#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/08/2013 09:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μια βράβευση, ένας Πακιστανός και το μεταναστευτικό



Πολλές φορές έχουμε αναφερθεί στο μέγιστο για την ελληνική κοινωνία πρόβλημα της παράνομης μετανάστευσης. Και στις ενέργειες που οφείλει να κάνει διαρκώς η κυβέρνηση, προκειμένου να αντιμετωπίσει το θέμα αυτό που κατατρώει τις σάρκες της χώρας. Όσο κι αν κάποιοι δεν το πιστεύουν ή το κουκουλώνουν, η ανεξέλεγκτη λαθρομετανάστευση δεν αποκλείεται να τινάξει στον αέρα την Ελλάδα, ταχύτερα από την οικονομική κρίση.

Τα επαναφέρουμε όλα αυτά με αφορμή τον προβληματισμό που έχει δημιουργήσει η βράβευση από την ελληνική πολιτεία ενός Πακιστανού ο οποίος μαζί με δύο ομοεθνείς του επιχείρησαν να απεγκλωβίσουν ζευγάρι Ελλήνων που βρισκόταν πάνω στις ράγες του τρένου στο Κρυονέρι. Τελικά το ζευγάρι δεν σώθηκε ενώ σκοτώθηκαν από το τρένο και οι δύο Πακιστανοί ενώ ο βραβευθείς σώθηκε.

Σε ειδική τελετή ο υπουργός Εσωτερικών, Γ. Μιχελάκης, βράβευσε τον Πακιστανό Masood Ahmed και του έδωσε άδεια διαμονής στην Ελλάδα για ένα χρόνο ως επιβράβευση της γενναίας πράξης αυτοθυσίας του. Σε δήλωσή του ο κ. Μιχελάκης τόνισε: «Η αυτοθυσία δεν έχει ούτε χρώμα, ούτε εθνικότητα. Ο Masood Ahmed , αλλά και οι δύο ομοεθνείς του που έχασαν τη ζωή τους για να σώσουν 2 συμπολίτες μας, έδωσαν με τη γενναία τους πράξη μία απάντηση σε όλους εκείνους που βάζουν σύνορα και ταμπέλες στην ανθρωπιά και την αλληλεγγύη. Το Υπουργείο Εσωτερικών αποφάσισε να χορηγήσει άδεια παραμονής για εξαιρετικούς λόγους, επιβραβεύοντας με αυτόν τον τρόπο την πράξη αυτοθυσίας  του Masood Ahmed.»

Συμφωνούμε απόλυτα με το γεγονός ότι η αυτοθυσία δεν έχει χρώμα ή εθνικότητα. Άλλωστε, ανάλογες βραβεύσεις έχουν γίνει και σε Έλληνες που ζουν στο εξωτερικό για παρόμοια γεγονότα. Μόνο που υπάρχει μια μεγάλη διαφορά στην προκειμένη περίπτωση.

Ο Πακιστανός, όπως και οι άτυχοι ομοεθνείς του που πράγματι ηρωϊκά έχασαν τη ζωή τους, ήταν παράνομοι στην Ελλάδα. Ούτε άδεια είχαν, ούτε χαρτιά, ούτε τίποτε. Κι αν η βράβευση είναι αυτονόητη για μια τέτοια πράξη, μήπως θα πρέπει να προβληματιστούμε όλοι για το μήνυμα που στέλνει στους υποψήφιους για είσοδο στην Ελλάδα μετανάστες από όλο τον πλανήτη; Μήπως θα πρέπει να προβληματιστούμε ότι την ίδια ώρα που γίνονται φιέστες για τον Πακιστανό «ήρωα», μπαίνουν στην Ελλάδα άλλοι πέντε παράνομοι μετανάστες;

Και το ερώτημα είναι ο σκοπός της βράβευσης. Γίνεται έτσι απλά για επικοινωνιακούς λόγους ή μήπως υποκρύπτεται έναν άνοιγμα στον κεντρώο χώρο και προς τα αριστερά όπου κυριαρχούν οι απόψεις περί… ήπιας αντιμετώπισης της παράνομης μετανάστευσης;

Άραγε, θα δούμε ποτέ τον νέο, αυστηρότερο νόμο για τη λαθρομετανάστευση ή απλά θα περιμένουμε πότε θα αποδώσουν οι επιχειρήσεις – σκούπα μήπως και αποφασίσουν να φύγουν μόνοι τους οι παράνομοι αλλοδαποί;

Ίσως θα έπρεπε να καταλάβουν όλοι ότι από μόνο του το φαινόμενο της λαθρομετανάστευσης στην Ελλάδα, δεν θα μειώνεται, αντίθετα θα επιδεινώνει το πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας. Καλές οι βραβεύσεις και οι φιέστες, όμως, απαιτείται σκληρή δουλειά και στοχευμένες κινήσεις προκειμένου να βρεθούν λύσεις. Εκτός κι αν κάποιοι έχουν παραδοθεί στη… θολή προσέγγιση του μεταναστευτικού που προωθούν διάφοροι κεντρώοι και αριστεροί, μια προσέγγιση που τελικά θα οδηγήσει σε αθρόα προσέλευση μεταναστών που θα δουν την Ελλάδα ως τη χώρα όπου είναι ξέφραγο αμπέλι.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ηλίας Κοντάκος avatar
    Ηλίας Κοντάκος 02/08/2013 09:19:05

