#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/09/2012 20:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Με εντολή Σαμαρά, ιδιώνυμο τα αδικήματα των λαθρομεταναστών



Με εντολή του πρωθυπουργού, Αντώνη Σαμαρά, η Γενική Γραμματεία της Κυβέρνησης προωθεί προς το υπουργείο Δικαιοσύνης, νομοθετική ρύθμιση, ώστε, όταν οι παράνομοι μετανάστες τελούν οποιοδήποτε εκ δόλου αδίκημα, η παράνομη είσοδός τους στη χώρα να εκλαμβάνεται ως επιβαρυντική περίσταση.

Δηλαδή, εφόσον ένας λαθρομετανάστης συλληφθεί για εκ δόλου αδίκημα, τότε η ποινή η οποία θα του επιβληθεί, θα είναι ανώτερη εκείνης που προβλέπει ο Ποινικός Κώδικας για τους νόμιμους πολίτες. Σύμφωνα με πληροφορίες, η ποινή θα αυξάνει κλιμακωτά ανάλογα με τη βαρύτητα του αδικήματος.

Επί παραδείγματι, δεν θα αντιμετωπίζει αυξημένη ποινή ένας λαθρομετανάστης, ο οποίος εμπλέκεται σε τροχαίο ατύχημα, όμως θα του επιβάλλεται προσαυξημένη ποινή εάν είναι δράστης βιασμού, υπεξαίρεσης, πλαστογραφίας, εκμετάλλευσης της γενετήσιας ζωής, διακίνησης και προώθησης λαθρομεταναστών, ληστείας κ.ά. αδικημάτων. Ως αιτία της ρύθμισης αυτής, αναφέρεται ότι δεν είναι νοητό άτομα που έχουν εισέλθει λαθραία στη χώρα, να έχουν την ίδια ποινική μεταχείριση με τους νόμιμους μετανάστες ή τους ημεδαπούς. Στόχος της ρύθμισης είναι η αντιμετώπιση της εγκληματικότητας και η αποτροπή της εισόδου νέων μέσα από την αυστηροποίηση του Ποινικού Κώδικα.

Κινητοποίηση για τους λαθρομετανάστες από Συρία

To ζήτημα του μεταναστευτικού ρεύματος από τη Συρία τέθηκε εξάλλου σήμερα επί τάπητος σε σύσκεψη υπό τον Πρωθυπουργό και την συμμετοχή του υπουργού Εθνικής Αμυνας, Πάνου Παναγιωτόπουλου, του υπουργού Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, Νίκου Δένδια και του υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου, Κωστή Μουσουρούλη.

Η σύσκεψη έγινε το μεσημέρι στο Μέγαρο Μαξίμου και εξερχόμενος ο κ. Δένδιας έκανε την ακόλουθη δήλωση:

ΝΙΚΟΣ ΔΕΝΔΙΑΣ: Στη σύσκεψη, σήμερα το μεσημέρι, υπό την Προεδρία του Πρωθυπουργού και με την παρουσία του υπουργού Εθνικής Άμυνας κ. Πάνου Παναγιωτόπουλου, του υπουργού κ. Μουσουρούλη και εμού, έγινε μία εκτεταμένη συζήτηση,  καταρχήν για την προετοιμασία μας σχετικά με  την πιθανότητα ανθρωπιστικής κρίσης στη Συρία και προσφυγικού ρεύματος. Η χώρα έχει, ήδη, σχεδιασμό για το συγκεκριμένο ζήτημα. Ο σχεδιασμός υπεβλήθη στον Πρωθυπουργό και από εκεί και πέρα, θα υπάρξει  εξέλιξη του σχεδιασμού  τις επόμενες μέρες. Επίσης, έγινε μία εκτενής συζήτηση για τη λήψη μέτρων, ώστε να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε τις παράνομες μεταναστευτικές ροές στο Αιγαίο, να θωρακίσουμε το Αιγαίο. Και η σύσκεψη θα συνεχιστεί το απόγευμα στις 18:00 στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας, υπό την προεδρεία του κ. Παναγιωτόπουλου, με παρόντα εμένα και τον υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου,   τον κ. Μουσουρούλη.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κύριε υπουργέ, έχετε εκπονήσει ένα σχέδιο, αν μπορούσατε σε αδρές γραμμές να μας  πείτε, τι περιλαμβάνει αυτό και, αφετέρου, αν βλέπετε να έχουμε το τελευταίο χρονικό διάστημα κύματα μεταναστευτικά από τη Συρία.

ΝΙΚΟΣ ΔΕΝΔΙΑΣ: Όπως όλοι ξέρουμε, στη Συρία υπάρχει ένα μεγάλο θέμα. Έχει αρχίσει να διαφαίνεται ένα προσφυγικό ρεύμα. Καταρχήν, δεν έχει φθάσει σε μεγάλους αριθμούς στην Ελλάδα. Αυτή τη στιγμή πηγαίνει προς την Τουρκία, την Ιορδανία και το Ιράκ. Όμως, η χώρα πρέπει να είναι έτοιμη. Υποβλήθηκε, λοιπόν, ο σχεδιασμός στον Πρόεδρο της Κυβερνήσεως, τον κ. Σαμαρά, ο οποίος τον ενέκρινε και από εκεί και πέρα, ξαναλέω, είμαστε έτοιμοι να δεχθούμε οποιαδήποτε πρόκληση. Όμως, εδώ θέλω να είμαστε σαφείς:  κάθε προσπάθεια χρειάζεται εκτός από τη στήριξη της Κυβέρνησης και τη στήριξη της ελληνικής κοινωνίας.

