#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/07/2010 17:25
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μετ' εμποδίων οι πτήσεις


Καθυστερήσεις παρατηρούνται σήμερα στις αερομεταφορές εξαιτίας της απόφασης των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας να τηρήσουν αυστηρά τους κανονισμούς ασφαλείας για τη χωρητικότητα του ελληνικού εναέριου χώρου. Ετσι δεν επιτρέπουν σε όλα τα αεροσκάφη να προσεγγίζουν άμεσα τον ελληνικό εναέριο χώρο, εξυπηρετώντας ουσιαστικά τον αυστηρά προβλεπόμενο με βάση τη χωρητικότητα του εναερίου χώρου, αριθμό πτήσεων ανα ώρα.

Στην επιλογή αυτής της ιδιότυπης «λευκής απεργίας», οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας οδηγήθηκαν ύστερα από την απόφαση του Διοικητικού Πρωτοδικείου της Αθήνας που την Παρασκευή έκρινε παράνομη την απεργία τους, η οποία επρόκειτο να ξεκινήσει αύριο υπό μορφήν επαναλαμβανόμενων 24ωρων κινητοποιήσεων.

Ηδη στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» παρατηρούνται τα πρώτα προβλήματα:Συγκεκριμένα έχουν ακυρωθεί τρεις πτήσεις (για Λονδίνο, Ρώμη, Βαρκελώνη), ενώ καθυστερήσεις από δέκα λεπτά έως μιάμιση σημειώθηκαν σε άλλες 20.

Προβλήματα και στο «Μακεδονία»

Με προβλήματα, κυρίως καθυστερήσεων, πραγματοποιούνται οι πτήσεις εσωτερικού και εξωτερικού και στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με πληροφορίες του αερολιμεναρχείου, οι πτήσεις πραγματοποιούνται με καθυστερήσεις από 40 έως και 90 λεπτά, ενώ δεν αποκλείονται κάποιες ματαιώσεις από Σάμο και Κέρκυρα.

ΕΘΝΟΣ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. john j junior avatar
    john j junior 25/07/2010 17:29:48

    Αυτη η αθλια κυβερνηση προτιμαει να κοψει ακομα και απο καποιους λιγους που κανουν σοβαροτατη και δυσκολη δουλεια οπως τους
    πιλοτους μαχητικων, τους ελεγκτες εναεριας κυκλοφοριας και τους χειρουργους του ΕΣΥ

    και παραλληλα να δωσει ακομα κι εμμεσες αυξησεις στους βουλευτες, τους υπαλληλους της βουλης και τα κομματα.

    Ετσι ετσι και το 10% στις εκλογες πλησιαζει πρασινα καθαρματα.

    • Giorgos avatar
      Giorgos @ john j junior 25/07/2010 18:31:37

      Πως είπατε για τους χειρουργούς του ΕΣΥ; Αν ξέρετε του ελεγκτές όπως ξέρω τους χειρουργούς τότε είτε έχετε λάθος ιδέα για τους χειρουργούς είτε έχετε λάθος ιδεα ΚΑΙ για τους χειρουργούς ΚΑΙ για τους ελεγκτές.

    • ni.kappa avatar
      ni.kappa @ john j junior 26/07/2010 11:44:27

      οι ελεγκτες...αυτοι που πληρωνονται τρελα λεφτα για να δουλευουν 4 φορες τον μηνα και να πηγαινουν τσαμπα ταξιδακια...ναι ντροπη...δυσκολη και σοβαροτατη δουλεια...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ni.kappa 26/07/2010 11:47:44

        "4 φορές το μήνα", ε; Και "τσάμπα ταξιδάκια"...

        Φίλε μου, μήπως μπερδεύεις την ΥΠΑ με την (πάλαι ποτέ κρατική) "Ολυμπιακή"; Νομίζω ότι εκεί συναντούσαμε φαινόμενα που περιγράφεις (και όχι σε τέτοια έκταση κιόλας), όχι στην ΥΠΑ.

      • ni.kappa avatar
        ni.kappa @ ni.kappa 26/07/2010 11:49:48

        Δεν μπερδευω τιποτα. Εδω και χρονια ετσι δουλευουν, το ξερω πολυ καλα..

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ni.kappa 26/07/2010 11:52:39

        Α, ΟΚ, τώρα κατάλαβα. Δεν έπρεπε να είχα απαντήσει σε τέτοια "επιχειρηματολογία".

  2. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 25/07/2010 17:54:42

    Νάτη πάλι η εξομοίωση της δουλειάς των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας με τους χειρούργους!!! Θα τρελαθούμε τελικά. Η κατάσταση είναι πλέον αρμοδιότητας ψυχιάτρου.

  3. γιαννης μπεζας avatar
    γιαννης μπεζας 25/07/2010 18:04:38

    η δουλεια του ελεγκτη ειναι αρκετη πιο δυσκολη απο αυτην του χειρουργου.
    ο χειρουργος κραταει στα χερια του 2-3 ζωες την ημερα και οι ελεγκτες
    2000-3000 ζωες την ημερα.

    αξιοσεβαστα και δυσκολα επαγγελματα εξισου και τα δυο.

    σωστη η παρατηρηση σου 17:54.

    • Enola Gay avatar
      Enola Gay @ γιαννης μπεζας 25/07/2010 19:39:46

      "η δουλεια του ελεγκτη ειναι αρκετη πιο δυσκολη απο αυτην του χειρουργου"

      Έχετε χαζέψει τελείως. Θα πρέπει να εντατικοποιηθούν οι ψυχιατρικές σας εξετάσεις.
      Ώστε είσαστε σαν Χειρούργοι;
      Πάντως από ορθογραφία και σύνταξη είσαστε πραγματικοί λόγιοι!

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Enola Gay 25/07/2010 20:12:52

        Τώρα άκουσα στο Μέγκα ότι οι μισθοί τους αγγίζουν τα 6.500 Ε. Άρα θα πρέπει να βγουν οι χειρούργοι με τα νυστέρια και να τους κυνηγάνε.

      • denkserotipota avatar
        denkserotipota @ Enola Gay 25/07/2010 20:19:13

        Για τους συγκεκριμένους αν ψάχνετε κάτι μεμπτό, μη ψάχνετε στα χρήματα που λαμβάνουν, γιατί είναι εκτός προυπολογισμού και μαγκιά τους που τα παίρνουν.
        Τα "ωράρια" που δουλεύουν όμως, είναι αν μη τι άλλο εξοργιστικά.

      • Jon Bon Jovi avatar
        Jon Bon Jovi @ Enola Gay 25/07/2010 20:52:45

        οι γιατροι και οι χειρουργοι εχουν αλλα τυχερα..

        δεν εχουν αναγκη..

        τα προτιμουν σε λευκο διπλωμενο χαρτι μεσα..

      • ni.kappa avatar
        ni.kappa @ Enola Gay 26/07/2010 11:48:24

        6.500 και αραχτοι...η καλυτερη δουλεια του κοσμου

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Enola Gay 26/07/2010 11:51:23

        @ni kappa

        Αφού είναι "η καλύτερη δουλειά του κόσμου", μάθε την και πήγαινε κάνε την. Βέβαια, μέχρι τα πόσα θα ζήσεις (και δεν θα έχεις πεθάνει από το άγχος) είναι ένα θέμα... αλλά φαντάζομαι ότι ουδόλως σε απασχολεί ως αθάνατος που προφανώς είσαι.

