#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/08/2012 07:43
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μια ακόμη βρετανική αηδία



Αφού είδαμε την τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων, πιστέψαμε ότι τα… είδαμε όλα. Η Βρετανική ποπ υποκουλτούρα και ο δήθεν πολιτισμός της… μεγάλης αποικιοκρατικής δύναμης μας έκαναν να νοσταλγήσουμε όχι μόνο τους Αγώνες στην Αθήνα και το Πεκίνο αλλά και κάθε Ολυμπιάδα που έγινε σε χώρες οι οποίες σεβάστηκαν στο πανανθρώπινο μήνυμα του πολιτισμού και της συναδέλφωσης των λαών μέσω της μεγάλης αυτής γιορτής.

Η τελετή έναρξης στο Λονδίνο σχολιάστηκε αρνητικά από όλο τον κόσμο, εκτός από τους Βρετανούς στους οποίους άρεσε ο Μίστερ Μπιν. Πιστεύαμε ότι θα διορθωθούν στην Τελετή Λήξης, αλλά αυτοί εκεί. Το είπαν κι έγινε: Θα έκαναν πάρτι, πάρτι, πάρτι. Μια μεγάλη συναυλία δηλαδή με διάφορους πεθαμένους βρετανούς καλλιτέχνες (Λένον, Μέρκιουρι) και άλλους «πεθαμένους» τραγουδιστές όπως ο Τζ. Μάικλ, οι Σπάις Γκέρλς, ο Π. Μακάρντνει, ο Ντ. Μπάουι, οι Γιουρίθμικς  και άλλοι περίεργοι.

Ολος ο βρετανικός «πολιτισμός» παρήλασε, ακόμη και σχεδιαστές μόδας και  τα μοντέλα της πασαρέλας που κατάγονται από τη χώρα αυτή όπως η Κέιτ Μος, η Ν. Κάμπελ κ.λπ. Αυτά είχαν να δείξουν οι άνθρωποι, αυτά έδειξαν. Κατάντησαν τους Ολυμπιακούς Αγώνες πασαρέλα μόδας.

Διότι για τη Βρετανία η Ολυμπιάδα ήταν μια ακόμη ευκαιρία να κάνουν αυτό που ξέρουν καλά. Μια συναυλία και τίποτε παραπάνω.

Αναπολήσαμε το κοριτσάκι που σβήνει τη φλόγα στην Αθήνα, το μήνυμα του πανανθρώπινου ελληνικού πολιτισμού που τίμησε τους Αγώνες όπως ταιριάζει.

Τότε η Ολυμπιάδα επέστρεψε σπίτι της, σήμερα απλά πέρασε από το Λονδίνο και δεν ακούμπησε.

Ακόμη και σε αθλητικό επίπεδο, αν δεν ήταν ο περφόρμερ Γ. Μπολτ δε θα θυμόμαστε ότι έγιναν αγώνες.  Ή μάλλον θα θυμόμαστε τις γκάφες τους, μέχρι και η φλόγα τους έσβησε.

Συμπερασματικά: Ήταν μια ακόμη βρετανική γιορτή που ποσώς ενδιαφέρει τον πλανήτη και ειδικά σε Ολυμπιακούς Αγώνες. Άλλο είναι το νόημα των Αγώνων κι όχι η βρετανική αηδία που ξαναείδαμε στην τελετή λήξης.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 13/08/2012 09:08:35

    από τις μεγαλύτερες αηδίες όμως που θα μπορούσε να επινοήσοει κάποιος για λήξη Ολυμπιακών ...

    πάντως η έναρξη παραμένει το απόλυτο καλτ και φαιδρό θέαμα όλων των εποχών (κοντράρει Σεφερλή για πλάκα)

    μια κι εγώ είχα κάνει πολλά αρνητικά σχόλια στις δικές μας αντίστοιχες τελετές οφείλω να πω ότι είχα τότε πέσει θύμα (όπως και πολλοί άλλοι) της περίεργης "τάσης" που έχουμε να απαξιώνουμε τα ΔΙΚΑ ΜΑΣ !!!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ EVANGELOS 13/08/2012 09:42:58

      Ποια ακριβώς είναι τα "ΔΙΚΑ ΜΑΣ"; Το Ντάτσουν με τα καρπούΖΑ που εφορμά στο ολυμπιακό στάδιο περιστοιχισμένο από "ρομά" (τους οποίους η αριστερόζ "πολιτική ορθότητα" δεν επιτρέπει να γράψουμε όπως τους λέμε);

      • Γιώργος1 avatar
        Γιώργος1 @ Αυριανιστής 13/08/2012 11:30:02

        Εκτός από το ντάτσουν, κάτι άλλο; Το ντάτσουν άλλωστε ήταν στην τελετή λήξης για 1-2 λεπτά... Εδώ στο Λονδίνο και οι 3 ώρες ήταν για το ... καβάλα.

  2. PUNISHER avatar
    PUNISHER 13/08/2012 09:33:19

    PRAGMATIKA TO APOLYTO TIPOTA MIDEN KOULTOURA,MIDEN POLITISMO TO PIO AXARO PRAGMA POU PAROUSIASTIKE POTE SE OLYMPIAKOUS AGWNES

  3. Φ avatar
    Φ 13/08/2012 09:34:11

    Ένα άρθρο που αποπνέει βαλκανικη επαρχιωτίλα σε συνδυασμό με την αυτάρεσκη νοοτροπία του χρεωκοπημένου ελληνάρα που νομίζει ότι είναι το κέντρο του κόσμου.

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ Φ 13/08/2012 09:43:22

      καλώς τους φραγκολεβαντίνους που ντρέπονται επειδή είναι έλληνες...

    • kprotop avatar
      kprotop @ Φ 13/08/2012 09:43:41

      +10000

    • avanti avatar
      avanti @ Φ 13/08/2012 09:50:15

      Σωστά, η βρετανική επαρχιωτίλα είναι σαφώς καλύτερη, γνησιότερη & αρκετά μουχλιασμένη σε σχέση την βαλκανική, όσο δε για χρεοκοπίες, ας είναι καλά το libor & τα διεθνούς φήμης πλυντήρια μάρκας HSBC, etc.

