27/07/2008 23:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μετανάστευση και κρίση: μια απόπειρα σύνθεσης

Η ανεξέλεγκτη μετανάστευση επιβλήθηκε στην αρχή από τις ΗΠΑ, για να δώσουν εισόδημα στους Αλβανούς, επειδή στην μετά-Χότζα εποχή βρισκόντουσαν 50 χρόνια πίσω από τις υπόλοιπες χώρες και η διαφορά επιπέδου ζωής κινδύνευε να πυροδοτήσει ανεξέλεγκτες κοινωνικές εξεγέρσεις. Το αλβανικό στοιχείο αποτελούσε επίσης τον «δούρειο ίππο» για τα μελλοντικά σχέδια των Αμερικανών στα Βαλκάνια (βλ. καντονοποίηση) και το πιο φιλικό προς στις ΗΠΑ σε όλο τον κόσμο (βλ. και επίσκεψη-αποθέωση Μπους). Η πληθυσμιακή κινητικότητα που προέκυψε από την κατάρρευση του σοβιετικού μπλοκ βρήκε την Ελλάδα ανοχύρωτη, με την αποδιοργάνωση του κρατικού μηχανισμού επί ΝΔ, μετά το γιουρούσι των ΠΑΣΟΚων.
Τα προσωπικά δράματα χιλιάδων ατομικών περιπτώσεων δεν μπορούν να σταθμισθούν με την ανάγκη διατήρησης μιας κρατικής οντότητας που μέχρι τότε είχε την υψηλότερη εθνική συνοχή στην Ευρώπη - 98%. Οι ευαίσθητες ψυχές να θυμούνται ότι η Μέκκα της μείξης ανθρώπων διατηρούσε την Νήσο Έλλις, όπου οι υποψήφιοι εισόδου ελεγχόντουσαν όπως τα άλογα και πάμπολλοι απορριπτόντουσαν, επιστρέφοντας εκεί απ’ όπου με απόγνωση είχαν φύγει. Για να μην θυμίσω το πέταγμα των Αλβανών στη θάλασσα από τους «πολιτισμένους» Ιταλούς.

Το οικονομικό «σύστημα» στην Ελλάδα είναι αναχρονιστικό, φαύλο, σαθρό και κρατικοδίαιτο. Όλοι, αφού ή δεν θέλουν ή δεν μπορούν να εισαγάγουν καινοτομίες, για «να επιβιώσουν», χρειάζονται χαμηλότερο εργατικό κόστος, οπότε η «αλβανική συγκυρία» αποτελεί μάννα εξ ουρανού. Ο Ανδρέας για να κυβερνήσει μοιράζει χρήμα, θέσεις, εξουσίες και ασυδοσία. Η ψευδεπίγραφη άνοδος του βιοτικού επιπέδου με δανεικά και επιδοτήσεις που μετατράπηκαν αποκλειστικά σε κατανάλωση, κατά τη δεκαετία του 80, αποτέλεσε την ελληνική εκδοχή «της νέας στρατηγικής του καπιταλισμού». Έτσι βαθμιαία το συλλογικό υποσυνείδητο υιοθετεί την αρχή της ήσσονος προσπάθειας και σχηματοποιούνται στρώματα που ζουν με παρασιτικές-μεταπρατικές οικονομικές δραστηριότητες ή συνδικαλιστική αργομισθία, τα οποία αφ’ ενός χρειάζονται φθηνά, αλλοδαπά, εργατικά χέρια (για εργασία ή εξυπηρέτηση) για να συνεχίσουν την απόλαυση μιας όλο και πιο πολυτελούς ζωής. Η επαρχία ερημώνεται από την κοινωνική απαξίωση των δραστηριοτήτων που τρέφουν και υποστηρίζουν την ανθρώπινη ζωή (πρωτογενής και δευτερογενής τομέας). Μοιραία, η εισροή αλλοδαπών θα προβληθεί ως «ένεση ζωής».

Μετά το 1991 η έλλειψη αντιπάλου δέους καταργεί τα προσχήματα. Η ισχύς απόφασης περνά ανοιχτά σε υπερεθνικούς επιχειρηματικούς οργανισμούς και το περιώνυμο «άνοιγμα των αγορών» απαιτεί. Πρώτον, ομογενείς πληθυσμούς, συνιστάμενους από «πολίτες-καταναλωτές» και όχι από «ιθαγενείς υπηκόους». Δεύτερον, την κατάργηση και των τελευταίων φραγμών που αποτελούν οι εθνικές νομοθεσίες, προερχόμενες από παράδοση εθνικής ιδιαιτερότητας και άσκηση εθνικής κυριαρχίας. Κοντολογίς, θέλουν να πουλάνε «ό,τι - όσο – όπου - όπως γουστάρουν».
Αλλά για να γίνει αυτό πρέπει να κατεδαφισθεί ιδεολογικά η έννοια «εθνικό κράτος». Και οι εθνικά ομοιογενείς πληθυσμοί να αποκτήσουν ένα εσωτερικό εχθρό που θα αμφισβητεί διαρκώς και έμπρακτα το δικαίωμα των γηγενών να έχουν προτεραιότητα στη λήψη αποφάσεων. Εδώ βρίσκεται ο ρόλος για τον ΣΥΡΙΖΑ, τον Αλαβάνο, τον Τσίπρα, τις ΜΚΟ και το εκσυγχρονιστικό μπλογκ σε ΠΑΣΟΚ και ΝΔ.

Πριν από 60 χρόνια οι Έλληνες είχαν εθνική συνείδηση. Ακόμα έχουν, αλλά φοβούνται ή ντρέπονται να το πουν, μη χαρακτηρισθούν “εθνικιστές” από τους εκσυγχρονιστές τρομοκράτες. Εκφυλίσθηκαν από το «αμερικανικό μοντέλο». Αυτό όμως αποτελεί και την μόνη ελπίδα για να αποφευχθεί ο προοιωνιζόμενος, ειρηνικός ή όχι, εθνικός ακρωτηριασμός.

Προφήτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Προφήτης avatar
    Προφήτης 27/07/2008 23:28:13

    Factor, με τιμά που το ανέβασες, αλλά λόγω τής περικοπής στο τέλος δεν βγαίνει νόημα.
    Το παραθέτω αυτούσιο.

    "Πριν 60 χρόνια οι Έλληνες είχαν εθνική συνείδηση.
    Ακόμα έχουν, αλλά φοβούνται ή ντρέπονται να το πουν, μη χαρακτηρισθούν “εθνικιστές” από τους εκσυγχρονιστές τρομοκράτες.
    Εκφυλίσθηκαν από το «αμερικανικό μοντέλο».
    Αυτό αποτελεί και την μόνη ελπίδα για να αποφευχθεί ο προοιωνιζόμενος, ειρηνικός ή όχι, εθνικός ακρωτηριασμός : ο εκφυλισμός γειτόνων και μεταναστών."

    Δηλαδή θα σωθούμε εαν γείτονες και εισαγόμενοι μετανάστες γίνουν εξίσου μαλθακοί με εμάς.

  2. xazouliakas avatar
    xazouliakas 27/07/2008 23:32:01

    "η μεταναστευση επιβληθηκε απο τις ΗΠΑ"

    το συνηθες παραληρημα....

    Για τον Κισιγκερ δεν ειπες.

  3. ηρακλειδης avatar
    ηρακλειδης 27/07/2008 23:33:04

    Η ανεξέλεγκτη μετανάστευση επιβλήθηκε στην αρχή από τις ΗΠΑ, για να δώσουν εισόδημα στους Αλβανούς, επειδή στην μετά-Χότζα εποχή βρισκόντουσαν 50 χρόνια πίσω από τις υπόλοιπες χώρες και η διαφορά επιπέδου ζωής κινδύνευε να πυροδοτήσει ανεξέλεγκτες κοινωνικές εξεγέρσεις. Το αλβανικό στοιχείο αποτελούσε επίσης τον «δ

    ΕΧΕΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ? ΚΑΠΟΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΠΡΕΣΒΥ Ή ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ Ή ΒΟΥΛΕΥΤΗ....ΤΩΝ ΗΠΑ

    Η' ΑΠΛΑ -ΠΑΛΙ ΠΑ-ΑΡΟΛΟΓΕΙΣ?

  4. ηρακλειδης avatar
    ηρακλειδης 27/07/2008 23:35:43

    ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΦΕΡΕ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ
    ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ!

    ΑΥΤΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΟΥΦΕΚΙΣΜΑ

  5. άκαυστος avatar
    άκαυστος 27/07/2008 23:48:00

    Δεν μπορώ παρα να αναφωνήσω: ΟΥΑΟΥ (δηλ. και μη χειρότερα).
    Τόσο βαθυστόχαστη ανάλυση μόνο στον Ελεύθερο Κόσμο θα διαβάζαμε.

    Μερικά χαϊλάιτς (όπως λέμε εμείς οι εκσυγχρονιστές υποστηρικτές του Μπίστη και του Σόρος):

    * η ανεξέλεγκτη μετανάστευση επιβλήθηκε στην αρχή από τις ΗΠΑ !

    * Τα προσωπικά δράματα χιλιάδων ατομικών περιπτώσεων δεν μπορούν να σταθμισθούν με την ανάγκη διατήρησης μιας κρατικής οντότητας !!!!!

    * κατάργηση και των τελευταίων φραγμών που αποτελούν οι εθνικές νομοθεσίες, προερχόμενες από παράδοση εθνικής ιδιαιτερότητας και άσκηση εθνικής κυριαρχίας ( lol ! )

    * Αλλά για να γίνει αυτό πρέπει να κατεδαφισθεί ιδεολογικά η έννοια «εθνικό κράτος»... Εδώ βρίσκεται ο ρόλος για τον ΣΥΡΙΖΑ κλπ...


    Το ερώτημα προς τον Προφήτη είναι:

    Στnν καθαρή και ομοιογενή Ελλάδα Ελλήνων Χριστιανών που οραματίζεσαι εμείς οι διαφωνούντες έχουμε θέση; Να το ξέρουμε για να ετοιμάζουμε τις βαλίτσες μας πριν μας στείλεις εξορία στην Αλβανία.

