#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/11/2012 09:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μετά τα νέα μέτρα και το νέο κόμμα από τον Σαμαρά



Τον περασμένο Μάιο στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, λίγα εικοσιτετραώρα πριν από τις δεύτερες εκλογές τον Ιούνιο, ο Αντώνης Σαμαράς είχε ρίξει το σπόρο για πρώτη φορά του ευρωπαϊκού μετώπου. «Είμαστε η μόνη δύναμη που μπορεί να κρατήσει όρθια την πατρίδα» έλεγε και συμπλήρωνε δείχνοντας το δρόμο για την επόμενη μέρα: «Κυβέρνηση του τόπου το ευρωπαϊκό πατριωτικό μέτωπο».

Την περασμένη Κυριακή από τα γραφεία της Ν.Δ. επέλεξε να δώσει ένα πιο σαφές στίγμα και με την ομιλία του έδειξε στην κοινή γνώμη ότι αυτός μπορεί να ηγηθεί των φιλοευρωπαϊκών δυνάμενων έναντι της επέλασης των άκρων, είτε εξ αριστερών, είτε εκ δεξιών.

Η επιλογή του Σαμαρά είναι σαφής: Θέλει να κερδίσει την ταυτότητα του ηγέτη που θα οδηγήσει τη χώρα εκτός κρίσης, οδηγώντας το τρένο στο οποίο θα επιβαίνουν όλα τα στελέχη του φιλοευρωπαϊκού μετώπου (κεντροδεξιοί, φιλελεύθεροι, σοσιαλδημοκράτες, εκσυγχρονιστές, κ.α.).

Αδιαφορεί για την κομματική προέλευση και ετοιμάζεται να κάνει τη δική του υπέρβαση, γυρίζοντας το χρόνο δυο δεκαετίες πίσω. Ότι δεν κατάφερε να το πράξει με την Πολιτική Άνοιξη, όπου μέλημά του ήταν να παντρέψει πολιτικά, ετερόκλητα πολιτικά πρόσωπα, είτε από την Αριστερά, είτε από την Δεξιά, είτε από το Κέντρο, επιχειρεί να το κάνει τώρα.

Η συγκυρία είναι ευνοϊκή μέχρι στιγμής, αλλά κανείς δεν μπορεί να τον βεβαιώσει πως θα είναι μόλις αρχίσουν να εφαρμόζονται τα μέτρα. Τότε κανέναν δεν θα τον ενδιαφέρει εάν ο Σαμαράς ηγείται ή όχι των φιλοευρωπαϊκών δυνάμεων. Η στρατηγική του είναι συγκεκριμένη και έχει ως τελικό στόχο να εμφανιστεί ως ο ηγέτης της κρίσης που θα ενώσει ετερόκλητες ιδεολογικές δυνάμεις.

Η επόμενη μέρα της ψήφισης των μέτρων θα μας δείξει σε μεγάλο βαθμό πως θα κινηθεί ο Σαμαράς που ήδη έχει κάνει παρασκηνιακές επαφές για το φιλοευρωπαϊκό μέτωπο με στελέχη του εκσυγχρονιστικού ΠΑΣΟΚ, με το οποίο δεν θέλουν να έχουν καμία σχέση.

Ο Σαμαράς έδειξε στην προχθεσινή Κ.Ο. με την ομιλία του πως θα κινηθεί, αν και τα ΜΜΕ δεν έδειξαν κανένα ενδιαφέρον ή το χειρότερο δεν κατάλαβαν τα μηνύματα της παρέμβασης του πρωθυπουργού.

Ο Σαμαράς το είπε ανοικτά και προσδιόρισε τις μελλοντικές του κινήσεις με τη φράση-οδηγό: «Και δημιουργούμε ταυτόχρονα την αναγκαία για την Ελλάδα πολιτική ευρωπαϊκής συνείδησης. Που δεν είναι μόνο σύγκλιση της Ελλάδας με την Ευρώπη. Είναι και εισιτήριο συμμετοχής μας στο κοινό ευρωπαϊκό γίγνεσθαι…».

Και δεν ήταν μόνο αυτό, αλλά πολλούς προβλημάτισε και η δήλωση του υπουργού Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα, που αποτελεί και τον σύνδεσμο Μαξίμου με εκσυγχρονιστές και φιλελεύθερους του ΠΑΣΟΚ. Ο Στουρνάρας είπε, καταχειροκροτούμενος από τους βουλευτές της ΝΔ, πως δεν ανήκει στο χώρο, αλλά στρατεύτηκε με τον Αντώνη Σαμαρά για να σωθεί η χώρα.

Σε αυτή τη λογική κινούνται και άλλοι από το χώρο του ΠΑΣΟΚ που ετοιμάζονται να δώσουν τα διαπιστευτήριά τους στον Σαμαρά και να τον βοηθήσουν στη δημιουργία του ευρωπαϊκού μετώπου, αλλά και να δεχθούν να αξιοποιηθούν στο κυβερνητικό σχήμα που θα αλλάξει λίαν προσεχώς, μετά την ψήφιση των μέτρων.

