Μπαλτάκος: Γεννήθηκα και θα πεθάνω αντικομμουνιστής
21/03/2014 16:06
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μπαλτάκος: Γεννήθηκα και θα πεθάνω αντικομμουνιστής

Την εκτίμησή του για την «τύχη» του Άρθρου 19 του Μεταναστευτικού Κώδικα αλλά και τις προσωπικές του απόψεις περί κομμουνισμού κατέθεσε ο γενικός γραμματέας της κυβέρνησης Παναγιώτης Μπαλτάκος σε συνέντευξή του σε ραδιοφωνικό σταθμό.

Ο κ. Μπαλτάκος , σε συνέντευξή του στο ΒΗΜΑ FM τάχθηκε υπέρ του συγκεκριμένου άρθρου – το οποίο κατατέθηκε και αποσύρθηκε αρκετές φορές από το αρμόδιο υπουργείο, προκαλώντας έντονες αντιδράσεις βουλευτών – τονίζοντας ότι υπάρχει πλήθος περιπτώσεων όπου οι μετανάστες προχωρούν σε ψευδείς καταγγελίες για ρατσιστική βία εναντίον τους.

«Σ’ αυτό το θέμα, υπήρχαν καταγγελίες από αστυνομικές ενώσεις σε όλη τη χώρα για ψευδείς, αναίτιες και άδικες κατηγορίες σε βάρος τους, οι οποίες εμπλέκουν αθώους, ταπεινούς ανθρώπους των 700 ευρώ», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Μπαλτάκος.

Προανήγγειλε ότι θα κατατεθεί εκ νέου η συγκεκριμένη διάταξη, αφού πρώτα διεξαχθεί η απαραίτητη διαβούλευση.

Απατώντας σε ερώτηση ότι έχει χαρακτηρισθεί από κάποιους ως ακροδεξιός, ο γενικός γραμματέας της κυβέρνησης ήταν κάτι παραπάνω από ξεκάθαρος: «Αντικομμουνιστής ασφαλώς και είμαι. Δεν συζητείται αυτό. Από μικρό παιδί. Έτσι γεννήθηκα, έτσι μεγάλωσα και έτσι θα πεθάνω». Προσέθεσε, μάλιστα, ότι «ασφαλώς και επιτρέπεται να είναι κάποιος κομμουνιστής και δεν δημιουργεί αυτό ζήτημα στη δημοκρατία της χώρας. Αλλά γιατί να μην επιτρέπεται σε κάποιον να είναι αντικομμουνιστής;».

Αρνήθηκε να σχολιάσει το θέμα της Χρυσής Αυγής, με δεδομένο ότι η δικαστική έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη.

Βενιζέλος: Ο Μπαλτάκος παλιό πρόβλημα

Δεκτικός σε βελτιώσεις στη συμφωνία με τους δανειστές για το γάλα εμφανίστηκε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελος Βενιζέλος, πρόσθεσε όμως ότι «δεν θα παίξουμε τη σωτηρία της χώρας για το θέμα».

Ο κ. Βενιζέλος επιτέθηκε,επίσης, στον γγ. της κυβέρνησης Παναγιώτη Μπαλτάκο με αφορμή το πρόβλημα που σημειώθηκε με την τροπολογία για το μεταναστευτικό κώδικα, δηλώνοντας ότι ο συνεργάτης του πρωθυπουργού «είναι παλιό πρόβλημα».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Aegean times avatar
    Aegean times 21/03/2014 16:48:43

    Υπερβολικές κορώνες, είναι πολύ καλύτερο το να έλεγε ότι δεν είναι και δεν υπήρξε ποτέ κομμουνιστής. Διότι δεν υπάρχουν κομμουνιστές πλέον ούτε για δείγμα, ούτε για να τους κυνηγήσει κανείς ούτε για να είναι αντί, άποψή μου βέβαια.

    • Hunter avatar
      Hunter @ Aegean times 21/03/2014 17:28:36

      Υπάρχει το ΕΑΜ-ΕΚΑΛΗΣ...

