27/06/2009 21:49
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μπαράζ εμπρηστικών επιθέσεων σε Αθήνα και Πειραιά


____________________________________________________________________________________________
Μπαράζ εμπρηστικών επιθέσεων με γκαζάκια σημειώθηκε μετά το μεσημέρι του Σαββάτου στην Αθήνα και τον Πειραιά. Στόχοι τα γραφεία της εταιρείας δημοσκοπήσεων Metron Analysis στους Αμπελόκηπους. η εταιρία δημοσκοπήσεων ALCO στην οδό Πατησίων, στο ύψος του Αγίου Παντελεήμονα και το το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Πειραιά, στην οδό.

Στο μεταξύ προανάκριση για την εμπρηστική επιδρομή που σημειώθηκε λίγο μετά τα μεσάνυχτα στο αμαξοστάσιο της ΕΘΕΛ στον Άγιο Δημήτριο, διενεργεί η Αντιτρομοκρατική υπηρεσία. Όπως έγινε γνωστό, είκοσι άτομα, που επέβαιναν σε δίκυκλα, απώθησαν το φύλακα του αμαξοστασίου και έβαλαν φωτιά με βόμβες μολότοφ, εύφλεκτο υγρό και γκαζάκια, με αποτέλεσμα να καταστραφούν ολοσχερώς 5 λεωφορεία και να υποστούν σοβαρές ζημιές άλλα τρία.

Τα ξημερώματα, εξάλλου, ομάδα περίπου 100 ατόμων επιτέθηκε με βόμβες μολότοφ, ξύλα και πέτρες εναντίον της διμοιρίας των ΜΑΤ, στην οδό Χαριλάου Τρικούπη, στα Εξάρχεια. Από την επίθεση δεν τραυματίστηκε κανείς, αλλά προκλήθηκαν ζημιές σε δύο σταθμευμένα αυτοκίνητα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Lavazza avatar
    Lavazza 27/06/2009 22:09:00

    Μάλιστα...

    Οκτώ λεωφορεία άχρηστα και κάμποσα Ι.Χ στη χαριλάου Τρικούπη άχρηστα...

    Ήθελα να ήξερα, πόσοι μεγαλοκαπιτάλες κινούνται με τα μπλε λεωφορεία και πόσοι μεγαλοκαπιτάλες παρκάρουνε στη Χαριλάου Τρικούπη τις λιμουζινες τους...

    20 δίκυκλα κονβόι κινούνταν και δεν πήρε κανείς χαμπάρι...

    100 άτομα κινούνταν στη Χαριλάου Τρικούπη και δεν πήρε κανείς χαμπάρι...

    Άμα ξυπνήσετε κανα πρωί και ακούσετε στο ράδιο εμβατήρια από όλους τους ραδιοσταθμούς τότε θα το πάρετε όλοι χαμπάρι...

  2. Swell avatar
    Swell 27/06/2009 22:09:18

    Περιμένουν την προκήρυξη...

    www.prokirixigr.blogspot.com

  3. o Μήτσος avatar
    o Μήτσος 27/06/2009 22:53:27

    μεγάλη επαναστατική ενέργεια να κάψουν τα λεωφορεία! Από μαλακίες πάμε καλά....

  4. Ανώνυμους avatar
    Ανώνυμους 28/06/2009 00:17:18

    Εμετικά κ*λόπαιδα μαστούρηδες και διάφοροι άλλοι προβληματικοί τύποι που έχουν αχρηστεύσει προ πολλού τον εγκέφαλό τους. Αντικοινωνικές αρρωστημένες καταστάσεις. Το καλύτερο που θεώρησαν ότι είχαν να κάνουν ήταν να οργανώσουν για την παρασκευή το βράδι εμπρηστική πορεία με τα μηχανάκια σε..αμαξοστάσιο οασα. Συγχαρητήρια παιδάκια η παγκόσμια κοινή γνώμη παρακολουθεί συγκλονισμένη τις αγωνιστικές κινητοποιήσεις σας!


    Ήδη, άλλωστε, σήμερα από νωρίς το πρωί οι μεγαλοκαρχαρίες του τόπου, οι διαπλεκομενοι επιχειρηματίες, τραπεζιτες και οι ολοι οι εν γένει "μικροί και μεγάλοι εξουσιαστές" έβαλαν τις γάτες τους να κλαίνε ομαδικά!
    Μαγκιά; Τραγωδία..

