30/04/2010 20:08
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μην «μασάτε» ότι θα σωθούμε. Διαχείριση της χρεωκοπίας κάνουν

Η χώρα σώθηκε, υποστηρίζει η κυβέρνηση με τον μηχανισμό στήριξης. Τα 120 δις ευρώ που θα μας δώσουν θα λύσουν λέει το πρόβλημα της χώρας.

Εμείς, όμως, με το λίγο οικονομικό μυαλό που διαθέτουμε, πρέπει να κάνουμε τη δική μας σούμα.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, την τριετία 2013-2015 η Ελλάδα θα πρέπει να βρει σχεδόν 200 δις ευρώ προκειμένου να αποπληρώσει το δάνειο που παίρνει τώρα με 5% επιτόκιο και επιπλέον τα ομόλογα που λήγουν εκείνη την περίοδο.

Που θα τα βρει μπορεί να μας πει κανείς; Διότι στην κυβέρνηση ή κάνουν πως δεν ακούν, ή λένε ότι με τα σκληρά μέτρα θα δημιουργηθεί πλεόνασμα οπότε δε θα έχουμε κανένα πρόβλημα.

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε δηλαδή αφού το χρέος θα είναι τεράστιο και απαιτούνται άλλες λύσεις. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι για κάθε χρονιά που η Ελλάδα θα αδυνατεί να εξυπηρετήσει το δάνειο της τρόικας, θα τρώει στο… κεφάλι 1% επιτόκιο. Τοκογλυφία κανονική με λίγα λόγια.

Επομένως, το πακέτο βοήθειας που θα πάρουμε τώρα με αντάλλαγμα το «αίμα» του κόσμου, είναι ασπιρίνη για τον πονοκέφαλο. Απλά γίνεται διαχείριση της χρεοκοπίας μας. Αντί να γίνει ο Γ. Παπανδρέου το 2010… Χαρίλαος Τρικούπης θα γίνει το 2014 αν είναι μέχρι τότε πρωθυπουργός.

Όπως έλεγε κάποιος είναι σα να βάλαμε σωλήνα στον ασθενή για να αναπνέει αλλά δεν ξέρουμε πότε και αν θα αποσωληνωθεί.

Η εγχείρηση (και χωρίς αναισθητικό) της κυβέρνησης πέτυχε, ο ασθενής είναι με το ένα πόδι στον τάφο, αν όχι και με τα δύο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Βρασίδας avatar
    Βρασίδας 30/04/2010 20:17:10

    επειδή τα χάλια της ελληνικής οικονομίας ήταν γνωστά και το 2004, τί μέτρα πήρε ο ΚΚ για να προστατέψει τη χώρα του από αυτό που αντελήφθη προεκλογικά το 2009 και φχαριστιόμαστε τώρα;
    Το να κάνει η ΝΔ την ανήξερη, έστω με άλλο αρχηγό είναι τουλάχιστον υποκρισία!
    Πολύ δε μεγαλύτερη η υποκρισία του Μητσοτακέικου που θέλει να κάνει το μέσο Έλληνα πολίτη συνένοχο.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Βρασίδας 30/04/2010 20:22:25

      Δε ντρέπεστε ρε λίγο, έχετε το θράσος και μιλάτε ακόμη; Ο Καραμανλής μίλησε εγκαίρως τη γλώσσα της ΑΛΗΘΕΙΑΣ! Και αν είχε εισακουστεί όλα θα ήταν διαφορετικά. Υπεύθυνος δεν είναι βασικά ο ΓΑΠ για τη χρεωκοπία μας, αλλά όλοι εσείς που αρνείστε να δείτε την πραγματικότητα που ψάχνετε να καλύψετε τις βαρύτατες ευθύνως όσων στηρίζουν το ΓΑΠ στο διαρκές έγκλημά του κατά της χώρας.

      Αν έχεις την παραμικρή αμφιβολία για το ποιος φταίει για την καταστροφή, διάβασε τι έλεγε το ΠΑΣΟΚ στις 7 Δεκεμβρίου 2009. Όχι πριν, μετά τις εκλογές. Ευχαριστώ το blog του Παπαϊωάννου, όπου το είδα. Το link είναι όμως στο επίσημο σάιτ του ΠΑΣΟΚ! Ναι, αυτά μας έλεγαν φίλοι. Πού ήμασταν στις 7 Δεκεμβρίου και που φτάσαμε. Αιδώς Αργείοι!

      ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ. ΠΑΡΑ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ, Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΤΗΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΟΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ: ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΜΑ, ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗ, ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.

      1. Την προηγούμενη εβδομάδα, κυριάρχησαν στην δημοσιότητα σενάρια για την επικείμενη καταστροφή της ελληνικής οικονομίας. Η κυβέρνηση με συντονισμένες προσπάθειες, αντιμετώπισε τις επιθέσεις αυτές με τρόπο αποτελεσματικό. Αυτό που τελικά χρεοκόπησε ήταν η διεθνής και εγχώρια καταστροφολογία.

      2. Τις μέρες αυτές, υπάρχουν και πάλι «υπολογισμοί» και «εκτιμήσεις», ότι η κακή πράγματι κατάσταση στην οποία παρέλαβε την οικονομία η κυβέρνηση, θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια στην ακύρωση των προεκλογικών μας δεσμεύσεων απέναντι στους πολίτες.

      3. Μια ματιά στον προϋπολογισμό του 2010 (π.χ. επίδομα αλληλεγγύης, 1 δις επιπλέον για την παιδεία, προσλήψεις στην υγεία, αύξηση δημοσίων επενδύσεων κ.α., όπως είχαμε υποσχεθεί) θα μπορούσε να είναι η καλύτερη απάντηση στην φιλολογία αυτή. Η κυβέρνηση θα υλοποιήσει το προεκλογικό της σχέδιο, γιατί αυτή την εντολή πήρε από τους πολίτες αλλά και γιατί είναι ο μόνος τρόπος για να βγει η χώρα από την κρίση, να ανακάμψει η οικονομία μας και να ενισχυθούν οι ασθενέστεροι συμπολίτες μας.

      http://www.pasok.gr/portal/resource/contentObject/id/4c23002a-dfd1-47e7-bb6a-723d8a1d92ca

      • sauraki avatar
        sauraki @ Επώνυμος 30/04/2010 20:39:25

        Πολύ σωστός! Επίσης και το σημερινό δελτίο του Μέγα προσπαθεί να πείσει του Έλληνες πως το πρόβλημα υπάρχει λόγω δημοσιου χρέους ενώ με αποκρύπτει την αδυναμία δανεισμού που είναι έργο και στόχος του πατριώτη Γιώργου!

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ Επώνυμος 30/04/2010 21:00:31

        Να τον φέρουμε τότε πίσω τον καραμανλή να μας σώσει.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 30/04/2010 21:01:49

        Κάποιε, πολύ καλή η ιδέα σου. Έχω και μια ακόμη καλύτερη. Να φέρουμε το Σαμαρά.

        Αυτό έχεις να πεις μόνον; Δεν ντρέπεστε ρε λίγο να μιλάτε ακόμη;

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Επώνυμος 30/04/2010 21:03:16

        Ο Καραμανλής με την ομιλία στου στην ΔΕΘ εξιλεώθηκε. Δεν τα κατάφερνε, δεν ξαναβγήκε. Ο άλλος απατεών τι είπε στην ΔΕΘ και τι λέει σήμερα;

      • Σπάρτακος avatar
        Σπάρτακος @ Επώνυμος 30/04/2010 21:08:05

        sauraki,δεν έκανε μόνον αυτό το Mega.Εδειξε τάχα μου δήθεν και διάγραμμα που εμφάνιζε το χρέος ν'ανεβαίνει κατά 60 δις κατά την διακυβέρνηση ΚΚ,του Β'!!!!Πως είπες;;;Αν εξήγησαν πως ήταν παληά χρεωστούμενα;;;;Οχι βέβαια!Ολ'αυτά,από μιά κρατική συχνότητα που ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΕΙ.Μιλάμε γιά κανονική Ουζουμπούρου,και με τη βούλα.Αλλά,αφού δεν μαζευόμαστε κάθε βράδυ στις 8μμ,από καμιά πενηνταριά άτομα ,έξω από κάθε νταβαντζοκάναλο και να το ...διακοσμούμε με αβγά από αλανιάρες κότες,πολύ καλά μας κάνουν.

