#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/08/2012 15:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μπαμπά, θα γίνω μουσουλμάνος



Ναι καλά το έγραψα. Έτσι είπε χθες γιος φίλου, στον πατέρα του.

Ποιος ο λόγος; Μα φυσικά τα αποτελέσματα των εισαγωγικών εξετάσεων σε ΑΕΙ και ΤΕΙ που ανακοινώθηκαν χθες το πρωί και έλαβε τέλος  η αγωνία των υποψηφίων.

Τι έγινε λοιπόν και εκνευρίστηκε ο νεαρός υποψήφιος;

Απλά είδε ότι, στην ειδική κατηγορία των μουσουλμάνων,  η βάση εισαγωγής στις σχολές ΑΕΙ και ΤΕΙ είναι σε τεράστιο ποσοστό κάτω από τα 10.000 μόρια. Και όμως σε κάποια  σχολή που κάποιος υποψήφιος χρειάζεται 16-17 χιλιάδες μόρια που συγκεντρώνονται με κόπους , μεγάλη προσπάθεια διάβασμα και θυσίες μα και με μεγάλη οικονομική επιβάρυνση των γονέων, λόγω των φροντιστηρίων,  σ’ αυτό το απάνθρωπο σύστημα εισαγωγής, ο ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ  Έλληνας μπαίνει απλά με τη βάση και σε πολλές περιπτώσεις και με βαθμούς κάτω από τη βάση!

Μα σοβαρά μιλάτε; Σοβαρότατα. Γίνεσαι μουσουλμάνος και περνάς. Καλά για παραβίαση του Συντάγματος και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων ούτε κουβέντα.

Σε μια χώρα λοιπόν που οι πιο παράλογοι συσχετισμοί είναι ρουτίνα, αρκεί να προσκυνάς προς τη Μέκκα κάθε Παρασκευή και να ακούς τον χότζα στο τζαμί να φωνάζει μπιρ αλάχ, για να θεωρείσαι πιο άξιος να εισέλθεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, από κάποιον που σταματάει το διάβασμα και βγαίνει από το δωμάτιό του μόνο για τις φυσικές ανάγκες του και όχι για να ακούσει τον Ιμάμη!

Σε μια χώρα που μπερδεύουμε τα δικαιώματα με τα προνόμια και την πρόνοια με διαγωνισμό πιο ευφάνταστης αμεροληψίας υπέρ συγκεκριμένων ομάδων, η συντριπτική πλειοψηφία του νόμιμου πληθυσμού πρακτικά… διώκεται λόγω θρησκεύματος!

Και φυσικά, τι περίεργο, αυτό το συμβάν είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Γιατί, ναι μεν το θέμα με τους μουσουλμάνους φέρει τη σφραγίδα του πολυτάλαντου και μη εξαιρετέου ΓΑΠ, από την εποχή της θητείας του ως Υπουργού Παιδείας, αλλά, προφανώς, η ανάδειξη πάμπολλων κοινωνικών ομάδων ως δικαιούχων διαφορετικής μεταχείρισης στο θέμα της εισαγωγής στη τριτοβάθμια εκπαίδευση, ήταν το καινούριο άθλημα στο οποίο διέπρεψε η τελευταία κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ, πιθανότατα ως αντιστάθμισμα στην κατάργηση του εξίσου πανταχόθεν διαβλητού συστήματος των μεταγραφών. Η κοινωνικοποίηση του ρουσφετιού, όπως μόνο το ΠΑΣΟΚ τη γνωρίζει.

Έτσι, με ένα σμπάρο πετυχαίνεις δυο τρυγόνια. Και κάνεις τα κόλπα σου με τους ημετέρους, χωρίς πλέον και την ταλαιπωρία των μεταγραφών (που να τρέχει ο άλλος στο ΤΕΙ Πέρα Ραχούλας, περνάει κατευθείαν εκεί που θέλει), και παρουσιάζεις κοινωνικό πρόσωπο στην παιδεία, χωρίς να «πετάς» λεφτά σε απαιτούμενες κοινωνικές παροχές (που να χρηματοδοτείς λέσχες και εστίες για τους πραγματικούς αριστούχους που έχουνε ανάγκη, στέλνεις μερικούς κοντά στο σπίτι τους και την έβγαλες αμορτί). Τι δηλαδή, τζάμπα τα έχει τα γαλόνια το πρασινωπό σύστημα?

Δαναός, TopGunZ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 29/08/2012 15:10:09

    Προκειται για αντιγραφη του αμερικανικου affirmative action απο τον ΓΑΠ.
    Συμφωνα με τον θεσμι αυτο στην Αμερικη μαυροι και αλλες μειονοτητες ευεργετουνται με "θετικες διακρισεις" για να ενσωματωθουν καλυτερα στην κοινωνια.
    Το μετρο εχει και μια σωστη πλευρα,οτι ετσι οι νεοι της μεινοτητας μπορουν να αποφυγουν να πανε για σπουδες στη Τουρκια και να ελθουν σε επαφη με αλλους Ελληνες φοιτητες.
    Χρειαζεται μετρο ομως.Ισως θα επρεπε να εξαιρεθουν απο το μετρο οι πολυ καλες σχολες (πολυτεχνεια,ιατρικες) και να εφαρμοζεται στις υπολοιπες.

    • Μανος avatar
      Μανος @ ψυχραιμια 29/08/2012 16:42:44

      Αστειότητες τα περί ενσωμάτωσης. Η ενσωμάτωση δεν γίνεται στα 18 χρόνια. Επίσης τα περί πολυτεχνικών και τα λοιπά. Διάκριση πάνω στην διάκριση. Το μέτρο είναι ξεκάθαρα επηρεασμένο από cultural marxism και σχολή της φρανκφούρτης. Το θέμα είναι απλό, γιατί ο Ελληνας μαθητής μίας οικογένειας με 2 παιδιά να θέλει 19χιλ μορια για να μπει στο Πολυτεχνείο και ο πολυτεκνος να θέλει κάποιες χιλιαδες μορια λιγότερα, και ο μουσουλμανος 10χιλ μορια λιγότερα; Η δε στηριξή του από ψευτοφιλελευθερους παρεοκράτες αποδεικνύει το γιατί οι Ελληνες φιλελευθεροι και δεξιοί είναι ικανοί, το πολύ, να λατρεύουν τον Χουσείν Μπαράκ και άλλους σοσιαλιστές. Βδελυρές υπάρξεις μιας ευνουχισμένης παράταξης.

    • νυχτολούλουδο της άνοιξης avatar
      νυχτολούλουδο της άνοιξης @ ψυχραιμια 31/08/2012 22:54:52

      Πολύ σωστά φίλε τα λες. Ν' αγιάσουν τα χειλάκια σου και να χαίρεσαι το κοφτερό μυαλό σου. Έτσι θα γίνουμε προοδευτικό κράτος και θα μας δαχτυλοδείχνουν όλοι σαν πρότυπο. Να βοηθήσουμε τις περιθωριοποιημένες ομάδες στην ένταξή τους στον κοινωνικό ιστό. Εμπρός, λοιπόν και συ στον αγώνα μας για να τύχουν ανάλογης μέριμνας και οι Χιλιαστές και οι Ρομά της Ελλάδας.

  2. Νικόλας avatar
    Νικόλας 29/08/2012 15:15:10

    Τόσα χρόνια για τις μετεγγραφές που πέρναγες μηχανολόγος κοζάνης με 16 και ερχόσουν ΕΜΠ με 19 γιατί δεν έλεγε κανείς τίποτα;

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Νικόλας 29/08/2012 15:25:16

      Άλλο το 16.000 και άλλο το 3.779... Επειδή γινόταν αυτό, πρέπει να γίνεται και αυτό με τους μουσουλμάνους; Τι λογική είναι αυτή; Εγώ είμαι βουδιστής, μπορώ να μπω με 4.000 μόρια στη Φιλοσοφική;

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ Γιώργος 29/08/2012 15:25:31

        Που λέει ο λόγος βουδιστής.

        • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
          Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Γιώργος 29/08/2012 15:38:30

          Καλά, δὲ σὲ... παρεξηγήσαμε!

        • Νικόλας avatar
          Νικόλας @ Γιώργος 29/08/2012 16:04:07

          Όχι δε μπορείς. Τόσα χρόνια που έπαιρναν μετεγγραφή οι μουσουλμάνοι δε μιλάγατε; Διαφωνώ με το "άλλο το 16000 άλλο το 3779". Αν έμπαιναν με 14000 δε θα σε πείραζε για παράδειγμα; Γενικά σε μια σχολή του 19 από πόσο και κάτω σε ενοχλεί να μπαίνουν; Εμένα από 19 και κάτω με ενοχλεί.

          • Tινα avatar
            Tινα @ Νικόλας 29/08/2012 16:24:22

            Τη σχολή του 19 την διαμορφώνουν οι προτιμήσεις των παιδιών με υψηλές βαθμολογίες.Αν οι αριστουχοι κάποιο διάστημα,ανάλογα με τις συνθήκες,επιλέξουν άλλη σχολή θα κατέβει και από σχολή του 19 θα γίνει του 17.Δες τι γίνεται με τους πολιτικούς μηχανικούς.Όπως και νά'χει ένας μαθητής του 14-15 με διάβασμα θα μπορέσει να ανταπεξέλθει.Ο άλλος με 3700 μόρια δεν θα τη βγάλει ποτέ.

          • Νικόλας avatar
            Νικόλας @ Tινα 29/08/2012 17:36:01

            Λάθος με 15 δεν ανταπεξέρχεται κανείς στο ΕΜΠ. Μπορεί με το ζόρι κουτσά στραβά στα 8 χρόνια να τελειώσει με βαθμό 6 αλλά δε θα πάει μετά π.χ. στο Harvard με καμία δύναμη.

          • Tινα avatar
            Tινα @ Νικόλας 29/08/2012 17:52:25

            Τα 18χρονα ωριμάζουν κάποια στιγμή κι αυτά.Υπάρχουν πολλές τέτοιες περιπτώσεις παιδιών που τα πήγαν πολύ καλύτερα από άλλους που πέρασαν με σειρά και αργότερα "το άφησαν".Στο πρώτο έτος ακόμα και στο ΕΜΠ σαφώς πρέπει νά'χεις τις βάσεις αλλά το κοντέρ μηδενίζει.Τα περι Harvard αφορούν ελάχιστους.Ειδικά στην ελληνική πραγματικότητα που μετράνε άλλα πράγματα και όχι τα "γερά" πτυχία.

          • Νικόλας avatar
            Νικόλας @ Tινα 29/08/2012 18:31:36

            Για την Ελλάδα και με 10 να μπεις ΕΜΠ τα κοννεδάκια και τα βύσματα μετράνε. Έξω όμως μετράνε άλλα πράματα και όχι τα κοννεδάκια που κάνουν οι μπούληδες σε ΔΑΠ/ΠΑΣΠ. Αυτοί που πάνε Harvard/Stanford/Columbia/Princeton/Imperial/ETH/Cambridge/TUM σπάνια μπήκαν με 15 γιατί όσο και να ξυπνήσει το 18χρονο οι δυνατότητες δεν αλλάζουν.

          • Κώστας Χ. avatar
            Κώστας Χ. @ Νικόλας 29/08/2012 20:07:54

            Να πάει να κάνει τι στο Harvard; Αυτός είναι ο λόγος που κάποιος σπουδάζει; Δεν είναι κυρίως για να δουλέψει;

          • Tινα avatar
            Tινα @ Κώστας Χ. 29/08/2012 21:14:09

            Υπάρχει όπως κατάλαβες η ελίτ των μηχανικών που μόνο με ένα μεταπτυχιακό από το Harvard βάζουν τη ¨σωστή" υπογραφή στα έργα,υπάρχει και η πλέμπα.

  3. ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ avatar
    ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ 29/08/2012 15:18:44

    επρεπε να ηταν υπουργος παιδειας ο Αρης καθως ειναι και ο μονος γνωστης.

    ολοι οι αλλοι οδηγουν σε αποτυχιες οπως η παραπανω δυστυχως! σε θεσεις κλειδια πρεπει να μπαινουν γνησιοι νεοδημοκρατες

  4. Γιώργος avatar
    Γιώργος 29/08/2012 15:24:04

    Με 3.779 ένας μπήκε σε σχολή του ΕΜΠ που χρειαζόταν 18.000 μόρια περίπου...

  5. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 29/08/2012 15:33:11

    Κατ'αρχήν, όταν για να εισαχθείς σε ανώτερη και ανώτατη σχολή μπορείς με τη βαση ή και κάτω απ'αυτήν, για ποιό επίπεδο γνώσεων μιλάμε ; Είσαι στουρνάρι , για να τα λέμε τα πράγματα με τ'όνομά τους και θέση στα ανώτερα ιδρύματα δεν πρέπει να έχεις. Επειδή αυτές οι διατάξεις είναι του άθλιου και νοσηρού καταστροφέα της χώρας ΓΑΠ, πρέπει να καταργηθούν , γιατί μεροληπτούν υπέρ μειοψηφιών και δίνουν το νοσηρό παράδειγμα , ότι η ήσσων προσπάθεια αμείβεται. Κάτι από το οποίο η κοινωνία υποφέρει και τ'αποτελέσματα αυτής της νοοτροπίας τα βιώνουμε και τα πληρώνουμε δυσβάστακτα όλοι !

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Diamond Angel 29/08/2012 18:55:00

      Ίιιιιιι, πιπέρι στο στόμα, άκους εκεί "στουρνάρι". Είναι δυνατόν σε αυτήν τη χώρα να αναφέρεστε στο προφανές?

  6. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 29/08/2012 15:33:28

    Τό κράτος χορηγεῖ τό δικαίωμα σέ Ἕλληνες Μουσουλμάνους,πού ἡ Τουρκική στρατοκρατία θεωρεῖ τουρκική,ἀλλά καί ἀρκετοί ἐξ' αὐτῶν θεωροῦν τούς ἑαυτούς τους τούρκους,νά περνοῦν στό Πανεπιστήμιο μέ πολύ λιγότερα μόρια ἀπό ὅ,τι τά ὑπόλοιπα παιδιά...Τό κράτος ἐπίσης χορηγεῖ δωρεάν ἰατρική περίθαλψη σέ ἀλβανούς,πακιστανούς,τσιγγάνους,μέ ἰσχυρή μάλιστα ὑποστήριξη τῆς ἀντιπολίτευσης...Τό κράτος ἀκόμη,ἐπιτρέπει σέ πολλούς ἀφροασιάτες νά πουλοῦν ἀνενόχλητοι διάφορα μαϊμοῦ προϊόντα,νά ἀγοράζουν καί νά πουλοῦν αὐτοκίνητα ἀνενόχλητοι,ὄντες παράνομα εὐρισκόμενοι στή χώρα μας καί νά μήν ἐλέγχονται ποτέ ἀπό κανέναν...
    Ἀδέλφια Δαναέ καί TopGunZ,τελικά,ἀρκετά μπερδεύτηκα καί δέν ξέρω ἄν θά πρέπει νά γίνω μουσουλμάνος μαύρος ἤ λευκός,ἰνδουϊστής ἤ βουδιστής,σουδίτης ἤ σουνίτης,νά προσκυνῶ πρός τή Μέκκα ἤ τή Μέρκελ,γιά νά ἔχω ἐλπίδες νά ἀντιμετωπιστῶ καί ἐγῶ ἀπό τό κράτος μέ περισσότερη ἐπιείκεια;
    ΟΧΙ ὅμως ρέ κερατάδες τροϊκανόδουλοι καί προσκυνημένοι,θά μείνω Ἕλληνας καί θά πολεμήσω μέ ἀξιοπρέπεια,ὅσο μπορῶ,γιά τά παιδιά μου,τήν Πατρίδα μου κι ἐμένα,ὅσο κι ἄν δέν σᾶς κάνω...

