος δεν είναι σοβαρός έχει έκφραση απόψεις του τύπου..κάτι ξέρω που θα σας το αποκαλύψω το πάσχα! αυτός είναι ο ένοχος αλλα θα σαν τον αναφέρω τις Υπαπαντής !!και άλλες γελοιότητες και σαχλαμάρες μιλα σαν πρώην μεσίτης η στρατιωτικός συνταξιούχος σε καφενείο ,σοβαρότητα μηδέν απορώ που δεν το καταλαβαίνει φαίνεται για έξυπνος άνθρωπος η δεν τον ενημερώνουν ο Μητσοτάκης τελικά είναι τέρας σοβαρότητας εάν τους συγκρίνεις μαζί ..τι σου είναι η φύσης του ανθρώπου τελικώς?

  7. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 14/04/2010 23:13:52

    Αγαπητέ Φάκτορα ξέρεις το «ποιόν» του ανθρώπου, καθώς και τον ύποπτο ρόλο που έπαιξε όλα τα χρόνια, από την αρχή της ενασχόλησής του με την πολιτική!
    Είναι ένα καθαρόαιμο δεκανίκι του Μητσοτακισμού και μόνον. Απόψε για άλλη μια φορά το κατέδειξε στο δελτίο του "αντικειμενικότατου" κ. Χατζηνικολάου.
    Δεν θεωρώ ότι τον ενδιαφέρει τόσο, η οποιαδήποτε υπουργοποίησή του! Το ποιο πιθανό είναι, να τρέφει ελπίδες για κάποιο υπουργείο μιας ενδεχόμενης "οικουμενικής κυβέρνησης". Αυτό όμως αποτελεί και τον διακαή πόθο του μέντορά του και της ηττηθείσας κόρης, για να βρεθούν πάλι στο πολιτικό προσκήνιο, από το πουθενά που είναι σήμερα!
    Μοναδικός στόχος του είναι ο Αντώνης και η καθημερινή καταξίωσή του, στη συνείδηση των νεοδημοκρατών και όχι μόνον!
    Θα συνεχίσει λοιπόν δίκην υαλοκαθαριστήρα, άλλοτε να λασπολογεί εναντίον του και άλλοτε να του κάνει επιθέσεις φιλίας και συνεργασίας!
    Αλλοπρόσαλλα πράγματα, αλλά του δίνουν καθημερινό βήμα να τα εκθέτει και ευτυχώς να εκτίθεται!

  8. Greenhorses avatar
    Greenhorses 14/04/2010 23:34:00

    O Παναγιωτόπουλος γιατί μπήκε στην διαδικασία δεν κατάλαβα γιατί ασχολείται με γραφικούς;

    Από τότε που βγήκε ο Σαμαράς έχει χάσει τα αυγά και τα πασχάλια.

  9. loretta avatar
    loretta 14/04/2010 23:34:31

    Καλα με σοβαρο ατομο ασχολεισαι και συ βρε Φακτορα!!

  10. ευτυχια avatar
    ευτυχια 15/04/2010 00:03:37

    Διαβάστε κι ένα ποίημα, φίλοι μου, που εκφράζει πολύ τα αισθήματα μου αυτόν τον καιρό:
    ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ


    Τέσσερις τα χαράματα…

    Ο έφηβος έσπερος μου βγάζει περιπαιχτικά τη γλώσσα

    Παίζοντας κρυφτούλι πίσω από ένα σύννεφο άλογο…


    Μαρσάρει η μηχανή του απορριμματοφόρου

    Οι εργάτες καθαριότητας μαζεύουν τα σκουπίδια

    Ιδέες, οράματα της νιότης σκουπίδια στοιβαγμένα σε σάκους

    Δυσοσμία και αποσύνθεση…

    Φράκα πολιτευτάδων-αγυρτών

    ψηφοθηρούντων και αενάως ασυλούντων

    Γουνάκια επίορκων δικαστών

    και τήβενοι εφαπαψιών της εξουσίας καθηγητάδων

    Το σμόκιν του δημάρχου που απαγόρεψε την κυκλοφορία

    των μεταναστών μετά τη δύση του ηλίου

    Η μίτρα ενός δεσπότη θεομπαίχτη πατριδοκάπηλου

    Το βαρύ κουστούμι κάποιου τραπεζίτη

    ραμμένο με υπερχρεωμένες κάρτες πελατών

    Το πηλίκιο ενός αστυνόμου που

    παρ’ όλες τις προσπάθειες εκσυγχρονισμού

    παρέμεινε μπάτσος και μπασκίνας

    Το μπερεδάκι με το κόκκινο άστρο

    και το αμπέχωνο του επαναστάτη που

    μεταλλάχθηκε σε γιάπι…


    Στον τελευταίο σάκο που αδειάζει

    Εγώ και οι φίλοι μου, αμφισβητίες εκ του ασφαλούς

    πολιτικολογούντες, οικολογούντες και δεκαρολογούντες…

    Και ουδέν πράττοντες…

    Κι όλα τα σκεπάζει το τυμπανιαίο πτώμα της τη(φ)λοψίας


    Οι εργάτες καθαριότητας φόρτωσαν

    -πόσο καθάρια και στιλπνά τα δίμιτα ρούχα τους-

    Τα σκουπίδια πάνε για ανακύκλωση…

    Ίσως στο μέλλον…Τι;

    Γ.Π.ΤΖΗΚΑΣ

  11. partiritis2000 avatar
    partiritis2000 15/04/2010 00:10:12

    "Γουνάκια επίορκων δικαστών "

    τι Γουνάκια τι ........

