#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/03/2013 18:25
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μπλόφα Αναστασιάδη η εμπλοκή; Με... εγκεφαλικά οι καταθέτες



Πολύ βρόμικο παιχνίδι και έντονο πολιτικό παρασκήνιο, παίζεται τις τελευταίες ώρες σε Κύπρο, Αθήνα και Βρυξέλλες με χιλιάδες καταθέτες να βρίσκονται κυριολεκτικά σε κατάσταση…εγκεφαλικού. Ακόμη και οι ελπίδες για διάσωση των καταθέσεων στα υποκαταστήματα των τραπεζών στην Ελλάδα, έχει τεθεί εν αμφιβόλω, είτε γιατί πράγματι υπάρχει εμπλοκή τεχνικού χαρακτήρα είτε γιατί ο Πρόεδρος Αναστασιάδης αποφάσισε ένα ακόμη απονενοημένο διάβημα. Αν ισχύουν οι πληροφορίες από τη Λευκωσία, ο Κύπριος πρόεδρος έδωσε εντολή να παγώσουν οι σχετικές διαδικασίες απορρόφησης από την Πειραιώς θέλοντας να παίξει στο Γιούρογκρουπ το τελευταίο του χαρτί. Να εκβιάσει δηλαδή με τα υποκαταστήματα στην Ελλάδα, ότι η κρίση θα διαχυθεί και έτσι να αποκομίσει τα δυνατότερα οφέλη για τον ίδιο.

Ουσιαστικά επιδιώκει να κλείσει τη συμφωνία με την τρόικα για κούρεμα 20% στις καταθέσεις της Κύπρου, κάτι που φαίνεται να μην αποδέχεται η…. Δρακουλέσκου, η εκπρόσωπος του ΔΝΤ στην τρόικα.

Προφανώς ο κ. Αναστασιάδης, εφόσον υπάρχει πράγματι εμπλοκή, πιστεύει ότι μπορεί να πιέσει το Γιούρογκρουπ να αποδεχθεί το σχέδιο Β που κατέθεσε και να τελειώσει η υπόθεση εκεί.

Ωστόσο, δεν ξέρουμε αν αυτό έγινε μετά από συνεννόηση με την Ελλάδα ή η Λευκωσία αποφάσισε να «αδειάσει» την Αθήνα. Διότι μόλις προχθές Σαμαράς και Αναστασιάδης συμφώνησαν για την εξαγορά των υποκαταστημάτων από την Πειραιώς και μάλιστα η Κύπρος εξέφραζε την ευγνωμοσύνη της στην Ελλάδα γιατί την γλίτωνε από 2 δις ευρώ. Ελπίζουμε, επομένως, να πρόκειται για διαπραγματευτικό χαρτί που έχει κάποια βάση και μπορεί να φέρει αποτέλεσμα διότι κανείς δε μπορεί να παίζει με την αγωνία των καταθετών, όπου κι αν αυτοί βρίσκονται.

Τα πάντα σίγουρα θα κριθούν και θα συζητηθούν στο Γιούρογκρουπ και αναμένεται να είναι μαραθώνια η συζήτηση, εκτός κι αν σκάσει η βόμβα, δεν κλείσει η συμφωνία και η Κύπρος οδηγηθεί στη χρεοκοπία. Οι εκβιασμοί και οι πιέσεις είναι έντονες με τον Σόιμπλε, πιο προκλητικός από ποτέ και σε ρόλο «νταβατζή» της Ευρώπης να λέει ότι δεν εκβιάζεται από κανέναν.

Αίσθηση, πάντως, προκαλεί η παρέμβαση της γενικής διευθύντριας της Παγκόσμιας Τράπεζας Σρι Μουλιάνι Ιντραουάτι η οποία σε άλλο μήκος κύματος λέει ότι το κυπριακό πρέπει να λυθεί άμεσα διότι οι αναπτυσσόμενες χώρες πρέπει να είναι έτοιμες να δεχθούν μεγάλες πιέσεις στον χρηματοπιστωτικό τομέα, αν καταρρεύσει ο κυπριακός τραπεζικός τομέας. Όπως τονίζει μια δυσμενής υποδοχή από τους επενδυτές του τελικού σχεδίου για τη διάσωση της κυπριακής οικονομίας μπορεί να είναι μεταδοτική και θα μπορούσε να απειλήσει άλλες ευάλωτες χώρες, ιδιαίτερα αυτές στην Ευρώπη, δήλωσε η Ιντραουάτι.

«Η πρώτη επίδραση αυτής της κατάστασης στην Ευρώπη σ' αυτό το παγκόσμιο περιβάλλον έρχεται από το πώς αντιλαμβανόμαστε την κατάσταση αυτή, επειδή αυτή η πρώτη επίδραση είναι ψυχολογική», τόνισε.

«Και είναι μεταδοτική», πρόσθεσε, «επειδή έρχεται από την αγορά κεφαλαίου, από την αγορά αξιών, από το χρηματοπιστωτικό τομέα».

«Πρέπει να παρακολουθούμε πολύ προσεκτικά αυτό που συμβαίνει στην Κύπρο», δήλωσε η Ιντραουάτι. «Όχι μόνο την ψυχολογία, αλλά και (...) τις διευθετήσεις που γίνονται στο τραπεζικό σύστημα και τη μεταχείριση των καταθέσεων».

«Η παγκόσμια οικονομία δεν μπορεί να διαθέσει στον εαυτό της την πολυτέλεια να έχει και πάλι μεγαλύτερη αστάθεια. Γι' αυτό εκείνοι που αποφασίζουν για την πολιτική πρέπει να κάνουν το σωστό με πολύ γρήγορο τρόπο ώστε να μειώσουν την αστάθεια και την αβεβαιότητα», πρόσθεσε.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. *partyman avatar
    *partyman 24/03/2013 18:37:55

    τα παίζει όλα για όλα, βλέπει ότι είναι χαμένος από χέρι και ρισκάρει.. για να είμαι ειλικρινής και εγώ στην θέση του το ίδιο θα έκανα.. κατά κάποιο τρόπο διασώζει και την υστεροφημία του..

  2. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 24/03/2013 19:08:28

    Αυτό που πονάει τους τοκογλύφους, είναι μήπως η καταστροφή της Κύπρου παρασύρει την Ελλάδα (που ακόμη τρέμουν την πτώση της) κι ως ντόμινο, υποστούν οι ίδιοι τα επακόλουθα της κτηνωδίας τους. Υπό αυτό το πρίσμα, η μικρή Κύπρος (εγώ πιστεύω σε σιωπηλή συμφωνία με την Ελλάδα), εκβιάζει τους χυδαίους εκβιαστές μας. Και πολύ καλά κάνει.