      • ni.kappa avatar
        ni.kappa @ Enola Gay 26/07/2010 12:16:18

        Τι λες ακριβως?

  4. Anonimi avatar
    Anonimi 25/07/2010 19:36:58

    Ας τους δώσουν επιτέλους τα φράγκα, βαρέθηκα αυτή την κατάντια, ένα χρόνο έχω να δω τη μανούλα μου και θα μου βγάλουν το λάδι οι ακτιβιστές.

    • Enola Gay avatar
      Enola Gay @ Anonimi 25/07/2010 19:41:13

      Οι ακτιβιστές που λές παίρνουν σε επίδομα κάθε μήνα 4 με 5 μισθούς άλλων δημοσίων υπαλλήλων.
      Πόσα άλλα να τους δώσουν;

      • Anonimi avatar
        Anonimi @ Enola Gay 25/07/2010 20:10:04

        Δεν ξέρω τι επιδόματα παίρνουν αλλά βλέπω ότι έτσι κι αλλιώς στο χέρι μας έχουν. Η απεργία παράνομη και οι τύποι κάνουν το δικό τους. Για τι άλλο; Χρήματα. Γιατί δεν υπαρχει τρόπος να δουλέψουν και να μην ταλαιπωρήσουν κανέναν, όπως κάνουμε οι υπόλοιποι;

      • denkserotipota avatar
        denkserotipota @ Enola Gay 25/07/2010 20:14:47

        Από που παίρνουν το επίδομα eurocontrol; Ξέρεις ή απλά αναμασάς ότι ακούς;



        Πάρε μια ερώτηση βουλευτή του ΠΑΣΟΚ το 2008.

        Αριθμός πρωτ: 9731
        Ημερομηνία κατάθεσης: 11/11/2008

        ΕΡΩΤΗΣΗ

        ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ

        ΘΕΜΑ : Επίδομα Eurocontrol.

        Το χορηγούμενο επίδομα από το Eurocontrol στο πολιτικό προσωπικό της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας (ΕΜΥ), μετεωρολόγους και μη μετεωρολόγους, δεν χορηγείται στο ένστολο προσωπικό του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας της ίδιας ειδικότητας.
        Επειδή η εξαίρεση αυτή αποτελεί κατάφορη αδικία για εργαζομένους στον ίδιο χώρο και για το ίδιο αντικείμενο και η μόνη διαφορά τους από το υπόλοιπο προσωπικό είναι η υποχρέωση τους να είναι ένστολοι.
        Επειδή η χορήγηση του επιδόματος αυτού δεν δημιουργεί καμιά επιβάρυνση στον προϋπολογισμό του κράτους, αφού καταβάλλεται από τους πόρους του Eurocontrol στο οποίο συνεισφέρουν όλοι,

        ΕΡΩΤΑΤΑΙ
        Ο κ. Υπουργός:
        Αν προτίθεται να συμπεριλάβει στους δικαιούχους και τους ένστολους μετεωρολόγους.

        Ο Ερωτών Βουλευτής

        Μανόλης Σοφ. Στρατάκης

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Enola Gay 26/07/2010 00:49:13

        denkserotipota βουλευτής της αντιπολίτευσης δεν ήταν; Τότε δεν έχει σημασία αυτό που λέει. Τώρα... τι λέει;

      • Anonimi avatar
        Anonimi @ Enola Gay 26/07/2010 01:09:16

        Που θες να ξέρω denkserotipota; Είχα νομίζεις όρεξη να ασχολούμαι μαζί τους; Έχω καλύτερα πράγματα να κάνω. Τώρα ασχολούμαι αναγκαστικά για θα μου κάνουν τη ζωή δύσκολη με το έτσι θέλω και τους "συμπαθώ" πολύ γι' αυτό.

    • Alex V avatar
      Alex V @ Anonimi 25/07/2010 19:44:52

      Σε λιγο με τετοια μυαλα που εχετε ολοι δεν θα εχεις ουτε εσυ φραγκα να πας να δεις την μανουλα σου.

      Αληθεια, ποσα της εκοψε ο γιωργακης της μανουλας σου απο το εισοδημα της?

      • Anonimi avatar
        Anonimi @ Alex V 25/07/2010 20:05:09

        Πολλά, αλλά δεν εκβιάζει κανέναν για να τα πάρει πίσω.

      • Azor Azor avatar
        Azor Azor @ Alex V 25/07/2010 20:46:27

        και χαιρεσαι δηλαδη που δεν αντιδρα και τα δεχεται ολα ετσι?

        θελεις να το κανουν ολοι αυτο?

      • Anonimi avatar
        Anonimi @ Alex V 26/07/2010 01:01:02

        Είσαι μακριά νυχτωμένος αν νομίζεις ότι βγάζει πουθενά όλη αυτή η φάρσα της αγωνιστικότητας. Μπορεί να είσαι ακόμη νέος οπότε δικαιολογείται ο ρομαντισμός σου.

      • Alex V avatar
        Alex V @ Alex V 26/07/2010 12:00:43

        καλα καταλαβα oti εισαι μεγαλης ηλικιας.

        φαινεται οτι τα εχεις παρατησει εντελως..
        ας αποφασισει ο γιωργακης για το μικρο μελλον σου,
        εκει εχεις καταληξει.

        αλλο ενα αβουλο ανθρωπακι..

      • Anonimi avatar
        Anonimi @ Alex V 26/07/2010 12:13:13

        Καλά είσαι τσακάλι. Διάνα φίλε μου χαχαχαχα.

      • Anonimi avatar
        Anonimi @ Alex V 26/07/2010 12:15:05

        Άλεξ με θάμπωσες με τη διορατικότητά σου, πως με κατάλαβες; Χαχαχαχα, καμία σχέση. Ασε την μαντική και don't quit your day job που λεν και στο χωριό μου.

  5. ELLINARAS avatar
    ELLINARAS 25/07/2010 19:42:58

    Ντροπη σου Ρεππα.

    Πας να γινεις δευτερος βενιζελος με εκεινο
    που εκανε στου πιλοτους των μαχητικων το λιποβοδι.

  6. denkserotipota avatar
    denkserotipota 25/07/2010 19:53:26

    Συνεχίζεται το κόλπο και όλοι τσιμπούν και πέφτουν στην παγίδα.

    Ο ένας, απέναντι στον άλλο. Ολοι εχθροί.
    Ο ιδιωτικός υπάλληλος απέναντι στον ελεγκτή, ο ελεγκτής στον γιατρό, ο σκουπιδιάρης στον λογιστή και πάει λέγοντας.

    Σε αυτή τη χώρα, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης παίρνει λίγα και "δε βγαίνει" να πάει διακοπές, όπως δήλωσε. Τι ψάχνετε να βρείτε..........

    • Akridas avatar
      Akridas @ denkserotipota 25/07/2010 20:25:42

      Πες τα ρε φιλε πεσ τα.

      ριξανε τους φτωχους μεσα στην αρενα και απο τις κερκιδες τα αρχιλαμογια πινουν και γλεντανε και απολαμβανουν το θεαμα πιος φτωχος θα μεινει ζωντανος τλευταιος.