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ Φ 13/08/2012 09:59:27

      φίλε μου οι take that (χωρίς τον Robbie Williams) ,

      οι παγκοσμίως ανέκδοτο ως σοβαρό γκρούπ Spice Girls ,

      ο καλτ πλέον και μάλλον εκτός σημερινής μουσικής σκήνής Τζώρτζ Μαικλ ,

      η Jessie J (λωλ) να διασύρει τους παλιούς καλούς Queen ,

      o Russel (το μόνο που έχω κάνει είναι ότι τα είχα με την Kate Perry) Brand κλπ

      ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΛΟΓΟΥΣΤΟ ΘΕΑΜΑ ???

      Να στο πω αλλιώς θα πλήρωνες εισητήριο να δεις τους παραπάνω ΟΧΙ σε τελετή λήξης αλλά έστω και στο Sonysphere π.χ ???

      οκ ρεσπεκτ τεράστιο στους Who , τους Queen , Madness , Bowie etc αλλά συνολικά τελικά ήταν ΣΟΥΠΑ !!!

      προσωπικά θεωρώ ΕΝΤΕΛΩΣ κιτς το όλο θέαμα ...

      1000 φορές να ανέβαζαν μια ροκ όπερα αλλά Who ή να άφηναν το May , μαζί με τα άλλα ΘΗΡΙΑ Page , Iommy να κάνουν jamming 2 ώρες ...

      αν έχεις στοιχειώδη σχέση με τη μουσική θα συμφωνήσεις ότι ήταν χειρότερο από Γιουροβίζιον

      • TasosC avatar
        TasosC @ EVANGELOS 13/08/2012 13:13:10

        +1000!!!!

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ EVANGELOS 13/08/2012 13:21:01

        ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ......ΤΟ ΧΤΑΠΟΔΙ.
        ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΙΚΑ .

      • Lampros avatar
        Lampros @ EVANGELOS 13/08/2012 14:49:26

        Τι το "ολυμπιακο"εχουν όλοι αυτοι σε σχέση μετ ο κοριτσάκι που φυσα και σβηνει την φλόγα και το αγοράκι με το χαρτινο καραβακι?

  4. Heaven avatar
    Heaven 13/08/2012 09:46:50

    Δεν συμφωνώ καθόλου!
    Μπορεί η τελετή έναρξης να ήταν "Benny Hill, Mr. Bin, 007 και ...fish and chips", αλλά η τελετή λήξης ήταν αυτό που έπρεπε να είναι: ενα πάρτυ!
    Ηταν λοιπόν ένα τυπικό βρετανικό πάρτυ!
    Σε κάποιους αρέσει, σε κάποιους όχι! Γούστα είναι αυτά!!
    Οι Λονδρέζοι είπαν:
    Περάσαμε καλά, ελπίζουμε και σεις το ίδιο, εις το επανειδείν λοιπόν!
    Και το γλέντησαν ...their way!!!

    • Γιώργος1 avatar
      Γιώργος1 @ Heaven 13/08/2012 11:32:03

      Για Ολυμπιακούς Αγώνες μιλάμε (υποτίθεται), όχι για συναυλία ή eurovision...

  5. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 13/08/2012 09:50:03

    Είπαμε, οι Άγγλοι δεν διαθέτουν καλλιτέχνες βεληνεκούς Σάκη και Χατζηγιάννη. Έναν Μπάουι όλο κι όλο έχουν....

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Strange Attractor 13/08/2012 09:55:36

      Έλα τώρα κι εσύ, που συγκρίνεις ουτιδανούς ξανθο-bi με βαρβάτους κολοσσούς που τραγουδάνε "θα σου κάνω μακαρόνια με κιμά για να φας"...

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Αυριανιστής 13/08/2012 09:58:42

        Κι από κάτω να εκστασιάζονται τα 12χρονα, καθώς και οι χάϊδες με τους καναπέδες των 4.000 ευρώ έκαστος (μετά Τσίβας και ξηροκαρπίων).

        • tak avatar
          tak @ Strange Attractor 13/08/2012 10:06:10

          Τι έγινε με τη ρακέτα;

      • chris avatar
        chris @ Αυριανιστής 13/08/2012 20:13:57

        αχαχαχχαα

    • Γιώργος1 avatar
      Γιώργος1 @ Strange Attractor 13/08/2012 11:32:43

      Τραγούδησε ο Ρουβάς στην τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας;

      • Γιώργος1 avatar
        Γιώργος1 @ Γιώργος1 13/08/2012 11:34:12

        Ήταν, βέβαια, στην Τελετή Λήξης, το ξέχασα.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Strange Attractor 13/08/2012 13:27:00

      ΑΛΗΘΕΙΑ , ΤΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΑΠΟΠΝΕΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ !!!!!!

  6. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 13/08/2012 09:52:33

    Συμπαθάτε με, αλλά οκτώ χρόνια μετά, εγώ το μόνο που θυμάμαι από τη "δική μας" αντίστοιχη τελετή είναι το Ντάτσουν με τα καρπούΖΑ. Και μάλλον δεν είμαι ο μόνος που θυμάται μόνον αυτό. Τυχαίο; Δε νομίζω...

    • Γρύνη avatar
      Γρύνη @ Αυριανιστής 13/08/2012 09:57:06

      ξέχασες τη ...Βίσση!!!!

      • Grande_Babylon avatar
        Grande_Babylon @ Γρύνη 13/08/2012 12:25:24

        Και τον πυρρίχιο!

  7. avanti avatar
    avanti 13/08/2012 09:56:52

    Τους ολυμπιακούς αγώνες του Λονδίνου θα τους θυμούνται όσοι πήραν μετάλλιο & δεν τους έπιασε ο έλεγχος της ντόπας, οι άλλοι δεν έχουν κανένα λόγο.

  8. Nik avatar
    Nik 13/08/2012 10:17:32

    Εζησα χρόνια στην Αγγλία και κατέχω την κουλτούρα τους, αλλά δεν άντεξα το... θέαμα. Στα μισά της Λένοξ το έσβησα. Και τα πάρτυ μπορεί να είναι αφόρητα πληκτικά, και αυτό ήταν.

