#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/04/2011 20:55
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μια απάντηση στο MEGA και στο ΒΗΜΑ για την οικονομική πολιτική της ΝΔ




Του  Κώστα Ροδινού

Χθες το βράδυ, ο κ.  Τσίμας στο δελτίο ειδήσεων του MEGA, είπε ότι η κριτική για την απογραφή Αλογοσκούφη  δεν μπορεί να αφήνει έξω τον κ. Καραμανλή. Είναι από τις ελάχιστες φορές, αλλά συμφωνώ απολύτως μαζί του! Και συνέχισε απευθυνόμενος  στη Ν.Δ.:  «Αν η απογραφή ήταν έγκλημα, τότε η οικονομική πολιτική της κυβέρνησης Καραμανλή ήταν κακούργημα! Και για αυτό δεν μας λέει τίποτα η Ν.Δ.»  Εις επίρρωση των λεγομένων του, πρόσθεσε ότι ο Καραμανλής  μας άφησε   χρέος  ύψους 110 δις! Για να αντιληφθούμε, μάλιστα το μέγεθος του, μας είπε  ότι είναι ακριβώς το ποσό που δανειστήκαμε με το μνημόνιο!

Στη συνέχεια πήρε σειρά ο κ. Πρετεντέρης, για να προσθέσει ότι αν δεν μεσολαβούσε η πενταετία Καραμανλή, σήμερα θα ήμασταν μια χαρά! Και συμπλήρωσε η κα Τρέμη, ότι θα πηγαίναμε να πανηγυρίζουμε στην Ομόνοια!  Στην Ομόνοια η κα Τρέμη με τα σίκ συνολάκια, δίπλα στους αλλοδαπούς; Πολύ θα ήθελα να το δώ αυτό το θέαμα!

Οι αλχημιστές θα αισθάνονται μπροστά τους ως μαθητευόμενοι μάγοι!

«που πήγαν τα λεφτά;»

Η αλήθεια είναι ότι η Ν.Δ. στην πενταετία 2004-2009, δανείστηκε συνολικά 125 δις ευρώ.  Το ερώτημα, όπως θα το έθετε ο Γιώργος,  είναι «που πήγαν  τα λεφτά»;

Σύμφωνα, λοιπόν, με την ανακοίνωση της Ν.Δ.:                                                 Πρώτον: τα 45 δις αφορούν «αναχρηματοδότηση» του παλαιότερου χρέους.

Δεύτερον, τα 50 δις ευρώ πήγαν για τόκους προηγουμένων ετών.

Τρίτον, τα 10 δις πήγαν για  πληρωμές εξοπλιστικών προγραμμάτων, που  είχαν παραγγείλει προηγούμενες κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ.

Τέταρτον, τα 7,2 δις πήγε για πληρωμές στα Ταμεία της ΔΕΗ, του ΟΤΕ και του ΙΚΑ που επίσης είχαν υπογράψει οι προηγούμενες κυβερνήσεις.

Πέμπτον, τα 2,6 δις δόθηκαν τα  για χρέη νοσοκομείων που άφησε το ΠΑΣΟΚ και τα πλήρωσαν οι κυβερνήσεις της Ν. Δ.

Έκτον, τα 3,2 δις δόθηκαν για «λοιπές χρεώσεις» που άφησαν οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ.»

Η κυβέρνηση Σημίτη εκτός από να φορτώνει βάρη  στους επερχομένους, τους  αφαιρούσε  και έσοδα! Για την ακρίβεια προεισέπραξε μελλοντικά έσοδα του δημοσίου, ύψους 7 δις ευρώ!  Να μην αναφέρω  το περίφημο swap  της GS.

Όλα αυτά προφανώς και τα ακούει σήμερα για πρώτη φορά ο κ. Τσίμας! Τις άλλες φορές, μάλλον θα τα σκέπαζε ο θόρυβος από τις μηχανές της F1..

