#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/06/2008 00:09
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μια παρτίδα ούτως ή άλλως χαμένη για τον Καραμανλή

Σε πόσο δύσκολη θέση βρίσκεται πλέον ο Κώστας Καραμανλής εξαιτίας της Ζήμενς (αλλά και της γνωστής αναβλητικότητάς του στην αντιμετώπιση κρίσιμων καταστάσεων) φάνηκε σήμερα στην Βουλή. Πρώτον, επιτέθηκε στο ΠΑΣΟΚ για την κυβερνητική του θητεία πριν από το 2004, λες και βρισκόμαστε ακόμα στο 2004, τότε που επιτίθετο εναντίον της διαφθοράς του ΠΑΣΟΚ και υπόσχονταν μια σεμνή και ταπεινή κυβέρνηση. Την ίδια ώρα βέβαια,  το ΠΑΣΟΚ του αντιπάλου του επιχειρεί την αυτοκάθαρση, κάτι που ούτε ως εφιάλτη δεν μπορεί να το αντιμετωπίσει ο κ. Καραμανλής. Δεύτερον, δυο φορές προκλήθηκε από τον Γιώργο Παπανδρέου να δηλώσει ότι δεν υπάρχει υπουργός του που να εμπλέκεται με οποιονδήποτε τρόπο στο σκάνδαλο Siemens και τις δύο φορές απέφυγε να απαντήσει. Τους άφησε δηλαδή ακάλυπτους, γεγονός πρωτοφανές για την πολιτική ζωή του τόπου. Δεν σηκώθηκε να απαντήσει ούτε όταν ο Γ. Καρατζαφέρης του είπε ότι χθες το βράδυ τηλεφώνησε στον υπουργό που φέρεται να έχει συνταξιδεύσει με τον κ. Χριστοφοράκο στην Ελβετία. Και όλοι ξέρουν πλέον όσο συνδέεται μαζί του ο εν λόγω υπουργός.

«Η εικόνα του Πρωθυπουργού πρόδιδε ένα άνθρωπο προβληματισμένο και ενδεχομένως φοβισμένο» δήλωσε μετά την Βουλή ο Καρατζαφέρης. Δεν ξέρω αν ο πρωθυπουργός «φοβάται» και τι, δεδομένου ότι είναι ίσως ο …μοναδικός στη ΝΔ που δεν είχε σχέσεις με την Ζήμενς, ή την ομογάλακτη εταιρεία της στην Παιανία. Αλλά η στάση του είναι ίδια με του τερματοφύλακα που περιμένει να τον «εκτελέσουν» με ένα πέναλτι. Αν επιχειρήσει να συγκρουσθεί με τους ισχυρούς παράγοντες και τις οικογένειες της ΝΔ που είχαν παραδοσιακές σχέσεις με τη Siemens, το κόμμα του θα διαλυθεί. Αν συνεχίσει να τους καλύπτει, θα του φύγουν οι υπόλοιποι. Δεν κάνει λοιπόν τίποτα και προσπαθεί να γλιτώσει το πέναλτι με παρασκηνιακές διαπραγματεύσεις και ντηλ.