Ο πρωθυπουργός ανησυχεί

Ειδική αναφορά στο ζήτημα, υπενθυμίζεται, έκανε ο Αντώνης Σαμαράς στην πρόσφατη συνέντευξή του στην Washington Post, επισημαίνοντας πως η Ελλάδα είναι «κομβικό μέρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης» και «οποιαδήποτε αποσταθεροποίησή της «θα έριχνε το καράβι στα βράχια». «Ξυπνάω κάθε πρωί και λέω: "Συνέβη τίποτα στη Συρία σήμερα"; Αν κάτι συμβεί στη Συρία, χιλιάδες άνθρωποι θα εισρεύσουν στην Ελλάδα. Οι παράνομοι μετανάστες είναι ήδη ένα μεγάλο πρόβλημα για εμάς. Κάνουμε ήδη μεγάλα βήματα για να αποτρέψουμε τους παράνομους μετανάστες από το να έρθουν εδώ. Φανταστείτε αν αυτός ο αριθμός πολλαπλασιαστεί επί δέκα», ήταν η χαρακτηριστική αναφορά του Πρωθυπουργού για τον κίνδυνο μαζικού κύματος μεταναστών από τη Συρία.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Sakis k avatar
    Sakis k 17/09/2012 12:48:48

    Να τουs φερουν και τουs συριουs στην ελλαδα και να δωσουν ασυλο προστασια χρηματα δουλεια περιθαλψη απο ολα

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Sakis k 17/09/2012 14:18:09

      Δεν φεύγουμε καλύτερα εμείς να πάμε να ζήσουμε αλλού; Τι την θες την Ελλάδα; Να πάμε σε καμμιά πολιτισμένη χώρα που θα μας περιμένουν με ανοιχτές αγκάλες (πού;).

      Πέρα της πλάκας, η Ελλάδα θα πρέπει να λύσει το θέμα της παράνομης εισόδου μεταναστών. Αν θέλει να έχει κοινωνική συνοχή. Το να κατηγορούμε τους ανθρώπους για ρατσισμό δεν λύνει κανένα πρόβλημα παρά μόνο τα κόμπλεξ ορισμένων.

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 17/09/2012 16:40:59

        Σε παρακολουθεί ο Ρουπακιώτης, πρόσεχε! :P (που φτάσαμε...)

  2. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 17/09/2012 14:45:10

    Αν γινοταν να στελναμε τους 1.000.000 Πακιστανους, Σομαλους, Μπαγκλαντεσιανους, Νιγηριανους, Μαροκινους, Αλγερινους, Ιρανους, Ιρακινους, Αφγανους, γυφτο-Βουλγαρο-Ρουμανους, στη Τουρκια, τοτε θα ηταν αποδεκτο να ερχοταν υπο ορους πχ 300.000 Συριοι , οι οποιοι θα διωχνοταν απ τους φανατικους Ισλαμιστες που θα παρουν την εξουσια με τις πλατες Τουρκων και ΗΠΑ.
    Αρκετοι απ τους Συριους ειναι νορμαλ ανθρωποι, οικογενειαρχες και εργατικοι, και ικανοι σε οικοδομικες και αλλες εργασιες. Δεν πουλανε μαιμου προιντα πανω στα πεζοδρομια σε σεντονια, ουτε σι-ντι, ουτε αλλα φαιδρα, ουτε κανουν ενοπλες ληστεις, ουτε εμπλεκονται σε διακινηση ναρκωτικων και μαστροπεια κτλ κτλ οπως οι προανεφερομενοι.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Μικρασιάτης 17/09/2012 19:28:39

      έχει Ελληνορθόδοξους η Συρία (άλλοτε Ελληνική περιοχή)

      μόνο με αυτούς θα ήταν συζητήσιμη μια ανταλλαγή

      αλλά δεν χρειάζεται να τεθεί το θέμα επί ανταλλακτικής βάσεως

      όλοι οι αναφερόμενοι στο σχόλιό σου είναι προς απέλαση και χωρίς το μπάχαλο σε Συρία

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ Μικρασιάτης 19/09/2012 20:33:38

      Ναι, μετά θα είχαμε τους 300.000 Σύρους ΚΑΙ το 1.000.000 Πακιστανούς κλπ που θα ξανάρχονταν με την επόμενη βάρκα.

  3. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 17/09/2012 19:32:25

    Ο Ομπάμα έσπειρε Αλ Κάιντες σε όλη τη Β. Αφρική και Μ. Ανατολή και τώρα θα θερίσει θύελλες.

    Πρωταρχικός στόχος των αραβικών "ανοίξεων" είναι η ολική εκκαθάριση της περιοχής από τους Χριστιανούς.

    Και το πετυχαίνουν αμφότεροι... (Ο. και "ανοίξεις")

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ αλλενάκι 17/09/2012 21:03:04

      Σωστό! Και θα δοθεί λόγω των παραπάνω αφορμή στον Πούτιν να επέμβει και τότε...

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ Γεώργιος Τ. 19/09/2012 20:34:46

        ...τότε θα εισβάλουν οι εξωγήινοι να βάλουν τάξη.

    • Lampros avatar
      Lampros @ αλλενάκι 17/09/2012 22:11:20

      Ο Ομπάμα έσπειρε Αλ Κάιντες σε όλη τη Β. Αφρική και Μ. Ανατολή και τώρα θα θερίσει θύελλες.

      Ο Ομπάμα θα τις θερίσει; Η μέση ανατολή ―και εμείς― θα τις θερίσουμε, του Ομπάμα στα τέτοια του (και των ΗΠΑ γενικά).

  4. Greco avatar
    Greco 17/09/2012 20:26:10

    ανταλλαγη πληθυσμων δεν νοειται σε αυτη τη περιπτωση καθως οι μεν (χριστιανοι συριας) ειναι χιλιαδες χρονια εκει, ενω αυτοι οι εδω μπηκαν οι περισσοτεροι παρανομα τις τελευταιες δεκαετιες

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Greco 17/09/2012 22:52:52

      Τίποτα συριζαίους να στείλουμε καλά θα ήταν. Ασφαλώς, απαραίτητη προϋπόθεση, να συναινούν και οι ίδιοι. Άλλα γιατί να μην συναινούν; Αυτοί άλλωστε εκθειάζουν τις χαρές του πολυπολιτισμού.

