#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/09/2012 14:21
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μολότοφ και χημικά στην Πλατεία Συντάγματος



Επεισόδια άρχισαν να σημειώνονται μετά τις 2μμ  στο κάτω τμήμα της πλατείας Συντάγματος. Η ΕΛΑΣ προχώρησε σε χρήση χημικών προκειμένου να διαλύσει μπλοκ κουκουλοφόρων που πέταξε βόμβες μολότοφ εναντίον αστυνομικών που ήταν παρατεταγμένοι στην οδό Βασιλέως Γεωργίου. Οι κουκουλοφόροι αντεπιτέθηκαν με ξύλα, πέτρες και μολότοφ στους αστυνομικούς,

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 26/09/2012 14:53:15

    Τα ίδια Παντελάκι μου ,τα ίδια Παντελή μου...

    Ποιός έλεγε πως " θα βγάλουμε τις κουκούλες απο τους κουκουλοφόρους??

    Αν δέν βρεθεί κάποιος με το θάρρος να επιτρέψει στην Αστυνομία να χρησιμοποιεί πλαστικές σφαίρες κατά των μολοτοφόρων (ώστε να εξουδετερώνονται και να συλαμβάνονται επι τόπου) δεν γίνεται τίποτα.

    Αλλα που θάρρος? Ποιός? Αστεία λέμε τώρα? Κι' αν δυσαρεστηθεί ο ΣΥΡΙΖΑ? Κι' αν μας πούνε φασίστες στα Εξάρχεια? Α πα πα!

  2. ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ 26/09/2012 15:49:24

    Εκείνες οι υδροφόρες που κόστισαν ένα κάρο λεφτά ακόμα να αρχίσουν να χρησιμοποιούνται;

    • Sofaditis avatar
      Sofaditis @ ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ 28/09/2012 02:58:45

      Αν βγάλουν τις υδροφόρες, εκτός από τους αναρχο-κουκουλοφόρους και τους χρυσαυγήτες θα έχουν και όλους τους "άπλυτους" λαθρομετανάστες που θα κατεβαίνουν κέντρο για τσάμπα μπάνιο. Υγρή κόλαση λέμε!

  3. GreekInLux avatar
    GreekInLux 26/09/2012 16:06:57

    Από που ακούστηκε ότι κόστισαν "ένα κάρο λεφτά"; Μόνο για τον Αίαντα, αν δεν κάνω λάθος, ακούσαμε κι αυτός μας είπαν ότι είναι απηρχειωμένος!

    • someone avatar
      someone @ GreekInLux 26/09/2012 19:29:57

      δωρο (δηλ. αποσυρση)απο την ισραηλινη κυβερνηση ειναι ο αιαντας

  4. Lampros avatar
    Lampros 26/09/2012 16:11:57

    Εκτός από τους βλαμμένους μπαχαλάκηδες, οι άλλοι μισοί κουκολοφόροι είναι ασφαλίτες, αστεία λέμε τώρα, 20 χρόνια το ίδιο επεισόδιο βλέπουμε.

    Ώστε να έχει πρόσχημα η αστυνομία (δηλαδή η κυβέρνηση) να διαλύσει την διαδήλωση.

    Στα @@ της αστυνομίας οι κουκολοφόροι, την δουλειά της βοηθάνε.

  5. Sofi avatar
    Sofi 26/09/2012 16:28:41

    Δεν το πιστευω να ριχνουν δακρυγονα οι δυναμεις της δημοκρατιας.
    Αδυνατο..

  6. Περαστικος avatar
    Περαστικος 26/09/2012 17:07:10

    Αυτες οι μολοτοφ αφιερωμενες με πολυ αγαπη σε οσους υποστηριζουν οτι ο ΑΣ δεν ειναι προιον του μεταπολιτευτικου συστηματος και οτι διαφερει απο τους υπολοιπους