    Νομίζω ότι είναι άδικο και πρόωρο να επιχειρηθεί τέτοιας μορφής γενίκευση - ότι δηλαδή η συγκεκριμένη ενέργεια της κυβέρνησης υποκρύπτει αριστερόστροφη τάση - ιδίως με δεδομένο ότι όλοι αντιλαμβάνονται ότι ο εκλογικός κίνδυνος δεν είναι από τα αριστερά, αλλά από τα (ακρο)δεξιά. Είναι επίσης άδικο να αποδίδονται ταπεινά ελατήρια επειδή η ελληνική κυβέρνηση προχώρησε σε μια κίνηση ανθρωπιάς. Κανένας λαθρομετανάστης ή υποψήφιος λαθρομετανάστης δεν πρόκειται να σχηματίσει εσφαλμένη εντύπωση για τις προθέσεις της όποιας κυβέρνησης, όσο οι πολιτικές που ακολουθούνται είναι προς την κατεύθυνση που βλέπουμε σήμερα (με προφανή ανάγκη για κρίσιμες βελτιώσεις, αλλά πάντως στη σωστή βάση). Το κύμα των προηγούμενων ετών φαίνεται να έχει κοπάσει και, παρά τις ακατανόητες ολιγωρίες σε διάφορες περιπτώσεις (μια ματιά έξω απ' την ΑΣΟΕΕ ή τον ηλεκτρικό του Θησείου - ένα από τα τουριστικότερα σημεία της Αθήνας - θα πείσει και τον πλέον δύσπιστο), εν τούτοις η πολιτική παραμένει προς τη σωστή κατεύθυνση. Αν δεχόμασταν τις απόψεις του άρθρου, θα έπρεπε να απαντήσουμε και στο ερώτημα τι άλλαξε ξαφνικά και αποφάσισε η κυβέρνηση να αλλάξει ρότα, όταν μάλιστα τα αποτελέσματα της μέχρι τώρα πολιτικής σε αυτό το ζήτημα δείχνουν να αποδίδουν καρπούς (και από απόψεως εκλογικής επιρροής σε στρώματα που έκλιναν προς χρυσαυγίτικα μονοπάτια ακριβώς λόγω της ανικανότητας των προηγούμενων χρόνων). Συνολικά, δεν είναι σωστό να γίνονται γενικεύσεις στη βάση κινήσεων από καθαρή ανθρωπιά, όταν υπάρχει μια πολύ εύγλωττα εκπεφρασμένη πολιτική στο ζήτημα αυτό (που έχει μάλιστα προκαλέσει τη μήνι του αναρχοαριστεροπροοδευτικοδημοκρατικο-και-δεν-συμμαζεύεται συριζαϊκού κόσμου) και όταν η κυβέρνηση έχει δείξει τον προσανατολισμό και την πρόθεσή της να αντιμετωπίσει αποφασιστικά το φαινόμενο.

    • Ευτέρπη avatar
      Ευτέρπη @ Ηλίας Κοντάκος 03/08/2013 10:37:25

      "Το κύμα των προηγούμενων ετών φαίνεται να έχει κοπάσει και, παρά τις ακατανόητες ολιγωρίες σε διάφορες περιπτώσεις (μια ματιά έξω απ’ την ΑΣΟΕΕ ή τον ηλεκτρικό του Θησείου – ένα από τα τουριστικότερα σημεία της Αθήνας – θα πείσει και τον πλέον δύσπιστο), εν τούτοις η πολιτική παραμένει προς τη σωστή κατεύθυνση"
      .. Τίποτα δεν έχει κοπάσει.... και δυστυχώς ειναι το πρώτο πράγμα που διαπιστώνεις αν ταξιδέψεις (δε λέω να ζήσεις) σε οποιοδήποτε απο τα νησιά του Βορείου Αιγαίου (Λήμνο - Μυτιλήνη - Χίο - Σάμο)... Δεκάδες μη σου πω εκατοντάδες είναι στα λιμάνια - όχι κάπου αλλού γιατί δεν υπάρχει πλέον χώρος - αλλά στα λιμάνια .. και είναι το πρώτο πράγμα που αντιμετωπίζεις όταν επισκεφτείς αυτα τα νησιά..
      Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα...

      • helios avatar
        helios @ Ευτέρπη 03/08/2013 16:30:25

        δυστυχώς έχετε απόλυτο δίκιο

  2. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 02/08/2013 09:27:19

    Θά μποροῦσαν ἴσως,νά τόν βραβεύσουν χωρίς δημοσιότητες καί φιέστες..
    Καί μόλις τελειώσει ἡ χρόνος παραμονῆς του στήν Ἑλλάδα θά πρέπει νά ἀπελαθεῖ,γιά νά καταλάβει κι αὐτός καί οἱ ὁμοεθνεῖς του ὅτι,ἡ χῶρα στήν ὁποία παράνομα μπῆκε,ἀναγνωρίζει τήν πράξη αὐτοθυσίας του,ἀλλά παράλληλα σ' αὐτήν τή χῶρα τηροῦνται καί οἱ νόμοι...

    • cynthia avatar
      cynthia @ Κυθήριος 02/08/2013 17:59:52

      ...βεβαίως να τηρούνται κ οι νόμοι αλλά κ να συμπληρώνονται !
      Δυο χιλιετίες πριν , άλλαξε η ροή του κόσμου όλου από την Θεϊκή Ελευση κ τους λόγους " ουκ ηλθον καταλύσαι αλλά συμπληρώσαι ...! ". Kαι ήταν το Δικό Του παράδειγμα Αυτοθυσίας που ανέτρεψε τα πάντα . Κι εμείς τώρα θα φανούμε μικροί κ λίγοι μπροστά σε ένα τέτοιο γεγονός ανθρωπιάς κ αυτοθυσίας ?
      Αριστα έπραξε η κυβέρνηση !

