31/10/2008 16:39
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μια ακόμα άχρηστη συζήτηση στην Βουλή

 

_____________________________________________________ 

(Ανανεωμένο) Θα σχολιάσω τα λεχθέντα από τους αρχηγούς των κομμάτων στην Βουλή, με βάση συγκεκριμένα πράγματα και όχι γενικότητες.

Θα αρχίσω με τον κύριο Αλαβάνο:

Θέλει εθνικοποίηση της Εθνικής. Μόνο αυτήν; Γιατί; Εκπρόσωπος των τριών ιδιωτικών Τραπεζών είναι; Βλέπει και κρίση διαρκείας. Μήπως διαβάζει antinews; 

Θεωρεί καταστροφική την φιλοσοφία στην οποία έχει στηριχθεί η κυβέρνηση. Ποια είναι αυτή η φιλοσοφία και τι προτείνει;

Τον βαθμολογώ 2 με άριστα το 10. «1» επειδή ανέβηκε στο βήμα, «3» επειδή διαβάζει antinews και «μείον 2» επειδή θέλει να εθνικοποιήσει την ...Εθνική.

Θα συνεχίσω με τον κύριο Παπανδρέου:

Η αρχή ήταν κούφιες γενικότητες. Πολλή ενδιάμεση φλυαρία. Θέλει εναλλακτικές και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Προφανώς δεν έχει  ούτε μηχανολόγους ούτε οικονομικούς στο επιτελείο του και προφανώς δεν έχει δει στις ειδήσεις ότι το πετρέλαιο είναι κάτω από $70 (ή $80) και γενικά οι ασύμφορες πηγές ενέργειας που επαγγέλλεται έχουν τελειώσει.

Θέλει δημόσια υγεία και παιδεία. Γιώργο μου που είπες ότι πήγες σχολείο;

Ωραίες και οι κορώνες περί νεοφιλελευθερισμού αλλά είναι η νέα εκδοχή του «ΕΟΚ και ΝΑΤΟ κλπ».

Σωστός στην απαράδεκτη υπερβολική συγκέντρωση, καρτέλ κλπ.  Σωστός στην ανάμνηση των δομημένων (διαβάζει antinews;)

Σωστά, σε γενικές γραμμές τα μέτρα. Επικαλείται τις παλαιότερες προτάσεις του, μόνο που είπε πολλά για άλλα άσχετα ενώ έπρεπε να μας θυμίσει τις προτάσεις.

Τα άλλα (θαρραλέες πολιτικές ενάντια στην ....κλιματική αλλαγή (!!!), πράσινη ανάπτυξη, ευρωπαϊκές νέες τεχνολογίες) είναι γενικότητες.

Του βάζω «6» στα «10». Θα του έβαζα «8», αν δεν έλεγε τις αρλούμπες για τις Α.Π.Ε. και «9» αν δεν με ζάλιζε με πράσινες Ευρώπας.

Η κυρία Παπαρήγα είπε πράγματα που θα περίμενα να πει. Δεν νομίζω ότι όλα τα μέτρα είναι «κοροϊδία». Ατελή, ανεπαρκή, φτωχά, ό,τι θέλετε. Η αφοριστική απόρριψη του ΠΑΣΟΚ απορρίπτεται, όπως κάθε αφοριστική απόρριψη. Ωστόσο, οι εργαζόμενοι θα την πληρώσουν, έχει δίκιο.

Συμφωνώ με την κατάργηση του ΦΠΑ, ή με την κατάργηση του φόρου εισοδήματος, αλλά πιο πολύ θα συμφωνούσα με την κατάργηση του εταιρικού φόρου. Απασχόληση θέλουμε κυρία μου, δουλειές. Η «εταιρία» δεν έχει λόγο να φορολογείται, αφού απασχολεί κόσμο. Αν πεθάνουν οι εταιρίες, δεν θα έχει δουλειές. Και ο Μάρξ δεν το έλεγε; Το Κεφάλαιο κινείται, πάει όπου το βολεύει. Συμφωνώ 100% με την φορολόγηση της πολυτέλειας. Για την φορολόγηση της ιδιοκτησίας, προβληματίζομαι…γιατί ναι στην μεγάλη και όχι στην μικρή; Ασυνεπές.

Χωρίς φόρους, δεν θα έχει παροχές και δωρεάν παιδείες και τέτοια. Η κυρία Παπαρήγα σε αυτό ταυτίζεται με τον Milton Friedman.

Βαθμολογία «5.» Κάτω από την βάση γιατί είστε λίγο ουτοπιστική, και στην φορολόγηση των εταιριών ενάντια στα συμφέροντα της εργατικής τάξης.

Archaeopteryx

ΥΓ. Τον ΚΚ και τον ΓΚ τους αφήνω σε εσάς.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ωωωωχ ωχ ωχ avatar
    Ωωωωχ ωχ ωχ 31/10/2008 16:48:44

    6 στα 10 ωχωχωχ...

    Ήξερα ότι οι αρχαιοπτέρυγες είχαν μαύρο κεφάλι με άσπρο σώμα. Δεν πιστεύω να σου'πεσε τίποτα πράσινο και να σε λέρωσε;

  2. Νίκος avatar
    Νίκος 31/10/2008 16:50:57

    Ωραιο, πολυ ωραιο, ετσι για να ξεσκεπαζονται οι ψυχουλες που αγωνιζονται στα πολυτελη σαλονια παντας τους πτωχους και πενητες.

    Το εχω πει απειρες φορες, ο μπραβογιωργος ειδικα που εχει παει μονο σε διεθνιστικα σχολεια, και μαλιστα καποτε αποκαλεσε τον Καραισκακη Θεοδωρο!! Καραισκακη!! (ή τελος παντων κατι τετοιο) ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ. Και εγω εχω ζησει περισσοτερα χρονια εξω αλλα συνειδηση ξενη αποκλειεται να αποκτησω. ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑς: Για φανταστειτε π.χ. να γινομουν υπουργος εξωτερικων -λεμε τωρα- των ΗΠΑ και να χρειαζοντα να υπερασπιστων την ...Αλασκα (λεμε ντε). Πιστευετε οτι θα εδινα ενα φραγκο για το αν παραχωρουσα ολιγην γη και υδωρ; Σιγα τα λαχανα. ετσι εξηγειται γιατι το ρεμαλι αυτο της εν Ελλαδι πολιτικης σκηνης

  3. Νίκος avatar
    Νίκος 31/10/2008 16:56:56

    Τι εγινε ρε παιδια και καταχωρηθηκε το ημιτελες σχολιο μου;
    Συνεχιζοντας, "Πιστευετε οτι θα εδινα ενα φραγκο για το αν παραχωρουσα ολιγην γη και υδωρ; Σιγα τα λαχανα. ετσι εξηγειται γιατι το ρεμαλι αυτο της εν Ελλαδι πολιτικης σκηνης στον Καναδα σε συνοδο του ΝΑΤΑ ελεγε (παραφραζω), ως υπουργος εξωτερικων, οτι "τι πειραζει να δωσουμε κατι στους Τουρκους;"

    Για ρωτηστε τον (οπως και τις αλλες διεθνιστικες ψυχοτυλες των Αθηνων), ξερει ποσο εχει φτασει η ανεργια στη Δυτικη Μακεδονια, τη φτωχοτερη περιοχη της Ευρωπης μετα την Ηπειρο;
    Τι θα κανει συγκεκριμενα για την ραγδια αποβιομηχανιση στη Μακεδονια; Μηπως το σχεδιο ειναι να δοθει το ονομα στα Σκοπια και να μεταφερθουν ολες οι βιομηχανιες στη "βορειονεα Μακεδονια" ετσι για να ισχυριζονται μετα οτι "να ρε παιδια, ενισχυσαμε την βιομηχανια στη Μακεδονια;"

    Τσακωσω καμμια σβωλα, που λεγαν οι παλιοτεροι.

  4. leon avatar
    leon 31/10/2008 16:57:25

    «Περιμένουμε αναστοχασμό σε σχέση με την πορεία του κάθε χώρου, σήμερα αποδεικνύεται ότι χρειαζόμαστε περισσότερο κράτος. Όχι κράτος τρωκτικών, αλλά ευέλικτο και διαφανές κράτος, στο πλευρό του πολίτη», είπε. Ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ εξέφρασε την πλήρη διαφωνία του στο σχέδιο της κυβέρνησης για την ενίσχυση του τραπεζικού συστήματος και διαφοροποιήθηκε από τη θέση του ΠΑΣΟΚ λέγοντας ότι η αξιωματική αντιπολίτευση λέει «ναι στο σχέδιο αλλά με διαφάνεια» ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ λέει κατηγορηματικά «όχι». «Δεν μπορεί να επιβραβεύεται ο θύτης», υποστήριξε και σημείωσε ότι από το ποσό αυτό αναλογούν 3.000 ευρώ σε κάθε πολίτη.

    Στην πραγματικοτητα ειναι 2.545€ σε καθε πολιτη εαν υπολογισουμε 11 εκατομμυρια Ελληνες (2800 στα 10 εκατομμυρια).

