06/07/2008 01:14
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μια ακόμα φωτογραφία αναστατώνει

Χαμός έχει αρχίσει να γίνεται από τις φωτογραφίες που έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν στο Διαδίκτυο και δείχνουν τον Χριστοφοράκο να κάθεται δίπλα από τον Πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή και την υπουργό Εξωτερικών Ντόρα Μπακογιάννη. Το press-gr που αποκαλύπτει την φωτογραφία γράφει ότι είναι από την εκδήλωση που είχε οργανωθεί στην Αθήνα -από το Ελληλογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο- κατά την επίσημη επίσκεψη της Γερμανίδας Καγκελαρίου Άγκελα Μέρκελ στη χώρα μας. Η επίσκεψη είχε γίνει πριν από ένα χρόνο, στις αρχές Ιουλίου του 2007, όταν είχε ήδη ξεσπάσει το σκάνδαλο με τις μίζες.

Οφείλουμε πάντψως να διευκρινίσουμε ότι ο Χριστοφοράκος έχει θεσμοθετημένο ρόλο στο Ελληλογερμανικό επιμελητήριο ως εκπρόσωπος της Ζήμενς τότε και της εταιρείας ΛΑΜΨΑ των αδελφών Λασκαρίδη τώρα. Δεν είναι λοιπόν καταρχήν παράξενη η συμμετοχή του στην εκδήλωση. Επίσης, παρά τις μεγάλες ευθύνες του στον χειρισμό της υπόθεσης Ζήμενς (που δεν έχουμε σταματήσει να επισημαίνουμε), ο Πρωθυπουργός δεν έχει καταρχήν καμία ευθύνη γι αυτό. Όπως φυσικά και η καγκελάριος Μέρκελ. Αντιθέτως φέρουν μεγάλη ευθύνη οι συνεργάτες του πρωθυπουργού που όφειλαν να γνωρίζουν την υπόθεση Ζήμενς και να υποδείξουν στον κ. Χριστοφοράκο να μην καθίσει δίπλα στον Πρωθυπουργό. Εν πάσει περιπτώσει και η φωτογραφία και τα ντεσού της είναι πολύ ενδιαφέροντα, κυρίως για την στιγμή που συμβαίνουν.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 06/07/2008 01:37:31

    Διπλα στην Ντορα καθεται...Ειδοποιος διαφορα με τον Κωστακη...Και στην Τηνο,και στην Κηφησια και στις δουλειες χερι χερι με το Μητσοτακεικο ο Καρατεκα...

  2. βοιωτός avatar
    βοιωτός 06/07/2008 02:00:46

    Διατυπώθηκε μια άποψη ή και μομφή ότι οι φωτογραφίες από την εκδήλωση του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου που δημοσιεύει απόψε το press-gr δεν περιέχουν είδηση και ως εκ τούτου αποτελούν σκανδαλοθηρικά στιγμιότυπα προς άγραν αναγνωστών.


    Δεν συμφωνώ. Εγώ βλέπω τις φωτογραφίες να επιβεβαιώουν εκείνα που πληροφορούμαι σχετικά με τη Siemens εδώ και πολλούς μήνες και που ρεαλιστικά είναι εντελώς λογικά.
    Ο κ. Μιχάλης Χριστοφοράκος μεταξύ του Κώστα Καραμανλή, της Ανγκέλα Μέρκελ, της Ντόρας Μπακογιάννη, του Σταύρου Δήμα και άλλων κορυφαίων πολιτειακών και πολιτικών παραγόντων για εμένα συμβολίζει το ότι η Siemens απολαμβάνει status κράτους στην Ελλάδα εδώ και 80 χρόνια και τουλάχιστον ομόσπονδου κρατιδίου στη Γερμανία.
    Από την άποψη αυτή είναι πολύ δύσκολο να συμβούν όσα πολλοί όψιμοι Ηρακλείς της διαφάνειας επιδιώκουν όπως η δικαστική δίωξη της γερμανικής εταιρείας ή και ο αποκλεισμός της από τους εγχώριους διαγωνισμούς/προμήθειες.

