20/09/2009 21:06
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μετά την αποδόμηση Καραμανλή αποκλειστικός στόχος ο Σαμαράς



 

Από αυτή την Κυριακή άρχισαν να φαίνονται οι διαθέσεις της Ντόρας Μπακογιάννη ενόψει της επόμενης ημέρας.  Παρά το γεγονός ότι βρίσκεται στο νοσοκομείο εξασφαλίζοντας δωρεάν χρόνο σε όλα τα δελτία,  έχει ήδη ενεργοποιήσει τον καλοταϊσμένο μηχανισμό της στα ΜΜΕ ,  για να «πείσει» τους Νεοδημοκράτες ότι αυτή αποτελεί τη μόνη λύση για την επόμενη μέρα της Ν.Δ. και όχι ο Αβραμόπουλος ή ο Σαμαράς.

Στα Κυριακάτικα φύλα, ο «έγκριτος» Νίκος Χατζηνικολάου, γιός  υπουργού του Μητσοτάκη, αφού «χειρουργικά» τελείωσε τον Καραμανλή ως κουρασμένο, τώρα της δίνει και το δαχτυλίδι της διαδοχής, βάζοντας και νέα φράση στο στόμα του Καραμανλή:  «Η Ντόρα είναι πιο αντράκι από πολλούς υπουργούς μου»!!!, φέρεται να λέει ο Καραμανλής στον (μπουκωμένο από κρατική διαφήμιση) Χατζηνικολάου. Την ίδια στιγμή, συνεχίζει να αποδομεί τον Σαμαρά με ένα τοπικό πολιτιστικό θέμα, κάνοντας όμως γαργάρα την σοβαρή καταγγελία Βγενόπουλου για τη διαπλοκή της Ντόρας με την Aegean και τον Βασιλάκη.

Στο ίδιο μήκος κύματος ο ευεργετηθείς (στον 9,84) Στέφανος Κασιμάτης της Καθημερινής ο οποίος της δίνει και αυτός το δαχτυλίδι, χωρίς να παραλείπει να καθυβρίσει και να απαξιώσει τον βασικό της αντίπαλο τον Αντώνη Σαμαρά.

 Από το κάδρο της Καθημερινής δεν μπορεί να εξαιρεθεί βεβαίως ο προνομιακός συνομιλητής της,  ο Αλέξης Παπαχελάς, ο οποίος όταν βρίσκει χρόνο να διαθέσει στην εφημερίδα του (από τα φαγητά και τα καφέ με τον γιό της Ντόρας) φιλοξενεί τις συνεντεύξεις της.

 Την ίδια στιγμή, η σημαία του κιτρινισμού και της αποδόμησης (δια της λάσπης) του Καραμανλή, Πρώτο Θέμα, βλέπει κι αυτό συντριπτική υπεροχή της Ντόρας έναντι των αντιπάλων της και φιλοξενεί ολοσέλιδο ρεπορτάζ για την είσοδό της στο Ερρίκος Ντυνάν.

 Αυτά συμβαίνουν στον έγκριτο ελληνικό τύπο, όπου τα παπαγαλάκια (αντιθέτως με την υπουργό τους) δεν έχουν αφωνία.

 Που να αρχίσουν και τα όργανα για τα καλά, με μπροστάρη τον κουμπάρο της τον Μαρινάκη στην  Καθημερινή και τον ΣΚΑΙ, και τους δημοσκόπους της  (των παχυλών συμβάσεων στο ΥΠΕΞ) που παίρνουν ήδη θέση στα τηλεοπτικά παράθυρα…

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 20/09/2009 21:19:25

    Ο Σαμαράς μπορεί να γίνει πόλος συσπείρωσης αν θέλει... αν πράγματι έχουν αρχίσει να τον ροκανίζουν κατι σου λέει αυτό... Διαπλοκή Ντόρας; Διαπλοκή is her middle name.