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ Επώνυμος 30/04/2010 21:12:35

        @Επώνυμος

        Αντί να ντρέπεστε όσοι βάζατε στην Bουλή τους ρουσσόπουλους, τους παυλίδηδες, τους μαγγίνες, τους αλογοσκούφηδες,τις ντόρες, τους βουλγαράκηδες, τους παπανδρέου, τους παπαντωνίου, τους πάγκαλους,τους σηφουνάκηδες, τους λαλιώτηδες, τους τσοχατζόπουλους, βγαίνετε να κάνετε και κριτική για το ποια παράταξη κατέστρεψε λιγότερο ή περισσότερο την ελλάδα ;

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 30/04/2010 21:16:18

        Κάποιε, το πρόβλημά μας αυτή τη στιγμή, όπως και το θέμα μας, είναι πολύ συγκεκριμένο. Όταν μιλούμε για τη χρεωκοπία του 2010 και εσύ αναφέρεσαι στο... Ρουσόπουλο, καταλαβαίνουμε πολύ καλά ότι δεν έχετε να πείτε τίποτε άλλο.

        Αντί να σπαμάρετε λοιπόν, καλύτερα να το βουλώσετε.

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ Επώνυμος 30/04/2010 21:21:25

        Τώρα ήρθε η ώρα να το βουλώσουνε τα κομματόσκυλα και να μιλήσει ο απλός κόσμος που δεν σερνότανε με την γλώσσα έξω πίσω από τους διεφθαρμένους και ανίκανους πολιτικούς για να καβαντζωθεί.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 30/04/2010 21:32:20

        Πολύ σωστά. Άρα ήρθε η ώρα να το βουλώσεις εσύ και να μιλήσουμε εμείς, ο απλός κόσμος.

        Το Σαμαρά τον στηρίζουμε όχι επειδή είμαστε κομματόσκυλα, αλλά επειδή αυτό που εκπροσωπεί μας εκφράζει. Σας είναι δύσκολο να το καταλάβετε, κρίνοντας εξ ιδίων τα αλλότρια, αλλά τι να κάνουμε.

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ Επώνυμος 30/04/2010 21:39:21

        Ποιος μίλησε για το Σαμαρά ;

        Για τον καραμανλή σχολίασα ειρωνικά.
        Μάθε να διαβάζεις πρώτα τι γράφουν οι συνομιλητές σου και μετά να απαντάς.

      • πολίτης avatar
        πολίτης @ Επώνυμος 30/04/2010 21:57:06

        Εάν δεν το έχετε καταλάβει οι έλληνες ψήφισαν τον Παπανδρέου επειδή ο Καραμανλής πρότεινε πολύ χαλαρά μέτρα και αυτοί ή θελαν πιο σκληρά. Επίσης οι δημοσιογράφοι τόσα χρόνια επιτίθονταν στον Καραμανλή για τον ίδιο λόγο.
        Το θράσος δεν έχει όρια. Αλλά και η βλακεία...προφανώς!!!

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ Επώνυμος 30/04/2010 22:05:46

        Δηλαδή έχετε την ψευδαίσθηση ότι αν δεν έβγαινε ο ΓΑΠ και παρέμενε ο καραμανλής θα είχαμε πολύ διαφορετική πορεία αυτήν την στιγμή ;
        Τότε γιατί ψήφισε η βάση της ΝΔ τον Σαμαρά στην προεδρία και δεν απαίτησε να παραμείνει ο καραμανλής, αφού έφταιγαν τα ΜΜΕ και η πράσινη προπαγάνδα για την εκλογική του ήττα ;
        Συμφωνω ότι το θράσος και η βλακεία δεν έχουν όρια.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 30/04/2010 22:08:28

        Με τις σοφιστείες δεν θα πας πουθενά ρε κάποιε. Δες παραπέρα από το εγώ σου. Έχεις άδικο. Έχεις λάθος. Τόσο απλά. Υποχώρησε.

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ Επώνυμος 30/04/2010 22:13:01

        Απάντηση δεν έδωσες.
        Μόνο προσωπικές υποκειμενικές κρίσεις για την ικανότητα κρίσης μου, έκανες.

        Πολύ εύκολα μπορώ να σου απαντήσω και εγώ: "Δες παραπέρα από το εγώ σου. Έχεις άδικο. Έχεις λάθος. Τόσο απλά. Υποχώρησε".

