#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/09/2010 21:27
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Με τον Σωκράτη είναι εδώ η κ. Νταλάρα;





Με την ευκαιρία επειδή η νέα υφυπουργός Εργασίας, μιας χώρας που η ανεργία καλπάζει, μας μίλησε σήμερα απο την τηλεόραση για τις παθογένειες και τις ολιγωρίες του κράτους και των προυχόντων του, φορώντας ένα απαστράπτον ρολόϊ  και για να μας φύγει η περιέργεια , μπορεί να μας πεί κανείς αν είναι Rolex και μάλιστα χρυσό;

Οφείλουμε να αναγνωρίσουμε πάντως ότι η κ. Νταλάρα το φοράει στο αριστερό χέρι, δείγμα προφανώς κοινωνικής απελευθέρωσης επειδη οι γυναίκες το φοράνε συνήθως στο δεξί για κόσμημα.



“Αυτό το πράγμα όμως είναι και μία ολιγωρία και μία παθογένεια κράτους και προυχόντων, είναι λίγο μια παλιά νοοτροπία και αυτό το πράγμα ήταν το πρώτο που έπρεπε να γίνει. Δηλαδή, εγώ κάνω κριτική και στον εαυτό μου αφού είμαι μέλος αυτού του σχήματος και κοινοβουλευτικά που ήταν ο μεγάλος μου δρόμος, και τώρα μιας μέρας σ’ αυτή τη θέση, το ότι δεν προλάβαμε από την αρχή να ξεκαθαρίσουμε ορισμένα πράγματα. Οι παλινωδίες του «φορολογώ, δε φορολογώ», είναι πάρα πολύ σημαντικό εάν θα κάνεις αμνηστία, αφού είμαστε μια χώρα της Ευρώπης και βλέπεις το τεράστιο έλλειμμα, κάνε την τις πρώτες μέρες. Τώρα έχουν φύγει τα πάντα πιστεύω έξω, όλα τα χρήματα. Δηλαδή χρειάζεται ανάκτηση της χαμένης εμπιστοσύνης”

(“Η Άννα στο Flash 96” http://www.annadalara.gr/2010/09/i-anna-sto-flash-96/)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. undercover gpr avatar
    undercover gpr 08/09/2010 21:32:57

    rolex δεν είναι σίγουρα.Σαν Αρμάνι μοιάζει αλλά αποκλείεται γιατί τα αρμάνι είναι φτηνιάρικα.

    • Factorx avatar
      Factorx @ undercover gpr 08/09/2010 21:47:37

      Αρμανι δεν ειναι σιγουρα

    • undercover gpr avatar
      undercover gpr @ undercover gpr 08/09/2010 22:19:30

      aqua marine μήπως?

      • FRESCO avatar
        FRESCO @ undercover gpr 09/09/2010 09:10:50

        techno marine μήπως?

  2. loretta avatar
    loretta 08/09/2010 21:39:00

    bulgari ειναι..

  3. michal avatar
    michal 08/09/2010 21:42:30

    Sigoura den einai Rolex exei plastiko mprasele. Parola auta moiazei me to Rolex Daytona.

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ michal 08/09/2010 22:00:29

      Σωπα!!!!! γιαουρτια που χρειαζονται...να της δωσουμε και επιδομα θερμανσης

  4. Ηνιοχος avatar
    Ηνιοχος 08/09/2010 21:58:42

    και εμεις με τον Χαναυιον της Αλεπουδιας
    που χει θαλαμηπολο τον Ανα της Αραπιας
    παλι σκλαβωμενα τα κοπελια θα ξαπλωσουν
    με την Αννουλα Βιλδιβιργη να τριβει το
    πιπερι με την Χαννουλα την θεοσταλμενη

    και τα Ταλλαρα Νεας Κοπης κατακλυζουν
    τον Τρισμεγιστο Τραβαδουρο
    και συν αυτω
    ειναι η αιμορροη ιθαγενων

    προκυπτει διλημμα ογκωδες
    απ την βροχη των Ρισελιδων
    Παμπουκειον Γκιλονδινη
    να γευτω η ταχα
    την Ραγκουσιον λεπιδαν
    πριν Αχερουσιαν διαβω?

    αμφοτερες ψυθυριζει
    ο Μεγας Αοιδος του Καλπη Πονου
    γιατι τα Νταλλαρα πρεπει να
    προλαβαινω να ανακυκλωνω
    και τους ναρκοστοιχους με
    κροκοδακρυα να πλαισιωνω

  5. tiramola avatar
    tiramola 08/09/2010 22:05:10

    Μήπως είναι Casio?