  5. elli avatar
    elli 17/09/2012 20:44:31

    Δηλαδή, αντί το ποινικό αδίκημα να σημαίνει άμεση απέλαση για έναν ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗ, που δε φτάνει το ότι μπήκε παράνομα, αλλά έκλεψε,σκότωσε, βίασε κλπ., απλά θα επιβαρύνεται η ποινή του! Δηλαδή θα τον ταίζουμε και θα τον ποτίζουμε για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, γιατί ως γνωστόν τα λεφτά "τρέχουν από τα μπατζάκια μας" και αφού έχουμε υπερκαλύψει τις ανάγκες των Ελλήνων, Αλβανών, Βούλγαρων, Γεωργιανών, Ρουμάνων κλπ. ,που κατοικούν σε αυτή τη χώρα, είπαμε να αναλάβουμε και Ασία και Αφρική!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ elli 17/09/2012 21:04:44

      Η απέλαση δεν έχει σχέση με το παραπάνω. Υπάρχουν κανόνες λόγω ΕΕ στο θέμα απέλαση. Το θέμα της αύξησης της ποινής είναι ότι στοχεύει να αποτρέψει την είσοδο κακοποιών στοιχείων ή την οικειοθελή αποχώρηση των υπαρχόντων λόγω φόβου. Άρα είναι σωστό μέτρο.

    • Carl Sagan avatar
      Carl Sagan @ elli 17/09/2012 21:07:29

      Έλλη αντιλαμβάνεσαι τι λες; Θα εισβάλει ο άλλος στην πατρίδα σου νύχτα, θα ληστέψει και θα δολοφονήσει τη συμπατριώτισσά σου, και για τιμωρία θα τον απελάσεις; Είναι τιμωρία αυτό; Αυτός είναι ο μόνος που δεν πρέπει να απελάσεις. Να απελάσεις 500 συμπατριώτες του για αντίποινα, ναι. Αλλά αυτόν όχι. Αυτός πρέπει να πληρώσει. Πρέπει να πληρώσει όπως πληρώνουν οι εγκληματίες σε χώρες φτωχές, οι οποίες δεν αντέχουν να συντηρούν παράσιτα σε φυλακές. Βάλε τη φαντασία σου να δουλέψει.

      • Θthymios avatar
        Θthymios @ Carl Sagan 18/09/2012 20:43:08

        Με τι διαφάνεια έγινε η ανάρτηση για την 65η εκπαιδευτική σειρά στην “Σχολή Εθνικής Αμύνης”;

  6. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 17/09/2012 21:17:40

    Πρέπει,αν υπάρχει πραγματική ΒΟΥΛΙΣΗ να κτίσουμε εντός μηνός φυλακές
    για εκατομύρια ΛΘ και να βρούμε και τους αντίστοιχους πόρους ή να αξιοποίσουμε όλα τα ακατοίκητα νησιά και να τους μοιράσουμε πετονιές και φτυάρια.

    • Lampros avatar
      Lampros @ ΠΕΛΙΑΣ 17/09/2012 22:12:40

      Ναι, για να σου έρθει η Ε.Ε ή το ΝΑΤΟ να κάνει μια «ανθρωπιστική επέμβαση» για να τους σώσει από σένα...

    • Carl Sagan avatar
      Carl Sagan @ ΠΕΛΙΑΣ 18/09/2012 12:45:53

      Λάμπρο αν η ΕΕ ή το ΝΑΤΟ διαφωνήσουν με τις συνθήκες κράτησης των λαθροεισβολέων, εμείς καμία απολύτως αντίρρηση δεν θα έχουμε να έρθουν να τους πάρουν και να τους προσφέρουν οι ίδιοι το επίπεδο ζωής που θεωρούν αξιοπρεπές.

  7. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 17/09/2012 21:45:00

    Ισως όχι και τόσο άσχετο: Είδατε πόσοι οι αριστερούληδες βλέπουν με κατανόηση τις ζωώδεις αντιδράσεις των "φίλων" μουσουλμάνων για το χαζο-βιντεάκι του Youtube; Σήμερα τα - εντελώς - αντιχριστιανικά "Νέα" ονόμαζαν στο εξώφυλλο το φιλμάκι "βλάσφημο" χωρίς εισαγωγικά! Σκεφτείτε πόσο ειρωνικά αντιμετωπίζουν τα "Νέα" ειρηνικές αντιδράσεις λίγων δεκάδων - φανατικών, έστω- χριστιανών για μία αντιχριστιανική ταινία ή πίνακα, και βγάλτε συμπεράσματα. Οι μουσουλμάνοι κερδίζουν τον σεβασμό διά του εκφοβισμού.
    (Προσωπικά, ως χριστιανός, να μου λείπει να κερδίζω τέτοιου είδους σεβασμό και θεωρώ καρικατούρα έναν θεό που κερδίζει τον σεβασμό εκβιαστικά και με όπλο τον τρόμο. Δεν τον θέλω, ένας θεός-τύραννος είναι αντι-θεός. Προτιμώ έναν Θεό που γίνεται ομοιοπαθής με μένα άνθρωπος και σταυρώνεται και ανασταίνεται, διακριτικά και αθόρυβα, όχι με παράτες, αλλά "εσφραγισμένου του μνήματος". Απλά το επισημαίνω για να φανεί πόσο ποταπή και δειλή και ανακόλουθη με όσα πιστεύει είναι η Αριστερά. Η εκφυλισμένη Αριστερά πλέον σύρεται πίσω από το φανατικό Ισλάμ, μία θρησκεία που πρεσβεύουν άνθρωποι με νοητική συγκρότηση Βεδουϊνου του 7ου αι. Νομίζω ότι αυτό το κατάντημα το αξίζει η Αριστερά για τα όσα εγκλήματα, φυσικά και ηθικά, έχει διαχρονικά διαπράξει, και είναι η μεγαλύτερη τιμωρία της).