      • πολίτης avatar
        πολίτης @ Επώνυμος 30/04/2010 22:14:47

        Αν έβγαινε ο Καραμανλής σίγουρα τα πράγματα θα ήταν πολύ καλύτερα από σήμερα. Απλά δε θα το ξέραμε, γιατί δε θα είχαμε ιδέα μέχρι που μπορεί να φτάσει η προδοσία του ΓΑΠ. Ο Καραμανλής θα έπαιρνε μέτρα, όχι βέβαια τόσο σκληρά, θα ήταν συνετός και προσεκτικός στις κινήσεις και τις δηλώσεις και δε θα είχαμε κανένα πρόβλημα δανεισμού, όπως δεν είχαμε μέχρι πρότινος. Αλλά και πάλι τα ΜΜΕ θα τον έστηναν στον τοίχο, ο κόσμος θα έβγαινε στους δρόμους επειδή θα πάγωναν οι μισθοί, η νεολαία (;) θα τα έσπαγε παντού (αλήθεια πού είναι τώρα εκείνη η επαναστατημένη νεολαία;) και ο ΓΑΠ, που θα είχε επανεκλεγεί στην αρχηγία, μετά από πλύση εγκεφάλου των απανταχού πασοκτσήδων θα ζητούσε εκλογές από την επομενη μέρα και θα δήλωνε ευθαρσώς ότι δε δίνει συναίνεση.
        Αυτά θα είχαν συμβεί αν είχε βγει ο Καραμανλής. Δηλαδή όσο δεν απαλλασσόμαστε από τους μισθοφόρους του ΠΑΣΟΚ στα βοθροκάναλα, η χώρα δε θα βρει σωτηρία.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 30/04/2010 22:15:02

        Ενώ εσύ έχεις σκιστεί στις απαντήσεις! Μόνον να πετάς την μπάλα στην κερκίδα και να μιλάς για τον... Ρουσόπουλο!

        Ούτε μια δική σου ατάκα της προκοπής δεν μπορείς να βρεις.

      • πολίτης avatar
        πολίτης @ Επώνυμος 30/04/2010 22:22:15

        Για του λόγου το αληθές, κοιτάξτε τί έλεγε αυτός που σήμερα ζητάει συναίνεση:
        http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_1_02/09/2009_327733

        "Ο Παπανδρέου απορρίπτει τη συναίνεση
        Του Κωνσταντινου Zουλα

        Ετοιμος για οποιαδήποτε επιλογή του πρωθυπουργού δήλωσε χθες στο Πολιτικό Συμβούλιο του ΠΑΣΟΚ ο κ. Γ. Παπανδρέου, θέλοντας να στείλει ένα μήνυμα βεβαιότητας για τη νίκη του κόμματός του, είτε οι εκλογές γίνουν άμεσα, είτε καθυστερήσουν ώς το Φεβρουάριο οπότε και θα τις προκαλέσει ο ίδιος, όπως επανέλαβε, με «όχημα» την προεδρική εκλογή. Μήνυμα, όμως, θέλησε να στείλει χθες και κ. Γ. Παπακωνσταντίνου, ο οποίος «αιφνιδίως» ανέσυρε στο προσκήνιο την αποφασιστικότητα του κ. Παπανδρέου «να χρησιμοποιήσει στην κυβέρνησή του και κόσμο και έξω από τα κομματικά τείχη», φράση που εξελήφθη ως σαφές προεδρικό «σχόλιο» σε όσα στελέχη του ΠΑΣΟΚ εμφανίζονται εσχάτως να ομιλούν ήδη ως δυνάμει επόμενοι υπουργοί... Τη στόχευση να φανεί το ΠΑΣΟΚ πανέτοιμο να κυβερνήσει πιστοποιεί και η επιλογή της Ιπποκράτους να δημοσιοποιήσει χθες τα μέλη της Επιτροπής ανάδειξης των υποψηφίων του ΠΑΣΟΚ για τις εθνικές εκλογές με επικεφαλής τον κ. Γ. Ραγκούση. «Η προεκλογική περίοδος έχει ήδη ξεκινήσει και το μόνο που δεν γνωρίζουμε είναι πόσο θα κρατήσει», είπε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, ενώ ρίχνοντας και πάλι το γάντι στον κ. Καραμανλή, τόνισε ότι «μόνη λύση για τον τόπο είναι οι εθνικές εκλογές, καθώς η χώρα παραμένει ακυβέρνητη εδώ και μήνες». Μέσω της οξύτατης κριτικής που άσκησε στην κυβέρνηση ο κ. Παπανδρέου θέλησε επίσης να αποσαφηνίσει ότι δεν θα συναινέσει σε οποιαδήποτε πρόταση τυχόν του γίνει από τον πρωθυπουργό τις προσεχείς ημέρες. «Η συναίνεση» είπε «δεν χτίζεται πάνω σε άγραφα χαρτιά και σε πολιτικές που ζημιώνουν τον τόπο, ούτε μπορεί να ζητείται από ανθρώπους που δεν λειτούργησαν με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον. Ο πρωθυπουργός», πρόσθεσε «έχει εξαντλήσει την υπομονή του λαού και η χώρα δεν μπορεί να περιμένει άλλο». Θέλοντας, τέλος, να απαξιώσει και το έτερο σενάριο των δομικών αλλαγών στην κυβέρνηση, είπε ότι «ο κ. Καραμανλής παίρνει τις αποφάσεις του με γνώμονα τις εσωκομματικές του ισορροπίες» και ότι «ακόμη και ένας ανασχηματισμός θα έβρισκε τον ίδιο στο τιμόνι της χώρας».