  6. lotuseater2310 avatar
    lotuseater2310 28/07/2008 00:10:30

    Ένας προφήτης μα τι προφήτης.
    Και κάτι ακόμα.
    Είναι κάποιος απόλυτα φυσιολογικός άνθρωπος όταν αγαπάει την πατρίδα του.
    Όσο πολύ αυτός θέλει. Η αγάπη για την πατρίδα δεν καθιστά κάποιον εθνικιστή, φασίστα ή οτιδήποτε άλλο. Η οποιαδήποτε μορφής επιθετικότητα προς τον γείτονα καταργεί την φιλοπατρία. Αυτά για τους <>. Και κάτι άλλο. Όλοι αυτοί που κόπτονται υπέρ της παγκοσμιοποίησης χωρίς να βλέπουν την ουσιαστική της επιδίωξη, όλοι αυτοί που υποστηρίζουν ότι πρέπει να περνάμε από το μερικό στο γενικό καταργώντας σύνορα, παραδόσεις, ήθη και έθιμα τι έχουν να πουν για την περίπτωση της πρώην Γιουγκοσλαυίας ?
    Εκεί που ζούσαν μαζί Σέρβοι, Κροάτες, Αλβανοί, Μαυροβούνιοι και Σκοπιανοί ανελεύθερα μεν αναίμακτα δε.
    Όταν θέλησαν να τραβήξει ο καθένας τους ξεχωριστά το δρόμο του οι μεγάλες δυνάμεις υοστήριξαν τη διάσπαση τους αντί το ενωτικό τους μόρφωμα .
    Πρώτα είμαι Έλληνας και μετά πολίτης του κόσμου.
    Θα δεχτώ τον ξένο, όταν αυτός σέβεται και δεν θέλει να διαταράξει τον τρόπο ζωής μου όπως και εγώ οφείλω να σεβαστώ πολλά.
    Θα τον υποδεχτώ σωστά και φιλόξενα και αν μπορώ θα τον κρατήσω κιόλας. Αφού όμως διασφαλίσω ότι εισαγωγή μεταναστατών θα κυμανθεί σε τέτοια επίπεδα που δεν θα απειλει το βιοτικό επίπεδο του ντόπιου.

  7. Προφήτης avatar
    Προφήτης 28/07/2008 01:34:16

    Καλώς τα παιδιά

  8. werewolf avatar
    werewolf 28/07/2008 01:41:50

    Σύμφωνα με την πολιτική θεωρία του Φακτορίξ, όλες οι συμφορές της Ελλάδος οφείλονται στο ΠΑΣΟΚ, απλώς τυχαίνει να συμβαίνουν επί Νέας Δημοκρατίας.

  9. Προφήτης avatar
    Προφήτης 28/07/2008 02:01:46

    Για όποιον θέλει να διαβάσει το πλήρες κείμενο, που δίνει διαφορετικό τόνο, εδώ http://www.antinews.gr/?p=2871#comment-43153

    Δυο κουβέντες σε ανώνυμους, συριζαίους και μπιστοκουναλάκηδες, χωρίς να τούς δίνω λογαριασμό :
    - Ο Κοστουρίτσα ξεκινά το Underground βάζοντας έναν γέρο να διηγείται στον εγγονό του παραμύθι που ξεκινά "ήταν κάποτε μια χώρα... (Γιουγκοσλαβία)".
    Δεν θέλω η χώρα μου να γίνει το ίδιο.
    - Ούτε ζω ούτε πλουτίζω ούτε εξυπηρετούμαι από εργασία αλλοδαπών, όπως νεόπλουτα σκυλιά και ροζ αριστεροί Εκάλης.
    Τούς σέβομαι και τούς φέρομαι πολύ καλύτερα απ' ό,τι οι εργοδότες τους. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να επιτρέπεται η ανεξέλεγκτη είσοδός τους.

    Πρέσβη 12:27
    πότε υπήρξαν βορειοηπειρωτικές διεκδικήσεις;
    Δες http://www.antinews.gr/?p=2871#comment-43366

  10. xazouliakas avatar
    xazouliakas 28/07/2008 02:12:59

    α, μαλιστα

    ενω εμεις τα "σορακια αριστερουληδες" θελουμε τον διαμελισμο της Ελληνικης δημοκρατιας...

    γνωστο οτι οι "μπιστοκουναλακηδες" ειναι μισθαρνα οργανα του τετοιου...

    ελα να βγαινουν τα ελληναρομετρα...

  11. xazouliakas avatar
    xazouliakas 28/07/2008 02:22:00

    Και για να μην κανω μονο ειρωνια:

    Δεν επιτρεπω σε κανεναν να αμφισβητει τον πατριωτισμο μου.

    Ειμαι 25 χρονων, δεν εχω καμια σχεση με τον Μπιστη, τον Κουναλακη και τον Σορος. Ψηφιζω και στηριζω ΣΥΡΙΖΑ οχι γιατι θελω να γλυψω κοκκαλακι, ουτε γιατι με πληρωνει κανενας, αλλα γιατι πιστευω οτι με ολα του τα στραβα, ο ΣΥΡΙΖΑ ειναι οτι καλυτερο υπαρχει αυτη τη στιγμη για τον τοπο.

    Παλευω εναντια στον ιμπεριαλισμο και τον εθνικισμο γιατι τα βλεπω σαν τις δυο οψεις του ιδιου νομισματος. Πιστευω στις ατομικες ελευθεριες και τα δικαιωματα και δεν εχω σκοπο να αφησω κανεναν να θυσιασει την Ελληνικη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ στο ονομα κανενος εθνοκεντρισμου και κανενος εθνικισμου. Γνωριζω απο τις διεθνεις εμπειριες και την κοινη λογικη οτι ο μονος δρομος υπερασπισης της Δημοκρατιας και της Ελευθεριας της πατριδας μου ειναι ο σεβασμος των δικαιωματων και της διαφορετικοτητας ολων των πολιτων, Ελληνων ή οχι.

    Πιστευω οτι ολοι οι ανθρωποι ειναι ισοι και πως οι μεταναστες πρεπει να εχουν τα ιδια δικαιωματα με μενα αφου το οτι ετυχε να γεννηθω Ελληνας πολιτης δεν μου δινει καποιο μεγαλυτερο δικαιωμα απο τον μεταναστη. Ισα ισα, γνωριζοντας την πολιτικη παραδοση του νεοτερου Ελληνισμου, αναγνωριζω σαν συστατικο στοιχειο της Ελληνικοτητας την φιλοξενια και τον σεβασμο της δημοκρατιας και των ανθρωπινων δικαιωματων.

    Δεν ειμαι φοβικος με τον Ελληνισμο μου. Ξερω οτι ο Ελληνισμος κουβαλαει μια ιστορια 3000 χρονων και οτι ποτε ο Ελληνισμος δεν φοβηθηκε ουτε τη μεταλλαξη ουτε την αλληλεπιδραση με το ξενο στοιχειο, ισα ισα το μπασταρδεμα πλουτισε και αυγατισε την πολιτισμικη μου κληρονομια.

    Με λιγα λογια, εχω προταση, ξερω τι χωρα θελω και παλευω για αυτο, με ολα τα στραβα και τα αναποδα μου. Δεν ντρεπομαι για τα πιστευω μου και δεν ανεχομαι κανεναν να με αποκαλει "αριστερουλη" ή "σορακι" ή "μπιστοκουναλακι" συκοφαντωντας ετσι τις ιδεες και τα ιδανικα μου.

    Αντε χωστε τωρα... Βγαλτε με προδοτη, ρεβιζιονιστη, ιδεαλιστη, ουτοπικο, παραπλανημενο... Συνηθισμενα τα βουνα στα χιονια...

  12. Προφήτης avatar
    Προφήτης 28/07/2008 02:27:10

    Προοδεύουμε.
    Tα σοράκια παραδέχονται την ταυτότητά τους.
    Θα σάς βαφτίσει ο Σπύρος.
    Απεταξάμην τον George

  13. xazouliakas avatar
    xazouliakas 28/07/2008 02:29:36

    Μονο αυτο βρηκες να πεις;

  14. Σπύρος avatar
    Σπύρος 28/07/2008 02:37:32

    Πρός 25ετή νέον πού εμφάνισε την προκηρυξη τού ΣΥΡΙΖΑ ολάκερη...................
    Ο φανατισμός με τον οποίον η νεολαία σου έσκουζε στίς προσυνεδριακές διαδικασίες του ΣΥΝ ,γιά το δικαιωμα της ΄Μακεδονίας΄να ονομάζεται ΄Μακεδονία΄εξακολουθεί να παραμένει στην ίδια ένταση και σήμερα??
    Γιατί ,όχι τίποτα άλλο αλλά ο αλυτρωτισμός και ο φασιστικός εθνικισμός τού Γκρουέφσκυ σάς έκανε ρόμπες...
    Καταντήσατε να συναγωνίζεστε μαζί με τον Ιό και τά πρεζόνια τών Εξαρχείων τούς δεξιούς εθνικιστές στά Σκόπια...Και στο τέλος θα σάς μαλώσει και ο Αμερικανικος παράγοντας πού έχει αρχίσει και ΄ζορίζεται΄απο τά φασισταριά που κυβερνανε τά Σκόπια...
    Οχι τίποτα άλλο,αλλά μήν σάς προκύψει και βγείτε δεξιότερα απο τούς ιμπεριαλιστές που καταγγέλετε(δήθεν).
    Κατά τά άλλα δικαίωμά σου να υποστηρίζεις ότι θές.
    Aλλά πούσαι:Πείτε στούς Συριζαίους τού Υμηττού,όταν κάνουν ΄εκδρομές΄για να στηρίξουν τούς συντρόφους της ΄Μακεδονίας΄να είναι λιγάκι πιό προσεκτικοί γιατί μπορεί η Πανδώρα να τούς υμνεί αλλά το καζίκι είναι μεγάλο...
    Αυτονομήθηκε το Σκοπιανό γιάπικο φασιστάκι και θα σάς κανει να καταπιείτε την γλώσσα σας.

