26/12/2013 08:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μητέρα δύο παιδιών συνελήφθη παραμονές Χριστουγέννων για λίγες ψωροχιλιάδες

Μια μητέρα δύο παιδιών, πρώην εργαζόμενη στην ΕΡΤ, συνελήφθη παραμονές Χριστουγέννων για ένα μικρό χρέος. Πέρασε στα κρατητήρια ωραία Χριστούγεννα και την Πέμπτη οδηγείται στην Ευελπίδων.

Το χρέος δεν είναι πάνω από 2-3  χιλιάδες ευρώ και προφανώς η εν λόγω κυρία δεν είναι από τους γνωστούς μπαταχτσήδες που έχουν αλλά δεν πληρώνουν.

Πρόκειται για εργαζόμενη μέχρι πρότινος στην ΕΡΤ η οποία απολύθηκε και περιμένει όπως και εκατοντάδες άλλοι τις δόσεις από τις αποζημιώσεις. Το θέμα το έχει θίξει πριν μερικές ημέρες το antinews καλώντας τους κ. Καψή και Μάναλη να σταματήσουν τα παιχνίδια στις πλάτες απολυμένων που δεν έκαναν περιουσίες από την ΕΡΤ. Άνθρωποι σαν και τη συλληφθείσα δεν είχαν χρήματα να περάσουν ούτε τα Χριστούγεννα περιμένοντας από τον Αύγουστο να πάρουν λεφτά που δικαιούνται.

Ακούει ο κύριος υφυπουργός επί της ΕΡΤ ή μήπως δεν ασχολείται με… ποταπές περιπτώσεις συλλήψεων για χρέη που δεν μπορούν να πληρωθούν ενώ ο ίδιος πληρώνεται κανονικά χωρίς να παράγει έργο;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. galanos avatar
    galanos 26/12/2013 09:48:19

    Η αλητεια σε ολο της το μεγαλειο

  2. Όστρια avatar
    Όστρια 26/12/2013 09:51:01

    Έτσι. Ο πέλεκυς της ...Δικαιοσύνης, να πίπτει βαρύς επί των ενόχων.
    Έρχεται όμως η ώρα της πληρωμής..........

  3. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 26/12/2013 10:16:29

    Αυτό το γεγονός πρέπει να το συλλάβουμε σε όλη του τη διάσταση!
    Να κατανοήσουμε την εγκληματική νοοτροπία του Κράτους.
    Κράτος κενόλογο σε μακροεπίπεδο. Ανίκανο (=εγκληματικό) στη σχέση του
    με τον Πολίτη.
    Συγχαρητήρια Φάκτορα που το προβάλλεις.

  4. Geros avatar
    Geros 26/12/2013 10:19:49

    Εκεί στο antinews όλο και κάτι περισσότερο θα θα μπορείτε να μάθετε , για ψάξτε λίγο καλύτερα την είδηση.
    1. Γιατί η κυρία αυτή είναι ανώνυμη?
    2. Πως είναι δυνατών να χρωστάει σε ασφαλιστικό φορέα (όπως ανακοινώθηκε) την στιγμή που ήταν εργαζόμενη της ΕΡΤ , εργοδότης είναι?
    3. Πως είναι δυνατόν για χρέος δυο χιλιάδων σε ασφαλιστικό φορέα να συλλαμβάνεται? Η προσωποκράτηση δεν ισχύει πλέον.
    4. Για σύλληψη πρέπει να έχει ασκηθεί ποινική δίωξη , να έχει καταστεί το ποσό απαιτητό και να ξεπερνά τις 20.000 ευρώ.
    5. Το ότι έχει δυο , τρία και τέσσερα παιδιά δεν αφορά και δεν πρέπει να αφορά την αστυνομία που οφείλει να κάνει την δουλειά της . Αν είναι έτσι όλοι έχουμε παιδιά , προβλήματα , ασθενείς συγγενείς και πάει λέγοντας.

    Μην ρίχνετε και εσείς νερό στον μύλο του λαϊκισμού των συνδικαλιστών δίνοντας ευκαιρία στους γνωστούς ασθενείς του site να δηλώνουν την αγανάκτηση τους την στιγμή που για ότι μπαρούφα κάνει η αξιωματική αντιπολίτευση κάνουν γαργάρες.

    • Aris avatar
      Aris @ Geros 26/12/2013 11:52:00

      Aγαπητέ Γέρο, μην γινεσαι άδικος ακόμα και με το Antinews που ξέρεις οτι είναι το τελευταίο που θα έγραφε σε βάρος του Σαμαρά και της κυβέρνησης χωρίς ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ.
      Επειδή και εγώ είμαι συνταξιούχος απλήρωτος απο τον Απρίλιο, παρ' όλο που το ταμείο μου έχει τα λεφτά, (έχει και δική του κερδοφόρα τράπεζα) αλλά έλαβε εντολή απο την κυβέρνηση να τα κρατάει 2 χρόνια άτοκα (υπεξαίρεση) προκειμένου να έχει το κράτος πλεόνασμα, ξέρω απο πρώτο χέρι πόσο δίκιο έχει η Κυρία.
      Διότι και εμένα μου ήρθε χρέος 2000 ευρώ να πληρώσω κι αν δεν μου το πλήρωναν οι συγγενείς θα έκανα Χριστούγεννα στη φυλακή, μην μας λές κοτσάνες οτι σου κρύβουν το όνομα της Kυρίας ενώ μας ταράζουν στο ο 40χρονος, 0 30χρονος, η 34χρονη κλπ. σε περιπτώσεις πραγματικών εγκληματιων, ή οτι ξέρεις εσύ οτι το χρέος δεν ήταν σε ασφαλιστικό φορέα, άρα καλά κάνανε και τη χώσανε μέσα.
      Η ουσία, που ως συνήθως σου "ΞΕΦΥΓΕ", είναι οτι η Κυρία πήγε φυλακή γιατί το κράτος-ΜΠΑΤΑΧΤΣΗΣ υπεξαιρεί και καταχράται τα χρήματά της και όχι επειδή το χρέος της είχε διαφορετικό χρώμα...

