#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/08/2012 19:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μια φέτα ψωμί στα δύο...



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Ο Μπίλλυ ήταν ένας χαρωπός κούταβος. Χρώμα ανοιχτό καφέ, πεσμένα αυτιά και ουρά μονίμως σε κίνηση μόλις του μίλαγες. Σαν υαλοκαθαριστήρας. Τα μάτια του όμως ήταν όλα τα λεφτά. Έβλεπες ότι ήταν τζιμάνι. Καραβόσκυλο, μασκώτ του πληρώματος ενός γερμανικού εμπορικού ξηρού φορτίου, που ήρθε για να ξεφορτώσει και να ξαναφορτώσει στο λιμάνι του Πειραιά, το καλοκαίρι του ‘72. Ανεβοκατέβαινε τη σκάλα και χαζολόγαγε στο μουράγιο αλλά γεύμα δεν έχανε ποτέ. Μόλις του σφύραγαν οι ναύτες, εγκατέλειπε τα κολλητηλίκια με τους πειραιώτες αλανιάρηδες συναδέλφους κι ανέβαινε τρέχοντας τη σκάλα για να φάει κι αυτός με το πλήρωμα. Κάθε φορά που πέρναγε ο πατέρας μου και τον πετύχαινε στην αποβάθρα του ‘ριχνε κι ένα χάδι κι αυτός ανταπέδιδε με σκυλίσιες μαλαγανιές, ίδιες από το Αμβούργο ως τον Άγιο Διονύση.

 

Την μέρα που τέλειωσε η φόρτωση και το πλοίο έπρεπε να φύγει, το κουτάβι, ακολουθώντας ενδιαφέρουσες μυρωδιές ή τίποτα πειραιώτες κόπρους, είχε χαθεί μέσα στα ντοκ και στις αχανείς αποθήκες του λιμανιού. Βγήκε όλο το πλήρωμα για ώρες και τον έψαχνε αλλά άφαντο το κουτάβι. Σκασμένοι οι ναύτες, ρωτούσαν τους λιμενεργάτες αλλά η παντομίμα, τα εσπεράντο κι η γερμανικής επιμέλειας κυκλωτική έρευνα δεν έφεραν αποτέλεσμα. Μεγάλο το λιμάνι κι ο Μπίλλυ, με τα αδέξια κουταβίσια βήματα του είχε χάσει το δρόμο. Το πλοίο σήκωσε άγκυρα κι έφυγε. Τι να έκανε ο καπετάνιος; Να έλεγε στον πλοιοκτήτη ότι θα πλήρωνε σταλίες, μέχρι να βρουν το σκύλο;

 

Τον βρήκε ο πατέρας μου μετά από λίγες μέρες, κοντά σε μια γεφυροπλάστιγγα του ΟΛΠ, πεινασμένο και διψασμένο, να κλαίει αναζητώντας την «αγέλη» του, που ήδη θα είχε περάσει το Γιβραλτάρ. Τα σκυλιά θυμούνται τις μυρωδιές και το χάδι κι αμέσως ο απολωλός τετράποδος μούτσος βρήκε παρηγοριά στην αγκαλιά του πατέρα μου. Τον έβαλε στο καλάθι της  Μαρμάρως, της κατοχικής ΒΜW που ήταν το οικογενειακό μας μεταφορικό μέσο, και τον έφερε το απόγευμα στον Κορυδαλλό.

Η μάνα μου γκρίνιαξε στην αρχή αλλά γρήγορα, όσο μεγάλωνε το κουτάβι, φάνηκε ότι ένας σκύλος που δεν ήταν σαν τους άλλους. Εννοείται πως γίναμε κολλητοί κι όταν δεν μας έβλεπαν, ήμασταν μονίμως αγκαλιά. Τότε υπήρχε υστερία με τον εχινόκοκκο και μας λέγανε τρομακτικές ιστορίες. Μιλάμε για το 1972. Ποια εμβόλια και ποιος κτηνίατρος;

Μια μέρα μας «συνέλαβε» η μάνα μου επ’  αυτοφώρω στην αυλή. Κρατούσα μια τεράστια φέτα από ψωμί με βούτυρο και μαρμελάδα κυδώνι. Από τη μια μεριά έτρωγα εγώ κι από την άλλη ο κολλητός μου κουνώντας την ουρά του. Η μάνα μου δεν ήξερε ότι το έκανα συχνά, ότι λάθρα μοιραζόμασταν το «δεκατιανό» ή το απογευματινό κολατσιό, κι όταν οι μύτες μας συναντιόντουσαν στην τελευταία μπουκιά μας, μου τράβαγε μια γλυψιά όλο ευγνωμοσύνη.

Πριν καλά - καλά χρονίσει είχε γίνει ένας ρωμαλέος σκύλαρος. Τα «φέρε πίσω το ξυλάκι», «κάτσε», «ξάπλωσε» και «δώσε το χέρι σου» τα ‘χε για ψωμοτύρι. Είχαμε περάσει σε άλλες σφαίρες. Τέντωνα τον δείκτη και με σηκωμένο τον αντίχειρα, σαν πιστόλι, του έλεγα «Μπίλλυ, μπαμ!», κι αυτός δεν ξάπλωνε απλώς, γκρεμιζόταν, έκλεινε τα μάτια κι ακίνητος έκανε τον ψόφιο, μέχρι να τον χαϊδέψω και να του πω να σηκωθεί!

Μερικά κωλόπαιδα του σχολείου μου τον πείραζαν και τα ‘παιρνε στο κυνήγι. Κάτι αυτό, μην δαγκώσει κανένα τσόγλανο, κάτι οι φόβοι της μάνας μου για δήθεν αρρώστιες, ένεκα του ότι, κυριολεκτικά, μοιραζόμουν το ψωμί μου μαζί του, συνεδρίασε το Έκτακτο Αρβανίτικο Στρατοδικείο κι αποφάσισε πως ο Μπίλυ θα πάει στον παππού, στο Μαυρομμάτι. Έτσι, στα μισά της σχολικής χρονιάς, παρά τα παρακάλια τα δικά μου και του αδερφού μου και τα κλάματα, ο Μπίλυ ξαναμπήκε στο καλάθι της μοτοσυκλέτας κι ο πατέρας μου τον πήγε στον συνονόματο μου. Ο παππούς τα φρόντιζε όλα τα ζώα του, παλιότερα τ’ άλογα, τότε πια τα δυο μουλάρια του, τον γάϊδαρο, κότες και μια γάτα. Έτσι φρόντισε και τον με δυσμενή μετάθεση πρώην μούτσο. Βέβαια μην φανταστείτε ξηρά τροφή και κονσέρβες. Μια φέτα ξερό ψωμί κι αποφάγια. Τις πρώτες δυο μέρες, καλομαθημένος ων, άφηνε το ξερό ψωμί να πέσει στο χώμα και δεν καταδεχόταν ούτε να το μυρίσει. Στην βδομάδα πάνω έπιανε τη φέτα στον αέρα σαν τον Νικοπολίδη! Όταν κόψει λόρδα, αλλάζεις χούγια.

Ήταν εκπληκτική η προσαρμογή του στην αγροτική ζωή. Από γερμανός καραβόσκυλος, έγινε κορυδαλλιώτης σκύλος συντροφιάς κι ύστερα Αρβανίτης βοιωτός αγροτοποιμένας!

Περίμενα με ανυπομονησία το καλοκαίρι, όταν θα πηγαίναμε με τον αδερφό μου να περάσουμε όλο το καλοκαίρι με τον παππού για να ξαναβρώ τον κολλητό μου. Βλέπετε, το γιοτ μας ήταν μονίμως για καλαφάτισμα και είχαμε κάτι πολεοδομικά προβλήματα με την βίλλα στην Μύκονο, οπότε μονίμως Μαυρομμάτι Resort κι άγιος ο Θεός.

Θυμάμαι σαν τώρα την συνάντηση στην αυλή του παππού. Ήρθε τρέχοντας κι έκανε λες κι εγώ κι ο αδερφός μου είχαμε μόλις γυρίσει από την Τροία! Νόμιζα πως θα μείνει στον τόπο από την χαρά του.

Ήταν ένα υπέροχο καλοκαίρι. Γυρίζαμε όλη μέρα μαζί. Είχε γίνει ένας άψογος κι αεικίνητος φύλακας.

Κανείς δε ποτέ δεν έλυσε το μυστήριο του πως ξεχώριζε τις κότες του παππού από των γειτόνων και κυνηγούσε μόνον αυτές, όταν τολμούσαν να μπουν στην αυλή μας!

Πηγαίναμε στον μεγάλο ελαιώνα, στο Σεϊντί, καβάλα στα ζώα και τότε ήταν η καλύτερη του. Αυτή η διαδρομή των πέντε χιλιομέτρων μέσα από τα βουνά ήταν γι’ αυτόν μια μεγάλη περιπέτεια μαζί με την «αγέλη» του, εμάς. Δεν κώλωνε να τα βάλει με τα τσοπανόσκυλα που τολμούσαν να πλησιάσουν απειλητικά την έφιππη παρέα μας.

Κάποια στιγμή έπρεπε να γυρίσουμε στο χωριό, αφήνοντας το γάϊδαρο να βόσκει στον ελαιώνα και το σαμάρι του κάτω από μια ελιά. Λέει ήρεμα ο παππούς στο σκύλο, δείχνοντας του το σαμάρι: «Εμείς πάμε. Εσύ θα φυλάς το σαμάρι και το γαϊδούρι ώσπου να γυρίσουμε». Ο σκύλος πήγε και ξάπλωσε ο μισός κάτω από το σαμάρι, έβαλε τη μουσούδα του ανάμεσα στα μπροστινά του πόδια και μας κοίταζε να φεύγουμε. Ήμασταν σίγουροι ότι σε λίγο θα ερχόταν τρέχοντας πίσω μας στο μονοπάτι. Φτάσαμε στο χωριό. Νύχτωσε. Τίποτα. Ξημέρωσε. Τίποτα. Μεσημέριασε. Άφαντο το σκυλί. Το άλλο απόγευμα σαμαρώσαμε τα μουλάρια και ξεκινήσαμε να γυρίσουμε στον ελαιώνα. Μετά την μιας ώρας διαδρομή, μόλις στρίψαμε στην πλαγιά, πρώτα τον ακούσαμε κι ύστερα τον είδαμε. Δεν είχε κουνήσει ρούπι. Ήταν όπως τον αφήσαμε, ο μισός κάτω από το σαμάρι! Είχε μόνο ανασηκώσει το κεφάλι του και γαύγιζε χαρούμενος. Με δυσκολία κρατιόταν αλλά μόνο όταν τον φώναξε ο παππούς εγκατέλειψε την «σκοπιά» του κι ήρθε τρέχοντας να πανηγυρίσει την επιστροφή μας. Είχε δε γκανιάξει στην πείνα αλλά και στην δίψα. Το καταλάβαμε από το πώς έπινε το νερό που του βάλαμε. Κι αυτό, ενώ ο κουβάς με το νερό του αρειμάνιου γάϊδαρου ήταν στα δέκα μέτρα! Ούτε σπαρτιατική ασπίδα να ήταν το σαμάρι…

Το επόμενο Καλοκαίρι, το καλοκαίρι του «Αττίλα», ο Μπίλυ δεν ήταν εκεί. Μπήκα στην αυλή ανυπόμονος και σε λίγο άκουγα με δάκρυα στα μάτια τον παππού, να μου λέει ότι τον βρήκε ψόφιο κάπου κοντά στις αμυγδαλιές. Κάποιος του έριξε φόλα. Και τώρα αν μάθαινα ποιος ήταν και ζει, σίγουρα μετά θα πήγαινα μια βόλτα στον ανακριτή με τα γνωστά βραχιόλια, χωρίς να παίξω βλέφαρο….

Γιατί σας έγραψα αυτή την ασήμαντη ιστορία εν καιρώ Μνημονίου; Γιατί για μένα δεν είναι ασήμαντη. Είναι μια ιστορία αφοσίωσης. Μια ιστορία αλληλοεκπαίδευσης ανάμεσα σ’ ένα παιδί κι ένα σκύλο. Μου έμαθε, εκεί στα επτά με οκτώ μου, τι πάει να πει θάνατος και απώλεια αλλά προπαντός τι πάει να πει άδολη κι αδιαπραγμάτευτη φιλία.

Μια εικόνα έχω κρατήσει. Καθισμένοι στην πλαγιά δίπλα – δίπλα, είχα περασμένο το χέρι μου στους ώμους του κι ένοιωθα την σκυλίσια καρδιά του να χτυπάει δυνατά μετά το τρέξιμο μας. Έγλειψε το μάγουλο μου και κοιτούσαμε την Κωπαΐδα. Ονειρευόμουν άλλες εποχές κι ότι μαζί εξερευνούσαμε άγνωστα κι άγρια μέρη. Αυτός ήταν απλά ήρεμος και χαρούμενος που ήταν μαζί μου κι εξακολουθούσαμε στα κρυφά να τρώμε την ίδια φέτα ψωμί, εγώ από τη μια κι αυτός από την άλλη κι εγώ να γελάω όταν συναντιόντουσαν πια οι μύτες μας στην τελευταία μπουκιά και μου ΄δινε την ευχαριστήρια γλειψιά.

Πάντως πολιτικός δεν θα μπορούσε να γίνει. Ήταν πιστός στους φίλους του, ευθύς, άδολος κι αφοσιωμένος στην αποστολή του. Δεν είχε επομένως τα προσόντα…

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 17/08/2012 15:22:20

    Eξαιρετικός.....

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κώστας Ροδινός 17/08/2012 23:54:03

      Ευχαριστώ. Μου άρεσε πολύ το κείμενο σου σήμερα. Βάζει τα πραγματα σε τάξη.

  2. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 17/08/2012 15:39:58

    Με τέτοια πένα που ξεχειλίζει συναίσθημα, ούτε κι εσύ κάνεις για την πολιτική. Τι φαγώθηκες;
    Εύγε για το όμορφο χρονογράφημα....
    Αλήθεια πως χάθηκε το λογοτεχνικό χρονογράφημα από τον τύπο; Έφυγε μαζί με τον Παύλο Παλαιολόγο, τον Ψαθά, το Φρέντυ Γερμανό και άλλους. Χάθηκε και η αισθητική στην ενημέρωση.

  3. Κβάντα avatar
    Κβάντα 17/08/2012 15:44:46

    Πολύ καλό το κείμενό σας!

  4. Anaconda avatar
    Anaconda 17/08/2012 15:47:15

    Γλυκό κείμενο που στάζει φαρμάκι...

  5. μικρός αρβανίτης avatar
    μικρός αρβανίτης 17/08/2012 15:49:52

    Μπράβο φαήλο εξαιρετικός για άλλη μια φορά! μου έδωσες μοναδικές εικόνες απο τα μέρη μας. Μα και ο σκύλος Αρβανίτης με τα όλα του μπεσαλής και πιστός. περιμένουμε κι άλλες παρόμοιες ιστορίες! Ενας Βαγαιος.

    Υ.Γ Ο ολυμπιονίκης μας Σπύρος Λεμπέσης ειναι απο το μαυρομμάτι βοιωτίας και όταν γύρισε απο τα "ξένα" το τι έγινε δεν μπορεί να ειπώθει!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ μικρός αρβανίτης 18/08/2012 01:51:11

      Παληκαρος ο Σπυρος! Είδες τι βγάζει η Αρβανιτια;

  6. ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
    ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ 17/08/2012 15:50:04

    Φαηλο,
    δε λες αληθεια...
    Δε σε πιστευω....
    Μονο η ζεστη του καλοκαιριου...
    κι η θλιψη μας...
    Τιποτε αλλο.