  15. xazouliakas avatar
    xazouliakas 28/07/2008 02:46:54

    Ο Γκρουεφσκι ειναι εθνικιστης, οι δικοι μας "Μακεδονομαχοι" ειναι εξισου εθνικιστες. Το οτι ο Γκρουεφσκι ειναι ενας καραγκιοζης φασιστακος και μισος δεν αναιρει ουτε τα δικαιωματα των σλαβομακεδονων στη γλωσσα τους, ουτε το δικαιωμα του αυτοπροσδιορισμου που εχει καθε λαος. Εκτος αν δεχεσαι πως επειδη ο Αδωνης ειναι φασιστακι αυτο σημαινει οτι η αποδω Μακεδονια δεν ειναι ελληνικη. Αλλα ξερουμε καλα στην Ελλαδα απο πατριδοκαπηλους... Τους πληρωσαμε ακριβα με τη μιση Κυπρο... Δεν στηριζουμε κανεναν απο τους δυο εθνικισμους. Εμεις ζηταμε ανθρωπινα δικαιωματα, φιλια των λαων, ειρηνη και συνεργασια. Αλλα ξεχασα, αυτα τα λεει μονο ο Σορος.

    Και αναγνωριζουμε στους Σλαβομακεδονες το δικαιωμα να λεγονται οπως γουσταρουνε, αρκει να λεγομαστε και μεις οπως γουσταρουμε και να καταπολεμουμε απο κοινου εθνικιστες και οσφυοκαμπτες ενθεν κι ενθεν των συνορων.

    Αντε ριξε κιαλλη λασπη.

  16. Προφήτης avatar
    Προφήτης 28/07/2008 02:48:29

    Σοβαρά.
    Στην ηλικία σου κι εγώ αυτά πίστευα.
    Και τα πιστεύω.
    Χωρίς ίχνος πατερναλισμού, είναι η πορεία ζωής που σού αποδεικνύει ότι ορισμένα πρόσωπα είναι "σύννεφα με παντελόνια" και ότι ορισμένες ιδέες είναι πλάνες.
    Δεν θα πω τίποτα παραπάνω για τον πολιτικό χώρο που σε εκφράζει. Θα δεις ή δεν θα δεις μόνος σου.

    Σού επισυνάπτω μόνο το παρακάτω κείμενο από τα "Χαμίνια του δρόμου". Το ανέβασαν στο Indymedia.

    "Η κατασκευή αφορά ένα νέο πρόσωπο-προϊόν που λανσάρεται πολύ προσεκτικά και μεθοδευμένα από τα κομματικά θερμοκήπια της εξουσίας. Έχει τα απόλυτα χαρακτηριστικά ενός κυνικού εξουσιαστικού ολοκληρωτισμού που δεν μπορεί να κρυφτεί πίσω από απολιτικ ή καλύτερα ομοιογενείς συμπεριφορές.
    Το νέο πρόσωπο της εξουσιαστικής αριστεράς είναι εδώ και λίγο καιρό ο Τσίπρας.
    Πλασάρεται συνήθως χαμογελαστός αλλά πάντα ως ιδεολογικός φελλός μιας και το χαμόγελο της Ευτυχίας μπορεί να το αποφύγει αλλά τη σεμνή ιδεολογική ρηχότητα ποτέ, είναι έτοιμος να περάσει τον εξουσιαστικό Ρουβίκωνα.
    Στελεχωμένος από ανίερους αλλά πεινασμένους τεχνοκράτες με μάστερ στα καλυτέρα πανεπιστήμια -θερμοκήπια στελεχών του νεοπροοδευτικού φιλελευθερισμού.
    Η αριστερά για πρώτη φορά κάνει ένα τέτοιο άλμα επιθετικής συμπεριφοράς απέναντι στην όποια επαναστατικότητα έκρυβε η δική της ιστορία.
    Κατασκευάζει ένα νέο πρόσωπο εξουσίας μέσα από τις ίδιες νεωτερικές απαιτήσεις του συστήματος της εξουσίας, εξαιρώντας ή καλύτερα εξορίζοντας όλα τα πρόσωπα του σύντομου παρελθόντος που μπορεί να είχαν κάποια εξεγερτική σχέση όπως για παράδειγμα με τη ρημαγμένη ιστορία της δικτατορίας ή έστω της μεταπολίτευσης.
    Το χαζοχαρούμενο πρόσωπο του Τσίπρα ενσωματώνει πλήρως τις απαιτήσεις του σύγχρονου υπηκόου- προτύπου-προϊόντος που επιθυμούν να μαζικοποιήσουν.

    Καμία ταξική συνείδηση, κανένας ιδεολογικός προσανατολισμός, όλα ίδια και κοινά και βέβαια κενά. Η κατασκευή του Τσίπρα έχει να κάνει με τον προσανατολισμό που θέλουν να δώσουν στην αισθητική της αμφισβήτησης. Καμία αντικαθεστωτική-αντισυστημική ενέργεια δεν θα νομιμοποιείται πολιτικά και η εγκαθίδρυση μιας φασιστικής θολούρας που θα μπορεί να βόσκει παντού και να δικαιολογεί την πολιτική αναπηρία των πολλών και τον εξουσιαστικό κανιβαλισμό των λίγων χάσκει ως επιτακτική ανάγκη, οι εποχές είναι δύσκολες.
    Με όχημα την χαζοαριστερά του ιδεολογικά «τίποτε» και του «κοιτάτε μας στα μάτια» - σλόγκαν από παλαιότερη κεντρική αφίσα - επιχειρείται η περαιτέρω αποχαυνοποίηση της κοινωνίας και κυρίως της νεολαίας, η πλήρης χειραγώγηση της, η νομιμοποίηση της ιδεολογικής καταστολής μέσω του φασιστικού νεομορφώματος των χαζοαριστερών που μια χαρά θα νομιμοποιούν τις πολιτικές διώξεις στο όνομα των «καθαρών δικών τους προσώπων» και των άσφαιρων, ειρηνικών «πολύχρωμων κινημάτων» . Αν μη τι άλλο.
    Με δύο συντονισμένες συνεντεύξεις όπως θα ΄κανε κάθε επαγγελματίας εξουσιαστής-πολιτικός μάς κάνει τη χάρη και μάς απευθύνεται. Όλα αυτά τις τελευταίες μέρες και μέσα από αυτές επιτίθεται σε όλους μας, εξόν από το σύστημα, για αυτό έχει μια ωραία θέση στη σφαίρα του απυρόβλητου, του ιδεολογικά ακατονόμαστου.

    Η ασφάλεια της μη πρότασης ανατροπής είναι έκδηλη, αυτό που θέλουν είναι να αναλάβουν ένα ποσοστό από τη νέα συνδιαχείριση του υφιστάμενου περιβάλλοντος του ελέγχου της καταστολής και της άγριας εκμετάλλευσης, και αυτό λανσάρεται ως νέα πρόταση. Τα υλικά του είναι ακριβώς τα ίδια με τους νεωτερικούς εκφραστές και των άλλων κομμάτων. Πομπώδεις απολιτικ σαχλαμάρες με χρήση διαφημιστικών εργαλείων, με περιτύλιγμα κάποια νεότητα και το χαμόγελο της κρέστ, οι αμερικανιές σε όλο τους το μεγαλείο, από κει και πέρα πίστη και αφοσίωση στον πολιτισμό της αστικής κτηνωδίας, της καπιταλιστικής βαρβαρότητας, της υπακοής, της ανέξοδης και σαφώς αποπροσανατολισμένης καταγγελίας.
    Είμαστε σίγουροι ότι το νέο εγχείρημα της νεοαριστερής ανοησίας θα έχει ψηφοθηρικά αποτελέσματα. Ένα μέρος από τον επίσης αριστερό αχταρμά του άλλου «κινήματος» αυτό το μέρος του πασοκ δείχνει ήδη πρόθυμο να χαρεί τη διαχείριση του υπό τα ασφαλή, μη ταξικά αιτήματα του νέου κινηματία της νεοαριστεράς. Φαντάζει και για αυτούς ιδιαίτερα ελκυστική η νομικά ασφαλής και απολύτως ελεγχόμενη, χωρίς πολιτικά ρίσκα «κινηματική» δουλειά του νέου κινηματία.
    Η πρώτη συνέντευξη των τελευταίων ημερών δόθηκε στη Γαλέρα των κατά τα άλλα ….ακυβέρνητων πολιτειών, προφανώς ο Τσίπρας τούς μοιάζει όχι ως επικείμενος εξουσιαστής αλλά ως κάτι «άλλο» σίγουρα όμως …..εναλλακτικό.
    Η συνέντευξη είχε τίτλο το όνομα του νεοαριστερού κινηματία (όπως στις διαφημίσεις όλων των προϊόντων) και το πετυχημένο αν μη τι άλλο σλόγκαν «Η αριστερά δεν μπορεί να είναι λάιφ στάιλ», για να μας ενθαρρύνουν να τους προτιμήσουμε για το περιεχόμενο τους.
    Χαμίνια του Δρόμου"

  17. Σπύρος avatar
    Σπύρος 28/07/2008 02:51:25

    Εξυπακούεται οτι ο Ελληνισμός ουδέποτε φοβήθηκε την συνύπαρξη με το ξένο στοιχείο και αντιθέτως επιβίωσε και πρόκοψε κυρίως εκτός Ελληνικού Κρατιδίου..Και δέν φοβήθηκε τίς προσμίξεις....
    Αλλά εάν οντως πιστευεις πώς υπάρχει συνέχεια πολιτισμική και γλωσσική τού Ελληνισμού(για φυλετική δεν το συζητάω ,αυτά τά θεωρώ εντελώς πατριδοκάπηλα) και επομένως οτι δημιουργήθηκε εθνική συνείδηση(οπως επιβεβαιώνει και ο σημαντικότατος μαρξιστής Ιστορικός Νίκος Σβορώνος)από τούς ύστερους Βυζαντινούς Χρόνους,προσωπικά συμφωνώ,αλλά πίστεψε με θα σε μαλώσουν πολλοί στο κόμμα σου εκτός τού Αξιοσέβαστου Μανώλη Γλέζου και μερικών άλλων...
    Και συμφωνώ επίσης πώς άλλο Ελληνας και άλλο Ελληναράς.