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Queen For The Black Side 24/03/2013 19:09:59

      Όσο για τον Σόϊμπλε, στην Κόλαση ας πάει.....

      • aris. aold avatar
        aris. aold @ Queen For The Black Side 24/03/2013 20:42:37

        O Σοιμπλε θα βάλει την μηχανή να κόψει χρήμα και να στηρίξει το τραπεζικό σύστημα ειδικά στην Ελλάδα.

        Εαν ο Αναστασιάδης προχωρήσει σε χαρακίρι η Γερμανία το πρώτο που θα κάνει είναι να στηρίξει την φερεγγυότητα των έργων και των αποφάσεων της.

        Οι κυπριακές τράπεζες θα περάσουν με νόμο στο ΤΧΣ και σε τρεις ημέρες δεν θα θυμάται κανείς τίποτα.

        Η Κύπρος αντέχει την απομόνωση;;

        Δυστυχώς για λόγους που ο κοινός θνητός δεν μπορεί να αντιληφθεί ο Αναστασιάδης δεν μπρούμε να καταλάβουμε τι θέλει.

        Αν μας εξηγήσεις εσύ που προτείνεις χαρακίρι για τα όμορφα μάτια του ΑΝαστασιάδη που σε οκτώ μέρες εχει αλλάξει οκτω φορές πολιτική να το συζητήσουμε.

        Είμαι σίγουρος ότι οι Τούρκοι έχουν σκάσει στα γέλια με την Κυπριακή αντιμετώπιση του θέματος

        Δεν σου κάνει εντύπωση ότι από εκεί που είχαν ξεχάσει την υπόθεση εκμετάλλευση Υ/Γ τώρα ζητούν μερτικό.

        Δεν βλέπεις ότι το βασικό πράγμα στις διεθνείς σχέσεις είναι στοιχειώδης σοβαρότητα και η φερεγγυότητα.

        Αν αύριο ο Τούρκικος στόλος σταματήσει τις γεωτρήσεις ποια είναι τα διεθνή ερείσματα που θα κινήσει η Λευκωσία εκτός ευρώ για να προασπίσουν τα συμφέροντα της.

        Τέτοιες εκβιαστικές τακτικές που χειρίζονται οι Κύπριοι σε χαρακηρίζουν μια ζωή.

        Ποιος θα πάρει στα σοβαρά ένα κράτος που οι ηγέτες του δεν τηρούν αυτά για τα οποία δεσμεύονται.

    • mara avatar
      mara @ Queen For The Black Side 24/03/2013 20:09:52

      Δεν νομίζω ότι είναι σε συμφωνία με την Ελλάδα αν δεν του "βγεί"θα κάνει ηρωική έξοδο. Αν και μου είναι αντιπαθής εύχομαι να τα καταφέρει.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ mara 24/03/2013 20:28:06

        Μάλλον την έκανε ήδη!

  3. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 24/03/2013 19:15:19

    Το χρήμα δεν είναι το παν.

  4. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 24/03/2013 19:20:18

    Ο ρομαντισμός καλός, αλλά δεν τρώγεται...Επιτέλους ας έχουμε λίγο ρεαλισμό στην Ελλάδα!

    • Αποδημος Εθνικηστης avatar
      Αποδημος Εθνικηστης @ μεταρρυθμιστής 24/03/2013 21:21:13

      Δεν καταλαβεινετε οτι πλεον το Ευρω,"σταζει" αιμα???? Και μεταφορικα,αλλα και κυριολεκτικα???Θελουμε ενα αιματοβαμενο νομισμα?

  5. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 24/03/2013 19:21:23

    Πάει χάλασε και αυτός...Ένας ρεαλιστής πολιτικός υπήρχε στην Κύπρο και αποφάσισε να παίξει μπλόφα στην πλάτη του κυπριακού λαού

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ Συριζαλβανία του Χότζα 24/03/2013 19:43:47

      και του ελληνικού...

      • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
        Συριζαλβανία του Χότζα @ μεταρρυθμιστής 24/03/2013 20:05:40

        Σωστά, βέβαια αν ο ελληνικός λαός ήταν μόνο το 27% του ΣΥΡΙΖΑ,το 7,5% των ΑΝΕΛ,οι χιτλερικοί και οι σταλινικοί δε θα είχα κανένα πρόβλημα...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Συριζαλβανία του Χότζα 24/03/2013 20:27:27

      Ξέρεις αν υπάρχουν άλλες δυνατότητες που να μην υπωδουλώνουν την Κύπρο όπως εμάς; Αν δεν είσαι ΑΠΟΛΥΤΑ σίγουρος πάψε να είσαι δογματικός. Ούτε ο Αναστασιάδης να ήσουν. Δε γουστάρει να γίνει 2ος ΓΑΠ ο άνθρωπος και καλά κανει!

      • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
        Συριζαλβανία του Χότζα @ Γεώργιος Τ. 24/03/2013 20:43:00

        Ποιά υποδούλωση; Το 9,5 δις του ELA της Λαϊκής είναι το θέμα και μην μεταφερθούν στην Κύπρου και απειλεί μέσω των καταθέσεων στις ελληνικές τράπεζες, όχι το κούρεμα και το μνημόνιο και οι ΓΑΠ κλπ

    • kapar13 avatar
      kapar13 @ Συριζαλβανία του Χότζα 24/03/2013 20:56:57

      Μην το πείτε στον Μπίστη που έκανε προεκλογικό αγώνα υπέρ του.
      Θα τον στεναχωρήσετε...

      • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
        Συριζαλβανία του Χότζα @ kapar13 24/03/2013 21:16:19

        Αυτό που με παραξενεύει είναι ότι τον στήριξε ο Μπίστης, που φημίζεται για τη σταθερότητα των απόψεών του...

  6. Karenin avatar
    Karenin 24/03/2013 19:26:12

    Ο Αναστασιάδης ηδη εξέθεσε την ελληνική κυβέρνηση που έπρεπε να στηρίξει και το ναι στο ευρογκρούπ, και το όχι στην κυπριακή βουλή.

  7. Vee avatar
    Vee 24/03/2013 19:26:51

    Καταλαβαίνεις φυσικά, ότι όταν παίζεις με τη φωτιά μπορεί και να καείς. Για παράδειγμα η μπλόφα του Αναστασιάδη να πιάσει και να μη γίνει τελικά η εξαγορά. Τότε θα τρέχουμε και οι δύο, Έλληνες και Κύπριοι.

