06/10/2009 23:29
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μια πρώτη εκτίμηση της νέας κυβέρνησης



Το βασικό συμπέρασμα από τη νέα κυβέρνηση είναι ότι ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου δεν ξεχνά τους φίλους του που τον έφεραν μέχρι εδώ.

Κατ' αρχάς, όπως όλα δείχνουν υπερυπουργός, πανίσχυρος τσάρος της Οικονομίας είναι ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου, στήριγμα όλα αυτά τα χρόνια του πρωθυπουργού. Αυτός θα κάνει τις διαπραγματεύσεις με τον Αλμούνια, αυτός θα επιχειρήσει να μαζέψει τα ασυμμάζευτα, αυτός θα τρέξει για την είσπραξη φόρων, βοηθούμενος ασφαλώς από τον νέο, Φ. Σαχινίδη.

Στη Λούκα Κατσέλη μένουν ελάχιστα πράγματα στο υπ. Οικονομίας, κυρίως αυτά που βρίσκονταν στο χαρτοφυλάκιο του Ανάπτυξης όπως η ανταγωνιστικότητα. Παράλληλα, αναλαμβάνει και τις αρμοδιότητες του Ναυτιλίας (ψαλιδισμένες ουσιαστικά αφού άλλα τμήματα του εν λόγω υπουργείου πάνε στο υπ. Προστασίας του Πολίτη).

Δεύτερος πολύ ισχυρός υπουργός είναι ο έτερος... Καππαδόκης, το άλλο στήριγμα του Γ. Παπανδρέου, ο Γ. Ραγκούσης. Θα αναλάβει το Εσωτερικών και μαζί με τον Ρόβλια θα προσπαθήσουν να προωθήσουν τον Καποδίστρια 2 ενώ ανοικτό μένει το θέμα του νέου εκλογικού νόμου.

Έκπληξη θα πρέπει να θεωρείται το τρίτο ισχυρό πρόσωπο της κυβέρνησης, ο Θ. Πάγκαλος ο οποίος αναλαμβάνει αντιπρόεδρος. Με θητεία στις προηγούμενες κυβερνήσεις, είχε αντικατασταθεί από τον νυν πρωθυπουργό, Γ. Παπανδρέου μετά την “ατιμωτική” απομάκρυνσή του από το υπ. Εξωτερικών ύστερα από την παράδοση Οτσαλάν. Τότε μάλιστα είχε ειπωθεί ότι ήλθε σε ρήξη με τον Γ. Παπανδρέου. Πάντως, για να συντονίζει το ΚΥΣΕΑ μάλλον θεωρείται ικανός αφού έχει εμπειρία σε κυβερνητικές θέσεις.

Όπως είχαμε προβλέψει ο Ευ. Βενιζέλος πάει στο “άχρωμο” πολιτικά και χωρίς μεγάλη φθορά υπουργείο Αμυνας. Ομως, τα εξοπλιστικά προγράμματα και οι προμήθειες αποτελούν βραθυφλεγή βόμβα για κάθε υπουργό. Πάντως, ο Γ. Παπανδρέου μάλλον έδειξε μεγαθυμία έστω κι αν “ξαπόστειλε” τον αντίπαλό του στο Πεντάγωνο.

Το μεγάλο παιχνίδι θα παιχθεί στο υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων όπου οι Δ. Ρέππας, Γ. Μαγκριώτης και Ν. Σηφουνάκης καλούνται να μοιράσουν την τεράστια πίτα των δημόσιων έργων για νέους αυτοκινητόδρομους, τρένα δίκτυα οπτικών ινών. Τα δισεκατομμύρια θα πέφτουν σαν βροχή στο υπουργείο αυτό που ενδιαφέρει σφόδρα τους νταβατζήδες και μεγαοεργολάβους των κατασκευών και των Μέσων Ενημέρωσης. Η επιλογή τριών υπουργών που ήταν και στο σύστημα Σημίτη μάλλον δεν είναι τυχαία αφού ξέρουν καλά τι και πώς θα ποιράσουν το παιχνίδι ενώ κάποιοι νέοι ενδεχομένως να είχαν πιο... επαναστατικές ιδέες και να τα έσπαγαν με τον Μπόμπολα, τον Κόκκαλη, τον Λαμπράκη, τη ΓΕΚ, τον Αβακα, τον Βαρδινογιάννη και όλοι τους ενδιαφερόμενους. Οι νέοι αυτοκινητόδρομοι Αττικής, κοντά στα δύο δις, η δημιουργία δικτύων οπτικών ινών, ένα πρόγραμμα πάνω από 2,5 δις και ο εκσυγχρονισμός των σιδηρόδρομων προσελκύει όλη την... αφαν γκατέ της διαπλοκής. Να δούμε τι ισορροπίες θα κρατήσουν οι τρεις.

Το υπουργείο Εργασίας ανατίθεται στον Λοβέρδο συνεπικουρούμενο από τον Γ. Κουτρουμάνη, άνθρωπο της αγοράς και γνώστη των ασφαλιστικών ζητημάτων. Καλούνται να ανοίξουν το φλέγον θέμα του ασφαλιστικού και των πιέσεων της Κομισιόν για νέα αύξηση του ορίου συνταξιοδότησης.

Άχρωμες και άγευστες είναι οι υπουργοποιήσεις της Α. Διαμαντοπούλου στο Παιδείας και της Μ. Ξενογιαννακοπούλου στο Υγείας. Ομως, θα δώσουν γερές εξετάσεις η μεν πρώτη με ανοικτά μέτωπα όπως τα κολέγια και η ιδιωτική εκπαίδευσης, το νέο εξεταστικό σύστημα, η αύξηση των δαπανών για την Παιδεία και τη δεύτερη με το καυτό θέμα της γρίπης αλλά κυρίως με τα τεράστια χρέη των νοσοκομείων και τις ανεξέλεγκτες αυξήσεις ιατροφαρμακευτικών δαπανών στο διαλυμένο ΕΣΥ.