  18. Σπύρος avatar
    Σπύρος 28/07/2008 02:58:04

    Χαζούλιακα νά με συγχωρείς αλλά τάχεις μπερδέψει εντελώς...Oντως πάντως ο Σορος μιλάει για φιλία τών Λαών τής Νοτιοανατολικής Ευρώπης υπο τούς δικούς του όρους,πού ολως τυχαίως συμπίπτουν με αποψεις πολλων συριζαιων...
    Βαλε στο google την λεξη C.D.R.S.E.E. και θα βρεις πολλά και στην επισημη ιστοσελιδα τους...
    Οπως επίσης στο δικαιωμα να λεγονται οπως γουσταρoυν υποθέτω πώς τούς επιτρέπετε να καπηλευονται και την ιστορία άλλων Λαών...
    Εάν εμείς θεωρούσαμε εαυτούς-επειδή έχουμε γενικώς το δικαιωμα τού αυτοπροσδιορισμού-Σλάβους επι παραδειγματι τι θα έλεγε το Κομμα σου ή τι θα υποστηριζε η Διεθνης Κοινοτητα...??
    Αληθεια τι θέση έχει το κόμμα σου γιά τούς καταπιεζόμενους Σερβους τού προτεκτοράτου τής Βοσνίας??
    Μήπως ξερεις ποιός κυβερνά την κατασκευασμένη αυτή Χώρα??

  19. xazouliakas avatar
    xazouliakas 28/07/2008 03:07:13

    Προφητη, ας το δουμε στο μελλον πού θα μας βγαλει ο Τσιπρας. Και μη φοβασαι, το ξερεις οτι στην αριστερα τις διασπασεις τις βαραμε για πρωινο...

    Σπυρο, και ο Μπους μιλαει για δημοκρατια. Τι σημαινει αυτο, οτι πρεπει να εγκαταλειψουμε την ιδεα? Δεν χαριζουμε τα ανθρωπινα δικαιωματα και την φιλια των λαων σε κανεναν λομπιστα...

    Και επισης, διαφωνω με την εκτιμηση σου οτι το ονομα Μακεδονια συνιστα σφετερισμο της ιστοριας μας. Τα καραγκιοζιλικια περι Αλεξαντερ Βελικι θα περνανε μονο οσο δινεται αβαντα στους αποκει εθνικιστες απο τη δικη μας αδιαλλαξια. Γιατι μπορει να λενε οι αποκει εθνικιστες οτι θελουν ομως η Ιστορια διδασκεται σε ολα τα πανεπιστημια του κοσμου και αυτο κανενας εθνικιστης δεν μπορει να το αλλαξει.

    Τελος, δεν ειμαι εδω για να απαντησω γενικα για τις θεσεις του ΣΥΡΙΖΑ για οποιο θεμα σου κατεβει. Αν θες τις θεσεις του ΣΥΡΙΖΑ για τη Βοσνια, πας στο σαιτ και διαβαζεις. Και παντως, μπορει η Βοσνια να ειναι προτεκτορατο του ΝΑΤΟ, αλλα οι Σερβοι της Βοσνιας δεν ειναι και ...υποδουλοι (τουλαχιστον οχι περισσοτερο απο τους υπολοιπους), ισα ισα στα πλαισια του Ντειτον η Σρπσκα ειναι ισοτιμο καντονι με ευρεια αυτονομια.

  20. Σπύρος avatar
    Σπύρος 28/07/2008 03:13:36

    Φιλε μου η συνθήκη τού Ντειτον καταργηθηκε το 2007 με διάταγμα τού Γκαουλάϊτερ της Βοσνιας ο οποιος αποφάσισε οτι το Υπουργικό Συμβούλιο δυναται να αποφασίζει με την παρουσία μονον και του 1/2των Υπουργών.Ακομα και ο δυτικοτραφής ηγετης των Σερβοβοσνιων Ντουντικ ξεσηκωθηκε...
    Αντιθετα στην συνθηκη του Ντειτον απαιτείτο η ύπαρξης Υπουργών και των τριων εθνοτικων ομάδων.
    Η αλλαγή που συνέβη έχει βαλει τούς Σερβοβόσνιους την γωνία.
    Το παράδειγμα δεν ηταν τυχαίο πάντως αλλά συγκεκριμένο μιά και ο ΣΥΝ μοιάζει ναχει επιλεκτική ευαισθησία στις μειονότητες.
    Πάντως το παιχνιδι των μειονοτήτων εμπεριέχει τεράστιους κινδύνους...
    Ειναι τυχαίο άρα γε που οι Ισπανοί έντρομοι διεφώνησαν με την αναγνωριση τού Κοσσόβου??
    Aντε Καλό Ξημέρωμα.
    Τα ξαναλέμε.

  21. Νίκος avatar
    Νίκος 28/07/2008 03:16:22

    ΠαραγονταΧ λες:
    "Το οικονομικό «σύστημα» στην Ελλάδα είναι αναχρονιστικό, φαύλο, σαθρό και κρατικοδίαιτο. Όλοι, αφού ή δεν θέλουν ή δεν μπορούν να εισαγάγουν καινοτομίες, για «να επιβιώσουν», χρειάζονται χαμηλότερο εργατικό κόστος, οπότε η «αλβανική συγκυρία» αποτελεί μάννα εξ ουρανού".

    Συμφωνοι, αλλα υπο την προυποθεση η παραγωγη να εχει και εξαγωγικο χαρακτηρα σε οικονομια κλιμακος economy of scale). Πραγμα που δεν συμβαινει λογω μεταπρατισμου. Και αυτο ισχυει και για την παραγωγη ιδεων, π.χ. πανεπιστημιακη παραγωγη με ελαχιστες εξαιρεσεις, εφαρμογη σε τεχνολογικες εφαρμογες κ.α.

  22. koinos_nous avatar
    koinos_nous 28/07/2008 08:07:35

    Επειδή κάποιος υπαινίχθηκε για την γλωσσική συνέχεια του ελληνισμού θα παραθέσω το εξής: Ολοι μας έχουμε κατα καιρούς χρησιμοποιήσει τον όρο καυλί αντι του πέους.Αντιγράφω από αρχαίο κείμενο "Διατί γυνή πολλάκις συνουσιαζουσα ού συλλαμβάνει;".Οι Στωικοι πιστεύουν "λόγω λοξότητος του καυλού μη δυναμένου τον γόννον ευθυβολείν".Αυτό για τους παγκοσμιοποιημένους και τους αριστεροκουλτουριάρηδες.

  23. Αντιαναγνώστης avatar
    Αντιαναγνώστης 28/07/2008 08:09:26

    Μεταναστάσεις γινόντουσαν πάντα. Η μετανάστευση των φτωχών Ελλήνων στις ΗΠΑ-Γερμανία-Αυστραλία αντιμετωπίστηκε από τους ντόπιους φασίστες με τις ίδιες παπαρολογίες ως εβραϊκή συνωμοσία για την αποδόμηση των ντόπιων κοινωνιών. Όσο υπάρχει φτώχια θα υπάρχει και αυτό το φαινόμενο της αναζήτησης καλύτερης τύχης. Λυπάμαι, είναι η τελευταία φορά που σας επισκέπτομαι. Είναι κρίμα ο ιστορικός τίτλος του αριστερού ΑΝΤΙ να σέρνεται στον εθνικιστικό βούρκο της συνωμοσιολογίας από τους επίγονους του Σάββα Κωνσταντόπουλου του "Ελεύθερου Κόσμου".
    Σας τσούζει ο ΣΥΡΙΖΑ αλλά θα τον υποστείτε.

  24. aionios avatar
    aionios 28/07/2008 08:17:02

    Το Αλβανικό κράτος ήταν από τα πιό κλειστά και απομονωμένα κράτη της ψυχροπολεμικής περιόδου.
    Δεν ήταν κλειστό μόνο σε αυτούς που ήθελαν να μπουν αλλά και σε αυτούς που ήθελαν να βγουν.
    Η απομόνωση αυτή ίσχυε και με τις χώρες του Ανατολικού Μπλοκ. Τα σύνορα ήταν από τα καλύτερα φυλαγμένα υπό το φόβο έξωθεν απειλής.
    Όταν έπεσαν τα κομμουνιστικά καθεστώτα και το καθεστώς Αλία αργότερα εξέλειψε και η φύλαξη των συνόρων και πλέον δεν υπήρχε κανένα εμπόδιο για να μπει ή να βγει κανείς από τη χώρα. Η χώρα μας βρέθηκε απροετοίμαστη-οπως πάντα- αλλά είχε στην ηγεσία έναν πολιτικό που έβλεπε το τσουνάμι των λαθρομεταναστών σαν το φτηνό κρέας στην μηχανή του κιμά των εκμεταλλευτών.

    Αντί τεύχος 460 Δώρα Μακρή "Το δράμα των Φυγάδων"
    Αντί τεύχος 455 Τ.Παπαδοπούλου "Αλβανία το τελευταίο οχυρό"

  25. Νίκος avatar
    Νίκος 28/07/2008 08:21:07

    Στο Star Trek Next generation τα Μποργκ, οντα που ηταν μισα ρομποτ μισα ανθρωποι ειχαν για πολιτικη την αφομοιωση και ρομποτοποιηση ολων των πολιτισμων του συμπαντος και το εκφραζαν με την εξης φραση-μνημειο για μας τους Trekies:

    You will be assimilated. All resistance is futile.

    Chew on this.

    Καλη νυχτα και καλη τυχη

  26. άκαυστος avatar
    άκαυστος 28/07/2008 08:35:19

    "κοινέ νου" το παράδειγμά σου για το "καυλί" και τη "γλωσσική συνέχεια του ελληνισμού" είναι συγκλονιστικό έως και συγκινητικό. Έβαλες στη θέση τους όλους τους αριστεροκουλτουριάρηδες, όπως και ο Λιακόπουλος με τον οποίο συμπίπτεις απόλυτα.

    Συνεχίζοντας τη συζήτηση υψηλού επιπέδου για τη "γλωσσική συνέχεια του ελληνισμού" πρέπει να σου πω ότι το συγκεκριμένο ανδρικό όργανο μόνο επιστημονικά αποκαλείται πέος και όσοι το αποκαλούν "καυλί" απλώς δείχνουν την ηλικία τους (βλ. Ζαχόπουλος). Όλοι εμείς οι υπόλοιποι (όχι μόνο οι αριστεροκουλτουριάρηδες και τα σοράκια) το λέμε "π_ύτσα", λέξη που η καταγωγή της είναι τουρκική ή ιταλική. [τουρκ. puç `σχισμή ανάμεσα στους γλουτούς΄ ή ιταλ. puzzo `βρόμα΄ -ς, διαλεκτ. puzza].

