#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/07/2010 16:33
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Με τα λεφτά τα δικά μας θα κάνει την εξαγορά;»



Επιβεβαιώνονται (…φυσικά!) όσα γράφουμε στο  Μεγάλα ερωτηματικά συνοδεύουν την πρόταση της Τράπεζας Πειραιώς

Μιλώντας πριν από λίγο στο «ΘΕΜΑ 98,9», ο Γ. Σιδέρης, Πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, είπε μεταξύ άλλων τα εξής:

Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο είναι κερδοφόρο ακόμα και τώρα την περίοδο της κρίσης και συνεχίζει να στηρίζει μέσα από τους κρατικούς τίτλους το ελληνικό δημόσιο.



Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο έχει δανείσει στην Τράπεζα Πειραιώς μέχρι τέλος Ιουλίου 350 εκατ. ευρώ, επειδή δεν έχει ρευστότητα. Με τα δικά μας χρήματα θα κάνει την εξαγορά των μετοχών;





Τους προηγούμενους μήνες είχαμε τη διαβεβαίωση του Υφυπουργού ότι το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο δεν έχει καμία σχέση με όλα αυτά τα σενάρια περί εξαγορών τραπεζών και συγχωνεύσεων.
Ανακοίνωση εργαζομένων ΤΤ

Σήμερα, αιφνιδιαστικά ο Πρόεδρος της Τράπεζας Πειραιώς κος Σάλλας κατέθεσε πρόταση προς τη κυβέρνηση για την ταυτόχρονη συνδυασμένη εξαγορά ποσοστού 77,31% της Αγροτικής τράπεζας και 33,04% του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου που κατέχει το Ελληνικό Δημόσιο. Στις δύσκολες συνθήκες που αντιμετωπίζει η χώρα μας σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να πέσουμε θύματα μόνο των αριθμών”, αναφέρει σε ανακοίνωση ο Σύλλογος Εργαζομένων Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου.

Επίσης, αναφέρει: “Δεν μπορούμε να συναινέσουμε στα παιχνίδια του αδηφάγου τραπεζικού κατεστημένου που εξακολουθεί να βλέπει μια περιουσία του Ελληνικού λαού, ως την ‘πολύφερνη νύφη’ που θα τους εξασφαλίσει ηγετικές θέσεις στις αγορές και υπερκέρδη στους ιδίους .

ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΟ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΙΑ ΣΑΦΗ ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ, ΙΔΙΩΤΕΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΝΑ ΕΠΙΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ, ΕΝΩ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΟ ΞΕΖΟΥΜΙΣΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ.

Σε αυτή την συγκυρία που παγκοσμίως κρατικοποιούνται τράπεζες, με τις αποτιμήσεις στο ναδίρ, μόνο όσοι θέλουν να εξασφαλίσουν θέσεις στον ‘ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ’ θα αποτολμήσουν να πάρουν τέτοιες αποφάσεις ξεπουλήματος. Οι εργαζόμενοι του ισχυρού και κερδοφόρου Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου με αποφασιστικότητα και με κάθε μέσο θα παλέψουν για το Δημόσιο και Κοινωνικό ρόλο του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου.

Ο σύλλογος εργαζομένων προκήρυξε σήμερα 15-07-2010 3ωρη στάση εργασίας και 24ωρη προειδοποιητική πανελλαδική απεργία για αύριο 16-07-2010″.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 15/07/2010 16:41:19

    Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο έχει δανείσει στην Τράπεζα Πειραιώς μέχρι τέλος Ιουλίου 350 εκατ. ευρώ, επειδή δεν έχει ρευστότητα. Με τα δικά μας χρήματα θα κάνει την εξαγορά των μετοχών;

    ΑΠΛΑ ΕΛΕΟΣ ΡΕ... αν ισχύουν αυτά τα πράγματα είναι να πάρουμε τα κουμπούρια

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Σοσιαληστής 15/07/2010 17:49:33

      Ακριβώς. Πρόκειται για εντελώς καραμπινάτο σκάνδαλο σε βάρος της κρατικής περιουσίας.

      Είναι τόσο καραμπινάτο που μέχρι και υπάρχει ελπίδα να μην τους περάσει.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Επώνυμος 15/07/2010 17:59:38

        Είναι όμως θρασύτατοι. Παίζουν μπάλα και κάποιοι κάνουν τα στραβά μάτια.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 15/07/2010 18:02:34

        Σχεδόν όλοι θα κάνουν τα στραβά μάτια!

