#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/09/2010 08:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μερική υποχώρηση της κυβέρνησης στο θέμα των φορτηγών



Σε μερική υποχώρηση αναγκάστηκε να πάει η κυβέρνηση σε μια προσπάθεια να λύσει το πρόβλημα με τα φορτηγά και τις κινητοποιήσεις τους. Στη Βουλή, λίγο πριν την ψήφισή του, ο Δ. Ρέππας προχώρησε σε ευνοϊκές αλλαγές για τους βυτιοφορείς.

Το υπουργείο αποφάσισε την τροποποίηση της παραγράφου 7 του άρθρου 14 του νομοσχεδίου, ορίζοντας ότι για τη χορήγηση αδειών κυκλοφορίας ΦΔΧ οι ενδιαφερόμενες μεταφορικές εταιρίες καταβάλλουν εφάπαξ υπέρ του Δημοσίου ειδική εισφορά ανάλογα με την κατηγορία και το μικτό βάρος του φορτηγού οχήματος.
Το ποσό αυτό ορίζεται σε 10.000 ευρώ για τον πρώτο τόνο, 2.000 ευρώ για κάθε επόμενο και μέχρι τους 7 τόνους και 1.500 ευρώ για κάθε επόμενο και μέχρι τους 40 τόνους.

Σε ότι αφορά τα βυτιοφόρα και ειδικότερα αυτά που μεταφέρουν υγρά καύσιμα τα ποσά της ειδικής εισφοράς διαμορφώνονται ως εξής:

- Είκοσι επτά χιλιάδες ευρώ για τον πρώτο τόνο.

- Τρεις χιλιάδες ευρώ για κάθε επόμενο και μέχρι τους σαράντα δύο τόνους ενώ πριν ήταν δύο χιλιάδες.
Προβλέπεται επίσης ότι το ποσό που καταβάλλεται για την λήψη της άδειας ΦΔΧ, λογίζεται ως έξοδο και εκπίπτει του εισοδήματος, επιμεριζόμενο κατά το ένα τρίτο για τα επόμενα 3 χρόνια από τη λήξη της άδειας.
Για να δούμε αν οι φορτηγατζήδες θα δελεαστούν από τις αλλαγές και θα αποσύρουν τα φορτηγά τους.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 15/09/2010 08:13:23

    Α, αυτό ήταν που η τρόικα δεν τους επέτρεπε 'καμία αλλαγή';

    Θα έλεγα αφού καρφώθηκαν ότι αυτή η δικαιολογία της 'τρόικας' ήταν καθαρή μούφα να επιμείνουν για τήρηση των συμφωνηθέντων του Μαϊου.

    Πρέπει να νικήσουν οι φορτηγατζήδες για το καλό όλων μας.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Επώνυμος 15/09/2010 11:52:05

      Το θέμα είναι πως είχες δίκιο, μόνο με ανυποχώρητο αγώνα μπορεί να επιτύχει κανείς έναν αξιοπρεπή συμβιβασμό.

      Αυτό όμως δεν φτάνει για να συμπαρασύρει "το καλό όλων μας", αν οι υπόλοιποι δεχώμαστε παθητικά τις αποφάσεις τους.

      Αντιθέτως, και μερική να είναι η νίκη τους, φτάνει για να λειτουργήσει σαν παράδειγμα για το πώς πρέπει να δράσει κανείς.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ δρόμος 15/09/2010 11:59:14

        Ακριβώς, δρόμε, ακριβώς.

        Δεν "νικήσαμε" και οι υπόλοιποι, απλώς έχουμε εδώ δύο θετικά δεδομένα:

        α) το ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ της ανυποχώρητης αποφασιστικότητας που πρέπει να δείξει το δρόμο και σε εμάς, όπως πολύ σωστά λες και

        β) την ΑΠΟΔΕΙΞΗ την κυβερνητικής υποχωρητικότητας μπροστά την επιμονή και το ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ που δημιουργήθηκε ήδη.