    • Αθηνά-Μαρία avatar
      Αθηνά-Μαρία @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 29/08/2012 22:40:07

      kυθήριε μαζί σου...

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Αθηνά-Μαρία 30/08/2012 01:03:10

        Εὐχαριστῶ Ἀθηνά-Μαρία!

        • νυχτολούλουδο της άνοιξης avatar
          νυχτολούλουδο της άνοιξης @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 31/08/2012 23:01:05

          Μπορεί κάποιος να μας πει αν παιδιά ελλήνων πολιτικών και και μέχρι 2ου βαθμού συγγενείς τους ευνοήθηκαν από αυτή τη χαμερπή διάταξη του ΓΑΠ;

  7. Μ.Ο. avatar
    Μ.Ο. 29/08/2012 15:36:10

    Δεν πειράζει παιδί μου. Αδελφή και κομμουνιστής να μη γίνεις...

    • ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
      ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ @ Μ.Ο. 29/08/2012 20:50:15

      !!!!!!!!!!!

    • georgia avatar
      georgia @ Μ.Ο. 30/08/2012 10:36:07

      Χα...χα...χα...να'σαι καλά που 'χαλάρωσες' την συζήτηση...

  8. Ευάριστος avatar
    Ευάριστος 29/08/2012 15:39:48

    Για τους μουσουλμάνους της Θράκης μηδέν έπρεπε να είναι τα μόρια. Μόνο όμως για τους μουσουλμάνους της Θράκης!

    • tpe avatar
      tpe @ Ευάριστος 29/08/2012 16:05:56

      Είναι πιο Έλληνες αυτοί;
      Πιο έξυπνοι;
      Πιο εργατικοί;

      Ή μήπως πιο καταπιεσμένοι;

      ΡΕ ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ;

      • voter avatar
        voter @ tpe 29/08/2012 16:28:32

        Η προηγούμενη απάντηση προς Ευάριστο .

        Η παρούσα , προς tpe . " γιά να παραμείνουν η για να γίνουν πιο Ελληνες " αγαπητε .

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ voter 29/08/2012 18:59:05

          Δεν ήξερα ότι η "Ελληνικότητα" μετριέται με το αν πέρασες στο ΕΜΠ ή στο ΤΕΙ Πέρα Κουτρουβάλας. Είναι ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που λέμε, ανέξοδη πρόνοια στου κασίδη το κεφάλι. Αντί να χρηματοδοτήσουν Ελληνικά σχολεία και να κόψουν τον κώλο στο Τουρκικό Προξενείο, βρήκαμε τη χαλαρή λύση, αφού τους έχει ποτίσει με την προπαγάνδα της η Τουρκία και αφού τους έχουνε εκβιάσει να παραμείνουν μουσουλμάνοι, τους βάζουμε με 4 στο Πολυτεχνείο. Μιλάμε για εξυπνάδα NASA που λέει και ένας γνωστός μου.

      • Ευάριστος avatar
        Ευάριστος @ tpe 29/08/2012 21:44:59

        Κοντά είναι να σου πάρουν την Θράκη οι Τούρκοι λόγω της τουρκικής γλώσσας που χρησιμοποιούν και εσύ μπαίνεις με ένα ύφος λες και είναι σκουπίδια και τους διαχωρίζεις απο τον υπόλοιπο κοινωνικό και εθνικό ιστό της χώρας μας. Δεν πρότεινα κατά λάθος την Αθήνα και την Νότια Ελλάδα καθώς μπορούν πιο εύκολα να ενταχθούν στην Ελληνική κοινωνία. Εξάλλου οι χαζοί πολιτικοί μας τους έβαλαν την Τουρκική γλώσσα στα σχολειά τους το 1955. Εμείς ναι εμείς δυστυχώς τους παραδώσαμε στα χέρια των Τούρκων. Αντί η Χούντα και η Μεταπολίτευση να τους ενσωματώσει στην κοινωνία τους απομόνωσε ακόμη περισσότερο με αποτέλεσμα να υψώνουν και σημαίες ανεξαρτησίας. Άντε ξυπνήστε κάποιοι!

        • Ευάριστος avatar
          Ευάριστος @ Ευάριστος 29/08/2012 22:15:25

          Και επίσης αυτό το άρθρο ούτε καν έπρεπε να ανέβει έτσι όπως ανέβηκε γιατί διχάζει! Δεν πιστεύω να θέλετε να παραδώσετε την θράκη έτσι αμαχιτί στην Τουρκία;

          • Factorx avatar
            Factorx @ Ευάριστος 29/08/2012 23:25:12

            Δεν νομίζεις ότι το παρατραβάς;

        • voter avatar
          voter @ Ευάριστος 29/08/2012 22:30:27

          Προς Ευάριστο ,

          Πόσο δίκιο έχεις Ευάριστε και πόσο κοντόφθαλμα βλέπουν οι διαφωνούντες μαζί σου το όλο θέμα . Αν δεν είναι ενίσχυση της ελληνικής συνείδησης η ελληνική παιδεία - όσο κουτσή και κολοβή κατάντησε να είναι υπο το κράτος της κομματίλας και της αριστεροθολούρας - τότε τι είναι ? Μήπως η φοίτηση των ελλήνων μουσουλμάνων στα ΑΕΙ της Τουρκίας ,οπου γινονται δεκτοί μετα πολλής χαράς και αναλόγων διευκολύνσεων ?
          Ειναι απίστευτη η αυτοκαταστροφική μας διάθεση !

          • Γιώργος1 avatar
            Γιώργος1 @ voter 30/08/2012 00:12:45

            Δεν μιλάνε ελληνικά;;;;

    • vildanden avatar
      vildanden @ Ευάριστος 29/08/2012 16:22:27

      Βλακώδες το μέτρο, αλλά για να μεταφέρεται σωστά η είδηση πρέπει να διευκρινίζεται ότι αφορά μόνο δημότες Ξάνθης, Ροδόπης και Έβρου. Οι μουσουλμάνοι της Κω ή της Ρόδου για παράδειγμα δεν έχουν κάποια ιδιαίτερη αντιμετώπιση.

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ vildanden 29/08/2012 20:54:42

        Δεν υπαρχει αναγνωρισμενη Μουσουλμανικη μειονοτητα απο καμμια συνθηκη στην Ροδο και στην Κω.
        Ας μην αναπαραγουμε την Τουρκικη προπαγανδα.

    • voter avatar
      voter @ Ευάριστος 29/08/2012 16:24:41

      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου έτσι όπως το οριοθετείς και θεωρώ την ανάρτηση και την όλη συζήτηση ατυχή , ανάλογη των συζητήσεων που γινόντουσαν όταν εγώ ήμουν φοιτήτρια για τις ευνοικές ρυθμίσεις υπέρ των Κυπρίων φοιτητών.

  9. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 29/08/2012 15:44:00

    Τὸ πρόβλημα δὲν εἶναι αὐτό. Τὸ πρόβλημα εἶναι ὅτι ἅμα μπεῖς σὲ κάποιο ΑΕΙ, μὲ τὰ χίλια ζόρια καὶ μετὰ ἀπὸ πεντακόσια χρόνια θὰ βγεῖς μὲ πτυχιάκι καὶ τὸ «δημοκρατικὸ» πέντε, ὅσο τοῦβλο κι ἂν εἶσαι.

    Στὴ γερμανία οἱ βάσεις εἶναι χαμηλές, μὲ ἕναν ἀξιοπρεπῆ βαθμὸ ἀπολυτηρίου μπαίνεις σχεδὸν ὅπου θές. Ὅμως, στὸ δεύτερο ἔτος.... φεύγει κόσμος καὶ κοσμάκης, ποὺ δὲν τὸ σηκώνει τὸ Πανεπιστήμιο. Μπαίνουν πολλοί, ἀλλὰ τερματίζουν μόνον ὅσοι μποροῦν. Δὲν τὰ μοιράζουν τὰ πτυχία σὰν τὸν πασατέμπο. Ἄλλος κόσμος.

