#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/08/2012 16:27
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Με την κάθοδο των ... Δωριέων παρομοιάζει την εισβολή λαθρομεταναστών ο Δένδιας



Δραματική έκκληση στην ελληνική κοινωνία, και στις τοπικές κοινωνίες ειδικότερα, για συνεργασία με την πολιτεία για την ολοκληρωμένη αντιμετώπιση του μεταναστευτικού απηύθυνε μέσω του ΣΚΑΪ ο υπουργός Δημοσίας Τάξης Νίκος Δένδιας, κάνοντας μάλιστα λόγο για εισβολή άνευ προηγουμένου. «Η χώρα χάνεται• από την κάθοδο των Δωριέων (!!!) , 4000 χρόνια πριν, ουδέποτε η χώρα δεν δέχθηκε τόσο μεγάλης έκτασης εισβολή (...) πρόκειται για βόμβα στα θεμέλια της κοινωνίας και του κράτους» δήλωσε χαρακτηριστικά.

Ο υπουργός δήλωσε μάλιστα ότι αν δεν αφεθεί να επιτελέσει το έργο του, θα υποβάλει την παραίτησή του. «Δεν έχει νόημα να μείνω στην καρέκλα μου» σχολίασε.

«Η επίλυση του μεταναστευτικού είναι πρόκληση εθνικού μεγέθους. Είμαστε στα όρια της κατάρρευσης, Αν δεν δημιουργήσουνε ένα συνολικό δίκτυο διαχείρισης της παράνομης μετανάστευσης θα καταρρεύσουμε» δήλωσε ο κ. Δένδιας, αναφερόμενος στις έντονες αντιδράσεις στη Θράκη για τη μεταφορά μεταναστών στις σχολές δόκιμων αστυφυλάκων σε Κομοτηνή και Ξάνθη. «Κινδυνεύουμε με πλήρη αλλοίωση της κοινωνίας, το μεταναστευτικό ίσως είναι μεγαλύτερο πρόβλημα και από το οικονομικό» δήλωσε.

«Δεν θα αδικηθεί καμία περιφέρεια, καμία πόλη, κανένα χωριό η Αθήνα θα επωμιστεί το βάρος που της αναλογεί» διαβεβαίωσε, επικαλούμενος και σχετικές δηλώσεις του Δημάρχου Αθηναίων

 Πρώτη μέρα φανάρια χωρίς μετανάστες!



Στο μεταξύ, όπως επισημαίνει και το Πρώτο Θέμα. μια ασυνήθιστη εικόνα αντικρίζουν οι οδηγοί που κυκλοφορούν από το πρωί της Δευτέρας στο κέντρο της Αθήνας, καθώς δεν συναντούν τις συνήθεις «ορδές» μεταναστών στα φανάρια, που προσφέρουν λουλούδια ή «ορμάνε» να πλύνουν τα τζάμια...

Η επιχείρηση «Ξένιος Ζευς», η οποία πλέον καθιερώνεται σε καθημερινή βάση, είχε ήδη τα πρώτα ορατά αποτελέσματα, καθώς έγιναν πάνω από 7.000 προσαγωγές και 1.500 συλλήψεις, ενώ ξεκίνησε ήδη η επαναπροώθηση των αλλοδαπών εκείνων, που δεν είχαν νόμιμα χαρτιά. Μόνο χθες Κυριακή έγιναν 1.130 προσαγωγές αλλοδαπών και συλλήψεις 395.

"Άλλο Μετανάστευση, Άλλο Εισβολή”



Η Γραμματέας Μεταναστευτικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας, κα Φωτεινή Πιπιλή, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Με ανακούφιση και ικανοποίηση από τη θέση της Γραμματέως Μεταναστευτικής Πολιτικής, αλλά και ως Βουλευτής της πολύπαθης λόγω της ανεξέλεγκτης λαθρομετανάστευσης, Α’ Αθηνών, παρακολουθώ την τελέσφορη δράση της Πολιτείας και κυρίως του Υπουργείου Προστασίας Πολίτη - Δημοσίας Τάξης για την αποκατάσταση της ισορροπίας στην καθημερινότητά μας.


 Από την αρχή είχαμε, ως Γραμματεία, συμπεριλάβει στην πολιτική μας τις φράσεις κλειδιά “Άλλο Μετανάστευση, Άλλο Εισβολή”, καθώς και “Αστυνόμευση, Άσυλο, Απέλαση”. Από την πρώτη στιγμή, ο Πρόεδρος του κόμματός μας κ. Αντώνης Σαμαράς, μας είχε χαράξει ξεκάθαρη πολιτική, την οποία και εφαρμόζει ως Πρωθυπουργός. Σε αυτό το πλαίσιο αναπτύξαμε τις πρωτοβουλίες μας, τις θέσεις μας, τις δράσεις μας, ενώ ο ίδιος με στήριξε προσωπικά στον άνισο αρχικά αγώνα μου για την αδήριτη ανάγκη - ως κύριο μέτρο πρόληψης -της δημιουργίας Κέντρων Προσωρινής Κράτησης λαθρομεταναστών.

Η εντολή του Πρωθυπουργού για νόμιμες διαδικασίες αναφορικά με τον έλεγχο της εισόδου λαθρομεταναστών, αλλά και της απέλασης όλων όσοι διαβιούν παράνομα και με καταστροφικές συνέπειες για τους πολίτες, αλλά και για τους ίδιους, μου δίνει τη δύναμη να συνεχίσουμε. Στην πολιτική μας πρώτιστη αξία είχε και έχει η προστασία κάθε νόμιμου εργαζόμενου μετανάστη στη χώρα μας.