    • Jimakos avatar
      Jimakos @ Geros 26/12/2013 12:08:57

      Κόρακας κοράκου μάτι δε βγάζει.

    • Jean-Claude DL avatar
      Jean-Claude DL @ Geros 26/12/2013 12:33:47

      Kαλά, εσύ πρέπει να έχεις γεράσει πολύ, πραγματικά. Ιδιαίτερα στο μυαλό σου.

      Δεν στέκομαι στο αν ήταν εργαζόμενη στην ΕΡΤ ή στο αν ταυτόχρονα ασκούσε και κάποιο επάγγελμα που της επέβαλλε να αποδίδει ασφαλιστικές εισφορές. ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ μορφής και αιτιολογίας, όσο πίσω στο χρόνο και να πηγαίνει το χρέος κάποιου προς το Δημόσιο ή τα Ταμεία, είναι δυνατόν να δικαιολογείς τη σύλληψη κάποιου την παραμονή των Χριστουγέννων για 2 χιλιάδες ευρώ; Ή και για 20000 ευρώ όπως γράφεις εσύ;

      Αν η είδηση δεν είναι ακριβής και η κυρία διώκεται για εμπόριο ναρκωτικών ή σωματεμπορία, πες το μας να διαφωτιστούμε. Όχι να αναρωτιέσαι γιατί είναι ανώνυμη. Δηλαδή γι αμικρό χρέος πρέπει να ανακοινωνεται η συλληψη σου. Γιατί όχι και η δημόσια διαπόμπευση στο δρόμο;

      Έχετε τρελαθεί τελείως; Και επ' αμοιβή να σε έβαζαν να τα γράφεις αυτά, δεν θα έπρεπε να υπακουει το χέρι σου.

      Αυτό που έγραψες, πως " Το ότι έχει δυο , τρία και τέσσερα παιδιά δεν αφορά και δεν πρέπει να αφορά την αστυνομία που οφείλει να κάνει την δουλειά της . Αν είναι έτσι όλοι έχουμε παιδιά , προβλήματα , ασθενείς συγγενείς και πάει λέγοντας." θα πρέπει να γίνει έμβλημα της αθλιας σκέψης που διέπει εδώ και καιρό όλους τους θιασώτες του "κοινωνικού αυτοματισμού".

      Ντροπή. Δεν υπάρχει άλλη λέξη. Ντροπή.

      Αν η σύλληψη είναι δικαιολογημένη και η είδηση ανακριβής, να το μάθουμε. Για αυτά που γράφεις θα έπρεπε να ντρέπεσαι.

    • Eva avatar
      Eva @ Geros 26/12/2013 13:20:53

      Κι εμένα λαικισμος μου μυρίζει.

      • aris avatar
        aris @ Eva 26/12/2013 18:53:18

        Σαφως και πρόκειται για στυγνό λαικισμό εκ μέρους της κυβέρνησης, λαικισμό τύπου Κεδίκογλου, που θέλει να μας πεί οτι το κράτος που χρωστάει στους ιδιώτες μεταξύ των οποίων και η Κυρία που φυλακίστηκε Χριστούγεννα, γίνεται ΜΠΑΤΑΧΣΗΣ εξ ανάγκης, για να δείξει "πλεόνασμα". Και οι φυλακιζόμενοι εξ αιτίας του είναι "παράπλευρες απώλειες" προκειμένου να μας πείσει οτι εφαρμόζει άτεγκτα το νόμο για όσους δεν συμπεριλαμβάνονται στις λίστες Λαγκάρντ βεβαίως...
        Εκτός αν εννοείς οτι το Antinews και ο Φάκτωρ λαικίζουν κατά της κυβέρνησης Σαμαρά...(εδώ γελάμε).

  5. TopGunZ avatar
    TopGunZ 26/12/2013 11:07:55

    Ακριβώς, για 1-2 χιλιάρικα δεν συλλαμβάνεσαι με την καμία και φυσικά δεν καταλαβαίνω πως χρωστάει εργαζόμενος σε ασφαλιστικό ταμείο.

  6. Mariana avatar
    Mariana 26/12/2013 11:13:25

    Είναι φυσιολογικό μέσα στην πολυπραγμοσύνη της η κυβέρνηση σωτηρίας να κάνει και λάθη. Πρέπει να κάνουμε υπομονή και να στηρίζουμε μέχρι τέλους.

    • Mariana avatar
      Mariana @ Mariana 26/12/2013 17:47:53

      "μέχρι θανάτου" ήθελα να πω, ζητώ συγνώμη για την ετεροχρονισμένη διόρθωση

      • Goldenmouth avatar
        Goldenmouth @ Mariana 26/12/2013 18:34:48

        Ναι, όλοι είμαστε έτοιμοι να θυσιαστούμε για το μεγαλείο της κυβέρνησης ...σωτηρίας (το ανέκδοτο της χρονιάς, μιλάμε). Και φυλακή να πάμε, και το αίμα μας να χύσουμε!!

        • Mariana avatar
          Mariana @ Goldenmouth 26/12/2013 22:48:26

          Έτσι δεν είναι το σωστό? Διαβάζω το άλλο το ωραίο κείμενο που λέει ότι γνωστός υπουργός “έκανε μεγάλη ζημιά” στην Πάολα, που αποτελεί από μόνο του απόδειξη ότι πρέπει να θυσιαστούμε για το μεγαλείο της κυβέρνησης σωτηρίας.