  7. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 17/08/2012 15:51:53

    EΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. TopGunZ avatar
    TopGunZ 17/08/2012 15:56:14

    Όσοι είχαμε τον (ή τους) Μπίλλυ μας, σε καταλαβαίνουμε Φαήλο. Τουλάχιστον γνωρίσαμε τι θα πει αγνή αφοσίωση και ανόθευτη αγάπη.

  9. Kanaris avatar
    Kanaris 17/08/2012 16:04:44

    Να’ σαι πάντα καλά Φαήλο. Με γύρισες 45 χρόνια πίσω. Σε εποχές και εικόνες γεμάτες ομορφιά, που τα παιδιά μας δεν πρόκειται ποτέ να ζήσουν. ‘Η μήπως….

    • Lampros avatar
      Lampros @ Kanaris 17/08/2012 16:35:03

      λες???? Λές η φτωχια που ερχεται να εχει λυτρωτικό αποτέλεσμα???

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Lampros 17/08/2012 19:12:40

        Εγώ πάντως το πιστεύω απόλυτα! μόνο από μεγάλο σοκ θα γυρίσουμε στη σωστή θεώρηση της ζωής και στις μεγάλες αξίες της. Τώρα είμαστε τελείως κοιμισμένοι...

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ Γεώργιος Τ. 18/08/2012 13:16:37

          Προσυπογράφω.

  10. Βούλα Ελευθεριάδου avatar
    Βούλα Ελευθεριάδου 17/08/2012 16:09:45

    μάλλον κάποιος φίλος δε στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ Βούλα Ελευθεριάδου 17/08/2012 23:14:08

      σίγουρο..........

  11. Ηλίας Σέρβος avatar
    Ηλίας Σέρβος 17/08/2012 16:29:48

    Εξαιρετικό το κείμενο, μίλησε κατευθείαν στην καρδιά μας.
    Φαήλο φύγε από την πολιτική, μείνε αγνός ..... προλαβαίνεις .......

  12. Στέφανος9 avatar
    Στέφανος9 17/08/2012 16:32:22

    "Πάντως πολιτικός δεν θα μπορούσε να γίνει. Ήταν πιστός στους φίλους του, ευθύς, άδολος κι αφοσιωμένος στην αποστολή του. Δεν είχε επομένως τα προσόντα…" Εσύ Φαήλο (ποιητική αδεία ο ενικός) γιατί έγινες πολιτικός, πιστεύεις οτι έχεις τα προσόντα? Εάν όχι, τότε ασχολήσου με την λογοτεχνία που ξυπνάει αισθήσεις όπως αυτό το κείμενο. Εάν ναί, κάνε κάτι γρήγορα γιατί ο κόσμος χάνει αγαπημένους από τις "φόλες" και τα μάτια βουρκώνουν όπως τα δικά μου αυτή τη στιγμή.....

  13. Lampros avatar
    Lampros 17/08/2012 16:33:50

    Μου θυμισες τον μακαριτη τον Παππου μου ρε Φαηλο, που μου τον πηρε η κακια αρρωστια. με εκανες να δακρυσω και ειμαι στο γραφείο, και με πηραν χαμπαρι οτι κατι έγινε.

    Σε ευχαριστώ πολύ όμως, το χρειαζόμουν αυτό το άρθρο σου,

    ενα παραξενο πραγμα... όσοι εχουν ζησει τετοιες διακοπές, γιατι δεν ζηλεψαν ποτε βόλτες με κοτερα και χαϊλίκια??? Κατι το ιδιαίτερο πρέπει να εχουν αυτα τα καλοκαιρινά απογευματα στο χωριο μαζί με τον παππου και την γιαγια...

    • nestor avatar
      nestor @ Lampros 17/08/2012 16:49:54

      Κι εγώ σοροπιάστηκα...
      Μπράβο Φαήλο.

  14. Θεόδωρος avatar
    Θεόδωρος 17/08/2012 16:47:34

    Είστε σίγουρος πως είστε δεξιός...;;;;

    • ΑΙΚ avatar
      ΑΙΚ @ Θεόδωρος 17/08/2012 18:40:16

      Εγώ δίνω ότι ο λόγος του έχει την αρμονία, την περιεκτικότητα νοημάτων και την δυναμική του λόγου του Κωστή Μπαστιά
      Θα μας δώσετε έναν αριστερό που θα έγραφε τέτοιο κείμενο;

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ ΑΙΚ 17/08/2012 19:13:44

        Συμφωνώ με τον τελευταίο...

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Θεόδωρος 17/08/2012 19:50:22

      Γιατί, βλέπετε να μιλάει για παράδοση της πατρίδας μας σε ορδές βαρβάρων? Ή τον βλέπετε να υποστηρίζει αποτυχημένα οικονομικά συστήματα?

    • LamprosΜ avatar
      LamprosΜ @ Θεόδωρος 17/08/2012 20:01:12

      Μονο δεξιος θα μπορουσε να ειναι καποιος που γραφει κατι τετοιο. ΛΑΙΚΟΣ Δεξιός κιολας, όχι δεξιος σαλονιου

      • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
        τηλέμαχος αναγνώστου @ LamprosΜ 18/08/2012 02:04:30

        http://www.youtube.com/watch?v=LYX-s-0Qdig

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ Θεόδωρος 17/08/2012 23:04:22

      Η ψυχή φίλτατε δεν ξέρει από "στροφές" αν δεν την έχεις πουλήσει.........

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Θεόδωρος 17/08/2012 23:17:14

      Ένας συνηθισμένος αριστερός δεν θα νοσταλγούσε την άδολη αφοσίωση. Ίσως μόνο το φιλοζωικό σκηνικό

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Θεόδωρος 18/08/2012 02:05:48

      Άμα το πάρεις όλο δεξιά, αριστερά βγαίνεις και το ανάποδο.
      Εθνικιστής είμαι, φιλτατε. Προσπαθώ να είμαι οσο ηταν κι ο Δραγούμης, ο Μελάς, ο Πλαστηρας, ο Αλεξανδρος Παπαναστασίου, ο Γεωργιος Γρίβας-Διγενης κα.
      Ομολογώ πως την σκέψη μου την διαμόρφωσε το διαχρονικό Ελληνικο Εθνικό Κίνημα, σε ολες τις εκφάνσεις του. Ο ανθρωποκεντρισμος του με θωράκισε από την διαστρεβλωτικη βαρβαρότητα του διαλεκτικου υλισμού. Από τους ξένους, με επηρέασε πολύ περισσότερο το Ιρλανδικο Ρεπουμπλικανικο Κιημα, οι εθνικιστες του παλιου καλου Σιν Φειν, παρα οι ποικίλοι κόκκινοι φασιστες.
      Πιστευω στο Εθνικό Λαϊκό Κράτος, στην ελεύθερη οικονομία με εποπτεια του κρατους και αλλα που θα τα συζητήσουμε άλλη φορά.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Θεόδωρος 18/08/2012 21:35:07

      χα χα χα!!!! Δεξιός τώρα......ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΣ. Τα υπόλοιπα έχω πλέον συνειδητοποιήσει πως είναι ασήμαντες λεπτομέρειες κι ανούσιοι διαχωρισμοί !!!!!!

  15. Nικηφορος Φωκας avatar
    Nικηφορος Φωκας 17/08/2012 16:58:20

    Αγαπητε Φαηλο ποτε θα συνειδητοποιησεις οτι η πολιτικη ειναι βρωμικο πραγμα και ΕΣΥ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ γιαυτην ? Η δυναμη σου ειναι το γραπτο σου και τουτο ειναι σπουδαιοτερο γιατι προαγει την κοινωνια και παραγει εργο μεγαλυτερο απο οποιοδηποτε υπουργειο ... Γραφε οσο μπορεις , ετσι ασυμβιβαστα και ανθρωπινα , και νασαι σιγουρος οτι προσφερεις απειρως περισσοτερα απο οτι θα σε αφηνανε να προσφερεις απο οποιαδηποτε αλλη θεση..

    • kotstak avatar
      kotstak @ Nικηφορος Φωκας 17/08/2012 22:13:32

      “η πολιτικη ειναι βρωμικο πραγμα”

      Η πολιτική είναι ένα εξαιρετικό “πράγμα”.
      Οι περισσότεροι πολιτικοί είναι "βρώμικοι".
      Οι πολίτες επιλέγουν τους "βρώμικους" πολιτικούς.
      Οι πολίτες επιλέγουν τους απάτριδες πολιτικούς.
      Η κρίση είναι αποτέλεσμα των λάθος επιλογών και τα λάθη τιμωρούνται.
      Το ότι οι πολίτες επέλεξαν να μη δώσουν αυτοδυναμία στο Σαμαρά, αλλά τον κατέστησαν “όμηρο” της αριστεράς, νομίζεις ότι δεν θα το πληρώσουν;
      Οι πολίτες πρέπει να σταματήσουν να ψηφίζουν με συναίσθημα.
      Το κριτήριο επιλογής πολιτικού πρέπει να είναι παρόμοιο με το κριτήριο επιλογής γιατρού.
      Η μόνη διαφορά είναι ότι εάν κάνεις λάθος επιλογή γιατρού, πληρώνεις εσύ το λάθος και το πληρώνεις άμεσα.
      Στην λάθος επιλογή πολιτικού(πχ Ανδρέας) το λάθος μπορεί να μην προλάβεις να το πληρώσεις.
      Θα το πληρώσουν σίγουρα τα παιδιά σου.
      Αμαρτίες γονέων παιδεύουσι τέκνα...

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ kotstak 19/08/2012 11:52:51

        Η πολιτική και οι πολιτικοί είναι αναγκαία.
        Η χώρα πρέπει να κυβερνάται.
        Και δεν θα την κυβερνήσουν κάποιοι άλλοι, από το Υπερπέραν. Εμείς πρέπει να ασχολούμαστε με τα του οίκου μας.

        • Lampros avatar
          Lampros @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 20/08/2012 15:37:06

          Ετσι ειναι. όσο δεν ασχολουνται οι άξιοι, τις θεσεις τους τις παιρνουν οι Ρεπουστηδες

  16. roadrunner avatar
    roadrunner 17/08/2012 17:06:13

    "Πάντως πολιτικός δεν θα μπορούσε να γίνει. Ήταν πιστός στους φίλους του, ευθύς, άδολος κι αφοσιωμένος στην αποστολή του. Δεν είχε επομένως τα προσόντα…"

    Αν έγραφα εγώ την κατακλείδα θα τη συμπλήρωνα ως εξής: "Δεν είχε επομένως τα προσόντα… για γρήγορη ανέλιξη στον πολιτικό στίβο".
    Ένας χαρακτήρας ευθύς, άδολος και αφοσιωμένος στην αποστολή του, μπορεί να μπει στον πολιτικό στίβο, αλλά θα ανέλθει (ίσως) μόνο αφού υπερπηδήσει πολλαπλά εμπόδια, μόνο αν έχει αντοχή και πείσμα μαραθωνοδρόμου.
    Συνήθως, όσοι από αυτούς τους χαρακτήρες τα καταφέρνουν στην πολιτική (σπάνια μεν), είναι αυτοί που μπορούν σε κάποια εποχή να παίξουν τον ρόλο του τρελλού που την έσχατη στιγμή, θα είναι έτοιμοι για το "μολών λαβέ" , όπως λέει και το σημερινό πολύ καλό κεντρικό άρθρο του κ.Ροδινού..

  17. ΗΛΕΚΤΡΑ avatar
    ΗΛΕΚΤΡΑ 17/08/2012 17:06:42

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  18. Δημήτρης Γραμμένος avatar
    Δημήτρης Γραμμένος 17/08/2012 17:17:27

    Αχ ρε Φαήλο τί σχέση έχεις εσύ μ΄αυτούς που μπορούν να κόβουν δαπάνες και να στερούν τον κόσμο από υγεία και παιδεία για να ''πληρώσουν'' τα αφεντικά τους?

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Δημήτρης Γραμμένος 17/08/2012 17:41:59

      Είσαι Κερκυραίος ;

  19. Δαναός avatar
    Δαναός 17/08/2012 17:18:03

    Αχ ρε Φαήλε τι συνειρμούς κάνουμε!http://www.youtube.com/watch?v=TJrlduvDuUE

  20. Θ.Λ avatar
    Θ.Λ 17/08/2012 17:48:08

    ασε τα ψοφια φαιλο ! ανθρωπια και φιλελευθερισμος δεν πανε μαζι ! ολοι αυτοι που στηριζεις και ολα αυτα που κανουν ειναι λαικη δεξια ? ο κολητος σου ο σαμαρας δεν εχει δεσμευσεις απεναντι σε ολα τα ντοπια μεγαλα συμφεροντα της μηκονου και των κοτερων που λες ?

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Θ.Λ 17/08/2012 19:15:10

      Αποδείξεις! Αλλιώς υπομονή και θα δεις πόσο μεγάλο λάθος κάνετε όσοι νομίζετε το Σαμαρά ίδιο με τους υπόλοιπους. Ήδη φάνηκαν τα πρώτα δείγματα...

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Θ.Λ 17/08/2012 19:51:38

      Ενώ τα γκούλαγκ και τα κονσερβοκούτια είναι κάργα ανθρώπινα...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Θ.Λ 18/08/2012 12:57:46

      Η ανθρώπια και φιλελευθερισμός πάνε πακέτο.
      Προφανώς τον μπερδεύεις με τον νεοφιλελευθερισμό, που είναι μια μορφή κοιινωνικής/οικονομικής ανθρωποφαγίες.
      Άμα ο Σαμαράς είχε δώσει τις δεσμεύσεις που λες, θα΄είχε κάτσει στ' αυγά του και θα είχε γίνει Πρωθυπουργός από το 1993.
      Αυτά που στηρίζω εγώ είναι πολύ συγκεκριμένα και τα γράφω με λεπτομέρειες, δεν διαστάζω να γράφω και τις διαφωνίες μου, οπότε μην με μπερδεύεις με άλλους.
      Δώσε του λίγο χρόνο, αυτό κάνω κι εγώ, να δούμε τι θα κάνει.

      • ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
        ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 18/08/2012 14:10:06

        Eτσι !!!!

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 18/08/2012 21:46:50

        ...Έτσι κι αλλιώς εδώ που φτάσαμε, δε γίνεται να μας προδώσει αν προηγουμένως δεν προδώσει αισχρά τον ίδιο τον εαυτό του. Κι επειδή κάτι τόσο οδυνηρό, δεν έχει ούτε ένα λόγο να το κάνει, ας αφήσουμε το χρόνο να φωτίσει την αλήθεια και τον ίδιο να επιλέξει τελικά, πώς θέλει να τον αναφέρει η Ιστορία.......

      • Τάσος Αναστασόπουλος avatar
        Τάσος Αναστασόπουλος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/08/2012 11:13:10

        Σωστά. Τότε δεν το έκανε. Δεν έδωσε τις δεσμεύσεις, που του ζητήθηκαν. Και πρωθυπουργός δεν έγινε. Και όχι μόνο δεν έγινε πρωθυπουργός, αλλά διέβη και αυτή την μεγάλη πολιτική έρημο από το 1996, μέχρι το 2007, γεγονός που αποδεικνύει ότι τις θέσεις που, τότε, υποστήριζε, τις υποστήριζε όχι από πολιτικό οπορτουνισμό, επειδή ήσαν της μόδας, αλλά επειδή ήσαν τμήμα των πιστεύω του και της πολιτικής ατζέντας, που είχε διαμορφώσει, η οποία στηριζόταν σε αυτά τα πιστεύω.

