18/11/2008 20:18
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μπλοκάρει την είσοδο νέων μεταναστών η Ιταλία

Μορατόριουμ που θα μπλοκάρει για τα επόμενα δύο χρόνια την είσοδο στη χώρα νέων αλλοδαπών εργαζομένων προτίθεται να υιοθετήσει η κυβέρνηση Μπερλουσκόνι, βάσει σχετικής ανακοίνωσης του προερχόμενου από τις τάξεις της Λέγκας του Βορρά υπουργού Εσωτερικών Ρομπέρτο Μαρόνι.

Κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο Ρομπέρτο Μαρόνι δήλωσε ότι η ενέργεια αυτή οφείλεται στα προβλήματα που συνδέονται με την περίοδο οικονομικής ύφεσης, την οποία διέρχεται η χώρα και ότι το συγκεκριμένο μέτρο θα ωφελήσει κυρίως τους μετανάστες που εργάζονται ήδη στην Ιταλία. «Δεν πρόκειται για μία νέα, άγνωστη πρωτοβουλία. Τo 2004, η Ευρωπαϊκή Ένωση, με τη διεύρυνση σε δέκα νέα κράτη -μέλη, είχε υιοθετήσει διετές μορατόριουμ» είπε ο Ιταλός υπουργός Εσωτερικών.

Για το ίδιο θέμα, αίσθηση προκάλεσε και η τοποθέτηση του γραμματέα του κεντροαριστερού συνδικάτου Cgil, Παολίνο Μπαρμπιέρο, στην πόλη Τρεβίζο.«Πρέπει να περιορίσουμε αυστηρά τις νέες εισόδους μεταναστών μέχρι να απορροφηθούν οι αλλοδαποί που απολύθηκαν τους τελευταίους μήνες από τις επιχειρήσεις στις οποίες εργάζονταν» δήλωσε ο Μπαρμπιέρο. Ο ίδιος προτείνει «προσωρινή παύση για να μη βρεθούν χωρίς άδεια παραμονής -ουσιαστικά στην παρανομία- μετανάστες οι οποίοι εργάσθηκαν επι σειρά ετών στην Ιταλία και έχουν μείνει άνεργοι, λόγω της οικονομικής κρίσης, και, φυσικά, για να βρουν δουλειά και οι Ιταλοί άνεργοι». Σημειώνεται ότι η περιοχή του Τρεβίζο, στη βορειοανατολική Ιταλία, είναι από τις πλέον εύπορες και ανεπτυγμένες της χώρας.

Εν τω μεταξύ, έρευνα του German Marshall Fund σε συνεργασία με την Καθολική Εκκλησία, αποκαλύπτει ότι οι περισσότεροι Ιταλοί αντιμετωπίζουν αρνητικά το φαινόμενο της μετανάστευσης. Σε ποσοστό 68% οι ερωτηθέντες εκτιμούν ότι οι περισσότεροι αλλοδαποί βρίσκονται στην Ιταλία χωρίς νόμιμη άδεια, σε ποσοστό 66% είναι πεπεισμένοι ότι η μετανάστευση ενισχύει την εγκληματικότητα, ενώ 86 στους 100 Ιταλούς δηλώνουν ότι «φοβούνται τους παράνομους μετανάστες».

(ΑΠΕ- ΜΠΕ)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. KaryID avatar
    KaryID 18/11/2008 21:53:38

    Λογικό το βλέπω.

  2. Γ.Κ. avatar
    Γ.Κ. 18/11/2008 22:10:01

    H κυβέρνηση Μπερλουσκόνι συνηθίζει να πετάει κάτι τέτοιες βλακείες για να χρησιμοποιούνται σαν ρεκλάμες στα τηλεοπτικά κανάλια του πρωθυπουργού.

    Το πρόβλημα της Ιταλίας δεν είναι η είσοδος "νέων αλλοδαπών εργαζομένων" αλλά η είσοδος "νέων αλλοδαπών λαθρομεταναστών". Ένα πολύ μικρό, ελάχιστο, ποσοστό αλλοδαπών έρχεται με εξασφαλισμένη δουλειά πριν από την είσοδο στη χώρα (πρόκειται συνήθως για γυναίκες του πρώην ανατολικού μπλοκ που πηγαίνουν για να προσέχουν ηλικιωμένους κλπ). Οι περισσότεροι "νέοι αλλοδαποί" έρχονται με την ελπίδα να αποκτήσουν δουλειά και αυτούς ο Ιταλός φαμφάρας ΔΕΝ μπορεί να τους σταματήσει (εκτός κι αν βουλιάζει πλοία).

    Οπότε μη ψαρώνετε από τα διαφημιστικά σποτ του καβαλιέρε, κανένα μορατόριουμ δεν μπορεί να εφαρμόσει, είναι σαν ένα ψευτο-νόμο που είχε βγάλει το καλοκαίρι να κυρήξει παράνομη τη λαθρομετανάστευση, που ήταν πρακτικά ανεφάρμοστος.

  3. μανώλης avatar
    μανώλης 18/11/2008 22:17:10

    Ο Μαρόνι είναι ο αντίστοιχος... Άντωνις της ξενοφοβικής-ακροδεξιάς-υπερεθνικιστικής Λέγγας του Βορά του Ουμπέρτο Μπόσι. [Λέτε κάποια στιγμή να δούμε καμιά ανάλογη (μπρρρρρ...) συμμαχία και στον τόπο μας;]
    Επι της ουσίας της είδησης τώρα, σίγουρα θα βρει υποστήριξη η πρότασή του και πολύ γρήγορα μιμητές και σε άλλα Ευρωπαϊκά κράτη. ( Σε εποχές κρίσεων οι πρώτοι που την πληρώνουν είναι οι ξένοι. Και όπως λέει και ο Μαρόνι, "....το συγκεκριμένο μέτρο θα ωφελήσει κυρίως τους μετανάστες που εργάζονται ήδη..." για το καλό τους.)

  4. KaryID avatar
    KaryID 18/11/2008 22:32:28

    Ας αφήσουμε τα περί ρατσισμού.
    Η πρόταση είναι λογική.
    Θα προτιμούσα πριν την έλευση και άλλων εξαθλιωμένων λαθρομεταναστών στη χώρα μας και τη στοίβαξή τους σε ετοιμόρροπα κτίρια - και το απάνθρωπο ξεφόρτωμά τους με καϊκια στα νησιά του Β.Α. Αιγαίου από δουλεμπόρους - να είχαμε φροντίσει πρώτα τους δικούς μας νέους επιστήμονες και εργαζόμενους με θέσεις εργασίας σε σύγχρονες τεχνολογίες αιχμής, για να μην αναγκάζονται να μεταναστεύουν για να εργασθούν με αξιοπρέπεια και να εφαρμόσουν όσα έμαθαν.
    Διαβάζω για υψηλά νούμερα φυγής ελλήνων νέων εξειδικευμένων εργαζόμενων σε προηγμένες χώρες με μέριμνα.

  5. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 18/11/2008 22:58:26

    Ο Μπερλουσκονι κανει οτι του καπνισει,και λογαριασμο δεν δινει κανενος....

    Κι ομως τον ψηφιζουν...

    Λιγο ο Κακα και ο Ροναλντινιο,λιγο οι τηλεπαρουσιαστριες που εμφανιζονται διπλα του,λιγο και οι ατακες που σε αλλουνου στομα θα ηταν ποινικα κολασιμες....

    Η κοινωνια των μηντια αυτη ειναι...Λουσθειτε την οσοι την ποθουσατε!

  6. ερευνητής avatar
    ερευνητής 18/11/2008 23:00:12

    Για να αντιληφθώ την πλήρη έκταση της νεοελληνικής διαστροφής ο @2 και ο @3 είναι υπέρ της λαθρομετανάστευσης;
    Κι αν ναι ποιοι είναι και από ποια θέση μιλάνε;

    Διότι αν επαγγέλλονται τον εργολάβο οικοδομών τους καταλαβαίνω ή τους ιδιοκτήτες περιποίησης μασάζ.

    Αν όμως είναι επαγγελματίες αντιρατσιστές τότε ως ανίατες περιπτώσεις δεν θα συνεχίσω τη συζήτηση.