«Το λάθος του κ. Σαμαρά» Χθές, επίσης,  ο κ. Καρακούσης, έγραψε στο ΒΗΜΑ» «… Με την ευκαιρία της ανακοίνωσης από την ευρωστατιστική υπηρεσία έσπευσαν διάφοροι να δηλώσουν ότι απέτυχε η οικονομική πολιτική, ότι πήγε χαμένος τόσος κόπος και άλλα τινά απολύτως ανακριβή. Και πρώτη βεβαίως η Ν. Δ., η οποία άκουσον - άκουσον εγκαλεί την κυβέρνηση ότι δεν μείωσε το έλλειμμα κατά έξι ποσοστιαίες μονάδες, αλλά μόνο κατά πέντε! …. Το έλλειμμα μειώθηκε το 2010 σε σχέση με τον εκτροχιασμό του 2009 κατά 12 δισ. ευρώ, από 36 δισ. ευρώ σε 24 δισ. ευρώ. Είναι η μεγαλύτερη μείωση που σημειώθηκε ποτέ σε ένα χρόνο σε χώρα της ευρωζώνης και μακράν οποιασδήποτε άλλης σε ολόκληρη την Ευρωπαική Ενωση. Προφανώς θα ήταν καλύτερα καλύτερα να είχε πέσει το έλλειμμα κάτω από τα 20 δισ. ευρώ και να είχε επιτευχθεί ο στόχος, όπως αρχικώς ετέθη, αλλά απέχει πολύ από το να μηδενίζει κανείς το συγκεκριμένο αποτέλεσμα, αδικώντας πρώτα απ' όλα την προσπάθεια και τις θυσίες του ελληνικού λαού.  Είναι μάλιστα απόλυτα υποκριτικός ο παραπάνω νεοδημοκρατικός σχολιασμός, με την έννοια ότι ο προϋπολογισμός του 2009 προέβλεπε έλλειμμα 2%, ο κ. Καραμανλής φεύγοντας από την εξουσία τον Σεπτέμβριο του 2009 το ανέβασε στο 6% του ΑΕΠ και η Eurostat το εκτίναξε στο 15,5%. Άραγε αποδέχεται η Νέα Δημοκρατία το αποτέλεσμα της ευρωστατιστικής Υπηρεσίας για εκτίναξη του ελλείμματος στο 15,5% το 2009 και αν ναι, πώς τώρα χτυπιέται για απόκλιση μιας μονάδας από τον στόχο του 2010; Η Ν. Δ. του κ. Σαμαρά πρώτα οφείλει να ζητήσει συγνώμη για την περιβόητη ''νέα διακυβέρνηση'' του κ. Καραμανλή και μετά να εγκαλεί την παρούσα κυβέρνηση, με τα όποια προβλήματα και τις υστερήσεις της, επειδή δεν κατάφερε το ''θαύμα''. Και όσο ο κ. Σαμαράς δεν καταδικάζει ευθέως την προηγούμενη περίοδο, όσο λέει μισόλογα και καλύπτει το νεοδημοκρατικό έγκλημα τόσο δεν θα κερδίζει και θα ξοδεύει την όποια δική του αξιοπιστία. ..»

Από πού να αρχίσω;

Πρώτον, δηλαδή κ. Καρακούση η οικονομική πολιτική του κ. Παπανδρέου τον τελευταίο χρόνο είναι …επιτυχημένη; Με την ανεργία πάνω από το 15%, την ύφεση στο 4%, τον πληθωρισμό στα ίδια επίπεδα, οι θυσίες «πιάνουν τόπο;» 32 δις χρέος πρόσθεσε, μέσα σ΄ ένα χρόνο!

Δεύτερον, η Ν.Δ. δεν εγκαλεί την Κυβέρνηση γιατί απέτυχε να μειώσει το έλλειμμα κατά πέντε και όχι έξη μονάδες. Την  εγκαλεί γιατί η συνολική της πολιτική απέτυχε και αυτό το ομολογούν  με τις συνεχείς αναθεωρήσεις του μνημονίου και τα νέα εισπρακτικά μέτρα.

Τρίτον, για τον «εκτροχιασμό του ελλείμματος το 2009», την ευθύνη του τελευταίου τριμήνου την είχε ο κ. Παπανδρέου.  Με  μια οικονομία στην εντατική. όπως έλεγε, ο κ. Παπανδρέου μοίραζε  επίδομα αλληλεγγύης ύψους 1, 5 δις, ενώ ανέστειλε την εφαρμογή όλων των μέτρων που είχε ανακοινώσει  η κυβέρνηση Καραμανλή; Αυτά  δεν συνέβαλαν στον…εκτροχιασμό του ελλείμματος;

Τέταρτον, « η Ελλάδα δεν πρέπει να αποδέχεται νέες πρωτοβουλίες για αδικαιολόγητη διόγκωση του χρέους, όπως έγινε με τη μεταφορά πολλών εγγυημένων δανείων των ΔΕΚΟ και άλλων οργανισμών στο χρέος της κεντρικής κυβέρνησης, το οποίο έτσι εκτοξεύθηκε αιφνιδίως και αναιτίως κατά άλλα 10% του ΑΕΠ. Κανένα από αυτά δεν ήταν κρυφό, άγνωστο ή μη εξυπηρετούμενο και γι΄ αυτό άλλωστε οι τόκοι στον προϋπολογισμό δεν μετεβλήθησαν ούτε κατά ένα ευρώ. Σε καμία άλλη χώρα της ΕΕ τα ομαλώς εξυπηρετούμενα δάνεια των κρατικών επιχειρήσεων δεν λογίζονται ως μέρος του δημόσιου χρέους.»