  5. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 28/06/2009 00:20:44

    Και οι δυο ενέργειες ήταν αναμενόμενες, στο βαθμό που το παρακράτος και οι μυστικές υπηρεσίες, έχοντας προγραμματίσει να μετατρέψουν την Αθήνα σε Βαγδάτη και Καμπούλ, προχωράνε σε δοκιμές της γενικότερης διάθεσης του πληθυσμού, στέλνοντας παράλληλα κάποια μηνύματα.
    Η προκύρηξη της σέχτας επιχείρησε να καλύψει το κενό της απόδοσης πλήρους ελλείψεως ιδεολογίας, με μια προσπάθεια να τσιμενταριστεί ιδεολογικά ο μηδενισμός. Η αλλαζονεία όμως που διέκρινε τους συγγραφείς, αποκάλυψε ότι πρόκειται για ανθέλληνες, που θρέφουν απέραντο μίσος για κάθε τι το Ελληνικό και κύρια ενάντια στον Ελληνικό λαό.
    Οι ιδεολογικοί ακροβατισμοί να ταυτιστεί η ιδεολογία του μικροαστισμού - που συχνά δέχθηκε σφοδρή, αλλά ορθή κριτική από προοδευτικούς διανοητές - με την ίδια την μικροαστική τάξη, που αποτελεί την συντριπτική πλειοψηφία του λαού μιας μικροαστικά στρεβλής χώρας της περιφέρειας, όπως η Ελλάδα, έγινε με χονδροειδή τρόπο (αναμφίβολα ηθελημένα, πέραν του ότι η αντεπανάσταση πολύ σπάνια είναι σε θέση να διαμορφώσει σοβαρό πολιτικό λόγο) και δεν έπεισε. Τμήμα της κοινής γνώμης θεωρεί τη σέχτα χαφιεδοκινούμενη.
    Με αυτή την έννοια, ήταν αναγκαίο να επιχειρηθεί η συμματαδότηση, ότι ο μηδενισμός διαθέτει μάχιμη κοινωνική "βάση".
    Οι επιχειρήσεις που επιλέχθηκαν με τους μοτοσυκλετιστές και το πεζικό των τραμπούκων είχαν συμβολικό χαρακτήρα. Αυτό δεν σημαίνει ότι υπάρχει άμεση οργανωτική σύνδεση των ομάδων κρούσης του κανιβαλισμού σε επίπεδο ανάπτυξης δραστηριοτήτων. Τα παρασκήνια που κινούν τα νήματα μπορεί - και μάλλον έτσι συμβαίνει - να είναι οργανωτικώς ανεξάρτητα, με εξαίρεση κάποιους μηχανισμούς στρατολόγησης, αν και οι εξέλιξη στις μεθόδους πλήσεως εγκεφάλου που έχει συντελεστεί, υποβαθμίζει σημαντικά την αναγκαιότητα στρατολόγησης μέσω της αρχής των συγκοινωνούντων δοχείων. Τα νήματα απολήγουν στο κεντρικό διευθυντήριο, αφού φιλτραριστούν.
    Οι ενέργειες ήταν οργανωμένες με άψογη επαγγελματική επιτελική ακρίβεια, προφανώς έγινε χρήση και τεχνολογίας ηλεκτρονικού πολέμου.
    Σημαντικό στοιχείο είναι η επιλογή του χρόνου. Η επιλογή ωρών που είναι νεκρές αποκαλύπτει ότι οι δυνάμεις κρούσης που σχρησιμοποιήθηκαν βρίσκονται ακόμη στο στάδιο των δοκιμαστικών επιχειρήσεων.
    Η πείρα και η τεχνογνωσία των μυστικών υπηρεσιών, αλλά κύρια η εκ των έσω παράλυση των δυνάμεων που οφείλουν να εγγυηθούν την ασφάλεια των πολιτών, καθιστούν τέτοιου είδους επιχειρήσεις σχετικά απλές.
    Βαθμιδόν θα κλιμακωθεί το σύνδρομο της μέδουσας.

  6. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 28/06/2009 00:31:31

    @ο Μήτσος
    Η ενέργεια σε βάρος των λεωφορείων είχε στόχο να σηματοδοτήσει ότι στόχος πρόκειται να είναι ο λαός.
    Ας μην ξεχνάμε ότι η βόμβα που μπήκε στην αγορά του Σεράγεβο (δήθεν από τους Σέρβους) ήταν νατοϊκής τεχνολογίας.