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ cynthia 02/08/2013 21:09:52

        Εἶδες πουθενά νά λέω ὅτι δέν ἔκανε καλά ἡ κυβέρνηση πού τόν βράβευσε;

      • Nikos K. avatar
        Nikos K. @ cynthia 02/08/2013 23:18:01

        @” ουκ ηλθον καταλύσαι αλλά συμπληρώσαι …!

        "καταλύσαι" και "συμπηρώσαι" τι;
        Γιατί δεν το λες; Χα, χα, χα!

        Μήπως λέει τον "Νόμο" = την "Πεντάτευχο" των Εβραίων ή Ιουδαίων ή Ισραηλιτών => την Παλαιά Διαθήκη;

        Χωρίς τον Εβραίο Θεό της Παλαιάς Διαθήκης, δεν υφίσταται ούτε Χριστιανισμός ούτε Μουσουλμανισμός.

        ΥΓ. Γιατί ο Δυτικός Πολιτισμός πήρε ΤΑ ΠΑΝΤΑ από την πνευματική παραγωγή της αρχαίας Ελλάδας, ΠΛΗΝ της θρησκείας της;

        Δηλαδή, όλα τα έκαναν άψογα και καλλίτερα από όλους τους μέχρι σήμερα ανθρώπινους πολιτισμούς οι αρχαίοι Έλληνες, αλλά στην κυριότερη έκφανση του κάθε πολιτισμού, την θρησκεία, τα έκαναν μαντάρα, οι... αστοιχείωτοι, και ευτυχώς που βρέθηκαν οι σοφοί Εβραίοι με το δόγμα του Μονοθεϊσμού να μας μάθουν τι εστί... ελευθερία του πνεύματος;

    • Nikos K. avatar
      Nikos K. @ Κυθήριος 02/08/2013 23:22:30

      @Θά μποροῦσαν ἴσως,νά τόν βραβεύσουν χωρίς δημοσιότητες καί φιέστες..

      Μα, για τις δημοσιότητες και τις φιέστες τον βράβευσε ο πάρα πολύ βαρύς και όχι, Μιχελάκης!

  3. cp avatar
    cp 02/08/2013 09:41:10

    Πολύ σωστά έπραξε ο υπουργός ! Πράξεις αυτοθυσίας πρέπει να επιβραβεύονται .
    Το ότι του έδωσε ,΄σαν τιμή ,άδεια διαμονής δεν συνιστά καμιά αλλαγή πολιτικής .
    Για μια εξαιρετική πράξη γίνεται μια εξαίρεση . Δεν δίδει άλλα μυνήματα ,ούτε προσκαλεί μετανάστες ,απλά τιμά την αυτοθυσία.

  4. Αιρετικός avatar
    Αιρετικός 02/08/2013 09:56:23

    "Να προβληματιστούμε για το μήνυμα της βράβευσης στους υποψήφιους μετανάστες"? Δηλ. τι εννοείτε? Μήπως το μήνυμα είναι "Ελάτε παράνομα στην Ελλάδα, αυτοθυσιαστείτε και θα σας δοθεί άδεια παραμονής"...Ε, μην υπερβάλλουμε...Απλώς ένα παράδειγμα που δείχνει ότι δεν υπάρχει θέμα εθνικότητας αλλά ποιότητας ανθρώπων...Σωστή κατά την γνώμη μου η βράβευση, όπως και σε κάθε Έλληνα στην Ελλάδα που θα έκανε κάτι παρόμοιο...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Αιρετικός 02/08/2013 11:15:35

      Σωστός! Όταν κάποιος κάνει κάτι τέτοιο, δε μετράς τύπους. Ξεπεράστηκαν παρασάγγας από την ουσία και την αξία αυτού που έκανε μαζί με τους άλλους 2. Και από τους 3 που άξιζαν, μόνο ο 1 θα κερδίσει αυτό το κάτι.

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ Γεώργιος Τ. 02/08/2013 15:37:01

        Σωστά . Πάντα υπάρχουν και άνθρωποι που ξεχωρίζουν , όπου κι αν βρίσκονται. Αλλωστε ας αναρωτηθούμε όλοι αν σε αντίστοιχη περίπτωση , θα αντιδρούσαμε κατά τον ίδιο τρόπο. Την ανθρωπιά επιβράβευσε ο υπουργός και σωστά έκανε .

        • Tommy avatar
          Tommy @ Diamond Angel 02/08/2013 15:40:33

          Δεν διαφωνεί κανείς. Απλά αν ήταν Έλληνας δεν πρόκειται να σκοτιζόταν ο κ.Υπουργός.

          • παγόβουνο avatar
            παγόβουνο @ Tommy 03/08/2013 10:42:10

            Συμφωνώ.... Στην Ελλάδα βραβεύονται μονο οι μετανάστες....
            Επίσης επικροτουνται όσοι Ελληνες χτυπάνε Ελληνίδες και όσοι είναι σχιζοφρενείς με τη βούλα γινονται προϊσταμένοι....

  5. martios avatar
    martios 02/08/2013 10:39:29

    Σωστή η βράβευση και επίσης σωστή η απέλαση που θα έπρεπε αμέσως να επακολουθήσει.