  2. kanis avatar
    kanis 20/09/2009 21:48:22

    Μήπως έχει έλθει η στιγμή, ο Σαμαράς να διηγηθεί, τι υπέστει από το Μητσοτακέικο;
    Για να μαθαίνουν οι νεότεροι και να θυμηθούν οι παλαιοί!!!

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ kanis 20/09/2009 22:12:23

      Και από τον Έβερτ... Αν δεν κάνω λάθος αυτός τον τύλιξε...

      • kanis avatar
        kanis @ archaeopteryx 21/09/2009 00:54:40

        Το αγνοώ! Για λέγε...

  3. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 20/09/2009 22:08:54

    Η επιλογή του Καραμανλή - τουλάχιστον σε επίπεδο συμμαχίας - με τον Αντώνη Σαμαρά διαφαίνεται ότι έχει ολοκληρωθεί εδώ και κάποιο διάστημα. Με αυτή την έννοια οι διακηρύξεις του Σαμαρά για τα εθνικά και κοινωνικά ζητήματα δεν πρέπει να βρίσκονται πολύ μακρυά από τα πραγματικά οράματα του Καραμανλή. Σε σχόλιά που έκανα αρκετά παλαιότερα και πριν εκδηλωθεί η συγκεκριμένη επιλογή, είχα εκτιμήσει ότι ο Καραμανλισμός - έστω και εάν εκδηλώθηκε σε συμβολικό μόνο επίπεδο κατά την πρωθυπουργία του ΚΚ. - ήταν πολύ πιθανό να κατασταλάξει διαμορφώνοντας συγκεκριμένα την τάση της υπό ωρίμανση ευρισκόμενης "πατριωτικής δεξιάς". Οι πρώτοι που συνέβαλαν στην ανάπτυξη αυτής της διαδικασίας, ήταν οι καλυμμένοι αντίπαλοι του ΚΚ. και τα κτυπήματα που του έδωσαν κάτω από την μέση. Με αυτή την έννοια νομίζω ότι παρήγαγαν θετικό έργο, συμβάλλοντας αθέλητα στην διαμόρφωση ενός δημιουργικού φαινομένου, πέρα από τα ζοφερά σχέδια που προωθούν.
    Η κ. Μπακογιάννη μέχρι στιγμής ακολουθεί μια νομότυπη στάση απέναντι στον πρόεδρο της ΝΔ. Μετά τις εκλογές είναι αναμενόμενο ότι όλοι οι συμμετέχοντες θα εκφραστούν περισσότερο ανοικτά. Τότε θα δοθεί η δυνατότητα να κριθούν οι πραγματικές επιλογές και στοχεύσεις τους.
    Στην επόμενη περίοδο δεν θα λήξει ο καθορισμός των πολιτικών εξελίξεων, αλλά τότε αυτός θα ανοίξει πραγματικά.
    Θεωρώ ότι οι προκείμενες εκλογές θα έχουν μεταβατικό χαρακτήρα. Η έλλειψη αυτοδυναμίας, ως πιθανότερο σενάριο, θα θέσει σε κίνηση το σχέδιο κατάργησης του δικομματισμού. Σε μια τέτοια περίπτωση θα δημιουργηθούν νέα δεδομένα, που θα χαρακτηρίζονται από μεγάλους κινδύνους, αλλά και ισχυρές ευκαιρίες για επαναπροσδιορισμό του πολιτικού τοπίου.

  4. anagnostis avatar
    anagnostis 21/09/2009 01:40:44

    Για να το λέει ο Παπαγιάννης κάτι ξέρει:
    O Χατζηνικολάου θα είναι από αυτούς που θα διαμορφώσουν ρόλο στη μετα-Καραμανλική εποχή. Θα είναι ίσως ο μόνος ο οποίος απευθυνόμενος στο κεντροδεξιό κοινό θα έχει τη δυνατότητα, κυρίως μέσα από την εφημερίδα του, να διαμορφώσει τις εσωκομματικές ισορροπίες στη Νέα Δημοκρατία. Στο κύριο άρθρο του έδειξε που περίπου θα κινηθούν οι εξελίξεις. Σήμερα βγήκε στην κρατική τηλεόραση