  8. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 24/03/2013 19:30:53

    Ο ρεαλισμός είναι άλλο, ο κυνισμός κάτι διαφορετικό... Εδώ παίζεται το μέλλον του Ελληνισμού κι εσείς μετράτε τις πενταροδεκάρες και καταρριέστε αυτούς που εξ ανάγκης ίσως να ρισκάρουν, να σκορπιστούνε τα βρωμοΕυρώ μας στο πάτωμα.
    Το δάσος πρέπει να σωθεί.....

  9. Χρηστος avatar
    Χρηστος 24/03/2013 19:32:55

    προ δέκα ημερών μετατράπηκε η Μαρφίν-Ενγατία σε παράρτημα της Λαϊκής,δηλαδή σε νάρκη στα θεμέλια του ελληνικού τραπεζικού συστήματος και κατά της συνέπεια της Ευρωζώνης
    αυτό είναι και το τελευταίο χαρτί της Κύπρου απόψε,εάν επιμείνουν οι Ευρωπαίοι και το ΔΝΤ σε διάλυση της Τράπεζας Κύπρου,θεωρητικά θα μπορούσε ο Αναστασιάδης να κάνει το νησί νέο Αρκάδι και τότε Γαία Πυρί Μειχθήτω,τα περί μη μετάδοσης της κρίσης είναι φούμαρα,εάν έχουμε bank run από την Τρίτη στην Ελλάδα τότε όλη η Ευρωζώνη μπαίνει σε περιπέτειες

  10. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 24/03/2013 19:35:46

    Δεν υπάρχουν περιθώρια στο χείλος της αβύσσου. Ρισκάρεις.

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Queen For The Black Side 24/03/2013 19:36:47

      Έλληνες της Κύπρου, Έλληνες στην Ελλάδα, για μένα ένα και το αυτό.

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ Queen For The Black Side 24/03/2013 19:37:48

        Και μη φοβάστε, τρέμουν την πιθανότητα δια μέσου της Ελλάδας να τους πάρει ο διά@λος. ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΡΕΜΟΥΝ !

        • aris. aold avatar
          aris. aold @ Queen For The Black Side 24/03/2013 20:02:42

          Συγνώμη παρακολούθησες Κυπριακή Βουλή.

          Αντιλήφθηκες το επιπεδο πολιτικών που ψηφίζουν με γνώμονα το συμφέρον της συζύγου και όχι το συμφερον της χώρας τους.

          Περιμένεις η Ελλάδα να ακολουθήσει αυτό το τσίρκο στο γκρεμό;;

          Αν αποφασίσουμε να ρίξουμε τις ζαριές μας θα τις παίξουμε μόνοι μας και όχι θα αφήσουμε τον Αναστασιάδη και τους άλλους να μας ρίξουν στην θάλλασα.

          Και ο πλέον καλόπιστος αντιλαμβάνεται ότι οι άνθρωποι έχουν χάσει κάθε μέτρο και σοβαρότητα.

          Δες από που ξεκίνησαν και που έχουν φτάσει.

          Δες πόσους συμμάχους έχασαν με την αλλοπρόσαλη τακτική τους.

          Αμα θέλουμε να αυτοκτονήσουμε ξέρουμε και μόνοι μας.

          • μεταρρυθμιστής avatar
            μεταρρυθμιστής @ aris. aold 24/03/2013 20:24:37

            Πολύ σωστά, μαλακίες κάνουμε και μόνοι μας, δεν χρειαζόμαστε παρτενέρ. Αν η Κυπριακή ηγεσία αφού τα έσπασε με Ρωσία και ΕΕ , κατορθώσει να τα τσουγκρίσει και με την Ελλάδα, τότε τι να πω...οι άνθρωποι είναι απλά αχαρακτήριστοι...Δεν καταλαβαίνουν οτι έρχονται δύσκολες ώρες για το νησί; Πού θα στραφούν για βοήθεια; Στον Λίβανο;

          • aris. aold avatar
            aris. aold @ μεταρρυθμιστής 24/03/2013 20:29:32

            Α ρε γερό Καραμανλή τα έλεγες για τον Μακαριο και σε λέγαμε προδότη.

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ μεταρρυθμιστής 24/03/2013 20:30:00

            Μάλλον τελικά με τη Ρωσία θα καταλήξουν. Απεμπλοκή από Αγγλίες, ΗΠΑ, Βρυξέλλες και συμμαχία με Ρωσία και Κίνα. Αυτοί δεν πίνουν αίμα για τα ευρώ που δίνουν. Απλές εμπορικές συναλλαγές θα γίνουν. Δίνεις-δίνω. Όχι δίνεις-σου παίρνω και όσα σου έμειναν...

          • μεταρρυθμιστής avatar
            μεταρρυθμιστής @ Γεώργιος Τ. 24/03/2013 20:42:06

            Καλώς...Οι αρχιφραγκοφονιάδες Ρώσοι και Κινέζοι ( ακόμα χειρότεροι) δεν θα τους πιουν το αίμα...Καλά ξυπνητούρια! Όσο έδωσαν και στην Ελλάδα...Κορόϊδα να σε δανείζουν σχεδόν τζάμπα μόνο στην Ε.Ε. θα βρεις.

          • μεταρρυθμιστής avatar
            μεταρρυθμιστής @ μεταρρυθμιστής 24/03/2013 20:42:26

            προς τον Γεώργιο Τ.

          • cyprusnet avatar
            cyprusnet @ μεταρρυθμιστής 24/03/2013 20:54:51

            Αν και προ πολλου, εχει αναλυθει οτι δεν κρεμομαστε απο την Ρωσια, εξαλλου ενημερωθηκατε οτι μεσω αγωγου απο το Ισραηλ ΚΑΙ το αεριο του Κυπριακου΄΄12΄΄, ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ να παει ΤΟΥΡΚΙΑ...
            Σας ερωτω:
            Η Ρωσια μας δανεισε 2,75δις και δεν απαιτησε ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΕ σε ανταλλαγμα!!!
            ΟΙ ΕυρωΔΝΤδες 10δις/17κρατη+Δντ περιπου απο 560εκατ εκαστος και για ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ τι δεν ζητουν;;;
            ΑΡΑ Η ΡΩΣΙΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΕΤΑΙ ¨Η ΤΑ ΕΥΡΟΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΙ;;

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ μεταρρυθμιστής 24/03/2013 20:34:09

            Με την Ελλάδα οι δεσμοί είναι αδιάσπαστοι.