Μπορεί και να τα καταφέρει κι αυτή τη φορά (όπως στην περίπτωση Ζαχόπουλου). Μπορεί και να μην καταλογισθούν στο τέλος ποινικές ευθύνες στους πολιτικούς που λαδώθηκαν και να συνεχίσουν έτσι να παριστάνουν όλοι τους τις άσπιλες και αμόλυντες παρθένες. Όμως αυτή τη φορά το κτύπημα στην αξιοπιστία της ΝΔ ήταν εξίσου σοβαρό με εκείνο στο ΠΑΣΟΚ για να συνέλθει. Η ΝΔ όπως την γνωρίζαμε αποτελεί πλέον παρελθόν. Για έναν και μόνο ικανό λόγο: Ότι η μισή ΝΔ που δεν τα έπαιρνε και δεν λαδωνόταν δεν υπάρχει ούτε μια περίπτωση να συμβιώσει στο μέλλον με την άλλη μισή που συμμετείχε στην λεηλασία του δημόσιου πλούτου με το αντίστοιχο κομμάτι το ΠΑΣΟΚ. Όταν ο εβδομηντάχρονος (συγνώμη αν …υπερβάλω) Γιώργος Σούρλας, που δεν μπορεί να περιμένει τίποτα άλλο πια από την πολιτική του σταδιοδρομία βγήκε και είπε δημόσια και ανοικτά ότι «εγώ δε κάθομαι ούτε στιγμή στο ίδιο κόμμα με εκείνους που τα πήραν», έγραψε στην πραγματικότητα ιστορία. Αλλά δεν το ξέρει ακόμα. Το ίδιο μάλλον και ο Καραμανλής.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. περιεργος avatar
    περιεργος 28/06/2008 00:29:41

    εχεις δικιο φακτορα,ο καραμανλης ειναι τρομοκρατημενος.
    με την αντιπολιτευση που εχει ,κινδυνευει αντι για μια οκταετια,να κυβερναει τρεις οκταετιες.

  2. χρηματιστης avatar
    χρηματιστης 28/06/2008 00:45:59

    factor για πολλους λογους που και συ μπορεις να σκεφτεις αλλα δεν το κανεις, ο μονος πολιτικος που εχει αυτη τη στιγμη και οχι μονο,πληρη επιγνωση του τι συμβαινει και πως να κινηθει στο μελλον ειναι ο Καραμανλης.θα προσθετα και την Παπαρηγα αλλα ειναι μικροτερος αν και σημαντικος ο ρολος της λογω μεγεθους κομματος,οι αλλοι παλινωδουν..και ψαχνονται..

  3. Factorx avatar
    Factorx 28/06/2008 00:51:51

    @Χρηματιστης. Το θέμα είναι τι προσφέρει στο κοινωνικό ΄συνολο αυτή η πλήρης επίγνωση. Την αυτοσυντήρηση του ιδίου στην εξουσία, ελέιψει αντιπάλου; Και ποιος μας είπε οτι το παιχνίδι παιζεται πλέον ανάμεσα σε αυτούς τους δυο;

  4. περιεργος avatar
    περιεργος 28/06/2008 01:17:49

    factorx εαν το "θεμα σου" ειναι οτι η παντοδυναμια καραμανλη δεν προσφερει στο κοινωνικο συνολο,να συμφωνησω μαζι σου απολυτα.
    Αλλα κοψε τις αρλουμπες οτι ο καραμανλης ειναι "φοβισμενος","πανικοβλητος",σε "αδιεξοδο",
    οταν και τα παιδακια καταλαβαινουν οτι παιζει χωρις αντιπαλο.
    Εαν λοιπον συμφωνεις οτι δεν "κινδυνευει" απο το
    πασοκ,ποιος θα τον ανατρεψει? ο κανενας?
    Ο βγενοπουλος?η γιαννα?

  5. Factorx avatar
    Factorx 28/06/2008 01:45:03

    @περιεργος. Οχι μόνο φοβισμένος , αλλά και κάτι πολύ χειρότερο είναι. Ο Παπανδρέου διέγραψε τον τσουκάτο για την επιταγή. Ο Καραμανλής τι εκανε για τα τιμολόγια του Κυριάκου;

