#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/07/2010 10:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μιλάει και ο κ. Λούλης…



«Το πρόσφατο συνέδριο της ΝΔ δεν θα μπορούσε να προσφέρει κάτι νέο. Διότι έγινε απλώς για να σφραγίσει την ήδη διαμορφωμένη στρατηγική Σαμαρά. Η στρατηγική αυτή καθιστά τη ΝΔ ένα αμιγώς δεξιό και ταυτόχρονα λαϊκίστικο κόμμα. Αυτό είναι άλλωστε το μείγμα της «ιδεολογικής καθαρότητας» που επιλέγει η ηγεσία της. Ταυτόχρονα, η στροφή αυτή υποστηρίζεται από τρία ρεύματα: Την πάλαι ποτέ περιθωριακή «λαϊκή δεξιά» της ΝΔ (που τώρα είναι κυρίαρχη στο κόμμα), τον σκληρό πυρήνα στελεχών της ΠΟΛ.ΑΝ., και το υπερεθνικιστικό «Δίκτυο 21». …
Με δυο λόγια λοιπόν, η «ιδεολογική» οπισθοδρόμηση της ΝΔ έχει ως κορμό της αμιγώς περιθωριακά ρεύματα στην κοινωνία. Η ΝΔ έχει πάψει να είναι πολυσυλλεκτική, καθώς οι λίγες φωνές που ζητούν το άνοιγμά της στον μεσαίο χώρο είναι άχρωμες, ισχνές και φοβισμένες. Η θαλπωρή της περιχαράκωσης έχει λοιπόν εδραιωθεί. ….
Η σημερινή ΝΔ πλέον δεν έχει πολιτικά όπλα: Η ηγεσία της, που αρχικά είχε μια συμπαθητική εικόνα, καταβυθίζεται χάνοντας το όποιο εύθραυστο momentum της. Η ηγετική ομάδα είναι ανύπαρκτου πολιτικού βάρους. Η δήθεν ιδεολογική καθαρότητα συνιστά ολική αναπαλαίωση. Το κόμμα έχει αρνητική δυναμική: Χάνει δηλαδή διαρκώς έδαφος. Έχοντας περιχαρακωθεί, οδηγείται σε συρρίκνωση.»



Αν στοιχηματίζατε ότι αυτά τα λέει η κα. Μπακογιάννη, θα χάνατε!

Ο κ. Γιάννης Λούλης τα γράφει αυτά σ’ ένα άρθρο του για το πρόσφατο συνέδριο της Ν.Δ.

Τον κ. Γιάννη Λούλη θα τον έχετε ακουστά φαντάζομαι. Είναι ο …θεωρητικός του  «μεσαίου χώρου».

Αρέσκεται μάλιστα να υποστηρίζει ότι χάρις σ’ αυτόν ο Καραμανλής κέρδισε τις εκλογές του 2004 και του 2007!

Για τις εκλογές του 2009, δε μας λέει τίποτα.

Αλλά έτσι είναι ο κ. Λούλης.  Η Ν.Δ. κέρδιζε όταν άκουγε τις συμβουλές του και έχανε όταν δεν …τις άκουγε! Πάντα τα κατάφερνε και  έβγαινε από πάνω!

Ύστερα έγραφε και ένα βιβλίο και εξηγούσε τα αίτια της νίκης ή της ήττας!

Ο κ. Λούλης ουδέποτε υπήρξε μέλος της Ν.Δ. , αλλά κατά μια περίεργη συγκυρία συμβούλευε , κατά διαστήματα,  όλους τους αρχηγούς της Ν.Δ.

Στην αρχή ήταν ο συμβουλάτορας της  «φιλελεύθερης Νέας Δημοκρατίας» του Μητσοτάκη.

Βέβαια η αλήθεια είναι ότι την περίοδο 1989-1990 όποιος και  να ήταν αρχηγός της Ν.Δ. θα τις κέρδιζε τις εκλογές.