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ aris. aold 24/03/2013 20:51:04

            Κι εμείς στη βουλή έχουμε πλήθος γελοίων σαλτιμπάγκων. Δεν ντρέπεστε που τους μισθοδοτείτε με 7.000 € μηνιαίως γι αν σας...εκπροσωπούν; Αυτοί σας πουλάνε για τα συμφέροντα των σπονσόρων τους κι όχι για την απολυμένη τους γυναίκα :-). Πιό επαρχιώτες οι Κυπριοεκλεκτοί!
            **Αν τα πράγματα στραβώσουν τελείως, εθνικοποιούμε τα καταστήματα των Κυπριακών Τραπεζών μονομερώς και αποφεύγουμε τη μετάδοση του προβλήματος.

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ Queen For The Black Side 24/03/2013 20:51:29

            @ aris. Aold

      • Vee avatar
        Vee @ Queen For The Black Side 24/03/2013 19:57:35

        Φυσικά.

    • Vee avatar
      Vee @ Queen For The Black Side 24/03/2013 19:58:19

      Όχι όμως στο παίζοντας το κεφάλι των αδελφών σου στην Ελλάδα.

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ Vee 24/03/2013 20:07:19

        Σίγουρα η πλειοψηφία των ''αδελφών'' σου, θα δέχονταν ολόψυχα αν γινόταν να ερωτηθούν να ρισκάρεις και γι αυτούς. Αλλιώς δεν είναι αδελφοί.....

        • Vee avatar
          Vee @ Queen For The Black Side 24/03/2013 20:11:41

          Δεν είμαι σίγουρος ότι η νοοτροπία τζογαδόρου επικροτείται στις Ελληνικές "οικογένειες"...

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ Vee 24/03/2013 20:33:10

            Τώρα δεν πρόκειται πια περί τζόγου, αλλά για αγώνα ζωής ή θανάτου.

  11. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 24/03/2013 19:40:48

    Ο Αναστασιάδης, εξέθεσε μονάχα τον εαυτό του. Για τα δουλικά του Ναι και την αδυναμία του να πει τα απαραίτητα ΟΧΙ.
    Τώρα, τον πηγαίνουν τα γεγονότα, γι αυτό και μοιάζει ......επαναστάτης.

  12. ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 24/03/2013 19:50:51

    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΜΟΝΗ ΤΗΣ Η ΚΥΠΡΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΛΙΡΑ...ΜΠΟΡΕΙ ΟΙ ΚΥΠΡΙΟΙ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥΣ!!!!!
    ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΑΔΙΤΕΣ ΠΟΥ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΟΧΙ....!!!!!

    ΟΣΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΘΝΙΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ....
    ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΛΕΕΙ Ο "ΓΝΩΣΤΟΣ ΜΠΑΜΠΗΣ".......ΚΑΙ ΝΑ ΦΟΒΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ....!!!

  13. aris. aold avatar
    aris. aold 24/03/2013 19:51:59

    Βασικά δεν έχω καταλάβει τι διαπραγματεύεται ο Αναστασιάδης.

    Την μεταβίβαση των Κυπριακών τραπεζών στην Ελλάδα την έχει αποδεχθεί. Η Ελληνική κυβέρνηση -Στουρνάρας έχουν δεσμευθεί για την ασφάλεια των χρημάτων που είναι στις τράπεζες και δεν μπορούν κάνουν πίσω. Εξάλλου από πίσω τους έχουν την ΕΚΤ που αποκλείεται να μην στηρίξει το ελληνικό τραπεζικό σύστημα και να περάσουν οι Κυπριακοί εκβiaαμοί.
    Αποκλείω ο Σαμαράς να είναι μέρος των Κυπριακών εκβιασμών δεν θα καταστρέψει την αξιοπιστία του σε Ευρωπαικό επίπεδο για να στηρίξει τις Κυπριακές καντρίλιες που από πίσω τους φαίνεται οτι βρίσκονται προσωπικά και ενδοκυπριακά οικονομικά συμφέροντα και όχι ΕθΝΙΚΑ.

    Το κούρεμα το έχουν αποδεχθεί το ποσοστό πλέον δεν έχει καμία σημασία.

    Αρα τι είναι αυτό που διαπραγματεύεται ο Αναστασιάδης ακριβώς.

    Τι είναι αυτό το τόσο σημαντικό που τον αναγκάζει μετά την διάλυση των σχέσεων με την Ευρωπαική Ενωση μετά την χλαπάτσα με την Μόσχα να τον οδηγεί στην διάρηξη των σχέσεων και με την Ελλάδα.

    Γιατί αν στην κοινή γνώμη περάσει η απόψη ότι η Κύπρος προσπαθεί να κάνει ζημιά στην Ελλάδα με τι μούτρα θα έρθουν να ζητήσουν στηριξη τώρα που η Τουρκία ξαναμπαίνει στο παιχνίδι στην Ανατολική ΜΕσόγειο.

    Πραγματικαδεν βγαίνει νόημα.

    Οποιος μπορεί να καταλάβει ποιος είναι ο στόχος αυτής της τακτικής Αναστασιάδη να μας τον πει;;;

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ aris. aold 24/03/2013 20:47:21

      Με την Ελλάδα δε νομίζω πως υπάρχει σύγκρουση, μάλλον σε συμφωνία βρίσκονται (κι αν τα πράγματα στραβώσουν τελείως, εθνικοποιούμε τα καταστήματα των Κυπριακών Τραπεζών μονομερώς και αποφεύγουμε τη μετάδοση του προβλήματος). Τώρα προσπαθούν να σώσουν την Τράπεζα Κύπρου, που οι τοκογλύφοι θέλουνε να τη φουντάρουν, για να είναι σίγουρη η ολοκληρωτική καταστροφή, χωρίς δυνατότητα αντίστασης. Καλά κάνουν και τα παίζουν όλα για όλα. Δε γίνεται αλλιώς.

    • *Mara* avatar
      *Mara* @ aris. aold 24/03/2013 21:09:09

      ...Ή παίζει τον σκληρό διαπραγματευτή για να γλιτώσει το λιντσάρισμα..., ή έχει αποφασίσει (...όχι μόνος του βέβαια...) το ...αδιέξοδο και την έξοδο της χώρας από το ευρώ.