Το υπουργείο Περιβάλλοντος «χάθηκε» από τον καθ’ ύλην αρμόδιο και τομεάρχη Σπ. Κουβέλη ο οποίος μάλλον αιφνιδιάστηκε από τη θέση στο υπουργείο Εξωτερικών. Η επιλογή της άγνωστης Τ. Μπιρμπίλη μάλλον θα πρέπει να εκτιμηθεί ως μια ακόμη τακτοποίηση ενός ανθρώπου του Προέδρου.

Το υπερυπουργείο Προστασίας του Πολίτη πήγε στον Μ. Χρυσοχοϊδη. Με την προηγούμενη θητεία του στην οδό Κατεχάκη γνωρίζει καλά τα χούγια των στρατηγών, έχει αίσθηση της υπόθεσης τρομοκρατία και το βασικό του προσόν: συνεργάζεται άψογα με τις υπηρεσίες των ΗΠΑ και της Βρετανίας.

Το υπουργείο Δικαιοσύνης, αναβαθμισμένο πήγε στον Χ. Καστανίδη για δύο λόγους: Πρώτον διότι στήριξε σθεναρά τον Γ. Παπανδρέου. Και δεύτερον διότι είναι βουλευτής Θεσσαλονίκης και μαζί με τον Β. Βενιζέλο και τον Σπ. Βούγια προσπαθει να εξευμενίσει τους Μακεδόνες για την κατάργηση του ΥΜΑΘ.

Λάιφ στάιλ στο υπ. Πολιτισμού και Τουρισμού με Π. Γερουλάνο και Α. Γκερέκου οι οποίοι με τα νιάτα και την ομορφιά τους καλούνται να βγάλουν τον τουρισμό από το τέλμα. Εντύπωση κάνει η μη τοποθέτηση ενός βαρύτερους ονόματος σε ένα τόσο κρίσιμο παραγωγικό υπουργείο. Βέβαια αυτό μάλλον η κ. Γκερέκου θα το αναλάβει αφού ο κ. Γερουλάνος θα αναλάβει τις επαφές με τα ΜΜΕ και τους βαρόνους.

Στο Αγροτικής Ανάπτυξης πάει η γνώστρια των ευρωπαϊκών θεμάτων Κ. Μπατζελή με υφυπουργό τον Μ. Καρχιμάκη. Να δούμε αν ο ... ντέτεκτιβ του ΠΑΣΟΚ θα ανακαλύπτει με το ίδιο πάθος τα σκάνδαλα στο υπουργείο του.

Στο Επικρατείας ένας ακόμη άνθρωπος του Προέδρου, ο Χ. Παμπούκης, στενός συνεργάτης του Γ. Παπανδρέου.

Έκπληξη η μη υπουργοποίηση του πρώτου σε σταυρούς, Κ. Σκανδαλίδη ο οποίος κράτησε χαμηλούς και ενωτικούς τόνους στην σύγκρουση του 2007. Δυσαρεστημένοι μάλλον και ο Χρ. Παπουτσής που πάει στη γραμματεία της ΚΟ αλλά και ο Π. Ευθυμίου. Στα μετόπισθεν και η Μ. Δαμανάκη η οποία αρνήθηκε τη θέση υφυπουργού Προστασίας του Πολίτη. Πώς να πήγαινε η εκφωνήτρια του Πολυτεχνείου στην οδό Κατεχάκη άλλωστες Θα έπεφτε μεγάλο κράξιμο.

Στα θετικά σίγουρα το μικρό σχήμα με τους 14 υπουργούς και 19 υφυπουργούς, απόφαση που όμως έχει και αρνητικά. Πώς θα λειτουργήσουν τα νέα υπουργεία, υπάρχει ο μηχανισμός να τα στηρίξει και μήπως υπάρχει και εμπλοκή αρμοδιοτήτων;

Θετική κίνηση η τοποθέτηση του Γ. Πεταλωτή ως κυβερνητικού εκπροσώπου αφού πρόκειται για νέα και άφθαρτο πρόσωπο, κίνηση συμβολική ώστε να φανεί η ανανέωση στην κυβέρνηση.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. aggelos avatar
    aggelos 06/10/2009 23:36:45

    Τα χαιρετίσματά μου στον Παπακωνσταντίνου. Πες του ότι σήμερα 15 άτομα κατέφθασαν σε υποκατάστημα της ΕΤΕ ζητώντας διαγραφή χρεών, με βάση τα υποσχεθέντα. Καλή αρχή!

    • Κασσάνδρα avatar
      Κασσάνδρα @ aggelos 07/10/2009 00:35:06

      Ας κάνουν μεταφορά στην νέα πιστωτική κάρτα της πράσινης ανάπτυξης

  2. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 06/10/2009 23:40:37

    Στο Μεταφορών, ας μη ξεχνάμε και τα έργα των αεροδρομίων με μεγαλύτερο αυτό της επέκτασης του διαδρόμου στη θεσσαλονίκη και τα δισ. που κοστίζει. Βάλε και την νέα ΟΑ του Βγενόπουλου και καταλαβαίνει κανείς γιατί μπήκαν 3 που είναι συνδεδεμένοι με το παλιό κακό ΠΑΣΟΚ.

    • aggelos avatar
      aggelos @ Strange Attractor 06/10/2009 23:50:13

      Υπάρχει παλιό κακό ΠΑΣΟΚ;

  3. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 06/10/2009 23:58:35

    Μικρό σχήμα;
    Είναι 37 άτομα και ξέχασε το Αθλητισμού (...μάλλον για να μην είναι 38)
    Για λειτουργία θα πρέπει να δούμε τις εξουσιοδοτικές που καθορίζουν τις αρμοδιότητες του καθενός
    Όταν αρχίζει να παίζει μπάλα η ομάδα τότε θα κριθεί η ομάδα....