  6. χρηματιστης avatar
    χρηματιστης 28/06/2008 02:28:28

    Βλεπεις factorx λοιπον πως λειτουργει ο συμψηφισμος?τα τιμολογια που πληρωθηκαν του Κυριακου και αντε να δεχθω οτι ηταν"δωρακια" ενδεχομενως να καλοπιασουμε για το μελλον ενα πιθανο υπουργο,με συγκεκριμενη ομολογια του στρατηγου οτι τα εφερνα εγω στο πασοκ,αλλα κανεις δεν ηξερε κλπ..ετσι βαζουμε φυσικα στον κοσμο την σιγουρια ολοι ιδιοι ειναι ΕΚΤΟΣ ΦΥΣΙΚΑ απο το καλο παιδι τον αλεξη,που παρεπιμπτοντως τον συμπαθω αλλα δεν ξερει που πανε τα τεσσερα..παντως η αγωνια των μεσων,του καρατζαφερη,του πασοκ ειναι να βρουμε ΕΝΑ ΓΑΛΑΖΙΟ να ταχει παρει..και γινονται τα φιασκα του καρατζαφερη σημερα.Να τον βρουμε λεω εγω ΟΧΙ να τον κατασκευασουμε

  7. thanos avatar
    thanos 28/06/2008 02:28:59

    Periergeeeeeeeee..Mouga sth strouga??

  8. mareli avatar
    mareli 28/06/2008 03:32:39

    Κύριοι,
    πρέπει να σας υπενθυμίσω τη δήλωση Καραμανλή, πρόσφατα, στις Βρυξέλλες όπου για πρώτη φορά αναφέρθηκε σε εσωτερικό θέμα όντας στο εξωτερικό:"Η ΝΔ δεν έχει σχέση με το σκάνδαλο Siemens".Αν όπως λέτε τα ξέρει όλα τότε μάλλον λέει τα ψέματα που είχαμε μάθει όλοι να ακούμε όλα αυτά τα χρόνια από τις προηγούμενες κυβερνήσεις. Αν όμως λέει αλήθεια, κάτι που εσείς δεν μπορείτε με τίποτα να ανεχτείτε, τότε θα έπρεπε σήμερα να του έχει παρουσιαστεί "κατάμουτρα" το ντοκουμέντο που είχατε όλοι εσείς και ο Καρατζαφέρης!!! Το όνομα του "εν ενεργεία Υπουργού που ταξίδεψε μαζί με το Χριστοφοράκο στη Ζυρίχη στις 3-12-07, λίγες μέρες πριν αποχωρήσει ο δεύτερος από την ηγεσία της Siemens Hellas". Αυτό που συνέβει τελικά ήταν η απόδειξη ότι τέτοιο ταξίδι δεν έγινε ΠΟΤΕ και μάλιστα το περιβόητο τιμολόγιο περιείχε μόνο ΕΝΑ όνομα: του Χριστοφοράκου!!! ο συνειρμός ότι το ποσό του τιμολογίου είναι υπερβολικό καταρίπτεται από το γεγονός ότι η Swiss Air πιστοποιεί ότι ΔΕΝ πραγματοποιήθηκε το ταξίδι και ΔΕΝ υπήρχε υπουργός στο αεροπλάνο!!! Αρα μέχρι στιγμής η πιο αξιόπιστη μαρτυρία φαίνεται να είναι αυτή του Καραμανλή!!! Αυτό για μένα είναι πρωτοφανές! Ένας πολιτικός φαίνεται πιο αξιόπιστος από τα blogs και τους "δημοσιογράφους" που εμφανίζουν εαυτούς απόλυτα ενημερωμένους από σίγουρες και αξιόπιστες πηγές. Νομίζω, ότι πρέπει να αναθεωρήσετε τις απόψεις σας τόσο για το τι γράφετε όσο και για το πως αντιμετωπίζετε τον Καραμανλή. Πρέπει να καταλάβετε ότι δεν είναι ο πολιτικός που εσείς εκπαιδευτήκατε να αντιμετωπίζετε, γιατί πολύ απλά δεν συνδιαλέγεται μαζί σας (και με το ΣΥΣΤΗΜΑ που υπηρετείτε) και δεν ενδιαφέρεται να πείσει εσάς για οτιδήποτε: ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ!!! Η αλαζονεία της 4ης εξουσίας σας έχει τυφλώσει και δεν μπορείτε να αντιληφθείτε ότι και αυτό το παιχνίδι το έχετε χαμένο. Προφανώς, ο ΣΥΡΙΖΑ θα "πιάσει" σχεδόν διψήφιο ποσοστό, αλλά απότον Καραμανλή δεν θα ξεμπερδέψετε εύκολα, γιατί πολύ απλά δεν είναι σαν εσάς!!!
    factorx σου θυμίζω κάτι:"εγώ δεν είμαι κολλημένος με την καρέκλα. Όταν θα τελειώσω το έργο μου θέλω να κάθομαι στο καφενεδάκι της Ραφήνας και να μπορώ να κοιτάω τον κόσμο στα μάτια!" Το πιστεύει αυτό που πολλές φορές λέει. Αν το πιστέψεις και συ θα προλάβεις να περισώσεις τη δημοσιογραφική σου αξιοπιστία, την οποία ο περίεργος και ο χρηματιστής περιγελούν με περισσή ευκολία, αφού είναι προφανές ότι η κοινή λογική στις μέρες μας αποδεικνύεται ευφυής πρακτική!!!

