#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/10/2010 07:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μετά την «Σύγκρουση των Πολιτισμών», η Καταστροφή των Πολιτισμών



Το περίφημο βιβλίο του Samuel Huntington «Η Σύγκρουση των Πολιτισμών» («The Clash of Civilizations») εξυπηρέτησε για αρκετό καιρό τις ορέξεις τόσο των νέο-φιλελεύθερων, όσο και των νέο-συντηρητικών της Αμερικής. Εν ολίγοις, χαρακτήριζε την επιθετική εξωτερική πολιτική των ΗΠΑ, ως αναγκαία. Αμέλησε όμως να περιγράψει το γεγονός ότι η αμερικανική κοινωνία μετατρέπεται από δημοκρατική σε νέο-φεουδαρχική. Σήμερα, έρχεται η απαραίτητη συμπλήρωση με το βιβλίο «Terrorism and Consent», του Phillip Bobbit. Ο συγγραφέας είναι Δημοκρατικός, και συνεργάτης του πρώην προέδρου Κλίντον, αλλά παράλληλα και στενός φίλος του Henry Kissinger.

Στο βιβλίο του, περιγράφει με σαφήνεια το πόσο ευάλωτες είναι οι ΗΠΑ και η Ευρώπη, με τη «δημοκρατικότητα» τους και τον «σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα» κλπ. στις ορέξεις όσων δεν συμφωνούν με αυτά. Δηλαδή στις τριτοκοσμικές χώρες που μισούν με πάθος τις Δυτικές αξίες. Βέβαια δεν αναφέρει πως και γιατί καταλήξαμε εκεί, ούτε αναφέρει πως το μίσος των χωρών αυτών θα είχε μετριαστεί αν οι Αμερικάνοι ήταν κάπως πιο συγκρατημένοι απέναντι τους. Ο Bobbitt είναι σίγουρος πως η Δύση κινδυνεύει από εργολαβικά χτυπήματα που οι τριτοκοσμικές κυβερνήσεις έχουν αναθέσει σε «μισθοφόρους» εκτελεστές. Και ο στόχος τους δεν είναι πλέον οι στρατιωτικές δυνάμεις, αλλά ο απλός πολίτης.

Έναν τέτοιο πόλεμο, λέει, δεν μπορούμε να τον κερδίσουμε. Μπορούμε απλά να προσπαθήσουμε να μη χάσουμε. Πως; Αναπτύσσοντας και εξελίσσοντας τις αστυνομικές δυνάμεις των ΗΠΑ. Αστυνομικές δυνάμεις οι οποίες θα αντιμετωπίσουν και θα ξεριζώσουν τους τρομοκράτες παντού και πάντα. Για να γίνει αυτό, θα πρέπει σύμφωνα με τον συγγραφέα, να δημιουργηθεί ένα νέο πολιτικό σύστημα βασισμένο επάνω στην αρχή αυτού που ονομάζει «στρατηγικό νόμο». Μέχρι σήμερα, λέει, είχαμε νόμους που προστάτευαν τους πολίτες από το έγκλημα, και από τις καταχρήσεις της εξουσίας, και μια στρατηγική που αφορούσε στην αντιμετώπιση των εξωτερικών εχθρών. Αυτά τα δυο ήταν και είναι κάτι το ξεχωριστό μεταξύ τους. Σήμερα απαιτείται η ένωση τους. Απαιτείται δηλαδή ένα νέο νομοθετικό και στρατηγικό σύστημα σχεδιασμένο να σέβεται τη δημοκρατία ενώ παράλληλα θα επιτρέπει στις αστυνομικές δυνάμεις να οδηγούν και να προστατεύουν το λαό χωρίς κανέναν περιορισμό ή παρέμβαση. Κάτι τέτοιο απαιτεί τη νομιμοποίηση των παρακολουθήσεων, των υποκλοπών, των βασανιστηρίων, και των μεταφορών του οποιουδήποτε, οποτεδήποτε, και οπουδήποτε κρίνεται απαραίτητο. Μόνο έτσι θα κερδηθεί ο πόλεμος που διεξάγεται σήμερα εναντίον των πολιτών της Αμερικής.

