#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/11/2011 12:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μοναδικός πλέον ρυθμιστής ο Σαμαράς




Επειδή τις ώρες και τις ημέρες που έρχονται θα διαβάζουμε και θα ακούμε διάφορα ας αποκτήσουμε έναν πρώτο μπούσουλα πλεύσης σε αυτά τα αχαρτογράφητα νερά. Και ας ξεκινήσουμε από αυτά που ορίζει το Σύνταγμα, για να μην μας λένε παραμύθια:

1. Για να ανοίξουν οι διαδικασίες σχηματισμού νέας κυβέρνησης πρέπει πρώτα να παραιτηθεί  ο Παπανδρέου.

2. Αν παραιτηθεί ο Παπανδρέου πρέπει να συγκληθεί η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ για να εκλέξει νέο αρχηγό της Κοινοβουλευτικής Ομάδας, ο οποίος θα πάει εν συνεχεία στον Παπούλια για να λάβει εντολή σχηματισμού νέας κυβέρνησης.

Άρα χωρίς παραίτηση Παπανδρέου δεν γίνεται τίποτα άλλο από αναβάπτιση της κυβέρνησης Παπανδρέου.

Ερώτηση: Μπορούν όμως οι ΠΑΣΟΚοι να υποδείξουν κάποιον άλλο εκτός ΠΑΣΟΚ για να πάρει την εντολή από τον Παπούλια;

Απάντηση: Ποιός τρελός θα πάει να τεθεί υπό την έγκριση της Καϊλή, ή της Παναρίτη που την μια μέρα λένε το ένα και την επομένη το άλλο;

Γι αυτό και η κατάσταση με τον ΓΑΠ στην θέση του μόνο ως πλήρες αδιέξοδο μπορεί να χαρακτηριστεί. Και μην ακούτε παραμύθια για υπόγειες συμφωνίες και τα παρόμοια. Στην πραγματικότητα αυτό που συμβαίνει τώρα στο ΠΑΣΟΚ είναι ένας απίθανος αλληλοεκβιασμός Παπανδρέου - Βενιζέλου - Πάγκαλου (επέστρεψε από την Κίνα, η κρύβεται ακόμα στο Σινικό Τείχος;)

Στο μεταξύ έξω ήδη λένε ότι "χωρίς Σαμαρά δεν υπάρχει κυβέρνηση στην Ελλάδα" - ενώ μέχρι πριν από λίγο καιρό ούτε να τον δούνε δεν ήθελαν (βλέπε δηλώσεις Ομπάμα και Σαρκοζί)

Κι αυτό ο Σαμαράς το επέβαλε. Με την άψογη πολιτικά και ηθικά στάση του έθεσε και τους όρους του διεξόδου και του πολιτικού παιχνιδιού: Κυβέρνηση τεχνοκρατών, σύντομης ζωής με αποκλειστικό σκοπό να πάμε στον λαό για να αποφασίσει και όχι ερήμην του λαού. Και για να κυβερνήσει ό ίδιος ο Σαμαράς σε πιο καθαρό έδαφος.

Κι αυτό το "κυβέρνηση τεχνοκρατών" έχει πολύ μεγάλη σημασία. "Κυβέρνηση τεχνοκρατών" σημαίνει να σταματήσουν τα πολιτικά παζάρια, "πάρε εσύ αυτό, δώσε σ΄εμένα εκείνο". Σημαίνει επίσης κόψιμο με το μαχαίρι των γνωστών παρασκηνιακών παιχνιδιών της διαπλοκής, των εξαγορών και των συνυποσχετικών. Καθαρές λύσεις.

Γι αυτό και οι αφόρητες πιέσεις εναντίον του. Γι αυτό κι αυτή απίθανη και άθλια εκστρατεία παραπληροφόρησης και απροσανατολισμού. Βγάζει την διαπλοκή έξω από το παιχνίδι και αυτή ορύεται.

Το μόνο κίνδυνο που διατρέχει τώρα, του λένε κάποιοι καλοθελητές, είναι "μην του φύγουν 4-5 βουλευτές και πάνε σε κυβέρνηση συνεργασίας".

Ε, και; Καλό θα του κάνουν, θα καθαρίσει επιτέλους η παράταξη.

Αλλά σιγά μην κουνηθούν. Για να πάει κάποιος να συγκυβερνήσει στο χάος πρέπει να έχει και υποστήριξη. Και ποιος θα "επενδύσει" σε τέτοιους καιρούς; Πως θα πάρει πίσω την επένδυσή του; Άλλωστε η Συγγρού έστειλε ήδη τα κατάλληλα μηνύματα. Το πειθαρχικό και οι διαγραφές ετοιμάζονται.

Αλλά ιδού η η αλήθεια για όσους αμφιβάλλεται ακόμα:

"Δεν υπάρχει θέμα αλλαγής ηγεσίας αν δεν συμφωνήσουν τα υπόλοιπα κόμματα, σε συγκρότηση κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας", δήλωσε ο υπουργός Εργασίας Γιώργος Κουτρουμάνης μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό. Ο υπουργός επισήμανε ότι θα είχε σημασία μία κυβέρνηση και με τη συμμετοχή μικρότερων κομμάτων. Και πρόσθεσε ότι στην περίπτωση που αποτύχουν οι προσπάθειες πρέπει να προκηρυχθούν εκλογές, όμως μετά από έξι μήνες, αφού έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες επικύρωσης της απόφασης της 26ης Οκτωβρίου.

«Ο πρωθυπουργός είναι ανοικτός να αποχωρήσει, ώστε να προχωρήσει η κυβέρνηση ευρύτερης στήριξης», ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ Χρήστος. Πρωτόπαπας. Μιλώντας στη ΝΕΤ, επισήμανε ότι επιδίωξη των διαβουλεύσεων, εφόσον υπάρξει ανταπόκριση, είναι να τεθούν οι στόχοι, τα χρονοδιαγράμματα και τα ονόματα. Σε περίπτωση που δεν υπάρξουν λύσεις, υπογράμμισε πως «η ΚΟ του ΠΑΣΟΚ θα αναλάβει το βάρος, ώστε εντός τριμήνου να γίνουν εκλογές, αφού θα έχουν ψηφιστεί η δανειακή σύμβαση και οι εφαρμοστικοί νόμοι και θα έχει διασφαλιστεί η χώρα».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. http://chomatery.blogspot.com avatar
    http://chomatery.blogspot.com 05/11/2011 13:00:15

    αν φύγουν και δέκα από τη ΝΔ ώστε να στηρίξουν κάποια κυβέρνηση "εθνικής ενότητας" θα είναι καλύτερο ακόμη! Έχει πολλή σαβούρα μέσα αυτή η Παράταξη.

  2. Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
    Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 05/11/2011 13:00:18

    Οι άθλιοι Homo pasokus μπροστά στην κατάρρευσή τους θα επικαλεστούν το εξής
    ύστατο εκβιαστικό ψευτοδίλημμα: Συναίνεση (συνενοχή) ή χρεοκοπία!!!!

    Αντώνη κράτα γερά.

    • Greek Voter avatar
      Greek Voter @ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 05/11/2011 13:32:28

      Σωστός.
      Αντώνη κράτα γερά.

  3. man8os avatar
    man8os 05/11/2011 13:00:56

    Μια πολυ καλη κινηση θα ηταν να κανονισει τις αμεσως επομενες ημερες συναντησεις με Σαρκοζι και Μερκελ για να τους εξηγησει την κατασταση στην Ελλαδα.

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ man8os 05/11/2011 14:41:09

      Σωστό. Επί δύο χρόνια ακούνε τον Γιώργο να τους λέει ότι δεν τον βοηθάει ο Σαμαράς. Πρέπει να τελειώσει αυτό το παραμύθι.

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ man8os 05/11/2011 15:32:48

      +10000

  4. GreekInLux avatar
    GreekInLux 05/11/2011 13:04:15

    Καλημέρα Φάκτορα, τώρα ο Κοτρώτσος στον real έλεγε ότι έχουν δεύτερες σκέψεις στη ΝΔ και ότι είναι έτυμοι να προχωρήσουν σε κυβέρνηση συνεργασίας δεχόμενοι για πρωθυπουργό άλλον από το ΠΑΣΟΚ (Βενιζέλο) με την προϋπόθεση βέβαια την παραίτηση Παπανδρέου...θα είναι καλή έκβαση αυτό ή μάλλον… ξέρουμε κατά πόσο ευσταθεί αυτό?

    • factorx avatar
      factorx @ GreekInLux 05/11/2011 13:06:38

      Τι θα κάνω εγώ τώρα; Θα απαντώ στον κάθε ένα που μιλάει με κάποιος υπάλληλο της Συγγρου (αν μιλάει) και λέει οχι εχει πηγές;

      • GreekInLux avatar
        GreekInLux @ factorx 05/11/2011 13:10:39

        έχεις δίκαιο... απλά εύχομαι να μην συμβεί κάτι τέτοιο...

  5. sofia or8h avatar
    sofia or8h 05/11/2011 13:09:24

    Αυτό λεω!
    Αφου βγηκε απο τον ΠΔ και δεν παραιτηθηκε ο ΓΑΠ μας κοροιδευει,δεν δρομολογει εξελίξεις και 8ελει να κερδισει χρόνο,κανένα κυρος δεν εχει και καμιά αξιοπρέπεια
    Αισχος!