  5. isnogood avatar
    isnogood 31/10/2008 17:26:50

    Τι πίνει ρε παιδιά ο ΓΑΠ;
    Είναι δυνατόν να τα ρίχνει όλα στον Φιλελευθερισμό της... Ν.Δ.;
    Δηλαδή θα τρελαθούμε ενετελώς σε αυτόν τον τόπο;
    Ο Γιωργάκης δεν έβαλε τον Ανδριανόπουλο και τον Μάνο -τις ακροδεξιές πλευρές του Φιλελευθερισμού- στο ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ το 2004;
    Γιατί τους πήρε; Για ...κουπί;
    Επι Σημίτη δεν μπήκε ο ΟΤΕ, η ΔΕΗ, η ΕΥΔΑΠ, ο ΟΛΘ, τα λιμάνια στο χρηματιστήριο;
    Σοσιαλιστικές πρακτικές ήταν αυτές;
    Τι πίνεις ρε μεγάλε;

  6. jpar avatar
    jpar 31/10/2008 17:29:33

    Παιδιά παρατηρώ τελευταία μια πρεμούρα να στηριχτεί μπλογκοειδώς το ΠΑΣΟΚ και Ο Γιώργος. Θέλω να πω τα εξής:
    Αν ο Αρχαιοπτέρυξ βαθμολογεί τον ΓΑΠ με 6 και τον Αλαβάνο με 2, τότε το κακό είναι στο ΓΑΠ. Πάλι δεν κατάφερε να πάει καλά. Αλλά αυτά όλα είναι αστεία...
    Αν ο κόσμος βλέπει ΓΑΠ να του δίνουν οι δικοί του 6.. τότε θα ξαναπάει στον ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ. Είδατε πόσοι συμφωνούσαν με την πολιτική της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση της κρίσης σύμφωνα με την ΜΕΤΡΟΝ? 40%. Είναι πολύ μεγάλο το νούμερο δεν συμφωνείτε???

  7. Νίκος avatar
    Νίκος 31/10/2008 17:42:08

    "ti ginete re paidia, olo kati Ellinarades kai fasistoskila pou xeroun kai ti vraki forouse o Karaiskakis tin wra pou ton pidage o Gouras grafoun edw mesa".

    Εμ βεβαια, αυτονοητο, τι αλφαβητο να περιμενει κανεις απο ψυχουλες διεθνιστουλες. Πανε μαθε να γραφεις ελληνικα ρε "πολιτη του κοσμου" , που θα υπερασπιστεις τον μπραβογιωργο που τον ξερει και η γιαγια μου πια. οσο για το " Ἑλληναραδες" το προτιμουμε απο το να κατεβαζουμε τα βρακια μας στο καθε βαλκανιο μικροεθνικιστη του κερατα και στους εξ'ανατολης βαρβαρους.
    Αει...να μην ξεπεσω και αλλο.

  8. ο βουνισιος avatar
    ο βουνισιος 31/10/2008 17:50:13

    Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε στη βουλή ο πρωθυπουργός κ. Κώστας Καραμανλής βασικός σκοπός είναι η προστασία της πραγματικής οικονομίας, της παραγωγικής δραστηριότητας και της απασχόλησης.
    Τι περιλαμβάνουν τα στήριξη της ελληνικής οικονομίας:
    Διάθεση ομολογιακών τίτλων του δημοσίου για την αύξηση της ρευστότητας στη διατραπεζική αγορά. το προϊόν από τη ρευστοποίηση των τίτλων αυτών που φθάνει τα 8 δισεκατομμύρια ευρώ, θα κατευθύνεται αποκλειστικά στην ενίσχυση της χρηματοδότησης μικρομεσαίων επιχειρήσεων και τη χορήγηση στεγαστικών, επίσης παρέχει εγγυήσεις του δημοσίου στα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα για τη σύναψη μεσομακροπρόθεσμων δανείων.

    Συμμετοχή του δημοσίου στο μετοχικό κεφάλαιο των πιστωτικών ιδρυμάτων με την αγορά προνομιούχων μετοχών για την ενίσχυση της κεφαλαιακής τους βάσης, η συμμετοχή αυτή του δημοσίου είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη συμμετοχή πιστωτικών ιδρυμάτων στα δύο προηγούμενα μέρη του σχεδίου, ακόμη, κανένα από τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα κατά τη συμμετοχή του στο σχέδιο, δεν μπορεί να διανέμει ως μέρισμα περισσότερο από το 35% των κερδών του.
    Μπαίνουν αυστηρότεροι όροι στη λειτουργία των τραπεζών.
    Ζητείται αύξηση των κεφαλαίων τους.
    Ζητείται να προσαρμόσουν την πιστωτική επέκτασή τους στο εξωτερικό, ανάλογα με τις εκεί καταθέσεις.
    Ζητείται να συνεχίσουν την πιστωτική επέκτασή τους στο εσωτερικό, τουλάχιστον κατά 10% το 2009.


    Η συμμετοχή του δημοσίου στο κεφάλαιο των τραπεζών, μέσω των προνομιούχων μετοχών, συνοδεύεται από τον ορισμό εκπροσώπου του, ο οποίος θα έχει καθοριστικό λόγο για δύο κρίσιμα ζητήματα:

    Πρώτον, για τη διανομή των κερδών στους υπολοίπους μετόχους, που θα περιοριστεί, έτσι ώστε να ενισχυθούν τα κεφάλαια των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων.

    Δεύτερον, για τις αμοιβές των ανώτατων στελεχών τους, που δεν θα ξεπερνούν, σε καμία περίπτωση, εκείνες του διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος. Τα πάσης φύσεως μπόνους καταργούνται κατά την εφαρμογή του σχεδίου.

    Το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης ισχυρίστηκε ότι θα πάνε 28 δισεκατομμύρια ευρώ από τα Ταμεία του ελληνικού κράτους, στα ταμεία των τραπεζών.

    Όμως επανεξέταση των όρων! για την συμμετοχή τους στο κυβερνητικό πακέτο των 28 δις. ευρώ φαίνεται να ζητούν , οι διοικήσεις των μεγάλων εμπορικών τραπεζών, μετά τις τροποποιήσεις.

  9. ΓιαννηςΚ avatar
    ΓιαννηςΚ 31/10/2008 18:02:04

    Μάλιστα, για αυτά που είπε ο πρωθυπουργός θα σχολι΄'ασεις κάτι;.Πάλι ενεστώτας διαρκείας και κοινές διαπιστώσεις(έχουμε δρόμο ακόμη κ.τ.λ).Μ'ηπως σε αθτό το πολύ καλό μπλόγκ μερικοί κύριοι κινούντε περίεργα;;;;;;;;;;;;

  10. Νίκος avatar
    Νίκος 31/10/2008 18:04:27

    Και για να ξεφυγουμε απο την μηδενικου αθροισματος ελληνοπρεπη μιξερια μας:

    Μήνυμα της Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής του Συνασπισμού για την επέτειο του ΟΧΙ της 28ης Οκτωβρίου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: Σε παρενθεση εισαγομενα σχολια. Η μεγαλη του λαικου κινηματος διεθνιστικη ΣΥΝιστωσα της Νεας Ταξης μιλαει με υφος 40 Καρδιναλιων και λεει:

    Τιμάμε με βαθύ σεβασμό( μπορείτε να φανταστείτε πόσο βαθύ;)

    την επέτειο του ΟΧΙ στο φασισμό και τον πόλεμο.(αφου δεν το μπορείτε τι το ζαλίζετε....πρώτον οι Έλληνες θα έλεγαν ΟΧΙ σε οποιονδήποτε, είτε φασίστα είτε δημοκράτη...δεύτερον οι Έλληνες δεν είπαν όχι στον Πόλεμο...αν έλεγαν όχι στον πόλεμο τότε θα αφήναν τον Μουσσολίνι να περάσει...στο πόλεμο είπαν ΝΑΙ και με χαρά παρότι οι πιθανότητες ήταν τελείως αρνητικές για αυτούς)

    Ο διαρκής αγώνας εναντίον του φασισμού, τα αντιπολεμικά κινήματα, οι διαχρονικοί αγώνες για την εθνική ανεξαρτησία( τι σχέση έχετε εσείς με τους διαχρονικούς αγώνες για Εθνική ανεξαρτησία; και αν υπάρχει σχέση, για ποιό Έθνος μιλάτε;)

    αναδείχτηκαν σε οργανικές συνιστώσες της λαϊκής κινητοποίησης για κοινωνική δημοκρατία και χειραφέτηση, για κατακτήσεις στον τομέα των δικαιωμάτων(οταν ο Συνασπισμός μιλάει για δικαιώματα αναφερετε στα δικαιώματα όλων των υπολοίπων εκτός των Ελλήνων...και αυτό με τις συνιστώσες ας το αφήσουμε καλύτερα, γιατί....)

    και του σύγχρονου πολιτικού πολιτισμού(πολιτικό πολιτισμό για τον Συνασπισμό έχουν μόνο όσοι συμφωνούν μαζί τους).

    Το έπος της Αλβανίας συνοδεύτηκε από το μεγάλο έπος της Εθνικής μας Αντίστασης(μην μπερδεύεστε...οι κουκουλοφόροι ούτε τότε έκαναν ούτε τώρα κάνουν αντίσταση...εργαλεία της εξουσίας ήταν και είναι...τότε έδειχναν με το δάχτυλο...τώρα απλά έχουν αναλάβει και εκτελεστικό ρόλο....και φυσικά εσείς δεν έχετε καμμία σχέση με αυτό που λέμε αντίσταση από όποια πολιτική παράταξη και αν αυτή γινόταν...γιατί παρά τα όποια μετέπειτα λάθη αριστερών κεντρόων και δεξιών αντίσταση έγινε...και πάντα χωρίς κουκούλες..πράγμα που μάλλον σας διαφεύγει).