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ Επώνυμος 30/04/2010 22:25:51

        ΟΚ αφού γουστάρετε τον καραμανλή μπορείτε να πάτε γονατιστοί μέχρι την ραφήνα και να τον παρακαλέσετε να αφήσει το playstation για να μας σώσει.
        Γρηγορα μόνο πριν διαγραφεί και το αστέρι του ο αλογοσκούφης και πάει να κάνει παρέα στον παυλίδη.
        Μου αρέσει που μερικοί δηλώνουν και απλός λαός, αντί να ζητάνε συγγνώμη για τις γελοίες κυβερνήσεις που ψήφιζαν δαγκωτό.

      • πολίτης avatar
        πολίτης @ Επώνυμος 30/04/2010 23:21:10

        Πολύ φοβάμαι ότι θα ρθει η μέρα που μέχρι κι εσύ θα του ζητάς γονατιστός να γυρίσει, αφού ο σημερινός πρωθυπουργός θα τριγυρίζει από το σινεμά (AVATAR 2) σε ποδηλατοδρομίες και βόλτες με κανώ, ενώ εσύ θα ψάχνεις για δουλειά.

      • Βρασίδας avatar
        Βρασίδας @ Επώνυμος 30/04/2010 23:46:02

        Φέρτε πίσω τον ΚΚ να καεί το Δεκέμβρη και η υπόλοιπη Αθήνα για να πετύχουμε ρυθμούς ανάπτυξης από τους τζαμάδες!

      • Βρασίδας avatar
        Βρασίδας @ Επώνυμος 30/04/2010 23:51:23

        το εγκαίρως του Καραμανλή πότε ήταν φίλε επώνυμε;
        στην προεκλογική του περίοδο;
        Έχεις πάρει εργολαβία να μας αποχαζέψεις;

      • otiprepei avatar
        otiprepei @ Επώνυμος 30/04/2010 23:57:40

        "Η αξία των κοιτασμάτων σε πετρέλαιο και φυσικό αέριο εκτιμάται σε 9 τρισεκατομμύρια δολάρια,"

        "Ο Καραμανλής μίλησε εγκαίρως τη γλώσσα της ΑΛΗΘΕΙΑΣ!"

    • neos agrotis avatar
      neos agrotis @ Βρασίδας 30/04/2010 20:24:47

      Μα μεχρι τώρα με το καλαμάκι αναπνέουμε. Ειναι αργά για δάκρυα Στέλλα....

    • anonymous avatar
      anonymous @ Βρασίδας 30/04/2010 21:21:24

      Και δε μου λες ρε Βρασίδα εσείς οι ΠΑΣΟΚοι πως την έχετε δει;
      Δηλ. θα τα κάνατε μαντάρα και μετά θα παραδίδετε στη ΝΔ για να πάρει με τη μια τα μέτρα και να πέφτει μετά από έξι μήνες;
      Εσείς που βάλατε το φίδι στην τρύπα εσείς να το βγάλετε, αν και δεν το βλέπω.