    σημ. ΔΕΝ είμαι δημοσιογράφος, ΔΕΝ έχω ΚΑΜΜΙΑ σχέση με το Μαξίμου, ΔΕΝ είμαι σε κανάνα κόμμα, ΕΙΜΑΙ ένας απλός πολίτης

  9. Factorx avatar
    Factorx 28/06/2008 03:56:24

    @mareli. τα τιμολόγια του Κυριάκου τι έγιναν; Το σκάνδαλο των ομολόγων ποιός το έκανε; Οι κουμπάροι τίνος ηταν;

  10. Factorx avatar
    Factorx 28/06/2008 03:59:34

    @Χρηματιστης. Δηλαδή δέχεσαι κι εσύ οτι ο Καρατζαφέρης ήταν στημένος.Κανένα πρόβλημα. ΄Μομίζεις δηλαδή οτι τα εισιτήρια μπορουν να ισοφαρίσουν όλα τα άλλα;

  11. Factorx avatar
    Factorx 28/06/2008 04:00:38

    @περιεργος: καλά, σοβαρά πιστεύεις τι κυβερνάει ο Κραμανλής τον τόπο; Ούτε ο Ρουσόπουλος δεν το πιστεύει αυτό.

  12. Factorx avatar
    Factorx 28/06/2008 04:05:32

    Οι φίλοι μας που μπαίνουν εδώ , μας λένε αυτα που έλεγαν χθες το βράδυ από το μεγάλο κανάλι οι σερβιτόροι της διαλοκής: ότι δηλαδή "ανθρακες ο... θησαυρός των αποκαλύψεων του Καρατζαφέρη για το "γαλάζιο" στέλεχος που δήθεν ταξίδεψε με τον ισχυρό άνδρα της Siemens στη Γενεύη». Επειδή τον διέψευσε τάχα από τον εκπρόσωπο του πρακτορείου "Ακτίνα" που εξέδωσε το εισιτήριο. Είναι σίγουροι ότι τον διέψευσε; Μήπως υπάρχουν δυο εισιτήρια; Γιατί δεν ψάχνονται καλύτερα;
    Και για να το πω πιο καθαρά, στα π… μας το εισιτήριο που θα έλεγε και ο κουφός. Τα τιμολόγια του Κυριάκου τα ξέχασαν; Τον γιο του πρώην πρωθυπουργού της συγκυβέρνησης ΝΔ – ΠΑΣΟΚ που είναι στο 5μελες ΔΣ της Ζήμενς, δεν τον βλέπουν; Τις εκατοντάδες συσκευές κλιματισμού που κατέληξαν στον ιππικό όμιλο της οικογένειας δεν τις ακουμπάνε; «Ο κ. Χριστοφοράκος, ο μεγάλος λαδέμπορος, έμενε εις την οδό Πεντέλης 32. Η πίσω πλευρά του οικοπέδου βλέπει εις την οδό Μαυρομιχάλη 23. Το ίδιο οικόπεδο, δύο σπίτια. Εις την οδό Μαυρομιχάλη 23 μένει δικός σας Βουλευτής, ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης. Θα μου πείτε ότι είναι σύμπτωση. Είναι μία στα πέντε εκατομμύρια. Τη δέχομαι, υπάρχει, δεν είναι ποινικώς κολάσιμο. Ούτε είναι ποινικώς κολάσιμο ότι συνυπάρχουν στην Τήνο δίπλα-δίπλα τα οικοπέδα....»
    Και δεν ξέρω, τίποτα δεν αποκλείεται. Μπορεί όντως ο Καρατζαφέρης να παίζει περίεργο παιχνίδι και να βγαίνει μπροστά για να κάψει τα στοιχεία. Θα ήταν ηλίθιος όμως αν έκανε κάτι τέτοιο. Δεν έχει να κερδίσει τίποτα σώζοντας τη ΝΔ και τον δικομματισμό. Αντιθέτως έχει να κερδίσει πολλά κρατώντας όμηρο της ΝΔ και τον ίδιο τον Καραμανλή. Ή μήπως δεν κάνει αυτό; Να λοιπόν που οδηγήθηκε ο πανίσχυρος κάποτε Καραμανλής. Να έχει να επιλέξει ανάμεσα στην ομηρία προς τον Μητσοτάκη και την ομηρία προς τον Καρατζαφέρη.