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ ΒΙΣ 17/09/2012 22:57:19

      !!!!!!!!

    • drider avatar
      drider @ ΒΙΣ 17/09/2012 23:06:34

      "Είδατε πόσοι οι αριστερούληδες βλέπουν με κατανόηση τις ζωώδεις αντιδράσεις των “φίλων” μουσουλμάνων για το χαζο-βιντεάκι του Youtube;" Που το είδες αυτό;

      Επίσης, θυμάμαι μια χαρά τις αντιδράσεις των παπάδων και υπερπατριωτών όταν παιζόταν στις αίθουσες το "ο Χριστός ξανασταυρώνεται". (μήπως είχε ως θέμα την ανθρώπινη πλευρά του Χριστού - όπως αναγράφεις παραπάνω; α βρε αιρετικέ Καζαντζάκη...)

      Οι φανατικοί είναι φανατικοί ανεξαρτήτως θρησκείας.

      • Γιώργος1 avatar
        Γιώργος1 @ drider 17/09/2012 23:30:00

        Οι σύγχρονοι φανατικοί Χριστιανοί ορθόδοξοι κάνουν μηνύσεις, άντε σπάνε και ένα τραπέζι ενώ οι σύγχρονοι φανατικοί Μουσουλμάνοι σκοτώνουν, βιάζουν, καίνε, για ένα βίντεο που ποτέ δεν είδαν... Αυτή είναι η διαφορά, όσο και να μην την βλέπετε μερικοί...

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ drider 17/09/2012 23:38:41

        Είδες που με όσα γράφεις επιβεβαιώνεις όσα γράφω πιο πάνω εγώ.
        Ποιους αποκεφαλισμούς έκαναν οι παπάδες ή οι θείτσες;
        Εκπροσωπείς τον απόλυτο ευτελισμό της Αριστεράς, το fin de siècle της.
        Με το καλό και το σουνούτεμα!

        • drider avatar
          drider @ ΒΙΣ 18/09/2012 01:28:27

          Φίλε μου με παρεξήγησες, δεν δείχνω κατανόηση στους φανατικούς σε όποιο θεό και αν πιστεύουν. Όμως δε φαίνεται να συμμερίζεσαι την ίδια άποψη.

          Στη τελική, όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε. Τη λύση οφείλουμε να τη βρούμε μαζί και όχι εναντίον ο ένας στον άλλο (δεν γίνεται να τη βρούμε διαφορετικά)

          Εγώ θα σου ζητούσα (αν είχα αυτό το δικαίωμα) να προσπαθήσεις να δεις τα πράγματα πιο αποστασιοποιημένα - ίσως έτσι να μπορέσεις να διακρίνεις καλύτερα μεταξύ των κατασκευασμένων και των πραγματικών εχθρών του έθνους/λαού μας.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ drider 18/09/2012 03:20:34

            Εσείς οι συριζαίοι, είστε δικό σας έθνος!

          • drider avatar
            drider @ ΚΜ 18/09/2012 13:33:33

            Δηλαδή το 27% του ελληνικού λαού ζει σε άλλη χώρα;

            Δεν είναι υποχρεωτικό να σκεφτόμαστε όλοι με τον ίδιο τρόπο...

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ drider 18/09/2012 17:55:41

            Πολλοί από εσάς, κατά μια έννοια, όντως ζείτε σε άλλη χώρα, καθότι προνομιούχοι. Δεν αναφερόμουν σε αυτό όμως γιατί δεν το που ζεις δεν καθορίζει απαραιτήτως την εθνική σου συνείδηση. Πχ, εμείς ζούμε στην ίδια χώρα με τους λαθρομετανάστες που αβαντάρετε αλλά σίγουρα δεν είναι ομοεθνείς μας.

            Αυτό που προσπάθησα να αποδώσω με το σχόλιό μου είναι ότι η ταυτότητά σας, εμποτισμένη από την πρέζα του υλισμού και του μηδενισμού, έχει διαμορφωθεί με βάση το μίσος προς τις αξίες και τις παραδόσεις του λαού μας. Σαν τους γενίτσαρους, μισείτε τη γενιά σας. Είστε πια ένα άλλο έθνος, εχθρικό προς το δικό μας, μέσα στα ίδια μας τα σύνορα. Ευτυχώς όμως, δεν είστε 27% που λες, είστε απλώς ένα 3-4%, που ψηφίστηκε μαζικά από πασόκους.

    • Carl Sagan avatar
      Carl Sagan @ ΒΙΣ 18/09/2012 12:55:45

      Σωστός ο ΒΙΣ. Όποιος τρέφει ακόμα αυταπάτες για το πραγματικό πρόσωπο του Ισλάμ, ας κάνει καμιά βόλτα προς liveleak ή bestgore να δει μερικές πραγματικές εικόνες από τον πραγματικό κόσμο, με πραγματικά άψυχα κορμιά κατακρεουργημένα από πραγματικά αδίστακτους δολοφόνους. Εικόνες από το δικό μας μέλλον.

    • Νικόλας avatar
      Νικόλας @ ΒΙΣ 18/09/2012 17:30:14

      Ειρωνικά θα αντιμετωπίζονται οι αντιδράσεις όρθιων ζώων είτε πρόκειται για ταινία που σατυρίζει το χριστιανισμό είτε τον ισλαμισμό. Ζώα είναι και οι δύο αν φέρονται έτσι ._

    • Αντίθεσις avatar
      Αντίθεσις @ ΒΙΣ 18/09/2012 22:10:33

      "Η εκφυλισμένη Αριστερά πλέον σύρεται πίσω από το φανατικό Ισλάμ, μία θρησκεία που πρεσβεύουν άνθρωποι με νοητική συγκρότηση Βεδουϊνου του 7ου αι."