Του David Weiner  (opednews.com)

Απόδοση: S.A.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/10/2010 07:28:24

    Καλημερα,

    "Iron Mounain Blueprint For Tyranny" οποιος 8ελει μπορει να το κατεβασει και να προβληματιστει με τα οσα εχουν ειδη ψηφιστει και δρομολογουνται σχετικα με το αρθρο του S.A.

    ΠΠ

  2. klausevitz avatar
    klausevitz 04/10/2010 07:54:10

    εύστοχο άρθρο!

    "Πολιτισμός" που ξεκινάει απο τόν ύμνο στην.."ατομικότητα" και καταλήγει
    να συντρίβει εκατομμύρια ατομικότητες δημιουργώντας κοινωνίες ζούγκλας!
    Που ανατρέπει τους Μωσαντέκ για να λουστεί τους.... μουλάδες και τους
    Αχμαντινετζάντ! Που μάχεται μανιωδώς μια ορθολογική και αναδιανεμητική
    κατανομή του πλούτου....που πριμοδοτεί τον θρησκυτικό ιντεγκρισμό στις
    τρίτες χώρες,εν ονόματι του αντικομμουνισμού και εισπράττει,εν τέλει,
    τους Ταλιμπάν. Που ευθύνεται για την πιό ταπεινωτική μαζική κουλτούρα
    στο όνομα των...ατομικών αξιών!
    Αυτός ο πολιτισμός πρέπει να αμφισβητηθεί εκ των ένδον,προτού
    χτυπηθεί απο το ανεξέλεγκτο....ανατολικό μίσος!
    Με τί μέσο! Με τις μεγάλες φιλοσοφικές και πολιτικές αρχές που
    εξευτέλισε ή παραγκώνισε. Μέ την μεγάλη αρχή του "πάν μέτρον άριστον",
    κοινώς: basta!

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ klausevitz 04/10/2010 12:08:08

      Η πιό ισχυρή εκρηκτική ύλη στα θεμέλια της κεφαλαιοκρατικής λογικής (ούτε σπιθαμή από τον Δυτικό πολιτισμό μας δεν αξίζει να χαρίζουμε στους κάφρους καπιταλιστές) είναι η ίδια η Κατηγορική Προσταγή του Ιμμάνουελ Κάντ:
      “Να πράττεις με τέτοιο τρόπο, ώστε οι θεμελιώδεις αρχές τής βουλήσεώς σου, να μπορούν συγχρόνως να ισχύουν πάντοτε ως αρχές καθολικής ισχύος”.
      Και οι ρίζες της:
      “Καὶ καθὼς θέλετε ἵνα ποιῶσιν ὑμῖν οἱ ἄνθρωποι, καὶ ὑμεῖς ποιεῖτε αὐτοῖς ὁμοίως” (Κατά Λουκάν, 6:31)

  3. parsifal avatar
    parsifal 04/10/2010 11:14:18

    Σωστά ολα αυτά αλλά περί της ταμπακιέρας : Το πρόβλημα της τριτοκοσμικής τρομοκρατίας, η οποία κτυπά επί δικαίων και αδίκων είναι υπαρκτό. Το γιατί είναι συζητήσιμο και το πώς φθάσαμε εως εδώ επίσης. Ομως ΠΩΣ αντιμετωπίζεται η απειλή ? Πρακτικά πως θα προστατεύσωμε αθώους και γυναικόπαιδα απο τυφλά κτυπήματα ?
    Δυστυχώς δεν υπάρχει αλλη απάντηση απο την καταστολή και την αντι-τρομοκρατία και δυστυχώς επίσης μόνο με επιθετικές και ανορθόδοξες τακτικές αντιμετωπίζεται η τυφλή, φανατική βία.Ποιός θα αρνηθεί να δώσει πέντε χαστούκια σε εναν κρατούμενο οταν η σιωπή του ενέχει τον κίνδυνο να πεθάνουν αθώοι, π.χ. μια βόμβα στο μετρό ? Καλά τα ανθρώπινα δικαιώματα αλλά ισχύουν για ολους και είναι προτιμότερο να καταπατηθούν εκείνων που επέλεξαν να πλήξουν αθώους με την εωλη δικαιολογία "ολοι φταίτε".