  13. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 28/06/2008 04:23:02

    Αυτή η κατάσταση μόνο με έναν και μοναδικό τρόπο αλλάζει: ΕΞ-ΕΓΕΡΣΗ! Ούτε καν Επανάσταση, κάτι, δηλαδή, το οργανωμένο, το προετοιμασμένο, το προσδοκούμενο. Πώς ήταν το "Πολυτεχνείο", που έγινε από το πουθενά και ακαπέλωτα; Ε, κάτι τέτοιο. Η σπίθα μπορεί να είναι ένα οποιοδήποτε γεγονός. Όχι απαραίτητα πολιτικό.

    Και δεν θα αρχίσει από την Ελλάδα αυτή η Εξέγερση. Λόγω οικογενειακού ιστού και ιδιοκατοίκησης, δηλαδή, τζάμπα φαγητό (+...χαρτζιλίκι- καφέ- τσιγάρα!) και ύπνο, πράγμα ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ στην υπόλοιπη Δύση, που δεν παίρνεις χαμπάρι πότε έγινες από άνεργος (=> άστεγος) κλωσάρ, η Ελλάδα είναι, λογικά, η τελευταία χώρα που θα πλήξει η κρίση.

    "Λογικά", γιατί υπάρχει και το ότι (α) αντιλαμβανόμαστε τα καθέκαστα γρήγορα, (β) είμαστε σχεδόν ανίκανοι στην επεξεργασία τους ΚΑΙ (γ) "ανάβουμε εύκολα" ή "ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι μας" στο ..."πιτς! …φυτίλι".

    ΙΔΩΜΕΝ, λοιπόν, bro' & sis', ΙΔΩΜΕΝ...

  14. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 28/06/2008 04:26:24

    Όπα! Έχω χάσει επεισόδια (σχόλια 9- 14)...