Επισημαίνω, όμως, για μία ακόμα φορά, την αναγκαιότητα για πλήρη ενημέρωση των τοπικών κοινωνιών αναφορικά με τις δράσεις για σωστή μεταναστευτική πολιτική, ώστε να μη δημιουργούνται παρερμηνείες και κυρίως να μη γίνεται η εθνική προσπάθεια αντικείμενο εκμετάλλευσης της άγνοιας από δήθεν προοδευτικούς, δήθεν δημοκράτες και ενίοτε εμπορευόμενους το “θησαυρό” που προέρχεται από την αθρόα λαθρομετανάστευση».

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. nik avatar
    nik 06/08/2012 16:30:58

    Δένδιας ! επιτέλους ένας Υπουργός με @@ που λέει τα σύκα σύκα και την σκάφη σκάφη...

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ nik 06/08/2012 16:36:24

      το τι κάνεις μετράει και κυρίως το αν θα λύσει τελικά το πρόβλημα.
      από λόγια χορτάσαμε.

      με μια "σκούπα" πάντως ως απολογισμό 40 ημερών στην κυβέρνηση δεν πρόκειται να πάει μακριά...

      • Βούρδουλας avatar
        Βούρδουλας @ Παρατηρητής 06/08/2012 17:38:05

        Μάλλον δεν σου περισσεύει και πολλή υπομονή, ε ;

        • Παρατηρητής avatar
          Παρατηρητής @ Βούρδουλας 06/08/2012 17:51:02

          Είμαστε μια τρίχα από τη διάλυση και την καταστροφή και εσείς θέλετε να δίνουμε συγχαρητηρία σε έναν υπουργό που επί ενάμισο μήνα το μόνο που έκανε είναι δυο φορές δηλώσεις "διαπιστώνοντας" (!) το πρόβλημα που ξέρουν και τα μικρά παιδιά και μια "σκούπα".

          και ο Χρυσοχοϊδης έχει κάνει δέκα σκούπες μέχρι τώρα, ε και, τι έγινε; λύθηκε το πρόβλημα;

          • Βούρδουλας avatar
            Βούρδουλας @ Παρατηρητής 06/08/2012 18:25:43

            Το τι έκανε ο χρυσοχοίδης λίγο μ' ενδιαφέρει. H ερώτηση παραμένει αφού απάντηση δεν πήρα.

          • Παρατηρητής avatar
            Παρατηρητής @ Βούρδουλας 06/08/2012 18:30:02

            Μάλλον δεν σου περισσεύει...

    • Θ th avatar
      Θ th @ nik 06/08/2012 18:13:29

      Η Αποσύσταση των “Τ.Ε.Α”, και η “ενωποίηση” των σωμάτων ασφαλείας, όπως και η αποσύσταση της “ Αγροφυλακής”, απερήμωσαν (και Αλβανοποίησαν) την Ελληνική ύπαιθρο χώρα.

      • ANORFOGRAFOS avatar
        ANORFOGRAFOS @ Θ th 08/08/2012 21:13:46

        καταλαβαίνεις φυσικά ότι αν είχαμε Τ.Ε.Α αυτη τη στιγμή θα ειμασταν λιγο απο Σύρια και λιγο Λιβύη εχετε ακουσει βεβαια οτι g3 μαζευτικαν απο τους εθνοφυλακες των ακρητικων νομων απο το χειμωνα κιολας και βιαστηκα απο τον ελληνικο στρατο

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ ANORFOGRAFOS 08/08/2012 21:43:00

          Μόνο λίγο από Λιβύη και Συρία είμαστε; Άνοιξε τα μάτια σου και δες πού μας κατάντησαν οι προοδευτικές™ σας ιδεοληψίες: Είμαστε καί Λιβύη και Σομαλία και Αφγανιστάν και Μπαγκλαντές και Μαρόκο μαζί!

  2. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 06/08/2012 16:48:16

    Απελάσεις με συνοπτικές διαδικασίες ή δίχως διαδικασίες.

    Κλείσιμο του Έβρου.

    Να γίνετε αποτελεσματικοί τώρα.

  3. ΚΜ avatar
    ΚΜ 06/08/2012 16:53:37

    Βάσει του πώς έχει εξελιχθεί μέχρι τώρα η επιχείρηση «Ξένιος Ζευς», μπράβο στον πρωθυπουργό και στον υπουργό και στην αστυνομία. Μας δίνουν μια ανάσα ελπίδας. Η φοβικιά και κατώτερη των περιστάσεων κυρία Πιπιλή καλύτερα να μην μιλάει όμως. Γιατί, πριν τις εκλογές του Μαΐου, κάτι ανακοινώσεις με τις θέσεις του κόμματος για την λαθρομετανάστευση που δεν περιείχαν πουθενά την λέξη «απέλαση», κάναν μεγάλη ζημιά και χάρισαν ψήφους σε ακραίους σχηματισμούς. Ευτυχώς που φαίνεται ότι το παίρνει πάνω του ο Σαμαράς και αυτό το ζήτημα (λες και δεν έχει ο χριστιανός τόσα άλλα να βγάλει πέρα).