  6. Kώστας avatar
    Kώστας 05/11/2011 13:12:12

    Οι θέσεις των κοινοβουλευτικών κόμματων:
    ΠΑΣΟΚ, ΛΑΟΣ: κυβέρνηση συνεργασίας
    ΝΔ: μεταβατική χωρίς πολιτικά πρόσωπα για λίγες εβδομάδες και εκλογές
    ΣΥΡΙΖΑ: εκλογές
    ΚΚΕ: εκλογές

    Παπούλιας: "Τώρα είναι ώρα μεγάλης ευθύνης για όλους μας. Πρέπει να βρεθεί δρόμος συνενόησης. Θα καταβάλλω όσες ποσπάθειες μπορώ για το καλό της πατρίδας"

    Με ποιό δικαίωμα παίρνει θέση; Με ποιό δικαίωμα; Τα κόμματα της Αντιπολίτευσης ΔΕΝ θέλουν συννενόηση με αυτήν την κυβέρνηση. Θέλουν εκλογές, λαική ετυμηγορία τώρα. Αυτός γιατί από διαιτητής βάζει κομματική φανέλλα. Δουλειά του είναι να συγκαλέσει το Σύμβούλιο( που είναι και άτυπο, δεν προβλέπεται από το Σύνταγμα) και ΜΕΧΡΙΣ ΕΚΕΙ.
    Να σταματήσει να κομματίζεται.
    Να σταματήσει να πασοκίζει.
    Να σταματήσει να είναι ανάξιος!

  7. Y. avatar
    Y. 05/11/2011 13:12:15

    Δηλώσεις Παπντρέα
    Ήξεις-αφίξεις....Νάχαμε να λέγαμε.....Αρτζι μπούρτζι και λουλάς.....Του κ.λου τα εννιάμερα

    • Y. avatar
      Y. @ Y. 05/11/2011 13:15:13

      Ας τα ξεκινήσουν μόνοι τους, θα δούνε τι εστί φυρίκι, και πόσα αχλάδια....

  8. Quid avatar
    Quid 05/11/2011 13:15:12

    Είναι ίσως βαρετή αυτή η ανακύκλωση των ίδιων και των ίδιων πιέσεων, με ένα και μοναδικό στόχο: την καταστροφή του πολιτικού κεφαλαίου του κου. Σαμαρά.

    Σωστά λέτε, αγαπητέ FactorX, ότι εδώ υπάρχει ένα απίθανο παιχνίδι ενδοπασοκικών αλληλοεκβιασμών, που σκοπό έχουν να κρατήσουν τον κο. Παπανδρέου στην πρωθυπουργία (όπως αποκάλυψε ο "μαρτυριάρης" κος. Κουτρουμάνης) και να φταίει για αυτό όχι ο ίδιος αλλά ο... Σαμαράς!

    Το blame game φαίνεται ότι αυτή τη φορά έχει εσωκομματική στόχευση.

  9. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 05/11/2011 13:20:16

    Ο Σαμαράς να παραμείνει σταθερός στη χθεσινή δήλωσή του.ΜΟΝΗ διέξοδος οι ΕΚΛΟΓΕΣ.Όλοι είδαν το ''κουκλοθέατρο'' της χθεσινής βραδιάς και των τελευταίων ημερών.Το είπε χθες βράδυ πως οι μάσκες έπεσαν.Οι πάντες έχουν λυσσάξει,προσπαθούν να τον παγιδέψουν και όλα αυτά που συμβαίνουν είναι ΩΜΟΣ εκβιασμός.Με την επιμονή που δείχνει,ξεμπροστιάζεται ο Παπανδρέου-πασοκική παράταξη και όποιος ή όποιοι συμπαραταχθούν μαζί τους.

  10. andreas avatar
    andreas 05/11/2011 13:21:04

    Στο πολιτικο παιχνιδι τελικα αποδειχθηκε πολυ ΓΑΤΑ βαλανε οι βουλευτες τους την ουρα κατω απο τα σκελια κι αν τολμα κανεις τους ας κουνηθει τωρα.Θα κανει την υποτηθεμενη διεργασια για συγκυβερνηση,θα ναυαγησει και θα πει οτι το μονο υπευθυνο κομμα στην ΕΛΛΑΔΑ ειναι το ΠΑΣΟΚ και τους επεσε ο κληρος να σωσουν την πατριδα.Και μεις κοιμομαστε,ο λαος εννοω.Περαστικα μας.Καλα Χριστουγεννα και καλο Πασχα.

  11. Greek Voter avatar
    Greek Voter 05/11/2011 13:24:10

    Με όλο το σεβασμό, η ύπαρξη κυβέρνησης τεχνοκρατών εμπνέει μεγάλη ανησυχία σε εμάς τους πολίτες, γιατί είναι σαν να δίνουμε λευκή επιταγή σε πρόσωπα που θα κυβερνήσουν χωρίς λαϊκή νομιμοποίηση και θα πάρουν τις πιο κρίσιμες αποφάσεις για την επόμενη δεκαετία.

    Γιατί όχι μια κυβέρνηση Σαμαρά στελεχωμένη με τεχνοκράτες;
    Εμείς το Σαμαρά εμπιστευόμαστε. Κανέναν άλλον.-

    Εκτιμώ ότι αν συμβούν αυτά που ο κόσμος φοβάται, αφενός το κακό για την πατρίδα θα έχει ήδη συμβεί, αφετέρου ο Σαμαράς θα πρέπει να αλλάξει χώρα.

    Ελπίζω οι τελικές αποφάσεις να ληφθούν με καθαρό μυαλό, υψηλό αίσθημα ευθύνης και -κυρίως- με επίγνωση των συνεπειών τους.

    Άλλωστε, ουδέν κρυπτόν υπό το ήλιον.

    Ο λαός θα στηρίξει δύσκολες αποφάσεις, αν είναι επιβεβλημένες για το καλό της πατρίδας. Δε θα στηρίξει όμως αποφάσεις που συνιστούν καθεστώς υποδούλωσης.

    Ο θεός μαζί σας.

  12. victoria (true) avatar
    victoria (true) 05/11/2011 13:26:19

    Μήπως ο Σαμαράς να πάει λίγο στο Παρίσι;;

  13. Y avatar
    Y 05/11/2011 13:31:07

    Ξέχασέ το

  14. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 05/11/2011 13:32:16

    Ούτε κουβέντα απο τη ΝΔ για τον συκοφαντικό και προδοτικό ισχυρισμό ΓΑΠ ότι στην Ελλάδα ετοιμάζονταν πραξικόπημα!

    Μας δίνουν έτοιμα γκόλ και τα χάνουμε...

  15. Ariadne avatar
    Ariadne 05/11/2011 13:43:28

    Περίπου στο μέσον του πρώτου κεφαλαίου, εξηγείς τί σημαίνει "Κυβέρνηση Τεχνοκρατών". Πολύ καλά το προσδιορίζεις.Και γι' αυτό οι Πασόκοι δέν το θέλουν.Θέλουν να συνεχίσουν τα παζάρια μεταξύ τους και βέβαια οι "κότες" βουλευτές, που ενώ φαίνεται οτι δέν ξέρουν τί θέλουν,είναι αυτοί και αυτές που μετά χειροκροτούν.Και χειροκροτούν για να τους δεί ο ΓΑΠ ή ο ΒΕΝΙ μήπως και τους βάλει στο επόμενο ψηφοδέλτιο.Ειδικά αυτοί που " δέν έχουν συμπληρώσει ένσημα" για να εξασφαλίσουν την σύνταξη. Γιατι άντε μετά να τρέχεις να βρείς δουλειά για να μαζέψεις "συντάξιμα" και να ζήσεις να φτάσεις στα 65 και βάλε.
    Κατα τα άλλα, ο Σαμαράς φαίνεται πως κρατάει καλά και βαδίζει σταθερά στον στόχο του.

  16. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 05/11/2011 13:44:51

    Εαν ο Σαμαράς συναντήσει οποιονδήποτε από το ΠΑΣΟΚ προτού έχει ανακοινωθεί η παραίτηση του Γ.Α. Παπανδρέου, απλά ακυρώνει τον εαυτό του.
    Στις στιγμές που ζούμε έχει μικρή σημασία, εδώ που οδήγησαν την χώρα οι χειρισμοί του Γ.Α.Π.
    Δεν πρέπει να ξεχνά όμως ότι πέρα από Πρόεδρος της ΝΔ που τον εκλέξαμε είναι και αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, θεσμικός ρόλος που δεν μπορεί να συνομιλήσει με κάποιον που είναι εκτός τόπου και χρόνου (κατά δήλωση βουλευτών του ΠΑΣΟΚ) και επιμένει να θεωρεί ότι είναι Πρωθυπουργός της χώρας.
    Αν πχ το βράδυ έχουμε έκτακτη σύγκλιση των 17 θα στείλουμε τον ΓΑΠ; που την προηγούμενη ομόφωνη συμφωνία την ακύρωσε για να εκβιάσει (κατά δήλωσή του...);
    Αν ο Πρόεδρος της αξιωματικής αντιπολίτευσης συζητά με εκβιαστές εγώ προτιμώ τα συσσίτια.
    Οι θεσμοί και η λειτουργία τους δεν μπορεί να είναι πάνω από το εθνικό συμφέρον και το εθνικό συμφέρον δεν μπορεί να ταυτίζεται με οποιοδήποτε εκβιασμό για οποιοδήποτε σκοπό.


    ΥΓ

    αν οι 153 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ επιθυμούν να εκπροσωπεί με την ιδιότητα του Πρωθυπουργού ο Γεώργιος Ανδρέα Παπανδρέου την χώρα στο εξωτερικό, ας συνεχίσουν να τον στηρίζουν, η Ιστορία απλά καταγράφει οι πολίτες όμως εκφράζονται.
    αν ο ρόλος του κυρίου Παπούλια είναι να αποδέχεται να εκπροσωπεί την χώρα ο άνθρωπος που η κοινή απόφαση της 27ης Οκτωβρίου έγινε εργαλείο πολιτικού εκβιασμού (ο ΓΑΠ το είπε) και αιτία εξευτελισμού των δημοκρατικών διαδικασιών της χώρας (μας ανακοίνωσαν έως την ημερομηνία και το ερώτημα η Μέρκελ και Σαρκοζί) τότε δεν απορώ που απορεί γιατί τον έδιωξαν από την συμπρωτεύουσα, δεν έχει καταλάβει τίποτα.