  3. Lara avatar
    Lara 06/07/2008 02:03:33

    Ο Χριστοφορακος εκπροσωπει την εταιρια Λαμψα
    μετα την απολυση του απο τη Σημενς,
    που ανηκει στον Λασκαριδη,
    ο οποιος κατα το Θεμο
    θα αγοραζε με τα 5,5, οσα κατασχεθηκαν πανω του,
    το Πρωτο Θεμα για να αλλαξει πλευση
    Ο Λασκαριδης διαψευδει το Μεγκα ασπαζεται την Ομερτα.
    Ο Θεμος στην απελπισια πεφτει στα βαθεια.
    Εξαναγκαζεται να κομισει κοπιαρισμενη κασετα στου Μαξιμου,
    να διαπραγματευτει με τους κυβερνητικους αρχοντες την κεφαλη και τη dolce vita
    παραλληλα με το ξεπλυμα απλυτων.
    Με τη δικαιοσυνη να φυλακιζει την αμαρτωλη
    35αρα την τοτε 34αρα
    για σεξουαλικη παρενοχληση στον προισταμενο της,
    που βουτα στο κενο.
    Η αρχη του σεναριου για να κατασταλαξουμε στη συνεχεια στη φωτογραφια της πληρης αρμονιας σχεσεων πολιτικων αρχηγων δυο Ευρ. κρατων, με
    υπαρκτα προσωπα πισω απο προσωπεια μαφιοζικα
    και τον παραγωγο να εξαγοραζεται για κοψιμο σκηνων και αλλαγη σεναριου.
    Η Δημοκρατια πεταει με την τελευταια πτηση της ΟΑ,
    σηκωνοντας πισω ενα αποπνικτο νεφος κεροζινης.
    Μυριζει η χωρα καμμενο ακομα απο την τελευταια πυρκαγια.
    λαρα

  4. Προφήτης avatar
    Προφήτης 06/07/2008 02:08:26

    Στις οικογενειακές φωτογραφίες συνήθως απεικονίζονται όλα τα μέλη ...

  5. Factorx avatar
    Factorx 06/07/2008 02:26:19

    @βοιωτός. Ολα αυτα που επισημαίνεις είναι σωστα και δεδομένα. Το θέμα είναι μπλέκεται προσωπικά ο Καραμανλής με την Ζήμενς; Οχι μέχρι τώρα. Μπλέκεται και ο Δήμας; οχι μεχρι τώρα; Και ο Σιούφας; Οχι μέχρι τώρα. Τι συμβαίνει; Όπως και η Καθημερινή την προηγούμενη εβδομάδα με τα μικρά κόμματα έτσι και τωρα πάνε να ενοχοποιηθούν όλοι για να σωθούν οι πραγματικοί ένοχοι. Ποιος δίνει τις φωτογραφίες; Ψάχνουμε μέρες να βρούμε και πουλιούνται πανάκριβα.
    Και ξαναλέμε: οι ευθύνες του Καρααμνλή είναι τεράστιες, αλλά πολιτικές.

  6. odysseas avatar
    odysseas 06/07/2008 02:57:29

    ΠΑΛΙ
    αθώος ο Κωστάκης...

    ΠΑΛΙ
    αθώα η Ντορούλα...

    Πάλι αθώα
    αυτή η χώρα που τα ξεπουλάει όλα...

    Πάλι αθώοι
    εμείς τα ζαγαρια
    οι ψηθοφόροι τους
    που μασουμάμε τον προεκλογικό αμίαντο...

  7. ataktos avatar
    ataktos 06/07/2008 03:11:10

    Μεταδίδεται από τα ΜΜΕ Ισπανίας
    «Σπαή το απόστημα ρώσικης μαφίας στην Ισπανία»
    λέτε να ακούσουμε και εμείς κάτι παρόμοιο .

  8. βοιωτός avatar
    βοιωτός 06/07/2008 03:13:23

    Αυτό που λέω είναι ότι πιθανότατα δεν "γίνεται" να τα βάλει με τη Ζίμενς ο Καραμανλής.
    Οτι υπάρχουν υπέρτερα των οικονμικών πολιτικά συμφέροντα που επιβάλλουν σύνεση στη διαχείριση των δεδομένων του υπαρκτού σκανδάλου.
    Εγώ δεν πιστεύω ότι μέχρι στιγμής τεκμηριώνονται πολιτικές ευθύνες Καραμανλή, που σωστά δεν έχει την ψυχολογία Μεσολογγίτη του 1826. Εχει ευθύνη και δεν μπορεί να οδηγήσει τη χώρα στην κατάρρευση επειδή κάποιοι ντόπιοι ή ξένοι χάνουν δουλειές και φωνάζουν.