    Ἅμα ὑπῆρχε σοβαρὴ ἀξιολόγηση μέσα στὸ πανεπιστήμιο, καὶ ὅσοι δὲν τὰ παίρνουν φεύγανε, ἂς μπαίνανε καὶ μὲ μεῖον πέντε.

    Ἐπίσης, τὸ πρόβλημά μου δὲν εἶναι οἱ μουσουλμάνοι (ποὺ γιὰ λόγους ἐνσωμάτωσης «σπρώχνονται» στὸ Πανεπιστήμιο and it is good so), ἀλλὰ οἱ κομματικοὶ νεολαῖοι (συμπεριλαμβανομένων ὅσων ζέχνουν θυμάρι καὶ βασιλικὸ) ποὺ ἐνίοτε περνοῦν δέκα δέκα τὰ μαθήματα ἐλέῳ πολιτικῆς δράσης καὶ παραπανεπιστημιακῆς διαπλοκῆς. Ἐδῶ... γκόμενες ΔΑΠαρχῶν καὶ πήρανε πτυχίο Νομικῆς χωρὶς νὰ ξέρουν ποῦ τοὺς πᾶν' τὰ τέσσερα (καὶ μόλις τὸ πῆραν... τοὺς παράτησαν κιόλας!) Μὴν ἀκούσω κανέναν νὰ τὰ διαψεύδει, γιατί τά'χω δεῖ.

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 29/08/2012 16:26:34

      Δηλαδή ο μουσουλμανόπαις που θα μπεί με 12, δηλαδή που δεν θα έχει τις ικανότητες να σταθεί σε μια δύσκολη σχολή, πότε θα τελειώσει και τι νόημα θα έχει ως προς την ενσωμάτωσή του;

      Είπαμε να τους βοηθήσουμε να ενσωματωθούν αλλά όχι και αυτή η ξεφτίλα.

  10. Αλέξανδρος avatar
    Αλέξανδρος 29/08/2012 15:51:43

    Ζήτω το Γιουνανιστάν !
    Ο Αλλάχ να σας έχει όλους καλά !!!

  11. Tινα avatar
    Tινα 29/08/2012 15:54:46

    Πολύ σωστά όλα όσα καυτηριάσατε.Να προσθέσω μόνο στο άθλιο σύστημα εξετάσεων και το εξίσου άθλιο σύστημα της εισαγωγής με το 10% έτσι όπως έχει εξελιχθεί.Υποτίθεται ότι έχει το νόημα της διόρθωσης ενός λάθους στο μηχανογραφικό ή μιας λανθασμένης επιλογής σχολής την προηγούμενη χρονιά.Κι αντί γι'αυτό παρατηρείται το φαινόμενο παιδιά που έχουν περάσει σε μια σχολή ,ξανακάνουν μηχανογραφικό με το 10%, έτσι να βρίσκεται βρε αδελφέ,να περνάνε σε μια άλλη σχολή στην οποία δεν εγγράφονται τελικά.Το αποτέλεσμα είναι να στερούν τη θέση από κάποιο άλλο παιδί που την ήθελε πραγματικά.Μια ρύθμιση είναι για το υπουργείο.Αν περάσεις σε μια σχολή που επέλεξες ,ζητώντας μια δεύτερη ευκαιρία,αυτόματη διαγραφή από την προηγούμενη.Τόσο απλό.Τρόποι υπάρχουν να δορθωθούν αστοχίες του συστήματος,διάθεση δεν υπάρχει.

  12. Greco21 avatar
    Greco21 29/08/2012 15:55:59

    η χώρα αυτή συστηματικά και χρόνια θεωρεί δίκαιο μόνο την προστασία των αδυνάτων...

    οι προοπτικές για τους δυνατούς θυσιάζονται...

    Για αυτό ότι αξιόλογο εγχώριο έχει αναπτυχθεί σε αυτό τον τόπο έχει αποχωρήσει προς το εξωτερικό.


    Αυτό δεν είναι δικαιοσύνη. Είναι talent assasignation

    • Νικήτας avatar
      Νικήτας @ Greco21 29/08/2012 20:18:57

      Μεγάλη Αλήθεια είπες!

      • Νικήτας avatar
        Νικήτας @ Νικήτας 29/08/2012 20:20:13

        ή άλλως ΜΕΤΡΙΟΚ Ρ Α Τ Ι Α.

        Ό,τι προεξέχει ΚΟΒΕΤΑΙ.

  13. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 29/08/2012 16:09:14

    Απλά πραματάκια, εύκολα να αλλάξουν.
    Πάλι πρέπει να αναλάβει πρωτοβουλία ο πρωθυπουργός ρε ... τα φελέκια μας;

    Φοβούνται και τον ίσκιο τους ρε παιδάκι μου;
    Φοβούνται και τον ίσκιο τους;...

  14. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 29/08/2012 16:38:52

    Τελικά το Σύνταγμα της Ελλάδος και η πρόβλεψή του ότι όλοι οι Ελληνες πολίτες
    είναι ίσοι ,για ποιούς Ελληνες αναφέρεται;
    Μπορεί να μας απαντήσει ένας συνταγματολόγος;
    Γιατί το έχουν κάνει κουρέλι;
    Τι λένε οι συνταγματολόγοι της ΝΔ;

    • TheEvian100 avatar
      TheEvian100 @ ΠΕΛΙΑΣ 29/08/2012 18:40:10

      "Τι λένε οι συνταγματολόγοι της ΝΔ;"
      ----------------------------

      Καλωσορίζουν τους λαθρομετανάστες στην Ελλάδα.

  15. Νίκη avatar
    Νίκη 29/08/2012 16:54:48

    Για σχολές που υπό κανονικές συνθήκες χρειάζονται υψηλή βαθμολογία, ένας μαθητής του 4 ή του 5, με ανύπαρκτο υπόβαθρο και κυρίως χωρίς καμμιά αγάπη για το βιβλίο και το διάβασμα δεν έχει τύχη, ούτε φοιτητικά, ούτε επαγγελματικά. Με τόσους άνεργους πτυχιούχους, ποιος εργοδότης θα προσλάβει κάποιαν με πτυχίο 5,00001/10 και απολυτήριο λυκείου 6,999999/20; Ευτυχώς μερικές φορές η πραγματική ζωή λειτουργεί ως εξισωτής ανισοτήτων.

    Αν θυμάμαι καλά το ποσοστό φοιτητών/σπουδαστών που δεν ολοκληρώνει τις σπουδές τους είναι γύρω στο 30%. Πιθανότατα κάποιοι από τους ευνοημένους της συγκεκριμένης εξαίρεσης να είναι μέσα στο παραπάνω ποσοστό.

    Άρα ας μην μας πολυανησυχεί το θέμα.

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ Νίκη 02/09/2012 21:26:31

      Λάθος. Χαραμίζονται θέσεις που κοστίζουν στο κράτος και στερούν τη δυνατότητα σε παιδιά που χάσαν τη σχολή για λίγο να διεκδικήσουν και αυτοί τη σχολή που τους ταιριάζει. Εκ των υστέρων όλα ρυθμίζονται αλλά είναι κρίμα να χάνουν σχολές άτομα που τις θέλουν πραγματικά.

  16. Κβάντα avatar
    Κβάντα 29/08/2012 17:41:44

    Ο κ. Αρβανιτόπουλος για την κατηγορία των μουσουλμάνων δήλωσε:
    «προστίθενται στον αριθμό των εισακτέων και αυτό βοηθά στην ενσωμάτωση τους στην ελληνική κοινωνία».
    Έχω την αίσθηση ότι αν κάποιος δεν ενσωματωθεί στην Ελληνική κοινωνία μέχρι τα 18, δεν υπάρχουν περιθώρια ενσωμάτωσης. Το πιο πιθανό είναι, αυτά τα παιδιά αφού ολοκληρώσουν τις σπουδές τους, να εγκατασταθούν μόνιμα στο εξωτερικό.