    Η λαϊκή ετυμηγορία αργά ή γρήγορα θα εκφραστεί και απλά ελπίζω να γίνει θεσμικά (μέσο της κάλπης) και όχι μέσο της έκφρασης των αισθημάτων.

    • Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
      Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ @ Ο Ιθαγενής 05/11/2011 14:27:58

      Πολύ σωστή η τοποθέτησή σου.

      Απαραίτητη προϋπόθεση για οποιαδήποτε συνάντηση,οποιουδήποτε από το πασόκ,πρέπει να είναι η έγγραφη και τονίζω το ΕΓΓΡΑΦΗ (γιατί δεν πιστεύω τίποτε απ'ότι λέει το παιντί) παραίτηση του ΓΑΠ από την πρωθυπουργία.

  17. Πελασγός avatar
    Πελασγός 05/11/2011 13:45:42

    Θα διακινδυνεύσω μια πρόβλεψη.
    Εντός 3 ημερών θα καλέσουν οι Ευρωπαίοι τον Σαμαρά στην Ευρώπη.
    Μην το θεωρήσει κολακευτικό, γνωστού όντος ότι τον κοιτάζουν υπό γωνία για τους δικούς τους λόγους.
    Αν κρατήσει τη θέση του, και επιμείνει για πρόωρες εκλογές, το παιχνίδι το κέρδισε όχι για τη Νέα Δημοκρατία, αλλά για την Ελλάδα ολόκληρη.
    Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΘΕ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΛΕΟΝ.

    ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΚΥΡΙΕ ΣΑΜΑΡΑ.

    Πελασγός

    • Y. avatar
      Y. @ Πελασγός 05/11/2011 14:12:22

      Πολύ εύστοχη και μακάρι
      1. Ξερουν ότι ο Σαμαράς είναι Ευρωπαϊστής, κι ότι ο ΓΑΠ όχι
      2. Ο Σαμαράς ξέρει να μιλά την ευρωπαϊκή γλώσσα, ο ΓΑΠ πήρε το Βενιζέλο για να γίνει το ντιλ της 26ης
      3. Ο Σαμαράς ξέρει πως να επιχειρηματολογήσει για τις θέσεις του και να τους πείσει για το χρονοδιάγραμμα

  18. Αντώνης Π. avatar
    Αντώνης Π. 05/11/2011 13:45:44

    άκουγα τώρα τον Αιβαλιώτη στο Mega... υποστηρίζει 'οτι ψάχνουν να βρουν άνθρωπο να "τα λέει", ενεργό πολιτικά σήμερα και να έχει πολιτικό ανάστημα να τα βάλει με τους.. "Μερκοζί και ΣΙΑ..... και παράλληλα να αναγκάσει το Σαμαρά να πει ναι.... ώστε να σύρουν το κόμμα μας στη συγκυβέρνηση... Γιατί μου έχει καρφωθεί η ιδέα ότι θα θα κάνουν λάκτο μορτάλε προτείνοντας... πρωθυπουργό Καραμανλή;;;;

  19. Ορτικι Ορτικαδ avatar
    Ορτικι Ορτικαδ 05/11/2011 13:46:22

    Η ΝΕΑ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΔΥΜΟ ΤΗΣ ΣΑΧΛΑΜΑΡΑΣ (ΓΑΠ-ΜΠΕΝΝΙ)

    Καθε λυση που βρισκεται μακρια απο τον λαο ειναι παραπανω απο βεβαιο οτι θα αποτυχει.Ετοιμαζεται η πλεον στεγνη κοινοβουλευτικη δικτατορια,ειναι προ των πυλων και ετοιμαζεται ο μανδυας της.Η σφραγιδα της ειναι η γνωστη του μνημονιου ΠΑΣΟΚ-ΝΤΟΡΑ-ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ.Το οχημα που την φερνει ειναι η τηλε-γνωστη αναγκη εθνικης συννενοησης.

    Ειναι επισης παραπανω απο βεβαιο οτι τα οικονομικα δεδομενα της χωρας θα πανε ακομα χειροτερα.Αλλα εκεινο που εχει μεγαλυτερη τωρα σημασια ειναι τα 'πολιτικα χαρακτηριστικα της νεας εθνικης συννενοησης'.

    Το πλεον καταστροφικο γεγονος για τους ανθρωπους της νεας συννενοησης ειναι οι ΕΚΛΟΓΕΣ.Ολοι καταλαβαινουμε οτι αρχιζει η πιο μεγαλη νυχτα για την χωρα που οδηγει με μαθηματικη ακριβεια στην μεγαλυτερη καταστροφη των τελευταιων 60 ετων.Η ευθυνη ανηκει σε ολους τους συμμετεχοντες και σε αυτους που θα της δωσουν ψηφο εμπιστοσυνης.

    Ο μονος που μπορει να αντιστρεψει το κλιμα και να αποφυγει την καταστροφη ειναι ο Αντωνης Σαμαρας και ο Ελληνικος λαος που θα εκφραστει μεσα απ'τις καλπες.

  20. ΠΕΤΡΟΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ 05/11/2011 13:48:20

    ΑΥΤΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ.
    ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ,ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ,ΘΑ ΤΟΝ ΕΚΘΕΣΟΥΝ.
    ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ ,ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ.

  21. NTINOS avatar
    NTINOS 05/11/2011 13:55:09

    ΑΝΤΩΝΗ ΠΡΟΣΕΧΕ ΘΑ ΦΑΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΑΝ ΠΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ
    ΚΑΙ ΔΟΣΙΛΟΓΟΥΣ.
    ΞΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ.
    ΤΟΝ ΞΕΓΡΑΨΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΟΝ ΨΕΥΤΗ.
    ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΨΑΧΝΕΙ ΓΙΑ ΚΟΡΟΙΔΑ!

  22. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 05/11/2011 13:58:22

    Αυτό που πάει να στήσει αυτή η οχιά διμούτσουνη είναι κυβέρνηση ΣΥΝΕΝΟΧΗΣ στη Μνημονιακή της Προδοσία. Όσοι πιστοί ας προσέλθουν.

    Και αυτό που πήγε να κάνει με το γαμ@δημοψήφισμα είναι να μ@μήσει τον Ελληνικό λαό ΣΤΗΝ ΨΥΧΡΑ, ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΣΤΗ ΜΕΡΚΕΛ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ ΠΑΣΑ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΗΡΥΞΟΥΝ ΣΕ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ.

    Πιστεύω ότι η ΝΔ το αντελήφθη αυτό και ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΕΤΡΙΨΕ ΣΤΗ ΜΟΥΡΗ ΤΟ Γ@ΜΟΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΤΟΥ.

    Ο κος Σαμαράς πρέπει να μείνει έξω από το προδοτικό κάδρο και ας αφήσει τα πρόθυμα εξαπτέρυγα να φωτογραφηθούν με την οχιά.

    Το για ποιους δουλεύει το αποδεικνύουν τα καθημερινά επί πληρωμή σεμινάρια-πάρτι κατ οίκον που διοργανώνει ο φίλος της ο ρ0υμπινή σε σορτάκιδες και συνοδούς, με αντικείμενο τα φρενήρη πονταρίσματα στην Ελληνική χρεοκοπία.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ αλλενάκι 05/11/2011 16:21:46

      Ο κ. Ρουμπινί μόλις έφτασε στο αεροδρόμιο της χώρας, συνελήφθη για προσβολή του ελληνικού πολιτεύματος και για ιταμή συκοφαντία του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Επίσης εξετάζεται ο ρόλος του στα κερδοσκοπικά παιχνίδια των Τ+10 επί υπουργίας Γ. Παπακωνσταντίνου και θα κληθεί σε αντιπαραβολή εξέταση με αυτόν στο δικαστήριο. Του απαγορεύτηκε η έξοδος από τη ώρα μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης αλλά και για την κατάθεσή του στο Ειδικό Δικαστήριο που δικάζεται ο Γ. Παπανδρέου με τον Γ. Παπακωνσταντίνου. Του επεβλήθη εγγύηση 700.000 ευρώ για να μην προφυλακιστεί. Ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς δήλωσε ότι έχει εμπιστοσύνη στους δημοκρατικούς θεσμούς και τη Δικαιοσύνη. Ειδήσεις, Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 05/11/2011 16:22:23

        έξοδος από τη Χώρα

  23. ataktos avatar
    ataktos 05/11/2011 14:02:09

    αξιότιμε Πρόεδρε Αντώνη ...η άτακτη πτώχευση που δρομολόγησαν Παπανδρέου -Παπουλιας στον λαό μας απαιτεί από εσένα θεσμικό παράγοντα του πολιτεύματος άμεση δραστηριοποίηση .Ο λαός περιμένει!! Άμεσα Εκλογές !!Η Δημοκρατία δεν έχει πεθάνει!!