  14. Α avatar
    Α 24/03/2013 20:00:08

    Ο Αναστασιάδης είναι Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ ΟΣ !!!!!
    Δεν διστάζει να τζογάρει και την Ελλάδα, σαν κοινός τζογαδόρος.
    Αυτά δεν περνάνε στην ΕΕ , δεν το έχει καταλάβει; Ποιος του έδωσε το δικαίωμα να παίζει με την Ελλάδα;
    Καλά με την Κύπρο τα έκανε μούσκεμα εξ΄αρχής. Εγώ άκουσα ότι η αρχική πρόταση του γιούρογκρουπ, δεν ήταν το κούρεμα των καταθέσεων, αλλά ο φόρος των μετόχων των τραπεζών τους. Πρόταση την οποία δεν δέχτηκε και μετά έπεσε η άλλη πρόταση περί κουρέματος των καταθέσεων. Κι΄όλα αυτά για να διασώσει τους Ρώσους μετόχους - μεγιστάνες οι οποίοι τον έγραψαν .... εκεί που ξέρετε.... Λάθη - λάθη - λάθη .... και τώρα το τελευταίο α π α ρ ά δ ε κ τ ο , να παίρνει πίσω την συμφωνία για τις Κυπριακές τράπεζες στην Ελλάδα.
    Ο άνθρωπος είναι ..... για τα .... μην τον χαρακτηρίσω!

  15. Νιόβη avatar
    Νιόβη 24/03/2013 20:06:54

    Δεν ξέρω τι σκοπούς έχει ο Αναστασιάδης με αυτά που κάνει, αλλά παρατηρώ μια ανησυχία για το μέλλον των καταθετών στα Κυπριακά υποκαταστήματα στην Ελλάδα. Είναι καλό το κούρεμα των τραπεζών στην Κύπρο όταν σταματάει στη Μεγαλόνησο, αλλά δεν είναι καλό των υποκαταστημάτων τους στην Ελλάδα, να υποθέσω; Δυο μέτρα και δυο σταθμά; Γιατί; Μόνο στην Κύπρο έχει μαύρα και αφορολόγητα; Εδώ να μην γίνει μια εξυγίανση με τα χρήματα των «επενδυτών»;

    Ελπίζω να μην συμβεί και η μπλόφα να λήξει αισίως, αλλά η Γερμανία το έχει ήδη δηλώσει, αν θυμόμαστε, ότι θεωρεί «συνδεδεμένες» τις οικονομίες της Ελλάδας και της Κύπρου.

  16. δημης avatar
    δημης 24/03/2013 20:11:36

    "κάτι που φαίνεται να μην αποδέχεται η…. Δρακουλέσκου, η εκπρόσωπος του ΔΝΤ στην τρόικα."
    ΤΟ ΞΑΝΑΠΑΜΕ......
    ΟΙ ΠΡΩΗΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟΙ...ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ....ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΓΕΣ "ΑΝΕΥ ΑΝΤΙΛΟΓΙΑΣ"....
    ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΡΟΤΙΜΩΝΤΑΙ...

  17. Tasos avatar
    Tasos 24/03/2013 20:17:35

    Συγνώμη αλλά είτε είναι μπλόφα είτε όχι, σιγά μη το δηλώσει κιόλας δημόσια. Οι κατάρες αλλού λοιπόν κι ας περιμένουμε. Ό,τι σκεψεις περί μπλόφας ή όχι κάνουμε εμείς, λέτε να μην τις κάνουν και στο γιουρογκρούπ?
    Όταν κάνεις μια πρόταση και απορρίπτεται, η λογική λέει - αν θες τα βρείς - ότι κάνεις μια άλλη που να είναι πιο κοντά. Όταν όμως η 2η πρόταση είναι φωτιά και τσεκούρι δε μιλάμε για οικονομικής φύσης διαπραγμάτευση αλλά καθαρά - και μόνο - πολιτική. Επομένως τα δις, 2 πανω 2 κάτω δεν έχουν πια σημασία. Εδώ μετράει πόσο ζυγίζει ο καθένας τα μακροπρόθεσμα σχέδια του "εταίρου" του.

  18. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 24/03/2013 20:39:06

    @ aris. Aold : Δεν μας ενδιαφέρουν οι καραγκιόζηδες πολιτευτάδες (έχουμε κι εμείς χειρότερους εξ άλλου). Καλά κάνουν κι εκβιάζουνε τους ΣοϊμπλοΜερλελίσκους με όποιο όπλο υπάρχει διαθέσιμο. Αν τα πράγματα στραβώσουν πολύ, εθνικοποιούμε τις Τράπεζες μονομερώς. Μέχρι τότε όμως, πιστεύω οτι τίποτε δεν γίνεται άνευ συμφωνίας.

  19. kosvag avatar
    kosvag 24/03/2013 21:13:42

    Αυτό που έπρεπε να γίνει στην Ελλάδα (χρεοκοπία εντός ΕΕ), θα αναγκαστεί να κάνει η Κύπρος ενδεχομένως και εκτός ΕΕ.

  20. Νιόβη avatar
    Νιόβη 24/03/2013 21:19:20

    Έχω την εντύπωση ότι κάποιοι απαντούν στο σχόλιό μου, αλλά δεν είμαι σίγουρη γιατί στην οθόνη μου όλα τα σχόλια είναι ανακατεμένα. Σε περίπτωση που όντως μου απαντάτε ορισμένοι, επεξηγώ αυτά που είπα πριν:

    Λέω, λοιπόν, ότι ελπίζω πως ό,τι κι αν είναι αυτό που προσπαθεί να κάνει ο Αναστασιάδης να λήξει αισίως για τους καταθέτες των υποκαταστημάτων των Κυπριακών τραπεζών. Από την άλλη, όμως, λέω ότι ακόμα κι αν η εμπλοκή είναι όντως...εμπλοκή και όχι μπλόφα, δεν θα έπρεπε να διαμαρτύρεται κανείς, ιδίως εάν τις προηγούμενες ημέρες υποστήριξε το κούρεμα των καταθέσεων στην Κύπρο στη βάση του «πλυντηρίου χρήματος» και της «λιγότερο επώδυνης λύσης». Οι λόγοι είναι οι εξής απλοί: Ο ένας είναι ότι αν πρέπει να εξυγιανθεί ένας, θα πρέπει να εξυγιανθούμε όλοι. Σαφές και απλό, νομίζω. Δεν μπορείς να ζητάς από τους άλλους θυσίες που δεν είσαι ο ίδιος διατεθειμένος να κάνεις, ούτε να θεωρείς τους Κύπριους «επενδυτές», αλλά τους Ελλαδίτες «καταθέτες». Ο άλλος αφορά αμιγώς τις Κυπριακές Τράπεζες. Αν οι Κυπριακές Τράπεζες ήταν πλυντήρια χρήματος των κακών Ελλαδιτών, Ρώσων, κλπ., τι μας κάνει να υποθέτουμε ότι αυτό ισχύει μόνο για τις «μητρικές» στην Κύπρο κι όχι και για τα υποκαταστήματά τους; Ίδιες τράπεζες δεν είναι; Στη βάση της ίδιας «ανηθικότητας» δεν λειτουργούν; Στα εν Ελλάδι υποκαταστήματα κατέθεσαν μόνο οι τίμιοι Ελλαδίτες φορολογούμενοι; Φήμες λένε ότι πολλά κεφάλαια φυγαδεύτηκαν την τελευταία στιγμή από την Κύπρο. Κι αν ήρθαν εδώ; Θα ανεχτούμε το κούρεμα των καταθέσεων στην Κύπρο, αλλά θα επιτρέψουμε τα μαύρα που βρήκαν καταφύγιο στην Ελλάδα να μείνουν απείραχτα; Δεν μου ακούγεται σωστό στη βάση της ηθικής και των χρηστών συναλλακτικών ηθών. Κι όταν η Γερμανία λέει κάτι, την ακούω. Όταν μιλάει για «συνδεδεμένες» οικονομίες την ακούω πολύ καλά. Ελπίζω, το λέω και πάλι, η μπλόφα να είναι μπλόφα. Και ελπίζω να σταματήσει εκεί το πράγμα και να μην «συνδεθούμε» άσχημα στο μέλλον, ακόμα κι αν το τωρινό είναι μπλόφα.