    Οι ειδικές κατηγορίες είναι τέσσερις. Εκτός αν μου ξέφυγε κάποια!
    Εκεί, ντε και καλά να σπουδάσουμε όλοι! Δεν το καταλαβαίνω αυτό. Και αν είναι δυνατόν να γίνουμε όλοι γιατροί και δικηγόροι. Δεν φταίνε όμως τα παιδιά μας. Εμείς φταίμε και φυσικά η πολιτεία.
    Με μεγάλη χαρά διάβασα σε άλλο άρθρο την άποψη του κ. TopGunZ για την απεξάρτηση του Λυκείου από την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια.
    Μπράβο σας κ. TopGunZ!
    Αυτό το οποίο το βλέπουμε όλοι, δεν το βλέπει η επίσημη πολιτεία;
    Σύμφωνα με τις εξαγγελίες του υπουργού, το σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια θα αλλάξει το σχολικό έτος 2016-17. Νέος ήμουν και "γέρασα"!

  17. Ερωτοφωτόσχιστος avatar
    Ερωτοφωτόσχιστος 29/08/2012 18:28:23

    Το θέμα που θίγει το κείμενο μονοπώλησε σχεδόν τις συζητήσεις και τα status στο facebook των υποψηφίων- κυρίως αυτών που απέτυχαν στο στόχο τους- που διεκδικούσαν την εισαγωγή τους στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας. Θα διατυπώσω μια άποψη που είμαι εκ των προτέρων πεπεισμένος ότι θα ξεσηκώσει πολλές αντιδράσεις και θα γίνει αντικείμενο αρνητικού σχολιασμού. Κατ' αρχάς να ξεκαθαρίσω ότι δεν τρέφω την παραμικρή συμπάθεια προς αυτήν την απαρχαιωμένη θρησκεία του Ισλάμ, κάθε άλλο θα έλεγα, αισθάνομαι μια περίεργη αποστροφή. Παρ' όλα αυτά έχω την εντύπωση -αν και αμφιβάλλω αν το κράτος έχει σκεφτεί με τον ίδιο τρόπο- ότι η εισαγωγή Μουσουλμάνων στα Πανεπιστήμια της χώρας έχει περισσότερες θετικές παρά αρνητικές πτυχές. Εξηγούμαι. Οι Μουσουλμάνοι- κυρίως στοιβαγμένοι στη Θράκη- είναι στην πλειονότητα τους Έλληνες πολίτες. Παρ' όλα αυτά η αδιαφορία της Ελληνικής Πολιτείας για την μειονότητα αυτή είναι εγκληματική. Και αυτό που ισχυρίζομαι αποδεικνύεται από το γεγονός ότι οι περισσότεροι εξ αυτών έχουν προσεταιριστεί όχι μόνο τις επίσημες θέσεις του τουρκικού προξενείου αλλά και την τουρκική ιθαγένεια. Άλλωστε, επί σειρά ετών αντί το κράτος να προσπαθήσει να τους αφομοιώσει δημιουργικά και να τους εντάξει ως αναπόσπαστο και οργανικό τμήμα του πληθυσμού της, εν τούτοις επιδίωξε να τους αποβάλλει ως ξένο σώμα και ακολούθησε μια καταδιωκτική πολιτική εις βάρος τους. Το αποτέλεσμα ορατό και οι προεκτάσεις του απειλητικές για την Θράκη. Εξάλλου, αν θυμάμαι καλά σε πρόσφατο άρθρο του το Antinews ανέλυε πολύ ορθώς τις επεκτατικές βλέψεις και τις ηγεμονικές τάσεις της Τουρκίας στην ευρύτερη περιοχή. Δεν είναι τυχαίο που το Τουρκικό προξενείο αλωνίζει σε όλη την περιοχή, οι Τούρκοι αξιωματούχοι κάνουν εκδρομές αναψυχής συνεγείροντας ανενόχλητοι τα πλήθη, και οι Μουσουλμάνοι, οι οποίοι διάκεινται εχθρικά απέναντι στην Πολιτεία, έχουν δημιουργήσει κράτος εν κράτει, δημιουργώντας κατάλληλες προϋποθέσεις και ενίοτε ασκώντας προπαγάνδα προβάλλοντας αποσχιστικές τάσεις. Επομένως, η κοινή λογική επιτάσσει ότι εφ' όσον οι άνθρωποι αυτοί είναι Έλληνες πολίτες, αλλά το ελληνικό κράτος δεν τους συμπεριφέρθηκε ποτέ- ή όταν θα έπρεπε- με ισονομία και ισοπολιτεία εμπράκτως αλλά αντίθετα τους κυνήγησε, και παράλληλα και τα μεμέτια απέναντι αντιλήφθηκαν την αβελτηρία και την ολιγωρία μας και προσπαθούν να τους εκμεταλλευτούν προς ίδιον όφελος να κινηθούμε κάπως έξυπνα και διπλωματικά. Ο καλύτερος τρόπος, λοιπόν, είναι η Παιδεία. Με την εισαγωγή τους στα Πανεπιστήμια της χώρας, οι Μουσουλμάνοι και δη εκείνοι που έχουν υποστεί την τουρκική προπαγάνδα, διδασκόμενοι την ελληνική ιστορία, γλώσσα και δεχόμενοι την επαφή έτι περαιτέρω με τον Ελληνικό Τρόπο, αποβάλλουν ακραίες απόψεις και εντάσσονται ομαλά στην ελληνική κοινωνία και επομένως δε συνιστούν ιδιαίτερο κίνδυνο. Ξαναθυμούνται ποιοι είναι, την καταγωγή τους, τα κοινά που τους συνδέουν με την Ελλάδα και απορρίπτουν τις χαλκευμένες αλήθειες των Τούρκων. Επομένως είναι προτιμότερο να εισάγονται με χαμηλότερες βάσεις στα ΑΕΙ μας παρά να γίνονται αθύρματα στην εξωτερική πολιτική του κάθε Ερντογάν και στο ισλαμοφασιστικό δόγμα Νταβούτογλου. Εξάλλου, μπορεί οι βάσεις να είναι χαμηλές αλλά οι επιπλέον θέσεις που ανοίγουν για αυτούς σε κάθε σχολή είναι ελάχιστες. Σαφέστατα, όμως, ο τρόπος εισαγωγής τους επιδέχεται διόρθωση. Μια λύση προς την κατεύθυνση αυτή θα ήταν να αυξηθούν κατά τι οι βάσεις και να αυξηθούν ακόμα περισσότερο οι θέσεις εισαγωγής. Βεβαίως, το ευκταίον θα ήταν να αλλάξει εκ βάθρων το σύστημα εισαγωγής στα Πανεπιστήμια, που παραμένει μια χρόνια πληγή, που αντί να επουλώνεται, εξαπλώνεται. Ομιλώ ως πάσχων και εξ ονόματος όλων εκείνων, που αισθάνονται τη διαδικασία των Πανελλαδικών ως ψυχικό βιασμό.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Ερωτοφωτόσχιστος 29/08/2012 19:08:42

      Αγαπητέ το λάθος, κατά τη γνώμη μου πάντα, στο συλλογισμό σας δεν έγκειται στους Έλληνες Μουσουλμάνους και την απαιτούμενη αρωγή προς αυτούς, αλλά στο ότι η πολιτεία κλωτσάει την μπάλα στην εξέδρα! Το ανέφερα και πάνω, με το να στερείς τη θέση στο Πανεπιστήμιο σε έναν αριστούχο μαθητή, δεν εξισώνονται 18 χρόνια προπαγάνδας, πίεσης και στρεβλής (όχι απλά ελλιπούς) μόρφωσης. Είναι σα να έχεις πάρει τα δυο παιδιά σου στο πάρκο. Το ένα έπεσε εκεί που έπαιζε και χτύπησε, ενώ το άλλο πήγε και πήρε με το χαρτζηλίκι του ένα γλειφιτζούρι. Εσύ για να κάνεις καλά το πρώτο παιδί παίρνεις και του δίνεις το γλειφιτζούρι από τα χέρια του άλλου σου παιδιού! Και το πεσμένο παιδί δε κάνεις καλά και το άλλο αδικείς.