Μάρκος Αυρήλιος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Tassos avatar
    Tassos 06/11/2012 09:05:41

    Θα απελευθερωθούν οι υγιείς πολιτικές δυνάμεις. Δεν μπορεί να συναγελαζόμαστε με Τράγκες, Χατζηνικολάου, Κουρήδες, με τρελλάκηδες που περιμένουν να τους σώσουν οι ...Ρώσσοι, οι Νεφελίμ και η τράπεζα της ....Ανατολής. Ούτε με αυτούς που και καλά είναι κατά της Τρόϊκας αλλά οι μπαμπάδες τους κατέβασαν τα παντελόνια στον Χίτλερ και τον Παπαδόπουλο.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Tassos 06/11/2012 11:01:55

      Να πάμε με τους απογόνους των ελασιτών, όπως καυχιέσαι ότι ήταν οι δικοί σου; Που ήθελαν να μας κάνουν σοβιετία, αλλά τώρα δεν σας αρέσουν οι Ρώσοι; Οι Αλβανοί, ούτε αυτοί σας αρέσουν τώρα; Γιατί θύμάμαι λίγα χρόνια πρωτύτερα τους γουστάρατε τρελά...
      Κάτι σαν εσένα να υποστηρίζουν τον Σαμαρά και θα δεις το μέγα πλήθος, χαχα....

    • ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ avatar
      ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ @ Tassos 06/11/2012 12:22:20

      Βεβαίως αγαπητέ,να χαίρεσαι την συνεργασία σας με τον Λοβέρδο,τον Χρυσοχοίδη και λοιπούς θεματοφύλακες του ακραίου νεοφιλελευθερισμού...κάποια στιγμή θα παρακαλάς να υπήρχαν Νεφελίμ...όταν το 19% του Μαίου θα σου θυμίζει ποσοστὀ Τσαουσέσκου...

      • κεντρώος εξτρεμιστής avatar
        κεντρώος εξτρεμιστής @ ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ 06/11/2012 14:27:33

        μάθετε πρώτα τι είναι ο νεοφιλελευθερισμός και μετά ελάτε να μας πείτε εαν είναι νεοφιλελεύθεροι οι κρατιστές σοσιαλδημοκράτες του ΠΑΣΟΚ

    • αναστασιου δημητρης avatar
      αναστασιου δημητρης @ Tassos 06/11/2012 18:30:30

      απο την πολλη υγεια θα παθουμε τιποτα.απορω πραγματικα....
      προσωπικα δεν ψηφιζω συριζα,αλλα ειστε ευχαριστημενοι με την εξελιξη των πραγματων;έπειτα μαλιστα και απο τα ζαππεια 1,2,3,,,,,,;
      λυπαμαι πολυ και περισσοτερο εσας που δε βλεπετε περα απο το χρωμα του κομματος σας

  2. Αθανάσιος avatar
    Αθανάσιος 06/11/2012 09:13:21

    Καλά τώρα θέλουμε και τα λέμε η απλώς τα λέμε έτσι γενικώς.

    Δηλαδή ποιός πιστεύει ότι "υγιείς" δυνάμεις απο την ΝΔ και το Πασοκ θα φτιάξουν ένα νέο κόμμα και θα σώσουν την χώρα.

  3. Νίκος avatar
    Νίκος 06/11/2012 09:16:33

    Νέο κόμμα με Χρυσοχοιδη, Λοβέρδο, Διαμαντοπούλου και ημέτερους κομματανθρώπους, που η όποια σχέση τους με το "ικανός και άξιος" εξαντλείται στη σχέση τους με τον αρχηγό και τους νεόκοπους βαρώνους της Ν.Δ; Άσε που αυτοί όλοι είναι που οδήγησαν την πατρίδα σε χρεωκοπία. Είσαι σοβαρός;

  4. Χαζούλης avatar
    Χαζούλης 06/11/2012 09:37:11

    "Γλυκιά που είναι η παντέρμα η εξουσία Αντώνη" θα μονολογούσε ο συγχωρεμένος ο παππούς μου

    • Tassos avatar
      Tassos @ Χαζούλης 06/11/2012 10:00:10

      Ναι, το έδειξε το 91 πόσο εξουσιομανής είναι.

      • H pena tis logikhs avatar
        H pena tis logikhs @ Tassos 06/11/2012 11:24:03

        Από τότε δεν ιδρύει κόμματα και τα διαλύει ;

        • Διογενης(ο αλλος) avatar
          Διογενης(ο αλλος) @ H pena tis logikhs 06/11/2012 14:44:19

          σαφως. αλλα ο τασος πρεπει να το πει. καταλαβαινεις..

  5. Νατάλης avatar
    Νατάλης 06/11/2012 09:48:37

    Αν προσπαθούμε με την κοινή λογική να ερμηνεύσουμε την πολιτική, μάλλον θα πέσουμε έξω στις εκτιμήσεις μας. Έχουμε την "απαίτηση" από τους πολιτικούς να κρατάνε πάντα σταθερές απόψεις. Μάλλον έχουμε μπερδέψει την τακτική με τη στρατηγική. Αν στρατηγική μας είναι να παραμείνουμε στην ευρωπαϊκή οικογένεια, η τακτική της δημιουργίας συγκυβέρνησης ή νέου πολιτικού σχηματισμού δεν θα πρέπει να κρίνεται αρνητικά εκ των προτέρων. Συνεπώς ας περιμένουμε πρώτα να δούμε τις τακτικές κινήσεις και έπειτα να κρίνουμε. Το ποιοί θα συμμετέχουν στην πιθανή δημιουργία νέου πολιτικού σχηματισμού, έρχεται δεύτερο σε σχέση με το τι θα αντιπροσωπεύει ο σχηματισμός αυτός. Ένα είναι σίγουρο. Πρέπει αφ' ενός να υπάρξουν ηχηρές "αποστρατείες" που θα σηματοδοτούν τη ρήξη με το παρελθόν, και αφ' ετέρου την ενασχόληση με τα κοινά, χωρίς υστεροβουλίες, πολιτών που έχουν δουλέψει πραγματικά και έχουν κάποια αποδοχή στο ευρύτερο πολιτικό-επαγγελματικό περιβάλλον.
    Καλή η ανακύκλωση, όσον αφορά στο περιβάλλον, προβληματική όταν αυτή πραγματοποιείται στην πολιτική.