  24. geothe avatar
    geothe 05/11/2011 14:06:54

    Επειδή η εμπιστοσύνη είναι κάτι που κατακτιέται και δεν χαρίζεται (μόνη εξαίρεση η βλακεία του ελληνικού λαού με το ΓΑΠ) η έκκληση του Αντώνη Σαμαρά να του έχουμε εμπιστοσύνη περνά από τη στάση του μέσα σε αυτές τις τραγικές στιγμές που ζει η Πατρίδα μας.
    Προσωπική μου άποψη: Αν καταφέρει να μείνει σταθερός σε αυτό που δήλωσε χθες, απέναντι στις ντόπιες και κυρίως στις εξωτερικές (άγριες και αισχρές, είμαι σίγουρος) πιέσεις, θα έχει ΚΕΡΔΙΣΕΙ την εμπιστοσύνη του λαού που τόσο χτυπιέται καθημερινά από τις αποφάσεις του εσμού των Πασόκων. Αν όμως αρχίσουν τούμπες και συζητήσεις του τύπου "Να φύγει ο ΓΑΠ κι ας έλθει όποιος να 'ναι, Βενιζέλος, Λοβέρδος, κάποιος δικός μας κλπ." τότε τα πράγματα θα γίνουν πολύ άσχημα.
    Δυστυχώς, αυτή είναι η κατάσταση. Δεν αντέχουμε άλλο να κατεβάζουμε το κεφάλι. Δώσαμε "λευκή επιταγή" στον Κώστα Καραμανλή και τα τελευταία δύο χρόνια δεν μας εξηγεί γιατί την πέταξε στα σκουπίδια. Αυτή τη φορά θα είναι πιο άγρια τα πράγματα. Ο κόσμος της παράταξης ανέτρεψε στερεότυπα, μηχανισμούς, στηρίξεις από κανάλια και κατεστημένο, προγνωστικά κι έφερε στο τιμόνι της Παράταξης τον Αντώνη Σαμαρά. Όλοι ξέρουμε πως είναι και πατριώτης και ικανός και αποφασισμένος. Πρέπει όμως αυτό να φαίνεται, γιατί ο κόσμος πλέον βρίσκεται εντελώς απέναντι σε αυτό το "καρακατσουλιό" που λέγεται πολιτικό σύστημα.
    Ο σχωρεμένος (;) Ευάγγελς Γιαννόπουλος είπε κάτι (το μόνο;) έξυπνο κάποτε: "Κάθε μέρα πρέπει να επιβεβαιώνεται κάποιος από τις πράξεις του, δεν ήλθαμε στον κόσμο αυτό με ένα εισητήριο στο χέρι" (τέλος πάντων κάπως έτσι το είπε).
    Συγχωρέστε Φαήλο, κ. Ροδινέ και οι άλλοι στο antinews τις κραυγές μας μερικές φορές. Είμαστε μακριά από τα κέντρα απόφασης στην Παρατάξη και έχουμε αγωνίες. Είναι διαφορετικό να αγωνιάς ενώ γνωρίζεις και άλλο πράγμα να αγωνιάς ενώ βρίσκεσαι μέσα στο σκοτάδι.
    Ελπίζω να μη διαψευστεί κανένας μας...

  25. alex avatar
    alex 05/11/2011 14:09:48

    το λαος μαλλον θα θελησει να προτεινει καραμανλη για να στριμωξει(νομιζει) τον σαμαρα..
    οι εξωθεσμικοι μιλανε για αποστατες(που θα τους βαπτισουν σαν πολιτικους με πατριωτισμο) για να τον κανουν να κινηθει αμυντικα και με εσωστρεφεια και να δημιουργησουν κλιμα για να βρουν αποστατες..

    ο σαμαρας, αν ειναι σταθερος και καθαρος σε οτι πει, και επειδη ο χρονος πιεζει τους εξω, ο παπανδρεου θα συρθει τελικα στις θεσεις σαμαρα, ειτε το θελει ειτε του το επιβαλλουν..

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ alex 05/11/2011 16:25:01

      Και ο Καραμανλής απλά θα πει ΟΧΙ και θα μιλήσει για όλους και για όλα. Και τελείωσε το παστόψαρο. Τόλμα ρε Λαγέ

  26. mx avatar
    mx 05/11/2011 14:11:06

    i nea kybernisi syneythinis tha thymizei aytofwrakia nyxterinou kentrou....

  27. seven avatar
    seven 05/11/2011 14:16:12

    Αν καταλαβαίνω σωστά προτείνουμε στον ΑΣ να παίξει τα ρέστα του για εκλογές .
    Μπορέι κάποιος να μου εξηγήσει αν ισχύει αυτό που λένε στην τηλεόραση ότι την Δευτέρα θα πρέπει να έχουμε κυβέρνηση να πάει στο eurogroup , και αν εμεις δεν έχουμε ???ισχύει αυτο ??? Αν ισχύει τότε τι ακριβώς παροτρύνουμε τον ΑΣ να κάνει ??? Να καταστρέψει την χώρα και να αυτοκαταστραφεί ??? Υπάρχει περίπτωση να μας εκβιάσουν οι Ευρψπαίοι η κάνετε κυβέρνηση μέχρι τότε η αντίο Ευρω ???

  28. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 05/11/2011 14:19:37

    ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ: Μέχρι τώρα ο Γιωργάκης εξυπηρετούσε μόνος του τα συμφέροντα του Μερκοζί. Αυτό όμως δεν μπορεί να συνεχιστεί πλέον και γι αυτό επινοήθηκε η απάτη μιας κυβέρνησης εθνικής ενότητας. Όμως κάθε κυβέρνηση που δεν έχει την έγκριση του λαού όχι μόνο ενωτική δεν είναι αλλά είναι και διχαστική. Γι αυτό πρέπει να γίνουν εκλογές και ο λαός να διαλέξει την κυβέρνηση που θέλει. Αν θέλει να τον κυβερνήσει μια αυτοδύναμη κυβέρνηση θα μας το πει καθαρά. Αν θέλει να τον κυβερνήσει μια κυβέρνηση εθνικής ενότητας και πάλι θα μας το πεί καθαρά και επί πλέον θα μας πει και ποια κόμματα θέλει να την απαρτίζουν. Το λέω αυτό γιατί ο λαός μας μπορεί να θέλει μια κυβέρνηση συνεργασίας και ταυτοχρόνως να μην θέλει την συμμετοχή του ΠΑΣΟΚ σε αυτήν την κυβέρνηση. Όποιο δρόμο και να μας υποδείξει ο λαός μας εμείς θα πρέπει να τον ακολουθήσουμε. Οποιοσδήποτε άλλος δρόμος είναι δρόμος εκτροπής.

  29. Y. avatar
    Y. 05/11/2011 14:22:10

    Για ένα να είστε σίγουροι. Ότι κάνει (αν κάνει) ο Καραμανλής, μόνο μετά από συνενόηση και ΟΚ του Σαμαρά

  30. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 05/11/2011 14:25:37

    Συμφωνώ με τη στάση Σαμαρά αν νομίζω ότι έπρεπε να είναι λίγο πιο διπλωματικός έτσι ώστε να εκθέσει καθαρά τον ΓΑΠ. Το πρόβλημα είναι όμως πως θα πείσει τους ευρωπαϊους και ένα μέρος του κόσμου ότι δεν είναι αυτός το εμπόδιο στην συνεργασία. Εάν Ντόρα, Καρατζαφέρης συμφωνήσουν με κυβέρνηση συνεργασίας, ο Σαμαράς θα βρεθεί σε δύσκολη θέση. Η προπαγάνδα του Γιώργου στην Ευρώπη κατά Σαμαρά δυστυχώς έχει περάσει.

    • Y. avatar
      Y. @ Κώστας Θ. 05/11/2011 18:58:07

      Γειά σου φίλε Κώστα."...αυτοί ανατινάζονται μόνοι τους"...χαχαχα

      • Κώστας Θ. avatar
        Κώστας Θ. @ Y. 05/11/2011 19:08:48

        Γειά σου Υ. Πάλι συναντιόμαστε στις δύσκολες στιγμές...

        • Y. avatar
          Y. @ Κώστας Θ. 05/11/2011 19:48:12

          Γερά-γερά με τσα-μκου-κά

  31. Aris. A avatar
    Aris. A 05/11/2011 14:26:58

    Οποιος πιστεύει ότι ο Σαμαράς θα υποχωρήσει των τριών όρων που έχει θέσει να σκεπαζονται το βράδυ πριν κρυώσουν.

    Τον Σαμαρά τον έπιασαν κορόιδο μικρό τώρα τους ξέρει πολυ καλά.

    Θα ιδρώνει και θα ξειδρώνει ο Παπανδρέου και άνθρωπο δεν θα βρίσκει.

    Τελικά πιστεύω ότι ούτε Ντόρα ούτε Καρατζαφέρης θα παέι.

    Είναι ρόμπες αλλά όχι τόσο.

    Οι άλλοι όλοι μαζί θα τους πάρει το ρέμα.

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ Aris. A 05/11/2011 14:45:10

      Nτόρα, Καρατζαφέρης είναι πονηροί και θα κοιτάξουν μέσω αυτής της διαδικασίας να προκαλέσουν εσωτερικό πρόβλημα στον Σαμαρά. Πρέπει ο Αντώνης να προσέξει.

      • ΙΩΝΑΣ avatar
        ΙΩΝΑΣ @ Κώστας Θ. 05/11/2011 15:39:30

        Αν κάνουν καμμιά ...κουταμάρα, μάλλον η ...ατυχήσασα-στατιστικό λάθος και ο μίστερ κυβίστηση, θα απαλλάξουν τον Αντώνη Σαμαρά από κάποιο, μικρό βέβαια, εσωκομματικό του πρόβλημα! Ιδού η Ρόδος, ιδού και ...

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΙΩΝΑΣ 05/11/2011 16:26:53

          ο Αρούλης ιδού και ο Κούλης ... και ο Αντώναρος ... και ο ....

  32. silag avatar
    silag 05/11/2011 14:34:34

    Ο Jeffrey προσπαθεί να φορτώσει στο Σαμαρά τα δικά του αδιέξοδα με τη βοήθεια των μεγάλων ΜΜΕ, ο χρόνος του όμως είναι λίγος πια και ο ίδιος βέβαια το γνωρίζει. Δυστυχώς όμως σκοπός του είναι να ψηφίσει νέο μνημόνιο με κάθε τρόπο και να δεσμεύσει με αποικιοκρατικές συμφωνίες την Ελλάδα για τα επόμενα 30 χρόνια.

