#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/07/2012 17:19
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μηδενική ανοχή στο έγκλημα



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Δεν φτάνει η φτώχεια, η ανεργία, το γυαλιστερό κι ανοξείδωτο Τευτονικό Μνημόνιο. Δεν φτάνει η αγωνία για το μέλλον. Οι απλοί άνθρωποι έχουν κι άλλο βραχνά. Όσο πιο λαϊκή η γειτονιά τους, όσο πιο μακριά από το «χρυσό τρίγωνο» Συντάγματος, Πλατείας Κολωνακίου, Αμπελοκήπων ή από τα βόρεια προάστια ή την Γλυφάδα και τα λοιπά καλά φυλασσόμενα «κάστρα» των αστών, αληθινών ή δήθεν, τόσο πιο μαύρη η καθημερινή μοίρα τους. Έχουν και τους κοινωνικούς λύκους από πάνω.

Η εισβολή ενόπλων συμμοριών σε βίλες και πολυτελείς μεζονέτες, αποτελεί εξαιρετικό «μηντιακό» γεγονός. Στήνονται λινκ και φρικιούν οι ρεπόρτερ με το μαρκούτσι για το φοβερό γεγονός, πχ στην Κηφισιά. Την ίδια ώρα βέβαια, ποικίλης προελεύσεως κατσαπλιάδες, κάνουν το ίδιο αλλά χωρίς ίχνος γκλαμουριάς σε συνοικίες και χωριά. Εκεί που ζει η πλέμπα, οι άνεργοι, οι αγρότες, οι εργάτες, οι μικροϋπάλληλοι και επαγγελματίες. Τα πλάνα δεν θα δείχνουν πρασιές, πισίνες, αυτόματες γκαραζόπορτες και το παραβιασμένο παράθυρο του play room. Οι χαμοκέλες, τα υπόγεια, τα μικρά διαμερίσματα των πολυκατοικιών της αντιπαροχής και τα αυθαίρετα των συνοικιών που σκαρφαλώνουν στα βουνά του λεκανοπεδίου ή τα χωριατόσπιτα, δεν γράφουν ωραία στην κάμερα. Γιαγιάδες και παππούδες ληστεύονται, βασανίζονται δεμένοι μέχρι θανάτου με καλώδια, για να ομολογήσουν που βρίσκονται τα λεφτά που δεν έχουν. Ο κατσαπλιάς φονιάς δεν ξέρει ότι πριν από αυτόν πέρασε ο Παπακωνσταντίνου, ο ποδηλάτης από τη Μινεσότα και η Τρόϊκα.

Άνθρωποι που έζησαν μια ζωή στενεμένη από την ανέχεια αλλά αξιοπρεπείς, έχουν το πιο τραγικό και αναξιοπρεπές τέλος από τα χέρια λαθρομεταναστών αλητών ή «κοινοτικών» βαλκάνιων, που κάνουν εγκληματικό τουρισμό. Έρχονται πχ από τη Ρουμανία για μερικές εβδομάδες και μετά φορτώνουν τα πλιάτσικα και γυρίζουν στην πατρίδα τους. Πως λέμε εποχιακή εργασία; Εποχιακή ληστεία, διάρρηξη κλπ. Ο Τσάρος, ξέρετε, έλεγε αστειευόμενος «οι Ρουμάνοι δεν είναι εθνικότητα, είναι επάγγελμα». Άδικη γενίκευση, για μια χώρα, ένα λαό, που κάποτε είχε αξιόλογη αστική τάξη και πνευματική ζωή, όμως σήμερα κάνει εξαγωγή δεινών διαρρηκτών και ληστών. Μερικούς, τους πιο αδίστακτους, τους ηρωοποίησαν τα ημέτερα βοθροκάναλα. Ορδές ρουμανόγυφτων περιφέρονται, όπως και κάθε καρυδιάς καρύδι από την Βουλγαρία, την πρώην ΕΣΣΔ, την Ασία και την Αφρική. Λαθρεμπόριο, μαστροπεία, επαιτεία, κλοπές, διαρρήξεις, φόνοι, ναρκεμπόριο. Πλήρης η γκάμα του Ποινικού Κώδικα και πολυεθνική η σύνθεση των δραστών.

Όπως και ημέτεροι ελληνότατοι, γύφτοι ή «μπαλαμοί», ξηλώνουν σχάρες υπονόμων, καλώδια και άλλο υλικό του ΟΣΕ, για να πουλήσουν το μέταλλο. Μαύροι λαθρέμποροι, πουλάνε λιανική για την Καμόρα μέσα στα Πανεπιστήμια, μπροστά σε νόμιμα μαγαζιά στην Ερμού κι αλλού. Όλη η χώρα γίνεται σιγά – σιγά ένα παζάρι για λαθραία, πόρνες, πρέζα. Βαριά οπλισμένες συμμορίες κάνουν ντου σε σπίτια και μαγαζιά. Πλέον δεν ληστεύονται τράπεζες, που έχουν διπλές ελεγχόμενες πόρτες αλλά κομμωτήρια, ταβέρνες, ψιλικατζίδικα, επαγγελματίες με τις γλίσχρες εισπράξεις τους, που συχνά αφήνουν ορφανά τα παιδιά τους.

Όλοι δικαιούνται προστασίας. Το ίδιο απεχθές το έγκλημα, είτε λαμβάνει χώρα στην Εκάλη, είτε στο Περιστέρι. Η ασφάλεια δεν είναι «δεξιό» ή «αριστερό» πράγμα. Είναι κοινωνικό αγαθό. Είναι το πρώτιστο δικαίωμα των πολιτών, το θεμέλιο, η προϋπόθεση όλων των άλλων δικαιωμάτων τους, είτε ψηφίζουν ΝΔ, είτε ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ, ΚΚΕ, Χρυσή Αυγή ή ότι άλλο. Ίσα πρέπει να παρέχεται σε όλους.

Αν δεν υπάρχει ασφάλεια, δεν μπορείς να έχεις ανάπτυξη, τουρισμό, υγεία, παιδεία. Τίποτα.

Ακούραστα λοιπόν θα το γράφουμε εδώ στη «Δημοκρατία». Η κυβέρνηση πρέπει τάχιστα να κερδίσει την μάχη στους δρόμους των πόλεων μας, στα χωριά και στις γειτονιές. Άλλωστε ήταν και προγραμματική δέσμευση του Πρωθυπουργού. Όποιος απαλλάξει τους πολίτες από αυτό το βραχνά, θα προσφέρει ανυπολόγιστη εθνική υπηρεσία. Κυρίως στους πολλούς και αδύναμους. Αυτούς που δεν μπορούν να έχουν ιδιωτικούς φρουρούς, κάμερες, τρίμετρες μάντρες, ακριβά συστήματα ασφαλείας. Αυτούς που δεν ζουν σε κυριλέ γειτονιές υψηλής φύλαξης.

Βασική προϋπόθεση είναι η κοινή λογική. Δεν χρειάζεται καμιά φοβερή επανάσταση, απλά αυστηρή εφαρμογή των νόμων και πρακτικές πολιτικές.  Πρέπει να σαρωθεί όλη η χώρα. Να γίνεται αυστηρός έλεγχος σε μπλόκα, σε δρόμους, πλατείες, στα σύνορα. Αστυνομικές περιπολίες παντού. Η δουλειά της Αστυνομίας είναι κυρίως στους δρόμους, να φυλάνε τους πολίτες και την περιουσία τους, όχι να ξεροσταλιάζουν περιμένοντας επιχειρηματίες, πολιτικούς και δημοσιογράφους να τελειώσουν τα νταραβέρια και τις γκομενοδουλειές τους ή να ακολουθούν τις κυρίες τους στα ψώνια. Για ποιο λόγο πρέπει κάθε βουλευτής και κυβερνητικό στέλεχος να φυλάσσεται; Όλοι στόχοι είναι; Να αφαιρεθούν οι αστυνομικοί που είναι αποσπασμένοι σε επιχειρηματίες και μεγαλοδημοσιογράφους. Όλοι. Να περιοριστούν δραστικά οι φρουρές των πολιτικών. Αν μάθετε ποιοι φυλάσσονται εξόδοις της Πολιτείας, θα βαράτε το κεφάλι σας στον τοίχο. Κοινοί εκβιαστές του διαδικτύου και των λοιπών ΜΜΕ, κάνουν εχθρούς με την βρώμικη και κερδοφόρα δράση τους και μετά, όταν απειληθούν από θύματα τους ή από τους συνεργούς τους, όταν δεν τα βρουν στη μοιρασιά, το κράτος τους παρέχει και φύλαξη! Έχουν χρήμα, ας πληρώνουν μόνοι τους την ασφάλεια τους. Μπορούν. Να απελευθερωθούν χιλιάδες αστυνομικοί, που θα στελεχώσουν τις μάχιμες υπηρεσίες και τα Τμήματα στις συνοικίες και την επαρχία. Να βγουν στην πρώτη γραμμή, στους δρόμους και στις γειτονιές. Οι φτωχοί και αδύναμοι, που δεν πείραξαν ποτέ κανέναν, δικαιούνται προστασίας πολύ περισσότερο από τις καλοπληρωμένες «φιλιππινέζες» της διαπλοκής και των ΜΜΕ ή τους ίδιους τους «φεουδάρχες» της μεταπολιτευτικής παράγκας. Ας κόψουν την κόκα, ας πουλήσουν το κότερο, ας μην πηγαίνουν κάθε Σαββατοκύριακο στην Μύκονο και θα τους περισσέψουν για ιδιωτική φρουρά. Θα ‘χουν και ρέστα, εκτός από καλύτερη υγεία…

(Δημοσιεύεται στην "Δημοκρατία")

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Eva avatar
    Eva 04/07/2012 17:47:34

    ...φωνή βοῶντος ἐν τῇ ἐρήμῳ....εντούτοις, "ΟΣΟ ΖΩ ΕΛΠΙΖΩ......ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΠΙΔΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ"!!!!!!!!!