Στη συνέχεια τα χάλασε με τον Μητσοτάκη και για  ένα διάστημα συμβούλευε τον κ. Έβερτ!

Ως  μυστικοσύμβουλος του  Κώστα Καραμανλή  ήταν αυτός που χαρακτήρισε τη Ν.Δ. «φθαρμένο προϊόν». Η ζημιά που προκάλεσε εκείνη η δήλωση του ήταν ανυπολόγιστη.  Για να δικαιολογήσει το «φθαρμένο προϊόν» διετύπωσε  τη θεωρία του «μεσαίου χώρου», δηλαδή του πολιτικά απόλυτου τίποτα!

Από  τότε έχει να λέει ότι χάρις σ’ αυτή τη σύλληψη ο Καραμανλής κέρδισε τις εκλογές του 2004!

Λόγια του αέρα!

Ο  Καραμανλής το 2004 θα τις κέρδιζε τις εκλογές και αν ακόμα δήλωνε οπαδός του …Μάο!

Το 2009, που τα πράγματα ήταν δύσκολα, τα είδαμε τα έργα του κ. Λούλη.

Κατά τη γνώμη μου ο κ. Λούλης ήταν μοιραίο πρόσωπο για τη Ν.Δ. και ένα από τα μεγάλα λάθη του Καραμανλή ήταν ότι άκουγε τις συμβουλές του.

Τώρα, επιτίθεται κατά του Αντώνη Σαμαρά και της Ν.Δ. με φρασεολογία που θυμίζει Ντόρα Μπακογιάννη.

Καταλαβαίνουμε την αγωνία και το άγχος του.

Πρέπει να δικαιολογήσει  το κατασκεύασμά του.

Αργότερα μπορεί να μάθουμε ότι συμβουλεύει και την κα. Μπακογιάννη.

Δεν θα εκπλαγούμε καθόλου   με τέτοια ταύτιση απόψεων….

Αδέξιος Δεξιός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ataktos avatar
    ataktos 06/07/2010 10:07:15

    βλεπω το παιδί ...ψάχνει ..για εργασία .. άλλος ενας άνεργος

  2. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 06/07/2010 10:10:58

    Πρέπει να δικαιολογήσει την ύπαρξή του την ίδια. Αντιλαμβάνεται ότι οι εξελίξεις τον έχουν ξεπεράσει και πρέπει να τις συκοφαντήσει, για να επιβιώσει πολιτικά.

    Ας ελπίσουμε να συμβουλεύει τη Ντόρα, για να τη ρίξει ακόμη πιο κάτω.

    Ε, ρε, κατάντια ως χώρα, να έχουν ρόλο τα απόλυτα μηδενικά!...

    • ataktos avatar
      ataktos @ Επώνυμος 06/07/2010 10:18:36

      το διατύπωσε ακόμα ...το 1938 ο Λεμπέσης

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ataktos 06/07/2010 10:26:16

        Ο τύπος ήταν πολύ μπροστά, αλλά δεν μελετήθηκε όσο έπρεπε. Πολλοί και διάφοροι το παίζουν κοινωνιολόγοι, αλλά σαν κι αυτόν δεν πέρασε τελικά κανένας.

      • νεόπτωχος avatar
        νεόπτωχος @ ataktos 06/07/2010 11:20:55

        Σωστός.
        Πάντα μου άρεσε το σαρκαστικό χιούμορ βρε επώνυμε!

  3. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 06/07/2010 10:17:40

    Όλα κύκλους κάνουν στη ζωή. Θυμάστε το 1993 που έβγαινε από τα ερτζιανά (στο αλαφουζομάγαζο, συγκεκριμένα) και έκανε ανοιχτή πολεμική στην τότε κυβέρνηση Δρακουμέλ από τη σκοπιά της εσωκομματικής αντιπολίτευσης; Ε, λοιπόν είπε τώρα να... εξιλεωθεί, πέφτοντας στις ανοιχτές αγκάλες της κυρίας που ψάχνει εναγωνίως για "στήριγμα να 'ναι κι ό, τι να 'ναι"...