  7. μανώλης avatar
    μανώλης 18/11/2008 23:29:18

    Ο καθένας εδώ μέσα είναι ή δηλώνει ότι είναι ,οτιδήποτε. Δέν έχει σημασία και δεν αφορά κανέναν.
    Απόψεις γράφουμε και δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούμε. Αλλοιώς δεν θα είχε νόημα ο διάλογος.
    Οι αφορισμοί ερευνητή μου είναι εύκολοι και απλοί. Πετάς εκεί ένα "επαγγελματίας αντιρατσιστής", "εργολάβος", "νταβατζής",(αυτό δεν εννοείς με το "ιδιοκτήτης περιποίησης μασάζ";, και καθάρισες. Δέν είναι όμως τόσο απλά τα πράγματα. Για την ουσία της είδησης έχεις να πεις κάτι; Αυτό έχει σημασία.

  8. ερευνητής avatar
    ερευνητής 18/11/2008 23:38:18

    Δεν απάντησες στην ερώτηση. Φυσικά το κυρίαρχο, η ουσία, είναι από ποια θέση μιλάς.

    Για την είδηση. Ο Μπερλουσκόνι είναι ο μόνος που παράγει πολιτική στο σημαντικότερο ζήτημα του καιρού μας, την μετανάστευση, νόμμη και παράνομη.
    Δεν πρόκειται περί φωστήρα αλλά λειτουργεί πολιτικά. Δεν χάνει στην Ιταλία παρά να αλλάξει πορεία η αριστερά και συρθεί στις δικές του ιδέες.

    Για την Ελλάδα δεν υπάρχει ελπίδα.

  9. μανώλης avatar
    μανώλης 19/11/2008 00:04:36

    @ 9.
    Εάν ο Μπερλουσκόνι είναι το πρότυπο κυβερνήτη για σένα, εγώ πάω πάσο. Ότι πείς.

  10. Γ.Κ. avatar
    Γ.Κ. 19/11/2008 00:25:21

    Ερευνητή, συγχαρητήρια για την πολιτική σου κρίση. Όσο υπάρχουν άνθρωποι σαν και σένα οι δικτατορίσκοι τύπου Μπερλουσκόνι θα συνεχίζουν να υπάρχουν και να διαπρέπουν. Συγχαρητήρια και πάλι!

  11. μανώλης avatar
    μανώλης 19/11/2008 00:29:53

    Η είδηση δεν μιλά για λαθρομετανάστες, αλλα στην ουσία για περιορισμό της ελεύθερης μετακίνησης εργαζομένων εντός της Ε.Ε.

    ΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΜΕΔΑΠΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ

    Οποιοσδήποτε εργαζόμενος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ανεξάρτητα από τον τόπο κατοικίας του, πρέπει να έχει το δικαίωμα να ασκήσει μισθωτή δραστηριότητα σε οποιοδήποτε κράτος μέλος, και με τις ίδιες συνθήκες με τους ημεδαπούς . Η αρχή της ίσης μεταχείρισης εφαρμόζεται σε όλες τις συνθήκες απασχόλησης και εργασίας (επί παραδείγματι αμοιβή, απόλυση, επαγγελματική επανένταξη ή επαναπασχόληση σε περίπτωση ανεργίας).

    Αυτή η αρχή της ίσης μεταχείρισης για την πρόσβαση στην απασχόληση προϋποθέτει ότι οι εργαζόμενοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης απολαύουν της ίδιας προτεραιότητας με τους ημεδαπούς υπηκόους για την πρόσβαση στις θέσεις εργασίες σε οποιοδήποτε κράτος μέλος. Δεν ισχύουν για εσάς οι εθνικές διατάξεις που θέτουν περιορισμούς ως προς τον αριθμό ή το ποσοστό απασχόλησης αλλοδαπών. Για το λόγο αυτό, όταν σε ένα κράτος μέλος η χορήγηση οποιωνδήποτε πλεονεκτημάτων σε επιχειρήσεις εξαρτάται από την απασχόληση ενός ελάχιστου ποσοστού ημεδαπών εργαζομένων, οι πολίτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης πρέπει να υπολογίζονται ως ημεδαποί εργαζόμενοι.

    Επιπλέον, το κοινοτικό δίκαιο προβλέπει ότι όλες οι διατάξεις συλλογικής σύμβασης, ιδιαίτερης συμφωνίας ή κάθε άλλης πράξης συλλογικής ρύθμισης που αφορά τις συνθήκες πρόσβασης στην απασχόληση, την απασχόληση, την αμοιβή και τους άλλους όρους εργασίας ή τους τρόπους απόλυσης είναι άκυρες εφόσον προβλέπουν ή επιτρέπουν συνθήκες που εισάγουν διακρίσεις κατά των υπηκόων άλλων κρατών μελών.

    Αυτό το δικαίωμα των "αλλοδαπών" Ευρωπαίων Πολιτών θέλει να περιορίσει ο Μαρόνι.

  12. μανώλης avatar
    μανώλης 19/11/2008 00:39:29

    Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ελεύθερη μετακίνηση εργαζομένων εντός της Ε.Ε. εδώ

  13. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 19/11/2008 01:40:07

    Ο μανώλης εβαλε τα πράγματα στη θέση τους.
    Οσοι νομιζουν οτι η λαθρομεταναστευση περιοριζεται με νομους απλά παραβλέπουν το λαθραία ή απλώς δεν γουσταρουν τους μεταναστες γενικώς. Δηλαδη αν ψηφισει το κοινοβούλιο νομο που απαγορευει τη λαθρομεταναστευση θα σταματησουν οι τουρκοι να τους ξεφορτωνουν και οι ελληνες συνεργοίο τους να τους διακινούν?? Εκτός κι αν ονειρευεστε αποσπασματα που θα πυροβολουν στο ψαχνο κάθε φτωχοντυμενο πακιστανό ή ιρακινό χωρις πολλα πολλά. Αλλα αυτό λεγεται αλλιως >Δε λέγεται περιορισμός της μεταναστευσης, λέγεται κτηνωδία.

  14. ανανας avatar
    ανανας 19/11/2008 02:38:37

    Πραγματικα πιστευει κανεις σοβαρα πως χωρις δραματικες αλλαγες προς το καλυτερο στον Τριτο Κοσμο μπορει να περιοριστει η μεταναστευση?

    Ζουμε στην εποχη ενος ακομα μεγαλου μεταναστευτικου κυματος οπως αυτα που στο παρελθον εχουν εμφανιστει παμπολλα.

    Οπως απετυχαν οι Ρωμαιοι με τις λεγεωνες στο Δουναβη, οπως απετυχαν οι Κινεζοι με το Σινικο Τειχος, ετσι καθε προσπαθεια να σταματησει κανεις το φαινομενο της μεταναστευσης (το οποιο στην ιστορια εμφανιζεται σχεδον σαν φυσικο φαινομενο) ειναι εκ προοιμοιου ματαιη.

    Οι πειναλεοι ειναι απλα πολυ περισσοτεροι απο οσους μπορουν να σκοτωσουν οι ναρκες του Εβρου ή οι ακταιωροι του Μπερλουσκονι.

    Ή θα προσαρμοστουμε (οπως η Ανατολικη Ρωμαικη Αυτοκρατορια) ή θα καταστραφουμε (οπως η Δυτικη Ρωμαικη Αυτοκρατορια). Απλα τα πραγματα.

  15. joan avatar
    joan 19/11/2008 03:13:04

    ξυπνιστε η αθηνα εχει δημαρχο τον ...εθνικιστης του "πατριωτικου" χωρου.οταν γινουν μητροπολιτικη δημοι μην φανει "παραξενο" να γινει η αθηνα "ρωμη" βλεπε δημαρχο ρωμης. αυτα τα ολιγα για τους σκεπτομενους.

  16. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 19/11/2008 05:11:52

    εμεις να μπλοκαρουμε την εξοδο των αρπακτηκων κ της μαυρης βαλιτσας απο τη χωρα.