  5. anagnostis avatar
    anagnostis 21/09/2009 01:41:30

    Προσέξτε τι ελεγε χθες ο Χατζηνικολάου στο ραδιόφωνο:

    "Όλα δείχνουν ότι ο Παπανδρέου θα εκλεγεί με αρκετά άνετη αυτοδυναμία. Μέχρι στιγμής οι δημοσκοπήσεις του δίνουν μεταξύ 156 και 158 έδρες. Έγινε ουσιαστική εκκαθάριση, αλλά έγινε κατόπιν εορτής. Δηλαδή, ο πρωθυπουργός, ενώ θα μπορούσε να έχει κάνει την κίνησή του γρήγορα, στη συγκυρία που αυτό θα του απέδιδε πολιτικά οφέλη, καθυστέρησε, εμφανίστηκε πολλές φορές να κάνει αυτές τις κινήσεις υπό πίεση των ΜΜΕ, των οπαδών του κόμματος, των πολιτών. Έτσι το πολιτικό αποτέλεσμα δεν θα είναι για αυτόν αυτό που αναμένεται.
    Ένας μεγάλος πολιτικός οργανισμός όπως η Ν.Δ. δεν μπορεί να σύρεται πίσω από τις αποφάσεις της οικογένειας του Μ. Έβερτ. Δικαιούται να έχει εξάρτηση συναισθηματική από ορισμένα πρόσωπα, ιδιαίτερα ο κ. Έβερτ είναι ένας άνθρωπος που έχει προσφέρει πολλά και στον τόπο και στη Ν.Δ. Θα μπορούσαν να τον προστατεύσουν χωρίς να δημιουργήσουν ένα θρίλερ γύρω από το όνομά του γιατί, για λόγους υγείας δεν μπορεί αυτή την περίοδο να προσφέρει όπως μπορούσε πριν μερικά χρόνια. Η Ν.Δ. οδηγήθηκε στην απόφαση να μην είναι επικεφαλής ο Έβερτ στο Επικρατείας μετά την απόφαση της οικογένειας του κ. Έβερτ και του ιδίου του κ. Έβερτ. Για άλλη μια φορά σύρθηκε πίσω από την πίεση που οι εξελίξεις επέβαλλαν"

  6. anagnostis avatar
    anagnostis 21/09/2009 01:43:10

    Συγνώμη που τον αναφέρω πάλι, αλλά για να δείτε τι παίζει. Πάλι ο παπαγιάννης:
    Ο Γιώργος Κουρής έχει ήδη συνάψει συμφωνία. Θα στηρίξει τον Γιώργο και μετά τη Ντόρα. Με την "Ψηλή" τα έχει βρει σε όλα. Με τον Γιώργο όχι ακόμα, αλλά πιστεύει ότι θα εκτιμηθεί η στάση του τις τελευταίες ημέρες. Ο Κουρής δεν μπορεί να παίξει τόσο ελεύθερα όσο παλιά. Σήμερα πλέον είναι αναγκασμένος να κινείται με τέτοιο τρόπο ώστε να μην κάνει ζημιά στον συνέταιρό του Χατζηνικολάου. Το νέο σενάριο που... επεξεργάζεται το εκδοτικό κατεστημένο είναι το εξής : Γιώργος πρωθυπουργός, Ντόρα αρχηγός της Αξιωματικής αντιπολίτευσης και εκλογές τον Μάρτιο. Η "Ψηλή" θα πει ότι η δέσμευση Καραμανλή για τον Παπούλια δεν την αφορά. "Άλλος Καραμανλής και άλλο Μπακογιάννη". Εάν της κάτσει πάει για εκλογές τον Μάρτιο. Το σενάριο χαλάει εάν ο Γιώργος Παπανδρέου θα στηρίξει τον Γ. Σουφλιά. Εκεί η Ντόρα θα έχει παραταξιακό πρόβλημα. Ο Καραμανλής τον Έβερτ τον καθάρισε για τον Σουφλιά. Εάν τον προτείνει ο Παπανδρέου θα τους κάνει ματ. Και στη Ν.Δ. και στον μεσαίο χώρο, ο οποίος κρίνει τις εκλογές... Αναλυτικά ...