  4. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 07/10/2009 00:02:27

    Το γελιο θα πεσει με τον Παγκαλο. Φανταζομαι σε ενα Υπγειο να γινει γκαφα/σκανδαλο κλπ και να του την πεφτουν οι ματσουκοφοροι και εμεις εδω.. κ αυτος να πρεπει να τα "μαζεψει??" και να τα "πουλησει" στο ΓΑΠΠ !! το φιλο του.

    Βασωωω πες αλευρι...

    ΠΠ

  5. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 07/10/2009 00:04:34

    Το καλύτερο στέλεχος του Πασόκ, αν και αρκούντως πολιτικάντης, είναι κατά την άποψή μου ο κ. Σκανδαλίδης. Εν δυνάμει σοβαρό μέλος, σε μια σοβαρή κυβέρνηση. Συμπαθής, ευφυής, με αναμφισβήτητο έρεισμα. Στο παρόν σχήμα δεν χωράει, αν και στα παλαιοπολιτικά καταστήματα οι διακανονισμοί είναι πάντοτε στο πρόγραμμα.
    Αυτοί που ελέγχουν τον τύπο, ελέγχουν και τις εξοπλιστικές προμήθειες. Πήραν στο Άμυνας τον άνθρωπο που ήθελαν.
    Όσο αφορά το Παιδείας, το πρόσωπο μόνο άχρωμο και άοσμο den ine, όπως ισχυρίζεται η ανάρτηση.
    Για το Εξωτερικών εύχομαι να μην γίνει Εξωτερικού.
    Σωστή η ακαριαία κατάργηση του Μακεδονίας-Θράκης. Θα ήταν λυπηρότερη η μετατροπή του σε Μακεδονίας και μετά σε Άνευ Χαρτοφυλακίου. Πιστεύω ότι κύριος λόγος ήταν η άρνηση συνεργασίας των "Οικολόγων". Ο μόνος που θα μπορούσε να αποδώσει με ταχύτητα σε αυτό είναι ο κ. Τρεμόπουλος.
    Το Εξωτερικών

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ Μποτίλια στο πέλαγος 07/10/2009 00:11:20

      "Σωστή η ακαριαία κατάργηση του Μακεδονίας-Θράκης. Θα ήταν λυπηρότερη η μετατροπή του σε Μακεδονίας και μετά σε Άνευ Χαρτοφυλακίου. Πιστεύω ότι κύριος λόγος ήταν η άρνηση συνεργασίας των “Οικολόγων”."

      All the money, Μποτίλια! Nice comment!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Μποτίλια στο πέλαγος 07/10/2009 00:20:14

      Μάλλον τον καθάρισε χθες ο ζουγκλας, εξ ου και δεν συμμετέχει σε υπουργείο παρά τις ψήφους που πήρε.

  6. Orestios avatar
    Orestios 07/10/2009 00:28:22

    Το πρώτο πόνημα του GAP είναι αποκαλυπτικό. Διακρίνονται όλα. Προθέσεις σχέσεις, αντιθέσεις, διαθέσεις, επιθυμίες, κατευθύνσεις. Τα πάντα. Μπορεί να μην φαίνεται πολύ αλλά φροντίζει να φανερώνετε πια μέσα από τις πράξεις του. Τέρμα οι κρυψώνες ως μια πρώτη διαπίστωση.

  7. Διοτίμα avatar
    Διοτίμα 07/10/2009 00:36:19

    "Στα θετικά σίγουρα το μικρό σχήμα με τους 14 υπουργούς και 19 υφυπουργούς, απόφαση που όμως έχει και αρνητικά. Πώς θα λειτουργήσουν τα νέα υπουργεία, υπάρχει ο μηχανισμός να τα στηρίξει και μήπως υπάρχει και εμπλοκή αρμοδιοτήτων;".

    Καθεμιά από τις παρακάτω "έννοιες" (μετά την λέξη "Υπουργείο") κρύβει έναν επικεφαλής, που μπορεί να μην έχει τον τίτλο, να μην συμμετέχει στο Υπουργικό Συμβούλιο, αλλά σίγουρα θα συμμετέχει στο σκαιώδες "συμβούλιο της μάσας". Πού, λοιπόν, είδε το θετικό η ανάρτηση (το οποίο βέβαια αμέσως αναιρεί!); Δεν πέρασαν ούτε εικοσιτέσσερες ώρες, για να καταλάβουμε τί έχει στο κεφάλι του ο ΓΑΠ:

    Υπουργείο Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
    Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας
    Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
    Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
    Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής
    Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
    Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού κτλ.

    Εδώ δεν έχουμε απλώς "εμπλοκή αρμοδιοτήτων", έχουμε εγκεφαλική εμπλοκή! Επαναφέρω, λοιπόν, πρόσφατο σχόλιό μου, διά του λόγου το αληθές:

    Προσωπικά δεν αποδέχθηκα ποτέ ότι Κ. Καραμανλής είναι ρήτορας. Μπορεί να έχει συνεκτικό λόγο, αν και αρκούντως βερμπαλιστικό (με εξ ίσου αχρείαστες χειρονομίες), εν τέλει όμως ο πολιτικός ρητορικός λόγος οφείλει να έχει σχέση με τα πράγματα (Αριστοτέλης says!). Και εκεί, ο Κ.Κ. αποδείχθηκε κατά γενικήν ομολογία ανεπαρκής. Ο θείος του, φερειπείν, χωρίς να είναι ρήτορας, κατάφερε καθώς λένε να μείνει στην ιστορία. Δύο άκρα αντίθετα, δηλαδή…