    ΠΠ

  17. Νικόλας avatar
    Νικόλας 19/11/2008 08:14:52

    @ανανάς
    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και νομίζω πως το σχόλιο σου αποδεικνύει ότι για την αντιμετώπιση των περισσότερων προβλημάτων η καλύτερη "θεραπεία" είναι η πρόληψη.
    Δηλαδή αν αυτοί οι άνθρωποι ζούσαν καλά στον τόπο τους θα ήθελαν να φύγουν; Ποιος γουστάρει να είναι μετανάστης;
    Φυσικά τον πολιτισμένο δυτικό κόσμο δεν τον αφορά αυτό. Εμείς να περνάμε καλά και άσε τους άλλους να πεθάνουν...Αλλά αυτό νομίζω πως αρχίζει και γυρίζει μπούμεραγκ πάνω από τα κεφάλια μας

  18. koinos_nous avatar
    koinos_nous 19/11/2008 08:32:17

    Μετανάστευση,Παγκοσμιοποίηση,Διεύρυνση της ΕΕ κλπ κλπ.
    Οι παρενέργειες όλων αυτών λειτουργούν σύμφωνα με την αρχή των συγκοινωνούντων δοχείων για την μεγάλη μάζα των ανθρώπων(Σις πολυεθνικές και στους έχοντες ανεβάζει τα κέρδη).
    Το χαμηλό βιοτικό επίπεδο των λαθρομεταναστών,η των πρός ένταξη χωρών θα ανέλθει ενώ το επίπεδο των άλλων θα κατέλθει μέχρι να έλθει σε ισοροπία.
    Τώρα τα ουτοπιστικά περί "είμαστε και με τους μετανάστες και με τους ντόπιους εργάτες" είναι για γέλια ή απευθύνονται σε αφελείς.
    Εκτός αν υπάρχει πραγματικά συναίνεση στην προοπτική να μειώσουμε τις προσδοκίες μας για καλύτερο βιοτικό επίπεδο.
    Υπάρχει;

  19. ερευνητής avatar
    ερευνητής 19/11/2008 08:38:49

    Είναι πραγματική ανήκεστος η βλάβη στα εγκεφαλικά κύτταρα που έχουν προκαλέσει τα παπαγάλακια των μεγαλολαμόγιων στο μυαλό ορισμένων.

    Από τα λίγα που καταλαβαίνω υποστηρίζετε την ιδέα να μην κάνουμε τίποτε επειδή οι Κινέζοι απέτυχαν με το Σινικό Τείχος και άλλα φληναφήματα. Εγώ θα εππεκετέινω τη σκέψη: να μην πηγαίνουμε στον γιατρό αφού οι ιατρική έχει αποτύχει να θεραπεύσει τον καρκίνο. Καλά για τη μ... δεν το συζητώ.
    Η παραδοσιακή ελληνική οκνηρία έχει επεκταθεί και στον εγκέφαλο.

    Ο άλλος λέει ότι πρέπει να βελτιωθούν οι συνθήκες στον Τρίτο Κόσμο. Δηλαδή να περιμένουμε δυο τρεις γενιές ακόμη επειδή ορισμένοι έχουν πάρει διαζύγιο με την πολιτική από την εποχη του Πολυτεχνείου.

    Το επίπεδο της πολιτικής σκέψης στην ελλάδα είναι πολύ χαμηλό, απόρροια της τεμπελιάς σε συνδυασμό με την αμορφωσιά και την έλλειψη ευφυίας. Από την άποψη αυτή λογικά η ιστορία θα εκδικηθεί αυτή τη χώρα.

  20. Goebbels avatar
    Goebbels 19/11/2008 09:04:48

    Συμφωνώ με τον σχολιαστή #8. Εδώ, οι σαλονάτοι ψευτοαριστεροί της Κύρκαινας λίγο απέχουν από το να ζητάνε να βγούμε από τα σπίτια μας για να μπουν οι λαθρομετανάστες.

  21. KaryID avatar
    KaryID 19/11/2008 09:12:48

    Αν δεν κάνω λάθος κάθε χώρα της Ευρώπης και όλες οι ανεπτυγμένες εκτός ΕΕ εισφέρουν μέρος του οβολού των φορολογουμένων τους για έργα βοήθειας, ιατρικής περίθαλψης, υποδομών στις φτωχές χώρες.
    Πολλές φορές - ίσως και όλες, η βοήθεια αυτή καταλήγει σε χέρια διεφθαρμένων φύλαρχων ηγετών - εγκαθέτων των μεγάλων επιχειρήσεων που νέμονται τους πλουτοπαραγωγικούς πόρους εκεί.
    Και οι πόροι της Αφρικής είναι ανεξάντλητοι. Θα μπορούσε να είναι μια πολύ ωραία πατρίδα για τους λαούς της. Έτερον - εκάτερον όμως.
    Η Ελλάδα δεν ήταν στην νεότερη ιστορία της αποικιοκρατική δύναμη.

    Γιατί να φέρει το βάρος των τύψεων και των ευθυνών άλλων ισχυρότερων, όταν αποδεδειγμένα δεν το μπορεί;
    Αυτή τη στιγμή η Ευρώπη έχει κατανεμημένους εδώ κι' εκεί 50 εκ. μετανάστες περισσότερους από όσους αντέχουν οι υποδομές της.
    Και δεν είδα να ασχολείται κάποιος με το θέμα του ελέγχου των γεννήσεων στις φτωχές χώρες.
    Τι νόημα έχει να γεννούν αυτές οι δυστυχισμένες γυναίκες 6, 8, 10, 12 παιδιά, να τα φέρνουν στον κόσμο μέσα στις μύγες και στις ασθένειες, με σοβαρές ελπίδες να επιζήσουν μόνο τα δύο ή τα τρία; Και τα υπόλοιπα να γίνουν δούλοι ή πόρνες της Δύσης;

  22. Σαος avatar
    Σαος 19/11/2008 09:32:04

    Η λαθρομετανάστευση συμφέρει οικονομικά (πάντοτε) μόνο τους ιδιοκτήτες κατασκευαστικών και τους μεγαλογαιοκτήμονες. Το κέρδος είναι μόνο οικονομικό. Δεν υπάρχει κανένα κέρδος κοινωνικό ή πολιτισμικό. Βέβαια συμφωνώ πως δεν μπορεί να σταματήσει έτσι και ιδιαίτερα όταν έρχονται πετροδόλαρα για την προώθηση αυτών των ανθρώπων (που είναι κυρίως μουσουλμάνοι).

  23. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 19/11/2008 09:39:47

    @ Κary ID

    Αυτοί που έρχονται στην Ελλάδα δεν ενδιαφέρονται για το αν ήταν ή όχι η Ελλάδα αποικιοκρατική δύναμη στο παρελθόν.
    Το γεγονός αυτό απλώς δυσκολεύει την αντιρατσιστική προπαγάνδα και την αναγκάζει να γίνεται μερικές φορές ψιλουστερική καθώς ο μέσος Ελληνας δεν μπορεί να καταλάβει τι χρωστάει στον Πακιστανό και δεν μπορούν να του δημιουργήσουν ενοχές λόγω αποικιοκρατίας όπως στον αντίστοιχο Αγγλο.

  24. τιραμολα avatar
    τιραμολα 19/11/2008 09:46:06

    Αποσπασμα απο την εισαγωγη που εχει γραψει ο Ν. Κοτζιας στο βιβλιο συνεντευξη του Νοαμ Τσομσκι "Οι εχοντες και οι μη κατεχοντες"
    Το εχω ξαναποσταρει αλλα ας το διαβασουν οσοι δεν το γνωριζουν.