        Παιδιά, δείτε τα δελτία των 8. Εγώ δεν θα μπορέσω, γιατί έχω δουλειά, αλλά θα δείτε εκεί πόσο οργανωμένο είναι το έγκλημα!

      • Orestios avatar
        Orestios @ Επώνυμος 15/07/2010 18:06:48

        Περιττό να σου πώ τί δήλωσε πριν λίγο.
        Κάλεσε το GAP να εφαρμώσει τις προτάσεις Σαμαρά για την οικονομία. Λες και τις ετοίμασε για το ΠΑΣΟΚ.
        Είναι με τα καλά του?
        Οι προτάσεις αυτές είναι για την κρίση του λαού. Είναι η εναλλακτική.
        Εξανέμισε όλη την προσπάθεια Σαμαρά.

  2. salmonellas avatar
    salmonellas 15/07/2010 16:41:54

    Oi εξαγορες δεν γινονται χωρις διεθνη διαγωνισμο. Αν το κρατος θελησει να πωλησει τα μεριδια του, θα υποχρεωθει να προκηρυξει διαγωνισμο ωστε να διαφυλαχθει το συμφερον των αλλων μετοχων, και σ' αυτη την περιπτωση θεωρειται βεβαιο οτι θα δηλωσουν ενδιαφερον και πολλοι αλλοι. Καλη η προσπαθεια, αλλα δεν την βλεπω να προχωρα με τον τροπο που μας ειπατε.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ salmonellas 15/07/2010 17:54:13

      Από όσο ξέρω ΔΕΝ είναι υποχρεωμένοι να κάνουν διεθνή διαγωνισμό! Δεν είναι δηλαδή από την Ε.Ε. υποχρεωμένοι. Οι αποκρατικοποιήσεις γίνονται με τον τρόπο που διαλέγει το κράτος. Όπως ένας ιδιώτης που πουλάει την περιουσία του όπως νομίζει. Απλώς είναι για λόγους τάξεως απέναντι στο λοιπό τραπεζικό σύστημα που γίνεται η κουβέντα για διεθνή διαγωνισμό.

      • anonymous avatar
        anonymous @ Επώνυμος 15/07/2010 18:34:07

        Τα της δημόσιας προσφοράς ρυθμίζονται από τη χρηματιστηριακή νομοθεσία.
        Ο Σάλας έκανε μια πρόταση η οποία είναι εξευτελιστική. Μπορεί κάποια άλλη τράπεζα να κάνει άλλη καλύτερη προσφορά και μπορεί η ΑΤΕ και το ΤΤ είτε μαζί είτε χωριστά να κάνουν αντιπρόταση εξαγοράς της Πειραιώς.

        Είχαμε παλιά ένα παράδειγμα αντιπρότασης όταν η Πειραιώς επιδίωξε να εξαγοράσει την Κύπρου και η Κύπρου πέρασε στην αντεπίθεση για να εξαγοράσει την Πειραιώς.

        Τα ανωτέρω βέβαια στη θεωρία γιατί από τη στιγμή που οι τράπεζες είναι κρατικές οι όροι του παιχνιδιού δεν είναι καθαροί.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Επώνυμος 15/07/2010 18:49:58

        Το θέμα είναι να σωθεί η Πειραιώς και τα Golden boys της.

        Ή προσπαθούν να μας πείσουν πως η Πειραιώς είναι τόσο εύρρωστη ώστε να "σώσει" το ΤΤ και την ΑΤΕ?

  3. Skarpas Yorgos avatar
    Skarpas Yorgos 15/07/2010 17:29:03

    Δεν είναι τυχαίο ότι ο νυν διοικητής της ΑΤΕ είναι ο πρώην Αντιπρόεδρος της Πειραιώς, επί Νέας Δημοκρατίας, στην οποία είχε μισθό 1.000.000 ευρώ και την άφησε για τις 300.000 της Αγροτικής. Μπορείτε να βγάλετε ότι συμπέρασμα θέλετε.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Skarpas Yorgos 15/07/2010 17:58:18

      Πάρα πολύ σημαντικό αυτό που λες. Ποιος δέχεται έτσι ανάλαφρα ΤΕΤΟΙΑ μείωση των αποδοχών του χωρίς να εγείρει υποψίες ότι κάπως αλλιώς θα ρεφάρει;

  4. ataktos avatar
    ataktos 15/07/2010 17:43:42

    όλα τα πρωτοπαλίκαρα τον ΜΜΕ....στην γιούχα
    http://blogpress-gr.blogspot.com/2010/07/blog-post_15.html

  5. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 15/07/2010 18:13:02

    Πρώτη είδηση το Μούγκα αμ πως...