  15. mareli avatar
    mareli 28/06/2008 11:39:54

    @factorx
    ομολογώ ότι με έκπληξη διαβάζω την Καρατζαφέρεια επιχειρηματολογία σου!!! Εγώ περίμενα τις δικές σου αποδείξεις με τα στοιχεία που είχες, αφού πρώτοι εσείς μιλήσατε για "το ταξίδι του εν ενεργεία Υπουργού". Αφού αποφάσισες να μου απαντήσεις με αποδείξεις από τον Καρατζαφέρη, τότε θα μου επιτρέψεις να σε θεωρήσω μέρος του δημοσιογραφικού συστήματος "ήμουν και γω εκεί!!!". Σε κάθε θέμα που αναφύεται πετάγεστε ορισμένοι δημοσιογράφοι και αρχίζετε τις ιστορίες και διασπείρετε φήμες και λογικές, απλώς και μόνο για να δημιουργείτε εντυπώσεις και θόρυβο "στρακαστρούκας". Σας εξήγησα σε προηγούμενο σχόλιο ότι κυνδυνεύετε να καταντήσετε "γραφικά αξιόπιστοι", όπως κατάντησαν οι Πρετεντέρηδες των ΜΜΕ:Τους ακούς για διασκέδαση και μετά ψηφίζεις Καραμανλή!!!
    Η νέα προσέγγισή σου είναι "ο Καρατζαφέρης καίει τα στοιχεία". Εσείς γιατί δεν προστατεύετε τους εαυτούς από το "κάψιμο". Τι περιμένετε για να αποδείξετε αυτά που λέτε εδώ και μήνες; Εγώ ας πούμε έχω βίντεο που δείχνει το Χριστοφοράκο να μεταφέρει βαλίτσες από το σπίτι του στο σπίτι του γείτονα του Κυριάκου, αλλά φοβάμαι να το πω και να το παίξω γιατί έμαθα ότι κάποια μέρα ο Χριστοφοράκος τσακώθηκε με τη γυναίκα του και τον έδιωξε από το σπίτι!!! Συνεπώς, μπορώ να υποθέσω ότι το τιμολόγιο των 1906€ ήταν για δύο άτομα: για το Χριστοφοράκο και τη γκόμενά του, αλλά αυτός είπε στη γυναίκα του ότι θα λείπει σε ταξίδι για δουλειές με έναν υπουργό. Το ταξίδι όμως δεν έγινε και τώρα μάλλον ο Χριστοφοράκος θα ξαναφύγει από το σπίτι και θα ξαναπάει με βαλίτσες στο σπίτι του φίλου του!!! Ήμουν και γω εκεί...
    Factorx, τα τιμολόγια του Κυριάκου ήταν λεφτά που ΧΡΩΣΤΟΥΣΕ αυτός και τα πλήρωσε. Δεν ήταν η ΜΙΖΑ που επέστρεφε ύστερα από μια σύμβαση και πληρωνόταν από χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου.
    Για τα ομόλογα, θα έχεις προσέξει ότι ήδη έχουμ 60 κατηγορούμενους και βλέπουμε...
    Οι κουμπάροι ήταν με χειροπέδες αν δεν κάνω λάθος και σε λίγο αρχίζει η δίκη...
    Ο Τσουκάτος τα μάζευε από το 1999 και ΤΩΡΑ έφτασε στον εισαγγελέα. Όλοι ξέρανε ότι φέρνει μίζες στο κόμμα, ότι συναγελάζεται με τον Κόκκαλη στο κότερό του, αλλά τότε όλα κουκουλώνονταν. Εσείς ή τα ξέρατε και τα κρύβατε ή δεν σας ενδιέφερε να κάνετε τις τρομερές αποκαλύψεις που εμφανίζετε ότι μπορείτε να κάνετε...
    Έτσι φτάσαμε σήμερα η Ελευθεροτυπία να ψάχνει γαλάζιες μίζες στο C4I μόνο και μόνο γιατί υπάρχουν καταθέσεις μετά το 2004, ενώ όλοι γνωρίζουμε ότι το κράτος άρχιζε να αλλάζει στελέχη και επιτροπές στα μέσα του 2005: Οι καταθέσεις αυτές ήταν τα χρωστούμενα για να ολοκληρωθεί η σύμβαση που ο Μαρκογιαννάκης αξιολογούσε και δεν ήθελε να υπογράψει(θυμάσαι το δημοσιογραφικό ξέσκισμα που υφίστατο για ένα διάστημα; Θυμάσαι ότι μετά την παραίτησή του ο Βουλγαράκης τον επανέφερε ως ειδικόσ ύμβουλο για τη σύμβαση του C4I; Θυμάσαι ότι ο Μάκης είχε κάνει τουλάχιστον 4 εκπομπές εναντίον του;)
    Ο Κακαουνάκης στο καρφί λέει ότι ο Καραμανλής κρύβει τις μίζες. Προφανώς, μας προετοιμάζει ότι δεν θα μάθουμε για γαλάζιες μίζες γιατί τις κρύβει ο Μεγάλος...υπάρχουν δεν υπάρχουν!!!
    Τα συμπεράσματα δικά σου, αφού και εσείς εδώ και μερικές μέρες έχετε αρχίσει να μιλάτε για συγκάλυψη... το εύκολο σενάριο δηλαδή. Επιτέλους αν έχετε στοιχεία πείτε να τελειώσει το ΣΥΣΤΗΜΑ. Αλλιώς, οι φήμες, οι υποθέσεις και η φαντασία σας οδηγεί κατ' ευθείαν στη γκόμενα του Χριστοφοράκου!!!