  6. Δεξί Εξτρέμ avatar
    Δεξί Εξτρέμ 06/11/2012 10:02:26

    Και πως θα καταργήσεις το νόμο Ραγκούση με τους σοσιαλδημοκράτες ρε Μάρκο Αυρήλιε; Ή πήγε στις καλένδες η υπόσχεση Σαμαρά;
    Μήπως τα έχεις μπερδέψει λίγο; Ποιος σου είπε ότι όσοι ψηφίζουν ΝΔ θέλουν να γίνουν ένα συνοθύλλευμα με Λεντάκηδες και λοιπά...

    Άλλο να κάνεις καμιά μεταγραφή τύπου Στουρνάρα ή να δεχτείς κανα δευτεροκλασάτο ΠΑΣΟΚο βουλευτή και άλλο να μεταλλάξεις ένα ολόκληρο κόμμα... γιατί οι ψηφοφόροι δεν μεταλλάσσονται όσο κι αν το θέλουν μερικοί καλαμοκαβαλημένοι...

    • αλεξανδρας 319 avatar
      αλεξανδρας 319 @ Δεξί Εξτρέμ 06/11/2012 10:08:22

      φοβικά σύνδρομα έχουν όσοι είναι μέτριοι και δεν έχουν ιδεολογία και επιχειρήματα
      και εμείς δόξα το θεό τα διαθέτουμε

    • LamprosM avatar
      LamprosM @ Δεξί Εξτρέμ 06/11/2012 10:10:19

      μπραβο ρε Δεξι... +100000

    • arcane avatar
      arcane @ Δεξί Εξτρέμ 06/11/2012 11:06:48

      Ας φέρει και τώρα την κατάργηση του νόμου Ραγκούση αφήνοντας τους βουλευτές να ψηφίσουν κατά συνείδηση. Θα μπορούσε να το έχει κάνει ήδη.

    • vangelis ... avatar
      vangelis ... @ Δεξί Εξτρέμ 06/11/2012 11:12:40

      Θυμάμαι ετσι σαν και τώρα μια ιδεολογική προσέγγιση που προσπάθησε τότε ο άλλος φίλος μας ο Δημητράκης να κάνει σπάζοντας τον βιοιστορικό κύκλο των παλαιών κομμάτων όπως τα ονόμαζε τότε.. Πασόκ και ΝΔ, δημιουργόντας κάτι νέο, κάτι καινούργιο όπως πίστευε...
      Το πίστευε μόνος του ομως οπως αποδείχθηκε αντε το πολύ και κάποιοι λιγοι που είχαν να ωφεληθούν απο την προσπάθεια του..
      Με αποτέλεσμα;;; ..
      Να μας έρθει πάλι σαν τα χιόνια σε΄κείνη την συνέντευξη στον καψή αν θυμαμαι έξω απο τον διόνυσο και να προσχωρήσει πάλι πίσω στο μαντρί.
      Τί θέλω να πώ με όλα αυτά;

      Οπως ακριβώς τότε έλεγα σε ενα επιστήθιο φίλο μου που βιάστηκε να προσεταιριστεί τις απόψεις και το όραμα του Δημητράκη για ελεύθερους πολίτες, ότι ο κοσμος της Δεξιάς δεν είναι κοπάδι απο πρόβατα να τον πηγαίνεις όπου θές εσύ.
      Εχει σαφή ιδεολογία και βιώματα και πάνω απ'ολα ιδανικά για την πατρίδα και αυτά δεν τα εκχωρεί έτσι εύκολα όπου όπου.
      Εγώ χρήστο δεν φεύγω απο την Νέα Δημοκρατία του είπα. Λυπάμαι!
      Είχα δίκιο τελικά.
      Ας δούμε τι μεταγραφές απο σωστούς ανθρώπους που σκέπτονται ευρωπαικά για το μέλλον της χώρας μας επιφυλλάσει ο μαέστρος μας τουτην εδώ την εποχή και τότε ξαναμιλούμε.
      αλλα προς θεού.
      Ποιός είπε οτι χρειαζόμαστε οπωσδήποτε νέο κόμμα; Εαν για παράδειγμα εκσυγχρονιστεί και μπολιαστεί με νέα αξιολογότατα πρόσωπα (και όχι τύπους λοβέρδους, αννουλές κλπ..) τί μας πειράζει να κρατήσουμε το υπάρχων;;
      Δεν μάς αρέσει το όνομα με το οποίο πορευθήκαμε και μεγαλώσαμε όλα αυτά τα χρόνια;;

      • tas avatar
        tas @ vangelis ... 06/11/2012 11:35:06

        Και πως θα διαγραφούν τα χρέη? Άν δεν κλείσεις την επιχείρηση δεν διαγράφονται. Τα υπόλοιπα περί ιδεολογιών είναι στάχτη.