  4. man8os avatar
    man8os 06/08/2012 16:54:22

    Μπραβο μια καλη αρχη. Θελει δρομο ομως για να διωξετε το 1,500,000 λαθρομεταναστες.
    Να συνεχισετε ετσι. Συλληψη-κρατηση-απελαση

  5. Tonia G. avatar
    Tonia G. 06/08/2012 16:56:56

    Αστεία πράγματα. Κάτι αυτονόητο (καθημερινή εφαρμογή των νόμων) παρουσιάζεται σαν επίτευμα. Παρουσιάζεται ως θέμα για σχολιασμό από κόμματα, ΜΚΟ και άλλους θλιβερούς εκπροσώπους της παρακμής μας...
    Έλεος δηλαδή... δίνουμε συγχαρητήρια σε έναν Υπουργό επειδή υπακούει στο Νόμο της Χώρας, δηλαδή συλλαμβάνει παρανόμως διαμένοντες αλλοδαπούς. Αν το πούμε σε καμιά ΚΑΝΟΝΙΚΗ χώρα θα γελάνε!
    Αντί να δικάζονται όλοι οι προκάτοχοι του από το 1992 και μετά (εκτός του ότι δεν εφάρμοζαν τη νομοθεσία και για εξ αμελείας εμπλοκή σε όλες τις δολοφονιες και τραυματισμούς Ελλήνων πολιτών από παράνομους μετανάστες), μας έχουν βάλει στο "τριπάκι" να τους πούμε και μπράβο που για δυο μέρες τώρα κάνουν τη δουλειά τους!!!
    Έλεος δηλαδή!

    • Γρυνη avatar
      Γρυνη @ Tonia G. 06/08/2012 17:41:09

      !!!!!!!!!!!!

    • tpe avatar
      tpe @ Tonia G. 06/08/2012 18:12:31

      Θα ασχοληθώ κι αργότερα με άλλα σχόλια. Ξεκινάω από εσένα, λέγοντας πως συμφωνώ στα περισσότερα. Να προσθέσω ταυτόχρονα πως και μόνο μια επιδερμική ανάγνωση της ανακοίνωσης των "αριστερών" του ΣΥΡΙΖΑ φτάνει για να σε κάνει να ουρλιάξεις.

  6. ΚΕΡΒΕΡΟΣ avatar
    ΚΕΡΒΕΡΟΣ 06/08/2012 17:21:02

    Για το Δουβλίνο 2 ούτε τσιμουδιά...
    Κουτσαβακισμοί για ιθαγενείς.

    • Γιώργος1 avatar
      Γιώργος1 @ ΚΕΡΒΕΡΟΣ 06/08/2012 18:47:58

      Αν καταργηθεί το Δουβλίνο 2 τι πιστεύεις ότι θα γίνει;

      • ANORFOGRAFOS avatar
        ANORFOGRAFOS @ Γιώργος1 08/08/2012 21:14:52

        θα γινει το Δουβλινο 3

  7. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 06/08/2012 17:23:15

    ΜΠΡΑΒΟ ΝΙΚΟ ΔΕΝΔΙΑ. Επιτέλους πλέον είναι καιρός να μάθουν σε Μπαγκλαντες, Πακισταν κλπ ότι πρέπει να βρουν άλλα κορόιδα.

    Και για να μην ξεχνιόμαστε: τα σύνορα ακόμα ανοιχτά είναι.

    • Iωάννης34 avatar
      Iωάννης34 @ Δημήτρης 07/08/2012 00:13:00

      Μπράβο που έκλεισες τις σχολές Αστυνομίας για να στοιβάσεις λαθρομετανάστες
      Μπράβο που έκανες τη Θράκη σκουπιδότοπο

  8. elli avatar
    elli 06/08/2012 18:08:26

    Από τη μία τους βγάζουν, από την άλλη μπαίνουν! Άσε που άλλοι πάνε και παίρνουν τα χρήματα από τα Προγράμματα επαναπατρισμού ότι δήθεν θα επιστρέψουν στην πατρίδα τους, και πάνε διακοπές να δουν τους δικούς τους και μετά από λίγο ξαναμπαίνουν λαθραία!

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ elli 06/08/2012 18:11:41

      Μια πτήση Ισλαμαμπάντ-Κωνσταντινούπολη και από κει το λεωφορείο για τα σύνορα είναι η επιστροφή τους πάλι πίσω.

      • Iωάννης34 avatar
        Iωάννης34 @ Παρατηρητής 07/08/2012 00:14:52

        Πιο γρήγορα θα επιστρέψουν εκείνοι παρά οι αστυνομικοί που τους μετέφεραν απο Αθήνα στην Θράκη

  9. Vee avatar
    Vee 06/08/2012 18:13:15

    Για να υπάρχει ελπίδα ότι θα γίνει κάτι ουσιαστικό όμως θα πρέπει να συνεργαστούν όλοι οι Έλληνες, τουλάχιστον όσοι αγαπάνε την πατρίδα τους. Όχι δουλειά σε λαθρομετανάστες ή παροχή στέγης/άλλης βοήθειας. Παραδειγματική τιμωρία όσων το κάνουν. Είναι πια θέμα επιβίωσης του Ελληνισμού και της εθνικής μας ταυτότητας!

  10. έλεος avatar
    έλεος 06/08/2012 19:06:59

    η αστυνομια ειναι αμφιβολο αν μπορει να αντεξει σε τετοιους καθημερινους ρυθμους , το συστημα δε ειναι σιγουρο οτι δεν αντεχει , οι λυσεις ειναι δυο , η μια ειναι η επικουρικη βοηθεια απο τις ενοπλες δυναμεις για ενα περιορισμενο διαστημα 3-6 μηνων , θα αναλαβει αποκλειστικα την φυλαξη πχ υπουργειων πρεσβειων κτλ στο μοντελο των ολυμπιακων αγωνων , εθελοντικα και μονο μονιμα στελεχη , ετσι θα αποδεσμευτει μεγαλος αριθμος αστυνομικων που θα βγει στους δρομους , η δευτερη ειναι η μισθωση αεροσκαφων τα οποια θα εκτελουν αμεσα δρομολογια μολις συμπληρωνεται ο αριθμος ατομων προς απελαση , ουτε χωροι κρατησεις ουτε τιποτε , ετσι θα περασει και το μηνυμα την μια μπηκες μεσα την επομενη βγηκες και στους επιδοξους λαθρομεταναστες και στους δουλεμπορους .... για να μειωθει ο αριθμος των λαθρομεταναστων στην Ελλαδα πρεπει καθημερινα να φευγουν περισσοτεροι απο οσοι μπαινουν , καθημερινα μπαινουν 450+ , ποσοι φευγουν ? χθες 88 , τον προηγουμενο μηνα 981 αλλα μπηκαν πανω απο 10 χιλιαδες .... για να λυθει το προβλημα θελει δραστικα μετρα , το κακο ειναι οτι δεν τα παιρνει κανεις