  2. Μεγάλες στιγμές. avatar
    Μεγάλες στιγμές. 21/03/2014 16:49:40

    Είτε συμφωνείς,είτε διαφωνείς με τις απόψεις αυτές,ένα σίγουρο. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα κάποιοι τιμούν τα παντελόνια που φοράνε.Πρωτη φορά το ακούω το όνομα του, ελπίζω όχι και τελευταία

  3. Dr. Müller avatar
    Dr. Müller 21/03/2014 19:42:33

    Μπα? Ώστε γεννιούνται άνθρωποι με ιδεολογικά προσανατολισμένο εγκέφαλο? Αυτό είναι πολύ ενδιαφέρον από ιατρικής απόψεως.

    • gikon avatar
      gikon @ Dr. Müller 21/03/2014 20:28:41

      Χωρίς να διαφωνώ καθόλου, μα καθόλου με το σχόλιό σου, δεν θα μπορούσε να μην γίνει ο συνειρμός: https://www.youtube.com/watch?v=yrNgI2lzK-A

  4. George N avatar
    George N 21/03/2014 21:14:13

    Μα δεν μπορείς να υποστηρίζεις την παραμονή της χώρας στα EU, OSCE, CoE και να μην είσαι αντικομμουνιστής. Εδώ ολόκληρες μέρες μνήμης για τα εγκλήματα του (όπως και του ναζισμού) έχουν καθιερωθεί. Το πρόβλημα δεν είναι ο Μπαλτάκος αλλά το έχουν όσοι θέλουν την Ελλάδα στην Ευρώπη και δεν είναι αντικομμουνιστές ή αντιναζιστές. Σα να λέμε ότι είσαι γαύρος και μέλος της θύρας 13.

    • ΝΚ avatar
      ΝΚ @ George N 21/03/2014 23:35:30

      Έτσι ακριβώς.

  5. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 21/03/2014 22:05:18

    ΤΟ πρόβλημα είπε τον Μπαλτάκο ''παλιό πρόβλημα''...

  6. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 21/03/2014 22:19:08

    Δυό οι πιθανότητες ή να πρόκειται για τις περίφημες ασκήσεις επαναστατικής γυμναστικής με σκοπό την ενδυνάμωση των αντανακλαστικών που θα επιτρέψουν τα ανοίγματα προς τον ακροδεξιό χώρο ή να πρόκειται για μια προσπάθεια να σχηματιστεί μια σκιώδη ιδεολογική διαφορά με τον αριστερό χώρο. Όποια και αν ήταν η πρόθεση του εν λόγω πολιτικού ανδρός δεν διαθέτει το κατάλληλο υπόβαθρο για να την στηρίξει και τούτο γιατί αγνοεί κατάφωρα την κοινωνική πραγματικότητα. Οταν ζεις κινείσαι και πολιτεύεσαι σε αντιδιαστολή με τα όσα η κοινωνία επιβάλλει και επιτάσσει ως αναγκαιότητα κινε΄σιια σε κενό οι δε παρεμβάσεις σου απλά ως κορώνες αντιμετωπίζονται Σε οτι αφορά το πρόθεμα αντι- θα πρέπει να γνωρίζει ο εν λόγω πολιτικός ότι αποτελεί την μήτρα παραγωγής κάθε ολοκληρωτικού δόγματος και κάθε αντιδημοκρατικής συμπεριφοράς όπως και το πρόθεμα φιλο-/ Τέλος κάποιοι υγιών εθνικών φρονημάτων αγνοούν την ιστορία της χώρας τους. Αν την γνώριζαν θα ήξεραν την ρήση του Παναγιώτη Κανελλόπουλου σχετικά με τους κομμουνιστές , ο οποίος αν δεν με απατά η μνήμη μου κινούνταν πολιτικά μεταξύ δεξιάς και κέντρου. Φρόνιμο είναι ενόψει της τρέχουσας κατάστασης να ασχοληθούν οι παροικούντες τη Ιερουσαλήμ με την εικόνα που το κυβερνητικό σχήμα αλλά και το κόμμα της Ν.Δ. μεταδίδει προς την κοινωνία και να αφήσουν τις όποιες φιλοσοφικές αναζητήσεις διανθισμένες με την ιστορικότητα της συνέπειας στον χρόνο κα ιτον χώρο που απλά αναπαράγουν τα μετεμφυλιακά σύνδρομα

  7. Γιάννης Χριστόπουλος avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος 21/03/2014 23:02:13

