#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/09/2012 12:17
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μεταναστευτικό: οι Ευρωπαίοι ξέρουν μόνο να κουνάνε το δάχτυλο



Οι Έλληνες βιώνουν μια κόλαση. Από τη μια η ύφεση της κρίσης και των Μνημονίων, από την άλλη η πάλη με το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης (και μην ξεχνάμε ότι με την κρίση δεν φτωχαίνουν μόνο οι Έλληνες) καθιστούν την καθημερινότητα δύσκολη πέρα από κάθε φαντασία, την επιβίωση επίτευγμα.

Το «πόση Ευρώπη θέλουμε» ή, εν τέλει, το πόση Ευρώπη έχουμε δεν διαφαίνεται μόνο από τα προγράμματα λιτότητας, ούτε από την «κοινή γνώμη» στην Ευρώπη ως προς την οικονομική πλευρά της κρίσης. Φαίνεται σε κάθε πτυχή του δημόσιο χώρου και λόγου. Το δημοσιονομικό «οι Έλληνες αμάρτησαν και τώρα πρέπει να μετανοήσουν αιματηρά» είναι μία μόνο εκδοχή της μη-ένωσης της Ευρώπης.

Μια άλλη εκδοχή μπορεί να ψηλαφηθεί στο πώς βλέπουν οι Ευρωπαίοι το ζήτημα της λαθρομετανάστευσης στην Ελλάδα. Δεν αναφερόμαστε μόνο σε πολιτικούς ή δημοσιογράφους, αλλά και σε απλούς πολίτες της Ευρώπης. Συνήθως, οι Ευρωπαίοι διαβλέπουν στην Ελλάδα:

- Άνοδο του ρατσισμού, του φασισμού, της ξενοφοβίας

- Ερωτηματικά ως προς την τήρηση των «ανθρωπίνων δικαιωμάτων»

- Ερωτηματικά ως προς άλλα ανθρωπιστικά θέματα, όπως η παροχή ασύλου.

Δηλαδή, επιλέγουν (ασυναίσθητα ή μη) να αντιμετωπίσουν τις ελληνικές αντιδράσεις σε ένα ευρωπαϊκό πρόβλημα με το κούνημα του δαχτύλου, με την διαπίστωση του πόσο μη ανεπτυγμένοι είναι οι Έλληνες και πόσο δεν τιμούν τις αξίες του δυτικού πολισμού ή με το να κάνουν επανειλημμένα με τα χείλη τους τον γνώριμο ήχο του θερμοστάτη όταν φτάνει στην προκαθορισμένη θερμοκρασία.

Όπως έχουμε πει και ξαναπεί, η λαθρομετανάστευση στην Ελλάδα αποτελεί ένα ευρωπαϊκό πρόβλημα: ευρωπαϊκό, επειδή τα σύνορα της Ευρώπης είναι τα σύνορα των χωρών στα όριά της, και ως προς τους λαθρομετανάστες εν πολλοίς η Ελλάδα. Ευρωπαϊκό, επειδή χάρη στο Δουβλίνο ΙΙ έχουμε φορτωθεί ένα πρόβλημα που ανήκει -και- στις χώρες στις οποίες επεδίωκαν εν πρώτοις να εγκατασταθούν οι μετανάστες (πολύ... ωραίο κολπάκι αυτό, ο εγκλωβισμός στη χώρα εισόδου: που δεν μπορεί να τους πάει ούτε στις χώρες τους, ούτε παραπέρα στην Ευρώπη). Ευρωπαϊκό, επειδή αυτή η Ένωση -πανάθεμά την- τί στο καλό ένωση είναι, όταν η στοιχειώδης απόφαση να επιλυθούν από κοινού τα κοινά προβλήματα αποτελεί παραχώρηση, εξαίρεση και μη-υποχρέωση;

Αντί λοιπόν οι Ευρωπαίοι να σπεύδουν αλληλέγγυοι να λύσουμε εμπράκτως μαζί αυτό το ευρωπαϊκό πρόγραμμα (έχουμε και τη FRONTEX που... παρακολουθεί αντί να επεμβαίνει), είναι πολύ απασχολημένοι κρίνοντας και κατακρίνοντας τον «λάθος τρόπο» με τον οποίο αντιμετωπίζουν οι Έλληνες το θέμα.

Γερμανίδα ειδικός, «διαβασμένη» στα θέματα μετανάστευσης, μου εξηγούσε πως αποτελεί λανθασμένη προκατάληψη η αντίληψη διασύνδεσης της (λαθρο)μετανάστευσης με την εγκληματικότητα. Τί να πιάσει αυτή η επιστημονική διαβεβαίωση δίπλα στην καθημερινή εμπειρία των κατοίκων των νέων «γκέτο»;

Μου εξηγούσε πόσο λάθος είναι ο «Ξένιος Δίας», ο οποίος συναντά μιαν εκπληκτική αποδοχή και ενθάρρυνση από τον ελληνικό λαό. Εκτός από κριτική, έχετε κάποια αντιπρόταση επί του πρακτέου; (Και όχι, παραλλαγές του “Peace & Love” δεν μετράνε).

Μου εξηγούσε πόσο εφιαλτικά μοιάζει με τα στρατόπεδα συγκεντρώσεως η Αμυγδαλέζα, χωρίς να έχει τίποτα να πει για την εφιαλτική καθημερινότητα των βιοπαλαιστών συγκεκριμένων περιοχών των Αθηνών.

Όταν ευαισθητοποιημένοι Ευρωπαίοι έρχονται στην Ελλάδα για έρευνα επί τόπου, ποιους αναζητούν για επικοινωνία και στοιχεία; Τις ποικιλώνυμες ΜΚΟ, τις ακρίδες των κονδυλίων, τις πιο μειοψηφικές απόψεις που κυκλοφορούν στην ελληνική κοινωνία και εν ταυτώ όσους δηλώνουν υπερβολικά πρόθυμοι να διηγηθούν τα χειρότερα για τη χώρα τους.

Οι Ευρωπαίοι έχουν μάτια μόνο για τη δολοφονία του Ιρακινού. Δεν έχουν μάτια για τη δολοφονία του Έλληνα πατέρα που πήγαινε στο μαιευτήριο, δεν έχουν μάτια για το δεκαπεντάχρονο κορίτσι της Πάρου.

Δεν υποστηρίζουμε φυσικά το «οφθαλμόν αντί οφθαλμού» ούτε το «καλά τους κάνανε»: μακριά από ‘μας. Απαιτούμε όμως να μην αντιμετωπίζουμε τέτοια... επιλεκτική όραση. Ζητάμε να βγάλουν τις παρωπίδες. Έχουμε ένα πρόβλημα, και πρέπει να το λύσουμε. Μην κάνετε την πάπια ή τους κήνσορες!