  21. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 24/03/2013 21:28:49

    Όλα είναι πιθανά πλέον, αλλά οτιδήποτε θα είναι προτιμότερο, απ΄ την αυτοπαράδοση του Κυπριακού Ελληνισμού στους τοκογλύφους.

  22. Karenin avatar
    Karenin 24/03/2013 21:44:45

    Eχει πλάκα το τελευταίο του χαρτί να είναι πάλι τα λεφτά απο το παγκάρι και τα αποθεματικά των ταμείων. Με αυτά μπορεί να μπλοφάρει. Είναι σίγουρο ότι και ο Σοίμπλε και η Λανγκαρντ ανατριχιάζουν μόνο με την σκέψη ότι μπορεί να ξαναπέσουν στο τραπέζι....

  23. yianna avatar
    yianna 24/03/2013 21:53:39

    Εδώ και 2 ώρες βλέπω ΡΙΚ και όλοι είναι πυρ και μανία εναντίον μας. Για τα 2 δις, για τα 9 δις και πολλά άλλα. Αναρωτιέμαι γιατί επιρρίπτουν ευθύνες στην Ελλάδα όταν
    1) Η Λαϊκή και η Κύπρου είχαν έδρα στην Κύπρο και ενοποιούσαν τις οικονομικές καταστάσεις
    2) Είχαν εκλεγμένα ΔΣ από τις Γεν. Συνέλευσεις τους
    3) Εδώ και 2 χρόνια η Λαϊκή διοικείται από το Κυπριακό Κράτος
    4) Στην Ελλάδα η Λαϊκή είχε τοποθετήσει στη Διοίκηση Κύπριους που αντικατέστησαν όλους τους Έλληνες
    5) Η σχέση της Κεντρικής τους τράπεζας με την ΕΚΤ είναι η ίδια με αυτήν που έχει η ΤΕ
    6) Τα περί εταιρικής διακυβέρνησης τουλάχιστον θεωρητικά τα κατέχουν
    Κατηγορούν την Ελλάδα για τα Ομόλογα, χάρη μας έκαναν?
    Τόσες καταθέσεις Ελλήνων που τράβηξαν και άφησαν χωρίς ρευστότητα τις Ελληνικές Τράπεζες?
    Μα για όλα τους φταίει η Ελλάδα??
    Η αλήθεια είναι μία, και όλα καλά να πήγαιναν, οι κυπριακές τράπεζες χωρίς την Ελλάδα δεν θα είχαν καμιά αξία και ας λένε τώρα άλλα. Χωρίς την Ελλάδα θα ήταν μια επαρχία της Τουρκίας.
    Είναι αχάριστοι και αγνώμονες, γιατί εμείς δεν μιλάμε και αυτοί μας τραβουν μονίμως το χαλί κάτω από τα πόδια.

    • Φελίζα avatar
      Φελίζα @ yianna 24/03/2013 22:16:34

      +++++++

    • kat avatar
      kat @ yianna 24/03/2013 22:17:57

      Oι Κύπριοι τα βάζουν με τους Ελλαδίτες ,όπως τα βάζουν οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης ,συγνώμη, της 'συμπρωτεύουσας ' ,με τους Αθηναίους, οι Καλαματιανοί με τους Τριπολιτσιώτες, οι Βολιωτες με τους Λαρισαίους, η κόρη με τη μάνα και γενικά τσακώνεσαι και φωνάζεις και περιμένεις πράγματα απ' τους δικούς σου.Ετσι κι αλλιώς και εμείς τους έχουμε αδειάσει αρκετές φορές ... 1974,2004...

      • *Mara* avatar
        *Mara* @ kat 24/03/2013 22:20:51

        2004...???

        • kat avatar
          kat @ *Mara* 24/03/2013 22:40:31

          Αναν

          • yianna avatar
            yianna @ kat 24/03/2013 22:45:14

            Και τα δύο που αναφέρετε συν το 1964 να μου επιτρέψετε να σας πω τα έχουμε χρυσοπληρώσει. Θα μου πείτε, το εθνικό θέμα.... Ναί και πάλι ναί αλλά όχι και έτσι

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ yianna 24/03/2013 22:58:50

            Έχουμε ευθύνες μέσα στο χρόνο, πολλές και τραγικές. Αυτό είναι σίγουρο. Όμως αυτά αποτελούν ...ενδοοικογενειακές μικροδιενέξεις και παράπονα. Σημασία έχει προ των υπέρτατων κινδύνων, να είμαστε απόλυτα ενωμένοι.

          • *Mara* avatar
            *Mara* @ kat 24/03/2013 23:14:25

            Ανάν και η Ελλάδα πούλησε την Κύπρο? Ντροπή...
            Αλλά δεν είναι ώρα...

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ kat 24/03/2013 22:59:51

        Καλοί είμαστε κι εμείς.......

  24. Tassos avatar
    Tassos 24/03/2013 21:56:35

    Νέος Μακάριος μας προέκυψε, θα γίνει αφορμή να μπουκάρουν οι Τούρκοι με την χρεωκοπία της Κύπρου και θα τους αφήσουν με το ...Παραλίμνι.

  25. fe avatar
    fe 24/03/2013 22:10:57

    Εθνικο νομισμα κυριοι η μονη πολυ επωδυνη αλλα ΛΥΣΗ.
    Αλλα ο αναστασιαδης δεν εχει το απαραιτητο σετακι για να το κανει ...θα σκυψει αλλη μια φορα.Σε αυτο θα τον βοηθησουμε και μεις που μαθαμε και την τεχνη.