  7. Μisha avatar
    Μisha 25/07/2010 20:09:51

    Οποιαδήποτε κινητοποίηση μπορεί να οδηγήσει σε αποκαθηλωση τον ΓΑΠ είναι καλοδεχούμενη.
    Η πτωση του Τσολάκογλου είναι ο μείζων στόχος τουτη τη στιγμή.
    Μακάρι να τον ρίξουν οι ελεγκτές κελινοντας τον αερα για μηνες ή οι ιδιιοκτήτες φορτηγων που απεργουν από αυριο, κλεινοντας τους δρομους, ή οι ναυτεργάτες κλεινοντας τα λιμάνια ή οι καθαρίστριες, αφηνοντας τα σκουπίδια να σαπίσουν στους δρόμους ή όποιος νάναι.
    Οι αντιδράσεις τύπου «θιγεται ο τουρισμός» είναι για χαχόλους που δεν καταλαβαίνουν ότι παίζεται η ύπαρξη της πατρίδας.
    Τα ίδια έλεγε κι ο Σημίτης για τους αγρότες , ενω την ιδια ωρα οι κολλητοι του ξάφριζαν τα κρατικά ταμεία.Ντεζά βύ, το έργο το είδαμε και το βαρεθήκαμε.

    • Azor Azor avatar
      Azor Azor @ Μisha 25/07/2010 20:28:36

      sostos

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Μisha 26/07/2010 00:24:17

      Συμφωνώ απολύτως. Και όταν οι ίδιες οι εξελίξεις (=τα γιαπάκια του ΔΝΤ απαιτούν ξεπούλημα των υποδομών της χώρας ακόμα και εκτός μνημονίου) ξεπερνούν τις light αντιπολιτευτικές προσεγγίσεις, η μόνη αντίσταση είναι οι απεργοί. Όποιοι κι αν είναι αυτοί. "Θα συμμαχούσα ακόμα και με το διάολο" δεν έλεγε κάποτε ο Κύρκος (που τώρα συναγελάζεται με τον ΣΕΒ και τις λοιπές δυνάμεις του ΔΝΤ); Ε, λοιπόν, έτσι κι εδώ. Ό,τι μπορεί να ρίξει την κυβέρνηση των δοσίλογων γκαουλάιτερ, καλοδεχούμενο είναι!

  8. ΔΙΚΑΙΟΣ13 avatar
    ΔΙΚΑΙΟΣ13 25/07/2010 20:14:22

    ANONIMI με τα δικά σου μυαλά ,τα μυαλά στα κάγκελα...όσο υπάρχεις ο ΓΑΠ και η παρέα του θα αλωνίζουν...

    • Anonimi avatar
      Anonimi @ ΔΙΚΑΙΟΣ13 26/07/2010 12:17:05

      Δεν είναι ο ΓΑΠ το πρόβλημά σου, ο νεοέλληνας είναι. Σήμερα ΓΑΠ αύριο άλλος ΓΑΠ και ο χειρότερός σου εφιάλτης θα διαιωνίζεται. Αν νομίζεις ότι έχεις τον παραμικρό έλεγχο κάνεις λάθος

  9. ΔΙΚΑΙΟΣ13 avatar
    ΔΙΚΑΙΟΣ13 25/07/2010 20:15:58

    Να πιστεύτε το ΜΕΓΑ είναι αξιόπιστο και αντικειμενικό...

  10. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 25/07/2010 20:36:37

    Δηλαδή μέχρι τώρα δεν εφάρμοζαν αυστηρά τους κανόνες ασφαλείας;
    και πληρώνονταν;
    Να γυρίσουν πίσω τότε τους μισθούς.
    Δεν μπορεί κάποιοι να θυμούνται κανόνες και ευσυνειδησία όταν κόβονται επιδόματα.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ο Ιθαγενής 26/07/2010 00:11:20

      Εγώ, απεναντίας, χαίρομαι όταν με αυτόν τον τρόπο αποκαλύπτεται γυμνή η αντίφαση του νεοφιλελεύθερου καπιταλισμού. Εμ και υπερτουριστικοποίηση θέλουν οι ΠορτοΜπάμπηδες, εμ και ασφάλεια των πτήσεων. Δεν γίνεται όμως. Και να που τώρα όλοι μάθαμε ότι η υποδοχή περισσότερων αεροσκαφών γίνεται μόνο με ΠΛΗΜΜΕΛΗ τήρηση των κανονισμών (με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια των πτήσεων).

  11. Ego avatar
    Ego 25/07/2010 20:59:53

    h**p://www.eeeke.gr/Greek/MEMO_PAYCUTS.pdf

    Η ιστορία γίνεται για 2 επιδόματα/αποζημιώσεις και τον τρόπο φορολόγησής τους. Σε γενικές γραμμές οι ελεγκτές επικαλούνται τον νόμο 2682/99 για να στηρίξουν την θέση τους πως πρόκειται για αποζημιώσεις που έτσι κι αλλιώς δεν προέρχονται από τον κρατικό προυπολογισμό αλλά τέλη που εισπράττονται από τον Eurocontrol και αποδίδονται (ανταποδοτικά) σε ειδικό λογαριασμό της ΤτΕ με αποδέκτες τους ελεγκτές και την ΥΠΑ για την αναβάθμιση των συστημάτων.

    Ο τρόπος απόδοσής τους από τον Euroconrol γίνεται ανά μονάδα εξυπηρέτησης (ανά διαδρομή δλδ που εξυπηρετείται). Όσον αφορά λοιπόν τον τρόπο δράσης των ελεγκτών (αν και εφόσον δεχτούμε πως τα εν λόγω χρήματα είναι αποζημιώσεις και όχι επιδόματα), μου φαίνεται λογικό να εξυπηρετούν όσες διαδρομές πληρώνονται. Στην ίδια λογική που μπορεί να αρνηθεί κάθε εργαζόμενος να δουλέψει υπερωρίες που δεν πρόκειται να πληρωθούν.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Ego 25/07/2010 23:04:51

      Καλά τα λες και πολύ απλά αυτά τα τέλη είναι για την ΥΠΑ, δηλαδή το κράτος. Για να βελτιώνει και να συντηρεί τις υποδομές που διαθέτει (ραντάρ, ραδιοβοηθήματα, αεροδρόμια κλπ). Από το 1998 όμως, τα λεφτά αυτά τα παίρνουν ως επίδομα οι ελεγκτές! Γιατί; Διότι όταν απεργούν, δεν προσγειώνεται τίποτα. Άρα οι υπουργοί τους έχουν δώσει τα πάντα για να τους καλοπιάσουν. Ομως, όπως ένα κακομαθημένο παιδί, όσο του δίνεις άλλο τόσο ζητάει, έτσι κι αυτοί. Ξεπέρασαν σε αμοιβές ακόμη και τους βουλευτές και συνεχίζουν να ζητούν. Τώρα επιδιώκουν μισθούς επιπέδου Γερμανίας κλπ Μόνο που εκεί είναι η ίδιωτικοί υπάλληλοι ή στυλ ΔΕΚΟ. Με κίνδυνο απόλυσης για κάθε λάθος. Εδώ θέλουν τη μονιμότητα και την ατιμωρησία του κράτους, με λεφτά ιδιωτικού κερδοσκοπικού φορέα (παρόχου) υπηρεσίας ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας. Να πάνε στον ιδιωτικό τομέα και αν αξίζουν να τα πάρουν. Όχι όμως ως έλληνες ΔΥ. Είναι ύβρις. Δεν το βλέπετε;

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Strange Attractor 26/07/2010 00:19:12

        Το "κάθε λάθος" όμως, ακόμα και στη "μονιμότητά" τους, σημαίναι αυτόματα πολλές ανθρώπινες ζωές χαμένες, και άρα δικαστήριο, καταδίκη και όλα τα συμπαρομαρτούντα. (Βλέπε περίπτωση "Γιάκοβλεφ", όπου κρίθηκαν ένοχοι και καταδικάστηκαν ακόμα και από το εφετείο οι ΕΕΚ που είχαν βάρδια στον πύργο ελέγχου της Θεσσαλονίκης εκείνο το βράδυ.)