    Εχασα όμως την ευκαιρία να δω τον Μακάρτνυ, που όσο πάει μοιάζει όλο και περισσότερο με μια θείτσα με βαμμένα μαλιά. Αυτό είναι θέαμα!

  9. alex23 avatar
    alex23 13/08/2012 10:20:21

    η εναρξη ηταν πολυ λιγη (εκτος για τους περισσοτερους αγγλους που ειτε γιατι πραγματικα εκφραζει την κουλτουρα τους, ειτε για εθνικιστικους λογους δεν προκειτε να το παραδεχτουν φωναχτα)

    η ληξη απο την αλλη, ηταν μια συναυλια με μερικες καλες στιγμες που ευτυχως οι διοργανωτες δεν ξεχυλωσαν οπως στην εναρξη την προπαγανδα περι πολυπολιτισμικοτητας ετσι οπως την εννοει μια χωρα που πιστευει ακομα οτι εχει αποικιες σε ολον τον κοσμο...

  10. Nikitas avatar
    Nikitas 13/08/2012 10:24:15

    Ναι σωστά. Τι να μας πει τώρα ο Μπάουι, ο Λένον και οι Γιουρίθμικς (sic) μπροστά το τεράστιο διεθνές εκτόπισμα του Σάκη, Ρέμου και Βίσση στην Τελετή Λήξης της Αθήνας.

    Για να μην παρεξηγηθώ, η Τελετή Λήξης της Αθήνας μου άρεσε πολύ περισσότερο από του Λονδίνου, ίσως επειδή ήμουν στο στάδιο αλλά σίγουρα επειδή είχε τη δική μας ελληνική μουσική και επειδή ήταν πολύ πιο "δεμένη" σαν θέαμα. Του Λονδίνου ήταν 40 γνωστά τραγούδια αλλά με καμία σύνδεση μεταξύ τους.

    Αλλά άλλο αυτό και άλλο να βγάζουμε ξινίλα για την αγγλική μουσική και τους καλλιτέχνες της. Θέλοντας ή μη οι "Μπάουι, ο Λένον και οι Γιουρίθμικς" κτλ έχουν σαφώς μεγαλύτερη απήχηση και αναγνωρισιμότητα διεθνώς από τον... Sakis, που έφαγε και τούμπα.

  11. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 13/08/2012 10:32:32

    Τελετή Λήξης: η χαρά ή η αλαζονεία της επικράτησης;

    Έληξε και η Τελετή Λήξης, οπότε το όλο ζήτημα των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου θεωρείται λήξαν...

    Προ παντός σχολιασμού, θέτουμε το ζήτημα:
    (α) ότι, όπως φάνηκε από τα κοινωνικά δίκτυα, το 99% των σχολιαστών δεν είχε ιδέα γιατί ακούστηκε ο εθνικός ύμνος της Ελλάδας και συχνά κάλυπτε την άγνοια με κακεντρεχή, εμπαθή, βιτριολικά σχόλια...
    (β) ότι, που να πάρει, οι Βρεττανοί είχαν την φαεινή ιδέα να μεταφράσουν τον ύμνο των Ολυμπιακών Αγώνων στα... αγγλικά.
    Δεν τα σχολιάζουμε περαιτέρω και παραδίδουμε την σκυτάλη στους αναγνώστες-σχολιαστές για αυτά τα θέματα. Στα γενικώτερα λοιπόν:

    Οι Βρεττανοί επέλεξαν να προβάλουν σχεδόν αποκλειστικά την σύγχρονη βρεττανική μουσική, και μην ακούσω τίποτα συγκρίσεις αφ' υψηλού γιατί κι εμείς στην λήξη περίπου το ίδιο πράξαμε, δείχνοντας... τα χειρότερα (Χατζηγιάννης, Βίσση, Ρέμος και λοιπά αγλαίσματα του ελληνικού πολιτισμού).

    Το ζήτημα είναι άλλο: οι Βρεττανοί με τις τελετές Έναρξης και Λήξης σε μεγάλο βαθμό επεδίωξαν να δείξουν στην Υφήλιο ότι ο σημερινός παγκοσμιοποιημένος πολιτισμός, ναί, αυτός στον οποίο ζείτε τώρα αγαπητοί τηλεθεατές, είναι κατά βάσιν βρεττανικός - ή έστω αγγλοσαξωνικός. Ο παγκοσμιοποιημένος καθημερινός πολιτισμός, ως καθημερινός τρόπος του βίου, με την μουσική του, τον τρόπο διασκέδασής του, τον τύπο κοινωνικοποίησης, τον τρόπο πρόσβασης σε έναν νέο δημόσιο χώρο που συγκροτεί το -βρεττανικό, κατά τις τελετές- διαδίκτυο, έχει βρεττανική σφραγίδα, ισχυρίζονται.

    Πρόκειται απλώς για την χαρά, για τον εορτασμό αυτού του γεγονότος, για μια πρόσκληση εορτασμού του κοινού μας/κοινού τους Τρόπου, ἠ για μια επίδειξη αλαζονείας; Για ένα «η Βρεττανική Αυτοκρατορία δεν είναι πλέον απλώς ένα κράτος, αλλά ένας πολιτισμός που έχει επικρατήσει και σας το δείχνουμε: αυτά που είναι κατά βάσιν δικά μας, εσείς τα θεωρείτε δικά σας, της καθημερινότητάς σας, ακριβώς επειδή σας έχουμε κατακτήσει»;

    Σε κάθε περίπτωση, ας ρίξουμε μια ματιά σε κάποιες "αλλόκοτες" αναρτήσεις χρηστών του twitter κατά τη διάρκεια της τελετής λήξης:

    -Είναι το πιό αλλόκοτο mix tape που θα μπορούσες να συναντήσεις - σαν αυτό που θα έβρισκες σε κασσέτα στο ντουλαπάκι ενός αυτοκινήτου Polo του '95

    -Ίσως θα έρθει η Adele να γεννήσει σε ζωντανή μετάδοση στη σκηνή κατά τη διάρκεια της τελετής

    -Θυμηθείτε, η τελετή λήξης είναι προσεκτικά σχεδιασμένη ώστε οι χρήστες του Twitter να μεταβούν πάλι ομαλά στον συνηθισμένο τους προ-Ολυμπιακό κυνισμό.