Αυτά δεν τα λέω εγώ. Τα έγραψε ο πρώην εκλεκτός του κ. Καρακούση, ο κ. Νίκος Χριστοδουλάκης στην ίδια εφημερίδα  στις 9-1-2011!  Δεν συνεννοούνται τουλάχιστον μεταξύ τους;

Πέμπτον, με τόσα εισπρακτικά μέτρα που κυριολεκτικά έχουν γονατίσει την ελληνική κοινωνία, αυτό που έκανε ο κ. Παπανδρέου είναι κατόρθωμα;

Αυτά για να μην μακρυγορώ.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/04/2011 21:00:46

    Το ΚΚΕ-ΜΛ στα παραθυρα !! χαχαχααα
    Δεν μαζαυονται ολοι αυτοι να τους κανουμε ερωτησεις??
    Μονο αυτοι θα ρωτανε?????
    Τι να πουν? το ενα το αφεντικο πηρε 150Εκ ομολογιακο για να αναχρηματοδοτησει τα παλια, το αλλο πηρε 100Εκ Μεγαρα και το τριτο επιμηκυνει τις συμβασεις με το Ρεππα και τα Διοδια ( που μειωθηκαν στον υπνο μας ! )

    ΠΠ

    αααχ Κωστα μου

    • Kostas avatar
      Kostas @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 28/04/2011 17:44:23

      Ποια τα αποτελέσματα της απογραφής; Άρχισε η αναγκαία ήπια προσαρμογή. Πάντως δεν μας οδήγησε ούτε σε περικοπές μισθών - συντάξεων, ούτε σε μνημόνια και αντιμνημόνια και η οικονομία άρχισε να κινείται. Εκεί και σταμάτησε . Σε τούτο το λαό δεν αρμόζει συντεταγμένη ήπια προσαρμογή. Τα θέλει ο ποπός του.

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 27/04/2011 21:10:18

    Κάποια στιγμή, θα καταλάβουμε ότι οι δυνάστες μας είναι οι δύο τρεις κατασκευαστικές εταιρίες που ελέγχουν το Μέγκα και το Έθνος. Τα ελικόπτερα, δεν είναι ούτε για τον ΓΑΠ, ούτε για κανέναν ΓΑΠ. Για τους μάγκες αυτούς είναι. Για αυτούς δανειστήκαμε, για αυτούς χρωστάμε.

    Με το κεφάλι κάτω και το σβέρκο απλωμένο μπροστά στις 3-4 οικογένειες. Για αυτό κύριοι και κυρίες, ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ. Ξέρω πού τους πονάει.

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ archaeopteryx 28/04/2011 02:17:15

      Πιθανόν η καταβαράθρωση του ύψους του προυπολογισμού των Δημοσίων Έργων να αποτελεί μια αντανακλαστική αντίδραση του πολιτικού κόσμου που κουράστηκε από την επικυριαρχία των μεγαλοεργολάβων...

  3. zio avatar
    zio 27/04/2011 21:12:38

    γιατί, τα ομόλογα που λήγουν το 2012 και είναι ΠΟΛΛΑ, ΠΟΙΟΣ τα δανείστηκε το 2002? και αυτό το "ξέχασαν".

  4. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/04/2011 21:13:00

    Τι εγινε με το ΓΑΠ που θα εκανε ΝΟΜΟ για να μην πουληθει ΓΗ ??? αχχαααααααααααααααααα

    Ποια ειναι η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΛΟΒΕΡΜΑΝ που μας την κρυβουν???

    Πότε σκανε τα swaps σε γιεν του Σημιτη ??? να σου πω εγω !!!! ......

    Συγκεκριμένα, το 2007 έληξε ομόλογο ονομαστικής αξίας 50 δισ. γιεν!!!!!!!!!!!,

    το 2008 άλλο ομόλογο 50 δισ. γιεν!!!!!!!!!!!,

    το 2016 ομόλογο 40 δισ. γιεν!!!!!!!!!! και

    το 2017 το τελευταίο ύψους 50 δισ. γιεν!!!!!!!!!!!!.
    JPY/EU = 0,00825

    ΠΠ

  5. ierofantis avatar
    ierofantis 27/04/2011 21:14:27

    Η απογραφή Κώστα δεν ήταν λάθος...

    Το λάθος ήταν ότι μετά την απογραφή, δεν υπήρξε οργανωμένη κεντρική πολιτική της κυβέρνησης Καραμανλή να καθίσει στο σκαμνί μερικούς πράσινους χαμαιλέοντες και κάποια από τα γιουσουφάκια και τους νταβατζήδες τους, της προηγούμενης δεκαετίας...

    Αντ' αυτού προτιμήθηκε αρχικώς η καλόπιστη συνύπαρξη με το σύστημα ΠΑΣΟΚ, μετά υιοθετήθηκε η ήπια προσαρμογή και τέλος κατέληξε το πράγμα σε παράιτηση και αβουλία στις όποιες ορέξεις των χαμαιλεόντων, των γιουσουφακίων και ... των νταβατζήδων...

    Rise and Fall...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ierofantis 27/04/2011 21:20:07

      Ιerofanti,
      αυτό ακριβώς έγραψα οταν απουσίαζες. Δες το άρθρο "Καιρός για τη Ν.Δ. να αφήσει το παρελθόν και να ασχοληθεί με το μέλλον"

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 27/04/2011 21:21:09

        Αυτη την Αναρτηση με ολα τα σχολια να την κρατησεις !!!
        θα με θυμηθεις !!!!...