    "Οταν διαμορφωνε ο Ν. Τσομσκι το παρον βιβλιο , δεν ειχε ακομα εκδοθει η ετησια εκθεση του ΟΗΕ για την ανθρωπινη αναπτυξη του 1998 οπου ολα τα στοιχεια επιβεβαιωνουν τη βασικη αναλυση του , οτι , δηλαδη , σημερα ο πλουτος εχει την μεγαλυτερη ανισοτητα κατανομης απο καθε αλλη εποχη της συγχρονης κοινωνιας.
    Συμφωνα με αυτη την εκθεση η οποια δοθηκε στην δημοσιοτητα τον Σεπτεμβριο του 1998 , η συνολικη περιουσια των τριων πλουσιοτερων ανθρωπων ξεπερνα το αθροισμα του ΑΕΠ των 48 λιγοτερων ανεπτυγμενων χωρων του πλανητη μας , δηλαδη του 20% περιπου ολων των κρατων.
    Οτι η περιουσια των 85 πλουσιοτερων ανθρωπων υπερβαινει το συνολικο ΑΕΠ της πλεον πολυπληθους χωρας στον κοσμο , της Λαικης Δημοκρατιας της Κινας με πανω απο 1,3 δισεκατομυρια κατοικπους.Δηλαδη καθε 15,3 εκατομυρια κατοικων της Κινας εχουν αναλογικα το εισοδημα ενος εκ των πλουσιοτερων ανθρωπων του κοσμου.
    Οι αριθμοι που μολις αναφεραμε γινονται ακομα πιο αποκαλυπτικοι αν λαβει κανεις υποψη του οτι η περιουσια των 225 πλουσιοτερων ανθρωπων του κοσμου ειναι σχεδον ιση με το ετησιο εισοδημα των 2,5 πιο φτωχων δισεκατομυριων ανθρωπων.Και βεβαια ουδεις μπορει να μας πεισει οτι υπαρχει καποιος επιχειρηματιας του οποιου η εργατικοτητα και η προσωπικη ικανοτητα ισοδυναμουν με την εργασια 15 και πανω εκατομυριων ανθρωπων 'η οτι μια τετοια αντιληψη συναδει με τις αντιληψεις οτι οι ανθρωποι μοιαζουν με λογικα οντα , εστω μαιστοιχειωδως.
    Τα στοιχεια του ΟΗΕ αποκαλυπτουν οτι προκειμενου νε διασφαλιστει η εκπαιδευση , η υγειονομικη περιθαλψη , η επαρκεια τροφης και ασφαλεις εγκαταστασεις υδρευσης και αποχετευσης για πανω απο 2 δις ανθρωπους
    (εκ των οποιων το ενα δις διαθετει εισοδημα μικροτερο απο 1 δολλαριο την ημερα) που στερουνται αυτα τα στοιχειωδη αγαθα , θα απιτουνταν μολις το 4% (ωαι το τεσσερα τοις εκατο) της περιουσιας των 225 πλεον πλουσιων κατοικων του πλανητη μας.
    Και ας μην υποστηριξει καποιος οτι η αποσπαση του 4% απο 225 ανθρωπους προκειμενου να επιβιωσουν εματονταδες εκατομυρια συνανθρωποι μας θα ηταν αιτια να διασαλευτει η "φυσικη ταξη των αγορων"
    Στην ιδια εκθεση υπολογιζεται οτι εαν δαπανουνταν , στα πλαισια ενος αναλογου σχεδιασμου , ενα ποσο 9 δις δολαριων τοτε θα ειχαν ολοι οι ανθρωποι πανω σε αυτον τον πλανητη διασφαλισμενη προσβαση σε καλης ποιοτητας νερο και υγειονομικη περιθαλψη.
    Προκειμενου ο αναγνωστης να εχει μια εικονα της ταξης του μεγεθους των 9 δις , ας μας επιτραπει να σημειωσουμε οτι μονο το 1997 οι Δυτικοευρωπαιοι ξοδεψαν 12 δις δολαρια για την καταναλωση παγωτων.Εαν περιοριζοταν η δικη τους καταναλωση καθως και εκεινη στη Βορεια Αμερικη (περιπου 18 δισεκατομυρια το χρονο) μολις κατα το 1/3 της ετησιας καταναλωσης , θα μπορουσαν να διασφαλιστουν οι υλικοι-χρηματοδοτικοι ποροι προκειμενου να εξασφαλιστει η βασικη αναπαραγωγη και οι οροι επιβιωσης ολου του παγκοσμιου πληθυσμου!
    Νομιζουμε οτι τα σχολια περιτευουν!

  25. European avatar
    European 19/11/2008 10:11:26

    Ειναι σε θεση καποιος να απαντησει ποιος ειναι ο αριθμος των λαθρομετανστων στην Ελλαδα (μεταναστες χωρις χαρτια)? Εκ των προτερων ευχαριστω!

  26. KaryID avatar
    KaryID 19/11/2008 10:13:59

    @Ψυχραιμία: συμφωνώ, και το δικό μου σχόλιο "εσωτερικά" απευθυνόταν. Δεν είμαστε απάνθρωποι. Οι (λαθρο)μετανάστες όμως δεν έχουν προκύψει από παρθενογέννεση, ούτε έρχονται από τα βάθη της ζούγκλας. Δεν είναι άουγκ. Γνωρίζουν, συνεννοούνται στα αγγλικά οι περισσότεροι, στις πατρίδες τους βλέπουν τηλεόραση, Αλ Τζαζίρα, κουβαλούν και το λάπτοπ, έτσι; Αν θέλουν να ζήσουν στη Δύση να σεβαστούν ορισμένα πράγματα. Και κυρίως η χώρα αυτή να έχει την πυγμή να τους βάλει σε ένα δρόμο. Και αυτό δεν το βλέπω να συμβαίνει.
    @Σάος: συμφωνώ.

  27. τιραμολα avatar
    τιραμολα 19/11/2008 10:49:45

    Ο καπιταλισμος εχει αποδειχθει οτι ειναι μια τρομερη μηχανη παραγωγης πλουτου αλλα επισης μια τρομερη μηχανη δημιουργιας φτωχιας και ανισοτητας.
    Οσο αποδεχομαστε κοινωνιες οπου κυριαρχουν οι ατομικοτητες ισχυος εναντι των συλλογικων αποφασεων και του κοινωνικου ελεγχου ειναι απολυτως βεβαιο οτι οδηγουμαστε με μαθηματικη ακριβεια στον καννιβαλισμο.
    Τι να σεβαστει ο μεταναστης αφου αν δεν μεταναστευσει θα πεθανει της πεινας?
    Δυστηχως για πολλους δεν εχει γινει ακομα κατανοητο οτι κανενας δεν μπορει να κοιμαται ησυχος στο κρεβατι του αν απεξω υπαρχει καποιος ο οποιος δεν εχει κρεβατι...

  28. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 19/11/2008 10:56:26

    Εγω θα ρωτησω κατι, φαινομενικα ασχετο.
    Αν καποιος ειναι ετοιμος να ριξει μεσα στη λιμνη του Μαραθωνα υδροκυανιο, που αν πεσει, θα σκοτωσει εκατομμυρια,και υπαρχει δημοσια δυναμη που πλησιαζει, αλλα δεν μπορει να προλαβει να φτασει εκει και να τον σταματησει, αλλά τον βλεπει στο τηλεσκοπικο του οπλο, ενας καλος σκοπευτης, τι πρεπει να γινει κατα τη γνωμη σας;
    Να τον αφησει να ζησει, και αυτος να σκοτωσει τους πολλους, η να σκοτωσει τον τυπο,και να γλυτωσουν οι αλλοι;
    Απαντηστε σ αυτο, και μετα προχωραμε στο παρασυνθημα.
    (Η να εισαι προβοκατορας, η να μην εισαι,ε;).

  29. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 19/11/2008 11:21:23

    @ προβοκάτωρ
    Να τον σκοτωσει αμέσως.Σοβαρολογούμε τώρα;
    Eδώ σηκώθηκαν πολεμικά για να καταρρίψουν το αεροπλάνο της "Ηλιος" αν φαινόταν ότι θα πέσει μέσα στην Αθήνα.
    Ούτε δικαίωμα μετανάστευσης υπάρχει ούτε παγκόσμια κυβέρνηση υπεύθυνη για όλους τους πληθυσμούς της γής.

  30. τιραμολα avatar
    τιραμολα 19/11/2008 11:26:07

    Αν υπηρχε ενα οργανωμενο κοινωνικο κρατος ουτε ο ανωμαλος θα κυκλοφορουσε ελευθερος αλλα και η λιμνη θα φυλλασοταν.
    Πολλες Αμερικανικες ταινιες βλεπετε...