    Ο Κ. Καραμανλής, λοιπόν, κρίθηκε, και μάλιστα αυστηρά, και σωστά, όχι τόσο γι’ αυτά που έλεγε και πώς τα έλεγε, αλλά γι’ αυτά που (δεν) έκανε (και δεν λέει γιατί). Ο Γ. Α. Παπανδρέου από τί πρέπει, προς το παρόν, να κριθεί; Προφανώς, δεν έχουμε άλλο στοιχείο (εκτός αν κάποιος επικαλεσθεί την θητεία του ως Υπουργού Παιδείας ή Εξωτερικών, αλλά ας το σκεφθεί πριν το κάνει), παρά, όπως υποστηρίζουν ορισμένοι, οφείλουμε να τον κρίνουμε από τις προθέσεις του, δηλαδή απ’ όσα λέει ότι θα κάνει. Να περιμένουμε να ‘δούμε τί πραγματικά θα κάνει; Ωραία, αυτός την δουλειά του κι εμείς την δική μας…

    Γνωρίζουμε, ίσως, από την γλωσσολογία, το “τρίγωνο του Σωσσύρ”: στην μιά γωνία τής βάσης τού τριγώνου η ΛΕΞΗ, στην άλλη το ΠΡΑΓΜΑ που ονοματίζει η λέξη και στην τρίτη γωνία (κορυφή του τριγώνου) η ΕΝΝΟΙΑ που σχηματίζουμε στο κεφάλι μας για κάθε πράγμα μ’ αυτήν την λέξη. Τις έννοιες τίς εκφέρουμε με τις ίδιες πάνω – κάτω λέξεις με τις οποίες τίς σχηματίσαμε. Σε έρευνες που έχουν γίνει, ο πρώτος βαθμός διανοητικής επάρκειας απαιτεί το τρίγωνο να είναι ισόπλευρο. Μετασχηματισμός του ισοπλεύρου επιτρέπεται, αρκεί η γωνία τής εννοίας να είναι η οξύτερη και η βάση τού τριγώνου να διατηρεί τουλάχιστον το αρχικό μήκος της.

    Η σχέση πραγματικότητας, λόγου/σκέψης και γλώσσας (της απλής, κοινής γλώσσας, όχι του ρήτορος) είναι προφανώς πολύ σημαντική, για να μην ’πώ αδιαίρετη. Κι εδώ, δεν πρόκειται για τον οποιονδήποτε, πρόκειται για ’κείνον που θα σκεφθεί και θα πάρει αποφάσεις για το μέλλον του τόπου.

    Από τα έως τώρα λεχθέντα [και πλέον πραττόμενα], μπορεί κανείς να καταλάβει πώς ακριβώς σχηματίζεται το “τρίγωνο του Σωσσύρ” στο κεφάλι του νέου πρωθυπουργού μας;

    Ανεξαρτήτως, όμως, αυτού, ξανασημειώνω εδώ ότι, πλέον, η πτώση τού εκάστοτε Έλληνα πρωθυπουργού (ακόμα και του Κωνσταντίνου Καραμανλή με τις ίντριγκες που έκανε για να ‘βγεί Πρόεδρος της Δημοκρατίας) είναι εξευτελιστικότερη από εκείνη του προκατόχου του! Ποιός έχει σειρά;

    • Factorx avatar
      Factorx @ Διοτίμα 07/10/2009 00:44:20

      Μήπως είναι πάρα πολύ νωρίς για να κρίνουμε; ¨ολος ο χρόνος είναι δικός μας

      • Διοτίμα avatar
        Διοτίμα @ Factorx 07/10/2009 01:02:45

        Φάκτορ, επίτρεψέ μου. Βιώνω την τρίτη εκλογή/αναρρίχηση Παπανδρέου στην εξουσία. Η πρώτη κατέληξε στην Αποστασία και την Δικτατορία, η δεύτερη στον λαϊκιστικό ολοκληρωτισμό και την "σοσιαλιστικοποίηση" του Δημοσίου Ταμείου, με την τρίτη μάλλον θα καταλήξω εγώ...

        • Factorx avatar
          Factorx @ Διοτίμα 07/10/2009 01:08:33

          Το έγραψα αλλού. Ετσι που πάμε (άλλη μια εικοσαετία ΠΑΣΚ) θα γίνουμε Τζαμαχιρία. θα μας κηδέψουν με πράσινες σημαίες !!!!

        • Διοτίμα avatar
          Διοτίμα @ Διοτίμα 07/10/2009 01:14:20

          Βάστα, γέρο!

  8. paris avatar
    paris 07/10/2009 00:37:32

    Υπουργος Πολιτισμου, ...Παυλος Γερουλανος!!!!!
    Το αμερικανακι που δεν ξερει να μιλαει ουτε ελληνικα!!!!
    εγινε υπουργος πολιτισμου απιστευτο!!
    Μου αρεσει που αυτος ο Α. Καφετζοπουλος ειπε στον Τσιμα οτι ο Γερουλανος ηταν καλη επιλογη!!!!!αν ειναι δυνατον!!

    • MIG-21 avatar
      MIG-21 @ paris 07/10/2009 01:41:27

      μην ξεχνας οτι ο Καφετζοπουλος ειναι επαγκελματιας ηθοποιος!!!!

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ paris 07/10/2009 07:28:04

      o Γερουλάνος δεν είναι Αμερικανάκι, Κεφαλωνίτης είναι, και μια χαρά είναι τα Ελληνικά του. Κατηγορήστε τον για ...δεξιό αν θέλετε...

    • αντί avatar
      αντί @ paris 07/10/2009 11:19:43

      Ο Γερουλάνος είναι γόνος της γνωστής οικογένειας που διοικεί και το Μπενάκη και τουλάχιστον έχει την καλλιέργεια και την παιδεία να γνωρίζει από πολιτισμό.

  9. Κασσάνδρα avatar
    Κασσάνδρα 07/10/2009 00:40:08

    Τελικά θα κάνει επανακτατικοποίσεις;

    Με τα stage τα γραφεία ενοικιάσεως εργαζομένων και τους συμβασιούχους που πέταξε ο ανεπρόκοπος λόγω 24μηνου τι θα κάνει; Ας περάσουν οι ενδιαφερόμενοι από την Ιπποκράτους να πάρουν νούμερο προτεραιότητας.