      • tarzan avatar
        tarzan @ vangelis ... 06/11/2012 12:47:27

        "το υπάρχων;;" .....γιατι ειναι ανυπαρκτο"ν"

    • περήφανος δεξιός avatar
      περήφανος δεξιός @ Δεξί Εξτρέμ 06/11/2012 22:44:46

      συμφωνώ απόλυτα με δεξί εξτρέμ..και στο κάτω κάτω αν θέλει να φτιάξει ο Σαμ νέο κόμμα ας το κάνει..Αλλά δεξιό..και χωρίς τη πλέμπα του πασοκ..

  7. αλεξανδρας 319 avatar
    αλεξανδρας 319 06/11/2012 10:05:06

    Ετσι όπως είναι η κατάσταση στο κόμμα δεν μπορεί να γίνει χειρότερα
    άσε που όλοι αυτοί οι κομματάρχες στην κοινωνία μόνο με χλεύη αντιμετωπίζονται
    και ποιος είπε ότι δεν υπάρχουν σημαντικά στελέχη σε όλο τον κεντροδεξιό χώρο
    άλλα και στους στηρίζοντας την Ευρωπαϊκή προοπτική της χώρας μας με διάθεση για προσφορά και δυνατότητες τα οποία είναι παραγκωνισμένα...
    Εμπρός Αντώνη άλλαξε το κομματικό βαρίδι της Συγγρού
    υ.γ.
    ο γραφών είναι ένας από αυτούς που καταγγέλλει

  8. Jim Bim avatar
    Jim Bim 06/11/2012 10:05:56

    Ο Σαμαράς από μόνος του είναι ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ και θα λειτουργίσει σαν holding. Έίναι πάνω από πολιτικές δυνάμεις και σχήματα ειναι Ο ΠΡΕΟΔΡΟΣ ΤΟΥΣ και ο μονος παράγοντας που μπορεί να τους κρατήσει ζωντανούς ....

    ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΜΕΤΟΧΟΣ ....

  9. Θόδωρος avatar
    Θόδωρος 06/11/2012 10:43:17

    Αυτό θέλει προσοχή όντως.

    Μπορεί οι Λοβέρδοι, Ραγκούσηδες και λοιποί να έσκασε στα χέρια τους η κατάσταση και να προσπάθησαν να κάνουν ό,τι μπορούν (και τι να κάνουν δλδ.? πασαλείβαν ό,τι μπορούσαν), αλλά μεγάλο μέρος του 20% της ΝΔ που έχει απομείνει δεν καλοβλέπει και αγαστή συνεργασία μαζί τους.

    Θέλει μαεστρία πως θα το φέρεις το θέμα, κατά τη γνώμη μου.
    Η ισχύς εν τη ενώσει, δε λέω, αλλά ο τρόπος που θα το παρουσιάσεις και, κυρίως, ΠΟΙΟΥΣ θα καλέσεις είναι καταλυτικής σημασίας. Γιατί μπορεί να γυρίσει boomerang!.. Είναι πρόσφατες οι μνήμες..

    Ο ΑΣ θα πρέπει να ξεκαθαρίσει ότι αυτός είναι αρχηγός!
    Αυτοί οι Πασοκοι που συζητάμε μπορεί να γίνουν επικίνδυνοι, δεν είναι εύκολα διαχειρίσιμοι, είναι "παλιές καραβάνες" με μεγάλη εμπειρία πολιτική και "μανούλες" στους ελιγμούς και τακτικισμούς, δεν τους ξεγελάς εύκολα και οπωσδήποτε θα το κάνουν για το συμφέρον τους.
    Θα 'ταν ωραία αυτοί να το ζητήσουν, αλλά δεν το βλέπω...

    Μια εικόνα αυτών που περιγράφω είναι ό,τι έγινε με τη Ντόρα..

  10. stoxastis avatar
    stoxastis 06/11/2012 11:06:02

    Καθαρή δεξιά για να μην πω ακροδεξιά πολιτική κατεύθυνση μέσα στην Ευρώπη είναι το ζητούμενο του Ελληνα Νοικοκύρη!!! και νομίζω οτι θα έπρεπε να αποτελεί στόχο για την Νεα Νέα Δημοκρατία,η οποία χρειάζεται δομικές αλλαγές!!
    Τα συνονθυλεύματα που αναζητούν στέγη αλλα ταυτόχρονα έχουν οδηγήσει την χώρα εδω που ειναι δεν τα χρειαζόμαστε άλλο. Χορτάσαμε από την σωτηρία τους.....ας πάνε για καθηγητές στην Ζιμπάμπουε αν τους δεχτούν εκεί για σωτήρες.

    • Χμμμμ avatar
      Χμμμμ @ stoxastis 06/11/2012 12:40:51

      Σωστός μεν, δεν βγαίνουν τα κουκιά δε.

    • Βασίλης Γκιώνης avatar
      Βασίλης Γκιώνης @ stoxastis 06/11/2012 15:45:58

      Μπράβο στοχαστή!

      Φτάσαμε οι νοικοκυραίοι και οι φιλήσυχοι πολίτες στο σημείο, να γίνουμε "ακροδεξιοί"...

      Κάνουμε προς τη μιά μεριά, πέφτουμε πάνω στα Love Parade... Κάνουμε προς την άλλη μεριά πέφτουμε πάνω στα Gay Parade... Κάνουμε προς άλλη μεριά πέφτουμε πάνω στους ΛΑΘΡΟμετανάστες που ουαί κι αλίμονό μας αν τολμήσουμε να πούμε τίποτε... Κάνουμε προς άλλη μεριά πέφτουμε πάνω στα συνδικάτα και στα "κοινωνικά κεκτημένα" που λέει ο Φωτόπουλος......