  31. τιραμολα avatar
    τιραμολα 19/11/2008 11:37:36

    @Goebbels 21
    Εγω σου ευχομαι να μην ερθει ποτε η ωρα να μεταναστευσεις για τους λογους που μεταναστευουν σημερα πολιτες του τριτου κοσμου.
    Αν και θα ερθει απο τη στιγμη που δεν εχεις καταλαβει οτι απο τυχη βρεθηκες σε αυτο το σημειο του πλανητη...
    Και τοτε δεν θα σε λυπηθει κανενας...

  32. leon avatar
    leon 19/11/2008 12:35:35

    Προβοκατωρα...δεν εχει καμια σχεση αυτο που πας να πεις (#29)με τα παραπανω που συζητουνται. Το αισθημα δικαιου αλλαζει στον καθε ανθρωπο συμφωνα με την κατασταση που του περιγραφεται.

  33. Goebbels avatar
    Goebbels 19/11/2008 13:31:10

    @ τιραμολα 31

    Αυτά θα ίσχυαν σε μια ιδεατή κοινωνία και σε ένα ιδεατό κράτος. Όμως με τις δεδομένες συνθήκες, που οι ψευτοπροοδευτικάριοι και οι νεοglobalικοί κατάντησαν την Ευρώπη σουρωτήρι, τι θα πρέπει να κάνουμε;

    Για πήγαινε μια βόλτα από τον παραλιακό δρόμο της Πάτρας, που οι λαθρομετανάστες τον έχουν κυριολεκτικά καταλάβει τις τελευταίες εβδομάδες και κάνουν ολημερίς κι ολονυχτίς πάρτι κυνηγώντας τις νταλίκες μέρα μεσημέρι και σκίζοντας τους μουσαμάδες για να μπουν μέσα και να διαφύγουν στην ιταλία... και όλα αυτά ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΙ! Ήθελα να ήσουν κάτοικος του δρόμου αυτού, να δεις τι τραβάνε καθημερινά. Και μόνο που τα ακούω από φίλους που μένουν στην Πάτρα ανατριχιάζω!

    Κάπως έτσι θέλεις να γίνουν όλες οι πόλεις μας δηλαδή; Αν οι ψευτοπροοδευτικοί θέλουν λαθρομετανάστες, γιατί δεν τους παίρνουν στα σπίτια σου; Αλλά θα μου πεις, στα ρετιρέ της Αναγνωστοπούλου και της Στησιχόρου που μένουν όλοι αυτοί οι σαλονάτοι, να βάλουν μετανάστες; Τι θα πει ο περίγυρος του Da Capo μετά; Mon Dieu!

  34. τιραμολα avatar
    τιραμολα 19/11/2008 13:45:43

    Μα αυτο δεν μπορεις να καταλαβεις Goebbels...
    Οτι αυτη ειναι μια φυσιολογικη εξελιξη απο τους λογους που ανεφερα πιο πανω (25).
    Τι παει να πει ψευτοπροδευτικαριοι?
    Δηλαδη θα επρεπε να υπαρχει στρατος στα συνορα και οτι κινειται να το ριχνει κατω?
    Την παγκοσμιοποιηση της οικονομιας την λουζομαστε και καναμε και το παγωνι αφου καταναλωναμε με δανεικα.
    Την παγκοσμιοποιηση των λαων την φοβομαστε?
    Γιατι?

  35. European avatar
    European 19/11/2008 13:47:17

    Συμφωνω απολυτα με το παραπανω μηνυμα! Ποσους λαθρομεταναστες μπορει να αντεξει η Ελλαδα? Δεν υπαρχει οριο? Τι γινεται με τους Ελληνες ανεργους? Αυτοι δεν εχουν δικαιωματα?

  36. Goebbels avatar
    Goebbels 19/11/2008 13:54:47

    Ψευτοπροοδευτικάριοι θα πει να λες "μέσα οι ξένοι" την ώρα που εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες πρόκειται να μείνουν άνεργοι εξαιτίας της κρίσης.

  37. τιραμολα avatar
    τιραμολα 19/11/2008 14:10:32

    Ο γυιος μου ειναι στο δευτερο ετος στην Πατρα στο τμημα ηλεκτρολογων μηχανικων του πολυτεχνειου.
    Πριν απο ενα μηνα εγινε εκδηλωση συμπαραστασης και εγινε και αγωνας βολευ μεταξυ Ελληνων και μεταναστων.
    Υπαρχουν και οι αλλοι Ελληνες εκτος απο τους Ελληναραδες!
    Αυτους που τα ξυνουν πινοντας φραπε και κανουν και παραπονα οτι οι ξενοι θα τους φανε τις δουλειες....
    Ποιος την προκαλεσε την κριση Goebbels?
    Ποσα και ποια θα ειναι τα θυματα αυτης της κρισης?
    Μην τα βαζεις με αυτον που δεν εχει στον ηλιο μοιρα!
    Να τα βαλεις με τον εαυτο σου και συ και γω που ανεχομαστε πολιτικους και πολιτικες που ειναι βασικοι υπευθυνοι για τον καννιβαλισμο που θα αντιμετωπισουμε στο μελλον...

  38. KaryID avatar
    KaryID 19/11/2008 14:16:09

    Μου άρεσε αυτό το παγκοσμιοποίηση των λαών.
    Ας έλθουν στην Ελλάδα 10 εκ., no problem.

    Εγώ πάντως δεν θέλω για πατρίδα μου τη σι γιου λαντ. Ούτε ζω για να καταναλώνω προϊόντα και να προσκυνώ σε μπράντες. Γιατί περί αυτού πρόκειται.

    Όλος ο κόσμος μία μπράντα. Το φωνάζει η σημειολογία των παγκοσμιοποιημένων διαφημίσεων.

  39. τιραμολα avatar
    τιραμολα 19/11/2008 14:27:56

    Ανωνυμε 42 θελεις κατι να πεις αλλα παρασυρεσαι στις εξυπναδες...
    Αριστερουληδες ειναι αυτοι που ευθυνονται που ενας που δεν εχει στον ηλιο μοιρα θα φαει τη θεση του γυιου μου επειδη θα δουλεψει εκβιαζομενος χωρις ασφαλεια?
    Κοιτα να ξυπνησεις εσυ προτου ειναι αργα μπας και προλαβεις να την γλυτωσεις...

  40. Κώστας Τρέντ avatar
    Κώστας Τρέντ 19/11/2008 14:37:23

    Tώρα οι Ευρωπαίοι αποικιοκράτες θα πληρώσουν για όσο πλούτο λήστεψαν απ' όλον τον υπόλοιπο κόσμο επί πέντε αιώνες.
    Θά πληρώσουν για τις καραβιές δούλων που κουβαλούσαν στ αμπάρια -άσχετα άν το δουλεμπόριο άρχισαν οι Άραβες κτλ. πρώτοι- ή σε καραβάνια και που πέθαιναν με φρικτό τρόπο απο αρρώστειες ή την βαρβαρη κακομεταχείριση μετά.
    (Ξεχνούνε οι ΕΘΝΙΚΟΦΡΟΝΕΣ πως η Αρχαία Ελλάδα στήριζε τόσο πλούτο και τέχνη, όσο κι ελεύθερο χρόνο για σκέψη και πολιτική δράση στον πολύτιμο χρόνο που της εξασφάλιζε η τότε δουλεία.
    Φυσικά ο κόσμος είναι ένας κι αδιαίρετος. Η θύελλα που ξεσπά κάπου, σαν ΝΤΟΜΙΝΟ έρχεται και στο σπίτι του γείτονα και στο δικό μας.
    Εξάλλου έχουν σωρεύσει τόσο μα τόσο πλούτο απ' όλον τον κόσμο στην μειοψηφία της Δυτικήε Ευρώπης Βορ αμερικής κι Ιαπωνίας-Κορέας, που φτάνει και περισσεύει να ανασάνει ο τρίτος και τέταρτος κόσμος.