        Αυτά συνέβησαν τότε, την περίοδο 1991 - 1993.

        Τώρα, όμως, τα διαπιστευτήρια και τις δεσμεύσεις, που δεν έδωσε στον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη και στον Κωνσταντίνο Καραμανλή (τον Π.τ.Δ.), τα και τις έδωσε στην Μέρκελ και στους νεοφιλελεύθερους της Ν.Δ., που έδρασαν σαν 5η φάλαγγα της γερμανικής ελίτ, με κοινό συγκολλητικό τους στοιχείο την πίστη στον νεοφιλελευθερισμό, ο οποίος, όπως και ο εθνικοσοσιαλισμός στο παρελθόν, είναι το σύγχρονο ιδεολογικό όχημα του γερμανικού εθνικισμού.

        Και αυτές τις δεσμεύσεις τις έδωσε στους τοκογλυφούντες δανειστές του ελληνικού δημοσίου (οι οποίοι, απλώς, εξυπηρετούν τα συμφέροντά τους και δρουν, ως εχθροί της χώρας, στην οποία, ουσιαστικά, έχουν επιβάλει ένα μοντέρνο καθεστώς πεονικής κατοχής), υπό συνθήκες, απείρως, χειρότερες, για την χώρα, από εκείνες, που επικρατούσαν την εποχή του μακεδονικού το 1992.

        Αυτό που έκανε τον Νοέμβριο του 2011 (καθοριστικό χρονικό σημείο, όπου εμφιλοχώρησε η ολέθρια αρχή των μετέπειτα τραγικών σφαλμάτων, με την μεταστροφή από την μεσονύκτια κραυγή : "Οι μάσκες έπεσαν. Ήλθε η ώρα των εκλογών, για να μιλήσει ο λαός", στην απρόσμενη, πολιτικά αυτοκτονική και συνάμα εγκληματική συγκρότηση της διαλυτικής, για τον τόπο και τον πληθυσμό, που κατοικεί σε αυτόν τον τόπο, κυβέρνησης του ευρωμπατιροτραπεζοκράτη Λουκά Παπαδήμου), αγαπητέ Φαήλο, αυτό που έκανε τον περασμενο Φεβρουάριο και αυτό που κάνει τώρα - όλα αυτά μαζύ, είναι απείρως χειρότερα από τις δεσμεύσεις, που δεν έδωσε το 1993.

        (Άσε που συμμάζεψε και την Ντόρα. Όλα τα είχε, η Ντόρα του έλειπε).

        Δεν γνωρίζω το τι είναι αυτό που περιμένεις να δεις. Ούτε και το πότε περιμένεις να το δεις. Όμως, όσο εσύ περιμένεις αν δεις, αυτό που περιμένεις, η χώρα ζει μια μοντέρνα εκδοχή αποικιοποίησης. Ζει ένα εκσυχρονισμένο (για να θυμηθώ και την άθλια συμμορία του Κώστα Σημίτη) 1204.

        Και όσο αφήνουμε να κακοφορμίζει η όλη κατάσταση, οδεύουμε προς ένα νέο 1453, το οποίο δεν θα χρειασθεί, αυτή την φορά, να περάσουν 250 χρόνια, για να έλθει και να αποτελειώσει το κατεδαφιστικό έργο των εξ Εσπερίας ορμώμενων ληστρικών επιδρομέων. Θα φθάσει, πολύ - μα πολύ - νωρίτερα.

        Κατανοώ, πλήρως και αντιλαμβάνομαι τις προσωπικές και τις πολιτικές δεσμεύσεις, που έχεις και που, προφανώς, σε εμποδίζουν να πεις και να γράψεις περισσότερα και γι' αυτό δεν περιμένω μια, εφ' όλης της ύλης, απάντηση.

        Αλλά, οι περιστάσεις, που ζει ο ελληνικός πληθυσμός και οι κίνδυνοι, που διατρέχει, μακροπρόθεσμα, το έθνος (από την στρατηγική ηλιθιότητα του "ευρωπαϊστικού"/κοσμοπολιτικού και μειωμένου πατριωτισμού τμήματος της ανίκανης να μοιράσει δυό γαϊδουριών άχυρα ελληνικής πολιτικοοικονομικής ελίτ, που ανέλαβε τις τύχες της χώρας, από το 1996 και μετά και αφρόνως ενέταξε την χώρα στην χαοτική ευρωζώνη) είναι τόσο μεγάλοι και τόσο άμεσα επικείμενοι, που δεν επιτρέπουν σε κανένα να σιωπά.

        Δυστυχώς...

  21. Arianos avatar
    Arianos 17/08/2012 17:54:39

    Και η καρδιά μας κομμάτια...

  22. Sotiris Kalamata avatar
    Sotiris Kalamata 17/08/2012 17:59:27

    Αυτά τα τελευταία περί πολοτικών δικαιούνται να τα λένε μόνο όσοι δεν έχουν ασχοληθεί ποτέ με την πολιτική. Για σας τους άλοους υπάρχει η παροιμία:
    Οτι δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια...

    • STEVE avatar
      STEVE @ Sotiris Kalamata 17/08/2012 18:27:05

      Σιγά ρε sotiris kalamata την πολιτική την αλεπού και τα κρεμαστάρια.Αρκεί να μπορείς να πεις ψέμματα να γλύψεις να δώσεις χρήμα να πουλήσεις και λίγο ιδεολογία και είσαι έτοιμος.Πρέπει να έχεις όλο το πακέτο για να γίνεις πολιτικάντης (όχι πολιτικός) και δεν μιλάω για όλους αυτούς που ασχολούνται με την πολιτική γιατί υπάρχουν και εξαιρέσεις.Ο μάγκας που έχει γράψει το άρθρο δεν κάνει για πολιτικός όπως τον εννοείς εσύ τον πολιτικό.
      Οι διαφορές είναι οι εξής:
      Ένας πολιτικάντης σκέφτεται τις επόμενες εκλογές. Ένας πολιτικός, τις επόμενες γενιές.
      Arthur Clarke, 1917-2008, Βρετανός συγγραφέας επιστ. φαντασίας
      Στην πολιτική, διαδέχεται κανείς ηλίθιους και αντικαθίσταται από ανίκανους.
      Ζώρζ Κλεμανσώ, 1841-1929, Γάλλος Πρωθυπουργός
      Σε καμία περίπτωση δεν είναι όλοι ίδιοι

  23. Δημήτρης Σκαμπαρδώνης avatar
    Δημήτρης Σκαμπαρδώνης 17/08/2012 18:13:31

    Φίλε Φαήλο ,κατάγομαι από τα Τζουμέρκα καί στό χωριό μου λένε "όποιος μπερδεύεται μετα πίτουρα,τον τρών οι κότες".Σήκω καί φύγε παληκάρι μου απο τις κακές παρέες....

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Δημήτρης Σκαμπαρδώνης 18/08/2012 12:58:48

      Οι αλήτες Κορυδαλλιώτες δεν φοβούνται τις κακές παρέες...

      • Δημήτρης Σκαμπαρδώνης avatar
        Δημήτρης Σκαμπαρδώνης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 18/08/2012 14:36:41

        Δέν σε υποτιμώ,καί εγώ χαλκέντερος είμαι,μα κάποτε πού άργησα να φύγω την πλήρωσα ακριβά...

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Δημήτρης Σκαμπαρδώνης 19/08/2012 11:56:00

          Ού καταισχυνώ όπλα τά ιερά,
          ούδ' εγκαταλείψω τόν παραστάτην,

          ότω άν στοιχήσω.

          Αμυνώ δέ καί υπέρ ιερών καί οσίων,

          καί μόνος καί μετά πολλών.

          Τήν πατρίδα δέ ούκ ελάσσω παραδώσω,

          πλείω δέ καί αρείω

          όσης άν παραδέξωμαι.

          Καί ευηκοήσω τών αεί κραινόντων εμφρόνως,

          καί τοίς θεσμοίς τοίς ιδρυμένοις πείσομαι,

          καί ούς τινας άν άλλους τό πλήθος ιδρύσεται ομοφρόνως.

          Καί άν τις αναιρή τούς θεσμούς

          ή μή πείθηται, ούκ επιτρέψω.

          Αμυνώ δέ καί μόνος καί μετά πάντων.

          Καί ιερά τά πάτρια τιμήσω.

          Ίστορες θεοί τούτων,

          Άγραυλος, Ενυάλιος Άρης,

          Ζεύς, Θαλλώ, Αυξώ, Ηγεμόνη.

  24. chris avatar
    chris 17/08/2012 18:24:06

    Ποιον δειχνεις;
    Ή ετοιμαζεσαι να την κανεις;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ chris 18/08/2012 12:59:14

      Μπα, μόλις γύρισα από Σκύρο.

  25. evola avatar
    evola 17/08/2012 18:44:38

    Απλα μπράβο! Ένα κείμενο όσο ολη η Ελλάδα που ...χάσαμε πλέον..,

  26. man8os avatar
    man8os 17/08/2012 19:04:04

    Πολυ ωραιο κειμενο και συγκινητικο.
    Ομως σιγουρα εχουμε διαφορετικα βιοματα, αλλες εποχες...

  27. Vee avatar
    Vee 17/08/2012 20:22:00

    Εγώ θα διαφωνήσω με τους περισσότερους: Φαήλο μην πας πουθενά! Χρειαζόμαστε όσες περισσότερες πατριωτικές φωνές μπορούμε αυτήν την εποχή. Αν μάλιστα μπορούν να το συνδυάζουν με ένα πολύ ωραίο τρόπο γραφής, ακόμα καλύτερα. Είναι το αντίδοτο στις Αριστερές φωνές που έχουν κυριεύσει το δημόσιο λόγο.

    • ΜΑΝΙΑ avatar
      ΜΑΝΙΑ @ Vee 17/08/2012 21:27:54

      ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΟΥΝ ΝΑ ΓΡΑΨΩ.
      Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ!
      ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΠΙΟ ΚΑΘΑΡΗ, ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ...
      ΦΤΑΝΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΑΝ ΒΡΕΘΟΥΝ ΣΤΑ ΕΔΡΑΝΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΛΛΑΞΟΥΝ...
      ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΠΟΙΟΙ, ΑΛΛΑ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΕΝΩ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ................

    • lornion avatar
      lornion @ Vee 17/08/2012 21:43:25

      οι αριστερές φωνές δεν έχουν βάση ,η αριστερή ιδεολογία ξεφούσκωσε εκεί που γεννήθηκε πως και λέτε οτι εχουν κυριεύσει τον δημόσιο λόγο? αν συμβαίνει κάτι τέτοιο ΚΑΤΑΝΤΉΣΑΤΕ ΑΙΧΜΆΛΩΤΟΙ χωρίς να το καταλάβετε,επομένως αφυπνισθείτε πριν ο κ. Τσίπρας σας κοιμίσει χαρίζοντας σας τον κενό περιεχομένου ευηχο λόγο του.

      • Vee avatar
        Vee @ lornion 17/08/2012 22:58:22

        Πολύ θα ήθελα να ίσχυε aυτό που λες αγαπητέ/ή, αλλά δυστυχώς δεν είναι αλήθεια. Το να συζητάμε ως ομοιδεάτες είναι ευχάριστο μεν, αλλά δε λύνει το πρόβλημα. Τουλάχιστον στο δικό μου χώρο, τον Πανεπιστημιακό, το αντίθετο δυστυχώς συμβαίνει. Και αυτό έχει τη σημασία του διότι εκεί παράγεται το φύτρο των περισσότερων ιδεών, από το πώς βλέπουμε τον κόσμο γύρω μας, έως το πώς δίνουμε λύση στα προβλήματα της καθημερινότητας. Η Δεξιά έχει πρόβλημα λόγου και διάδοσης του λόγου της. Ο Φαήλος (όπως και ο Α.Σ.) είναι μια φωτεινή εξαίρεση, αλλά δεν παύει να είναι εξαίρεση.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Vee 18/08/2012 14:26:21

      Που θα βρω καλύτερα, ωρέ;

  28. Χατζηκωσταράτσος avatar
    Χατζηκωσταράτσος 17/08/2012 20:47:34

    Αλλο να μας γράφεις για σκυλιά και συγκινήσεις, και άλλο η πολιτική για το μνημόνιο.

    Λοιπόν, η πολιτική συζήτηση δεν είναι αυτό, δεν γίνεται έτσι. Δεν είναι πολιτική συζήτηση να μας γράφεις συγκινητικές ιστορίες για σκυλιά κι εμείς, από αυτό και μόνο, να υποθέτουμε στα σίγουρα πως η πολιτική σου για το μνημόνιο θα είναι έτσι και έτσι.

    Αντί λοιπόν να υποθέτουμε ή να αυταπατώμεθα ή να συμπεραίνουμε τις πολιτικές σου θέσεις, πες μας ποιές είναι αυτές.

    Εσύ, Φαήλο Κρανιδιώτη, είσαι υπέρ του μνημόνιου ή εναντίον; Τι βήματα προτείνεις για να αποδεσμευτούμε; Συμφωνείς να πληρώσουν οι μεγάλες περιουσίες και όχι οι μισθοί, οι συντάξεις και οι κοινωνικές παροχές; Ναι ή ου;
    -.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Χατζηκωσταράτσος 18/08/2012 02:13:58

      Προφανώς αυτό είναι το μόνο κείμενο μου που διάβασες. Φτιάξε καφεδια, πήγαινε στην αναζήτηση και με το όνομα μου στη γενική θα βρεις πανω από 100 κείμενα μου. Ετσι θα σου λυθουν οι απορίες και θα μαζευτεί μόνο του και το ψευτοτσαμπουκαλενο ύφος σου.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 18/08/2012 13:00:15

        ...ψευτοτσαμπουκαλεμένο...

  29. Τάκης Μπ. avatar
    Τάκης Μπ. 17/08/2012 21:00:24

    Πολύ καλό κείμενο. Θαυμαστή εικονογραφία μιας άλλης εποχής. Ο συνειρμός, ίσως κάνω λάθος, με παραπέμπει στο Σολόχοφ.
    Πάντως, αγαπητέ Φαήλο, δεν ξέρω αν έχεις σκυλίσια υπομονή. Σίγουρα όμως δεν έχεις τη γλειψιά, ευχαριστήρια ή μη. Παράσημο πορείας και προοπτικής.

  30. Χατζηκωσταράτσος avatar
    Χατζηκωσταράτσος 17/08/2012 21:26:47

    Δεν θα διαφωνήσω πως πολλοί πολιτικοί έχουν συχνά πεπραγμένα με πολύ αμφισβητήσιμη ηθική.

    Εν πάσει περιπτώσει, η σωστή τοποθέτηση του ζητήματος δεν είναι "εσύ είσαι άνθρωπος ηθικός, άρα δεν κάνεις". Προτείνω, ότι η σωστή τοποθέτηση είναι αυτή που εκφράστηκε με τις μαζικές διαδηλώσεις στο Σύνταγμα: υπάρχει μια διαφορά ανάμεσα στη πολιτική θέληση της κοινωνίας και στη έκφραση αυτής της πολιτικής θέλησης. Η Ελληνική κοινωνία θέλει αυτό κι εκείνο, μα η εξουσία στην Ελληνική κοινωνία ανήκει στο ελληνικό κράτος, δηλαδή σε μια δύναμη εκτός και υπεράνω της Ελληνικής κοινωνίας.