Υπενθυμίζουμε στον αγαπητό αναγνώστη ότι ο Γερμανός ή ο Βέλγος μάλλον δεν θα δουν ποτέ στην χώρα τους λαθρομετανάστη: κι αν δουν, θα τον... επιστρέψουν στην χώρα εισόδου βάσει του Δουβλίνου ΙΙ, ήτοι συνηθέστατα την Ελλάδα.

Θέλετε Ευρωπαϊκή Ένωση; Ιδού τα κοινά προβλήματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ίδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα.

Αστυάναξ Καυσοκαλυβίτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Jim Bim avatar
    Jim Bim 04/09/2012 12:35:39

    Το να προσθέτουμε και άλλους λαθρομετανάστες – Μουσουλμάνους στους ήδη 2.000.000 άνεργους, πεινασμένους και εξαθλιωμένους είναι παραλογισμός. Τι θα έλεγαν οι εταίροι μας εάν τους προωθούσαμε στην Ευρώπη ώστε να μοιραστούμε το πρόβλημα ???

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ Jim Bim 04/09/2012 14:46:41

      Έλα μου ντέ!

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 04/09/2012 12:36:47

    Αυτο ειναι αναποφευκτο.Α-ΝΑ-ΠΟ-ΦΕΥ-ΚΤΟ.Για οποιον παρακολουθει την ευρωπαικη πολιτικη οι ιθαγενεις ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΟΤΕ ΔΙΚΙΟ.Η ισχυς της πολιτικης ορθοτητας στην Ευρωπη ειναι μεγαλυτερη απο την ισχυ της αριστερης αποψης στην Ελλαδα του 1982.Δεν προκειται ποτε να μας δωσουν δικιο.
    Τι κανουμε λοιπον;Αγνοειστε τους και αδιαφορειστε.Δεν μπορουν να μας κανουν τιποτα πλην δυσφημισης που ουτως ή αλλως μας εχουν κανει.Μην περιμενετε καλους βαθμους ή καλα λογια.Δεν θα ελθουν οτι και αν κανετε.Η δουλεια μας ειναι να διωξουμε οσους περισσοτερους ξενους μπορουμε εξω και ας λενε οτι θελουν.
    Εκεινο που θα μπορουσαν να μας κανουν ειναι να μας κοψουν τη βοηθεια .Τοτε ομως ληγει και το μαρτυριο της δοσης.Κοβουν τη βοηθεια ,παμε στη δραχμουλα και οι Πακιστανοι δεν μπορουν να στελνουν απο τα πρατηρια συναλλαγματος εμβασματα στη χωρα τους.Μπορει να βγει σε καλο.
    Άλλα μετρα (σερβικου τυπου) δεν μπορουν να παρουν οσο ειμαστε στο ΝΑΤΟ και συμμαχοι των ΗΠΑ οποτε γραψτε τους εκει που ξερετε.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ ψυχραιμια 04/09/2012 17:13:21

      Ψυχραιμία, σωστές διαπιστώσεις γενικά. Κρίμα όμως που γράφτηκαν μόνο και μόνο ως πρόσχημα για να μπει στο τέλος η γνωστή σου κασέτα προς ιθαγενείς περί ΗΠΑ. Όσο καλό έχουμε να περιμένουμε από την Ευρώπη άλλο τόσο καλό έχουμε να περιμένουμε από τις ΗΠΑ. Άλλωστε, όλοι θυμόμαστε τίνος άνθρωπος ήταν αυτός που υπέγραψε το Δουβλίνο 2 (ΓΑΠ).

  3. νικος1610 avatar
    νικος1610 04/09/2012 12:38:03

    Η γερμανιδα ειδικός μπορει να έχει αυτή τη γνωμη αλλά τι προτεινει για το φαινόμενο? τι θα επρεπε να κανουμε κατι τη γνωμη της? Κουραστηκα πια με όλες αυτές τις διαπιστωσεις απο ειδικούς , κομματα κλπ χωρις ομως να προτείνουν κατι αν αυτού. Οσο αφορα την εγκληματικότητα πιστευω οτι οπως σε καθε κοινωνική ομάδα έτσι και στους λαθρομετανάστες υπαρχει αναλογία καλων κακων -εδώ ισως κατι παραπανω μια και ειναι απελπισμενοι ανθρωποι-.

  4. tak avatar
    tak 04/09/2012 12:45:43

    Το ελληνικό κράτος φημίζεται για τις βλακώδεις επιλογές του... Εντάξει, κράτα όσο μπορείς στεγνά τα σύνορά σου στην ανατολή, αλλά άφησε τα δυτικά ελεύθερα να φεύγουν! Τι τους κρατάς εδώ; Για να ευχαριστήσεις τους γκιόνηδες στας Ευρώπας; Βρε μη κρατάς καταδικό σου το πρόβλημα και άσε να το μοιραστούν μαζί σου οι Φινλανδέζες, οι Ολλανδέζες, οι Δανέζες, οι ... Γερμανίδες πρωτίστως και κάθε είδους ... αδελφή ευρωπαϊκή ψυχή! Αφού εσένα οι Ευρωπαίοι σε βλέπουν με μισό μάτι, κοίταξέ τους και συ με ένα ... φρύδι! Άντε μη το ... πούμε αλλιώς!

    • Αλέξανδρος avatar
      Αλέξανδρος @ tak 04/09/2012 14:23:09

      Φίλε μου το είπε και η Πιπιλή .
      Αν ήθελαν σε 10 μέρες θα το είχαν λύσει το θέμα .
      Τους κρατάμε εδώ και παίρνουμ(ν)ε φράγκα !
      Ζεστό ευρωπαϊκό μετρητό που είπε και η εν λόγω κυρία ......
      Μή περιμένετε τίποτα λοιπόν όσο θα μας δίνουν χρήμα , για να τους κρατάμε εδώ .

  5. Γλαυξ avatar
    Γλαυξ 04/09/2012 12:49:14

    Αν δεν σταματήσουμε να φορτώνουμε τα αποτελέσματα της συλλογικής μας
    αφασίας σε τρίτους δεν θα λύσουμε ποτέ κανένα πρόβλημα.
    Ας μην τους επιτρέπαμε την είσοδο.
    Ας μην υπογράφαμε το Δουβλίνο ΙΙ (αμφιβάλλω αν είναι αυτό το πρόβλημα διότι όταν- ως συμβαίνει συνήθως - βαριόμαστε να λύσουμε ένα πρόβλημα το συζητάμε επί χρόνια ή το αποδίδουμε σε εκτός χώρας κέντρα).
    Τελικά ας είματσε προμηθείς και όχι επιμηθείς.
    Όσο δε κλαίμε για όλα τα θέματα νομίζοντας ότι θα μας οικτίρουν οι "εταίροι" τόσο επιδεινώνεται η κατάστασή μας και χάνουμε και τους ελάχιστους φίλους που διαθέτουμε.
    Επιτέλους να γίνουμε σοβαρό κράτος με υπέυθυνους κρατικούς λειτουργούς και πολίτες.
    Έχω μία απορία όταν οι άνθρωποι αυτοί εισέρχονται και συλλαμβάνονται ελέγχει κανείς (και ποιος) αν φέρουν μαζί τους χρήματα και τι ποσά;
    Φημολογείται ότι φέρουν ποσό ικανό για την εξαγορά υπάλλήλων σε διάφορες
    υπηρεσίες και δικηγόρους που θα τους εξασφαλίσουν την άδεια.
    Προ ημερών ο Akenaton ανήρτησε ένα άρθρο για την αραβοποίηση της Έλλάδας
    Η "αραβοποίηση" είναι εδώ προ πολλού. Είναι μέσα μας γιατί μας "βολεύει"
    Ασ αφήσουμε τους ξένους και ας κοιταχτούμε στον καθρέπτη.