    Επανειλημμένα οι ΜΗ ΚΥΒΕΡΝ. ΟΡΓ/ΣΕΙΣ ΚΙ Ο Ο.Η.Ε. αποδεικνύνουν , πως μ' ελάχιστο ποσοστό λχ απ' τις παράλογες στρατιωτικές δαπάνες μπορεί να εξαφανιστούν με την Ιατροφαρμακευτική κτλ βοήθεια π.χ. οι αρρώστειες απ τον Τριτο-Τέταρτο κόσμο.Κι ακολουθούν πολλές άλλες τέτοιες οχλήσεις του ΟΗΕ προς τους ..χρυσοκάνθαρους.
    Ποτέ άλλοτε τόσο ελάχιστη καπιταλιστική ελίτ δεν είχε συσσωρεύσει τόσο πλούτο και τόση πολιτικοστρατιωτική ισχύ απέναντι σε ανήκουστα, για πρώτη φορά τεράστια πλειοψηφία υποσιτιζόμενων λαών.
    Φυσικά η Ελλάδα ανήκει στους πλούσιους τύπου ''Ψυχικό''. Που σηκώνουν τείχη γύρω απ' τα πανάκριβα εξοχικά - βίλλες τους με σεκουριτάδες/συρμ/ματα/σκύλους κτλ., για να μήν παρεισφρύσουν μέσα στην...Εδέμ τους τίποτα ...ξυπόλητοι ''οχληροί''.

  41. Κώστας Τρέντ avatar
    Κώστας Τρέντ 19/11/2008 14:42:41

    Θά προσθέσω πως όπως οι αριστεροί Οικονομολόγοι-Ιστορικοί (Νίκος Ψυρούκης, Ιστορία της Αποικιοκρατίας, Νεοαποικιοκρατία-1977) έχουν αποδείξει, ο πελώριος Ε λ λ η ν ι κ ό ς Εμπορικός στόλος (τρίτος ή κατ' άλλους πρώτος παγκοσμίως), σαν τμήμα του παραγωγικού τομέα -δευτερογενούς- της Μητρόπολης, συνεισφέρει τα μέγιστα στις άνισες και Νεοαποικιοκρατικές ανταλλαγές μεταξύ Καπιταλιστικής Μητροπόλεως και υπανάπτυκτης και καταληστευόμενης περιφέρειας(ΤριτοΤέταρου Κόσμου).Συμμετέχει δηλ. τα μεγιστα στην συντήρηση της παγκόσμιας ανισότητας σε βάρος της μεγάλης πλειοψηφίας του κόσμου.
    Γιαυτό το κέντρο, η καρδιά του άλλωστε δεν είναι ο Πειραιάς, αλλά το ... Σ ί τ υ !

  42. Κώστας Τρέντ avatar
    Κώστας Τρέντ 19/11/2008 14:55:20

    Σε μιά τελευταία παρέμβαση θα προσθέσω πως ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΤΑΠΟΔΟΣΗ και Δικαιοσύνη θάναι να καταχτήσουν την Αγγλία οι υπόδουλοι επί τέσσερις αιώνες λαοί της Ινδίας και -πρώην- Αγγλικής Ανατολικής Αφρικής.
    Νά καλοκάτσουν για μερικούς αιωνες,-όπως η Ιστορική αμοιβαιότητα επιτάσσει - στο σβέρκο των αγέρωχων Γάλλων οι λαοί της Βόρειας Αφρικής και του Βιετνάμ λχΚαι ν α τους ανταποδώσουν στα ίσα όσα έχουν κάνει σε βάρος Αλγερίας, Τυνησίας, Μαρόκου, Τσάντ,Νίγηρα κτλ επί έναν αιώνα οι μάγκες του μεγάλου ...Γαλλικού πολιτισμού.Οι Ζαιρινοί το ίδιο στο ζάπλουτο Βέλγιο. Οι Αβορίγινες , -όσοι απέμειναν απ' την εξόντωση των λευκών αποίκων της Αυστραλίας- στους βρεττανόμαγκες του ..."Κυβέρνα Βρεττανία!"
    Οι ντόπιοι ''υπάνθρωποι κι ...άπιστοι'' του Μεξικού,Γουατεμάλας, Νοτ. αμερικής κλπ έχουν Ιστορικά προηγούμενα με τους ...αγαθούς και κατοχους της μοναδικής Ορθόδοξης Πίστης ΙσπανοΠορτογάλλους που αφάνισαν με σπαθιά και στα Ορυχεία Βολιβίας Περού Μεξικού τκτλ πάνω από 35 εκατομμύρια κοσμάκη τότε , τον 15ο-16ο αιώνες.
    (αριθμός τεράστιος για την εποχή, όταν η Γαλλία είχε δεν είχε 10-12 εκ/ρια κατοίκους...)

    Αλήθεια πώς εξολόθρευσανν οι - βολεμένοι τώρα -Ευρωπαίοαμερικάνοιι στις Η.Π.Α., ως ά π ο ι κ ο ι τότε, (1860-1900) κάποιες δεκάδες ή εκατοντάδες χιλιάδες γυναικόπαιδα κι άντρες Απάτσι, Τσεγιέν, Ογκλάλα, Μοχώκ κτλ αρπάζοντας εκατομμύρια στρέματα ;
    Έτσι ...
    Για να ιδούμε τα δίκαια των ....αδίκων.

  43. τιραμολα avatar
    τιραμολα 19/11/2008 14:55:22

    Ειναι εμφανες πλεον απο τα γραφομενα γιατι πολιτικοι τυπου Καραμανλη-Ρουσοπουλου -Αβραμοπουλου και λοιπων επικοινωνιακων τυπων κυβερνουν την Ελλαδα...
    Ειναι τετοια η συσωρευση χρηματος σε ολιγους επιτηδιους με το δικαιωμα που τους δινουν οι ζηλωτες του νεοφιλευθερισμου να εκμεταλευονται την ανθρωπινη εργασια που φταιει ο Αλαβανος που εν ονοματι των ανθρωπινων δικαιωματων "δινει" φτηνο εργατικο δυναμικο στην οικονομικη ελιτ!!!!!!!!!!!!!
    Τι αλλο θα ακουσουμε??????????????

  44. KaryID avatar
    KaryID 19/11/2008 15:00:01

    Κοίτα να δεις που τόσα χρόνια ζούσα στη ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ της αποικιοκρατίας και δεν το είχα καταλάβει.

  45. τιραμολα avatar
    τιραμολα 19/11/2008 15:06:05

    @KaryID
    Εδω δεν καταλαβες πως σου πηραν τα λεφτα απο τα ασφαλιστικα ταμεια τα γαλαζια golden boys και τους ξαναψηφισες!

  46. KaryID avatar
    KaryID 19/11/2008 15:12:00

    Να τσεκάρεις τους πληροφοριοδότες σου Τιραμόλα.

  47. ερευνητής avatar
    ερευνητής 19/11/2008 15:13:08

    @47
    Ποιες αποικίες είχε η Σουηδία; Η Νορβηγία;

    4 αιώνες οι Βρετανοί στη Ινδία; Αστειεύεσαι ασφαλώς. 100 σκάρτα χρόνια.

    Ενας ακόμη αμόρφωτος ξερόλας.

  48. ερευνητής avatar
    ερευνητής 19/11/2008 15:16:06

    @47
    Ξέχασα το πιο ωραίο: " ...αριστεροί Οικονομολόγοι-Ιστορικοί...".
    Πολύ καλό.

  49. KaryID avatar
    KaryID 19/11/2008 15:24:06

    Ποιος είναι ο Ν. Κοτζιάς; Αυτός που αρθρογραφεί στις μεσαίες σελίδες της εφημερίδας ΑΞΙΑ; Δίπλα στο Γ. Λοβέρδο;
    Είχα διαβάσει ένα περισπούδαστο άρθρο ενός συνονόματου στο σαλόνι της εφημερίδας πριν από κανά 6μηνο ίσως, όπου παραπονιόταν επί προσωπικού γιατί δεν τον παίζουν τα άλλα παιδάκια του συναφιού και του επιτίθενται επί προσωπικού.

  50. τιραμολα avatar
    τιραμολα 19/11/2008 15:47:21

    Τι σημασια εχει ποιος ειναι ο Κοτζιας?
    Αυτα που γραφει ειναι ψεματα?

    Ο ανθρωπος του Παπανδρεου ειναι.