  12. Greenhorses avatar
    Greenhorses 15/04/2010 09:33:45

    Νομίζω ότι έγιναν πάλι επικοινωνιακά λάθη τουλάχιστον έτσι φάνηκε όπως τα παρουσίασαν. Πρώτον δεν ξέρω όταν τον απάντησαν όταν τον κατηγόρησε ο γιωργάκης για αύξηση 50% του δημόσιου χρέους και δεν του απάντησε για το πρωτογενές έλλειμμα. Όπως τα ανέφερε ο κεφαλογιάννης.

    ___________________________
    Ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας κ. Μανώλης Κεφαλογιάννης απαντώντας εκ μέρους του κόμματος της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης στον υπουργό οικονομίας κ.Παπακωνσταντίνου για το Δημόσιο Χρέος και την φορολογική πολιτική της κυβέρνησης τόνισε:

    Μανώλης Κεφαλογιάννης :

    Α) Το χρέος είναι παιδί του ΠΑΣΟΚ, παιδί της χαμένης για την οικονομία δεκαετίας του ΄80. Σήμερα έχετε ως κόμμα μια μοναδική ευκαιρία να διορθώσετε το ιστορικό λάθος της παράταξης σας που είναι η δημιουργία του χρέους αυτού.

    Σε ένα πράγμα θα συμφωνήσω με τον αξιότιμο κύριο Υπουργό Εθνικής Οικονομίας, ότι η Ελλάδα έχει να φθάσει σε αυτά τα «χάλια» από τον παγκόσμιο πόλεμο και πρέπει ως πολιτικό σύστημα και πολιτικά κόμματα να ζητήσουμε ένα μεγάλο συγνώμη από τον ελληνικό λαό.

    Εγώ από τη μεριά της Νέας Δημοκρατίας, θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη. Συγνώμη για τα 3 δισεκατομμύρια ευρώ που δημιούργησε η Νέα Δημοκρατία μέχρι το 1981.

    Σε αυτό βέβαια συμπεριλαμβάνω και τα χρέη που δημιούργησε η κυβέρνηση του Γεωργίου Παπανδρέου μετά την Κατοχή και του Γεωργίου Παπανδρέου το 1964 κ του Παπάγου και των άλλων κυβερνήσεων. Αλλά για την οικονομία της συζήτησης ζητώ συγνώμη για τα 3 δισ. του χρέους , μέχρι το 1981.
    Ζητώ συγνώμη για τα 3 δισ. πρωτογενές έλλειμμα, δηλαδή καινούργιο χρέος που δημιούργησε η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη.
    Ζητώ συγνώμη για τα 7δισ.του πρωτογενούς χρέους, του καινούργιος χρέος που δημιούργησε η κυβέρνηση ου Κωνσταντίνου Καραμανλή που είναι το πρωτογενές έλλειμμα που δημιούργησε το 2004-2009.

    Κάνω βέβαια μία άθροιση και τα βρίσκω ότι ολα μαζι είναι 13 δισεκατομμύρια.

    Το σημερινό χρέος είναι 300 δισεκατομμύρια ευρώ. Περιμένω από κάποιο στέλεχος του ΠΑ.ΣΟ.Κ, τον αρμόδιο Υπουργό, τον Κοινοβουλευτικό Εκπρόσωπο που θα πάρει το λόγο μετά από μένα να ζητήσει ένα μεγάλο συγνώμη για τα 287 δισεκατομμύρια ευρώ των χρεών που δημιούργησαν οι κυβερνήσεις του ΠΑ.ΣΟ.Κ. κυρίως την δεκαετία του ΄80.
    http://www.kefalogiannis.gr/2009-08-25-13-44-53/2010/211-14-04-2010-
    __________________________

    Ο Παναγιωτόπουλος πάλι έπιασε το διάλογο με πολιτικό τέκνο του Μητσοτάκη, αντί με δύο τρεις κουβέντες να τον αποστομώσει και να τελειώσει εκεί η ιστορία.

    Σήμερα τα νέα γράφει ότι συμφωνεί ο Σαμαράς για ΔΝΤ ενώ βγαίνοντας είπε ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε μόνοι μας, ας προσπαθήσουν να έχουν μια επικοινωνιακή γραμμή με 3-4 σοβαρές κουβέντες και μην αφήνουν φυλλάδες να μιλούν για αυτούς.

  13. Akyros avatar
    Akyros 15/04/2010 09:59:12

    "Κεφάλαια, σκουπίδια και ρακοσυλλέκτες..."

    Δηλώσεις του Καρατζαφέρη στο Πρώτο Θέμα:

    Δημοσιογράφος:
    “Θα στηρίζατε δηλαδή μια υποψηφιότητα Σημίτη”?
    Γ.Καρατζαφέρης:
    “Με τον κ.Κώστα Σημίτη όσο ήταν στην ενεργό πολιτική, ως υπουργός και πρωθυπουργός, είχα τεράστιες διαφορές. Όμως ο κ.Σημίτης δεν είναι ένα κεφάλαιο για πέταμα, όπως κάνει ο κ.Παπανδρέου. Δεν φοβάμαι να συζητώ, να συνομιλώ, να συναντώ και να αποδέχομαι προσωπικότητες που έχουν ένα ειδικό βάρος. Δυστυχώς, ο κ.Καραμανλής και ο κ.Παπανδρέου το φοβούνται αυτό”.
    Δημοσιογράφος:
    “Αφήνετε ανοιχτό το ενδεχόμενο να στηρίξετε τον πρώην πρωθυπουργό (τον Σημίτη) στην περίπτωση που προταθεί”?
    Γ.Καρατζαφέρης:
    “Πρώτη μου προτίμηση παραμένει ο κ.Παπούλιας”.
    Δημοσιογράφος:
    “Αν δεν θελήσει (ο Παπούλιας) να είναι εκ νέου υποψήφιος”?
    Γ.Καρατζαφέρης:
    “Έχω την αίσθηση ότι θα πρέπει να ψάξουμε ανάμεσα στους εμπειρότερους των πολιτικών..”
    Τι να του πείς τώρα;
    ...Χάνουν και οι λέξεις την εννοιά τους!
    ...Χάνει και η κριτική την αποστολή της!
    ...Αλλά μένει το θράσσος ενός ανθρώπου να πιστεύει ότι επειδή "εκείνος ξέρει", εμείς θα ..."ξεραθούμε!"
    Έλεος!
    Το Επιχείρημα! Τι ξέρουμε εμείς ο φτωχός λαός για τις πολιτικές δολιχοδρομίες και τις κινήσεις τακτικης των ...Πεφωτισμένων ΜποντιΒιλντεραδων!
    Ηταν η "απάντηση" των οπαδών στην κριτικη, κάθε φορά, των λόγων και των Εργων του καθενός "ξερόλα", που ορίζει τις τύχες μας τα τελευταία χρόνια...
    ...Τί ξέρουμε εμείς ώστε να κρίνουμε γιατί ο Καραμανλής εγκατέλειψε την Κυπρο στην τυχη της το 1974 ;;;
    ..Tι ξέραμε εμείς ώστε να κρίνουμε γιατί ο Ανδρέας δεν βύθισε το Χορα και αντ΄ αυτού ανέκραξε το "Mea culpa"¨;
    ...Τι ξέραμε εμείς γιατι το "Κεφάλαιο" -Σημίτη τον λέγανε παλιά- εκχώρησε την κυριαρχια του Αιγαίου και τον Οτσαλάν στους Τούρκους;
    ...Τι ξέραμε εμείς γιατί ο Καραμανλής ο Ανεψιός και η Νδόρα η θυγατέρα, δέχθηκαν την Σύνθετη Ονομασία και έβαλαν ένα Βέτο κυρίως στην λογική μας ;
    ...Τι ξέρουμε εμείς γιατί η επιλογή ενός Πάκη να δεχθή την έννοια της συλλογικής ευθύνης, έκαψε την Αθήνα και την οικονομία της χώρας;
    ...Τι ξέρουμε εμείς γιατι ένας καραφλός ανεπάγγελτος πολιτευτής μειώνει τη θητεία εν μέσω προκλήσεων των προσφιλών γειτονων;
    ...Τι ξέρουμε εμείς τελικά να κρίνουμε γιατί ο Καταφερζής κατάφερε να αναγάγει σε ...Κεφάλαιο, ό,τι απέρριψε στο περιθώριο, ακόμα και ο χώρος που το...μάζευε!
    ....Ξεράδια μας λοιπόν....
    ....Ξεράδια μας!!!

  14. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 15/04/2010 11:16:34

    Φάκτορα,η ανάρτηση θέτει το ερώτημα αν μπορεί κάποιος να συζητήσει σοβαρά με τον πωλούντα τοις μετρητοίς.Η απάντηση είναι : Ασφαλώς Ναι.Τα σε διατεταγμένη υπηρεσία τελούντα, βοθροκάναλα και κυρίως ο βλαχομπαρόκ Νο 2 (μετά την μακράν καλύτερή του Ολγίτσα).Ο Χατζηλαλάκης λοιπόν,τον είχε ΠΑΛΙ χθές το βράδυ στο δελτίο του,προφανώς εκτελώντας τις εντολές της ηγερίας και πατρώνας του.Ο δε πωλών τοις μετρητοίς,ως πιστό Chow-Chow της madame,εξετέλεσε άψογα το νούμερό του στο τσίρκο.Και τι δεν είπε ο στόμας του.Μέχρι και πως πρίν τις εσωκομματικές εκλογές,συναντήθηκε με τον Αντώνη και τον Αβραμόπουλο.Ο.Κ,σε πιστέψαμε Αζόρ.Σήμερα εκτός από κόκκαλο,θα φάς και μπισκοτάκι μικρό μου.Σήμερα το πρωί δε,ο βλαχομπαρόκ γιαλαντζί διαμορφωτής απόψεων,συνέχισε το Θεάρεστον έργο του,από το ...Deal FM. Αξιος ο μισθός σου πάλαι ποτέ ΟΝΝΕΔίτη(τρομάρα να σούρθει) και μονίμως δεύτερε και κάθιδρε, μετά την Ολγίτσα.Τον έρμο τον Πεταλωτή όμως, δεν τον λυπάσαι;;;Τόσο φαταούλας έγινες πιά;;;Του πήρες όλη τη δουλειά ,δικέ μου.Αξιος,άξιος.Και a pro-pos,την Κυριακή, βάλε και κανά μισόκιλο φάβα προσφορά στη φυλλάδα σου,γιατί μου σώθηκε.

  15. effie B. avatar
    effie B. 15/04/2010 11:25:56

    Φακτορα,

    φωναξε το σε παρακαλω!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Το επικοινωνιακο κομματι του προεδρου ΠΑΣΧΕΙ ΟΙΚΤΡΑ!!!!!!!!!!!!!