  7. Ιαβέρης avatar
    Ιαβέρης 26/12/2013 13:37:06

    Γιατι ριχνετε χολη σε μια εργαζομενη,δεν ηταν πρωτης γραμμης βεντετα ,δεν ηταν ας πουμε η κα Στάη ,εργοζονταν προφανως με μπλοκάκι και ηταν ασφαλισμενη στον ΟΑΕΕ πρωην ΤΕΒΕ.Αρα ηταν υποχρεωμενη να καταβάλει η ιδια τις ασφαλιστικες της εισφορές,καταλαβες κυριε η κυρια δεν με νοιαζει το φυλο σου με νοιάζει η μαυριλα που αναδυεται απο την ψυχή σου GEROS .Μραβο στο antinews που το ανεδειξε,συγχαρητηρια.

  8. Tassos avatar
    Tassos 26/12/2013 14:25:21

    Στην ΕΡΤ με μπλοκάκι? Ρε αντε αφήστε μας...

  9. Geros avatar
    Geros 26/12/2013 14:27:20

    Επειδή μιλάς για το ΤΣΜΕΔΕ (αυτό είναι κύριος μέτοχος τράπεζας , της Attica) πάντα είχε μεγάλες καθυστερήσεις ειδικά σε αυτούς που είχαν διαδοχική. Από εκεί και πέρα όμως μόνο κακό ταμείο δεν ήταν και δεν είναι.
    Προσωρινή δεν παίζει?
    Πως εσύ μηχανικός υποθέτω αποφάσισες για σύνταξη?
    Πόσο χρονών είσαι Aris αν επιτρέπεται?

    Όσο για τα αλλα που λες , δεν είναι απόλυτα λογικό να ζητάω από ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΣΑ να έχει όνομα και επίθετο?

    • aris avatar
      aris @ Geros 26/12/2013 17:14:04

      Tώρα το γύρισες αλλού, ως συνήθως γέρο. Αλλά πάλι σε λακούβα έπεσες. Γιατί οταν έχεις άδικο, όσο πονηρός και νάσαι, φαίνεται το ρημάδι. Ειδικά στις μέρες μας γκαρίζει. Ναι μηχανικός και στο Τσμεδε είμαι που όπως κι εσύ λές μόνο κακό ταμείο δεν ήταν και δεν είναι. Σκέψου πόσο πάει η υπεξαίρεση υπερ του "πλεονάσματος" στα κακά ταμεία. Ξέρουν οι αναγνώστες μας. Η μέγιστη καθυστέρηση στο Τσμεδε ήταν 2-3 μήνες για αποκλειστικά ιδιώτες σαν εμένα ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΔΟΧΙΚΗ . Τώρα είναι πάνω απο 16 μήνες υποχρεωτικά διότι η κυβέρνηση πρέπει να δείξει πλεόνασμα... Υπεξαίρεση και κλοπή τοκων και διαφυγόντων εσόδων.
      Το άλλο ερώτημά σου τα λέει όλα : "Πώς μηχανικός στα 62 σου αποφάσισες για σύνταξη με 38 χρόνια πληρωμένο απο την τσέπη σου τσμεδε?"
      Δεν πήρες χαμπάρι οτι η ατμομηχανή της οικονομίας είναι σταματημένη απο το 2008 καί όσοι μηχανικοί δεν κατοχύρωσαν δικαίωμα σύνταξης είναι άνεργοι με ΜΗΔΕΝ εισόδημα γιατί δεν δικαιούνται ούτε επίδομα ΟΑΕΔ? ΟΛΟΙ ΔΕ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ 16 μήνες άφραγκοι διότι απαγορεύεται να κάνουν οποιαδήποτε άλλη δουλειά?
      Η μήπως νομίζεις οτι οι αναγνώστες μας θα υπονοήσουν οτι είμαι 45ρης συνταξιούχος Πασοκολαμόγιο ή Τομπούλογλου του δημοσίου?
      Κι αν παίξει προσωρινή-μειωμένη και κάνει 10 μήνες, ενω η κλήση σούρχεται στους 2 σώθηκες? Θα τους πείς μη με βάζετε μέσα γιατί συνεισφέρω με τη σύνταξή μου στο "πλεόνασμα"?
      Αν είσαι ο εισαγγελέας της υπόθεσης τότε και μόνο τότε έχεις δικαίωμα να ζητάς από ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΣΑ να έχει όνομα και επίθετο.
      Αλλοιώς απαγορεύεται. Δεν το ξέρεις?

      • Geros avatar
        Geros @ aris 26/12/2013 19:23:14

        Άκου φίλε μου , ούτε εισαγγελέας είμαι ούτε τίποτα αλλα έχω κάθε δικαίωμα να μην πιστεύω αμάσητη μια πληροφορία για μια ανώνυμη καταγγέλλουσα γκέγκε?

        Δεν υπονόησα τίποτα απλά από την όλη στάση σου και τα σχόλια σου δεν σε έκοψα για συνταξιούχο , ακόμα δεν σε κόβω. Τώρα αν λες αλήθεια η ιστορίες για αρκούδες ας σε κρίνουν αυτοί που ανέχονται τα γελοία και βαλτά σχόλια σου.

