#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/05/2010 22:27
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μιλάει και ο Ανδρουλάκης για τον Σαμαρά

ΣΧΟΛΙΑ

  1. zonitis avatar
    zonitis 07/05/2010 22:42:18

    Ε και; Ποιος τον ακουει;

  2. Ζάχος avatar
    Ζάχος 07/05/2010 22:46:52

    δεν μπορεί κανείς να μιλάει για τον άγιο...

    • Αριστερός Ψάλτης avatar
      Αριστερός Ψάλτης @ Ζάχος 07/05/2010 23:03:26

      Αγαπητε άσε τα σάπια. Μπορει και να μιλαει και να λέει ο,τι θελει. Να βριζει και να πετα λάσπη δεν μπορεί. Απο τα ρπωην ΜΜΕ Κόκκαλη και νυν Λαυρεντιαδη

  3. diasapollon avatar
    diasapollon 07/05/2010 22:49:41

    Ο άνθρωπος έχει γράψει μόνος του τι είναι,είναι το Μν,δηλ.το Μ στην νιοστή και όπου Μ,καταλαβαίνετε.Μόνος του έβγαλε βιβλίο με αυτόν τον τίτλο,εγω τι κακό είπα.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ diasapollon 08/05/2010 20:52:51

      Εγραψε κι άλλο βιβλίο ο γίγας της διανόησης και προφήτης των μελλούμενων.
      Το 1984 μετά από επίσκεψη στην ΕΣΣΔ.
      "Γιατί θα επιζήσει η ΕΣΣΔ άλλα 100 χρόνια.
      Ούτε 5 χρόνια μπροστά του δεν έβλεπε.
      Αν το έγραψε για να πληρώσει στην ΕΣΣΔ ή στο ΚΚΕ τα έξοδα του ταξειδιού συγχωρείται.

  4. xenitemenos21 avatar
    xenitemenos21 07/05/2010 22:53:37

    Επιστρατευουν τους παντες. Ηδη βγηκαν και τα ρεταλια στην πιατσα για να πουν "εξυπναδες" και ανοησιες, ως συνηθως...

  5. Aris lalidis avatar
    Aris lalidis 07/05/2010 23:06:34

    Φαιδροτης,μωρια,υποτελεια.
    Ανδρουλακισμος,το ανωτατο σταδιο του καιροσκοπισμου.
    Σκεφτομαι τους φιλους μου τους Κνιτες που καποτε τον θεωρουσαν "δεξαμενη σκεψεως" και ελπιδα του ΚΚΕ!
    Ναυτια χωρις τελος..

  6. Tassos Karras avatar
    Tassos Karras 07/05/2010 23:07:41

    ΚΟΝΤΟΣ ψαλμός αλληλούια. ΤΙ μπορεί να μας πει αυτός ο κύριος ποιός είναι.??

  7. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 07/05/2010 23:16:34

    Ποτέ δεν ήμουν ρατσιστής οπότε δεν ασχολούμαι με τα ...υπόλοιπα.
    Αν δε συνυπολογίσουμε ότι οι ακόλουθοι των δεσποτών δεν είναι αυτόβουλοι,
    η νεολαία στη καθομιλουμένη το έχει πει: ΤΙ ΛΕΕΙ;

  8. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 07/05/2010 23:32:07

    Πιο χαμηλά το βλέμμα μπρος στον Κόκκαλη μούτσε (αποστάτη του ΚΚΕ για τους νεώτερους), πιο χαμηλά...

  9. Αναστάσιος Καζαντζίδης avatar
    Αναστάσιος Καζαντζίδης 08/05/2010 00:04:22

    Η αξέχαστη Έλλη Παπά τα έχει γράψει και τα έχει πει όλα για τον ίματζ μέικερ του Φλωράκη στο βιβλίο της 'Μακιαβέλι ή Μάρξ...
    Ο εξευτελισμός του γυρολόγου.
    Ο σημαιοφόρος της γενιάς του Πολυτεχνείου και του ...ΔΝΤ!

  10. δήμης avatar
    δήμης 08/05/2010 00:29:31

    Οτίτλος ου βιβλίου Μ ... τον χαρακτηρίζει....

  11. parsifal avatar
    parsifal 08/05/2010 00:39:44

    Μα είσθε σοβαροί ? Μετά το πολιτικό πτώμα Ντόρα πάτε να αναστήσετε και ενα απολιφάδι του σταλινισμού που είδε το φώς της σοσιαλδημοκρατίας στο ιδρυμα Κόκκαλη ? Που τον θαύμαζε για τις ασυναρτησίες του η "κυρία" και τον πλήρωνε αδρά ο τότε χρεωκοπημένος ΦΛΑΣ ? Που γυάλιζε το δόλιο στερημένο μάτι του με τις υπαλλήλους του σταθμού ?
    Ζημιά του κάνετε του Σαμαρά !