    -Οι ΗΠΑ έστειλαν άνθρωπο στο φεγγάρι, αυτοκίνητο στον Άρη, έφτιαξαν την ατομική βόμβα αλλά αδυνατούν να προβάλουν τους Ολυμπιακούς σε ζωντανή μετάδοση...

    -{σημειώνουμε και τα άπειρα σχόλια "Είμαι τόσο υπερήφανος που είμαι Βρεττανός"}

    Αυτά λοιπόν. Τέλειωσε άλλη μια περίοδος Ολυμπιακών Αγώνων "αναβίωσης του ολυμπιακού πνεύματος", καθώς και υποκρισίας, ασύδοτης ωραιοποίησης, ευφημισμού και εμπορικής εκμετάλλευσης... Χημεία και τέρατα. Ραντεβού το 2016 στην Βραζιλία...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 13/08/2012 10:49:16

      "ότι, που να πάρει, οι Βρεττανοί είχαν την φαεινή ιδέα να μεταφράσουν τον ύμνο των Ολυμπιακών Αγώνων στα… αγγλικά"

      Αποτελεί κανόνα να ψάλλεται ο Ολυμπιακός Ύμνος στη μετάφραση της γλώσσας της εκάστοτε διοργανώτριας χώρας. Μόνο στο Σύδνεϋ και στο Πεκίνο, κατ' εξαίρεση, οι διοργανωτές παρουσίασαν τον Ολυμπιακό Ύμνο να ψάλλεται στα ελληνικά.

      • Tasos avatar
        Tasos @ Αυριανιστής 13/08/2012 16:32:09

        Στη τελετή έναρξης ο ύμνος δεν είχε καθόλου λόγια κι αυτό ήταν μέγα σφάλμα.
        Γενικά οι τελετές λήξης πάντα είναι πάρτυ και συγχωρείται. Οι τελετές έναρξης όμως πάντα μα πάντα είναι το "σοβαρό" κομμάτι της υπόθεσης. Προφανώς όταν έχεις να διαλέξεις από ιστορία χιλιάδων ετών (Ελλάδα, Κίνα), το υλικό προς χρήση είναι επαρκέστατο. Όμως οι Άγγλοι επέλεξαν από αυτά που έχουν πετύχει, τα πιο αμφιλεγόμενα εως αποκρουστικά. Κατά τη γνώμη μου το έκαναν με πρόθεση κι όχι επειδή ο παραγωγός ατύχησε.

  12. Vee avatar
    Vee 13/08/2012 10:46:12

    Δεν είδα την τελετή λήξης, αλλά και εγώ απογοητεύτηκα πολύ με την τελετή έναρξης. Πάντως πρέπει να σας πω ότι εδώ στην Αγγλία (αλλά και απ΄ότι ξέρω και στην Αμερική) οι περισσότεροι ήταν ενθουσιασμένοι με την τελετή έναρξης! Η δική μας οπτική βλέπετε δεν είναι πάντα και η οπτική των άλλων. Μάλιστα δεν καταλαβαίνουν καν γιά το τί μιλάνε οι Έλληνες για το θέμα της Ολυμπιάδας. Έχουνε καταντήσει πολύ "μικρός" και ασήμαντος λαός, δυστυχώς. Παρεμπιπτόντως, τα προβλήματα στο Μετρό δεν ήταν καθόλου τραγικά όπως μας είχαν προειδοποιήσει, ίσως γιατί πολλοί προτίμησαν να μη το χρησιμοποιήσουν.

  13. stavross avatar
    stavross 13/08/2012 10:55:41

    Ευτυχως που δεν την ειδα!

  14. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 13/08/2012 10:57:34

    Πολύ κακό για το τίποτα. Τα θεάματα τέτοιου είδους, είναι καταδικασμένα να κάνουν τον κόσμο να πλήττει. Η διελκυστίνδα που έχει ξεσπάσει για την αξία των Ελλήνων καλλιτεχνών που εμφανίστηκαν στη λήξη το 04 και των Βρετανών χθες συγνώμη είναι εντελώς ανούσια. Και οι μεν και οι δε απευθύνονται στις χώρες τους στο λεγόμενο "ευρύ κοινό". Απλώς οι Βρετανοί καλλιτέχνες για άλλους πολιτικούς πολιτιστικούς λόγους σταδιοδρομούν και εκτός Βρετανίας.
    Πιστέψτε με η Βρετανία έχει καλλιτέχνες τέτοιας εμβέλειας που σίγουρα θα ένιωσαν το λιγότερο άσχημα με την εικόνα που έβγαζε το ...πάρτυ.

  15. Iωάννης34 avatar
    Iωάννης34 13/08/2012 11:35:19

    Aδιάφορη ήταν η τελετή λήξης όπως και οι περισσότερες.Το μυαλό όλων ήδη ήταν στο Ρίο.
    Εκεί να δείτε τι έχει να γίνει.Της φαβέλας το πάρτυ

  16. Γιώργος1 avatar
    Γιώργος1 13/08/2012 11:36:15

    Και οι Κινέζοι έβαλαν κινεζάκια να τον ψάλλουν στα ελληνικά...