    Η λύση είναι να συμπέσει η πολιτική θέληση της κοινωνίας με τη έκφραση της πολιτικής δύναμης στη κοινωνία. Και να συμπίπτει πάντα, όχι μόνο μια μέρα κάθε τέσσερα χρόνια. Φερ' ειπείν, να γίνονται συνελεύσεις του κόσμου κατά γειτονιές, κατά τόπους δουλειάς, κατά χωριά και ο,πουδήποτε και με όποιον άλλο τρόπο θελήσουμε. Οι συνελεύσεις θα συντονίζονται μεταξύ τους με μιαν οριζόντια οργάνωση. Πέρα από τις γενικές συνελεύσεις, οιαδήποτε (πολιτική) πολιτεία υπάρχει στην Ελλάδα θα ελέγχεται άμεσα από αυτές. Διότι, θα υπάρχει ακόμα μια Ελληνική πολιτεία, ακόμα και όταν η πολιτική δύναμη αφαιρεθεί από το κράτος και επιστραφεί στη κοινωνία. Κάποιος πρέπει να οργανώνει που και πως θα φτιάξουμε ένα γεφύρι, πως θα μπαίνουν φόροι, την άμυνα, ποιός θα πάει να βρίσει τους Τούρκους, κλπ.

    Ε, καλά, αυτά είναι μερικές κατευθυντήριες σκέψεις. Ας τις συμπληρώσουμε καλύτερα όλοι μαζί. Η κεντρική ιδέα είναι να αποφύγουμε, και να το αποφεύγουμε πάντα, αυτό που συνέβη κατά τις ψηφοφορίες της βουλής, με τις οποίες πέρασαν τα μνημόνια: άλλα ήθελε η Ελλάδα, μα η πολιτική εξουσία ήταν αλλού, ήταν στο κράτος. Πρέπει η ελληνική πολιτική εξουσία να δοθεί πίσω στην ελληνική κοινωνία, απ' όπου εξ άλλου και πηγάζει.

    Λοιπόν...., ε, αυτάαα... Εδώ σε θέλω, γενναίε αρθρογράφε και βαθυστόχαστε αναγνώστη. Συμφωνείς να δοθεί η εξουσία πάνω στην Ελλάδα πίσω στην Ελληνική μας κοινωνία; στον Ελληνικό λαό; Αυτό, λέγεται αυτονομία, ε;
    -.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Χατζηκωσταράτσος 18/08/2012 13:02:41

      Πιστεύω στις Ιδέεςς, στα Σύμβολα και στους Αρχηγούς. Τόσο απλά.
      Η οχλοκρατία δεν είναι τρόπος ηγεσίας και "η καμήλα είναι ένα καθαρόαιμο άλογο κούρσας, που το έφταιξε μια επιτροπή", για σένα μια συνέλευση.

  31. usound avatar
    usound 17/08/2012 21:54:59

    Εύγε! Με συγκίνησες.

  32. Ραβινος avatar
    Ραβινος 17/08/2012 22:00:31

    Φαηλο ξεθαψες μνημες θαμενες στην ληθη του χρονου !Νασαι καλα πατριωτη !Ευχομαι μονο μην ειναι αλληγορικη η αφηγηση και στελνεις μηνυματα !Για μας θασαι παντα μαζι μας !

  33. katerina avatar
    katerina 17/08/2012 22:22:45

    Αγαπητέ πολιτικέ, Σας ευχαριστώ για το, όντως, ευχάριστο διάλλειμα από τη μουχλιασμένη ¨μίζερη μιζέρια¨ που έχουμε βυθιστεί και εθιστεί ίσως....
    Ένας ήρεμος, ακίνητος, θανατηφόρος βάλτος που ρουφάει οτιδήποτε ζωντανό οτιδήποτε καλό και άξιο έχει αυτή η κοινωνία. Ένας βάλτος πονηρός, μοχθηρός, μάλλον πανίσχυρος αφού προσπαθούν ΤΟΣΟΙ άνθρωποι, ΤΟΣΟ καιρό να βοηθήσουν, να σταματήσουν αυτή τη πορεία προς το, όλο και μεγαλύτερο κακό και δεν μπορούν να κάνουν τίποτα.... Η κοινωνία είναι πια στο βάλτο....!
    Είναι καιρός που έπαψα να πιστεύω στα θαύματα....
    Αγαπητέ πολιτικέ, συγχωρείστε με αλλά, μάλλον είστε λίγο... αντιφατικός να πω; Σχιζοφρενικός (με την έννοια του διαχωρισμού των φρένων), να πω;
    Δεν ξέρω. Ξέρω όμως, νομίζω έστω, ότι με τη στάση ζωής μας, τις επιλογές μας, επιβεβαιώνουμε τις αξίες μας, τις αρχές μας.... Είναι δυνατόν να έχεις μέσα σου τόση ομορφιά.... Και να έχεις πάρει μέρος σ` αυτό το ¨πλιάτσικο¨...; Μπορεί και να είναι.
    Να έχεις μεταμορφωθεί σε έναν παρατηρητή αυτής της κοινωνικής προδοσίας; Της μεγαλύτερης, ίσως ΑΛΩΣΗΣ που δέχτηκε η πατρίδα; Γιατί ο εχθρός ήταν ΜΕΣΑ. Εκ των έσω τα βέλη.....
    Συγχωρείστε με, σίγουρα εσείς ξέρετε καλύτερα..... αλλά η μικρή, δική μου ύπαρξη δεν μπορεί να συλλάβει τη συνύπαρξη των "αρπακτικών" με το "κοπάδι"....
    Όπως και νάχει, χαίρομαι για μένα που το διάβασα, χαίρομαι για ¨μας¨, που αντέχουμε ακόμα να ¨βλέπουμε¨ την ομορφιά.... Χαίρομαι και για σας... που "νιώθατε".... και "νιώθετε" ακόμα ελπίζω....
    υπογραφή
    "μια πολίτης που αντέχει ακόμα"

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ katerina 18/08/2012 01:48:42

      Αγαπητή Κατερινα, υποθέτω πως μιλάς γενικά.
      Αν αναφέρεσαι στο πρόσωπο μου ως "πολιτικού", τότε τα 'χεις μπλέξει λίγο.
      Δεν είμαι "πολιτικός". Ελεύθερος Ελληνας είμαι, που συμμετέχω στα κοινά αλλα βιοποριζομενος ΜΟΝΟ από την εργασία μου.
      Και φυσικά δεν συμμετείχα σε κανένα πλιατσικο.
      Δεν εχω πότε σιτιστει στο δημοσιο πρυτανείο, δεν εχω ποτέ δουλεψει για το κρατος 'η τους ομιλους των νταβαντζηδων.
      Διαφώνησε μαζί μου όσο θέλεις, μόνο μην με μπερδεύεις με άλλους, με τους οποίους δεν εχω σχέση.

  34. o Βόγλης ο Κηφισεύς avatar
    o Βόγλης ο Κηφισεύς 17/08/2012 22:28:09

    O σκύλος είναι ο καλυτερός μας φίλος
    επειδή δεν μπορεί να μιλήσει . .

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ o Βόγλης ο Κηφισεύς 18/08/2012 13:03:31

      Μιλάει, μιλάει...

  35. ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
    ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ 17/08/2012 22:40:11

    !!!!!!!!!!!

  36. ένας βορειοελλαδίτης avatar
    ένας βορειοελλαδίτης 17/08/2012 22:46:36

    Άχ ρε Φαήλο, με 'κανες και δάκρυσα. Αν και η ιστορία σου διαδραματίζεται στον Πειραιά και στη Βοιωτία, σε κατανοώ πλήρως, έχοντας βιώσει ανάλογες εμπειρίες κατά τη διάρκεια θερινών διακοπών σε χωριό της Χαλκιδικής.

  37. ratka avatar
    ratka 17/08/2012 22:49:59

    Φαήλο για κάτι τέτοια κείμενα σε αγαπάω

  38. Κυθηριος avatar
    Κυθηριος 17/08/2012 23:32:54

    Ένα παιδί και ένα σκυλί,σχέση αγάπης και εμπιστοσύνης.Τι είχαν να μοιράσουν μεταξύ τους;Ένα κομμάτι ψωμί.Και το μοίραζαν τόσο όμορφα μεταξύ τους...Πόσα έχουν να διδαχθούν οί πολιτικοί μας
    από μία τέτοια δίκαιη μοιρασιά.Αλλά κι εμείς μην τα περιμένουμε όλα από τούς πολιτικούς μας...

  39. Εμμανουήλ avatar
    Εμμανουήλ 17/08/2012 23:33:01

    Όμορφο χρονογράφημα ...

  40. Αθηνά-Μαρία avatar
    Αθηνά-Μαρία 17/08/2012 23:53:33

    VEE και MANIA συμφωνώ... : Φαήλο ΜΗΝ ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ. Εχεις τον συνδυασμό πού "σκοτώνει "και σε έχουμε ανάγκη !Μετά τα πατριωτικά σου άρθρα πού μας ξεσήκωσαν ,τώρα μας αγγίζεις ώς τα μύχια της ψυχής. Δεν λέω άλλα, οι προηγούμενοι με κάλυψαν απολύτως. Καλωσόρισες ( από διακοπές;), σε περιμέναμε ανυπόμονα... Ερρωσο !

  41. Iωάννης34 avatar
    Iωάννης34 18/08/2012 00:03:14

    Ελληνική ύπαιθρος,Ελληνικη μαγκιά,Ελληνική πίστη και Ελληνικό δάκρυ.
    Οτι ακριβώς χρειαζόταν σήμερα ο καθένας μας
    Μπράβο καρντάσι

  42. Βιεννεζος avatar
    Βιεννεζος 18/08/2012 01:26:48

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΑΗΛΟ ,ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΤΕΝΟΡΟ.....ΞΕΡΕΙ ΑΥΤΟΣ.ΑΠΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗ ΔΟΚΙΜΙΩΝ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΩΝ.ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ....ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.

  43. Ευάριστος avatar
    Ευάριστος 18/08/2012 01:28:50

    Ωραίο το κείμενο αλλά ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου δεν είναι ο σκύλος αλλά ένα βιβλίο και ο τρόπος να ξεπερνά τις δυσκολίες!

    • GO avatar
      GO @ Ευάριστος 18/08/2012 11:14:13

      Εσείς, στις σχετικές εκθέσεις του Δημοτικού, θα παίρνατε άριστα.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Ευάριστος 18/08/2012 14:52:06

      Προσπάθησα να αγκαλιάσω ένα βιβλίο, αλλά ήταν λίγο άβολη η κατάσταση, μου εξηγείτε πως το κάνετε?

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ TopGunZ 18/08/2012 15:04:49

        xα xα xα :)

  44. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 18/08/2012 02:12:51

    Εσύ από τον Μπίλλυ σου στα παιδικά σου χρόνια και εγώ από τη Μάχη μου στα ώριμά μου χρόνια, βιώσαμε και μάθαμε τί θα πει Ανιδιοτελής Αγάπη! Να είσαι καλά που διάλεξες να μας τη θυμίσεις, με αυτό το υπέροχο κείμενό σου. Έχεις όμως σκεφθεί ποτέ αν ο σκυλάκος σου, με αυτά τα προσόντα θα μπορούσε να τα βάλει με εκπαιδευμένα ντόπερμαν ;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Aφροδίτη 18/08/2012 14:38:29

      Ο συγκεκριμένος, ναι. Θα τον έκανε με τα κρόμμυα!

  45. iorgos avatar
    iorgos 18/08/2012 02:19:36

    φαηλο, με ολη την συμπαθεια και εγω μεγαλωσα στον κορυδαλλο και επειδη η καταγωγη μου ειναι απο την μεσσηνια ... απλως παραθετω ενα link και νομιζω δεν χρειαζεται να πω τιποτα αλλο
    http://www.youtube.com/watch?v=OeMBly9vnZI

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ iorgos 18/08/2012 14:39:34

      Μπα, το γένι μου μεγαλώνει ακάθεκτο κι ανέγγιχτο.

  46. Βρούτος avatar
    Βρούτος 18/08/2012 02:39:18

    Αν ο παππούς σου Φαήλο τον άφηνε τον σκύλο ελεύθερο να γυρίζει όπου θέλει έξω από το σπίτι, χωρίς φίμωτρο και λουρί και να τρομοκρατεί παιδιά και αθώους περαστικούς που δεν έχουν καμμία διάθεση να τους πλησιάζει τρέχοντας ή γρυλλίζοντας ή μυρίζοντας ή γλύφοντας ένα άγριο ζώο (όπως κάνουν και πολλοί άλλοι ιδιοκτήτες σκύλων στην Αθήνα που είτε βγαίνουν βόλτα με τα σκυλιά τους χωρίς λουρί και φίμωτρο είτε - κατά παράβαση του νόμου - με "λουριά" μήκους 10 μέτρων), τότε νομίζω ότι ο κόσμος μας έγινε λιγάκι καλύτερος μετά την καταστροφή του εν λόγω ζώου (τα ζώα δεν θανατώνονται, καταστρέφονται, δεν πεθαίνουν, ψοφάνε). Ενοείται ότι δεν επικροτώ καμμία παράνομη πράξη ή ενέργεια. Θεωρητικά μιλάω. Ξέρετε πόσα παιδιά κατασπαράζονται κάθε χρόνο από πιτ μπουλ και άλλες ευγενείς ράτσες που βγάζουν βόλτα διάφοροι φιλώζωοι? Για ρίχτε μια ματιά εδώ: http://dangerousdogs.net/ Θα πρέπει να θεσμοθετηθεί ότι όποιος θέλει να έχει σκύλο να είναι υποχρεωτικό και να ασφαλίζεται και για αστικές απαιτήσεις λόγω θανάτου ή τραυματισμού ύψους τουλάχιστον 2 εκατομμυρίων ευρώ. Φιλόζωους να βγάζουν τα θηρία τους βόλτα και μετά τον θάνατο ή τον ακρωτηριασμό να το ρίχουν ως κλασσικοί ελληναράδες στην "κακιά ώρα" έχουμε αρκετούς. Να δούμε μετά ποιος θα θέλει να πληρώνει 1000 Ευρώ τον χρόνο για την ασφάλιση του ροτβάιλερ. Έχει παραγίνει το κακό.