        Το καλοκαίρι είχαν ειπωθεί πολύ χοντρά πράγματα προς τους πολιτικούς προϊσταμένους του Υπουργείου Μεταφορών. Στο γενικό γραμματέα του είχαν πει στην ψύχρα σε μια σύσκεψη "μιλάς εσύ που πήγες με ένα σαραβαλάκι με σκασμένα λάστιχα στην Κομοτηνή επί Σημίτη για γενικός γραμματέας περιφέρειας και γύρισες με τεράστια περιουσία;". Και ο Ρέππας έντρομος να τους λέει "να μην λέμε τέτοια παιδιά, να μην λέμε τέτοια".

        Ποιος ξέρει τι θα τους είπαν τώρα!

        Το ζήτημα είναι να μην πουλήσουν οι "ηγέτες" τους (οι συνδικαλισταράδες δηλαδή) τον αγώνα των υπολοίπων, όπως πολύ συχνά δυστυχώς συμβαίνει. Αν δεν τον πουλήσουν τον αγώνα, τότε με λίγη επιμονή θα κερδίσουν συνολικά τα πάντα.

        Ανθρωπάκια αποδείχθηκαν και οι κυβερνητικοί.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ δρόμος 15/09/2010 12:27:54

        έχω συγκεκριμένο λόγο που μιλώ για αξιοπρεπή συμβιβασμό: ανεξάρτητα από το γνωστό ποιόν των σημερινών κυβερνώντων, το κράτος οφείλει να προασπίζεται τον συγκερασμό των απόψεων, ώστε να μην επιβάλλεται ο νόμος της ζούγκλας, το δίκιο των κάθε λογής εκβιασμών. Και να φροντίζει ώστε οι τελικές αποφάσεις να μεταφράζονται σε όφελος για το κοινωνικό σύνολο, και όχι μόνο των εκάστοτε ενδιαφερομένων.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ δρόμος 15/09/2010 13:15:42

        Α, ναι, δρόμε, σωστό κι αυτό.

        Και, για το κυρίως θέμα, πρέπει να σκεφτούμε και το άλλο: Τους έλεγαν: "Αν κάνετε κινητοποιήσεις θα πάρουμε πίσω τη μεταβατική περίοδο".

        Τελικά, όχι μόνον δεν πήραν πίσω τη μεταβατική περίοδο, αλλά τους έδωσαν κι άλλα!

        Ανθρωπάκια! Εντελώς ανθρωπάκια!

      • καινός avatar
        καινός @ δρόμος 15/09/2010 13:48:07

        επώνυμε @11.59:

        είδα το σχόλιό σου και είπα να ψάξω λίγο στο ιντερνετ για αυτή τη φράση "μιλάς εσύ που πήγες με ένα σαραβαλάκι με σκασμένα λάστιχα". Το βάζω λοιπόν στο google, και τι ανακαλύπτω???

        το σχόλιό σου, με το όνομά σου - και όχι μόνο εσένα αλλά και άλλων συνσχολιαστών, στην παρακάτω σελίδα...

        http://lavraki.gr/champions-league-%CE%BE%CE%B5%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%BD%CE%AD%CE%BF%CE%B9-%CE%B1%CE%B3%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CF%82/

        Ποια να είναι η εξήγηση;

        Φάκτορα, το ζήτημα είναι σοβαρό, δε νομίζω ο Επώνυμος να έβαλε το σχόλιο εκεί...

  2. man8os avatar
    man8os 15/09/2010 11:05:48

    Αυτα ακουγονται λογικοτερα απο οτι ελεγαν πριν.
    Ειναι αρκετα πιο δικαιο νομοσχεδιο.
    Παντως η κυβερνηση εκτεθηκε, γιατι ενω ελεγε οτι δεν κανει πισω, οτι θα ανοιξει το επαγγελμα, κανει τωρα αρκετα βηματα πισω...
    Σε καθε περιπτωση τελος καλο ολα καλα.

  3. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 15/09/2010 12:01:01

    Και να σου πω και κάτι άλλο; Δεν εμπιστεύομαι τους "αξιοπρεπείς συμβιβασμούς". Ο διάβολος κρύβεται συνήθως στις λεπτομέρειες. Ας ελπίσουμε να μην τους τη φέρουν.

  4. Factorx avatar
    Factorx 15/09/2010 13:51:02

    το εν λογω σαιτ αντιγραφει ασυστολα. τα εχουμε ξαναπει

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.