        • ΠΗΛΕΑΣ avatar
          ΠΗΛΕΑΣ @ Geros 27/12/2013 00:11:32

          Όταν ανακοινώθηκε η "προσωρινή" για το ΤΣΜΕΔΕ, την εμφάνισαν ως "παροχή" και "εκσυγχρονισμό". Αυτό που έγινε ήταν ότι, ενώ μέχρι τότε έπαιρνες την ΟΡΙΣΤΙΚΗ σύνταξη στους 9 μήνες (και αυτό μου είπαν τον Μάρτιο φέτος, οπότε και υπέβαλα χαρτιά για σύνταξη), η τρέχουσα κατάσταση (χάριν πρωτογενούς πλεονάσματος, φαντάζομαι) ε'ιναι 9 μήνες για ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ και 18-22 για ΟΡΙΣΤΙΚΗ (αυτό μου είπαν προ 15θημέρου, οι ίδιοι).
          Virtual success story....

  10. Geros avatar
    Geros 26/12/2013 14:32:37

    Εγώ κοιτάω τα γεγονότα , εσύ αποφάσισες να κοιτάς το περιτύλιγμα της ιστορίας που βγάζει τον Ξανθόπουλο που κρύβεις μέσα σου.

    • Jean-Claude DL avatar
      Jean-Claude DL @ Geros 26/12/2013 15:16:47

      Ότι και να κοιτάς, δεν σε αφήνει η μαυρίλα της ψυχής σου (όπως έγραψε και κάποιος παρακάτω) να δείς τίποτα .....

      Το humour σου περί Ξανθόπουλο, δείχνει τον Άδωνι Γεωργιάδη που κρύβεις εσύ μέσα σου (αν δεν είσαι και ο ίδιος ....)

      Καλύτερα Ξανθόπουλος, καλύτερα. Παρα Γέρος με άσχημη ψυχή.

      • Όστρια avatar
        Όστρια @ Jean-Claude DL 26/12/2013 23:34:00

        Πέστε τα λοιπόν, να μην του τα λέω μόνη εγώ!!

    • Jean-Claude DL avatar
      Jean-Claude DL @ Geros 26/12/2013 15:20:35

      Και μιάς και ξέρεις τα γεγονότα (αφού τα κοιτάς, δε θα πρέπει και να τα ξέρεις;), και όχι το περιτύλιγμα που εμείς (οι αφελείς Ξανθόπουλοι) κοιτάμε, δεν μα λες και εμάς να μάθουμε;

      Ποιά είναι η πραγματικότητα που σου επιτρέπει να βγάζεις όλες αυτές τις ασχήμιες από την ψυχή σου; Επειδή, για αυτό που έγραψες (" Το ότι έχει δυο , τρία και τέσσερα παιδιά δεν αφορά και δεν πρέπει να αφορά την αστυνομία που οφείλει να κάνει την δουλειά της . Αν είναι έτσι όλοι έχουμε παιδιά , προβλήματα , ασθενείς συγγενείς και πάει λέγοντας.") άλλη λέξη από την ασχημια δεν υπάρχει.

      Για την αντιγραφή

      Νίκος Ξανθόπουλος

      • Geros avatar
        Geros @ Jean-Claude DL 26/12/2013 19:30:45

        Μην κάνεις έτσι πια!
        Απλά δεν πιστεύουμε στα ίδια πράγματα , εγώ πιστεύω στο κράτος δικαίου και εσύ στον Νίκο Ξανθόπουλο.

        Αλήθεια η αστυνομία όταν είδε ότι υπάρχει ένταλμα τι να έκανε?
        Να την ρώταγε για την οικογενειακή της κατάσταση? Για το αν την άφησε ο άντρας της ή αν αυτή τον άφησε? Αν είναι άρρωστη η μανούλα της?
        Σε τι γλυκανάλατες χαζομάρες πιστεύετε μερικοί είναι απίστευτο!

    • Jean-Claude DL avatar
      Jean-Claude DL @ Geros 26/12/2013 15:44:01

      Aν θέλεις, ρίξε μία ματιά στηις λεπτομέρειες που έχει αναρτήσει παρακάτω ο factorx. Χωρίς περιτύλιγμα.

      Δεν έχω την αυταπάτη πως θα νιώσεις άσχημα για όσα έγραψες. Ανθρωπος που γράφει πως πρέπει να κρατείσαι Χριστουγεννιάτικα για χρεη και δεν έχει σημασία αν έχεις παιδιά, είναι πολύ- μα πολύ - Γέρος.

    • Όστρια avatar
      Όστρια @ Geros 26/12/2013 23:43:26

      Εσείς κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέφτη και τον ...φτύνετε μη και τον ματιάσετε. Τίποτε άλλο δε είστε ικανός να διακρίνετε κι ας βρίσκεται σε απόσταση 2 εκατοστών από την Πινόκια ρίνα σας.....
      Υ.Γ : Σας κατάλαβαν αγαπητέ. Αφήστε το παραμυθάκι λοιπόν. Κανένας πια δεν τσιμπά τα δολώματα των βολεμένων ''Αντουανέτων'' που βολτάρουν στο διαδίκτυο ως εξωγήϊνοι και ...βάζουνε στη θέση τους με χαρακτηρισμούς που τους χαρακτηρίζουν, όποιον τολμήσει να φωταγωγήσει την περιρρέουσα κατάντια.

  11. occultist avatar
    occultist 26/12/2013 15:00:04

    Geros είπε:
    ""3. Πως είναι δυνατόν για χρέος δυο χιλιάδων σε ασφαλιστικό φορέα να συλλαμβάνεται? Η προσωποκράτηση δεν ισχύει πλέον.""
    Για δώσε μου το e-mail σου να σου στείλω έγγραφα για τι έπαθα για χρέος 0,004 Ε (4 λεπτα) στην εφορία το οποίο αγνοούσα και δεν είχα καμμιά ειδοποίηση . Δεσμευση σύνταξης στην τράπεζα, κατάσχεση οικίας μου, προσωποκράτηση. Και οταν πληρώθηκε, εν μέσω ιλαρότητας και γελώτων, το..... τεράστιο ποσό των 4 λεπτών απαιτήθηκαν άλλα 250 Ε, ως έξοδα, για την αναίρεση των κυρώσεων. Δηλαδή το κράτος (;;;;;) ξόδεψε 250 Ε για να εισπράξει 4 λεπτά.ΕΣΕΤΑΙ (κυριολεκτικά) ΗΜΑΡ.