    Να αγιάσει το στόμα του. Όταν ο Μπογιόπουλος λέει αυτά που λέει για τη δεξιά, εκεί δεν υπάρχει θέμα;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Γιάννης Χριστόπουλος 21/03/2014 23:27:59

      Ακριβώς εκεί είναι η ουσία φίλε. Ότι οι αριστεροί μέχρι που ήρθε ο Σαμαράς, έλεγαν ότι ήθελαν και ήταν ανεξέλεκτοι στο λόγο και τις πράξεις (έκαψαν την Αθήνα, κατελάμβαναν κτίρια, άσυλο στα ΑΕΙ-ΤΕΙ, κλπ.). Σήμερα υπάρχει αντίλογος και αντίδραση και επιβολή του νόμου. Και αυτό έχει πονέσει ΠΟΛΥ! Και επειδή γουστάρω ισονομία, το ευχαριστιέμαι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!

      • αραχνούλα avatar
        αραχνούλα @ Γεώργιος Τ. 22/03/2014 07:22:37

        Έτσι ακριβώς!

      • πολίτης avatar
        πολίτης @ Γεώργιος Τ. 22/03/2014 09:24:45

        Αυτό που γουστάρετε φίλε μου Γεώργιε, είναι ξερονήσια δεν είναι ισονομία. Το αντικομμουνιστής έχει ρίζες στο παρελθόν, γι΄αυτό δημιουργεί αντανακλαστικά πιστεύω. Έχετε δίκιο πάντως για το περιβάλλον Μαξίμου, αλλά επειδή ο Σαμαράς πρέπει να κρατά και κάποια προσχήματα, τους έχει πείσει να κρατήσουν τις κουκούλες στο συρτάρι. Αυτές, που χρησιμοποιούσαν στην Κατοχή.

        • ΗΛΕΚΤΡΑ avatar
          ΗΛΕΚΤΡΑ @ πολίτης 22/03/2014 09:51:04

          ΟΤΑΝ ΣΤΡΙΜΩΧΝΕΣΤΕ ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΠΑΡΑΤΑΞΗ;;;; ΦΑΝΤΑΡΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΓΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΧΘΡΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΒΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΦΥΡΟΔΡΕΠΑΝΟ

        • Άλυτη εξίσωση avatar
          Άλυτη εξίσωση @ πολίτης 22/03/2014 10:35:13

          Αγαπητέ Πολίτη, τα ξοφλημένα γερόντια με τα ...εμφυλιοπολεμικά κατάλοιπα (και οι νεότεροι κολλημένοι φανατικοί) που ...συγκινούνται ακόμη και τσιμπούν στον σκόπιμο ερεθισμό χαμερπών διχαστικών ενστίκτων, ΕΙΝΑΙ ΘΛΙΒΕΡΗ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ. Οι όποιοι ακραίοι φανατικοί της οποιασδήποτε πλευράς, καταντούν πια γραφικοί, εν μέσω σκηνικού βομβαρδισμένης κοινωνίας και αβέβαιου μέλλοντος. Ας ειπωθούν λόγια που ενώνουν επί τέλους. Οι αστειότητες και οι λεκτικοί παλληκαρισμοί αποτελούν εκτός τόπου και χρόνου, προκαταδικασμένες πλαιοκομματικές ...μεθόδους ΑΛΜΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ !

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ πολίτης 22/03/2014 19:10:31

          Το ότι είσαι αριστερός δε σε αθωώνει από βλακείες τέτοιας έκτασης, όπως το να γράφεις ότι κατάλαβες άλλο από αυτό που έγραψα. Μάθε ελληνικά αλλιώς πήγαινε σχολίασε συντρόφους σου. Λόγια στο στόμα μου δεν ανέχομαι να βάζει κανείς. Πόσο μάλλον άνθρωπος που έχει μείνει στο 1917 και δεν είδε τις συνέπειες του κομμουνιστικού φασισμού σε όλο τον πλανήτη. Η Κορέα είναι ακόμη ζωντανό παράδειγμα μιας και τα υπόλοιπα πέθαναν ή μεταλλάχθηκαν. Πρόσφατα αποφάσισε ο δικτάτορας-κομμουνιστής-κληρονόμος να σκοτώσει 100 ομοεθνείς του μόνο και μόνο επειδή δημόσια δηλώνουν χριστιανοί προτεστάντες. Μη μιλάτε για ξερονήσια λοιπόν γιατί δεν ξέρετε τι λέτε. Και για κουκουλοφόρους ξέρω μόνο κάποιους ακροαριστερούς αναρχικούς που καίνε τη σημαία μας ή και ανθρώπους ακόμη (βλέπε Μαρφίν).