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Ego 26/07/2010 00:32:23

      Αυριανιστή, έχασες επεισόδια, δες:
      Enola Gay says:
      25/07/2010 at 15:08
      Σιγά μην απολύθηκε. Το θάψανε. Λόγω συνδικαλιστικής δύναμης. Όπως θάβουνε δεκάδες ατοπήματα τους καθημερινά. Αν μιλούσαν οι πιλότοι!
      Όπως και οι ελεγκτές που καταδικάστηκαν τελεσίδικα και στο εφετείο για τους νεκρούς του γιάκοβλεφ με 5-6 χρόνια φυλακή, συνεχίζουν να προσγειώνουν αεροπλάνα στη θεσσαλονίκη. Ο ένας μάλιστα είχε φέρει χαρτί στο δικαστήριο ότι πάσχει από εγκεφαλική βλάβη. Συνεχίζει όμως να προσγειώνει αεροπλάνα. Και εμείς όλοι ταξιδεύουμε με αεροπλάνα. Ακόμη. Αχ Ελλάδα μου γλυκιά.
      Τέλος πάντων, αφού βρήκανε παίζουν. Να τους χαίρονται οι κυβερνήσεις μας. Πληρώνονται περισσότερο από τους βουλευτές και όμως συνεχίζουν να απειλούν με κινητοποιήσεις εν μέσω ΔΝΤ.

      http://www.antinews.gr/?p=54805

  12. axristos avatar
    axristos 25/07/2010 23:29:17

    Η ΕΙΔΗΣΗ είναι ότι ως σήμερα τα ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΕΤΟΥΣΑΝ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.

    Εγώ θα ήθελα να δω τους Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας να απεργούν όταν θα φεύγουν οι πολιτικοί με τα ελικόπτερα, αν και μέχρι τότε μπορεί να μην υπάρχει Ελληνικός Εναέριος Χώρος, θα τον έχουν πουλήσει στην Τουρκία. Όπως λέει και ο πολιτικός: να δώσουμε ένα κομμάτι γης για να κοιμόμαστε πιο ήσυχα. Στον αέρα θα κολλήσουν.

    • Kinezos avatar
      Kinezos @ axristos 26/07/2010 13:55:13

      aviator says:
      26/07/2010 at 09:28

      Την αλήθεια λέει ο άνθρωπος (Strange attractor) .Σας πειράζει που μαθαίνει ο κόσμος την αλήθεια και απομυθοποιείται το έργο σας το οποίο είναι υπεύθυνο όπως όλων όσων ασχολούνται με το αεροπορικό αντικείμενο .

      Η απύθμενη αλαζονεία σας ότι είστε ανώτεροι και πιο υπεύθυνοι από τους υπόλοιπους (έχοντες τα ίδια προσόντα πολλές φορές) ΔΥ ,είναι εκνευριστική .

      Ένας νέος ελεγκτής μου είχε εξιστορήσει κάποτε ότι σε μία εκδήλωση που είχαν κάνει μεταξύ τους , ο πρόεδρος του συλλόγου τους προσπαθούσε να τους περάσει το πόσο διαφορετικοί είναι από τους υπόλοιπους (σε σημείο ρατσισμού ) που είχε την αίσθηση ότι προσλήφθηκε για να απογειώνει και να προσγειώνει το DISCOVERY .

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Kinezos 26/07/2010 15:00:38

        Ευχαριστώ ρε παίδες,(aviator & Kinezos), γιατί πάνε να μας τρελάνουν μερικοί μερικοί, βασιζόμενοι στην άγνοια του κόσμου.

  13. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 26/07/2010 00:15:19

    Όταν θα φεύγουν οι πολιτικοί με τα ελικόπτερα... μόνο ένας Vasile Malutan* μας σώζει.

    *ο προσωπικός πιλότος των Τσαουσέσκου, που προφασίστηκε βλάβη στο ελικόπτερο της φυγής και το ανάγκασε να προσγειωθεί, με αποτέλεσμα το ζεύγος να μην πάει, τελικά, και πολύ μακριά (και σύντομα να συλληφθεί).

  14. Qeqe avatar
    Qeqe 26/07/2010 00:31:53

    Στην Ελλάδα ζούμε αυτο που έζησαν οι Αμερικάνοι στις αρχές της δεκαετίας του 80 με την επίθεση το Ριγκαν στο συνδικάτο των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας.Αφού έσκισε το πιο δυνατό συνδικάτο μετά ήταν εύκολη υπόθεση για αυτόν να καθαρίσει και τα άλλα πιο ανίσχυρα συνδικάτα. Όλες οι μελέτες πάνω στο συνδικαλιστικό κίνημα στις ΗΠΑ έχουν σημείο αναφορά την ήττα αυτού του συνδικάτου.Μέτα υπήρξε η ιδιωτικοποίηση αυτού του τομέα με πολλές αρνητικές συνέπειες.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Qeqe 26/07/2010 00:36:52

      Λάθος. Οι δικοί μας πολιτικοί το πολύ πολύ να σχίσουν το καλσόν τους. Και μη ξεχνάς ότι οι ελεγκτές θέλουν οι ίδιοι, να αποσχιστούν απ το δημόσιο, όχι όμως να γίνουν ιδιώτες (δεν λέει) αλλά να έχουν διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια εν είδει ΔΕΚΟ, ώστε να έχουν τα καλά του δημοσίου και παράλληλα να διαχειρίζονται (μοιράζονται) τα τέλη υπέρπτησης κλπ. Περίπου 200 εκατ. ευρώ ετησίως. Διαίρεσέ το δια 500-600 ελεγκτές! Τόσο καλά.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Qeqe 26/07/2010 00:39:10

      Εδώ όμως, δεν είμαστε ούτε αμερικανοί ΕΕΚ, ούτε Άγγλοι ανθρακωρύχοι. Θυμήσου τα αποφασιστικά ξεβρακώματα των "Σταμουλοκολλάδων" (όπως τους έλεγε ο Κουίκ) και αναλογίσου ότι η πτώση του Δρακουμέλ, έστω κι αν άργησε λίγο, δεν οφείλεται (σε επίπεδο κοινωνίας) ούτε στο Μαυρίκη, ούτε στα Σκόπια. Οφείλεται σε όσα είχαν γίνει ένα χρόνο νωρίτερα με την ΕΑΣ.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Αυριανιστής 26/07/2010 00:42:23

        Εγώ θυμάμαι τον ΟΤΕ και μετά έναν έναν τους προσκείμενους βουλευτές του Σαμαρά να αποχωρούν λόγω του Μακεδονικού. Οι "σταμουλοκολάδες" απλά βοήθησαν στο γενικότερο νταβαντούρι.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Αυριανιστής 26/07/2010 01:00:54