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Eva 04/07/2012 18:17:16

      ....Μην το λέτε αυτό κυρία μου...Δεν πεθαίνει αυτή τελευταία. Το σλόγκαν τούτο αποτελεί ένα μύθο, μιαν ανυπόστατη φήμη, που διαδίδουνε αισχροί ιδιοτελείς, ώστε να μας καθησυχάζουν...... :-))

  2. chris avatar
    chris 04/07/2012 17:58:12

    Πριν απο λιγο καιρο με ειχες ρωτησει τι πινω. (ψαξε 2 βδομαδες πριν)
    Μαλλον σημερα δοκιμασες απο το δικο μου.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ chris 04/07/2012 19:04:55

      Με συνέτριψες. Ολοφύρομαι ο δύσποτμος.

      • akenaton avatar
        akenaton @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/07/2012 21:18:27

        Σήμερα έμαθα μια καινούρια λέξη! Εϋγε κύριε Κρανιδιώτη! Και είχα την οίηση να πιστεύω οτι δύσκολα θα βρισκόταν ελληνική λέξη άγνωστη στην υπερφίαλη αφεντιά μου. να είστε καλά!
        δύσποτμος = κακότυχος.

        • Νίκος Αργεάδης avatar
          Νίκος Αργεάδης @ akenaton 04/07/2012 21:58:04

          Εγώ πάλι είμαι ολοφυδνός με την κατάσταση.
          Δεν θα μπορούσε να ειπωθεί καλύτερα κ. Κρανιδιώτη.

  3. o deksios avatar
    o deksios 04/07/2012 18:02:33

    ποιος θα δειξει μηδενικη ανοχη στο εγκλημα;
    ο αριστερος υπουργος δικαιοσυνης;
    προχθες, στην επισκεψη στο ΔΣΑ, ανακοινωσε τα πρωτα μετρα του υπουργειου : α) καταργηση του νομου για τις κουκουλες, β) νεα αποφυλακιση για την αποσυμφορηση των φυλακων, και αλλα ευνοικα μετρα, και για βαρυποινιτες, και οτι θα ακολουθησει μια πολιτικη "φιλελευθεροποιησης" του ποινικου δικαιου..
    υποψιν, οτι ολα τα νομοθετηματα του υπουργειου δημοσιας ταξης, πρεπει να εγκρινονται και απ' το υπουργειο δικαιοσυνης, ενω δεν ισχυει το αντιθετο..
    συνεπως, η οποια προσπαθεια του δενδια, ειναι αυτονοητο οτι θα καπελωνεται και θα ακυρωνεται απ' τον αριστερο υπουργο δικαιοσυνης..
    νομιζω επρεπε να ειναι αυτονοητο οτι τα υπουργεια εσωτερικων, δικαιοσυνης, και δημοσιας ταξης επρεπε να στελεχωνονται απο αμιγως δεξιους πολιτικους της νδ

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ o deksios 04/07/2012 18:33:04

      Δεν τυγχάνω αριστερός, το αντίθετο μάλιστα, αλλά ας μην τα ακυρώνουμε και όλα... δεν νομίζετε ότι το ζήτημα της ασφάλειας είναι το ίδιο σημαντικό για όλους και μας απασχολεί, σχεδόν, όλους το ίδιο; Όταν υπάρχει και η θέληση και η διάθεση αλλά και η πραγματικότητα που πιέζει τότε η λύση θα έρθει. Γιατί είναι, πάνω απ' όλα επιτακτική ανάγκη.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ GreekInLux 04/07/2012 22:03:27

        Το ζήτημα της ασφάλειας είναι το ίδιο για όλους, αλλά για τον Ρουπακιώτη και μεγάλο μέρος της Αριστεράς, ο κακοποιός μετράει περισσότερο από το θύμα. Εκεί είναι το ζήτημα. Με τέτοιο υπουργό Δικαιοσύνης, βλέπω στις επόμενες εκλογές τη ΝΔ να καταποντίζεται. Διότι τί να κάνει το Δημόσιας Τάξης όταν καλείται να εφαρμόσει νόμους ενός "ψυχοπονιάρη" αριστερούλη δικηγόρου, και μάλιστα με πολλά χρόνια "αγώνων" (χαχα!) στην πλάτη (των άλλων).
        Αλλά, αφού υπηρχε η επιλογή της Κούρτοβικ, γιατί έβαλαν τον Ρουπακιώτη; Μήπως να την κάνουν, τουλάχιστον, Γενική Γραμματέα;
        Το ξαναλέω, το κολοσσιαίο λάθος του Καμμένου (και εκεί φαίνεται πόσο πατριώτης είναι στην πράξη ή δεν είναι...) είναι ότι δεν μπήκε στην Κυβέρνηση, άρα έκανε αδήριτη ανάγκη τη σύμπραξη με τους Συνωστισμένους.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ o deksios 04/07/2012 21:58:04

      Καμία επίσημη εξαγγελία δεν έχει γίνει από το υπουργείο δικαιοσύνης. Επίσης ότι γίνει θα πρέπει να έχει τη σύμφωνη γνώμη του πρωθυπουργού. Επομένως πρώτα να δούμε και μετά να κρίνουμε. Αν σπευδεις να πεις ότι ο Ρουπακιωτης θα ασκήσει πολιτική ΣΥΡΙΖΑ τότε απλά προβοκάρεις χωρίς να έχεις στοιχεία

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ o deksios 04/07/2012 22:57:55

      Μην βιάζεσαι. Κανείς υπουργός δεν θα κάνει προσωπική πολιτική. Και ο Ρουπακιώτης, όποιες διαφορές κι αν έχουμε, επειδή τον γνωρίζω από το "πεδίον της τιμής"= τη μαχόμενη δικηγορία, είναι ευπρεπής.
      Με την αυστηρή εφαρμογή και του ισχύοντος νομικού καθεστώτος μπορεί να γίνει μια χαρά η δουλειά.
      Δεν μας λείπουν νόμοι, πολιτική βούληση έλειπε, που πιστεύω πως ο Σαμαράς την έχει. Αν εφαρμοστούν απλά οι νόμοι, τι θα λένε κάποιοι, "μην τους εφαρμόζετε";

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/07/2012 23:01:22

        Η ευπρέπεια, Φαήλο, δεν αποκλείει την ιδεοληψία. Και όλοι οι σαλονάτοι ψευτοαριστεροί του Κουβέλη είναι άκρως ιδεοληπτικοί εναντίον των δικαιωμάτων των γηγενών Ελλήνων και υπέρ οποιασδήποτε παράλογης ευνοϊκής μεταχείρισης των "κατατρεγμένων" (λαθρο)μεταναστών.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Αυριανιστής 04/07/2012 23:15:59

          Περίμενε λίγο...

      • alex23 avatar
        alex23 @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/07/2012 04:58:23

        μήπως ο κ. ρουπακιωτης σαν έμπειρος δικηγόρος , προετοιμάζει το άλλοθι του για μια ηρωική έξοδο από την κυβέρνηση,
        κάνοντας διαρροές για θέματα του υπουργείου του και όχι επίσημες ανακοινώσεις που προϋποθέτουν συναίνεση ;

        ή μήπως διαπραγματεύεται κάτι άλλο που θα δούμε στην πορεία, και αυτό είναι η αρχή ενός πολιτικού παζαριού μεταξύ του ιδίου ή της δημαρ και της νδ ;

  4. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 04/07/2012 18:05:07

    Πώς να διαφωνήσει κανείς σε όλα όσα καταγγέλλετε αγαπητέ κ. Φαήλο μου;;;; ΑΝΑΚΑΤΑΛΗΨΗ των πόλεών μας, ΑΝΑΚΑΤΑΛΗΨΗ της χώρας μας, προστασία της ζωής, της ελευθερίας και της αξιοπρέπειας του Ελληνικού λαού. Πάλι πρέπει να αγωνιστούμε σκληρά για να θριαμβεύσει η λογική και το αυτονόητο σ΄αυτή την παρωδία ....κράτους !!! Εγώ έχω μηδενική ανοχή πλέον και πρακτικά :-)) κι έχω ταχθεί υπέρ της αυτοπροστασίας ΜΟΥ, χωρίς καθόλου να συγκινούμαι από τις ψύχραιμες παραινέσεις (των έξω απ΄το χορό και τον κίνδυνο βολεμένων), περί ανοχής και καρτερίας και συνδιαλλαγής με τον ληστή, βιαστή, βασανιστή και κάθε είδους αλλοδαπό και ημεδαπό εγκληματία.... Δεν θα έχω τον απαιτούμενο χρόνο αν και όταν (ο μη γένοιτο) χρειαστεί, ούτε να καλέσω περιπολικό (που θα έρθει μεθαύριο), ούτε και θα διαθέτω την πολυτέλεια να καταλογίσω ευθύνες στους χυδαίους ασυνείδητους πολιτικάντηδες που με κατέστησαν στόχο και εύκολη λεία του υποκόσμου και της εγκληματικότητας.... Δεν έχω πλέον κανένα δίλημμα. Η εισβολή, αντιμετωπίζεται ως η μέγιστη απειλή κατά του δικαιώματός μου να υπάρχω κι έτσι ακριβώς θ' απαντηθεί... Μας υποχρεώνουν να λειτουργήσουμε ως άγρια ζώα σε μια πυκνοκατοικημένη απρόσωπη ζούγκλα, όπου ο καθένας είναι υπεύθυνος για την προσωπική του ασφάλεια. Και δεν ξέρω πια, πόσες πιθανότητες έχουμε να ελπίσουμε σε αναστροφή αυτής της παρανοϊκής πραγματικότητας, γιατί ο βουλιμικός υστερόβουλος συνέταιρος και ο πονόψυχος ανθρωπιστής μπαρμπα-Φώτης, εξαντλούνται σε ευχολόγια και ανεδαφικές προτάσεις, ώστε ΝΑ ΜΗΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΙ σε αυτό το φλέγον θέμα....

