#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/11/2010 21:47
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μια ….Πετρούλα για τον Πολ Τόμσεν



Κοίτα που μας προέκυψε και καψούρης ο Πολ Τόμσεν. Ο επικεφαλής των αξιωματούχων του ΔΝΤ αφού η κλίκα του με συνεργασία με την συμμορία του ΓΑΠ «πήδηξαν» τον εργαζόμενο λαό, ένιωσε, λέει , κεραυνοβόλο έρωτα με νεαρά «κόρη πολύ γνωστής νεοδημοκρατικής οικογένειας που κατοικεί προς Εκάλη πλευρά» την οποία ερωτεύτηκε σφόδρα, όπως γράφει το σημερινό «Ποντίκι»...

Αποφάσισε λοιπόν, σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα «να μείνει ολίγον περισσότερο στην Αθήνα», «έπιασε σπίτι με ενοίκιο στα βόρεια προάστια», αλλά είναι «τόσο έντονος ο δεσμός του» που «σκέπτεται να φύγει από το ενοίκιο και να προχωρήσει σε αγορά κατοικίας».
Σχόλια του τύπου ότι την νεαρά την έκαναν «πάσα» στον τροϊκανό, στελέχη του ΠΑΣΟΚ σαν μέρος της τακτικής της «σκληρής διαπραγμάτευσης» που κάνει η κυβέρνηση με τους επικυρίαρχους τροϊκανούς θεωρούνται κακόβουλα.



ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ange-ta avatar
    ange-ta 25/11/2010 22:09:39

    φοβερή η καρικατούρα!!

  2. Κάποιος avatar
    Κάποιος 25/11/2010 22:14:00

    Μάλιστα!Διακρατικές επιγαμίες στην Ελλάδα του 21ου αιώνα.
    Μαζί με την νύφη ποιο φέουδο θα του παραχωρηθεί ως προίκα ;

  3. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 25/11/2010 22:49:04

    Τελείωσε, τον διαφθείραμε και τον Τόμσεν.
    Για να τον διαφθείρουμε εντελώς, προτείνω να τον πάμε σε ένα φανταστικό χασαποταβερνάκι στη Χασιά για προβατίνα. Αλλο να σας λέω και άλλο να την τρώτε. Μέλι!
    Ανέκαθεν το πίστευα βλέποντας δυτικοευρωπαίους που ζουν στην Ελλάδα: Σύντομα γίνονται όμοιοι με εμάς...

  4. destroy all mostrers avatar
    destroy all mostrers 26/11/2010 00:03:52

    αν ειχε και μαστιγιο και χειροπεδες η νεαρα στα γουστα της καλα θα ηταν......

    • I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
      I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ @ destroy all mostrers 26/11/2010 00:37:26

      Σοβαρά; Είναι έτσι ο έτσι; Για πες.

  5. donaE avatar
    donaE 26/11/2010 00:22:54

    Παλι οι γυναικες θα καθαρισουν...

  6. astefan avatar
    astefan 26/11/2010 08:21:28

    Μήπως να βρίσκαμε και κανέναν εραστή
    για την ανέραστη γερμανίδα,
    μπας και γλιτώσουμε;

    • σοβαρος κεντροδεξιος avatar
      σοβαρος κεντροδεξιος @ astefan 26/11/2010 08:41:14

      θα πρεπει να του κολλάμε βαρέα και ανθυγιεινά

  7. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 26/11/2010 09:49:41

    Kουνήσου Πετρούλα μήπως σώσουμε κανά επίδομα..

  8. κατερίνα avatar
    κατερίνα 16/02/2012 01:03:20

    Αχ κ εσύ βρε Thomsenούλη μου...τόσο ενέραστος???
    Κοίτα την λίγο μπας κ σε διαφθείρουμε....τόση ανορεξία πια...?
    Τώρα πάει!, Θέλει τον Τσαρλς Νταλάρα...