    Οσο για τις φωτογραφίες αυτές οι τελευταίες μπορεί να προέρχονται από οποινδήποτε φωτορεπόρτερ ήταν παρόν στο Ε/Γ Επιμελητήριο. Δεν είναι δα και μυστικές συναντήσεις. Δεν νομίζω ότι είναι πολύ ακριβές, μάλλον εσύ factorX είσαι πολύ φτωχός :-).

  9. PORTA PORTA avatar
    PORTA PORTA 06/07/2008 03:38:29

    o Tsoukatos einai exw, o Xristoforakos mas exei olous gia to Loutso tis Menegaki o Koulis phre adiproswpeia tis Siemens k emeis asxoloumaste me fotos dhmosiwn emfanisewn tu Kwstaki. Epikoinwniako k mono to lathos tu sth foto. Diladi Pasokoi,KKE k Symaspismenoi k Laos den htan ekei??
    An einai toso magkas o Xristoforakos stin telikh, na ton kanoume Prothypourgo na xeroume by default oti ola Sasa ola Basta, na doume aspri mera.

    Pou einai o Laliwtis oeo??

    PP

  10. Factorx avatar
    Factorx 06/07/2008 03:43:06

    @βοιωτός. Μιλαω σοναρα, όλοι οι επαγγελματίες φ/ρ που ξέρω είχαν εξαφανίσει τις φωτο. Οσες βαλαμε ηταν απο περιοδικο

  11. PORTA PORTA avatar
    PORTA PORTA 06/07/2008 03:50:46

    diladi ta pairnoun k oi fotorepoqter na kanoun avava oti kaiei afton pou exei k thema k € na dwsei.
    K ta pairnoun k apo Xristoforakous pleiodotes gia na fanoun k epaggelmaties

    PP

  12. giatros avatar
    giatros 06/07/2008 04:12:56

    ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΕΝΟΣ Ο ΜΑΚΗΣ? ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΑΦΗΝΕ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΓΙΑ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗ SIEMENS ΤΗΝ ΚΟΠΑΝΗΣΕ ΣΩΚΡΑΤΗ EΣΥ SUPER STAR?

  13. ira avatar
    ira 06/07/2008 09:58:42

    με την παλιοσκανδαλολογια και την λογική της κλειδαρότρυπας χάσαμε την ουσία της κριτικής της πολιτικής. Τι γίνεται με τα μεγάλα κοινωνικά θέματα? Ας απομονώσουμε το θέμα των σκανδάλων άπό τα κοινωνικά προβλήματα που επιβαλλεται να βρεθεί λύση γιατί ο ερχόμενος χειμώνας θα είναι δυσκολος και είναι ευθύνη όλων των πολιτικών γιατί η πείνα θα φέρει εγκληματικότητα και άλλα κακώς κείμενα.
    Με τα δωράκια της ζιμενσ και προφανώς και άλλων μεγάλων εταιρειών αποδεικνύεται ότι αρκετοί πολιτικοί έχουν λύσει το πρόβλημα του βιοπορισμού και εμείς τρωγόμαστε μεταξύ μας για τις πολιτικές τοποθετήσεις μας. οι πιέσεις προς την πολιτική πρέπει να ενταθούν 1. στο θέμα της διαφάνειας της πολιτικής ζωής, χωρίς να ποινικοποιούμε τα πάντα, άλλωστε δεν ζουν σε γυάλα οι πολιτικοί αλλά ούτε φυσικά μετα το σύνθημα "σεμνά και ταπεινά" να βλέπουμε μεγάλο αριθμό του υπουργικού συμβουλίου στη Μύκονο, σε γκαλά και κοσμικά στέκια. Μεγάλη πρόκληση.Ποαπό εμάς δεν έχουν έρθει σε επάφη με κακοποιά στοιχεία ή έχουν πέσει θύμα απάτης, αρπαχτικών που εκμεταλλεύονται το συστημα και τους νόμους και τη βγάζουν καθαρή.
    και 2. στο θέμα του έργου της πολιτικής στο δια ταυτα, τον απολογισμό έργου. Εκεί πρέπει να συντονιστεί το θέμα για να υπάρξει πίεση στο σύστημα. Ολα τα άλλα είναι αποπροσανατολισμοί και ευτυχως οι περισσότεροι πια αντιλαμβάνονται την πραγματικότητα.