    Ο ελληνικός λαός ήταν μεταξύ των πρώτων σε θυσίες στη διάρκεια του αντιφασιστικού αγώνα και η συμβολή του υπήρξε σημαντική στην αντιφασιστική νίκη και στην απελευθέρωση της Ευρώπης από τον φασισμό.( Όταν θέλουν να υποβαθμίσουν τους Ελληνικούς αγώνες μιλάνε για μη σπουδαιότητα της Ελληνικής εμπλοκής...όταν βγάζουν ανακοινώσεις παθαίνουν βέρτιγκο)

    Το ΟΧΙ του 1940 αποτελεί πηγή έμπνευσης και σήμερα(πάντα θα αποτελεί πηγή έμπνευσης...αλλά όχι για εσάς...γιατί δεν είστε άξιοι να καταλάβετε γιατι αγωνίστηκαν οι πρόγονοι μας και το αποδεικνύετε καθημερινώς)

    ιδιαίτερα για τη νέα γενιά( σίγουρα και για την νέα γενιά θα αποτελεί έμπνευση, αλλά για την γενιά που παλεύει και αγωνίζεται στην ζωή και όχι για την γενιά που καταστρέφει και χαρτζηλικώνεται να πολιτικολογεί και να πλειοδοτεί σε ανθελληνικές πράξεις)

    που πρέπει να κρατήσει ζωντανή την ιστορική μνήμη της Εθνικής Αντίστασης( αυτό και αν είναι αστείο, ιδιαίτερα όταν το λέει ο Συνασπισμός...αλήθεια πως θα διατηρήσετε την ιστορική μνήμη...με Ρεπούσειες εγχειρήσεις;;;)

    και των οραμάτων για ελεύθερη πατρίδα( Ελεύθερη πατρίδα...στηρίζοντας το Ουράνιο Τόξο, τις προσπάθειες της Άγκυρας και του προξενείου για Τουρκοποίηση της Θράκης...στηρίζοντας το σχέδιο Αναν...και οτιδήποτε μπορεί να κάνει χίλια κομμάτια αυτόν τον τόπο!!...έτσι είναι τα οράματα τα δικά σας για ελεύθερη πατρίδα;;;)

    και πανανθρώπινη ειρήνη. Η αγωνιστική στάση ζωής και οι θυσίες αυτών που επέλεξαν το δρόμο της προσφοράς και του κοινωνικού χρέους καταξίωσαν διαχρονικά πανανθρώπινες αξίες και ιδανικά δημοκρατίας και πολιτισμού.( αυτό το κομμάτι έπρεπε να μπεί όχι τίποτε άλλο αλλά για να δικαιολογήσουν τον ρόλο του θολοκουλτουριάρη που είναι όλο λόγια αλλά κενός πράξεων)

    Η κάθε εποχή χρειάζεται τα δικά της ΟΧΙ. Σήμερα λέμε ΟΧΙ σε νέες επεμβάσεις στο Ιράν. ( δεν ζοριστήκατε πολύ όμως με τις επεμβάσεις σε Ιρακ και Αφγανιστάν...απλά λόγια για να το παίξετε κατι σαν αριστεροί...ούτε σας έκανε κάτι με τον διαμελισμό της Γιουγκοσλαβίας...εκεί και αν ντροπιάσατε τον όρο αριστερά)

    ΟΧΙ στην καταπάτηση των δικαιωμάτων των Κούρδων και Παλαιστινίων.( φυσικά ξεχνάτε τα δικαιώματα των Βορειοηπειρωτών, των Ελλήνων της Πόλης και των Κυπρίων αλλά τι λέμε τώρα...ψιλά γράμματα)

    ΟΧΙ στη διχοτομημένη και κατεχόμενη Κύπρο.( αυτό και αν είναι ΟΧΙ...οι του Συνασπισμού λένε ΟΧΙ χωρίς να τους ενοχλεί ούτε το σχέδιο Αναν...ούτε τα νέα σχέδια αντίστοιχα του σχεδίου Ανάν που προωθούνται)

    ΟΧΙ στο ρατσισμό και την ξενοφοβία.( εδώ τι να πούμε...συμφωνούμε αρκεί να συνηδητοποιήσετε κάποια στιγμή πως στην Ελλάδα αυτό που συμβαίνει δεν είναι ξενοφοβία αλλά Ελληνοφοβία!!! και Εθνικοφοβία χάρη στην πολύ καλή προπαγάνδα που ασκείται εσείς και οι "φίλοι" σας εδώ και χρόνια)

    ΟΧΙ στην οικολογική καταστροφή του πλανήτη.( ε το οικολογικό παντού κολλάει....τόσο κόπο έκαναν τα ΜΜΕ να ανεβάσουν τα ποσοστά των οικολόγων...να μην γλύψετε και εσείς κανα κοκαλάκι;;;)
    Kεντρική Πολιτική Επιτροπή του Συνασπισμού

  11. Νίκος avatar
    Νίκος 31/10/2008 18:06:36

    Αυτα επρεπε να βαλεις αρχαιοπτερυγα, οχι τις δικην νεοταξικης αννοιας του ΓΑΠ σε αφασικα ελληνικα του παλαι ποτε "πλατεματος"και "βαθεματος".

  12. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 31/10/2008 18:08:55

    ουουου..προσωπικές επιθέσεις!

    κυρίες, κύριοι, να απαντήσω σε οιοδήποτε ερώτημα, άποψη κλπ, αλλά σε "παλαβός "φασίστας" "διεθνιστής" και τέτοια, αδυνατώ.

    Είχα ένα καθηγητή ψυχολογίας που είχε πει ότι όλοι είμαστε λίγο παλαβοί, αλλά εφ' όσον επιζούμε δεν πειράζει.

    Επί της ουσίας, αν εξαιρέσετε το νεποτιστικό και κάτι περίεργους που κουβαλάει, ο ΓΑΠ είναι ο ίδιος ευπρεπής και τίμιος. Δεν είπα να τον παντρέψετε στις αδερφές σας (εξ άλλου νομίζω είναι παντρεμμένος)

    Επίτηδες δεν έβαλα βαθμό στους άλλους δύο για να μην ξέρετε πως να βρίσετε. Χα χα χα χα.

    Ας πούμε 8 στον ΚΚ και 9 στον Καρατζαφ -- φασίστας
    Ή 4 στον ΚΚ και 2 στον Καρατζαφ -- Πασόκος, Σοράκι...
    Ή 9 στον ΚΚ και 6 στον Καρατζαφ -- Ρουσσώ

    Βρε μανία που έχετε με τις ταμπέλες και τους χαρακτηρισμούς (μερικοί προς Θεού, όχι όλοι)

    Όσο για τους εκπροσώπους του Κοινοβουλίου, οι μόνοι που με εμπνεούν είναι η κυρία με τα στενά πλεκτά φορέματα (αλλά δεν ξέρω ούτε πως την λένε ούτε τι κόμμα είναι.

    Τους άλλους τους έχω ολίγον όχι σε μεγάλη εκτίμηση, καθαρέυουσα, ύφος και άποψη γιαλαντζή. Ψήφοι κατα παραγγελία. Κοινοβουλευτική δικτατορία. Νομοθέτες καθ υπαγόρευση.

    Και φυσικά εγώ παρακαλώ να μην με λαμβάνετε υπ' όψιν

  13. mareli avatar
    mareli 31/10/2008 18:23:13

    40% επικροτεί την κυβέρνηση της ΝΔ για τη διαχείρηση της κρίσης!!! Εντυπωσιακό "κρυφό" δημοσκοπικό εύρημα που λέει πολλά, ειδικά αυτές τις μέρες...

    Κάποιοι, όπως ο μπάμιας επιμένουν στην εντυπωσιολαγνεία και ανακάλυψαν την "βαθμολογία"!!!
    Μωραίνει Κύριος... ακόμα και τις μπάμιες!!!

  14. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 31/10/2008 18:34:26

    για τις πηγές ενέργειας είναι μεγάλο θέμα, συγγνώμη ανώνυμε 6.23, μόνο με τον "άτακτο" αλληλογραφώ (και δεν είναι του παρόντος) αλλά πηγαν περίπατο το 80-81, περίπατο θα πάνε και τώρα.

    Όσο για σενα marelli...
    Βαριόμουν να διαβάσω την μακαρονάδα των άλλων δύο, αλλά σε αναγνωριση της μακροχρονιας φιλίας μας, και παρ' όλο που το θεωρώ λίγο άδικο, θα το κάνω, μόλις σχολάσω. Την βαθμολογία του κυρίου Καραμανλή θα την αφιερώσω σε σένα, για να σε ευχαριστησει αυτοπροσώπως (φτου! πίσω μου σέχω σατανά)

    See you at 23:00

  15. vromopasokos avatar
    vromopasokos 31/10/2008 18:35:35

    Είναι τόσο εντυπωσιακό όσο και αποκαλυπτικό. Κανείς, μα κανείς, δεν σχολίασε τον ΚΚ παρά την πρόσκληση απο τον archaeopteryx.
    Τόσο ασήμαντη η παρουσία του ΚΚ στη βουλή; Θυμάται κανείς, λίγες ώρες μετά, τί είπε;
    Βρε τον "καταλληλότερο" να την πατήσει απο τους υποστηρικτές του...

  16. tiramola avatar
    tiramola 31/10/2008 18:42:26

    Η κρίση έχει σαφές ιδεολογικό και πολιτικό πρόσημο. Την υπογράφει η Διεθνής της Νεοδεξιάς, της Νεοσυντήρησης, του Νεοφιλελευθερισμού. Αυτά, που εσείς εκπροσωπείτε εδώ και πολλά χρόνια.

    Τα τελευταία 15 χρόνια στον πλανήτη μας, πίσω από το ιδεολόγημα το δικό σας και των συναδέλφων σας της ίδιας απόχρωσης, πίσω από το ιδεολόγημα της ελευθερίας της αγοράς, κρύφτηκαν συμφέροντα, καρτέλ, η συγκέντρωση του πλούτου, η συγκέντρωση της εξουσίας, η συγκέντρωση των Media.