  6. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 04/09/2012 13:15:42

    " ... πολύ… ωραίο κολπάκι αυτό, ο εγκλωβισμός στη χώρα εισόδου: που δεν μπορεί να τους πάει ούτε στις χώρες τους, ούτε παραπέρα στην Ευρώπη".

    Η Ελλάδα πρέπει να ζητήσει την αλλαγή της συνθήκης ΔΟΥΒΛΙΝΟ 2.
    Επειδή το πιθανότερο είναι να το αρνηθούν στην Ευρώπη γιατί τους βολεύει (να είναι η αποθήκη λαθρομεταναστών η Ελλάδα και ας χαθεί η συνοχή της) εμείς θα πρέπει να αναστείλουμε την συγκεκριμένη διάταξη της συνθήκης για την επαναπροώθηση στην χώρα εισόδου με την αιτιολογία ότι υπάρχει θέμα μείζονος εθνικής και έκτακτης ανάγκης. Ούτε πρόστιμο δεν θα μας βάλουν. Θα μείνουν μόνο στη δυσφήμιση. Αλλά αυτό πρέπει να γίνει μετά την δόση των 32 δις για να έχει ανακάμψει κάπως η οικονομία και να μην μπορούν να μας εκβιάσουν με την μη καταβολή της επόμενης δόσης.

  7. Master avatar
    Master 04/09/2012 13:43:29

    Δεν ξέρω εάν είναι εφικτό αλλά μπορούμε να τους δώσουμε "ταξιδιωτικά έγγραφα¨ χωρίς δικαίωμα ψήφου στην ημεδαπή και να πάνε όπου στο καλό θέλουνε;

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Master 04/09/2012 14:39:52

      Δεν είναι εφικτό. Ακόμα και αν το κάνουμε μονομερώς τσαμπουκαλίστικα όπως έλεγε προεκλογικά ο ΣΥΡΙΖΑ, η ΕΕ θα καταργήσει τη συνθήκη Σένγκεν για την ελεύθερη πρόσβαση από και προς την Ελλάδα και θα επιστρέψουμε στο καθεστώς προ της ΕΟΚ.

      • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
        ΓΙΩΡΓΟΣ @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 04/09/2012 16:22:11

        Mε το Νόμο-εκτρωμα Ραγκούση τι θα γίνει;Ο Δένδιας μόνο θεατρικές επισκέψεις πρωθυπουργών στην Ομόνοια, ξέρει να στήνει;Αν θέλαμε σκηνοθέτη θα φώναζαμε τον Παντελή Βούλγαρη που είναι και αυθεντικός στο αντικέιμενο του.

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 05/09/2012 03:25:43

        Μανώλη Μ., δεν θα αναστείλουν μόνο το Σέγκεν, στην περίπτωση που λες. Θα τρώνε πόρτα στα σύνορα και στα αεροδρόμια ΟΛΑ τα ελληνικά διαβατήρια, και το δικό σου και το δικό μου μαζί. Η ζημιά για την Ελλάδα θα είναι τεράστια και το όφελος μηδενικό. Δεν έχουμε κανέναν λόγο να επωμιστούμε κανένα κόστος ως χώρα, προκειμένου να διευκολύνουμε αυτούς τους κατσαπλιάδες (άσε που θα είναι σαν να τους ανταμείβουμε), όπως θέλει το Συριζαριό. Αντιθέτως, θα πρέπει να εδραιωθεί το μήνυμα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πάς στην Δυτική Ευρώπη μέσω Ελλάδος, ούτως ώστε να πάψουν να μας «προτιμούνε». Φυσικά πολλοί είναι και οι λαθρομετανάστες που δεν καίγονται να πάνε σε καμία Ευρώπη - τους κάθεται μια χαρά η Ελλάδα, ως παράδεισος ανομίας και ασυδοσίας. Πρέπει και γι'αυτούς να μεριμνήσουμε ώστε η χώρα μας να πάψει να είναι ελκυστική.

  8. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 04/09/2012 14:10:28

    Πολύ φοβάμαι ότι η επιχείρηση Ξένιος Ζευς θα καταλήξει πράγματι σε τεράστια αποτυχία που θα εκθέσει την χώρα μας.
    Προϋπόθεση για την επιτυχία της είναι οι μαζικές και συνεχείς απελάσεις δεκάδων χιλιάδων μεταναστών.
    Διαφορετικά θα εγλωβιστούμε σε μία κατάσταση όπου θα έχουμε φυλακισμένους επ' άπειρον, σε συνθήκες όλο και χειρότερες εξαιτίας του συνωστισμού, ανθρώπους που δεν έχουν διαπράξει κανένα έγκλημα...
    Τότε να δείτε τι φωνές θα υπάρξουν εναντίον μας, και δικαίως. Τότε είναι που θα χάσουμε το δίκιο μας και θα γυρίσουμε σε μία κατάσταση όχι ίδια με πριν αλλά πολύ χειρότερη.

    Επαναλαμβάνω: Ξένιος Ζευς δίχως μαζικές απελάσεις = τραγική επιλογή.

    Περιμένω κάθε μήνα να υπάρχει ανακοίνωση πόσοι νέοι μετανάστες μπήκαν στην ελλάδα και πόσοι απελάθηκαν. Και περιμένω αυτοί που απελαύνονται να είναι δραστικά περισσότεροι απο αυτούς που μπαίνουν.

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Γιώργος Αχαιός 04/09/2012 14:32:28

      «Επαναλαμβάνω: Ξένιος Ζευς δίχως μαζικές απελάσεις = τραγική επιλογή.»

      Ἔχεις ἀπόλυτο δίκιο. Ὁ Ξένιος Ζεὺς μὲ ἀπελάσεις εἶναι σωστὴ μεταναστευτικὴ πολιτικὴ σὲ μιὰ χώρα ποὺ ἔχει ΓΕΜΙΣΕΙ πάνω ἀπὸ τὶς δυνατότητές τις. Ὁ Ξένιος Ζεὺς χωρὶς ἀπελάσεις εἶναι μακροπρόθεσμα ἁπλῶς καὶ μόνον στρατόπεδα συγκεντρώσεως.