  7. anagnostis avatar
    anagnostis 21/09/2009 03:22:47

    Γιάννης Κουρτάκης δημοσιογράφος στο Πρώτο Θέμα για λογαριασμό της Ντόρας, (διορισμένος και αυτός στον 9,84), με καταγωγή από Χανιά, κουμπαριά με τον κολλητό (και κουμπάρο) του Μητσοτάκη Στέλιο Νικηφοράκη και λαμπρή θητεία στον Κήρυκα Χανίων (που άνηκε στην αγία οικογένεια)

  8. apostolos34s avatar
    apostolos34s 21/09/2009 06:05:44

    Όσο και να κωλοκτυπιέται η "Αγία Οικογένεια" η Ντόρα δεν πρόκειται να γίνει ποτέ Πρωθυπουργός. Το πολύ - πολύ να γίνει αρχηγός της ΝΔ για να καεί αλλά Έβερτ. Και ο βασικός λόγος που δεν μπορεί είναι η φύση της ΝΔ. "Καραμανλικό" κόμμα σε ποσοστό 80%. Ομιλώ για τα στελέχη και την οργανωμένη βάση που μισεί θανάσιμα (σ.σ. πιο πολύ και από τους ΠΑΣΟΚους) τους μητσοτακικούς. Το ζήτημα είναι άλλο επομένως. Με ποιους θα παίξει η οικογένεια Καραμανλή. Όποιον και αν βάλει απέναντι στην Ντόρα, αυτός θα νικήσει. Άσε που οι Καραμανλικοί έχουν και εφεδρείες. Αβραμόπουλος σήμερα για να χάσει απο την Ντόρα αλλά προοδευτικά να έχει στηθεί ως αντίπαλος δέος απέναντι από την Ψηλή, για να ακολουθήσει για το τελικό ξεκαθάρισμα ο Αντώνης Σαμαράς. Δηλαδή ο Αβραμόπουλος "λαγός" για να κόψει το νήμα ως νικητής ο Καλαματιανός. Στο μεταξύ θα έχει κάνει και μια 5ετια πρωθυπουργός ο ΓΑΠ.
    Και μια συμβουλή προς την "Αγία Οικογένεια": Και business και πολιτική δεν γίνεται....

    • αχαβαχ avatar
      αχαβαχ @ apostolos34s 21/09/2009 09:57:30

      Συμφωνώ γενικά, αλλά νομίζω ότι το πραγματικό πρόβλημα δεν ήταν ποτέ ότι κάποιο μέλος της Αγίας Οικογενίας θα μπορούσε να γίνει αρχηγός του κόμματος ή πρωθυπουργός. Το πραγματικό πρόβλημα είναι ότι η ΝΔ δεν μπορεί να πάρει την εξουσία χωρίς το 20% των μητσοτακικών και τη συναίνεση της οικογένειας. Αυτο εκμεταλλεύεται κάθε φορά η οικογένεια και έτσι αποκτά θέσεις και αξιώματα, μέχρι και την αρχηγία για κάποιο διάστημα...

  9. triste avatar
    triste 21/09/2009 09:42:00

    Προφήτα, πως εμφανίζεται τώρα ο γάιδαρος;

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ triste 21/09/2009 13:48:04

      Με μάσκα προφύλαξης από τον ιό που κόλλησε η Ντόρα.
      Την "κοπανάνε" από την προεκλογική εκστρατεία.

  10. ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ avatar
    ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ 21/09/2009 10:10:44

    Αποχώρηση Καραμανλή από Ν.Δ και σύσταση νέου κόμματος όπου θα έχουν αποκοπεί όλα τα λαμόγια οι κατρουλιάρηδες και οι κατρουλούδες.
    Σε μία και μόνο τετραετία θα έχει πάει τόσο καλά που θα χτυπάει κυβέρνηση

    • anetos avatar
      anetos @ ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ 21/09/2009 10:53:48

      αυτο λεω και εγω !