      Επεκτείνοντας τη σκέψη σας, "οι οπαδοί της θεωρίας της δημιουργίας στις Η.Π.Α. και οι υπερορθόδοξοι εβραίοι (το "οπισθοδρομική νεοσυντηρητική δεξιά" σάς καλύπτει;), σύρονται πίσω από το φανατικό χριστιανισμό και ιουδαϊσμό, μια θρησκεία που πρεσβεύουν άνθρωποι με νοητική συγκρότηση Ιουδαίου βοσκού του 1ου αι."

      Γενικεύτε αδικαιολόγητα κε. ΒΙΣ και αυτό είναι σφάλμα. Οι θρησκευτικές πεποιθήσεις σας μειώνουν την ευθυκρισία σας. Δεν νομίζω να δέχεσθε ότι "της ημετέρας θρησκείας παρούσης, πάσα λογική παυσάτω". Η θρησκεία είναι (εκτός των άλλων) και πολιτικό εργαλείο στα χέρια των κατάλληλων μαστόρων. Αν ο χριστιανισμός "διαφημίζεται" στα μάτια των μουσουλμάνων μέσω εκστρατειών "της συμμαχίας των προθύμων" (όπως κομψά το έθετε πρώην βαθύτατα θρησκευόμενος χριστιανός συντηρητικός ηγέτης), σε -όλως τυχαίως- πετρελαιοπαραγωγές και αεριοπαραγωγές χώρες της κεντρικής Ασίας (με κόστος μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ψυχές), γιατί να μην "διαφημίζεται" και το ισλάμ με εγκαθίδρυση θρησκευτικών καθεστώτων με νόμο του κράτους τη σαρία, ξεσπαθώνοντας κατά των απίστων, όπου και όποτε το μπορέσει;

      Και για να ξεφύγω λίγο από το θέμα σάς δίνω μια ερώτηση για να την σκεφθείτε με την ησυχία σας. Μακροπρόθεσμα η Ευρώπη κινδυνεύει από ισλαμοποίηση λόγω της (υποτιθέμενης) πνευματικής υπεροχής και της (πραγματικής) επιθετικότητας του ισλάμ και την παράνομη μετανάστευση, ή μήπως από την φθίνουσα πορεία γεννήσεων και αύξηση του μέσου όρου ηλικίας των παλαιών ευρωπαίων; Μέχρι πότε οι διαρκώς μειούμενοι ευρωπαίοι (βυζαντινοί) θα κρατούν έξω από τα τείχη της Ευρώπης (Βασιλεύουσας) έναν διαρκώς αυξανόμενο αριθμό εφορμούντων βαρβάρων; Η (δυσάρεστη φαντάζομαι) απάντηση ίσως αλλάξει το πρίσμα σας.

      Δυστυχώς οι νόμοι των αριθμών είναι αμείλικτοι: όταν αραιώνει και γερνά ο πληθυσμός σε πλούσεις χώρες, οι νέοι "ξένοι" θα έλθουν να καλύψουν το κενό και να εξαπλώσουν το DNA και τον πολιτισμό τους. Οι νόμοι και οι απαγορεύσεις δεν μπόρεσαν ποτέ να σταματήσουν τις μεγάλες μετακινήσεις πληθυσμών. Το μόνο που μπορεί να κάνει σήμερα η Ευρώπη είναι ή πόλεμο (μάλλον αδύνατο λόγω επικράτησης της πολιτικής ορθότητας) ή να αποφασίσει ποιούς "ξένους" θέλει να είναι οι αυριανοί συν-ευρωπαίοι (αυτό έκανε εγκολπώνοντας τις χώρες της ηλικιακά ακμαίας ακόμη πρώην ανατολικής Ευρώπης).

  8. livas avatar
    livas 17/09/2012 22:24:47

    Α, και είχα καιρό να ακούσω μια εντολή Σαμαρά...

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ livas 17/09/2012 22:56:37

      Μαλλον δεν παρακολουθεις.
      Το "με πρωθυπουργικη εντολη"παει συννεφο.
      Καποιοι δε,αναρωτιουνται τι θα γινει εαν του χαλασει το κινητο.
      Ονοματα δεν λεμε...

  9. Στέφανος avatar
    Στέφανος 17/09/2012 22:53:55

    Να γίνει ιδιώνυμο η κλοπή χαλκού! Να σταματήσει το φαινόμενο των πολύωρων καθυστερύσεων τρένων εξ αίτιας των αλλοδαπών(και ημεδαπών) τσιγγάνων που έχουν καταντήσει μάστιγα με τις κλοπές καλωδίων χαλκού από το δίκτυο του ΟΣΕ. Θα το σκεφτεί άραγε ο Δένδιας;

    • Costas the Barbarian avatar
      Costas the Barbarian @ Στέφανος 17/09/2012 23:58:48

      Ή απλά να γίνει επιβαρυντική περίσταση (διακεκριμένη μορφή που τιμωρείται αυστηρότερα από την απλή) στο αδίκημα της διατάραξης ασφάλειας συγκοινωνιών, διότι περί αυτού πρόκειται.

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ Στέφανος 18/09/2012 00:27:13

      Και έχουν ρημάξει όλες τις αντλητικές εγκαταστάσεις στη Βόρεια Ελλάδα. Και μαζί και τους μετασχηματιστές της ΔΕΗ.

