Με απόφαση Σαμαρά η απομάκρυνση Θεοχάρη
05/06/2014 14:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Με απόφαση Σαμαρά η απομάκρυνση Θεοχάρη

Η απόφαση του Μαξίμου να στείλει σπίτι του τον Θεοχάρη σηματοδοτεί μια γενικότερη στροφή στην οικονομική πολιτική που πιθανότατα θα σηματοδοτηθεί και με τον ανασχηματισμό

(Ανανεωμένο) - «Δεν πήγαινε άλλο με τον συγκεκριμένο. Εκμεταλλεύτηκε τη θέση του και την ανεξαρτησία που του δόθηκε και έγινε ανεξέλεγκτος. Έκανε μεγάλο κακό στην κυβέρνηση και προκαλούσε πανικό στην κοινωνία με τις διαρροές του, τα twitter του και τα παιχνίδια του».

Αυτό λένε με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο κορυφαία στελέχη της κυβέρνησης και επισημαίνουν ότι η απόφαση για απομάκρυνσή του ελήφθη από το Μαξίμου. Διορθώθηκε ένα λάθος, απλά τα πράγματα.

Ο κ. Θεοχάρης μετά την παραίτησή του άφησε ξεκάθαρες αιχμές κατά πάντων λέγοντας ότι έφυγε μόνος του και ότι κανείς δεν έχει το ανάστημα να του δώσει εντολή να φύγει. Η δήλωσή του και μόνο δίνει ξεκάθαρα την εικόνα ενός αλαζονικού ατόμου που είχε ξεφύγει, δεν έδινε λογαριασμό σε κανέναν και πόνταρε πάνω στο γεγονός ότι η θητεία του ήταν 5ετής και τον ήθελε η τρόικα.

Είπε επίσης ότι αυτός δεν ψηφίζει νόμους κι ότι έκανε μεγάλο έργο στη Γενική Γραμματεία τα τελευταία δύο χρόνια. Πράγματι έκανε μεγάλο έργο μόνο ως προς τον εκσυγχρονισμό του taxis. Αλλά η κυβέρνηση δεν προσέλαβε κομπιουτερά. Υπεύθυνο για τα έσοδα ήθελε. Για τη φοροδιαφυγή δεν έκανε τίποτε, δεν κυνήγησε τους μεγάλους που έπρεπε να κυνηγήσει και απειλούσε κάθε λίγο και λιγάκι τη «μαρίδα», ανθρώπους δηλαδή που δεν είχαν πράγματι να πληρώσουν και κινδύνευαν να πάνε φυλακή.

Από την άλλη, το ποτήρι ξεχείλισε όταν λίγο πριν τις εκλογές εξέδωσε εκείνη την εγκύκλιο για την φορολόγηση των ξένων επενδυτών, κάτι που ανέβασε μέσα σε λίγες ώρες τα spreads και έριξε το χρηματιστήριο. Εκεί τα… πήρε στο κρανίο όχι μόνο το Μαξίμου αλλά και ο πάντα ήρεμος Στουρνάρας. Άλλωστε, όποιος γνωρίζει τι συμβαίνει στο υπουργείο Οικονομικών ξέρει ότι εδώ και καιρό υπήρχε πρόβλημα στις σχέσεις του κ. Θεοχάρη με όλους τους προϊσταμένους του. Ο λόγος; Ο Χάρης ήταν σαν «γαλατικό χωριό». Έκανε ότι ήθελε χωρίς πολλές φορές να ρωτάει και τις περισσότερες φορές δημιουργώντας προβλήματα παρά λύνοντάς τα.

Η απόφαση του Μαξίμου να στείλει σπίτι του τον Θεοχάρη σηματοδοτεί μια γενικότερη στροφή στην οικονομική πολιτική που πιθανότατα θα σηματοδοτηθεί και με τον ανασχηματισμό. Αρκεί να μη γίνουν τα ίδια λάθη και να μην υπάρχουν ξανά δυσλειτουργίες στο σύστημα είσπραξης των εσόδων. Κι επιτέλους. Όποιος αναλάβει Γενικός Γραμματέας Εσόδων οφείλει να γίνει διώκτης της μεγάλης φοροδιαφυγής ώστε να δείξει στον κόσμο πως δεν την γλιτώνουν πάντα οι έχοντες και την πληρώνουν οι φτωχοί.

«Αιτία βαθιάς ανησυχίας» η παραίτηση Θεοχάρη, για την Κομισιόν

Αιτία βαθιάς ανησυχίας χαρακτηρίζει η Κομισιόν την παραίτηση του ΓΓ Δημοσίων Εσόδων Χάρη Θεοχάρη, τονίζοντας ότι η διοίκηση εσόδων διαδραματίζει ρόλο-κλειδί στο μεταρρυθμιστικό πρόγραμμα.

Με ανακοίνωσή της εκφράζει την ικανοποίησή της για το έργο του κ. Θεοχάρη και απευθύνει σύσταση για το διάδοχό του. «Προσβλέπουμε σε μια αυστηρή, διαφανή και αξιοκρατική διαδικασία για τον ορισμό του διαδόχου του κ. Θεοχάρη, προκειμένου να διασφαλιστούν υψηλά πρότυπα ακεραιότητας και διαφάνειας».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 05/06/2014 10:54:10

    κάποιος άλλος θα συνεχίσει τις ίδιες πολιτικές. δλδ, μηδέν εις το πηλίκιο που έλεγε και ο δυσείμνηστος ΓΚΑΠ...

    • Fotini avatar
      Fotini @ Νίκος Αργεάδης 05/06/2014 20:29:47

      You underestimate Mr. Samaras and his decision!

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Fotini 06/06/2014 10:23:20

        Όχι αγαπητή φωτεινή, δεν υποτιμώ τον Α. Σαμαρά. 1) ο θεοχάρης εφαρμόζει προειλημμένες αποφάσεις πολιτικής. 2) τον τρόπο εφαρμογής δεν (πρέπει να) τον αποφασίζει ο θεοχάρης. 3) αν τον αποφασίζει ο (κάθε) θεοχάρης τότε αυτό αντανακλά αρνητικά στον στουρνάρα και στον σαμαρά.. όχι στον θεοχάρη. άρα...

        • Fotini avatar
          Fotini @ Νίκος Αργεάδης 07/06/2014 00:02:05

          Οὔτε θεοχάρης οὔτε ΑΣ, προειλημμένες ἀποφάσεις γκαπ ἐφαρμόζοντε, ἀγαπητέ Νῖκο.

  2. -  τυχάρπαστος - avatar
    - τυχάρπαστος - 05/06/2014 11:04:22

    Καλός ψαράς ο Θεοχάρης αλλά για μαρίδες και μόνο... κανέναν ξιφία δεν έπιασε...