  6. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 02/08/2013 10:55:11

    Επρεπε να του δοθει ιθαγενεια τιμης ενεκεν για ηρωικη πραξη.Η αδεια παραμονης ενος χρονου ειναι τσιγκουνια.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ ψυχραιμια 02/08/2013 13:07:15

      Νά τοῦ χαρίσουν κι ἕνα σπίτι καί νά τόν ἀποκαταστήσουν μέ μιά θέση στό Δημόσιο...
      Ἄν θελήσει καί κάρτα ἀπεριορίστων,μή τή λυπηθοῦν...

    • Tommy avatar
      Tommy @ ψυχραιμια 02/08/2013 13:30:03

      Και τιμητική σύνταξη εφ ΄ορου ζωής σε συνδυασμό με δωρεάν σπίτι και αυτοκίνητο.

      • kat avatar
        kat @ Tommy 03/08/2013 08:03:49

        Και υφυπουργό στο εσωτερικών ...Στο τμημα μετανάστευσης φυσικά...

    • ο avatar
      ο @ ψυχραιμια 02/08/2013 16:46:06

      Πλακα πλακα η απόδοση υπηκοότητας θα ηταν ο μονος σίγουρος τροπος για φύγει απο την Ελλαδα αμέσως για μια χωρα της δυσης. Δεν ειναι μαζοχιστές οι άνθρωποι για να μείνουν εδω οταν μπορούνε να ειναι αλλού.

    • cynthia avatar
      cynthia @ ψυχραιμια 02/08/2013 18:06:32

      Συμφωνώ απόλυτα Ψυχραιμία κ εκπλήσσομαι απο τα σχόλια .

  7. νεους avatar
    νεους 02/08/2013 12:49:40

    αν ηταν ελληνας θα τον βραβευε κανεις ?

  8. IOKLOS ZARAS avatar
    IOKLOS ZARAS 02/08/2013 13:06:07

    Η Μυρτώ θα χαρεί παρα πολύ αν - με τη βοήθεια το Θεού - αποκατασταθούν κάποτε ορισμένες εγκεφαλικές της λειτουργίες. Ομοιως και οι αγρίως σφαγιασθέντες, ληστευθέντες, βιασθείσες, στραγγαλισθέντες και παντί άλλω τρόπο αδίκως εκμετρήσαντες τον βίο συνέλληνες
    Ειναι προφανές ότι δεν είναι μόνο οι αναρχοκομμουνιστές και οι συνοδοιπόροι τους (οι συλλήβδην καλούμενοι προοδευτικοί) που δεν αλλάζουν και δεν σώζονται με τίποτα. Είναι και οι αστούληδες ελαφροδεξιοί (οι και μεσαίος χώρος ή κεντροδεξιοί καλούμενοι).
    Και εδώ που τα λέμε δεν υπάρχει και κανένας λόγος. Αμφότεροι ιδία βουλήσει εργω και λόγω έθεσαν εαυτούς εκτός του κοινού των Ελλήνων

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ IOKLOS ZARAS 02/08/2013 22:57:44

      Γιατι να μη χαρει που βραβευθηκε ενας καλος ανθρωπος που εσωσε δυο άλλους με κινδυνο της ζωης του;Υπαρχει καποιος λογος;

      • IOKLOS ZARAS avatar
        IOKLOS ZARAS @ ψυχραιμια 04/08/2013 11:29:49

        Το οτι αν ανανήψει ποτέ θα είναι τυχερή αν εχει αναπηρία 80% μετράει ως λόγος;
        Το οτι αντί να χαίρεται τη ζωή, τον ήλιο, την θάλασσα, τον άνεμο να την χαίδεύει στις φετεινές διακοπές της, τον έρωτα στις επόμενες, τις σπουδές, τα παιδιά και τα εγγόνια της όταν έρχονταν και αντ΄αυτών αν δεν είναι ζόμπι θα έχει κινητικά και ψυχολογικά προβλήματα επί ζωής είναι επαρκής λόγος;
        Δεν με νοιάζει αν υπάρχουν και καλοί τούρκοι. Στο μυαλό μου πάντα είναι καρφωμένο το τέλος που έδωσαν στον Χρυσόστομο Σμύρνης οι τούρκοι. Και επειδή δεν θέλω να ξανασυμβεί αυτό προτιμώ να μην υπάρχουν τούρκοι

  9. Tommy avatar
    Tommy 02/08/2013 13:28:43

    Βράβευση Έλληνα οικογενειάρχη βιοπαλαιστή, που παλεύει με χαράτσια, φροντηστήρια, σούπερ μάρκετ, τέλη, ατέλειωτους λογαριασμούς δεν πήρε το μάτι μου ποτέ...