  10. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 17/09/2012 23:09:36

    Σωστό καί ἀναγκαῖο τό μέτρο.Δέν καταλαβαίνω ὅμως,γιατί νά μήν ἀντιμετωπίζει βαρύτερη ποινή κι ἕνας λαθρομετανάστης πού ἐνεπλάκη σέ τροχαῖο ἀτύχημα;Μήπως ὀδηγεῖ νόμιμα;Καί ἄν συνεπεία αὐτοῦ,ὑπάρχει σοβαρός τραυματισμός μέ ὑπαίτιο τόν λαθρο/στη,τί καί πῶς θά πληρώσει;
    Καθημερινά βλέπω πακιστανούς μέ τρακτέρ στούς δρόμους,πού τούς τά δίνουν βέβαια ἕλληνες νά τά ὁδηγοῦν,πετάγονται ἀπό τά χωράφια σάν ἀκρίδες καί ἄν δέν ἔχεις τά μάτια σου δεκατέσσερα,θά συνάψεις πλαγιομετωπικές σχέσεις μαζί τους....Ἡ Ἀστυνομία βέβαια κάνει τά στραβά μάτια.

  11. ΚΕΝΤΡΟ avatar
    ΚΕΝΤΡΟ 17/09/2012 23:22:23

    Στο υπουργειο Δικαιοσυνης υπουργος ειναι ο Ρουπακιωτης.
    Δυσκολα θα εκτελεσει αυτην την εντολη περι Ιδιωνυμου...εκτος αν επικειται ανασχηματισμος αλλα και παλι τα κουκια δεν βγαινουν.
    Καποιοι επρεπε να προστατεψουν τον ΣΑΜΑΡΑ απο τετοιες επικοινωνιακες
    ακροβασιες.
    Ασε που πιθανον να μας καταγγειλουν στο Συμβουλιο της Ευρωπης γαι παραβιαση Ανθρωπινων Δικαιωματων(ξερουν αυτα τα κεντρα πως να δουλευουν αυτην την μηχανη)

  12. K. Πετρίδης avatar
    K. Πετρίδης 17/09/2012 23:22:44

    Σωστό και καλώς κάνει ο Σαμαράς. Το περίεργο είναι ότι ακριβώς αυτό πρότεινε ο Κασιδιάρης 7ή 8 ΣΕΠ 12 σε συζήτηση με τον Γεωργιάδη ή τον Πλεύρη. Υπάρχει στο youtube.

    • Scarface avatar
      Scarface @ K. Πετρίδης 17/09/2012 23:38:10

      Νομιζεις οτι αν δεν υπηρχε η ΧΑ θα ασχολουνταν κανεις με τη λαθρομεταναστευση?

      • Argos avatar
        Argos @ Scarface 19/09/2012 13:33:36

        Δεν ξέρω άν θα ασχολούνταν κανείς με τη λαθρομετανάστευση αν δεν υπήρχε η Χρυσή Αυγή, αλλά ξέρω πως κανείς δεν θα ασχολούταν με τη Χρυσή Αυγή , αν δεν υπήρχε η λαθρομετανάστευση...

        • Scarface avatar
          Scarface @ Argos 19/09/2012 21:36:41

          Το συμπερασμα ειναι λοιπον οτι εκεινοι που κυβερνησαν και δολιως αφησαν τη λαθρομεταναστευση ανεξελεγκτη εδω και εικοσι χρονια, ειναι κι εκεινοι που ευθυνονται για την ανοδο της ΧΑ. Μη στεναχωριουνται λοιπον που τα ποσοστα τους πεφτουνε.

  13. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 17/09/2012 23:29:55

    Δίκιο ἔχεις,κάτι ξεκοιλιάσματα καί ἀποκεφαλισμούς πού εἶχαν κάνει κι οἱ παπάδες τότε στό ὄνομα τοῦ Χριστοῦ...

  14. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 17/09/2012 23:31:02

    Κατ΄αρχήν συμφωνώ με τη χρήση του ιδιώνυμου.
    Ωστόσο γιατί ΙΔΙΩΝΥΜΟ Η ΕΞΑΓΩΓΗ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥ ΚΤΗΘΕΝΤΟΣ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ;
    Από εκεί ας αρχίσει πρώτα ο κύριος Σαμαράς, και μετά βλέπουμε.
    Ο εχθρός, δεν είναι απαραίτητα εξωτερικός. Είναι και εσωτερικός. Και ως εχθρός πρέπει να αντιμετωπισθούν αυτοί οι αστοί που έβγαλαν τα εκατομμυριάκια τους έξω...
    Οι πεινασμένοι μετανάστες ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΦΤΑΣΑΝ ΩΣ ΕΔΩ....

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Τί να λέμε; 18/09/2012 00:20:15

      Και μόνο που αποτελείς τους λαθρομετανάστες «μετανάστες» αξίζεις περιφρόνησης, αλλά επειδή με έπιασαν οι καλοσύνες μου, θα κάτσω να σου απαντήσω:

      Αυτό που λες είναι ψευδοεπιχείρημα. Είναι ένας φερετζές του τύπου «πρώτα θα επιληθεί το τάδε κακώς κείμενο, και μετά επιτρέπεται να ασχοληθούμε με όλα τα υπόλοιπα». Όπου όλα τα υπόλοιπα, είναι αυτά με τα οποία εσύ δεν θες να ασχοληθούμε ποτέ (μην τυχόν σας θίξουμε το τοτέμ, τον κατσαπλιά λαθρομετανάστη τυχοδιώκτη και στάξει η ουρά του προοδευτικού γαϊδάρου).

      • Τί να λέμε; avatar
        Τί να λέμε; @ ΚΜ 18/09/2012 11:31:40

        Όταν συμβαίνει ένα ατύχημα αναζητούνται οι γεννεσιουργές αιτίες του ατυχήματος.
        Οι γεννεσιουργές αιτίες στο συγκεκριμένο ατύχημα που λέγεται "ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ" δεν είναι οι (λαθρο)μετανάστες. Οι γεννεσιουργές αιτίες είναι άλλες και τις γνωρίζεις. Το να προσάπτουμε όλα τα κακά της Ελληνικής μοίρας στους (λαθρο)μετανάστες συμβάλλει μόνο στην προστασία αυτών των ανθρώπων που μας έφτασαν ως εδώ...εκτός και αν αυτός είναι ο στόχος σου...να προστατέψεις ΕΣΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, τους αστούς που έβγαλαν τα εκατομμυριάκια τους έξω...
        Τώρα αν θες μπορείς να με περιφρονήσεις...