  27. Σαος avatar
    Σαος 28/07/2008 09:01:00

    @"άκαυστος Says:
    July 28th, 2008 at 8:35 am"

    Χαχαχα, τι μας λες τώρα! Τα γνωστά; Ξέρεις και ο π_υστης είναι τουρκική λέξη, αλλά δεν έγινε και κάτι κακό. Τα "δάνεια" στις διαφορετικές γλώσσες είναι συχνά. Δεν σημαίνει όμως πως μια γλώσσα δεν έχει συνοχή με κάποια παλαιότερη μορφή της λόγω αυτών των δανείων. Δηλαδή κατ' εσένα αποτελούν αυτά απόδειξη μη γλωσσικής συνέχειας των Ελλήνων; Αυτό δεν είναι καν επιχείρημα, είναι πυροτέχνημα προς αποπροσανατολισμό. Τα ελληνικά είναι η μόνη γλώσσα που έχει μείνει αποδεδειγμένα ζωντανή για τόσα χιλιάδες χρόνια.

  28. Νίκος avatar
    Νίκος 28/07/2008 09:06:52

    ΠαραγονταΧ, πως εγινε και ανωνυμηθηκα με το σχολιο αυτο;

    “Πριν από 60 χρόνια οι Έλληνες είχαν εθνική συνείδηση. Ακόμα έχουν, αλλά φοβούνται ή ντρέπονται να το πουν, μη χαρακτηρισθούν “εθνικιστές” από τους εκσυγχρονιστές τρομοκράτες. Εκφυλίσθηκαν από το «αμερικανικό μοντέλο». Αυτό όμως αποτελεί και την μόνη ελπίδα για να αποφευχθεί ο προοιωνιζόμενος, ειρηνικός ή όχι, εθνικός ακρωτηριασμός”.

    Και συνεχιζεις Μεγαλε:

    “Αλλά για να γίνει αυτό πρέπει να κατεδαφισθεί ιδεολογικά η έννοια «εθνικό κράτος». Και οι εθνικά ομοιογενείς πληθυσμοί να αποκτήσουν ένα εσωτερικό εχθρό που θα αμφισβητεί διαρκώς και έμπρακτα το δικαίωμα των γηγενών να έχουν προτεραιότητα στη λήψη αποφάσεων. Εδώ βρίσκεται ο ρόλος για τον ΣΥΡΙΖΑ, τον Αλαβάνο, τον Τσίπρα, τις ΜΚΟ και το εκσυγχρονιστικό μπλογκ σε ΠΑΣΟΚ και ΝΔ.

    Ωπα! ερχεσαι στα λογια μου ΠαραγονταΧ, και εχω βαπτισθει απο τους επικολλητες ταμπελων αριστερης εντρυφειας και ιδεολογικου Μανιχαισμου μαλλον ως ἑθνικιστης” “χουντικος” κ.α.

    Αντιλαμβανεσαι τωρα γιατι λεω οτι η (α)ελιτ βλεπει την Ελλαδα ως χωρο και οχι ως χωρα; Τι ειναι πιο ευκολο, να μετα-πουλας ή να παραγεις πραγματικα προιοντα; Και το μεγαλο πανηγυρι της αυτοφαγιας καλα ξεκινησε. Επεται διαλυση. Ολα αυτα πανε μαζι.

  29. Προφήτης avatar
    Προφήτης 28/07/2008 09:37:44

    Πρέσβη 8:43
    Ο Άγγλος φιλέλληνας και λογοτεχνης Compton Mackenzie στο βιβλίο του Wind of Freedom : The History of the Invasion of Greece by the Axis Powers, 1940-41 υποστήριξε ανοικτα το "δίκαιο αίτημα των Ελλήνων να ενωθούν με τα σχεδόν 400.000 αδέλφια τους της Κύπρου, τα 130.000 της Δωδεκανήσου και τα 120.000 της Βορείου Ηπείρου" και ότι "οι Βρετανοί περισσότερο από από οποιοδήποτε άλλο έθνος στον κόσμο οφείλουν στην Ελλάδα χρέος παρόμοιο με εκείνο της Αθήνας στη μικρή πολή-κράτος των Πλαταιών, κατά την αρχαιότητα".

    Επίσης, σε φυλλάδιο που διήνειμαν οι Άγγλοι μετά την ορκωμοσία Παπανδρεόυ (1944), περεχόταν η προγραμματική δήλωση περί "πλήρους ικανοποιήσεως των εθνικών μας δικαίων" : "αι μεγάλαι υπηρεσίαι και αι μεγάλαι θυσίαι μας, τα ολακαυτώματα του Ελληνικού Λαού, δεν ημπορούν να έχουν άλλην δικαίωσιν, ειμή την δημιουργίαν μιας νεας, ελευθέρας και μεγάλης Ελλάδος".

    Οι Βρετανοί μάς κορόϊδεψαν. Ο Mackenzie, εκ των υστέρων, το 1960, υποστήριξε ότι αν οι Βρετανοί είχαν ικανοποιήσει τις ελληνικές διεκδικήσεις σε Βόρ. Ήπειρο και Κύπρο θα είχαν ίσως αποτρέψει τον ελληνικό Εμφύλιο, καθότι υπήρχαν περισσότεροι εθνικιστές από διεθνιστές ως μέλη του ΕΑΜ/ΕΛΑΣ.
    (Πηγή : Περιοδικό ΙΣΤΟΡΙΑ, τ.479, σελ.43-53)

  30. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 28/07/2008 09:46:48

    Η ανεξέλεγκτη μετανάστευση επιβλήθηκε στην αρχή από τις ΗΠΑ, για να δώσουν εισόδημα στους Αλβανούς, επειδή στην μετά-Χότζα εποχή βρισκόντουσαν 50 χρόνια πίσω από τις υπόλοιπες χώρες

    Δυστυχώς είναι αλήθεια. Επίσημη δήλωση δεν πρόκειται για προφανείς λόγους να υπάρξει. Ο Τράγκας το έχει πει ξεκάθαρα μια φορά στην τηλεόραση. Του το σφύριξαν Υπουργοί. Ξέρετε οι δημοσιογράφοι έχουν κι αυτόί κάποιες ανησυχίες και ρωτάνε Υπουργούς για τα απλά πράγματα που απασχολούν τον Έλληνα. Γιατί το επιτρέψατε αυτό το μπάχαλο? Πήρε την απάντηση που ανέφερε ο προφήτης.

  31. Προφήτης avatar
    Προφήτης 28/07/2008 10:27:35

    Νίκο, την πρακτική τού γνωστού κυκλώματος των 1000 ατόμων που καταδυναστεύουν τον δημόσιο βίο την τελευταία 15ετία, όποτε κάποιος υποστηρίξει εθνικά δίκαια να "βαφτίζεται" αμέσως "χουντικός", επεχείρησαν κάποιοι να επιβαλουν με το ζόρι κι εδώ.
    Είδαν ...

  32. Προφήτης avatar
    Προφήτης 28/07/2008 10:50:39

    Πρέσβη 8:43, δεν συμφωνώ σε όλα, αλλά γράφεις σοβαρά, μετά λόγου γνώσεως.
    Συστηματικά αγνοείς τον ρόλο και την επιρροή αυτού που επίσημοι πολιτικοί και διπλωματικοί κύκλοι αναφέρουν σε ανεπίσημες -πάντα- συζητήσεις ως "διεθνή παράγοντα", αποφεύγοντας να προφέρουν και τη λέξη : οι Αμερικανοί (παλαιότερα οι Άγγλοι).
    Λες και οι αποφάσεις για την ελληνική εξωτερική πολιτική, αν και περιέχουν βαθμό αυτονομίας, λαμβάνονται εντελώς ερήμην τους.
    Να θυμίσω μόνο την παρέμβαση Ρόντου επί ΥΠΕΞ Γιωργάκη στα σερβικά δρώμενα, για την ανατροπή Μιλόσεβιτς.
    Γι' αυτό σού παρέθεσα και το ιστορικό μετά τον 2ο ΠΠ.

    Όσο για το αν δημιουργούνται μεταναστευτικά ρεύματα από τον άφρονα καπιταλισμό, μην "θολώνει" την κρίση σου η αντίθεσή σου προς αυτό που αποκλήθηκε "σοσιαλισμός" : η εισβολή στο Ιρακ δημιούργησε πανω από 2 εκατ. πρόσφυγες (Πηγη : εκτίμηση Διεθνούς Αμνηστείας)

  33. in avatar
    in 28/07/2008 11:08:22

    Mάλλον ο FACTORX έχει φύγει διακοπές και έχει δώσει το βήμα σε ακροδοξιούς τύπου "Προφήτη" για παπαρολογίες.
    Εχει ξεχάσει να μας πει o "Προφήτης" για το ρόλο του

  34. in avatar
    in 28/07/2008 11:09:15

    Mάλλον ο FACTORX έχει φύγει διακοπές και έχει δώσει το βήμα σε ακροδοξιούς τύπου “Προφήτη” για παπαρολογίες.
    Εχει ξεχάσει να μας πει o “Προφήτης” για το ρόλο του ΚΚΕ (ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ)

  35. jkr avatar
    jkr 28/07/2008 11:33:09

    διαβάστε και κανένα βιβλίο πριν συνταχθείτε με κομματίδια: Το τέλος των Βαλκανίων, του Γιώργου Δελαστίκ, όπου και όλες οι απαντήσεις για το τι έγινε και γίνεται στα Βαλκάνια και για το τι θα αποπειραθούν να πράξουν με άλλους πιο εύσχημους, αλλά το ίδιο αποτελεσματικούς τρόπους και στη χώρα μας.

  36. Προφήτης avatar
    Προφήτης 28/07/2008 11:58:23

    in και λοιποί 5-6, που αλλάζετε nicks, τρολλάρετε ή βρίζετε, με προφανή σκοπό να χάνεται ο ειρμός και η ροή τού διαλόγου :
    το blog είναι του factor και αυτός αποφασίζει.
    Αυτό που μπορώ να πω, επειδή το έχει και αυτός εκφράσει, είναι ότι εδώ δεν είναι τσατ φορουμ, όπως έχουν συνηθίσει ορισμένοι (ξυνόγαλα κλπ), όπου πετάει καθένας τη βλακεία του.