  16. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 28/06/2008 13:16:39

    έλα ρε περίεργε, πλάκα πλάκα, αλλά ο «Καραμανλής δεν είναι φοβισμένος» είναι επιεικώς αστείο. Θα σου πώ ότι μετά την Ζαχοπουλιάδα, τον λυπήθηκα τον άνθρωπο, και με εντυπωσίασε πως άντεξε, τότε. Τώρα, δείγμα πολιτικού με ούμπαλα, ή πολιτικού χωρίς ούμπαλα, θα το πει η ιστορία μετά 150 χρόνια. Ουτέ εγώ, ούτε εσύ. Αλλά δεν έιναι φοβισμένος...χα χα ή Τσέκου γιατί είναι μέσα;

  17. Φιδίας avatar
    Φιδίας 28/06/2008 14:00:52

    @mareli

    Είναι προφανές ότι όλα όσα συμβαίνουν αυτές τις μέρες αλλά και όλα τα άλλα πριν (ομόλογα, πακιστανοί, υποκλοπές, περίεργες "αυτοκτονίες", συμπτώσεις, "ξεχασμένα" τιμολόγια απο μελη της ίδιας οικογένειας, "περίεργες" συγκατοικήσεις κλπ) έχουν απαντηθεί για σένα ικανοποιητικά. Προφανώς ο αρχηγός σου σε πείθει και σε καλύπτει. ΟΚ.

    Ξέρεις, υπάρχουν κάτι πολύ θρησκευάμενοι που γίνονται έξαλλοι όταν κάποιος άλλος δεν πιστεύει. Γιατι; Γιατι και οι ίδιοι έχουν αμφιβολίες που τους κατατρώνε ενδόμυχα και ο μόνος τροπος να ηρεμήσουν είναι να μην υπάρχει αμφισβήτηση της πίστης τους απο κανένα...