    • Geros avatar
      Geros @ occultist 26/12/2013 19:37:36

      Και εσύ συνταξιούχος σαν τον Aris?
      Σου έκαναν κατάσχεση οικίας και προσωποκράτηση για χρέος 4 λεπτών?
      Σταματήστε το δούλεμα ρε παιδιά , δεν είναι αστείο πλέον ....

      • occultist avatar
        occultist @ Geros 26/12/2013 23:09:07

        Geros
        Ασε τα σάπια. Τα πράγματα είναι απλά. Ζήτα το e-mail μου απο τον φάκτορα και δώσε μου το δικό σου για να σου στείλω τα σχετικά παραστατικά. Και μετά μου ζητάς συγνώμη. Και ναί. Ειμαι συνταξιούχος, 70 ετών, με 38 χρόνια ένσημα χωρίς να υπολογίζονται τα πολλαπλά. Και μπήκα στο ΕΜΠ τότε που η σχολή έλεγε ""θα πάρω τόσους, (π.χ 300) όσοι θέλετε να μπήτε θα δώσετε εισαγωγικές εξετάσεις και οι 300 καλύτεροι θα εισαχθούν"".
        Υ.Γ Αρχίζω να ντρέπομαι που τόσο καιρό που υποστήριζα την ΕΡΕ και μετά την Ν.Δ, άθελά μου, συναγελαζόμουν με τύπους σαν τον Geros και τον πίθηκα.

  12. Jimakos avatar
    Jimakos 26/12/2013 15:11:50

    Για όσους είχαν την ίδια τύχη με την κυρία και δεν ήταν προοδευτικοι, επαναστατες καταληψίες της ΕΡΤ δεν υπήρξε αντίστοιχη αντίδραση. Παιδιά έχουν κι άλλοι και οι γιορτες ισχύουν για ολους οχι μόνο για το συννάφι σας. Σε τελική ανάλυση ας βάλουν τον διακοσμητικό πρόεδρο της δημοκρατίας, να υπογράφει ένα διαταγμα που να εξαιρεί όσους θέλουν, από τη σύλληψη κάθε γιορτή και σχόλη, όπως γίνεται με τις πινακίδες των αυτοκινήτων που επιστρέφει η τροχαία (τι αίσχος κι αυτό). Δε θα γίνουμε κράτος ποτέ!

  13. factorx avatar
    factorx 26/12/2013 15:25:38

    Η εργαζόμενη χρωστούσε γύρω στις 3.500 ευρώ και είχε καταδικαστεί ερήμην. Φαίνεται ότι της είχαν βάλει πανωτόκια που δεν μπορούσε να καταβάλει.
    Συνελήφθη σε μπλόκο της τροχαίας και κρατήθηκε στο ΑΤ Μελισσίων. Πήγε τα Χριστούγεννα στον εισαγγελέα αλλά δήλωσε αναρμόδιος και έμεινε στο κρατητήριο.Είναι μητέρα δύο παιδιών σε μονογονεϊκή οικογένεια και περίμενε αποζημίωση από την ΕΡΤ

    • θηραία avatar
      θηραία @ factorx 26/12/2013 16:18:48

      ...o αρμόδιος για τις αποζημειώσεις, δεν απαλάχτηκε από κάθε ευθύνη δια τροπολογίας στο πολυνομοσχέδιο για τα ακίνητα ή τους πλειστηριασμούς;
      ...άρα ποιός θα πήγαινε φυλακή;
      ...η απολυμένη βέβαια, που ήθελε κι αποζημείωση!
      Τυχερή είναι που ζει και δεν αυτοκτόνησε,
      όπως κάποιοι πρώην συνάδελφοί της!!!
      ...αλλά ποιός ασχολείται με αυτά;

    • Geros avatar
      Geros @ factorx 26/12/2013 19:45:24

      Αγαπητέ , το αρχικό ποσό μπορεί να ήταν 3.500 αλλα η οφειλή όχι.
      Η κυρία αυτή ήξερε πολύ καλά ότι χρωστούσε προφανώς μιας και για να συλληφθεί έτσι η απόφαση είχε τελεσιδικήσει σε δικαστήριο , δίκες που αυτή αγνόησε προφανώς μιας και σύμφωνα με αυτά που πιστεύουν μερικοί το να έχεις δυο παιδιά και να σε αφήσει ο άντρα σου σε βάζει υπεράνω του νόμου!

      Τώρα περίμενε την αποζημίωση? Όταν έκανε το αντάρτικο στο ραδιομέγαρο δεν ήξερε πως αυτό καθυστερεί την αποζημίωση? Τώρα της έλειψε ?

  14. Γιάννης Αυλακιώτης avatar
    Γιάννης Αυλακιώτης 26/12/2013 16:24:23

    πάμε από την αρχή. χρώσταγε; ΝΑΙ. εφαρμόστηκε ο νόμος; ΝΑΙ. Λαϊκίζουμε λιγάκι; ΝΑΙ.

    όταν σταματήσουμε να καλλιεργούμε τέτοιο κλίμα, θα σταματήσουν οι πολίτες να τους βάζουν όλους στο ίδιο σακί και να αποκτούν κάποιοι γραφικοί "ηθικό πλεονέκτημα" και ο κυρ Παναγής να εμφανίζεται ως το "νέο και άφθαρτο".