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ tiramola 09/09/2010 11:32:38

      Ε βέβαια, casio είναι. Πότε ακούστηκε το Νταλαραίϊκο να επιδεικνύεται...

      Να μή σου πω και casio μαϊμού...

      Καλό stuff σας δίνουν στην Ιπποκράτους!

  6. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 08/09/2010 22:05:47

    h**p://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_117_08/09/2010_414171

    Πάγωσε η τσιμινιέρα

    Η Ελλάδα είναι πολύ μικρή και ασήμαντη χώρα, ώστε να ελπίζουμε ότι κάποια στιγμή στο μέλλον θα βρεθεί ένας ιστορικός να μας εξηγήσει κατά πόσον το γελοίο θούριο του Γιώργου Νταλάρα με τον ως άνω τίτλο επηρέασε τον Γιώργο Παπανδρέου στην απόφασή του να ορίσει την κυρία Αννα Νταλάρα (των δημοσίων σχέσεων) στη θέση της δεύτερης υφυπουργού Εργασίας. Εκείνο που μπορώ να σας πω εγώ μετά βεβαιότητος είναι ότι η εν λόγω βουλευτίνα του ΠΑΣΟΚ δειπνούσε χθες στο «Εκάλη Κλαμπ» -το οιονεί country club της περιοχής η οποία στα συμβόλαια των αρχών του περασμένου αιώνα αναφέρεται με την αρβανίτικη ονομασία «Θέκα Λέκα Ρέκα». Μαζί της ήταν υπουργός, εκ των ισχυρών προσώπων της κυβέρνησης, την ταυτότητα του οποίου κωλύομαι να αποκαλύψω. Αρκεσθείτε στο ότι είναι μετρίου ύψους, γαλανομάτης, με λευκά μαλλιά και ο οποίος, κατά το παρελθόν, διεκρίθη ως δήμαρχος σε νησί των Κυκλάδων. Συνηθίζει, επίσης, να κυκλοφορεί με φανταχτερές μονόχρωμες γραβάτες, προφανώς από πολυεστέρα…

    • Πλούταρχος Λευκαδίτης avatar
      Πλούταρχος Λευκαδίτης @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 09/09/2010 10:03:14

      Ρήγα Φεραίε,

      τα ξαδέλφια γιορτάζουν τη ... μεγάλη νίκη... Δεν είναι και μικρό πράγμα να φεύγεις από το τηγανόλαδο, την ποδιά και τους κιμάδες και να γίνεσαι Υπερυπουργός-Συντονιστής των ασυντόνιστων...
      Υ.Γ. Αλήθεια κύριε Υπερυπουργέ, πόσες ώρες ημερησίως ξοδεύατε στα αμφιθέατρα της Θεσσαλονίκης όταν ήσαστε φοιτητής;

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ Πλούταρχος Λευκαδίτης 09/09/2010 14:06:14

        που να θυμαται τωρα!!!

  7. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 08/09/2010 22:09:47

    Από τη στεφάνη μπορεί να είναι και Piaget.
    Μπορεί όμως και οποιαδήποτε άλλη μάρκα.
    Ενδιαφέρον πράγματι θα είχε αν ήταν ένα μοντέλο Squelette ή ένα Ulysses Nardin.
    Ασχολούμαι εντατικά με τα ρολόγια, με τα εντόσθιά τους, με το τεχνικό κομμάτι δλδ.
    Ακρίβεια μετάδοσης, γραναζάκια, συσσώρευση και αποδέσμευση ενέργειας, ελατήρια, γέφυρα, επίστρωση micron.
    Έχω μπροστά μου αυτή τη στιγμή το ρώσικο, πάμφθηνο αλλά τόσο αξιόπιστο κουρδιστό Squelette μου, με κρύσταλλο στο καπάκι και στη βάση, είχα πάει κάποτε σε μια έκθεση και το κοίταζε εκπρόσωπος μεγάλου οίκου με έκπληξη, τότε δεν ήταν ακόμα γνωστά τα squelette, τα ήξεραν μόνο οι αντιπρόσωποι, οι μύστες και όσοι αγαπούν το ρολόι ως τεχνολογικό επίτευγμα και όχι ως αντικείμενο κούφιας επίδειξης.