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ - τυχάρπαστος - 05/06/2014 21:44:10

      φίλε μου έτσι είναι αλλά πρώτον δεν μπήκε από μόνος του (τον έβαλε η κυβέρνηση) , δεύτερον την πολιτική δεν την αποφάσισε αυτός απο μόνος του (πάλι η κυβέρνηση την αποφάσισε) και τρίτον αν ψάχνεις για ψαράδες που ΑΦΗΣΑΝΕ ΤΟΥΣ ΞΙΦΙΕΣ , να πας πρώτα από τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης που έχει κάτι ΞΙΦΙΕΣ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ (λίστα Λανγκάρντ , Μαντέλης , Τσουκάτος , προμήθειες Ζίμενς , Παπακωνσταντίνου , Καρούζος κλπ κλπ)

      μην τρελαθούμε ότι την ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ στα σκάνδαλα και την φορο κλοπη-αποφυγή την έκανε ο Θεοχάρης τόσα χρόνια ...

      παραπιπτόντως για το ΘΑΨΙΜΟ της υπόθεσης Ενεργκα - Ελλας Πάουερ (270 εκ) ο Θεοχάρης πάλι φταίει ??? , ο Μάκης ο Βορίδης ως συνήγορος των κατηγορουμένων ίσως μας βοηθήσει επ' αυτού

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ - τυχάρπαστος - 06/06/2014 10:46:09

      ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ, ΑΠΕΙΛΗΣΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΔΥΣΤΥΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ,ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΠΙΔΟΜΑ, ΜΕ ΔΙΩΞΕΙΣ , ΑΝ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΝΑΚΑΤΕΨΕ(ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΟΙ κλπ) ,ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΟ. Υ.Γ. ΟΥΤΕ Ο ΣΚΟΥΡΛΕΤΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΤΑΝΕ ΑΥΤΟ.

  3. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 05/06/2014 11:23:56

    Τώρα τελευταία φοβάμαι ότι ...εξοργίζομαι αρκετά συχνά σε σημείο που να ...ξαναφοβάμαι ότι καταντάω γραφικός! Πάρα πολλές φορές δεν χάναμε την ευκαιρία πολλοί από εμάς να επισημαίνουμε τις πράξεις και τις παραλήψεις, αλλά και την απίστευτη αναλγησία αυτού του ατόμου! Είχα κοινοποιήσει, τις αδιασταύρωτες μεν αλλά αρκετά βάσιμες πληροφορίες από φίλους του εξωτερικού, περί της συμπάθειας που περιβάλλεται το πρόσωπο του από τους κύκλους των Βρυξελλών!! Ανήκει και αυτός όπως και μερικοί άλλοι, που δεν θεωρούν το Μνημόνιο και τις προσταγές της Τρόικας, ως αναγκαίο κακό, αλλά ως αυτοσκοπό για την προαγωγή και την προάσπιση των συμφερόντων! Αλλά αλήθεια ποίων συμφερόντων; Γιατί μέχρι τώρα η καταπολέμηση της φοροδιαφυγής στρέφεται εναντίων της "μαρίδας" και καλά κάνει, αλλά δεν φτάνει! Μήπως η κάποια κινητικότητα των τελευταίων ημερών εναντίων μερικών "καρχαριών" , συνδέεται με το επικείμενο ενδεχόμενο της απομάκρυνσης; Πάντως είναι μια καλή αρχή, και ένδειξη ότι υπάρχει η βούληση για ουσιαστική πάταξη της φοροδιαφυγής! Είναι και η τελευταία ελπίδα για τον Σαμαρά και γιατί όχι και για μας!

    • Thanos avatar
      Thanos @ ΝΤΙΝΟΣ 05/06/2014 16:55:18

      Aγαπητέ Ντίνο πάλι λες ΟΛΗ την αλήθεια. Είναι προφανές οτι ο Θεοχάρης διορίστηκε στη θέση του αδιαμφισβήτητα ικανωτέρου του Σπινέλλη, όταν εμφανίστηκε ο κίνδυνος σύλληψης κάποιων Μεγαλοκαρχαριών της φοροδιαφυγής. ΄Ολο αυτό το διάστημα ο Θεοχάρης απομάκρυνε αυτόν τον κίνδυνο, διότι ενώ μπορούσε μέσα σε μια βδομάδα να είχε συλλάβει 5-10 μεγαλοκαρχαρίες και να βάλει στο ταμείο πάνω απο 1 δίς, δεν έκανε τίποτα απο το να επινοεί παγκόσμιες πατέντες θεωρητικών διασταυρώσεων στοιχείων που θα του επέτρεπε ίσως στην επόμενη τετραετία της κυβέρνησης να μαζέψει μερικά ψιλά απο την αποστραγγισμένη "μαρίδα". Ο Θεοχάρης όσο βλάξ και να είναι, δεν είναι δυνατόν να μην ξέρει οτι τα στοιχεία των μεγαλοκαρχαριών Παγκοσμίως είναι μη διασταυρώσιμα, απλούστατα γιατί ανάμεσά τους περιλαμβάνονται πάρα πολλοί "ευηπόληπτοι" πολιτικοί ηγέτες και τα δίκτυα των offshore που χρησιμοποιούν δεν μπορεί ούτε ο Ομπάμα να τα ανοίξει...Για φαντάσου να βάζει στο κομπιούτερ του τις αποδείξεις της Γιάννας Αγγελοπούλου και να βρίσκει αδικαιολόγητη διαφορά πχ 30.000 Ευρώ σε σχέση με τα δηλωθέντα εισοδήματά της (μια τσάντα Gucci που λέει κι ο Λαζόπουλος) και να την ανακρίνει πού βρήκε τα 30.000 ...Φαντάσου τη Γιάννα να του λέει δεν μπορώ να σου αποκαλύψω πως, αλλά υπάρχουν και άλλοι τρόποι να βγάζουμε χρήματα εμείς οι πλούσιοι, ξέρεις... Oσον αφορά την κάποια κινητικότητα των τελευταίων ημερών δεν είδα κανέναν γνωστό "καρχαρία" να πληρώνει. Και μάλιστα όχι εξ αιτίας των "μεθόδων" Θεοχάρη. Εσύ, έχεις κάτι συγκεκριμένο υπ' όψιν σου? Τελευταίες ελπίδες είχε πολλές ο Σαμαράς τα δυό χρόνια της Πρωθυπουργίας του αλλά το αποτέλεσμα ήταν σταθερά Forget it Giannis...Oσο ήταν πάνω στο καναβάτσο τις έτρωγε. Τώρα που έπεσε απο κάτω, λες να ξανανέβει πριν τις Εκλογές?

  4. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 05/06/2014 11:42:35

    ευθυνη εχει και οποιος τον επελεξε οπως και οποιος εχει επιλεξει τη διοικηση του ταιπεδ πρεπει καποια στιγμη να δει σοβαρα ο πρωθυπουργος τις επιλογες του

  5. epifanios avatar
    epifanios 05/06/2014 11:59:06

    Ο Θεοχαρης εφαρμοζε τις βλακειες που εγραφαν καποιοι ασχετοι συμβουλοι της τροικας, οι περισσοτεροι εκ των οποιων ειναι Ελληνες. Το αποτελεσμα; Φορολογουμενοι που εκαναν πριν μονοι τους τις δηλωσεις επιβαρυνθηκαν ξαφνικα με εξοδα λογιστη. Ασε που οι λογιστες ανεβασαν 60% τις τιμες τους. Αποδειξη; Ολοι οι λογιστες εχουν βαλλει αγγελιες για βοηθους.