      • Ερωτοφωτόσχιστος avatar
        Ερωτοφωτόσχιστος @ TopGunZ 29/08/2012 21:38:52

        Αγαπητέ Top, καταλαβαίνω τι εννοείς. Απλώς δε νομίζω ότι πλήττεται το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας και η λειτουργία των Πανεπιστημίων από την εισαγωγή ενός Μουσουλμάνου σε κάθε σχολή. Το σύστημα εισαγωγής χρήζει ολικής επανεξέτασης και εκ θεμελίων αλλαγής. Όταν λύσουμε αδυναμίες και ελλείψεις δεκαετιών στο εκπαιδευτικό σύστημα τότε θα έχουμε την ευκαιρία να εξετάσουμε ενδελεχώς και το ζήτημα των Μουσουλμάνων. Τα υπόλοιπα είναι προφάσεις εν αμαρτίαις. Προτιμώ έναν Μουσουλμάνο στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο, που ίσως αντιμετωπίζει αντικειμενικές δυσκολίες περισσότερες και μεγαλύτερες από έναν Έλληνα, κι ας περνάει και με 10.000 από έναν Έλληνα που θα περάσει με 3000 σε μια σχολή για να λέει ότι "κάπου πήγα κι εγώ", "είμαι κι εγώ φοιτητής", "και τώρα ζωάρα"... Αντιλαμβάνομαι και σίγουρα αυτό το προνόμιο αποτελεί ένα μοντέλο κακώς εννοούμενου κοινωνικού κράτους αλλά δε νομίζω ότι συνιστά κάτι το τόσο εξωφρενικό, αφ' ης στιγμής με κατάλληλη διαχείριση μπορεί να αποφέρει και θετικά αποτελέσματα για την ελληνική κοινωνία.

    • νυχτολούλουδο της άνοιξης avatar
      νυχτολούλουδο της άνοιξης @ Ερωτοφωτόσχιστος 31/08/2012 23:25:14

      "διδασκόμενοι την ελληνική ιστορία, γλώσσα και δεχόμενοι την επαφή έτι περαιτέρω με τον Ελληνικό Τρόπο, αποβάλλουν ακραίες απόψεις και εντάσσονται ομαλά στην ελληνική κοινωνία και επομένως δε συνιστούν ιδιαίτερο κίνδυνο"
      Αν αυτός είναι ο στόχος τότε γιατί ευθύς δεν κάνουμε 2-3 μουσουλμάνους (κατά δήλωσή τους τούρκους) υπουργούς να πιάσουμε το στόχο μια ώρα αρχύτερα; Βρε έκανε κανείς σας στρατιώτης στη Θράκη να δεί τα έργα και τις μέρες των μουσουλμάνων και την καταπίεση των ελλήνων που ζουν σε χωριά όπου οι μουσουλμάνοι είναι πλειοψηφία; Βρε νοιαστήκατε να μάθετε τι τραβούν οι εγκλωβισμένοι στην Καρπασία της Κύπρου Έλληνες προτού εκ-στομίσετε τις ψευτοπροοδευτικές προτάσεις σας για επανένταξη των μουσουλμάνων της Θράκης που είναι κράτος εν κράτει όπου κατοικούν; Άπομένει να προταθούν και προγράμματα επανένταξής τους από το ΕΣΠΑ. Δύσμοιρη Ελλάδα που σε κατήντησαν εθνάρχες και πολιτικοί της δεκάρας !!!

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ νυχτολούλουδο της άνοιξης 31/08/2012 23:31:43

        Χαλαρωσε my friend.
        Δεν υπαρχει καμμια σχεση αναμεσα στην Καρπασια και στην Θρακη.
        Η Καρπασια ειναι παρανομως κατεχομενη Κυπριακη επαρχια(γεγονος αναγνωρισμενο απο τιν ΟΗΕ).
        Η Θρακη ειναι και θα ειναι Ελληνικη.
        Σημ.
        Και υπηρετησα στην Θρακη,και ζω εκει.
        Κανεις δεν καταπιεζει κανεναν,μην αναπαραγεις
        αερολογιες.

  18. armageddon avatar
    armageddon 29/08/2012 18:43:24

    Φροντίζει ο ΑΝΤ1 να μας εκτουρκίσει...Φροντίζει το Υπουργείο Παιδείας να μας εξισλαμίσει .Φαίνεται ότι οι απόγονοι των γενιτσάρων έχουν βαλθεί να εξαφανίσουν το γένος των Ελλήνων...

  19. Γιώργος1 avatar
    Γιώργος1 29/08/2012 20:28:26

    Συγνώμη, αλλά οι Μουσουλμάνοι της Θράκης, της Ροδόπης κλπ δεν μαθαίνουν ελληνικά; Γεννιέται τώρα ένα παιδί, μεγαλώνει, σε ποιο σχολείο πηγαίνει; Σε ελληνικό ή όχι; Αν πάει σε ελληνικό, μαθαίνει ελληνικά, σωστά; Άρα πρέπει να γράψει 19.000 όπως όλοι οι υπόλοιποι για να μπει π.χ. στο ΕΜΠ. Κάνω λάθος;

  20. elli avatar
    elli 29/08/2012 20:31:53

    Για να δούμε, θα αλλάξει κανείς αυτή την αδικία που γίνεται, όπως πάντα, εις βάρος των Ελλήνων . Κατάφωρη καταπάτηση του άρθρου περί ισότητος πάντα εις βάρος των Ελλήνων!
    Εκτός κι αν θεωρούν ότι οι μουσουλμάνοι είναι διανοητικά ανάπηροι και δεν μπορούν να συναγωνιστούν τον υπόλοιπο πληθυσμό επί ίσοις όροις! Ας το πούνε όμως ανοιχτά΄ότι θεωρούν τους μουσουλμάνους διανοητικά υποδεέστερους και τότε ας δίνουν με ευνοικότερους όρους!

    • liapis avatar
      liapis @ elli 30/08/2012 00:44:32

      Sostos!!! am de to lene vlepis, tha epelthi geniki anastatosi stin evropi!

    • Νίκη avatar
      Νίκη @ elli 30/08/2012 01:21:56

      "Κατάφωρη καταπάτηση του άρθρου περί ισότητος πάντα εις βάρος των Ελλήνων". Προς ενημέρωση κάθε σχολιαστή με προβλήματα κατανόησης γραπτού κειμένου, όπως η elli. Οι ευνοούμενοι της διάταξης είναι Έλληνες, πού ακριβώς υπάρχει διάκριση εις βάρος Ελλήνων; Τι ακριβώς δεν καταλαβαίνεις; Διάβασες με προσοχή το άρθρο που σχολιάζεις;

  21. chris avatar
    chris 29/08/2012 20:32:05

    Επί της ευκαιρίας εκτός από το πανεπιστημιο μπορούν να μπουν και στο δημόσιο με λιγοτερα μόρια.
    Επίσης για τους αθιγγανους μουσουλμανους της Θράκης η οικοδομική άδεια και ο συντελεστής δόμησης δεν υφίστανται. Φοροαπαλλαγές,πρόνοια, κλεμμένο ρεύμα και υπερελαστικότητα του νόμου γι αυτούς , εις βάρος των υπολοίπων πολιτών είναι καθημερινό φαινόμενο.