  33. andreas avatar
    andreas 05/11/2011 14:34:59

    ΣΕΝΑΡΙΟ Ολα ειναι ενα παιχνιδι της πολιτικης ζωης της χωρας ωστε να βρεθουμε σε αδιεξοδο, να χρεοκωπησουμε και γυρισουμε στην δραχμουλα που ειχαμε ξεχασει?Διοτι εχουμε αναπαντητο ερωτημα προς τον Λαμπρινιδη οτι καπου στον κοσμο η Ελλαδα τυπωνει δραχμες.Αν ισχυει κατι τετοιο θα ηθελα να ρωτησω τον κυριο Βενιζελο ποιο χαρτοναμισμα θα χει την φατσα του και ποιο του ΓΑΠ.

  34. andreas avatar
    andreas 05/11/2011 14:57:46

    Factorx: η πρόταση αποδεκτή, αναμείνατε εις το ακουστικό σας, χαιρετισμούς

  35. Aris. A avatar
    Aris. A 05/11/2011 15:02:48

    Κύριοι ας έχουμε υπομονή στο Πασόκ συνεχίζουν να κάνουν συνέχεια το ίδιος λάθος.

    Προσπαθούν να κερδίσουν τις επικοινωνιακές διαστάσεις αλλά πάντα τους διαψεύδει η πραγματικότητα.

    Πόσες φορές μέχρι σήμερα δεν πανηγύρισαν και μετά από λίγους μήνες χαροπάλευαν να την βγάλουν.

    Χθες το Πασόκ ως κόμμα μέλλοντος έκανε ένα μοναδικό λάθος συνέδεσε την τύχη του με την πορεία του Παπανδρέου.

    Οπως θα πάει ο Παπανδρέου θα πάνε και οι υπόλοιποι.

    Υπάρχει κανείς που να πιστεύει ότι ο Παπανδρέου θα βρεθεί σε καλύτερη κατάσταση από αυτήν που είναι σήμερα;;

    Εγώ βλέπω έναν άνθρωπο που όλο κερδίζει θεωρητικά και συνέχεια διολισθαίνει και βουλιάζει στην αναξιοπιστία και την ασοβαρότητα.

    Το κακό για την χώρα είναι ότι ο Παπανδρέου δεν έχει καμία διαπραγματευτική δύναμη απέναντι στους ξένους.

    Είναι ο μικρός της παρέας.

    Από εδώ και πέρα ο κόσμος θα είναι εξαγριωμένος όχι μόνο για τα οικονομικά μέτρα αλλά και γιατί φτιάχνονται αντιδημοκρατικά σχήματα για να του επιβληθούν.

    Πιστεύει κανείς ότι υπάρχει κανένας στοιχειωδώς σκεπτόμενος Ελληνας που να μην έχει αντιληφθεί τι σημαίνει Πασόκ και Παπανδρέου.

    Ας μιλήσουμε με τους ανθρώπους γύρω μας για να καταλάβουμε τι συμβαίνει.

    Από εκεί και πέρα μην φοβάται κανείς ούτε από το ευρώ θα βγούμε ούτε ο Παπανδρέου θα μακροημερεύσει.

    Είναι πολύ δύσκολο και η Ντόρα και ο Καρατζαφέρης να τον ακολουθήσουν.

    Εαν το κάνουν θα έχουν και εκείνοι συνδέσει την μοίρα τους με την τύχη του Παπανδρέου.

    Αυτό που θα κάνει ο Παπανδρέου είναι να πει ότι επειδή αποτυγχάνει η προσπάθεια συγκρότησης εθνικής κυβέρνησης θα πασπαλίσει την υπάρχουσα κυβέρνηση με κανέναν πεθαμένο δεξιό και αριστερό θα βάλει στην καλύτερη περίπτωση κάποιον δικό του για πρωθυπουργό και θα πιστεύει ότι μας κορόιδεψε.

  36. anaconda avatar
    anaconda 05/11/2011 15:03:54

    Λύση, ώς εξής:
    1. Εκλογές τώρα.
    2. Μην ενδώσει ο Σαμαράς στον εκβιασμό της έκτης δόσης και υπογράψει δανειακή.
    3. Καμία υποχώρηση στην παραχώρηση εθνικής κυριαρχίας.

    Επισήμανση: Όσο πιο σκληρός και αξιοπρεπής είναι ένας ηγέτης, με απώτερο σκοπό την προστασία των συμφερόντων της Χώρας του, τόσο πιο σοβαρά τον λαμβάνουν υπόψη τους.

  37. Ευη avatar
    Ευη 05/11/2011 15:06:25

    Επ...!!
    Γιατί η δανειακή σύμβαση θα είναι καλύτερη με τον Σαμαρά?
    Ηδη δήλωσε μετά τις κουταμάρες του ΓΑΠ, ότι θα την ψηφίσει. Μπρρρρρ......
    ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ!!!

    • anaconda avatar
      anaconda @ Ευη 05/11/2011 15:36:11

      Αυτό λέω, να μην την υπογράψει!
      Διαφορετικά, πολλά κακά θα συμβούν!

  38. mx avatar
    mx 05/11/2011 15:06:45

    symptwsi.....


    Με ένα άρθρο το οποίο δεν απέχει πολύ από όσα έχει γράψει «πιο κομψά» και το «defence-point.gr» μιλώντας για μπλόφα, το αμερικανικό περιοδικό MoneyWeek επιλέγει μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση στο ζήτημα του ελληνικού χρέους και των σχέσεων της Ελλάδας με την Ευρωπαϊκή Ένωση.

    Με απλά λόγια, η συντάκτης του άρθρου, Μέριν Σόμερσετ Βεμπ, προειδοποιεί επί της ουσίας τους Ευρωπαίους ότι το ενδιαφέρον τους θα πρέπει να εστιάζεται στο να πειστεί η Ελλάδα να δεχθεί κάποια μέτρα: «Η Ελλάδα είναι πανίσχυρη. Όλος ο κόσμος υποθέτει ότι η Γερμανία έχει τη δύναμη και παρακολουθεί με ενδιαφέρον συνήθως τι είναι διατεθειμένη να δώσει η Γερμανία αντί να προσέξει τι είναι διατεθειμένη η Ελλάδα να δεχθεί»!

    Η Ελλάδα αποκαλείται ως «η ισχυρότερη χώρα στον κόσμο»: «Αν οι Έλληνες αποφασίσουν ότι δεν θέλουν να εγκρίνουν τα μέτρα και αποχωρήσουν από την ευρωζώνη, αυτό θα είναι game over για το ευρώ, την Ευρώπη και την εξαγωγική πολιτική της Γερμανίας».

    Η συγγραφέας του άρθρου καλεί τους Ευρωπαίους εταίρους – και όχι μόνο – της Ελλάδας να «είναι πιο ευγενικοί», αφού κρατάει υποτίθεται στα χέρια της η χώρα μας την επιβίωση ή την καταστροφή! Και προσθέτει, ότι «μετά από μια αναδιάρθρωση η Ελλάδα θα έχει έναν από τους πλέον υγιείς ισολογισμούς στην Ευρώπη. Το μόνο που θα κάνει είναι να βελτιώσει τη θέση της. Σαφώς κάποιοι χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί δεν θα θέλουν να δανείσουν μια χώρα που πτώχευσε πρόσφατα. Υπάρχουν όμως τόσοι άλλοι που θα δάνειζαν μια χώρα με καθαρό ισολογισμό, ακριβώς γιατί η περίπτωση νέας χρεοκοπίας είναι απίθανη στο κοντινό μέλλον».

    Σχολιάζοντας το δημοσίευμα που προκάλεσε αίσθηση στις Ηνωμένες Πολιτείες, αναλυτής σημείωσε ότι «η εκδίκηση δεν είναι οικονομική στρατηγική»!

    Το δημοσίευμα αποκαλύπτει πόσα πράγματα θα μπορούσε να πετύχει η Ελλάδα εάν ο πολιτικός της κόσμος άφηνε κατά μέρος τα παιχνίδια πολιτικής επιρροής και ισχύος και ασχολούνταν με τη διάσωση της χώρας και της Ευρωζώνης…

  39. eco avatar
    eco 05/11/2011 15:09:27

    «Μένω μονάχος στο παρόν μου,
    να σώσω οτιδήποτε αν σώζεται
    ….
    Συνένοχο στον φόνο δεν θα μ’ έχετε».

  40. Παρατηρητής + Κυάλια avatar
    Παρατηρητής + Κυάλια 05/11/2011 15:14:48

    Κρίμα για την ΝΔ . Αποδεικνύεται έρμαιο των κινήσεων του ΓΑΠ και φυσικά με Αρούληδες και Μιλτιάδηδες οδεύει προς την καταστροφή.
    όποιος πιστεύει ότι αυτό το κόμμα έχει τους ανθρώπους για να βγει η χώρα από την κρίση , μάλλον αυταπατάται.
    Η χώρα οδεύει ολοταχώς προς την δραχμή.....
    εκτός και αν μας σώσουν...... οι Τούρκοι

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Παρατηρητής + Κυάλια 05/11/2011 16:30:40

      Την είπες την εξυπνάδα. Εκεί που έχεις δίκιο είναι ότι πρέπει να διώξουμε (να μην δώσουμε την ψήφο μας δηλαδή) σε Αρούληδες και σια.