  14. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/07/2008 10:05:20

    εμένα, το κλίμα μου θυμίζει τις κόντρες για τον Σκαραμαγκά...κάτι σαν ένδειξη υπόγειου ή υποβρύχιου καυγά Ευρώπης-Αμερικής...Και τότε είχα την αίσθηση ότι δεν παιζόταν μόνο οι παχυλές συμβάσεις για τα υποβρύχια, αλλά κάτι άλλο πιο «δυνατό», όπως και τώρα.

    Ποτε δεν έμαθα, αλλά, λέω εγώ ο ερασιτέχνης, μήπως συνδεόταν με τον καυγά για την επιβίωση της HDW και τον έλεγχο των αθόρυβων μη πυρηνικών κινητήρων της Cockums; Όσοι περίεργοι, google: submarine fuel cells Sweden. Και η Siemens φτιάχνει αθόρυβους air-free κινητήρες.

    The Hunt for Red October...ωραίο έργο.

  15. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 06/07/2008 10:14:30

    Και κάποιοι άλλοι δεν μπλέκονται οι ίδιοι αλλά οι αχυράνθρωποί τους. Όσο για τη φωτό υπάρχει κι ένα πρωτόκολλο που έπρεπε να τηρηθεί. Δε μου λέει τίποτε

  16. ira avatar
    ira 06/07/2008 10:18:34

    και οι φωτογραφίες απο το press-gr δεν είναι και το συγκλονιστικότερο ντοκουμέντο όλων των εποχών.
    Η είναι δυνατόν ολόκληρα δελτία ειδήσεων να ασχολούνται με ενα εισιτήριο? Μου θυμιζει εδώ παπας εκεί παπάς..., κοινώς παπατζήδες.
    Εαν (υποθετικά) αποδειχτεί ότι είμαι απατεώνας/ισσα των μπλογκς θα φταίει ο ΦακτοραςΧ που έχω παρεισφρήσει τεχνίεντως εδώ και τοποθετώ τις απόψεις μου? Καποια στιγμή θα με διακρίνετε και θα με στείλετε από εκεί που ήρθα. Ετσί είναι όλα τα συστήματα που δεν έχουν διαβρωθεί κατα 100%. Αρα αργά ή γρήγορα επέρχεται κάθαρση αρκεί εμείς οι θεατές να είμαστε διαυγείς και φυσικά ο καθένας από την θέση του να ασκεί ελεύθερη κριτική, πως θα γίνει από αρχαιοτάτων χρόνων το χουμε τώρα θα το χάσουμε?

  17. diplomat avatar
    diplomat 06/07/2008 10:29:58

    Παιδιά ο Κωστάκης είναι πολύ πιο χωμένος στην ιστορία
    siemens απο ότι ο ξάδελφος Μιχάλης...Να το θυμάστε.

  18. μπάμιας avatar
    μπάμιας 06/07/2008 10:30:29

    έλα βρε ίρα πάψε να γκρινιάζεις...Και με εισιτηρία και με φωτογραφίες και με ...υποβρύχια...

    να πως να πεις το ίδιο πράγμα πιο απλά:

    «σιγά τις φωτογραφίες! δεν εντυπωσιάζομαι από τα εισιτήρια. Μπορεί να είμαι πονηρή, μπορεί και όχι, αλλά μου αρέσει να κριτικάρω»

  19. ira avatar
    ira 06/07/2008 10:50:15

    Ασχετο αλλά θυμήθηκα τον Μπάγκαλο να του βαπτίζει τα διδυμα ο Κόκκαλης πριν λίγα χρόνια και ήταν και είδηση στα δελτία, και ήταν και εντελώς αντιαισθητικό για μένα τον λαό. και επειδή θα καταντήσει σεντόνι, θυμάμαι πολλά με πολλούς από ολους τους πολιτικούς χώρους. Και αν είμαι πονηρή μπαμια ή δεν είμαι δεν έχει κανένα νόημα δεν ελέγχω εγώ το σκηνικό. θεατής είμαι και κριτικός τέχνης (ατεχνίας)

  20. Sergios avatar
    Sergios 06/07/2008 10:51:15

    Giatros μην ξεχνάς ότι τις φωτογραφίες τις έχει και το troktiko οπότε εκεί μέσα παίζει και ο Μάκης. Εκ του ασφαλούς βέβαια. Αφού το press τα'χει βγάλει πρώτο.