  5. sos avatar
    sos 04/07/2012 18:09:15

    Φαήλο, περιμένω τα σχόλιά σου πάνω στις δηλώσεις της Κεφαλογιάννη περί ελληνοτουρκικής φιλίας και τουρκικών σήριαλ.

    • man8os avatar
      man8os @ sos 04/07/2012 18:21:41

      Δεν ακουσα να ειπε κατι για σιριαλ. Ειναι γεγονος ομως οτι πρεπει να προσελκυσουμε τουριστες που θα πηγαιναν σε αλλες αγορες, να ερθουν εδω αντι να πανε στην Λατινικη Αμερικη η στην Αυστραλια η στην Καραιβικη.

      • Κώστας ΜΠ avatar
        Κώστας ΜΠ @ man8os 04/07/2012 18:31:34

        Εδώ Μάνθο οι ασόβαρες δηλώσεις της, ανάξιες υπουργού.
        Τα μπέρδεψε...
        Δεν κατάλαβε τη διαφορά υπουργού της Ελλάδας και κυρίας που κάνει pr σε καφέ της Πόλης. Αλλά είπαμε οι πολιτικές φούσκες θέλουν χρόνο για να σκάσουν.

        "She said Turkish TV series are very popular in Greece, but she does not have time to watch TV. “Turkish series are very popular in Greece and you will find a lot of people who watch them on a daily basis. What you will hear from the people is that they see that we have many similarities, even with series that portray modern life in Turkey. This is really good; it works on the friendship we are trying to build on,” she said."
        http://www.hurriyetdailynews.com/greek-minister-calls-for-cooperation-with-turkey.aspx?PageID=238&NID=24508&NewsCatID=351

        • GreekInLux avatar
          GreekInLux @ Κώστας ΜΠ 04/07/2012 18:50:37

          οκ...τι το τραγικό υπάρχει σε αυτές τις δηλώσεις;

          • roadrunner avatar
            roadrunner @ GreekInLux 04/07/2012 21:23:30

            Και συνεχίζει: “Turkey and Greece nearly came to the brink of the war 20 years ago over sovereignty of tiny islands in the Aegean.” Δηλ:
            “Η Τουρκία και η Ελλάδα σχεδόν έφτασαν στην κόψη του πολέμου 20 χρόνια πριν, για την κυριαρχία των μικροσκοπικών νησιών (βραχονησίδες) στο Αιγαίο”

            Αυτή η φράση της είναι σαν λέμε “Δυο γάιδαροι (Τουρκία-Ελλάδα) μαλώνανε σε ξένον αχυρώνα ;”
            Ή αλλιώς, ήταν ελεύθερα και ανεξάρτητα κάτι νησάκια του Θεού (‘Ιμια) το 1993 και μαλώσανε οι δυο χώρες ποια θα τα πρωτοπάρει !!!!!
            Μήπως δικαίωνει τον κύριο “φύσηξε ο αέρας και πήρε τη σημαία” ;;;;

          • Κώστας ΜΠ avatar
            Κώστας ΜΠ @ GreekInLux 04/07/2012 21:45:03

            Nα σου πω.
            Υπουργός, όχι δημοσιογράφος, όχι κάποια τηλεπερσόνα, κάνει ασόβαρες δηλώσεις επιπέδου Άντζελας Δημητρίου:
            Ό,τι δηλαδή τα τουρκικά σήριαλ θα βοηθήσουν στην ελληνοτουρκική φιλία!
            Δεν είναι απλά τραγικό.
            Είναι γελοίο.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ sos 04/07/2012 18:23:12

      Τι;;;; Να υποθέσω οτι προσφέρθηκε η Όλγα να πρωταγωνιστήσει σε τούρκικο σήριαλ προκειμένου να προωθηθεί η ιδέα της Ελληνοτουρκικής φιλίας και πρότεινε να κάνουν ένα .....πέρασμα ο Αβραμόπουλος με τον Μεϊμαράκη ώστε να ανέβει η τηλεθέαση και να ενισχυθεί ο...θεσμός;;;; Πάλι μεγάλες δόξες θα ζήσουμε συνΈλληνες !!!!!! :-)) Ποιός τη χάρη μας!!!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ sos 04/07/2012 23:07:37

      Φυσικά και δεν συμφωνώ. Εγώ έγραψα την γνώμη μου. Η Όλγα είπε την δική της.
      Σημασία θα έχει η συνολική κυβερνητική πολιτική.
      Η Όλγα μπορεί να πιστεύει στην θεωρία εξημέρωσης του θηρίου. Λάθος.
      Ποτέ το πρόβλημα μας δεν ήταν εν γένει ο "τουρκικός" λαός, ήτοι το συνοθύλευμα εθνών της Τουρκίας.
      Το πρόβλημα μας είναι η ληστρική κι επιθετική ελίτ του τουρκισμού, κεμαλικού ή νεοοθωμανικού, η οποία δεν δίνει δεκάρα για φιλίες, ούτε για τον ίδιο το λαό στην Τουρκία.
      Θα έλεγα ότι η άποψη της Όλγας είναι ένα καλόπιστο λάθος. ΄Δεν υπάρχουν φιλία ή άλλα συναισθήματα στις εξωτερικές σχέσεις, πολύ περισσότερο με ένα επεκταστικό καθεστώς, με συμπεριφορά διεθνούς τραμπούκου. Η Τουρκία δεν είναι Βέλγιο.
      Δεν είναι τυχαία η επιδότηση των τουρκικών σήριαλ από το καθεστώς της Άγκυρας, κάτι που ΔΕΝ γνωρίζουν πολλοί στον λαό μας αλλά και στον πολιτικό κόσμο.
      Πιστεύω λοιπόν ότι η Όλγα δεν έχει "μειοδοτική" θέση. Σκέφτεται με την λογική του μέσου καλού ανθρώπου, που λέει, "να γνωριστούμε, να συνεργαστούμε, να γίνουμε φίλοι". Ωραίο θα ήταν, ωραίο ακούγεται αλλά δυστυχώς η τουρκική ελίτ δεν σκέφτεται έτσι και δεν λειτουργούν έτσι οι σχέσεις με έναν επιθετικό κι αδίστακτο γείτονα.

      • Factorx avatar
        Factorx @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/07/2012 23:18:40

        ¨Η όλγα είπε την δική της"... χα χα χα

      • Παρατηρητής avatar
        Παρατηρητής @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/07/2012 02:21:43

        Το ότι τούρκικες εταιρείες έχουν μετοχές σε ελληνικά κανάλια το ξέρει η Όλγα; Μάλιστα μερικές από αυτές ασχολούνται και με στρατιωτικά προιόντα... Τα τουρκικά σήριαλ είναι στα πλαίσια της δορυφοροποίησης της Ελλάδας υπό την "τοπική ηγέτιδα" Τουρκία που προωθούν ορισμένα think tanks των ΗΠΑ. Ας πει κάποιος της Όλγας και των άλλων "γόνων" ότι ό,τι θεωρούν "καλό" τα think tanks δεν είναι υποχρεωτικά "καλό" και για τη χώρα και κατ'επέκτασιν και για το πολιτικό τους μέλλον.

  6. gbalex avatar
    gbalex 04/07/2012 18:12:23

    μια χαρα τα λες Φαήλο....το πρόβλημα όμως είναι ότι στην κυβέρνηση φαίνεται να επικρατεί η γραμμή του 4%...ακομη και για την ιθαγένεια δεν θα γίνει τίποτα...για να μην πω για πιο απλά πράγματα (η επαναφορά το όρου ''εθνικής'' στο υπουργείο παιδείας) ή και άλλα πιο δύσκολα (πχ εξωτερική πολιτική, Θράκη...αλήθεια ποιος επετρεψε στον λύκο να γυροφέρνει??)

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ gbalex 04/07/2012 23:08:46

      Πολύ βιάζεσαι. Ούτε προγραμματικές δεν έκανε ακόμη. Έλεος!

      • Παρατηρητής avatar
        Παρατηρητής @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/07/2012 00:37:25

        Τι να μην βιαζόμαστε.

        Σε λίγο τελειώνει ο Ιούλιος και ακόμα πρωθυπουργό ο κόσμος δεν έχει καταλάβει ότι υπάρχει.
        Μετά έρχεται Αύγουστος και τα μπάνια του λαού.
        Καλό Σεπτέμβρη θα'ρθει ο μαύρος απολογισμός των εσόδων και της ανεργίας του καλοκαιριού και μετά τέλος.