    • Greenhorses avatar
      Greenhorses @ effie B. 15/04/2010 11:36:00

      Το επικοινωνιακό κομμάτι είναι επιστήμη χρειάζονται επικοινωνιολόγοι, από την άλλη τα στημένα και επικοινωνιακές αρλούμπες πολλών επικοινωνιολόγων είναι δεδομένες. Από την άλλη στο ΠΑΣΟΚ την επικοινωνία την κάνουν τα μέσα όχι το κομμα.

      Εδώ προτείνω μια ομάδα σοβαρών επιστημόνων επικοινωνιολόγων να προτείνει κάποιους σωστούς τρόπους και να υπάρχει σοβαρότητα και να μην λέγονται τα γνωστά πιασαρικά παπαρολογίματα.

      Λίγα σωστά κατανοητά μετρημένα λόγια, δεν καταλαβαίνω αυτό που έγινε χθες με τον Παναγιωτόπουλο και τι προσέφερε.

      • Σπάρτακος avatar
        Σπάρτακος @ Greenhorses 15/04/2010 11:54:50

        Πρασινάλογα,θα συμφωνήσω απόλυτα,με την τελευταία φράση της πρώτης σου παραγράφου.Απλά τα ΜΜΕ, την επικοινωνία δεν την κάνουν με το αζημίωτο.

      • Greenhorses avatar
        Greenhorses @ Greenhorses 15/04/2010 12:04:48

        Ασφαλώς και δεν την κάνουν με το αζημίωτο τι να λέμε, τουλάχιστον 5 φορές φέρεται ότι έχουν συναντηθεί με τον εθνικό εργολάβο.

        Το θέμα είναι ότι πρέπει να είναι σωστή και η μπλε γραμμή. Αναγνωρίζω ότι και σωστή να ήταν πάλι μικρό θα ήταν το αποτέλεσμα, αλλά δεν μπορεί να μην υπάρχει μια επικοινωνιακή γραμμή για το πρέπει να λένε όσοι βγαίνουν στα κανάλια.

        ο Κεφαλογιάννης για 2η φορά λέει ενδιαφέροντα πράγματα δεν ξέρω αν ισχύει ή όχι αλλά δεν μπορείς να μην αφήνεις αναπάντητο όταν σε προκαλούν για το χρέος και δεν απαντάς τίποτα.

        Α) Το χρέος είναι παιδί του ΠΑΣΟΚ, παιδί της χαμένης για την οικονομία δεκαετίας του ΄80. Σήμερα έχετε ως κόμμα μια μοναδική ευκαιρία να διορθώσετε το ιστορικό λάθος της παράταξης σας που είναι η δημιουργία του χρέους αυτού.

        Σε ένα πράγμα θα συμφωνήσω με τον αξιότιμο κύριο Υπουργό Εθνικής Οικονομίας, ότι η Ελλάδα έχει να φθάσει σε αυτά τα «χάλια» από τον παγκόσμιο πόλεμο και πρέπει ως πολιτικό σύστημα και πολιτικά κόμματα να ζητήσουμε ένα μεγάλο συγνώμη από τον ελληνικό λαό.

        Εγώ από τη μεριά της Νέας Δημοκρατίας, θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη. Συγνώμη για τα 3 δισεκατομμύρια ευρώ που δημιούργησε η Νέα Δημοκρατία μέχρι το 1981.

        Σε αυτό βέβαια συμπεριλαμβάνω και τα χρέη που δημιούργησε η κυβέρνηση του Γεωργίου Παπανδρέου μετά την Κατοχή και του Γεωργίου Παπανδρέου το 1964 κ του Παπάγου και των άλλων κυβερνήσεων. Αλλά για την οικονομία της συζήτησης ζητώ συγνώμη για τα 3 δισ. του χρέους , μέχρι το 1981.
        Ζητώ συγνώμη για τα 3 δισ. πρωτογενές έλλειμμα, δηλαδή καινούργιο χρέος που δημιούργησε η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη.
        Ζητώ συγνώμη για τα 7δισ.του πρωτογενούς χρέους, του καινούργιος χρέος που δημιούργησε η κυβέρνηση ου Κωνσταντίνου Καραμανλή που είναι το πρωτογενές έλλειμμα που δημιούργησε το 2004-2009.

        Κάνω βέβαια μία άθροιση και τα βρίσκω ότι ολα μαζι είναι 13 δισεκατομμύρια.

        Το σημερινό χρέος είναι 300 δισεκατομμύρια ευρώ. Περιμένω από κάποιο στέλεχος του ΠΑ.ΣΟ.Κ, τον αρμόδιο Υπουργό, τον Κοινοβουλευτικό Εκπρόσωπο που θα πάρει το λόγο μετά από μένα να ζητήσει ένα μεγάλο συγνώμη για τα 287 δισεκατομμύρια ευρώ των χρεών που δημιούργησαν οι κυβερνήσεις του ΠΑ.ΣΟ.Κ. κυρίως την δεκαετία του ΄80.