    • tk avatar
      tk @ Tommy 02/08/2013 15:50:31

      Και ούτε πρόκειται να δεις δυστυχώς. Αλλά ας είναι, ας κάνουμε όλοι οι άνθρωποι αυτό που πρέπει να κάνουμε όταν το επιβάλλει η στιγμή κι ας κρατήσουν τα βραβεία και τα δώρα δικά τους. Άλλωστε αν είσαι Άνθρωπος με κεφαλαίο Α είναι αυτονόητη αυτή η στάση.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Tommy 02/08/2013 22:58:25

      Eσωσε κανεναν απο σιδηροδρομικο δυστυχημα και τον αγνοησαν;

      • παγόβουνο avatar
        παγόβουνο @ ψυχραιμια 03/08/2013 10:48:48

        πολλοι Ελληνες έχουν προβεί σε αντίστοιχες πράξεις και μάλιστα έχουν εκτεθεί σε μεγαλύτερους κινδύνους... και ΤΟΥΣ ΑΓΝΟΗΣΑΝ στην κυριολεξία.... Πέρα απο το γεγονός ότι γνωρίζω μία περίπτωση, θα χρησιμοποιήσω ως παράδειγμα την τελευταία εκπομπή του ΑΝΤ1 "ήρωες ανάμεσά μας"... και δε θα αναφερθώ στο γενικότερο ηρωικό έργο των περισσοτέρων, αλλά στο επεισόδιο με τα αεροπορικό δυστύχημα - ναυάγιο... ποιος αλήθεια κυβερνών επιβράβευεσε αυτή την πράξη???????
        ΚΑΝΕΙΣ ... και αν δεν ήταν αυτή η εκπομπή κανείς δε θα το ήξερε... Αλλα ο ήρωας ήταν Ελληνας όχι παράνομος μεταναστης!!!!

  10. popaia avatar
    popaia 02/08/2013 13:54:31

    Καμία σύνδεση δεν υπάρχει σημειολογικά μεταξύ των δύο. Τη βράβευση περίμεναν τα στίφη για να έρθουν; Δεν βλέπουν τί γίνεται εδώ; Ίσα-ίσα που θα έπρεπε όπως λέει κι η Ψυχραιμία να δοθεί ιθαγένεια στο παιδί αυτό. Πάντα υπάρχει περιθώριο να τη βγει η κυβέρνηση από Αριστερά για τον απλούστατο λόγο ότι αυτοί οι τσαρλατάνοι δεν είναι στην ουσία αριστεροί αλλά πολιτικώς ορθοί νεοταξίτες.
    Απ' την άλλη βέβαια πώς μπορεί να δοθεί μια πραγματική επιβράβευση στον Πακιστανό και ταυτόχρονα να συλλαμβάνονται Κούρδοι αγωνιστές ως τρομοκράτες;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ popaia 02/08/2013 23:00:16

      Tι θα πει "Κουρδοι αγωνιστες";Αυτοι που κουβαλουσαν στο φουσκωτο της Χιου ρουκετες και βομβες για να χτυπησουν στοχους στην Τουρκια;
      Το ξερεις οτι δεν ειμαστε σε πολεμο με την Τουρκια;

  11. alex23 avatar
    alex23 02/08/2013 15:12:05

    νομιζω οτι σωστα εγινε η βραβευση και θα πρεπει να υπαρξουν και αλλες αντοιστοιχες σε οσους ελληνες ή μη κανουν γενναιες πραξεις, χωρις προσωπικο ωφελος

    στελνει και ενα μηνυμα στους λαθρομεταναστες και σε ολον τον κοσμο οτι δεν ειμαστε καποιοι κακοι ανθρωποι που τους χρησιμοποιησαμε οσο τους ειχαμε αναγκη σαν φτηνο ανασφαλιστο εργατικο δυναμικο και τωρα που δεν εχουμε δουλειες, με προφαση οτι θελουμε να βαλουμε σε ταξη την χωρα μας, τους κυνηγαμε για να τους τιμωρησουμε που συνεχιζουν να ειναι εδω (οπως κανει πχ η χρυση αυγη), αλλα οτι εχουμε πολιτισμο και ξερουμε να εκτιμαμε και να επιβραβευουμε αυτους που το αξιζουν, τιμωντας τους με νομιμη παρανομη στην χωρα μας, αρκει να το αποδεικνυουν με τον τροπο και την σταση της ζωης τους...

  12. dem avatar
    dem 02/08/2013 15:53:13

    Πριν από μισή ώρα περίπου κατεβαίνοντας την Ομήρου ήρθα αντιμέτωπος με την τριτοκοσμική εικόνα της Αθήνας για μιά ακόμη φορά. Ένας ελληνάρας είχε παρκάρει στην δεξιά πλευρά της Ομήρου, δηλαδή προς την καθολική εκκλησία, εμποδίζοντας το λεωφορείο να περάσει γιατί δεν χώραγε, και η ουρά των οχημάτων (ευτυχώς οδηγώ μηχανή) είχε φτάσει στην Ακαδημίας...πιό κάτω ένας λαθροπακιστανός, σαν τον βραβευθέντα, ανέβαινε με το καρότσι του σούπερ μάρκετ γεμάτο με σιδερικά την Ομήρου ανάποδα δηλαδή προς την Πανεπιστημίου. Οσο δεν μαζεύει το κράτος τις δύο βασικές ομάδες που έχουν καταντήσει την Αθήνα χειρότερη από ισλαμαμπαντ, δηλαδή τους αναρχοπρεζάκηδες και τους λαθροέποικους ισλαμοφασίστες αφροασιάτες εγώ θα ψηφίζω Χρυσή Αυγή με χαρά και χωρίς τύψεις αν και προέρχομαι από αριστερή οικογένεια.