    • kirdou avatar
      kirdou @ ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ 21/09/2009 10:53:54

      Ετσι.Νεο κομμα με αρχηγο Καραμανλη και στελεχη καταξιωμενα στην κοινωνια πανεπιστημιακους γιατι οχι και απο αλλους πολιτικους χωρους που θα απευθυνεται στην κοινωνια με ενα νεο πολιτικο λογο.Σε δυο χρονια το πολυ θα βρισκεται με 50% στην εξουσια

    • anetos avatar
      anetos @ ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ 21/09/2009 10:54:43

      ετσι μπραβο σωστος !

  11. mpa-Rakos avatar
    mpa-Rakos 21/09/2009 13:51:28

    Η περίπτωση η Ντόρα να είναι αρχηγός της ΝΔ δεν θα "κρατήσει" αυτούς που δεν τους είναι πρωταρχικής σημασίας η τιμή του μπροΚώλου και του αγγουρίου
    Αντίθετα, θα σημάνει ή την ανάγκη ενός άλλου πατριωτικού χώρου ή θα κάνει τον Καρακαταφερζή αξιωματική αντιπολίτευση.
    Μάλλον δεν έχει αντιληφθεί η ...ξαΣαμάρωτη ότι ο λόγος που μένουν "οι μερικοί" στην ΝΔ, δεν είναι για να την δούν αρχηγό της.
    Εχει και όρια η αντοχή στο αυτομαστίγωμα!

    • Spm avatar
      Spm @ mpa-Rakos 21/09/2009 15:33:52

      ΜΗΝ ΓΕΛΙΟΜΑΣΤΕ. Η "ΑΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ" ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΠΛΕΟΝ ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΝΑ ΔΕΙ ΗΓΕΣΙΑ, ΣΤΗ ΝΔ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΑ. ΑΝ ΦΤΙΑΞΕΙ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΜΑΓΑΖΙ, ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΒΡΙΑΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ 5ο ΥΠΟΓΕΙΟ, ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ.

  12. aps avatar
    aps 21/09/2009 15:42:44

    Προς όλους εσας που θέλετε-για τους δικούς σας λόγους- να παρουσιάζετε τη ΝΔ ως άλλο Βυζάντιο,με ίντριγκες, μηχανοραφίες και παιχνίδια εξουσίας, έχω να πω το εξής: η ΝΔ είναι ΕΝΑ κομμα, μία μεγάλη κεντροδεξιά παράταξη, η οποία θα δώσει ενωμένη τη μάχη για τις εκλογές με αρχηγό τον Κ.Καραμανλή. Σε πείσμα όσων προσπαθούν να δημιουργήσουν την εντύπωση ότι η ΝΔ χωρίζεται σε μητσοτακικούς, καραμανλικούς (και δεν ξέρω κ εγω τι άλλο έχει γεννήσει η φαντασία τους..),λυπάμαι πολύ που θα τους απογοητεύσω, αλλά δεν πείθουν ΚΑΝΕΝΑΝ. Ή τουλάχιστον δεν πείθουν τους υποστηρικτές της ΝΔ...

    Αλλά επειδή "γηράσκω αει διδασκομενος" σας παρακαλω δείξτε μου 1 (όχι περισσότερα, ενα μονο) δημοσίευμα ή δήλωση της Ντόρας που να δείχνει έλλειψη υποστήριξης προς τον Καραμανλή ή σε άλλο στέλεχος του κόμματος...Γιατί έγω το ακριβώς αντίθετο αποκομίζω από τα λεγόμενά της και τις πράξεις της.