      Από την πολλή την "πρόοδο" φοβόμαστε να κυκλοφορήσουμε στο δρόμο......

  11. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 06/11/2012 11:09:32

    Εχουμε μεγάλη πλάκα τελικά...
    Για να έχουμε καλό ερώτημα με ποιόν πρέπει να πορευθεί ο σαμαράς αν δεν είναι καλοί οι πιό κεντρώοι και δεξιοι του πασόκ?
    Να συμπράξει με τον καιάδα και τον παναγιώταρο φυσικά...
    Μετά θα σαρώσει έ?
    Οι αλλαγές στο πολιτικό σύστημα θα περιλάβουν και τα κλούβια αυγά...
    Οσοι δεξιοί νομίζουν ότι δεν μπορούν να ανεχθούν τον λοβέρδο δεν νομίζω ότι μπορούν να ανεχθούν και τον καιάδα.
    Αρα?
    Πεδίον δόξης λαμπρόν λεβέντες...Και η δεξιά του κυρίου θα το ευλογήσει ένα τέτοιο πείραμα.
    Με μια αναδιάταξη του χώρου της κεντροδεξιάς, καιάδες, και κουίκηδες θα γυρίσουν στον χώρο της γραφικότητας ,όπου ανήκουν φυσιολογικά.
    Ενα σοβαρό δεξιό κόμμα, πάντα χρειάζεται.Με σοβαρούς ανθρώπους που να μπορείς ,αν χρειαστεί, να συνενοηθείς
    Και να κυβερνήσεις καμιά φορά.
    Ο καρατζαφύρερ δεν πέτυχε όσο έπρεπε ή κάποιοι τον πούλησαν στην μοιρασιά.
    Μαζέψτε την όρεξη αδέρφια λοιπόν και ετοιμαστείτε...

  12. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 06/11/2012 11:47:34

    Μετά τα νέα μέτρα και το νέο κόμμα από τον Σαμαρά , συμπληρώνω μετά απο 12 χρόνια , γιατί πάντα μεσολαβεί ένα διάστημα αποχής .

  13. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 06/11/2012 12:19:16

    Παντως αυτο που περιγραφεται, "ρηξη με το παλιο" δεν το λες...

  14. Ἀντρέας avatar
    Ἀντρέας 06/11/2012 12:37:34

    Πῶς καί δέν ἔχουν συλληφθεῖ Τρέμη, Πρετεντέρης, Καψῆς καί οἱ ὑπόλοιποί του ...συναφιοῦ?

  15. Darki avatar
    Darki 06/11/2012 13:52:57

    Με εναν τροπο θα σωθει η Ελλας. :Αναπτυξη,αναπτυξη,αναπτυξη.Ας βρεθει ενας συνομιλητης απο εδω μεσα,να μου πει τι εκανε η Παρουσα Κυβερνηση γι αυτο.Μονο αυτο.Μετα ,ας κανουν διακοσια κομματα.

  16. Darki avatar
    Darki 06/11/2012 13:58:09

    Ωρε ν αγιασει το στομα σου.

  17. romeo avatar
    romeo 06/11/2012 14:03:00

    Ποιοι θα ενταχθούν στο νέο κόμμα; Οι αγρότες ή οι μικρομεσαίοι της αγοράς; Ή μήπως οι μικροϊδιοκτήτες; Ή όλοι αυτοί που έβαλαν φωτοβολταϊκά ή υγραέριο στα αυτοκίνητά τους; Κάποιοι στην κυβέρνηση αδιαφορούν για την τύχη του Σαμαρά και κάποιοι στη Συγγρού [ε, Μανώλη...] περί άλλων τυρβάζουν! Δεν έχει κανένας τσίπα, δεν ντρέπεται κανένας;

  18. Kanaris avatar
    Kanaris 06/11/2012 14:19:17

    Από την ανασυγκρότηση ενός αστικού κινήματος με λαϊκά-πατριωτικά χαρακτηριστικά που να ευαγγελίζεται την αναγέννηση του τόπου και που να απαρτίζεται από τίμιους ανθρώπους που «δεν βούτηξαν τα χέρια τους στο μέλι», οδεύουμε σε ένα «τρένο που θα επιβαίνουν όλα τα στελέχη του φιλοευρωπαϊκού μετώπου..». Και επειδή τα στελέχη αυτά και ονόματα και προϊστορία έχουν στον εκμαυλισμό και την καταλήστευση του λαού τα τελευταία τριάντα χρόνια, στην ουσία μιλάμε για την ανασυγκρότηση του ίδιου αλίτ συστήματος που από την μεταπολίτευση μέχρι τώρα μας κυβερνά. Αλήθεια, τι εμπόδισε τα στελέχη αυτά όλες τις προηγούμενες δεκαετίες να πράξουν το καλό για τον τόπο και τον λαό του, και όχι για την τσέπη τους και για τους προστάτες τους, και τώρα είναι έτοιμοι να το πράξουν ανεβαίνοντας στο τρένο του Αντώνη; Δεν νομίζω ότι η ΝΔ αποτελεί το υπερώο της Πεντηκοστής, ούτε και ο Αντώνης το Άγιο Πνεύμα για να περιμένουμε θαύματα.