  17. Iωάννης34 avatar
    Iωάννης34 13/08/2012 11:36:54

    Αν κρατούσε λίγο ακόμα θα βλεπαμε και το παραδοσιακό ξερατό των Αγγλων μετά το μεθύσι τους.Ετσι τελειώνει πάντα ένα πάρτυ τους

  18. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 13/08/2012 11:46:59

    Ερωτήσεις κρίσεως:
    Θα συνέχιζε να υπάρχει η Γιουροβίζιον αν κάθε φορά που εμείς στέλναμε την Καλομοίρα, την Παπαρίζου, τον μέγιστο Σαρμπέλ, και τον Σάκη (ουουουυυυυυυ....), οι ΄Αγγλοι έστελναν την μια τον Τζάγκερ, την άλλη τον Μπάουι, την παράλλη κάποιον άλλο μουσικό θεό;
    Θα υπήρχε ελληνικό ή ευρωπαϊκό μπάσκετ, αν συμμετείχαν στα πρωταθλήματα μας και οι ομάδες μάγοι του ΝΒΑ;
    Θα μπορούσε ο .... Καραγκούνης να διακριθεί στο βραζιλιάνικο πρωτάθλημα;
    Μην τα ισοπεδώνουμε όλα, επειδή κάποτε περπάτησαν σ αυτά εδώ τα χώματα οι τεράστιοι αρχαίοι μας. Έχουν πεθάνει προ πολλού, και αν επιζούν ακόμη είναι διότι οι δυτικοί τους ανακάλυψαν κάποτε (μέσω Αράβων) και μας τους έμαθαν κι εμάς.
    Από τότε μέχρι τώρα είμαστε σαν τον σκύλο οδηγό του καραβανιού (του πολιτισμού), που αυτό τον έχει προσπεράσει προ πολλού, και ο σκύλος έμεινε πίσω μόνος του στην ερημιά να ξύνεται, και να γαβγίζει το φεγγάρι.

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ Strange Attractor 13/08/2012 12:44:12

      φίλε μου μάλλον αναφέρεσαι σε ΑΛΛΗ χώρα ...

      μουσικά ναι για εμάς που ακούμε ότι τελος πάντων ακούμε οι Βρετανοί είναι σε άλλο επίπεδο ... ΤΕΛΟΣ ...

      αλλά για μισό λεπτό ...

      αθλητικά οι Βρετανοί εχουν να διακριθούν σε ΟΜΑΔΙΚΟ άθλημα (όποιο θες βάλε πλην κρικετ) από το 1966 ενώ εμείς ΣΕ ΟΛΑ τα ομαδικά αθλήματα (μπάσκετ , μπάλα , βόλευ , πόλο) έχουμε σταθερά πολύ καλή παρουσία

      καλλιτεχνικά όσο και να σου φαίνεται αστείο μια χαρά στέκονται/στέκονταν στο παγκόσμιο στερέωμα σκηνοθέτες σαν τον Ευαγγελάτο , τον Αγγελόπουλο , ζωφράφοι σαν τον Δασκαλάκη , το Μυταρά , τον Τσαρούχη , το Βασιλείου γλύπτες σαν τον Χαλεπά κλπ

      λογοτεχνικά έχουμε "παράξει" πληθώρα σύγχρονων ποιητών (δε μιλάω μόνο για τους 2 Νομπελίστες) και πεζογράφων που θεωρούνται στους κορυφαίους (άκοπο να αναφέρω ονόματα)

      και μιλάω για "παραγωγή" ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ και ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ κατά τη διάρκεια του λεγόμενου Σύγχρονου Ελληνικού Κράτους !!!

      μπορεί εσύ να τα μηδενίζεις όλα αυτά ή να τα αγνοεί αλλά "...σκύλο οδηγό του καραβανιού (του πολιτισμού)..."

      τη χώρα που γέννησε το Σεφέρη , τον Καζαντζάκη , τον Παπαδιαμάντη , το Βάρναλη και άλλους ΟΥΤΕ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ

      καθόλου φιλικά

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ EVANGELOS 13/08/2012 12:50:23

        Αν δεν κατάλαβες, που μάλλον δεν κατάλαβες, ο χαρακτηρισμός "σκύλος οδηγός του καραβανιού του πολιτισμού" είναι υπέρ της Ελλάδας. άσχετα αν ο σκύλος έχασε στο τέλος τον δρόμο και το καραβάνι.
        Τώρα, από κει και πέρα αν εσύ έμεινες στον Κεντέρη, στη Πατουλίδου και στην Θάνου τι να σου πω;
        Όσο για τους νομπελίστες μας, ρώτα δέκα άτομα στην τύχη στο δρόμο να στους αναφέρουν ονομαστικά. Μετά ρώτα τους για τον Γονίδη, την Χρύσπα και τον Τσαλίκη. Και ύστερα έλα να μου πεις τι έμαθες.

        • EVANGELOS avatar
          EVANGELOS @ Strange Attractor 13/08/2012 12:59:02

          που ανέφερα τους ντοπέ που αναφέρεις ???

          μάλλον εκνευρίστηκες και δεν το διάβασες καλά ... μίλησα για ΟΜΑΔΙΚΑ αθλήματα (μπάσκετ , μπάλα , βόλευ , πόλο)

          δεύτερον η φράση και αντιγράφω "...σαν τον σκύλο οδηγό του καραβανιού (του πολιτισμού), που αυτό τον έχει προσπεράσει προ πολλού, και ο σκύλος έμεινε πίσω μόνος του στην ερημιά να ξύνεται, και να γαβγίζει το φεγγάρι..."

          είναι ΘΕΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ??? (μάλιστα)

          τέλος το πόσοι Έλληνες γνωρίζουν πόσουν νομπελίστες τι σχέση έχει με το αν παράγεται ή πολιτισμός στη χώρα (σκύλο που αποκαλείς "εύγλωτα") ???

          δηλαδή πόσοι Βρετανοί ξέρουν ποιός είναι ο Πίντερ και πόσοι το όνομα της σπορτυ Σπάις Γκερλ ??
          και πόσοι Γερμανοί ξέρουν τον Γκύντερ Γκρας και πόσοι τον Φέτελ ???

          φίλε έχω κουραστεί ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΣΟΠΕΔΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

          αν το πιστεύεις συνέχισε δικαιωμά σου απλά ΔΕΝ είμαστε έτσι ΕΠΕΙΔΗ μερικοί (εντός και εκτός αυτής) ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ EVANGELOS 13/08/2012 13:09:33

            Μέσα στο πάθος σου να το παίξεις Ελληναράς, δεν πολυκατάλαβες το σχόλιο μου, και η απάντηση σου είναι του στυλ "ράβδος στη γωνία άρα βρέχει".
            Προσπάθησα να αναφέρω την ανισότητα στα μεγέθη μεταξύ μιας Ελλάδας των 10 εκατομ. που νομίζουν κάποιοι ότι όλα τα σφάζει και όλα τα μαχαιρώνει, και των διεθνών τεράτων σε τομείς που νομίζουμε ότι έχοντας ειδικό Ντι Εν Ει, διαπρέπουμε. Δεν το επικέντρωσα στους Βρετανούς.
            Απο κει και πέρα την Ελλάδα την διαφήμισα, την προώθησα, και την εκπροσώπησα επάξια και με το παραπάνω (προσωπικά), σε επίπεδα που εσύ θα είχες χαθεί αν βρισκόσουν στη θέση μου, οπότε παίξτο αλλού υπερασπιστής των εθνικών ιδεωδών.
            Βλέπε τα πράγματα με μια πιο ευρεία οπτική και μην κολλάς σε βαλκάνιες νοοτροπίες φτωχοπρόδρομου συμπλεγματικού.