      • Παρατηρητής + Κυάλια avatar
        Παρατηρητής + Κυάλια @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 05/11/2011 16:47:16

        Το πρόβλημα είναι πρωτίστως ηθικό. όσο καθάρματα και άτιμοι πρωταγωνιστούν στην πολιτική και κοινωνική ζωή της Ελλάδας δεν αναμένω καμμιά σωτηρία.
        Κόμμα που ανέχεται τους ανίκανους είναι αδύνατον να σώσει την Ελλάδα. Θα το καταλάβουμε κάποια στιγμή αλλά θα είναι πολύ αργά. όσο για το αν θα ξαναβγούν οι συγκεκριμένοι θα δούμε. Πάντως εγώ δεν θα τους έβαζα ούτε αφισοκολλητές.....

  41. info avatar
    info 05/11/2011 15:17:23

    Επειδή στα σχόλια ακούγονται για "πηγές" κτλ, αν υπάρχουν πληροφορίες από σκέψεις ή τοποθετήσεις βουλευτών της ΝΔ θα ήταν χρήσιμες.

  42. Πέτρος. Μ avatar
    Πέτρος. Μ 05/11/2011 15:24:41

    Διακινείται σενάριο τελεσιγράφου από ΕΕ ότι αν εντός ολίγων ημερών δεν συγκροτηθεί κυβέρνηση συνενοχής αποσύρεται η η συμφωνία της 26ης Οκτωβρίου.
    Όπερ άμεση πτώχευση.
    Ευκολοανάγνωστη η μπλόφα.
    Παίζουν τα ρέστα τους αλλά χωρίς φύλλο.
    Κανείς δεν ρισκάρει τα πάντα για να κερδίσει ψίχουλα.
    Αντώνη λίγες μέρες ακόμη και όλοι οι δήθεν παικταράδες , ''μαγικά'' θα πάνε πάσο.

    • Χαμενος avatar
      Χαμενος @ Πέτρος. Μ 05/11/2011 16:48:03

      Φαίνεται πως η λεγόμενη 6η δόση είναι μια εντελώς νέα σύμβαση για "παροχή βοηθείας" ύψους 130 δις. Προσπαθούν να ξαναγράψουν το μνημόνιο με πιο επαχθείς όρους και να το περάσουν μέσα στην αναμπουμπούλα σαν "άλλη μια δόση" αλλά με 180 στη βουλή. Κατάλαβαν ότι οι προηγούμενες υπογραφές είναι στον αέρα και θέλουν να το κάνουν σωστά. Δεν είναι μπλόφα, είναι μια τερατώδης απάτη με την συναίνεση του πολιτικού μας συστήματος.

  43. Iakovos avatar
    Iakovos 05/11/2011 15:27:18

    Από τη στιγμή που δεν μπορεί να βρεθεί πρόσωπο 1. πολιτικό 2. κοινής αποδοχής δεν μένει άλλη λύση από εκλογές το ταχύτερο (να προκηρυχθούν άμεσα) και το συντομότερο (να διαξεχθούν άμεσα) δυνατό. Μπορούμε τέλη Νοεμβρίου να έχουμε κυβέρνηση να διαπραγματευτεί- ετοιμάσει- υπογράψει- ψηφίσει τη σύμβαση, να πάρει την 6η δόση και να ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ με συγκεκριμένη λαϊκή εντολή και συναφή πολιτική ατζέντα.

    Σημειωτέον, όμως, ότι παρόλη τη φιλολογία για εκλογές και κυβερνήσεις ενότητας, ο Πρωθυπουργός δεν έχει αναφέρει ούτε μία φορά τις λέξεις "εκλογές" και "παραίτηση". Τον χρόνο που χάνει η Ελλάδα, τον κερδίζει για τον εαυτό του.

  44. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 05/11/2011 15:33:30

    Ο Σαμαράς με σωστές κινήσεις επέβαλλε την ατζέντα.
    Αυτό πλέον είναι γεγονός.
    Το άλλο δεδομένο ,στο οποίο ακόμη βασίζεται ο Παπανδρέου και δεν παραιτείται ,είναι ότι αποδείχτηκε περίτρανα πόσο κότες είναι η βουλευτές του πασοκ και δεν υπάρχει περίπτωση να τον ρίξουν.Είναι τόσο πολιτικά και ηθικά ευνουχισμένοι που τους φιμώνει επιδεικτικά σε κάθε σύγκληση της Κ.Ο. και αυτοί βγαίνουν έξω σαν βρεγμένες γάτες ,χωρίς να τρέχει τίποτα.
    Εκτιμώ ότι μόνο με πίεση από το εξωτερικό θα μπορέσουμε να αποδεσμευτούμε από τον Παπανδρέου καθώς δεν φαίνονται πρόθυμοι να συνομιλούν με έναν πολιτικό που προσπαθεί να τους δουλεύει μπροστά στα μούτρα τους την ώρα μάλιστα που έχει ανάγκη τα λεφτά τους.
    Με λίγα λόγια ο Σαμαράς αυτή τη στιγμή αποτελεί την ιδανική και ΜΟΝΑΔΙΚΗ επιλογή.

  45. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 05/11/2011 15:41:22

    Κύριε Σαμαρά κράτα γερά. ΝΥΝ ΥΠΕΡ ΠΑΝΤΩΝ ΑΓΩΝ. Η τελική επίθεση πρέπει να αρχίσει.

  46. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 05/11/2011 15:45:11

    Πολύ θα ήθελα να δω τους ΠΑΣΟΚους στη Βουλή, στο πρώτο νομοσχέδιο, που θα φέρουν προς ψήφιση! Μούρχονται κάτι γέλια... , τα οποία όμως μου κόβονται απότομα, όταν σκέφτομαι ότι σε καμμιά δεκαριά μέρες έρχεται η επέτειος του Πολυτεχνείου και ο κόσμος είναι έξαλλος... Οψώμεθα ες Φιλίππους...

  47. eco avatar
    eco 05/11/2011 15:53:33

    Δυσφορία της βάσης της ΝΔ για τους χειρισμούς του Λαϊκού κόμματος.
    Φτάνει πια με τις υποδείξεις κύριοι του Λαϊκού κόμματος είστε υποχρεωμένοι να στηρίξετε την πολιτική ενός κόμματος μέλους
    Στον τόπο μας λέμε: «όσα ξέρει ο νοικοκύρης , δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος».
    Εμάς κύριοι κυβερνά ένας πανούργος πρωθυπουργός με νοοτροπία Καντάφι και όχι εσάς. Στηρίξτε λοιπόν την ΝΔ γιατί ένα είναι σίγουρο ότι «συνένοχο στον φόνο δεν θα την έχετε».
    Στηρίξτε και όχι απλά να σωπάσετε…
    Εμπρός κάποιος από το κόμμα να τους το πει αλλιώς να τους βομβαρδίσουμε με e-mail για την ωμή παρέμβαση στα εσωτερικά μας και να ξεκινήσει η παρέμβαση στα εσωτερικά τους με τις οργανώσεις της ορογένειας.

  48. ierofantis avatar
    ierofantis 05/11/2011 16:03:14

    Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας κάποιες σκέψεις μου.

    Ξεκινώ με μια παραδοχή γενικού περιεχομένου. Είναι γνωστό ότι οι δανειστές μας έχουν μεγάλο συμφέρον και απόλυτα εύλογο ενδιαφέρον να εμφανίσουν στη δική τους κοινή γνώμη, στις αγορές αλλά και για άλλους λόγους - δεν θα επεκταθώ εδώ - ότι οι ομολογουμένως σκληρές δεσμεύσεις της χώρας στο μέλλον (ας μην αυταπατώμαστε ότι θα είναι απαλές επιδερμικές αλλαγές αυτές που ακολουθούν), τυγχάνουν αναγνώρισης και αποδοχής τουλάχιστον από τους δύο μόνιμους διεκδικητές της Κυβέρνησης της χώρας τα τελευταία 35 χρόνια στην Ελλάδα.

    Μέχρι την προηγούμενη Τετάρτη, ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης έχτιζε προσεκτικά τα προηγούμενα δύο χρόνια ένα προφίλ. Το προφίλ ενός πολιτικού ανδρός που συμφωνεί με τους ευρωπαϊκούς στόχους ελλειμμάτων και χρεών αλλά διαφωνεί με τις υπαγορευόμενες πολιτικές και τα μίγματα υλοποίησης τους.

    Και δεν αμφιβάλλω, ότι το προφίλ αυτό το έχτισε όχι εύκολα, καθώς πάντοτε δέχονταν ύπουλα και υπόγεια χτυπήματα από τους πολιτικούς του αντιπάλους, τα ΜΜΕ και ενίοτε, τα πιο δηλητηριώδη βέλη, από αυτούς που θεωρούσε δικούς του.

    Το προφίλ αυτό του είχε εξασφαλίσει κάποια πράγματα.

    Πρώτον, στο εσωτερικό, την διαρκώς αυξανόμενη αποδοχή σε ευρύτερα λαϊκά στρώματα – όχι μόνο κεντροδεξιάς προέλευσης - ότι ο πολιτικός αυτός αποτελεί τη μόνη σοβαρή, συγκροτημένη, σταθερή και ελληνοκεντρική προσέγγιση των προβλημάτων της χώρας σε σχέση με τους ξένους δανειστές της, με προοπτική κυβερνησιμότητας.

    Δεύτερον, στο εξωτερικό, τον καταρχήν χλευασμό αλλά εν συνεχεία παραδοχή των εταίρων και δανειστών, ότι απέναντί τους έχουν έναν ευπατρίδη πολιτικό, που είναι σκληρός στη θέση του, σταθερός στις απόψεις του, διαπραγματεύεται όχι με πιστόλια, αλλά με τη δύναμη των επιχειρημάτων του και που έχει σαφή ευρωπαϊκό προσανατολισμό και ευρύ πνεύμα κατανόησης των αναγκών της Ευρώπης, πλην όμως δεν θέτει σε κουβέντα ορισμένες βασικές παραδοχές των σχεδίων των δανειστών για τη χώρα, μη δεχόμενος να συνηγορήσει σε λογικές που για τους μεν δανειστές φαντάζουν δεδομένες και αυταπόδεικτες, για τους Έλληνες όμως και τη μετέπειτα ζωή τους στην πατρίδα τους, είναι κάτι παραπάνω από απλώς «σκληρή πραγματικότητα».