        http://www.kefalogiannis.gr/2009-08-25-13-44-53/2010/211-14-04-2010-

  16. galazios avatar
    galazios 15/04/2010 12:03:49

    Το επικοινωνιακό πρόβλημα της ΝΔ, όπως το λέτε, δεν είναι επικοινωνιακό. Είναι πολιτικό. Είναι πρόβλημα συνεργατών. Οταν κάποιος, για να αναβαθμιστεί ο ίδιος, απαξιώνει την παράταξη του , συνομιλώντας με τον Καρατζαφέρνη-όπως τον λενε στο ΛΑΟΣ γιατι τους την φέρνει- και όταν κάποιος άλλος στηρίζει επιλογές απέναντι σε αυτές του Προέδρου και κάνει κρυφοδιαρροές, αλλα παρόλα αυτά παραμένει εξω από το γραφείο του Προέδρου, καταλαβαίνεται ότι το πρόβλημα δεν είναι επικοινωνιακό. Κάποιοι έγιναν ξαφνικά σαμαρικοί για να υπηρετήσουν τον εαυτό τους και όχι την παράταξη… Πλέον, όλα αυτά δεν είναι μόνο υποψίες.
    Είναι προφανές το παιχνίδι που παίζουν κάποιοι.
    Αλλα τα παιχνιδάκια αποκαλύπτονται. Οι υπογειες διαδρομές αποκαλύπτονται. Μένει να αποκαλυφθεί αν πρόκειται μόνο για την επιδίωξη προσωπικού οφέλους ή αν πρόκειται για δούρειους ίππους.
    Αλλα θα φανεί και αυτό και γρήγορα……
    Τους ευχόμεθα προκαταβολικά: Περαστικά.

    • Greenhorses avatar
      Greenhorses @ galazios 15/04/2010 12:54:30

      Έχεις δίκιο στο ότι κάποιοι βάζουν το προσωπικό πάνω από την ΝΔ και δεν κάνουν καμιά προσπάθεια να υπερασπιστούν το κόμμα τους από κάποια αυτονόητα για αυτό άλλωστε μίλησα και παραπάνω και είπα ότι την μπλε γραμμή από εκεί και πέρα έχουν και ευθύνες όσοι τους σταυρώνουν.

      Αλλά ότι και να γίνει η γραμμή περνάει από τα ΜΜΕ που όμως στην πλειοψηφία τους η γραμμή είναι πράσινη.

      Πρέπει να καταλάβει ο Σαμαράς και οι πέριξ αυτού ότι όσοι τον στηρίζουν θέλουν ξεκάθαρες λύσεις στα εθνικά θέματα, να απεμπλακεί το κόμμα από συμφέροντα βαρονίες και πριγκιπάτα. Καθαρές λύσεις με γνώμονα το συμφέρον του λαού και της πατρίδας τόσο απλά.

  17. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 15/04/2010 13:13:01

    Factor,καλημέρα.Πο ολίγου,άνοιξα το E-mail ,μου.Ω της έκπληξης,βλέπω δυό αποστολές.Μία από greenhorses και μιά από galazios.(12.00 kai 12.04 της 15ης/4/010).Εχεις καμμιάν ιδέα πως μπορεί ν'άγινε αυτό;Είναι ακριβώς οι αναρτήσεις των δύο φίλων,που φαίνονται πιό πάνω.Δεν με ενόχλησε ασφαλώς,αλλά με παραξένεψε.Τώρα που σου γράφω,κάτω ακριβώς από το submit,εμφανίζεται: You are subscribed to this entry.Manage your subscriptions. Aυτά !

    • Πονηρίδης avatar
      Πονηρίδης @ Σπάρτακος 15/04/2010 13:51:46

      ΣΠΑΡΤΑΚΕ,

      αυτό συμβάινει όταν έχεις κάνει klik στο κουτάκι κάτω από το submit που γράφει Notify me of followup comments via e-mail .
      Στην περίπτωση αυτή φθάνουν στο mail σου τα σχόλια των σχολιαστών.
      Ας πούμε οτι είναι δώρο του Wordpress για να μην αναγκάζεσαι να ψάχνεις ποιος σου απάντησε και που.
      Αν δεν θέλεις να τα λαμβάνεις, απλά ξε-κλικάρεις το κουτάκι.

      • Σπάρτακος avatar
        Σπάρτακος @ Πονηρίδης 15/04/2010 19:44:08

        Πονηρίδη,σ'ευχαριστώ.Κάτω από το submit, γράφει You are subscribed to this entry.Μanage your subscriptions.Πως να το ξεκλικάρω;Γιατί δεν γράφει αυτά που λές.Πάντως,σ'ευχαριστώ πολύ γιά την βοήθεια.

      • Πονηρίδης avatar
        Πονηρίδης @ Πονηρίδης 15/04/2010 19:49:17

        ΣΠΑΡΤΑΚΕ

        Παρακαλώ, (στο τσακ με πρόλαβες) "έφευγα".

        κάνε ξανά κλικ σ' εκείνο του κουτάκι που σου είπα πριν ώστε να μην έχει μέσα το "ν". Σαν διακοπτάκι λειτουργεί αυτό.

      • Σπάρτακος avatar
        Σπάρτακος @ Πονηρίδης 15/04/2010 21:00:38

        Πονηρίδης,σ'ευχαριστώ και πάλι(εγώ το τούβλο).Νομίζω ότι πρέπει να τα κατάφερα.

    • Greenhorses avatar
      Greenhorses @ Σπάρτακος 15/04/2010 14:40:22

      Εγώ πάντως δεν έκανα τίποτα :P

      • Σπάρτακος avatar
        Σπάρτακος @ Greenhorses 15/04/2010 19:40:02

        Οχι βέβαια,πρασινάλογα.Ασφαλώς και δεν έκανες τίποτα.Εξάλλου,εν τω μεταξύ,μούρθαν και δεκάδες άλλα.