    • GO avatar
      GO @ Βρούτος 18/08/2012 10:56:34

      Εκτός τόπου και χρόνου.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Βρούτος 18/08/2012 12:18:18

      Ρε συ Βρούτε, σου έγραψα κι άλλη απάντηση και ορθώς ο Φάκτορας την έκοψε.
      Κατάλαβες τι έγραψες; Διαβάζοντας αυτό το κείμενο, αυτό σου ήρθε να γράψεις;
      Έχεις δει ζώο να πεθαίνει από φόλα;
      Πρώτον, μια χαρά ήταν το ζωντανό εκτός εάν κανένας ηλίθιος του πέταγε πέτρες για πλάκα ή πήγαινε να το κλωτσήσει. Δικαίωμα στην άμυνα έχουν και τα ζώα.
      Ξέρεις τα σκυλιά στα χωριά, που έχουν μεγαλώσει φυσιολογικά, εξοικειωμένα με τους ανθρώπους και τα άλλα ζώα, έχουν μια πολύ συγκεκριμένη και υγιή συμπεριφορά. Ειδοποιούν αν έρθει ξένος και τον κρατούν στην "περίμετρο" μέχρι να έρθει το αφεντικό. Είναι φύλακες από ένστικτο και με κανόνες. Αν έχεις επιθετική συμπεριφορά θα σου επιτεθούν, αν απειλήσεις την οικογένεια, αν παραβιάσεις τον χώρο της "αγέλης", όπως κάτι γύφτοι που μπήκαν να κλέψουν εργαλεία από την αυλή και τους πήρε στο κυνήγι.
      Ο σκύλος που μεγάλωσε με πειθαρχία και ελεύθερος δεν πειράζει κανέναν και ακούει στις εντολές. Τον δικό μου στην βόλτα, επειδή είναι φύλακας αλλά και κυνηγός, που θα διασχίσει τρέχοντας λεωφόρο γιατί είδε γάτα ή οτιδήποτε, τον έχω με αλυσίδα γιατί φοβάμαι τα αυτοκίνητα.
      Είχα όμως 13 χρόνια έναν θηριώδη μαύρο βέλγο λύκο που τον πήγαινα βόλτα ελεύθερο. Τον είχα εκπαιδεύσει μόνος μου στην βασική υπακοή. Μόλις του φώναζα "πάγωνε" και δεν πείραζε ανθρώπους ή άλλα σκυλιά. Κάποιες φορές διάφοροι/ες μόνο που τον έβλεπαν μπροστά τους πάθαιναν υστερία. Απλά του φώναζα κι έμενε ακίνητος, κοιτώντας με απορία την βλαμμένη ή τον ηλίθιο που φώναζε στο παιδί της λες και βρέθηκε μπροστά σε λιοντάρι. Όταν τολμούσε κανείς να μου κάνει παρατήρηση του έλεγα να πάει για φρέσκα και λυπόμουν τα παιδιά του, που τα μάθαινε να φοβούνται τα σκυλιά ή και να τα μισούν.
      Σε πολλές περιπτώσεις είναι οι άνθρωποι που θέλουν εκπαίδευση.
      Τα σκυλιά αγαπητέ το έχουν στην φύση τους να ζουν μαζί με τους ανθρώπους και να κινούνται ανάμεσα τους. Αν τα μεγαλώσεις με αγάπη, πειθαρχία, δεν τα δέρνεις, δεν τα έχεις μονίμως δεμένα και τα μεταχειρίζεσαι ανάλογα με το είδος και την φύση τους, δεν πειράζουν κανέναν, αν δεν τα πειράξει.
      Ναι, ένα Ροτβάϊλερ, που περνάει μια βδομάδα δεμένο σε ταράτσα, αν βγει έξω, θα φάει όποιον βγει μπροστά του.
      Το ίδιο ζώο, που ζει σαν μέλός της οικογένειας, κι έχει εξοικειωθεί/κοινωνικοποιηθεί από νωρίς με ξένους, παιδιά, άλλα ζώα κι έχει πάρεςι μαθήματα βασικής υπακοής, είναι μια χαρά.
      Προφανώς δεν το ξέρεις αλλά υπάρτχει νόμος και αυστηρός γι' αυτοπυς που χερησαιμοπιούν τα σκυλιά σαν "όπλα". Τα περί 1000 ευρώ για ασφάλιση είναι όμως ανοησίες.
      Οι αυστηρή εφαρμογή των υφιστάμενων νόμων είναι επαρκέσταστη.
      Το πιο χρήσιμο θα ήταν ένα σεμινάριο στα σχολεία, να μάθουν τα παιδιά τι πραγματικά είναι τα σκυλιά, η συμπεριφορά τους. Πολλές φορές ατυχήματα συμβαίνουν επειδή ηλίθιοι γονείς ενσπείρουν τον φόβο στα παιδιά, ακόμη και μίσος, απέχθεια για τα σκυλιά. Κι αυτά μυρίζουν την αδρεναλίνη, βλέπουν τα σημάδια της έντασης, που δεν μπορούν να τα ξεχωρίσουν από αυτά της επιθετικότητας.
      Έχω δει, ας πούμε, και μόνο στην θέα μεγάλου σκύλου που περνάει από κοντά το βλήμα μάνα ή πατέρας να ωρύεται, να πανικοβάλλει παιδί και ζώο και να ολοκληρώνει την ηλιθιότητα πετώντας και πέτρες. Υπό νορμάλ συνθήκες ο σκύλος θα ήταν αδιάφορος, το πολύ να πλησίαζε να μυρίσει κουνώντας την ουρά του κι αν του έλεγαν μια φιλική κουβέντα απλά θα έφευγε χαρούμενος. Αντί γι' αυτό νοιώθει εχθρότητα κι υφίσταται επίθεση. Μπορεί να φύγει φοβισμένος αλλά μπορεί και να επιτεθεί. Εδώ όμως δεν θα επιβραβεύσουμε την αγραμματοσύνη και την δειλία των ανθρώπων.
      Έχω βρεθεί σε βουνά απέναντι σε θηριώδη τσοπανόσκυλα, σε πλατείες και δρόμους απέναντι σε αδέσποτα, δεν είχα ποτέ πρόβλημα.
      Εγώ πάντα συνιστώ μια θεραπεία και μόνο σε όσους φοβούνται τα σκυλιά και μεταδίδουν το φόβο τους και στα παιδιά τους: πάρτε ένα κουτάβι και μεγαλώστε το. Θα σας περάσουν όλα...

      • Βρούτος avatar
        Βρούτος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 18/08/2012 15:46:48

        Φαήλο με συγχωρείς αλλά η απάντησή σου έχει πολλά κενά αν και σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου. Αν και νομικός κάνεις το εξής πολύ βασικό λάθος. Εγώ όταν θα δω το ροτβάιλερ μπροστά μου είμαι υποχρεωμένος να έχω υπόψιν μου το ιστορικό εκπαίδευσής του και να γνωρίζω και τον ιδιοκτήτη του και την νοοτροπία του προτού το αφήσω να πλησιάσει εμένα ή το παιδί μου? Και όταν το παιδί μου θα ουρλιάζει και θα με κοιτάει με το χέρι κομμένο από τον αγκώνα και κάτω ή με το μισό πρόσωπό και το ένα μάτι στο στόμα του σκύλου (υπάρχουν σχετικές φωτογραφίες από επιθέσεις σκύλων, μπορείς να τις αναζητήσεις αν έχεις γερό στομάχι) τι θα του πω? "παιδί μου συγνώμη έκανα λάθος νόμιζα ότι ήταν εκπαιδευμένο το ροτβάιλερ του κυρίου αλλά από ό' τι φαίνεται το είχε δεμένο σε μία ταράτσα για μία εβδομάδα όπως μου είχε εξηγήσει κάποτε ο κύριος Φαήλος"? Και το λυκόσκυλο που είχε φάει την καρωτίδα ενός πεντάχρονου πριν από λίγα χρόνια δεμένο στην ταράτσα ήταν και αυτό? (που μάλιστα ήταν και το οικογενειακό σκυλί). Εξήγησέ μου γιατί είμαι υποχρεωμένος να διακυνδυνεύσω να με προσεγγίσει εμένα ή το παιδί μου ένα πιτμπουλ κάποιου αγνώστου. Με την ίδια λογική αν εγώ σου κολλήσω ένα όπλο στην μούρη θα πρέπει να περιμένεις να πυροβολήσω για να αντιδράσεις ? Εγώ γιατί θα πρέπει να περιμένω να δαγκώσει το ζώο σου προτού αντιδράσω ? Σε ξέρω εσένα και τον σκύλο σου και από εχθές ? Αν εσείς οι φιλόζωοι έχετε τέτοιες νοοτροπίες να μην περιμένεις να εκλείψουν οι φόλλες (καταδικαστέο φαινόμενο βέβαια - εγώ απλά κάνω μια διαπίστωση για το πως υποθέτω ότι μπορεί να λειτουργούν ορισμένα άτομα που δεν έχουν το σεβασμό στον νόμο που έχω εγώ). Με την ίδια λογική και εγώ γιατί να μην μπορώ να κυκλοφορώ με μια καραμπίνα και να σημαδεύω όποιον γουστάρω? Δεν υπάρχουν νόμοι να με τιμωρήσουν αν τυχόν πατήσω την σκανδάλη? (που στο κάτω-κάτω είμαι και άνθρωπος και αντιλαμβάνομαι την ένοια των συνεπειών). Υποχρεωτική ασφάλιση για αστική ευθύνη τώρα και αν έχεις μικρό σκυλάκι ή μπορείς να προσκομίσεις τα πιστοποιητικά καλής εκπαίδευσης που θα σου ζητάει η ασφαλιστική είμαι σίγουρος ότι θα πληρώνεις και μικρό ασφάλιστρο. Έτσι για να κινηθεί και η αγορά και λίγο που λέτε εσείς οι πολιτικοί.

        • roadrunner avatar
          roadrunner @ Βρούτος 18/08/2012 16:09:23

          Παρεμβαίνω γιατί είναι εξοργιστικά τα όσα γράφετε Βρούτε. Σκυλιά εκπαιδευμένα να επιτίθενται και να ορμούν υπάρχουν και είναι ευθύνη των ιδιοκτητών τους αν η εκπαίδευση που τους παρέχουν τα κάνει επικίνδυνα για τους γύρω τους. Αυτά όμως είναι η εξαίρεση.
          Αγνοοείτε πόσα εκπαιδευμένα και μη, σκυλιά έχουν σώσει ανθρώπινες ζωές ; Αγνοείτε ότι η πιθανότητα να βρεθείτε αντιμέτωπος με έναν άνθρωπο που θα σας επιτεθεί στο δρόμο είναι απείρως πολλαπλάσια από την πιθανότητα να σας ορμήξει σκύλος, με την έξαρση ειδικά της εγκληματικότητας ; Τι κάνετε λοιπόν; Ρίχνετε φόλα σε όλους τους περαστικούς επειδή μπορεί μεταξύ τους να είναι και κάποιο εγκληματικό στοιχείο ; ΄Η ζητάτε ασφάλιση για αστική ευθύνη από όλους τους ανθρώπους που συναπαντάτε για την περίπτωση που θα επιτεθούν ;

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Βρούτος 18/08/2012 16:15:47

          Αν ξαναδιαβασεις το αρχικο σου σχολιο στο κειμενο μου, ισως καταλαβεις ποσο φαουλ εισαι.
          Αν απλα συναντησεις ένα σκυλο και παθεις υστερια απλα γιατι είναι μπροστα σου 'η γιατι σε ...μυρισε, με φωνες 'η περισσοτερο απππειραθεις να το κλωτσησεις 'η με άλλο τροπο να το χτυπησεις, εχεις εσυ την ευθυνη για ότι γινει.
          Τα περιστατικα που αναφερεις είναι ελαχιστα, ο νομος τα τιμωρει και σχεδον παντα την ευθυνη εχει ο ιδιοκτητης 'η το θυμα που προκαλεσε την επιθεση προκαλωντας πονο 'η φοβο στο ζωο 'η παραβιαζοντας την περιφραγμενη περιοχη του.
          Και σε χωρες με δρακοντειους νομους, οπου απαγορευεται η κατοχη συγκεκριμενων φυλων, παντα υπαρχουν ανοητοι που τους παραβιαζουν.
          Η θεση σου παντως δειχνει παθολογικο φοβο. Παρε ένα κουταβι, θα σε "εκπαιδευσει". Συγγνωμη για το ατονικο αλλα φταιει το κινητο.

          • akenaton avatar
            akenaton @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 18/08/2012 16:53:00

            Η αλήθεια είναι ότι οι μεγαλόσωμοι σκύλοι προξενούν ενστικτώδη φόβο σε πολλούς ανθρώπους, κυρίως των μεγαλουπόλεων. Είχα κι έχω σκυλιά στο κτήμα. Συνήθως ποιμενικούς. Δεν θα τολμούσα ποτέ να τα φέρω στην πόλη. Όχι από φόβο μην δαγκώσουν κανέναν αλλά από φόβο μην προκαλέσουν καμιά καρδιακή ανακοπή. Πάγια θέση μου είναι πως τα μεγαλόσωμα σκυλιά (ειδικά αυτά που ανήκουν σε διαβόητες ράτσες) δεν θα πρέπει να κυκλοφορούν χωρίς φίμωτρο ή ελεύθερα στους δρόμους και τα πάρκα των πόλεων. Άρα, η αλήθεια ίσως να είναι κάπου στη μέση. Για φόλες δεν συζητάμε, μονάχα όποιος δεν ξέρει αναφέρει τέτοια πράγματα.

          • man8os avatar
            man8os @ akenaton 19/08/2012 13:51:43

            Και εγω φοβαμαι ειδικα τα μεγαλοσωμα σκυλια. Εχω εκπαιδευτει να μην τον δειχνω πλεον, αλλα οσο μπορω τα αποφευγω και δεν πλησιαζω.

            Αυτο εννοουσα αλλοι καιροι. Ειμαι παιδι της πολης και αυτο δεν αλλαζει...

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Βρούτος 18/08/2012 13:14:47

      Να υποθέσω ότι τα βράδια κοιμάστε σε εμβρυική στάση βυζαίνοντας το δάκτυλο και ψυθιρίζοντας σπαρακτικά "γιατί δε με αγάπησες μπαμπά?", ε?

  47. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 18/08/2012 08:54:44

    Μη εκλεγόμενος βουλευτής ο Κρανιδιώτης, μάλλον διαφύλαξε ακέραια την πολιτική του αξιοπρέπεια. Γιά φανταστείτε να καλείται να ψηφίσει (και να δικαιολογήσει κι από πάνω σε τίποτε παράθυρα) την "δωρεά" της Αγροτικής Τράπεζας, των κρατικών λαχείων, των ΕΛΤΑ κ.ο.κ.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Δημήτριος Κοκκαλάκης 18/08/2012 14:42:42

      Δεν με ξέρεις...

      • Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
        Δημήτριος Κοκκαλάκης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 18/08/2012 19:09:26

        Προσωπικά όχι, αλλά μέσα από τα κείμενα και τις τηλ. συνεντεύξεις. Και επειδή νομίζω, οτι αυτά που αναφέρω στο σχόλιο (περί δωρεών κ.λ.π.) θα ήταν σε ευθεία αντίθεση με αυτά που προκύπτουν από τις θέσεις σου, γι΄ αυτό και γράφω τα παραπάνω.

  48. popolaros avatar
    popolaros 18/08/2012 09:39:42

    Εξαιρετικό κείμενο Φαήλο.
    Η τελευταία παράγραφος όλα τα λεφτά και συνδέει την όμορφη ιστορία με το παρόν.
    "Πάντως πολιτικός δεν θα μπορούσε να γίνει. Ήταν πιστός στους φίλους του, ευθύς, άδολος κι αφοσιωμένος στην αποστολή του. Δεν είχε επομένως τα προσόντα…"
    Η Φιλία είναι το ύψιστο δώρο που έχτισε αυτοκρατορίες και είναι πάντα αμφίδρομη.
    Θα πρέπει να υπάρχει και από την άλλη μεριά ανταπόκριση και όχι πούλημα.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ popolaros 18/08/2012 14:43:09

      Εννοείται!

  49. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 18/08/2012 10:08:21

    Μια χαρά ηταν το ζωντανό με ζωα κι ανθρωπους, εκτος εάν δεχοταν επιθεση 'η προστάτευε τ' αφεντικα του και την περιουσια τους. Καλως επαιρνε στο κυνηγι οποιους ηλίθιους του πετούσαν πέτρες για πλάκα και μια φορά κυνήγησε γυφτους που μπηκαν στην αυλή να κλεψουν εργαλεία..
    Μετα την καφριλα που έγραψες, ευχαρίστως σου έριχνα ένα γερο μπερνταχι ξύλο και στην ταιζα εσένα τη φολα με το ζόρι.
    Ο κόσμος σίγουρα θα ηταν γινόταν καλυτερος.