    Την περασμένη Τετάρτη έχω την αίσθηση, από αυτό που εγώ εισέπραξα από τη δήλωση του Αρχηγού της Αξ. Αντιπολίτευσης, ότι έκανε ένα κλικ πιο πίσω από τα ανωτέρω. Ιδίως ως προς το εδάφιο της δήλωσής του ότι θα ψηφίσει τη δανειακή σύμβαση.

    Δεν ξέρω αν ήταν τακτικό σφάλμα ή κίνηση πανικού, ή αποδοχή κακής συμβουλής. Δεν το αποκλείω αν σκεφτώ ότι αφαιρεί από πολλούς, πολλούς πόντους στο κόμμα και αλλαχού, η μέχρι τώρα συνεπής πορεία του. Δεν αποκλείω δηλαδή κάποιοι να είχαν σκοπό να του ροκανίσουν το προφίλ.

    Ούτε ξέρω αν ο ίδιος, στον ορυμαγδό των γεγονότων της Τετάρτης, ως ο μόνος σοβαρός πολιτικός παράγοντας που είχε τη δεδομένη στιγμή απομείνει στη χώρα, ήταν αναγκαίο να δώσει διέξοδο στην ταραγμένη και τεταμένη κατάσταση, κυρίως στο εξωτερικό, αναλαμβάνοντας αυτός το βάρος να καθησυχάσει τις τρομαγμένες ηγεσίες των δανειστών μας δηλώνοντας αυτά που δήλωσε, όχι με τα μάτια και τα αυτιά στην Αθήνα αλλά στις Κάννες και στις Βρυξέλλες.

    Σε κάθε περίπτωση η κίνησή του αυτή είχε δύο συνέπειες.

    Η πρώτη, να δώσει την ευκαιρία σε ένα πολιτικό πτώμα να συρθεί για μερικές εβδομάδες ακόμη στην καλύτερη περίπτωση, ενώ είχε την ευκαιρία να το σκοτώσει οριστικά και αμετάκλητα, με διαλυτικές συνέπειες για το νυν κυβερνητικό κόμμα.

    Η δεύτερη, που κατά τη γνώμη μου είναι και η σπουδαιότερη, (α) να παγώσει το ακροατήριό του προσωρινά αλλά κυρίως (β) να βάλει το εαυτό του στο κάδρο του προβλήματος και της επίλυσής του.

    Το τελευταίο κρατήστε το και συνδέστε το με την πρώτη παράγραφο αυτού του σχολίου μου. Ήταν βέβαιο ότι τώρα γίνεται παράγων του προβλήματος, αλλά κυρίως υποκείμενο ασφυκτικών πιέσεων που είναι βέβαιο ότι του ασκούνται πλέον και θα του ασκηθούν πολύ εντονότερα στο άμεσο μέλλον.

    Ορθώς κατά τη γνώμη μου τις αμέσως επόμενες ώρες αλλά κυρίως χθες, προέβη σε διορθωτικές – διευκρινιστικές δηλώσεις. Έτσι επιχειρείται να θεραπευθεί η προσωρινή παγωμάρα στο ακροατήριο. Το momentum πρέπει να διατηρηθεί θερμό υπέρ του, να ανασυνταχθεί το προφίλ στο εσωτερικό, να διαλυθούν υποψίες και αμφιβολίες.

    Το εξωτερικό όμως είναι μια άλλη υπόθεση. Διότι για το εξωτερικό δεν έχουν σημασία ούτε οι εσωτερικής κατανάλωσης τυχοδιωκτικές κινήσεις ΓΑΠ, ούτε η υποκριτική ενότητα του κόμματος της συμπολίτευσης, ούτε οι περίεργη αβουλία του Προέδρου της Δημοκρατίας, αλλά επίσης, ούτε η διαφορετική αφετηρία στην εσωτερική κουβέντα του χρόνου ζωής, του χαρακτήρα, και του αντικειμένου της όποιας υπηρεσιακής, μεταβατικής, ή κοινής κυβέρνησης συνεργασίας.

    Σημασία για τους ξένους έχει η δέσμευση της χώρας για το σκοπό που έχουν περιγράψει στα συμπεράσματα της απόφασης της 26ης Οκτωβρίου στο σύνολό της. Και δέσμευση της χώρας πλέον χωρίς και συνδέσμευση του Αρχηγού της Αξ. Αντιπολίτευσης, φαίνεται ότι εκ των ων ουκ άνευ για τους δανειστές.

    Εύχομαι από αυτή τη διελκυστίνδα να μπορέσει να αποδεσμευτεί με όσο το δυνατό λιγότερη φθορά.

    Και το λέω αυτό γιατί στην πίεση θα είναι δύσκολο να μείνει αμετακίνητος στις αρχικές του θέσεις για (α) παραίτηση ΓΑΠ (β) μεταβατική κυβέρνηση τεχνοκρατών ή εν πάσει περιπτώσει, μη πολιτικών προσώπων κοινής αποδοχής (γ) ορίζοντας ζωής της κυβέρνησης αυτής 4 έως 6 εβδομάδες (δ) ψήφιση της δανειακής σύμβασης άνευ παραρτημάτων και μνημονιακών προσαρτημάτων και (ε) εκλογές.

    Αν καταφέρει να περάσει όλη την ατζέντα του, θα του βγάλω το καπέλο.

    Αν δεν την περάσει την ατζέντα του αλλά δεν μετακινηθεί από τις θέσεις του, θα του βγάλω το καπέλο δύο φορές.

    Αν όμως δεν περάσει την ατζέντα και μετακινηθεί, θα πάρει μερίδιο ευθύνης που μέχρι τώρα δεν του αναλογούσε. Και ανάλογα με το μερίδιο ευθύνης που θα πάρει και κυρίως, τον τρόπο που θα το διαχειριστεί, θα εξαρτηθεί εν πολλοίς και το πολιτικό μέλλον του.

    Υ.Σ. Συγνώμη για το εκτεταμένο σχόλιο.

    • Πελασγός avatar
      Πελασγός @ ierofantis 05/11/2011 16:27:47

      Όλα εύστοχα.
      Ιεροφάντη, η καλοπροαίρετη κριτική σου, όπως κι άλλων, μόνον καλό κάνουν. Ανήκει και η ελαχιστότητά μου στη μερίδα αυτή της κοινωνίας. Δεν κάνουν καλό τα λιβανιστήρια και οι επευφημίες σ' οποιονδήποτε άνθρωπο, πόσω μάλλον για έναν ηγέτη.
      Εύχομαι να σε μιμηθούν οι περισσότεροι σκεπτόμενοι άνθρωποι, γιατί αυτοί είναι τώ όντι ελεύθεροι!

      Πελασγός

    • man8os avatar
      man8os @ ierofantis 05/11/2011 16:33:57

      Στην κατασταση που φτασαμε πρεπει να επιβαλλει εκλογες με καθε κοστος διασφαλιζοντας τα χρηματα των δαννειων για την ομαλη λειτουργεια του κρατους. Προς αυτη την κατευθηνση πρεπει να κινηθει με καθε μεσο, κα το κλειδι του προβληματος δεν ειναι στο εσωτερικο αλλα στο εξωτερικο και εκει πρεπει να επικεντρωθει η προσπαθεια.
      Παραλληλα πρεπει να καταβαλει καθε προσπαθεια να περασουν οι θεσεις του στο εσωτερικο και αυτο μπορει να γινει με το να βγαλει την ΟΝΝΕΔ να μοιρασει φυλλαδια με τις θεσεις του σε Αθηνα και Θεσσαλονικη οπωσδηποτε.

    • Χρήστος Δημάρης avatar
      Χρήστος Δημάρης @ ierofantis 05/11/2011 16:34:15

      ΕΚ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ: Ιεροφάντη ήμουν και εγώ ανάμεσα σε αυτούς που πάγωσαν όταν ο Σαμαράς δήλωσε ότι θα ψηφίσει την δανειακή σύμβαση. Και πάγωσα γιατί φοβήθηκα μήπως το ναι αυτό θα ήταν και ναι στα νέα μέτρα. Όμως είμαστε υποχρεωμένοι να κρίνουμε τον Σαμαρά από τα αποτελέσματα των ενεργειών του. Και τα αποτελέσματα των ενεργειών του ήταν να κάνει ο Γιωργάκης μια καινούρια και μεγαλύτερη γκάφα. Απορώ που κανείς δεν το επισημαίνει αυτό. Δεν πειράζει θα το δούμε σε λίγες μέρες. Η παγίδα ήταν να παρασυρθεί ο Σαμαράς και να συμετέχει σε μια κυβέρνηση εθνικής υποταγής. Φαντάζεσαι τι θα σήμαινε για τον λαό να πέσει ο Σαμαράς σε αυτή την παγίδα; Μια ολοκληρωτική καταστροφή θα σήμαινε. Ελπίζω η αριστερά να αναγνωρίσει στον Σαμαρά την αντίσταση του και ελπίζω να καταλάβει πως όλη η προσπάθεια του συστήματος είναι να πάει ο Σαμαράς με τα νερά του.