    Εισαγωγη σε βιβλιο του Τσομσκι ειναι.
    Τωρα θα μου πεις ποιος ειναι ο Τσομσκι...

  51. KaryID avatar
    KaryID 19/11/2008 15:59:34

    @Τιραμόλα: επειδή έγραψες ότι έχεις ένα καλό παλληκάρι στο Πολυτεχνείο, μην ασχολείσαι με τα "ευαγγέλια" του Νόαμ Τσόμσκυ, αλλά με το να προφυλάσσεις το βλαστάρι σου. Ο Νόαμ Τσόμσκυ ζει στην Αμερική.
    Εδώ έχουμε άλλα προβλήματα.
    Δώσε την προσοχή σου καλύτερα στην ανάρτηση για τα θύματα της ασφάλτου για να δεις ποιο είναι το πραγματικό νόημα της ζωής.

  52. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 19/11/2008 17:26:17

    Νἀ δὠ πὀτε θἀ τοὐς αποκαλἐσετε μἐ τὀ πραγματικὀ τους ὀνομα,ΕΠΟΙΚΟΙ! Εἰναι ἐποικοι,ιδἰως οἰ μουσουλμἀνοι,ὀσο πιὀ γρἠγορα τὀ καταλἀβουμε τὀσο τὀ καλλἰτερο.

  53. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 19/11/2008 18:05:19

    Το 1972, στην Αγγλία, η διαφήμιση που παιζόταν πιο συχνά απ' όλες ήταν η εξής: Ένας ρεπόρτερ πήγαινε στα νοσοκομεία και έπαιρνε συνέντευξη από σακατεμένους σε δυστυχήματα ανθρώπους. Ξέρετε, γύψους σε όλο το σώμα, παραμορφωμένα πρόσωπα, κομμένα χέρια ή πόδια κλπ. Στο τέλος κάθε τέτοιας μικρής συνέντευξης, ο τύπος έλεγε "So, klak - klik every trip", δείχνοντας, όπως οι αεροσυνοδοί, το κλείσιμο μιας ζώνης ασφαλείας.

    Επίσης, στις εισόδους όλων των αυτοκινητοδρόμων υπήρχαν πάνω σε υπερυψωμένες βάσεις αυτοκίνητα στραπατσαρισμένα σε απίθανο βαθμό, λόγω δυστυχημάτων. Το έκαναν για ελάχιστο χρόνο μια φορά και στην Αθήνα, αλλά το σταμάτησαν. Προφανώς, θεώρησαν ότι ...προσβάλει την Αισθητική τους!

    Προσωπικά, είμαι και θα είμαι ευτυχής στο υπόλοιπο της ζωής μου, μόνο και μόνο με το να ακούω την μηχανή του γιου μου να φθάνει σπίτι! Και θεωρώ πλεονεξία ότιδήποτε παραπάνω απ' αυτό. Μην νομίσετε ότι υπερβάλω ή ότι το λέω επιπόλαια και παρορμητικά. Το έχω σκεφτεί ΠΟΛΛΕΣ φορές το θέμα, κάτι βράδια κοντά στο ξημέρωμα, όταν δεν είχε ακουσθεί ακόμα η μηχανή, ενώ θα έπρεπε...

  54. KaryID avatar
    KaryID 19/11/2008 18:15:41

    @Νήπιε: αναρτάς σε λάθος post.
    Θα σου πω κάτι: και εγώ μέσα στον ύπνο μου "παραφύλαγα" πριν από κάτι χρόνια για να ακούσω μια μοτοσικλέτα να παρκάρει, ώσπου μια νύχτα δεν την άκουσα. Γι' αυτό προσέξτε. Το παιδί από κοντά. Το αλκοόλ ένα μεγάλο θέμα. Μία μπύρα είναι αρκετή. Η ισχύς της μηχανής. Τα ΛΑΣΤΙΧΑ!!! Τα μάτια (όραση). Η στενοχώρια, οι σκοτούρες. Η εξάρτυση. Οι παρέες. Η κοπέλα.

  55. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 19/11/2008 18:17:32

    @ Κώστας Τρεντ
    Αυτά περί πληρωμής ιστορικών χρεών τα έχω ξανακούσει Μόνο που αν εφαρμοσθεί αυτό δεν έχω να δώσω τίποτε αλλά έχω λαμβάνειν.
    Οι Αγγλοι και οι Γάλλοι είχαν αποικίες αλλά εγώ ήμουν ο ίδιος αποικία των μουσουλμάνων.Ζητώ λοιπόν και εγώ αποζημίωση για τέσσερις αιώνες ισλαμικής δουλείας από τον Οργανισμό Ισλαμικής Διάσκεψης που έχει ουκ ολίγους πέμπλουτους πετρελαιάδες.
    Οσο για τον εμπορικό στόλο αυτός δεν δουλεύει με δούλους αλλά με σχετικά καλά πληρωμένους ναυτικούς.
    Καμμία άνιση ανταλλαγή δεν υπάρχει παρά μόνο ελεύθερο εμπόριο.

  56. μανώλης avatar
    μανώλης 19/11/2008 19:13:53

    Τιραμόλα 25 πολύ κατατοπιστικό το σχόλιό σου. Το έσωσα.

    Τώρα για τα υπόλοιπα, όποιος διαβάσει προσεκτικά την ανάρτηση του Φάκτορα, θα δει ότι δεν αναφέρεται σε λαθρομετανάστες, (γι'αυτούς είναι δεδομένο ότι ο απόγονος του Ντούτσε θα τους φουντάρει στην Αδριατική αν μπορέσει).
    Μιλάει για περιορισμό της Ελεύθερης Μετακίνησης Εργαζομένων εντός της Ε.Ε.
    Το ξανάκαναν κάποιες πλούσιες χώρες του Βορά με την τελευταία διεύρυνση της Ε.Ε. τώρα θέλει να το εφαρμόσει και ο Καβαλιέρε.

    Καλό και χρήσιμο όμως το μπέρδεμα, γιατί έτσι μπόρεσαν κάποιοι εδώ μέσα και έβγαλαν τα εσώψυχά τους για τους ξένους.

  57. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 19/11/2008 19:23:14

    @ Μανώλης
    Η Ιταλία έχει πρόβλημα με τους Ρουμάνους που λογω γλωσσικης ομοιοτητας εχουν κατακλύσει την Ιταλία και πριν μήνες έγινε διπλωματικό επεισόδιο όταν απέλασε πολλούς παραβιάζοντας την ελεύθερη διακίνηση των εργαζομένων στην ΕΕ.

  58. ερευνητής avatar
    ερευνητής 19/11/2008 19:36:07

    @ 62 kai @25

    "...Στην ιδια εκθεση υπολογιζεται οτι εαν δαπανουνταν , στα πλαισια ενος αναλογου σχεδιασμου , ενα ποσο 9 δις δολαριων τοτε θα ειχαν ολοι οι ανθρωποι πανω σε αυτον τον πλανητη διασφαλισμενη προσβαση σε καλης ποιοτητας νερο και υγειονομικη περιθαλψη..."

    Με τα μισά δηλαδή απ¨όσα στοίχισαν οι Ολυμπιακοί της μίζας και του εκσυγχρονισμού τελειώναμε με τα προβλήματα τους πλανήτη. Ο κ. Κοτζιάς αφού το ήξερε γιατί δεν το έλεγε στον ΓΑΠ που ήταν κορυφαίο κυβενρητικό στέλεχος να λύσουμε εμείς τα προβλήματα που δημιούργησαν οι κακοί ιμπεριαλιστές;

    Για να σοβαρευτούμε το νούμερο είναι καταφανώς λάθος. Ισως ο κ. Κοτζιάς θέλει να γράψει 9 τρισ. που και πάλι αμφίβολο είναι αν φτάνουν.

    Είναι όμως ενδεικτικό του τι είναι διατεθειμένοι να πιστέψουν οι προοδευτικάριοι προκειμένου να μην παραδεχθούν ότι έκαναν λάθος. Και πόσο έχουν παραχωρήσει σε άλλους το προνόμιο να σκέπτονται ενώ αυτοί απλώς παπαγαλίζουν.