  8. Αντιγραικύλος avatar
    Αντιγραικύλος 22/03/2014 00:42:28

    Κάντε τον Μπαλτάκο Υπουργό..

  9. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 22/03/2014 08:25:21

    Δεν μπορώ να καταλάβω το στερεότυπο, "Δημοκράτες είναι μόνο οι Αριστεροί-Κομουνιστές"! Δηλαδή έχεις κάθε δικαίωμα να δηλώσεις , ότι είσαι αντιφασίστας, αντιναζιστής, αντικεφαλαιοκράτης, αντινεοδημοκράτης, αντιρατσιστής κλπ και αυτό θεωρείται Δημοκρατική κατάκτηση και πολύ σωστά! Αν όμως τολμήσεις να δηλώσεις αντικομουνιστής τότε αλίμονο σου, σύμφωνα με την αριστερίζουσα λογική, είσαι φασίστας κατακριτέος, κοινωνικό μίασμα και θα πρέπει να διωχθείς με κάθε τρόπο, αν δε είσαι και Δημόσιο πρόσωπο τότε θα πρέπει η Πολιτεία να σε απομακρύνει πάραυτα!! Και το χειρότερο, σου προσάπτουν το στίγμα του φασίστα και του Χρυσαυγήτη! Αυτό δείχνει πως οι Κομουνιστές φαντάζονται τη Δημοκρατία και τους Δημοκρατικούς θεσμούς και πως ονειρεύονται να τους επιβάλουν!!

  10. Άλυτη εξίσωση avatar
    Άλυτη εξίσωση 22/03/2014 08:29:51

    Χαχαχαχα! Άλλη μια φορά συζητήσεις επί συζητήσεων για το ΤΙΠΟΤΕ! Το νομοσχέδιο είναι πολύ σωστό και πρέπει να περάσει οπωσδήποτε. Ωστόσο οι κορώνες περί ....αντικομμουνιστών, ακούγονται πολύ αστείες στην Ελλάδα του 2014, όπου το επίσημο ΚΚΕ από το 1989 κι εδώ κυρίως, αποτελεί πολύτιμο, βολικότατο δεκανίκι του εκάστοτε συστήματος. Άκακο, συνεργάσιμο, οκνό, με ανεδαφικό αφήγημα και ...διαπλανητικό λόγο, δεν απειλεί κανέναν και τίποτε, εκτός από τον εργαζόμενο και πληττόμενο Ελληνικό λαό, που ένα μέρος του εγκλωβίζει σε αδιέξοδες ΜΗ ...προτάσεις και στερεότυπα. Πείτε κ. Μπαλτάκο μου ''Δεν είμαι αισχρός Νεοταξίτης κι ανόητος διεθνιστής'' και είστε καλυμμένος. Το -αντι πριν από το Κομμουνιστής, προσδίδει ιδιότητες αντίπαλου δέους στην ''όνου σκιά''. Μάλλον μέρος του εν εξελίξει παιχνιδιού είναι η δήλωση, γιατί μόνο κουτός δεν είσαστε....:-)

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Άλυτη εξίσωση 22/03/2014 08:49:41

      Συμφωνώ και εγώ ότι θα έπρεπε να πει "Δεν είμαι διεθνιστής-εθνομηδενιστής".

  11. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 22/03/2014 08:47:06

    Σύμβουλος του Βενιζέλου, για να μην ξεχνιόμαστε, είναι η προαγωγός (στην παλιά αργκό λεγόταν και "τσατσά") της ισλαμικής λαθρομετενάστευσης μουσουλμάνα (ελληνο)σύρια Αφρα Αλ Σάλεχ. Η πολιτεία της γνωστή και μη εξαιρετέα, με διδακτορικό και προϋπηρεσία στο αντικείμενο "Προικισμένοι Σομαλοί".

