#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/05/2010 13:26
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μην βαράτε άλλο την Ντόρα

Αφού τις έφαγε τις προηγούμενες μέρες απ' όλα σχεδόν τα ελληνικά κανάλια, τις έφαγε χθες το πρωί και από τους Λυριτζή - Οικονόμου για να μην έχει παράπονο.

Σημειωτέον ότι όλοι αυτοί που τη "βάρεσαν" τις προηγούμενες μέρες δεν έχουν ασχοληθεί ούτε 5 λεπτά τους προηγούμενους μήνες με τον Αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, ο οποίος είναι σα να μην υπάρχει για τα ελληνικά ΜΜΕ.

Και όχι μόνο αυτό. Τελευταία έχουν αρχίσει να τη "βαράνε" και τα συμφέροντα του εξωτερικού στα οποία δεν προλαβαίνει να δίνει συνεντεύξεις!!!

Πάρτε μία γεύση:

Συνέντευξη στους LOS ANGELES TIMES (αγγλικά).

Συνέντευξή της στο γερμανικό περιοδικό STERN.

Παρέμβασή της σε εκπομπή του BBC για την ένταση στο Αιγαίο.

Ραδιοφωνική συνέντευξη στο Γερμανικό ραδιόφωνο Deutschladradio Kultur εδώ ή εδώ.

Λυπηθείτε τη! Όχι άλλο "ξύλο" στην Ντόρα

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Hase avatar
    Hase 15/05/2010 13:44:13

    Μπορεις να δωσεις καποιο λινκ στο Stern; Αυτο π[ου δινεις ειναι ασχετο.

  2. donaE avatar
    donaE 15/05/2010 13:48:28

    Κοστουμι σαντουκ,περλε νυχι,λιπ γκλος αστραφτερη την βρισκω...

    • GreenHorses avatar
      GreenHorses @ donaE 15/05/2010 15:21:23

      Η τελευταία λέξη της μόδας στα Καρπάθια... τους χρυσούς κυνόδοντες τους βάζει κάθε πανσέληνο!!!

  3. BlueSky avatar
    BlueSky 15/05/2010 14:06:42

    Η κολλητή φίλη του χριστοφοράκου, χθες δήλωσε ότι θα κάνει κόμμα. Θα μαζέψει όλους τους τσουκάτους του πολιτικού συστήματος για να δημιουργήσει ένα νέο κοινωνικό κίνημα φιλελέυθερης κοινωνικής αναλγησίας και διαφθοράς, πιστεύοντας ότι θα συσπυρώσει όλους τους απογοητευμένους πασόκους και τους φιλόδοξους του κόμματος του κωλοτομπισμού.

  4. GreenHorses avatar
    GreenHorses 15/05/2010 15:20:08

    Αν ανοίξεις το λεξικό υπερφιλόδοξη αλλαζονική θα έχει την φώτο της.

    • lewnidas avatar
      lewnidas @ GreenHorses 15/05/2010 16:16:49

      ξεχασες το ανευ περιοχομενου

  5. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 15/05/2010 17:43:25

    Μην μου φαρμακώνετε τον...Ρέγκα .

  6. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 15/05/2010 17:48:51

    "Ρίξε στο γυαλί φαρμάκι..."

  7. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 15/05/2010 20:23:25

    Η κενότητα σε όλο το μεγαλείο της ! Δεν υπάρχει κάποιος από το περιβάλλον της να την σταματήσει?

  8. anonymous avatar
    anonymous 16/05/2010 12:21:17

    Η Ντόρα είναι η μόνη που μετά από τόσα σκάνδαλα σε αυτό το θέμα είναι στο απυρόβλητο. Αυτό κάτι σημαίνει για την προστασία που απολαμβάνει.
    Στους άλλους λένε σκάει μύτη το ΣΔΟΕ, Βουλγαράκηδες κλπ.