    είπαμε να φέρουμε πίσω τη λαϊκή δεξιά αλλά μην το ξεφτιλίσουμε κιόλας.

    • Jean-Claude DL avatar
      Jean-Claude DL @ Γιάννης Αυλακιώτης 26/12/2013 17:46:52

      πάμε πάλι:

      χρωστούσε; ΝΑΙ

      της χρωστούσε όμως και το κράτος (την αποζημίωση λόγω απόλυσης); ΝΑΙ

      εφαρμόστηκε ο νόμος: ΝΑΙ

      είναι τρισαθλιος ο νόμος; [συμπληρώστε]

      αν κρατείται κάποιος που χρωστά 3500 ευρώ, τι πρέπει να γίνει με το κράτος που χρωστά μερικά δις, για να κάνει πρωτογενές πλεόνασμα;
      [συμπληρώστε ]

      είναι λαϊκισμός να πιστεύεις πως κάποιος που συνελήφθη χριστουγεννιάτικα σε μπλόκο της Αστυνομίας για χρέη, δεν πρέπει να κρατηθεί;
      [συμπληρώστε]

      κρατείται η συγκεκριμένη κυρία ενώ είναι έξω ο Παπαντωνίου που αποδεδειγμένα φοροδιέφυγε για ένα εκατομμυριο ευρώ;
      [συμπληρώστε]

      είναι λαϊκίστικο το παραπάνω επιχείρημα;
      [συμπληρωστε]

      είπαμε να σκοτώσουμε τον άνθρωπο μέσα μας για σωσουμε τις τραπεζες και τα μεπταπολιτευτικά λαμόγια. Μήπως το παρακάναμε;
      [συμπληρώστε]

      • Γιάννης Αυλακιώτης avatar
        Γιάννης Αυλακιώτης @ Jean-Claude DL 26/12/2013 18:04:00

        ολίγον κλέφτης; όπως ολίγον έγκυος;
        είναι ο νόμος άδικος; ΜΠΟΡΕΙ. ήταν όμως ο προηγούμενος νόμος καλύτερος (με πολύ υψηλότερο όριο για φυλάκιση); ΌΧΙ κανένας δεν πήγαινε μέσα και φτάσαμε εδώ.
        είναι απάνθρωπη η σημερινή κυβέρνηση; ΜΠΟΡΕΙ. ήταν όμως καλύτερος ο Γιωργάκης που έταζε λαγούς με πετραχείλια και οι προηγούμενοι που έβαζαν από το παράθυρο ανθρώπους με μηδενικά προσόντα; σαφώς και όχι.

        είτε θα εφαρμοστεί ο νόμος σε ΌΛΟΥΣ ή δε θα υπάρξει συνέχεια.

        • Jean-Claude DL avatar
          Jean-Claude DL @ Γιάννης Αυλακιώτης 26/12/2013 19:47:13

          ούτε ολίγον έγκυος, ούτε πολύ φερέγγυος.

          Εχουμε τρελαθεί τελείως. Τι δουλειά έχουν αυτά που έγραψα με τον Γιωργάκη; Καμμία.

          Ράβδος στη γωνία, άρα βρέχει.

          ΔΕν καταλάβατε ούτε το βασικό σημείο: δεν είναι το θέμα μας αν θα εφαρμοστεί ο νόμος, αλλά, το αν μία σειρά νόμων (που, παρεμπιπτόντως, χρονολογούνται από τον ΓΑΠ, που αναφέρατε) είναι τρισάθλιοι, άδικοι και δυναστευτικοι. Αυτό είναι το θέμα, τα άλλα είναι ασήμαντα.

          Ο εν ισχύι νόμος δεν επέχει θέση θεϊκής διαταγής, και ας ψηφίστηκε από το κοινοβούλιο (ένα κοινοβούλιο που ΟΜΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ψηφίζει χωρίς να διαβάζει και να συζητά). Και οι δικτατορίες νομοθετούν και από κάπου αντλούν (αντιδημοκρατικά) την ισχύ τους. Οι ισχύοντες νόμοι στηρίζονται στην εδραία λαϊκή στήριξη των τελευταίων κυβερνήσεων; τι λετε;

    • Αris avatar
      Αris @ Γιάννης Αυλακιώτης 26/12/2013 17:57:14

      Δεν εφαρμόστηκε ο νόμος φίλε Γιάννη απο την πλευρά του κράτους, επειδή τα λεφτά της φυλακισθείσης Κυρίας τά έφαγε το κράτος του Πάγκαλου και του Βενιζέλου μαζί με όλους όσους συγκυβερνά ο Σαμαράς, προς το παρόν και για λίγο ακόμη, και δεν την αποζημίωσε εγκαίρως όπως ορίζει ο Νόμος.
      Αν είχε αποζημιωθεί απο το κράτος που παρανόμησε σε βάρος της, δεν θα χρώσταγε και δεν θα είχε καταδικαστεί. Σαφώς δεν λαικίζει το Antinews αλλά η κυβέρνηση, που τώρα που δεν πρόκειται για κάποιον απ' τους ημετέρους της της λίστας Λαγκάρντ δηθεν "εφαρμόζει το νόμο " και νομίζει οτι έτσι δεν θα την μαυρίσουμε στις εκλογές. Επειδή εφαρμόζει κατ' επιλογήν το νόμο, εκεί που δεν πρέπει.Ο μέγας εγκέφαλος Κεδίκογλου τη συμβουλεύει και εδώ?...