  10. qaz avatar
    qaz 07/10/2009 00:47:13

    η τοποθέτηση Πάγκαλου είναι η απόλυτη σημειολογία..
    Κυματοθραύστης στις κρίσεις, θα επιβάλλεται στους υπουργούς, θα επιλύει τις διαφωνίες έχοντας μια στοιχειώδη κατάρτιση και γνώση των θεμάτων, θα θυσιασθεί και θα φάει πρώτος το ανάθεμα...και το ξέρει, όταν χρειασθεί να γίνει αποφόρτιση, είναι άνθρωπος του Κόκκαλη και όχι μόνο..

    Απολύτως απαραίτητος για την κυβέρνηση ΓΑΠ.

  11. Orestios avatar
    Orestios 07/10/2009 00:51:15

    Να σας μεταφέρω τις προσδοκίες των υποστηρικτών του GAP. Συνέβη εχθές με συνομιλητές την πρώην ιδιαιτέρα παλαιού υπουργού του ΠΑΣΟΚ και νυν...δεν λέω την υψηλή θέση του, και πολύ στενό συγγενικό μου πρόσωπο. Η πρώην ιδιαιτέρα ανακουφισμένη έλεγε πως "επιτέλους έφυγε μια κακή κυβέρνηση". Όταν ρωτήθηκε γιατί το λέει αυτό η απάντηση της ήταν πως, διαβάστε να φρίξετε, έχει η ίδια χρεωμένες πιστωτικές κάρτες και περιμένει να τις ξεπληρώσει με την κυβέρνηση του GAP. Όταν τις ανταπαντήθηκε πως γιατί δεν περιορίστηκες τη στιγμή που δυσκολευόσουν να τα βγάλεις πέρα , η νέα απάντηση της ήταν πως η ζωή που έμαθε τόσα χρόνια (από 1981 έως 1989 και από 1993 έως 2004) δεν της επέτρεπε να περιοριστεί. :)
    Νέα περίοδος με χρυσά κουτάλια έρχεται και οι μασέλες πεινούν.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 07/10/2009 00:53:12

      Συμπληρώνω ότι την τονίστηκε πως η ίδια χρέωσε τις κάρτες της και δεν την υποχρέωσε η "κακιά κυβέρνηση" να το κάνει. Αλλά δεν το κατάλαβε καν. Brainstorming, ε tiramola?

      • qaz avatar
        qaz @ Orestios 07/10/2009 01:05:48

        του Παπούλια;

        • Orestios avatar
          Orestios @ qaz 07/10/2009 01:08:24

          Από το κείμενο που διάβασες αυτή την απορία έχεις μόνο?

    • qaz avatar
      qaz @ Orestios 07/10/2009 01:24:17

      Εγώ σήμερα μία απορία έχω: ΤΙ ΕΛΕΓΑΝ 40' ΛΕΠΤΑ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ; ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ;

  12. giannis kentros avatar
    giannis kentros 07/10/2009 00:51:21

    H Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Κ.Μπατζελή, διετέλεσε επιστημονικός συνεργάτης της ΠΑΣΕΓΕΣ και μπορεί να θεωρηθεί "εκπρόσωπος" των αγροτοπατέρων.
    ΄Εχει διατελέσει επίσης και σύμβουλος του Υπουργείου επί Στέφανου Τζουμάκα.Ό Στέφανος την απομάκρυνε όταν διαπίστωσε ότι "εκπροσωπούσε" συμφέροντα. Μετά από λίγο καιρό, όταν την είδε στο τραπέζι των συσκέψεων, ο Τζουμάκας ρώτησε με το γνψτό του ύφος "η κυρία ποιά είναι ;" και η κ.Μπατζελή απάντησε "εκπροσωπώ την καπνπβιομηχανία Μιχαηλίδη". Χαμόγελο ικανοποίησης και δικαίωσης ο Τζουμάκας.

  13. sinn avatar
    sinn 07/10/2009 01:15:07

    Mεγάλες δημιουργίες της Αγγελικής (Παπακων/νου έφα) Γκερέκου:

    Όταν αγγίζουν τα κορμιά

    Όταν αγγίζουν τα κορμιά
    μην κάνεις ερωτήσεις
    πάψε, σταμάτα να μιλάς
    μη θέλεις εξηγήσεις,
    πάψε, σταμάτα να μιλάς
    μη θέλεις εξηγήσεις.

    Άφησε τον έρωτά σου να σου μιλήσει
    μόνο εκείνος θα σου πει,
    αυτός θα σου εξηγήσει.

    Όταν συμβαίνει ο έρωτας
    αφήσου, μην τρομάξεις,
    ξέχνα τα όλα, πέταξε
    μαζί του κι όπου φτάσεις,
    ξέχνα τα όλα, πέταξε
    μαζί του κι όπου φτάσεις.

    Άφησε τον έρωτά σου να σου μιλήσει
    μόνο εκείνος θα σου πει,
    αυτός θα σου εξηγήσει.

    Αχ έρωτα

    Είναι κάποια στιγμή που ο ένας τον άλλον αγαπάει,
    βαθειά κοιτιώμαστε,
    Θεοί γινόμαστε και τότε ο χρόνος δε μετράει,
    βαθειά κοιτιώμαστε,
    Θεοί γινόμαστε και τότε ο χρόνος δε μετράει.

    Κι εκεί που το μυαλό μας σταματάει
    το πιο όμορφο ταξίδι ξεκινάει,
    εκεί που το μυαλό μας σταματάει
    το πιο όμορφο ταξίδι ξεκινάει.

    Αχ έρωτα, αχ έρωτα.

    Είναι κάποια στιγμή που κάνει το βλέμμα να μεθάει,
    μαζί αγαπιώμαστε,
    ένα γινόμαστε και το ταξίδι αλλού μας πάει,
    μαζί αγαπιώμαστε,
    ένα γινόμαστε και το ταξίδι αλλού μας πάει.