  50. Υ. Παραπλανημένος avatar
    Υ. Παραπλανημένος 18/08/2012 10:38:39

    Έχω την εντύπωση, ότι ο Μπίλλυ καρδιοχτυπούσε πλησίον από χαρά, ανεξάρτητα της συμφωνίας ή όχι, με όσα έπραττε ο κολλητός του ... Φαήλος...
    Ως κείμενο όμως ... Εξαιρετικό πόνημα!

  51. Μάϊκ avatar
    Μάϊκ 18/08/2012 10:49:44

    Φαήλο δεν θέλω να αμφισβητήσω το λογοτεχνικό σου ταλέντο γιατί εδώ μιλάμε μόνο για πολιτική και όχι για λογοτεχνία. Μου έχει όμως κάνει εντύπωση οτι κάθε τόσο μας υπενθυμίζεις οτι είσαι μαχόμενος δικηγόρος και αγνός πατριώτης.
    Εντάξει Φαήλο, αλλά θύμισε σε μου σε παρακαλώ τι έχεις κάνει από το πόστο σου, σαν δικηγόρος, όλα τα χρόνια της χολέρας που ζούμε; Κατά των μνημονίων, των διεφθαρμένων πολιτικών που κυβέρνησαν αυτό τον τόπο, των μεγαλοεπιχειρηματιών που έχουν καταληστεύσει την δημόσια περιουσία, της νομενκλατούρας, των οικογενειών, και των τζακιών που νέμονται την εξουσία, της οικονομικής ελίτ που εξακολουθεί να βγάζει τα χρήματα της στο εξωτερικό κλπ κλπ.
    Τα λόγια δεν αρκούν χρειάζονται έργα για να πείσης. Σύγκρουση με όσους ευθύνονται για την καταστροφή και είναι πάρα πολλοί από την μια άκρη μέχρι την άλλη της πολιτικής, οικονομικής και δημοσιογραφικής κλίκας.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μάϊκ 18/08/2012 12:39:44

      Κάνε μια διαδικτυακή έρευνα να μάθεις.

  52. ήγγικεν avatar
    ήγγικεν 18/08/2012 11:05:34

    Μπορεί να φαίνεται μίζερο, αλλά κι εσύ Βρούτε έχεις δίκιο. Ζω σε περιοχή κάτω από τημ Πάρνηθα.Δεν τολμας να βγάλεις βολτα το παιδί από τα αδέσποτα που υπάρχουν. Ειδικά μετά από κάθε Ιούνη γεμίζει ο τόπος. Και δεν ακούει κανείς. Και επειδή τα λυπάσαι να τα φολιασεις, απλά κάθεσαι μέσα, ή σε καμμιά ερειπωμενη παιδική χαρά. Υπ' όψιν δε σύμφωνα με ανακοίνωση της wwf, ο πληθυσμός των ελαφιών της Πάρνηθαςπλήττεται από αγέλες αγριοσκυλων. Δεν ξέρω αν πετάω τημ μπάλλα στην εξέδρα, αλλά ζούμε με αυτό το πρόβλημα.

    • GO avatar
      GO @ ήγγικεν 18/08/2012 11:10:24

      Άτοπος και άκαιρος κι εσείς.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ήγγικεν 18/08/2012 12:25:55

      Ξέρεις γιατί γεμίζει ο τόπος τον Ιούνη; Γιατί τα δίποδα ζώα, ποιυ ετοιμάζονται για διακοπές εγκαταλείπουν το κουτάβι που μεγάλωσε, και τελικά γαμώτο δεν είναι λούτρινο κουκλάκι, έχει ανάγκες, θέλει βόλτα κλπ.
      Τα δε αδέσποτα σκυλιά, επειδή όπως όλα τα σκυλιά είναι λύκοι, μόλις βρεθούν σε ελεύθερη κατάσταση επιστρέφουν στην φύση τους, σχηματίζουν αγέλες κυνηγών.
      Η λύση είναι περισυλλογή, στείρωση κι υιοθεσία με παράλληλη εκπαίδευση στα σχολεία και τιμωρία φυσικά όποιων συλληφθούν να εγκαταλείπουν το ζώο.
      Πάντως, είναι όνειρο μου να τσακώσω κάποιον που ρίχνει φόλες. Δεν θα φτάσει στο δικαστήριο...

      • GO avatar
        GO @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 18/08/2012 12:30:21

        Είσαι στα ίχνη του. Από κοντά!!!

  53. GO avatar
    GO 18/08/2012 11:43:48

    Μπράβο ρε Φαήλο, έγραψες (κυριολεκτικά)!!!
    Εξαιρετικό το κείμενό σου, αλλά πες στα ίσα τι εννοείς ακριβώς με τον επίλογό σου.
    Μόνο καλό θα κάνεις.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ GO 18/08/2012 14:29:54

      Τι εννοώ; Όπως πάντα, αυτό ακριβώς που λέω.
      Μια γενική παρατήρηση για την πολιτική τάξη κι όχι μόνο.

  54. Κώστας Κουφονικόλας avatar
    Κώστας Κουφονικόλας 18/08/2012 12:26:30

    Δεν ξέρω σε τι συνειρμούς ενέβαλε τους υπόλοιπους συσσχολιαστές η νοσταλγική διάθεση του κ. Κρανιδιώτη, εμένα πάντως μου "ξύπνησε" ανάλογες μνήμες της παιδικής μου ηλικίας, μνήμες ανέμελες, ανέφελες και απονήρευτες... Το "επιμύθιο" αυτής της ιστορίας μπορεί να το "αναγνωρίσει" κανείς σε πλείστες όσες καταστάσεις των τελευταίων δεκαετιών όπου η ανθρώπινη επαφή εξαντλείται στην τυπική "καλημέρα" και στο "αλισβερίσι" του "μαζί τα φάγαμε"...

    • GO avatar
      GO @ Κώστας Κουφονικόλας 18/08/2012 12:34:57

      Επιμύθιο:
      Ο φίλος σου πολιτικός μπορεί να σε απογοητεύσει, ακόμα και να σε "πουλήσει", το σκυλί σου, ποτέ!

      • Κώστας Κουφονικόλας avatar
        Κώστας Κουφονικόλας @ GO 18/08/2012 14:03:44

        Επειδή όμως - σ' αυτόν τουλάχιστον τον κόσμο - δεν πρόκειται να δούμε σκύλους (κυριολεκτώ) στην πολιτική σκηνή, ας δούμε τι μπορούμε να κάνουμε με τους φίλους μας τους πολιτικούς, δηλαδή με τους εαυτούς μας... Από τότε που η πολιτική έγινε "άσκηση" των λίγων και εκλεκτών, ξεχάσαμε το ρόλο μας...

        • GO avatar
          GO @ Κώστας Κουφονικόλας 18/08/2012 14:08:56

          Συγγνώμη, αλλά δεν είστε στο πνεύμα της ανάρτησης.

          • Κώστας Κουφονικόλας avatar
            Κώστας Κουφονικόλας @ GO 18/08/2012 15:37:00

            Εγώ ζητώ συγγνώμη, αλλά διατηρώ ακέραιο το δικαίωμα της ερμηνείας...

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ GO 18/08/2012 14:34:03

        Όταν είσαι ο ίδιος πιστός στις ιδέες σου άνευ ανταλλάγματος, δεν θα νοιώσεις ποτέ "πουλημένος" κι επειδή πιάνω το "υπονοούμενο", όχι δεν με πούλησε κανείς κι είναι πολύ νωρίς ν' απογοητευτώ.
        Δίνω χρόνο στον Πρωθυπουργό, όπως πρέπει να δώσει κάθε καλόπιστος πολίτης. Μην περιμένουμε να ισιώσει σε δυο μήνες, ότι στραβώνανε άλλοι επί τριάντα χρόνια.
        Αντιθέτως τα αποτελέσματα στη λαθρομετανάστευση είναι ήδη ενθαρρυντικά κι αξιέπαινα. Εύχομαι το ίδιο στην οικονομία.

        • GO avatar
          GO @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 18/08/2012 20:51:34

          Ο προσανατολισμός στην οικονομία έχει διαφανεί. Αφού η επαναδιαπραγμάτευση δεν αφορά τα €11,6δις, η ύφεση θα μας στεγνώσει κι άλλο.
          Όλοι καταλαβαίνουμε που οδηγούμαστε.
          Άρα, πολιτικά νοιώθουμε ...κάπως (Απογοητευμένοι; Πουλημένοι; Σίγουρα πάντως, ...στον τοίχο κολλημένοι).

        • Κώστας Κουφονικόλας avatar
          Κώστας Κουφονικόλας @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 18/08/2012 23:01:18

          Δυστυχώς ο χρόνος δεν περισσεύει... Και το χειρότερο: Δόθηκε (χάθηκε από μας) πολύτιμος χρόνος στους σπεκουλαδόρους - εγχώριους και μη - να φορέσουν "σωσίβια"...

  55. vardarskian avatar
    vardarskian 18/08/2012 12:46:55

    και στην ελπίδα και στην ψυχρολουσία τουλάχιστον σ΄είχαμε καλή παρέα...

  56. Αθηνά-Μαρία avatar
    Αθηνά-Μαρία 18/08/2012 13:57:30

    Φαήλο μου εκτός από τα δίποδα πού λες πού πετούν σαν λούτρινα τα ζωντανά τους, αλλά και τα άλλα δίποδα πού πετούν φόλες υπάρχουν και οι "κακόμοιροι" μετανάστες πού τα βλέπουν σαν λαχταριστούς μεζέδες...Οσο γιά το σχόλιο του "ήγγικεν" περί ελαφιών...έχουν και αυτά τούς ίδιους εχθρούς. Φρίκη.
    Φαήλο μην σταματάς να γράφεις...

  57. s.m avatar
    s.m 18/08/2012 14:25:59

    Αγαπητέ κύριε Φαήλο, σέβομαι απόλυτα τις λογοτεχνικές σας ανησυχίες, αλλά πρέπει να σας πώ οτι εξοργίστηκα λιγάκι διαβάζοντάς τες. Νομίζω οτι οι ευαισθησίες σας τις οποίες τόσο γλαφυρά μας περιγράφετε είναι ψεύτικες. Και είναι ψεύτικες, ίσως και μέσα στην άγνοια σας, γιατί αποτελείτε μέρος ενός συστήματος αξιών και πρακτικών που σαν αποτέλεσμα έχει να βρούν πολλούς απο τους συνανθρώπους μας, αν δεν τους έχουν βρεί ήδη (ψυχικά και σωματικά) κάτω από κάποια αμυγδαλιά.
    Ισως θα ήθελες να μάθεις τι λένε και στο δικό μου το χωριό. Λένε λοιπόν οτι ο πραγματικός μάγκας (αυτός που η αξιοπρέπεια του είναι αδιαπραγμάτευτη )
    δεν μιλάει καθόλου και κάνει πολλά.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ s.m 18/08/2012 14:35:13

      Δεν πας να κάνεις ένα κρύο ντουζάκι;

      • s.m avatar
        s.m @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 18/08/2012 15:26:37

        Συγχωρήστε μου τον χαρακτηρισμό, δεν το συνηθίζω, περιμένω όμως μια απάντηση στο κατά πόσο είστε μέρος του συστήματος που προανέφερα.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ s.m 18/08/2012 16:51:53

          Ζω μόνο από την δουλειά μου, δεν ηομουν ουτε ειμαι σε κανενα μισθολογιο, "νταβαντζη" 'η του δημοσιου, και κατ' εοαναληψη εχω συγκρουστει πολιτικα 'η και δικαστικα με το κατεστημενο, ενιοτε και της ΝΔ.
          Ξερεις αν ζητησεις συγγνωμη, δεν θα γινεις στηλη αλατος.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ s.m 18/08/2012 21:21:06

      Κύριε Φαήλο, μήπως είστε υπερβολικά καλός γι αυτούς τους άξεστους, αναίσθητους, ακαλλιέργητους ανθρώπους-πελάτες-ψηφοφόρους-καταναλωτές;;;;; Αυτοί είναι άξιοι της μοίρας τους.... Δεν υπάρχει σωτηρία. Μας τραβάνε μαζί τους στη λασπωμένη κόλαση που τους αξίζει......

  58. TopGunZ avatar
    TopGunZ 18/08/2012 14:54:29

    Στο χωριό σας καμιά δουλειά κάνουνε ή όλη μέρα βγάζουν γνωμικά?

    • s.m avatar
      s.m @ TopGunZ 18/08/2012 15:01:26

      Καλό, με έκανες και γέλασα.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ s.m 18/08/2012 15:03:57

        Χαίρομαι, σε αντίθεση με εσάς, φάνηκα έστω και ελάχιστα χρήσιμος.

  59. Μάϊκ avatar
    Μάϊκ 18/08/2012 15:05:49

    Φαήλο έκανα μια διαδικτυακή έρευνα αλλά δεν βρήκα τίποτα άλλο από λόγια, άρθρα και λοιπές αερολογίες. Αφού εσύ έχεις κάτι χειροπιαστό να μας πεις γιατί δεν το λες εδώ π.χ. εκκρεμεί αγωγή κατά του τάδε πολιτικού, μεγαλοεκδότη, δημοσιογράφου για το δείνα οικονομικό σκάνδαλο. Εχω κάνει μήνυση κατά του χ επιχειρηματία, προέδρου οργανισμού, διοικητή τραπέζης ελλάδος για πράξεις ή παραλείψεις που είχαν σαν αποτέλεσμα να προκληθεί ζημία στο ελληνικό δημόσιο κλπ κλπ εσύ τα ξέρεις αυτά δεν είναι ανάγκη να στα υποδεικνύω. Με τα λόγια Φαήλο κτίζουμε ανώγια και κατώγια, οι πράξεις είναι αυτές που αναδεικνύουν τους άξιους και τους ηγέτες.
    Πες μας λοιπόν συγκεκριμένα τι έκανες τα 2 χρόνια που η Ελλάδα οδηγήθηκε σιδεροδέσμια στην αγκαλιά του ΔΝΤ ενω όλοι γνωρίζουμε πλεον πολύ καλά πως και από ποιούς στήθηκε το παιγνίδι σε βάρος μας. Αυτά θέλω να μάθω Φαήλο και δεν με ενδιαφέρει η άποψη σου για τους πολιτικούς που έτυχε τώρα να σε δυσαρεστήσουν. Περίπατο θα έκανες στις εκλογές αν είχες να επιδείξεις τέτοιο έργο αλλά περιορίστηκες στα λόγια και τις κορώνες. Πες μας λοιπόν να μάθουμε όλοι το έργο σου (όχι τα λόγια και τα δίκτυα) για σε στηρίξουμε όσο μπορούμε για να μπεις στην Βουλή σαρώνοντας τους νάνους πολιτικούς σου αντιπάλους που δυστυχώς είναι σήμερα στην Βουλή ενώ εσύ βρίσκεσαι εκτός γράφοντας μελαγχολικά άρθρα όπως το παραπάνω.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Μάϊκ 18/08/2012 15:27:59

      Νέος στο διαδίκτυο και άπειρος? Δοκιμάστε "σύλληψη 1988" και "Οτσαλάν" για αρχή...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μάϊκ 18/08/2012 16:42:58

      Άργησες αλλα εκδηλώθηκες. Διάβασε το βιογραφικό μου για ναμην κουραζεσαι και περιμένω υπομονετικά το δικο σου, για να δουμε ποιος από τους δυο ζει σύμφωνα με τις ιδεες του.
      Είσαι κι αγράμματος. Πχ αγωγη ιδιωτης δεν μπορει να κανει για ζητηματα στα οποια βλαπτομενο αμεσα είναι το κρατος, δεν εχει εννομο συμφερον. Το ιδιο το κρατος πρεπει να στραφει κατά των πολιτικων 'η μη προσωπων για αποζημιωση.
      Στο δε ποινικο μερος το βλεπεις πολύ απλοικα, σαν να εχεις καθαριστηριο κι εκφραζεις "νομικη" αποψη.
      Εχουν κανει διαφοροι τετοιες μηνυσεις, καραγκιοζιλικια για καταναλωση.
      ΥΓ. Ρε μπαγασα, μηπως εισαι κοντος, χοντρος, ρουσφετολογος, με μουστακακι και στη πιατσα σε φωναζουν "ταβερνιαρη" 'η μηπως εισαι ο ψηλος ρουφιανος του, που ζητιανευει χαρτζιλικι;

      • akenaton avatar
        akenaton @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 18/08/2012 17:05:35

        Αν κατάλαβα καλά: χαχαχαχαχαχαχαχαχα! Να είσαι καλά ....