    • ataktos avatar
      ataktos @ Αυριανιστής 06/07/2010 10:21:21

      ε...αυτός πέτυχε ..να τετραγωνίσει τον κύκλο

  4. αξιοκρατικός avatar
    αξιοκρατικός 06/07/2010 10:30:37

    ωραίος ο Πάγκαλος!!!
    http://taxalia.blogspot.com/2010/07/blog-post_8727.html

  5. Γιαννης 3 avatar
    Γιαννης 3 06/07/2010 10:38:22

    Ετσι ειναι αυτοι οι τυποι 'ανευθυνοι υπευθυνοι'.Πολυ μπλα μπλα και απο ουσια μηδεν.
    Παντως και οι δικες σου αποψεις-συμπερασματα περι εκλογικων νικων ειναι λιγο δογματικες ο δρακουμελ θα τις κερδιζε τις εκλογες την δεκαετια του 80 αλλα ξαφνικα επιασε δουλεια η 'Σταζι',ο ΚΚ θα τις κερδιζε τις εκλογες το 2000 αλλα ξαφνικα ηρθε το 'RUSSIA CORPS' εξστρατευτικο σωμα και τις εχασε,δηλαδη τωρα με την Πασοκικη λαιλαπα και τα μετρα 'ολοκληρωτικου καθεστωτος' που εφαρμοζονται δεν θα τις κερδισει η ΝΔ?Για να τις χασει πρεπει να αρχισει αντιστροφη κινηση η ο πλανητης...

  6. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 06/07/2010 10:40:40

    Ο ΛΟΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΝΥΠΟΛΗΨΙΑ. Η ΝΔ ΕΥΤΥΧΩΣ ΑΠΑΓΚΙΣΤΡΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΔΗΘΕΝ....ΠΕΡΙΣΠΟΥΔΑΣΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕς ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ. Η ΝΔ ΦΙΛΟΔΟΞΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ. ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΠΛΩΣ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΣΥΝΗΘΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΧΕΜΕΝΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ. ΑΛΛΑ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ ΤΗΣ ΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ. ΕΤΣΙ ΚΙΑ ΑΛΛΙΩΣ ΠΑΝΤΩΣ : ΓΙΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΛΥ. ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ...

  7. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 06/07/2010 10:51:45

    Βρε καλώς το Λούλη το Λουλάκη!
    Ο άνθρωπος που κατάφερε να κάνει το τίποτα ιδεολογική πλατφόρμα.
    Βέβαια τα παράσιτα σαν κι'αυτόν έχουν την τάση να επιβιώνουν σε διαφορετικούς πολιτικούς...ξενιστές. Δε φταίει όμως αυτός αλλά εκείνοι που τον ανέχτηκαν.
    Εκσυγχρονιστική αποφορά...

  8. δημης avatar
    δημης 06/07/2010 10:52:04

    Ο ΛΟΥΛΗΣ ιδρυτής του ΚΠΕΕ του περιοδικού Επίκεντρα....
    Μαθητές του ο Βορίδης ο Καραμανλής κλπ...
    Εισαγωγέας και έμπορος ιδεών ....
    Σύμβουλος όχι μόνο Ελλήνων αλλά και Κυπρίων πολιτικών...
    Μέντορας του Λοβέρδου (δνμοσιογράφου εκσυγχρονιστή επί Σημίτη...)

  9. occultists avatar
    occultists 06/07/2010 10:59:47

    Λούλης, Λούλης, ¨εχει καμμιά σχέση με αλεύρια ή ...πίτουρα::::::

  10. Misha avatar
    Misha 06/07/2010 11:02:42

    Θυμάστε οι παλιότεροι ένα τραγουδάκι του Θέμη Ανδρεάδη :«Λούλα, Λούλα...»;

  11. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 06/07/2010 11:03:59

    Κάποτε είχα δει ένα σύνθημα γραμμένο σε τοίχο των Εξαρχείων.