  21. ira avatar
    ira 06/07/2008 11:10:29

    εαν επαληθευτεί ο 17 μας βλεπω για εκλογές αμέσως μετά τους Ολυμπιακούς και αν ο Λιάπης δεν εδωσε αληθινές εξηγήσεις (ήταν στο τζετ) θα γίνει σεισμός. Θυμηθείτε την τρομοκρατική οργάνωση πόυ έριξε ρουκέτα στη Αμ.Πρεσβεια εγραφαν ότι επόμενος στόχος είναι το Κοινοβούλιο. Μετακομίζω στα Σκόπια ή στην Τουρκία ισως με εκτιμήσουν καλύτερα οι εχθροί

  22. Xase avatar
    Xase 06/07/2008 11:35:19

    Αν ψαξουμε να βρουμε ολες τις φωτογραφιες που εμφανιζουν τον Χριστοφορακο, θα βγαλουμε την μιση Ελλαδα να τα εχει παρει. Ο πρωθυπουργος δεν θα πρεπει να πηγαινει δηλαδη πουθενα;; Και οταν τον φωτογραφιζουν θα πρεπει να βλεπει πρωτα ποιος ειναι κοντα του;; Οι υπερβολες δεν προσφερουν τιποτα αλλο παρα να δινουν επιχειρηματα σαυτους που πραγματι τα πηραν, και αποπροσανατολιζουν τον περισσοτερο κοσμο.

  23. mareli avatar
    mareli 06/07/2008 11:40:47

    Υπάρχουν φωτογραφίες του Χριστοφοράκου με δημοσιογράφους τις οποίες δεν έχετε δημοσιεύσει ακόμα. Γιατί άραγε;
    Υπάρχουν συμβάσεις της Siemens με εταιρίες δημοσιογράφων που προσφέρουν promo και επικοινωνιακή στήριξη. Θα πείτε τίποτα γι' αυτό;
    Η Μέρκελ έχει πολιτικές ευθύνες για τη Siemens, γιατί δεν το λέτε αυτό;

  24. ataktos avatar
    ataktos 06/07/2008 11:44:23

    οι φωτογραφιες στο press.gr πρεπει να εχουν τιτλο "Τα λαμογια του Ελλαδισταν"

  25. Basil avatar
    Basil 06/07/2008 11:57:30

    Η ουσία της υπόθεσης:

    "Αυτές οι εν πολλοίς διακομματικές «παρέες εξουσίας» που επιβιώνουν σε όλες τις καταστάσεις είναι τόσο διάτρητες σε πολιτικό, ηθικό και κάποτε ποινικό επίπεδο, ώστε είναι πλήρως ελεγχόμενες ακόμη και από ξένα κέντρα εξουσίας. Αυτό έγινε εμφανέστατο στην υπόθεση με τις μίζες της Ζίμενς. Ολες οι αποκαλύψεις ήταν αληθινές και ταυτόχρονα απολύτως κατευθυνόμενες. Ο επιδιωκόμενος στόχος ήταν να λάβουν τα επιμέρους μηνύματα οι άμεσα ενδιαφερόμενοι και να ενισχυθεί η... «πειθαρχία» τους στο ξένο κέντρο που κινεί τα νήματα, στη βάση πραγματικών στοιχείων. Οσο για το πολιτικό προσωπικό συνολικά, σήμερα βρίσκεται υπό καθεστώς πολύ αυστηρότερης πολιτικής ομηρείας από όσο πριν ξεκινήσουν οι αποκαλύψεις."

    του Γ. Δελαστίκ από το Εθνος


    @ archaeopteryx

    Τί εννοείς; Η Kockmus δεν είναι θηγατρική της HDW;.
    Πως εμπλέκονται οι Αμερικανοί; Μέσω των γυμνασίων του HMS Gotland με το US Navy;
    Παρεπιπτόντως και τα Colins class του Roayl Australian Nany που βασίστικαν σε τεχνογνωσία της Kockmus έχουν σοβαρότατα πρόβληματα.

  26. Nick avatar
    Nick 06/07/2008 12:16:44

    Πλέον η HDW-Ferrostaal δεν ανήκει σε Αμερικανικό fund αλλά στη ThyssenKrupp Marine Systems

    H Kockums είναι θυγατρική της ThyssenKrupp αλλά ανεξάρτητη από αυτήν.