  18. χρηματιστης avatar
    χρηματιστης 28/06/2008 15:00:28

    Oφειλω μερικες απαντησεις factor,mareli,ανωνυμος.Δεν περιγελω τις αποψεις κανενος,προσπαθω να κρινω τις πολιτικες εξελιξεις χωρις να εμφυλλοχωρουν προσωπικες συμπαθειες η ιδεοληψιες.Υπαρχουν παντα διαφορες στα λεγομενα σκανδαλα,σε αυτο των ομολογων και ειναι ενα θεμα που γνωριζω πολυ καλα,καποιοι εκμεταλλευομενοι την ιδεολογια της ΝΔ περι ελευθερης αγορας σου λεει να βγαλουμε ΚΑΤΙ παραπανω,το θεμα ειναι οτι η επιτροπη κεφαλαιαγορας την εψαξε και την κυνηγησε ετσι ωστε να βγουν στην σεντρα συγκεκριμενοι ανθρωποι,για πρωτη φορα παγκοσμιως επεστραφη ομολογο,ηδη ενας προεδρος ταμειου ειναι μεσα περιμενει να δικαστει,ο Μαντουβαλος παει σε δικη,η Μπουρμπουλια δικαζεται,οι κουμπαροι ειναι υποδικοι,ο δεσποτης ειναι ΜΕΣΑ.ΠOTE στο παρελθον δεν ειδα τετοιες προσπαθειες..ολα δουλευαν ..ρολοι,ο Σωκρατης εκανε τις δουλειες του,ο τσουκατος περναγε απο το κοτερο του να τα πουν, ο Κεχαγιογλου μια χαρα δουλευε,τον ειχα ξεχασει αυτον.Οσο αφορα τη ΔΕΗ φιλε μου δουλεια μου ειναι να βγαζω για τους πελατες μου απο τις ΔΙΑΚΥΜΑΝΣΕΙΣ και αυτο κανω ,σε ενα χρονο εχει παει απο 17 στα 36 και πισω στα 18,5 και παλι 21 Για το χρηματιστηριο των ρυπων θα τα πουμε καποια αλλη φορα

  19. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 28/06/2008 16:49:09

    Βαρεθήκαμε τις ανούσιες κόντρες πράσινων και μπλε. Τι διαφορά έχουν με τις των γάβρων και βάζελων;

  20. mareli avatar
    mareli 28/06/2008 17:48:41

    @χρηματιστής

    πράγματι το ρήμα "περιγελούν" έπρεπε να είναι σε εισαγωγικά. Πράγματι η θέση σου είναι απολύτως κατανοητή και αυτό ακριβώς εννοούσα και εγώ, δηλαδή οτι για να έχει τη σωστή θέση κάποιος σήμερα, αρκεί η κοινή λογική!

  21. Lara avatar
    Lara 28/06/2008 17:49:32

    Η Τσεκου θα πρεπει να ειναι μεσα ισως για λογους αντιζηλιας καποιου για απατη με αισθητη τη συνεπεια
    μιας ακρατης και ανυσφορης ζηλοτυπιας.
    Ακους να λενε οτι το ερωτικο παθος μεσα στο αρσενικο αλισβερισι ειναι αιμοσταγες.
    λαρα

  22. mareli avatar
    mareli 28/06/2008 17:57:26

    @Φιδίας

    Αν εννοείς θρησκεύομενη την αποδοχή του αυτονόητου, τότε δέχομαι την κριτική σου. Αν, όμως, με υποβαθμίζεις στο επίπεδο του θρήσκου, τότε θα πρέπει να σου επισημάνω ότι δεν ασχολούμαι με το πρόσωπο, αλλά με τις πρακτικές και τη στάση του. Καταλαβαίνω ότι σας είναι δύσκολο να αποδεχτείτε ότι είναι δυνατόν να υπάρχει το "άλλο" στην πολιτική, αφού είναι εντελώς άλλες οι προσλαμβάνουσες παραστάσεις που έχετε. Δεν θα προσπαθήσω να σε πείσω, απλά θα επιχειρηματολογήσω. Το ποιός έχει δίκιο τελικά συμφωνώ ότι θα το αποφασίσει η Ιστορία...

  23. χρηματιστης avatar
    χρηματιστης 28/06/2008 22:19:46

    @ mareli Ευχαριστω για τη διευκρινηση,αλλωστε εγω προσωπικα αντεληφθην το υφος σου,τη ζητησα περισσοτερο για το "δικαιο"της συζητησης.

  24. ira avatar
    ira 28/06/2008 22:48:51

    εχω την εντύπωση ότι ο Καραμανλής έχει διαίσθηση και την κατάλληλη στιγμή θα κάνει την κίνηση ματ. Λίγο που τον έχω μελετήσει θα αιφνιδιάσει τους πάντες. κρατήστε το αυτό. και σημειώνω δεν ανήκω σε κανένα σύστημα απλα παρατηρώ..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.