  6. Naruto avatar
    Naruto 05/06/2014 12:26:41

    Το να ζητάς και την τελευταία δεκάρα απ' αυτόν που δέν έχει να φάει δεν σε κανει σίγουρα αγαπητό . Βάλε και την πολιτική απειρία και το τέλος προβλέψιμο .

  7. Nicky avatar
    Nicky 05/06/2014 13:49:07

    Ο Θεοχαρης δεν φτιάχνει νομους, απλα εφαρμοζει. Ειναι προφανες, οτι η επεκταση της μηχανογραφησης αλλα και η ανεξαρτηοποιηση του μηχανισμου εισπραξης ενοχλησε καποια φιλαρακια της εξουσιας. Η παραιτηση του Θεοχαρη, αναποφευκτα θα σημανει την αυξηση των ποσοστων της Χρυσης Αυγης.

  8. Η άλυτη εξίσωση avatar
    Η άλυτη εξίσωση 05/06/2014 14:32:46

    Ατάλαντο, ανήθικο, αλαζονικό, ψυχρό πιόνι. Όμως τους στόχους, τη στρατηγική, και τις μεθόδους, ΔΕΝ τα αποφασίζουνε ποτέ τα πιόνια.... Τι είχαμε, τι χάσαμε λοιπόν. Σημασία θα έχει μόνο, ν' αλλάξεις τη ρότα. Με ειλικρίνεια, με τόλμη, με αποφασιστικότητα. Χωρίς πολιτικάντικες και μίζερες κινήσεις εντυπωσιασμού που κανέναν δεν πείθουνε πια..... Μπορείς όμως; Οι υπερβάσεις απαιτούνε και ρίσκο. Εκ του ασφαλούς, μόνον ήττες ή ατιμωτικές ...ισοπαλίες θα είναι πλέον εφικτές.

  9. Ραβινος avatar
    Ραβινος 05/06/2014 14:49:41

    Οταν οριστηκε ΓΓ Εσοδων με 5ετη θητεια μαλιστα {αυτο σημαινει οτι θα πρεπει να αποζημιωθει η να ανταμοιφθει κατα καποιο τροπο αφου διευκολυνε με την παραιτηση του } εδω μεσα ειχαμε κανει τα χιλια μυρια σχολια για την ακαταλληλοτητα του ατομου αλλα φωνη βοωντος εν τη ερημω για τους κυβερνωντες ασχετους και ακαταλληλους για επιλογη προσωπων.Μαλλον ο Στουρναρας ηταν ο επιλογεας του Θεοχαρη γι'αυτο και φευγοντας αυτος τον επεισε να υποβαλλει την παραιτηση του.Τι να πει κανεις για μια τετοια θεση επελεξαν ατομο που κυνηγουσε τους αριθμους ερημην των ανθρωπων δηλαδη των φορολογουμενων ακομη και παραμονες των ευρωεκλογων με αποτελεσμα να πυκνωσουν οι καταψηφισαντες την κυβερνηση στελνοντας το μηνυμα στον Σαμαρα .Για να δουμε τι επιλογη θα κανουν τωρα για την θεση .Εαν αφησουν παλι τον ψευτολορδο Σταματη να επιλεξει τοτε φεξε μου και γλιστρησα .Ιδωμεν !

  10. μελιτίνη avatar
    μελιτίνη 05/06/2014 15:59:34

    Δεν αρκεί η αντικατάσταση Θεοχάρη. Ο αντικαταστάτης του θα πρέπει με το καλημέρα σας, να δώσει δείγματα γραφής, ανθρωπινότερου προφίλ (πχ 100δόσεις για να αποπληρώσουν κάποτε..., τα υπερφορολογημένα βάρη τους τα νοικοκυριά, κλπκλπ) Αξιοσημείωτο, ότι ο πρώτος που λυπήθηκε για την "παραίτηση" Θεοχάρη κι έσπευσε να βγάλει και δήλωση συμπαράστασης είναι ο δήθεν λαικός... ποτάμης!!! Να μου πεις, τέτοιος προστάτης του 1%, που κάλυπτε τους υπερκείμενους του σακιδιοφόρου περιφερόμενου... δύσκολο να ξαναβρεθεί!! Λογικό να θλίβεται!

  11. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 05/06/2014 16:14:48

    Αντιπαθέστατο άτομο ο Θεοχάρης, αλλά δεν έπερνε αυτός τις αποφάσεις. Μην τρελαθούμε κι όλας! http://www.902.gr/eidisi/politiki/45080/kke-sholio-gia-tis-allages-sto-oikonomiko-epiteleio-tis-kyvernisis-kai-ton Απλά πράγματα!!!

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ εναςάσχετος 06/06/2014 12:01:03

      ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ 100-200 ΕΥΡΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΙΛΗ ΔΙΩΞΕΩΝ, ΑΥΤΟΣ ΤΙΣ ΕΠΑΙΡΝΕ. ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝΕ ΝΑ ΦΑΝΕ.

      • εναςάσχετος avatar
        εναςάσχετος @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 06/06/2014 18:53:24

        Άγιε, οι κινήσεις του Θεοχάρη, ήταν όλες μέσα στο πνεύμα του σαδισμού και της αρπαγής από τον εργαζόμενο, που διατρέχει αυτή τη κυβέρνηση. Από τον κορυφαίο της, τον πρωθυπουργό, μέχρι τον τελευταίο της κλητήρα. Αδώνιδες, Στουρνάρες, Μητσοτάκηδες, Σαμαράδες, Βενιζέλοι,.....Ποιόν να πιάσεις και ποιόν να αφήσεις!

        • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
          ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ εναςάσχετος 06/06/2014 21:39:11

          ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑ.

          • εναςάσχετος avatar
            εναςάσχετος @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 06/06/2014 22:06:20

            Δεν το ξέρεις που λένε: Από μικρό κι από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια?

  12. βαγγέλας avatar
    βαγγέλας 05/06/2014 17:44:33

    Απλά εφάρμοζε την πολιτική της κυβέρνησης. Άντε να πάει σπίτι του για να μπορούν κι οι κακόμοιροι βουλευτάδες να ρίχνουν κανα τηλέφωνο για να απαλλαγούν από φόρους και πρόστιμα τα φιλαράκια τους...

  13. βαγγέλας avatar
    βαγγέλας 05/06/2014 17:45:35

    Αποδεικνύει η κυβέρνηση ότι έλαβε το μήνυμα...

  14. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 05/06/2014 17:53:41

    Σε συνέχεια του παραπάνω σχόλιο μου και πριν να προλάβουν μερικοί να αμφισβητήσουν τα...αναμφισβήτητα και να μας καταλογήσουν εμπάθεια κατά των ...εταίρων μας, ρίξτε μια ματιά και εδώ: http://www.enikos.gr/economy/240500,Paremvash_Komision_gia_thn_paraithsh_8eo.html Όπου αδιαμφισβήτητα αποδεικνύεται αυτό που από αρκετό καιρό διαλαλούμε, ο Θεοχάρης ήταν ένα από τα τσιράκια της Τρόικας και εκτελούσε απευθείας εντολές! Πάντως μετά από αυτά η σπίθα της ελπίδας αναζωπυρώνεται, για μια αλλαγή πολιτικής από μέρους του Σαμαρά!!