  8. Κίτσος Τζαβέλας avatar
    Κίτσος Τζαβέλας 08/09/2010 22:10:15

    Χίλιοι νοματαίοι εδώ και τριάντα χρόνια, πολιτικοί,τζάκια,επιχειρηματίες,μεγαλοδημοσιογράφοι, καλλιτέχνες του κώλου, οι ίδιοι και οι ίδιοι τόσα χρόνια μας πίνουνε το αίμα , στερούν από τα παιδιά μας το μέλλον, για να κονομήσουν έως και τριάντα γενιές.
    Αι σιχτίρ ! τους βαρέθηκα!!!!!
    έφτασα 41 χρονών, έγινα πατέρας και τώρα νοιώθω ότι οι ευθύνες βαρύνουν την δικιά μου γενιά. ίσως πρέπει να χάσω κάτι από την ομαλή ζωή μου για να ζήσει καλά το παιδί μου. όπως ο πατέρας μου που πήγε μετανάστης στη Γερμανία, όπως οι παπούδες μου που πολέμησαν τους Γερμανούς.
    Πως όμως;
    φως από πουθενά

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ Κίτσος Τζαβέλας 09/09/2010 02:06:40

      +1000

  9. antiochos avatar
    antiochos 08/09/2010 22:26:08

    Με τραγουδια για τη φτωχεια
    και την ξενητεια,
    ρετιρε παιρνω
    στην Κηφισιααααααααααααααααααα.
    Α! ρε Χανα,ποσο χανοι υπηρξαμε..

  10. Vax avatar
    Vax 08/09/2010 23:13:01

    Ποιό ακριβώς είναι το πολιτικό διακύβευμα της ανάρτησης?

    • Alax Alax avatar
      Alax Alax @ Vax 08/09/2010 23:18:24

      Να στο πω εγώ.

      Χιλιάδες καθημερινά απολύονται, μαγαζιά κλείνουν, το κέντρο στενάζει απ' τους μετανάστες ο κόσμος υποφέρει με τα όσα αυτοί ψηφίζουν για να υποδουλώσουν όλους τους Έλληνες και για να κυκλοφορούν μες στη χλίδα.
      Αν μη τι άλλο είναι πρόκληση για το πάνω από 30% ανεργίας στην Μακεδονίας.
      Σου φτάνουν;

      • Vax avatar
        Vax @ Alax Alax 08/09/2010 23:25:06

        Συγγνώμη Αλαχ, αυτό είναι πολιτικό διακύβευμα? Οι πολιτικοί γιατί υπάρχουν? Για να δίνουν το παράδειγμα από ενδυματολογικής πλευράς? Άς κάνει τη δουλεία της και εμείς εδώ θα είμαστε να την κρίνουμε! Για τη δουλειά της όμως, όχι για όλα τα υπόλοιπα!

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ Alax Alax 09/09/2010 08:15:50

        Vax

        To ήθος της πολιτικής φαίνεται από τη λεπτομέρεια.

        Ενα ρολόι των 20.000χιλ.ευρώ δεν είναι χρονογράφος.

        Είναι ΣΥΜΒΟΛΟ του νεοελληνικού νεοπλουτισμού ή εν πάση

        περιπτώσει του απόλυτου κονφορμισμού.

        Δεν κάνουν για υπηρέτες του Λαού τέτοιοι άνθρωποι.

      • Vax avatar
        Vax @ Alax Alax 09/09/2010 14:19:41

        Αγαπητέ ηθοποιέ(:P), δεν ξέρω πόσο κοστίζει το εν λόγω ρολόι και ούτε με ενδιαφέρει! Αυτό που ξέρω είναι ότι με το να ασχολούμαστε με τον ενδυματολογικό πλουτισμό των βουλευτών βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος!

      • tiramola avatar
        tiramola @ Alax Alax 09/09/2010 14:26:52

        Αγαπητέ Vax, και πως να εκφραστεί ο οπαδός?
        Και να ήταν και κομμουνιστής πάει στο διάλο...

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ Vax 08/09/2010 23:39:12

      την αλλαζονεια της εξουσιας την ξερεις; λεφτα υπαρχουν!!! αυτο ειναι το διακυβευμα....αλλα που φιλοτιμο

      • Vax avatar
        Vax @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 08/09/2010 23:44:12

        Κύριε, κάποιος είναι αλαζών επειδή φοράει ή όχι ρολόι Rolex? Έκλεψε? Προφανώς και υπάρχουν περισσότερα λεφτά για τους βουλευτές παρά για πολλούς άλλους αλλά αυτό ισχύει εις τους αιώνας των αιώνων! Μην τα ισοπεδώνουμε όλα...

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 08/09/2010 23:47:17

        Όσο υπάρχουν ψηφοφόροι σαν τον Vax, τέτοιους εθνοπατέρες θάχουμε.

      • Vax avatar
        Vax @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 08/09/2010 23:50:16

        Σ' ευχαριστώ Παράξενε για την κριτική σου συνεισφορά στη συζήτηση! Να 'σαι καλά...