        Να πείτε στον πρόεδρο να βρει κανένα επιτελείο ιατρών να τον σηκώσουν από τον καναπέ (η ιατρική κάνει θαύματα, νεκρούς ανασταίνει).

        Το "κατεστημένο" του την έχει στημένη. Θα φτάσει Οκτώβρης και ο κόσμος θα βλέπει τον πρωθυπουργό από πλάνα εποχής.

        Ο χρόνος τρέχει με το λεπτό, όχι με τη μέρα πλέον.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Παρατηρητής 05/07/2012 16:16:06

          Είσαι προφανώς κακόβουλος για να μην πω κακοήθης, η ψευτομάγκικη ειρωνεία για την "ιατρική που κάνει θαύματα" σε προδίδει. Σου εύχομαι να μην σου λάχει το πρόβλημα που του έτυχε και να μην μπορούν έτσι να σου κάνουν πλακίτσα κάποιοι σαν εσένα.
          Έχει κάνει ήδη πολλά ρε μεγάλε, μ' ένα μάτι. Τώρα και με τα δύο καλά και πλήρως στα καθήκοντα του θα κάνει περισσότερα.

          • Παρατηρητής avatar
            Παρατηρητής @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/07/2012 18:46:39

            Στα "μάγκικα" που μου γράφεις σου απαντώ ότι "προφανώς κάνεις λάθος".

            Εύχομαι περαστικά στον πρόεδρο, αν και είδα στην τι βι ότι σηκώθηκε, οπότε όλα πάνε καλά, οπότε ελπίζουμε ότι θα κάνει περισσότερα.

            Καλή συνέχεια.

        • Iωάννης33 avatar
          Iωάννης33 @ Παρατηρητής 05/07/2012 16:21:02

          Το έπαθε ο πατέρας μου και στα δύο μάτια απο καυγά.Μην το χλευάζεις,είναι φοβερά δύσκολη και επίπονη η αποθεραπεία

  7. GreekInLux avatar
    GreekInLux 04/07/2012 18:21:54

    Αυτή είναι η πραγματική κατάντια. Σ' αυτή τη χώρα πάντοτε καυχιόμασταν για την ασφάλεια των πόλεών μας και όχι μόνο. Θυμάμαι πριν μερικά χρόνια κάναμε χαζοξενύχτια με φίλους και περπατούσαμε με τις ώρες καλοκαιριάτικα στους κεντρικούς δρόμους της Αθήνας ώσπου καταλήγαμε στην Πλάκα και τον Άρειο Πάγο για να δούμε το ξημέρωμα στην Ακρόπολη. Τότε, όχι απλά δεν θεωρούσαμε ότι κάτι κακό μπορεί να μας συμβεί, δεν το διανοούμασταν κιόλας. Τώρα ούτε στοίχημα δεν θα έβαζα για να κάνω το ίδιο. Η ασφάλεια αλλά και το αίσθημα αυτής δεν είναι τίποτα περισσότερο ή λιγότερο από βασικό...βασικότατο δικαίωμα του πολίτη της κάθε χώρας. Η μη ύπαρξη αυτού έχει καταστροφικές, κατά τη γνώμη μου, συνέπειες στα πάντα. Από την ψυχολογία του Έλληνα που επιβαρύνεται και με την απουσία αυτής, μέχρι και συνέπειες οικονομικές...αφού περιοχές που άλλοτε έσφυζαν από ζωή όλη τη διάρκεια της ημέρας καθιστώντας ανθούσες τις τοπικές αγορές τώρα ερημώνουν. Και φυσικά επηρεάζεται και ο τουρισμός. Αλλά το βασικότερο είναι ότι πλέον σε σφάζουν για μια κάμερα ή σε στραγγαλίζουν γα 10 ευρώ. Η δραστική και γρήγορη παρέμβαση για την αποφασιστική επίλυση του προβλήματος αυτού είναι κάτι παραπάνω από επιβεβλημένη και πρέπει να γίνει με κάθε τρόπο. Είναι σχεδόν το ήμισυ του παντός για τον Έλληνα σήμερα...

  8. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 04/07/2012 18:33:58

    Ζητάμε το αυτονόητο: αυστηρή εφαρμογή των νόμων. Δεν είναι δυνατόν ένας ολόκληρος λαός να είναι τόσο ανασφαλής και απροστάτευτος, στη ίδια του τη χώρα. Οι αστυνομικοί πρέπει να ξαναγυρίσουν στα τμήματα που υπηρετούν και να κάνουν τη δουλειά για την οποία έχουν ταχθεί : την προστασία του πολίτη. Οσο για την κυβέρνηση, να εφαρμόσει τη δέσμευση που είχε δώσει, χωρίς να υπολογίσει ούτε τις αντιρρήσεις του Κουβέλη , ούτε τον ύπουλο ρόλο του Βενιζέλου , ( αμφότεροι έχουν συμφέρον να μην αλλάξει τίποτα και να υφίσταται τη φθορά η κυβέρνηση και ο Α.Σ.), χωρίς να ''στρογγυλέψει'' τις θέσεις για τους λαθρομετανάστες. Το 12% και το 6% , δεν επιβάλλονται στο 30%. Το αντίθετο γίνεται! Και όποιος διαφωνεί , να εκτεθεί στον κόσμο , να πάρει την ευθύνη και το κόστος της διαφωνίας του.

  9. andreas avatar
    andreas 04/07/2012 18:40:52

    Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους αφέθηκε μετά το πέρας της απολογίας του ένας ανήλικος, αλβανικής καταγωγής, ο οποίος κατηγορείται για απόπειρα ασέλγειας και απόπειρα βιασμού σε βάρος 11χρονης.

    Ο 17χρονος φέρεται να οδήγησε την 11χρονη σε ερημική τοποθεσία της Ρόδου, όπου με χρήση βίας προσπάθησε-ευτυχώς ανεπιτυχώς-να έρθει σε ερωτική επαφή μαζί της.

    Στη θέα των γονιών του νεαρού θύματος, ο νεαρός τράπηκε σε φυγή ενώ ώρα αργότερα παρουσιάστηκε αυθορμήτως στην Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ρόδου όπου και συνελήφθη.

    Η 11χρονη βρισκόταν, στην πισίνα καταστήματος όπου ο 17χρονος έπαιζε με μια μπάλα.

    Ο τελευταίος στη συνέχεια κάλεσε την ανήλικη να παίξει μαζί του η οποία αν και αρχικά αρνήθηκε, τελικά τον πλησίασε. Τότε ο 17χρονος την άρπαξε από το χέρι και την μετέφερε σε ερημική τοποθεσία και επιχείρησε να της βγάλει το μαγιό.

    Για καλή της τύχη, η μητέρα της 11χρονης τους εντόπισε.

    Ενώπιον του Ανακριτή ο 17χρονος υποστήριξε ότι φλέρταρε με την ανήλικη την οποία συναντούσε συχνά στο χώρο εργασίας του.

    Την συνάντησε τυχαία, όπως είπε, στην πισίνα και ισχυρίστηκε ότι του είχε πει ότι ήταν 15 ετών και δεν γνώριζε ότι ήταν μικρότερη.

    TA SXOLIA PERITEUOUN......

  10. xp avatar
    xp 04/07/2012 19:01:18

    Φαήλο συμφωνώ με δύο ενστάσεις:
    1)Λόγω ΕΕ είναι αδύνατον να σταματήσεις ή να διώξεις άτομα από χώρες όπως Ρουμανία , Βουλγαρία κτλ ,αν δεν έχουν υποπέσει σε κάποιο αδίκημα. Αυτή η πολυδιαφημισμένη ΕΕ μας έχει γίνει θηλιά.Η δε χώρα μας ,ασχέτως της γκρίνιας μας, είναι έτη φωτός ποιό πλούσια από αυτές. (Σπεσιαλιτέ:Απειρα καζίνα,φουσκωτοί,"κορίτσια",λακούβες, σπίτια που προκαλούν κατάθλιψη .....)
    2)Το ποινικό σύστημα στην Ελλάδα σε τρελλαίνει αν πρόκειται για την διερεύνηση γελοίων πραγμάτων και ουσιαστικά χαιδεύει την βαριά εγκληματικότητα με τις συγχωνεύσεις ποινών ,τις άδειες φυλακισμένων κτλ.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ xp 04/07/2012 22:02:21

      Τώρα το καταλάβαμε, αγαπητέ, ότι η Ε"Ε" είναι θηλιά και χρυσό κλουβί; Όταν ψηφίζαμε πολιτικούς που έβαζαν προθύμως την υπογραφή τους για την ανεπιφύλακτη εισδοχή των Ρουμάνων και των Βουλγάρων στην Ε"Ε", δεν σκεφτόμασταν ότι Βουλγαρία δεν σημαίνει μόνο καζίνο δίπλα στον Προμαχώνα και φτηνά ψώνια "μαϊμού" στο Σαντάνσκι, αλλά επίσης σημαίνει και εγκληματικότητα καθώς και "σύγκλιση" μισθών στο όνομα της διαβόητης "ανταγωνιστικότητας"; Με τις υγείες μας λοιπόν, κι ας λουστούμε αδιαμαρτύρητα τους νεόκοπους "ευρωπαίους" γείτονές μας. Μόνοι μας βάλαμε τα χεράκια μας και βγάλαμε τα ματάκια μας...