  22. Δικερως avatar
    Δικερως 29/08/2012 20:51:21

    Αν και καταλαβαινω το αρθρο σε ολο του το ευρος,θα'θελα να βαλω και μια αλλη παραμετρο.
    Σαν Θρακιωτης,σας ενημερωνω πως πριν αυτες τις ρυθμισεις,η μεγαλη μαζα
    των Μουσουλμανοπαιδων,οσον αφορα στην πανεπιστημιακη τους εκπαιδευση,
    κατευθυνονταν στην γειτονικη Τουρκια,η οποια παρεπιπτοντως,τους εδινε
    επισης σοβαρα προνομια.
    Αυτη ηταν η πραγματικοτητα.
    Ετσι γεμισαμε Τουρκοσπουδαγμενους,"νεους" επιστημονες.
    Σας υποδεικνυω την οργανωση τους(Σύλλογος Επιστημόνων Μειονότητας Δυτικής Θράκης),μιας οργανωσης"ομπρελλας",για αλλες τοσες υπερδραστηριες
    ενωσεις,σωματεια και πολιτιστικους συλλογους,κυριο χαρακτηριστικο των οποιων ειναι η αναφορα στον Τουρκισμο.
    Ας αναλογιστουμε,λοιπον,εαν το εθνικο συμφερον επιβαλλει την,αληθεια,
    ευνοϊκοτατη μεταχειρηση που τους προσφερουμε.
    Ας αναλογιστουμε...

    • Θέμις avatar
      Θέμις @ Δικερως 29/08/2012 21:37:30

      Το άρθρο με πηγαίνει περίπου 20 χρόνια πίσω, τότε που ως Θρακιώτισσα και εγώ και μαθήτρια λυκείου είχα πει στον πατέρα μου ακριβώς το ίδιο. Και ήταν και θεολόγος!!!
      Τελικά δεν ξέρω αν βοηθάει στην ενσωμάτωσή τους η ρατσιστική για όλους εμάς και ευνοϊκή γι' αυτούς ρύθμιση. (By the way, το θρήσκευμα στις ταυτότητες είναι ευαίσθητο προσωπικό δεδομένο, αλλά αποτελεί κριτήριο εισαγωγής στα ΑΕΙ). Ίσως είναι καλό να απομακρύνονται για κάποια χρόνια από τη Θράκη σπουδάζοντας σε άλλη πόλη. Αλλά, όπως ανέφεραν και άλλοι σχολιαστές, είναι πολύ αργά για ενσωμάτωση στα 18.
      Άλλωστε αφ' ενός είναι λίγοι αυτοί που σπουδάζουν και αφ' ετέρου πολλοί συνεχίζουν να πηγαίνουν στην Τουρκία, ιδιαίτερα τα κορίτσια που σπάνια τους επιτρέπουν οι γονείς τους να φοιτήσουν σε άλλες πόλεις της Ελλάδας. Θυμάμαι και τις δίδυμες κόρες κάποιου βουλευτή που είχαν πιάσει τις βάσεις εισαγωγής για κάποιες καλές σχολές του ΑΠΘ, αλλά αυτός τις έστειλε σε συγγενείς του σε κάποια πόλη της Τουρκίας.
      Επομένως, μάλλον στο ίδιο συμπέρασμα καταλήγουμε: αν δεν φύγει το προξενείο και οι πράκτορές του από την Κομοτηνή, αν δεν σταματήσει το αυξανόμενο σουρτα-φέρτα Τούρκων αξιωματούχων στη Θράκη και αν δεν αλλάξει η κατεύθυνση και μέρος του προσωπικού στην πρωτοβάθμια & δευτεροβάθμια εκπαίδευση στα μουσουλμανικά σχολεία, ενσωμάτωση δεν πρόκειται να υπάρξει.

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ Θέμις 29/08/2012 21:53:54

        Συμφωνω απολυτα μαζι σου,ιδιαιτερα για την τυχη του
        Προξενειου.
        Παντως,οσον αφορα τους Μουσουλμανοπαιδες θελω να
        τονισω και την ιδιαιτεροτητα της πολυγλωσσιας που
        βιωνουν στο συστημα παιδειας και στην οικογενεια.
        Για σκεφθειτε ενα Πομακακι που μαθαινει Πομακικα στην
        οικογενεια,Ελληνικα και Τουρκικα στο σχολειο,Αραβικα
        στο ιεροσπουδαστηριο,Αγγλικα στο φροντιστηριο.
        Εαν δεν ηταν τοσο αξια φυλη δεν ξερω εαν θα μπορουσαν να ανταποκριθουν.
        Σημειωνω πως στην Πατριδα μας εγκαταβιουν περιπου
        35.000 Πομακοι.
        Δεν θελω να αναφερθω στους Μουσουλμανους Ρομα.
        Εκει τα πραγματα ειναι δραματικα...

  23. Πηνελόπη avatar
    Πηνελόπη 29/08/2012 21:47:04

    Είμαστε για μπάτσες ας θυμηθούμε λίγο πως αναγκάστηκαν να φύγουν από την πόλη οι Ελληνες.

  24. Χαλκιδέος avatar
    Χαλκιδέος 29/08/2012 23:01:22

    Πάλι καλά που δεν ήταν υπουργός Παιδείας ο Alexis. Εκεί να δείτε πώς θα πέρναγαν στις σχολές κάτι μαυρουδεροί προστατευόμενοι να κάνουν και τους μάγκες!

  25. vildanden avatar
    vildanden 29/08/2012 23:34:37

    Δε μίλησα για "μουσουλμανική μειονότητα", αλλά για Έλληνες πολίτες μουσουλμάνους στο θρήσκευμα, οι οποίοι απ' όσο ξέρω υπάρχουν πράγματι στα νησιά που προανέφερα.

  26. τσαλες avatar
    τσαλες 30/08/2012 01:51:16

    Αν δε κάνω λάθος ο γαπ ήταν στο παιδείας κάπου το 96 να ταν το 98 άντε να πω ότι θα ταν τότε.
    Πόσοι υπουργοί περάσαν από τότε?
    Να πω για τον Άρη? Για την Μαριέττα?
    Τι πράξαν αυτοί?

  27. ΚΠ avatar
    ΚΠ 30/08/2012 02:18:01

    Σωστή η λογική του Ζ υπό την έννοια ότι δεν καταπολεμάς το αίτιο, πολεμώντας το αποτέλεσμα. Αλλιώς, αφού απώτερος σκοπός των "τούρκων", ήτοι των τουρκόφωνων προσκυνημένων που διαβιούν στα κατεχόμενα από αυτούς Ελληνικά εδάφη ανατολικά της Θράκης και του Αιγαίου, ήταν και είναι η τουρκοποίηση των εκατομμυρίων μουσουλμάνων λαθρόβιων λαθρομεταναστών εντός της χώρας της φαιδράς πορτοκαλέας, να επιτρέψουμε και στα αφγάνια και τους πάκι να μπαίνουν στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο με 1 με άριστα το 20. Έτσι μπορεί τελικά να μην βλέπουν τις γυναίκες μας σαν πουτ@νες, να μην μας θεωρούν άπιστους των οποίων η ζωή δεν έχει απολύτως καμμία αξία άρα επιτρέπεται να μας μαχαιρώνουν αναμάρτητα και ίσως μας επιτρέψουν να φοράμε σταυρούς και να μιλάμε Ελληνικά. Αν βέβαια είμαστε τυχεροί._Κ.Π.

  28. flou avatar
    flou 30/08/2012 08:22:31

    Αφού το θρήσκευμα στις ταυτότητες είναι ευαίσθητο προσωπικό δεδομένο πώς αναγνωρίζονται οι μουσουλμάνοι; Άντε, οι γυναίκες απ'τη μπούρκα.
    Οι άνδρες; Κατεβάζουν τα βρακιά και δείχνουν την περιτομή;

    • tak avatar
      tak @ flou 30/08/2012 19:01:00

      Αμάν κύριε flou! Τους ξεflouδισες!