    Ένα κατεστημένο, που αιχμαλώτισε το κράτος, υπονόμευσε τους δημοκρατικούς θεσμούς, όπου συγκεντρώθηκαν τεράστιες εξουσίες στα χέρια λίγων. Θέλησε αυτό το κατεστημένο να αποφασίζει για τις τύχες του πλανήτη, με αδιαφάνεια, αγνοώντας τον πολίτη, τις κοινωνίες, τα πραγματικά προβλήματα, την κλιματική αλλαγή, τη φτώχεια, τον αναλφαβητισμό, τις πανδημίες, την ανισότητα.

    Η υπονόμευση της Δημοκρατίας και της ουσιαστικής συμμετοχής του πολίτη είχε ως αποτέλεσμα να καταλήξουμε ακριβώς σε αυτή τη νοσηρή κατάσταση. Να κερδοσκοπούν κάποιοι παρασιτικά, με άυλο χρήμα, αυτό που δεν μπαίνει στην πραγματική οικονομία, στην παραγωγική οικονομία. Να δημιουργούνται ανεξέλεγκτοι φορολογικοί παράδεισοι και off shore εταιρείες, όπως μας έχετε υποδείξει και εσείς, και οι υπουργοί σας.

  17. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 31/10/2008 18:56:42

    Όου! Ένα ολόκληρο άρθρο για να βαθμολογηθεί καλίτερα ο ΓΑΠ από τον Αλαβάνο.

  18. Τακτικός Αναγνώστης avatar
    Τακτικός Αναγνώστης 31/10/2008 19:01:33

    Εγώ περιμένω να δω τι θα πουν τραπεζίτες και «νταβατζήδες», και αναμένω με αγωνία και την σχετική βαθμολογία που θα τους βάλει ο Archaeopteryx. Τότε θα καταλάβουμε που πάμε, δηλαδή πόσα ακόμη χρωστάμε στους στυλοβάτες της κοινωνίας μας για να συνεχίσουν να την υποβαστάζουν ώστε να μην διαλυθεί. Η καταναλωτική ευτυχία προφανώς δεν παρέχεται δωρεάν.

  19. tiramola avatar
    tiramola 31/10/2008 19:03:25

    Καποιος τα ειπε στη βουλη σημερα ασχετε....

  20. tiramola avatar
    tiramola 31/10/2008 19:11:28

    Αυτος που τα ειπε τα πιστευει και θα παλεψει με ολες τις δυναμεις του για αυτο!
    Αυτος ειναι αντιεπικοινωνιακος.
    Δεν ειναι ηθοποιος που κανει μορφασμους και φοραει τζακετ κατακαλοκαιρο για να αντιμετωπισει ασυμετρες απειλες...

  21. Τακτικός Αναγνώστης avatar
    Τακτικός Αναγνώστης 31/10/2008 19:11:48

    Αν απευθυνόταν σε μένα η προτροπή του Tiramola τον ευχαριστώ ιδιαιτέρως. Θα φροντίσω να αφήσω τις δουλειές μου (στον κόκορα) και θα παρακολουθώ ανελλιπώς πλέον την Βουλή. Ελπίζω έτσι να γίνω σχετικός…

  22. tiramola avatar
    tiramola 31/10/2008 19:17:25

    Στον...ασχετο 17
    Τακτικε αναγνωστη 21 βλεπω οτι χρονο εχεις να παρακολουθεις blog πολιτικης συζητησης.
    Αρα το που θα παμε σαν χωρα μαλλον σε ενδιαφερει...

  23. Σπύρος avatar
    Σπύρος 31/10/2008 19:20:28

    O Γιώργος ζήτησε συγνμη για τον Ανδριανόπουλο ή και αυτό θα το φάει η λησμονιά??
    Οχι τίποτα άλλο ,αλλά η Εικονολατρική τάση πού παρατηρείται περί Γιώργου λόγω επιλεκτικής αμνησίας θα μπορούσε να επαναφέρει και τον Κωστάκη πάλι στά πράγματα σε καμιά δεκαριά χρόνια..Ολα ξεχνιούνται στην Ελλάδα.
    Εδώ μας κυβέρνησε και ο Ψηλός ..

  24. Σπύρος avatar
    Σπύρος 31/10/2008 19:24:20

    Μακάρι το antinews να υπήρχε απο το 93.Τοτε θα διαφαινόταν και η ανιδιοτέλεια οπαδών ένθεν και ένθεν...
    Ελαμ΄όμως που αισθάνομαι πώς μερικοί θα υποστήριζαν ακόμα και την Μιμή και την Τουρλουμούση ή θα υμνούσαν α λά Βέλτσο (Οπερα Γκαρνιέ τον είπε)τον λογιστή..
    Υ.Γ.
    Επανεμφανίστηκε και η Φράου Μπλύχερ(Kozanitissa)πού ζήτησε επιστροφή Σημίτη στο Κόμμα...

  25. Τακτικός Αναγνώστης avatar
    Τακτικός Αναγνώστης 31/10/2008 19:29:32

    @tiramola Προφανώς με ενδιαφέρει. Διαφώνησα ελαφρώς στην άποψη ότι πρέπει να αντλούμε την βασική πληροφόρηση από την Βουλή για να καταλάβουμε που θα πάμε σαν χώρα... Οι κυβερνώντες την τελευταία (τουλάχιστον) δεκαπενταετία βρίσκονται εκτός Βουλής και συναινέσαμε με την ψήφο μας για αυτό.

  26. thanos avatar
    thanos 31/10/2008 19:31:03

    21-Τακτικός Αναγνώστης Says:
    October 31st, 2008 at 7:11 pm

    Αν δεν κανω λαθος, νομιζω οτι η απαντηση του Tiramola ειναι για τον 17-εναςασχετος.

  27. tiramola avatar
    tiramola 31/10/2008 19:41:51

    Τακτικε αναγνωστη "πεστε την γνωμη σας στον βουλευτη" και οχι μονο...

    Αν αυριο η Φραου Μπλυχερ γινει υπουργος και ετοιμασει ενα σχεδιο νομου και στο wikipolitiks λαβει κανα 2000 αγανακτησμενα μυνηματα , θα κολωσει...
    Ο Παπανδρεου τα δημιουργησε ολα αυτα!
    Απο τις πραξεις φαινεται ποιος ειναι ο καταλληλοτερος!

  28. Pasoktzis avatar
    Pasoktzis 31/10/2008 19:47:12

    Στο ΠΑΣΟΚ δόθηκαν πολλές ευκαιρίες για να προηγηθεί σταθερά της ΝΔ. Δυστυχώς δεν τις εκμεταλλεύτηκε.
    Η τελευταία ευκαιρία του δόθηκε πρόσφατα με την υπόθεση του Βατοπεδίου και κυρίως την οικονομική κρίση.
    Πέρασε μπροστά στις δημοσκοπήσεις.
    Πως όμως θα διατηρηθεί πρώτο όταν οι θέσεις του για βασικά ζητήματα (π.χ. οικονομική κρίση, ιδιωτικοποίηση Ολυμπιακής κ.α.) είναι επιεικώς παιδαριώδεις;;;;
    Πως μπορεί να σταθεροποιηθεί στην πρωτιά με ομιλίες του ΓΑΠ όπως η σημερινή στη Βουλή;;;
    Συμφωνώ με την βαθμολογία σας. Είναι και επιεικής.
    Και το τελευταίο: Με την Λούκα υποψήφια Υπουργό Οικονομίας θα κερδίσει τις εκλογές;;

  29. mareli avatar
    mareli 31/10/2008 19:58:47

    Κουίζ...
    Οι έννοιες

    1. Συνετός Πραγματισμός
    2. Δημοκρατικός Σοσιαλισμός
    3. Κρατικός Κρατισμός
    4. Πατριωτικός Παρεμβατισμός

    σε ποιούς αρχηγούς κομμάτων αντιστοιχούν;

  30. Τακτικός Αναγνώστης avatar
    Τακτικός Αναγνώστης 31/10/2008 20:01:38

    @tiramola Ομολογώ ότι δεν κατάλαβα τίποτα από την απαντησή σου. Αν όλα αυτά "“πεστε την γνωμη σας στον βουλευτη”, "Φραου Μπλυχερ", "Απο τις πραξεις φαινεται ποιος ειναι ο καταλληλοτερος!" αποτελούν απάντηση σε αυτά που είπα, προφανώς είναι εκφρασμένα με τη χρήση ενός ιδιαίτερου jargon το οποίο ομολογώ ότι αγνοώ. Αυτά παθαίνω που δεν παρακολουθώ την Βουλή...

  31. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 31/10/2008 20:44:08

    Αυτός ο «ωραίος» και άντρας της www.zougla.gr έχει πλάκα ακόμα νομίζει και ονειρεύεται ότι μας παραμύθιαζει η αποκόμιζει .Άρε τον άντραααα .