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ Σοσιαληστής 15/07/2010 18:15:42

      Ξέρει κανείς γιατί κόπηκε σήμερα η τιμή του ΤΤ?

  6. Dimi avatar
    Dimi 15/07/2010 18:22:10

    Άμεση συνάντηση με το ΥΠΟΙΚ ζητά η ΟΤΟΕ
    Euro2Day - 15/07/10 16:20

    Άμεση συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών προκειμένου να ενημερωθεί αναλυτικά για την υπόθεση της πρότασης της Tράπεζας Πειραιώς για ΑΤΕ και ΤΤ ζήτησε με ανακοίνωσή της η ΟΤΟΕ.

    Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της: "Με αφορμή την πρόταση της Τράπεζας Πειραιώς που υπεβλήθει σήμερα στην Κυβέρνηση για την ταυτόχρονη εξαγορά ποσοστού 77,31% της ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ Ελλάδος (ΑΤΕ) και 33,04% του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου (Τ.Τ.) που κατέχει το Ελληνικό Δημόσιο. η ΟΤΟΕ επισημαίνει τα εξής:

    1. Μετά τη παγκόσμια χρηματοπιστωτική κρίση που κορυφώθηκε το 2008, στόχος της ΟΤΟΕ είναι η δημιουργία ενός δημοσίου πυλώνα Τραπεζών ο οποίος πρέπει να λειτουργήσει ως μοχλός ανάπτυξης της Ελληνικής Οικονομίας διασφαλίζοντας την ισορροπία του τραπεζικού συστήματος. Το ίδιο υποσχόταν και η Κυβέρνηση με τις προεκλογικές διακηρύξεις της.

    2. Η ΟΤΟΕ συνεχίζει να διεκδικεί σταθερά και αποφασιστικά την υλοποίηση αυτού του στόχου, ο οποίος αποτελεί επιτακτική ανάγκη, ιδιαίτερα σήμερα που η Ελληνική Οικονομία και κατ’ επέκταση η Ελληνική κοινωνία αντιμετωπίζουν σοβαρά και οξυμμένα προβλήματα, λόγω της οικονομικής κρίσης.

    3. Η Κυβέρνηση μετά την επίσημη απάντησή της στην πρόταση της Τράπεζας Πειραιώς ότι «η πρόταση εξετάζεται στο πλαίσιο των θεσμοθετημένων διαδικασιών με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον…», οφείλει να απαντήσει υπεύθυνα και με σαφήνεια αν εγκαταλείπεται οριστικά η δέσμευσή της για δημιουργία δημοσίου πυλώνα Τραπεζών ή ποια είναι η στρατηγική της για την εξυπηρέτηση του ευαίσθητου τμήματος του Αγροτικού Τομέα..

    4. Η θέση της ΟΤΟΕ όσον αφορά τις εκάστοτε επιχειρηματικές κινήσεις των Τραπεζών εξαρτάται πάντα από το βαθμό και τη κατεύθυνση που αυτές επηρεάζουν το δημόσιο και κοινωνικό συμφέρον εξασφαλίζουν τα δικαιώματα των εργαζομένων και διασφαλίζουν στο ακέραιο όλες τις θέσεις εργασίας στις Τράπεζες.

    5. Η ΟΤΟΕ θα παρακολουθήσει πολύ στενά μαζί με τους Συλλόγους Μέλη της τις εξελίξεις που αφορούν στην υπόθεση αυτή και θα παρέμβει άμεσα και αποφασιστικά με στόχο την υπεράσπιση των δικαιωμάτων όλων των εργαζομένων στις Τράπεζες, αλλά και των συμφερόντων της Ελληνικής κοινωνίας γενικότερα.

    Τέλος, η ΟΤΟΕ ζήτησε άμεσα συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών προκειμένου να ενημερωθεί αναλυτικά για την υπόθεση αυτή".

  7. anonymous avatar
    anonymous 15/07/2010 18:25:06

    τωρα φωτιζεται διαφορετικα ο εμπρησμος της μαρφιν...

    • Orestios avatar
      Orestios @ anonymous 15/07/2010 18:32:53

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • anonymous avatar
      anonymous @ anonymous 15/07/2010 18:35:53

      ετερον εκατερον...