    • κλαθσεωιτζ avatar
      κλαθσεωιτζ @ parsifal 04/10/2010 13:16:55

      'Οταν έχει φτάσει το πράμα εκεί που έχει φτάσει,καμμιά
      αστυνομία ή μυστική υπηρεσία...ατσαλάκωτη δεν σου φτάνει!
      Χρειάζεσαι κι'άλλες κινήσεις τίς οποίες,για χρόνια,
      υπονομεύεις,μέσα στους δικούς σου χώρους, επειδή δεν
      γουστάρει μια κλίκα προνομιούχων κλεπτοκρατών.
      "Η προτεσταντική ηθική" για τον καπιταλισμό, που επεκαλείτο
      ο Max Weber,έχει καταρρεύσει προ πολλού και απομένει η
      καταστολή των τραπεζών και των media! Δεν φτάνουν!
      Εκτός άν καταφύγεις.... στα πυρηνικά! Ζόρικο!

      • klausevitz avatar
        klausevitz @ κλαθσεωιτζ 04/10/2010 13:19:38

        συγνώμη, εκ παραδρομής τα ελληνικά στοιχεία!

  4. Γιάννης Χριστόπουλος avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος 04/10/2010 14:14:07

    Δυστυχώς έτσι είναι. Η υπερβολική ανοχή των δυτικών κοινωνιών στους τριτοκοσμικούς θα γίνει ο τάφος τους. Από το να παραδώσουμε τα σκήπτρα στην ακροδεξιά που έρχεται με φόρα, καλύτερα να φτιάξουμε μόνοι μας ένα μείγμα προστασίας των κοινωνιών μας, χωρίς αβρότητες και φιλάκια με αστοιχείωτους δολοφόνους. Αλλιώς, η αντίθετη άποψη, το μόνο (πραγματικά) που θα καταφέρει είναι να εκτινάξει την ακροδεξιά σε διψήφια νούμερα (και δεν θα καταφέρει να επιλύσει και το πρόβλημα).

  5. Απορίας avatar
    Απορίας 04/10/2010 15:53:33

    SOOOS!!! Δέστε φίλοι μου τι ετοιμάζεται για την παιδεία και τις μελλοντικές γενιές των Ελλήνων (επλπίζω να'ναι ένα ψέμα):
    http://thriskeftika.blogspot.com/2010/10/blog-post_4693.html
    http://thriskeftika.blogspot.com/2010/10/blog-post_5026.html,όπου και το προσχέδιο σε pdf
    http://thriskeftika.blogspot.com/2010/10/blog-post_5713.html

    Φάκτορα,αν θές,μπορείς να το αναρτήσεις ως άρθρο και στην πρώτη σελίδα.

    • Απορίας avatar
      Απορίας @ Απορίας 04/10/2010 16:00:18

      Ή ενδεχομένως το παρακάτω του κ.Αγγελόπουλου

  6. Απορίας avatar
    Απορίας 04/10/2010 15:59:04

    Κριτική του νέου Λυκείου

    του Δρ Ιωάννη Κ. Αγγελόπουλου

    Θεολόγου – Διευθυντή Λυκείου

    Διαβάσαμε τὸ σχέδιο προγράμματος γιὰ τὸ νέο Λύκειο στὸν τύπο (Καθημερινὴ 2.10.2010) καὶ στὸ διαδίκτυο. Καταθέτομε κατωτέρω κάποια ἐρωτήματα καὶ κάποιους προβληματισμούς μας σχετικὰ μὲ τὸν προτεινόμενο σχεδιασμὸ ἑνὸς νέου τύπου Λυκείου:

    1. Ποιὸ εἶναι τὸ ὅραμα γιὰ τὴν ἐγκύκλιο παιδεία τῆς ἑλληνικῆς κοινωνίας; Δηλαδή, τί θέλομε νὰ γνωρίζη, ἀλλὰ καὶ τί χαρακτῆρα θέλομε νὰ ἔχη διαμορφώση ὁ νέος ἀποφοιτῶντας ἀπὸ τὸ Λύκειο; Ἀπὸ αὐτὸ τὸ θεμελιῶδες ἐρώτημα θὰ ἐξαρτηθοῦν τὸ ποιὰ καὶ πόσα μαθήματα μποροῦν νὰ συμβάλλουν στὴν ἐπίτευξι αὐτοῦ τοῦ στόχου.