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ akenaton 19/08/2012 11:49:47

          Σωστά κατάλαβες...

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Μάϊκ 18/08/2012 21:17:10

      ...Έχουμε τη Βουλή που ΣΑΣ αξίζει κύριε. Δυστυχώς, είστε η πλειοψηφία. Προτιμάτε τους υποκριτές, τους δήθεν, τους γόνους, τους συνεργούς, τους κατσαπλιάδες, τους ασήμαντους, απλά γιατί σας ομοιάζουν. Έτσι ψηφίζετε, έτσι διαμορφώνετε λίγο πολύ και τη Γεωγραφία του...ΚΥνοβουλίου. Mε τα ίδια αυστηρά κριτήρια και τις υψηλές απαιτήσεις, βάσει των οποίων πορεύεστε σε όλη σας τη ζωή..... Αυτό είναι το δράμα.... Το δικό μας δράμα, που σας υφιστάμεθα.

  60. roadrunner avatar
    roadrunner 18/08/2012 15:18:10

    Το κείμενο είναι τέλειο. Σκιαγραφεί τις εικόνες των παιδικών χρόνων του κ. Φαήλου παραστατικότατα,
    (νομίζεις διαβάζοντας πως βρίσκεσαι σε εκείνο το βουνό),
    έχει απρόοπτες χιουμοριστικές στροφές και αφήνει και μια γλυκόπικρη γεύση στα συναισθήματα...
    Εμένα πάντως ο δικός μου ο σκυλάκος, εκτός από τα βασικά έχει και την απαίτηση να του λέω καληνύχτα κάθε βράδυ, κοιτώντας τον κατάματα. Έτσι και δεν το κάνω είναι ικανός να διαμαρτύρεται γαβγίζοντας για ώρες.

  61. Geros avatar
    Geros 18/08/2012 17:36:46

    Εγώ δεν έκλαψα , ούτε συγκινήθηκα , είδα μια αντίδραση ενός πληγωμένου ναρκισσιστή. Το τέλος του κειμένου είναι κλασική αντίδραση στην κατάσταση που οι Αγγλοσάξονες αποκαλούν "narcissistic injury".
    Περιμένουμε από τον αρθρογράφο την στήριξη στον Σαμαρά που μας υποσχέθηκε προεκλογικά.
    Όλοι πρέπει να καταλάβουν το μέγεθος της πρόκλησης που ανέλαβε ο Σαμαράς και να τον στηρίξουν , οι χαζομαρούλες ότι και καλά παραείσαι καλός για την πολιτική έχουν θέση σε εφηβικά πάρτι όπου ο πληγωμένος έφηβος εξηγεί στην ομήγυρη ότι δεν τον έφτυσε η γκόμενα , αυτός δεν την γούσταρε ....

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Geros 18/08/2012 21:09:28

      ...Aπό κάπου το...σκάσατε σίγουρα εσείς, όπου η φύλαξη δεν ήταν η απαιτούμενη. Δε μπορεί.... :-))

      • Geros avatar
        Geros @ BLACKQUEEN 19/08/2012 07:22:48

        Από εκεί που το έσκασα το κρυόπλαστο χιούμορ δεν θεωρείται διάλογος.
        Έχω νομίζω κάθε δικαίωμα να μη με συγκινεί η γραφή του κυρίου Κρανιδιώτη , όπως και να μην μου αρέσουν οι ταινίες του Ξανθοπουλου.
        Αν διαφωνείτε πέστε μου γιατί και όχι να απαντάτε με υπονοούμενο για την ηλικία , πιστέψτε με τα έχω ακούσει όλα τόσο καιρό στο antinews .
        Δεν πρωτοτυπείτε , απλά δείχνετε το επίπεδο σας.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Geros 19/08/2012 09:48:21

          Γέρο,
          Μου είναι αδιάφορο αν σε συγκίνησα.
          Διάβασες αυτό το κείμενο, για ένα σκύλο, και διέκρινες "ναρκισσισμό" και τ' αλλα τα χολερικα; Μάλιστα. Δικαίωμα σου να μην σου αρεσω εγω και το γράψιμο μου. Δεν έχεις παρα να γράψεις εσυ ένα καλύτερο κείμενο. Ειμαι σίγουρος πως ο Φακτορας δεν θα μας στερήσει μια τέτοια πνευματική απόλαυση.
          Οσον αφορά την στηριξη στον ΑΣ, μετά τις εκλογές εχ
          ω υπερασπιστεί την προσπάθεια του σε τηλεοπτικες συζητήσεις στο ΣΚΑΙ, στο ΚΟΝΤΡΑ, στο ΕΞΤΡΑ, σε ραδιοφωνικές συνεντεύξεις, αθρογραφωντας κάθε Τετάρτη και Κυριακή στη "Δημοκρατία" και φυσικα εδώ στο Antinews, στηρίζοντας αυτά που πρέπει και ασκώντας καλόπιστη κριτική εκει που πρέπει. Άρα μαλλον δεν με παρακολουθείς.

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/08/2012 11:48:59

            Α, και για να έχουμε καλό ρώτημα, ρε γατάκι, εσύ ποιος είσαι και τι έκανες, πριν την 29/11/2009 και μ έχρι τώρα για την προσπάθεια του ΑΣ; Για μένα θα βρεις χιλιάδες δημοσιεύματα, άρθρα μου, πράξεις μου κι όλα "για τη Σημαία", ε, όχι για μεροκάματο. Εσύ; Για λέγε.

          • akenaton avatar
            akenaton @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/08/2012 12:46:36

            Αυτό το δεύτερο μέρος, τι το θέλατε; Κι αυτό με το "γατάκι" ... τςτςτς.

          • Geros avatar
            Geros @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/08/2012 16:53:30

            Ο Ουμπέρτο Εκο είχε πει κάποτε ότι είναι δύσκολο να γράψεις ένα κείμενο και να μην νιώσεις σαν τον Snoopy , (για τους μη γνωρίζοντες ο Snoopy έγραφε ακατάπαυστα πάνω στο σκυλόσπιτο του). Συγγνώμη που σας έκανα να νιώσετε σαν τον Snoopy.

            Πριν της 29/11/2009 υποστήριζα ανοιχτά και μέσα και έξω από το κόμμα την Ντόρα , μετά τις 29/11/2009 πάλι την Ντόρα υποστήριζα , σήμερα όμως ο Σαμαράς είναι ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ και επίσης ο μοναδικός Έλλην πολιτικός που δείχνει να μην υπολογίζει το πολιτικό κόστος αλλά μόνο την υστεροφημία του. Οφείλουμε ΟΛΟΙ να σταθούμε διπλα του και φυσικά ο τελευταίος που θα μπορούσε να περιμένει μεροκάματο για την υποστήριξη είμαι εγώ!
            Ακόμα κύριε Φαΐλο σας παρακολουθώ , και επειδή σας παρακολουθώ διάβασα και τα άρθρα στήριξης αλλα και τις μπηχτές , και τις ανώνυμες ύβρεις για στενούς συνεργάτες του Πρωθυπουργού και τα υπονοούμενα. Επειδή λοιπόν σας παρακολουθώ σας λέω ότι περίμενα περισσότερα από ένα προσωπικό φίλο και συναγωνιστή του πρωθυπουργού όπως θέλετε να λέγεσθε. Σας τίμησε με κάθε δυνατό τρόπο βάζοντας σας υποψήφιο και στην εσωκομματική αρένα αλλά και στις βουλευτικές εκλογές , αποτύχατε παταγωδώς και στα δυο χωρίς να φταίει αυτός , δεν νομίζω ότι του ανταποδίδετε την στήριξη που σας έδωσε όπως του αρμόζει.
            Αυτό με το γατάκι έγραψε , γελούσα ένα τέταρτο όταν το διάβασα , προσπαθούσα να φανταστώ το ύφος σας όταν το γράφατε. Από Ξανθόπουλος ξαφνικά μου μοιάσατε με τον Στάθη Ψάλτη ....

          • Αθηνά-Μαρία avatar
            Αθηνά-Μαρία @ Geros 19/08/2012 19:18:20

            Τι μίσος είναι αυτό ! Προσέξτε, επειδή ξεχειλίζει θα αυτο-δηλητηριαστείτε. Οσο γιά την στήριξη στη Ντόρα...μην απολογείστε. Κανείς δεν είναι τέλειος.

        • BLACKQUEEN avatar
          BLACKQUEEN @ Geros 19/08/2012 10:52:49

          ...Aπό εκεί που το ... σκάσατε, η εμπάθεια και τα προσβλητικά υπονοούμενα εναντίον όσων δεν ανήκουν στην φανατική τους ''ομαδούλα'' των άκριτων λιβανιστών και των βασιλικότερων του βασιλέως φιλότιμων ....γλυπτών, μάλλον περισσεύει. Διάλογος σίγουρα δεν είναι η χυδαία προσβολή, αλλά φυσικά και δεν αντιλαμβάνεσθε την έννοια του χυδαίου, μιας και αποτελεί βασικό στοιχείο του χαρακτήρα σας. Να με συγχωρείτε που επιλέγω να χαμηλώνω καμιά φορά το....επίπεδό μου, έως εκεί που μου επιτρέπω, ώστε να γίνομαι κατανοητή ακόμα και σε ηθικολόγους, σοβαροφανείς υποκριτές......

          • Geros avatar
            Geros @ BLACKQUEEN 19/08/2012 16:58:57

            Με αποκαλείτε γλείφτη , χυδαίο , ηθικολόγο , σοβαροφανή και υποκριτή.
            Ακόμα και όλα αυτά να είναι αλήθεια έχω ελπίδα να αλλάξω , ακόμα και πάνω στον σταυρό όπως ο ληστής στον γολγοθά.
            Σε αντίθεση με εμένα η κατάσταση σας είναι μόνιμη ....

  62. chris avatar
    chris 18/08/2012 17:46:56

    κλασικοί αμερικάνοι μπάτσοι
    http://youtu.be/TpphuH-eM0U

  63. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 18/08/2012 20:50:57

    Πάντως Φαήλο,ο Μπιλης εκτός από πιστός πρέπει να ήταν και μερακλής.Ήξερε πώς το ξένο είναι πιο γλυκό και δεν πλησίαζε τις
    κοτουλες σας.

  64. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 18/08/2012 21:07:20

    ΑΠΛΑ, ΘΕΪΚΟ !!!!!! Δεν έχει νόημα να πω. τίποτε άλλο.....

  65. O METOIKOΣ avatar
    O METOIKOΣ 18/08/2012 22:25:31

    ΦΑΗΛΟ ΜΕ ΕΦΕΡΕΣ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑ ΣΟΥ. ΕΧΕΙΣ ΕΝΑΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΜΠΛΕΚΕΙΣ ΤΙΣ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΤΑΥΤΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΣΧΕΤΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ. ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟ ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΚΥΛΟΙ ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΕΧΑΝ ΑΛΛΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΜΠΕΣΑ ΡΕ ΑΔΕΛΦΕ,ΕΙΧΑΝ ΑΝΤΡΙΛΙΚΗ . ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΕΛΕΓΑ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΩ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΜΕΙΝΩ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ,ΜΕ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ,ΜΕ ΣΚΥΛΟ ΠΟΥ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΨΩΜΙ, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΟΝΤΟΜΑΓΚΕΣ, ΣΑΝ ΤΟΝ ΦΑΗΛΟ. ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΣΟΥΣ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ.ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΠΡΟΔΩΣΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΡΟΔΩΣΟΥΝ ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΡΕΥΜΑ.ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΤΗ ΝΑΞΟ(ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΤΗ ΜΑΣΚΑ).

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ O METOIKOΣ 19/08/2012 17:50:30

      Ένα πράγμα θα σου πω: στον Harley Davidson Electra Glide μοντέλο 1970, ποδοσυμπλεκτη, λεβιε ταχυτητων αριστερα στο ρεζερβουαρ, προερχομεμη από τη Χωροφυλακη, σε απολυτα λειτουργική κατασταση

  66. ΤΑΚΗΣ avatar
    ΤΑΚΗΣ 18/08/2012 23:00:45

    Να εισαι καλα τι μου θυμισες

  67. Μάϊκ avatar
    Μάϊκ 19/08/2012 00:01:33

    Φαήλο, μου απάντησες αλήτικα και σαν ψευτόμαγκας που είσαι και όχι σαν ευπρεπής πολιτικός. Λυπάμαι, περίμενα επιχειρήματα και στοιχεία και όχι βρισίδι γιατί εξέφρασα μια άποψη που δεν σου άρεσε. Ο πολιτικός -αυτός που λες οτι είσαι- πρέπει να δέχεται την δημόσια κριτική και να απαντά με επιχειρήματα, ακόμα και αν τον βρίσουν οι πολίτες. Φαήλο εγώ δεν σε έβρισα γιατί δεν με αντιπρωσωπεύει το βρίσιμο αν και γνωρίζω καλά την διάλεκτο που χρησιμοποιείς. Θα σου απαντήσω όχι με βρισιές αλλά με ευπρέπεια και επιχειρήματα.
    Με είπες αγράμματο γιατί τάχα δεν γνωρίζω κάποιες νομικές ιδιαιτερότητες ενώ θα έπρεπε να τις γνωρίζω για να μην είμαι αγράμματος κατ' εσέ. Το υστερόγραφό σου το βρίσκω ανόητο και ασυνάρτητο γιατί είχες χάσει την ψυχραιμία σου. Τέλος πάντων Φαήλο ο πολίτης μπορεί να είναι κοντός, ψηλός, ταβερνιάρης ή μπαγάσας όπως και μανάβης και γιατρός και δικηγόρος και δικαιούται να έχει άποψη ακόμα και για θέματα για τα οποία δεν είναι ειδήμων. Αλλίμονο να μην μπορεί ο ταβερνιάρης να έχει άποψη για την οικονομία ή για την πολιτική ή για όποιο άλλο θέμα έστω και λανθασμένη. Δεν τον λέμε αγράμματο επειδή έτυχε να πει την γνώμη του για ένα θέμα που δεν είναι ειδικός.
    Τώρα λίγο θα ήθελα να σου απαντήσω επί της ουσίας έστω και αν είμαι αγράμματος, μπαγάσας κλπ.
    Αγωγή Φαήλο νομίζω οτι μπορεί να κάνει όποιος πολίτης βλάπτεται εμμέσως ή αμέσως από τις πράξεις των οργάνων του κράτους ή πολιτικούς που από πρόθεση κλέβουν και μετέρχονται απάτες για ίδιο συμφέρον. Εγώ λοιπόν ο πολίτης που μου κόβουν τον μισθό την σύνταξη ή το εφάπαξ ή μου στερούν τα φάρμακα και την περίθαλψη νομίζω οτι δικαιούμαι να στραφώ εναντίον του συγκεκριμένου ατόμου που απο τις δικές του σκανδαλώδεις ενέργειες πχ μίζες, φοροδιαφυγή κλπ το δημόσιο ζημιώθηκε και δεν έχει να μου καταβάλει το μισθό, την σύνταξη ή το εφάπαξ. Ο Τζοχατζόπουλος πχ αλλά και πολλοί άλλοι είναι υπεύθυνοι για τέτοιες πράξεις κλοπής, κατάχρησης, παραλείψεις κλπ. Δεν έχω λοιπόν δικαίωμα όταν βλάπτομαι άμεσα απο τις δικές τους πράξεις να ασκήσω αγωγή κατ' αυτών; Εγώ νομίζω πως ΝΑΙ έχω εννομο συμφέρον να ζητήσω από τον συγκεκριμένο κλέφτη και καταχραστή του δημοσίου να μου δώσει τις ζημιές που υπέστην από τις πράξεις του αλλά και τις μελλοντικές ζημιές μέχρι να πάρω πίσω ότι θα χάσω από μισθούς συντάξεις και εφάπαξ. Για ξαναδιάβασε λιγάκι το άρθρο 105 του Εισαγωγικού Νόμου του Αστικού Κώδικα, λέει ξεκάθαρα οτι για παράνομες πράξεις ευθύνεται και το δημόσιο αλλά και το πρόσωπο εις ολόκληρον πολιτικός ή μη. Το Δημόσιο ζημιώθηκε απο τις πράξεις τους αλλά και ο πολίτης κατά τρόπο πιο δραματικό κόβοντας του την σύνταξη ή τον μισθό.
    Ακόμα, ο συνάδελφός σου Ανδριόπουλος έκανε προσφυγή στο Συμβούλιο Επικρατείας για την κατάργηση της ψήφου των λάθρο και πέτυχε μια πρώτη σπουδαία απόφαση. Να σου θυμίσω ακόμα οτι ο Λυκουρέζος υπέβαλε την μήνυση κατά των πραξικοπηματιών και έτσι αυτοί δικάστηκαν. Πολλά μπορεί να κάνει ένας γενναίος αλλά καλά καταρτισμένος δικηγόρος.