    Κι εκεί που το μυαλό μας σταματάει
    το πιο όμορφο ταξίδι ξεκινάει,
    εκεί που το μυαλό μας σταματάει
    το πιο όμορφο ταξίδι ξεκινάει.

    Αχ έρωτα, αχ έρωτα.

    Αυτοκολλητάκι μου

    Μέρα και νύχτα, πρωί και βράδυ
    με φως, με σκοτάδι, πάντα μαζί
    και δε χωράει τίποτε άλλο
    ανάμεσά μας για μια ζωή.

    Αυτοκολλητάκι μου να το θυμάσαι
    το καρδιοχτυπάκι μου για πάντα θα ‘σαι
    και πια το ξέρω, εμείς οι δύο
    χώρια δε ζούμε ούτε λεπτό
    αυτοκολλητάκι μου σε αγαπάω.

    Χαρά και κλάμμα, γέλιο και δάκρυ
    στου κόσμου την άκρη πάντα μαζί
    και δεν τ’ αλλάζω με τίποτ’ άλλο
    εσένα θέλω για μια ζωή.

    Αυτοκολλητάκι μου να το θυμάσαι
    το καρδιοχτυπάκι μου για πάντα θα ‘σαι
    και πια το ξέρω, εμείς οι δύο
    χώρια δε ζούμε ούτε λεπτό
    αυτοκολλητάκι μου σε αγαπάω.

  14. Ανωνυμος avatar
    Ανωνυμος 07/10/2009 02:44:34

    Απαραδεκτη η επιλογη για το Υγειας
    Ανεπαγγελτη και παντελως ασχετη με τα θεματα της υγειας

  15. ανώνυμη avatar
    ανώνυμη 07/10/2009 04:07:25

    Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα. Το Υγείας άξιζε κάτι πολύ καλύτερο.

    • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο πέλαγος @ ανώνυμη 07/10/2009 08:57:59

      Τον Αβραμόπουλο που προωθούσε με τα εμβόλια για λογαριασμό του παγκόσμιου οργανισμού υγείας την μείωση του πληθυσμού κατά 2/3;

      • ανώνυμη avatar
        ανώνυμη @ Μποτίλια στο πέλαγος 08/10/2009 03:37:31

        Τον "κύριο τίποτα" - βλέπε Αβραμόπουλο - και τους παρατρεχάμενους στο Υπουργείο υγείας τους έχω μεγάλο άχτι, γιατί ως γιατρός έπρεπε να τους τρώω στη μάπα. Πολύ το ευχαριστήθηκα που πήγαν στα τσακίδια :)
        Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει τώρα να πετάμε τη σκούφια μας που θα αναλάβουν Μαριλίζα και Φώφη. Η ελπίδα μου ήταν να βάλει τον Μόσιαλο που έχει και μία αξιόλογη σχετική κατάρτιση, μπας και αλλάξει κάτι. Υποθέτω η Φώφη θα μας δώσει τα φώτα της ως τραπεζοϋπάλληλος? Αλλά μάλλον θα έχει κληρονομικό χάρισμα...

  16. Παλιός Οννεδίτης avatar
    Παλιός Οννεδίτης 07/10/2009 07:02:35

    Μάλλον θα γελάσουμε και ας ελπίσουμε να μην κλάψουμε στο τέλος. Ο ΓΑΠ πολύ γρήγορα δείχνει ότι δεν σκοπεύει να πολυασχοληθεί ο ίδιος με την διακυβέρνηση μεταβιβάζοντας από την αρχή πρωθυπουργικές ευθύνες σε αλλους. Αυτό είναι και καλό και κακό. Προβλέπω να λείπει συχνά σε ταξίδια στο εξωτερικό αλλά και να αναλαμβάνει διεθνείς μεγαλεπίβολες πρωτοβουλίες. Ο άνθρωπος ονειρεύεται διεθνή αναγνώριση και θα πέσει πολύ PR σε αυτή την κατεύθυνση. Όταν δημιουργείς Υπουργείο Κλιματικής Αλλαγής και βάζεις τον Κουβέλη στο ΥπΕξ είναι δηλωτικό προθέσεων.
    Υπάρχουν πρόσωπα που έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα χειριστούν τις ευθύνες τους πχ Ραγκούσης, Πάγκαλος, Κατσέλη. Υπάρχουν αστείες επιλογές πχ Καχριμάκης, Γεννηματά, Γκερέκου, Τζακρή και Μπόλαρης με έδρα Μακεδονία (τι σημαίνει αυτό;). Υπάρχουν πονηρές επιλογές πχ Βενιζέλος, Ρέππας και Σία.
    Η κατάργηση του Μακ. Θράκης και Αιγαίου υποδηλώνει περαιτέρω υποβάθμιση των έργων στην περιφέρεια. Ίσως να υποδηλώνει και κάτι παραπάνω αλλά θα πρέπει να περιμένουμε και την συνέχεια.
    Η κατάργηση των αυτοτελών υπουργείων Τουρισμού και Ναυτιλίας προβληματίζει για πιθανή υποβαθμιση εξαιρετικά σημαντικών τομέων της ελληνικής οικονομίας. Αυτούς τους τομείς είχε παντελώς παρατημένους και ο Σημίτης και το πληρώσαμε
    Προφανώς οι 10 μονάδες διαφορά έλυσαν τα χέρια του ΓΑΠ και έκανε την κυβέρνηση που ήθελε. Τώρα κατα πόσο αυτή η κυβέρνηση είναι των άριστων και όχι των αρεστών θα μου επιτρέψετε να έχω μεγάλες αμφιβολίες.
    Σε κάθε περίπτωση εύχομαι καλή επιτυχία για το καλό της πατρίδας αρκεί να θυμάται ο ΓΑΠ ότι υπηρετεί τους έλληνες και το ελληνικό έθνος και όχι τον πλανήτη.