    Ελπίζω ότι τα γραφόμενα του άρθρου αποτελούν «ευγενείς» προσδοκίες του συντάκτη και των αλιτ που τον τελευταίο καιρό «παίζουν τα ρέστα τους», γλύφοντας ξεδιάντροπα εκεί που πρώτα έφτυναν και ασχημονούσαν. Διαφορετικά δικαιώνονται απόλυτα οι αναλύσεις της τελευταίας περιόδου (πχ: h++p://ardin-rixi.gr/archives/9857: «Η ιστορική καταισχύνη του Αντώνη Σαμαρά»). Στην τελευταία περίπτωση δεν θα μεμψιμοιρήσω για τους ψήφους που του προσέφερα, απλά δεν θα τον ξαναπιστέψω. Θα ήθελα όμως πολύ να δω την στάση ανθρώπων σαν τον Φαήλο, τον Strange, τον Μητράλέξη, και άλλους που κατά καιρούς έχουν κοσμήσει τις στήλες σας με τις απόψεις τους. Τελικά φαίνεται ότι το παιγνίδι χάθηκε οριστικά τον Νοέμβρη του 2011 (με ακούς Γιάννη Φαίλτωρα;;;)

    • Sthlh Allatos avatar
      Sthlh Allatos @ Kanaris 06/11/2012 14:22:28

      +1000000 στην πρώτη παράγραφο.

  19. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 06/11/2012 14:23:03

    Τα έχουμε ξαναπεί αλλά ας τα ξαναπούμε.
    Ένα κόμμα για να έχει επιτυχία πρέπει να εκφράζει μια ανερχόμενη κοινωνική δυναμική. Ένα νέο συσχετσιμό δυνάμεων μέσα στον κοινωνικό διαφορισμό. Να εκφράζει μια νέα, ανερχόμενη, κοινωνική πλειοψηφία. Και άνθρωποι μέσα από ΑΥΤΗ την ανερχόμενη κοινωνική πλειοψηφία θα κληθούν να το στελεχώσουν.
    Στη συγκεκριμένη συγκυρία, δεν υπάρχει ένα τέτοιο κοινωνικό ρεύμα. Το μόνο που υπάρχει είναι η σωρρευτική διαμαρτυρία για το "κακό που μας βρήκε". Αυτό αποτυπώθηκε εσχάτως στις τελευταίες εκλογές. Επειδή ακόμα δεν έχει τελειώσει ο δρόμος της πτώσης και άρα δεν έχει ισορροπήσει η κοινωνία σε ένα νέο επίπεδο κοινωνικών σχέσων και συκγρούσεων, δεν έχει διαμορφωθεί ακόμα αυτό το ρεύμα ως ενιαίο, αραγές πλειοψηφικό μέτωπο. Θα γίνει κι αυτό. Είναι αναπόφευκτο μετά από τέτοια συντριβή.

    (Όσοι ονειρεύονται τη λαϊκή επανάσταση, όταν είναι να ξεκινήσει ας πατήσουν το κόκκινο κουμπάκι δεξιά στη σκάλα καθώς κατεβαίνουμε. Προσοχή! Μόλις σβήσουν τα φώτα, ας ακολουθήσουν τα φωσφορίζοντα βέλη στο έδαφος και ας διαβάσουν προσεκτικά τις οδηγίες χρήσεως...)

    • Sthlh Allatos avatar
      Sthlh Allatos @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/11/2012 14:37:22

      "Ένα κόμμα για να έχει επιτυχία πρέπει να εκφράζει μια ανερχόμενη κοινωνική δυναμική. ".
      Είναι η μισή αλήθεια.
      Η άλλη μισή είναι ότι, στην συγκεκριμένη συγκυρία του αδιέξοδου (κανείς δεν φαίνεται να έχει μια καλύτερη λύση, φυσικά ούτε και ο ΣΥΡΙΖΑ, ούτε η ΧΑ), επιτυχία μπορεί να έχει και ΚΑΘΕ ΤΥΧΑΙΑ κίνηση πολιτών (κόμμα, οργάνωση, κίνημα, παράταξη) που θα αρπάξει μια νεωτεριστική ντουντούκα και θα παιανίσει ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ, αρκεί να είναι NEO..δηλαδή, να φέρει νέο όνομα, και να απαρτίζεται από νέα πρόσωπα. Η απόγνωση έχει φτάσει σε τέτοιο σημείο, που ο κόσμος δε δίνει πια σημασία στο τι πραγματικά έχει να πει αυτό το νέο, τι ιδεολογία το διέπει, τι στόχους και τι σχέδιο έχει. Κατάσταση που ελοχεύει κινδύνους.
      Αυτό δεν είναι μια θεωρητική άποψή μου, αλλά στηρίζεται σε πραγματικά στοιχεία και πολύ πρόσφατα μάλιστα.

  20. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 06/11/2012 14:47:18

    Δεν είναι ώρα για νέα κόμματα. Έχουν πολύ δουλειά να κάνουν και πολύ σοβαρότερη.

  21. Karkampounas avatar
    Karkampounas 06/11/2012 14:51:26

    Διαβάζοντας το άρθρο ασυναίσθητα μου ήρθε στο μυαλό ο Βγενόπουλος ο οποίος ειδικεύεται στο να αγοράζει επιχειρήσεις, να τις συγχωνεύει να τις αλλάζει όνομα και να τις πτωχεύει ή να τις πουλά . Τώρα αλλάξτε την επιχείρηση σε κόμμα (δεν έχει πλέον και μεγάλη διαφορά) και όπου ΑΒ βάλτε ΑΣ και θα δείτε την ομοιότητα. Αεριτζήδες

  22. ΣΚΑΙς avatar
    ΣΚΑΙς 06/11/2012 14:53:39

    Μάρκο με Χρυσοχόιδη;
    Μα για τόσο αφελή τον έχεις τον Σαμαρά;
    Εγώ πάντως και το ΑΝΤΙNEWS δεν είμαστε αφελείς !!!!