  18. ΜΑΚΕΔΝΟΣ avatar
    ΜΑΚΕΔΝΟΣ 15/04/2010 13:19:54

    Στημενη εκπομπη???εκτος απο τον Καρατζαφερη τοτε πρεπει να ηταν στημενος και ο Παναγιωτοπουλος διαφορετικα δεν μπορουμε να μιλαμε για στημενη εκπομπη,σωστα???εγω αυτο που ειδα ειναι εναν αρχηγο κομματος που προσπαθουσε να απαντηση σε ερωτησεις και με περισσια αγενεια ο εκπροσωπος της ΝΔ προσπαθουσε με φωνες να καλυψει τις απαντησεις του Καρατζαφερη με αποτελεσμα να μην βγαζει συμπερασμα ο τηλεθεατης!!!Επισης θα ηθελα να επισημανω κυριε Παναγιωτοπουλε οτι μεχρι πριν λιγους μηνες εσεις κυβερνουσατε,σωστα???εσεις δεν εισαστε αυτοι που διαγραψατε τα αδικηματα και δεν φερατε στην δικαιοσυνη τους πρασινους κλεφτες και καταχραστες του ιδρωτα του ελληνικου λαου αλλα απεναντιας μαζι παρεα στην βουλη τρωτε και πινετε,σωστα???εσεις δεν διπλασιασατε το χρεος που αφησε το ΠΑΣΟΚ σε μολις πεντε χρονια διακυβερνησης,το ξεχασατε???εσεις δεν δημιουργησατε βατοπαιδι???Εσεις και το ΠΑΣΟΚ δεν γεμισατε την χωρα με λαθρομεταναστες???Υπουργοι σας δεν ευχαριστουσαν απο την τηλεοραση τους λαθρομεταναστες που επελεξαν την χωρα μας για να λαθρομεταναστευσουν???Ο Καρατζαφερης εκανε εναν αγωνα εναντια στην παραχωρηση ιθαγενειας στους βαρβαρους εσεις τι κανατε "δεξιοι"?????Φιλε Παναγιωτοπουλε με ποιους και με ποσους νταβατζηδες τα εβαλε ο Καραμανλης???Οταν ο Καρατζαφερης σας εκλιπαρουσε να σας στηριξει γιατι εβλεπε οτι φερνατε με μαθηματικη ακριβεια στην εξουσια το "προοδευτικο" ΠΑΣΟΚ εσεις με περισσια υπεροψια δεν τον χαρακτηριζατε ακροδεξιο φασιστα για να ικανοποιησετε τους αριστερους "φιλους" σας???Οταν λοιπον καποιος στηριζει τις σωστες επιλογες της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ειναι δεκανικη της τοτε σας ερωτω ποιος ειναι δεκανικη ο Καρατζαφερης η εσεις που υπεψηφησατε πιο πολλα αρθρα???η υποκρισια εχει τα ορια της και η στειρα αντιπολιτευση του ΚΚΕ δεν ειναι παραδειγμα προ μιμηση,σωστα???Ακομη στις υβρεις αρεσκοντα αποκλειστικα και μονο τα κομματο τετραποδα,με τετοια λασποεπιχειρηματα δεν νομιζω οτι θα εχετε αποτελεσμα να πεισετε τους αλλους

  19. ευτυχια avatar
    ευτυχια 15/04/2010 15:57:00

    greenhorses@
    Δηλαδή είστε ικανοποιημένοι απο την απάντηση Κεφαλογιάννη?Το οτι ζητησε συγνωμη για τα 12-13 δισ χρεος της ΝΔ? Εγω την βρήκα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ κυνική. Εμείς δεν ψηφίσαμε την ΝΔ και τον όποιο κ, Κεφαλογιάννη για να χρεώσει την Χωρα αλλα 12-13 δισ. και να ζηταει συγνωμη γι αυτά. Τους ψηφίσαμε για να βάλουν φυλακή αυτούς που φάγαν τα προηγούμενα 288 δις, να βάλουν τη χώρα σε τροχιά ανάπτυξης και όχι να απολογούμαστε τώρα για τους Ρουσόπουλους και τα golden boys σαν τον Χατζηεμμανουήλ, που πότέ δεν ήταν Νεοδημοκράτες,να καταγγειλουν αυτους που μας φαγαν αποταμιευσεις ολοκληρων γενιών με το Χρηματιστηριο και όχι να παραδώσουν την εξουσία αμαχητί σ αυτούς που διέλυσαν την χώρα και τις συνειδήσεις μας και τώρα απειλούν να την ξεπουλήσουν κιόλας χωρίς να υπάρχει και προοπτική να ξεχρεώσουμε ποτέ, ούτε να κρύβονται στις Ραφήνες και στα spa, ούτε να κάνουνε μάγκα ένα τύπο επιπέδου Καρατζαφέρη. Αυτά.

    • Greenhorses avatar
      Greenhorses @ ευτυχια 15/04/2010 16:24:02

      Το να μπουν φυλακή για πολιτικές ευθύνες δεν υπάρχει για όσους έκλεψαν συμφωνώ αλλά προστατεύονται από ασυλία και το νομικό πλαίσιο που αυτοί έφτιαξαν.

      Όσο για τον Κεφαλογιάννη και αν αυτά που λέει είναι σωστά είναι μια απόδειξη για τος ποιος ευθύνεται για την κατάντια του χρέους. Άλλωστε συμμέτοχος ήταν και ο λαός στην κατάντια του χρέους όποιος μιλούσε μια μέτρα και λιτότητα τον έριχναν στην πυρά. Τι να καταδικάσεις τις πολιτικές που μοίραζαν χρήμα από εδώ και από εκεί με συμμέτοχη μεγάλη μερίδα του ελληνικού λαού; Ας είναι καλά ο παπαντρίκος που μύησε μια ολόκληρη χώρα στην νιρβάνα του σοσιαλισμού και έφτασε μια κρίση να μας προσγειώσει στην πραγματικότητα γιατί μην έχεις καμιά αμφιβολία ότι αν δεν υπήρχε η κρίση ακόμα θα είχαμε το ίδιο τροπάρι.