    "ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΤΡΑΦΤΕΡΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΤΙΠΟΤΑ", έγραφε.

    Έτσι και ο Λούλης. Ο κατ' εξοχήν εκπρόσωπος του ιδεολογικού Τίποτα. Ο νέος... κύριος Τίποτα!

    • νεόπτωχος avatar
      νεόπτωχος @ Αυριανιστής 06/07/2010 11:22:16

      Εννοείς μάλλον ο διαχρονικός κύριος τίποτα!

  12. gloup avatar
    gloup 06/07/2010 11:32:37

    Είχα ακούσει να τον χαρακτηρίζουν ως τον άνθρωπο που κατασκευάζει στρατηγικές και θεωρίες και μετά γράφει βιβλία για να εξηγήσει πως ήταν λάθος! Αυτός ο ύπουλος ντενεκές είναι κατάλληλος να ψιθυρίζει στο γεωργοντορικό επήκοον ούς.

  13. man8os avatar
    man8os 06/07/2010 12:11:46

    Τι καθομαστε και ασχολουμαστε με εναν ανεργο αεργο. Αυτοςς εχει φαει και εχει να δωσει και στα εγγονια του. Βεβαια ενας σωστος και ενδελεχης φορολογικος ελεγχος στον κυριο Λουλη θα εκανε καλο.
    Τζαμπα εργαζοταν τοσα χρονια? Ποσες ειναι οι χορηγιες του?
    Και τι χορηγιες εχει?
    Ενας πληρωμενος αποτυχημενος δεν θα μας σπασει το ηθικο. Ο κυριος Σαμαρας θα γινει ο επομενος προθυπουργος.

  14. Thraphsorchis avatar
    Thraphsorchis 06/07/2010 12:28:58

    Ολόκληρο το post καθώς και τα σχόλια κρίνουν το πρόσωπο "Λούλη" και όχι τις απόψεις του, με τις οποίες ξεκινάει.

    Μπορεί πράγματι ο κος Λούλης να είναι ο χειρότερος των ανθρώπων. Όμως οι επιθέσεις "κατ' άνδρα" δεν αποτελούν επιχειρήματα [βλ. en.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem]

    Πότε - επιτέλους - θα μάθετε την τέχνη του δημόσιου διαλόγου;

    • man8os avatar
      man8os @ Thraphsorchis 06/07/2010 12:53:21

      Θες πολιτικη αναλυση?
      Λοιπον, ο μεσσαιος χωρος ειναι ισσομερισμενος αναμεσα σε ΠΑΣΟΚ-ΝΔ
      Πηγαινει με αυτον πουθα τουδωσει δουλεια. Το ΠΑΣΟΚ δεν μπορει να δημιουργησει θεσεις εργασιας.Αλλα μπορει η ΝΔ. Δεν υπαρχει θεμα ιδεολογιες του μεαιου χωρου. Δεν εχει ιδεολογια, περα απο την πιστη στην δημοκρατικη νομιμοτητα και ενα χλιαρο κραμα σοσσιαλφιλελευθερισμου.
      Ο μεσαιος χωρος λοιπον ειναι η ευκινητη μαζα που δινει την νικη. Δεν συγκινητε απο ιδεολογιες. Αλλα για να την κερδισεις πρεπει να υποσχεθεις συγκεκριμενα πραγματα. Δηλαδη εργασια-ασφαλεια.
      Προκειμενου να υποσχεθεις αυτα χρειαζετε να εχεις ιδεολογια για να ξερεις πως να τα πετυχεις αυτα, αλλοιως η κυβερνηση σου δεν θα εχει διαρκεια.
      Εδω λοιπον μπαινει η ιδεολογια. Η ιδεολογια του ΠΑΣΟΚ απετυχε, το ιδιο το ΠΑΣΟΚ την προδωσε. Αρα χρειαζετε ενα πραμα. Να πουμε και να γινει κοινωνικα παραδεκτο οτι πρεπει να εξερευνησουμε καιουριο τροπο αναπτυξης, κατι καινουριο. Και αυτο το καινουριο μπορει να το προσφερει μονο μια αλλη ιδεολογια. Να προσελκυσουμε τον μεσσαιο χωρο προς τα δεξια, υποσχωμενοι δουλεια και ασφαλεια.
      Αυτο θα πει ιδεολογικη κυριαρχια, επειδη η Νδ απαξιωνοντας τα εξαπτερυγα θα εχει σχεδον καθαρο το πεδιο στα δεξια, ενω θα ελκει το κεντρο προς αυτην.