          • EVANGELOS avatar
            EVANGELOS @ Strange Attractor 13/08/2012 13:15:17

            σορυ που δεν στάθηκα στο ύψος σου στην εκπροσώπηση της χώρας !!!

            (πως θα μπορούσα άραγες ???)

            επίσης σόρυ που δεν κατάλαβα το πεπλεγμένο Ελληνοκεντρικό μύνημα της αναρτησής σου

            (πως θα μπορούσα άραγες ???)

            τέλος σόρυ που επειδή δεν πιστέυω ότι υστερεί αθλητικά και πολιτιστικά η χώρα μου έγινα Ελληναράς και όζι Έλληνας

            (ως κατσαπλιάς αριστερούλης πως θα μπορούσα άραγες ???)

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ EVANGELOS 13/08/2012 13:17:34

            Συγχωρεμένος.
            Ου παντός πλειν..... κλπ.

      • marios avatar
        marios @ EVANGELOS 13/08/2012 13:14:06

        Evangelos είσαι και εσύ απ ευθείας απόγονος του Περικλή μήπως;

        • EVANGELOS avatar
          EVANGELOS @ marios 13/08/2012 13:16:31

          ναι φίλε μου ... αλλά δεν μου κάθετε καλά η χλαμύδα και τη φοράω με τζιν απο μέσα :D

    • αστυαναξ καυσ avatar
      αστυαναξ καυσ @ Strange Attractor 13/08/2012 17:05:09

      Το"μέσω αράβων" αποτελει πλέον ακυρωμενη επιστημονική άποψη μετά την ανακάλυψη των χειρόγραφων του Μον-Σαιν-Μισέλ. Μέσω "βυζαντίου" τα πήραμε εν τελεί.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ αστυαναξ καυσ 13/08/2012 20:57:32

        Έχω μείνει πίσω (προφανώς).

  19. The Camel avatar
    The Camel 13/08/2012 11:49:38

    Δεν ξέρω αν είδαμε την ίδια τελετή λήξης αλλά εγώ προσωπικά και πιστεύω τα εκατομμυρια των τηλεθεατών στους οποίους αρέσει η μουσική την βρήκαν αρκετά συμπαθητική. Προτιμότερο είναι να ακούω τον George Michael, τους Who κ.τλ. απο τις κουλτουριάρηκες λήξεις των Ντάτσουν με τα καρπούζια. Αν προσέξατε οι αθλητές και ο κόσμος συμμετείχε στα τραγούδια που γνώριζαν ενω στην Αθήνα οι αθλητές δεν έβλεπαν την ώρα να την κοπανήσουν γιατί δεν καταλάβαιναν τον ελληνικό πολιτισμό της μιζας και των πεταμένων εακτ. ευρώ. (τρομάρα μας)

    • kuklos.dim avatar
      kuklos.dim @ The Camel 13/08/2012 22:26:35

      Αθηνα 2004 - 30 δις
      Λονδινο 2012 - 11 δις

      Αυτό που ξέρουμε εμείς οι “ιθαγενείς” σε αυτήν την χώρα, Έλληνες πολίτες όμως κατά τα άλλα, είναι ότι ακόμα πληρώνουμε κι ακόμα χρωστάμε τα δις για “γλέντια” και τις μίζες κάποιων.

      Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2004 ήταν απλά ένας από τους πολλούς τομείς, όπου δαπανήθηκαν ανεξέλεγκτα δημόσια χρήματα, τα οποία προέρχονταν από εξίσου ανεξέλεγκτο δανεισμό.

      Μία μικρή ομάδα Nτορό-κοπρό-σκύλων έκανε "Ελληνικο" πάρτι με τα δανεικά και όταν η οικονομία ξεφούσκωσε έστειλαν τον λογαριασμό τους στη μεγάλη πλειοψηφία.

      Το όργιο που συντελέστηκε κατά την προετοιμασία και την εκτέλεση των χρυσοπληρωμένων ολυμπιακών αγώνων του 2004 και η κατασκευή των διαφόρων φαραωνικών έργων αποτέλεσε αποφασιστικό παράγοντα στην καταστροφή της Ελληνικής οικονομίας

      Τρομακτική απόκλιση, για την οποία κάποιες κυράτσες ( η Γιάννα, η Ντόρα, η Φανούλα ) πρέπει επιτέλους να απολογηθούν...

  20. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 13/08/2012 12:39:33

    Oι Βρετανοί έχουν ενσωματώσει στον σύγχρονο πολιτισμό τους μιαν αρετή και ικανότητα που ζηλεύω, που πολύ θα ήθελα να υπάρχει στον νεοελληνικό μας πολιτισμό - αλλά δεν υπάρχει : Αυτοσαρκάζονται και αυτοκρίνονται σκληρά.
    Θυμηθείτε ως παράδειγμα την Μαίρη Πόππινς - ένας υπέροχος και καταλυτικός σαρκασμός εκ των έσω της Βρετανικής τραπεζοκρατίας.
    Αυτό το έδειξαν στις τελετές, κυρίως της έναρξης.
    Στον καιρό της κρίσης, θα ήταν πράξη εξυγιαντική, κάθαρσης, άν μπορούσαμε κι εμείς να αυτοσαρκαζόμαστε και να αυτοκρινόμαστε, αντί να ποζάρουμε και να κορδωνόμαστε.

  21. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 13/08/2012 12:46:45

    Χάλια τα έκαναν και αυτοί, χάλια κι εμείς.