        Έγινε κι αυτός "νοικοκύρης" κατά τη μητσοτάκεια ορολογία του τότε.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Αυριανιστής 26/07/2010 10:37:51

        Ενα ιδιωτικιο σχημα που θα αναλαβει τα λεωφορεια με επικεφαλης τον Κολλα θα ειναι πλεον και η προσωποπαγης αποδειξη της νοοτροπιας ΠΑΣΟΚ : ειμαστε σοσιαλιστες γιατι δεν μπορουμε να ειμαστε ΕΜΕΙΣ οι καπιταλιστες.Αν καταφερουμε να διωξουμε τους αλλους και να γινουμε εμεις δεν εχουμε καμμια αντιρρηση.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 26/07/2010 10:53:04

        Με ποια τεχνογνωσία, και με ποια επαγγελματική επάρκεια, καλείται να αναλάβει ο Κολλάς (!) τις... διαπραγματεύσεις για την ιδιωτικοποίηση των αστικών μεταφορών; Με αυτή του... οδηγού λεωφορείου;

        Τι είδους διαπραγμάτευση μπορεί να κάνει αυτός ο κύριος; Και -το σπουδαιότερο- ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ μπορεί να διαπραγματευτεί; Μπορεί να έρθει σε διαπραγμάτευση με κάποια ΣΟΒΑΡΗ εταιρεία, με κεφαλαιακή επάρκεια, ή μήπως το μοντέλο που έχει κατά νου ο Παπακωνσταντίνου είναι τα... επαρχιακά αστικά ΚΤΕΛ των ιδιωτών κατσαπλιάδων που λυμαίνονται τις επιδοτήσεις και κυκλοφορούν στους δρόμους λεωρφορεία-χρέπια, με ανεπαρκή δρομολόγια, δυσφημώντας την έννοια των μαζικών μεταφορών;

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Αυριανιστής 26/07/2010 11:11:17

        Με την τεχνογνωσια που ανελαβε και το κομμα του τον εκσυγχρονισμο της Ελλαδος : ξερει να τουμπαρει τους εργαζομενους.Βασικα οι "σοβαρες εταιριες" αυτο θελουν.Τα υπολοιπα τα εχουν οι ιδιες,δεν περιμενουν απο τους Ελληνες να ανακαλυψουν τις μηχανες εσωτερικης καυσεως.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 26/07/2010 11:19:11

        @ψυχραιμία

        Πριν όμως πάμε στις σοβαρές εταιρείες (αν αξιωθούν να ασχοληθούν με ένα hopeless case όπως η Ελλάδα), νομίζω ότι προς την κατεύθυνση του εξορθολογισμού της λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών πρέπει να προηγηθεί ένα άλλο βήμα: αυτό της ιδιωτικοποίησης του ελέγχου κομίστρου.

        Ξέρεις πόσο μεγάλο είναι το ποσοστό τζαμπατζήδων; Και δεν μιλώ για τη νομότυπη αντίσταση της μεταβίβασης εισιτηρίου στον επόμενο επιβάτη για τον εναπομείναντα χρόνο, αλλά για την πλήρη απουσία ακύρωσης εισιτηρίου. Το ποσοστό είναι πολύ μεγάλο.

        Πρόσφατα ταξίδεψα στη Νορβηγία και έτυχε να χρησιμοποιήσω αρκετές φορές ΜΜΜ στο Όσλο. Δεν έτυχε ΚΑΜΙΑ φορά να ΜΗ γίνει έλεγχος εισιτηρίων! Ξέρεις γιατί; Γιατί εκεί ο έλεγχος είναι ιδιωτικοποιημένος, και ανεξάρτητος από το φορέα των αστικών συγκοινωνιών της πόλης. Σε μια περίπτωση μάλιστα, σε βαγόνι του μετρό, έτυχε να κάνει έλεγχο μια (εμφανώς) οικογένεια: πατέρας, μάνα και η περίπου 20χρονη κόρη τους!

  15. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 26/07/2010 00:45:18

    Είπα "σε επίπεδο κοινωνίας". Αν το σκεφτείς, η οριστική αποδόμηση του Δρακουμέλ στη συνείδηση των πολιτών είχε ήδη έρθει μετά από τα γεγονότα της ΕΑΣ. Η αποχώρηση των βουλευτών ήταν απλώς η τεχνική νομοτέλεια της αποδόμησης αυτής.

  16. Greg avatar
    Greg 26/07/2010 00:56:20

    Ήταν θέμα αισθητικής Μητσοτάκη, η οποία διεφάνη και κατά την αναμέτρηση Ντόρας-Σαμαρά, όπου εκείνη έκανε δηλώσεις με μπλε χάρτινο φόντο σε χάντικαμ και εκείνος σε πόντιουμ ΝΔ -ειδικό για την περίσταση!

  17. Μisha avatar
    Μisha 26/07/2010 00:58:40

    Ο αγώνας των εργαζομένων τότε ήταν παλληκαρίσιος.Θεοςσχωρές τον Σταμούλο. Για τον άλλο , το γλοιώδες ασπόνδυλο δές φίλε Αυριανιστή:

    "'Έτοιμος να ιδιωτικοποιήσει τα αστικά λεωφορεία εμφανίζεται μέσω διαρροών σε μερίδα του κυριακάτικου τύπου ο Δημήτρης Ρέππας. Λένε ότι έχει βρει κι αγοραστές κι ένας από αυτούς που κάνει τις επαφές με ορισμένους επενδύτές, ξέρετε ποιος είναι; Ο Ανδρέας Κολλάς!Ο άνθρωπος που τον Σεπτέμβριο του 1992 ξεβράκωνε τους ιδιοκτήτες λεωφορείων έξω από τα δικαστήρια της Σωκράτους τότε, σήμερα είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΑΣΑ, του οργανισμού των αστικών συγκοινωνιών που αναζητεί τον ... στρατηγικό επενδυτή! "

  18. ΙΟΛΗ avatar
    ΙΟΛΗ 26/07/2010 01:01:56

    ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΤΙΣ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ,ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΖΥΓΟΥ.
    Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ Σ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΤΕΧΝΙΩΝ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ.
    Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΕΧΕΙ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΠΟΖΥΓΙΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ...ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΕΝΑΕΡΙΟΥ ΕΛΕΓΚΤΗ.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΙΟΛΗ 26/07/2010 01:15:46

      Το στοίχημα για τον Αντώνη Σαμαρά, ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ που το ΔΝΤ λέει ξεδιάντροπα ότι "όροι δεν είναι ό,τι γράφει το μνημόνιο, όροι είναι ό,τι σας πούμε εμείς οι δανειστές σας", είναι να αγωνιστεί για την ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ εκδίωξη των κατοχικών δυνάμεων και την απελευθέρωση της χώρας.

      "Συντριβή των συντεχνιών" ζητάει και ο... Κουβέλης. Αυτό είναι το διακύβευμα αυτή τη στιγμή, ή η φασιστική οικονομική μπότα που πατάει την πατρίδα και το λαό μας;

      • ΙΟΛΗ avatar
        ΙΟΛΗ @ Αυριανιστής 26/07/2010 01:22:40

        ΤΟ ΔΝΤ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΕΦΕΡΑΝ ΟΙ ΣΤΥΝΤΕΧΝΙΕΣ ΚΑΙ Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΜΑΦΙΑ.ΑΥΤΟΙ ΑΝΟΙΞΑΝ ΤΗΝ ΚΕΡΚΟΠΟΡΤΑ.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 26/07/2010 01:36:52

        ΟΚ... αυτοί που λέτε το έφεραν, και όχι οι εγκληματικοί χειρισμοί του ΓΑΠ και των κομψευόμενων υποτακτικών του ΔΝΤ (Παπακων/νου - Λοβέρδου)... Ό,τι πείτε!