  23. Κριτική Σκέψη avatar
    Κριτική Σκέψη 06/11/2012 15:27:23

    Η 1η δεκαετία του 20 αιώνα σημαδεύτηκε με εθνική παλληγενεσία, δημιουργία και ενότητα!!!!!!
    Η 1η δεκαετία του 21ου αιώνα? ..............Με απάτες!!!!!! Αλλωστε τα χρηματιστήρια, οι φούσκες, οι λαμογιές, τα πολιτικά ψεύδη, οι απάτες ήταν είναι γνωριμο φαινόμενο των καιρών και των κυβερνώντων

  24. greekfournaris avatar
    greekfournaris 06/11/2012 15:31:00

    Δικαίωμα του κ Σαμαρά (όπως και του κάθε πολιτικού -και γενικότερα του κάθε Ελληνα-) ειναι να ιδρυει πολιτικούς σχηματισμούς, να αποχωρεί από αυτούς κλπ. Μόνο μην υποψιαστούμε ότι τα χρέη ΝΔ, ΠΑΣΟΚ απέναντι στον ελληνικό λαό θα εξαλειφθούν ή οτιδήποτε άλλο, γιατί τότε θα υπάρξει παλλαϊκός ξεσηκωμός. Αν τα μεταφέρουν στο νέο κόμμα τους ως προίκα, μεγιά τους, με χαρά τους...

  25. Δ.Λ. avatar
    Δ.Λ. 06/11/2012 15:33:29

    Αν όντως γίνει, συμφωνώ ότι ακόμα και το 18% θα είναι πολύ...Ευελπιστώ πως όχι...

  26. dim avatar
    dim 06/11/2012 15:38:59

    Το αριστερός - δεξιός πλέον αναλύεται σε δύο άξονες: Το μόνο γνήσια κεντροδεξιό κόμμα που είναι στα δεξιά και των δύο αξόνων είναι η Νεα Δημοκρατία... (κοινωνικός φιλελευθερισμός = κεντρο και λιγο δεξιά στον οικονομικό άξονα, συντηρητικός πατριωτισμός = κεντροδεξιά του κοινωνικοπολιτισμικού άξονα)...

    Ο Μιχαλολιάκος είναι κεντροαριστερός στον οικονομικό άξονα (εθνικοσοσιαλισμός), και ακροδεξιός στον κοινωνικοπολιτισμικό άξονα (υπερεθνικιστής, φασίστας)...

    Όποιος ασπάζεται τις αρχές και την ιδεολογία της κεντροδεξιάς παράταξης, του κοινωνικού φιλελευθερισμού και του συντηρητικού - πατριωτισμού, στηρίζει ξεκάθαρα και αποφασιστικά τον Αντώνη Σαμαρά... όποιος θέλει σοσιαλιστικό ολοκληρωτικό καθεστώς πάει στον Μιχαλολιάκο, και σε όποιον αρέσει ο τζόγος πάει στον Καμμένο...

  27. Delta Lamda avatar
    Delta Lamda 06/11/2012 15:41:59

    Ουδεν σχόλιο. Η παρακάτω αποστροφή μιλάει απο μονη της...

    "Η συγκυρία είναι ευνοϊκή μέχρι στιγμής, αλλά κανείς δεν μπορεί να τον βεβαιώσει πως θα είναι μόλις αρχίσουν να εφαρμόζονται τα μέτρα. Τότε κανέναν δεν θα τον ενδιαφέρει εάν ο Σαμαράς ηγείται ή όχι των φιλοευρωπαϊκών δυνάμεων."

  28. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 06/11/2012 15:59:10

    "Είναι νωρίς για δάκρυα Στέλλα" (και νωρίς για νέο κόμμα)...
    Η ΝΔ (όπως και ο ΣΥΡΙΖΑ) έχουν ακόμη πολλά καθήκοντα.
    Μετά, όλοι μαζί, δεξιοί αριστεροί και κεντρώοι, θ' αναφωνήσομεν ανακουφισμένοι εν χορώ:
    "Ο αράπης έκανε τη δουλειά του, τώρα ο αράπης μπορεί να φύγει"
    (Φρειδερίκος Σίλλερ, “Η συνωμοσία του Φιέσκο στην Γένοβα”)

  29. ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
    ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ 06/11/2012 16:39:15

    Ωραία διαλύουμε την Ν.Δ. με τις πολιτικές των μνημονίων για να κάνουμε νέο κόμμα νομίζοντας ότι με τα παλιά φθαρμένα υλικά θα φτιάξουμε κάτι καινούργιο.

  30. axis avatar
    axis 06/11/2012 16:46:16

    Αν κάνει ο Σαμαράς νέο κόμμα, τι θα γίνει με τη ΝΔ; Αν δεν διαλυθεί η ΝΔ και επιστρέψει στην προεδρία της ο Καραμανλής, τι ποσοστό θα πάρει άραγε ο νέος σχηματισμός Σαμαρά - ΠΑΣΟΚ;

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ axis 06/11/2012 17:28:58

      Ποιός Καραμανλῆς; Σὲ αὐτὴν τὴν περίπτωση τὴν προεδρία τῆς ΝΔ τοῦ 5% θὰ ἀναλάβει ὁ Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, αὐτοπροσώπως καὶ προσωποπαγῶς!