  12. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 22/03/2014 09:19:42

    Τελικά, αυτές οι παλαιοημερολογήτικες λεξούλες, κομμουνιστής - αντικομμουνιστής, δεξιός - αριστερός κτλ. κατινίστικα ζεύγη παράγουν προϊόν και υπεραξία; Παράγουν ψωμί, εισόδημα, ανάπτυξη, πρόοδο;

  13. Πατριώτης avatar
    Πατριώτης 22/03/2014 09:39:26

    Ο Αγιατολάχ Αλί Χαμενεΐ δήλωσε: «Απόλυτη ελευθερία δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο. Ακόμα και χώρες που υποστηρίζουν ότι είναι ελεύθερες ορίζουν κόκκινες γραμμές για τις οποίες είναι εξαιρετικά αυστηροί». Έτσι και στην Ελλάδα. Επιτρέπεται να είσαι οτιδήποτε αντί θέλεις (ακόμα και ...αντινιούς! :lol:) εκτός βέβαια από αντι-κομμουνιστής, αντι-αριστερός, αντι-αναρχικός, αντί-ανταρσυακός, αντι-ιντιμιντιακός, αντι-ξενολάτρης, αντι-εθνομηδενιστής.
    Γιατί τότε ταμπελώνεσαι αμέσως τον τίτλο του φασίστα, του ρατσιστή, του χρυσαυγίτη. Σε αυτό βέβαια έχει συμβάλλει όχι και λίγο η τελευταία συγκυβέρνηση αν και πριν δεν ήταν και καλύτερα τα πράγματα.

  14. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 22/03/2014 19:52:48

    Aυτά τα περί εθνικής ενότητας τα λέτε όταν βάλλει ο Κουτσούμπας ή ο Τσίπρας κατά της δεξιάς; Ή την ανάγκη εθνικής ενότητας τη θυμόμαστε μόνο όταν κάποιος δεξιός δηλώσει αντικομμουνιστής; Τέρμα τα αστεία.Ο Καραμανλής πήγε στον Αη - Στράτη. Πότε πήγε αριστερός σε τόπο εκτέλεσης αντιφρονούντων από τους κομμουνιστές να ζητήσει συγνώμη;Δεν θυμάμαι γιατί μου διαφεύγει.Κάτι συνθήματα ΕΑΜ-ΕΛΑΣ-Μελιγαλάς θυμάμαι. Μέχρι να γίνει αυτό οι αριστεροί που δήθεν σκίζονται για εθνική ενότητα να βγάλουν το σκασμό.Ο πρόεδρος της Γερμανίας ήλθε και κατέθεσε στεφάνι στο μνημείο εκτελεσμένων από τους Γερμανούς.Πριν κάνει το ίδιο ένας αριστερός για εκτελεσμένους από τους κομμουνιστές ΔΕΝ υπάρχει εθνική ενότητα.Τέλος.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ψυχραιμια 22/03/2014 20:15:16

      Έξοχος.

  15. ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 23/03/2014 22:38:11

    Έυγε. Επιτέλους κάποιος μίλησε. Οι αριστεροί στην Ελλάδα "ξεπλύνανε" τα εγκληματά τους με την Χούντα και νομίζουν οτι μπορεί να λένε ότι θέλουν χωρίς αντίλογο. Ναι, οταν μιλάς εσύ για λίγους σφαγμένους στον Μελιγαλά η στο Φενεό, εγω θα δηλώνω Αντικομμουνιστης. Ναι, οταν θα μιλάς για μακρόνησο, θα σου θυμίζω οτι πήγες οχι για κοινωνικό τουρισμό αλλά για τα τσεκούρια της ΟΥΛΕΝ. Ναι, όταν θα μου μιλάς για Δεκεμβριανά, θα σου θυμίζω ότι το πρώτο αίμα αδελφικό χύθηκε απο τα χέρια των ΕΛΑΣΙΤΩΝ οταν σφάξανε τον Ψαρρό και το 5/42. Ναι, οταν μου μιλάς για τραμπουκισμους της ΕΚΟΦ στα πανεπιστήμια, εγω θα σου θυμίζω που φώναζες στις σχολές για τον παράδεισο της ΕΣΣΔ και που έδερνες καθηγητές.... Ναι, οταν μου μιλάς για αναβίωση του Σοβιέτ, θα σου δείχνω την Β.Κορέα....για να πας...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.