  11. nestrom avatar
    nestrom 06/08/2012 19:13:22

    Μια απορία: Σκοπός της επιχείρησης είναι η αποπομπή των μεταναστών στις χώρες τους ή το μοίρασμά τους σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας?
    Προσέχετε την ευαίσθητη Θράκη. Ήδη η δημογραφία εκεί είναι εις βάρος μας (αν δεν είχαμε κάνει το κόλπο "Ανατολική Μακεδονία και Θράκη" θα είχαμε πρόβλημα μειονοτικού κόμματος).
    Και τέλος: Αφού τους στέλνουν αεροπορικώς στις χώρες τους γιατί αυτό δεν γίνεται από το Ελ.Βενιζέλος? Όσοι είναι πλέον στα στρατόπεδα στη Θράκη θα μεταφερθούν στα σύνορα με την Τουρκία (και η Τουρκία θα πει "περάστε"?)?.

    Η υπόθεση εμένα μου βρομάει.

    • Εύα avatar
      Εύα @ nestrom 07/08/2012 01:22:56

      Υπάρχουν φήμες ότι κάτι γίνεται..αν αληθεύει ότι υπάρχουν πλωτά στον Έβρο, ότι ακόμα και Τούρκοι βρίσκονται υπό περιορισμό....
      (20 άτομα ζητήθηκαν από το νομό μας για ενίσχυση)....

      • nestrom avatar
        nestrom @ Εύα 07/08/2012 01:46:22

        Αν εννοείς ότι τους επαναπροωθούν με πλωτά στην Τουρκία, αμφιβάλλω.
        Όχι γιατί οι Τούρκοι προσέχουν τα σύνορά τους (εκεί ήμουν, χειρότεροι από εμάς είναι, η πιθανότητα χερσαίας τουρκικής εισβολής αποκλείεται για διάφορους λόγους και κυρίως γιατί πιο ευάλωτα είναι τα νησιά του Αν. Αγαίου) αλλά γιατί ένα σοβαρό κράτος θα έκανε αυτήν την επιχείρηση κρυφά χωρίς τυμπανοκρουσίες.

      • Παρατηρητής avatar
        Παρατηρητής @ Εύα 07/08/2012 02:07:34

        Δεν καταλαβαίνω τι λέτε, για κάντε το λιανά γιατί ακούγεται ενδιαφέρον.

        • Εύα avatar
          Εύα @ Παρατηρητής 07/08/2012 16:15:31

          Υπάρχουν διαδόσεις Παρατηρητή..για πλωτές περιπολίες άκουσα..κάτι που, πάλι οι φήμες λένε, ότι μέχρι τώρα δε γίνονταν..κάτι περιμένουν; αν τα συνδυάσεις όλα όσα γίνονται (κι εντός κι εκτός των συνόρων μας ), ίσως να μην είναι τυχαία η επιχείρηση Ξένιος Ζευς..

          • Εύα avatar
            Εύα @ Εύα 07/08/2012 16:16:45

            Συν το ότι ζητούν αστυνομικούς από τα τμήματα των πόλεων, σε περίπτωση που οι συνοριοφύλακες δεν αρκούν...

  12. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 06/08/2012 19:19:44

    Δεν έχεις άδικο στο σκεπτικό σου, αλλά θέλω να ελπίζω ότι τελικά απλά δεν έχει κάποιο συγκεκριμένο σκοπό η όλη επιχείρηση.

    Απλά οι θρακιώτες εχουν αποδειχθεί ότι υπομένουν τα πάντα οπότε τους κάνουν πακέτο και τους στελνουν εκεί.

    Άλλωστε μετά από κανένα μήνα πάλι στην Ομόνοια θα είναι...

    • nestrom avatar
      nestrom @ Παρατηρητής 06/08/2012 19:32:41

      Φίλε μου, η Θράκη έχει αφεθεί στη μοίρα της.
      Η Ελλάς δεν αντέχει άλλον ακρωτηριασμό.
      Μακάρι να κάνω λάθος.

      Από το στρατό γνωρίζω ότι οι γραμμές άμυνας της χώρας είναι 3:
      Γραμμή του Έβρου, Γραμμή του Νέστου και γραμμή του Ολύμπου στο Λιτόχωρο (δες αντίστοιχες θέσεις των βασικών μονάδων αρμάτων μάχης). Αν πέσει στον εχθρό και η τρίτη γραμμή αμύνης η χώρα συνθηκολογεί. Με βάση αυτό το δόγμα άμυνας η Μακεδονία και η Θράκη θα έπρεπε να ήταν πάνοπλες περιοχές χωρίς εσωτερικά προβλήματα.

      • Παρατηρητής avatar
        Παρατηρητής @ nestrom 06/08/2012 19:41:17

        Σε πολιτικό επίπεδο η μόνη γραμμή άμυνας που υπάρχει είναι η γραμμή Κολωνάκιου.

        Ποιες γραμμές άμυνας και ποια πάνοπλη Θράκη, αυτοί φίλε μου με το πρώτο μπαμ θα εξαφανιστούν και από τα Παρίσια θα καταλογίζαν ευθύνες στην στρατιωτική ηγεσία που αυτοί θα είχαν διορίσει.

        Μιλάμε για καθιζήματα...