      • Μisha avatar
        Μisha @ Αυριανιστής 26/07/2010 10:19:38

        Απορώ με το πόσο πολύ έχει διαβρώσει το μυαλό αρκετών η θεωρία του κακού κράτους και της καλής ελέυθερης αγοράς με τους πάνσοφους ιδιώτες επενδυτές που θα μάς σώσουν!!!

  19. aviator avatar
    aviator 26/07/2010 08:23:55

    Συμφωνώ με τον Stange attractor .Όσο δίνεις σε ένα κακομαθημένο παιδί τόσο ζητεί ακόμα περισσότερα ! Μου είχε πει κάποτε ένας ελεγκτής ότι θέλουν να παίρνουν όσα παίρνουν και οι Γερμανοί συνάδελφοι τους δηλαδή 10000 ευρώ /μήνα . Με 25 ώρες δουλειά την εβδομάδα και δημοσιουπαλληλική μονμότητα !! Ούτε στο Cape canaveral δεν υπάρχουν τέτοιες ονειρεμένες συνθήκες εργασίας

    • Kinezos avatar
      Kinezos @ aviator 26/07/2010 11:14:14

      Και εγώ συμφωνώ με τον στρέιντζ, ξέρω κοπελίτσα ελεγκτίνα σε αεροδρόμιο νησιού, με 2 χρόνια υπηρεσία που όπως περηφανεύεται βγάζει τρελά λεφτά και δουλέυει ελάχιστα διότι λέει κάνει το πιο δύσκολο επάγγελμα του κόσμου. Μάλιστα της αρέσει να λέει ότι η εργασία της είναι επιπέδου χειρούργων.

  20. Kinezos avatar
    Kinezos 26/07/2010 12:01:21

    Πτυχιούχοι νομικής και θεολογίας που μπαίνουν με ΑΣΕΠ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ ρε συ αυριανιστή. Εξάλλου αν ψάξεις στο ιντερνετ θα δεις ότι στο εξωτερικό υπάρχουν σχολές 5-6 εβδομάδων που σε δινουν διπλωμα ελεγκτή. Χωρίς πτυχίο ΑΕΙ ενοήται.

  21. ni.kappa avatar
    ni.kappa 26/07/2010 12:09:19

    Δεν χρειαζονται επιχειρηματα οταν γνωριζεις κατι, δεν προσπαθω να πεισω κανενα. αλλα ΟΚ..δεν τρεχει τιποτα..δεν γινεται να γνωριζουμε τα παντα.

  22. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 26/07/2010 16:03:59

    Αφιερωμένο στους ΕΕΚ (χειρούργους μας). Από καναδικό σάϊτ, όπου περιγράφει τι απαιτείται για να γίνει κάποιος ελεγκτής στον πάροχο ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας του (υπανάπτυκτου) Καναδά.

    Σημειώνω
    1)18 χρονών, απόφοιτος λυκείου.
    2) Διάρκεια εκπαίδευσης έως 7 μήνες
    3)Απολαυές ως επαγγελματίας πλέον ελεγκτής $42,000 έως $86,000 καναδικά!!! δολάρια το χρόνο ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας.
    Συγκρίνετε τα με τους δικούς μας.

    "You don’t need aviation-related experience or knowledge to apply for a career with NAV CANADA, but there are some basic prerequisites. All candidates must be:
    • At least 18 years old
    • Canadian citizens or permanent residents
    • High school graduate
    • Available for training within the next 18 months
    • Willing to relocate
    • Willing to undergo a medical exam
    • Prepared to undergo a Secret Level security check
    • Willing to train intensively
    • English-speaking, or fluently bilingual (French and English)
    This initial training may last up to six months. Tuition is $1,000. After initial instruction, you move to on-the-job training at a Flight Service Station or Flight Information Centre. This is when you start earning a training salary. It may take up to six months of on-the-job training until you fully qualify as a Flight Service Specialist.
    IFR Air Traffic Controller Training
    The IFR Controller training program is delivered at each of NAV CANADA’s seven Area Control Centres. Initial training lasts seven to 14 months, and is followed by paid on-the-job training of six to 12 months. The tuition for the IFR Controller training program is $3,500. Students usually complete their initial and on-the-job training at the Area Control Centre in their region.
    Flight Service Specialists are professionals providing an important information service to pilots across the country. As a NAV CANADA Flight Service Specialist, you’ll receive a competitive salary with a range that offers room for growth—between $42,000 and $86,000 per year depending on your facility, location and years of experience on the job. You’ll also enjoy comprehensive health coverage and et pension benefits."

    Σπύρο τι λές;

    • Enola Gay avatar
      Enola Gay @ Strange Attractor 26/07/2010 16:23:49

      Οι δικοί μας όμως τα περιγράφουν τα πράγματα λες και χρειάζεται να είναι αστροναυτες και ιατροί συγχρόνως. Καλά κατάλαβα ότι είναι μούσι. Όσο για τα λεφτά, τα καναδέζικα δολάρια που αναφέρονται αντιστοιχούν σε 30.000 ευρώ περίπου. Οι δικοί μας ήδη παίρνουν τα τριπλάσια. Τι άλλο θέλουν;
      Όσο για την 7μηνη εκπαίδευση, την πληρώνουν οι ίδιοι οι υποψήφιοι! Σε εμάς πρώτα προσλαμβάνονται και μετά τους εκπαιδεύει η ΥΠΑ ως αμειβόμενους Δημόσιους Υπάλληλους.
      Και ακούμε το ευχαριστώ τους.
      Ντροπή. Κε Ρέππα ακούτε;

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Enola Gay 26/07/2010 16:31:23

        Είδες τι κάνει η παραπληροφόρηση;

    • collision course avatar
      collision course @ Strange Attractor 26/07/2010 22:27:52

      Εκτός απο εμπαθής είσαι και ανοήτος . Αυτα που γράφεις αφορούν εκπαίδευση και αποδοχές για afis officers και όχι για ελεγκτές. Μονο ηπαράγραφος ππου αρχίζει με

      • collision course avatar
        collision course @ collision course 26/07/2010 22:30:42

        the ifr controller αφορά ελεγκτές .Oi flight servicer specialists δεν είναι ελεγκτές.