    Και οι Γερμανοί δεν έχουν ανάγκη για τη τεχνολογία Sterling της Kockums μιας και έχουν δική τους τεχνογνωσία πάνω στο ΑΙΡ.

    Η Kockums έχει άλλο, δυνατότερο χαρτί: Visby Class Stealth Corvettes.

  27. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/07/2008 12:25:30

    γειά σου basil

    λιγο πριν το 2003 η HDW είχε αγοράσει την Cockums, σουηδική εταιρία που μεταξύ άλλων έκανε και fuel cells. Τα fuell cells και οι κινητήρες Stirling είναι, υποτίθεται, βασικά για την νεα γενιά μικρών, ήσυχων, διακριτικών υποβρυχίων. Όταν η HDW ήρθε να πάρει τον Σκαραμαγκά είχε ήδη σοβαρα οικονομικά προβλήματα (εμφανή στα δημοσιευμένα της). Το ιδιαίτερα άρρωστο κεφάλι μου λέει ότι ο Σκαραμαγκάς είχε προικιστεί με κατι εξαιρετικά παχυλές συμβάσεις υποβρυχίων, επί τούτου.

    Για των Σκαραμαγκά ενδιαφέρθηκε η HDW και η Ελευσίνα. Σου ορκίζομαι, ότι η Ελευσίνα είχε «καλύτερη προσφορά από χρηματοοικονομικής άποψης». Βρε καλέ μου βρε χρυσέ μου «κέρδισε η HDW». Λίγο αργότερα άρχισε να σκάει η HDW, ως ταπεινός συμβουλάκος είχε προαναγγείλει στον τύπο που παρίστανε τον Υπουργό.

    Τότε εμφανίστηκε Αμερικανικό venture capital fund, μα μην ήταν η GECC, θυγατρικούλα της GE, δεν ορκίζομαι, λίγο η ζέστη λίγο το αλζχαϊμερ. Εγινε χαμός στην Γερμανία, και που την πατε την φαλιρισμένη HDW με τον ...Σκαραμαγκά, ενθουσιασμένος εγώ, σεσημασμένος αμερικανόφιλος...Ξαφνικά ανακάλυψαν οι Γερμανοι την ιδέα του Λευκού Ιππότη και έτσι η Krupp αγόρασε το σαπάκι με τους πονηρούς κινητήρες.

    Ξέρω για Cockums, όχι Kockmus...

    Τα χρόνια περνάν, από τότε μυρίστηκα ότι τα μικρά αθόρυβα είναι επικίνδυνα για τα αήττητα θηρία του κινηματογράφου, αλλά ένα είναι σίγουρο. Σιγά μην μάθουμε εδώ, τι γίνεται κατω από την επιφάνεια με τέτοια θέματα... Τι; υποβρύχια; που; Το παραμύθι θα πηγαίνει σύννεφο (μπορεί και εγώ να είμαι μέρος του;...)

    Πόλεμος πάντων πατήρ.

  28. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/07/2008 12:28:54

    δεν ξέρω για κορβέττες...τίποτα, μπορεί να έχει δίκιο ο Nick...αλλά το στρατηγικό παιχνίδι είναι κάτω από την επιφάνεια (από το σινεμά τουλάχιστον)

  29. Nick avatar
    Nick 06/07/2008 12:33:05

    Η One Equity Partners ήταν, θυγατρική της JPMorgan.

  30. Basil avatar
    Basil 06/07/2008 13:06:44

    Γειά σας archaeopteryx και Nick

    Τις επιχειρησιακές δυνατότητες σιγά μην τις μάθεις... και να τις μάθεις, μπορείς να τις αξιολογήσεις; Παρόλα αυτά, οι Αμερικανοί ενδιαφέρονται ιδιαιτέρως για τον εντοπισμό αυτών μικρών υποβρυχίων.

    (Gotland class submarine
    From Wikipedia, the free encyclopedia)

    HMS Gotland managed to snap several pictures of the USS Ronald Reagan during a wargaming exercise in the Pacific Ocean, effectively "sinking" the aircraft carrier.[7] The exercise was conducted to evaluate the effectiveness of the US Fleet against diesel-electric submarines, which some have noted as severely lacking.[8][9]


    Η Wikipedia το αναφέρει ως Kockmus

    Αυτά τα Littoral combat ship δεν αντιμετωπίζουν σφορδή κριτική και οικονομικά προβλήματα;

  31. Nick avatar
    Nick 06/07/2008 13:15:44

    Η ονομασία είναι Kockums.