    Με συνεχή συμμετοχή οι απόψεις έχουν ταυτότητα.
    Λοιπόν, έχεις να καταθέσεις άποψη για το μεταναστευτικό ;
    Ο επόμενος ...

  37. aris avatar
    aris 28/07/2008 12:23:49

    Αν η αριστερά που έχετε στα μυαλά σας είναι αυτή που κατά βάθος ελπίζει απο τον καραμανλή να κάνει την κάθαρση και κοιτάει τους μετανάστες με μισό μάτι, νομίζω πως είμαι λίγο αφελής γιατί προς στιγμή πίστεψα πως εδώ υπάρχουν ενδιαφέρουσες απόψεις.
    Λυπάμαι αλλά μια άποψη που πίσω από την αγωνία των μεταναστών να βρουν μια καλύτερη μοίρα, να παλέψουν την φτώχια τους, δεν βρίσκει τίποτα άλλο παρά διεθνείς συνωμοσίες, εντολές εξ αμερικής κλπ σκοτεινά κέντρα, την θεωρώ τουλάχιστον ισοπεδωτική για αυτούς τους ανθρώπους. Αν η αριστερά βαφτίζει εχθρούς φτωχούς ανθρώπους τι να περιμένεις μετά απο την δεξιά?
    Είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Καραμανλής και πολύς σας πέφτει! Είναι όντως ο καταλληλότερος...

    ένας ανένταχτος και ελεύθερα σκεπτόμενος(θέλω να πιστεύω) αριστερός

  38. Σπύρος avatar
    Σπύρος 28/07/2008 12:54:41

    O οπαδός τού σχολίου 26 μάς ΄απειλεί΄ ότι θά υποστούμε τον ΣΥΡΙΖΑ.
    Σιγά τά ωά.
    Προσωπικά το εύχομαι ολόψυχα να τον υποστούμε ως ΄συν-κυβερνήτη΄γιά μιά τετραετία.
    Ετσι και αλλοιώς το βαρέλι στην Ελλάδα δεν έχει πάτο..
    Ε,μιά διετία-τετραετία θα αρκέσει γιά να φανεί η πολιτική ανυπαρξία τού συγκεκριμένο χώρου..
    Θα πέσει τρελλό γέλιο.
    Που μερικοί έχουν και το θράσος να παραλληλίζουν τον συγκεκριμένο συρφετό μέ την ΕΔΑ τού αειμνηστου Ηλία Ηλιού................

  39. william avatar
    william 28/07/2008 13:39:25

    Αλήθεια για την αριστερά ΚΚΕ ΣΥΡΙΖΑ εμείς το υπολοιπο 90% των Ελλήνων έχουμε δικαίωμα να έχουμε διαφορετική από αυτούς άποψη ?
    Δέχονται το δικαίωμα της πλειοψηφίας να πέρνει αποφάσεις ?
    Απ' ότι φαίνεται και στα δύο ερωτήματα η απάντηση είναι αρνητική ,,,,

  40. Σπύρος avatar
    Σπύρος 28/07/2008 13:49:58

    Mά όταν ένα αντιδραστικό κομματίδιο σαν τον ΣΥΡΙΖΑ έχει γλείψει κάθε εξουσία στην Ελλάδα απο τό 1981 και μετά(συνυπολογίζουμε καί τούς προγόνους του)φυσικό είναι η αλαζονεία του να έχει απογειωθεί πλέον τώρα πού οι δημοσκοπήσεις το δείχνουν ανεβασμένο.
    Αρκεί η δημόσια ομολογία τού Κύρκου στα γεράματα οτι θα πεθάνει με το παράπονο οτι ο Αντρέας δεν τον αναγνώρισε όσο θάπρεπε...(συνέντευξη στην Καθημερινή)
    Μιά ζωή στά παρακάλια για ένα ξεροκόμματο...
    Γεμίσανε τίς ΔΕΚΟ και τά Πανεπιστήμια,αλλά και το ΥΠ.Παιδείας μέ ημιμαθή στελέχη τους πού νομίζουν ότι είναι απόγονοι τού Ζαν Ζακ Ρουσσώ...
    Μόλις όμως τά Συγκροτήματα πού τούς προωθούν τούς ΄πετάξουν΄στην χωματερή τότε να δώ τίς φάτσες τους.....

  41. Σπύρος avatar
    Σπύρος 28/07/2008 13:59:36

    jkr έχεις απόλυτο δίκιο.
    Το βιβλίο τού Δελαστίκ ειναι αξιολογότατο...
    Ομως αυτοί στούς οποίους απευθύνεσαι δεν θα σού απαντήσουν ποτέ...
    Σίγουρα ανήκουν σε αυτούς πού χειροκρότησαν την απόφαση Παπαχελά-Καρκαγιάννη να απολυθεί με αισχρό τρόπο απο την Καθημερινή.
    Οι τύποι αυτοί δεν θέλουν αντίλογο...
    Ανήκουν στην ολοκληρωτική αντίληψη Κρεμμυδά πού ζήτησε παρέμβαση στά blogs γιά νά μήν γράφονται ,κατά την γνώμη του,΄πατριωτικές απόψεις΄.
    Τούς τσούζει πολύ πού υπάρχει πιά αντίδραση απο πολίτες πού το 1996 δεν τολμούσαν κάν να μιλήσουν γιατί ο Σημιτισμός είχε καταλαβει όλα τα έντυπα και τά Μ.Μ.Ε.

  42. Σπύρος avatar
    Σπύρος 28/07/2008 14:00:55

    Σημιτισμός=σύστημα Σημίτη.
    Το διευκρινίζω γιατί αυτοί ειναι ικανοί να μιλήσουν γιά αντισημιτισμό.

  43. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 28/07/2008 15:15:26

    Αγαπητέ Προφήτη

    ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΓΝΩΡΙΖΕΣ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΑΥΤΑ
    ΤΩΝ "ΦΙΛΩΝ" ΜΑΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ;
    ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΣ ΠΙΟ
    ΝΩΡΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ;

    Ποιός σε φόβισε να μας το πεις τότε;
    Ο Μπούς, Ο Μπλερ, ο Κλίντον, ο Σρέντερ, Ο Σολάνα;

    Ή μήπως ο Σημίτης, Ο Παπανδρέου, ο Καραμανλής, ο Μητσοτάκης, ο Κύρκος, η Παπαρήγα, ο Κωνσταντόπουλος, ο Σαμαράς και οι γνωστοί ανθέλληνες Αλαβάνος, Τσίπρας, Παπαχελάς, μαζί με τα συγκροτήματα, κλπ., κλπ. σε απείλησαν;

    Ή εννοείς πως τα προδοτικά ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, σε φίμωσαν τόσα χρόνια;

    Θα μας τα αποκαλύψεις ποτέ;

    Ή συνεχίζουν και σήμερα να σε τρομοκρατούν, όπως και τότε;

    Υ.Γ. Ως πότε, σε ένα σοβαρό, (ξεκινώντας) blog, θα δημοσιεύονται τέτοιες ασυναρτησίες ;
    Δεν λέω, δημοκρατία έχουμε, ότι θέλει ο καθένας λέει, αλλά και λίγος δικός μας αυτοέλεγχος, θα έβλαπτε;

  44. Προφήτης avatar
    Προφήτης 28/07/2008 15:27:56

    Ο Κομμουνισμός έχει οργανική σύνδεση με τον Πρωτοχριστιανισμό.
    Προέρχονται από τα ίδια φιλοσοφικά και κοσμοθεωρητικά ρεύματα.
    Αναδεικνύουν τις ίδιες αρετές (ισότητα, δικαιοσύνη, κοινοκτημοσύνη κ.α).

    Μόνο ανάλγητοι δεν συγκινούνται από το βαθύτερο μήνυμά τους.
    Δυστυχώς, όμως, αναφέρονται σε ιδανικές ή περιορισμένες καταστάσεις.
    Και θεωρούν ότι η σκοτεινή, άγρια πλευρά της ανθρώπινης φύσης, η πραγματική δηλαδή, δεν υπάρχει.
    Ο πολιτισμός την κάλυψε αλλά με κάθε ευκαιρία "ξεπετάγεται", ολόϊδια ανά τους αιώνες.
    Διόλου τυχαία τα μεγαλύτερα εγκλήματα έγιναν στο όνομα του αγαθού Ναζωραίου και πολλά στο όνομα του Κομμουνισμού.

    Η Αριστερά βολεύτηκε με μια πλάνη : ότι ΚΑΘΕ αδύναμος είναι καλός.
    Ήταν και ο θείος Κάρολος που στα οικονομικά υπήρξε αξεπέραστος, αλλά στα πολιτικά δεν επιβεβαιώθηκε.
    Προσέδωσε στην εργατική τάξη, ΣΥΛΛΗΒΔΗΝ, χαρακτηριστικά που δεν διαθέτει. Ανωτερότητα, καλωσύνη, και εξ αυτών διαρκές δίκαιο.

    Η αριστερή παράδοση λοιπόν θεωρεί υποχρέωσή της να υπερασπίζει ΣΥΛΛΗΒΔΗΝ οποιονδήποτε ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ να βρίσκεται σε μειονεκτική θέση ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΟ.

    Αυτή η ανελαστική στάση και πολιτική θέση, για όποιον έχει αντιμετωπίσει τις πραγματικότητες της ζωής, είναι το λιγότερο αμφισβητούμενη.
    Παράδειγμα : για την Αριστερά το λαμόγιο μηχανοδηγός και το λαμόγιο μεγαλοστέλεχος του ΟΤΕ είναι εργατική τάξη !
    Και οφείλουν να υποστηριχθούν όταν «βάλλονται», όταν δηλ. πιάνονται να κλέβουν !

    Αυτές οι λάθος αναγνώσεις της πραγματικότητας είναι που την έχουν στη γωνία, πέρα από την νοοτροπία μόνιμης διαμαρτυρίας του μονίμως αδικημένου που δημιουργεί στα μέλη τους.