    2. Ἐξαρτόμαστε ὡς πρὸς τὸν σχεδιασμὸ τοῦ νέου σχολείου καὶ σὲ ποιὸ βαθμὸ ἀπὸ τὴν ἀπαίτησι καὶ τὴν διεκδίκησι τῶν διαφόρων ἐπιστημονικῶν κλάδων γιὰ ἀπορρόφησι τοῦ προσωπικοῦ τους στὴν ἑλληνικὴ ἐκπαίδευσι; Δηλαδὴ διαμορφώνομε τὸ πρόγραμμα σπουδῶν μὲ βάση τοῦ ποιὲς καὶ πόσες εἰδικότητες καθηγητῶν διαθέτομε, προσπαθῶντας νὰ ἰσορροπήσουμε τὶς πιθανὲς ἀντιδράσεις ἢ θέτομε σὲ δεύτερη μοῖρα τὸ διδακτικὸ προσωπικὸ στοχεύοντας πρωτευόντως γιὰ τὴν κάλυψι τῶν ἀναγκῶν τῶν σημερινῶν καὶ τῶν αὐριανῶν μαθητῶν; Ἡ ἀπάντησις σὲ αὐτὸ τὸ ἐρώτημα θὰ ἀποσαφηνίση ἐὰν μᾶς ἐνδιαφέρει περισσότερο ἡ παιδεία τῶν νέων ἢ ἡ πολιτικὴ διαχείρισις τοῦ τεραστίου ὄγκου (καὶ συνεχῶς αὐξανομένου) τοῦ διδακτικοῦ προσωπικοῦ.

    3. Τὸ ἑπόμενο ἐρώτημα ποὺ θὰ πρέπει νὰ ἀπαντήση ἡ «ἐπιτροπὴ τῶν σοφῶν», ἡ ὁποία ἐνεπνεύσθη τὸ σχέδιο γιὰ τὸ νέο Λύκειο εἶναι: τί σχέσι θὰ ἔχει τὸ νέο πρόγραμμα σπουδῶν μὲ τὴν παράδοσι τοῦ γένους μας, ἐὰν βεβαίως θεωροῦμε ἀκόμη ὅτι τὸ ἑλληνικὸ σχολεῖο ἀπευθύνεται καὶ σὲ Ἕλληνες. Ἕνα σχολεῖο ἀποκομμένο ἀπὸ τὶς ρίζες τῆς παραδόσεώς μας, σταθερὰ προσανατολισμένο στὴν ἀγγλικὴ γλῶσσα (κι ὄχι γενικῶς στὶς ξένες γλῶσσες), στὴν ἀρχαιογνωσία (κι ὄχι καὶ στὴν βυζαντινὴ καὶ μεταβυζαντινὴ προέκτασή της), στὴν ἀποβολὴ τῶν μαθημάτων τῶν θρησκευτικῶν καὶ τῆς ἱστορίας ἀπὸ τὰ μαθήματα κορμοῦ. Νὰ σημειώσουμε ὅτι ἡ πλέον πρόσφατη δημοσκόπηση τῆς ἑλληνικῆς κοινωνίας ἀπαιτοῦσε μὲ 68% τὴν ὑποχρεωτικὴ διδασκαλία τῶν θρησκευτικῶν στὸ σχολεῖο.