  32. Nindjo avatar
    Nindjo 06/07/2008 13:56:48

    Η εβδομαδιαία εφημερίδα "ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ" εκείνης της εποχής, είχε αναφερθεί εκτεταμένα στην υπόθεση των ναυπηγείων και της χαριστικής σύμβασης με την HDW και από ότι αμυδρά θυμάμαι, σήμερα (τόσα χρόνια μετά) τ' άρθρα του αποδεικνύονται σωστά.

  33. μαξμέρτεν avatar
    μαξμέρτεν 06/07/2008 15:52:04

    Μόνο με αυτές τις φωτογραφίες, ο οποιοσδήποτε μπορεί να κερδίσει τις επόμενες εκλογές. Χωρίς να αρθρώσει πολιτικό λόγο. Να τις κάνει κάτι σαν το φιλμάκι με τον pizza-boy delivery του πετυχημένου προεκλογικού σποτ της νουδού

    ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

    Είναι θέμα χρόνου.

  34. Lara avatar
    Lara 06/07/2008 16:09:19

    Με πολυ δουλοπρεπεια ο πρωθυπουργος κ. Καραμανλης στη φωτογραφια υποκλεινεται στο αγερωχο υψος και υφος του πρωην μεγαλοστελεχους της Σημενς, που μοιραζε απλοχερα το χρημα, προδιδοντας αισθηματα ευγνωμοσυνης, απογοητευσης η υποταγης;
    Αλλα σε καμια περιπτωση απαιχθειας κι οργης
    λαρα

  35. ira avatar
    ira 06/07/2008 16:35:03

    Λάρα υποκλείνεται σε κάποιον πισω απο το μεγαλοστέλεχος που δεν φαινεται το προσεξα και εγώ αλλα για να ακριβολογούμε πριν δημιουργούμε εντυπώσεις

  36. Lara avatar
    Lara 06/07/2008 17:11:15

    Ναι, αλλα οι προσωπικες του επιλογες
    οπως Ζαχοπουλος, Κλαδας, ξαδελφι ως τωρα
    δε στεφτηκαν απο επιτυχια, σημειωνοντας εντυπωσεις
    αρνητικες στην κοινη γνωμη.
    Οταν ο λαος λεει,
    πες μου ποια ειναι η παρεα σου
    να σου πω ποιος εισαι;
    δεν προβληματιζεσαι;
    λαρα

  37. Le canard avatar
    Le canard 06/07/2008 17:16:42

    Εγω την Ντόρα βλέπω δίπλα στον Χριστοφοράκο.

  38. ira avatar
    ira 06/07/2008 19:36:32

    λίγο επιφανειακή η προσεγγιση σου ενώ συνήθως συμφωνώ με τα περισσότερα που γράφεις.
    Το μεγάλο θέμα της ιστορίας είναι μάλλον η ανικανότητα δεν θεωρώ ότι είχαν κακές προθέσεις η ότι τα αρπαξαν. Βέβαια καθε περίπτωση ξεχωριστα εχει ιδιαιτερότητας. Μάλλον για ερασιτέχνες μου κάνουν. Ακόμα και το θέμα των συμβάσεων στο Υπουργ.Μεταφ 2005 που λέγεται ότιδημοπρατήθηκε με τη διαδικασία του καταπείγοντος επί υπουργίας Λιάπη και κράτησε το Γιαννακο στελεχος επιλογής Βερελή μάλλον ερασιτεχνισμο και στον τρόπο ανάθεσης και όχι χρηματισμο δείχνουν από ρεπορταζ της Αξίας.