        ΠΠ

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Κώστας Ροδινός 27/04/2011 22:23:58

        είναι όντως συλλεκτική η ανάρτηση Κώστα Ροδινέ

  6. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 27/04/2011 21:18:22

    Καμμια υποχωρηση σε αυτους που προωθουν την εξαθλιωση του λαου.
    Κακως εγινε και συζητηση για την απογραφη.Αφηστε τους να ζητουν απολογιες και να υπερασπιζονται το ΠΑΣΟΚ - θα πνιγουν στους ανεργους που δημιουργουν.
    Θεωρω οτι η ΝΔ πρεπει να υιοθετησει το βιβλιαρακι που εβγαλε ο Παπαθανασιου και να το προβαλλει παντου.
    Το πασοκικο ψεμα θα καταπεσει οταν ο κοσμος αρχισει και πειναει.Δε χρειαζεται παρα επαναληψη των ιδιων πραγματων.Ειδα οτι ο Λαζαριδης στην εκπομπη ειπε οτι την οικονομια την κατεστρεψε το ΠΑΣΟΚ.Αυτο πρεπει να συνεχισουμε να το λεμε.Και κατι αλλο : να παψει η ΝΔ να ψηφιζει παροχες στο ΔΟΛ τυπου Μεγαρο μουσικης - ειναι απλως γελοιο.

    • Στρυμών avatar
      Στρυμών @ ψυχραιμια 28/04/2011 10:01:20

      Συμφωνώ με τον Ψυχραιμία εκατό τις εκατό !!!!

  7. zackii avatar
    zackii 27/04/2011 21:25:15

    +100000 O φιλοξενών το ΓΑΠ ξενοδόχος της Πάρου είπε ότι με το 20λεπτο την ημέρα στους Δ.Υ είναι σα να προσλαμβάναμε 42.000 άτομα. Όχι δεν θα πάω στο Δαφνί. Αυτούς θα στείλω...

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ zackii 27/04/2011 21:27:19

      ο Ραγκουσης ειπε 40 ωρες απο 37 = σαν 45.000 προσληψεις!!!
      τον ακουσα ΜΕΓΚΑ πριν μιση ωρα !!

      ΠΠ

  8. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/04/2011 21:25:42

    Χριστος Ανεστη Ψυχραιμια!!!
    εσυ την εχεις την ψυχραιμια???....
    μιλαμε για Πρασινη Χολερα με Γυψο...

    ΠΠ

  9. ierofantis avatar
    ierofantis 27/04/2011 21:29:48

    Μάλιστα. Το είδα.

    Έχουμε επομένως σύμπτωση απόψεων εδώ... ξανά!

    Σε ότι αφορά λοιπόν την ουσία, το μήνυμα που έπρεπε να εκπέμψει η ΝΔ δεν είναι ότι η απογραφή ήταν λάθος, αλλά ότι μετά από την επιτυχημένη απογραφή η παράταξη έσφαλε που δεν κάθισε όλους αυτούς τους κυρίους που σήμερα με ύφος καρδιναλίων αποφασίζουν για εμάς χωρίς , επικαλούμενοι τον πατριωτισμό μας, στο σκαμνί και μετά δεν τους οδήγησε στη φυλακή.

    Και αφού έλεγε αυτά, να πεί μετά ότι, επειδή το δις εξαμαρτείν, ου παρατάξεως σοφής, με την ανάληψη της εξουσίας, θα γίνει εξεταστική για την οικονομία και το πως μπήκαμε στο Μνημόνιο και τότε όλοι αυτοί που μας κουνάνε επιδεικτικά το δάχτυλο και μας λένε κοπρίτες αντιπαραγωγικούς και ότι τα φάγαμε μαζί τους, θα έχουν τον χρόνο και το δικαίωμα της απολογίας...

    Να δεις μετά αν τα ποσοστά στις δημοσκοπίσεις δεν θα εκτινάζονταν στο 40% και βάλε...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ierofantis 27/04/2011 21:31:34

      Συμφωνώ.

  10. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/04/2011 21:36:09

    Κωστα μου.....
    ΣΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΣΠΡΗ ΤΡΥΠΑ !!!….!!!! ξερεις τι ειναι ???

    .................Οτι μέσω των «λογαριασμών τρίτων», η εκάστοτε κυβέρνηση χειρίζεται κονδύλια ύψους περίπου 7 δισ. ευρώ ( στοιχεία 2003).
    .....................Οσο για την «άσπρη τρύπα»,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! τα πλεονάσματα!!!!!!!!!! δηλαδή των ασφαλιστικών ταμείων!!!!!!!!!!!!!!, αξίζει να θυμίσουμε το ακόλουθο περιστατικό:
    Οταν το 1995 ο τότε πρόεδρος του Συμβουλίου Οικονομικών Εμπειρογνωμόνων και μετέπειτα πρόεδρος της Εμπορικής Γ. Στουρνάρας ανακοίνωσε για πρώτη φορά την ύπαρξη «άσπρης τρύπας»!!!!!!!!!!!!, ο υφυπουργός Οικονομικών της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, Ν. Κυριαζίδης ( ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ?? ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ?? ) , είχε αμφισβητήσει την ανακάλυψη της …Αμερικής, λέγοντας μπροστά σε δημοσιογράφους «ας αφήσει τις πονηριές ο Γιαννάκης και ας στρωθούν στη δουλιά αυτός και ο Παπαντωνίου για να μειώσουν τα ελλείμματα».
    Ηταν όμως η εποχή της «δημιουργικής λογιστικής», την οποία εφάρμοζαν ανεξαιρέτως όλα τα κράτη – μέλη της ΕΕ για να πιάσουν τους στόχους της ΟΝΕ και έτσι έμελλε η «άσπρη τρύπα» να συνοδεύει από τότε τους κρατικούς προϋπολογισμούς.