    4. Τὸ τέταρτο ζήτημα εἶναι πρακτικῆς φύσεως: οἱ συντάκτες τοῦ σχεδίου παραθεωροῦν τὸ πῶς λειτουργοῦν τὰ σχολεῖα καὶ τὸ πῶς σκέπτονται οἱ μαθητές. Καὶ σήμερα στὸ Λύκειο ὑπάρχουν ἐπιλεγόμενα μαθήματα. Στὴν Γ’ Λυκείου, μάλιστα, οἱ μαθητὲς καλοῦνται νὰ ἐπιλέξουν ἕνα (1) μάθημα ἀπὸ ἕνα μακρὺ κατάλογο μὲ δεκαεπτὰ (17) ἐπιλογές. Στὴν πράξι ἐπιλέγουν δύο μὴ ἐξεταζόμενα τὸν Ἰούνιο μαθήματα (Ἐφαρμογὲς ὑπολογιστῶν καὶ Πολυμέσα – δίκτυα) καὶ τὶς Ἀρχὲς Οἰκονομικῆς Θεωρίας, μάθημα αὐξημένης βαρύτητος γιὰ τὸ πέμπτο ἐπιστημονικὸ πεδίο. Ἐὰν ὑπολογίση κάποιος ὅτι σὲ ἕνα μεσαίου μεγέθους Λύκειο θὰ πραγματοποιηθοῦν μόνον ἕνα ἀπὸ τὰ προβλεπόμενα μαθήματα τῶν ἕξι ὁμάδων θὰ χρειασθοῦν ἕξι αἴθουσες γιὰ τὴν Β’ τάξι καὶ ἄλλες ἕξι γιὰ τὴν Γ’ τάξι. Σύνολο 12 αἰθουσῶν χωρὶς νὰ ὑπολογίζομε καὶ τὶς αἴθουσες τῶν τμημάτων τῆς Α’ τάξεως. Πόσα σχολεῖα στὴν ἐπικράτεια τὶς διαθέτουν;

    5. Τὸ κυριώτερο, ὅμως, μειονέκτημα τοῦ σχεδίου προγράμματος γιὰ τὸ νέο Λύκειο εἶναι ἡ ὑπολανθάνουσα νοοτροπία του. Δῆθεν δίνομε τὴν δυνατότητα ἐπιλογῆς στοὺς μαθητὲς καὶ θεωροῦμε ὅτι μὲ αὐτὸν τὸν τρόπο θὰ κάνομε πιὸ ἑλκυστικὸ τὸ σχολεῖο στὸν μαθητή. Ἀγνοοῦν οἱ συντάκτες τοῦ σχεδίου τὴν ψυχολογία τοῦ μαθητοῦ. Ἀφ’ ἑνὸς τὰ περισσότερα παιδιὰ δὲν ἔχουν κριτήρια καὶ οὔτε ἔχουν κατασταλάξη ἀκόμη καὶ στὴν Γ’ Λυκείου γιὰ τὸ τί θέλουν νὰ σπουδάσουν. Καὶ ἀφ’ ἑτέρου ἀκόμη κι ἂν τὸ ἔχουν ἐπιλέξει (ἐξ ὑποχρεώσεως) δὲν σημαίνει ὅτι θὰ τὸ ἀγαπήσουν καὶ θὰ τὸ μελετήσουν. Ἡ ἐπιλογή τους γίνεται ἐπὶ τῇ βάσει τῶν ἀρχῶν: τὸ μὴ χεῖρον βέλτιστον καὶ τῆς ἥσσονος προσπαθείας. Ὑπάρχει, ὅμως, στὴν πληθώρα τῶν προσφερομένων ἐπιλογῶν κι ἄλλο ἕνα κρυφὸ στοιχεῖο: μὲ τὸν τρόπο αὐτὸ (σύμφωνα μὲ τὴν λογικὴ τοῦ «κοινωνικοῦ αὐτοματισμοῦ») κάποια μαθήματα καὶ κάποιες εἰδικότητες καθηγητῶν θὰ μποῦν στὸ περιθώριο τοῦ ἐκπαιδευτικοῦ συστήματος. Κι ἐπειδὴ δὲν ὑπάρχει τὸ θάρρος καὶ ἡ εἰλικρίνεια στοὺς πολιτικοὺς ταγοὺς νὰ ἐξοβελίσουν μαθήματα καὶ καθηγητὲς εὐθέως ἀπὸ τὸ σχολεῖο, ὡς μὴ ἀρεστοὺς ἢ ὡς μὴ χρειαζομένους, βάζομε τοὺς μαθητές μας νὰ τὸ πραγματώσουν μὲ τὶς ἐπιλογές τους. Τώρα, ἂν σκεφθοῦμε ὅτι τὶς ἐπιλογὲς τῶν μαθητῶν μας, ἐν πολλοῖς τὶς καθορίζουν τὰ φροντιστήρια στὰ ὁποῖα φοιτοῦν καὶ πληρώνουν, κατανοοῦμε ὅλοι μας ἐκ τῶν προτέρων σὲ ποιὰ μαθήματα θὰ στραφοῦν.