      • Enola Gay avatar
        Enola Gay @ collision course 26/07/2010 23:36:28

        Αλλά οι ελεγκτές όμως, είναι χειρούργοι.
        Απορία: Αυτό το ΑΦΙΣ είναι σαν το άλλο το ΦΙΣ που έχω στη τοστιέρα μου ή είναι το αντίθετο του ΞΕΦΥΣ(άω) και δεν κρυώνει;
        Συνέλθετε παιδιά. Ο Ρέππας αναδιπλώθηκε. Θα σας δώσει και άλλα επιδόματα είπε. Οπότε χαλαρώστε. Έχετε και χειρουργείο αύριο.
        Προσοχή μόνο στα νυστέρια. Μη μου κοπείτε και μετά χαλάσει κανένα ΦΙΣ.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ collision course 27/07/2010 00:01:39

        Χα χα χα... Ωραίο Ενόλα.
        Το δυστύχημα όμως είναι πως ο Ρέππας, όπως άλλωστε όλοι οι προκάτοχοί του, γονάτισε κι αυτός σήμερα στην εκβιαστική ισχύ που διαθέτει ο συγκεκριμένος κλάδος και όντως τους υποσχέθηκε γη και ύδωρ.
        200 εκατομμύρια ευρώ που είναι τα τέλη υπέρπτησης και που προορίζονται για τη δημόσια ΥΠΑ τα παίρνουν αυτοί. Διαιρούμενα διά 400-500 Ελεγκτές κάθε έτος... ουκ ολίγα.
        Θα ησυχάσουν για κανένα 6μηνο και θα αρχίσουν νέες κινητοποιήσεις πάλι του χρόνου τα χριστούγεννα.
        Θα με κάνουν Ρηγκανικό στα γεράματα.

      • σπυρος avatar
        σπυρος @ collision course 27/07/2010 00:09:00

        του κάνεις παρατήρηση για τα Αγγλικά του...
        με ποιό δικαίωμα...
        ποιός εισαι εσύ;....
        πρόσεξε διότι θα τιμωρηθείς οχι μόνο απο αυτόν, αλλα και απο τον κινέζο, και απο τον αλλον ο οποίος δεν ξέρει που ακριβώς πρέπει να χώσει ή τι να χώσει μέσα στο ΦΙΣ.
        Ντροπή σου να αμφισβητείς την αυθεντία του στην γνωση.
        Και απλούστατα επειδή σαν μη ΔΥ δεν είχε δικαίωμα μισθού απο τον ΦΑΝΕΡΟ πρυπολογισμό της ΥΠΑ,μόνο απο τα μυστικά κονδύλια, δεν είχε δικαίωμα στο επίδομα euro γιαυτο καιγόταν και καίγεται ακόμα . Τιποτα άλλο.

  23. σπυρος avatar
    σπυρος 26/07/2010 17:56:57

    Χαίρομαι που άρχισες να ψάνεις και μπορούμε τώρα να μιλήσουμε σε ένα άλλο επίπεδο.
    'Ομως και πάλι ξεχνάς κάτι, και βέβαια πάς πολύ μακριά.
    Το Ελληνικό Σύνταγμα αναφέρει την υποχρέωση πού έχουν ΟΛΟΙ οι άρρενες πολίτες να Υπηρετήσουν την Πατρίδα. Αλήθεια Εσύ έχεις υπηρετήσει;;
    Εγώ 28 μήνες ΤΡΙΠΟΛΗ-ΣΠΑΡΤΗ-ΣΕΡΡΕΣ-ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟ- ΛΑΜΙΑ.
    Το ΒΔ ΤΟΥ 1965 αναφέρει ρητά οτι με εξαίρεση ορισμένες ειδικότητες, ολοι οι υπόλοιποι υπάλληλοι της ΥΠΑ πρέπει να κατέχουν Πανεπιστημικό Δίπλωμα.
    Με εξαίρεση βέβαια τον φίλο σου τον ντινο.
    Ξέρεις πολλούς Ελληνες στα 18 να πληρούν αυτές τις προυποθέσεις ;;
    Στο Νεο ΠΔ προς ψήφιση και τώρα στο στάδιο της διένεξης μεταξύ ΚΥΒ/ΕΕΚ αναφέρεταιη ηλικία των 18 ετών. Αυτό δεν στο είπαν ;;
    Βρε ντίνο !!!τιποτα δεν του λες;;

    Στο λέω και πάλι ΔΕΝ αντιπροσοπεύω ΚΑΝΕΝΑΝ. Μιλάω για τον ευατόν μου.
    Σου ανέφερα την υποψία μου για το ποιός είσαι.
    Αυτό το μήνυμα χάθηκε.
    Επαναλαμβάνω εάν όντως εισαι αυτός που ,εντος εισαγωγικών, σε κατηγόρησα οτι είσαι, ενα απλό ΝΑΙ φτάνει ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ οτι δεν θα το αναφέρω θα ψάξω να σε βρώ για να έχουμε μια συζήτηση ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΟΡΙΩΝ.
    Εσύ πήγες ΚΑΝΑΔΑ πολύ μακριά εγώ πήγα πió κοντά στον αγαπημένο μου προορισμό όπου ξεχνάω τα Ελληνικά και μιλάω την μητρική μου η οποία βέβαια είναι γία τα μπάζα .
    Διαβασε το καλά.
    ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΣΧΕΔΌΝ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΡΟΣ.
    Όμως πρέπει να αλλάξει το Σύνταγμα. Πρέπει να αλλάξει η Εκπαίδευση του Έλληνα απο την υποχρεωτική και να γίνει -υποχρεωτικη μέχρι και το Λύκειο. Πρέπει να αλλάξει το σύστημα Εισαγωγής στην Α.Π.
    Πρέπει να αλλάξει Υποδομές το Κράτος.
    Πρέπει να αλλάξει η ΣΠΟΑ,
    1000 Πρέπει.
    Μέχρι τότε
    Διατελώ
    το μετά τιμης θα δούμε αν το αξίζεις.

    ps ENOLA ΓΙΑ ΚΟΙΤΑ ΤΗΝ ορθογραφία μου ;;
    PS no 2 ENOLA ξέρεις τι σημαίνει και τι εννοεί το nick πού έχεις ;;

    βρε αρχιιερέα της παραπληροφόρησης πρόσεχε τι γράφεις.
    είδα την πιο πάνω εγγραφή




    About us

    It's our job at NATS to ensure the safe, efficient and orderly passage of all aircraft through UK controlled airspace - 24 hours a day, 365 days a year. Our controllers are world-renowned for their professionalism and, as an organisation, we lead the world, both in terms of our expertise and technology.
    We pride ourselves on creating an environment that both challenges and engages - one that, ultimately, lets you take control. And because we've set ourselves some pretty challenging targets for the next few years, one thing is clear: we can only achieve these by attracting the best people.
    If we're successful, we'll be shaping the future of our industry by setting new standards in safety, service and value to our customers - principally, the airlines. We'll be leading the way technically, operationally, commercially and politically - all of which will continue to make NATS a very exciting place to work.
    Air Traffic Controllers (ATCOs)
    Our controllers are at the heart of our business. They issue instructions and information to pilots by radio to keep air traffic flying safely, efficiently and on time.
    Because we're a 24-hour business, our controllers, as well as some of our engineers and assistants, work in shifts. They have to deal with one of the most complex areas of airspace in the world, and work at some of the world's busiest airports. To enable this we offer first-class training, and they are rewarded with first-class terms and conditions.