  32. stavrosx1 avatar
    stavrosx1 31/10/2008 20:55:12

    @αρχαιοπτέρυξ, ενταύθα
    ... έξοχα αγαπητέ, έξοχα ...
    ... το πρωτόλειό σου "δικαίωσε" τον Νικόλα Μαλμπράνς ["Στο Θεό βλέπουμε όλα τα πράγματα!]" ...
    ... ο άνθρωπος - όπως γνωρίζεις -, μέσω της θεοδικίας του, υποστήριξε ότι το Πασόκ... συγγνώμη ο Θεός, θα μπορούσε να έχει δημιουργήσει την καλύτερη δυνατή Ελλάδα, αλλά αυτό δεν έγινε γιατί μια τέτοια χώρα θα ήταν πιο πολύπλοκη και, ως εκ τούτου, θα απείχε ακόμη περισσότερο από την απλή πασοκική... και πάλι συγγνώμη, απλή θεϊκή φύση ...
    ... θα μου πεις τώρα πού στον αποδώ τα θυμήθηκα όλα τούτα και πώς τα μπέρδεψα μ' αυτά που έγραψες. Συ φταίς και η ταλαντούχα γραφίδα σου ...
    ... προσπέρασέ τα και συνέχισε ...
    ... ελπίζω, ειλικρινά, στο μέλλον να αξιοποιηθείς κατάλληλα...
    ... έρρωσο ...

  33. tiramola avatar
    tiramola 31/10/2008 21:04:32

    Συμμετοχικη δημοκρατια...
    Το εχεις ξανακουσει συντροφε τακτικε αναγνωστη?

  34. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 31/10/2008 21:12:54

    Όχι και «Μια ακόμα άχρηστη συζήτηση στην Βουλή» απλά κακοί για το δικομματισμό που μας έχουν χρόνια εκπαιδεύσει factorx !!!

  35. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 31/10/2008 21:39:39

    Αυτός ο τόπος θα αυτοταλανιστεί πολύ καιρό ακόμη, μέχρι να μπορέσει να διαχωρίζει μεταξύ αυτών που διακηρύσουν οι πολιτικοί και αυτό που εννοούν και μετά κάνουν.
    Όσο αφορά ότι ο Γιώργος Παπανδρέου είναι ευπρεπής και τίμιος, θέλω να δηλώσω υπεύθυνα, ότι δεν προτίθεμαι τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον να προσλάβω περιπτερά, καθότι δεν έχω περίπτερο. Καλή θα ήταν και μια διαφώτιση κατά πόσο αυτός μπαίνει στο πλύσιμο.
    Δηλώνω άτεκνος και σεξουαλικά ανίκανος. Παιδιά θα μας κάνουν;
    Οι κκ. ας λάβουν υπ΄όψει ότι οι συζητήσεις δεν πρόκειται να εξαντληθούν στο κυβερνοχώρο. Τα γιαουρτώματα μόλις ξεκίνησαν. Τα καλύτερα έπονται. Αυτοί που έχασαν τις οικονομίες τους με τα τεχνάσματα του Πασόκ στο χρηματιστήριο και αυτοί που ξεσπιτώνονται σήμερα, δεν έχουν ούτε όρεξη, ούτε κουράγιο να γράφουν σχόλια.
    Όσο αφορά τη συμμετοχική δημοκρατία μου θυμίζει μια περίπτωση, όταν κάποιος με κάλεσε σε σεξ-πάρτι. Όταν ρώτησα πόσοι θα είμαστε, μου απάντησε ότι αν φέρω και τη γυναίκα μου θα είμαστε τρεις.

  36. Νικόλας avatar
    Νικόλας 31/10/2008 22:09:15

    χαχχααχχχχ
    8 ο Γιωργάκης;
    Ο Τζέφρι; Είσαι σίγουρος ότι είναι για 8;
    Αυτός μόνο που ανοίγει το στόμα του είναι για -10.
    Ας μαθει να αλλάζει καμμιά αλυσίδα στο ποδήλατο του και μετά το συζητάμε.

    Υ.Γ.
    Αγαπητέ μου συντάκη διαφωνώ κάθετα με τις απόψεις σου για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Μάλλον ζεις σε άλλον πλανήτη από τους υπόλοιπους...

  37. PORTA PORTA avatar
    PORTA PORTA 31/10/2008 22:11:15

    Καλησπερα,

    τα νεοτερα , αν και οχι αγνωστα, ειναι οτι ο ΓΑΠ δεν θελει εκλογες ουτε με μπριζες !!! ουτε σφαιρες ουτε μαστιγια.

    περαν καθε βαθμολογιας η κατασταση του.

    τα συμπερασματα δικα σας.

    ΠΠ

  38. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 31/10/2008 22:16:14

    @Νικόλας

    από όσα θέματα παριστάνω ότι έχω άποψη, πιο σίγουρο από όλα θεωρώ ότι οι Α.Π.Ε. είναι μια καλοποραίρετη ευχή που διαφημίζεται διεθνώς από τις μεγάλες πετρελαϊκές, σαν δημόσιες σχέσεις. Αν ανοίξει ο factorx το θέμα θα γίνω ελπίζω πιο πειστικός

  39. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 31/10/2008 22:23:10

    και για να συνεχίσουμε στις «βαθμολογίες», γιατί δεν βλέπω εθελοντές:

    Ο Καρατζαφέρης είχε καλή ομιλία (τουλάχιστον από την περίληψη της Ναυτεμπορικής. Η σύνοψη για την αρχή της κρίσης συμπαθής. Το αίτημα για τις Τράπεζες όνειρο. Η επιμήκυνση των στεγαστικών σωστή. Δεν το είπε επακριβώς, αλλά αναφέρθηκε στο καταραμένο το σικέ το εκάρ, το spread. Σωστός στον Τειρεσία που παραβιάζει προσωπικά δεδομένα και στην μείωση του ΦΠΑ. Μέχρι τώρα άψογα

    Η αναστολή κάθε απόλυσης και η αύξηση μισθών κατά 15%, μας επανέφερε στην πραγματικότητα. Τι λες βρε μάστορα; Με τι λεφτά; Θα χρεοκοπούσες τα 2/3 του μαγαζιού! Η Αλέκα είσαι; «4».

  40. Takitos avatar
    Takitos 31/10/2008 22:24:23

    Εντάξει... Μας έπεισες... Στις επόμενες εκλογές θα ψηφίσουμε όλοι Γ.Α.Π.....

  41. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 31/10/2008 22:26:43

    έχω τάξει την ΝΔ στον mareli μέχρι της 23:00...εξ άλλου γιατί νομίζω ότι οι μπρίζες του ευλογημένου Π-Π κάτι ξέρουν;

  42. πανέξυπνη avatar
    πανέξυπνη 31/10/2008 22:40:21

    δηλαδή έχουμε

    Αλαβάνος 2/10
    ΓΑΠ 6/10
    Παπαρήγα 5/10
    Καρατζαφέρης 4/10


    Άντε archaeopteryx πές το να το πάρει το ποτάμι, γιατί έχουμε και πρωϊνό ξύπνημα!

  43. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 31/10/2008 22:43:20

    Ο ΚΚ ο β’ είναι δύσκολος. Δεν μπορώ να τον βλέπω χωρίς να σκέφτομαι την κούφια μαγκιά, τις υποκλοπές, το DVD, τα δομημένα ομόλογα, την αξιολύπητη θέα στην Ολυμπία, την Siemens, τα κουκουλώματα, το Βατοπέδι, τον Μαντηλάκια, τον προκάτοχο του Μαντηλάκια, τον Μαγγίνα και έχω χάσει λογαριασμό εγώ και πρόσωπο εσύ.

    Ωστόσο εδώ δεν είναι πρόθεση ψήφου είναι αξιολόγηση παρουσίας στην Βουλή.

    Κύριε Πρωθυπουργέ, δεν μου έχει απαντήσει κανένας, να σε ρωτήσω απ’ ευθείας. Πως δικαιολογείς στον κόσμο αγορά ιδίων μετοχών από τις τράπεζες στην μέση δήθεν κρίσης ρευστότητας; Και φυσικά έχει δίκιο η αντιπολίτευση ότι χαρίζεσαι. Προνομιούχες μετοχές; Μην σε εξαπατά η λέξη, τσάμπα χρήμα είναι, χωρίς προνόμια. Τελικά η εγγύηση των καταθέσεων ήταν ψιλομαϊμού. Εγγύηση 2-3 τραπεζών ήταν.

    Δεν θα επιβληθούν νέοι φόροι; Μυγχάουζεν! Εργάζεστε συστηματικά; Πινόκιο η μύτη σου. Κι άλλη θωράκιση; Τσίγκινα βρακάκια.

    Ωραίο το ταμείο Κοινωνικής Συνοχής (διαβάζεις antinews;). Δεν σε πιστεύω για την επιτροπή ανταγωνισμού. Αν έχεις, πιάσε τις τράπεζες. Δεν έχεις.

    Καταλαβαίνεις, ό,τι και αν υπόσχεσαι, όσο και αν τα λές με ύφος δεν σε πιστεύω, πιά

    Για την ομιλία σου θα έδινα «3» γιατί αφαιρώ βαθμούς κάθε φορά που δεν σε πιστεύω. Ωστόσο, ένας σχολιαστής είπε ότι αν φύγεις θα έχω την Λούκα για ΥΠΟΙΟ. Φρίκη! Ο θηλυκός Αρσένης. Η Ελληνίδα Φιντέλ Κάστρο.

    Σσστ... Θα μαγειρέψω την βαθμολογία: +3 για τον Αλογοσκούφη αντί της Λούκας, +4 αν βάλεις κανένα πιο σοβαρό. Αν σκέφτεσαι Ντόρα, αφαιρώ «1» και ισοφαρίζεις με Αλαβάνο.

    Η βαθμολογία σου ΚΚ β’ εξαρτάται από τις επόμενες κινήσεις, αλλά, άντε τυχερέ, σε έσωσε η Λούκα!