  31. πολίτης avatar
    πολίτης 06/11/2012 16:56:11

    Ο κοινωνικός φιλελευθερισμός τον οποίο επικαλείσθε πολλοί Νεοδημοκράτες δεν υπάρχει πλέον. Εφαρμόζεται ο νεοφιλελευθερισμός= η πιο ανάλγητη μορφή καπιταλισμού με τη μεγαλύτερη αγριότητα μάλιστα στην ελληνική κοινωνία.
    Μας εξαθλιώνουν κυρίες και κύριοι , μην τρέφετε αυταπάτες.
    Τα μέτρα αυτά δεν εφαρμόζονται από όσους έχουν δισταγμούς ή έστω ψήγματα τσίπας. Χρειάζονται πολιτικοί ταλιμπάν και αυταρχισμός στο όνομα της σωτηρίας και της λειτουργίας του κράτους.
    Το σχήμα αυτό λοιπόν θα δημιουργηθεί από όλους τους πρόθυμους, όλων των παρατάξεων με την αμέριστη υποστήριξη των εταίρων μας βεβαίως βεβαίως.
    Το νέο, το φιλοευρωπαϊκό, ο θάνατος του κρατισμού, ή όποια επικάλυψη και ονομασία του δοθεί, είναι στην πραγματικότητα πολύ παλιό.
    Φεουδαρχία το έλεγαν....

  32. Pikis avatar
    Pikis 06/11/2012 17:22:02

    Ωραία! Και μόλις γίνει το νέο κόμμα, ξαφνικά όλα θα λυθούν και θα περνάμε φίνα!

    • Λιογκος avatar
      Λιογκος @ Pikis 06/11/2012 17:35:17

      Εννοείτε Pikis... με την Αννουλα του χιονιά, τον Λοβερδο ο άντρας με τα ολα του και τον "δεν διάβασα το μνημόνιο πάλι"...θα πάμε μπροστά!

  33. apergospastis avatar
    apergospastis 06/11/2012 18:22:59

    Αυτό που περιγράφεις είναι το ιδεατό ενός κεντροδεξιού κόμματος. Η ΝΔ είναι σήμερα ακραία νεοφιλελεύθερη με την μεσαία τάξη ενώ όλο και περισσότερο πλευρίζεται από την κρατικοδίαιτη ολιχαρχία (άρα συνεπή φιλελεύθερη δεν την λες), και στον κοινωνικοπολιτισμικό άξονα είναι ακραία διεθνιστική/ευρωπαϊκή (τα τσιτάτα του Ελύτη και του Ρίτσου απλά να θυμίζουν γραφικές στιγμές early '90s ή 2010-2011). Με άλλα λόγια είναι πλέον και τυπικά ένα γαλάζιο ΠΑΣΟΚ. Ο πραγματικός άξονας που μπορεί να δημιουργήσει ιδιαίτερο χώρο για ένα κεντροδεξιό κόμμα που περιγράφεις είναι ο καθεστωτικός/συστημικός: παλιό-νέο, μεταπολίτευση-αντιμεταπολίτευση. Στο παλιό θα περιλαμβάνεται το σημερινό κυβερνών καρτέλ υπό τον Σαμαρά συν οι ακροδεξιές (ΧΑ, ΑΝΕΛ) και ακροαριστερές (ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ) παραφυάδες του, στο νέο ένα κόμμα που θα εκπροσωπεί την μεσαία τάξη και τον λαό εναντίον του συμπλέγματος νταβατζήδων-συντεχνιών-κομματαρχών-συνιστωσών. Από την φύση της ταυτότητάς του, αυτό το νέο κόμμα θα είναι κεντροδεξιό με την Ελληνική έννοια του όρου: πατριωτικό, αστικό, μετριοπαθές, δυναμικό. Αυτό είναι το ζητούμενο, η δημιουργία ενός νέου πολιτικού υποκειμένου που θα επανακαθορίσει την ταυτότητα της παράταξης, όχι η διαιώνιση του κόμματος-κληρονόμου του αντιβενιζελισμού και του καραμανλισμού.

  34. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 06/11/2012 21:33:31

    ++++
    Για να μην σου πω ότι παίζει να την αναλάβει και ο Μέγας Ναπολέων (αυτός του Δρομοκαϊτειου.....).

  35. Γιάννης Μητρόπουλος avatar
    Γιάννης Μητρόπουλος 06/11/2012 22:47:05

    Αλήθεια που στοχεύει όλη αυτη η συζήτηση? Πολλούς ¨φίλους¨ έχει ο Σαμαράς τελικά

  36. Alex avatar
    Alex 06/11/2012 23:00:10

    Απόλυτο λογικό.
    Αργά ή γρήγορα ΝΔ και ΠΑΣΟΚ θα ενώνονταν εις σάρκαν μίαν.
    Άλλωστε δεν είχαν τίποτα διαφορετικό τόσα χρόνια...

  37. yianna avatar
    yianna 06/11/2012 23:41:36

    Η μόνη έννοια των δεξιών θα είναι εάν θα κάνει ο Σαμαράς νέο κόμμα, πάντως εάν πάει με τους Λοβέρδους, Χρυσοχοϊδηδες κλπ θα είναι άξιος της τύχης του.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.