  7. parsifal avatar
    parsifal 28/06/2009 01:17:00

    Mποτίλια μήν χρησιμοποιείς βαρύγδουπες εκφράσεις που δεν αντιλαμβάνεσαι...Δηλαδή τι είδους "ηλεκτρονικός πόλεμος" εγινε απο τα πρεζόνια και τους μπάχαλους ? Γνωρίζεις τι είναι ηλεκτρονικός πόλεμος ? Το οτι το κράτος καθεύδει, το οτι "των οικιών υμών εμπιπραμένων υμείς αδετε" το βαφτίζουμε ηλεκτρονικό πόλεμο ? Ας κάνει η ΕΛΑΣ αυτό που πρέπει, οπως πρέπει και βλέπουμε εάν θα μπορούν να διοργανώνονται "καταδρομικές"επιχειρήσεις στο κέντρο της πόλεως !

  8. pizza avatar
    pizza 28/06/2009 01:52:27

    @Lavazza Συμφωνω. Και οταν ακουστουν τα εμβατηρια, οι εξυπνες φιλοσοφιες ωρισμενων θα παψουν. Τοτε τα εξυπνα παιδακια και ολοι οι αλλοι να δης που θα κανουν αχ. Και οι αστυνομια τοτε δεν θα χαριζη καστανα. Δεν θα το παιζουμε το πεζοδρομιο σαν πανεπιστιμιακο ασυλο και μπουρδες

  9. pizza avatar
    pizza 28/06/2009 01:55:01

    Απορω ποτε ο Εληνικος λαος θα ξυπνηση και θα αρχιση να προσεχη τι συμβαινει τριγυρω του. Ποτε θα αρχιση να αντιδρα αντι να κρυβεται.

  10. o Μήτσος avatar
    o Μήτσος 28/06/2009 11:16:54

    @6, Μποτίλια, μάλλον έχεις δίκιο. Κατά πάσαν πιθανότητα δεν πρόκειται για αυθόρμητη ενέργεια...

  11. Lavazza avatar
    Lavazza 28/06/2009 12:43:40

    @Μποτιλια

    "το παρακράτος και οι μυστικές υπηρεσίες"..............

    Τελικά εσείς οι Αριστεροί είστε χειρότεροι κι από τον Πολύδωρα στη συνομοσιολογία...

    Κοιτάξτε να συμμαζέψετε τους "πραιτωριανούς" σας και τους θεματοφύλακες του Σταλιν που έχετε ξαμολύσει στο Κέντρο της Αθήνας...

  12. ataktos avatar
    ataktos 28/06/2009 13:32:57

    Lavazza- εσύ τέκνο παραμένεις στην σφαίρα του «παραλόγου δεξιού» εύγε και κύριος

  13. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 28/06/2009 13:41:33

    @parsifal
    Μην νομίζουμε ότι η Ιντέλλιτζενς έδωσε στην Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία όλη την τεχχνολογία που διαθέτει. Οι νεοαποικίες παίρνουνε μόνιμα την σκουριά. Με τα υπόλοιπα δουλεύουνε (δηλαδή μας δουλεύουνε) οι ίδιοι ανενόχλητοι.
    Όσο αφορά τα όπλα ελέγχου της συμπεριφοράς, βρίθει η βιβλιογραφία. Οι μυστικές υπηρεσίες στηρίζουν την πρακτική τους στην αντίληψη του δήθεν αυτονόητου που εσύ προάγεις. Φυσικά θέλουμε να κάνει η ΕΛΑΣ αυτό που πρέπει. Το ζητούμενο είναι όμως, τι είναι εκάστοτε το πρέπον. Η εγκληματολογία είναι επιστήμη που ξεπερνάει τα αυτονόητα και τις προκαταλήψεις. Ειδικά στην περίπτωση της προάσπισης της εσωτερικής και της εθνικής ασφάλειας πρόκειται για ανορθόδοξη επιστήμη.