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ Thraphsorchis 06/07/2010 13:18:39

      Tο antinews έχει κρίνει πολλές φορές αυτές τις απόψεις τους τελευταίους μήνες.

    • Thraphsorchis avatar
      Thraphsorchis @ Thraphsorchis 06/07/2010 13:44:10

      Χωρίς να ασπάζομαι το περιεχόμενο των γραπτών σας, επιδοκιμάζω την προσπάθεια να αντικρούσετε την ουσία του κειμένου.

      • man8os avatar
        man8os @ Thraphsorchis 06/07/2010 13:46:50

        Με αναγκασες .Προτιμω την καφενοβια συζητηση...

      • Thraphsorchis avatar
        Thraphsorchis @ Thraphsorchis 06/07/2010 13:53:43

        Σωστά. Στοιχίζοντας τασάκια και μπουκάλια λύνεται η γλώσσα.

      • ataktos avatar
        ataktos @ Thraphsorchis 06/07/2010 13:56:42

        αφού ..αυτα κατάλαβες ..απο το πρωί ..θα έχεις δίκαιο....

  15. warum nicht? avatar
    warum nicht? 06/07/2010 14:38:24

    Κύριε Αδέξιε τα λέτε επιδέξια!
    Να το πω τώρα ή να μην το πω???
    Ε θα το πω!!!
    και το βραβείο του μπούφου που άκουσε τον κύριο Λούλη παίρνει ο...

  16. zackii avatar
    zackii 06/07/2010 16:21:42

    Μήπως ήταν ο μόνος Λούλης που είχε εισάγει ο ΚΚ στους κόλπους της ΝΔ? Ελέγξτε ποιούς είχε στον πολιτικό σχεδιασμό να πεθάνετε στα γέλια. Αν δεν είχε την κεκτημένη ταχύτητα της μεγάλης νίκης, και μετά τον Ρουσόπουλο -όσο κι αν τον βρίζουν τώρα- θα μας είχε χαιρετήσει από πολύ νωρίτερα.

  17. boanerges avatar
    boanerges 06/07/2010 16:34:08

    Τα πράγματα είναι πολύ απλά κύριε Λούλη
    Στην παρούσα φάση κρίνονται πολύ περισσότερα πράγματα
    από το πόσο δεξιός είναι ή γίνεται ή πάει να γίνει ή θέλει να γίνει ο Σαμαράς.

    Κρίνεται η ίδια η συνέχεια του ελληνισμού ως αυτόνομη γεωπολιτική
    οντότητα.

    Ο μάγκας που είναι επάνω πάει να τα δώσει όλα σε όλους.
    Απορώ που δεν μας την έχει πέσει η Τουρκία ακόμα.Ίσως περίμενει
    για λίγο ακόμα αλλά δεν θα αργήσει.

    Με τον Σαμαρά η Ελλάδα ως έθνος-κράτος με σχετική αυτονομία και
    αυτοκυριαρχία θα παίξει το τελευταίο της χαρτί.
    Και εγώ αριστερός είμαι.Μία φορά στη ζωή μου ψήφισα ΝΔ στις τελευταίες εκλογές
    επειδή αντιλήφθηκα τι εστί ΓΑΠ.Ο Σημίτης μπροστά του είναι Μπουμπουλίνα.
    Αλλά για τώρα καλώς η κακώς άλλος τρόπος δεν υπάρχει.