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ Τί να λέμε; 18/09/2012 18:24:39

          Και πριν σε περιφρονούσα και τώρα σε περιφρονώ. Γιατί απλούστατα, δεν είναι το μόνο πρόβλημά μας η πτώχευση της Ελλάδος (ασχέτως άν συνέβαλαν καί οι λαθρομετανάστες σου σε αυτή, σε κάποιο βαθμό). Δεν είναι κάν το μεγαλύτερο!

          • Τί να λέμε; avatar
            Τί να λέμε; @ ΚΜ 19/09/2012 08:14:59

            "...Γιατί απλούστατα, δεν είναι το μόνο πρόβλημά μας η πτώχευση της Ελλάδος..."
            Άϊντέέέέέ...

    • Carl Sagan avatar
      Carl Sagan @ Τί να λέμε; 18/09/2012 13:11:54

      Η αναζήτηση των γενεσιουργών αιτιών ενός ατυχήματος έχει σκοπό την αποτροπή μελλοντικών ατυχημάτων. Αυτό είναι το ζητούμενο, να αποφύγουμε τα μελλούμενα ατυχήματα, όχι να χαθούμε στην αναζήτηση της ακαδημαϊκής γνώσης. Η παράνομη παρουσία εκατομμυρίων ασύμβατων και εχθρικών προς τον πολιτισμό μας λαθροεποίκων εντός της χώρας αποτελεί μείζονα κίνδυνο μελλοντικού ατυχήματος, και υποβαθμίζοντάς το εκτός ατζέντας είναι είτε αφελές και απερίσκεπτο στην καλύτερη περίπτωση, είτε εθνική προδοσία στην χειρότερη.

  15. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 18/09/2012 00:26:28

    Άλλο ένα βήμα στην σωστή κατεύθυνση.

  16. dorothea avatar
    dorothea 18/09/2012 00:30:19

    Η σημερινη..."πρωθυπουργική εντολή" αποτελεί πάγιο αίτημα της Χρυσής Αυγής. Δεν ξέρω τι σημαίνει αυτό, αλλά μάλλον κάποιοι στου Μαξίμου έχουν χάσει αυγά και πασχάλια(σ.σ. ασφαλώς και προς την σωστή κατεύθυνση είναι το μέτρο, αλλά τόσο...ετερόφωτη κυβέρνηση, πρώτη φορά βλέπω)

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ dorothea 18/09/2012 08:04:56

      Αν δε το έκανε θα ήταν δειλός και θα κρυβόταν πίσω από τη ΔΗΜΑΡ, αν το κάνει φταίει η ΧΑ! Τρέλα...

  17. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 18/09/2012 00:31:04

    Χρειάζεται ένα ακόμη μικρό βήμα. Δικαίωμα τραπεζικού εμβάσματος μόνον με την επισύναψη εκκαθαριστικού εφορίας.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Β.Κ.Σ. 18/09/2012 00:33:17

      Σωστό!

  18. Ίωνας avatar
    Ίωνας 18/09/2012 01:51:33

    Το ιδιώνυμο για τα αδικήματα των λαθρομεταναστών θα δώσει λύση σχετικά με την παραβατικότητά τους όχι με την εισβολή τους στην Χώρα.Ουσιαστικά δίνεται η δυνατότητα για μεγαλύτερες ποινές.Για να το σκεφτεί αυτό πιο νωρίς κάποιος στην Ν.Δ. πέραν του αρχηγού της, όπως αποδείχθηκε ήταν ιδιαίτερα δύσκολο.Το νέο κύμα των λαθρομεταναστών από Συρία θα εξελιχθεί σε τσουνάμι τα αντανακλαστικά των ανθρώπων της Ν.Δ. (εκτός του αρχηγού της) δεν είναι και στην καλύτερή τους κατάσταση.Δυστυχώς η Χ.Α. με τελευταίο τον Κασιδιάρη πριν 3 ημέρες στον ΣΚΑΪ μίλησε πρώτη για το ιδιώνυμο των αδικημάτων και φυσικά περιμένει στην γωνία για να εκμεταλλευτεί το νέο πρόβλημα με την εισβολή λαθραίων από την Συρία.Ο φόβος του Α.Σ. για μαζική εισροή άνευ προηγουμένου είναι υπαρκτός και θα πρέπει να δοθούν σαφείς εντολές για τον τρόπο φύλαξης των συνόρων.

  19. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 18/09/2012 09:12:43

    Νομίζω ότι όλα τα προτεινόμενα μέτρα εναντίον των (λαθρο) μεταναστών , ενδεχομένως να είναι άδικα και ίσως και σκληρά! Προτείνω , για τη σωστή , δημοκρατική και ισόνομη νομική αντιμετώπιση τους, θα πρέπει τα αδικήματα τους να δικάζονται σύμφωνα με το εκάστοτε νομοθετικό δίκαιο της πατρίδας των!
    Και τότε θα αποδυναμωθούν τα επιχειρήματα, κυρίως του ΣΥΡΙΖΑ περί ρατσιστικής αντιμετώπισης των.

  20. elli avatar
    elli 18/09/2012 10:36:24

    Είναι απορίας άξιον το πως δεν τους βλέπουν ή δεν μπορούν να τους εμποδίσουν όταν μπαίνουν στη χώρα, (οι ΛΑΘΡΟ) αλλά αμέσως τους παίρνουν μυρωδιά και τους πιάνουν όταν πάνε να βγούν λαθραία από τη χώρα (προς την Ευρώπη) . Λες και φοβούνται μην μειωθεί ο αριθμός τους!
    Δηλαδή φοβούνται την οργή των Ευρωπαίων αν ξεφύγει και κανένας προς τα εκεί, αλλά δεν νοιάζονται για τα προβλήματα που δημιουργούνται Εντός της χώρας από αυτούς! Αλλοιώς θα έβρισκαν τρόπο να τους εμποδίσουν να μπαίνουν!