      • anonymous avatar
        anonymous @ Αυριανιστής 05/07/2012 02:06:10

        Οι Βούλγαροι δεν κάνουν εγκληματικότητα. Άντε να κάνουν καμιά πώληση βρέφους, συνήθως δικού τους, για υιοθεσία. Οι Ρουμάνοι ναι έχουν δημιουργήσει πάρα πολλά προβλήματα αλλά δεν έχουμε δολοφονίες από αυτούς. Αλβανοί-Γεωργιανοί ειδικεύονται στα Καλάσνικοφ.

  11. anonymous avatar
    anonymous 04/07/2012 19:06:54

    Έχω ένα χωράφι με μια αγροικία μέσα. Είναι δίπλα στο δρόμο. Ωραίο το μέρος. Σκεφτόμουν να επισκευάσω την αγροικία για εξοχικό. Δε θα το κάνω διότι φοβάμαι να κοιμηθώ εκεί μη με φάει κανένας με Καλάσνικοφ.

    Η χώρα βάλλεται από παντού, ο κόσμος της την εγκαταλείπει και δημογραφικά καταρρέουμε.

  12. ab-normal avatar
    ab-normal 04/07/2012 19:10:06

    νομιμοποιιση οπλοκατοχης και -υπό προυποθεσεις-οπλοχρησιας...τερμα η δουλικη αντιμετωπιη των φονιαδων..

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ ab-normal 04/07/2012 21:03:20

      ...Yπάρχουν πράγματα που οφείλουμε να κάνουμε αφ΄εαυτού μας αντιδρώντας ως έλλογα όντα και που δεν πρόκειται για ευνόητους λόγους, κανείς επισήμως να μας ...επιτρέψει, ούτε να μας προτρέψει να τα επιλέξουμε. Παράδειγμα : Ξαφνικά αυξήθηκαν οι Έλληνες και οι Ελληνίδες, που αποφάσισαν να επιδοθούν στην απεχθή και αιμοσταγή δραστηριότητα του κυνηγίου. Οι πωλήσεις καραμπίνας έφτασαν στα ύψη και τα αστυνομικά τμήματα παραχωρούν νομιμότατη άδεια κατοχής κυνηγετικού όπλου, αφού προσκομισθεί απόδειξη αγοράς και μια απλή ιατρική γνωμάτευση που πιστοποιεί τας σώας φρένας του κατόχου.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ab-normal 04/07/2012 22:08:09

      Στην Ελλάδα η οπλοκατοχή απαγορεύεται μόνο στους νομοταγείς.
      Οι κακοποιοί ούτως ή άλλως οπλοφορούν.
      Οπότε, ποιο το νόημα της απαγόρευσης;
      Η διευκόλυνση των κακοποιών!!!
      Απλά πράγματα.

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Strange Attractor 04/07/2012 22:41:13

        Στρέϊντζ, είναι ακριβώς η σκέψη μου. Μόνο που τη διατύπωσες καλύτερα.

  13. Mπροστα και Δεξια avatar
    Mπροστα και Δεξια 04/07/2012 19:16:41

    Nαι καλα οσα λεει ο αρθογραφος , ομως δεν αρκει μονο να βγουνε περισσοτεροι αστυνομικοι στο δρομο.Ο αστυνομικος δεν ειναι πραγμα , τον βγαζεις τον βαζεις.
    Ο αστυνομικος χρειαζεται κινητρο , ηθικο , στηριξη.Αυτα ειναι ΒΑΣΙΚΑ στοιχεια ωστε να υπαρξει αμεση βελτιωση σε πολλα πραγματα.Οταν λοιπον αυτα δεν υπαρχουνε και βασιζεται κανεις αποκλειστικα και μονο στο φιλοτιμο του εκαστοτε αστυνομικου χωρις ομως ουσιαστικα ΠΟΤΕ να λυνεται ενα οποιοδηποτε χρονιο προβλημα (πχ λαθρομεταναστες , χουλιαγκανς κτλ) τοτε δεν θα αλλαξει ΤΙΠΟΤΑ.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Mπροστα και Δεξια 04/07/2012 23:14:48

      Έχω γράψει κατ' επανάληψη γι' αυτές τις άλλες προϋποθέσεις, που αφορούν το ηθικό της Ασυνομίας, την παροχή πλήρους πολιτικής κάλυψης, αξιοπρεπών αμοιβών κι εν γένει την πλήρη στήριξη της. Έχω γράψει ότι οι Ένοπλες Δυνάμεις είναι η Εξωτερική Φρουρά και η Αστυνομία, τα Σώματα Ασφαλείας εν γένει, η Εσωτερική Φρουρά της Δημοκρατίας, στελεχωμένη με παιδιά λαϊκών τάξεων και έχει ήδη τεράστιο αριθμό πεσόντων στο καθήκον. Άρα συμφωνούμε.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/07/2012 23:24:04

        Γνωρίζω πολλούς υπηρετούντες στα σώματα ασφαλείας, που δουλεύουν ως "γραφιάδες", απολαμβάνοντας όλα τα προνόμια των μάχιμων, που κυνηγούνε κλεφτρόνια, πρεζόνια, κτλ.
        Χρειαζόμαστε ή όχι, μεταξύ άλλων, περισσότερους αστυνομικούς στους δρόμους ;
        Εάν ναι, γιατί δεν απελευθερώνονται επιτέλους ΟΛΕΣ, μα όλες οι δυνάμεις από τα γραφεία, να βγουν στο δρόμο και στην προστασία των πολιτών ;
        Σε αυτά τα πολυπληθή γραφειοκρατικά πόστα των σωμάτων ασφαλείας, θα μπορούσαν να μεταταχθούν πλεονάζοντες διοικητικοί δημόσιοι υπάλληλοι.

  14. xp avatar
    xp 04/07/2012 19:19:12

    Κάποτε σε οικόπεδο ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ οικισμού , ιδιοκτησίας του αδελφού μου ο οποίος δεν ήξερε κάν που βρίσκεται , εναπόθεσα κάτι εργαλεία ,σκαλωσιές και οικοδομική ξυλεία.
    Ερχεται ένας τύπος και μου λέει :
    Ολοι μας ήρθαμε και χτίσαμε στην καρδιά του δάσους ,δεν θέλω να βλέπω μηχανήματα!
    Μα εδώ είναι οικισμός ,δεν υπάρχει ουτε ένα αδόμητο σχεδόν του απάντησα.
    Μου έκανε μύνηση μετά από καταγγελία ο δασάρχης.(Οικοδομικά υλικά σε δασική έκταση)
    Ο υπάλληλος του δασαρχείου ΗΡΘΕ ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ στο δικαστήριο ,που αναβαλλόταν συνεχώς.Αφού πλήρωσα εννιά φορές δικηγόρο ,απασχολήθηκε το σώμα του δικαστηρίου εννιά φορές ,επιτέλους ήρθε η στιγμή να απολογηθώ,αλλά εις μάτην:Ο εισαγγελέας με ρώτησε εάν τα είχα πάρει και μου είπε κατόπιν να φύγω......Η δίκη του αιώνα έμεινε ημιτελής ενώ καταναλώθηκαν και από την πλευρά του δημοσίου και από εμέ πολλές εργατοώρες .Το κυριότερο δε ο δασοφύλακας αντί να επιτηρεί το δάσος ασχολείτο με ...να μην πώ την λέξη

  15. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 04/07/2012 19:35:50

    Νομίζω ότι συζητάμε για τις συνέπειες του βασικού προβλήματος, όχι για το βασικό πρόβλημα που είναι η λαθρομετανάστευση.

    Όσο δεν κλείνουν τα σύνορα, και όσο δεν απελαύνονται ταχύτατα πλήθη (όχι 10-20 άτομα κάθε μήνα) λαθρομεταναστών, οποιοδήποτε άλλο μέτρο δεν θα έχει σημαντικό αποτέλεσμα στη μείωση της εγκληματικότητας.

    Λοιπόν:
    Θα κλείσουν τα σύνορα ή θα προσπαθούμε (όπως οι τρελοί) να σφουγγαρίζουμε με τη βρύση ανοιχτή;

    • Γιάννης Καλαματιανός avatar
      Γιάννης Καλαματιανός @ Γιάννης Καλαματιανός 04/07/2012 19:52:29

      Και ένα ερώτημα που δεν απαντάται εδώ και τριάντα τόσα χρόνια:

      Υπάρχει επιτέλους κάποιος πολιτικός, αρκετά δημοκράτης ώστε να εμπιστευθεί στα μεγάλα θέματα τον λαό και όχι τα διάφορα συμφέροντα (ελληνικά και ξένα, κομματικά και πολιτικά, οικονομικά και συντεχνιακά κ.λπ.) ;

      Υπάρχει Έλληνας πολιτικός που θα τολμήσει να προκηρύξει Δημοψήφισμα για τα μεγάλα θέματα της χώρας (λαθρομετανάστευση, δημογραφικό, εγκληματικότητα) ;

      Και επειδή (μέχρι σήμερα τουλάχιστον) δεν υπάρχει, όλοι γνωρίζουμε ποιος κυβερνά αυτόν τον τόπο.

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ Γιάννης Καλαματιανός 04/07/2012 21:11:40

        Υπέρ των Δημοψηφισμάτων, για ΚΑΘΕ Εθνικό και οποιοδήποτε άλλο σοβαρό θέμα, ώστε ο λαός να είναι συμμέτοχος και συμπαραστάτης στις αποφάσεις που τον αφορούν.