      Συμφωνώ ότι από τον χοντρό περιμέναμε άλλα να τους βγάλει στην σέντρα και να πει την αλήθεια αλλά και αυτό παίζει κατά πόσο μπορούσε να ειπωθεί μιας και να βγάλεις όλα τα άπλυτα την οικονομίας στην φόρα θα γυρίσει μπούμερανκ στον ίδιο το λαό γιατί αν σε πιάσουν μετά οι αγορές την...

      Με 151 ο χοντρός δεν μπορούσε να πάρει μέτρα για αυτό ζήτησε εκλογές, από εκεί και πέρα είπε σε κάποιο ποσοστό την αλήθεια εν αντίθεσή με το Γιωργάκη που μοίραζε χρήμα υποσχέσεις και φρούδες ελπίδες. Βέβαια πιστεύω ότι τελικά βρήκαν την κατάλληλη να παραδώσουν την κυβέρνηση με γνωστές εισηγήσεις όσων είναι κοντά στο ελληνικό κατεστημένο.

      όσο αφορά το θέμα:

      Κατηγορηματική ήταν η διάψευση του εκπροσώπου της ΝΔ Πάνου Παναγιωτόπουλου για τα περί συνάντησης του προέδρου του κόμματος, Αντώνη Σαμαρά, με τον Γιώργο Καρατζαφέρη, παρουσία του Δημήτρη Αβραμόπουλου.

      «Το διαψεύδω κατηγορηματικά. Τέτοια συνάντηση, όπως την εννοεί ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ, δεν υπήρξε», ξεκαθαρισε ο κ. Παναγιωτόπουλος και πρόσθεσε:

      «Τέτοια συνάντηση, όπως την εννοεί ο κ. Καρατζαφέρης, συνάντηση δηλαδή στην οποία να έγινε συζήτηση για το τι θα κάνει ο ένας ή ο άλλος ή να προγραμματίσουν από κοινού κάτι που να αφορά την ΝΔ ή τα υπόλοιπα κόμματα, δεν έχει γίνει. Τώρα αν έχουν συναντηθεί στο διάδρομο της Βουλής, εγώ δεν μπορώ να σας το εγγυηθώ, διότι ειλικρινά δεν παρακολουθώ τα πολιτικά πρόσωπα κατά πόδας. Δεν έχει υπάρξει πάντως καμία τέτοια συνάντηση. Το διαψεύδω κατηγορηματικά».

      Όσο για το ενδεχόμενο συνεργασίας των δύο κομμάτων στις επικείμενες εκλογές για την Τοπική Αυτοδιοίκηση, επανέλαβε πως από τη στιγμή που στις αυτοδιοικητικές εκλογές τον πρώτο λόγο έχουν οι τοπικές κοινωνίες, δεν έχει νόημα τέτοιου είδους συζήτηση.

      Πάγια πολιτική θέση της ΝΔ και του Αντώνη Σαμαρά είναι ότι στις εκλογές για την τοπική Αυτοδιοίκηση τον κυρίαρχο ρόλο έχουν οι τοπικές κοινωνίες, σημείωσε ο κ. Παναγιωτόπουλος και γνωστοποίησε πως στις επόμενες εβδομάδες και τους επόμενους μήνες η ΝΔ θα εξειδικεύσει, σε επίπεδο υποψηφιοτήτων, τις θέσεις και τις προτάσεις της.

      http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1803073

  20. ευτυχια avatar
    ευτυχια 15/04/2010 16:00:30

    Μακεδνός@
    σέβομαι το παθος σου, αλλά κράτα μικρό καλάθι με τον φίλο σου τον Καρατζαφέρη. Επειδή είναι ικανός να πουλήσει και τη μάνα του για την προσωπική του ανέλιξη, μη λές οτι δεν στα είπαμε μετά και κλαις στον ώμο μας.

    • Greenhorses avatar
      Greenhorses @ ευτυχια 15/04/2010 16:30:29

      Αλλωστε το εγγυάται ο Ψινάκης και η Σαρρή.

  21. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 15/04/2010 16:21:59

    Τη βρώμικη δουλειά του Μητσοτακέικου έχει αναλάβει εργολαβικά ο Καρατζαφύρερ. Το λέει ξεκάθαρα ο έμπειρος Τράγκας στην πρωινή του ραδιοφωνική εκπομπή. Πρέπει να το καταλάβουν όλοι όσοι ανήκουν στην κεντροδεξιά. Ο Καρατζαφύρερ είναι υπηρέτης του Δρακουμέλ και της Αγίας Οικογένειας. ΑΝΤΩΝΗ άσε αυτά περί συναίνεσης με τον ΓΑΠ και γίνε πιο σκληρός τόσο με τη σημερινή κυβέρνηση όσο και με το παραμάγαζο των Μητσοτακέων και του κωλοτούμπα Καρατζαφέρη.

    • Greenhorses avatar
      Greenhorses @ ΓΙΑΝΝΗΣ 15/04/2010 16:29:29

      Σε αυτή την εκτίμηση μπορεί να έχει δίκιο ο Τράκγας αν και λέει πολλές αερολογίες και αυτός. Αλλά έχω την εντύπωση ότι ο χέρι χέρι μια ζώη τα ίδια κάνει μπουρδολογία λαϊκισμός και όπου φυσάει ο άνεμος. Πες πες κάποιον θα τσιμπίσουμε για ψηφοφόρο. Από κάποιους του Μητσοτακέιοκου μέχρι τους φαν της Σαρρή και το Ψινάκη.