      • Βρασίδας avatar
        Βρασίδας @ anonymous 30/04/2010 23:41:50

        ε όχι και Πασόκος. Από ΜΑΚΙ στη ΝΔ πολλά χρόνια. Μην πολυσυμβουλεύετε το Σαμαρά μόνο γιατί θα την πατήσετε πάλι όπως με το Χατζή και θα τον εκθέσετε τον άνθρωπο!

  2. TASSOS avatar
    TASSOS 30/04/2010 20:37:01

    Αυτό που θα πάθουν όλοι οι Βρασίδες καλά θα το πάθουν. Εμείς, μα την ατυχία μας, πως βρεθήκαμε δίπλα τους???

    • Βρασίδας avatar
      Βρασίδας @ TASSOS 30/04/2010 23:43:12

      Ο Βρασίδας όπως και ο στρατηγός αγαπά την πατρίδα του, όχι την εξουσία που λιγουρεύεστε οι περισσότεροι!

  3. ataktos avatar
    ataktos 30/04/2010 20:49:53

    Βλέπω το παιδί να το στέλνουν για ..λάχανα

  4. ambrosiac avatar
    ambrosiac 30/04/2010 21:03:33

    Και μεσα σε ολα αυτα συνεχιζεται η "πρασινη αναπτυξη"... Ενω η Ισπανια εβαλε μυαλο και τρυπαει την πρασινη φουσκα:

    h**p://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601109&sid=aW5YTcDgqGLc&pos=12

    • otiprepei avatar
      otiprepei @ ambrosiac 01/05/2010 00:03:36

      April 30 (Bloomberg) -- Spain is lancing an 18 billion-euro ($24 billion)

      Αμάν πια με τα billions! Φιστίκια είναι; Τα millions είναι ντεμοντέ φαίνεται! Μπας και άκουσε η Ισπανία για κανένα αγωγό να έρχεται απο Αιγαίο μεριά και σου λέει αμάν φτηνότερο πετρέλαιο, ουστ η πράσινη απάτη?

      • Orestios avatar
        Orestios @ otiprepei 01/05/2010 00:09:10

        Πολύ fiat money υπάρχει στην κυκλοφορία.

      • otiprepei avatar
        otiprepei @ otiprepei 01/05/2010 00:17:47

        Να φανταστείς ενημερωνόμουν απο τα ξένα φόρα απο το 2007 οτι έρχεται θύελα με το το fiat money που κυκλοφορά σε δολάριο και δεν τους πίστευα..

    • Orestios avatar
      Orestios @ ambrosiac 01/05/2010 00:13:21

      Αρχαίε, Φούσκα των φωτοβολταϊκών με δανεισμό μαμούθ.

      Απροπό η λέξη prick σημαίνει και λούτσος.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ ambrosiac 01/05/2010 00:16:09

      η Μέρκελ βγαίνει από τους καρβουνοφόρους
      η Αμερική είδε ότι δεν έχει νόημα εδώ και 6 μηνες

      Μην το παιδέυουμε. Αν οι ΑΠΕ ήταν εναλλακτική λύση (για παραγωγή ρεύματος) θα ήταν μια ωραία αλλά πανάκριβη λύση. Δεν έιναι όμως γιατί οι ΑΠΕ παράγουν ρεύμα όταν θέλει ο Θεός, όχι όταν ανοίγει ο διακόπτης.

  5. δήμης avatar
    δήμης 30/04/2010 21:23:39

    Ο ΚΚ φταίει σίγουρα...
    -Αν είχε βγεί και είχε δημεύσει τις περιουσίες των διαχειριστών των πριν από αυτόν....
    -Αν είχε απαιτήσει την νομιμότητα από τα ΜΜΕ...
    -Αν έστελνε στο δικαστήριο όποιον δικότου λοξοδρομούσε...
    -Αν επέμενε ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ (ΑΠ'ΌΛΟΥΣ)...
    -Αν είχε λίγο παραπάνω κότσια και ΦΩΝΑΖΕ στον κόσμο για τον πόλεμο από ΕΕ καιΗΠΑ και τα εδώ τσιράκια τους ,για τις παρακολουθήσεις, αγωγό ΦΑ ,λιμάνια,οπλικά συστήματα....
    ΤΟΤΕ.....
    Αλλά να επικαλούνται ,εξ αιτίας της ορφάνιας τους, την επιείκια του δικαστηρίου οι καδαφιστές της οικονομίας άρα και της ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ
    χρειαζεται πολύ θράσος και ασχετοσύνη απόρροια της λοβοτομής ΤΟΥ ΛΑΟΥ από τα κατευθυνόμενα ΜΜΕ

  6. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 30/04/2010 22:39:02

    Αν μη τι άλλο, ο Καραμανλής έκανε το ώς χτες αυτονόητο:παρέδωσε τη χώρα που παρέλαβε.