    • marios avatar
      marios @ Δημήτρης 13/08/2012 13:14:33

      Έτσι.

  22. Vee avatar
    Vee 13/08/2012 13:31:53

    Ζώντας για αρκετά χρόνια στη Βρετανία, και γνωρίζοντας τους από κοντά πρέπει να πω ότι αυτό που λες όντως ισχύει, με μια μεγάλη διαφορά όμως: το κάνουν πάντα εκ του ασφαλούς, και μόνο όταν η "ανωτερότητά" τους δε μπορεί να αμφισβητηθεί. Είναι μια πράξη "κομψότητας" και "μεγαλοπρέπειας". Μη τολμήσεις όμως να τους το πείς εσύ ο ίδιος! Ακόμα και τότε θα σου απαντήσουν κομψά, αλλά δε θα τους αρέσει καθόλου.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Vee 13/08/2012 19:03:14

      Σύμφωνοι! Το βρίσκεις όμως παντού: Στην λογοτεχνία τους (και στην παιδική, να το κατακτούν από μικροί !), στην λαική μουσική, στο θέατρο...
      Εκτός από πράξη “κομψότητας” και “μεγαλοπρέπειας, είναι επίσης σε κάποιο βαθμό πράξη αυτογνωσίας και έμμεση προθυμία για αυτοβελτίωση.

      • Vee avatar
        Vee @ Ο Θείος 13/08/2012 20:10:38

        Ναι, έτσι είναι, είναι ένας έξυπνος και προσαρμοστικός λαός, και ένας από τους λόγους είναι και αυτός που ανέφερες παραπάνω.

  23. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΛΑΤΟΣ 13/08/2012 13:42:44

    Ακριβώς όπως αναφέρετε «Αυτά είχαν να δείξουν οι άνθρωποι, αυτά έδειξαν. Κατάντησαν τους Ολυμπιακούς Αγώνες πασαρέλα μόδας.» Αυτή είναι η πολιτισμική προσφορά τους τα τελευταία 60 χρόνια. Αυτό και παρουσίασαν. Όσο για το παρελθόν τους καμία αναφορά. Έχουν προ πολλού αντιληφθεί ότι εμπεριέχει βανδαλικές αρπαγές, αδικοπραξίες ανά τον Πλανήτη και στάζει αίμα. Οι πλειονότητα των πολιτών τους που έγιναν αποδέκτες του τίτλου διάκρισης sir τις τελευταίες δεκαετίες προέρχονται από τον χώρο του show business και του ποδοσφαίρου. Προς τι το κατηγορητήριο; Αυτούς έχουν αυτούς και παρουσιάζουν. Περιμένατε κάτι περισσότερο ή διαφορετικό;

  24. Ευάριστος avatar
    Ευάριστος 13/08/2012 14:03:32

    Ούτε το παρακολούθησα ούτε πρόκειται να κάνω, σκουπίδια δεν παρακολουθώ άσε που έχω 4 χρόνια να δώ TV! Προσωπικά επιλέγω αυτό που μου ευχαριστεί και με γεμίζει με γνώση όπως πχ διάφορα επιστημονικά sites.

  25. Ἀντρέας avatar
    Ἀντρέας 13/08/2012 14:43:42

    Αγαπούλες! Τι ωραίο μαγαζί ήταν αυτό!
    Ξέρει κανείς που είναι να ρεζερβάρω τραπέζι για άλλο Σάββατο

    (απάντηση και στα σχόλια περι κουλτούρας)

  26. chris avatar
    chris 13/08/2012 21:59:22

    ο νεοΈλληνας είναι σαν ένα κακομαθημένο παιδί που έχει κληρονομήσει τον μεγάλο πλούτο των γονιών του και χωρίς να κάνει τίποτα παρά μόνο πίνοντας την φραπεδιά του και πετώντας τις γόπες τριγύρω, να έχει την απαίτηση από τους άλλους να τον σεβαστούν.
    δεν μπορούμε να μιλάμε για νεοΕλληνικό πολιτισμό διότι απλά δεν υπάρχει.
    έχουμε πατώσει σε όλους τους τομείς, σε όλα τα υπουργεία.
    Ακόμη και στα πιο απλά πραγματα της καθημερινοτητας ,ένα παράδειγμα...
    Σε κάποιες χώρες του εξωτερικού υπάρχουν 5 κάδοι καθένας διαφορετικού χρώματος καθέ χρώμα για κάθε υλικό ξεχωριστά πλαστικό ,χαρτί ,γυαλί κτλ
    εδώ κάποιοι θεώρησαν πιο εύκολο να τοποθετήσουν δυο μόνο χρώματα ένα για σκουπίδια και ένα για όλα τα ανακυκλώσιμα και πάλι διάολε πολλοί είναι εκείνοι
    που αδυνατούν να ξεχωρίσουν τον μπλε από τον πράσινο κάδο κάποιοι βέβαια εσκεμμενα κυρίως λόγω ψυχολογικών προβλημάτων.
    ή το άλλο, παρκάρισμα σε πάρκιν τοποθετώντας το αμάξι εκτός γραμμών καταλαμβάνοντας δυο θέσεις λες και έχουν νταλίκα ή πάνω σε πεζοδρόμιο κλασσικό Ελληνικό φαινόμενο."μικρά παραδείγματα, μεγάλης σημασίας"
    ....και κάθονται μερικοί και συγκρινουν την έναρξη ή την λήξη των ολυμπιακών αγώνων?αλήθεια τι απέγιναν οι πανακριβες αθλητικες εγκαταστάσεις μας και το ολυμπιακό χωριό?

  27. Matador avatar
    Matador 15/08/2012 04:49:16

    Εκτος απο το κοριτσάκι που σβήνει τη φλόγα δεν μας ειπες, μηπως αναπολησες και την Bjork με τον Tiesto?