  8. anonymous avatar
    anonymous 15/07/2010 18:26:18

    μηνυμα στον τραπεζιτη να μην κουνηθει...

    • http://neotera.wordpress.com avatar
      http://neotera.wordpress.com @ anonymous 15/07/2010 18:31:28

      Πολλαπλά τα μηνύματα

      • ataktos avatar
        ataktos @ http://neotera.wordpress.com 15/07/2010 18:39:34

        αφου αχόρταγος τόσα χρόνια είναι το παιδί ..και με ανάγκες.... πρώτος η τελευταίος...

  9. Dimi avatar
    Dimi 15/07/2010 18:50:13

    Τζανέτος Καραμίχας: Να ξεκαθαρίσει η κυβέρνηση την πολιτική της βούληση για το ιδιοκτησιακό της ΑΤΕ

    ΠΑΣΕΓΕΣ: 15/7/2010 6:31:09 μμ

    Να ξεκαθαρίσει η ίδια την πολιτική της βούληση για το αν πωλείται ή όχι η ΑΤΕ και όχι να σέρνεται για τόσο σοβαρά ζητήματα πίσω από επιχειρηματικές πρωτοβουλίες, κάλεσε την κυβέρνηση ο πρόεδρος της ΠΑΣΕΓΕΣ κ. Τζανέτος Καραμίχας, με δήλωσή του αναφερόμενη στην πρόταση που κατέθεσε η Τράπεζα Πειραιώς για την εξαγορά του ποσοστού που κατέχει το Ελληνικό δημόσιο στην ΑΤΕ ΒΑΝΚ και το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο.

    Ο κ. Καραμίχας υπενθύμισε ότι στην ΑΤΕ ΒΑΝΚ είναι υποθηκευμένη σχεδόν όλη η αγροτική ιδιοκτησία.

    Ολόκληρη η δήλωση του κ. Καραμίχα έχει ως εξής:

    Σε σχέση με την πρόταση που κατέθεσε η Τράπεζα Πειραιώς για την εξαγορά του ποσοστού που κατέχει το Ελληνικό δημόσιο στην ΑΤΕ ΒΑΝΚ και το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο ο Πρόεδρος της ΠΑΣΕΓΕΣ κ. Τζανέτος Καραμίχας, δηλώνει τα εξής :

    « Πέραν του ότι δεν στέκει νομικά με βάση την κείμενη περί αποκρατικοποιήσεων νομοθεσία το ενδεχόμενο πώλησης του ποσοστού του Δημοσίου στην ΑΤΕ ΒΑΝΚ έρχεται σε πλήρη αναντιστοιχία με τη διακηρυγμένη θέση της Κυβέρνησης ότι η ΑΤΕ ΒΑΝΚ θα παραμείνει υπό κρατικό έλεγχο ως ένας, αν όχι ο μοναδικός, βασικός Δημόσιος τραπεζικός πυλώνας.

    Με δεδομένο ότι στην ΑΤΕ ΒΑΝΚ είναι υποθηκευμένη σχεδόν όλη η αγροτική ιδιοκτησία η Κυβέρνηση οφείλει να πάρει άμεσα ξεκάθαρη θέση.

    Πρέπει να ανακοινώσει η ίδια την πολιτική της βούληση για το αν πωλείται ή όχι η ΑΤΕ και όχι να σέρνεται για τόσο σοβαρά ζητήματα πίσω από επιχειρηματικές πρωτοβουλίες».

    ***

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ Dimi 15/07/2010 18:55:16

      Με δεδομένο ότι στην ΑΤΕ ΒΑΝΚ είναι υποθηκευμένη σχεδόν όλη η αγροτική ιδιοκτησία η Κυβέρνηση οφείλει να πάρει άμεσα ξεκάθαρη θέση.

      Αυτά είναι...

      • Σοσιαληστής avatar
        Σοσιαληστής @ Σοσιαληστής 15/07/2010 19:09:59

        στο νέο αγοραστή που ο αγοραζόμενος του έχει δανείσει 350εκ... ωραία πράγματα στο ΠΑΣΟΚιστάν

    • Misha avatar
      Misha @ Dimi 15/07/2010 20:52:35

      Πρόκειται για ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ τής χώρας από τη μέρα που υπεγράφη το κατάπτυστο μνημόνιο.Πωλούνται πακέτο οι αγρότες και οι μικροκαταθέτες σε αυτόν που έβαλε τον Σάλλα να κάνει την προσφορά.