  13. A.M. avatar
    A.M. 06/08/2012 19:21:20

    Τι έκκληση και ανοησίες στις τοπικές κοινωνίες κ. Δένδια;
    Μας δουλεύετε;
    Είναι ή δεν είναι παράνομοι αυτοί που συλλαμβάνονται;
    Είναι ή δεν είναι παραβάτες του νόμου οι παράνομα εισερχόμενοι στην χώρα;
    Σαφώς και είναι!
    Ε.. αφήστε τις εκκλήσεις συμπαράστασης και κάντε την δουλειά σας ως κυβέρνηση!
    Έλεος!
    Όταν κυβερνάς.. κυβερνάς! την τρέλλα μου μέσα!
    Δεν .. παρακαλάς!
    Παρακαλέσατε να σας ψηφίσουμε και το κάναμε!
    Ε .. τώρα κάντε την δουλειά σας!
    Κάντε τα αυτονόητα!
    Εφαρμόστε τους νόμους που ΕΣΕΙΣ οι βουλευτές έχετε ψηφίσει!

    Α και για να μην ξεχνιόμαστε.
    Όποιος παρεμβαίνει καθ' οιονδήποτε τρόπο και εμποδίζει την εφαρμογή του νόμου ή υπερασπίζεται τους παράνομους να συλλαμβάνεται, να δικάζεται και να φυλακίζεται.
    Η υπόθαλψη παράνομου τιμωρείται απ' τον νόμο!

    Αφήστε λοιπόν τις εκκλήσεις προς τις κοινωνίες και τα παρόμοια.
    Πήξαμε από εκκλήσεις για συννενόηση τις τελευταίες δεκαετίες και βλέπουμε που κατάντησε η χώρα.

    Επιτέλους... κυβερνήστε!
    Γι αυτό σας κάναμε κυβέρνηση..
    για να κυβερνάτε και όχι για να παρακαλάτε!

  14. tak avatar
    tak 06/08/2012 19:26:52

    Χαζομάρα εντελώς και άστοχο και επικίνδυνο το επιχείρημα Δένδια...
    Ποιοι είναι οι Έλληνες κύριε Δένδια; Τα ρωμαλέα φύλλα των Δωριέων δεν είναι;
    Που άλλα τράβηξαν δυτικά και άλλα βόρεια και ανατολικά;
    Εμείς κι εσείς οι Δωριείς κ. Δένδια δεν είμαστε εισβολείς, ελληνικό φύλλο είμαστε... Ελληνικά μιλούσαμε, τους ίδιους θεούς είχαμε και πιστεύαμε...
    Αλλά μη σας κάνω και μάθημα ιστορίας τώρα...
    Όσο για την καταγωγή σας από τους Δωριείς, περήφανος να είστε και μην αρχίσετε να λέτε τίποτα για Κορίνθιους γιατί θα σας απαντήσω σε άλλο τόνο...
    Να λέμε, αλλά μα ξέρουμε και τι λέμε...

    • nestrom avatar
      nestrom @ tak 06/08/2012 19:42:48

      Όντως, κορυφαία μα_ακία.
      Δεν πιστεύω ότι είναι τόσο ανιστόρητος (τιποτα δεν αποκλείεται βέβαια).
      Και ας κακοφανεί στους αριστερούληδες η μόνη πολιτική επιβίωσης είναι η εξώθηση των μεταναστών από τη χώρα και μαζί με αυτούς όσοι δηλώνουν Τούρκοι στη Θράκη. Απάνθρωπο, αλλά απολύτως απαραίτητο για την επιβίωση της χώρας.

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ tak 06/08/2012 19:49:11

      Μα ρε παιδιά δεν έχετ δει το παρουσιαστικό του Δένδια;
      Είναι πασιφανές ότι πρόκειται για απευθείας απόγονο των μυκηναίων, για αυτό έχει άχτι τους δωριείς...

    • Tonia G. avatar
      Tonia G. @ tak 07/08/2012 11:13:37

      Ο κ. Δένδιας (που απλά τη δουλειά του κάνει βάσει του Νόμου) έχει να εξηγήσει οπωσδήποτε δυο απαράδεκτα και άκρως συμβολικά θέματα:
      1. Γιατί χρησιμοποίησε την κάθοδο των Δωριέων ως παράδειγμα (εντελώς άστοχο και ανιστόρητο όπως εξηγούν οι φίλοι παραπάνω με σχόλια τους)
      2. Πολύ περισσότερο πρέπει να λογοδοτήσει για την Παμμέγιστη Ασέβεια να χρησιμοποιεί τον όρο "Ξένιος Δίας" για μια επιχείρηση συλλήψεων και απέλασης ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ. Διότι αποτελεί κορυφαία προσβολή για όσους έχουμε διαβάσει Ελληνική Ιστορία και σεβόμαστε αυτήν την Πατρίδα. Πως θα ακουγόταν σε κάποιους αν ονόμαζε το σχέδιο του "Φιλεύσπλαχνος Αλλάχ";
      Ας κάνουν ο κ. Δένδιας και ο Πρωθυπουργός τη δουλειά τους που είναι η υπακοή και εφαρμογή των νόμων ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ και για όλη τη θητεία τους και να μην ξεχνούν πως από τους 5.000 ελέγχους που έκαναν μόνο 1.500 συνελήφθησαν. Δηλάδη τι μας λένε; Ότι οι υπόλοιποι 3.500 που ελέχθησαν ήταν ΜΙΑ ΧΑΡΑ νόμιμοι!
      Με άλλα λόγια από τα 2 εκατομμύρια αλλοδαπών στη χώρα, οι 1,4 εκατομμύρια είναι λάδι!!!
      Αυτό που κάνει η Κυβέρνηση και ο κ. Δένδιας δεν είναι για συγχαρητήρια. Υποχρέωση τους είναι. Αν εντός 6 μηνών ή ενός έτους το πολύ έχουν απελάσει τους παρανομώς διαμένοντες και έχουν σφραγίσει τα σύνορα, δηλαδή ΟΤΑΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ, τότε θα τους πούμε πολλά ΜΠΡΑΒΟ και θα τους ξαναψηφίσουμε. Μέχρι τότε τα κεφάλια κάτω και καθημερινή ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ...