  39. ira avatar
    ira 06/07/2008 19:36:53

    για τη Λαρα το 38

  40. Lara avatar
    Lara 06/07/2008 20:23:13

    Ισως αν μαθουμε ποιος ηταν ο 7ος ιδιωτης πρωην του Σδοε, που ο Προδρομος φροντιζε απο το αμαρτωλο κοντο να στηριζει οικονομικα,
    θα λυθουν μερικες ασαφειες της αλυτης και συγκεχυμενης ιστοριας.
    λαρα

  41. Σπύρος avatar
    Σπύρος 06/07/2008 23:09:00

    Σχόλιο 25 τού Basil πού αναπαράγει μέρος τού άρθρου τού Δελαστίκ...
    Εκεί είναι όλη η ουσία...
    Το να βγαίνουν σήμερα ΄δεξιοί΄και να δικαιολογούν τά αδικαιολόγητα όπως και ΠΑΣΟΚοι πού νά θεωρούν τον ποδηλάτη σταυροφόρο τής κάθαρσης απλά αναπαράγουν το σύστημα...
    Τελικά θά μάς πεί κανείς πού πήγαν τά 100 εκατ. ευρώ??
    Γιατί αρκετοί δεν θέλουν να συμμετάσχουν στό ποιό κόμμα είναι λιγότερο διεφθαρμένο από τά δυό μεγάλα..
    Αυτά είναι γιά οπαδίσκους και έχοντες συμφέροντα απο τίς δουλίτσες τους...
    Ως και ο Καρελιάς ξετσουτσούνισε και γράφει γιά τον Λιάπη ενώ έχει δικαιολογήσει τήν Σημιτική μπόχα μέχρις κεραίας επί 8 χρόνια...
    Αν μερικοί περιμένουν να μάς ΄φερουν την Ποδηλάτη καβάλα στ΄άλογο να τού αγοράσουν και μιά ειδική σέλα και να τού φορέσουν και πανοπλία γιατί προβλέπεται μεγάλη πτώσις ξανά...
    Τι έγινε ρέ παίδες με την Τσουκατειάδα??
    Πάει τέλειωσε??
    Το πιό διεφθαρμένο καθεστώς μαζί μέ τού Μητσοτακαιικου πάλι θά την γλυτώσει??

  42. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 07/07/2008 03:17:14

    "ο Πρωθυπουργός δεν έχει καταρχήν καμία ευθύνη γι αυτό"(!!!)

    Πλάκα ...με κάνεις;;;

    Και ποιος χρηματοδότησε την εκλογή του; Η ...Μονή Εσφιγμένου; (Ποιο άσχετο δεν βρήκα να πω).

    Το θέμα είναι αυτά που λέει ο Σπύρος. Πότε θα κληθεί ο Σημίτης να απολογηθεί σαν κατηγορούμενος, ως ο αρχηγός του ΠΑΣΟΚ που τσέπωσε τα 34.000.000.000/2 δρχ. κατάΜΑΥΡΟ χρήμα, για την προεκλογική καμπάνια που τον ανέδειξε; Το ίδιο ισχύει, βέβαια, και για τον ...τίμιο Κωστάκη της ΝΔ.

    Πού πήγαν αυτά τα λεφτά; Ποιοι πληρώθηκαν απ' αυτά τα παράνομα λεφτά και πρέπει να διωχθούν κι αυτοί, ως "αποδοχείς προϊόντος εγκλήματος";

    Μήπως είναι οι νυν δημοσκόποι- διαφημιστές- επικοινωνιολόγοι, που βγάζουν τον δικομματισμό ...αναβεσμένο μετά το σκάνδαλο, τον ΣΥΝ συντριπτικά πεσμένο και ΚΚΕ και ΛΑΟΣ με το ζόρι στα ίδια με πριν ποσοστά;

    Και πώς είσαστε βέβαιος, κ. ανακριτά, αφού δεν υπάρχουν παραστατικά, ότι τα λεφτά μπήκαν στο σύνολό τους στα ταμεία των κομμάτων και δεν τσέπωσαν 1, 5 ή 20 εκατ. τα βαποράκια, οι παραλήπτες κι οι ταμείες;;;


    Μπορεί να βρεις μερικούς να καπνίζουν ..."κουτόχορτο", εντάξει, αλλά κανείς δεν το ...μασάει, πλέον.


    ΥΓ. archaeopteryx, Nick, basil και Nindjo, ...ευ-τυχώς που είσαστε εκτός θέματος ποστ, για να μαθαίνουμε κι εμείς, οι άσχετοι μ' αυτά, όσα δεν ξέρει ούτε ο ...Μεϊμαράκης, ο Σπήλιος και τ' άλλα 55χρονα παιδιά, -ο Κωστάκης κι ο Γιωργάκης.

  43. Nick avatar
    Nick 07/07/2008 10:39:03

    Καθόλου άσχετο αγαπητέ γέροντα, γιατί πολύ απλά... είναι πολλά τα λεφτά, Άρη...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.