      • Πελασγός avatar
        Πελασγός @ Χρήστος Δημάρης 05/11/2011 17:01:30

        Κοίταξε. Όταν ένα διαστημόπλοιο στέλνεται ας πούμε στο Διάστημα, ξέρεις πόσες διορθωτικές κινήσεις γίνονται σε πραγματικό χρόνο; Αν δεν υπήρχαν οι διάφοροι Ιεροφάντηδες να γνέψουν :"μείωσε ταχύτητα, διόρθωση πλάτους 453678, ύψος 756457, προχώρα", τότε το διαστημόπλοιο θα ήταν ένα περιπλανώμενο αντικείμενο.
        Οι Ιεροφάντηδες διορθώνουν την πορεία!
        Όλα καλά...

        Πελασγός

        • Χρήστος Δημάρης avatar
          Χρήστος Δημάρης @ Πελασγός 05/11/2011 17:07:02

          Συμφωνώ. Δεν έκανα καμία κριτική στον Ιεροφάντη. Όπως και ο Ιεροφάντης, μοιράστηκα και εγώ τις σκέψεις μου. Και ξέρεις ποιό είναι το αστείο; Πρίν από μερικούς μήνες ήμουν εχθρός του Σαμαρά!!!

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ierofantis 05/11/2011 16:49:11

      Πελασγέ, Μάνθο και Χρήστο Δημάρη,

      'Ολοι ακούσαμε τις τελευταίες, μεσημεριανές δηλώσεις Σαμαρά.

      Προσωπικά τις βρήκα ικανοποιητικές και απολύτως συμβατές με τις χθεσινές.

      Όμως αυτό δεν είναι το τέλος. Είναι η αρχή.

      Έχει και άλλα επεισόδια το σήριαλ.

      Και στα άλλα επεισόδια, είναι που χρειάζεται στήριξη και πίστη. Για να μη λυγίσει, να μην υποταχθεί.

      Τώρα θα ξαναμετρήσει άλλωστε τους φίλους του, αυτούς που τον πιστεύουν και όσους ελπίζουν στον λόγο και τα έργα του. Αλλά και όσους του σκάβουν το λάκκο του...

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ ierofantis 05/11/2011 17:28:44

        Ιεροφάντη, πολύ σωστές οι σκέψεις σου. Μετά το δικό μου πρώτο 'πάγωμα', άρχισα να σκέφτομαι τι μπορεί να συμβαίνει.... Συνειδητοποίησα ότι όταν ένας άνθρωπος σαν τον Α.Σ. κάνει τέτοια δήλωση, σημαίνει ότι τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά και ασφυκτικά. Και περίμενα....Με τις σημερινές δηλώσεις του , είναι σαφής. Αν κατάφερε να κάνει τους ξένους να προσβλέπουν σ'αυτόν, το κατάφερε αφ'ενός με τα επιχειρήματα του, αλλά αφ'ετέρου με την σταθερή στάση του και την υπευθυνότητα που έχει. Οσο για την ατζέντα , συμφωνώ ότι οι πιέσεις θα είναι σκληρές. Τις θέσεις του θέλουν να τον κάνουν ν'αλλάξει, για να του θαμπώσουν την εικόνα και όχι μόνο....Θεωρώ ότι ο ίδιος ξέρει πολύ περισσότερα για όλους και για όλα .....Και εντός , αλλά και εκτός. Να ξέρει ότι εμείς εδώ ,είμαστε μαζί του και τον στηρίζουμε.

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Diamond Angel 05/11/2011 17:40:51

          Αδαμάντινε Άγγελε, έχει σημασία πως σε βλέπουν οι ξένοι. Ιδίως αυτοί που είναι και δανειστές...

          Μπορεί να σε δουν ως τον μοναδικό, αποκλειστικό, σοβαρό πολιτικό συνομιλητή. Ευκταία μεν αλλά και ρομαντική άποψη.

          Μπορεί όμως και να σε δουν ως το κομμάτι του παζλ που τους λείπει για να ολοκληρώσουν την μακροχρόνια υποταγή και έλεγχο της χώρας με σκοπό να μετριάσουν τη χασούρα τους από τα δανεικά που μας μπούκωναν τόσα χρόνια, ειδικά τώρα, που και οι ίδιοι αντιμετωπίζουν συστημικό πρόβλημα.

          Το δεύτερο σενάριο είναι πρόβλημα...

          Για τον Σαμαρά, για την παράταξη, αλλά κυρίως για τη χώρα και το έθνος.

          Σε αυτά πρέπει να κάνει τις διορθώσεις του και να προτάξει το πραγματικό εθνικό συμφέρον "μπετονάροντας" αν μου επιτρέπεται αυτή η καταχρηστική έκφραση, το εσωτερικό μέτωπο, ώστε ενισχυμένος να κοντραριστεί στο εξωτερικό μέτωπο.

          Ο Πελασγός το είπε πιο πάνω περιγραφικά. Οι Ηγέτες δεν χρειάζονται λιβανιστήρια. Αυτά τα χρειάζονται οι φελλοί. Οι Ηγέτες χρειάζονται στήριξη και όπου διαφαίνεται δυσαρμονία των λόγων ή των πράξεών τους με το κοινό αίσθημα, χρειάζεται η τροφοδότηση τους με τον παλμό της κοινωνίας και με ψύχραιμες προτροπές για τυχόν διορθώσεις πορείας.

      • geothe avatar
        geothe @ ierofantis 05/11/2011 18:15:07

        Χαιρετώ τους... "παγωμένους" στους οποίους ανήκω. Η παρέμβαση του Ιεροφάντη καίρια και μας καλύπτει όλους. Η εμπισοσύνη μας δεδομένη, ΠΡΕΠΕΙ να βρίσκει ανταπόκριση. Αυτό δεν είναι κριτική στον Αντώνη Σαμαρά είναι φόβος για τις πιέσεις που δέχεται από τους εξωτερικούς δανειστές, τα πολιτικά πτώματα εντός κι εκτός ΝΔ και τους διάφορους κωλοτούμπες.

  49. Κώστας avatar
    Κώστας 05/11/2011 16:06:28

    Aντώνη ΜΑΣ, βάστα γερά.
    Δεν είσαι μόνος σου. Δεν είσαι καν σε ένα γραφείο με τους συνεργάτες και φίλους σου, μόνοι σας. Το δωμάτιο είναι τίγκα, δεν χωράει τον κόσμο, χιλιάδες είναι μέσα στο γραφείο σου, δεν μας βλέπεις;
    Είμαστε όλοι εκεί, καθόμαστε δίπλα σου. Νοερά. Σε κοιτάζουμε και μας κοιτάζεις. Στα μάτια. Και ο Οδυσσέας εκεί είναι. Μας κοιτά όλους αμίλητος. Αλλά χαμογελαστός.

    Καμιά συνενόηση με τους Ενόχους. Καμία ευρωπαική χώρα δεν εκβιάζεται όταν δίνει το λόγο στους Πολίτες της. Κανείς δεν τολμά να της το απαγορεύσει. Αν τολμούν ας το κάνουν. Δεν τολμούν.
    Με τους ενόχους(πασόκ) δεν κουβεντιάζεις. Πας στον Δικαστή( Λαός).

    • Νικηφόρος avatar
      Νικηφόρος @ Κώστας 05/11/2011 17:41:29

      +10000000

  50. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 05/11/2011 16:22:29

    Μπράβο ΑΝΤΩΝΗ!!!!!!!

  51. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 05/11/2011 19:20:18

    Ο Αντώνης πρέπει να κάνει εκστρατεία στο εξωτερικό, να ενημερώσει τους ξένους και να λύσει τις παρεξηγήσεις. Είναι απολύτως αναγκαίο. Και να ξεκουνηθούνε και οι άλλοι, αντιπρόεδροι, ευρωβουλευτάδες και να τον βοηθήσουν. Δε φτάνει να στήνονται στις κάμερες δίπλα στον Σαμαρά.

    • Y. avatar
      Y. @ Κώστας Θ. 05/11/2011 19:51:26

      Αυτά πρέπει να είναι σχεδιασμένα, κεντρικά. Τελικά ο Σαμαράς πρέπει να αισθάνεται πολύ μόνος (...το 'χω ξαναπεί)

  52. Tassos avatar
    Tassos 05/11/2011 19:23:20

    Κι ο Εβερτ κάποτε κορδωνόταν ότι του την έφερε του Σαμαρά και ότι τον έβγαλε από την μέση. "Εφυγε", ελαφρύ να ναι το χώμα που τον σκεπάζει, ως πολιτικός της πλάκας. Ο Παπανδρέας θα φύγει κυνηγημένος.

  53. Greek Voter avatar
    Greek Voter 05/11/2011 23:02:52

    Ιεροφάντη πολύ εύστοχες οι παρατηρήσεις σου και η ανάπτυξη της επιχειρηματολογίας σου αναφορικά με την πολυπλοκότητα του ζητήματος. Είναι γεγονός ότι ο Σαμαράς έχει να διαχειριστεί ένα ιδιαίτερα δύσκολο και σύνθετο πρόβλημα.

    Μπορώ να κατανοήσω ότι, ενδεχομένως, οι πολιτικές του επιλογές να μην αποσκοπούν πάντα στο προφανές, αλλά ίσως να αποτελούν τρόπο επίτευξης του σκοπούμενου και επιθυμητού αποτελέσματος.

    Υπήρξε όμως δικαιολογημένη η αντίδραση όλων μας απέναντι στην αλλαγή πολιτικής κατεύθυνσης, περί ψήφισης της δανειακής σύμβασης κλπ, καθώς όλοι αντιλαμβανόμαστε το μέγεθος της ασκούμενης πολιτικής πίεσης των τελευταίων ημερών και τις ενδεχόμενες συνέπειές της.

    Υποχρέωσή μας, λοιπόν, είναι να καυτηριάζουμε αυτά που θεωρούμε λανθασμένα και να επαινούμε την κάθε, κατά την κρίση μας, επανατοποθέτηση προς τη σωστή πορεία.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.