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 08/09/2010 23:53:47

        @ vax
        συμφωνα με την κυβερνηση οσοι εχουν ρολεξ δυστυχως ειναι κλεφτης, οποιος εχει 1800κε αυτοκινητο το ιδιο, στο ματι του κυκλωνα και η πρωτη κατοικια...αλλα τι λεω τωρα ο Μαντελης ειναι εξω και εμεις κανουμε λογαριασμο απο τωρα για το πετρελαιο θερμανσης...βλεπεις ποσα θεματα υπαρχουν γαι διακυβευμα;

      • Vax avatar
        Vax @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 09/09/2010 00:02:13

        Αγάπητε έχεις τη λογική σου, δεν αντιλέγω. Όμως υπερβάλεις λίγο. Το ότι τα παραπάνω μέτρα είναι άδικα δε σημαίνει ότι μας θεωρούν και κλέφτες! Αυτό που θέλω να τονίσω είναι πως δεν υπάρχει λόγος να σχολιάζουμε θέματα σαν αυτό του άρθρου αλλά θέματα σαν αυτά του τελευταίου σχόλιού σου, Ρήγα!

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 09/09/2010 00:13:06

        εν μερει εχεις δικιο..αλλα οταν ηθελαν να την πεσουν στον ΚΚ ανακαλυπταν το περιδεραιο της Νατασας!!! ξερεις μερικες φορες η ζωη εκδικειται σκληρα...και μην μου πεις οτι ξεχασες τι εγινε με την Ζαχαρεα( αληθεια ειχε δικαιωμα να δουλευει;) ενω με την κορη και την γυναικα του Παγκαλου ολα μελι γαλα, εαν εχεις γνωση φυσικα του θεματος εαν οχι ρωτησε να μαθεις.
        Δυστυχως στη κοινωνια εχει περασει η αποψη οτι οποιος εχει ενα σπιτι..δεν μπορει κατι θα εκλεψε...μισθοσυντηρθτος ειμαι 3.500 ευρωπουλα μειον απο τα 23500 που επαιρνα...Κοκαλης ε;

      • Vax avatar
        Vax @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 09/09/2010 00:21:46

        Έρχεσαι σιγά σιγά στα λόγια μου...Αυτά που έλεγαν επί Καραμανλή ήταν γελοιότητες!! Τώρα δεν τα λένε για τους γνωστούς λόγους διαπλοκής που ισχύουν στα Μ.Μ.Ε από το '81 μέχρι σήμερα. Αυτό δεν αναίρει παρ' όλα αυτά την ανιερή και γελοία φύση τέτοιων δημοσιεύματων!

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 09/09/2010 00:29:07

        Υπαρχει μια ειδοποιος διαφορα...οι προηγουμενοι ηταν ΔΕΞΙΟΙ αρα εχθροι του λαου, κεφαλαιοκρατες,φαυλοι ενω οι σημερινοι σοσιαλιστες. αρα σεμνοι, μετρημενοι, συμπασχουν με τον λαο που πονα!!!
        ελπιζω να καταλαβες τι εννοω

      • Vax avatar
        Vax @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 09/09/2010 00:31:21

        Κατάλαβα τι θες να πεις. Εσύ όμως, δες το από την άλλη πλευρά. Όχι απ' αυτή που σε θέλουν αυτοί να το βλέπεις...;)

    • Tassos avatar
      Tassos @ Vax 09/09/2010 09:01:06

      Ο Γκάντι φορούσε Ρόλεξ? Ο Χριστός? Ο Βούδας? Ο Ιασωνίδης (πρώτος πρόσφυγας Ελληνας βουλευτής και θείος του Ψωμιάδη) πέθανε στην ψάθα. Ανθρωποι σαν την ανεκδιήγητη Τζάκρη που βρίσκουν την ολοκλήρωσή τους στα Αρμάνι και στα Πράντα (την ίδια ώρα που κάνει την βόλτα της στην Τσιμισκή ντυμένη σαν λατέρνα ένα βήμα πίσω της είναι ο άντρας της με τζίν και αθλητικά παπούτσια).

      • Vax avatar
        Vax @ Tassos 09/09/2010 14:22:03

        Τασσο, ισχύει και εδώ η απάντηση που έδωσα παραπάνω στον Σον Πεν.

    • ΕΛΛΗΝ avatar
      ΕΛΛΗΝ @ Vax 09/09/2010 13:46:17

      @vax
      Μήπως πριν ξεκινίσεις να κρίνεις το έργο της εν λόγω κυρίας έχεις κάποιο σχόλιο για το γεύμα που είχε στο σπίτι της με τους κ.κ Ψυχάρη- Αμερικανό πρέσβη..........

