Μιχαλολιάκος: «Δεν πίστευα ότι η Χ.Α.
έχει πολιτικό μέλλον»
16/02/2014 08:20
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μιχαλολιάκος: «Δεν πίστευα ότι η Χ.Α. έχει πολιτικό μέλλον»

Απομονωμένος τις περισσότερες ώρες της ημέρας στο κελί του στον Κορυδαλλό, γράφει ασταμάτητα και πρόσφατα αποφάσισε να εκδώσει σε βιβλίο 60 σελίδων κείμενα που έγραψε από την 1 μέχρι τη 15 Ιανουαρίου 2014

Μύχιες σκέψεις, εξομολογήσεις για φιλοναζιστικά άρθρα, ιδεολογική κατήχηση για τη «φυλή» και πολλές αναδιπλώσεις για επιλογές του παρελθόντος περιλαμβάνει το ημερολόγιο που έγραψε ο Νίκος Μιχαλολιάκος μέσα από το κελί του στις φυλακές Κορυδαλλού.

Απομονωμένος τις περισσότερες ώρες της ημέρας, γράφει ασταμάτητα και πρόσφατα αποφάσισε να εκδώσει σε βιβλίο τις 60 σελίδες του ημερολογίου του που χρονολογούνται από την 1η μέχρι τη 15η Ιανουαρίου 2014.

Ο αρχηγός της Χρυσής Αυγής σε αρκετά σημεία αναιρεί τον ίδιο του τον εαυτό και αποδέχεται κατηγορίες που του έχουν καταλογιστεί. Μία από αυτές είναι τα όσα υποστήριζε στο παρελθόν και έλεγε στους ομοϊδεάτες του, ότι «η Χρυσή Αυγή δεν έχει σκοπό την ανάμιξη στην πολιτική». Ο Μιχαλολιάκος παραδέχεται ότι η δήλωση αυτή έχει αναιρεθεί, επεξηγώντας -μάλλον χωρίς να πείθει τους παλιούς «συναγωνιστές» του- ότι «αρνούμενοι την εμπλοκή στην “πολιτική”, εννοούσαμε το συνήθη διεφθαρμένο τρόπο τού πολιτεύεσθαι».

Εξομολογείται δε ότι το έναυσμα για το «μπάσιμο» στην πολιτική δόθηκε από τις συγκεντρώσεις της δεκαετίας του 1990 για το Μακεδονικό: «Ομολογώ ότι μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του ’90 δεν πίστευα ότι υπάρχει περίπτωση η Χρυσή Αυγή να έχει πολιτικό μέλλον. Οι γεμάτες εθνικό παλμό, όμως, και πατριωτικό πάθος συγκεντρώσεις για τη Μακεδονία με έπεισαν ότι πρέπει να διεκδικήσουμε, σαν αυθεντικοί και άδολοι εκφραστές αυτού του πάθους, μία θέση στην πολιτική ζωή της χώρας».

«Η πολιτικοποίηση», συνεχίζει στο ημερολόγιο, «άρχισε στο συνέδριο που έγινε στο ξενοδοχείο “Κάραβελ” το 1992 και το οποίο δεν άρεσε “σε άτομα που ήθελαν τη Χρυσή Αυγή κατ’ ουσίαν μία κλειστή ιδεολογική λέσχη». Τα άτομα αυτά αποσχίστηκαν από την οργάνωση και ο «αρχηγός» συνέχισε τα σχέδιά του και τις -κατ’ αυτούς- «μεταμορφώσεις» του.

Έτσι, πολιτικοποίησε το κόμμα, φροντίζοντας να καταργήσει τις ναζιστικές αναφορές από τα χρυσαυγίτικα έντυπα που ο ίδιος συντόνιζε: «Μέχρι το 1992 χρησιμοποιείτο στα έντυπά μας και ο όρος εθνικοσοσιαλισμός. Από το 1992 και για 22 ολόκληρα χρόνια διακηρύσσουμε ότι ιδεολογία μας είναι ο λαϊκός εθνικισμός (…) Θράσος να μας κατηγορούν για έλλειψη πατριωτισμού για τα κατά καιρούς ευμενή άρθρα (προ 30ετίας!) των εντύπων μας για τον εθνικοσοσιαλισμό».