  15. my way avatar
    my way 05/06/2014 18:06:57

    Έστω και για συμβολικούς λόγους, να πάει στο καλό και να μη μας γράφει.

  16. takis 400 avatar
    takis 400 05/06/2014 18:12:29

    ετσι ειναι,δεν εχει κανεις το αναστημα να τον παραιτησει,ετσι δηλωσε προ ολιγου το πιονι της τροικα που δειχνει ποσο γραμμενους μας εχει ολους,αφου οι προστατες του καποιο καλο ποστο θα του βρουν

  17. ΚΜ avatar
    ΚΜ 05/06/2014 18:17:16

    Ερωτηθείς εάν υποχρεώθηκε σε παραίτηση, δήλωσε ότι «δεν έχει κανένας το ανάστημα να μου ζητήσει να παραιτηθώ. Παραιτούμαι γιατί πρέπει να παραιτηθώ». Αυτό και μόνο φανερώνει το ήθος του τύπου! Παραπάνω έπαρση από αυτόνε, μόνο η Γιαννάκου!

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ ΚΜ 05/06/2014 21:22:19

      δείχνει κάποιον που 'τα έχει πάρει' πολύ άγρια που είναι και ανθρώπινο και κατανοητό ειδικά όταν ειναι σιγουρος πως έκανε καλά την δουλειά του ποτέ δεν κατάλαβα γιατί στοχοποιήθηκε αυτός ο τύπος το είπε και ο ίδιος - εφαρμόζει πολιτικές - δεν ο ίδιος που χάραζε τις πολιτικές φαίνονταν πως παρηγαγε έργο - το επικοινωνιακό δεν ήταν δική του δουλειά και είστε σίγουροι πως ήταν ο ίδιος υπεύθυνος Και για τα 'μεγάλα ψάρια' και όχι μόνο για την 'μαρίδα'...?

  18. George N avatar
    George N 05/06/2014 20:22:33

    Από πληροφορική πάντως πρέπει να είναι ο μόνος σε τόσο μεγάλη θέση που το έχει. Δεν ξέρω πως τους ξέφυγε, ίσως να τους το είχε κρύψει για να πάρει την θέση. Δεν του δίνουν μια θέση super duper γραμματέα για την μηχανογράφηση των ταμείων? Ταλαιπωρεί τόσο κόσμο η υπάρχουσα κατάσταση και είναι τόσο φανερό το τι πρέπει να γίνει.

    • geobakt avatar
      geobakt @ George N 06/06/2014 00:58:54

      Αναφέρατε μια μεγάλη αλήθεια, την οποία κανείς δεν έχει το θάρρος να επισημάνει ....... ο συγκεκριμένος άνθρωπος πραγματοποίησε μέσα σε λίγο καιρό τα περισσότερα από όσα έπρεπε εδώ και δεκαετίες να έχουν γίνει στην χώρα. Κανονικά, αν υπήρχε στοιχειωδώς η έννοια του ήθους στην δημόσια ζωή, θα έπρεπε αυτό να του έχει αναγνωρισθεί, αλλά εδώ είναι ....Ελλάδα. Κατά την άποψή μου βέβαια, δεν θα έπρεπε στην συγκεριμένη θέση να επιλεγεί κάποιος με αυτά τα προσόντα. Η θέση του Γενικού Γραμματέα Εσόδων απαιτεί την στελέχωσή της με κάποιον δικηγόρο εξειδικευμένο στο φορολογικό δίκαιο, ο οποίος να είναι σε θέση να κατανοεί τις συνέπειες των εγκυκλίων που εκδίδει και να υπηρετεί πράγματι την αρχή της φορολογικής δικαιοσύνης, αναπληρώνοντας στην ουσία την πλήρη άγνοια του υφιστάμενου φορολογικού μηχανισμού. Ο κ. Θεοχάρης θα ήταν καλό να τεθεί υπεύθυνος μιας ειδικής γραμματείας που ως στόχο θα είχε την πλήρη μηχανογράφηση όλων των τομέων του δημοσίου ...... από αυτή την θέση θα μπορούσε να συνδράμει περαιτέρω και τον μελλοντικό Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων στην προσπάθεια για αυτοματοποίηση των συναλλαγών ........ η καταπολέμηση της διαφθοράς και της φοροδιαφυγής είναι δυνατή μόνο με αυτοματοποίηση των συναλλαγών και εξάλειψη της διαμεσολάβησης των δημόσιων υπάλληλων.

      • foros1 avatar
        foros1 @ geobakt 06/06/2014 10:17:51

        ...το πιο εύστοχο σχόλιο! μόνο που στην Ελλάδα δεν μάθαμε να διορθώνουμε, αλλά μόνο να κατεδαφίζουμε και να ξεκινούμε πάλι από την αρχή...

        • geobakt avatar
          geobakt @ foros1 06/06/2014 18:06:00

          Δεν είναι αυτονόητο και λογικό επακόλουθο να ξεκινούμε από την αρχή; ...... αφού στην Ελλάδα η διαδικασία είσπραξης φόρων προϋποθέτει ...........πολιτική διαχείριση !!!!!!!!!!!! Ο δε κύριος Θεοχάρης, επειδή προφανώς ο άνθρωπος δεν γνώριζε, δεχόταν να υπογράψει ερμηνευτικές εγκυκλίους σε θέματα φορολογητέας ύλης ..... ελπίζω πλέον να έχει καταλάβει τι λάθος έκανε

      • George N avatar
        George N @ geobakt 06/06/2014 21:12:26

        Έχετε δίκιο το προφίλ του δεν έκανε γι αυτήν την θέση.Δεν είμαι σίγουρος ότι είναι εφικτό ή επιθυμητό να μηχανογραφηθεί όλο το δημόσιο. Υπάρχουν τομείς που θα έκαναν μεγάλη διαφορά κι άλλοι τομείς που κανείς δεν θα το καταλάβαινε αν έκλειναν. Η μηχανογράφηση αυτών των τελευταίων θα ήταν σπατάλη πόρων. Το πέρασμα των συναλλαγών μέσα από χρεωστικές κάρτες και κινητά, η αυτόματη απόδοση φπα ως τμήμα της συναλλαγής, η θέσπιση κινήτρων και αντικινήτρων ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής και πολλά άλλα έχουν προταθεί από πολλούς για την φοροδιαφυγή. Επιλέξαμε να μαζεύουμε χαρτάκια και να τα βάζουμε σε σακούλες! Η διαφθορά αντιμετωπίζεται όταν μια κοινωνία αποφασίσει να φτιάξει κράτος δικαίου. Για την ώρα φοβάμαι ότι ακόμα σκεφτόμαστε αν θα φτιάξουμε κράτος...