    Here’s where you can find out a little bit more about us and what we do. Take the time to look around and you’ll find everything from background information about who we are and where we’re located to profiles showcasing our people, what they do and how they see NATS. There’s also an opportunity to play a few games, so you can see for yourself whether you’ve got the kind of skills we’re looking for.
    Eligibility
    First and foremost, you'll need to be at least 18 years old at the date of application and eligible to work in the UK. You'll also have at least five GCSEs, or equivalent, at Grade C or above, including English and Maths.
    As well as a good level of physical and mental fitness, you must satisfy the basic medical requirements set down by the CAA for a UK Class 3 medical certificate.
    While we're prepared to look at each case on its merits, the following guidelines will give you some idea as to whether you're likely to meet the medical standards we require:
    Cardiovascular
    You should have normal blood pressure and no evidence of heart disease, or disease of the cardiovascular system.
    Respiratory
    There should be no significant respiratory disease. A past history of asthma may be acceptable but significant symptoms at time of application are likely to be disqualifying.
    Gastro Intestinal Tract
    This should be free of any significant disease.
    Metabolic, Nutritional and Endocrine Diseases
    Diabetes will normally be disqualifying. Obesity may be disqualifying. A Body Mass Index below 35 is a normal requirement for a Class 1 certificate.
    Urinary System
    There should be no symptoms of urinary system conditions.
    Neurological
    The following conditions are disqualifying:
    1. Progressive disease of the nervous system.
    2. Epilepsy - current or past history.
    3. Conditions with a high propensity for cerebral dysfunction.
    Visual Standards
    You must have normal colour vision and your visual acuity must be 6/9 or better in each eye. This visual acuity can be achieved using correction but there are limits on the amount of correction required.
    Correction shall not exceed + 5 or - 6 dioptres equivalent spherical error in each eye. Cylindrical correction shall not exceed 2 dioptres in each eye. The difference between the amount of correction required for each eye shall not exceed 2 dioptres.
    If you have had any form of eye surgery including squint correction or laser visual correction, then please be aware of the following:
    Even if the pre-operative correction is within the acceptable range, applicants will be referred to a specialist appointed by the CAA for further examination.
    However, if the pre-operative correction is outside of the CAA limits of + 5 or - 6 dioptres, then a Class 1 certificate will not be granted even if the post-operative correction is normal.
    Auditory Standards
    There should be no hearing loss in either ear, when tested separately, of more than 20 dB (HL) at any of the frequencies 500, 1,000 and 2,000 Hz, or of more than 35 dB (HL) at 3,000 Hz.
    Psychiatric Conditions
    Ongoing psychiatric illness or current use of psychiatric medication such as antidepressants is normally disqualifying. A history of psychiatric illness or past use of psychiatric medication such as antidepressants may be acceptable after specialist assessment.
    Anthropometric Considerations
    Your physique must allow you to carry out your duties at your workstation without causing health problems. If you're outside the height range 151.4cm - 186.9cm, you may require an anthropometric assessment.
    Locations
    The role of an Air Traffic Controller is a mobile grade, therefore you will be required to work anywhere in the UK.
    Drugs and Alcohol
    Due to the safety critical nature of an Air Traffic Controller's job, we have a strict policy regarding the level of consumption of alcohol and a zero tolerance to the use of 'recreational' drugs.

    The above is a summary for quick guidance. Candidates should be aware that even if they do not meet the standards for entry into ATCO training with NATS, they may still be granted a UK Class 3 certificate by the CAA if they meet the CAA standards. Such candidates may be acceptable for training as an ATCO by other Air Traffic Services providers.
    Application process
    Trainee Air Traffic Controllers represent the future of NATS. We invest significant time in training ATCOs to become responsible and competent controllers, working flexibly within the regulations to make decisions which maintain safety and ensure the efficient flow of air traffic. It does take time to acquire the level of skill and competence that is the mark of a qualified Air Traffic Controller. There will of course be ups and downs as you progress through professional training, but we will support you every step of the way.
    Our recruitment and selection process is designed to ensure that we learn as much as possible about you in the limited time we have available. The assessments we use are all designed to help us make fair and accurate decisions about your suitability for training and a career in Air Traffic Control. The information in this section has been designed to help you to understand our selection process, and to provide tips and guidance that will enable you to demonstrate how you meet our requirements.
    If you want to find out more about our application process, then click on each of the stages below.
    Training and development
    The college course lasts for at least 11 months for Area Trainees and Terminal Control Trainees, six months for Aerodrome Trainees and nine months for Aerodrome/Approach Trainees. Next, you'll undergo validation training at your unit, the length of which will depend on the complexity of the unit and how quickly you progress.

    Strange Attractor τι λές;

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ σπυρος 26/07/2010 21:40:24

      Get over it. Move on. Βαριέμαι αφόρητα. Υπάρχουν κι άλλα θέματα να ασχοληθούμε. Χιλιάδες ενδιαφέροντα ζητήματα υπάρχουν. Μη κολλάς στα ...αλουμίνια.
      Τελείωσα με το δικό σου το θέμα. Πάω παρακάτω. Έτσι είμαι εγώ.

      Πάρε λοιπόν τον έτερο Καππαδόκη τον radar dick, και πάτε σε κανένα μπαράκι να πουλήσετε μούρη στα κοριτσάκια ότι είσαστε χειρούργοι των ουρανών... Κεράστε και κανένα ποτάκι, τόσα επιδόματα παίρνετε, και που ξέρεις; Μπορεί και να σκοράρεις.
      By the way, σε κάθε σχόλιο που ανεβάζεις παρατηρώ σημαντική βελτίωση τόσο στη σύνταξη όσο και στον ειρμό σκέψης. Φτου, φτου, φτου, μη σε ματιάξω. Είδες που η σύγκρουση απόψεων σε βελτιώνει ως άνθρωπο;
      ΥΓ-Αυτός ο Ντίνος που όλο αναφέρεις, ποιός είναι; Σου λείπει τόσο πολύ; Κανένα τρελό αγόρι μήπως;

      • σπυρος avatar
        σπυρος @ Strange Attractor 26/07/2010 23:54:46

        kαλέ μου άνθρωπε είμαι πολύ προσαρμιστικό άτομο ,χάρη στην δουλειά που κάνω. Εχεις δίκαιο όσο πιο πολύ παρέα κάνω μαζί σου τόσο πιό καλώς γίνομαι,και για αυτό πρέπει να σε πιστώσω. Βέβαια για το ισοζύγιο της ιστορίας κάτι πήρες και εσύ απο εμένα, και μην μου το κλέβεις. Ο υπογράφων σε βαριέται αφόρητα.

        Βέβαια και να πάμε παρακάτω έτσι είσαι εσύ.
        Tώρα εχουν σειρά οι ιδοκτήτες φορτηγών αυτοκινήτων

        4 απορίες/ παρατηρήσεις
        Εξακολουθείς και δεν απαντάς σε κάτι ποΛύ βασικό.
        Ενα ΝΑΙ ή ενα ΟΧΙ σε αυτό που πλειστάκις ΣΕ ΕΧΩ ΡΩΤΉΣΕΙ.
        Ο ντίνος??? δεν τον ξέρεις???
        Πότε εδωσα στον ευατόν μου τον τίτλο του χειρούργου;
        Kαι τέλος όποτε δεν μπορείς να απαντήσεις το γυρίζεις..
        πότε με τα αγγλικά πότε με την γραμματική και σύνταξη και τώρα βέβαια με το τρελλό αγόρι.
        Αλλά όπως λένε στην μητρική μου
        It is a fucking bitche's prerogative to change her fucking mind or in a more polite way
        it's a woman's prerogative to change her mind.
        and you have done so.
        Κορίτσια καλή μου νύχτα.

        ps. enola don't you have something clever and up to par to contribute to this very informative debate??

        certainly not and why should you??
        see you in hell

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.