    Η χώρα βρίσκεται στην εντατική. Ή αλλάζει γιατρό ή πεθαίνει.Τέλος.

  18. Τζώνυ Μπη Γκουντ avatar
    Τζώνυ Μπη Γκουντ 06/07/2010 17:03:47

    Ο Λούλης θα πρέπει να απολογηθεί στην κεντροδεξιά για την ήττα το 2000.

    Για το 2004 είχε καθαρίσει ήδη ο Χριστόδουλος. Θυμηθείτε τη ΝΔ του Τζαννετάκου να βυθίζεται στο 26% από το 41% που είχε πρωτύτερα στην υπερνομαρχία Αττικής, δηλαδή στη μισή Ελλάδα. Πήρε το μάθημά της ΝΔ από το χαστούκι και κέρδισε τις εκλογές. (Σε πείσμα του Λούλη που κινούνταν στο πνεύμα Τζαννετάκου).

    Για το 2007, η σκέψη Λούλη δεν επηρέασε καθόλου. Αυτό που επηρέασε ήταν η αντιστροφή της κοινής γνώμης στο θέμα των πυρκαγιών και η ασύμμετρη απειλή. Όσο κι αν χλευάστηκε από τα μεγάλα κανάλια, ο Βύρων ήταν που έσωσε τη ΝΔ. Πηγαίνετε πίσω στο χρόνο και σκεφθείτε πόσοι Έλληνες τότε πίστευαν ότι η χώρα βάλλεται από ξένους δάχτυλους, ανεξάρτητα από το αν πιστεύετε ότι έστεκε ή όχι. Το θέμα είναι ότι το πίστευαν.

    Εντωμεταξύ, το κακό που έκανε η θεοποίηση του πολιτικού τίποτα μακροπρόθεσμα είναι μία από τις αιτίες που καθυστερούν τον πραγματικό «εκσυγχρονισμό» της Ελλάδας. Ποιος είναι αυτός; Μα φυσικά η απαλλαγή από το κυνήγι φαντασμάτων της «κακής δεξιάς», της χούντας και λοιπών αριστερών αγκυλώσεων που περνάνε στην κοινωνία με την ανυπαρξία απαντήσεων από τη δεξιά για τον λόγο ότι αρνείται την ταυτότητά της! Έργο Γιάννη Λούλη.

    Και όχι δεν είμαι ούτε της λαϊκής δεξιάς, ούτε της ΠΟΛΑΝ, ούτε του Δικτύου 21

    (ερώτηση: τι σημαίνει «υπερ-εθνικιστής»; Ποιος είναι εθνικιστής και ποιος ο υπερ-εθνικιστής; Θα μας τρελλάνει ο Λούλης; Και μετά μιλάμε για απενεχοποίηση της δεξιάς. Ακόμα στραβά κοιμάται. Ευτυχώς που ξεκουμπίστηκε από τη Ρηγίλλης.)

  19. Ψυλλιασμένος avatar
    Ψυλλιασμένος 06/07/2010 17:12:53

    "Η σημερινή ΝΔ δεν έχει πολιτικά όπλα" Γιάννης Λούλης.
    Ενώ η χτεσινή, του Λούλη, είχε κάτι τόοοσα μεγάλα, μετά συγχωρήσεως...
    Τελικά, όσο πιο μεγάλο ρετάλι είσαι, τόσο μεγαλύτερη σημασία δίνουν στα λόγια σου.
    Κάτι σαν τους Προέδρους της Δημοκρατίας: Ολα τα αποτυχημένα ή ξοφλημένα γερόντια της πολιτικής, βαφτίζονται "Νέστορες" και μετά εκλέγονται Πρόεδροι Δημοκρατίας, επειδή ακριβώς είναι ακίνδυνοι, ως ξοφλημένοι. Και επειδή είναι ξοφλημένοι, είναι κοινής αποδοχής.
    Τον ξοφλημένο όλοι τον αποδέχονται, έστω από οίκτο.