Όπως σχεδόν σε όλα τα κείμενά του με ιστορικές αναδρομές, έτσι και σε αυτό, δεν παραλείπει να επιδοκιμάσει τη δικτατορία της 4ης Αυγούστου, ενώ επιμελώς πιο… συγκρατημένα σε σχέση με άλλες φορές εκφράζεται για το πραξικόπημα της 21ης Απριλίου χωρίς να αναφέρει καν το όνομα του Γεωργίου Παπαδόπουλου.

«Επί των ημερών της 4ης Αυγούστου ασκήθηκε μία πολιτική λαϊκή, ενισχύθηκαν οι εργάτες, οι αγρότες, αναδιοργανώθηκαν οι Ένοπλες Δυνάμεις, δόθηκαν ιδέες και ιδανικά στη νεολαία. Ο δε χαιρετισμός ήταν ίδιος με τον επίσημο χαιρετισμό σε Ιταλία, Γερμανία και Ισπανία, αλλά και ίδιος με τον τρόπο που χαιρετούσαν οι νέοι εθνικιστές σε ολόκληρο τον κόσμο», προσθέτει.

Την ονομασία «4η Αυγούστου» είχε άλλωστε η οργάνωση του «ιδεολογικού πατέρα» του, Κωνσταντίνου Πλεύρη, στην οποία δραστηριοποιήθηκε ο Μιχαλολιάκος κατά τα φοιτητικά χρόνια του στο Μαθηματικό Αθήνας.

Για τη χούντα του 1967 συνεχίζει: «Μέγα ψεύδος πως το στρατιωτικό καθεστώς έριξε κάποια δήθεν δημοκρατική επανάσταση. Στην πραγματικότητα το καθεστώς δεν έπεσε, απλά παρέδωσε την εξουσία στους πολιτικούς με αφορμή την τραγωδία της Κύπρου, με διαβεβαίωση ότι θα υπάρξει εθνική απάντηση στην εισβολή του Αττίλα».

Η φυλετική επανάσταση και τα ορφανά του Μαρξ

ΔΕΚΑΕΠΤΑ φορές γράφει τις λέξεις «φυλή» και «φυλετικός» στις σελίδες του ημερολογίου του ο Μιχαλολιάκος. Για να επιχειρηματολογήσει υπέρ της καθαρότητας της φυλής χρησιμοποιεί φράσεις από Καζαντζάκη και Σολωμό μέχρι και Ισοκράτη.

«Για τους χρυσαυγίτες ο λόγος του Καζαντζάκη στην “Ασκητική”, ότι μέσα στον καθένα από εμάς ζουν οι σκιές των προγόνων που απαιτούν τη δικαίωση, αλλά και των απογόνων που θέλουν να διαβούν μέσα από εμάς στο πέρασμα του χρόνου, ο λόγος αυτός, που φαντάζει μεταφυσικός, αλλά είναι υπέροχα φυσικός και συγκεκριμένα φυλετικός, έχει απόλυτη ισχύ», υποστηρίζει γράφοντας παρακάτω και για τη «φυλετική επανάσταση του 1821».

Σχολιάζοντας την επικαιρότητα, καταφέρεται κατά των δικαστών, τους οποίους χαρακτηρίζει «ορφανά του Μαρξ» και κατά των ΜΜΕ «που κατευθύνονται από μία συμμορία διεφθαρμένων κρατικοδίαιτων πλουτοκρατών με αριστερό παρελθόν», όπως και από «πρώην πράκτορες της KGB, παιδιά του παραπετάσματος και φανατικούς μπολσεβίκους». Μόνο για τον πρώην πρωθυπουργό, Κώστα Καραμανλή, δεν έχει να πει κακή κουβέντα, διότι «μίλησε για “νταβατζήδες” και θέλησε να βάλει ένα τέλος στην εξουσία τους».

Ο γενικός γραμματέας του ακροδεξιού κόμματος αποκαλύπτει, επίσης, στο ημερολόγιό του ότι έχει πηγές σε εταιρία δημοσκοπήσεων: «Για την ιστορία αναφέρω ότι από τις αρχές του 2011 είχα την πληροφορία από εταιρία δημοσκοπήσεων ότι η Χρυσή Αυγή άνετα θα ξεπεράσει το όριο του 3% και θα εισέλθει στο Κοινοβούλιο».

Αλέξανδρος Καλαφάτης, στον "Τύπο της Κυριακής"

ΣΧΟΛΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια στο άρθρο! Γράψτε το πρώτο σχόλιο!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.