  15. Σικελιανος avatar
    Σικελιανος 06/08/2012 20:28:22

    Η ταυτιση με την καθοδο των Δωριεων ατυχεστατη... και ανιστορητη.. ομως ας ασχοληθουμε με την ουσια των πολιτικων πρωτοβουλιων που δειχνουν να ειναι σε σωστη κατευθυνση... πρεπει να συστηματοποιηθουν και να σκληρυνουν περαιτερω οι ενεργειες της κυβερνησης και κυριως να μην κανει χατιρια της ΔΗΜΑΡ σε αυτο το εθνικης σημασιας θεμα... μπραβο στον κυριο Δενδια που δειχνει πυγμη...

  16. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 06/08/2012 20:53:54

    Η κάθοδος των Δωριέων, όπως πέρασε στις αρχαιοελληνικές παραδόσεις, ενδέχεται να μην απεικονίζει την πραγματικότητα, δηλαδή να μην ήταν μία μαζική κάθοδος όπως παρουσιάζεται σε αυτές τις πολύ μεταγενέστερες πηγές.
    Αντίθετα, η εισβολή που δέχεται η Ελλάδα από στρατιές κοινωνικά καθυστερημένων ισλαμιστών Αφροασιατών μοιάζει καταπληκτικά, τηρουμένων των αναλογιών, με την διείσδυση των τουρκομανικών φύλων στη Μικρά Ασία μετά τη μάχη του Μαντζικέρτ (1071), κάτι που είχε ως αποτέλεσμα την τρομοκράτηση του ντόπιου πληθυσμού, την εγκατάλειψη της υπαίθρου (είχε καταληφθεί από τους Τουρκομάνους νομάδες και τα κοπάδια τους) και, τελικά, την εθνολογική αλλοίωση της Μικράς Ασίας ήδη πολύ πριν την Άλωση (1453). Ας διαβάσει όποιος θέλει το κλασικό βιβλίο του Σπύρου Βρυώνη, "Η παρακμή του μεσαιωνικού Ελληνισμού στη Μικρά Ασία", έκδοση Μορφωτικού Ιδρύματος Εθν. Τραπέζης.
    Πρέπει να γίνει συνείδηση στον μέσο Έλληνα ότι ο Πακιστανός και ο κάθε αφροασιάτης μουσουλμάνος δεν είναι αθώος, είναι το όργανο της Τουρκίας για τον εξισλαμισμό της Ελλάδας, για τη δημιουργία 5ης φάλαγγας μέσα στην Αθήνα. Οταν ο τούρκος Υπ.Εξ. μιλάει για εκατοντάδες χιλιάδες μουσουλμάνους στην Αθήνα, δεν αναφέρεται φυσικά στους θρακιώτες μουσουλμάνους που διαβιούν εδώ...
    Αυτή η συνείδηση μόνο με κατάλληλη διαπαιδαγώγηση μπορεί να επιτευχθεί. Αν συνεχιστεί η κατάσταση, θα χρειαστεί νέος απελευθερωτικός αγώνας για να απαλλαγούμε εκ νέου από το ισλαμικό άγος, και μάλιστα, τώρα, στη χειρότερή του μορφή... Θα φτάσουμε στο σημείο να έχουμε φυλετικούς-θρησκευτικούς πολέμους στην Ελλάδα, με τους κομμουνιστές και λοιπούς ακροαριστερούς να παίρνουν το μέρος των λαθρεποίκων.

  17. Αθηνά-Μαρία avatar
    Αθηνά-Μαρία 06/08/2012 21:03:08

    Φαήλο είσαι διακοπές; δεν πήρες μαζί το λάπτοπ; ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙΣ! Θέλουμε τα σχόλιά σου γιά όλα αυτά ! Και μόνον η παρουσία σου μας αναπτερώνει... Οπως βλέπεις, γίνεται ένας μικρός χαμός οι Ελληνες δεν ξέρουν πιά τι να πιστέψουν.

  18. χρηστος avatar
    χρηστος 06/08/2012 21:20:45

    ston πατο της θαλασσας ολα τα αλλοδαπα σκουπιδια!!μαζι τους και οι νταβατζηδες τους του συριζα-ανταρσυα-δημαρ-κκε.

  19. o deksios avatar
    o deksios 06/08/2012 22:00:49

    το θεμα ειναι να κανεις απελασεις..οχι να τους στελνεις στη θρακη

  20. Αθηνά-Μαρία avatar
    Αθηνά-Μαρία 06/08/2012 22:33:08

    ΑΠΕΛΑΣΕΙΣ, ΑΠΕΛΑΣΕΙΣ, ΑΠΕΛΑΣΕΙΣ ! ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΣΩΖΕΙ. Και επειδή "μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά" δεν πειράζει...άς απελαθούν στην ανάγκη και μερικοί νόμιμοι. Τι νόμιμοι δηλαδή, από όλες αυτές τις χώρες και τα τυχόν χαρτιά ψεύτικα είναι. Επίσης σοβαρές κυρώσεις σε Ελληνες πού τούς απασχολούν και τούς στεγάζουν. Είναι το ίδιο εγκληματίες.

  21. Εγώ avatar
    Εγώ 06/08/2012 22:58:50

    Δηλαδή για τον Δένδια εμείς είμαστε οι Είλωτες;
    'Ετσι εξηγείται!