  16. xp avatar
    xp 04/07/2012 19:44:20

    Για μετανάστες από πρώην ανατολικές χώρες ,μέλη της ΕΕ,όμως δεν υπάρχει έννοια "λαθρομετανάστευση". Είναι νόμιμοι !!!
    Οταν δε το κράτος δρά είναι αποτελεσματικό.Πάνω από Αλεξανδρούπολη δεν υπάρχει ούτε "κουνούπι" (εκτός κατοίκων ΕΕ)

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ xp 04/07/2012 23:19:02

      Κάνω στο κείμενο διάκριση μεταξύ λαθρομεταναστών κακοποιών και "κοινοτικών", ήτοι Βούλγαρων, Ρουμάνων κλπ.

  17. Β.Β. avatar
    Β.Β. 04/07/2012 20:06:20

    Πολύ σωστό άρθρο.....

  18. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 04/07/2012 20:37:39

    Φαήλε, σωστός ως συνήθως. Δες κι αυτό το παλιό:
    h--p://www.antinews.gr/2009/03/13/5580/

  19. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ avatar
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ 04/07/2012 23:15:53

    Ένα ακόμη έξοχο άρθρο σου Φαήλε στη σημερινή Δημοκρατία (που καλό είναι όλοι να την αγοράζουμε και να την μελετούμε!), απ' αυτά που μας χαρίζεις κάθε Τετάρτη και Κυριακή.
    Διαπιστώνω όμως μία "παράλειψη" που τη συνδέω με την ...αρβανίτικη καταγωγή σου: δεν βλέπω να επισημαίνεις την τεράστια συνεισφορά των λαθροΑλβανών στην εγκληματικότητα της χώρας μας σήμερα. Οι φυλακές μας ελληνικές είναι πλέον κατ' όνομα, αφού η πλειοψηφία των φυλακισμένων τείνουν να γίνουν οι Αλβανοί, οι οποίοι ευθύνονται για όλη τη βαριά (και ...ελαφριά!) εγκληματικότητα και "ελέγχουν" βεβαίως τις περισσότερες φυλακές!
    Θα είχε τεράστιο ενδιαφέρον να γινόταν μια έρευνα για την εγκληματικότητα ανά εθνικότητα (δηλ.για πόσους φόνους ευθύνονται κ.λπ.)

  20. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/07/2012 23:33:12

    Χαχαχαχαχα! Μακράν εμού.
    Έχω αναφερθεί στο παρελθόν. Υπάρχει μια μεγάλη μάζα αλβανών μεταναστώψν που αφομοιώννονται πλήρως. Είναι δουλευταράδες, νομοταγείς, πολλοί βαφτίζουν τα παιδιά τους, βαφτίζονται και οι ίδιοι. Ήδη τα παιδιά τους δεν τα ξεχωρίζεις.
    Από την άλλη υπάρχει αυτό που λες. Μια άλλη μάζα, όχι ασήμαντη σε αριθμό, Αλβανών κακοποιών με πρωτεύοντα ρόλο στην βαριά εγκληματικότητα και μεγάλη "έφεση" στα όπλα. Κι εκεί η λύση είναι μία: άγρια κι αυστηρή καταστολή.
    Έχω δε και το΄εξής πρόσθετο επιχείρημα υπέρ μιας πολιτικής Μηδενικής Ανοχής στην εγκληματικότητα και Σύλληψης - Κράτησης - Απέλασης για τουτς λαθρομετανάστες. Το μπάχαλο που ζούμε τα τελευταία χρόνια, η ασυδοσία των λαθρομεταναστών, εκτός από τους γηγενείς, αδικεί σφόδρα και τους νομοταγείς μετανάστες. Είναι εξαιρετικά άδικο να έχει την ίδια μεταχείριση ο εργατικός, φιλόνομος μετανάστης, που σέβεται την Ελλάδα, τους νόμους της, που πληρώνει φόρους και την ενστερνίζεται ως Πατρίδα του, με τον κατσαπλιά που μπαίνει στη ζούλα, ζητιανεύει, κλέβει, πουλάει πρέζα, γυναίκες, ληστεύει, κάνει λαθρεμπόριο, ή απλά ζει παρασιτικά, αφού μπήκε παράνομα. Και μάλιστα οι θέσεις εργασίας των νομίμων μεταναστών είναι που κυρίως κινδυνεύουν από την εισβολή των λαθραίων, γιατί οι Αφγανοί, Πακιστανοί, Άραβες, Αφρικανοί κλπ, δεν θα γίνουν ούτε δικηγόροι, ούτε πυρηνικοί φυσικοί, γιατροί κλπ. Τις χειρωνακτικές δουλειές θα διεκδικήσουν, με σκοτωμένο μεροκάματο. Επομένως και οι νόμιμοι μετανάστες έχουν εύλογο συμφέρον να καθαρίσει η χώρα από τους απρόσκλητους μουσαφιραίους, που μάλιστα ανήκουν σε έθνη που δεν θα αφομοιωθούν ποτέ. Το ΄χω γράψε και το ξαναγράφω: όποιος είναι υπέρ της ελεύθερης εισόδου και παραμονής οποιωνδήποτε, όποιος εςίναι υπέρω των μαζικών νομιμοποιήσεων, με αυτοματισμούς και χωρίς εξατομικευμένα κριτήρια προσαρμογής στον Έλληνικό Τρόπο, είναι απλά φασιστόμουτρο, μισέλληνας, συνεργός των δουλεμπόρων, χρήσιμος ηλίθιος του τουρκισμού και ατζέντης της μαύρης εργασίας.

  21. xp avatar
    xp 04/07/2012 23:50:25

    Βορείως της Αλεξανδρούπολης δεν υπάρχει ούτε κουνούπι εκτός ΕΕ και ο νόμος εφαρμόζεται αμείλικτα.Πριν τρία μάλιστα χρόνια της πατησα λόγω αυτου του γεγονότος.Εψαχνα ένα λιθοξόο για ενα έργο στην Ορεστιάδα.Μολονότι έχει υπέροχα πετρόχτιστα χωριά η περιοχή (Μεταξάδες κ.α.) ,δεν βρήκα ούτε έναν Ελληνα τεχνίτη (Ειχε υψηλές ποιοτικές προδιαγραφές το έργο)! Οσοι Αλβανοί πήγαν Ορεστιάδα γύρισαν περίπου αυθημερόν.Ετσι αναγκάστηκα να πηγαίνω στο Μ.Δέρειο κάθε μέρα ,για να πηγαινοφαίρνω έναν παππού πομάκο .Ξυπνούσα κάθε μέρα πέντε παρα τέταρτο και τον ξαναπήγαινα το απόγεμα. Η πλάκα είναι ότι μου έλεγε στο αμάξι πόσο ωραία είναι στην Τουρκία ,οπου σπούδαζε ο γιός του. Συμπέρασμα : Αν θες να ελέγχεις ελεγχεις !

  22. α.α avatar
    α.α 04/07/2012 23:59:42

    Διαφωνω με το πιο πάνω σχόλιο του κ. Κρανιδώτη . Ως γνωστό σε εμάς τους νομικούς, τα τελευταία τρία έτη και με πρόσχημα την αποσυμφόρηση των φυλακών , έχουν ψηφιστεί νόμοι που έχουν χαλαρώσει την ποινική καταστολή , σε συνθηκες αυξημένης εγκληματικότητας (πχ νόμοι 3904/2010, 4055/2012). Ενδείκτικά αναφέρω: Κανόνας η αναστολή στην έφεση για ποινη κάθειρξης έως 10 έτη (δηλαδη ληστής τρώει 8 έτη και μετα πίνει τον καφέ του στο κυλικείο του κακουργοδικείου), υποχρεωτική αναστολή στην έφεση για ποινη έως 3 έτη, κανόνας η αναστολή για ποινη έως 5 έτη, κατάργηση της δικαστικής απέλασης για τα πλημ/τα (και με ψήφους της ΝΔ!) , αυστηρότεροι όροι για προφυλάκιση και διαρκώς νέοι νόμοι για αποφυλάκιση καταδίκων και ευνοικούς όρους έκτισης της ποινης. Ετσι θα καταπολεμηθει το έγκλημα;Αυτό είναι το ικανό νομικό οπλοστάσιο; Κανείς κακούργος δε φοβάται την Ελληνική Δικαιοσύνη, γιατί ακόμα και αν συλληφθεί από την προβληματική ΕΛ.ΑΣ ,δε θα πάει φυλακη ή θα υποστεί μια μικρή στην πράξη ποινή. Τα χέρια δικαστών και εισαγγελέων είναι δεμένα.

  23. xp avatar
    xp 05/07/2012 00:59:24

    Ετσι ακριβώς είναι .Κάνει κάποιος ένα έγκλημα και βγαίνει πολύ σύντομα(3/5 της ποινής ,χαμηλές ποινές κτλ.).Καταγγέλεις κάποιον για πλαστογραφία ,τρώει 2-3 χρονια με αναστολή.Αλλά αν μπλέξεις με κάποιον δικομανή ή για έριπτώσεις που αη ποινή θα ήταν πολύ μικρή ή είναι βέβαιο ότι θα αθωωθείς τρέχεις...Για αυτό είναι γεμάτα τα δικαστήρια και υπάρχει συμφόρηση.

  24. M.O. avatar
    M.O. 05/07/2012 01:01:58

    Σοφόν το σαφές. Φαήλο, πραγματικά κέντησες

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ M.O. 05/07/2012 16:18:09

      Σας μερσώ, Μικρέ. Φιλιά στη Σκάρλετ.