  28. zame avatar
    zame 15/08/2012 13:09:36

    -Οι πολιτισμοί, που "πίστεψαν" στο ελληνικό ιδεώδες της ευγενούς άμιλλας ...Οι άνθρωποι, οι οποίοι πιστεύουν στον απόλυτο συνδυασμό του υγιούς νου μέσα σε ένα απόλυτα υγιές και καλογυμνασμένο σώμα ...
    Ο ορισμός της φιλοπονίας για την επίτευξη "ανώτερων" στόχων άνευ υλικού ενδιαφέροντος ...Της "ανεξήγητης" ―για τους πονηρούς και καιροσκόπους― φιλοπονίας, που γεννά τον αθλητισμό.
    Γιατί ανεξήγητη;
    Γιατί, το να κοπιάζει κάποιος χιλιάδες φορές περισσότερο από έναν κοινό εργαζόμενο, για να "πληρωθεί" σε χειροκρότημα, είναι κάτι το οποίο απαιτεί συγκεκριμένη παιδεία και νοοτροπία και αυτό είναι το χαρακτηριστικό των Ελλήνων, το οποίο περνάει μέσω του Ολυμπισμού στον κόσμο ολόκληρο
    -(..οπως ευστοχοτατα εγραψε & ο Π.Τραιανου)
    Σε αυτόν τον "κόσμο" των φιλόπονων και οραματιστών πήγε να μπει ο φυγόπονος και κουτοπόνηρος Mr. Bean ...
    Αυτός, που από ολόκληρη τη μελωδία των "δρόμων της φωτιάς" χτυπούσε με την ομπρέλα του ένα πλήκτρο.
    Σε αυτόν τον κόσμο του ελληνικού μεγαλείου πήγε να μπει από το "παράθυρο" ο ταπεινός Άγγλος.
    Σε αυτόν τον κόσμο του αλτρουισμού πήγε να παρεισφρήσει ο συμφεροντολόγος Άγγλος.
    Στον κόσμο αυτών, που αγωνίζονται για τα "ιδεώδη", πήγε να μπει ο φιλάργυρος Mr. Bean.
    Στον κόσμο των πολιτισμένων και καλλιεργημένων πήγε να μπει ο αστοιχείωτος Άγγλος ...
    Ο γνωστός Mr. Bean, που, όταν οι Έλληνες "έδειχναν" με το δάκτυλο στους ανθρώπους το φεγγάρι, εκείνος τους έδειχνε αυτό, που έβγαλε από τη μύτη του ...Ο γνωστός Mr. Bean, που, όταν ο κόσμος έβλεπε το "φεγγάρι", αυτός πήγαινε και τους άρπαζε τα σάντουιτς από τον πάγκο.
    Το αντίστοιχο της συμπεριφοράς του Mr. Bean ως άτομο επιχείρησε να κάνει η Αγγλία ως κράτος ...
    Θέλησε κι αυτή να μπει στον μέγα "στίβο" της άμιλλας των πολιτισμών.
    Μετά τη μεγαλειώδη Αθήνα και το τρομερό Πεκίνο πήγε και το Λονδίνο να "μπει" στον παγκόσμιο αγώνα "δρόμου" των πολιτισμών ...
    Στον ωραίο αγώνα, που θα μπορούσαν να μπουν οι Ινδοί, οι Ιάπωνες, οι Μάγια, οι Ίνκα, οι Ινδιάνοι των ΗΠΑ, οι Αβοριγίνες της Αυστραλίας και τόσοι άλλοι αυτόφωτοι πολιτισμοί, που μέσα στους αιώνες "έχτισαν" πολιτισμούς και άρα "αγωνίστηκαν" σκληρά για την επιτυχία τους.
    Όμως, αυτό δεν έγινε.

    -αυτη ειναι η "οικογενεια της Νέας Τάξης"
    .. που αυτή η Ολυμπιάδα θέλησε να προβάλει-

    & αφου -οι κακες λυσεις διωχνουν τις καλες-
    ..οπως και οι υποδειξασες λυσεις στο φαινομενο του ΝΤΟΠΙΓΚ.που θελουν περισσοτερα εργαστηρια αντι-ντοπιγκ..και που θυμίζει τον σκύλο πού κυνηγά την ουρά του...αφού μέχρι να ανιχνευτούν..ξεπροβάλουν οι επόμενες..και πάει λέγοντας.
    *Ολοι ειδαμε πως ολα τα καθισματα- θεσεις του Ολυμπιακου Σταδιου του Λονδινου ειναι "ΚΑΛΩΔΙΩΜΕΝΑ".
    *Ολοι ακουσαμε τον προεδρο της Ο.Ε ΖΑΚ-ΡΟΓΚ να λεει πως οι Ολυμπιακοι αγωνες επιστρεφουν στο σπιτι τους..διορθονοντας μετα & εννοοντας πως οι ΣΥΝΧΡΟΝΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ !!! δηλαδη αυτο που το μετατρεψανε σε ενα ακρως εμπορευσιμο & εμπορικοποιημενο γεγονος. και την αμεριστη συμμετοχή της τεχνολογίας στο συγκεκριμένο γεγονός ..αφού ακόμα και το προ-Ολυμπιακό διαφημιστικό σποτακι των αγώνων (στο bbc) θυμιζε & παρέπεμπε στην ταινία τύπου AVANTAR.
    *Ολοι διαπιστώνουμε πως το ευ αγωνίζεστε και η ευγενής άμυλα αντικατασταθηκε απο διαφορα "καλουδια" & σκοπιμοτητες..
    και στο κυνηγι του υλιστικου κερδους καθε λογης..

    *Ολοι ακουσαμε την ευγενικη προθεση των γειτόνων μας Τούρκων να προσφερουν την ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΗ "ολυμπιακη φλογα"
    Γινονται ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ -διπλασιαζοντας το" προιον" - & αναγνωριζοντας την συμμετοχη των διαφορων ουσιων διοργανονοντας .. ΔΙΠΛΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ..

    ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕ & καθιερώστε λοιπόν τους "σύγχρονους" ολυμπιακούς αγώνες ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ & ΤΟ ΝΤΟΠΙΓΚ μαζί με τους χορηγούς με τα καλουδια τους .. και τις διάφορες φαρμακοβιομηχανίες και μεγαλοεταιριες που δεσπόζουν τον χωρο.
    Το ΑΡΧΑΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΑΘΑΝΑΤΟ αντιδρά έντονα και δημιουργεί ανεπιθύμητες παρενέργειας στο παγκόσμιο επιδιωκόμενο σύστημα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.