  10. Orestios avatar
    Orestios 15/07/2010 19:07:06

    Που θα καταλήξει όλη αυτή η περιουσία?

  11. Γιώργος avatar
    Γιώργος 15/07/2010 19:23:58

    Αυτές οι αποφάσεις έρχονται μάλλον από ψηλά, δηλ. το ΔΝΤ. Δείτε κι εδώ, γιατί η ΑΤΕ υποχρεούται να (ΞΕ)πουλήσει την κερδοφόρα γαλακτοβιομηχανία "Δωδώνη";

    http://taxalia.blogspot.com/2010/07/blog-post_3487.html
    Έχει ενδιαφέρον σε ποιανού χέρια θα περάσει.

  12. Dimi avatar
    Dimi 15/07/2010 19:25:38

    @ Σοσιαληστής

    Ακριβώς! Kαι με την ΑΤΕ, το 'Σύστημα" θα επιχειρήσει να υφαρπάξει «Αβρόχοις Ποσί»!! σχεδόν ΟΛΗ! την Υποθηκευμένη Αγροτική Ιδιοκτησία!..

    Δηλαδή, Και στην περίπτωση της ΑΤΕ, το "Σύστημα", επιχειρεί να προσδώσει "Νομιμοφάνεια" σε ένα Κοινωνικό Εγκλημα Διαρκές, και με Οικονομικές συνέπειες απρόβλεπτες, τεράστιες και τραγικές γιά τους ανυποψίαστους αγρότες..

  13. tiramola avatar
    tiramola 15/07/2010 19:26:18

    ....κολοκύθια εις το πάτερον

  14. tatoulis avatar
    tatoulis 15/07/2010 19:43:06

    Βρήκε ο γύφτος τη γενιά του .... Ολοι μαζί για τη διάσωση του ομίλου του Μιχαλάκη, γιατί περί αυτού πρόκειται και ας αφήσουμε τα φούμαρα..ΤΑΚΟΥΣ ΣΑΜΑΡΑ ????????

  15. tatoulis avatar
    tatoulis 15/07/2010 19:43:45

    ΟΣΑΜΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ!!!!ΧΑΧΑΧΑ!!!ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ!!!

    • ataktos avatar
      ataktos @ tatoulis 15/07/2010 19:50:15

      λίγο πολύ .. αυτό μας δείχνει ..για να δούμε... υπομονή δεν λέει ο λαός μας

  16. tatoulis avatar
    tatoulis 15/07/2010 19:54:17

    ΚΑΙ Ο ΝΤΟΡΟ-ΚΑΚΛΑΜΑΝΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΣΑΜΑΡΑ....ΛΑΜΠΡΑ!!!

  17. denkserotipota avatar
    denkserotipota 15/07/2010 20:01:53

    Πίσω από τον Σάλα είχε έναν πίνακα που περιείχε ένα πιάτο με φρούτα. Συμβολικό;

  18. ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ avatar
    ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ 15/07/2010 20:10:19

    Οι δύο αυτές τράπεζες έχει συμφωνηθεί να πουληθούν σε τράπεζες του εξωτερικού. Βάζουν τον Σάλλα να κάνει πρόταση εξαγοράς μετράνε τι λέει ο κόσμος αλλά περισσότερο τι λένε οι άλλοι Έλληνες τραπεζίτες βάζουν σε "περιορισμό" αυτούς που έχουν αντίθετη άποψη και η πάσα στο Σάλλα.
    Σε περίπτωση που η κομπίνα δεν έχει αποτέλεσμα τότε θα δοθεί με τις ευλογίες όλου του κόσμου στην αναμένουσα τράπεζα του εξωτερικού.
    Όσο για τον πλειοδοτικό διαγωνισμό θα έχει την ίδια μορφή με τους διαγωνιζόμενους εργολήπτες. “Σου δίνω τόσα και αποχωρείς.”