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ fe 24/03/2013 23:25:45

      ...Για να δούμε... Τον Αναστασιάδη τον σπρώχνουν τα εκτός ελέγχου του γεγονότα. Και να σκεφτεί να...σκύψει, μάλλον δεν έχει το περιθώριο.

  26. m.s avatar
    m.s 24/03/2013 22:13:47

    Μας εκβιάζουν και οι Κύπριοι (έμμεσα) ή μου φαίνεται;

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ m.s 24/03/2013 23:26:30

      Σας φαίνεται. Αλλά δεν πειράζει. Έτσι ΠΡΕΠΕΙ να φαίνεται.

  27. *Mara* avatar
    *Mara* 24/03/2013 22:29:57

    Άρη άς μην βιαζόμαστε...
    Μην αποκλείεις καθόλου να θέλουν την έξοδο από το ευρώ και όλο αυτό που παίζεται... να είναι το απαραίτητο "θέατρο" που πρέπει να συνοδεύει μία τέτοια ενέργεια.
    Δεν είναι περίεργο ότι έτσι απλά και ήσυχα... σιωπήσανε οι Ρώσοι σαν να μην συμβαίνει τίποτα???

  28. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 24/03/2013 22:37:05

    Η εμπλοκή είναι η εξής: ¨Οταν έσκασε η φούσκα ακινήτων στο Ντουμπάι (2011) "επαναπάτρισε" τα κεφάλαιά της η Dubai Investment Co του εμίρη. Ως αποτέλεσμα "έφυγε" τελικά όλο το σχήμα (και χρήμα) του βγενό από την Λαική (τότε Μαρφίν Λαική). "Άνοιξε τρύπα", η τράπεζα κρατικοποιήθηκε απο το κυπριακό Δημόσιο και τράβηξαν 9 δις απο τον ELA της ΕΚΤ.
    Άν τα χρωστούμενα πάνε τελικά και φορτωθούν στην Τρ. Κύπρου, θα γίνουν δυο τινα: Είτε "τα βιβλία της θα γίνουν κατακόκκινα" (σαν να λέμε, θα αρχίσει να γίνεται και αυτή bad bank), είτε θα εξοφλήσει ο Μόνιμος Ευρωπαικός Μηχανισμός EMS τον Ντράγκι για το φεσι που φορά η ΕΚΤ για τον ELA. Με το υπάρχον "τοξικό" πλαίσιο, που μεταφέρει ιδιωτικά χρέη τραπεζών σε δημόσια, θα τα χρωστά πιά το Κυπριακό Δημόσιο στον EMS.
    Είναι η ίδια τρέλλα, ο παρανοικός τρόπος που αντιμετωπίζουν τις τράπεζες ζόμπι, στην Κύπρο. Ελλάδα, Ισπανία ή Γερμανία: Με μετατροπή ιδιωτικών χρεών σε δημόσια.
    Επειδή το 2011 πρόλαβαν και "γλύτωσαν" οι "μεγάλοι" αυτά που είχαν επενδύσει, γίνεται τώρα ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ.
    Κάποιος θα φορτωθεί τη λέζα, σε απλά Ελληνικά. Αυτό παίζεται.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Uncle Stgm 24/03/2013 22:55:11

      Τα χρωστούμενα στον Ντράγκι, που αναλογούν στο Κυπριακό σκέλος της Λαικής είναι 7 δις. Τα λοιπά αντιστοιχούν σε Ελλαδικα υποκαταστήματα - αυτά τα χρέη ( 2 - 2,5 δις) θα αναλάβει η Πειραιώς (άν γίνει το deal) ή απευθείας το Ελληνικό δημόσιο (άν γίνει ευθεία κρατικοποίηση μέσω PostBank).
      Ούτως ή άλλως, στην πράξη, ο Μηχανισμός EMS θα εξοφλήσει τον Ντράγκι και θα εγγραφούν στο Ελληνικό δημόσιο χρέος.
      Τα "μεγάλα πουλάκια", ο εμίρης και ο άλλος, πέταξαν μακριά...

  29. cyprusnet avatar
    cyprusnet 24/03/2013 22:44:38

    μα τι τρομολαγνεια εκει στην Ελλαδα, να μπλεκεται Τουρκους/ρωσους και οτι αλλο;;;
    μα ποσος φοβος;;
    ειναι καθαρα οικονομικο θεμα(ρεζιλι της Ευρωπης, που αδυνατισε και σιωπησε η Γαλλια ως αντιπαλο δεος), με χωροφυλακα τον Γερμανο και εργαλειο το ΔΝΤ και η Κυπρος!!!

    • Tasos avatar
      Tasos @ cyprusnet 24/03/2013 23:02:38

      Ισχύει ότι η Τρόικα σε ερώτηση "αν είχε περάσει το προηγούμενο πλάνο στη Κυπριακή βουλή, τα υπόλοιπα που έρχονται τώρα ως εξτρά μέτρα θα τα γλιτώναμε(νε)?" ουσιαστικά είπε πως "όχι"? Δηλαδή το μόνο που άλλαξε είναι ότι αντί να πάνε σιγά σιγά (ίσως κάθε 3μήνο κατά τα Ελληνικά ήθη με την Τρόικα), το "όχι" της βουλής επιτάχυνε το να έρθει όλο το πακέτο μια κι' έξω, κι ας λένε εδώ ότι τάχα αν το είχανε δεχτεί τότε το πλάνο θα ήταν καλύτερα και μετά δε θα χρειαζόταν πχ το μέτρο με τη Λαϊκή και τη Κύπρου που τώρα φαντάζει άγριο.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Tasos 24/03/2013 23:11:31

        Φοβού τους αμετανόητους Ανανικούς, και μπλόφες(;) παίζοντες.

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ Tasos 24/03/2013 23:21:11

        Τίποτε δε θα γλιτώναμε. Το σχέδιο είναι καρμπόν. Έπρεπε να πιεστούν, να πουν ναι σε όλα χωρίς δεύτερες σκέψεις και πριν το πολυσυζητήσουν, να διαλυθεί εντελώς η οικονομία τους, να τους δανείσουν, να τους υπερχρεώσουν και κάθε λίγο να ελέγχουν, να δηλώνουν.... δυσαρεστημένοι και να επιβάλλουν νέα μέτρα διάλυσης του κοινωνικού κράτους, του κοινωνικού ιστού, να εξαθλιώνουν την κοινωνία και τα λοιπά γνωστά που εμείς ήδη βιώνουμε. Μετά, θα σερβιριζόταν στους αποκαμωμένους ψυχικά το σχέδιο Ανάν 2 ώστε να ελεγχθούν απολύτως και πολιτικά.
        Και ύστερα το φυσικό αέριο καθώς κι η αξιοζήλευτη γεωπολιτική θέση της Κύπρου θα βρίσκονταν ως εκ θαύματος στη απόλυτη διάθεση των νεοναζιστών....
        Αλλά η σούπα χάλασε. Ελπίζω οριστικά και αμετάκλητα. Η Κύπρος οφείλει να διασωθεί και να μην πάρει για κανένα λόγο το δικό μας δρόμο.