  44. πανέξυπνη avatar
    πανέξυπνη 31/10/2008 22:47:17

    Βρε archaeopteryx, το πανέξυπνη είναι ψευδώνυμο, όχι κι η αλήθεια.
    Μπερδεύτηκα, τελικά τι βαθμό του βάζεις;

  45. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 31/10/2008 22:49:34

    3+3=6 (Αλογοσκούφης αντί για Fidel Castro)
    3+4=7 (κάποιος πιο συμπαθής, αντι για Λούκα)
    3-1=2 αν βάλει την Ντόρα

  46. Προβοκάτορας avatar
    Προβοκάτορας 31/10/2008 22:54:56

    Φίλτατε αρχαιοπτέρυγα,
    Στο σχολείο οι δάσκαλοι αρνο΄νυταν να βαθμολογήσουν ένα γραπτό, όταν κανονικά θα έπρεπε να εφεύρουν αρνητική βαθμολογία. Αυτό υποννοείς για ΚΚΕ - ΛΑΟΣ; Πάντως δε μου διέφυγε η μεγαθυμία της κυρίας Παπαρήγα να διαχωρίσει τη σοσιαλδημοκρατία από το φιλελευθερισμό για να μας πει ότι έχουν αποτύχει και οι δυο σχολές σκέψεις. Δε μπορώ να μη θυμηθώ ότι ο σοσιαλισμός που ίδια ευαγγελίζεται, προκάλεσε την κατάρρευση μιας αυτοκρατορίας, της ΕΣΣΔ συνέχειας της Ρωσικής αυτοκρατορίας, και το θάνατο δεκάδων, ίσως και εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων από την πείνα στα χρόνια που ακολούθησαν. Δε θα της θυμίσω ότι το Κράτος Πρόνοιας με τη Δημόσια Δωρεάν Παιδεία, τη Δημόσια Δωρεάν Υγεία, και τα κοινωνικά βοηιθήματα που βελτίωναν σημαντικά τη ζωή των χαμηλών εισοδημάτων ήταν έργο της «αποτυχημένης» Σοσιαλδημοκρατίας. Γιατί αυτή έστειλε το παιδί της σε ιδιωτικό σχολείο, άρα δεν ξέρει τι θαπει δημόσια εκπαίδευση.
    Θέλω όμως να επαναφέρω ένα ζήτημα που πιστεύω ότι έθιξες με προσβλητική, για τον κοινό νου, ελαφρότητα και απαξία. Αναφέρομαι στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας. έγραψες ότι με το πετρέλαιο κάτω από τα $70 είναι αντιοικονομικές. Μάλλον δε γνωρίζεις το θέμα και γι αυτό έχεις παραπλανηθεί από τη συντεχνία των μηχανικών της ΔΕΗ που έχουν αλεργία σε οτιδήποτε δεν είναι λιγνίτης ή πετρέλαιο. Δε γνωρίζω αν οι άνθρωποι είναι απλώς αστοιχείωτοι και καλό θα ήταν να τους πληρώνουμε ως άνεργους μέχρι να βγουν στη σύνταξη, γιατί με τέτοια άγνοια δε θα εύρισκαν ποτέ δουλειά στον ιδιωτικό τομέα, ή αν είναι απλώς διεφθαρμένοι και εισπράττουν μίζες από τις εταιρείες πετρελαιοειδών.
    Και σίγουρα δε γνωρίζεις ότι υπάρχει μια μόνιμη διακυβερνητική επιτροπή του ΟΗΕ για τη διαχείριση της κλιματικής αλλαγής, οι οικονομικές κοινωνικές και οικολογικές συνέπειες της οποίας απειλούν την επιβίωση του ανθρώπινου πολιτισμού.
    Είμαι πρόθυμος να κουβεντιάσουμε οτιδήποτε, όταν όμως διαβάζω πράγματα που είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ διατυπωμένα με ύφος ειδικού ενοχλούμαι.
    Και το τελευταίο. Αν πραγματικά θέλεις να γίνει στη Βουλή μια ουσδιαστική συζήτηση, πρέπει αυτή να γίνει κεκλεισμένων των θυρών. Σε κάθε άλλη περίπτωση θα ακούς λογίδρια προς κατανάλωση χειροκροτητών

  47. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 31/10/2008 23:01:21

    Προβοκάτορα,

    Η άποψή μου είναι πρωτογενής και όχι από μηχανικούς της ΔΕΗ. Είπα και πριν, αν o factorx ανοίξει το θέμα κάποια στιγμή, αν δεν εισαι συναισθηματικός περι αυτού, θα πεισθείς.

  48. ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ avatar
    ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ 31/10/2008 23:12:05

    Μεγάλε έχεις φαίνεται απωθημένα ,ήθελες να γίνεις καθηγητής και να βαθμολογείς αυστηρά και σαδιστικά όπως σου φέρθηκαν κάποτε, η ζωή είναι διαφορετική η ιστορία δεν τελείωσε.....

  49. Προβοκάτορας avatar
    Προβοκάτορας 31/10/2008 23:14:24

    Χαίρομαι που η άποψή σου δεν προέρχεται από τους μηχανικούς της ΔΕΗ. Θα χαρώ ακόμα περισσότερο αν στη συζήτηση, οψέποτε ανοίξει σωστά, έχεις διαβάσει τις εκθέσεις της Διακυβερνητικής Επιτροπής του ΟΗΕ.

  50. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 31/10/2008 23:18:47

    @ archaeopteryx,
    Ώστε έτσι λοιπόν :

    Αλαβάνος 2/10
    Παπαρήγα 5/10
    Καρατζαφέρης 4/10
    ΓΑΠ 6/10

    1. Για το 6/10 του ΓΑΠ, συνεκτίμησες τη ΖΗΜΕΝΣ, ΤΟ ΒΑΤΟΠΕΔΙ, Τη Μονή Τοπλού, τα δομημένα ομόλογα, τα χαμένα 20 χρόνια, κτλ;

    2. Και αν παραβλέψουμε την άδικη βαθμολογία στους 2 πρώτους, την Εθνικοποίηση της Εθνικής μόνο άκουσες από Αλαβάνο ;

    Τιποτε άλλο; Ούτε για μείωση 50% των στρατιωτικών δαπανών, για επείγον πρόγραμμα δημιουργίας 50,000 θέσεων εργασίας για νέους, για απόρριψη χορήγησης των 28 δισ € στους λωποδύτες, για κοινωνικό κράτος αντί κράτους αγοράς, κ.ο.κ.

    3. Πως και σου διάφυγε η πρόταση Αλαβάνου για "ολόπλευρη στήριξη των Δημοκρατικών Δυνάμεων" να φύγη η ..δεξά;

    4. Τώρα που το πληροφορήθηκες επιμένεις στο 2αράκι ή μήπως πάς στο μείον (-);

    Να δούμε όμως τι βαθμούς θα βάζεςι , όταν θα αρχίσουν οι γνωστές συνεργασιολογίες σας....

  51. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 31/10/2008 23:33:45

    Το επείγον πρόγραμμα δημιουργίας 50.000 θέσων εργασίας είναι ευχολόγιο. Και εγώ θα ήθελα να είμαι ωραίος νέος (και όχι σαδιστής που λέει ο κύριος πιο πάνω). Ευχολόγια. Για να εκτιμήσω μια πρόταση πρέπει να πιστέψω στην δυνατότητα υλοποίησής της.΄

    Ο κύριος Αλαβάνος και το 90% των οπαδών του (και κάθε κύριος Αλαβάνος και κάθε άνθρωπος) όταν φοβόταν ότι θα χάσει τα λεφτουδάκια του, φώναζε «σώστε σώστε» Τώρα που δεν τα έχασε πουλάει σοσιαλισμό. Λέω ΟΥΣΤ στην υποκρισία.

    Οι συνεργασιολογίες με αφήνουν παγερά αδιάφορο, οι αρχαιοπτέρυγες, ξέρεις είναι μοναχικά πτηνά.

    Έλα μην παραπονιέσαι, στον ΚΚ έδωσα χαμηλότερο βαθμό, αλλά τον έσωσε η Λούκα και αν βάλει κανέναν συμπαθή στο ΥΠΟΙΟ του δίνω 7 (2 αν βάλει την Ντορα)

    Αλλά αυτά είναι τα δικά μου γούστα, και μην ανησυχείς, αν δεν με εμπνέει η ψηφοφορία, πάω εκδρομή.

  52. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 31/10/2008 23:51:57

    @archaeopteryx
    Βέβαια, ότι δεν χωράει στα καλούπια των νεοφιλελεύθερων κάθε απόχρωσης, θεωρείται ευχολόγιο.

    Τώρα πως γίνεται να κάνουν εθνικοποιήσεις οι Μπράουν και Μπους, και στην Ελλάδα να λοιδωρείται όποιος το ζητάει είναι ένα ζήτημα.

    Όταν θα αρχίσουν τα "δυτικά αφεντικά" να μιλάνε για κοινωνικό κράτος και τότε τα εδώ μιμητικά παπαγαλάκια το ανακαλύψουν, είναι άλλο ζήτημα.

    Ή όταν θα αρχίσουν να μειώνουν τους εξοπλισμούς το ίδιο;

    Τι να κάνουμε; Όλα έρχονται σε μας με διαφορά φάσεως, αγαπητέ αρχαιοπτέρυξ...

  53. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 31/10/2008 23:59:25

    σωστό το περι διαφοράς φάσεως... Αν κάποια τάση ξεκινήσει στην Καλιφόρνια σήμερα, σε 1-2 χρόνια θα είναι στην Νέα Υόρκη, σε άλλα 2 στο Λονδίνο, σε άλλα 5-6 στην Ιταλία και άλλα 2-3 σε μάς.

    Ο Μπράουν έκανε «εθνικοποιήσεις» σε τράπεζς που θα κατέρρεαν. Με λεφτά φορολογουμένων μπήκε σε εταιρίες που αν κατέρρεαν ίσως παρεσυραν το σύστημα. Εδώ ήταν λίγο πιο σικέ.