  19. αντισταση avatar
    αντισταση 15/07/2010 20:13:01

    Η εντολή του ΔΝΤ στην Αργεντινή να ξεπουλήσει σε εξευτελιστικές τιμές κερδοφόρες επιχειρήσεις του δημόσιου τομέα.
    Τι ρόλο έπαιξαν στο ξεπούλημα τα μέσα ενημέρωσης.
    Ο ρόλος των μεγάλων αστέρων.
    http://www.youtube.com/watch?v=7bhpPrYdwcU

    • Misha avatar
      Misha @ αντισταση 15/07/2010 21:34:47

      Φοβερές, συγκλονιστικές οι ομοιότητες.Deja vu κανονικότατα!
      +1

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ αντισταση 15/07/2010 22:03:08

      Όπως έλεγα αμέσως πριν και σε άλλο σχόλιο, δυστυχώς πιστεύω ότι η οργανωμένη κοινωνία μας δεν έχει καν τις συστημικές εφεδρείες που είχε η Αργεντινή. Ο κόσμος δεν θα βγει στους δρόμους και δεν ξέρω πώς θα εκτονώσει την επαναστατικότητά του, που πάντως είναι υπαρκτή.

      Από την άλλη, πιστεύω ότι ο Έλληνας έχει καλύτερα αντανακλαστικά ατομικής επιβίωσης και κοιτάζει να βγαίνει πάνω και δίπλα από την οργανωμένη κοινωνία σε ζητήματα επιβίωσης. Απλώς αυτό θα επεκτείνεται όλο και περισσότερο. Εκεί είναι που θα πάμε τελικά σε διαδικασίες απονομιμοποίησης του ελληνικού κράτους. Όσο τέλος πάντων είναι νομιμοποιημένο. Και το κρίσιμο ερώτημα είναι, τι θα γίνει τότε, μια που οι "προστάτες" της χώρας σε αυτό το κράτος βασίζονται για να την ελέγχουν.

  20. Ηλίας avatar
    Ηλίας 15/07/2010 20:40:16

    Τράπεζα Κρήτης all over again...

  21. 3birdssitting avatar
    3birdssitting 15/07/2010 21:31:04

    Ελεήστε τον φτωχό κο Σάλλα.


    Μια ελεημοσύνη για να μην κλείσει το μαγαζί.


    Μια ελεημοσύνη για να μην φανεί η γύμνια μας τώρα (αργότερα θα ξεβρακοθούμε κανονικά)

    Δωστε και Σωστε !!!


    Αντί να πεθάνει ο αρρωστος και ετοιμοθάνατος, για να ζησουν οι υγιείς, με Κυβερνητική αβάντα, κολά την αρρώστια του στους υπόλοιπους.

  22. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 15/07/2010 21:42:00

    Εντωμεταξύ, θα το δείτε ότι θα ταϊσουν και τους συνδικαλιστές του ΤΤ και η "εξαγορά" (η αρπαχτή δηλαδή) θα περάσει αβρόχοις ποσί.

    Αυριανιστή, τις καταθέσεις του ο κόσμος ίσως να μην τις αποσύρει από τώρα, γιατί δεν καταλαβαίνουν όλοι τι παίζεται και πόσο σημαντικό είναι να γίνει αυτό, αλλά είμαι βέβαιος ότι από τη στιγμή που θα χάσει το ΤΤ την εμπιστοσύνη που δίνει ο δημόσιος χαρακτήρας του στον απλό κόσμο, θα μειωθούν σημαντικά και οι καταθέσεις του. Θα το ξεπουπουλίσουν δηλαδή και μετά πάλι θα ψάχνονται.

    Προς το παρόν, η μόνη ελπίδα μας να αποτραπεί αυτή η κατάσταση είναι να αντιδράσουν οι άλλες τράπεζες αποτελεσματικά. Δεν ξέρουμε όμως τι άλλο μπορεί να τους τάξει αυτή η απίστευτη κυβέρνηση από τον πλούτο της χώρας.

    Θα είμαστε ασυγχώρητοι απέναντι στα παιδιά μας, εάν επιτρέψουμε να περάσει αυτό το τρομακτικό έγκλημα. Αλλά είμαστε και τόσο αδύναμοι και αβοήθητοι από την άλλη!

    Θεέ μου, βοήθησέ μας σε αυτή την κρίσιμη στιγμή!

    • Misha avatar
      Misha @ Επώνυμος 15/07/2010 21:50:40

      Το έκαναν στο λιμάνι προσφατα.Η ρουφιανιά είναι γνωστό και αποδοτικό άθλημα.
      Σωστη η κατάληξη σου, συνυπογράφω και την αγωνία και την προσευχή σου :

      «Θα είμαστε ασυγχώρητοι απέναντι στα παιδιά μας, εάν επιτρέψουμε να περάσει αυτό το τρομακτικό έγκλημα. Αλλά είμαστε και τόσο αδύναμοι και αβοήθητοι από την άλλη!