      • Γιώργος Αχαιός avatar
        Γιώργος Αχαιός @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 04/09/2012 14:44:45

        Ωραίο το άρθρο σου. Συμφωνώ απόλυτα στην ανάλυση σχετικά με το πως μας βλέπουν πολλοί στην ευρώπη όσον αφορά το μεταναστευτικό.
        Και όπως είπα και στο πρωτο μου σχόλιο θα μας δουν και χειρότερα αν δεν προσέξουμε.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 04/09/2012 14:46:13

        Μαζικές απελάσεις μπορούν να γίνουν μόνο στο μέτρο που επιτρέπει το κράτος υποδοχής που θα πρέπει προ της απελάσεως να αναγνωρίσει τον μετανάστη ως υπήκοο της. Αυτές οι φαντασιώσεις της Χρυσής αυγής και δευτερευόντως των Καμμένων ότι μπορούμε να στους βάλουμε σε ένα αεροπλάνο και να τους πετάξουμε στο Πακιστάν πάσχουν σοβαρότητας και δείχνουν ότι πραγματικά δεν θέλουν να λυθεί το πρόβλημα.

        Η κυβέρνηση καλά τα πάει, απλώς πρέπει να φτιάξει αρκετούς χώρους φύλαξης σε όλη την επικράτεια με ταυτόχρονη αποτελεσματική φύλαξη συνόρων (διπλασιασμός συνοριοφυλάκων, συμβατικοί φράχτες στα σύνορα, ηλεκτροφόρες μη θανατηφόρες περιφράξεις συνόρων σε ιδιαίτερες περιπτώσεις, κ.α.) ώστε να δημιουργηθεί αποτρεπτικός συμβολισμός για την είσοδο νέων λαθρομεταναστών στη χώρα.

        Ταυτόχρονα να τεθεί μετά την επόμενη δόση το θέμα της αλλαγής της Συνθήκης Δουβλίνο 2 με σκληρές εγγυήσεις εις βάρος της Τουρκίας για να μην εγκλωβίζονται εδώ όσοι διέρχονται από Τουρκία προς Ευρώπη.

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 04/09/2012 14:46:51

          διόρθωση: όχι "κράτος υποδοχής" αλλά "κράτος προέλευσης"

      • α.α avatar
        α.α @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 04/09/2012 18:54:34

        Τον Απρίλιο του 2012 κατάργησαν τη δικαστική απέλαση για τα πλημμελήματα (που δεν αναστέλλεται, ενώ αντίθετα η διοικητική απέλαση αναστέλλεται), με το Ν. 4055/2012 (άρθρο 23) με ψήφους και της ΝΔ (κατά ψήφισε ΛΑΟΣ και παρόν το ΚΚΕ). Από εκεί να καταλάβετε ότι δεν θέλουν να λύσουν το πρόβλημα.

  9. Αλέξανδρος avatar
    Αλέξανδρος 04/09/2012 14:19:03

    Η Γερμανίδα ''ειδικός'' θέλει να έρθει καμιά βδομάδα να ζήσει στον Αγ.Παντελεήμονα ;
    Θα της προσφέρω εγώ κατοικία δίχως μίσθωση .
    Και τα βράδια να κάνει βολτούλες στην ομόνοια .
    Να δεί από κοντά τί εστί λαθρομετανάστευση ...
    Και όχι από το σπιτάκι της να μας κρίνει με το τσαγάκι ανά χείρας .

    Επίσης τί έχει να μας πεί η ''κυρία'' για τα μέτρα της Γαλλίας και τις απελάσεις που κάνουν οι αρχές στους Ρομά ;
    Αλλά βέβαια για τη Γαλλία δεν εκφράζει τις ευαισθησίες της , η Γαλλία βλέπετε είναι σοβαρό κράτος και όχι ΓιουνανοΠακιστάν........

  10. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 04/09/2012 14:55:54

    Δεν αντιμετωπίζεται το Μεταναστευτικό μέσα στα πλαίσια της «πολιτικής ορθότητας». Χρειάζεται αποφασιστική και ριζοσπαστική αντιμετώπιση.

    Η λύση είναι μία: Η Ελληνική κυβέρνηση στέλνει μια ωραία επιστολή στον Γ. Γ των Ηνωμένων Εθνών , με κοινοποίηση όπου δεί (Ε.Ε , ΗΠΑ ,κλπ).

    Στην επιστολή εξηγούμε και τεκμηριώνουμε με νούμερα πως η Ελλάδα και ο Ελληνικός λαός δέχεται κανονική εισβολή, και βρίσκεται σε άμεσο και πραγματικό κίνδυνο.

    Κατά συνέπεια, ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ , πως για τους παραπάνω λόγους η Ελλάδα δεν είναι προσωρινά σε θέση να τηρεί πλήρως με την σχετική Διεθνή και Ευρωπαϊκή νομοθεσία που ορίζει τον τρόπο υποδοχής και μεταχείρισης των παράνομων μεταναστών, καθώς μάλιστα οι «εισβολείς» αυτοί κάνουν κατάχρηση αυτών ακριβώς των διεθνών Συνθηκών για να επιτύχουν το σκοπό τους

    (καμιά διεθνής υποχρέωση και συνθήκη δεν μπορεί να υπερισχύει της ανάγκης για προστασία της ζωής και της ασφάλειας των πολιτών , και της ασφάλειας και ακεραιότητας της Χώρας).

    Δηλώνουμε πως θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την ανθρωπιστική μεταχείριση των λαθρομεταναστών, αλλά λόγω του τεράστιου αριθμού τους και του συνεχούς και συστηματικού trafficking από πλευράς Τουρκίας , δεν είμαστε πιά σε θέση να εγγυηθούμε ούτε καν την στοιχειώδη επιβίωσή τους , και αποποιούμαστε ρητά κάθε ευθύνη.

    Στη συνέχεια ,τους μαζεύουμε από τα σύνορα και από τους δρόμους και τους μεταφέρουμε σε απομονωμένα νησιά (π.χ Μακρόνησος ,για να έχουν προσθετή αιτία οι αριστεροί να φωνάζουν!), παρέχοντας τους τα απολύτως στοιχειώδη (σκηνές ,νερό ,ξηρά τροφή).

    Παράλληλα, ενημερώνουμε αναλυτικά σε καθημερινή βάση τα Ηνωμένα Έθνη και τις αντίστοιχες πρεσβείες τους για τον αριθμό και την τοποθεσία κράτησής τους , μεταφέροντας πάλι ρητά κάθε ευθύνη στα Η.Ε και στις κυβερνήσεις των χωρών τους.

    Φυσικά θα αντιμετωπίσουμε θύελλα από τους «ανθρωπιστές» του εξωτερικού (δεν ασχολούμαστε βεβαία με ντόπιους Τσιπραίους), καθώς οι συνθήκες κράτησης θα είναι αναπόφευκτα άθλιες. Εκεί η Ελληνική απάντηση πρέπει να είναι ξεκάθαρη: «αν νοιαζόσαστε , ελάτε και πάρτε τους!».

    Αλλα η ιστορία δεν θα χρειαστεί να κρατήσει πολύ.