    Έτσι και στο μεταναστευτικό, ένα συνονθύλευμα πολιτικού προσωπικού που σήμερα επικαλείται αριστερή παράδοση ενώ ανήκει στη μεγαλοαστική τάξη, ο ΣΥΡΙΖΑ, για να βρει πολιτικό ακροατήριο και για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα των μελών και μετόχων του, εργολάβων και συναφών δραστηριοτήτων, έχει αναλάβει εργολαβικά την υπεράσπιση κάθε λογής παραβατικής λαθρομετανάστευσης, στο όνομα φιλανθρωπικής στάσης, και παράλληλα έχει αναλάβει την σπίλωση και συκοφάντηση όσων αντιδρούν.

    Ανήκοντας στην ελίτ, ο ΣΥΡΙΖΑ, ενδιαφέρεται για το χώρο και όχι για τη χώρα, όπως προσφυώς έγραψε ένας φίλος.

    Ουσιαστικά, το αυτό πρόσωπο εκμεταλλεύεται και τις δυο πλευρές της ανθρώπινης φύσης : η απολίτιστη πλουτίζει από την φθηνή εργασία αλλοδαπών ενώ η «πολιτισμένη» υπερασπίζεται, φιλανθρωπικά, το «δικαίωμά» τους να βρίσκονται εδώ για να δουλεύουν, επιβαρύνοντας (με εγκληματικότητα και παρακμή) αυτούς που δεν έχουν κανένα λόγο να τούς ανέχονται, τους οποίους και βαφτίζει «ρατσιστές»!

    Έτσι εξηγούνται οι «αντιρατσιστές» των ευπόρων περιοχών και η υποκρισία τους.

    Αυτοί λοιπόν δεν πρόκειται ποτέ να αναγνωρίσουν ότι «φιλικοί» μαύροι πλασάρουν πρέζα, ότι χιλιάδες Αλβανοί έχουν επιτεθεί σ’ αυτούς που τους έδιναν δουλειά, και ότι γελαστοί Κινέζοι είναι μέλη της κινέζικης μαφίας που προωθούν τα μπιχλιμπίδια των νεόκοπων βιομηχάνων της Σαγκάης.

    Ούτε θα δεχθούν να εκλογικευθεί η διαδικασία εισόδου αλλοδαπών για να προστατευθούν οι πραγματικά άξιοι και φιλήσυχοι.

  45. Προφήτης avatar
    Προφήτης 28/07/2008 15:31:34

    (συμπλήρωση στο τέλος)... οι πραγματικά άξιοι και φιλήσυχοι απ' αυτούς.

  46. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 28/07/2008 15:44:12

    Έτσι εξηγούνται οι «αντιρατσιστές» των ευπόρων περιοχών και η υποκρισία τους.

    Εμ βέβαια. Δεν τους έχουν να μένουν στις γειτονιές τους αλλά τους έβαλαν να μένουν στις γειτονιές της μικρομεσαίας τάξης τις οποίες και υποβάθμισαν πολλαπλά.

  47. Factorx avatar
    Factorx 28/07/2008 15:57:01

    Δημήτρης Says: "Ως πότε, σε ένα σοβαρό, (ξεκινώντας) blog, θα δημοσιεύονται τέτοιες ασυναρτησίες ; Δεν λέω, δημοκρατία έχουμε, ότι θέλει ο καθένας λέει, αλλά και λίγος δικός μας αυτοέλεγχος, θα έβλαπτε;"

    FactorX: Τελικά Δημήτρη δεν αντέχεις αντίθετες απόψεις. Το μόνιμο καταληκτικό μοτίβο σου είναι σαν αυτό που παραθέτω εδώ. "πως ένα σοβαρό μπλογκ σαν κι αυτό επιτρέπει ..." κλπ. Σε κάλεσε κανείς να μας επαναφέρεις στο σωστό αριστερό δρόμο; Αυτός ο ηλίθιος μαξιμαλισμός του "τα ξέρω όλα" και αντιμετωπίζω τους άλλους αφ΄ υψηλου ως μοναδικός κάτοχος της αλήθειας (με τον Alexis) απο που τάχατες πηγάζει; Μπορείς να διαβάσεις μια αντίθετη άποψη και να απαντήσεις ή θα κραυγάζεις μόνο; Ματαιωπονείς, επειδή δώκαμαν σε προηγουμενους

  48. Carnicero avatar
    Carnicero 28/07/2008 16:18:30

    Άκαυστε, μάλλον είσαι λεξιπένητας στα περί του... καυλίου!
    Η λέξη π_ύτσα/π_ύτσος είναι μία μόνο από αυτές που χρησιμοποιούνται ΣΗΜΕΡΑ για το... αυτό.
    Η λέξη κ_υλί χρησιμοποιείται κατά κόρον ΣΗΜΕΡΑ
    όπως εξάλλου και τα παράγωγά της: "ρουφοκ_υλέτα",
    "κ_υλιάρα", "κ_ύλα" κτλ.
    Έπίσης χρησιμοποιείται κατά κόρον η λέξη "ψ_λή" ή "ψ_λί" (το) που σε αντίθεση με το "π_ύτσα" είναι καθαρά ελληνική, όπως και το "κ_υλί".
    Αυτά, για να μην επεκταθώ σε ιδιωματισμούς, όπως ο βίλλος/βίλλα στα κυπριακά, το μαρκούτσι/μαρκούτσος στα δωδεκανησιακά κτλ.
    Μέσα στη φρενώδη συνασπισμίτιδά σου, αστόχησες λοιπόν άκαυστε!

  49. Σπύρος avatar
    Σπύρος 28/07/2008 16:39:58

    Αναμενω το πρόγραμμα ΣΥΝ το φθινόπωρο πού θα κάψει καρδιές όπως ανακοινωνεται διαρκώς τουλάχιστον μια φορά σε κάθε νέο θέμα τού παρόντος blog...
    Πάντως η κοπέλλα απο την Σιέρα Λεόνε έγινε ήδη διάσημη...

    http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=59917792

    o Alexis πάντως απότι φαίνεται έκανε μιά εκ τών προτέρων ψαγμένη επιλογή και καθόλου αυθόρμητη..
    Ας διάλεγε καμιά Αλβανή που πλένει σκάλες και μένει σε γκαρσονιέρα μαζί με άλλους πέντε...
    Θα φαινόταν κάπως πιό ειλικρινής...
    Ενώ τώρα συνόδεψε ένα πολύ πιό ΄καλοπλυμένο κορίτσι΄πού προκαλεί συμπάθεια στίς κυρίες τής Φιλοθέης πού ψηφίζουν ΣΥΝ...
    Αντιθέτως η καημένη η Αλβανή με τά ροζιασμένα χέρια μάλλον θα τίς εκανε να ΄φρικιάσουν ΄τίς Κυρίες γιά το αποτυχημένο της μανικιούρ...
    Υποκριτές Και Φαρισαίοι.....................

  50. ANTI SYRIZA avatar
    ANTI SYRIZA 28/07/2008 17:37:53

    Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα πάρει ποτέ πάνω από το 19% που του δίνουν τα καλύτερά του γκάλοπ. Έως εδώ και μη παρέκει. Εκφράζει μόνο τους εστέτ τύπους μιας ελίτ διανοουμένων, πανεπιστημιακών, καλλιτεχνών, αδελφών και λοιπών σοφιστικέ που περιφρονούν τον λαό. Θα ψαρέψει και μπόλικη νεολαία και κυρίες του καλού κόσμου που ερωτεύτηκαν τον Τσίπρα.
    Ποιά τύχη θα έχει ο ΣΥΡΙΖΑ στους αγροτικούς πληθυσμούς, στους θρησκευόμενους, στους άνω των 60 ετών, στους χαμηλής μόρφωσης; Καμία απολύτως. Αυτοί όμως είναι η πλειοψηφία κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ. Το κόμμα σας δεν θα δει ποτέ εξουσία. Μας πρήξατε με τους ελιτισμούς και με τις ευαισθησίες σας.

  51. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 28/07/2008 18:40:54

    Θέλω να τοποθετώ τον εαυτό μου στους ανθρώπους με πίστη στα ανοιχτά μοντέλα και την πρόοδο. Στην ανατάραξη της λιμνάζουσας συντήρησης (η οποία έχει τον ρόλο της φυσικά κι αυτή)
    Μια παράκληση σε μερικούς «ομοϊδεάτες» της κακίας ώρας:
    Αν γίνεστε προκλητικά ισοπεδωτικοί στις θέσεις σας, όπως «όλοι οι ξένοι είναι αδέρφια μου και δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να έρθουν εδώ ορδές εκατομυρίων», «κάτω τα σύνορα», «ζήτω το παγκοσμιο χωνευτήρι», «θα σας πιούμε το αίμα τσογλάνια φοβικοί», το μόνο που καταφέρνετε είναι να κάνετε ζημιά. Δεν σας φταιει κανείς όταν σας ειρωνεύονται γιατί δεν καταλαβαίνετε πότε αφήνουμε το γκάζι και πότε πρέπει να πατάμε φρένο για να μη πώ χειρόφρενο.
    Γίνεστε δογματικοί και κινδυνεύετε να καταντήσετε όπως εκείνοι τους οποίους θεωρείτε πως εχθρεύεστε. Αν ήσασταν μόνοι σας, κομμάτια να γίνει. Παίρνει οι μπάλα και τους υπόλοιπους όμως. Από τον Αντρέα και μετά, με τις αλητείες που έκανε, όταν ακούμε «αλλαγή» πάμε τοίχο-τοίχο.
    Με τις δικές σας χοντράδες φοβάμαι οτι έχει ήδη αρχίσει να γίνεται το σχεδόν το ίδιο.
    Θα ακούει ο άλλος «διεθνοποίηση», «παγκοσμιοποίηση», «ανοιχτά μοντέλα» και θα αλλάζει πεζοδρόμιο.

  52. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 28/07/2008 20:00:36

    @ ANTI SYRIZA

    Παρόλο που δεν ανήκω σε καμιά από τις κατηγορίες των αμόρφωτων αγροτών κλπ. που λες δε θα ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ ο κόσμος να χαλάσει. ΚΚΕ μπορεί ΣΥΡΙΖΑ όχι.