      Θεέ μου, βοήθησέ μας σε αυτή την κρίσιμη στιγμή!»

  23. αυτοπτης avatar
    αυτοπτης 15/07/2010 22:11:21

    η ΝΔ απλα δεν εδωσε θεση ακομα και το μελετα κλπ και τα πασοκοκαναλα ειπαν οτι ταχθηκε υπερ της εξαγορας (και οχι υπερ των συγχωνευσεων γενικα).
    η συνομοσωσια που εξελισεται εινια εντυπωσιακη, τι γινεται πλεον???
    Δεν αναφερθηκε ουτε ενα οτι ειναι 30% ΚΑΤΩ απο την ΤΡΕΧΟΥΣΑ χρηματιστηριακη τιμη!!!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ αυτοπτης 15/07/2010 22:16:11

      Αυτό που λες είναι σωστό και μου δίνει εμένα τουλάχιστιν αισιοδοξία για την τελική θέση της ΝΔ.

      Γιατί μου θυμίζει ότι και στο θέμα του μνημονίου κάτι αντίστοιχα κάνανε και τελικά ο Αντώνης τους έστειλε όλους διαβάστους.

      Μακάρι να το επαναλάβει και τώρα. Θα βάλει μια πολύ δυνατή και αξιόπιστη υποθήκη στον πόλεμο κατά της διαπλοκής.

      Μίσα, αν τυχόν κι ο Αντώνης αντιδράσει σωστά, μετά θα σε πάρω σε εγγράψω εγώ ο ίδιος σε μια τοπική της ΝΔ! (Δεν ξέρω αν είχες ψηφίσει στις εσωκομματικές και είχες γραφτεί τότε με εκείνη την ευκαιρία, υποθέτω πως όχι).

    • Misha avatar
      Misha @ αυτοπτης 15/07/2010 22:24:23

      Φίλε Επώνυμε, ποτέ και καμμιά σύμπραξη με κανέναν κομματικό φορέα , ειδικά ευρωλιγούρικο.
      Ο Σαμαράς μού ήταν συμπαθής όταν είχε Λεντάκη και μιλούσε για υπέρβαση.Το ΟΧΙ στο μνημόνιο θύμισε κάτι από εκείνη την εποχή, οι υπόλοιπες επιλογές ήταν για τα μπάζα , θα μπορούσε να τις είχε κανει κι η Ντόρα.
      Πιθανότερο μου φαίνεται να βρεθούμε πλάι πλάι στα μπλοκ του ΑΝΤΑΡΣΥΑ , του ΚΚΕ ή των αντιεξουσιαστών και να πετάμε πέτρες σε τζαμαρίες του Σάλλα. ...:)

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Misha 15/07/2010 22:26:17

        Εντάξει, πλάκα έκανα έτσι κι αλλιώς. Αλλά ούτε κι εκεί με βλέπω εμένα, οπότε θα συνεχίσουμε να τα λέμε μάλλον από το antinews.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Misha 15/07/2010 22:30:19

        Σιγά μην πετάξουν οι αντεξουσιαστές πέτρες στην Πειραιώς.
        Μόνο αν είναι να κλείσουν υποκαταστήματα, με την επικείμενη συγχώνευση.

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 15/07/2010 22:37:05

        Eπώνυμε θα σε εξαναγκάσουν τα πράγματα, αν αγαπάς (όπως φαίνεται από τις τοποθετήσεις σου) την πατρίδα.

        Ορέστιε, δε με ενοχλεί ποιος θα είναι αυτός που θα αντιδράσει στην παρούσα φάση. Κι η Χρυσή Αυγή αν κάνει ντού σε τράπεζες (με άδεια της ΓΑΔΑ πάντοτε) μαζί της θα είμαι.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Misha 15/07/2010 22:44:00

        Στην Πειραιώς να κάνετε. Να κλείσει ανέξοδα τα υποκαταστήματα της και να εισπράξει την ασφάλεια.
        Κυριακή όμως που δεν δουλεύει κόσμος.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Misha 16/07/2010 10:44:39

        Δεν φτάνει το ντού στη Μαρφίν;
        Η πολλή ριζοσπαστικοποίηση βλάπτει τα χρηστά ήθη.
        Τουναντίον, "ο συντηρητισμός είναι σταθερή αξία, αρετή του χθές, του σήμερα, του αύριο" (Κάρολος Ντε Γκώλ).