    Εφόσον το σύστημα αυτό εφαρμοσθεί με αποφασιστικότητα (και με σκληρότητα) , αυτό που θα συμβεί είναι πως αφ’ενός θα πάψουν να έρχονται , και , κυρίως , πως οι ήδη υπάρχοντες λαθρομετανάστες , που βέβαια δεν υπάρχει δυνατότητα να τους μαντρώσουμε όλους, θα πάρουν τα πόδια στην πλάτη και θα αρχίσουν να φεύγουν προς την Ευρώπη μέσω των Βορείων συνόρων,Βουλγαρίας, Σκοπίων και Αλβανίας.

    Με μια παράλληλη δυναμική και το ίδιο σκληρή στρατηγική φύλαξης των συνόρων (για τους εισερχόμενους μόνο...) , όπως ναρκοθέτηση , πυρ άνευ προειδοποιήσεως σε προσπάθεια παράνομης διάβασης , άμεσος εγκλεισμός συλλαμβανομένων και βέβαια, με δρακόντια σχετική εσωτερική νομοθεσία, τελείωσε το ζήτημα!

    Απλά «μπαλάκια» χρειάζονται, μετα συγχωρήσεως…

    • kat avatar
      kat @ ΣΤΕΛΙΟΣ 05/09/2012 07:44:01

      Τα τελευταία δεν υπάρχουν,μην τα ψάχνεις...Η προτασή σου για τα ξερονήσια με βρίσκει απολυτως σύμφωνη. Κυρίως για αποτρεπτικούς λόγους.

  11. Παύλος avatar
    Παύλος 04/09/2012 14:56:08

    "Τελικά ας είματσε προμηθείς και όχι επιμηθείς."
    Μήπως θέλατε να το γράψετε αντίστροφα ;

  12. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 04/09/2012 15:02:49

    Το κόστος της παραμονής τους είναι ανυπολόγιστο, πολύ μεγαλύτερο από το ¨ζεστό ευρωπαικό μετρητό"

    Είναι το κόστος της απαξίωσης ολόκληρου του κέντρου της αθήνας, είναι το κόστος του παραεμπορίου, είναι το κόστος της βλάβης των υγειονομικών υπηρεσιών, είναι σε εγκληματικότητα (αφού οι άνθρωποι αυτοί βρίσκονται στην έσχατη ανάγκη), είναι το κόστος για δημιουργία στρατοπέδων φύλαξης, είναι το κόστος σε χρήμα και χρόνο που πρέπει να ξοδέψουν οι υπηρεσίες του κράτους αντιμετωπίζοντας το θέμα, είναι το κόστος της καταστροφής του τουριστικού προίόντος.

    Και όσον αφορά κάποια πράγματα δεν υπάρχει κόστος. Τράβα πέσε στην μάνα της 15χρονης που χαροπαλεύει ότι θα μπορούσε να απελαθεί ο πακιστανός αλλά έμεινε εδώ λόγω του "ζεστου ευρωπαικοπύ χρήματος".

    Και ας μας πει κάποις τέλος πάντων πόσο είναι αυτό το χρήμα. Να μας πει ακριβές ποσό.

    Δεν επιτίθεμαι σε σένα αλλά στην Πιπιλή που σου είπε κάτι τέτοιο.
    Πρώτον αμφισβητώ την ικανότητα του υπάρχοντος κράτους να λύσει το θεμα "σε 10 μέρες"
    Δεύτερον, όπως φαντάζαι ήδη απέδειξα, η λογική κράτάω τους μετανάστες γιατί κάποιος μου δίνει κάποια ψιχουλα, είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΒΛΑΚΩΔΗΣ.

    • Αλέξανδρος avatar
      Αλέξανδρος @ Γιώργος Αχαιός 04/09/2012 16:36:00

      Να σου εξηγήσω αγαπητέ πώς όλα , μα ΌΛΑ , τα κόστη που αναφέρεσαι ... τα πληρώνει η Ελλάς το κράτος μας .
      Μέσω του κρατικού προϋπολογισμού . (κονδύλι για όλα, ένα ένα ) .
      Δηλαδή τα πληρώνουν οι πολίτες μέσω φόρων.

      Το κόστος δε το πληρώνουν οι πολιτικοί , εμείς !!!

      Τα λεφτά που έρχοντε όμως απ'την ευρώπη δε τα παίρνει ο λαός !
      Ούτε μπαίνουν στα έσοδα του κρατικού προϋπολογισμού ( πιστεύω ) .

      Κατάλαβες τώρα τη μπίζνα , ή να σου εξηγήσω και περαιτέρω ;;;

      • Γιώργος Αχαιός avatar
        Γιώργος Αχαιός @ Αλέξανδρος 04/09/2012 23:59:24

        Μάλιστα. Δηλαδή μου λες ότι εσκεμμένα κάποιοι πολιτικοι προδίδουν το συμφέρον της πατρίδας;

        • Αλέξανδρος avatar
          Αλέξανδρος @ Γιώργος Αχαιός 05/09/2012 01:12:34

          Ακριβώς φίλε μου .

  13. Παύλος avatar
    Παύλος 04/09/2012 15:18:32

    Η Γερμανίδα ... "Ειδικός" είναι της πλάκας ειδικός, όσο δεν λαμβάνει πείραν των όσων λαμβάνουν πείραν οι Ελληνίδες της υπαίθρου κυρίως, αλλά και πολλών συνοικιών της Πρωτεύουσας !
    Αν λοιπόν λάβει μια τέτοια πείρα ( π.χ. σαν την κοπελιά της Πάρου), τότε:
    -Πρώτον, θα μπορεί να λέγεται δικαίως Ειδικός και
    - Δεύτερον, θα έχουν πραγματικό αντίκρυσμα οι απόψεις της !
    Ποιες θα είναι άραγε :::::::

    • Αλέξανδρος avatar
      Αλέξανδρος @ Παύλος 04/09/2012 16:38:47

      Μάλλον τις αυτοβούλωσης αγαπητέ .......

      Θα βγάλει το σκασμό δηλαδή . . . . .

  14. νικος1610 avatar
    νικος1610 04/09/2012 15:19:16

    Ξερουν καλα οι λαθρο-μεταναστες και δεν λενε απο ποια χωρα προερχονται , τοσα χρηματα ξοδεψαν μεχρι να φτασουν μεχρι εδω ... αρα που να κανεις απελασεις? οταν δε γνωριζεις τη χωρα προέλευσης? Θεωρω οτι αυτο ειναι το μυστικο της μη απελασης αν έχετε αλλη σκεψη προθυμος να την ακουσω

    • Αθηνά-Μαρία avatar
      Αθηνά-Μαρία @ νικος1610 05/09/2012 00:27:06

      Αγαπητέ Νίκο 1610, το ελληνικό ερωτηματικό (;) είναι στο πλήκτρο του λατινικού Q...

  15. Φρόνηση avatar
    Φρόνηση 04/09/2012 15:35:38

    Μπράβο Ψυχραιμία.