  13. Apogoitevmenos avatar
    Apogoitevmenos 21/09/2009 16:22:48

    Λυπάμαι πολύ αλλά δυστυχώς η ΝΔ είναι ΕΝΑ κόμμα με ΠΟΛΛΑ τζάκια και βυζαντινές ίντριγκες. Μόνο ενωμένα δεν πάει στη μάχη και αυτό το ξέρουμε όλοι. Δεν είναι παράλογο να έχει ένας πολίτικος φιλοδοξίες και δεν πρέπει να απομακρυνθούν οι οικογένειες που έχουν προσφέρει στη ΝΔ και στον τόπο. Ο αρχηγός της παράταξης πρέπει όμως να εκλέγει από την βάση του κόμματος και όχι να δοθούν δαχτυλίδια.

    • aps avatar
      aps @ Apogoitevmenos 21/09/2009 17:11:19

      Μα σας παρακαλώ, είμαστε μορφωμένοι άνθρωποι...όλα αυτά περί ίντριγκας δεν πρέπει να έχουν θέση σε σοβαρές συζητήσεις...
      Ποτέ κανείς δεν είπε ότι ο άνθρωπος δεν πρέπει να έχει φιλοδοξίες (ειδικά μάλιστα όταν είναι και πολιτικός!). Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να κατηγορούμε όποιον έχει μια τέτοια φιλοδοξία .Και ακόμα περισσότερο δεν πρέπει να αναιρούμε την μακρά πορεία του, τους απλούς πολίτες που τον ακολουθούν και τον στηρίζουν , αλλά και τις ικανότητές του...Αυτά είναι που αναδεικνύουν έναν καλό και "διαχρονικό" πολιτικό και όχι τα συμφέροντα.
      Ως προς τα περί διαδοχής με δαχτυλίδια , αυτά δεν έγιναν ποτέ στην ιστορία της ΝΔ και ουτε πρόκειται να γίνουν. Και ΑΝ και ΟΠΟΤΕ τεθεί θέμα διαδοχής ,η βάση της ΝΔ θα εμπιστευθεί αυτόν που το αξίζει...

      Και στον αγώνα θα πάμε ΕΝΩΜΕΝΟΙ. Είμαστε μια μεγάλη παράξη που πρέπει να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Άλλωστε, ο μόνος χαμένος αγώνας είναι αυτός που δεν δόθηκε ποτε...

  14. C. avatar
    C. 21/09/2009 19:36:59

    Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα asp ! Η διχόνοια δεν οδηγεί πουθενά... ! Η παράταξη οδηγείται σε κατάρρευση λόγω μιας πάρα πολύ συνηθισμένης τακτικής, του "διαίρει και βασίλευε"... ! Η Υπουργός ουδέ ποτέ δεν είπε ή άφησε να εννοηθεί ότι θα διεκδικήσει την ηγεσία του κόμματος! Στις άπειρες ερωτήσεις που έχει δεχθεί λέει συνεχώς ότι αρχηγός είναι ο Κ. Καραμανλής! Δε νομίζω να είναι τόσο αφελής να το δηλώνει τόσο ξεκάθαρα και μετά να το γυρίσει...! Ο αρχηγός εκλέγεται από το Συνέδριο, το ανώτατο όργανο του κόμματος, η βάση της ΝΔ, δε γίνεται από μόνος του!!! Για αυτό καλό είναι να μην προδικάζουμε, να μη "διαδοχολούμε", να μην προεξοφλούμε!!!! Και συμπληρώνω τον asp λέγοντας: "ισχύς εν τη ενώσει..."!!!!