  29. Κωνσταντίνος avatar
    Κωνσταντίνος 30/08/2012 16:49:52

    Η μεγαλύτερη πληγή για τη Δεξιά παράταξη και το´Εθνος και η αιτία της υποταγής της Πατρίδας μας είναι οι άνθρωποι που δεν αναγνωρίζουν το συμφέρον της πατρίδας εκτός εάν έχουν άμεσο κοντόφθαλμο ιδίον όφελος.
    Δεν είδα ούτε ένα σχόλιο αλλά ούτε και τον συγγραφέα του άρθρου να αναρωτιέται για την καταπάτηση του Συντάγματος από την πριμοδότηση των Πολυτέκνων, ούτε από την πριμοδότηση των μαθητών των νυχτερινών σχολείων, ούτε για την πριμοδότηση των μαθητών των τεχνικών λυκείων πολλών δε δεν είδα κανέναν να παραπονείται για το 200% των εισακτέων που μπαίνουν από το παράθυρο στις σχολές. Μήπως γιατί το κάνουν και τα δικά μας παιδιά;;;;;
    Όσο δικαίωμα έχουν να εξαιρούνται όλοι οι παραπάνω άλλο τόσο δικαίωμα έχουν να εξαιρούνται λόγω ειδικών εθνικών λόγων οι μουσουλμανοπαίδες της Θρ´κης. Μόλις θα καταργηθούν ΟΛΑ τα παραπάνω παράθυρα καταργήστε και το δικαίωμα των μουσουλμανοπαίδων.
    Και ο πλέον μικρόνοος άνθρωπος μπορεί να σκεφθεί το κέρδος της Πατρίδος από αυτή την πολιτική οπότε σταματήστε να σκούζετε αν δεν μπορείτε να βουτήξετε το δάκτυλο στο μέλι.

    Όσο για τον Πατέρα του μικρού και τον κύριο που μεταφέρει την στιχομυθία θεωρώ απάραδεκτο που δεν είπαν στο νιάτο της Ελλάδος ότι αν είσαι ανίκανος μετά από τόσο ντοπάρισμα με ιδιαίτερα και φροντηστήρια να είσαι στους μεροκούς εκατοντάδες άριστος που εισήχθησαν στην σχολή τόσες κάνει να πιστεύεις ότι θα μπορούσες να πετύχεις τουλάχιστο 10000 μονάδες όταν θα ζούσα σαν μουσουμουλμανοπαις της Θράκης που καθηγητή έχεις όποτε του καπνίσει και φροντιστήριο δεν ξέρεις τι είναι γιατί τις ώρες που οι συνομίλικοι σου πάνε φροντηστήριο εσύ ή ταξιδεύεις από και πρός το χωριό σου ή βόσκεις και αρμέγεις γελά δια και στο σπίτι σου δεν μπορείς να μιλήσεις ελληνικά γιατί οι γονείς σου δεν τα μιλάνε.

    • voter avatar
      voter @ Κωνσταντίνος 30/08/2012 17:47:31

      Αγαπητέ Κωνσταντίνε ,
      οι πριμοδοτήσεις των πολυτέκνων , μαθητών νυκτερινων σχολείων η τεχνικων σχολών έχουν μεγάλο κοινωνικό αντίκρυσμα και είναι καλώς καμωμένες .
      Η πριμοδότηση των Ελλήνων μουσουλμανοπαίδων να συνεχίσουν στα ανώτατα ιδρύματα εχει τεράστιο εθνικό αντίκρυσμα ,πέραν του κοινωνικου που τόσο εύγλωττα αναδεικνύεις .
      Οι έλληνες φοιτητές απο την Αγγλία , την Γερμανία ,την Ιταλία , τις ΗΠΑ ,ακόμα και απο την Ρωσία η την Ιαπωνια αγαπουν κατα τεκμήριο τις χωρες σπουδων τους και επηρρεάζονται απο τον πολιτισμο τους δια βίου .
      Πλειστα όσα παραδείγματα και απο τους Παλαιστινιους η τους Αφρικανους που σπουδάζουν εν Ελλαδι
      Αλλά είπαμε , βλέπουν κοντόφθαλμα .

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Κωνσταντίνος 30/08/2012 18:20:32

      Πρώτον, καλύτερα να αποφεύγατε να ρεζιλευτείτε με την προβοκάτσια του προλόγου περί μη αναφοράς σε άλλες κατηγορίες, μόνο και μόνο επειδή θέλατε να αναφερθείτε σε "δικά μας παιδιά", γιατί η προτελευταία παράγραφος μιλάει ακριβώς για αυτό. Επίσης εξηγήσαμε για ποιο λόγο τέτοιες τακτικές δεν είναι κοινωνικά δίκαιες: δεν αντισταθμίζεις αδικίες εναντίον μιας ομάδας, αδικώντας μια άλλη. Τέλος, η τελευταία σας παράγραφος είναι επιεικώς απαράδεκτη, για να μην πω ότι είναι προϊόν χρήσης παραισθησιογόνων ουσιών. Θα μπορούσε κάποιος να γεμίσει κάνα δυο κόλλες Α4 για το πόσο λάθος είναι αυτή η γελοία προσπάθειά σας για μελόδραμα, αλλά ούτως ή άλλως είναι πασιφανές σε όποιον έχει τουλάχιστον διψήφιο δείκτη νοημοσύνης, οπότε μένω απλά στο "ντροπή σας".

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ TopGunZ 30/08/2012 18:45:23

        Βρε Τοπ,σε χαίρομαι που κατάλαβες τι θέλει ο παραπάνω να πει και απαντάς.Εγώ ακόμα προσπαθώ! Να αρχίσω να ανησυχώ για το δείκτη μου;

        • tak avatar
          tak @ Δαναός 30/08/2012 19:00:03

          Δαναέ, όταν μεγαλώσω, θα γίνω Αλβανός και θα πάρω Μερσεντές!

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Δαναός 30/08/2012 19:07:03

          Κάτι γιά γελάδια λέει πάντως...

      • ΚΠ avatar
        ΚΠ @ TopGunZ 30/08/2012 23:04:39

        Δες που βάζει τα κόμματα, πόσο ασυνάρτητο είναι το κείμενο και πόσο τεράστιες φράσεις χρησιμοποιεί εντός των προτάσεων του. Φαίνεται για μετάφραση από κάποια άλλη γλώσσα στα Ελληνικά.

        Πάρτο απ' την αρχή: καμμία πριμοδότηση αναλόγως θρησκεύματος, είναι απροκάλυπτος ρατσισμός εναντίον των χριστιανών ορθόδοξων. Λογική η πριμοδότηση για εργαζόμενους εφήβους που παρακολουθούν νυχτερινό και για τους πολύτεκνους που πρέπει να ξεράνουν το σκατό τους για να σπουδάσουν 2+ τέκνα. Οι Έλληνες Μουσουλμάνοι μπορούν να πριμοδοτηθούν είτε ως πολύτεκνοι είτε ως εργαζόμενοι έφηβοι.

        Όλα αυτά φυσικά είναι μπαρούφες αφού: 1. Τους μαθαίνουμε ΤΟΥΡΚΙΚΑ αντί πομάκικα + ρομά + τούρκικα, ως ΔΕΥΤΕΡΗ γλώσσα. 2. Λόγω της μ@κ@κίας που μας δέρνει, τα πομάκια ιδίως στην Κομοτηνή αν το πάνε το γράμμα, φεύγουν σφαίρα για τα κατεχόμενα εδάφη της χώρας που αυτοαποκαλείται "Τουρκία". Ούτως ή άλλως, τα λεφτά είναι πολλά, ειδικά από Προξενείο. 3. Πρέπει να προβάλουμε ένα ΕΛΚΥΣΤΙΚΟ, κοσμικό, μοντέλο ώστε να αδειάσουν οι μεντρεσέδες. Η καλώς εννοούμενη προπαγάνδα μας απλώς δεν υπάρχει.

        Αν ο Σαμαράς θέλει να γραφτεί στην Ιστορία, αρκεί να αποκόψει το κράτος από τα κόμματα (ωραία και πολλά τα ψηφαλάκια από τα πομάκια) και αυτό να ξεκινήσει από την Παιδεία. Αλλιώς θα την πατήσει όπως ο Κ.Κ._Κ.Π.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.