    • dim avatar
      dim @ dem 03/08/2013 03:27:27

      Και ψηφίζοντας ΧΑ, και άρα στερώντας τις ψήφους από την ΝΔ, που είναι η μόνη δύναμη εξουσίας που μπορεί να κάνει κάτι για το θέμα, αν τις δώσει ο λαός την δύναμη, στην ουσια θα είσαι η αιτία για να πάει η πρωτιά στο Σύριζα (αφού η πρώτη θέση ψήφο - ψήφο θα παιχθεί), και άρα θα δεις τους αναρχοπρεζάκηδες και τους λαθροέποικους ισλαμοφασίστες, που στην ουσία πρόκειται για "αδέλφια" των Συριζαίων, να μονιμοποιούνται και να πληθαίνουν με γεωμετρική πλεόν πρόοδο, και με όλα τα νόμιμα έγγραφα που θα τους παρέχει η κυβέρνηση Σύριζα, που στην ουσια ΈΣΥ θα έχεις με τη ψήφο σου βγάλει...

  13. helios avatar
    helios 02/08/2013 16:09:41

    ΄΄Ένα χρόνο μετά θα μπορεί να υποβάλει τα χαρτιά του για να λάβει άδεια διαμονής ως νόμιμα εργαζόμενος στη χώρα.΄΄

    Οπότε θα μας μείνει για πάντα.
    Άλλος ένας που ήρθε πράνομα στην Ελλάδα και νομιμοποιείται.
    Η βράβευση ήταν σωστή(ακόμη και ένα μικρό χρηματικό ποσό θα μπορούσαν να του δώσουν) έπρεπε όμως να ακολουθήσει η απέλαση.

  14. Ξένος avatar
    Ξένος 02/08/2013 17:06:53

    Περισσότερο ως προσπάθεια έμπρακτου ετεροπροσδιορισμού απέναντι στην χρυσαυγίτικη προσέγγιση και ρητορική για το λαθρομεταναστευτικό μοιάζει παρά με απόπειρα ανοίγματος στην αριστερά. Επίσης, εντάξει, άδεια παραμονής του έδωσαν όχι και ιθαγένεια. Άδεια παραμονής με ημερομηνία λήξης. Στο κάτω-κάτω ένας άνθρωπος που προβαίνει σε τέτοια ενέργεια είναι αρκετά απίθανο να σου προκύψει εγκληματίας. Εκτός αυτού, σίγουρα δεν μπορούμε να περιθάλπουμε τον κάθε πικραμένο που πηδάει τη μάντρα και μπαίνει στη χώρα, αλλά τέτοιας ποιότητας πικραμένοι που και που αξίζει να αντιμετωπίζονται διαφορετικά. Δεν είναι και πάρα πολλοί.

  15. firiki2010 avatar
    firiki2010 02/08/2013 18:12:55

    Ενας άνθρωπος - ένας Πακιστανός λαθρομετανάστης - διακινδυνεύει τη ζωή του για να σώσει δυο άγνωστους σε αυτόν. Δύο ομοεθνείς του σκοτώνονται πάνω σε αυτή την πτοσπάθεια. Η Πολιτεία τον βραβεύει. Τι το φυσιολογικότερο;
    Κάποιοι βλέπουν στην κίνηση αυτή της Πολιτείας "αριστερή στροφή" (!!!!), άλλοι θεωρούν ότι η βράβευση συνιστά πρόσκληση σε λαθρομετανάστες, άλλοι ειρωνεύονται και συγκρίνουν ανόμοια πράγματα. Χαμός !
    Η Πολιτεία νομίζω έπραξε το αυτονόητο έστω κι αν το συνδύασε με μια επικοινωνιακή κίνηση "έμπρακτου ετεροπροσδιορισμού απέναντι στη χρυσαυγίτικη προσέγγιση" όπως πολύ σωστά επισημαίνει ο "Ξένος " πιο πάνω. (Ανάλογη επικοινωνιακά κίνηση ήταν εξ άλλου και η βράβευση Αντετοκούμπο)

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ firiki2010 02/08/2013 18:38:52

      Ἀγαπητέ firiki 2010,προσωπικά,σάν ''ἐπικοινωνιακή κίνηση'' δέν μοῦ ἄρεσε,τό ἀναφέρω καί πιό πάνω. Σάν κίνηση ἀναγνώρισης ὅμως τῆς Πολιτείας ἀπέναντι σέ μιά πράξη αὐτοθυσίας ἑνός συνανθρώπου μας,ἔστω λαθρομετανάστη,τήν ἐπαινῶ.
      Θά πρέπει ὅμως,ἄποψή μου,μετά τήν παρέλευση τῆς χάριτος νά ἐφαρμοστεῖ κι ὁ νόμος.

    • dem avatar
      dem @ firiki2010 02/08/2013 22:49:21

      Τα γράψατε όλα αγαπητέ, ακριβώς έτσι είναι...

  16. popaia avatar
    popaia 02/08/2013 18:32:16

    dem, κι εγώ από αριστερή, για την ακρίβεια κομμουνιστική οικογένεια προέρχομαι
    και τώρα τους βλέπω κι ανατριχιάζω.