    • Ψυλλιασμένος avatar
      Ψυλλιασμένος @ Ψυλλιασμένος 06/07/2010 17:13:54

      Να το σκεφτούμε μήπως να προτείνουμε τον Γιάννη Λούλη ως επομενο Πρόεδρο Δημοκρατίας; Είναι και του "μεσαίου χώρου", ό,τι πρέπει.

  20. mitsosms avatar
    mitsosms 06/07/2010 17:32:54

    Αντί να βλέπεις κάθε κριτική ως επίθεση είναι σοφότερο να ψάξεις μέσα στα γραφόμενα τις αλήθειες και να κοιτάξεις να αλλάξεις τα κακώς κείμενα. Αυτά που λέει εκφράζουν μεγάλο μέρος της κοινωνίας και αν ο Σαμαράς δεν τα λάβει υπόψη τον βλέπω αρχηγό της ΠΟΛ.ΑΝ.

  21. I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
    I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 06/07/2010 18:02:05

    Γ. Λούλης, Δ. Κατσούδας, Π. Μακρής-Στάικος, Κ. Κόλμερ στις αρχές. Νεοφιλελεύθεροι "προβληματισμοί" (εισαγόμενοι αμάσητοι κατευθείαν από το U.S.A.) με βάση τα Επίκεντρα. Το δίχτυ σιγά-σιγά άπλωσε, το ίδιο και ο κύκλος. Σ.Στρατήγης, Γ. Λοβέρδος και από παραδίπλα Ν. Δήμου, Π. Μανδραβέλης κλπ. Έλεγαν πολλά και θαυμαστά για τα προβλήματα του κρατισμού και τα θαύματα του καπιταλισμού, για πατρίδα όμως ούτε κουβέντα (αυτά είναι ντεμοντέ, πάνω απ' όλα ο οικονομικός φιλελευθερισμός). Επειδή δεν μπορούσε να σταθεί αυτό το πράγμα από μόνο του, χρησιμοποίησε τη ΝΔ σαν ξενιστή (και για recruitment). Πρώτος μεταξύ "ίσων" ο Λούλης...

    ...Παραλείποντας όλα τα ενδιάμεσα, φτάνουμε στην τελευταία δεκαετία: "νυν υπέρ πάντων η παγκοσμιοποίηση", έτσι επιτάσσει η υπερατλαντική μητρόπολη. Η επιθυμία της μητρόπολης είναι πάντα σταθερή αξία και αφού η παγκοσμιοποίηση είναι ασύμβατη με τον πατριωτισμό, πρέπει ο τελευταίος να δαιμονοποιηθεί και να απαξιωθεί. Έτσι π.χ., κάπου είχε πάρει το μάτι μου σε κάποια τηλεόραση τον Κατσούδα ντουέτο με τον Καιρίδη να αναλύουν γιατί είναι βλάκώδης η πολιτική Σαρκοζί που δεν θέλει την Τουρκία στην Ε.Ε. Ήταν ένα ντουέτο-σόλο, χωρίς αντίλογο. Ο δε Λούλης, μεταξύ άλλων πήγε και στην Κύπρο στις τελευταίες προεδρικές εκλογές σαν σύμβουλος επικοινωνίας του Χριστόφια! (ήμαρτον, μνήσθητί μου Κύριε, έλα Τζούλια στον τόπο σου...). Και επειδή ο Χριστόφιας (ισχυρίζεται ότι) δεν είναι νεοφιλελεύθερος, το μόνο κοινό στοιχείο μεταξύ τους είναι ο "κοσμοπολιτισμός". Ποιός άραγε να έκανε το προξενιό; Οέο; (Άμα είσαι free lance κάνεις ότι σου γουστάρει να 'ούμε). Ο στόχος δεν ήταν τόσο να βγει ο Χριστόφιας, αλλά να φαγωθεί ο Τάσσος Παπαδόπουλος.