  53. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 28/07/2008 22:06:18

    Αφιερώνεται σε όσους ενοχλούνται πολύ, από την ανερχόμενη απήχηση του ΣΥΡΙΖΑ στην κοινωνία:

    "Το καραβάνι θα προχωράει, ας γαυγίζουν τα σκυλιά στο διάβα του"
    (Αραβική παροιμία)

  54. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 28/07/2008 22:18:33

    @ANTI SYRIZA

    Ήξερα πως ο διάλογος γίνεται με θέσεις.
    Τώρα εμφανίστηκε και blog ANTI SYRIZA.
    Πραγματική αποκάλυψη. Αλλα και το που μπορεί να φτάσει η μισαλλαξοξία και ο φανατισμός.
    Τι άλλο θα δούμε ακόμη;
    Δεν φαντάζομαι να επανεμφανισθούν και τίποτε σύλλογοι αντιφρονούντων της δεκαετίας του '60, τύπου "καρφίτσας";

    factorx: το παρατραβάς και νομίζω οτι έχει στριμωχθεί γι αυτό και καταφεύγεις στη συνήθη επιχειρηματολογία της αριοστερας με όποιον διαφωνεί.

  55. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 28/07/2008 22:48:54

    Δημήτρη, αν κάποιοι –μερίδα ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ ή όχι, άσχετο- συνεχίσουν στο ίδιο προκλητικά ισοπεδωτικό τροπάρι, οι σύλλογοι που υπάρχει κίνδυνος να εμφανιστούν είναι τύπου «καλέμι σουβλερό». Θέλει προσοχή και μέτρο. Παντού, πάντα και σε όλα

  56. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 29/07/2008 00:37:55

    Έσκασε κι ο τιμητής του Άδωνη στις 22:56μμ .

    Για κάτσε ρε μεγάλε , αφού είσαι τόσο σίγουρος γι' αυτούς που τα καίνε γιατί τους αφήνεις να στα καίνε ????

    Τράβα δώσ' τους να τελειώνουμε . Να μην ακούμε συνέχεια :

    -"του Αλαβάνου είναι"
    -"Όχι του Λάος είναι"
    -"Όχι της Χρυσής Αυγής είναι"
    -"Όχι αναρχικοί είναι"
    και ότι άλλο τραβάει η όρεξή σου .

    Βέβαια εσένα η ελληνική ψυχή σου δεν σ αφήνει να γίνεις καταδότης γιατί είσαι Έλλην!!!

    Και βέβαια αυτοί που στα καίνε συνεχίζουν να στα καίνε :

    -"του Αλαβάνου είναι"
    -"Όχι του Λάος είναι"
    -"Όχι της Χρυσής Αυγής είναι"
    -"Όχι αναρχικοί είναι"

    και πάμε πάλι

    -"του Αλαβάνου είναι"
    -"Όχι του Λάος είναι"
    -"Όχι της Χρυσής Αυγής είναι"
    -"Όχι αναρχικοί είναι"

  57. Σπύρος avatar
    Σπύρος 29/07/2008 02:34:26

    Ελληνικές παροιμίες μιά και μάς πλακώσανε οι Αραβικές με τά σκυλιά,όπου ΄σκυλιά΄προφανώς κατά τον ΄μόνιμο΄σύντροφο τού κομματιδίου είναι όλοι όσοι αντιτίθενται στο κοματίδιο.

    Και η Μυλωνού τον άντρα της μέ τούς Πραματευτάδες.
    Βαθιά Βροντή ,Κοντή Βροχή.
    Και μιά Κεφαλονίτικη:'Γάϊδαρος ειν΄ο γάϊδαρος αν εφορεί και σέλλα,κ΄η γριά κι΄αν εμορφίζεται δεν γίνεται Κοπέλλα΄.
    Υ.Γ.
    Τουλάχιστον σε αυτό το θέμα γλυτώσαμε από την ανακοίνωση πού θα διαβάζαμε για 150ή φορά ότι το Σεπτέμβριο θα ανακοινωθεί το πρόγραμμα τού ΣΥΡΙΖΑ πού θά μάς συγκλονίσει...
    Πώς λένε στίς επαρχίες:'O Bασίλης Τερλέγκας για λίγες μέρες στην πόλη μας΄ένα πράμα............

  58. ο νοών...νοείτο avatar
    ο νοών...νοείτο 30/07/2008 15:51:23

    Πολλή αγωνία βλέπω για την πορεία του ΣΥΡΙΖΑ μέσα σε ένα κείμενο για τη μετανάστευση. Τελικά μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ και ο κ. Τσίπρας έχουν ανθρωπισμό μέσα τους. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει εμένα του αδαή και απάνθρωπου, ποιος με ρώτησε εάν μου αρέσει να κυκλοφορώ στην Ομόνοια, και όχι μόνον, και να μην ακούω κατά το πλείστον Ελληνικά;
    Με ρώτησε κάποιος εμένα εάν έχω λύσει τα προβλήματα που έχω σαν κοινωνία ώστε να διαθέσω τον χρόνο που μου μένει στην επίλυση και του προβλήματος της μετανάστευσης και της κοινωνικής ένδειας των αλλοδαπών;
    Με ρώτησε κανείς εμένα εάν είμαι έτοιμος να δεχτώ τόσους πολλούς αλλοδαπούς με τα προβλήματά τους χωρίς να γνωρίζω το οτιδήποτε για αυτούς, άρα και πως θα τους αντιμετωπίσω αλλά και να τους προσεγγίσω;
    Με ρώτησε κανείς εμένα εάν μου περίσσευαν οι θέσεις εργασίας για να τις πουλήσω στους αλλοδαπούς με αντάλλαγμα τον ανόητο τρόπο ζωής που φέρανε;
    Με ρώτησε κανείς εμένα εάν μπορώ να συνυπάρχω με κάθε κακό αλλοδαπό όταν δεν ανέχομαι τον κάθε κακό Έλληνα;
    Όχι, κανείς δεν με ρώτησε όπως ποτέ κανείς δεν ρωτάει την γνώμη μου για ότι με αφορά.
    Άλλοι αποφασίζουν από θέση ισχύος και άλλοι κάνουν το κομμάτι τους λόγω δημοσιότητας.
    Δεν είμαι ανάλγητος αλλά ούτε και α-νόητος.
    Προβλήματα υπάρχουν παντού σε όλο τον κόσμο και πάντα αφορούν τους ανθρώπους.
    Με μία διαφορά: Οι ¨"ξύπνιοι" τα διοχετεύουν στους α-νόητους και α-νόητοι τα υπερασπίζονται γιατί έτσι αποκτούν δημοσιότητα και ότι άλλο προκύψει. Αν το 1/10 της "μελάνης" που έχει χυθεί για την προσέγγιση την ανάλυση και την διατύπωση πολιτικής θέσης των προβλημάτων όλων τών άλλων λαών και συνανθρώπων μας αφιερωνόταν στα καθ΄ υμάς χωρίς βεβαίως την φιλονικία, ίσως να είμασταν καλύτερα.

  59. Προφήτης avatar
    Προφήτης 30/07/2008 19:47:47

    Αγαπητέ "νοών .. νοείτο", οι αφετηρίες μας είναι κοινές.
    Ωστόσο, πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η επιλογή να γεμίσει η Ελλάδα αλλοδαπούς είναι αμιγώς πολιτική, και εκπορεύεται από την επιθυμία των ελίτ να έχουν φθηνό και ανασφάλιστο εργατικό προσωπικό.

    Από 'κει και πέρα το τμήμα του πολιτικού φάσματος που είναι συνδεδεμένο με μεγαλοσυμφέροντα, συγκεκριμένα οι εκσυγχρονιστές σε ΝΔ - ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ, έχουν αναλάβει να μάς επιβάλλουν την παρουσία τους.
    Όσοι αντιδρούν, συκοφαντούνται σαν "φασίστες" και "χουντικοί".

    Ουσιαστικά δεν υπάρχει δημόσιο βήμα (εφημερίδα, περιοδικό, τηλεόραση, ραδιόφωνο) πλην ελαχίστων, όπου να επιτρέπεται η έκθεση απόψεων κατά της εισόδου αλλοδαπών ούτε αναπαράγονται τα χιλιάδες συναφή περιστατικά εγκληματικών πράξεων.

    Το κέντρο της Αθήνας έχει μετατραπεί σε γκέτο εγκληματικότητας αλλά κανένας δεν μιλάει επίσημα γ' αυτό. Αντίθετα, τα δελτία απασχολούν πως περνάνε στη Μύκονο όσοι πλουτίζουν από φθηνή εργασία αλλοδαπών.

    Προσωπικά, θα αποκαλύπτω με όσες δυνάμεις διαθέτω την υποκριτική στάση τους. Ο ΣΥΡΙΖΑ, το κατ' εξοχήν κόμμα της Νέας Τάξης, ένα εθνικά επικίνδυνο ιδεολογικό συνονθύλευμα, περιμένει με το μαχαίρι στα δόντια, όπως οι παλιοί πειρατές, να "εφορμήσει" στη κουτάλα της Εξουσίας.
    Μακάρι να αποτελούσε κάτι διαφορετικό, μια πολιτική ελπίδα, όπως οι αφελείς πιστεύουν. Αυτό που έχει διαφοροποιηθεί είναι η αλαζονεία τους, αυξημένη από τις δημοσκοπήσεις.
    Καλώς ήρθες στην παρέα.

  60. ο νοών...νοείτο avatar
    ο νοών...νοείτο 01/08/2008 17:37:53

    @ Προφήτης,
    Το ποια είναι η πολιτική της ελίτ είναι ξεκάθαρο.
    Το ποιοι εκπροσωπούν και υπερασπίζονται αυτήν την πολιτική στην Ελλάδα είναι και αυτό ξεκάθαρο.
    Ο τρόπος που αντιμετωπίζουν αυτούς που διαγωνούν, είναι και αυτός ξεκάθαρος, βλέπε...φασίστες, χουντικοί, εθνικιστές... και άλλα τέτοια επίθετα, ενώ μερικοί από αυτούς που τα λένε αμφιβάλλω εάν ξέρουν και την ακριβή και μόνη έννοια των λέξεων που τόσο εύκολα προφέρουν.
    Δεν θα μπω στη διαδικάσία να τους χαρακτηρίσω ούτε καν στη διαδικασία να τους ονοματίσω.
    Δεν θα τους δώσω την υπόσταση και την αναγνώριση που ζητάνε.
    Θα συνεχίσω να μιλάω μετά λόγου γνώσης, και όχι εντυπωσιασμού και αερολογίας.
    Σε ευχαριστώ για το "καλώς όρισες"

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.