  25. Nik avatar
    Nik 05/07/2012 01:03:07

    Πριν πολλά χρόνια πήγαμε στο δυτικότροπο σύστημα που μεταφέρει το ρίσκο της αξιόποινης πράξης στο θύμα.

    Εφόσον αυτό παραμένει θα παθαίνετε αυτά που παθαίνετε, διότι στην διεθνή πιάτσα των κακοποιών ξέρουν ποιες είναι οι μπόσικες χώρες. Ζείτε σε μια χώρα όπου ο σκύλος σας έχει περισσότερα δικαιώματα αυτοάμυνας από εσάς. Μη γελάτε, δείτε το νομικά και θα το καταλάβετε.

    Ποιος έχει την τόλμη να ανατρέψει αυτή την έκφυλη αρχή και να μεταφέρει το ρίσκο του εγκλήματος, κατά την στιγμή της διάπραξης, στον θύτη; Στην Αμερική το έκαναν 38 πολιτείες υιοθετώντας τους λεγόμενους "Castle laws" που καθιστούν την οικία απαραβίαστο άσυλο και δίνουν δικαίωμα προληπτικής άμυνας. Εκεί οι εισβολές έπεσαν στο ένα δέκατο.

    Εδώ αφήστε τον σκύλο σας να αναλάβει καθήκοντα αρχηγού οικογενείας. Αυτός ακόμη έχει δικαιώματα. Και αν το κάνει να δείτε που θα βγει και πρωτοσέλιδο με τα "μέσα" να εκθειάζουν τον ηρωισμό του. Αν εσείς ρίξετε καμια γερή σε κλέφτη θα πάτε μέσα σούμπιτοι.

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ Nik 05/07/2012 01:19:58

      Εδώ υπάρχει συντεταγμένο σχέδιο διάλυσης και επανασύστασης της κοινωνίας με νέους όρους.

      Σε λίγο δεν θα είναι λίγοι αυτοί που θα κάνουν εικονικούς θανάτους και θα επανέρχονται στην κοινωνία με νέα χαρτιά, ΑΦΜ κλπ. ως λαθρομετανάστες.

      Μην το γελάτε, συμφέρει και δεν θα αργήσουμε να το δούμε και αυτό το κουφό όπως μας έχουν καταντήσει.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Nik 05/07/2012 07:59:44

      .....Η οικία ΕΙΝΑΙ απαραβίαστο άσυλο και μην περιμένετε κανένας νομοθέτης να την ...ανακηρύξει ως, ούτε και να προσυπογράψει τον άγραφο ηθικό νόμο. Οι πολίτες πρέπει να επιβάλλουν στον νομοθέτη να νομοθετήσει, μιάς κι η τραγική πραγματικότητα, έχει προ πολλού ξεπεράσει τους τύπους και την ανεκτική ευγένεια...

  26. xp avatar
    xp 05/07/2012 01:46:02

    Μια κοινωνία που ζεί με φόβο ,χωρίς διάθεση να πάει μπροστά ,χωρίς αισιοδοξία.
    Μια κοινωνία που δέχεται να υποστεί βλάβες (κατ'εφημισμό θυσίες) γιατί δεν έχει ένα οραμα. Το μόνο οραμα που υπάρχει αυτή την στιγμή είναι να πάρουμε την δόση μας ,σαν ναρκομανείς ,απλά για να μην υποφέρουμε ! Ενα είδος πνευματικού Νταχάου φτιαγμένο και υπολογισμένο από τους πλέον έμπειρους μάστορες..

  27. ΜΠΛΟΥΜ avatar
    ΜΠΛΟΥΜ 05/07/2012 02:01:52

    Να συμπληρωσω όμως κατι πολυ πολυ ΒΑΣΙΚΟ!!!!! δε φτάνει ΟΜΩΣ η αστυνομία να τσακώνει όλους αυτούς τους εγκληματίες!!! α) πρέπει να υπάρχει μέρος όπου κλείνονται γιά όσο διάστημα χρειάζεται β) με ευκολες διαδικασιες να διώχνονται κλωτσηδόν από την πατρίδα Η δολια η αστυνομία τι να τους κάνει όλους αυτούς να τους πιάσει όταν ξέρουμε ότι κατόπιν τους αφήνει γιατί δεν έχει πιά πού να τους βάλλει??????

  28. ΜΠΛΟΥΜ avatar
    ΜΠΛΟΥΜ 05/07/2012 02:05:22

    Και να συντομεύει ο κύριος σαμαράς με τους μετανάστες γιατι ΥΠΟΦΕΡΟΥΜΕ!!!! Ασε που ΕΚΤΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΩΝ...... όπου και να κυκλοφορησεις πιά βρωμάει κατουρλιό..... δεν το βιώνει όμως ο αντωνης μας αυτό εκεί που κυκλοφορεί...δυστυχώς.....

    • man8os avatar
      man8os @ ΜΠΛΟΥΜ 05/07/2012 11:37:26

      Συμφωνω ολη η Αθηνα βρωμαει...
      Το μυριζω στην Ομονοια, αλλα η μποχα φτανει μεχρι τη βουλη.
      Μια μεγαλη Βαβυλωνα.

  29. xp avatar
    xp 05/07/2012 02:38:45

    Σημερα κατα τύχη πέρασα από την Απόλλωνος λιγα λεπτά από μια αυτοκτονία.Δεν είναι μόνο οι λαθρομετανάστες και το έγκλημα που χαλάει το σκηνικό ,είναι και η ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα.Για αυτό ταλαιπωρώ και εσάς τέτοια ώρα,δεν μπορώ να κοιμηθώ . Νομίζω ότι θα πρέπει να αλλάξουν όλα αφού σαν λαός και ηγεσία βρούμε το θάρρος ,τα ιδανικά που έχουμε απωλέσει .

  30. O METOIKOΣ avatar
    O METOIKOΣ 05/07/2012 10:27:11

    Αγαπητέ Φαήλο, η εγκληματικότητα δεν είναι ένα μονοδιάστατο πρόβλημα, οι παράμετροι που την αυξάνουν ή την μείωνουν είναι πολλοί, π.χ. η φτώχια,η λαθρομετανάστευση, η ανεργία, ο κακοπληρωμένος αστυνομικός, η ηθική και κοινωνική κατάπτωση,η ατιμωρισία σε όλα τα επίπεδα, κ.α.Η εξαφάνιση του εγκλήματος δε θα υπάρξει, μπορεί όμως το κράτος με απλές και όχι πολυδιάστατες ενέργειες να το ελέγξει, αρκεί να το θέλει πραγματικά και τη θέληση αυτή να την καταλάβει ο πολίτης. Ο πόλεμος κατά της εγκληματικότας δεν θέλει επιστημονικές και κουλτουριαρικές μέλετες και διατριβές θέλεηση θέλει και πίστη σε αυτό που κάνεις.

  31. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 05/07/2012 10:46:38

    Φαήλο, ο συνάδελφός σου α.α πιο πάνω αναφέρθηκε στις παθογένειες του κατ' ευφημισμόν "νομικού οπλοστασίου" (που θα το ονόμαζα "νομικό χαϊδολόγημα", για να μην πω "χαμού..." και μου το κόψουν). Δεν είμαι νομικός, αλλά ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ έχω ακούσει από στενό συγγενικό μου πρόσωπο, άνθρωπο απολύτως σοβαρό και μετριοπαθή (πολύ πιο μετριοπαθή από εμένα, ουδεμία σχέση!), που είναι στον εισαγγελικό κλάδο, στην Αθήνα τα τελευταία χρόνια, και ασφαλώς το έχεις συναντήσει κατά την άσκηση του επαγγέλματός σου. Νομίζεις ότι οι διάφοροι αλλοδαποί κακοποιοί δεν ξέρουν ότι η Ελλάδα είναι ένα μπάχαλο με ένα νομικό πλαίσιο ξεχαρβαλωμένο ελέω προοδευτικού Καστανίδη και παλιότερα ελέω καρα-προοδευτικού Κουβελάκη (τον οποίο υποστήριζα, τότε, όταν περνούσα μία φάση ελαφρώς αριστερής ασθένειας!);
    Το διά ταύτα: Πρέπει να αλλάξει αμέσως το νομικό πλαίσιο, να γίνει αυστηρότερο. Θα το κάνει ο Ρουπακιώτης; Πολύ αμφιβάλλω, διότι, για λόγους ιδεολογικούς, η Αριστερά δεν αναγνωρίζει ατομικές ευθύνες στον άνθρωπο (πριν γίνει καθεστώς, όταν γίνει καθεστώς, αλλάζουν τα πράγματα, γίνονται και ειδικά "ψυχιατρεία", και γκουλάγκ και ορυζώνες-killing fields και άλλα ωραία, στα οποία η καλή μας Αριστερά έχει και έφεση και μακράν πείρα, εγγυημένο αποτέλεσμα...). Η Αριστερά δεν αναγνωρίζει ατομικές ευθύνες στον άνθρωπο, δηλαδή ουσιαστικά τον υποβιβάζει σε ένα είδος δεξιοτέχνη πιθήκου, αφαιρώντας του το αυτεξούσιο, διότι μόνο οι οικονομικές συνθήκες, που καθορίζουν τις κοινωνικές, ευθύνονται. Το όλο θέμα, για την Αριστερά, είναι η αλλοτρίωση του ανθρώπου από την εργασία του, από τα μέσα παραγωγής. Φτιάξτε την ιδεατή κομμουνιστική κοινωνία και η γη θα γίνει ένας παράδεισος. Άρα, ο κακοποιός δεν φταίει ως άτομο, διότι δεν είναι πρόσωπο (με την φιλοσοφική έννοια), είναι ένα γρανάζι στη διαδικασία παραγωγής, ένας εξελιγμένος νοήμων και δεξιοτέχνης πίθηκος, που τον κάνει κακοποιό η ταξική διαστρωμάτωση της κοινωνίας και η αλλοτρίωση που φέρνει ο καπιταλισμός και η εκμετάλλευση του (πιθηκ)ανθρώπου από τον (πιθηκ)άνθρωπο. Κατά συνέπεια, πρέπει να υπάρχει άκρα επιείκεια στον εγκληματία, επειδή ακριβώς είναι στερημένος αυτεξουσίου, άρα και ευθυνών. Μπορείς να τιμωρήσεις τη γάτα επειδή έφαγε το ψάρι που είχες αφήσει να ξεπαγώνει στον πάγκο της κουζίνας;