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Misha 16/07/2010 12:44:33

        stgm, θα σου την πέσουν τώρα όλοι, αλλά δεν πειράζει, εγώ θα το διατυπώσω αυτό που λες λιγώτερο προκλητικά: περιμένετε βρε σεις να φωτιστεί το σκηνικό, έτσι κι αλλιώς σε μία εβδομάδα θα παρθούν οι αποφάσεις, τι πρεμούρα κι ετούτη να βγούμε πρώτοι με καταληγμένες θέσεις, χωρίς στοιχεία!

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ Misha 16/07/2010 12:56:58

        Το αστείο είναι πως και στην Αργεντινή που βγήκαν στους δρόμους και πήρε την εξουσία στα χέρια του ο "λαός" , δέκα χρόνια μετά προσπαθούν πάλι να πιάσουν τους δημοσιονομικούς στόχους που επιβάλει η παγκόσμια αγορά για να βγουν να ματαξαναδανειστούν.

        Ή μήπως κάνω λάθος αγαπητέ Μίσα?

  24. Orestios avatar
    Orestios 15/07/2010 23:28:35

    Οι συνδικαλιστές των τραπεζών να μην παραπονούνται γιατί όταν ψήφιζαν ΠΑΣΟΚ όλα ήταν καλά.
    Τώρα που εφαρμόζεται το σοσιαλιστικό πρόγραμμα σκούζουν?
    Τί θέλουν να μην εφαρμοστεί ο σοσιαλισμός?

  25. etsi_kai_allios avatar
    etsi_kai_allios 16/07/2010 11:03:27

    ο καραμαλνης φταίει ρεεεεεεεεεε που πάει για μπάνιο. για όλα φταιει ο καραμανλης!!! λεφτά υπάρχουν... αυτες και άλλες διάφορες *****κιες

  26. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 16/07/2010 11:26:06

    Η ΠΕΙΡΑΙΩΣ θέλει να αγοράσει το ΤΤ ή μήπως είναι καλύτερα να το κανει η τελευταία για να "σωσει" την πρώτη? Να θυμίσω την προσφιλή τακτική του Σάλλα να επιτίθεται όταν αισθάνεται οτι βρίσκεται σε μειονεκτική θέση! Κατι ανάλογο δεν έκανε πριν 3 χρόνια οταν διέρευσε οτι ο Βγενόπουλος ετοιμάζόταν να κάνει επιθετική εξαγορά στην ΠΕΙΡΑΙΩΣ? Με το που διέρευσε η πρόθεση του Βγενόπουλου, ο Σάλλας έτρεξε να καταθέσει πρώτος προσφορά μέσω της ΕΚ και ΕΧ για εξαγορά της MARFIN POPULAR BANK για να υποχρεώσει τελικά σε 5ετή "εκεχειρία" τον Βγενόπουλο! Για σκεφτείτε το...

  27. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 16/07/2010 19:38:48

    Οποτε σκέφτομαι την Αγροτική Τράπεζα με πιάνει μια θλίψη. Οσοι προερχόσαστε από αγροτικές οικογένειες ρωτήστε τους πατεράδες σας και τους παπούδες σας. Θα σας εξηγήσουν πολλά. Κυρίως για το πως φέρθηκε στους αγρότες αλλά και το πως μεταχειρίστηκε συνεταιρισμούς, ενώσεις συνεταιρισμών και, κυρίως, συνεταιριστικές επιχειρήσεις (φυσικά και οι αγροτοπατέρες συνεταιριστές έχουν μεγάλη ευθύνη). Πρόκεται για έναν μικρό εθνικό όλεθρο σε έναν στρατηγικό τομέα της οικονομίας.

    Οι διακηρυγμένοι στόχοι της Αγροτικής, όπως τους παρουσιάζει η ελληνική βικηπήντια, είναι ένα κακόγουστο αστείο σε σχέση με αυτό που έγινε.

    Τώρα κατέχει μεγάλο μέρος της αγροτικής περιουσίας στην πατρίδα μας σαν υποθήκες. Οποιος βάλει στο χέρι την Αγροτική θα έχει στο χέρι του την διατροφή μας ως έθνους σε μια δύσκολη στιγμή.

    Από μη-κερδοσκοπική εταιρία του 1929 έφτασε να είναι μια εισηγμένη που μοιράζει μερίσματα. Αν αυτό είναι πρόοδος τότε δεν ξέρω τι είναι καταστροφή πια.

    Θραξ Αναρμόδιος

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.