    @Lavazza
    Διακατέχεσαι από πολιτική εμπάθεια και κατά συνέπεια αδυνατείς να εκτιμήσεις και να αντιμετωπίσεις ρεαλιστικά την κατάσταση. Ιδεατός στόχος σου δεν είναι η αντιμετώπιση της τρομοκρατίας, που αποτελεί μια σκληρή άμεση απειλή, αλλά οι δονκιχωτικοί ξιφουλκισμοί ενάντια σε όρους που έχουν απωλέσει ιστορικά το περιεχόμενό τους, όπως η "αριστερά".
    Για την επικράτηση της σταλινικής ιδεολογίας στην Ελλάδα ευθύνεται κύρια η δεξιά, η οποία ουδέποτε φρόντισε να αναπτύξη δομημένο λόγο ενάντιά της, διακατεχόμενη από τα σύνδρομα της ξενοδουλίας και της υποκριτικής δήθεν "εθνικοφροσύνης", αλλά κύρια για να έχει απέναντί της ένα δήθεν αντίπαλο, κομμένο και ραμμένο στις προδοσίες που οργάνωναν οι ξένοι. Πίσω από το "ελλάς ελλήνων χριστιανών" κρυβόταν το ξεπούλημα στο νάτο και στον ατίλα και ο μασονική σατανολατρεία της "Σπύρος Νάγος" του πατακού.
    Τον σταλινισμό ξεσκέπασαν προοδευτικοί διανοητές, όπως ο Κορνήλιος Καστοριάδης με την "Γραφειοκρατική Κοινωνία" και ο Κώστας Παπαϊώνου με την "Γέννηση του Ολοκληρωτισμού". Είναι επόμενο ότι θα κάνω ότι μπορώ για να μπει ταφόπετρα απάνω στον σταλινισμό. Το ίδιο όμως θα πράξω και σε βάρος της ιδεολογίας της υποτέλειας και του εθνικού ξεπουλήματος, που αποτελεί τον κεντρικό άξονα της άρχουσας ιδεολογίας, που εκφράζεται από δεξιά, πασόκ, συνασπισμό και κκε, διότι οι δυνάμεις που τις καθοδηγούν είναι οι ίδιες που βρίσκονται πίσω από τον σταλινισμό.
    Αυτοί που κινούν τα νήματα πίσω από τους μπαχαλάκηδες, είναι οι ίδιοι που βρίσκονται πίσω από την χρυσή αυγή: Σόρος, Κρόουλυ, Πόππερ, δηλαδή η Royal Society.
    Όσο αφορά "τα εμβατήρια που θα ακούσουμε ένα πρωί όταν ξυπνήσουμε", σε πληροφορώ ότι ξυπνήσαμε ήδη. Αυτά τα ακούνε κάποιες κοιμώμενες του χαλεπά, που δεν είναι σε θέση να αντιληφθούν ότι ο εκφασισμός έρπει καθημερινά με κοινοβουλευτικό μανδύα.

    @pizza
    Αυτά γίνονται μόνο οργανωμένα και μόνο με αποφασιστικότητα. Ο κόσμος θα ξυπνήσει αναμφίβολα, όταν οι βόμβες θα στέλνουν στον άλλο κόσμο κάποιους στενούς συγγενείς του. Το σύνδρομο όμως της Μέδουσας και η σύγχηση που θα καλλιεργηθεί θα επιβάλλουν στάση αμηχανίας και πανικού. Γι αυτό ξεκινήσαμε το σχέδιο "Μενέλαος".

  14. Lavazza avatar
    Lavazza 28/06/2009 15:58:12

    @atakte

    βρε δεν πα να λετε οτι θέλετε...

    Εγώ ως παρανοϊκός δεξιός δεν πάω κατ' εντολή του κόμματος, να κάψω λεωφορεία που πάει ο κοσμάκης για δουλιά...

    Τουλάχιστον πάλι καλά που δε λάβατε το μήνυμα στις Ευρωεκλογές για να διαλυθείτε μια ώρα γρηγορότερα...

  15. Προφήτης avatar
    Προφήτης 28/06/2009 17:16:53

    Lavazza, λογικέψου.

    Ποιος θα κάνει πραξικόπημα;
    Ο στρατός; Δηλ. αυτός που τού βάλαν συρτάκι στην Άγκυρα και το κατάπιε;
    Η Αστυνομία; Η Πυροσβεστική ; Το Λιμενικό ;

    Μήπως οι πολιτικοί;
    Ο Καρατζαφέρης; Με ποιον, με τον Περικλή Περράκη;
    Ο Αλαβάνος τσακώνεται με τον Τσίπρα, έχει δουλειές.
    Ο Καραμ. ποιον να ανατρέψει, τον εαυτό του;
    Η Παπαρήγα βράζει κόλλυβα για το Στάλιν.

    Αν το καλοσκεφθείς, ο μόνος εν δυνάμει υποψήφιος δικτάτορας θα ήταν ο Γιώργος. Είναι και μοβόρος.

  16. Προφήτης avatar
    Προφήτης 28/06/2009 17:43:13

    Μποτίλια, μερικά κείμενά σου είναι ανθολογίας.

  17. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 28/06/2009 18:04:26

    @Προφήτης
    Σε ευχαριστώ για το σχόλιο. Δυστυχώς όμως θα μας κρίνει η πράξη. Και εκεί επαρκώ μέχρι στιγμής μόνο για τον τηλεφωνικό κατάλογο.

    @Lavazza
    Πέρα από την διαφωνία παραμένεις πάντοτε συμπαθής. Γιατί δεν λειτουργούν μόνο τα επιχειρήματα αλλά και το στυλ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.