    • dem avatar
      dem @ popaia 02/08/2013 22:46:30

      Εγώ παθαίνω ακριβώς το ίδιο με τους "αντιεξουσιαστές", αλήτες ροπαλοφόρους τύπου Καραγιάννη και Σακκά . Τυγχάνει να έχω έρθει πρόσωπο με πρόσωπο, εντελώς τυχαία, με τα τάγματα εφόδου των αναρχικών στη Σολωμού οι οποίοι κατέβαιναν οργανωμένα προς την Πατησίων από τα Εξάρχεια και κουβαλούσαν μάρμαρα, πέτρες, ρόπαλα, μολότωφ, αλυσίδες, φορούσαν μπαντάνες και μαντίλια ή και κουκούλες στο πρόσωπο, ορισμένοι ήταν με τα κράνη μοτο, και έλαμπε το μάτι τους. 'Ημουν σίγουρος οτι αυτοί οι αλήτες θα μπορούσαν να εκτελέσουν ανθρωπο εκείνη την ώρα...Αλλά πείτε μου πόσους ανθρώπους έχουν κάψει οι Χρυσαυγήτες, πόσους "καπιταληστες" έχουν εκτελέσει οι Χρυσαυγήτες, πόσα καταστήματα και σπίτια έχουν καταστρέψει οι Χρυσαυγήτες και τελικά πόσους οι αναρχοαλήτες επαναστάτες της αριστεράς...ποτέ δεν είναι αργά για να αντικρύσετε την αλήθεια...

      • dim avatar
        dim @ dem 03/08/2013 03:37:20

        Πολλούς, και οι μεν και οι δε... Κάθε τι ακραιο, βίαιο, που ζει με μίσος, πρέπει να περιθωριοποιείται, αλλιώς θα γίνουμε ζούγκλα (πραγματική ζουγκλα εννοώ, γιατι ούτε εμένα μου αρέσει αυτό που έγινε η χώρα μας τα τελευταία 20 χρόνια, αλλά αν αφεθούμε στη βία και τα μίση, τελειώσαμε οριστικά, ενώ τώρα μπορούμε μέσα από δημοκρατικές, πέριξ του κέντρου επιλογές - για εμένα κεντροδεξιές, για άλλον κεντροαριστερές, αλλά πάντως ποτέ ακραίες, να διορθώσουμε τα λάθη του παρελθόντος...)

        • dem avatar
          dem @ dim 03/08/2013 13:09:12

          Τα σχόλιά σας δείχνουν την ποιότητα του χαρακτήρα σας ενώ τα δικά μου πιθανόν ανωριμότητα και το γνωρίζω. Δεν μου αρέσουν εκ φύσεως οι ακραίες και βίαιες αντιδράσεις. Αλλά πολλές φορές είναι αναπόφευκτες αν μιά συντεταγμένη και ευνομούμενη πολιτεία θέλει να εφαρμόσει τον νόμο. Άλλως καταντάει αναρχία. Αυτή η τελευταία, δηλαδή η αναρχία της αριστεράς σε συνδυασμό με την διαφθορά της δεξιάς, όπου το ένα ανέχεται ή τροφοδοτεί το άλλο με σκοπό την συνύπαρξή τους στα πλαίσια της ανομίας, είναι που σπρώχνει τον κόσμο στην άκρα δεξιά...

  17. Last_Chance avatar
    Last_Chance 02/08/2013 20:01:05

    Χιλιάδες Ρώσοι για να μη πω εκατομμύρια ανάμεσα τους και ο ίδιος ο Πουτιν προσκύνησαν τον Σταυρό του μαρτυρίου του Πρωτόκλητου Αποστόλου Ανδρέα όπου μεταφέρθηκε στην Ρωσία από την Πάτρα.

    Αλήθεια το ακούσατε αυτό ποτέ από κανένα κανάλι?

    Μα φυσικά και όχι… Αντίθετα βλέπουμε όλη μέρα τούρκικα σίριαλ και τον Μιχελάκη να βραβεύει Πακιστανούς….
    Ζωή σε λόγου μας

  18. helios avatar
    helios 02/08/2013 21:14:45

    παντρέψου τον τότε
    http://www.e-typos.com/content/1958075.jpg

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ helios 02/08/2013 22:09:44

      helios,δέν παίζεσαι! :-)

  19. Νεστορίδης avatar
    Νεστορίδης 02/08/2013 21:38:46

    Ο ανθρωπισμός με πράξη αυτοθυσίας πρέπει να επιβραβεύεται όπως επίσης πρέπει να εφαρμόζονται και οι νόμοι περί παράνομης μετανάστευσης!
    Έχω μία απορία, γνωρίζει ο υπουργός αν αυτός που βράβευσε ήταν αυτός που βοήθησε; Γνωρίζει ο υπουργός το όνομα και την καταγωγή αυτού που βράβευσε;
    Ας σοβαρευτούν επιτέλους οι πολιτικοί και ας αρχίσουν τις επαναπροωθήσεις και να απαγορεύσουν τις ψεύτικες διασώσεις των λαθρομεταναστών απο το λιμενικό.

  20. Στέργιος avatar
    Στέργιος 02/08/2013 21:55:09

    Όσο η ελληνική κυβέρνηση ΔΕΝ καταγγέλλει το κατάπτυστο Δουβλίνο ΙΙ, η Ελλάδα θα είναι διαρκώς η πύλη εισόδου μεταναστών από τον (υπόλοιπο) Τρίτο Κόσμο προς την ΕΕ. Χίλιους αγγέλους αν πάρεις και τους βάλεις να ζουν 20-20 σε ερειπωμένο δυάρι τής Πλατείας Βάθης, χωρίς χαρτιά, χωρίς δουλειά και χωρίς πρόσωπο στην ελληνική κοινωνία, θα γίνουν κι αυτοί εγκληματίες. Ο Μιχελάκης και η κυβέρνησή του να καταγγείλλουν το Δουβλίνο ΙΙ και να σταματήσει να λαϊκίζει. Όσο κοτετσόσυρμα κι αν βάλει ο Δένδιας στον Έβρο, το ποτάμι τής μετανάστευσης ΔΕΝ θα σταματήσει, παρά μόνο αν καταγγελθεί το Δουβλίνο ΙΙ.