    • Κάποιος. avatar
      Κάποιος. @ καθρέφτης 30/04/2010 22:42:31

      Αυτή είναι η μισή αλήθεια.
      Η άλλη μισή είναι ότι είχε δει το τσουνάμι να έρχεται και δεν ήθελε να βραχεί, αφού ούτως ή αλλως δεν είχε σκοπό να παλέψει.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Κάποιος. 30/04/2010 22:46:40

        Αυτό είναι ψέμα. Και σε κάθε περίπτωση, εσύ είσαι αυτός που τον καταψήφισε. Εμείς δικαιούμαστε να γκρινιάζουμε, αλλά όχι όποιος δεν τον ψηφίσε. Γιατί εσύ έκανες την επιλογή να φύγει.

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ Κάποιος. 30/04/2010 22:46:51

        Ξέχασα όμως ότι ο ΚΚ ανέλαβε την πολιτική ευθύνη (δηλαδή να καταδικαστεί να κάνει μπανια και να παίζει Pro).
        Και ο μαζιώτης ανέλαβε την πολιτική ευθύνη για την δράση της τρομοκρατικής ομάδας του, αλλά αυτός είναι πίσω από τα σίδερα.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Κάποιος. 30/04/2010 23:04:18

        Την ευθύνη που ψήφισες ΓΑΠ και μας έφερες το ΠΑΣΟΚ, πότε θα την αναλάβεις του λόγου σου;

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ Κάποιος. 30/04/2010 23:06:55

        Αν είχα ψηφίσει ΠΑΣΟΚ δεν θα είχα τώρα χέρια για να πληκτρολογώ.
        Από την ρίζα θα τα είχα κόψει.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Κάποιος. 30/04/2010 23:08:54

        Ε, τώρα στηρίζεις ΠΑΣΟΚ, δεν έχει διαφορά.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Κάποιος. 30/04/2010 23:16:44

        άσε μας ρε Κάποιε. Μόνο το ΠΑΣΟΚ υποστηρίζεις κατηγορώντας όλους τους άλλους. Τα ψέματα αλλού.

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ Κάποιος. 30/04/2010 23:33:26

        Δεν θα μπω σε περαιτέρω αντιπαραθέσεις επί προσωπικού, ούτε θα προσπαθήσω να πείσω για τα αυτονόητα.
        Οσο δε κάποιοι απαντούν με προσωπικούς χαρακτηρισμούς αντί με επιχειρήματα στους συνομιλήτες τους φανερώνουν την αδυναμία των θέσεων τους.
        Ευτυχώς που δεν αποτελούν την πλειοψηφία.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Κάποιος. 30/04/2010 23:36:15

        Μα δεν υποστηρίζεις κάποιον άλλο σχηματισμό Κάποιε. Μόνο η ΝΔ σε ενοχλεί. Το ΠΑΣΟΚ όλα άγια.
        Όπως σου είπα παλαιότερα πιστεύετε στου ίδιους "αγίους"
        Η μύγα στα σκατά πάντα πάει.

      • Βρασίδας avatar
        Βρασίδας @ Κάποιος. 30/04/2010 23:48:44

        το πρόβλημα της ΝΔ είναι ότι θεωρούν τον κόσμο χαζό και καμώνονται ότι δε σε αντιλαμβάνονται Κάποιε!

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ Κάποιος. 30/04/2010 23:50:19

        Orestios άνοιξε λίγο τα ματάκια σου και ψάξε να βρεις μιά πρόταση που έχω γράψει και να υποστηρίζω ότι το πασοκ τα κάνει όλα άγια.
        Πάρε τον χρόνο σου.
        Διαφορετικά οφείλεις να παραδεχθείς το λάθος σου.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Κάποιος. 30/04/2010 23:55:08

        Είχα τον χρόνο μοπυ όσο σε διάβαζα τόσο καιρό. Δυστυχώς η παροιμία που παρέθεσα αντιπροσωπεύει πλήρως τη στάση σου. Το GAP τα κάνει σωστά και όλοι οι άλλοι λάθος.
        Ευτυχώς έχω ανοικτά μάτια.