        • geobakt avatar
          geobakt @ George N 07/06/2014 06:23:23

          Κατά την άποψή μου η χώρα δεν έπρεπε ποτέ να είχε εισέλθει σε καθεστώς μνημονίου. Ακόμα και την ύστατη στιγμή, κάποιος που είχε σχετική έστω επαφή με την πραγματικότητα, θα αποφάσιζε την μηχανογράφηση του δημοσίου ως έργο άμεσης εθνικής προτεραιότητας ..... θα προσλάμβανε 1.000, 2.000, 5.000 (δεν έχω ακριβή άποψη για τον απαιτούμενο αριθμό) ανθρώπους αποκλειστικά για τον σκοπό αυτό, θα τους χορηγούσε πλήρεις αρμοδιότητες και μέσα σε 1 χρόνο θα απαιτούσε να του είχε παραδοθεί ολοκληρωμένο το έργο. Τα έσοδα που θα εξοικονομούνταν θα ήταν ανυπολόγιστα .....αυτή είναι η άποψή μου. Δεν κατανοώ σε ποιούς τομείς θα υπήρχε σπατάλη πόρων λόγω της μηχανογράφησης ....πιθανότατα έχετε δίκιο, απλά εγώ δεν το συνειδητοποιώ. Στα υπόλοιπα που αναφέρετε, είναι σαν να είστε μέσα στο μυαλό μου. Μόνο που δεν είναι νοητό σήμερα, μετά από 5 χρόνια μνημονίου, να μην έχουν γίνει υποχρεωτικά ηλεκτρονικές οι συναλλαγές και να μην αποδίδεται αυτόματα ο ΦΠΑ ........πιστεύω ότι οι συγκεκριμένες παραλείψεις είναι συνειδητές, διότι κάποιοι επιλέγουν ακόμα και σήμερα να "χαϊδεύουν αυτιά" και να επιτρέπουν: (α) στο 80% του πληθυσμού να κινείται σε καθεστώς "ημιπαρανομίας", χωρίς καν να το συνειδητοποιεί και (β) συγκεκριμένες γενιές να συνεχίζουν να πλουτίζουν και να συνταξιοδοτούνται σε βάρος όλων των υπολοίπων. Η απόφαση για την δημιουργία κράτους, πολύ δε περισσότερο κράτους δικαίου, πρέπει να είναι συνειδητή ...... δεν έχω καλή άποψη για τους πολίτες της χώρας μας, για το νοητικό και κυρίως το ηθικό τους επίπεδο ... πιστεύω ότι κατά βάθος η όλη κατάσταση υποκρύπτει ένα βαθύ χάσμα γενεών, το οποίο δυστυχώς, αν συνειδητοποιηθεί, θα προκαλέσει κοινωνικές εκρήξεις και διαμάχες. Λυπάμαι και ντρέπομαι που μόνο ένας άνθρωπος βρέθηκε να πει το αυτονόητο ...... "θα πρέπει να στηθεί "ανδριάντας" στον παραιτηθέντα για όσα έκανε" ......παλαιότερα είχε πεί κάτι ακόμα πιο επώδυνο και έγινε χαμός ..... δικαίως διότι ήταν ο τελευταίος που είχε δικαίωμα να εκφέρει καταγγελτικό λόγο τέτοιας έντασης και ύφους ....... και όμως ήταν ο μοναδικός που είχε το θάρρος να το πει

  19. naftis avatar
    naftis 05/06/2014 21:08:19

    ο κύριος αυτός εκτός από πτυχία, γλώσσες και γραβάτες, ένσημα είχε κολλήσει ποτέ? Εντάξει ας είναι χωρίς ένσημα οι ηγέτες πολιτικοί, ας το ξεπεράσουμε αυτό, αλλά να μην είναι έτσι κι όλη η ραχοκοκαλιά της διακυβέρνησης της χώρας. Μια ερώτηση κάνω. Καλοί οι τεχνοκράτες εφόσον όμως έχουν κάνει πρακτική με τα πτυχία τους ως εγαζόμενοι. Αν κάνω λάθος συγγνώμη.

    • Βλάμης avatar
      Βλάμης @ naftis 05/06/2014 21:56:25

      Αστειεύεσαι ναύτη... Διευθυντής της Λήμαν Μπράδερς πριν τη χρεοκοπία της και Διευθυντής της Ασπίς Πρόνοια πριν τη χρεοκοπία της. Από ένσημα, αυτά τα ολίγα...

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ naftis 05/06/2014 21:56:30

      φίλε μ αμα πάμε με τη λογική ενσήμων οι πρωθυπουργοί των τελευταίων 100 χρόνων ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ αν έχουν κολλήσει ΣΥΝΟΛΙΚΑ 10 ένσημα ... ΟΛΟΙ τους είναι/ήταν βουλευτές από τα 25τους δεν πρόλαβε να δουλέψει κανείς ή σχεδόν κανείς

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ EVANGELOS 05/06/2014 22:15:02

        Έχεις διαβάσει ή ακούσει για τον Στρατηγό Νικόλαο Πλαστήρα;

      • Fotini avatar
        Fotini @ EVANGELOS 06/06/2014 00:50:29

        Καί ἀρχηγοί ἀντιπολιτεύσεως, μήν τούς ἀφήνεις ἔξω!!

    • ADASK avatar
      ADASK @ naftis 05/06/2014 22:04:37

      φίλε Nafti, εχει ένσημα. Παλαιότερα ήταν στέλεχος, νομίζω μεγαλοστελεχος της ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ η της ASPIS BANK, του φυλακισμένου Ψωμιαδη. Επίσης στέλεχος της Lehman Brothers. Όλοι τους μπουμπούκια.....

  20. JIM BEAM avatar
    JIM BEAM 05/06/2014 21:39:38

    Ελπιζω να ακολουθήσουν οι Ταμπρατζηδες του ΤΑΙΠΕΔ ....

  21. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 05/06/2014 21:58:10

    Ένας καλός αποδιοπομπαίος τράγος είναι τόσο καλοδεχούμενος όσο και η λύση του προβλήματος.

    • Χαβιάρης avatar
      Χαβιάρης @ Γιάννης Φαίλτωρ 05/06/2014 22:50:53

      Έτσι ακριβώς.

  22. παπαδοπουλος ηλίας avatar
    παπαδοπουλος ηλίας 05/06/2014 22:09:14

    Γνωρίζετε τι είναι ο "αποδιοπομπαίος τράγος"?

    • my way avatar
      my way @ παπαδοπουλος ηλίας 05/06/2014 22:24:49

      Πώς λέμε "η ευπρόσδεκτος αιξ"; Το εντελώς αντίθετο.

  23. Azarias avatar
    Azarias 05/06/2014 23:54:11

    Ποτέ μου δεν κατάλαβα πώς ένας πληροφορικάριος ασκεί οικονομική πολιτική.