    ΠΠ

    • juliet avatar
      juliet @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/04/2011 23:23:45

      Υπεύθυνος στα θέματα Οικονομίας στη Ν.Δ ποίος είναι;να μη ξεχνάμε και το έργο που παράγουν......άντε καληνύχτα.......

  11. pikras57 avatar
    pikras57 27/04/2011 21:40:23

    Η ανακατηγοριοποίηση των λογαριασμών
    τον Νοέμβριο του 2010
    ήταν Η ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΒΟΛΗ
    για την οικονομία μας και την χώρα μας
    πρόσθεσε στο χρέος μας 18,5 δις το 2006 (8 μονάδες του ΑΕΠ),
    22 δις το 2007(9 μονάδες του ΑΕΠ),
    24 δις το 2008(11 μονάδες του ΑΕΠ),
    25 δις το 2009(12μονάδες του ΑΕΠ) και
    τελικά προέβλεπαν 44 δις για το 2010(21 μονάδες του ΑΕΠ)!

    Με χρέος 144% του ΑΕΠ το 2010 ΟΛΟΙ θα ήταν πρόθυμοι να μας δανείσουν!!!!!

  12. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/04/2011 21:43:00

    ΑΥΡΙΟ εχουμε ΑΚΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ !!!

    θΑ ΜΙΛΗΣΕΙ!!!.... ΕΧΩ ΜΙΑ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ.... να δω υφος, φρασεολογια, επιχειρηματα, Πρασινιες και αντιΠΑΣΟΚιες....

    ΠΠ

    • juliet avatar
      juliet @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/04/2011 23:21:13

      Σκέψου να του έλθει κανένα εγκεφαλικό,και πεθαίνει και δεν μιλάει.......

    • Apollonios avatar
      Apollonios @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 28/04/2011 00:35:23

      Αγαπητέ ΠΠ, να υπενθυμίσω εδω ότι μετά τις απειλές του Ακη ότι έχει χαρτιά και θα πει πολλά, έγινε "διάρηξη" στο γραφείο του και κλαπήκανε από το χρηματοκιβώτιό του ΈΓΓΡΑΦΑ...

      • Apollonios avatar
        Apollonios @ Apollonios 28/04/2011 00:40:35

        Εδώ η είδηση: h**p://kastorianoblog.blogspot.com/2010/10/blog-post_1056.html
        (αντικαταστήστε τα ** με tt)

  13. Striker avatar
    Striker 27/04/2011 22:58:17

    Η ΝΔ πρέπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να εστιάσει σε δύο πράγματα: α. στη δυναμική της αυξησης του χρέους επί Καραμανλή από τις συμβάσεις του Σημίτη και β. στη μείωση του χρέους ως ποσοστό του ΑΕΠ μέχρι το 2007. Αυτά τα 2 πράγματα έπρεπε να ήταν η καραμέλα όλων των στελεχών από το 2009 και βασική θέση υπεράσπισης του κόμματος. Γιατί αν δεν πεις πρώτα αυτά, ο άλλος που ακούει περί εγκληματικής απογραφής απλά επιβεβαιώνει την εκτίμηση που το ΠΑΣΟΚ έχει καλλιεργήσει ότι η ΝΔ μας έφερε εδώ που είμαστε σήμερα.

    Δηλαδή είναι τόσο δύσκολο να υπάρχει ένας συγκροτημένος πολιτικός λόγος που να εμφανίζει τα πεπραγμένα στις πραγματικές τους διαστάσεις; Έχω την αίσθηση ότι κάποιοι στη ΝΔ θεωρούν τον κόσμο αφελή ή φοβούνται ότι τα οικονομικά δεν μπορούν να εξηγηθούν με απλά λόγια. Δεν είναι, όμως, έτσι.
    Ας βγουν στην κοινωνία να μιλήσουν με απλά οικονομικά και για το παρελθόν και για το μέλλον. Να δώσουν ένα τέρμα σε αυτήν την ισορροπία ενοχής και αφορισμού.

  14. Aggelos avatar
    Aggelos 27/04/2011 23:14:47

    " στη μείωση του χρέους ως ποσοστό του ΑΕΠ μέχρι το 2007."

    ακριβως...το χρεος μετραει σε σχεση με το αεπ..
    αλλιως ο καταραμενος Ανδρεας το 80 δεν μας χρεωσε καθολου αφου τα λεφτα τοτε ηταν πολυ λιγοτερα..
    αλλα σε ποσοστο του αεπ πηγε απο 20% στο 80%..μετα το αεπ ανεβαινε συνεχεια..