  59. Νἰκος avatar
    Νἰκος 19/11/2008 22:46:19

    Ταδε εφα ο Προβοκατωρ (#29):
    "Να τον αφησει να ζησει, και αυτος να σκοτωσει τους πολλους, η να σκοτωσει τον τυπο,και να γλυτωσουν οι αλλοι;

    Η απαντηση απλη αγαπητε Προβοκατορα. Εγω τουλαχιστον θα παταγα τη σκανδαλη πριν δευτερη σκεψη.

  60. Νἰκος avatar
    Νἰκος 19/11/2008 22:47:30

    "Ούτε δικαίωμα μετανάστευσης υπάρχει ούτε παγκόσμια κυβέρνηση υπεύθυνη για όλους τους πληθυσμούς της γής".

    Ετσι ακριβως ειναι Ψυχραιμια. Καλυφτηκα απολυτως.

  61. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 20/11/2008 01:53:55

    KaryID: μόλις πριν παραξενεύτηκα που δεν υπήρχε στα σχόλια της ανάρτησης για τα τροχαία το σχόλιό μου. Απ' ότι είδα τώρα, έγραψα εδώ μετά το σχόλιό σου στον Τιραμόλα για τον γιό του. Είχα διαβάσει αλλού και για την ατυχία της οικογένειάς σου, οπότε...

    Σ' ευχαριστώ για τις συμβουλές σου! Αντιλαμβάνομαι, δε, το μέγεθος του πόνου σου, και γι' αυτό δεν έχω λόγια να εκφραστώ. Η διαίσθηση σου είναι χρησιμότερη από τα λόγια μου. Anyway, σε κάθε τέτοια περίπτωση συνιστώ στους φίλους μου τα "Παραμυθητικός προς την εαυτού γυναίκα" και "Παραμυθητικός προς Απολλώνιον", του Πλουτάρχου.

    Ο Πλούταρχος είχε τέσσερις γιους μεγάλους, (παντρεμένοι με παιδιά οι μεγάλοι), όταν έκαναν με την γυναίκα του ένα κοριτσάκι. Καταχάρηκε και για να τιμήσει την γυναίκα του, Τιμοξένα, του έδωσε το όνομά της. Μια μέρα, πήγε στην Αθήνα από την Χαιρώνεια, (μπορεί και Θήβα, -δεν θυμάμαι), για δουλειές κάποιων ημερών. Εν τω μεταξύ, πέθανε η μικρούλα! Έστειλαν αγγελιοφόρο στην Αθήνα να τον ειδοποιήσει, αλλά έχασε τον δρόμο και επέστρεψε. Όταν μετά από ημέρες ο Πλούταρχος τέλειωσε τις διαλέξεις κι επέστρεφε σπίτι, βρήκε στον δρόμο την μικρή εγγονή του, η οποία του είπε τα καθέκαστα. Τότε, ο Πλούταρχος δεν πήγε σπίτι, ΑΛΛΑ απομονώθηκε και έγραψε τον "παραμυθητικό" για την γυναίκα του.

    Ο Απολλώνιος ήταν κολλητός του, που έχασε τον γιο του σε εφηβική ηλικία...

    ΥΓ. Είμαι τυχερός με τον γιο μου, φιλενάς. Είναι 30ρης, βέβαια, δεν είναι μικρός. Και πολύ αυστηρός με τον εαυτό του, πειθαρχημένο άτομο. Το αντίθετο, δηλαδή, από ...μένα! Δεν καπνίζει ούτε πίνει, συχνά. Χωρίς κράνος, ούτε στο περίπτερο. Και ο συνεπιβάτης. Έχει μια 1000ρα για κάθε μέρα και μια 600 φτιαγμένη για αγωνιστική οδήγηση. Τώρα, όμως, πήρε τ' αυτί της μάνας του ότι, λόγω της κρίσης, θα πουλήσει το 600ρι και θα πάρει παπάκι αντί του 1000. Να και ένα καλό της κρίσης!

    Να 'σαι καλά...

  62. KaryID avatar
    KaryID 20/11/2008 10:19:28

    @Νήπιος Γέρων: Ήπιε, το σχόλιό σου #59 σε ανύποπτο χρόνο για την ενύπνια (έτσι δεν λέγεται αυτή η κατάσταση;) εξηγεί γιατί όλοι εδώ σε εκτιμούν και σε ξεχωρίζουν αμέσως.
    ΑΣ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΤΗΝ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ!
    Όλοι οι πατεράδες και μανάδες αγωνιούν τα βράδια όταν αργεί το παιδί τους. Αλλοίμονο.
    Εσύ (με έναν δισταγμό κιόλας, μήπως θεωρηθείς επιπόλαιος, άκουσον άκουσον, εκεί έχουμε φτάσει, ένας γονιός να θεωρείται επιπόλαιος όταν εκμυστηρεύεται σε δημόσιο χώρο ότι αγρυπνά τα βράδια για το παιδί του), είπες ότι αισθάνεσαι δέος και ευγνωμοσύνη. Έτσι πρέπει να είναι, να διαχωρίζουμε το σημαντικό από το ασήμαντο. Να πετάξουμε από πάνω μας τα γυαλάκια της σοβαροφάνειας. Το νωρίτερο, το καλύτερο!

    Και για να επιστρέψουμε τώρα στην ελληνική μας πραγματικότητα: Που πας ρε Καραμήτροοοοοοοοοοο;

    ΥΓ: το σχόλιό μου στον Τιραμόλα δεν θα το έκανα αν δεν είχε αναφέρει πρώτος αυτός. Έχω μια ευαισθησία όταν ακούω για παλληκαράκια και για κοπελίτσες.

  63. Λαθραναγνωστης avatar
    Λαθραναγνωστης 23/11/2008 03:21:37

    Αυτοι οι 'αριστεριστες'.Ολο ιδεα και ευαισθησιες ειναι.Κοπτονται για τους λαθραιους,και καταλογιζουν στους αλλους την ιδιοτητα του' φασιστα'...ακου τωρα λεξη που χρησιμοποιουν για να προσβαλλουν τους οποιους δεν συμφωνουν.Παπαγαλοι της διεθνους προπαγανδας,αφου ουτε ξερουν τι σημαινει φασιστας, ουτε και θα μαθουν ποτε.Ολοι σε ενα καζανι.Μαοιστες Τροτσκιστες,Σταλινικοι,Ναζι,Φασιστες,Αντιδημοκρατες,ολοι αυτοι ονομαζονται με μια λεξη 'φασιστες'.Αντε ρε ψηστε καμμια ...σαλατα.Απο την πολλη ευαισθησια σας εχει πιασει εγκεφαλικο μαλακομπουκωμα.Αλλα οταν 'αριστεριστης' ων,εχεις τις μεγαλυτερες πιθανοτητες να μπεις σαν αργομισθος στο δημοσιο,γιατι προτιμουνται σαν ατομα με ειδικες αναγκες[δεν μου φταινε σε τιποτα οι συγκεκριμενοι],τοτε πασχιζεις για τα 'δημοκρατικα' δικαιωματα των Αφροδιαφορων λαθραιων.Το αν οι υπολοιποι ψαχνουν μια δουλεια αξιοπρεπη,αυτο δεν τους αγγιζει καν.Ο Αλαβανωφ και ο Τσιπροβιτς να ειναι καλα[και αυτοι ειναι οντως καλα],και οι υπολοιποι να πανε να πνιγουν.Ολοι αυτοι στα ΑΕΙ που πασχιζουν για τα κομματα,και δεν παιρνουν ποτε πτυχιο,επανδρωνουν τις θεσεις του Δημοσιου και της Βουλης.Και ολοι περνουν απο την 'αριστερη' πορτα.Ξυπνατε,αν μπορειτε βεβαια,και προσαρμοστειτε με την πραγματικοτητα.Ερχονται δυσκολοι καιροι,και αν δεν λαβουμε μετρα θα την πατησουμε οπως αλλες φορες.Γιατι ειμασταν παντοτε θυματα.Και 'οντες' αγραμματοι,ακολουθουσαμε τους θυτες μας.Αυτους που μας οδηγουν κατα καιρους σε περιπετειες.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.