  24. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 06/06/2014 09:01:16

    Μετά από μια πενταετία μεταρυθμίσεων, ακόμη ο μηχανισμός του κράτους δεν μπορεί να πιάσει τα μεγάλα ψάρια. Από ανικανότητα ή από σκοπιμότητα. Όπως και αν το δείς είναι μια αποτυχία και ο Θεοχάρης προσελήφθη για να διορθώσει τα πράγματα. Όμως δεν τα κατάφερε. Όταν ασχολείσαι με βλακείες, και προσπαθείς να μεγαλώσεις την φορολογική γραφειοκρατία φορτώνοντας το σύστημα με βεβαιώσεις μηνιαίες καταστάσεις και αποδείξεις από συλλόγους γονέων των σχολείων, από συλλόγους δημοτικών χορών ενώ οι λίστες με τις καταθέσεις όλων μας είναι πιά ανοιχτό βιβλίο για την εφορία, τότε έχεις χαθεί, σκοπίμως ή από ανικανότητα στα γρανάζια του φοβερού μας μπαχαλιστάν, και έχασες το παιχνίδι. Δεν χρειάζεται πολύ μυαλό για να στρέψεις τον μηχανισμό του κράτους εκεί όπου υπάρχει ψητό και κυρίως να καταφέρεις το 2014 να μετρήσεις πιά πόσα και πιά ΑΦΜ υπάρχουν ,να τα συσχετίσεις με λογαριασμούς τραπεζών, να αθροίσεις ποσά -μετρητά- στις τράπεζες και να τα συγκρίνεις με τα δηλωθέντα της τελευταίας δεκαετίας.. Αυτή είναι η δουλειά του θεοχάρη και όχι να φτιάχνει εγκυκλίους για το πως ο πολιτιστικός σύλλογος ανω κολοπετινίτσας θα πρέπει να προσλάβει λογιστή και να υποβάλει μηνιαία δήλωση για τα έσοδα και έξοδα των τριών τελευταίων ετών του που είναι καμιά διακοσαριά ευρώ όλα και όλα. Το βαθύ κράτος μας αρνείται να προσαρμοστεί και καταπίνει τους Θεοχάρηδες αμάσητους πολύ πολύ εύκολα. Όχι κλάμα για τον Θεοχάρη. Δεν μπορεί να μιλάμε για επιτυχία όταν έχουν ελεγχθεί μόνο 80 άτομα από τις περιβόητες λίστες της ντροπής του ελληνικού κατεστημένου και των λαικών αγωνιστών, για να μην ξεχνιόμαστε με τους τραγκαουνάκηδες . Αν δεν μπορούσε να τους βρεί ας έφευγε ο συμπαθής Θεοχάρης...Τα υπόλοιπα είναι έπεα πτερόεντα. Το αν ο επόμενος θα καταφέρει καλύτερα να προστατέψει τους τραγκαουνάκηδες και πανταλάκηδες που μας δουλεύουν κιόλας ψιλό γαζί είναι το ζητούμενο. Αν εξακολουθήσει το σύστημα αυτό να είναι ατράνταχτο χαιρέτα μου τον πλάτανο.. Φοβάμαι ότι η πρώτη πράξη του καινούργιου θα είναι να βοηθήσει την επαναφορά των κεφαλαίων που λιμνάζουν στο εξωτερικό, να κινηθεί η αγορά, να μαζέψουμε εύκολο χρήμα με έναν φόρο 15% επί των μετρητών χωρίς ερωτήσεις κλπ κλπ.. Θρίαμβος, επιτυχία... Οι δε τραγκαουνάκηδες θα εξυμνούν την μεγαλειώδη στροφή ...στην αποτελεσματικότητα των...εσόδων. Επιτέλους ο αγώνας τώρα δικαιώνεται, άσε που ο δραχμαζάνης θα πανηγυρίζει και αυτός μια που θα υπάρχει χρήμα στα σεντούκια των τραπεζών για να μαζέψει, αν η μέρκελ δεν σκίσει το μνημόνιο μπροστά στα μάτια του.

  25. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 06/06/2014 09:28:30

    Οι φοροφυγάδες νίκησαν προς το παρόν αλλά η Ευρωπαική Επιτροπή έστειλε την προειδοποίηση της. Ξέρουν πολύ καλά πια την Ελλάδα και τα κόλπα της.

  26. Άδραστος avatar
    Άδραστος 06/06/2014 09:50:03

    "Παραίτηση Θεοχάρη" Golden Boy απώλεσε Golden Parachute απολαύνοντας Golden Shower.

  27. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 06/06/2014 11:14:21

    Ψυχραιμία, Αρκετές φορές έχω αγνοήσει τα λεγόμενα σου , αλλά αυτή τη φορά πραγματικά έχασες τη ...ψυχραιμία σου! Λες "Οι φοροφυγάδες νίκησαν προς το παρόν αλλά η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έστειλε την προειδοποίηση της." Ποιοι φοροφυγάδες νίκησαν; Αυτοί που χρωστάν 300 ευρώ και τους γίνεται κατάσχεση μισθού;'Η αυτοί της λίστας Λαγκάρτ ή των οφ σορ εταιρειών; Και για να μην μακρηγορώ, διάβασε το παραπάνω σχόλιο του Ορεσίβιου και αν διατηρείς ακόμα την ...ψυχραιμία σου απάντησε του! Πάντως με δεδομένο την εκδικητική μανία της Τρόικας και τον προσανατολισμό της προς τα συμφέροντα των δανειστών και όχι βέβαια των Ελλήνων, η έντονη και εξοργιστική δήλωση της υπέρ του Θεοχάρη, συνιστά την αυταπόδεκτη φιλοτροικανή (και πιθανόν ανθελληνική) στάση του, καθώς και όλων όσων εξακολουθούν να τον υποστηρίζουν!!!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΝΤΙΝΟΣ 06/06/2014 12:40:43

      Πάλι τα ίδια θα λέμε;Με την τρόικα συμφώνησες σε ένα πρόγραμμα.ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΞΕΝΟΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ.Τέλος.Είτε θα βάλεις φόρους είτε θα απολύσεις δημόσιους υπαλλήλους και θα κόψεις δαπάνες. Η τρόικα θα προτιμούσε το δεύτερο αλλά δεχεται και το πρώτο.Τους νόμους δεν τους φτιάχνει ο Θεοχάρης. Τους νόμους τους ψηφίζει η βουλή.Ο Θεοχάρης μπήκε για να εφαρμόζονται οι νόμοι που ψηφίζονται. Είπα λοιπόν ότι τα ελληνικά κόλπα τα ξέρουν πια καλά και προειδοποίησαν.Τέλος του χρόνου θα γίνει η σούμα. Εάν έχεις υπεραπόδοση εσόδων θα στο αναγνωρίσουν όπως πέρυσι.Εάν όμως ο διάδοχος του Θεοχάρη χαλαρώσει και υπάρχει υστέρηση θα ζητηθούν ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΜΕΤΡΑ.Αλλιώς τέρμα η βοήθεια με ΝΔ ή με ΣΥΡΙΖΑ.

      • kaptain. avatar
        kaptain. @ ψυχραιμια 06/06/2014 17:04:18

        Ψυχραιμία, έκανες τον Σαμαρά σκόνη. Φαντάζομαι θα ξέρεις οτι αυτός απέλυσε τον Θεοχάρη και όχι η Τρόικα...