    ΓΡΑΨΙΜΟ θέλουν και να κάνουμε ό,τι είναι καλό για εμάς και την χώρα μας.

    Μην ασχολείστε μαζί τους τόσο...ας κοιτάξουν τα δικά τους προβλήματα ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ.

  16. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 04/09/2012 15:42:47

    Θελει απο τωρα σκληρα μετρα, τα οποια πρεπει να αρχισουν να κλιμακωνονται απ τα τελη Νοε και μετα. Επισης τα Δυτικα μας συνορα πρεπει σιγα σιγα να ...χαλαρωνουν...

  17. Afroditi P. avatar
    Afroditi P. 04/09/2012 15:44:23

    Και λοιπόν?
    Θα κάτσουμε έτσι, να κατακλυστεί η χώρα από λιμασμένους από πείνα και σέξ, αγριεμένους λαθρομετανάστες - καί μάλιστα να μην μπορούμε και μείς οι Ελληνες να τους δώσουμε κάτι να φάνε - αφού θα πεινάμε και μείς???
    -ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ, ΠΟΥ ΘΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΤΟ ΑΚΟΜΑ ΕΠΑΧΘΕΣΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΟΥΒΛΙΝΟ 3??

    ''Ν. Δένδιας: Επαχθέστερο, χωρίς Ανταλλάγματα, το «Δουβλίνο 3»

    http://www.express.gr/news/politics/635957oz_20120829635957.php3

  18. xp avatar
    xp 04/09/2012 15:54:20

    Το πνεύμα του Ξενιου Διός ειναι μια ψυχολογική επιχείρηση.Του στερείς την ελευθερία και δεν "απολαμβάνει" την παραμονή του.Σωστό κατα βάση. Οι περισσότεροι από αυτούς περνούν καλύτερα από τις πατρίδες τους. Το πρόβλημα της καταγωγής τους είναι σοβαρό.Αν θέλουν όμως δεν το επιλύουν?

  19. helios avatar
    helios 04/09/2012 16:03:10

    Όσον αφορά την ταυτοποίηση των λαθρομεταναστών δεν υπάρχει απολύτως κανένα πρόβλημα, υπάρχει τεχνογνωσία που επιτρέπει την πλήρη ταυτοποίηση τους και γίνεται γρήγορα ακόμη και χωρίς τη συνεργασία τους.Το πρόβλημα εντοπίζεται εάν οι χώρες από τις οποίες προέρχονται δεν τους δέχονται πίσω και μάλιστα μαζικά. Χώρες όπως η Αλβανία, Γεωργία κ.λπ. … θέλω να πιστεύω ότι δεν έχουμε πρόβλημα. Το πρόβλημα επικεντρώνεται στις χώρες της Ασίας, Αφρικής κ.λπ. …Γι' αυτό το λόγο θα πρέπει η ελληνική κυβέρνηση να πιέσει τις Βρυξέλλες ώστε να συναφθούν συμφωνίες επαναπροώθησης μεταναστών μεταξύ της Ε.Ε. ως σύνολο (έτσι θα ασκηθεί πολύ μεγαλύτερη πίεση προς τις χώρες αυτές) και χωρών, όπως το Αφγανιστάν, το Πακιστάν, διάφορες χώρες της Αφρικής κ.λπ. ….
    Θεωρώ τεράστιο σφάλμα να νομιμοποιούμε λαθρομετανάστες μέσω της παροχής πολιτικού ασύλου. Δηλαδή αν ένα σημαντικό ποσοστό όλων αυτών που εισβάλλουν στην Ελλάδα πράγματι δικαιούνται πολιτικό άσυλο καταλαβαίνετε που οδηγούμαστε; Θα είναι καταστροφικό. Αυτήν την πολιτική ακολούθησε πολλά χρόνια η Γερμανία και τώρα χτυπάει το κεφάλι της, το ομολογούν πλέον ανοιχτά γερμανοί αξιωματούχοι.
    Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να παρέχουμε πολιτικό άσυλο στους Αφγανούς, αν δεν κάνω λάθος εδώ και χρόνια έχει πέσει το καθεστώς των ταλιμπάν.
    Είναι πολύ προτιμότερο η Ε.Ε. να συμβάλει στη χρηματοδότηση και δημιουργία σύγχρονων καταυλισμών σε διάφορα μέρη της Αφρικής για Αφρικανούς πρόσφυγες για παράδειγμα, ώστε ακόμη εάν κάποιοι από αυτούς καταφέρουν να φτάσουν στην Ευρώπη (όπως συμβαίνει στην Ελλάδα) να μεταφέρονται αμέσως εκεί.

    Προσωπικά τι θα έκανα εγώ; Όπως μας τους φορτώνει η Τουρκία έτσι και εγώ μέσω επιχειρήσεων - αστραπής θα τους ξεφόρτωνα πίσω. Και εάν δεν μπορούσα όλους σίγουρα ένα σημαντικό ποσοστό. Και όχι φυσικά μόνο στην Τουρκία, υπάρχουν και πολλά άλλα μέρη.

  20. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 04/09/2012 16:26:12

    Δὲν μὲ ἀπασχολεῖ τὸ ζήτημα. Νὰ βροῦν λύση μὲ ἀπέλαση. Ἄλλωστε ἦταν δέσμευση.

  21. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 04/09/2012 16:26:58

    Δηλαδή είναι για σένα εντάξει να τους μαζέψουμε όλους σε στρατόπεδα και να τους κρατήσουμε εκεί..... για πάντα!!!!!!;;;;;;;;

    Στρατόπεδα που λογικά θα γεμίζουν όλο και περισσότερο; Στρατόπεδα που θα μας εκθέτουν παγκόσμια αν ο χρόνος παραμονής δεν είναι εύλογα μικρός μέχρι την απέλαση; Φαντάζεσαι να βγαίνουν ιστορίες ανθρώπων που βρίσκονται εκεί για πολλούς μήνες ή και χρόνια στα διεθνή ΜΜΕ;;;;;; Γιατί ή εκεί θα είναι ή ελεύθεροι στους δρόμους εφόσον η απέλαση "δεν είναι σοβαρή".

    Στρατόπεδα που θα είναι αβέβαιο αν θα φυλασσονται επαρκώς; Διότι τι διάολο, πόσους φύλακες θα προσλάβουν; Πρέπει μετά απο λίγα χρόνια όλη η χώρα να ασχολείται μόνο με αυτό το θέμα!

    Πόσους φαντάζεσαι ότι θα χωρούσαν και για πόσο καιρό αν δεν γίνονται συνεχείς απελάσεις;;;;;;

    Θα έμοιαζε η χώρα μας ακολουθώντας την παράλογη λογική σου με χύτρα ταχύτητας που προσεγγίζει επικίνδυνα το σημείο έκρηξης δίχως να υπάρχει βαλβίδα εκτόνωσης (=απελάσεις).

    Αν φαντάζεσαι ότι μόνο η φύλαξη των συνόρων είναι εντάξει κάνεις λάθος: ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΜΕΣΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ.