    αλλα το χρεος ανεβαινε μαζι,,στα 100-110% του αεπ..
    οπου το αφησε ο σημιτης και ο κωστακης βασικα..

    δεν υπαρχει μεγαλυτερη φανερη απαταιωνια απο το να μετραμε το αεπ σε καθαρο χρημα..και οχι ως ποσοστο του αεπ..

    αφου ετσι,,ολες οι ευρωπαικες χωρες αυξανουν το χρεος σε απολυτα νουμερα,,αλλα εχουνμεγαλυτερη αναπτυξη

  15. juliet avatar
    juliet 27/04/2011 23:19:02

    @K.Ροδινο
    Η νεοφιλελεύθερη θεωρία της ......λεμονόκουπας ,δε θέλει πολύ μυαλό για να στίψεις και να βγάλεις χυμό και απ΄ένα μικρό λεμόνι!
    Είναι τόσο ανεγκέφαλοι που δε καταλαβαίνουν ή το επιδιώκουν( ;) ότι το πρόβλημα αρχίζει όταν θα έχουνε γεμίσει το τόπο λεμονόκουπες ,χωρίς να έχουνε δημιουργήσει τις προΰποθέσεις για κάποια έστω και μικρή ανάπτυξη.
    ''Μπαλσαμωμένη κουκουβάγια'' γι' άλλη μια φορά η Ελλάδα,αφερέγγυος και φτωχή συγγενής της Ε.Ε.
    Τρελένεσαι όταν σκέφτείς τι ακριβώς έκαναν στη Πατρίδα μας.
    Εχω τέτοια οργή που αν ήτανε να τους τουφεκίσουν(Τσαουσέσκου)θα θεωρούσα τιμή να σκοτώσω έστω και έναν.
    Εντάξει φάγανε,φάγανε.....σκάσανε ,τέτοιο μίσος να μας σβήσουν ,να μην υπάρχουμε ,απο τα τσιράκια των Αμερικανών.
    Ο Κλεμανσώ, είπε για τηνΑμερική:Είναι το μοναδικό έθνος στην ιστορία που κατά κάποιον θαυμαστό τρόπο πέρασε απευθείας απο τη βαρβαρότητα στον εκφυλισμό,χωρίς να περάσει απο το συνηθισμένο ενδιάμεσο στάδιο του πολιτισμού''.
    Αντε,να δούμε,υπομονή ..οι μέρες πλησιάζουν και μετά νομίζω θα αρχίσουμε πετροπόλεμο...στη Πάτρα παλιά ρίχνανε νεράτζια .

  16. Aris. A avatar
    Aris. A 28/04/2011 00:01:49

    To ερώτημα είναι γιατί με τις αλλοπρόσαλες δηλώσεις περί Αλογοσκούφειας απογραφής δώσαμε όπλα στον κάθε Τσίμα και Πεταλωτή.

    Μάλιστα δύο ημέρες πριν τις δηλώσεις Μιχελάκη η ΝΔ είχε δώσει πίνακες που εξηγούσε αυτά που γράφει ο Ροδινός για την αύξηση του χρέους επί εποχής Καραμανλή.

    Από την μια έδωσε την εντύπωση ότι κάλυπτε την οικονομική πολιτική Καραμανλή και από την άλλη έδωσε τροφή στην γνωστή μπετονιέρα της παραπληροφόρησης να πάρει εμπρός.

    Εγώ ως τρίτος η μόνη λογική εξήγηση που δίνω είναι ότι έχει ξεκινήσει ένας υπόγειος πόλεμος Σαμαρά Καραμανλή.

    Αν συμβαίνει αυτό είναι μια πολύ άσχημη εξέλιξη.

    Εντάξει είπαμε να κάνουμε αυτοκριτική αλλά από την άλλη πλευρά όταν επιβιώνουν ακόμα σεσημασμένοι πολιτικοί τύπου Πάγκαλου όλα έχουν και τα όρια τους.

    Κρίμα το κόμμα εμφανίζει σοβαρές αρρυθμίες.

    Εαν αυτό που φταίει για την μη δημοσκοπική ανάκαμψη της ΝΔ είναι η μη αυτοκριτική και η μη αποδοκιμασία της περιόδου Καραμανλή και η ηγεσία του κόμματος το πιστεύει τότε πρέπει να εξωτερικεύσει τις σκέψεις της στην κοινή γνώμη με ειλικρίνεια και καθαρότητα.

    Οι στιγμές είναι κρίσιμες για την χώρα και εμείς πολύ κουρασμένοι για να παρακολουθούμε μάχη χαρακωμάτων με αβέβαιο αποτέλεσμα και πολλά θύματα.