    Ωστόσο αν θές επανάσταση, δεν πρέπει πρώτα να καταρεύσει το σύστημα;

    Εκεί φίλε μου κολάω εγώ. Θέλω να ξερω τι θέλει ο συνομιλητής μους ή ο υποψήφιος πολιτικάντης μου. Εγώ δηλωνω π.χ. ότι δεν είμαι υπερ του να πεινάει κανείς, αλλά ούτε υπέρ του Κράτους Πατερούλη. Δεν θελω να καταρεύσει το σύστημα και είμαι κατά της εθνικοποίησης της Εθνικής Τράπεζας (γιατί πιστέυω ότι είναι παραγγελιά ιδιωτικών τραπεζών)

  54. Νίκος avatar
    Νίκος 01/11/2008 02:19:58

    "Επανεμφανίστηκε και η Φράου Μπλύχερ(Kozanitissa)πού ζήτησε επιστροφή Σημίτη στο Κόμμα…"

    Σπυρο, πια ειναι η Φραου Μπλυχερ; Ειναι και κοντοχωριανη.

  55. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 01/11/2008 08:33:08

    η Ελλάδα κατατάσσεται 57η ανάμεσα σε 180 χώρες του πλανήτη ως προς την αντίληψη των πολιτών για τη διαφθορά του δημόσιου βίου, με δείκτη αξιολόγησης 4,7 (ούτε τη βάση του 5), το 2007, είχε αξιολογηθεί μία θέση υψηλότερα, 56η, με δείκτη 4,6. (από την χτεσινή Ελευθεροτυπία)

    Αυτή, αγαπητοί φίλοι, είναι η βαθμολογία που μετράει. Τα άλλα είναι για ψυχαγωγία.

  56. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 01/11/2008 10:52:11

    @archaeopteryx

    1. Ησύχασε καλέ μου φίλε, για ΕΤΕ,ΤΤ και ΑΤΕ υπό κρατικό έλεγχο μιλάμε, που θ'ανοίξουν το παιχνίδι στον ανταγωνισμό και όχι για... κατάληψη των θερινών ανακτόρων.
    Μη κάνουμε και σαν αυτόν τον βαρεμένο, που αποκαλεί κομουνιστή... τον Ομπάμα.

    2. Το κράτος πρόνοιας π.χ. Σκανδιναυικές χώρες Πατερούλης είναι; Εκτός αν προτιμάμε οι ηλικιωμένοι να ψάχνουν για φαϊ στους σκουπιδοντενεκέδες, άλλοι να κοιμούνται στα χαρτόκουτα ή νέοι μας με τη σύριγγα στο χέρι.

    3. Για της υψηλές (αρνητικές) επιδόσεις μας σε δεκάδες τομείς π.χ. διαφθορά, μήπως (λέω μήπως), έχουν κάποια (όσο πατάει η γάτα) ευθύνη τα δύο κόμματα;
    Θα το παραδεχθούν καμμιά φορά, ή θα μας παραμυθιάζουν, με τα διάφορα "όχι εγώ, ο άλλος;"

    4. Συγνώμη βέβαια, αν βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι και τους δύο, αλλά με την 30ετή πολιτική τους μόνοι τους μπαίνουν, νομίζω..

  57. ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ avatar
    ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ 01/11/2008 10:57:16

    Βάζω 1/10 ΣΤΟΝ ΦΑΚΤΟΡΑ-Χ για τις πολιτικές προτιμήσεις του υπέρ του ΓΑΠ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.

  58. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 01/11/2008 11:01:16

    φυσικά και φταίνε για την διαφθορά τα δύο (και όχι μόνο) κόματα. Να στο πω πιο «επιθετικά»; Και εγώ φταίω αν έχω δώσει δωράκι, και ο άλλος αν έχει πάρει και εσύ αν το ανέχεσαι...

    Αν ο «Αρχηγός» δεν δώσει το παράδειγμα, με έργα και με λόγια, τι περιμένεις; όπως λέει και η παροιμία, το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι.

  59. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 01/11/2008 11:12:30

    Νομίζω πως, "όλα τα λεφτά" είναι το παρακάτω σχόλιο της "Ε":

    Κατά καιρούς, οι άνθρωποι του συστήματος (Σ.Σ., εδώ αναφέρεται στο Βγενόπουλο)μιλούν καλύτερα απ' όλους -ωμά και αποκαλυπτικά- για τα του «οίκου» τους.
    Οπως ο πλουσιότερος άνθρωπος του πλανήτη, ο Ουόρεν Μπάφετ,που είπε κάποτε ότι: «η πάλη των τάξεων υπάρχει. Και είναι η δική μου που κερδίζει»...

  60. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 01/11/2008 11:17:00

    Οι στρατιωτικές δαπάνες μιας χώρας δεν εξαρτώνται από τη μόδα γενικώς και τις τάσεις της Ευρώπης αλλά από τις απειλές που αντιμετωπίζει κάθε χώρα.
    Αλλες απειλές αντιμετωπίζει το Βέλγιο,άλλες η Ελλάδα και άλλες το Ισραήλ.
    Η πρόταση για μείωση των εξοπλισμών υπονομεύει τις αμυντικές δυνατότητες της χωρας έναντι της Τουρκίας.

  61. Σπύρος avatar
    Σπύρος 01/11/2008 12:05:27

    Νικος:
    Mα η Κυρία Αννα Διαμαντοπούλου,πού ντρέπεται απότι φαίνεται γιά την καταγωγή της και προβάλλει ως γενέτειρά της το Λουξεμβουργο..

  62. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 01/11/2008 14:11:02

    Να δούμε για πόσες δεκαετίες θα κυριαρχούν απόψεις για ..."κίνδυνους υπονόμευσης των δυνατοτήτων μας έναντι στην Τουρκία αν μειωθούν οι εξοπλισμοί", (εξοπλισμοί που όλοι ξέρουμε ποιοί τους επιβάλλουν και στους 2..καιγιατί),

    Με την Τουρκία, στην οποία η ΕΤΕ από τη μία (και όχι μόνο) επενδύει δις €, και από την άλλη εκατοντάδες κινδυνεύοντες από αυτή συμπατριώτες μας (προσφέρουν εκατομμύρια € συνάλλαγμα, για να ..κινδυνεύουν προφανώς περισσότερο!!..).

    Τι να πει κανείς για τέτοια ασύμβατα με τη κοινή λογική πράγματα;

    Παρά μόνο, πως όταν η δυστυχία και η εξαθλίωση, βοηθούσης της κρίσης, γιγαντωθεί στη χώρα μας, ίσως τότε αντιληφθούν ωρισμένοι πως τα ιδεολογήματα και οι κατεστημένες αντιλήψεις δεν ευσταθουν.

    Εύχομαι, όμως τότε, να μην είναι πολύ αργά.

  63. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 01/11/2008 14:40:35

    Η Τουρκία έχει επισήμως διακηρύξει ως αιτία πολέμου τη νόμιμη επέκταση των χωρικών υδάτων της Ελλάδος,παραβιάζει καθημερινά τον εναέριο χώρο της Ελλάδος και με υπερπτήσεις πάνω από νησιά και διατηρεί και τη θεωρία των γκρίζων ζωνών με βάση την οποία εκατοντάδες νησίδες είναι αμφισβητούμενης κυριαρχίας ενώ εξοπλίζεται διαρκώς.
    Εάν η διαμορφούμενη κατάσταση δεν βολεύει τις ιδεοληψίες μερικών το πρόβλημα είναι δικό τους.
    Η συνεργασία στον οικονομικό τομέα με την Τουρκία και οι επενδύσεις της ΕΤΕ εκεί είναι ΤΜΗΜΑ της στρατηγικής αποτροπής όπως και οι εξοπλισμοί.
    Για να αποτραπεί ο πόλεμος θα πρέπει στους υπολογισμούς των Τούρκων το κόστος του να είναι μεγαλύτερο από τα προσδοκώμενα οφέλη.Η σύνδεση της ελληνικής με την τουρκική οικονομία αυξάνει το κόστος και δημιουργεί καλύτερο κλίμα αλλά οι διαφορές παραμένουν και είναι απαραίτητη η διατήρηση κάποιας ισορροπίας δυνάμεων.

  64. leon avatar
    leon 01/11/2008 14:50:59

    Μονο ψυχραιμια δεν προδιδει το σχολιο 63...

  65. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 01/11/2008 14:56:54

    @ leon
    Γιατί δεν είναι ψύχραιμο; Περιγράφω την πραγματική κατάσταση.Ψυχραιμια δε σημαίνει να αγνοείς τις απειλές.Οι απειλές είναι πραγματικές και χρειάζονται αντιμετώπιση.

  66. leon avatar
    leon 01/11/2008 15:03:32

    Η απυσια ψυχραιμιας εντοπιζεται στον τροπο περιγραφης των κεκτημενων μας. Οσοι ειναι αντιθετοι στους εξοπλισμους θεωρεις πως υπονομευουν την εθνικη μας κυριαρχια. Δηλαδη για να καταλαβω...θα γινει πολεμος? Να παω Super Market σημερα η την Δευτερα? Προλαβαινω?