  17. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/10/2009 07:30:12

    Για ικανότητες θα δείξουν οι αποφάσεις και οι πράξεις. Ενοχλεί ότι είναι νεα πρόσωπα. Η εναλλακτικές θα ήταν οι παλαιοπασόκοι, ή η ...Φάνη Πάλι κλπ.

    • sinn avatar
      sinn @ archaeopteryx 07/10/2009 08:26:15

      Δηλαδή οι περισσότεροι σχολιαστές ενοχλήθηκαν από τη φρεσκαδούρα των Καχριμάκη, Γεννηματά, Kατσέλη, Γκερέκου, Τζακρή, Μπόλαρη, Βενιζέλου, Πάγκαλου, Ρέππα...Είναι όλοι τους συντηρητικόι μισονεϊστές (νοσταλγούν την Φανι-Πάλι κλπ.), γι΄αυτο και δεν δεν γοητεύθηκαν -ως όφειλαν αλλωστε- από τους νεους ευρηματικους τίτλους των υπουργειων και από την τοποθέτηση στο ΥΠΕΞ του επίσημου αναπτυξιολόγου του Κινήματος. Και γιατί τολμούν να κρίνουν τον Καχριμάκη ή της Αγγελική πριν δοκιμαστούν; Ας τους παραδώσουμε στην χλεύη της Ιστορίας.

      • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
        Μποτίλια στο πέλαγος @ sinn 07/10/2009 09:02:16

        Δεν νοσταλγώ την Φανι-Παλι. Με Πάγκαλο, Πετσάλνικο, Παπαντρέου, Διαμαντοπούλου και Βενιζέλο φοβάμαι ότι θα νοσταλγήσω Βουλγαράκη, Μαγγίνα και Ρουσόπουλο.

  18. Lavazza avatar
    Lavazza 07/10/2009 09:04:21

    Η "παράγκα" καλά κρατεί...

  19. Shalai avatar
    Shalai 07/10/2009 10:31:44

    Ο Παμπούκης δεν είχε άμεση σχέση με το C4I και τον ΟΤΕ?
    Δεν έδινε και TETRAέλυνε στην προετοιμασία των Ολυμπιακών Αγώνων?

    Θα μας τρελάνουν ρε γμτ???

  20. Ανέστης avatar
    Ανέστης 07/10/2009 10:39:11

    "...Άχρωμες και άγευστες είναι οι υπουργοποιήσεις της Α. Διαμαντοπούλου στο Παιδείας και..."
    'Αχρωμη και άγευστη η υπουργοποίηση της Α.Διαμαντοπούλου - Bilderberg;;
    Για κάντε μια δεύτερη, βαθύτερη σκέψη...

  21. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 07/10/2009 10:59:42

    Ειναι επικινδυνοι.Το δειχνουν απο την πρωτη μερα. Κ Α Τ Ε Δ Α Φ Ι Σ Τ Ε ΤΟΥΣ!

  22. ataktos avatar
    ataktos 07/10/2009 11:08:18

    Σαν να βρίσκομε στην Ινδία η Πακιστάν ..

  23. F avatar
    F 07/10/2009 11:47:17

    Δὲν εἶδα ἀκόμη Ὑπουργεῖο Μειονοτήτων καὶ Ἰδιαιτεροτήτων, μὲ ὑπευθύνους Δημητρᾶ καὶ Βαλλιανᾶτο...

  24. PELIAS avatar
    PELIAS 07/10/2009 12:56:43

    Το στιγμα της “νέας” κυβέρνησης…!!!
    (με τις σημειολογικές επισημάνσεις ενός καλού φίλου)

    «Η γλώσσα δεν είναι αθώα», υπογράμμιζε ο Ρολάν Μπαρτ. Σηματοδοτεί αξίες και νοήματα.

    Το ίδιο και τα πρόσωπα, τα πολιτικά «πορτρέτα»: σηματοδοτούν πολλά και ενδιαφέροντα.

    Ο νέος Πρωθυπουργός έδωσε αμέσως το στίγμα της πολιτικής του. Εξάλλου ουδέποτε το είχε αποκρύψει. Πάνω σε αυτό δεν μπορεί κανείς να του καταλογίσει «δόλο».

    Κάποιες πρώτες επισημάνσεις του «στίγματος»:

    α). Καταργεί, με τις πρώτες πράξεις του, κάθε έννοια που σηματοδοτεί το «εθνικό». Στο υπουργείο «εθνικής οικονομίας» φεύγει λέξη «εθνικής»!!!
    Σημειολογικά λέει πολλά αυτή η κατάργηση…

    β). Το Υπουργείο «Μακεδονίας- Θράκης», όπως και αυτό του «Αιγαίου», συσταθέντα από τον πατέρα του Ανδρέα, για εθνικούς συμβολισμούς, καταργούνται ως «εθνικοί» συμβολισμοί.

    Η πράξη της κατάργησης αυτών των εθνικών συμβολισμών, ιδιαίτερα σήμερα, σηματοδοτεί πολλά.

    Σηματοδοτεί την εκτέλεση των αμερικανικών «εντολών», την απάλειψη της «γλώσσας» που ενοχλεί (Τούρκους και Σκοπιανούς) και την «προσαρμογή» στα «νέα δεδομένα» που σχεδιάζονται για τα Βαλκάνια και την Ελλάδα.
    Με απλά λόγια: οι έννοιες: «Μακεδονία», «Θράκη» και «Αιγαίο», αποστειρώνονται από τους εθνικούς συμβολισμούς που εσωκλείουν: Εξατμίζεται από αυτές κάθε εθνικό και ιστορικό περιεχόμενο, μένουν σκέτες γεωγραφικές ετικέτες…

    γ). Η ταύτιση του υπουργείου Πολιτισμού με αυτό του Τουρισμού σηματοδοτεί την αγοραία, «τουριστική» αντίληψη για τον Πολιτισμό.