    Επίσης, ακόμα κι αν βελτιωθεί θεαματικά η φύλαξη είναι αδύνατον να ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ Η ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΙΚΗ ΡΟΗ σε μία χώρα με τεράστια θαλάσσια σύνορα και με δεδομένο το γεγονός ότι υπάρχει γενική αποσταθεροποίηση στην Βόρεια Αφρική και παγκόσμια οικονομική κρίση.

    Επισης θεωρώ αχαρακτήριστη την φράση ¨Αυτές οι φαντασιώσεις της Χρυσής αυγής και δευτερευόντως των Καμμένων ότι μπορούμε να στους βάλουμε σε ένα αεροπλάνο και να τους πετάξουμε στο Πακιστάν πάσχουν σοβαρότητας "

    Αν δεν κάνω λάθος στο σχέδιο της υπάρχουσας κυβέρνησης είναι και οι απελάσεις, όχι απλή κράτηση, που πρέπει να είναι ανόητος κάποιος να πιστεύει ότι λύνει το πρόβλημα απο μόνη της. Το μόνο που έκανα εγώ ήταν να πω ότι αυτές πρέπει να ΥΠΕΡΒΑΙΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΑΦΙΞΕΩΝ.

    Ακόμη κι αν είναι δύσκολο διπλωματικά, οικονομικά και πρακτικά, το να τους βάλεις στο αεροπλάνο και να τους πεις άντε γεια, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΆΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΊΝΑΙ ΠΟΥ ΛΥΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΆΛΛΟ.

    Και αν υπάρχει κάτι βλακώδες, μη σοβαρό και ηττοπαθές είναι να μην προσπάθήσεις κάν να λύσεις το πρόβλημά σου!
    Κάνε ελληνικό κράτος ότι χρειάζεται, Μίλα στο Πακιστάν, προσπάθησε να το πείσεις αλλιώς να το πιέσεις. Αλλά κράτη πιθανόν είναι πιο δεκτικά. Άρχισα με αυτά. Δώσε κίνητρα στους ίδιους να φύγουν. ΚΑΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ. Δεν υπάρχει δεν γίνεται, δεν είναι σοβαρό, δεν βολεύει τον κώλο μου. ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΘΕΛΩ.

  22. eli avatar
    eli 04/09/2012 16:41:02

    Ακόμα και τα στρατόπεδα είναι παράδεισος για τα λαθροζώα. Δεν θα χολοσκάνε καί τι θα φάνε το μεσημέρι.

  23. rollin avatar
    rollin 04/09/2012 18:39:02

    Θανατικη ποινη

  24. helios avatar
    helios 04/09/2012 21:09:06

    Χαμός στη Σύμη- Πυροβόλησαν και βύθισαν δουλεμπορικό

    Ηλεκτρισμένη είναι η ατμόσφαιρα στη Σύμη, καθώς το τελευταίο διάστημα αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο η είσοδος παράνομων μεταναστών. Τα ξημερώματα της Τρίτης βυθίστηκε έξω από το νησί σκάφος δουλεμπόρου, προερχόμενο από την Τουρκία, το οποίο μετέφερε 37 παράνομους μετανάστες και έναν αφγανό διακινητή. Πληροφορίες που μεταδίδουν ΜΜΕ της Δωδεκανήσου αναφέρουν ότι άνδρες του Λιμενικού άνοιξαν πυρ εναντίον του σκάφους, το οποίο δεν αποκλείεται να βυθίστηκε από τα πυρά, ωστόσο διατηρούνται επιφυλάξεις, καθώς δεν είναι λίγες οι φορές που οι διακινητές βύθισαν από μόνοι τους το σκάφος προκειμένου οι παράνομοι μετανάστες να συλληφθούν... από το Λιμενικό και να οδηγηθούν σε ελληνικό έδαφος. Επίσης, τα ξημερώματα στο Φαρμακονήσι εντοπίστηκαν 16 άτομα, τα οποία μετέφερε αλλοδαπός από τις τουρκικές ακτές, ο οποίος και συνελήφθη.Κραυγή αγωνίας

    Ανεξέλεγκτη χαρακτήρισε την κατάσταση με την είσοδο παράνομων μεταναστών στη Σύμη, ο δήμαρχος του νησιού Λευτέρης Παπακαλοδούκας.


    Μιλώντας στον Βήμα 99,5, ανέφερε ότι περίπου 20 παράνομοι μετανάστες αποβιβάζονται από τα καΐκια των δουλεμπόρων κάθε ημέρα στη Σύμη, πολλές φορές ακόμη και στο λιμάνι.

    Ο κ. Παπακαλοδούκας ανέφερε ότι τις τελευταίες 15 ημέρες η κατάσταση έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο και ζήτησε βοήθεια από το υπουργείο Δημόσιας Τάξης.

    Όπως τόνισε, η Σύμη διαθέτει μόνο ένα πλωτό σκάφος του λιμενικού, το οποίο αυτήν την περίοδο επισκευάζεται.

    Σύμφωνα με τον ίδιο, ίδια είναι η κατάσταση με τους παράνομους μετανάστες στο Αγαθονήσι και τη Λέρο.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι το τελευταίο διάστημα έχει πολλαπλασιαστεί η είσοδος παράνομων μεταναστών από τα θαλάσσια σύνορα της χώρας, καθώς η αυξημένη παρουσία συνοριοφυλάκων στον Έβρο έχει μειώσει κατά πολύ την εισροή των μεταναστών από τα χερσαία σύνορα της χώρας.

    Λαϊκή συνέλευση

    Κάτοικοι του νησιού πραγματοποίησαν λαϊκή συνέλευση, στην οποία παραβρέθηκε και ο βουλευτής Δωδεκανήσου της ΝΔ, Μάνος Κόνσολας.

    Η συνεδρίαση πραγματοποιήθηκε σε ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα και μεταξύ άλλων κατατέθηκαν προτάσεις, όπως το να γίνει διαμαρτυρία έξω από το προξενείο της Τουρκίας στη Ρόδο ή να μεταβούν οι ίδιοι απέναντι στα τουρκικά παράλια -όπου έχουν πολλούς φίλους- και να ζητήσουν τη λήψη μέτρων προκειμένου να σταματήσει η μεταφορά παράνομων μεταναστών στο νησί.

    Τελικά αποφασίσθηκε να υπάρξει αναμονή μέχρι τη Δευτέρα ενόψει των πρωτοβουλιών από την Αθήνα.

    Σε περίπτωση που δεν γίνει απολύτως τίποτα, οι αντιδράσεις των Συμιακών θα είναι δυναμικές.

    Οι κάτοικοι της Σύμης αρνούνται την παραμονή των μεταναστών στο νησί, δεδομένου ότι ο αριθμός τους είναι μεγάλος και δεν υπάρχει τρόπος ούτε να κρατηθούν σε κάποιο χώρο, αλλά και ούτε και να αφεθούν ελεύθεροι να κυκλοφορούν στους δρόμους, την ώρα που υπάρχει αυξημένη παρουσία τουριστών.