      • Vax avatar
        Vax @ ΕΛΛΗΝ 09/09/2010 14:24:38

        Δεν γνωρίζω για το συγκεκριμένο ραντεβού αλλά και να ισχύει δεν μπορείς να βγάλεις κάποιο ασφαλές συμπέρασμα γιατί πολύ απλά δεν μπορείς να γνωρίζεις το περιεχόμενο της συζήτησης. Όμως αυτό είναι ένα διαφορετικό θέμα!

  11. g.s avatar
    g.s 09/09/2010 00:03:22

    Το post αυτό είναι κίτρινο, και επειδή θα μου την πέσει κανένας όπως στον Vax εδώ πάνω, να πω ότι η νταλάρα μου προκαλεί τόση αναγούλα όση και ο άντρας της, αλλά σίγουρα λιγότερη από τον γαπ, που έχει τα πρωτεία.

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ g.s 09/09/2010 00:14:50

      Πρασινο καταπρασινο ειναι οπως η πρασινη αναπτυξη και τα πρασινα αλογα.

  12. DARK-BLUE avatar
    DARK-BLUE 09/09/2010 00:37:43

    Από Πακιστανικό στην Ομόνοια το πήρε..10 η 15 Ευρώ πάνω κάτω.

  13. manos avatar
    manos 09/09/2010 00:57:51

    TO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΡΟΛΟΪ Ή ΤΑ ΚΟΛΗΤΙΛΙΚΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΑΘΥΠΛΟΥΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΑΠΠΩΣΤΕ ΑΝΗΚΕΙ;

    ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΡΟΛΟΪ ΧΤΕΣ Η ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ ΤΣΑΝΤΑ

    ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΨΗΦΙΖΑΝΕ ΤΑ ΖΩΑ ΣΤΗ Β' ΑΘΗΝΩΝ, ΤΙ ΝΟΜΙΖΑΝ ΟΤΙ ΨΗΦΙΖΑΝ, ΤΗΝ ΚΟΥΝΕΒΑ;

    ΑΝΤΕ ΠΙΑ! ΣΙΧΑΜΑΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!!

  14. fwteinh avatar
    fwteinh 09/09/2010 01:02:01

    αφού είμαστε όλοι βλαχοεπιδειξιομανείς τι περιμένατε. οι βουλευτές μας είναι ο καθρέφτης μας.
    και σας φταίει το ρολόι όχι το ξύλινο 12ποντο της φώφης (μπλιάξ παρεμπιπτόντως!)
    τους βλέπω όλους και δυσφορώ, τόσα χρόνια κυβερνούν και ακόμη απολογούνται. Δεν βλέπετε πως κάνουν αν τους αναφέρει κάποιος δημοσιογράφος τον απλό λαό?Λες και είμαστε ενοχλητικό αναγκαίο κακό.
    Ξαναψηφίστε τους για να παρελαύνουν τα συνολάκια, κυβερνούν τόσα χρόνια και ακόμα πεινασμένοι είναι και θα παραμείνουν

  15. Αγροφυλακας avatar
    Αγροφυλακας 09/09/2010 06:24:19

    Τι γινεται με την Κουνεβα, καποτε ολοι με αυτην ασχολουνταν, γιατι περιεπεσεν εις αφανειαν;

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ Αγροφυλακας 09/09/2010 11:31:08

      Απολαμβάνει το διαμερισματάκι της....

  16. Bloody_Ophelia avatar
    Bloody_Ophelia 09/09/2010 09:16:30

    Το πρόβλημα με τη Νταλάρα είναι ότι φοράει ρόλεξ; δλδ εάν φορούσε swatch από άποψη, θα λέγαμε " α την καημένη, δεν είχε να πάρει καλύτερο ρολόι";

    • Tassos avatar
      Tassos @ Bloody_Ophelia 09/09/2010 09:26:23

      Οπως ακούω τώρα τον Λιάνη στο MEGA "ο βουλευτής πρέπει να είναι σεμνός"

      • Bloody_Ophelia avatar
        Bloody_Ophelia @ Tassos 09/09/2010 09:46:10

        Σέμνυμαι σημαίνει πρωτίστως είμαι ειλικρινής. Αν η μαντάμ Νταλάρα που χρόνια απολαμβάνει την πολυτέλεια που της εξασφαλίζουν οι μπίζνες του συζύγου της, άρχισε να το παίζει αίφνης "σεμνή και ταπεινή" δε θα ταν γελοιωδέστερο;

        Το ερώτημα είναι τί έχει να κομίσει η μαντάμ στο δημόσιο βίο. Υποθέτω, τίποτα.