  22. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 07/08/2012 00:27:23

    τελικά το ραμαζάνι θα το γιορτάσουν το Δεκαπενταύγουστο;... ή να το ξανασκεφτούν στην κυβέρνηση;...

    διότι ή θα σαρώνεις και θα απελαύνεις μαζικά ή θα τους επιβραβεύεις δίνοντάς τους δημόσιους χώρους για ουάκμπαρ... και τα δύο μαζί δεν γίνεται...

    τους δίνει λάθος σήμα... ή μήπως το σωστό;...

    κρίνει η κυβέρνηση σκόπιμο να αναπεμφθουν ισλαμιστικές κραυγές στον Αττικό ουρανό ειδικά στις 15 Αυγούστου, ημέρα της Παναγίας (αλλά και οποτεδήποτε) ημέρες όπου όλες οι εκκλησίες μας θα έπρεπε να κάνουν δεήσεις υπέρ δεκαπεντάχρονης και ΟΥΔΕΜΙΑ ξένη προσευχή δεν επιτρέπεται να ακούγεται, πόσο μάλλον των αλλόφυλων δολοφόνων εισβολέων ενεργούμενων της Τουρκίας και της Σ.Α.!!!

    το όνειδος των Προπυλαίων δεν επιτρέπεται να επαναληφθεί σε ΚΑΝΕΝΑ δημοσιο Ελληνικό χώρο, σε καμία πλατεία, σε κανένα Στάδιο της χώρας

    είμαστε ακόμα χριστιανική χώρα, νομίζω...

  23. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 07/08/2012 00:29:03

    ΑΣ ΕΟΡΤΑΣΟΥΝ ΗΣΥΧΑ ΚΑΙ Ι Δ Ι Ω Τ Ι Κ Α !!!

    Όλοι όσοι βρίσκονται εδώ είναι παράνομοι και τα χαρτιά τους είναι Π Λ Α Σ Τ Α!!!

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 07/08/2012 00:31:42

      Δηλαδή εφόσον συμφωνεί ο κος Δ. ότι δεχόμαστε ΑΙΜΑΤΗΡΗ εισβολή πως συνδυάζεται το ότι οι εισβολείς ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΟΝΤΑΙ με την γενναιόδωρη παραχώρηση Ελληνικά Στάδια και δημόσιους χώρους;

      Για εξηγήστε μου!

      ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΜΑΣ ΤΗ ΜΑΡΤΥΡΑ, ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΟΠΕΙ ΜΑΧΑΙΡΙ Η ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΡΑΜΑΖΑΝΙΑ!!!

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 07/08/2012 00:32:46

        αλλά από σεβασμό για όλους τους γέροντες και τις γερόντισσές μας που ΣΦΑΓΙΑΣΤΗΚΑΝ!!!

        Για ραμαζάνια στην Τουρκιά και στην Σ.Α!

  24. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 07/08/2012 00:34:25

    για την κάθοδο των Δωριέων ας μην το σχολιάσω

    η κάθοδος των Μογγόλων ΜΟΓΓΟΛΙΚΟΣ ΔΕΣΠΟΤΙΣΜΟΣ από φύλλα τουρκόφιλα και οθωμανόχνωτα

    • μαρικα avatar
      μαρικα @ αλλενάκι 07/08/2012 01:28:28

      αλλενακι μου θυμωσες και εχεις δικιο ,οι Δωριεις ηταν φυλλο Ελληνικο.Συνιστω λοιπον στους κυβερνοντες περισσοτερο να κυβερνουν και λιγοτερο να ομιλουν.

  25. roadrunner avatar
    roadrunner 07/08/2012 02:00:51

    Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια..

  26. Orfeas avatar
    Orfeas 07/08/2012 02:34:38

    Τα πράγματα έχουν ξεφύγει στη Θράκη.Ο κόσμος δεν αντέχει άλλο να αποφασίζουν για αυτόν χωρίς αυτόν...Η διαφαινόμενη μετατροπή των Αστυνομικών Σχολών σε κεντρα φιλοξενίας μεταναστών και η αναστολή λειτουργίας τους έχει ξεχειλίσει το ποτήρι!Φαίνεται μια μεθόδευση κλεισίματος των σχολών και μεταφορά τους σε άλλη περιοχή της Ελλάδας,όταν αυτές οι σχολές αποτελούν την εγγύηση ασφάλειας και οικονομικής ισορροπίας για μια ευαίσθητη περιοχή όπως η Θράκη.Επίσης,αποδεικνύεται η παντελής έλλειψη συγκροτημένου σχεδίου για την ανάπτυξη και θωράκιση της περιοχής,καθώς και η τάση περαιτέρω υποβάθμισης της.Η ατμόσφαιρα είναι έκρυθμη και παραπέμπει σε εμπόλεμη εποχή.Τέλος,να θυμίσω ότι στον Έβρο υπάρχουν ήδη τρία κέντρα υποδοχής παράνομων μεταναστών.
    Θα είναι εθνικό έγκλημα αυτή η ιδόρρυθμη περιοχή να καταστεί σκουπιδότοπος της υπόλοιπης Ελλάδας!