    Ο Πολιτισμός αντικρίζεται, όχι ως ιστορική οντότητα, πολιτισμικές αξίες και Δημιουργία, αλλά σαν αγοραίο τουριστικό, «πολυπολιτισμικό» εμπόρευμα, σαν διαφημιστική, χολυγουντιανή μακέτα.

    Γι’ αυτό «στολίζεται» με τη «μακέτα» της Γκερέκου!!!
    Ήμαρτον…

    δ). Υπουργείο Παιδείας.

    Εδώ μάλλον το «θρησκευμάτων» καταργείται!!!

    Σημαντική σηματοδότηση…

    Υπουργός: Η “διαβόητη” για τη «λατρεία» της στην πολυπολιτισμική «παιδεία» και στην αγγλική γλώσσα.

    Εδώ τα σχόλια περιττεύουν…

    ε). Υπουργείο «Προστασίας του Πολίτη»!!!

    Θα ήταν ακριβέστερη η έννοια:

    «Παρακολούθησης και ελέγχου των πολιτών»!!!

    Η ονομασία του παλιού υπουργείου άλλαξε προς τα αμερικανικά πρότυπα και τις «νέες ιδέες», περί «πολιτών» και συνένωσε όλους τους κοινωνικούς τομείς αστυνόμευσης και ελέγχου.

    Υπουργός: ο πλέον «κατάλληλος» άνθρωπος, ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης!!!

    Ο αμερικανικότερος των Αμερικανών. Τόσο που χλευάζει τον αντιαμεριανισμό των Ελλήνων, σαν χόμπυ…

    Και εδώ περιττεύουν τα επιπλέον σχόλια…

    Το πρώτο «στίγμα» του Γιωργάκη είναι σαφέστατο,
    αλλά και εφιαλτικό…

    ΓΙΑΤΙ

    παραπέμπει στο γμνωστό

    “ψεκάστε-σκουπίστε-τελειώσατε” και μετά δρόμο για το Τορόντο ολοταχώς, επειδή εδώ θα σας το πάρουν το κεφάλι πρώτα οι δικοί σας και μετά και οι υπόλοιποι. Οι δικοί σας βουλευταί, που άν εγκρίνουν και αποδεχθούν την κατάργηση του ελληνισμού που εσείς δέν γνωρίζετε και δέν καταλάβατε ποτέ ως εισαγόμενο είδος, θα κατηγορηθούν αμέσως για εθνική προδοσία που θα την μεταβιβάσουν δικαιωματικά σ’άυτόν που τους κορόϊδεψε.

    Και για να κλείσω

    με χαρά βλέπω ότι και άλλοι προλαλήσαντες θα έγραφαν τα ίδια με αυτά που έγραψα και εγώ

    Ευχαριστώ

    ΠΕΛΙΑΣ

  25. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 07/10/2009 17:49:32

    Το μόνο σίγουρο είναι ότι κανένας δεν μπορεί να με κατηγορήσει για ΠΑΣΟΚ.
    Είμαι δεξιός και περήφανος για όσα έχει προσφέρει αυτή η παράταξη στην χώρα.
    Όμως προτού αρχίσουμε να κρίνουμε την μπάλα που παίζει η νέα ομάδα θα πρέπει να τη δούμε στο γήπεδο.
    Το ξανά έγραψα να δω τις εξουσιοδοτικές και τις συμπεριφορές και μετά ....θα αρχίσω να γελάω. (ίσως)

    ΥΓ

    Πολύ γκρινιάζουν για τη σύζευξη Τουρισμού Πολιτισμού. Θα ήθελα να ξανά υπογραμμίσω αφενός ας τους δούμε πρώτα (...αν και με ξαφνιάζει η επιλογή Γκερέκου) και αφετέρου η Ιταλία πχ είναι άσχημο παράδειγμα στη πολιτιστική διαχείριση ή το εστιατόριο στο νέο Μουσείο Ακρόπολης υποβαθμίζει τα γλυπτά; ή θα προτιμούσα κανένα εκπρόσωπο του κ Λαμπράκη στο ΥΠΠΟ; (ωραίο το δημοσίευμα για την ενόχληση των αρχαιολόγων πχ αλλά οι μνήμες και τα έργα των προγόνων δεν ανήκουν σε συντεχνιακές κάστες, εκτός αν η Αθήνα πχ έχει καλύτερη διαχείριση από την Φλωρεντία και δεν το έχω αντιληφθεί...)
    Κριτική θα πρέπει να γίνεται στις ενέργειες πχ δεν μου αρέσει ο κ Πάγκαλος όχι αισθητικά αλλά ως λειτουργική οντότητα ή η ένωση οικονομίας - ναυτιλίας - ανταγωνιστικότητας με δυο παπούτσια πάνινα και όχι για κάποιον που ενοχλεί κάποιους αισθητικά αλλά δεν τον / την έχουμε δει ακόμα.
    Συμφωνώ μεν ότι κάθε άνθρωπος φέρει το παρελθόν του αντιλέγω δε ότι οι πράξεις και οι προθέσεις κρίνονται....

  26. Trifonas avatar
    Trifonas 07/10/2009 19:30:12

    Πως το λεει ο ποιητης; "Το γαρ πολυ της θλιψεως γεννα βλακεια".
    Πολλοι απο εσας την μεταφερετε και στα blogs αφου σχολιαζετε μια νεα κυβερνηση χωρις καν να προλαβει να κανει ουτε μια πραξη. Ευτυχως ο λαος δεν ξεχασε τα 6 τελευταια χρονια και αποφασισε. Εσεις πατησατε το delete και αποκαλυψατε με ποιους ειχαμε να κανουμε.

  27. Ioannis avatar
    Ioannis 07/10/2009 21:11:10

    Είχε πεί προεκλογικά, μικρό κυβερνητικό σχήμα, δέν έγινε.
    Είχε πεί προεκλογικά, ''εξωκοινοβουλευτικούς'', δέν έγινε.
    Είχε πεί προεκλογικά, τεχνοκράτες από τό έξωτερικό, δέν έγινε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.