    • o βουνίσιος avatar
      o βουνίσιος @ Aris. A 28/04/2011 00:46:42

      «Εντάξει είπαμε να κάνουμε αυτοκριτική αλλά»

      Φτάνει μόνο η αυτοκριτική;
      ή μπορεί η αυτοκριτική να γίνει ο μανδύας που θα καλύψει πρόσωπα και πολιτικές συμπεριφορές;
      παραδίδοντας πολιτικά πρόσωπα που πλήγωσαν την κοινωνία καθαρά στην κρίση της μόνο και μόνο επειδή η κρίση καλύπτει πιο εύκολα τις όποιες πολιτικές αμαρτίες,
      Μας λένε εμμέσως πλην σαφώς αρκετοί, αφού αναγνωρίσαμε το λάθος μπορούμε να προχωρήσουμε χωρίς πρόβλημα, εμείς είμαστε το πολιτικό σύστημα δεν μας ενοχλεί κανένας,
      είναι λογικό αυτό!.
      ή μπορεί η ΝΔ να συμβιβαστεί με όλους αυτούς που επιδιώκουν «εθνική συνεννόηση», {έτσι έχουν ονομάσει στην εποχή του μνημονίου την διαπλοκή }, για να μπορέσουν ορισμένοι και οι κλώνοι τους να κρατήσουν τις θέσεις τους στα έδρανα της βουλής για καμιά δεκαριά χρόνια ακόμη.

      • juliet avatar
        juliet @ o βουνίσιος 28/04/2011 07:06:38

        Καλημέρα,
        μήπως ο Αλογοσκώφ με τις εμφανίσεις του ορεγότανε ξανά την πολιτική σκηνή;όποτε φάτα για να τελειώσουμε απο σένα και την παρεέα σου.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ juliet 28/04/2011 11:35:55

          Juliet,
          Ο Αλογοσκούφης τελείωσε πολιτικά με δική του ευθύνη.

  17. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 28/04/2011 02:40:14

    κ.Ροδινέ,
    Πιστεύετε ότι ο Καραμανλής μπορεί και (ή) πρέπει να ξανασυμμετάσχει ενεργά στην πολιτική υπό τον Σαμαρά?
    Το βλέπετε πιθανό? είναι χρήσιμο?
    Στον κύκλο μου κανείς δεν θεωρεί ανέντιμο ή ανίκανο τον Καραμανλή..όλοι θεωρούν ότι έπεσε θύμα των συμφερόντων που δεν υπηρέτησε..

    Θα ήθελα τη γνώμη σας...
    Η δική μου είναι ότι αν αναγνώριζε εμπράκτως την αρχηγία του Σαμαρά και έθετε τις υπηρεσίες του υπό τον νέο αρχηγό, θα διαχώριζε τη θέση του από τους φαύλους της διακυβέρνησής του και θα έδινε φοβερή δυναμική στο κόμμα..

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Φακ Κωστας 28/04/2011 11:28:01

      Κώστα,
      την γνώμη μου την έχω διατυπώσει πολλές φορές εδώ.
      α) Ο Καραμανλής έπρεπε να υπερασπιστεί με σθένος τη θητεία του.
      β)πιστεύω επίσης οτι πρέπει να προσφέρει ξεκάθαρα τη στήριξη του στον Αντώνη Σαμαρά

  18. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 28/04/2011 08:55:55

    Ο κάθε Τσίμας και ο κάθε Καρακούσης, ανήκουν στην κατηγορία των ζόμπι. Φερέφωνα των πολυμήχανων εκμεταλλευτών του ιδρώτα του μέσου Έλληνα και της κρατικής νομενκλατούρας. Αξιος ο μισθός τους.....

  19. Στάθης Κινινής avatar
    Στάθης Κινινής 28/04/2011 11:15:38

    Στο παρελθόν η Ν.Δ. παγιδεύτηκε απο το ΠΑΣΟΚ με το Βατοπαίδιο και άλλα ανύπαρκτα σκάνδαλα, τώρα εγκλωβίστηκε στην εσωστρέφεια της απογραφής Αλογοσκούφη, που έδωσε καθημερινή τροφή στα ΜΜΕ, άσπονδους φίλους της.
    Αν αυτό δεν είναι ηλιθιότητα, δεν είναι όμως πολιτική εξυπνάδα.

  20. μιχαλης avatar
    μιχαλης 28/04/2011 14:10:15

    ναι μόνο που κανατε ένα λάθος στην αρχή των μαθηματικων σας πράξεων Κυριε ταδε , ουτε που σας ξέρω. Η ΝΔ ΔΑΝΕΙΣΤΗΚΕ 185 δις ευρω και όχι 125 δις ευρω. Τα 125 δις ειναι η επιβάρυνση στο χρεος κατα την 5,5 ετία της διακυβερνησης Καραμανλη. Τωρα ξανακάντε τις πραξεις σας και¨"ενημερωστε" μας...Μιλάτε για δις ευρω με μια ελαφρότητα λες και είναι στραγάλια! 50 δις για τόκους , 20 δις εδω , 10 δις εκει. Ελεος πια

  21. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 28/04/2011 16:11:13

    Που είναι ρε ο Χατζημαρκάκης να μας τα εξηγήσει καλύτερα.