  28. Καβαλιώτης avatar
    Καβαλιώτης 06/06/2014 11:18:44

    Με αφορμή τον Θεοχάρη: Υπάρχει μια σοβαρή ποιοτική διαφορά του φαινομένου που ονομάζουμε "φοροδιαφυγή" -προ κρίσεως (= πτωχεύσεως) και εντός κρίσεως. Στη δεύτερη περίπτωση (εντός κρίσεως) μεγάλο μέρος αυτού που συνηθίζουμε να ονομάζουμε καταχρηστικά "φοροδιαφυγή" δεν είναι παρά πραγματική αδυναμία απόδοσης φόρων και όχι πρόθεση απόκρυψης εισοδημάτων. Η προσοχή, επομένως, θα έπρεπε να επικεντρωθεί κυριότατα στη σύλληψη της ΠΡΟ ΚΡΙΣΕΩΣ φοροδιαφυγής. Χωρίς να μηδενίζω, θεωρώ ότι η ζυγαριά δυστυχώς γέρνει προς τη λάθος πλευρά: της ΕΝΤΟΣ ΚΡΙΣΕΩΣ "φοροδιαφυγής".

  29. Yphkoos avatar
    Yphkoos 06/06/2014 11:22:36

    Δεν ξέρω αν ο Χ. Θεοχάρης ήταν ο επαρκέστερος για το δύσκολο πόστο που είχε αναλάβει. Πιθανόν κάποιος άλλος να έκανε καλύτερα τη δουλειά. Όμως το θέμα είναι ότι δεν τον έδιωξαν για αυτόν τον λόγο. Τον απέπεμψε η δυσανεξία του παλαιοκομματισμού σε οτιδήποτε δεν ελέγχει απόλυτα. Μια ακόμη απόδειξη ότι το πολιτικό σύστημα δεν μπορεί να ξεφύγει από τα όρια της νοσηρής αναπαραγωγής του.

    • ορεσείβιος avatar
      ορεσείβιος @ Yphkoos 06/06/2014 15:31:40

      Ο Θεοχάρης ήταν και είναι μέρος του συστήματος. Δυστυχώς για μας, η όποια λύση ή καταστροφή θα επέλθει μέσα από τους ίδιους ανθρώπους που μας έφεραν στην χρεοκοπία. Είναι η μοίρα και η τραγωδία μας. Και τον καλύτερο ειδικό στα φορολογικά να φέρναμε από εξαποδώ θα αποτύγχανε σε 2-3 μήνες. Δεν μπορείς να εφαρμόσεις ορθολογικές πρακτικές και λύσεις που απαιτούν μια σοβαρή δημόσια διοίκηση ,όπως υπάρχει σε ΟΛΑ τα κράτη της δύσης, στο δικό μας μπαχαλιστάν Για όποιον έχει επαφή με το ελληνικό δημόσιο και μπορεί να δεί καθαρά, είτε από μέσα ως στέλεχος είτε από έξω ως εμπλεκόμενος, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ. Όλα είναι ένα απερίγραπτο μπάχαλο, οι υπάλληλοι και να θέλουν δεν μπορούν πιά, Φοβούνται τα πειθαρχικά και τις κατηγορίες που θα τους κάνουν να χάσουν τις δουλειές τους και δεν ρίχνουν ούτε τα άχρηστα στο καλάθι. Είναι τραγικό να θέλουμε σωτηρία και διοίκηση με αυτό τον τραγικά ανεπαρκή διοικητικό μηχανισμό σε όλα τα επίπεδα. Αν υπολογίσουμε ότι στις τελευταίες εκλογές διαλέξαμε όχι πάντα το καλύτερο για να αντικαταστήσουμε τις υπάρχουσες δομές μαύρο φίδι που μας περιμένει.... Κράτος σοβαρό δεν υπάρχει, τρόπος για να αντικατασταθεί εν λειτουργία δεν υπάρχει εύκολος, ο Θεός να μας φυλάει. Όταν ακόμη υπάρχουν υποτίθεται σοβαροί άνθρωποι που θέλουν να μας κυβερνησουν και πιστεύουν ακράδαντα ότι μας ψεκάζουν ή ότι θα αναγκάσουν το παγκόσμιο σύστημα να προσκυνήσει επειδή ένας γηραιός μυστασκοφόρος θα τους απειλήσει με κούγκια και βαρελότα ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΥΚΟΛΗ ΣΩΤΗΡΙΑ. Είμαστε και λειτουργούμε ως νηπιαγωγείο σε κοινωνικό και πολιτικό επίπεδο. Και τα νηπιαγωγεία απαιτούν πολύχρονη ωρίμανση των νηπίων πριν φτάσουν να επιλέγουν μόνα τους το πως και τι θα μάθουν στην ζωή. Και ισχυρούς κηδεμόνες....

  30. MCA avatar
    MCA 06/06/2014 13:20:56

    Αν ήταν καλός ή όχι ο Θεοχάρης στην δουλειά του θα φανεί από την θέση στην οποία θα τον απορροφήσει η αγορά εργασίας.

  31. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 06/06/2014 14:48:22

    Επαναλαμβάνω και πάλι, εφόσον ο Θεοχάρης δεν έκανε τίποτα περισσότερο από το να εφαρμόζει τους νόμους και μόνον αυτούς, γιατί κόπτονται τόσο πολύ οι ...φίλοι μας των Βρυξελλών για την τύχη του; Και απευθυνόμενος σε μερικούς ...Γερμανικότερους των Γερμανών, πια βοήθεια πραγματική προσέφεραν στο μέσο Έλληνα, που με την πολιτική τους, το χρέος αυξάνεται αντί να μειώνεται, κατέστρεψαν την Οικονομία, αποδιοργάνωσαν τον κοινωνικό ιστό, εξαφάνισαν σχεδόν τη μεσαία τάξη, απομείωσαν τις κοινωνικές παροχές κλπ,κλπ! Και όλα αυτά για χρέη του Ελληνικού Κράτους προς αυτούς τους ίδιους, για δάνεια που μας έδωσαν και μας επέβαλαν για να προμηθευτούμε τα πάσης φύσεως προϊόντα τους!

  32. Βασίλης Β. avatar
    Βασίλης Β. 06/06/2014 15:46:48

    Καλά όλα τα άλλα περί τουίτερ και άσκοπής πρόκλησης πανικού. Όμως είχε εντολή ο Θεοχάρης να στριμώξει φορολογικά τον Βαρδινογιάννη και τον Λάτση κ.α. ενώ εκείνος προτίμησε ιδία πρωτοβουλία να τους προστατεύσει ξεζουμίζοντας σαδιστικά τον απλό λαό; Εστίασε δηλαδή στην αναδιάρθρωση του taxis, ενώ είχε λάβει ευρύτερες εντολές όπως π.χ. να εισπράξει έσοδα από μεγαλο-οφειλέτες κι εκείνος αρνήθηκε;

    • kaptain avatar
      kaptain @ Βασίλης Β. 06/06/2014 16:57:59

      Aντιθέτως φίλε Βασίλη ενώ αμοίβονταν με παχυλό μισθό για να στριμώξει φορολογικά τον Βαρδινογιάννη και τον Λάτση κ.α. επειδή μόνο έτι θα μπορούσε να σωθεί η Πατρίδα, κι ενώ θα μπορούσε, αντί να ξεζουμίσει σαδιστικά τον απλό λαό να του μειώσει κάπως τα φορολογικά βάρη όπως έκανε και στον Βαρδινογιάννη, αυτός απλά έφτιαχνε "σαίτες" με πληροφορικά τρίκ χωρίς καμμία πρακτική εφαρμογή και με αύξηση δαπανών για λογιστές. Αυτό ίσως του το αναγνωρίσουν οι συνάδελφοί του και τον ψηφίσουν αν κατέβει στις εκλογές...