  12. alfa2012 avatar
    alfa2012 08/05/2010 00:45:18

    η κρητη βγαζει αντρες και αντρουλακιδες

    • Tassos Karras avatar
      Tassos Karras @ alfa2012 08/05/2010 11:02:41

      Geo Kala ta les

    • Tassos avatar
      Tassos @ alfa2012 08/05/2010 20:14:34

      Δυστυχώς οι πολιτικοί που βγάζει τώρα τελευταία η Κρήτη είναι για να τους βάζεις φουστάνια και γραμμή για Βουκουρεστίου.

  13. GreenHorses avatar
    GreenHorses 08/05/2010 01:32:17

    ο γίγας του σοσιαλισμού

  14. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΟΣ 08/05/2010 01:42:32

    Λάθος που ασχολείστε με αυτόν τον τυχοδιωκτάκο αυτό θέλει ο κομπλεξικός, δημοσιότητα,αγνοείστε τον αυτό του αξίζει....ρίξτε τον στην αφάνεια και θα κάνει τούμπες σαν μαϊμού να γελάμε αυτές τις δύσκολες ημέρες...

  15. Tassos avatar
    Tassos 08/05/2010 03:47:28

    Πρέπει να πονάει πολύ εσύ να ψηφίζεις ως νέος Τσολάκογλου και απέναντί σου η ηθικά υπέροχη ΝΔ να λέει ΟΧΙ. Γι'αυτό και το φτύσιμο που τρώει στη σελίδα του στο FB

  16. trellakias avatar
    trellakias 08/05/2010 09:36:05

    Γκουλανγκ, Γκουλανγκ ξέρει ο σύντροφος από αυτά!!!!!!!

  17. τα λεφτα υπαρχουν avatar
    τα λεφτα υπαρχουν 08/05/2010 10:45:18

    Ο οπορτουνισμος απο ιδεολογικη παρεκκλιση εγινε για καποιους απο εσας κυρ'Ανδρουλακη καθημερινος τροπος ζωης και σκεψης!

  18. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 08/05/2010 11:33:00

    Ηρθες από μόνος σου, σε μιά γιορτή που δεν σε κάλεσαν.Τι κι άν οι γύρω σου περίεργα σε κυττούσαν;;;Τι κι άν κάποιοι χαμογέλασαν και σε χτύπησαν στην πλάτη φιλικά;;;Εσύ περιφερόσουν σένιος κι ανυποψίαστος και το αυτάρεσκο χαμόγελο στα μάτια σου,κανέναν πιά δεν συγκινούσε.Κάποιοι λίγοι,μιλώντας συνομωτικά μεταξύ τους,σ'ούριχναν λοξές ματιές.Σε ζύγιζαν .Τους είδες,μα τους αγνόησες.Τόσο πιά,βέβαιος αισθανόσουν,τόσο σημαντικός.Μα οι οινοχόοι σε προσπερνούσαν,σαν να μην σ'έβλεπαν.Μιά δύστυχη γριά καμπουριασμένη,ήρθε και στάθηκε πλάι σου.Σ'έπιασε μητρικά απ'το χέρι κι απαλά,σε οδηγούσε πρός την έξοδο.Εσύ όμως ενοχλήθηκες και τράβηξες μακρυά της το περιποιημένο σου χεράκι.Την κύτταξες και της χαμογέλασες απειλητικά.
    Τώρα πιά,μην κλαίγεσαι και μην βαρυγκομάς.Ούτε να το προσάψεις στη γριά.Οι ευκαιρίες σου δόθηκαν πολλές.Και πολλές φορές.Ποιός φταίει,που δεν κατάλαβες ποιά ήταν η γριά;;;Να σε βοηθήσει προσπάθησε η έρμη.Επρεπε από μόνος σου ν'απόσχεις από μιά γιορτή που δεν σε κάλεσαν.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 08/05/2010 20:44:36

      Απλά ΥΠΕΡΟΧΟ!!!

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ ΣΟΝ ΠΕΝ 09/05/2010 08:36:07

        ΣΟΝ ΠΕΝ,θερμές ευχαριστίες.

  19. ataktos avatar
    ataktos 08/05/2010 11:36:52

    Υπάρχει ακόμα σώφρον και λογικός άνθρωπος να ασχολείτο με τέτοια ..πουλημένα σκουλήκια

  20. NONOS avatar
    NONOS 08/05/2010 12:44:36

    Και ομως υπαρχει κοσμος που τρωει παραμυθι και τον ψηφιζει ρε παιδια.
    Ρατσιστης δεν ειμαι αλλα απο σακατλη τι περιμενεις κομπλεξ και κακκια
    Ο δε αλλος ο αντιπροεδρος ΠΡΟΣΟΧΗ καθεται μεχρι και την κοιλια ρουφηξε μη και δεχτει παρατηρηση απ το αφεντικο
    Σβαρνα και φουρκα που χρειαζονται ολοι αυτοι οι δακρυβρεχτοι δηθεν αγανακτησμενοι του συστηματος που πουλουσαν φυκια για μεταξωτες κορδελες τοσα χρονια και τωρα μας χορτασαν λορδα....................