      Προσωπικά βλέπει ότι με τον Αντώνη θα πάρει τον πούλο και απλά το έχει χάσει εντελώς.

  22. ευτυχια avatar
    ευτυχια 15/04/2010 20:21:43

    ΠΟΝΗΡΙΔΗΣ@

    Ω Ω Ω Πονηρίδης, λοιπόν!! Της γνωστής οικογενείας?

  23. Λεωνίδας avatar
    Λεωνίδας 16/04/2010 00:42:37

    Προκαταρκτικά να σημειώσω ότι δεν ενδιαφέρει η δήλωση Καρατζαφέρη, αλλά ο Καρατζαφέρης και το ΛΑΟΣ ως πολιτικό μόρφωμα. Και προκαταρκτικά, επίσης, θα πρέπει να σημειωθεί ότι δεν πρέπει να υποτιμάται το ΛΑΟΣ, όπως βλέπω πολλοί να το πράττουν.

    Ο Καρατζαφέρης πράγματι ακολουθεί μία ασυνεπή και ευκαιριακή πολιτική στάση. Δεν πιστεύω όμως ότι είναι υποχείριο της κ. Μπακογιάννη. Νομίζω ότι ενδιαφέρεται για τον εαυτό του και μόνον, και τούτο σημαίνει ότι θα πράξει ο,τιδήποτε και θα συμμαχήσει με οποιονδήποτε για την επίτευξη των στόχων του.

    Το πρόβλημα πάντως είναι σε τι, κάθε φορά, προσβλέπει. Πάντως, η γενικότερη στάση του ήδη από την περίοδο της απομπομπής του από τη Νέα Δημοκρατία δείχνει ότι προσπαθεί να ισχυροποιηθεί έτσι ώστε να επανδιαπραγματευθεί από θέση ισχύος την επιστροφή του σε αυτήν. Έτσι εξηγούνται οι, σταθερές, παλινδρομήσεις του από "επιθέσεις φιλίας" στην κριτική έναντι της Νέας Δημοκρατίας. Άλλωστε και ο ίδιος γνωρίζει ότι η εκλογική απήχηση του κόμματός του δεν μπορεί να ξεπεράσει ορισμένα όρια (στο σημείο αυτό θα επανέλθω γιατί είναι και το πιο σημαντικό πολιτικά).

    Σε κάθε περίπτωση, νομίζω ότι ευελπιστούσε πως με την Ντόρα Μπακογιάννη στην ηγεσία της Ν.Δ. θα επανερχόταν σε αυτήν (παρέκβαση: το ίδιο πιστεύω και για τον κ. Τατούλη).

    Από την άλλη πλευρά, είναι σφάλμα να υποτιμάται η δυναμική του ΛΑΟΣ. έχει πλέον κοινωνικά ερείσματα που δύσκολα, τουλάχιστον σε βραχύ και ορατό ορίζοντα, θα απορροφηθούν από τη Ν.Δ. Με αυτήν μου την παρατήρηση δεν επιθυμώ να μειώσω την ηγεσία της Ν.Δ. Άλλωστε είναι τιτάνιο το έργο που αναλαμβάνει - και τούτος ο χαρακτηρισμός δεν είναι υπερβολικός.

    Τέλος, και το ίδιο το ΛΑΟΣ, μολονότι είναι αρχηγικό και ασπόνδυλο οργανωτικά και για τούτο ακόμη παραμένει ρευστή η μορφή της πολιτικής του εκπροσώπησης γενικότερα στην κοινωνία, έχει μία συνιστώσα που την αποτελούν οι Βορίδης, Γεωργιάδης, Πλεύρης και άλλοι που δεν εμφανίζονται συχνά αλλά είναι ιδεολογικά συμπαγής και συνειδητή. Μάλιστα, οι τρείς που προανέφερα μπορούν και στέκονται πολύ καλά στους τηλεοπτικούς διαλόγους (ιδίως βέβαια ο Βορίδης). Δεν νομίζω ότι αυτή η συνιστώσα αντιλαμβάνεται πραγματικά τον Καρατζαφέρη ως ηγέτη της. Τους έβγαλε από την αφάνεια αλλά, εκτιμώ, ότι δεν έχουν και την καλύτερη άποψη γι' αυτόν - μάλλον τον θεωρούν και οι ίδιοι "λίγο".

    Σε κάθε περίπτωση νομίζω ότι ο Καρατζαφέρης μεριμνά για την επιστροφή του στη Ν.Δ. Δεν πιστεύω ότι θα τον ενδιέφερε ένα ΛΑΟΣ ακόμη και του 10% ή 12% αλλά η συμμετοχή σε ένα κυβερνητικό σχήμα.

    Τέλος, νομίζω ότι το ιστολόγιο θα έπρεπε να ασχολείται περισσότερο με την ανάλυση των εξελίξεων στο εσωτερικό του ίδιου του ΛΑΟΣ και δίχως, επαναλαμβάνω, να το υποτιμά. Η ελληνική κοινωνία δέχεται κραδασμούς, το πολιτικό σκηνικό είναι ρευστό και η Νέα Δημοκρατία απογοήτευσε κατά το 2004-2009 τον ίδιο της τον κόσμο. Ακόμη και αυτόν που τελικά την ψήφισε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.