    6. Ἡ ἀναμόρφωσις τοῦ ἐκπαιδευτικοῦ μας συστήματος χρειάζεται μία ἐκ τῶν βάθρων ἀναδιάρθρωσι. Καὶ αὐτὴ θὰ γίνει ὅταν τὸ σχολεῖο καταστεῖ ἀπαιτητικό: πρὸς τοὺς διδάσκοντες καὶ πρὸς τοὺς διδασκομένους. Ὅταν «ἀβρόχοις ποσίν» προάγεται ὁ μαθητὴς ἀπὸ τάξι σὲ τάξι καὶ εἰσάγεται μὲ ἐξευτελιστικὸ μέσο ὅρο σὲ ΑΤΕΙ τῆς περιφέρειας ἡ οὐσία παραμένει ἡ ἴδια: ἀπολυτήρια καὶ πτυχία χωρὶς ἀντίκρυσμα μὲ μαθητὲς καὶ φοιτητὲς ποὺ δὲν ἔμαθαν νὰ μαθαίνουν, ποὺ δὲν γνώρισαν καὶ δὲν ἀγάπησαν τὸν μόχθο ποὺ προϋποθέτει ἡ δημιουργικὴ μάθησις καὶ γνῶσις.

    7. Θεωροῦμε ὅτι τὸ πρόβλημα στὸ ἑλληνικὸ ἐκπαιδευτικὸ σύστημα προέρχεται ἀπὸ τὸ γεγονὸς ὅτι κάθε κόμμα (κι ἀκόμα χειρότερα κάθε ὑπουργὸς κόμματος) φιλοδοξεῖ νὰ κάνη ἀπὸ μία ἐκπαιδευτικὴ μεταρρύθμισι. Τὰ ζητήματα, ὅμως, τῆς παιδείας, (ὅπως καὶ τῆς ὑγείας, τῆς ἐξωτερικῆς πολιτικῆς καὶ τῆς ἀμύνης) πρέπει νὰ καταστοῦν κάποτε ὑπερκομματικὰ - ἐθνικὰ καὶ νὰ σχεδιάζονται μὲ προοπτικὴ δεκαετιῶν κοινῇ συναινέσει καὶ ὁπωσδήποτε μὲ τὴν συμβολὴ τῶν πνευματικῶν ἀνθρώπων τῆς χώρας μας. Νὰ ἔχουν διάρκεια καὶ συνέχεια.

    Σὲ ἕνα ὑπουργεῖο παιδείας ποὺ σχεδὸν ὅλοι πιθηκίζουν ξένα πρότυπα (βλ. International Baccalaureate), θὰ βρεθεῖ ἄραγε ἕνας «Θεόφιλος», ποὺ μὲ τὸν χρωστῆρα του νὰ ζωγραφίση καὶ νὰ ἐκφράση τὸν πόθο τοῦ λαϊκοῦ σώματος γιὰ παιδεία ἑλληνική;

    Τελευταία ανανέωση ( 04.10.10 )

  7. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 04/10/2010 16:55:26

    Η ΙΣΟΠΕΔΩΤΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ ΠΟΥ ΔΙΕΠΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΑ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΧΑΓΙΕΚ, ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΕΟΣΥΝΤΗΡΙΤΙΣΜΟΥ, ΤΟ ΜΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΥΝΤΜΗΣΕΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΖΩΗΣ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ.
    Η ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ 21ο ΑΙ. ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΕΝΣΤΙΚΤΑ ΑΥΤΟΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ.
    Η ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ.
    ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑΖΟΥΣΑ ΕΛΙΤ, ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΟΠΛΟΙΠΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ.
    Η ΚΡΙΣΗ ΑΥΤΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΝΟΥ.
    ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΥΦΩΝΑΣ.
    Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΕΞΟΥΣΙΑΖΟΥΣΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΜΕ ΠΕΠΛΟ ΣΥΝΩΜΟΤΙΣΜΟΥ, ΘΑ ΡΙΞΕΙ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΣΤΟΝ ΑΡΜΑΓΕΔΩΝΑ. Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΓΕΝΟΣ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.