    ΥΓ: Το βιογραφικό σου απο επιστημονική άποψη δεν λέει τίποτε άλλο παρά μόνο οτι είσαι απόφοιτος της Νομικής του ΑΠΘ. Τα υπόλοιπα ανήκουν στην πολιτική σου δράση πότε με τον Τρίτση, πότε με τον Σαμαρά πότε με τους Κούρδους πότε εδώ πότε εκεί και εν πάση περιπτώσει δεν με ενδιαφέρουν γιατί δεν αφορούν το παρόν αλλά το παρελθόν. Δεν θα συνεχίσω γιατί πιστεύω οτι δεν οδηγεί πουθενά ο διάλογος μαζί σου. Θα έλεγα ακόμα κόψε την "μαγκιά" και δείξε περισσότερη μετριοφροσύνη. Φαήλο τώρα κατάλαβα γιατί δεν σε ψήφισαν οι συμπολίτες σου στην Β' Πειραιώς.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μάϊκ 19/08/2012 10:12:16

      Είσαι πάντα τοσο κακεντρεχης, μίζερος και διαστρεβλωτικος 'η μόνο με ψευδωνυμο, όταν φοράς τις παντοφλες πισω από το πληκτρολογιο.
      Ε, τι κανω, δεν μπορω να φτασω το υψος του δικου σου μεγαλειου, υπερσπιστηκα δωρεαν μερικες ψωροεκατονταδες Κουρδους αγωνιστες, πηρα την πρωτοβουλια για την αναγνωριση από τη Βουλη της Γενοκτονιας των Αρμενιων, τα 'χω βαλει δικαστικα με όλα σχεδον τα συγκροτηματα με τον νομο περ Τυπου, αρθρογραφω 3 και 4 φορες τη βδομαδα κλπ. Που να σε φτασω εσένα τον γενναίο της ανωνυμιας;
      Εξακολουθεις να δινεις και νομικες συμβουλες.
      Οι μηνυσεις τετοιου τυπου είναι του κωλου, όταν εχουν πραγραφει τα αδικηματα. Τα ζητηματα της λεηλασιας της χωρας είναι πρωτιστως πολιτικα κι εγω δεν κανω δημοσιες σχεσεις με μηνυσεις που σχεδον σιγουρα θα πανε για βρουβες.
      Αυτό που εκανε ο αξιος Ανδριοπουλος είναι προσφυγη στο ΣτΕ, τον εχω δημοσιως επαινεσει, όμως διοικητικο δεν κανω, δεν το ξερω άλλη η ειδικοτητα μου. Δεν εχει παντως καμμια σχεση αυτό που εκαμε με τι μπακαλικες φαντασιωσεις σου περι αγωγων. Ναι, μπορουν να τιμωρηθουν, παρα τις παραγραφες αλλα μονω επαναστατικω δικαιω. Θα το κανεις εσυ με τις παντοφλες και την ανωνυμια;
      Πολιτικα λοιπον κυριως θα αποκαλυφθουν και θα διασυρθουν κι ο ΑΣ, αν τα καταφερει, θ' αλλαξει τη χωρα.
      Και μια συμβουλη: ο αληθινος μαγκας πρωτ' απ' όλα δεν φοβαται να πει την γνωμη του γραφοντας τα πληρη κι αληθινα στοιχεια του. Αμα φοβασαι, ρε γατακι, και γραφεις χολερρικες κακιες κρυπτομενος, τι να συζητησουμε; Και σνιφ, υποψιαζομαι πως δεν με ψηφισες και πληγωθηκα.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/08/2012 13:11:14

        Κοίτα όμως τι έχουν γράψει για μας τους αλήτες:
        http://www.youtube.com/watch?v=8J2orhe6SX0

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Μάϊκ 19/08/2012 11:18:04

      1) ‘’ Φαήλο, μου απάντησες αλήτικα και σαν ψευτόμαγκας που είσαι και όχι σαν ευπρεπής πολιτικός.
      2) Φαήλο έκανα μια διαδικτυακή έρευνα αλλά δεν βρήκα τίποτα άλλο από λόγια, άρθρα και λοιπές αερολογίες.
      3) Περίπατο θα έκανες στις εκλογές αν είχες να επιδείξεις τέτοιο έργο αλλά περιορίστηκες στα λόγια και τις κορώνες.
      4) Πες μας λοιπόν να μάθουμε όλοι το έργο σου (όχι τα λόγια και τα δίκτυα) για σε στηρίξουμε όσο μπορούμε για να μπεις στην Βουλή σαρώνοντας τους νάνους πολιτικούς σου αντιπάλους που δυστυχώς είναι σήμερα στην Βουλή ενώ εσύ βρίσκεσαι εκτός γράφοντας μελαγχολικά άρθρα όπως το παραπάνω.
      5) ΥΓ: Το βιογραφικό σου απο επιστημονική άποψη δεν λέει τίποτε άλλο παρά μόνο οτι είσαι απόφοιτος της Νομικής του ΑΠΘ. Τα υπόλοιπα ανήκουν στην πολιτική σου δράση πότε με τον Τρίτση, πότε με τον Σαμαρά πότε με τους Κούρδους πότε εδώ πότε εκεί και εν πάση περιπτώσει δεν με ενδιαφέρουν γιατί δεν αφορούν το παρόν αλλά το παρελθόν. Δεν θα συνεχίσω γιατί πιστεύω οτι δεν οδηγεί πουθενά ο διάλογος μαζί σου. Θα έλεγα ακόμα κόψε την “μαγκιά” και δείξε περισσότερη μετριοφροσύνη. Φαήλο τώρα κατάλαβα γιατί δεν σε ψήφισαν οι συμπολίτες σου στην Β’ Πειραιώς. ‘’

      Σε διατεταγμένη υπηρεσία αγαπητέ;;;; Τόση ευγένεια, τόση εκτίμηση, τόση αγάπη!!!!! Ανεξήγητον !!!!! Προσβολές, επιθετική διάθεση, απαξίωση, ασυγκράτητος κομπλεξισμός, ξεχειλίζουν από τα εμπαθή σας σχόλια και απαιτείτε να σας αντιμετωπίσουν οι άλλοι και με ανωτερότητα, ανοχή και ευγένεια, απλά επειδή έθεσαν Βουλευτική υποψηφιότητα !!!! Όχι κύριε. Όταν ο …μανάβης δεν ξέρει τι του γίνεται αλλά απαιτεί να εκφράζει άποψη προσβάλλοντας και καθυβρίζοντας οποιονδήποτε έχει διαφορετική οπτική, δεν δικαιώνεται ούτε δικαιολογείται στο όνομα καμιάς…..λαϊκής αθωότητας και …αυθεντικότητας. Ευγένεια, σεβασμό, αυτοσεβασμό και ανοχή, οφείλει να επιδεικνύει οποιοσδήποτε πολίτης κρίνει , γιατί ταυτόχρονα κρίνεται. Κι εσείς τελικά, αφού αποκαλυφθήκατε μη μπορώντας να χαλιναγωγήσετε την κακοήθεια και την δηλητηριώδη μανία που σας καταδυναστεύει, κλείνετε με την πρόταση που αποκαλύπτει και τα βαθύτερα αισθήματα που μόνο Ψυχιατρικής αντιμετώπισης χρήζουν : ‘’Φαήλο τώρα κατάλαβα γιατί δεν σε ψήφισαν οι συμπολίτες σου στην Β’ Πειραιώς’’. Τίποτε δεν είστε λοιπόν σε θέση να κατανοήσετε, διότι νοσείτε ψυχικά και εγκεφαλικά. Οι πολίτες κύριε, χρόνια τώρα, επιλέγουν ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ως επί το πλείστον, τους τηλεοπτικούς αστέρες, τους γόνους, τους άσχετους και ανίκανους. Αυτούς που τους ομοιάζουν δηλαδή. Ξέρετε εσείς…… Τυχαίο που φτάσαμε στο χείλος της αβύσσου;;;;

  68. Παναγιώτης Λιάκος avatar
    Παναγιώτης Λιάκος 19/08/2012 09:40:09

    Το κείμενο είναι σπουδαίο. Συμπυκνώνει σε λίγες λέξεις μια εποχή. Ωστόσο, αν μείνουμε στα γεγονότα και όχι στην αισθητική του πράγματος, τι θα διαπιστώσουμε; Όσο ο σκύλος βρισκόταν υπό την κηδεμονία των Γερμανών περνούσε μια χαρά. Μόλις πέρασε στην σφαίρα επιρροής των Ελλήνων συνάντησε την Πρωταρχική Αιτία. Τον φολιάσανε τον ταλαίπωρο. Αυτό πρέπει να μας προβληματίσει.

  69. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/08/2012 13:17:26

    Μεροκάματο στην ταβέρνα του ταβερνιάρη...

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/08/2012 13:38:17

      ??????? Αυτό πού πάει;;; :-)

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ BLACKQUEEN 19/08/2012 14:55:05

        Όχι σε σένα φυσικα, Μαύρη μου Βασίλισσα. Στον υπεργολαβο της εμπαθους βλακείας.

        • BLACKQUEEN avatar
          BLACKQUEEN @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/08/2012 17:35:49

          ....Ας αφιερώσουμε λοιπόν ένα τραγουδάκι σε όοολους τους ανίκανους να αισθανθούν, τους ανίκανους να ονειρευτούν, τους ψυχικά στερημένους δεσμώτες της μικρότητας και της κακοήθειας.... Τίποτε δεν θα καταλάβουν πάλι, αλλά ποιός νοιάζεται ;;;...... :-)) http://www.youtube.com/watch?v=eba0w4daAEg

  70. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/08/2012 17:42:55

    Ελα ρε ντορακι! Εκδηλωθηκες τελικά. Μα είπα κι εγώ, τέτοια κακεντρεχεια; Αφεριμ, μπρε. Σε συμπονω.

    • Geros avatar
      Geros @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/08/2012 18:41:56

      Επί της ουσίας κάτι?
      Εσείς είχατε βλέψεις να μπείτε στο κοινοβούλιο , να διοικήσετε την χώρα και το μόνο που λέτε είναι "έλα ρε Ντοράκι" και "ρε γατάκι"?
      Και μετά σας φταίει το επίπεδο της πολιτικής?

  71. Λακμος avatar
    Λακμος 19/08/2012 18:29:39

    Αυτο το ωραιο κειμενο δεν επρεπε να το ακολουθησουν καυγαδες. Ας μη σπαταλαμε το λιγο οξυγονο που εχει μεινει γυρω μας.
    Και μια και γινεται λογος για τα ζωα. Εχει καποια βαση η φημη που λεει οτι υπαρχουν στην Αθηνα κρυφα κρεοπωλεια που πουλαν κρεας σκυλων και γατων;

  72. O METOIKOΣ avatar
    O METOIKOΣ 19/08/2012 23:14:26

    ΕΛΠΙΖΩ ΠΩΣ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΘΑ ΜΕ ΑΞΙΩΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΤΗ ΘΕΑ. ΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑΞΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΙΣΧΥ. ΠΑΡΕ ΤΗ ΘΕΑ ΚΑΙ ΕΛΑ.

  73. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/08/2012 23:32:12

    Απολογουμαι. Αν ήξερα από την αρχή ότι είσαι πληγωμένος "Σύμμαχος", θα σου είχα συμπεριφερθεί με στοργή και προδερμ.

  74. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/08/2012 23:42:33

    Ε, σου 'κανε καλή διάγνωση.

  75. marianna avatar
    marianna 21/08/2012 11:41:10

    ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΕΙΜΕΝΟ!

  76. victoria (true) avatar
    victoria (true) 29/08/2012 20:47:56

    Τώρα το διάβασα. Ευχαριστούμε Φαήλο.
    Σε τριάρι διαμέρισμα πενταμελούς οικογένειας δεν χωρούσε σκύλος και το έχω θέμα... Χαιρετώ!

  77. η Dimi avatar
    η Dimi 01/10/2014 12:38:36

    Το πάρτι της φιλοζωικής ομάδας “Τα Φαντάσματα του Ασπροπύργου” Έτσι γεννήθηκαν “Τα Φαντάσματα του Ασπροπύργου”, μία ομάδα εθελοντών που κάνει αυτό που δεν κάνει κανείς. Τι δηλαδή κάνει; Πηγαίνει ανελλιπώς κάθε Σάββατο-και συχνά και άλλες μέρες-στον Ασπρόπυργο. Ταΐζει τα υποσιτισμένα ζώα, βοηθάει τα άρρωστα παρέχοντάς τους τις πρώτες βοήθειες, ενημερώνει τον κόσμο, και μεταφέρει τα βαριά άρρωστα, από καρκίνους και άλλα νοσήματα, τα χτυπημένα και τα κακοποιημένα σε κτηνιάτρους. Τα πηγαίνει για χημειοθεραπείες, τα γιατρεύει από τις ψώρες, τα βοηθάει στο να ζήσουν καλύτερα και να διώξουν τον πόνο. http://on-msn.com/ZqPNku “Μερικές φορές αισθάνομαι σαν παιδί ορφανό από μητέρα, τόσο μακρυά από το σπίτι μου.” Έτσι φαίνεται να αισθάνεται ένα πονεμένο κατοικίδιο, ο πιό πιστός και ευγνώμων φίλος του ανθρώπου http://youtu.be/QMZCHAS2X3o

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.