        • Queen For The Black Side avatar
          Queen For The Black Side @ Queen For The Black Side 24/03/2013 23:22:04

          @ Tasos

  30. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 24/03/2013 23:04:41

    Ναι.Ευτυχώς που οι ...Μανιάτες εδώ στο Ελλαδιστάν, πάντα εκλέγουμε τους άριστους των αρίστων (προδότες) να ηγηθούν, κι έτσι χρόοονια μεγαλουργούμε οι ΤροϊκανοΜνημονιόδουλοι !!! Γι αυτό σήμερα, από πλεονεκτική θέση και με απόλυτα δικαιολογημένο αίσθημα ανωτερότητας, κριτικάρουμε την απαράδεκτη ανικανότητα των άλλων...... :-)

  31. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 24/03/2013 23:13:13

    Αντιγράφω πάλι από τό Capital:

    Ο κ. Αναστασιάδης αρνείται να αναλάβει η Τράπεζα Κύπρου δάνειο της Λαϊκής μέσω του ELA ύψους 9 δισεκατομμυρίων ευρώ. Αυτά είναι χρήματα που προσφέρονται ως διευκόλυνση από την ΕΚΤ. Κι η ΕΚΤ δεν χάνει χρήματα. Αλλιώς δεν θα υπήρχε. Επίσης, δεν γίνεται να εκβιάζει κανείς την Κεντρική Τράπεζα της Ευρώπης.

    Γιατί δεν μπορούν να συμβούν όλα αυτά; Διότι αυτοί είναι οι κανόνες τους παιγνιδιού. Αλλιώς δεν υπάρχει παιγνίδι. Όσοι στην Κύπρο αγνοούν αυτή την στιγμή τους βασικούς κανόνες λειτουργίας της Οικονομίας και των αγορών θέτουν σε αμφισβήτηση την παραμονή της χώρας στην Ευρωζώνη. Κι είναι απορίας άξιο πως τόσοι και τόσοι καθηγητές που βρίσκονται πλησίον της κυπριακής κυβέρνησης δεν έχουν ακόμη καταφέρει να πουν τα αυτονόητα στον κ. Αναστασιάδη.

    Οι χειρισμοί της κυπριακής κυβέρνησης είναι τραγικοί πέρα για πέρα. Από την πρώτη στιγμή μέχρι σήμερα. Αντί να εξηγήσουν στον κυπριακό λαό γιατί το σχέδιο Β είναι καλύτερο από την αρχική απόφαση του Eurogroup, αναλώνουν τον χρόνο τους σε ανεφάρμοστα σχέδια. Η ΕΚΤ και το ΔΝΤ δεν πρόκειται ποτέ να δεχτούν να διασαλευτεί η τάξη. Δεν εξετάζουμε εδώ αν σωστά ή λάθος βάζουν στο παιγνίδι της διάσωσης των κρατών τους καταθέτες των τραπεζών. Σε αυτό έχουμε ήδη απαντήσει εδώ και μέρες. Δεν κάνουν σωστά. Αλλά αυτό δεν έχει σχέση με την προσπάθεια της κυπριακής κυβέρνησης να τους «τιμωρήσει».

    Να σημειωθεί ότι και στην περίπτωση της Αγροτικής Τράπεζας τα χρήματα του ELA δεν πήγαν στον κάλαθο των αχρήστων. Μεταφέρθηκαν μαζί με την good bank στην Τράπεζα Πειραιώς.

    • Mak avatar
      Mak @ Ιαπετός 25/03/2013 00:17:20

      Το πρόβλημα και η αντίδραση των Κυπρίων είναι ότι με βάση τη συμφωνία Σάλα-Προβόπουλου-Στουρνάρα και τις απαιτήσεις του ΔΝΤ τα χρέη για τις διευκολύνσεις του ΕLA θα πάνε στην αναδιαρθρωμένη τράπεζα κύπρου στην Κύπρο που θα απορροφήσει το καλό τμήμα της Λαϊκής. Από τα 9,5δις τα 4δις διατέθηκαν για τις ανάγκες των καταστημάτων στην Ελλάδα!

      Δηλαδή θα αναδιαρθρωθούν-συγχωνευτούν οι 2 μεγαλύτερες τράπεζες του νησιού και θα αναλάβουν το σύνολο των υποχρεώσεων προς ELA σε Ελλάδα και Κύπρο. Εγγυητής των 2 τραπεζών προς την ΕΚΤ είναι η κυπριακή Κεντρική τράπεζα. Πάνω από το 60% των επιχειρήσεων, μαγαζιών, ελεύθερων επαγγελματιών στην Κύπρο έχουν τους λογαριασμούς τους σε αυτές τις 2 τράπεζες.

      Με τους λογαριασμούς πάνω των 100χιλ€ να πηγαίνουν στις "κακές" τράπεζες οι συνέπειες θα είναι ανάλογες μιας χρεοκοπίας.

  32. Νιόβη avatar
    Νιόβη 24/03/2013 23:32:34

    Η Καθημερινή της Κύπρου μεταδίδει ότι η νέα πρόταση της τρόικα αφορά από 50% έως 60% κούρεμα των καταθέσεων στην Κύπρου.

    http://www.kathimerini.com.cy/index.php?pageaction=kat&modid=1&artid=127405

    Δεν καταλαβαίνω(sic) πού το πάνε. Αν ήταν λόγος άρνησης το 10% για τις άνω των 100.000 Ευρώ καταθέσεις, το 50% είναι casus beli.

  33. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 24/03/2013 23:34:10

    Μα το θέμα είναι ότι είναι ήδη εθνικοποιημένες, από οικονομική άποψη (άν και όχι από νομική - αλλά η οικονομική είναι που μετράει) . ΟΛΕΣ.
    Γιατί νομίζεις φορτώνεται στο Δημόσιο χρέος η επανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών, Ελλαδικών, Κυπριακών, Ισπανικών κτλ;
    Όλη η σύγκρουση που έχει νόημα είναι, σε ποιό ακριβώς Δημόσιο θα φορτωθεί το (ιδιωτικό) τραπεζικό χρέος: Στου επιμέρους κράτους ή στο όλο Ευρωπαικό σύστημα;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.