    Και αφού δώσαμε το στίγμα του προσώπου, να κάνουμε και το χατήρι του Thraphsorchi σχετικά με τις απόψεις του Λούλη (οι οποίες βασικά δεν είναι απόψεις, αλλά μια συρραφή "πολιτικώς ορθών" ιδεολογημάτων). Το κοινό στοιχείο μεταξύ λαϊκής δεξιάς, ΠΟΛ.ΑΝ. και δικτύου 21 είναι πάνω απ' όλα ο πατριωτισμός. Όλη η λεκτική κοπτοραπτική και η πρεμούρα του Λούλη είναι για να χώσει σφήνα κάπου στη μέση του κειμένου τον αφορισμό του: "η «ιδεολογική» οπισθοδρόμηση της ΝΔ έχει ως κορμό της αμιγώς περιθωριακά ρεύματα στην κοινωνία" (δηλαδή ο πατριωτισμός είναι περιθωριακό ρεύμα στην κοινωνία) και να καταλήξει ότι έτσι "οδηγείται σε συρρίκνωση" (όπερ έδει δείξαι).

    Εντάξει ο κ. Λούλης, άξιος ο μισθός του, απλά μιά παρατήρηση: Όπως και στις περισσότερες αναλύσεις του, έτσι κι εδώ δεν αφουγκράζεται αλλά προσπαθεί να υποκαταστήσει την κοινωνία σύμφωνα με το νεοφιλελεύθερο δόγμα του. Δε λέω, καλή η αβάντα στη Ντόρα του "μεσαίου χώρου", αλλά ο νεοφιλελεύθερος δογματισμός του δεν του επέτρεψε να πάρει χαμπάρι τι έγινε στις 29/11 ούτε και τι συντελείται τώρα σε επίπεδο κοινωνίας. No problem, όταν το πάρει χαμπάρι θα κάνει καινούρια ανάλυση, εκεί θα κωλώσουμε τώρα;

  22. LEWNIDAS avatar
    LEWNIDAS 06/07/2010 18:12:23

    ας του εξηγησει καποιος οτι η λαϊκη δεξια, το εθνικιστικο του δικυτου 21 και το διαφορετικο που εψαχναν οσοι ειχαν παει στην ΠΟΛ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΦΩΝΕΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΟΥ ΧΩΡΟΥ, ΤΗΣ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΓΟΝΩΝ ΤΩΝ ΒΑΡΟΝΩΝ δεν μπορουσαν να εκφραστουν. Ειναι φωνες πολυ κοσμου, αλλα μαλλων κοσμου που δεν εντυπωσιαζεται απο τα διαφιμηστικα-επικοινωνιακα τρικ του κυριου Λουλη.

    αυτο που με εντυπωσιασε παντως στο κειμενο ειναι ο βαθυς πολιτικος λογος.

  23. loretta avatar
    loretta 06/07/2010 19:29:19

    αλλο οργανωμενο εγκλημα και αυτος....ευχτηχως τελειωσαμε μαζι του.

  24. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 06/07/2010 20:03:31

    Ο Λουλης εχει και δικιο και αδικο.Δικιο εχει με την εννοια οτι φιλελευθερα απολιτικα και κοσμοπολιτικα στρωματα απομακρυνονται απο τη ΝΔ και αδικο εχει γιατι ετσι κι αλλιως διασπαση θα γινοταν.
    Ο Λουλης συμβουλευσε τον Καραμανλη και με ενα στρογγυλο λογο κρατησε τη ΝΔ ενωμενη αλλα μετα τα οσα εγιναν την τελευταια πενταετια αυτο δεν ηταν δυνατον.Υπαρχουν πραγματικες ιδεολογικες διαφορες και πλεον πολλοι προτιμουν συνειδητα να μην επανελθει στην εξουσια η ΝΔ αν ειναι να ασκησει την ιδια πολιτικη.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.