  17. rs avatar
    rs 09/09/2010 09:27:46

    Η κριτική σας στην κυβέρνηση (όχι άδικα) και η άκριτη υποστήριξη του Σαμαρά (και προσωπική αλλά και των πολιτικών του επιλογών) είναι πολλές φορές οι αιτίες δημοσίευσης "κίτρινων" και "σκοπτικών" σχολίων τα οποία είναι αφορμή για να βγάζει κάθε πικραμένος τα αποθημένα του.
    Η πολιτικές επιλογές δεν κρίνονται απο το "φαίνεσθε" ή άν θέλετε μόνο απο αυτό.Πράγματι τα ίδια γινόταν με τον Κ.Κ. (playstation κλπ) την Νατάσα (πολύ σωστα για το πτυχίο "μαϊμού") και άλλους και ποτέ δεν θα σταματήσουν.
    Εκτός των άλλων είναι και θέμα ....αισθητικής.
    Το πρόβλημα με την εν λόγω κυρία είναι αλλού και αυτό περιμένω να αναδείξετε και όχι να αναφέρεσθε πάντα στην "γυναίκα του Καίσαρος...", το οποίο φυσικά και ισχύει, αλλά είναι πλέον πασιφανές και απο ότι φαίνεται, λόγω και των εκλογικών αποτελεσμάτων, δεν λαμβάνεται ιδιαίτερα υπόψη απο τους πολίτες.

    • Bloody_Ophelia avatar
      Bloody_Ophelia @ rs 09/09/2010 09:55:54

      Συμφωνώ απολύτως.
      Επ αυτού: " Η ηθική του μέλλοντος είναι η αισθητική". Νίτσε.

  18. Tassos avatar
    Tassos 09/09/2010 09:37:40

    Ρε παιδιά η Πέπυ η αδελφή της Νταλάρα είναι η γυναίκα του Ραγκούση?

    • Πλούταρχος Λευκαδίτης avatar
      Πλούταρχος Λευκαδίτης @ Tassos 09/09/2010 09:50:35

      Ο Σαραγκούσης και η Χάννα είναι πρώτα ξαδέλφια... Με καταγωγή από τη Σύρο και την Πάρο (και τη Σαραγόσα της Ισπανίας θα προσέθετα εγώ...), όπως γράφει και στην ιστοσελίδα της η υφυπουργός...

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Πλούταρχος Λευκαδίτης 09/09/2010 11:11:30

        Άννα την λένε την κα Νταλάρα.
        Η Hanna είναι στα Γερμανικά υποκοριστικό της Ιωάννας (Johannna = Hanna). Όπως Ιωάννης = Johannes, Γιάννης = Hans, Hansel = Γιαννάκης.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Πλούταρχος Λευκαδίτης 09/09/2010 11:18:50

        Οι έμμονες ιδέες οδηγούν σε λάθος διαδρομές, ως προς αυτό που υπονοείς: Οι Εβραίοι των Κυκλάδων δεν ήταν Σεφαραδίτες, παλαιοί Ισπανοί, αλλά Ρωμανιώτες, δηλαδή αυτόχθονες, μιλούσαν μόνον Ελληνικά. Δεν πρέπει να έχει απομείνει σχεδόν κανείς. Όσοι γλύτωσαν από το Άουσβιτς, πήγαν στην Αθήνα.
        Έχω ζήσει στην Ερμούπολη ως εργαζόμενος, και γνωρίζω.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ Πλούταρχος Λευκαδίτης 09/09/2010 11:28:39

        Υποτίθεται ότι το επώνυμο Saragussi ανιχνεύεται σε εβραίους της Θεσσαλονίκης, όμως... Άρα μπορεί να ήταν σεφαραδείτες...

        Έχει σημασία?

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Πλούταρχος Λευκαδίτης 09/09/2010 11:32:19

        Δεν έχει σημασία Αθανάση, αλλά άν βρείς τέτοιο επώνυμο στη Σαλονίκη, στην Πόλη, στο Σεράγεβο, στο Βελιγράδι, στη Χάιφα ή στο Λιβόρνο, γράψε μου. Είμαι περίεργος, και μου αρέσει ως πόλη η Σαραγόσσα...