  15. london avatar
    london 22/09/2009 11:19:57

    To thema den einai poios tha einai o epomenos arxigos ths Neas Dimokratias, alla pws tha ksanaginei kivernisi...tha perasoume mavres meres me ton Giorgaki, eseis diladi pou zeite sthn ellada...an den ksanaerthei h N.D sthn exousia egw tha parameinw sto ekswteriko....eite Ntora, eite Samaras, kapoios tha ginei (fisika h Ntora exei perissoteres pithanotites logw MME, oikigeneias, dimosiwn sxesewn ktl) to thema na figei o Giorgakis etsi opws irthe giati oxi mono den kserei ti tou ginetai alla nomizei oti tha ta kataferei kiolas, de leei bravo sth N.D pou katafere na perasei h Ellada alwviti thn oikonomiki krisi, pou oloi legane gia mparaz apolysewn...pou einai oi apolyseis...kai telos as doun ti pernane oi alles xwres me thn krisi, kai miriws oi megales dunameis ths Europe, eleos diladi, menw monima sto ekswteriko edw kai 8 xronia...as doune ti ginetai ekei kai meta na krinoun ton Karamanli kai to ergo tou, as itan sto Pasok sthn eksousia twra sthn krisi kai tha vlepame ta apotelesmata...pantws simfwnw me tous prolalisantes oti politiki, diaploki kai MME proxwrane mazi xeri-xeri (eftixws oxi me ton Karatzaferi) eksou kai to deipno ths Ekalis (me tous efoplistes, megaloviomixanous, kai genika tous megaliterous oikonomikous paragontes ths xwras)

  16. feder avatar
    feder 22/09/2009 14:41:41

    Aps, αυτό ξαναπέστο, -αυτό ρωτάω και'γω!
    Επί της ουσίας δεν κατάλαβα τι ακριβώς προσάπτεται στη Ντόρα εν προκειμένω.. Και για νά'χουμε καλό ρώτημα, πως ακριβώς την 'προστάτεψαν' προεκλογικά τα διαπλεκόμενα μμε με την υπόθεση διαφυγής των υπευθυνων της siemens, σοβαρά μιλάμε..; Ελευθεροτυπία και Έθνος -δηλαδή οι δύο από τις 3 πρωτες διαπλεκόμενες εφημερίδες- την καλούσαν ανοιχτά με κραυγές να παραιτηθεί, η Καθημερινή πιο ήπια μεν αλλά σε καμιά περίπτωση δεν είχε σε δεύτερο φόντο τις ευθύνες της, και τα δελτία είχαν το θέμα πρώτο κάθε βράδυ.. Δηλαδή τί έπρεπε να γίνει από πλευράς media για να μή μιλάτε για συγκάλυψη, μου λέτε..;
    'Οσα λέγονται δε για αυτά που της 'συγχωρούνται' τόσα χρόνια, και πάλι είναι τελείως off.. Η υπονομευτική συμπεριφορά απέναντι στην κυβέρνηση που έπρεπε να της έχουνε προσάψει εξαντλείται στο dinner με τον Σουφλιά; όσο για τον βουλγαράκη -που 'δελφίνο' δεν τον έκανε κανένας σοβαρά ούτε με σφαίρες- τον αποδόμησε ο πεθερός του, η θητεία του στο δημόσιας τάξης, και ο συγχρωτισμός του με χορωδίες νεολαίων που φώναζαν on camera "βρέξει-χιονίσει-η δαπ θα σας γ....σει".. -αυτά και κανένα dinner.. Για τον δε αλογοσκούφη, μήπως να ψάχναμε στη λιτότητα με την οποία ταυτίστηκε και τις έκτακτες εισφορές από το 07 και μετά τους λόγους της όψιμης αντιδημοφιλίας του..;
    Και κατά τα άλλα δεν καταλαβαίνω γιατί είναι επιλήψιμο κάποιος πολιτικός να επιθυμεί και να καλλιεργεί υποστήριξη απ'τα media. Kαι σα νά'μαστε και λίγο εκλεκτικοί στις περιπτώσεις εξ'αυτών που ψέγουμε..Γιατί -για να μην ξεχνιόμαστε- όταν καποτε ΟΛΑ τα διαπλεκόμενα media πρόβαλλαν επί 24ωρου και από στήλη πολιτικής μέχρι στήλες lifestyle κάποιους τότε νεανίζοντες 'υποσχόμενους' πολιτικούς μόνο και μόνο για να ρίξουν την κυβέρνηση μητσοτάκη, δεν είδα τους περισσότερους ούτε καν να το παίρνουνε χαμπάρι..Πολλώ δε μάλλον να το θυμόμαστε σήμερα..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.