      • γιάννης αγιάννης avatar
        γιάννης αγιάννης @ Αris 26/12/2013 19:46:10

        γιατί παρανόμησε Άρη; νόμος είναι το δίκιο του εργάτη; και πως συμπεραίνεις ότι είναι μετρημένες οι ώρες της κυβέρνησης; ισχύει και εδώ το δίκιο της εργατιάς, κόκκινης ή μαύρης, και θα πέσει η κυβέρνηση από τα φουσάτα; και στην τελική ποιά είναι η λογική σου; να πληρώνω εγώ και να περνάνε καλά οι άλλοι; στο λέω στα ίσα, η δημοκρατία που οικοδομήσαμε, το σύστημα που λέτε εσείς, έχει άμυνες. για αυτό μην περιμένεις την πτώση. θα κουραστείς να περιμένεις. καλό βράδυ.

  15. Zugzwang avatar
    Zugzwang 26/12/2013 16:54:16

    Ο Γερος και ο Τασσος, σαν γνησιοι οπαδοι της Σχολης του Σικαγου (που ιδρυσε ο Αλ Καπονε και εμπέδωσε ο Μιλτον Φριντμαν) παριστανουν (με την χαρακτηριστικη αναλγησια αυτης τηs σχολης) πως αγνοουν οτι στην ΕΡΤ δουλευαν και φουκαραδες με μπλοκακι!

    • Tassos avatar
      Tassos @ Zugzwang 26/12/2013 18:38:14

      Αμα ήταν έτσι να πλήρωνε το ΤΕΒΕ. Εγώ δεν έχω φράγκο στην τράπεζα αλλά δεν χρωστάω πουθενά. Γι' αυτό για όσους είναι μπαταχτσήδες NO MERCY...

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Tassos 26/12/2013 22:06:11

        Ωραιο το καλαμπουρι αλλα non merci, δεν θα παρουμε...

    • Geros avatar
      Geros @ Zugzwang 26/12/2013 19:51:48

      Ρε συ εσύ μου προσθέτεις πελάτες στο .... νεοφιλελεύθερο μαγαζί!
      Φουκαράδες στην ΕΡΤ βρε αθεόφοβε?

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Geros 26/12/2013 22:11:46

        Ελα τωρα Γερο που παριστανεις πως δεν ξερεις οτι στην ΕΡΤ υπηρχαν και φουκαραδες μπλοκακαηδες τους οποιους εκμεταλλευονταν οι πλουσιοπαροχα αμοιβομενοι διασημοι παραγωγοι... Ελα τωρα... Συνταγες του Φριντάν εφηρμοζαν οι ανθρωποι...

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Geros 26/12/2013 22:11:46

        Ελα τωρα Γερο που παριστανεις πως δεν ξερεις οτι στην ΕΡΤ υπηρχαν και φουκαραδες μπλοκακαηδες τους οποιους εκμεταλλευονταν οι πλουσιοπαροχα αμοιβομενοι διασημοι παραγωγοι... Ελα τωρα... Συνταγες του Φριντάν εφηρμοζαν οι ανθρωποι...

        • Geros avatar
          Geros @ Zugzwang 26/12/2013 23:17:37

          Ναι ρε συ, ο .... Φριντάν είχε γράψει και βιβλίο :"Πως να εκμεταλλεύεστε τους υπαλλήλους με μπλοκάκι" το οποίο το είχε προλογίσει ο δικηγόρος του Lucky Luciano.
          Ότι πεις.

    • aris avatar
      aris @ Zugzwang 26/12/2013 20:37:37

      ΣΩΣΤΟΤΑΤΟΣ!!! Συμπληρώνω απλώς για την ακρίβεια, την ιδρυσε ο Δικηγόρος του Αλ Καπόνε που ίδρυσε και την cental bank των νησιών Cayman που έγινε ενα απο ταμεγαλύτερα κέντρα ξεπλύματος μαύρου χρήματος στο παγκόσμιο δίκτυο των φορολογικών παραδείσων και των Offshore ετειρειών.

      • Geros avatar
        Geros @ aris 26/12/2013 21:33:06

        Εσύ αρχηγέ είσαι φοβερός τελικά! Δεν υπάρχει όριο σε αυτά που μας τσαμπουνάς και τα έχεις βγάλει από το κεφάλι σου!
        Ο δικηγόρος του Αλ Καπόνε είναι ιδρυτής μιας οικονομικής θεωρίας που (έτσι για πλάκα κατ'εσε) την λένε και ΑΥΣΤΡΙΑΚΗ σχολή? Γελάνε και οι πέτρες ρε συ!
        Ίδρυσε και την κεντρική τράπεζα των νήσων Καϊμάν?
        Μια λεπτομέρεια , δεν υπάρχει τράπεζα που να λέγεται central Bank στα Καϊμάν.
        Αν εννοείς τον οργανισμό ελέγχου τον τραπεζών υπάρχει και λέγεται Cayman Islands Monetary Authority.
        Έτος ίδρυσης ... 1997. Κορακοζώητος ο δικηγόρος δεν νομίζεις? 150 χρονών την ίδρυσε?

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ aris 26/12/2013 22:35:18

        Ακριβως!

  16. Κωστας avatar
    Κωστας 26/12/2013 18:42:31

    Αν περιμενουμε σωτηρια απο ανθρωπους σαν τον γερο και τον αυλακιωτη δεν τον γλυτωνουμε τον εμφυλιο...δυστυχως ειναι αρκετοι ακομη που δεν ζουν στην πραγματικοτητα....και η πλακα ειναι οτι δεν γραφεται οτι η κυρια ειναι νδ/πασοκ/κκε/συριζα η' οτιδηποτε αλλο..δλδ δεν ειναι κομματικο αλλα η μαυριλα που εχουν στην ψυχη τους...χαιρονται που μια μανα με 2 παιδια χωρις συζυγο περασε τα χριστουγεννα στο κρατητηριο....αν τα πουν αυτα δημοσια σε μια λαικη γειτονια δεν χρειαζεται φαντασια το τι θα παθουν

    • Tassos avatar
      Tassos @ Κωστας 26/12/2013 19:13:40

      Ποιός ξέρει τι δάνεια πήρες και συ...The party is over.