    Σύμφωνα με δημοσιεύματα τοπικών Μέσων, ομάδες Συμιακών αποφάσισαν να περιφρουρούν κάθε βράδυ τα σημεία που προσφέρονται για αποβιβάσεις παράνομων μεταναστών και να πυροβολούν με καραμπίνες όποιον πλησιάζει.

    Αντιδράσεις στη Ρόδο

    Παράλληλα, κλιμακώνεται η ένταση στη Ρόδο μετά τις πληροφορίες που αναφέρουν ότι το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη σχεδιάζει να ανοίξει Κέντρο Φιλοξενίας Μεταναστών στο νησί.

    Οι αρχές της Ρόδου -όπως και όλων των άλλων περιοχών, όπου αναμένεται να λειτουργήσουν παρόμοια Κέντρα- αντιδρούν, με το επιχείρηση ότι η περιοχή είναι τουριστική και αυτό ανεβάζει το βαθμό της επικινδυνότητας.

  25. Αθηνά-Μαρία avatar
    Αθηνά-Μαρία 04/09/2012 21:39:53

    Βρέ παιδιά ,άς σταματήσουμε να αναμασάμε τα ίδια και τα ίδια...(π.χ. Master).
    Είπαμε "ταξιδιωτικά έγγραφα" =Διαβατήρια. Εάν πάρουν διαβατήρια 1) θα γίνει ακόμη πιό θελκτική η Ελλάδα και θα έρθουν ακόμη περισσότεροι...
    2)ακόμη και εμείς θα έχουμε θέμα στα ταξίδια μας θα μάς κοιτούν καλά-καλά (άν είμαστε και λίγο μαυρισμένοι...) μήπως είμαστε Πακιστανοί.
    Οσο γιά τον ΜΑΝΩΛΗ Μ. τι να πώ ;
    "η Ε.Ε. θα κατηργήσει τη συνθήκη Σένγκεν και μπλα μπλα..." Ε,και;; Εχασε η Βενετιά βελόνι! Αυτό είναι το θέμα; Να μήν περιμένουμε στις ουρές "εκτός Σένγκεν" ;;; Και προτιμάς,αντ'αυτού , την εισβολή των Λαθρο ;;;
    Αχαρακτήριστη (όπως λέει ο Γ.Αχαιός) η φράση "οι φαντασιώσεις της Χ.Α. και Καμμένων ότι μπορούμε να τους βάλουμε σε ένα αεροπλάνο". Η απάντηση του Αχαιού με καλύπτει απόλυτα. Οσο γιά τα υπόλοιπα πού προτείνεις...συγγνώμη τα θεωρώ αμπελοφιλοσοφίες.
    helios : πολλές φορές έχω συμφωνήσει μαζί σου, σήμερα τι έπαθες;
    " Η Ελληνική Κυβέρνηση να πιέσει τις Βρυξέλλες..." Ονειρα απατηλά..
    ΟΥΤΕ θα το κάνει, ΟΥΤΕ θα εισακουσθεί.(εάν το έκανε)
    helios,ξέχνα την ΕΕ. ΒΟΛΕΥΕΤΑΙ τέλεια με την υπάρχουσα κατάσταση.
    Τέλος, νομίζω ο ΣΤΕΛΙΟΣ κάνει μία καταπληκτική πρόταση, την πιό ενδιαφέρουσα πού έχω ακούσει τους τελευταίους μήνες.
    Ομως αρκετοί έχουν προτείνει διάφορα σωστά κατά καιρούς. Το θέμα είναι ΠΟΙΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΞΗ. Εχουμε πει πολλές φορές δεν υπάρχει δέν μπορούμε, υπάρχει ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ.
    Μηπως ήρθε η ώρα να ενεργήσουμε; Νομικά ;
    "ΘΕΜΑ ΜΕΙΖΟΝΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ"
    ΦΑΗΛΟ, ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;;;;;;;

  26. Λακμος avatar
    Λακμος 04/09/2012 21:40:55

    Deite kai auto:
    http://www.zougla.gr/greece/article/anastatosi-sto-kentro-tis-patras:

    • helios avatar
      helios @ Λακμος 04/09/2012 23:48:51

      Η Πάτρα(όπως και όλη η Ελλάδα)έχει γεμίσει με βαλκανοτσιγγάνους.

  27. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 04/09/2012 22:17:10

    Το παραμυθάκι με τη δολοφονία του Ιρακινού "Αλαντίν Ιράκ" (έτσι δήλωνε!) να σταματήσει. Πρεζέμπορας, έξω με περιοριστικούς όρους, στην Ομόνοια, στις 4 το πρωί...
    Μάζευε προφανώς βρούβες για το πτωχό του γεύμα...
    Λυπούμαι που είμαι τόσο κυνικός, αλλά τουλάχιστον δεν το κρύβω...

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ ΒΙΣ 05/09/2012 00:04:18

      Ο κυνισμός είναι η αρετή του να συνδυάζεις τόλμη και πραγματισμό, συχνά και χιούμορ, λέγοντας πράγματα που άλλοι είναι πολύ βλάκες για να τα σκεφτούν και άλλοι πολύ δειλοί για να τα πουν....

  28. Αθηνά-Μαρία avatar
    Αθηνά-Μαρία 05/09/2012 00:19:52

    helios, αντιγράφω : " ...ανέφερε ότι περίπου 20 παράνομοι μετανάστες ΑΠΟΒΙΒΑΖΟΝΤΑΙ από τα καίκια των δουλεμπόρων κ ά θ ε μ έ ρ α στη Σύμη..."
    Και σας ρωτώ : ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΒΙΒΑΖΟΝΤΑΙ ; γιατί δεν απαγορεύουμε την αποβίβαση, ωραία και καλά και να τους ξαναστείλουμε από εκεί πού ήρθαν; τόσο απλά.
    Ποιός μπορεί να απαντήσει, επιχειρηματολογώντας ;;;

    • helios avatar
      helios @ Αθηνά-Μαρία 05/09/2012 03:10:21

      Δεν καταλαβαίνω γιατί τους αφήνουν να πατήσουν σε ελληνικό έδαφος. Θα μπορούσαν στα διάφορα θαλάσσια περάσματα να τοποθετηθούν ειδικώς διαμορφωμένα πλοία στα οποία θα μεταφέρονται οι λαθρομετανάστες όταν θα μαζεύονται από τη θάλασσα, να μην πατήσουν δηλαδή έδαφος. Στα πλοία αυτά εκτός από τους γιατρούς θα πρέπει να υπάρχουν και αξιωματούχοι της Ε.Ε., έτσι η πίεση προς την Τουρκία θα είναι ακόμα μεγαλύτερη. Αν η Τουρκία δεν θα δέχεται την επαναπροώθηση των λαθρομεταναστών θα πρέπει να κλείνουν τα σύνορα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.