  27. ΝΙΚΟΣ ΒΑΡΛΑΜΗΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ ΒΑΡΛΑΜΗΣ 07/08/2012 10:10:33

    Συμφωνώ απολύτως με τις δηλώσεις Δένδια. Επιτέλους ένας υπουργός που αποφάσισε να μην υπολογίσει το πολιτικό κόστος και τα έβαλε με τα διάφορα τοπικά συμφέροντα που από την μια γκρινιάζουν στα κανάλια για την ζημιά που τους προκαλούν οι λαθρομετανάστες και από την άλλη βγήκαν να διαμαρτυρηθούν γιατί η κυβέρνηση παίρνει μέτρα!!!!! Μια μικρή ένσταση έχω. Τον αδικεί η σύγκριση με τους Δωριείς οι οποίοι ήταν ελληνικό φύλο και δεν έχουν καμιά σχέση με τους βάρβαρους του σήμερα. Πιο ταιριαστή θα ήταν η σύγκριση με τους Γαλάτες, τους Σλάβους, τους Καταλανούς, τους Φράγκους ή τους Οθωμανούς που κατά καιρούς προκάλεσαν μεγάλες καταστροφές στην Ελλάδα.

  28. Ζωή avatar
    Ζωή 07/08/2012 10:48:33

    Ως έχουσα μαγαζί στο κέντρο της Αθήνας έχω ακούσει για "σκούπες" πάρα πολλες φορές. Για κάποιο λόγο όμως πάντοτε έλειπε το "φαράσι". Ως ψηφοφόρος σε αυτή την έρημη χώρα έχω ακούσει από τους πολιτικούς μας άπειρες ανιστόρητες γελοιότητες οπότε τίποτε πλέον δεν μου κάνει εντύπωση.
    Το μόνο που θέλω είναι να μπορώ να πηγαίνω στο μαγαζί μου και να δουλεύω χωρίς να μοιράζομαι την πελατεία μου με 100 αλλοδαπούς απέξω. Αλλα αυτό αποτελεί πολυτέλεια στις μέρες μας.
    Αν και χάρηκα μόλις το άκουσα μόλις το επεξεργάστηκα στο μικρό μου μυαλουδάκι κούνησα το κεφάλι μου ειρωνικά. Σε πέντε μέρες πάλι τα ιδια χάλια θα είναι η Αθήνα. Τα έχουμε ξαναζήσει αυτά. 1.500 συλλήψεις; Θέλω αριθμό για να σας πιστέψω. Που πήγαν οι συλληφθέντες; Πόσοι από αυτούς αφέθηκαν ελεύθεροι; Πόσοι από αυτούς προσήχθησαν στην Δικαιοσύνη; Πόσους θα βάλετε φυλακή; Που τους κρατάτε τώρα; Τα λόγια τα μεγάλα δεν με πείθουν πλέον
    Α και επίσης! Τα κέντρα κράτησης έχω την υποψία ότι για άλλη μία φορά θα πληρωθούν χρυσά από τους Έλληνες φορολογούμενους. Ποιες εταιρείες θα αναλάβουν την καθαριότητά τους; Το φαγητό τους; Το πρωινό τους; Δεν εχει ακουστεί τίποτα για αυτά. Θα μάθω πόσο κοστίζει να ταίζω και να καθαρίζω αλλοδαπούς που μπήκαν παράνομα στην χώρα μου; Ή είναι και αυτό πολυτέλεια;

  29. ΤΑΞΙΚΗ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ avatar
    ΤΑΞΙΚΗ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ 07/08/2012 13:08:26

    « Κι εγώ πεινάω, θα πεθάνω αν δεν φάω κάτι»
    http://taxikiantepithesi.blogspot.gr/2012/08/blog-post_95.html

  30. bill avatar
    bill 07/08/2012 14:46:06

    Prepei na ginei fraxtis ston Evro kai sta 120 xlm, oxi mono sta 10 xlm pou exoun apofasisei. Edw to Israel sxedon exei teleiwsei fraxti mikous 100 xlm sta sinora me tin Aigupto. Emeis akoma na teleiosoume auto to mikro fraxti pou exei kathisterisei toso polu me tis palinwdies tou papoutsi. Ta pragmata tha itan kalitera ean eixan ginei apofasistika Metra ti periodo karamanli. Oi skoupes tha apotixoun ean den kleisoun ta sinora. Kai o xrisooxoidis ekane skoupes kai den allakse tipota

  31. nik avatar
    nik 07/08/2012 17:17:38

    Δεν καταλαβαίνω τον θόρυβο. Οι λαθρομετανάστες εννοείται οτι πρέπει να μένουν προσωρινά και υπό φύλαξη εκεί στη Θράκη μέχρι να απελαθούν, αλλά και σε άλλα κέντρα φύλαξης. Η τοπική κοινωνία σε τι επιβαρύνεται; Άστοχη η θέση των ΑνΕξ. Αλλά εξίσου άστοχη και η θέση του ΑλΕξ τσίπρα. Οι λαθρομετανάστες δεν έχουν υποστεί πογκρόμ. Έρχονται παράνομα στη χώρα μας, μέσα στη βρώμα και τις κακουχίες, και φεύγουν σαν κύριοι, αεροπορικώς, πολιτισμένα, με όλα τα έξοδα πληρωμένα και με χαρτζηλίκι..έτσι λοιπόν αφήστε τον κ.Δένδια να κάνει την δουλειά του, εξάλλου αυτό επιθυμεί και η πλειοψηφία του Ελληνικού λαού και μην φωνασκείτε ασυστόλως και άνευ λόγου...

  32. ANORFOGRAFOS avatar
    ANORFOGRAFOS 08/08/2012 21:21:30

    δηλαδή λύση είναι να περνεις τους μετανάστες απο το κεντρο της αθηνας επειδη εκει εχει περισσοτερους ψηφοφορους και να τους πας στην επαρχια που εχει λιγοτερους ψηφοφορους?και εκει τους εχεις μαζεμενους σε ενα στρατοπεδο και τους ταιζεις μμμ..πολυ εξυπνη ιδεα,μονο που σε λιγο βλεπω αθηναιους να παριστανουν τουςπακιστανους για να εχουνε δωρεαν τζαμπα φαγητο και υπνο

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.