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ Κάποιος. 30/04/2010 23:56:53

        OK! ότι πεις Orestios.
        Σε παρεξήγησα.

  7. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 30/04/2010 22:49:46

    Μην στοιχηματίζετε ότι η ερμηνεία σας είναι και η σωστή-πολύ εύκολη μοιάζει-πολύ περισσότερο ότι κατέχετε την άλλη μισή αλήθεια.

  8. donaE avatar
    donaE 30/04/2010 23:09:24

    Οχι μονο δεν σωζομαστε αλλα θα βρεθουμε χειροτερα δεμενοι,γιατι δεν θα μπορουμε να κανουμε αναδιαπραγματευση μετα απο τρια χρονια.Θα μας παρουν τα παντα.Ισως αυτο να θελουν τελικα.

    • otiprepei avatar
      otiprepei @ donaE 01/05/2010 00:11:13

      Αν διανοηθώ οτι μας κρατούσαν ως κράτος τόσο καιρό για να διώχνουμε τις μύγες απο το κρέας, δηλαδή τους τρίτους (εκτός απο αυτούς που ήταν αρχικά στη συμφωνία μόλις ανακαλύφθηκαν τα κοιτάσματα αν φυσικά είχαν γίνει όλα έτσι) απο το πετρέλαιο που πιθανό να υπάρχει για να έρθουν να το βγάλουν όταν θα έρθει η ώρα του κατ αυτούς και τώρα που δε μας χρειάζονται άλλο μας αδειάζουν σαν χώρα με τα χρέη και το ΔΝΤ, θα πεθάνω που λέει κι ο λαζόπουλος.

  9. Stasa avatar
    Stasa 01/05/2010 00:00:01

    Να αγιάσει το στόμα σου βρε Factorx!!!!!!!!!!!!!! ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ. Επιτέλους κάποιος το είπε!

    Σε 3 χρόνια απλά, θα έχουμε να πληρώσουμε ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.. απλά μαθηματικά είναι!! Άδικες αιματηρές θυσίες που δεν οδηγούν πουθενά.
    Είναι θέμα χρόνου το ανεξέλεγκτο κανόνι Ή η αναδιαπραγμάτευση.. δεν βλέπω άλλη λύση ειλικρινά..

    Δείτε και αυτό:

    http://youpayyourcrisis.blogspot.com/2010/04/blog-post_30.html

    και αυτό με τις απόψεις του καθηγητή Βαρουφάκη που ασπάζομαι απόλυτα:

    http://www.skai.gr/player/TV/?MMID=112622

    (μιλάει μετά από ~ 19-20 λεπτά!!)

    • anonymous avatar
      anonymous @ Stasa 01/05/2010 00:42:17

      Υπάρχει λύση ποιος είπε ότι δεν υπάρχει;
      1) Να μην πάρουμε και τα 120 δις αλλά μόνο όσα χρειαζόμαστε για να μη ξεμείνουμε από ρευστό.
      2) Να γίνουν περικοπές στα μιζολεφτά της νομενκλατούρας.
      3) Να καταρτίσουμε ένα σχέδιο επιστροφής του κεφαλαίου στους δανειστές που θα είναι εφαρμόσιμο
      4) Να αρχίσουμε την επιστροφή των δανεικών

      Αν καταφέρνουμε να επιστρέφουμε περί τα 20 με 30 δις το χρόνο σε λιγότερο από 10 χρόνια το χρέος θα έχει σχεδόν εξαφανιστεί.

      • Orestios avatar
        Orestios @ anonymous 01/05/2010 00:58:53

        Ρουμανία του Τσαουσέσκου.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ anonymous 01/05/2010 01:02:22

        @Ορέστιος

        Μόνο που εκεί, αυτός και η γυναίκα του ήταν οι μόνοι που την πλήρωσαν. Τα περισσότερα από τα λαμόγια που τον περιστοίχιζαν, απλώς άλλαξαν προβιά και συνέχισαν τις μασαμπούκες και επί "δημοκρατίας".

      • Orestios avatar
        Orestios @ anonymous 01/05/2010 01:05:26

        Το ξέρω. Τους ρευστοποίησαν.
        Εδώ έχουμε μπόλικους να ρευστοποιήσουμε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.