  21. τοξο avatar
    τοξο 03/08/2013 01:32:12

    Οι άλλοι δύο που έχασαν την ζωή τους,γιατί μπήκαν στο αμάξι και δεν το έσπρωχναν;Κατά την δική μου άποψη ,όπως παρουσιάσθηκε το συβάν,έχει αρκετά ερωτηματικά.

  22. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 04/08/2013 06:32:25

    Oταν τα ζητήματα είναι εθνικά και οι λύσεις είναι εθνικές.Τα περί κεντροδεξιάς και κεντροαριστεράς λύσης του εθνικού ζητήματος της λαθρομετανάστευσης δεν ευσταθούν.Οπως και δεν είανι δυνατόν να διανοηθεί ουδείς πολιτικά υγιής νούς πως το φαινόμενο της λαθρομετανάστευσης θα παταχθεί μόνο με επιχειρήσεις τύπου Ξένιου Ζεύς ή με τον παραστρατιωτικό μηχανισμό του νεοναζιστικού μορφώματος της Χ.Α.Οι λαθρομετανάστες έχουν γονατίσει το δημόσιο σύστημα Υγιείας και το σύστημα κοινωνικής ασφάλισης με το να απολαμβάνουν τις παροχές του χωρίς να συνεισφέρουν το ελάχιστο.

    Οι περισσότεροι είναι ανειδίκευτοι και ανεκπαίδευτοι προσφέρουν δε ένα πολύ καλό άλλοθι σε όλους εκείνους τους Ελληνες με Εθνική Συνείδηση οι οποίοι μετρούν τον πατριωτισμό τους με την απόκλιση του εργατικού κόστους.Το πόσο θα μου κοστίσει ένας Ελληνας και πόσο θα μου κοστίσει ένας Λαθραίος αποτελεί χιλιοειπωμένη φράση.Άλλωστε ο Κος Σαμαράς ήταν απο τους πολιτικούς που γεύτηκε την πίεση για φτηνά εργατικά χέρια απο το ντόπιο ελληνικό επιχειρηματικό κεφάλαιο.

    Για κάποιες γειτονικές χώρες το εμπόριο ψυχών αποτελεί σημαντική πηγή εσόδων.Το μαύρο χρήμα ως παράγωγο της δραστηριότητας αυτής διαχέεται σε ολάκερη την Ελληνική κοινωνία σε όλες τις βαθμίδες της.Φρόνιμο λοιπόν κρείττον το λαλείν σιγά.Φυσικά και το φαινόμενο των διακινητών δεν αποτελεί μόνο Ελληνική έμπνευση.Πλέον οι διακινητές είναι και ξένης υπηκοότητας κατά συνέπεια διακινούν και αυτοί χρήμα μαύρο προς πιο πολλές κατευθύνσεις.

    Σε εποχές κρίσης όπως αυτή που μαστίζει την Ελληνική κοινωνία σήμερα για το οργανωμένο έγκλημα και γενικότερα για την παραβατική συμπεριφορά είναι μαι χρυσή εποχή η οποία και προσφέρει πλείστα τα οφέλη.Σήμερα η κατάσταση έχει λάβει χαρακτηριστικά εισβολής και εποικισμού.Το φαινόμενο δεν μπορεί να περιοριστεί ούτε με τις επαναπροωθήσεις, ούτε με τις συλλήψεις ούτε και με τον εθελοντικό επαναπατρισμό.Το σφράγισμα των συνόρων στο Αιγαίο είναι αδύνατον να επιτευχθεί .Για την εξάρθρωση του ντοπίου κυκλώματος ή ξένου διακινητών ούτε λόγος να γίνεται.Τα "λεβεντόπαιδα" λ.χ. της Χ.Α. δεν έχουν κινηθεί ποτέ κατά διακινητών και ο λόγος προφανής.Περίπτωση συνεργασίας με την Τουρκία δεν υφίσταται ήδη δε η Ελλάδα κατηγορείται απο όμορες χώρες για εξαγωγή του φαινομένου και για πηγή αποσταθεροποίησης τους .Περίπτωση να πειστούν οι εταίροι μας στην Ε.Ε. και να αναθεωρήσουν πολιτικές τύπου Δουβλίνου όνειρο θερινής νυκτός

    Η Ελλάδα είναι μια εύκολη και βολική χώρα όπως και ήταν.Μόνο όταν πλέον ισότιμα θα συμμετέχει στα κέντρα λήψης αποφάσεων τότε θα μπορεί να επιβάλλει τους όρους τους.Μέχρι τότε καθόμαστε αναπαυτικά στις καρέκλες μας και παρακολουθούμε τα τεκταινόμενα γιατί η ευθύνη μας είναι η επίτευξη της μέγιστης κοινωνικής συναίνεσης και της μέγιστης κοινωνικής συνοχής , οι δύο αυτές παράμετροι είναι κομβικής σημασίας για την πολλαπλασιαστική ισχύ της Ελλάδας

    Τα υπόλοιπα που γράφονται ελαφριάν την καρδίαν αποτελούν απλά λαϊκισμό που σκοπό έχει να θρέψει το κομματικό ακροατήριο.Ως κεντροαριστερός σας λέγω πως ο λαικισμός συνεισφέρει τα μέγιστα στην επαύξηση της των ποσοστών της Χ.Α. και στην αναγωγή της σε παράγοντα ήπιας ισχύος.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.