  32. Λιογκος avatar
    Λιογκος 05/07/2012 12:32:26

    Ας μου πάρουν τα πάντα σε μορφή φόρων θα παλέψω και θα αντέξω.... αλλά την ασφάλεια της οικογένειας μου θα είναι λόγος να φύγω. Η έλλειψη ασφάλειας και το αίσθημα φόβου που δημιουργείτε δεν αντέχετε. Να μην μπορείς να κοιμηθείς ήρεμα, δεν αντέχετε.

    Ας πάρουν άμεσα μέτρα... ληστρικές συμμορίες δρουν ανενόχλητες... Αλβανοί έρχονται για 2-3 μέρες κάνουν αρπαχτές και ξαναγυρίζουν στην Αλβανία διαφημίζοντας τα λάφυρα τους. Αυτό δίνει τροφή και σε άλλους να κάνουν το ίδιο...οι αστυνομικοί σου λένε ότι έχουμε πόλεμο και τα βάζουμε με πολύ καλά οπλισμένους και αποφασισμένους κακοποιούς. Τα όπλα των αστυνομικών φαντάζουν νεροπίστολα μπροστά στα Καλάσνικοφ, οι ίδιου το ομολογούν. Κλειδαμπαρωνόμαστε και με το παραμικρό θόρυβο ξυπνάμε... κάποιοι όμως κοιμούνται ήσυχοι...το θέμα είναι σοβαρότατο και ο Δενδιας χτενίζεται... υπάρχει έλλειψη προσωπικού? Ας αναλάβει ο στρατός την φύλαξη δημοσίων κτηρίων και ας βγει η αστυνομία στους δρόμους...ας πάρουν ιδιωτική φρουρά οι μιντιαδες και κάθε λογής πολίτες που χρειάζονται φρουρά.... πονάμε, φοβόμαστε και ο Δενδιας χτενίζεται!!!! Επιτέλους κάντε κάτι ΧΘΕΣ όχι τώρα!!!!

  33. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 05/07/2012 16:04:31

    Φίλε Φαήλο, το έγκλημα χάνει στον δρόμο, νικάει στα δικαστήρια.
    Κάθε μέρα η αστυνομία πιάνει τους ίδιους και τους ίδιους, από την μια πόρτα τους πάει μέσα και από την άλλη φεύγουν σαν κύριοι.
    Εκεί είναι το πρόβλημα.

  34. johnny avatar
    johnny 05/07/2012 16:15:31

    Χθες προεκυψε το θεμα με τις δηλωσεις του βρετανου πρωθυπουργου σχετικα με το κλεισιμο των συνορων στους Ελληνες σε περιπτωση εξοδου της χωρας απο το ευρω,παρολο που δεν εξελεγει ο ΣΥΡΙΖΑ.Βγηκαν ολοι και πετροβολησαν τον "ανθελληνα"ενω θα ηθελα να μου πει καποιος τι το παραλογο εχει η δηλωση με βαση τη λογικη του παντα.Δεν θελει στη χωρα του εξαθλιωμενους προσφυγες πραγμα που δεν καναμε εμεις απο την εποχη του ανοιγματος των συνορων με την Αλβανια.Τωρα λοιπον εισπρατουμε τις πολιτικες αυτες και οπως παντα τρεχουμε πισω απο τα γεγονοτα χρεονοντας τα παντα στους αλλους,κυριως αριστερους.

  35. Tonia G. avatar
    Tonia G. 05/07/2012 16:49:17

    κ. Κρανιδιώτη,
    τα πολλά λόγια είναι φτώχια. Κι εμείς έχουμε γίνει πάμπτωχοι και εξαιτίας αυτού...
    Εδώ και δυο χρόνια εσείς προσωπικά μας λέτε πράγματα που πολύ μας αρέσουνε και τα επκροτούμε. Πλέον ο Α. Σαμαράς είναι ο Πρωθυπουργός (δεν ενδιαφέρει πιστέψτε με κανέναν πολίτη αν είναι Κυβέρνηση με άλλους παρέα ή με μόνο ΝΔ). Συνεπώς πρέπει να ξεκινήσει να υλοποιεί τα βασικά που μας έλεγε από τη στιγμή που εκλέχτηκε Πρόεδρος της ΝΔ.
    Ασφάλεια-πάταξη εγκληματικότητας, Σκληρή διεκδικητική Εξωτερική Πολιτική, Εξαφάνιση λαθρομετανάστευσης, Κάθαρση της διαφθοράς και τιμωρία των υπευθύνων από το 1974. Τέλος, μη συμβατότητα Υπουργών - Βουλευτών. Άρα οι προσφάτως τοποθετημένοι Υπουργοί-Υφυπουργοί πρέπει να παραιτηθούν άμεσα από βουλευτές (εξάλλου τώρα που εκλέχτηκαν με λίστα είναι και ηθικά σωστό) καθώς πολλοί από τους πολίτες ψηφίσαμε Σαμαρά για το μεταρρυθμιστικό του προγραμμα.
    Όσα σας αναφέρω είναι ΤΣΑΜΠΑ. Δεν κοστίζουν ούτε μια δεκάρα στο κράτος και καμιά ΤΡΟΪΚΑ δεν έχει λόγο σε αυτά. Πιστεύω ότι ο ΣΑΜΑΡΑΣ για αυτά θα κριθεί από το Λαό και μάλιστα πολύ σύντομα και αυστηρά. Στο χέρι του είναι να πετύχει και να κερδίσει το κόσμο που έχει χάσει τα βασικά κοινωνικά δικαιώματα κάθε κοινωνίας είτε δημοκρατικής είτε απολυταρχικής δηλαδή το δικαίωμα: στην ασφάλεια, στη στέγαση και τη διατροφή.

  36. Tonia G. avatar
    Tonia G. 05/07/2012 16:59:53

    Και κάτι ακόμα για τους Αστυνομικού που όπως λες είναι διάσπαρτοι από δω κι απο κει: Πρόσθεσε σε αυτούς κι άλλους τρεις φρουρούς που θα φυλάνε το Σ. Ξηρό στο ΑΧΕΠΑ επί 5 μήνες μιας που μόλις σήμερα επί Κυβέρνησης Σαμαρά βγήκε η απόφαση! Φαίνεται πως τα νοσοκομεία των φυλακών είναι για γρατζουνιές και κοψίματα στο Ξυρι-σμα...

  37. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 05/07/2012 18:35:37

    Που είδες ότι χλευάζω είναι αξιοεπερίεργο.
    Αγαπητέ δεν έχουμε την ίδια πρόσβαση στις ιατρικές υπηρεσίες εσύ, εγώ και ο πρωθυπουργός.

    Μακάρι να είχαμε, αλλά δεν...

    Ό,τι παίρνει στον κοσμάκη ένα μήνα νοσηλείας για αποθεραπεία, παίρνει μια βδομάδα σε όσους έχουν πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας περίθαλψη.

  38. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ avatar
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ 05/07/2012 23:37:04

    Παρακολουθώ με ενδιαφέρον τον εξίσου διδακτικό διάλογο που αναπτύσσεται με αφορμή το έξοχο άρθρο του Φαήλου και μια ακόμη σκέψη -πικρή- έρχεται στο μυαλό μου: ο άνθρωπος αυτός δεν βρέθηκε στη βουλή -να μας εκπροσωπεί- κοντά στον πρωθυπουργό Αντώνη, αλλά επανεξελέγησαν οι ...ληγμένοι επαγγελματίες πολιτικάντηδες αρχιερείς του ρουσφετιού ΝεραντζοΤραγάκηδες στη β'πειραιά! Είμαστε ή δεν είμαστε λαός για πολλές κλωτσιές...

  39. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 03/08/2012 11:57:31

    Το πρόβλημα είναι νομοθετικό και και πρακτικό.Όλοι αυτοί που συλλαμβάνονται η πιάνονται χωρίς χαρτιά σε λίγες ώρες είναι ελεύθεροι έξω για συνεχίσουν το έργο τους. Αν δεν βρεθεί τρόπος στο θέμα της απέλασης αλλά και παύσης της μαζικής εισροής λύση δεν υπάρχει.
    Συχγαρητήρια γιά το άρθρο που νομίζω αντιπροσωπεύει και πολλούς αριστερούς άσχετα αν δεν μπορούν να το παραδεχθούν δημόσια.Θα ήθελαν να βρεθεί μια λύση αλλά αυτή να προέλθει από την άλλη "πλευρά".

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.