    • γιάννης αγιάννης avatar
      γιάννης αγιάννης @ Κωστας 26/12/2013 19:47:30

      φίλε κώστα στείλε μου τη διεύθυνση σου, ακούγεσαι καλός άνθρωπος και έχω κάτι λογαριασμούς για πληρωμή

    • Geros avatar
      Geros @ Κωστας 26/12/2013 19:49:12

      Ο εμφύλιος βρίσκεται μόνο στο κεφάλι σου φίλε.
      Εγώ κυκλοφορώ κάθε μέρα , εσύ που είσαι αλήθεια?

    • γιάννης αγιάννης avatar
      γιάννης αγιάννης @ Κωστας 26/12/2013 20:10:54

      προς ενημέρωση κώστα τα λέμε αυτά στα κάτω πατήσια, εκεί που οι περισσότεροι που αναπτύσουν θεωρίες για τη φτώχεια και τη λαθρομετανάστευση δεν έχουν περάσει ούτε με το τρόλει. εσύ, αν επιτρέπεται, που τα λες;

  17. roadrunner avatar
    roadrunner 26/12/2013 20:10:23

    Ενώ αν η συλληφθείσα μητέρα ήταν αίλουρος like Liapis θα την είχε κάνει για μπανάκια και εντριβές, σε μέρη εξωτικά, για να γλιτώσει το αυτόφωρο..
    Ντροπή !

  18. Γιάννης Αυλακιώτης avatar
    Γιάννης Αυλακιώτης 26/12/2013 20:51:53

    ο Λιάπης δικάζεται στις 30. λαϊκίζεις.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Γιάννης Αυλακιώτης 26/12/2013 21:38:41

      Ναί,αλλά ο "σας εχω ολους γραμμενους" πρώην υπουργος-εθνοπατέρας Liapis στο ενδιάμεσο την κοπανησε για Χριστουγεννιατικες διακοπές, εκτός Σένγκεν. Ενώ η μη-έχουσα μητέρα εκανε Χριστουγεννα φυλακισμενη,μακρια από τα παιδια της. Αδικία είναι,οχι λαϊκισμός.

  19. Κωστας avatar
    Κωστας 26/12/2013 21:55:34

    Απαντω σε ολους μαζι...τασσο δεν εχω παρει ποτε δανειο στην ζωη μου ουε καρτα ποτε..μια φορα μου ειχε στειλει η ιονικη/λαικη τοτε που ειχα καταθεσεις εκει και την πηγα μονος μου πισω.Ειμαι παντα του πληρωνω τοις μετρητοις σε ολα.Εσεις που τα λετε στα κατω πατησια μαλλον μεταξυ σας τα λετε.Εγω κυκλοφορησα ενα μηνα το καλοκαιρι στον βολο που εχω σπιτι και ειδα την αγανακτηση του κοσμου και επισης 15 μερες τον οκτωβριο θεσσαλονικη που ζει η κορη μου και ειδα ακομη περισσοτερη αγανακτηση.Αν εσεις θεωρειται σωστο να μενει μεσα μια γυναικα για 3.500 ευρω με 2 παιδια μονα τους στο σπιτι και δεν σας ενοχλουν τα ποθεν των πολιτικων που δεν εχουν ελεγθει ποτε τα εσχες δικαιωμα σας.Για μενα αυτο ειναι αναλγησια του κρατους.Εγω ζω Γερμανια 11 χρονια τωρα και ξερω πως ειναι το σωστο κοινωνικο κρατος.Αν αποδειξεις οτι δεν εχεις να πληρωσεις δεν πας μεσα με τιποτα.Αν ομως εισαι φοροφυγας πας με χειροπεδες.Αλλα σε καθε περιπτωση μητερα μονη της με 2 παιδια δεν την πειραζει κανενας.

  20. Κωστας avatar
    Κωστας 26/12/2013 21:59:40

    Για τον φιλο τον αγιαννη πληρωνω της συνταξιουχας μανας μου τα φαρμακα που δεν της φτανουν να τα παρει και τους λογαριασμους της κορης μου που ειναι ανεργη.Δυστυχως δεν μου φτανουν και για τους δικους σου.

  21. Zugzwang avatar
    Zugzwang 26/12/2013 23:05:11

    Για την ιδεα μιλαει ο ανθρωπος Γερο. Παλι κανεις
    πως δεν καταλαβαινεις.

    • Όστρια avatar
      Όστρια @ Zugzwang 26/12/2013 23:48:00

      Δεν ενδιαφέρεται να καταλάβει ο παππούς. Να πει τις ''σοφίες'' του επιθυμεί. Ξυπνάει κατά διαστήματα μέσα του, το αδηφάγο και χρήζον ψυχολογικής υποστήριξης τρολ. Μέρες που είναι, δεν το πότισε λίγη σαμπάνια παραπάνω ώστε να ζαλιστεί και να σωπάσει....

  22. Geros avatar
    Geros 27/12/2013 00:18:24

    Ίδρυσε την ιδέα?
    Όχι δεν καταλαβαίνω , αν αρχίσω να καταλαβαίνω ασυναρτησίες θα ανησυχήσω.

    Πως τον λέγαν τον ... ιδρυτή της ιδέας?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.