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Πλούταρχος Λευκαδίτης 09/09/2010 11:34:28

        Πληροφοριακά, μόνο στη Γαλλία έχω συναντήσει το επώνυμο αυτό.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ Πλούταρχος Λευκαδίτης 09/09/2010 11:35:06

        http://3.bp.blogspot.com/__rQi4NYv9Vg/S0Ui2scdeJI/AAAAAAAADZI/p__pwRCicqg/s1600-h/sara.bmp

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Πλούταρχος Λευκαδίτης 09/09/2010 11:41:13

        (A)θανάσης, thanks!
        Αλλά Κallipoli - Greece ?

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Πλούταρχος Λευκαδίτης 09/09/2010 11:46:30

        Ώχ, τώρα τόπιασα. Ellis Island. Αγγλίδα Εβραία, μετανάστρια στην Αμερική το 1920. Πιθανώς οι ρίζες της γυναίκας αυτής ήταν από τη Σαραγόσσα. Κι αφού πήγε στο Έλλις, ήταν φτωχή, για μόνιμη μετανάστευση για δουλειά ή συνόδεθε την οικογένειά της. Πολύ ενδιαφέρον, ζωντανή ιστορία.
        Στο Παρίσι πάντως υπάρχουν και τώρα Γάλλοι με το επώνυμο αυτό.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Πλούταρχος Λευκαδίτης 09/09/2010 11:49:11

        Ίσως έχει κάποια σχέση με την Καλλίπολη, Τουρκία, Δαρδανέλλια, τότε (μετά τον Α' Παγκόσμιο) ήταν υπό τον Ελληνικό Στρατό, εξ αυτού λέει Κallipoli – Greece.
        Ωραίο θέμα για μυθιστόρημα.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Πλούταρχος Λευκαδίτης 09/09/2010 11:51:51

        Υπό τον ελληνικό στρατό ήταν η Μικρασία. Η Καλλίπολη, που ανήκει στην Ανατολική Θράκη, ήταν τότε κανονική ελληνική επικράτεια, αφού μιλούμε για χρονικό σημείο μετά τη Συνθήκη των Σεβρών. Οπότε, σωστό το Greece.

        Τρομερά ενδιαφέρον, πάντως, Αθανάση!

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ Πλούταρχος Λευκαδίτης 09/09/2010 11:52:50

        Kalipoli, όχι Kallipoli. (Gallipoli το λένε οι αγγλό για την ακρίβεια)...

        Μήπως...
        http://www.gtp.gr/Locpage.asp?id=64960

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Πλούταρχος Λευκαδίτης 09/09/2010 11:55:43

        Επώνυμος, ορθότατο! Ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες.
        Εκπληκτικό μυθιστόρημα μπορεί να βγεί από την ιστορία. Η γυναίκα ίσως ήταν από τον Ελλήσποντο - ή από την Πόλη - και κατάφερε να πάρει υπηκοότητα Βρετανική (ίσως είχε συγγενείς στην Αγγλία) για καλύτερη μεταχείριση στην Αμερική. Ποιός ξέρει τι έγινε μετά το Ellis Isaland.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Πλούταρχος Λευκαδίτης 09/09/2010 11:59:35

        (A)θανάσης τώρα μπερδέυτηκα. Υπήρχε Καλίπολη στον Πειραιά το 1920. Υποτίθεται, όλα αυτά μετά το 1922 και την ανταλλαγή, λόγω προσφύγων από την Καλλίπολη.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ Πλούταρχος Λευκαδίτης 09/09/2010 12:04:54

        http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%AF%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B7_%28%CE%A0%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B1%CE%B9%CE%AC%29

  19. Μεριλένα avatar
    Μεριλένα 09/09/2010 10:52:24

    Ρε παιδιά εδώ έχει rolex η Τζότζολα...

    • michal avatar
      michal @ Μεριλένα 10/09/2010 07:20:20

      Kai o prwhn proedros ONNED kurios Kouroushs.

  20. Κάγκουρας avatar
    Κάγκουρας 09/09/2010 10:57:20

    Λάιφ στάιλ η βουλή μας.

  21. Factorx avatar
    Factorx 09/09/2010 11:06:54

    @rs Τώρα μας πιάσαν οι ευισθησίες; Αν θες την γνώμη μου οι φωτπγραφίες αυτές συμβολίζουν επακριβώς το ΠΑΣΟΚ. ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΔΟΥΛΕΜΑ

    • rs avatar
      rs @ Factorx 09/09/2010 11:27:35

      Όχι Factor,
      δεν μας πιάσαν τώρα οι ευαισθησίες αλλά πολύ παλαιότερα και με ... όλους!
      Τα κότερα δηλαδή των πολιτικών της ΝΔ τί ήταν; Το ότι ΚΑΙ το ΠΑΣΟΚ ρέπει προς το "βλαχομπαρόκ" και την "κιτσαρία" είναι γνωστό παλαιόθεν.
      Στη συγκεκριμένη όμως περίπτωση δεν προσθέτει ο σχολιασμός κάτι "επί του πολιτικού" όπως δεν προσκομίζει και κάτι επιπλέον οτι η ¨νέα κυβερνητική εκπρόσωπος της ΝΔ χαρακτήρισε την κυβέρνηση ¨κυβέρνηση μνημονίου".
      Πιστεύω οτι συννενοούμαστε.