  67. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 01/11/2008 15:19:20

    Καινούργιο και αυτό:

    Δηλαδή όσο πιό πολύ χρήμα δίνω σε κάποιον, τόσο και πιό δύσκολο είναι να μου επιτεθεί; Τότε δεν τους δίνουμε το 50% των εξοπλισμών μας, να έχουμε ήσυχο το κεφάλι μας;

    Τι θεωρίες είναι και αυτές για "στρατηγικες αποτροπής" , "για κόστος που θα είναι μεγαλύτερο από τα οφέλη" και ταυτόχρονα πως "η σύνδεση ελληνικής-τουρκικής οικονομίας αυξάνει το κόστος και δημιουργεί καλύτερο κλίμα" και τέλος " είναι απαραίτητη η διατήρηση κάποιας ισορροπίας δυνάμεων" .

    Αν αυτά δεν είναι γραμμένα από στρατιωτικούς-συνεργάτες Α.Ε Εξοπλισμών, ή από δημοσιογράφους-πλασιέ περιοδικών όπλων και κυνηγίου, τότε η λογική έχει μετακομίσει από αυτή τη χώρα...για πάντα

  68. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 01/11/2008 15:20:15

    @ leon
    Πόλεμος δε θα γίνει μέχρι τη Δευτέρα οπότε προλαβαίνεις.
    Το σχόλιο αφορούσε την πρόταση Αλαβάνου για περικοπή κατά 50% των στρατιωτικών δαπανών,την οποία τα άλλα κόμματ αποφεύγουν να αντιμετωπίσουν λόγω δημαγωγίας.Η μείωση των δαπανών πράγματι υπονομεύει την εθνική κυριαρχία γιατί η ήδη στρατιωτική υπεροχή της Τουρκίας γίνεται πολύ μεγαλύτερη με αποτέλεσμα το πιθανολογούμενο κόστος για μια περιπέτεια να γίνεται μικρότερο και να μπαίνουν σε πειρασμούς.
    Αλλωστε οι Τούρκοι κινούνται προσεκτικά και δεν πρόκειται να στείλουν τελεσίγραφο τύπου Μουσσολίνι ξαφνικά.Θα υπάρξει σταδιακή κλιμάκωση προκλήσεωνπ.χ. αν αντιληφθούν ότι έχουν πλήρη αεροπορική υπεροχή θα αρχίσουν να μπαίνουν και στο Δυτικό Αιγαίο.Αν συνεχίσουμε να παριστάνουμε ότι δε συμβαίνει τίποτε μπορεί να αρχίσουν υπερπτήσεις και στην Αττική ή να στείλουν το στόλο τους να κάνει ασκήσεις στο Κρητικό πέλαγος.
    Σε κάποια στιγμή θα ενταθούν οι παρενοχλήσεις και θα πρέπει είτε να αποδεχθούμε τις απαιτήσεις τους ή να διακινδυνεύσουμε πόλεμο.
    Κατανοώ την ελπίδα πολλών να ζήσουν όπως οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι χωρίς προοπτική πολέμου αλλά αυτό μπορεί να γίνει μόνο με μαγάλες παραχωρήσεις και δεν είναι σίγουρο μετά ότι δε θα ζητηθούν και άλλα.

  69. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 01/11/2008 15:27:40

    @ Δημητρης
    Καθόλου δεν είναι λογική στρατιωτικού συνεργάτη.
    Θα το πω στη γλώσσα του ΣΥΝ.Οι κοινωνίες αποτελούνται από διαφορετικές τάξεις με διαφορετικά συμφέροντα και η πολιτική κάθε κράτους είναι η συνισταμένη των συμφερόντων αυτών και των συγκρούσεων μεταξύ τους.Ετσι και στην Τουρκία υπάρχουν κοινωνικές δυνάμεις και οικονομικά συμφέροντα ειρηνικής ανάπτυξης και άλλα που προκρινουν τη στρατιωτική επιβολή.
    Η συνεργασία ελληνικών και τουρκικών επιχειρήσεων ενισχύει και δημιουργεί κοινωνικά και ταξικά συμφέροντα που ωφελούνται από την ειρηνική συνεργασία των δύο χωρών και άρα ενισχύει την ειρήνη.Αλλά τα συμφέροντα αυτά δεν είναι αρκετά για να επιβληθούν του τουρκικού στρατού των επεκτατικών τάσεων άλλων συμφερόντων και χρειάζεται και επί πλέον αντικίνητρο που προκύπτει από τη δυνατότητα ισχυρής αντίστασης.

  70. leon avatar
    leon 01/11/2008 15:29:07

    Γιατι απλα να μην βαλουμε την Τουρκια στην ΕΕ? Ετσι δεν θα εχουμε κανενα προβλημα αν περνανε τα τουρκικα μαχητικα πανω απο το κεφαλι μας οταν θα πινουμε το καφεδακι μας στην παραλιακη.

  71. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 01/11/2008 15:36:04

    @leon
    Eχω τις αμφιβολίες μου ως προς το φάρμακο ΕΕ.
    Σε καθε περίπτωση και τα δύο κόμματα εξουσίας υποστηρίζουν την ένταξη της Τουρκίας στην ΕΕ για το λόγο αυτό.
    Δεν εξαρτάται όμως αυτό από εμας όπως και δεν εξαρτάται η συνθηκη του Μααστριχτ.Οι Γάλλοι είναι τελείως αντίθετοι και οι Γερμανοί μερικώς.Σε επίπεδο ευρωπαικών λαών είναι όλοι αντίθετοι και η αντίθεση αυτή θα αυξάνει όσο αυξάνει η μουσουλμανική μετανάστευση στην Ευρώπη.Οποιοδήποτε δημοψήφισμα στην Ευρώπη για ένταξη της Τουρκίας θα έβγαζε ΟΧΙ.

  72. Νίκος avatar
    Νίκος 01/11/2008 17:16:35

    Σπυρο,

    Α! το διαμαντι της Ελιμειας (Κοζανης) η Ms. Diamand επι το το ορθοτερον, ητοι Αγγλικοτερον, η κονντοχωριανη μου. Αυτη δεν ειναι που ειχε προτεινει, και ουχι ελαφρα τη καρδια, να κανουμε την Αγγλικη ..επισημη γλωσσα στην Ελλαδα; Και μετα εγραφε δακρυβρεχτα αρθριδια στο, ω τι εκπληξη! (νεοταξικο)ΒΗΜΑ (πισω) οπου ουτε λιγο ουτε πολυ μας προετρεπε να σκεφτομαστε -δηλαδη σωστα και προοδευτικα-Αγγλιστι και να...κλαιμε, τουτεστιν να εκφραζομαστε αναχρονιστικα, ελληνιστι, ή κανω λαθος;
    Ρε το μπουμπουκι μας. Και βεβαια ως ad honorem Μπιλντερμπεργκισσα γνωριζει την (α)ληθεια δι'ημας τους εν ελλαδι ιθαγενεις περαστικους...μη ελληνες και, προπαντων, μη εχοντες εθνικα διακαιωματα, κλπ, κλπ.
    Μαλιστα, ουδεν το εκπληκτικον, διπλα στον ..Βαλλιανατο, νεους Ροντους και αλλους "εἰδικους" που μας κανει την τιμη να μας στελνει το εκειθεν την λιμνουλας του Ατλαντικου πενταγωνο διπλα στον φωτισμενο ηγετη ΓΑΠ θα ειναι αξιο τεκνο των ...χειριστων της.

    Ισως κατι που δεν γνωριζετε, τα παιδια της οπως και του Αλογοσκουφη δεν ξερουν γρι Ελληνικα, με οτι αυτο συνεπαγεται. Το μελλον εχει ...μελλον για τους ΓΑΠιους και λοιπους κλωνους.

  73. Νίκος avatar
    Νίκος 01/11/2008 17:25:18

    Θ ηθελα με τη σειρα μου να προτεινω τα ...Τουρκικα ως δευτερη επισημη γλωσσα του Ελλαδισταν.
    Ουτως ή αλλως στο Αθηναικο δουκατο εχουν ενστερνιστει την...με την οπισθεν Τουρκοαθηναικη προσεγγιση. Αντε, και σ' ανωτερα...ζειμπεκικα.

    Πως λεει ο Λιδακης; Ουλοι Δουλοι Αφεντικο, και μ'αφηναν νηστικο.

  74. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 01/11/2008 22:11:40

    Πουθενά δεν τη στηρίζει ή μάλλον τη στηρίζει στη γενική ατμοσφαιρα που δημιουργεί ότι για τους πολέμους ευθύνεται γενικά και αορίστως κάποιος "εθνικισμός" και αν τον καταπολεμήσουμε δε θα γίνεται πόλεμος.
    Εδώ έβγαλαν ανακοίνωση για την 28η Οκτωβρίου ότι το 1940 ο ελληνικός λαός είπε ΟΧΙ στον πόλεμο (!).

  75. thanos avatar
    thanos 02/11/2008 07:13:14

    72-73 Στασου απεναντι στον καθρεπτη αν εχεις, και δες τη φατσα σου ποσο γελοιος εισαι.

  76. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 02/11/2008 19:29:17

    λοιπόν, μετά τόση διαφήμιση στην Λούκα, μίλησα με φίλο που ίσως «ξέρει» και είπε «όχι δεν την έχουν για ΥΠΟΙΟ την Λούκα». Δόξα τω Θεώ...

  77. Νίκος avatar
    Νίκος 02/11/2008 23:13:33

    Θανο (#76), τσουζει η αληθεια ε; προς τι η ξυμβουλη με τον καθρεπτη; Τουλαχιστον εγω δεν ντρεπομαι οταν κοιταζομαι (ως ελληνας). Η εξ' Ελιμειας Φραου Μπιλντερμπεργκ και νυν καταγωμενη εκ (του ανωτερου Λουξεμβουργου) Λουξεμβουργια οπως και μερικοι αλλοι ντρεπονται για την καταγωγη τους. Ή κανω λαθος;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.