  22. Isovitis avatar
    Isovitis 28/04/2011 16:46:50

    Σιγά-σιγά παιδιά. Ένα-ένα. Έχουμε δρόμο ακόμη.
    Τώρα αυτομαστιγωνόμαστε για την απογραφή.
    Στη συνέχεια παίρνουν σειρά.
    1) Κακώς ολοκληρώσαμε την Ολυμπιάδα. Έπρεπε η Ν.Δ. να καταλάβει ότι ήταν υπερκοστολογημένη και να αρνηθεί να την κάνει.
    2) Κακώς δόθηκε το επίδομα στους τρίτεκνους. Δεν χρειαζόμαστε άλλους σ' αυτόν τον τόπο και ειδικά Έλληνες. Άσε που είναι και ακριβοί.
    3) Κακώς δόθηκε πίσω το με δικαστικές αποφάσεις κακώς παρακρατηθέν ΛΑΦΚΑ, στους συνταξιούχους. Σε λίγο θα πεθαίνανε και είναι κι ακριβοί.
    4) Κάκιστα μονιμοποιήθηκαν οι δικαιωμένοι απο δικαστήρια συμβασιούχοι. Ήταν κοπρίτες και αντιπαραγωγικοί. Άσε που έπρεπε να δανειστείς...

    Και βέβαια μετά έχει σειρά το 2005....2006...

    Και μετά από 6 χρόνια αυτομαστιγώματος, θα περάσουμε και στην κριτική της υπάρχουσας "κυβέρνησης". Αλλά έχουμε καιρό μέχρι τότε..
    Βέβαια τότε ίσως τα σχόλια να τα γράφουμε στην αγγλικήν, όπως αναλύεται και σε άλλη ανάρτηση...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Isovitis 28/04/2011 17:04:04

      Aψογος!

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ Isovitis 28/04/2011 23:32:43

      Οι άνθρωποι επέλεξαν ως πεδίο δράσης το αυτομαστίγωμα. Και δεν θέλουν να χάσουν το πρωτάθλημα.

  23. rotsen avatar
    rotsen 28/04/2011 17:17:31

    Το έχω αναφέρει και παλαιότερα αλλά μιας και το θέμα ξανάρχεται το ξαναγράφω . Το χρέος που μας αφήνει προίκα η κάθε κυβέρνηση, είναι το άθροισμα των πρωτογενών ελλειμάτων όσων προυπολογισμών έχει την ευθύνη εκτέλεσης. Για κάντε μία αναδρομή στο 2005-2009. Μόνο 7 δις είναι τα ελλείματα αυτών των ετών (3% αθροιστικά στην πενταετία?)? Όταν δεν θες να αυξήσεις το έλλειμα και έχεις να αντιμετωπίσεις ανειλημμένες υποχρεώσεις τότε κάνεις περικοπές στα τρέχοντα. Εγω θυμάμαι μόνο επιδόματα θέρμανσης όταν το πετρέλαιο είχε 0,40 € το λίτρο (αλήθεια τι θα δόσουν όταν φτάσει 1,40?) , και κάτι πεντακοσάρες στους αγρότες να φύγουν από το κεφάλι μας την τρίτη ημέρα που έκλειναν τους δρόμους. Έτσι μειώνονται ελλείμματα? Όπως πολυ σωστά γραφτηκε σε κάποιο σχόλιο, αντιγραφές πρακτικών ΠΑΣΟΚ για να αγοράσουμε λίγα ψηφουλάκια.

  24. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 28/04/2011 20:50:20

    κ. Ροδινέ
    Να υποθέσω οτι το άρθρο που σας έστειλα ήταν μη αρεστό και αν ναι γιατί;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ναυσικά... 28/04/2011 23:38:58

      Αγαπητή Nαυσικά,
      Δεν έχω λάβει κανένα άρθρο σας.
      Και μάλλον δεν το στείλατε σ΄ εμένα...
      Αν πάντως θέλετε να μου στείλετε κάτι, ζητείστε απο τον Φάκτορα το mail μου.
      Ευχαριστώ.

  25. μιχαλης avatar
    μιχαλης 29/04/2011 11:38:40

    Οι αριθµοί είναι αµείλικτοι: µεταξύ 2003 και 2009 οι πρωτογενείς δηµόσιες δαπάνες διπλασιάστηκαν ενώ τα φορολογικά έσοδα, ως ποσοστό του ΑΕΠ, µειώθηκαν! Το πρωτογενές ισοζύγιο (δηλαδή έσοδα µείον έξοδα του κράτους, πριν από την πληρωµή των τόκων), θετικό ώς το 2002, µε έλλειµµα 1,2 δισ. το προ-ολυµπιακό 2003, έφθασε σε έλλειµµα 11,4 δισ. το 2008 και 24,3 δισ. το 2009! Και τα συνολικά ετήσια ελλείµµατα που παρήχθησαν από το 2004 ώς το 2009, αν αθροιστούν, µας δίνουν τον µαγικό αριθµό 109,5 δισ. – όσα δηλαδή µας δανείζει η τρόικα, µε αντάλλαγµα την οικονοµική µας υποδούλωση...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.