  21. Ελλάς το κάτεργο (ex avanti) avatar
    Ελλάς το κάτεργο (ex avanti) 18/09/2012 14:26:14

    Γιατί δεν θέτει επιτακτικά το θέμα της λαθρομετανάστευσης η Ελλάδα στα όργανα της ΕΕ και να την θέσει προ των ευθυνών της? Μία μικρή χώρα στην δεινή οικονομική κατάσταση που βρίσκεται σήμερα πως μπορεί μόνη της να αντιμετωπίσει τις ορδές των εισβολέων, γιατί περί εισβολέων πρόκειται. Επίσης γιατί δεν καλεί την Τουρκία να συμμορφωθεί και να πατάξει τους δουλέμπορους της που μας στέλνουν όλους αυτούς?
    Οι εταίροι μας τρία χρόνια ζητάνε αίμα από τους Ελληνες, αισχροκερδίζοντας εις βάρος μας και απειλώντας μας διαρκώς, εμείς ένα θέμα δεν μπορούμε να θέσουμε? Ούτε ένα?

  22. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 18/09/2012 16:27:27

    Ο όρος "ιδιώνυμο" έχει πολύ κακή ιστορική προέλευση και θυμίζει μαύρο, κατάμαυρο μεσοπόλεμο, τριεψιλίτες, Ανάφες και ρετσινόλαδα.
    Από της χοντρές μακακίες του Λευτεράκη Βενιζέλου, που προώθησε μετά στα μη περαιτέρω ο δικτάτορας.
    Ελπίζω, αντί για τα του προκλητικού τίτλου, οι κυβερνώντες να σκέπτονται σοβαρά πώς θα αντιμετωπίσουν την κατάσταση με την καταστροφή στη Συρία και τον κίνδυνο ανεξέλεγτων εισροών προσφύγων σε Ελλάδα και λοιπή Ευρώπη. Αυτό χρειάζεται, με σοβαρό τρόπο, και όχι τα κόμματα να κολακεύουν τα καθυστερημένα ένστικτα του περιθωριακού και λούμπεν τμήματος της πολιτικής πελατείας. Άλλωστε κανείς δεν μπορεί να κυβερνήσει με αυτούς ειδικά τους "πελάτες".

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 18/09/2012 16:29:55

      Απ' ότι βλέπω, και ευτυχώς, τα στοιχεία του πραγματικού ρεπορτάζ δεν έχουν καμμιά σχέση με τις ψιθυριστές "εμπιστευτικές πληροφορίες".

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ Ο Θείος 18/09/2012 16:36:31

      Προτιμώ να έρθουν πρόσφυγες από την Συρία και να σταλούν οι πάκηδες πίσω στην τριτοκοσμική χώρα τους. Οι Σύριοι που θα φύγουν είναι οι εξευρωπαϊσμένοι που τους κυνηγάν οι μισθοφόροι ταλιμπάν της τάχα μου συριακής άνοιξης.
      Και μ΄ ενοχλεί σφόδρα ο ζήλος της ΕΕ να μην έρθουν οι Σύριοι. Προφανώς διότι καλοδεχούμενοι, προφανώς ως καλοκατευθυνόμενοι είναι μόνον οι πακιστανοί.
      Οι Σύριοι που θα έρθουν δεν θα βγουν στους δρόμους για τις ταινίες που γελοιοποιούν τον Μωάμεθ, θα δουλέψουν και θα προκόψουν.
      Αν και μετά τη διαπόμπευση του πρέσβη θαρρώ πως ο Μπάμιας θα το ξανασκεφθεί με τη Συρία.....

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Β.Κ.Σ. 18/09/2012 16:46:42

        Σωστά επισημαίνεις κάτι που κανείς δεν πορόσεξε.
        Υπάρχουν και οι Χριστιανοί της Συρίας - που έχουν πίσω τους αιώνες επαφής με τον Ελληνικό και Χριστιανικό πολιτισμό - που είναι και τα μεγαλύτερα θύματα της σύγκρουσης.
        Άν δεν τους παρασταθεί με τον κατάλληλο τρόπο η Ελλάδα και η Ευρώπη, τότε ποιός θα το κάνει;
        Η αδιαφορία για τους ανθρώπους που δεν φταίνει σε τίποτε, είναι το χειρότερο απ' όλα. Στίγμα για τον πολιτισμό.

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ Ο Θείος 18/09/2012 17:59:21

          Οι ορθόδοξοι της Συρίας (παρότι αραβόφωνοι) δεν θα έπρεπε καν να θεωρούνται ξένοι. Δυστυχώς, δεν μπορώ να πω το ίδιο για κάποιους ελληνόφωνους της Ελλάδος.

    • Νικόλας avatar
      Νικόλας @ Ο Θείος 18/09/2012 17:31:43

      "Αυτό χρειάζεται, με σοβαρό τρόπο, και όχι τα κόμματα να κολακεύουν τα καθυστερημένα ένστικτα του περιθωριακού και λούμπεν τμήματος της πολιτικής πελατείας. Άλλωστε κανείς δεν μπορεί να κυβερνήσει με αυτούς ειδικά τους “πελάτες”."

      Να αγιάσει το router σου!

    • Νικόλας avatar
      Νικόλας @ Ο Θείος 18/09/2012 17:32:56

      "Αυτό χρειάζεται, με σοβαρό τρόπο, και όχι τα κόμματα να κολακεύουν τα καθυστερημένα ένστικτα του περιθωριακού και λούμπεν τμήματος της πολιτικής πελατείας. Άλλωστε κανείς δεν μπορεί να κυβερνήσει με αυτούς ειδικά τους “πελάτες”."

      Πες τα ρε άνθρωπε. Επιτέλους πια.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.