  33. NESTORAS avatar
    NESTORAS 06/06/2014 22:04:49

    Aυτό που συμβαίνει τις τελευταίες μέρες είναι τουλάχιστον γελοίο. Λοιπόν, εάν ο Σαμαράς είχε κανά καλύτερο στην ΝΔ να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά πριν από δυο χρόνια γιατί επέλεξε Στουρνάρα; Δηλαδή τότε χρειάζονταν τεχνοκράτης και τώρα πολιτικάντης να μοιράζει υποσχέσεις μέχριτις εκλογές;Στουρνάρας και Θεοχάρης κάνανε του κεφαλιού τους; Γιατί εάν είναι έτσι τότε μάλλον ο Σαμαράς πρέπει να πάει σπίτι του και όχι αυτοί. Εάν ο συντάκτης του άρθρου προσπαθεί να μας πείσει ότι ο καθένας είναι ανεξέλεγκτος και ότι φταίει ο κάθε Γενικός Γραμματέας (ειδικά σε θέματα μείζονος σημασίας) τότε του θυμίζω ότι έπρεπε να ανησυχεί περισσότερο για την κατάλυση του συντάγματος με τόσες πράξεις νομοθετικού περιεχόμενου παρά για τα twits του Θεοχάρη. Το succes story τόσο λίγο κράτησε;...

  34. Vesper avatar
    Vesper 07/06/2014 08:05:08

    Επί 35 λεπτά διάβασα με προσοχή όλους τους σχολιασμούς σας. Συμφωνώ αλλά και διαφωνώ. Σε κάθε περίπτωση, σε ένα συμπέρασμα καταλήγω. Ένα τέτοιο όνομα ("Χάρης Θεοχάρης") κι ένας τέτοιος "μύθος" γύρω από τη δράση του, θα μπορούσε άνετα να κτίσει έναν ήρωα στις ιστορίες του Μάρκου Σεφερλή.

  35. Δήμητρα avatar
    Δήμητρα 07/06/2014 15:38:58

    "Με απόφαση Σαμαρά η απομάκρυνση Θεοχάρη"...... Αφού οι μηχανισμοί και οι εκπρόσωποί τους απέδιδαν τα μέγιστα και άκρως στοχευμένα και με αποστολές email...........για προσέλευση των μεγαλοφοροφυγάδων και μεγαλοκλεφτών αντιπαραγωγικών στο ταμείο, άμεσα............ (Τόσο άμεσα κι αποτελεσματικά όπως και στην περίπτωση, συντ/χου των 1.300 ευρώ , με 40 έτη πραγματικής και άνευ 8ώρου εργασίας και άνευ επιδομάτων και αμοιβών υπερωριακής εργασίας (ενώ κάποιοι στο δημ. και ιδ. τομέα ακόμα και σήμερα λαμβάνουν πολλαπλάσιες αμοιβές έστω και με 5ετή εργασία.....)και κατόχου 3μετ/κών τίτλων,εσωτ & εξωτ. ,κατά τη 10ετία του΄70 ,τότε που δεν ήταν μόδα....., αλλά και χωρίς έξτρα εισ/τα ενοικίων ή αδήλωτης εργασίας ....., ο οποίος , (κι αυτός , δεινοπαθούσε με την οικογένειά του και εισήχθει και για 5 ημέρες στο καρδιολογικό τμήμα δημ. ν/μ, μετά από καρδιακή κρίση....), πέραν των μηνιαίων καταβολών διδάκτρων για προετοιμασία συμμετοχής στις πανελλαδικές του΄13 των ανηλίκων παιδιών του ( πολύ καλού μαθητή και αριστούχας, με απολ. 19 συμπ.βραβεία & αριστεία από δημ. σχολείο ) αλλά και πέραν καταβολών χαρατσιού ΔΕΗ δεν διέφυγε της προσοχής του γ.γ. και έλαβε μηνυματάκι, και χωρίς χάρη, για άμεση τακτοποίηση της οφειλής του............. παρ΄ όλο που κατέβαλε σταθερά κάθε μήνα, τις -κατόπιν ρύθμισης- δόσεις 400-600 ευρώ κάθε μήνα (για την έντοκη φοροληστεία των εισ/των οικ. ετών ΄12 και ΄13 με υποχρέωση καταβολής φόρου:περίπου 6.000ευρώ)! Ας σημειωθεί ότι, ο συντ/χος είχε και έχει αποδεδειγμένη φορ/κή συνείδηση, καθ΄όλη την πορεία του. Κι όμως, δεν είχε διαφύγει το αστρονομικό ποσό καταβολής φόρου του συντ/χου και η αντικειμενική αδυναμία του, αλλά είχαν διαφύγει της προσοχής του γ.γ. και των συστημάτων μηχανογράφησης και μηχανοργάνωσης (...;....!) οι τρεις καταβολές του συν τ/χου ενώ παράλληλα και προκλητικά είχαν διαφύγει και διαφεύγαν -έως και την παραμονή του- κι όλοι αυτοί οι ληστές και όλες οι καταθέσεις εντός και εκτός όλων αυτών που απολαμβάνουν ..... καθώς και οι '' όποιοι '' προστάτες τους ........ Εκτελούσε κι εφάρμοζε κυβερνητικές(.......) εντολές...... αλλά μάλλον μονομερώς ....... και με στόχο την εξόντωση σε όλα τα επίπεδα......; Κι αν ναι , γιατί δεν παραιτήθηκε αφού οι εκχωρημένες αρμοδιότητες δεν του επέτρεπαν να πράξει υπέρ του δημοσιου καλού;...... Το δημόσιο και οι αξιοπρεπείς πολίτες (όχι διά της δύναμης του πλούτου ή ορθότερα μη νόμιμα αποκτηθέντος πλούτου....) πρέπει να απαλλαχθούν οριστικά από τους όποιους εκσυγχρονιστές και εκπροσώπους των αλλά και από τις αναχρονιστικές συμπεριφορές και τακτικές.....που δρούν για να οφελούν τα παρεάκια.
    Η διαπλοκή και οι μηχανισμοί της και διά των εκπροσώπων τους...... καλά κρατούν...... Μήπως , με πολιτική συναίνεση, όλων των δημοκρατικών δυνάμεων, και κατάλληλες διεργασίες να απαλλαγεί το δημόσιο και οι μηχανισμοί του κι από άλλα πρόσωπα με αναποτελεσματικά αλλά υπερτιμημένα προσόντα και υπηρεσίες ;....... Μήπως εκσυγχρονισμός προς όφελος όλων των πολιτών,επί της ουσίας, θα υπάρξει αν απαλλαχθούμε απ΄όλους τους εκσυγχρονιστές,οι οποίοι και έπαιξαν τον καθοριστικό ρόλο ώστε να εξελιχθεί κατ΄αυτόν τον τρόπο......η κατάσταση, αλλά και από τους ακριβούς και αναποτελεσματικούς για το δημόσιο καλό, εκπροσώπους τους;.....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.