      • cockfosters avatar
        cockfosters @ rs 09/09/2010 12:01:41

        Φιλε μου μ' αρεσεις γιατι βλεπεις τα πραγματα καθαρα, εισαι
        ευστοχος,ευθυς και χωρις παρωπιδες. Οτι δλδ προκαλει αλλεργια στους φανατικους των κομματων. Παντος χρωματος.

  22. Ηνιοχος avatar
    Ηνιοχος 10/09/2010 06:38:56

    από την συνέντευξη της υφυπουργού Άννας Νταλάρα, στην εκπομπή 10:00-12:00 με τους Θ. Λάλα & Κων/νο Μπογδάνο. (Τετάρτη 08 Σεπτεμβρίου 2010)

    OLYMPIA.GR


    Την ρωτάει σε κάποια στιγμή ο Λάλας:

    “Το άλλο το ότι θέλουν όλοι όσοι δουλεύουν να παίρνουν τον βασικό..” και απαντάει η κ. Νταλάρα:

    “Το άλλο πόσο κάνει η τσάντα της Άννας και το κολιέ της Φώφης..”

    ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΗΣΗ/ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

    εεε!!! οχι να εχουν το θρασος τα γκοιμ/βοδια να απαιτουν
    ‘εξασφαλισμενα βοσκοτοπια’ απο τους ιδιοκτητες τους και
    αντι να λιωνουν στο οργωμα να ασχολουντε με το ανθρωπινο ειδος


    Προσέξτε τι είπε για την φορολογία

    “Αυτό το πράγμα όμως είναι και μία ολιγωρία και μία παθογένεια κράτους
    και προυχόντων, είναι λίγο μια παλιά νοοτροπία και αυτό το πράγμα ήταν το πρώτο που έπρεπε να γίνει. Δηλαδή, εγώ κάνω κριτική και στον εαυτό μου αφού είμαι μέλος αυτού του σχήματος και κοινοβουλευτικά που ήταν ο μεγάλος μου δρόμος, και τώρα μιας μέρας σ’ αυτή τη θέση, το ότι δεν
    προλάβαμε από την αρχή να ξεκαθαρίσουμε ορισμένα πράγματα. Οι παλινωδίες του «φορολογώ, δε φορολογώ», είναι πάρα πολύ σημαντικό εάν θα κάνεις αμνηστία, αφού είμαστε μια χώρα της Ευρώπης και βλέπεις το τεράστιο έλλειμμα, κάνε την τις πρώτες μέρες. Τώρα έχουν φύγει τα πάντα πιστεύω
    έξω, όλα τα χρήματα. Δηλαδή χρειάζεται ανάκτηση της χαμένης εμπιστοσύνης”.

    ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΗΣΗ/ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

    κοιταξτε μπορει να ταλαιπωρηθηκαμε λιγακι για κανα δυο αιωνες
    απο την Βιομηχανικη Επανασταση ριχνοντας τα ανθυποψιχουλα των
    αποφαγιων μας στα διποδα, και οικτιρω και τον εαυτο μου ως εξεχων
    μελος της ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ που επιτρεψαμε να εκπεσει η κατασταση
    τοσο χαμηλα, δηλαδη να εμπλακει η ΚΕΦΑΛΗ με τα ΑΝΟΑ ΖΩΑ σχετικα
    με το αδιαπραγματευτον ΚΑΘΕΣΤΩΣ που διεπει τις μεταξυ τους σχεσεις ο ορισμος της βλασφημιας δηλαδη, αλλα για να εξιλεωθουμε
    απεναντι στον Γιαχβιδιους Εκλεκτικοτερους αφαιρεσαμε καθε ελευθερο βοσκοτοπι απο τα βιοδογκοιμ, προχωρησαμε ταχιστα την
    στειρωση και την ευθανασια σχεδον στο συνολο του πληθυσμου τους,
    και ετσι επαναφεραμε επι γης την ΙΕΡΗ Μ Α Σ ΤΑΞΗ στο σταδιο
    να υποδεχτουμε τον ΑΔΙΑΜΦΗΣΒΗΤΗΤΟ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.